[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.122 views sinds 30-01-2008

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
JOINT OPS: ESCALATION
Tanks & Apaches & Dirt bikes.. Oh my!

Calabasas, CA — 9/16/2004 – November 16th 2004 should be marked on the calendar of all Joint Ops fans, as that date sees the release of Joint Ops: Escalation, the first expansion pack for the Number 1 Selling, world record breaking, large scale FPS.

The conflict in Indonesia has spilled over to other parts of Asia where rebel troops have gained support in the war against the newly reinforced Joint Ops forces. Set against a backdrop of South East Asia that includes Airports, Radar Tracking Stations and Rocket launch facilities, players enlist once more to take part in intense large scale modern FPS combat, in games of up to 150 players online.

As the battles shift to different locations, new vehicles enter the fray: Attack Choppers and Battle Tanks make their debut, along with Mobile SAM Launchers and Dirt Bikes. Players will also be able to make airborne insertions into hot zones via Parachute.

Joint Ops: Escalation will also feature:
• Ceramic Body Armor.
• Optional 3rd Person weapon view for select vehicles.
• New emplaced weaponry for enhanced base defense.
• Over 25 new maps, including new Co-Op and Training missions.
link: http://www.novalogic.com/press.asp?ID=161

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Misschien overbodig: niemand wijzigt het admin wachtwoord dat hierboven staat anders gaat ie uit :)

Even een vraag tussendoor: waar huren jullie je JO server en wat kost ie? Ik zie namelijk dat er nogal veel prijsverschil is...
En ook belangrijk, aantal slots ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Stewie! op 16-09-2004 19:50 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Klinkt erg goed de uitbreiding, al ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van het enorm uitbreiden van de voertuigen met tanks en aanvalsheli's... Ben meer van het loopwerk en voertuigen voor het vervoer... Je hebt altijd van die gasten die alleen maar in zo'n tank zitten en onafgebroken de boel gaan beschieten, vooral op servers zonder FF is er dan snel niks meer aan...

De parachute is wel een hele grote vooruitgang, want hoe vaak zit je niet in een helicopter die rustig rond blijft vliegen tot hij uit de lucht wordt geschoten... :( :(

Maar is het niet wat snel voor een uitbreiding??? Zo lang is Joint Operations toch nog niet uit???

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Yohann!s schreef op 13 september 2004 @ 22:38:
Kheb trouwens geen idee wat die nieuwe patch zal zijn.... misschien Apache/Hinds helicopters en of Tanks >:) tank battle is ook wel gaaf... en misschien vliegtuigen ? (napalm 8) )... maar het zal wel compleet iets anders zijn.
Mezelf ge-qoute :+ niet slecht he :7
DaMorpheus schreef op 16 september 2004 @ 19:49:
Misschien overbodig: niemand wijzigt het admin wachtwoord dat hierboven staat anders gaat ie uit :)

Even een vraag tussendoor: waar huren jullie je JO server en wat kost ie? Ik zie namelijk dat er nogal veel prijsverschil is...
En ook belangrijk, aantal slots ;)
Wij huren niks :X als je over -JT- spreekt :)

Edit: Ik ga eens kijken of de UKLF op is en kont schoppen ! cya !

[ Voor 42% gewijzigd door Dutchie! op 16-09-2004 20:48 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

jah leuk zo`n parachute hang je daar en ben je gewoon en schietschijf...

èn laat die apache maar komen ...d`r zijn ook mobiele SAMS toegevoegd dus ik neem aan dat het niet zo makkeijk is hoor.....en die tanks moet je gewoon met zijn vieren inzitten anders is het te moeilijk voor degene die in de tank zitten

• Eggbird
ja idd, het goeie is dat de bestuurder niet ook meteen kan schieten, tenminste daar ga ik vanuit.

Leuk potje net trouwens. De screens komen zo. ;)

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Wij willen screens!!!!!
:*)

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 16 september 2004 @ 22:41:
ja idd, het goeie is dat de bestuurder niet ook meteen kan schieten, tenminste daar ga ik vanuit.

Leuk potje net trouwens. De screens komen zo. ;)
Leuk potje :+ ik trek altijd kogels aan wanneer Medicaster in het potje mee doet. Maar dat is wel goed voor zijn stats dan. Kan ie weer healen healen healen.... wel ging alles ontzettend snel :/ zoef punt ingepakt... vijand meteen doorrazen naar volgende punt... overal kogels uit het "niets"... maar dat hoort erbij.

Wel jammer dat we net punt C verloren.. want anders hadden we misschien zelfs nog wel gewonnen... aangezien er niemand bij D was... maar feestje ging niet door.

Ben wel benieuwd naar je screens B)

• Eggbird
Ok hier zijn ze, helaas heb ik alleen screens van Yohannis en PromoX. Maar er is een schrale troost voor onroptem en sneaker. Voor onroptem zijn er 2 screens waar links bovenin zijn naam staat, eentje met de tekst "Onroptem JT NL killed Sneyd-uklf" en eentje met de tekst "Onroptem JT NL is dead". Bij die laatste staat ook "Sneaker-JT-NL is dead". 8)7 ;) :P :) 8)7

Het was trouwens best lastig want ik had fraps niet aan, en screens maken met F11 is niks, aangezien je dan slechte kwaliteit hebt. Dus ik maakte steeds een screen met de "Print Screen" knop en plakte em daarna ff snel in Paint. Daarom was ik dus steeds ff niks aan het doen zodra ik de screen maakte. ;) :)

Klik op het plaatje voor 1024*768 versie:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/yohannis_nighvision1_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/promox_nightvision1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/yohannis_promox_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/jts_jeep1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/yohannis_apc1_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

lol :) de tekst onderaan de screens :+ ja was wel gaaf potje... toch zijn er een aantal van de UKLF Clan die behoorlijk goed zijn zeg.... Kvond het wel weer lachen iedergeval :)

EDIT:
-----------------------------------
A new update for Joint Operations: Typhoon Rising has been released. The update contains the following items:

New in game updater.

Added greater support for NILE generated missions.

Added two sliders for Pixel Shaders and Texture Compression in
the video options screen. Players with lower end systems will
want to work with these settings to improve frame rates.

Fixed a bug in Co-Op mission White Noise so it can be completed.

Made more optimizations to network code

Download

Bron: Nova-inside :)

Mijn automachtische updates van JO deed het dus niet :/ dus vandaar even de link hier gezet, ga nu de patch installeren. Mogt ik daarna nog niet op Nova-World kunnen komen (misschien worden er servers ge-update) dan post ik dat ook wel weer :) . Me= knallen !

edit: link aangepast (bestand is veranderd namelijk). thnX dude !

[ Voor 141% gewijzigd door Dutchie! op 17-09-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
Ben net van server gekicked omdat ie ging updaten... :| En het ging nog wel net zo goed!!!

Nou ja.. gauw installeren en daarna weer snel doorspelen :)

oh ja, wanneer ben je waardig om nu -jt- bij je nick te pleuren?? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Rexcore op 17-09-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Hey mensen, vraagje: die teamspeak die ik online heb gezet, kan die weer eraf of wordt ie gebruikt 8)7
60 slots / all codecs en niemand die nog is ingelogd :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je mag altijd -jt- achter je Nick zetten... Het is meer om elkaar te vinden en dan samen te werken...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
er is een nieuwe update uit! hij is volgens mij wel 40mb groot! Er is ook een nieuwe updater... ben benieuwd!

wow het is een engine update, ik kan nu bij video pixel shader support en texture compression instellen... :P ben ebnieuwd wat er nog meer verandert is

[ Voor 42% gewijzigd door Mister_X op 17-09-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

AHA een nieuwe update ga em gelijk uitproberen

thanks voor de info yohann!s

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
yohann? hij is overigens 4mb groot :)

[ Voor 69% gewijzigd door Mister_X op 17-09-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Hey dudes, ik heb goed nieuws. Ik heb vandaag mijn MCSE compleet gehaald!
Dus ik kan weer lekker veel gaan gamen de komende weken!

:-)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet die link niet 091604 zijn ?

--- edit ---
Zie het al, eergister zaten ze nog op Joint Operations Update 1.4.2.7 en gister op 1.4.3.0, vandaar.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Goed man, gefeliciteerd... Zou er ook wel aan willen beginnen, maar het is zo enorm prijzig.. Op dit moment ben ik applicatiebeheerder, maar de hardwarekant trekt mij veel meer..

Iemand al de nieuwe update getest?? Wat zijn de ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mister_X schreef op 17 september 2004 @ 11:01:
yohann? hij is overigens 4mb groot :)
Grappig.. bij mij is hij maar 25mb :)
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:53:
[...]
Moet die link niet 091604 zijn ?
fixt. ;) & thnx

Gisterennacht was de update dus 23mb nog wat. (die 091504).
Nu is de file 25mb nog wat. (die 091604). Ik heb de laatste alleen nog maar gedownload dus kan er nog niks over zeggen. De download link kun je vinden aantal post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
DaMorpheus schreef op 17 september 2004 @ 02:33:
Hey mensen, vraagje: die teamspeak die ik online heb gezet, kan die weer eraf of wordt ie gebruikt 8)7
60 slots / all codecs en niemand die nog is ingelogd :w
Hoe log je daarop in? Ik heb het geprobeerd (roger wilco) en hij geeft aan dat inloggen mislukt. Kan je nog een keer precies aangeven hoe je hier op inlogt? Dan probeer ik het nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Volgens mij crashde Uklf net was net zo lekker bezig. Krijg nu ook de error dat ik geen server meer kan joinen omdat de databases me request niet kunnen behandelen. (vertaling ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Het lijkt weer te werken...

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

UltraR-pc schreef op 17 september 2004 @ 12:40:
[...]

Hoe log je daarop in? Ik heb het geprobeerd (roger wilco) en hij geeft aan dat inloggen mislukt. Kan je nog een keer precies aangeven hoe je hier op inlogt? Dan probeer ik het nog een keer.
Op een teamspeak server inloggen met teamspeak ipv roger wilco?

offtopic:
Geen JO speler hoor, was het topic ff aan het doorlezen

I've got a feeling...

• UltraR-pc
Dr staat wel een leuk review van Joint operations in het AD-magazine van vandaag. Voor mensen die erin geintereseerd zijn.

• Dutchie!

Dutchie!

....

UltraR-pc schreef op 18 september 2004 @ 14:46:
Dr staat wel een leuk review van Joint operations in het AD-magazine van vandaag. Voor mensen die erin geintereseerd zijn.
Grappig dat ze dat zolaat nog doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemogguh!
Ik heb gisteren de game gekocht en vroeg me af op welke server de JT over het algemeen spelen? Na de demo kapot gespeeld te hebben, heb ik wel zin in een beetje teamwork:P En wordt er dan op Novaword international gespeeld?
Ik speel meestal medic, maar merkte al dat het ook heel leuk is om te snipen^^
Nu gaat ik maar eens lekker verder joint opsen met een lekkere bak koffie op deze regenachtige zondagochtend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 10:38:
Goedemogguh!
Ik heb gisteren de game gekocht en vroeg me af op welke server de JT over het algemeen spelen? Na de demo kapot gespeeld te hebben, heb ik wel zin in een beetje teamwork:P En wordt er dan op Novaword international gespeeld?
Ik speel meestal medic, maar merkte al dat het ook heel leuk is om te snipen^^
Nu gaat ik maar eens lekker verder joint opsen met een lekkere bak koffie op deze regenachtige zondagochtend)
UKLF Warzone, maar ik denk dat er op dit tijdstip nog geen mens zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Er wordt (meestal) op NovaWorld international gespeeld. Zelf speel ik het meest op rice paper, dino, uklf of krk (geen snipers) en zo af en toe op andere servers, afhankelijk van de map en het aantal spelers.

As je wilt weten of er JTers aan het spelen zijn kun je het best even zoeken op *jt in het players scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je kan de spelers van JT ook zoeken.. Als je bij players het volgende invult in het zoekscherm.

*-JT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Gisterenavond was het wel cool op de UKLF... samen gespeeld met Anr0 en Schadow (nogiets). Teamwork zat er goed in ! en dan krijg je echt coole dingetjes...

Voorbeeldje... Zaten we met z'n 3en bij bunker C plus 2vijanden.. iedereen stil en zoeken.. maar niemand zag iemand lopen of zitten. Toen ben ik even als lokaas gaan spelen... ik loop daar te rennen en te springen... word eropeens op mij geschoten (die gast verrade dus zijn plek)... ik snel dekking proberen te zoeken terwijl Shadow die gast neerknalt :) geweldig gewoon om zo te kunnen samen werken... net als Spawnpoints innemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik dacht laat ik jo eens proberen,dus ik effe de demo downloaden,spel loopt niet echt fijn op miin gf4 mmx 440 maar ik krijg toch een nieuwe dus anyway,ik heb en plaatje van de eindscores gemaakt,is deze score goed voor een first timer??:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/myfirstjobattle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben ook weer van de partij......heb mijn kast ff gespoten en kabels gesleeved ....

dus ik kan weer lekker kallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik heb laatst voor het eerst Battlefield Vietnam gespeeld. En ik weet nu voor het eerst iets wat ik mis in Joint ops.; Vliegtuigen. Dat is toch wel vet, met van die snelle wendbare dingen alles afknallen wat je tegenkomt. Dat heb je met de helikopters in Joint ops veel minder.
Dat was dan ook gelijk het enige waarin ik BV beter vond JO, maar toch......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
ik heb me 'thing' gevonden, gunner! Lekker in het gras liggen maaien naar de tegenstanders, en die dingen hebben nog een ver/goed bereik ook! ja je moet er niet mee gaan rennen/schieten natuurlijk ;), maar het is wel cool om van een redelijke afstand lekker te raggen om een base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Kunnen jullie op de http://www.uklf-squadron.com/ site komen ? ik krijg een melding dat ik moet inloggen als admin :/ kan dus niet meer de stats zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Dat heb ik ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Net heerlijk een paar uurtjes TKOTH gespeeld :) Kwam E3volution nog tegen maar die heeft mij waarschijnlijk niet opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo gisterenavond ff weer ofp gespeeld als medic zoals altijd ...moest wel eerst een update doen maar wat is er nu weer ik heb soms dat ik niemand kan healen en nee ik heb hem niet neergeknald dan hoor......bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Oh ik ben trouwens Shadowlaw -JT-, mijn nick hier is dus niet hetzelfde als mijn JO nick voor de duidelijkheid ;)

Gisteren was idd tof, en vandaag denk ik wel vetste match tot nog toe gehad, heb in een APC heel een basis bijelkaar geragt :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 18:36:
zo gisterenavond ff weer ofp gespeeld als medic zoals altijd ...moest wel eerst een update doen maar wat is er nu weer ik heb soms dat ik niemand kan healen en nee ik heb hem niet neergeknald dan hoor......bug ?
Dat heb ik soms ook wel eens en andere ook.... hoe dat komt weet ik niet. en i kbedoel natuurlijk geen teamkill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb het spel dus ook sinds een paar dagen, en heb me dus geregistreert via die Novaworld site. Maar je moet dan zo een mailtje krijgen om je account te activeren. Alleen heb ik Dat mailtje nog steeds niet gekrgen? Iemand die ook zelfde probleem heeft en ervaring of me kan vertellen hoe veel dagen etc. het duurt

Alvast Bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Finwe schreef op 20 september 2004 @ 19:03:
Oh ik ben trouwens Shadowlaw -JT-, mijn nick hier is dus niet hetzelfde als mijn JO nick voor de duidelijkheid ;)

Gisteren was idd tof, en vandaag denk ik wel vetste match tot nog toe gehad, heb in een APC heel een basis bijelkaar geragt :) :) :)
Wat voor class ben je?? Dan zet ik je ff op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Evant87 schreef op 20 september 2004 @ 19:51:
Ik heb het spel dus ook sinds een paar dagen, en heb me dus geregistreert via die Novaworld site. Maar je moet dan zo een mailtje krijgen om je account te activeren. Alleen heb ik Dat mailtje nog steeds niet gekrgen? Iemand die ook zelfde probleem heeft en ervaring of me kan vertellen hoe veel dagen etc. het duurt

Alvast Bedankt :P
Mailtje ? gewoon het spel opstarten.... Novaworld klikken... account aanmaken.. en dan kun je spelen :) try it :)

Misschien krijg je wel een mailtje.. heb het spel al een tijdje, maar ik kan me er niets van herrineren :)

EDIT: ik ga straks weer knallen. Eerst mijn cisco leren :( om uurtje of half 10 ofzo probeer ik op de UKLF te zijn. Nog meer mensen die komen/gaan ?

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 20-09-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ben er vanavond ook denk ik alleen dan wel na 22:30 (eerst CSI kijken op TV :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Bah net heerlijk potje, 3 mensen van JT bovenaan (en zelfs in verschillende teams), word ik eruit geflikkerd :( Dan heb ik er ook weer ff genoeg van! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Gelukkig mis ik Friends nu niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

gebruikt er nog iemand teamspeak?

probeerde het net maar niemand was aanwezig in het joint ops kanaal, bovendien vond iemand het nodig mij te kicken van de server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
oh jij ook al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
of de server is ermee gekapt of alle JT'ers zijn eruit gegooid. We ownden zeker teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ja..zit je weer 's met wat meer JTers op één server, knalt die verbinding eruit... :X

Ik ga zo ook 's tv kijken (oa ook csi). Misschien dat ik het daarna nog even probeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee de server ging erruit en nova heeft ut te druk .... :P
zal de volgende keer ook maar eens connecten op ts

ik kom vanavond na star trek ......

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Dit gebeurt regelmatig, kan er nu ook niet meer opkomen.

Welke teamspeak server? Die van Will?

Gewoon JO spelen en tv kijken tegelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Temraakle op 20-09-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

teamspeakserver van DaMorpheus, die andere was telkens als ik probeerde ofline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is het ip + pass van die server? mischien wel handig om in de startpost te vermelden als we die in vervolg gebruiken.
Die van will was vaak offline en als ik er op was waren er bijnan ooit mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

leuk zo'n teamspeak server, de eerste keer ben ik van kanaal naar kanaal gegooid (paar dagen terug) toen eraf geschopt (binnen 5 secondes) en nu is mijn ip gebanned :(

inlog info:
Teamspeak:
IP: 83.219.67.11
Wachtwoord: ww78

[ Voor 18% gewijzigd door solomo op 20-09-2004 21:04 . Reden: ff teamspeak inlog info toevoegen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Theeft dus wel zin om even te zeggen als je gaat spelen... :) er waren er vanavond weer lekker veel JT-ers.... er werd netjes gespeeld... vooral gemed. Was wel nodig ook. Ik vond het weer eens een gaaf potje :) en het is wel gaaf om 6 JTers te zien spelen... of meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

En aan het eind van dat laatste stonden er in ieder geval 3 JTers bovenaan ;). Vanwege de samenwerking is dit dus zeker voor herhaling vatbaar.

Ik speelde met een "Rebel" skin in het JO team en ben geloof ik een aantal keren beschoten door teamleden. ik weet niet of die skin dan wel zo handig is...

En ik blijf me afvragen of schreeuwen om een medic verstandig is...Ik blijf meestal gewoon wachten, als ik zie dat er een medic in de buurt is. En een goede medic ziet dan wel wanneer z'n hulp nodig is. Ik zoom trouwens ook zo'n 5 tot 6 keer uit op de "spin map"/radar (met het minteken), waardoor je een veel beter overzicht hebt van wat er om je heen gebeurt.

Ik zie trouwens dat UKLF een ander adres heeft: http://www.uklf-squadron.co.uk/, zie zo snel geen stats :(.

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 20-09-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Viel me ook op dat vooral -JT-'ers bovenaan stonden en een "professionele" clan als UKLF dan toch niet beter is. Zij gebruiken voicecomms en doen iedere week samen trainen. Toch wel opvallend. De vrije stijl van -JT- spreekt mij wel aan, geen verplichtingen en lekker een beetje samen spelen. Als dat dan goed gaat zoals vanavond is het echt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

http://www.uklf-squadron.co.uk/delta/joservers.php?id=5

zijn misschien nog bezig alles in orde te maken, lijkt er wel op dat hier de stats dan op komen (gewoon een gok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik vind het wel mooi hoe ze het formuleren

In =UKLF= although we know that...

"Teamwork is the greatest weapon"

We try also never to forget that...

"Laughter is the greatest pleasure"

en deze zin
When we started =UKLF= we aimed to form and run the best team in the UK bar none, but we've now grown to realise that this is no longer our aim.

Volgens mij is dat sinds de tweakers er hebben huisgehouden :D

Een team en trainen zegt helemaal niets en voice over ip kan makkelijk zijn maar is niet noodzakelijk.
Wanneer je al langer speelt voel je zelf aan waar je het meeste nodig bent in geval van een medic ben je nodig bij een basis die aangevallen word bijvoorbeeld.
Wat telt is ervaring en de wil om samen met het team te willen winnen dan ben je al een heel eind.
Ik kom ook regelmatig JTers tegen op een server alleen wanneer je roept krijg je geen antwoord :/

Morgenavond ben ik van de partij zal het forum in de gaten houden hoe laat en welke server zal ik ook teamspeak aanzetten

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck! Ik heb net de game gekocht, en nu zegt'm (als'k wil inloggen bij Novalogic), dat de CD Key al in gebruik is???? Door een of andere pippo 'MOEWAHAHA'. How the hell kan dit?

Verdomme, nu koopte nen game orgineel, en nu worde nog benadeeld ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 11:51:
Fuck! Ik heb net de game gekocht, en nu zegt'm (als'k wil inloggen bij Novalogic), dat de CD Key al in gebruik is???? Door een of andere pippo 'MOEWAHAHA'. How the hell kan dit?

Email sturen en vragen wat ze eraan kunnen doen. Misschien moet je wel even foto's maken van het spel, bonnetje, boekje enz enz. Zodat ze weten dat JIJ hem wel orgineel hebt en iemand die heeft lopen vernagellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 21 september 2004 @ 12:09:
[...]

Email sturen en vragen wat ze eraan kunnen doen. Misschien moet je wel even foto's maken van het spel, bonnetje, boekje enz enz. Zodat ze weten dat JIJ hem wel orgineel hebt en iemand die heeft lopen vernagellen.
Jep, heb ik ondertussen al gedaan. Nu nog wachten op reactie...

Verdomme, kan ik toch zo kwaad om worden. 'k Vind het toch straf, ik heb het besteld bij Proxis. Dus het is geen doos die in een winkel heeft gelegen... Proxis heb ik ondertussen ook al gemaild.

Waarom moeten er toch van die klojo's rondlopen die zoiets doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang er games zijn,zijn er klojos die te arm zijn om geld uit geven,kunnen we nisk tegen doen,maar ja kan ook best dat er een cd key oplage fout is(zoals bv bij city of heroes,de oplages van bestbuy hadden allemaal invalid/in use cd keys)

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 11:51:

terug gaan naar de winkel en omruilen nu het nog kan ik heb het zelfde gehad en ben hem om wezen ruilen (dixons)
niet te lang mee wachten ivm omruilgarantie en leg uit dat wanneer je de key niet hebt totaal niet kan spelen.
ze zijn verplicht om het te doen!!!!
anders even met hoofdkantoor van die winkel bellen waar je die game hebt gekocht (klantenservice)
die stellen dan alles in het werk om het in orde te maken

• Mister_X
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 12:39:
[...]

Jep, heb ik ondertussen al gedaan. Nu nog wachten op reactie...

Verdomme, kan ik toch zo kwaad om worden. 'k Vind het toch straf, ik heb het besteld bij Proxis. Dus het is geen doos die in een winkel heeft gelegen... Proxis heb ik ondertussen ook al gemaild.

Waarom moeten er toch van die klojo's rondlopen die zoiets doen...
Kan best zijn dat iemand met een keygenerator een key heeft gemaakt die toevallig ook een 'echte' (voor online) bleek te zijn? Wel erg lullig inderdaad, maar vrees niet, zodra alles goed is (je online kan spelen) zal je merken en zien dat het je geld wel waard is :)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Weer een poosje gespeeld op de UKLF :9 waren best wel wat JTers aanwezig :) alleen ging het niet zo erg goed met mij.... eerst was er een Tank Batle... kom je daaraan lopen met je geweertje B) niet handig. Later in ander level, met een :r team.... schoot ook niet op. Daarna nog (voor mij) vrij nieuw level. Met Bunker C op een klein eilandje, in het midden van een behoorlijke water plas en erom heen allemaal behoorlijk stijle bergen achtig.. wel cool. Alleen als medic zijnde ga je vaak dood. Ligt er vol met snipers en gunners op APC e.d. terwijl je weining kan healen. Maar twas wel leuk :)

Eerst even leren en denk rond uurtje of 1 dat ik er weer ben :o

EDIT: vvv Wat is later op de avond ?

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 22-09-2004 21:33 ]

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ga later op de avond ook nog even. :D

Beauty is in the eye of the beerholder

• SV3NNER
  • Laatst online: 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

'T was weer feest op Uklf .

Zeker een paar leuke potjes gespeeld.
Dat laatste level waar Yohannis het over had was
voor mij ook behoorlijk nieuw.
Maar is wel een leuk level.

Ben erg benieuwd naar de uitbreiding voor Joint Ops.
Hoop dat ie snel uitkomt.

-JT-

| Youtube |

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik ben er ook wel even geweest, alleen mn broertje was ook weer eens thuis en die had ook wel zin in een spelletje, hij heeft dus uiteindelijk meer gespeeld dan ik :O (ben veel te aardig)

nouwja, start het spel zo maar weer even, kijken wat er te beleven valt om deze tijd :)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ben er straks ook, even friends kijke :D

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Hehe, Ik heb hem ook, legaal met doosje. ik voel me nu een waardevol instrument van de maatschappij ;)
Ik zwerf meestal rond als [JT]Mennuz.NL, vroeger al op de demoserver, maar nu ook "in het echt"
Een vriend van me had m ook gekocht, zat alleen geen boekje bij
"Nee dat hoord niet, het moet zo werken, want ik heb hier geen boekje"
Nou, uiteraard niet dus, paar uur later kocht ik m ergens anders, een boekje EN een nifty op-je-toetsenbord-leg-kartonnetje!.
Dus hij terug, moest ie wachten totdat de verkoper van toen er weer was..naja, nu word ie nabesteld.
Beetje slordig.

• funkylicious
  • Laatst online: 20:44
Joint Ops, vet spel!

www.thedutchmarines.nl <-- in dit team zit ik..erg pro! ha

[ Voor 5% gewijzigd door funkylicious op 23-09-2004 08:51 ]

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 16 september 2004 @ 19:45:
Hiero ;)
Moet er wel een server admin zijn (of meerdere)

Teamspeak:
IP: 83.219.67.11
Poort: 8815
Username: client715
Wachtwoord: ww78
Webbeheer: http://83.219.67.11:14534

Oja: als iemand de admin upfucked dan wordt er ingegrepen....
*removed by poster*

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 19:28 ]

• Finwe
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:47:
[...]

S.K., stop nou eens met dat gelanterfanter op GoT en zorg eerst dat de servers van je klanten fatsoenlijk lopen. Reageer eens op e-mail van je klanten. Neem de telefoon eens aan.
Ummm weet niet of dit serieus is, maar zo ja -> ga je ergens anders beklagen, tis geen helpdesk hier. Of vertel ons hoe je hem in-game afschiet en hoeveel plezier je daaraan beleeft. Dankje :)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:47:
[...]

S.K., stop nou eens met dat gelanterfanter op GoT en zorg eerst dat de servers van je klanten fatsoenlijk lopen. Reageer eens op e-mail van je klanten. Neem de telefoon eens aan.
* Dutchie! snapt hier weining van :? waar gaat dit over, als ik vragen mag ?

• Mister_X
was net ook op uklf (evert.999 -JT-) ik ga tegenwoordig als gunner door het leven in de JO wereld :). Zullen we een keer vet goed teamspelen? Als ik lig te gunneren wordt ik altijd vrijsnel doodgeschoten omdat dat ding zo'n herrie maakt, daarom hoor je ook een teammate te hebben die vlakbij je blijft... En ja, dat missen de gunners in JO nou eenmaal (waarom denk je dat er meestal maar 1a2 gunners per team zijn :(, je bent namelijk f**king snel dood!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Als je langer op één plek blijft word je toch al vrij vlot doodgeschoten. Als ik gunner speel ga ik nooit ergens liggen. Van een afstand zijn anderen slecht dood te schieten, maar van dichtbij (bv in een bunker of op de kutu arms market map) ben je enorm in het voordeel aangezien je minder snel hoeft te herladen. Op momenten kun je dan toch aardig wat kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mister_X schreef op 23 september 2004 @ 23:53:
was net ook op uklf (evert.999 -JT-) ik ga tegenwoordig als gunner door het leven in de JO wereld :). Zullen we een keer vet goed teamspelen? Als ik lig te gunneren wordt ik altijd vrijsnel doodgeschoten omdat dat ding zo'n herrie maakt, daarom hoor je ook een teammate te hebben die vlakbij je blijft... En ja, dat missen de gunners in JO nou eenmaal (waarom denk je dat er meestal maar 1a2 gunners per team zijn :(, je bent namelijk f**king snel dood!).
In de stad-map heb ik een perfect plekje gevonden voor een Gunner zijnde :) geld wel als rebel en alles behalve kamp A moet al gepakt zijn :+

Ik ga zo eens kijken of er nog wat te spelen valt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Yohann!s schreef op 21 september 2004 @ 12:09:
[...]

Weet je wel hoe brak de reacties zijn op gezonden mailtjes?

Was mijn password en inlognaam vergeten... Heb wel stuk of 5 mailtjes gestuurd naar verschillende adressen van / via novalogic. Geen enkele reactie gehad. Gewoon met puur toeval mn juiste naam en wachtwoordcombo weer geraden.

:|

• funkylicious
  • Laatst online: 20:44
in-game heb je daar een optie voor, als je dat gebruikt dan heb je binnen 5 sec je username en wachtwoord in je mailbox staan ;)

• Eggbird
p.habo schreef op 24 september 2004 @ 23:52:
[...]

Weet je wel hoe brak de reacties zijn op gezonden mailtjes?

Was mijn password en inlognaam vergeten... Heb wel stuk of 5 mailtjes gestuurd naar verschillende adressen van / via novalogic. Geen enkele reactie gehad. Gewoon met puur toeval mn juiste naam en wachtwoordcombo weer geraden.

:|
Zij gaan natuurlijk niet speciaal voor jou moeilijk doen om je wachtwoord terug te krijgen. Bovendien kunnen ze dat waarschijnlijk niet eens (in iedergeval niet even snel), aangezien dat vaak encrypted is. En zoals funky zei heb je daar dus opties voor waarbij alles automatisch gaat. Als het zo werkte zoals jij dat doet zouden ze duizenden mailtjes krijgen van mensen die problemen hebben, als of ze niks beters te doen hebben. 8)7

Zo werkt dat gewoon niet. (ik zeg trouwens niet dat de reacties op terecht verstuurde emailtjes wel goed gaat bij novalogic, totaal geen ervaring mee, maar het klopt dat dat vaak wat te wensen over laat.)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo net weer even wat potjes gespeeld en moet zeggen dat het slechter gaat, als je eerst een verjaardag heb gehad (lees: bier). Speelt toch iets minder lekker... bent iets minder oplettend e.d.

Valt me op dat er laatst iets minder Tweakers aan het spelen zijn :( wel zie je wel eens nieuwe maar minder zegmaar die eerst regelmatig spelen. Das wel jammer.

Ik blijf iedergeval fijn doorspelen :) naja, morgen ofzo weer.

• p.habo
Medicaster schreef op 25 september 2004 @ 01:06:
[...]

Zij gaan natuurlijk niet speciaal voor jou moeilijk doen om je wachtwoord terug te krijgen. Bovendien kunnen ze dat waarschijnlijk niet eens (in iedergeval niet even snel), aangezien dat vaak encrypted is. En zoals funky zei heb je daar dus opties voor waarbij alles automatisch gaat. Als het zo werkte zoals jij dat doet zouden ze duizenden mailtjes krijgen van mensen die problemen hebben, als of ze niks beters te doen hebben. 8)7

Zo werkt dat gewoon niet. (ik zeg trouwens niet dat de reacties op terecht verstuurde emailtjes wel goed gaat bij novalogic, totaal geen ervaring mee, maar het klopt dat dat vaak wat te wensen over laat.)
Je bedoelt die automatisch gegenereerde e-mail met je account-gegevens?

Die je natuurlijk krijgt als je je e-mailadres opgeeft... heheheh... NOT! Misschien
dat het inmiddels al verbeterd is, maar toen het spel nèt een goede maand uit was
werkte er helemaal niets van.

Voor de rest is het een superspel! Jammer alleen soms van die glitches, zoals op
de arms market onlangs. Dan vallen de complete gebouwen weg en zie je iedereen
overal te zitten. Waaraan kan dat liggen? Verbinding? :/

Verwijderd

Yohann!s schreef op 25 september 2004 @ 01:22:
Zo net weer even wat potjes gespeeld en moet zeggen dat het slechter gaat, als je eerst een verjaardag heb gehad (lees: bier). Speelt toch iets minder lekker... bent iets minder oplettend e.d.

Valt me op dat er laatst iets minder Tweakers aan het spelen zijn :( wel zie je wel eens nieuwe maar minder zegmaar die eerst regelmatig spelen. Das wel jammer.

Ik blijf iedergeval fijn doorspelen :) naja, morgen ofzo weer.
kweet niet op welke sever jij bent elke keer (ik zie heb je ook niet gezien ofzow :X )
maar ik ben er vrijwel elke avond wel een paar uur hoor })

• PromoX

PromoX

Flying solo

p.habo schreef op 25 september 2004 @ 10:53:

Die je natuurlijk krijgt als je je e-mailadres opgeeft... heheheh... NOT! Misschien
dat het inmiddels al verbeterd is, maar toen het spel nèt een goede maand uit was
Nu werkte het (bij mij) in ieder geval. Ik heb laatst voor beide 's opgevraagd en heb zoveel voor de inlognaam als het wachtwoord een mailtje ontvangen.
Voor de rest is het een superspel! Jammer alleen soms van die glitches, zoals op
Dit heb ik nog niet meegemaakt. Lijkt me geen verbindingsprobleem, misschien je drivers?

Ik ben er trouwens ook nog vrij regelmatig. Meestal kijk ik of er JTers spelen en ga dan op dezelfde server spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 25-09-2004 11:23 ]

• UltraR-pc
p.habo schreef op 25 september 2004 @ 10:53:
[...]

Dat klinkt als een probleem met je videokaart, die is natuurlijk ook niet meer 1 van de nieuwste.

• p.habo
UltraR-pc schreef op 25 september 2004 @ 11:42:
[...]

Dat klinkt als een probleem met je videokaart, die is natuurlijk ook niet meer 1 van de nieuwste.
Idd... :+ ook dat... ben inmiddels al aan het uitkijken naar een nieuwe. De Anus V9999 GE lijkt me wel wat. Dan kan ik in ieder geval weer een jaartje of anderhalf vooruit tot ik de overstap op PCI-Exp. ga / wil maken.

B.t.w. hoe zit dat met JT? Gewoon - JT - NL achter nick plakken en voor de rest nix?
Aanmelden nog bepaalde procedure of whatever? Beetje teamplay is idd wel leuk.
Einselgangers beginnen me beetje de keel uit te hangen in de games.

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 11:09:
[...]

kweet niet op welke sever jij bent elke keer (ik zie heb je ook niet gezien ofzow :X )
maar ik ben er vrijwel elke avond wel een paar uur hoor })
Ik speel altijd onder: * Dutchie! -JT- NL En dan zo'n beetje voor 99% op de UKLF server :)

Onder welke nick zit jij dan ? Gisteren ben ik nog Edwin van Cleef tegen gekomen (aka patatje oorlog 8)7 in JOTR).
p.habo schreef op 25 september 2004 @ 12:02:
[...]
B.t.w. hoe zit dat met JT? Gewoon - JT - NL achter nick plakken en voor de rest nix?
Aanmelden nog bepaalde procedure of whatever? Beetje teamplay is idd wel leuk.
Einselgangers beginnen me beetje de keel uit te hangen in de games.
Jup gewoon -JT- NL erachter en dan word je wel herkend... er is ook TS ergens.. maar volgens mij word dat niet of bijna niet meer gebruikt.. ik gebruik het ook nooit meer... kan wel genoeg communiceren met toetsenbord en dat gaat uitstekent :Y) Want anders let ik teveel op TS e.d. en dan gaat het stuk slechter... :/

[ Voor 68% gewijzigd door Dutchie! op 25-09-2004 13:25 ]

Verwijderd

vanmiddag nog even geweest, maar of ik zoek naar de verkeerde UKLF servers, of er is echt gewoon niemand..

was vanmiddag 1 persoon op de server van UKLF. :(

ik vind het toch nog wel redelijk pittige game op sommige momenten. denk ik dat ik sneaky zit, poef. hardstikke dood weer.

naja, maar weer oefenen. :)

wie weet waar er nog wel vaker een boel NL'ers komen, want ben er nog niet veel tegen gekomen. donderdagavond trouwens wel een paar -JT ers

• Dutchie!

Dutchie!

....

Net weer gespeeld samen met Solomo en Sjouke ? Alleen opeens ging me framerate naar bene.. 30...26..15....1....en toen... freeze... is er blijkbaar opeens Services.exe gaan runnen op me pc :? ja en dat frat nogal wat CPU.... zo'n beetje alles :/ dus ja... was wel minder.

Iemand wat pics kunnen vinden van de nieuwe bikes/coppers/tanks ?

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Yohann!s schreef op 25 september 2004 @ 16:31:
Iemand wat pics kunnen vinden van de nieuwe bikes/coppers/tanks ?
Wat bedoel je daarmee?
Dat er in deze game al nieuwe tanks en dergelijke komen of bedoel je de toekomstige update?

Ik heb verhalen gelezen op wat forums dat er bijvoorbeeld appaches in komen en dat soort dingen
zon heli kan je niet in je eentje vliegen want er zit namenlijk altijd een schutter bij

Verder mischien even een leuke tip
gisteren merkte is dat Yohann!s als piloot in de black hawk niet helemaal begreep wat ik bedoelde :)

Stel je hebt aan je linkse kant iemand aan de minigun staan moet je op goede hoogte om de aan te vallen zone heen blijven circelen.
De persoon moet dan constant richten en vuren op en in de bunker.
Op die manier kan je op een hele goede manier aanvallen niet proberen te landen maar gewoon doorvliegen en rond blijven circelen.
Dit levert in de meeste gevallen een heleboel kills op en de vijand kan respawnen wat die wilt je bent in de meeste gevallen toch sneller

We zullen het vanavond even proberen ik heb dit al vaker toegepast met een maat van me en het werkt uitstekend omdat wij dan ook via voice kleppen en dingen afspreken hoe we het gaan doen.

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik speel nog wel maar meestal in "rice paper 3" (TKOTH), Surga Moutain overwacht ofzoiets is zo'n geweldige map! :)

Verwijderd

als een ronde afgelopen is, dan zie je altijd dat statistieken lijstje.

er staat dan ook EXP points oid..

met deze experience points, kun je daar wat mee?

wordt dit opgeslagen in je account ofzo, en dat je dit opbouwt naar een algemeen prestige niveau.

kan je dan ook ergens zien wat je gehele experience level is? (totaal aantal punten) of kan je alleen bij een bepaalde server je stats lezen?

• Eggbird
Laatste tijd speel ik idd heel weinig, vooral vanwege nieuwe games die ik aan het "proberen" ben. Tis absoluut niet zo dat ik JO minder ga vinden ofzo, maar je moet andere dingen ook een beetje in de gaten houden. ;)

JO komt zeker wel weer in iedergeval.

• Dutchie!

Dutchie!

....

Edwin van Cleef schreef op 25 september 2004 @ 16:40:
[...]

Wat bedoel je daarmee?
Dat er in deze game al nieuwe tanks en dergelijke komen of bedoel je de toekomstige update?

Ik heb verhalen gelezen op wat forums dat er bijvoorbeeld appaches in komen en dat soort dingen
zon heli kan je niet in je eentje vliegen want er zit namenlijk altijd een schutter bij

Verder mischien even een leuke tip
gisteren merkte is dat Yohann!s als piloot in de black hawk niet helemaal begreep wat ik bedoelde :)

Stel je hebt aan je linkse kant iemand aan de minigun staan moet je op goede hoogte om de aan te vallen zone heen blijven circelen.
De persoon moet dan constant richten en vuren op en in de bunker.
Op die manier kan je op een hele goede manier aanvallen niet proberen te landen maar gewoon doorvliegen en rond blijven circelen.
Dit levert in de meeste gevallen een heleboel kills op en de vijand kan respawnen wat die wilt je bent in de meeste gevallen toch sneller

We zullen het vanavond even proberen ik heb dit al vaker toegepast met een maat van me en het werkt uitstekend omdat wij dan ook via voice kleppen en dingen afspreken hoe we het gaan doen.
Over die pics bedoel ik shots van de komende uitbreiding :) ben wel benieuwd naar.

Over de Blawk Hawk: Ik doe het zelf ook regelmatig (als piloot cirkels vliegen) maar als je vliegt... dan lees je opeens niks meer onder in B) omdat je het dan al druk genoeg hebt.

Ik heb, denk ik niet de kans gehad... want waren wij toen niet bezig met zo'n andere heli ? (misschien was het iemand anders) maar daar heb ik wel 20rondjes lopen vliegen om elkaar... maar uit eindelijk zijn wij neergeschoten... Toen kon ik dus niet gaan vliegen rond kamp D. Als ik dat had geprobeert, (i.p.v. die heli) dan waren we er meteen doodgegaan :) .
Medicaster schreef op 25 september 2004 @ 17:42:
Laatste tijd speel ik idd heel weinig, vooral vanwege nieuwe games die ik aan het "proberen" ben. Tis absoluut niet zo dat ik JO minder ga vinden ofzo, maar je moet andere dingen ook een beetje in de gaten houden. ;)

JO komt zeker wel weer in iedergeval.
Stop jij dan eens met games proberen :+ hehe als half-life2 eris, geef ik je wel gelijk :o

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 25-09-2004 18:08 ]

Verwijderd

mmmm als er gevechthelis komen dan heb je heus de kans dat als er eentje inzit er gewoon vandoorgaat in zijn uppie hoor ,,,dat zie je nou ook met de jeeps en tanks

• Eggbird
Tuurlijk, dat soort dingen hou je altijd en daar is gewoon niks aan te doen. En dat moeten ze dus ook niet proberen om daar wat aan te doen, want de vrijheid moet er wel blijven en dan heb ik het dus over de makers van JO.

Ohja, er is wel wat aan te doen, gewoon contact maken met andere "serieuze" JOers en dan samen gaan spelen, oftewel zoiets als JT. :)

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 17:40:
als een ronde afgelopen is, dan zie je altijd dat statistieken lijstje.

er staat dan ook EXP points oid..

met deze experience points, kun je daar wat mee?

wordt dit opgeslagen in je account ofzo, en dat je dit opbouwt naar een algemeen prestige niveau.

kan je dan ook ergens zien wat je gehele experience level is? (totaal aantal punten) of kan je alleen bij een bepaalde server je stats lezen?
Wat ik weet ik dat er bij UKLF o.a. stats bijgehouden werden (of het nu nog zo is weet ik niet meer, ik kan ze in iedergeval niet meer vinden :? ). Dit werd getoond bij het statistieken lijstje, er stond dan iets van: "stats saved to server".

Ik verzamelde dan alle -JT- stats die ik via de site van UKLF haalde en maakte er een overzichtelijk lijstje van (althans dat hoop ik) (zie o.a. [rml]pagina 17[/rml]).

Dit was dus dan voor een server (in dit geval UKLF:warzone 8) ). Het is gewoon voor de leuk om te zien wie er van de -JT- ers o.a. het meeste dood ging :+ .
Misschien dat de UKLF-club er iets anders meedeed, in de vorm van rangen of zo, maar dat weet ik niet.

Vanuit het spel gezien wordt er volgens mij niets mee gedaan, en wordt er alleen op dat moment getoond wie het meeste experience points heeft. En ik weet niet of andere servers (bijv. UK: Typhoon 3) ook zoiets hebben.

acteur in Joint Tweakers The Movie

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.