[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.122 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24

Afbeeldingslocatie: http://www.springfontein.nl/JO/jo2.JPG

Het vervolg op:
Joint Operation: Typhoon Rising - Deel 1

===================================================================

Historie:
Joint Operations is het vervolg op de Delta Force serie van Novalogic. De Delta Force serie heeft een grote groep aanhangers en vooral Delta Force 2 en Delta Force: Black Hawk Down waren populaire games.
Joint Operations is gemaakt met dezelfde, maar sterk verbeterde, Engine als DF: Black Hawk Down, met als belangrijkste verschil dat het spel zich niet meer afspeeld in Somalië met hoofdzakelijk woestijn (BHD), maar in Indonesië waar bossen en jungle eerder regel dan uitzondering zijn

Wat is er nieuw in Joint Operations?:

De belangrijkste verandering in Joint Operations in vergelijking tot Black Hawk Down is dat je nu de mogelijkheid hebt tot het besturen van voertuigen. Waar in BHD al een begin was gemaakt met het jezelf laten vervoeren per voertuig kan je nu zelf achter het stuur gaan zitten van Jeeps, Trucks, boten en last but not least Helicopters. Dit is ook wel nodig ook aangezien de mappen in JO soms een grote oppervlakte beslaan, zodat je te voet soms minuten aan het lopen bent.

Verder is het mogelijk om met 150 mensen tegelijkertijd op een server te spelen. Tot nu toe heb ik op servers met max. 100 mensen gespeeld (demo) en mijn ervaringen zijn erg positief. Je merkt wel dat je PC het zwaar heeft, maar het blijft (bij een snelle server) toch goed speelbaar.

Net als in BHD zijn er verschillende classes met 35 verschillende wapens in Joint Operations, te weten:
- Rifleman
- Engineer
- Gunner
- Sniper
- Medic
Een goed team bestaat uit de juiste mix van de bovenstaande classes.. Op openbare servers is dit helaas niet altijd mogelijk en zul je vaak veel snipers tegenkomen. Je kan van te voren de uitrusting bepalen, hoe minder je meeneemt hoe lichter je bent, hoe sneller je kan lopen.

Verder is de dag/nacht cyclus een sterk punt in het spel.. Na verloop van tijd zie je het langzaam donker worden, zodat je je nachtkijker nodig hebt om de tegenstanders te vinden.

Joint Operations is duidelijk een Multiplayer game. Er zit ook een single player mogelijkheid in de game, namelijk de trainingen. Ben je nog geen ervaren speler is het zeker aan te raden om deze trainingen te volgen. Zo raak je thuis in het spel wat je online zeker een voordeel zal opleveren.

Systeemeisen

Minimum:
Windows 98, Me, 2000, XP
Pentium III 1.4GHz
256MB RAM
1.5GB hard drive space
32MB AGP DX9 video card met T&L (Nvidia GeForce 3 of ATI Radeon 8500)
DirectX 9.0-compatible sound card
CD-ROM 16x
DirectX 9.0b
56k internet verbinding

Aanbevolen:
Windows® 98, ME, 2000, XP
Pentium 4 2.4 GHZ of gelijkwaardig
512MB RAM - 266 MHz DDR (PC2100) of sneller
1.5GB hard drive space
128MB AGP DX9 video card met T&L (Nvidia GeForce 59xx en ATI Radeon 9500 of hoger)
DirectX 9.0-compatible sound card
CD-ROM 16x
DirectX 9.0b
Kabel of ADSL internet verbinding

!!De volgende videokaarten worden niet ondersteund in JO!!
ATI Rage, FireGL, NVIDIA Quadro, TNT/TNT2 and Vanta chipsets,Kyro,Kyro II, Intel 810 and 815, SiS, Xabre, Matrox chipsets

Gathering of Tweakers Clan (Joint Tweakers)?
Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/JT.jpg

In het vorige topic is dit vooral op de laatste pagina's punt van discussie geweest. Er zijn zeker een aantal mensen geintresseerd, zolang er maar niet teveel verplichtingen aanzitten. Verder is er nagedacht over een tag achter of voor je Nickname zodat we elkaar kunnen herkennen op de verschillende servers. Als belangrijkste opties kwamen hier uit -JT- en -JTNL-.

Proller heeft op pagina 2 van dit topic een opzetje gemaakt voor Joint Tweakers, Meer info => Joint Tweakers

Update : 26-08-2004

We zijn inmiddels alweer een paar weekjes verder en Joint Tweakers heeft wat meer gezicht gekregen. Het is lekker losse clan, waar je gewoon kan spelen wanneer je zin hebt. Het is ook meer om samen met wat andere Tweakers te spelen dan dat het een clan is..
Over het algemeen spelen we op UKLF:Warzone. Dit is een snelle server waar aardig wordt gespeeld zonder teamkillers en dergelijke. Op dit moment zijn er ongeveer 15 GOT'ers actief in JT.

Dus heb je de officiele versie en heb je zin om eens met een paar GOT'ers te spelen kom eens langs en zet -JT- NL achter je nick..

Update : 30-08-2004

Inmiddels hebben we ook al een eigen website voor JT, met dank aan Medicaster..
Joint Tweakers voor alle info

Ook de statistieken zijn inmiddels te bewonderen op de site van UKLF:
Statistieken UKLF:Warzone
Om alle -JT-'ers te zien kan je in het zoekscherm -JT- invullen..

Online speltips

Aangezien Joint Operations een online spel is, zijn dingen als samenwerken echt belangrijk. Dit heeft veel meer effect dan Rambo gedrag.. Hier volgen een aantal speltips wat je teamscore aardig kan verbeteren. (Thnx to Solomo & Magic)

Tip 1
Voordat je op een "vriendelijk" voertuig schiet om aandacht, controleer even of "friendly fire" aan staat!

Tip 2
Probeer de tegenstanders zoveel mogelijk de meerderheid te onthouden binnen de PSP's (let er dus op dat je dan ook binnen de cirkel staat en niet net erbuiten).

Tip 3
Val geen kampen aan die geen prioriteit hebben (tenzij er een ander nut achter schuilt, bv. het saboteren van heli's).

Tip 4
Let er op of er "medics" in de buurt zijn die je healen / geheald hebben, dat scheelt namelijk tijd en afstand! Medics zijn er niet voor niks en wagen hun leven om jou te redden...

Tip 5
In geval van een aanval, probeer dan bij gebouwen desnoods door de muur teamgenoten te healen (glitch).

Tip 6
Ga niet te dicht op elkaar staan tijdens het aanvallen of verdedigen. Zo ben je als groep zijnde een makkelijk doelwit voor explosieven van de tegenpartij.

Screens

Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_jo-14.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_jo-15.jpg

Handige Links

Site Joint Operations
Trailer Joint Operations
Keyboard Mapping (PDF) Wapen stats

Multiplayer Demo 250mb
Patch 1.2.0.10 voor volledige versie

Internationalconflict.com (online toernooien)

FAQ:

Q: Zit er een mapeditor in JO?
A: Op dit moment nog niet, maar deze wordt waarschijnlijk met een latere patch beschikbaar gesteld (waarschijnlijk rond augustus). [Update] Op dit moment is er wel een onofficiële mapeditor uit, hier te vinden.
Q: Zit er een communicatiesysteem in JO?
A: Op dit moment kan je alleen nog door middel van chat communiceren in JO. Misschien wordt er in de toekomst door middel van een pathc een communicatiesysteem in JO toegevoegd. Tot die tijd kan je programma's als Teamspeak gebruiken.
Q: Ik krijg een zwart scherm met mijn ATI Radeon videokaart
A: Dit is een bekend probleem, om dit op te lossen moet je de "frame effects" bij video options niet op "High" zetten, maar op "Normal" of lager.
Q: Ik heb problemen met mijn ATI Radeon videokaart
A: Op het moment dat JO gereleased werd waren er problemen bekend met de Radeon 8500, 9000 en 9200. De meeste problemen zijn op te lossen door de laatste Catalyst 4.7 drivers te downloaden. Met nieuwe versies van deze drivers zullen waarschijnlijk de overige problemen ook worden opgelost.
Q: Hoe kan ik Joint Operations Updaten?
A: Om online te spelen heb je altijd de laatste versie nodig van Joint Operations. Deze kan je downloaden door in het menu van Joint Operations op Update te klikken.
Q: Hoe kan ik de FPS zien in Joint Operations?
A: Door de console te openen [~] en dan FPS gevolgd door [Enter]
Q: Hoe maak ik screenshots?
A: Door [F11] te gebruiken, de screenshots komen dan in de Joint Operations map te staan.
Q: Hoe is Joint Operations beveiligd tegen illegaal gebruik?
A: Joint Operations is beveiligd door middel van een CD-KEY welke na registratie aan je account komt te hangen. Het is dus alleen mogelijk online te spelen met de orginele gekochte versie.
Q: Wat is de prijs van de volledige versie?
A: De volledige versie heeft in Nederland een adviesprijs van € 49,95. Echter bij verschillende online gameshops in Engeland (www.play.com en www.cd-wow.com) is JO te koop voor een bedrag van rond de 29 Euro. Je hebt dan wel een credit card nodig.
Q: Wat doet de optie "frame effects" in het video keuzescherm?
A: Deze optie voegt wat Matrix-achtige details toe aan het spel bijvoorbeeld op het moment dat je dood bent (een wazig beeld).
Q: Hoe verander ik van Team in een spel?
A: Op het moment dat je dood bent en in het Respawn scherm terecht komt kan je rechtsbovenin op de knop "Switch Team" drukken. Op dat moment verander je van Rebels naar Joint Ops of omgekeerd. Let op, niet alle servers ondersteunen deze optie.

Instellingen

Hierbij een aantal instellingen zodat je een acceptabel FPS op je scherm krijgt. Met dank aan funkylicious

Video

Resolution
Hoe lager je Resolutie zet hoe meer fps je zult hebben. Meestal 1024x768

Terrain Poly Detail
Aantal poly waarmee JO het landschap opmaakt. Maakt niet veel uit of je hem op Low of High zet, elke speler moet het zelfde zien bij Multiplayer. Ik heb hem zelf op Normal staan.

Terrain Texture Detail
Kwaliteit van de textures. Zet je de setting op Low dan zal je game er minder scherp uit zien maar je hebt dan wel meer FPS. Heb je een videokaart met 128mb of meer dan kun je deze optie het beste op Medium of High zetten. Ik vind het beter op High, zie de mensen een stuk sneller.

Objective Poly Detail
Hoeveel poly de game gebruikt voor het renderen van alle objecten. Hoe hoger de setting hoe lager de FPS. Het verschil tussen Low en High maakt geen groot verschil, je merkt het nauwelijks aan de graphics. Ik heb hem op Normal staan.

Objective Texture Quality
Heeft invloed op de kwaliteit van de objecten(gebouwen, voertuigen maarniet het landschap). Tussen Low en High zit een groot verschil, je merkt het echt als je het op Low zet. Ik zal deze optie alleen op High zetten als je een vrij nieuwe videokaart hebt.

Water Quality
Deze setting bepaald hoe het realistisch het water eruit ziet. Bij normal en High zul je golven kunnen waarnemen. Je kunt deze optie het beste op Low zetten omdat je bij een multiplay spel niet echt gaat genieten van het water lijkt me.

Shadows
Hoe minder shadows, hoe minder je pc moet rekenen waar hij een shadow moet laten zien dus meer fps. Ik heb shadows op Off staan aangezien het me geen zak uit maakt of ik een schaduw ergens zie.

Particle Density
Word gebruikt om explosie, smoke etc op te bouwen. In hevige gevechten kan het veel impact hebben op je FPS, daarom kun je het beste Low of Normal nemen.

Frame Effects
Je kunt deze opties het beste uit zetten. Heeft invloed op dingen zoals de blur die je krijgt als iemand je raakt, de zon die in je ogen schijnt waardoor je geen flikker meer ziet. Meer FPS, weinig zichtbare graphics aanpassingen.

Texture Filtering
Billinear is het snelste maar geeft je onduidelijke beelden op grotere afstanden dan bij Trilinear. Zelfde verhaal bij Anistropic Filtering, vergelijk je deze filtering met Trilinear dan zie je bij deze alle beelden rustiger en duidelijker.

Pixel Shaders
Pixel shaders geeft licht effecten in-game, effecten kun je zien op wapens of water oppervlaktes. Nieuwe videokaarten kun je deze optie het beste op high zetten, oudere videokaarten Normal of helemaal uit om meer fps te halen.

Texture Compression
Videokaarten met 128MB of 256MB > Minimal Texture Compression.
Videokaarten met 64MB of minder> Maximum Texture Compression.
Minimal Texture Compression: beste kwaliteit textures.
Maxiumum Texture Compression: kwaliteit is minder en er “kunnen” Artifacts onstaan

In-game
De radar die je rechtsonder ziet heeft veel invloed op je spel. Zoom je helemaal in met + dan heb je 10fps meer! Zoom je helemaal uit met – dan gaan er echt 10 fps af. Klinkt raar, ga maar ergens staan en probeer het uit.

Videokaart Desktop Settings
Anti Aliasing – Toepassing gebonden
Wachten op Verticale Sync – Altijd Uit

CPU Prioriteit
Je kunt je CPU 100% laten werken op J-ops. Open een kladblok bestand en zet dit erin “Start /high JOINTOPS.EXE”. Sla het op als naam.bat en zet het in de zelfde map als Jointoperation.exe(bij de meeste je desktop). Let er wel op dat programma’s zoals Teamspeak nu amper aandacht krijgen van je CPU, betekent dat niemand je meer kan verstaan als je JO aan het splelen bent in high prioritie mode.

Game.cfg
Game.cfg staat in: C:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising (default install pad).
lock_framerate=1 (verander dit cijfer in een 0, de 1 zorgt ervoor dat je FPS onder de 60 blijft).

Topicregels

Algemeen:
Belangrijkste regel is, hou het gezellig en ga geen onnodige ruzies beginnen in dit topic.. Dit is zonde van de ruimte en maakt het er niet leuker op. Verder worden illegale zaken, net als op heel GOT, niet geaccepteerd.

Screenshots posten:
Uit de algemene FAQ van GoT:
code:
1
[img=w,h,1] url afbeelding + link afbeelding [/img]
Deze tag werkt wel maar heeft niet echt effect omdat je beter de plaatjes kan resizen (met paint software) om kB's te besparen voor de modemmers en langzame servers bijvoorbeeld.

Er zijn nog 2 andere manieren welke over het algemeen beter zijn:

1. Je resized je plaatje met je favoriete painttool naar een maximum breedte van 600 pixels.
code:
1
[img]urlvanplaatje[/img]

2. Je doet hetzelfde als bij 1 maar je geeft dan ook nog een url mee naar het grote plaatje (krijg je dus twee plaatjes) dan krijg je de volgende code:
code:
1
[url=urlGROTEimg][img]urlKLEINEimg[/img][/url]

Let op de volgende zaken voordat je besluit een screenshot te posten:
Zorg dat je aan een maximum breedte van 600 pixels houdt.
Een (thumbnail) screen van 600 pixels hoeft maximaal maar 100 a 150 kB te wezen in filesize (en dat is nog vrij groot). Zorg dat je de filesize in de gaten houdt.

HELP!!!! ik heb een probleem met het spel:

Dit topic is niet bedoeld om je problemen op te lossen. SPV bestaat om problemen met je spellen op te lossen om de boel overzichtelijk te houden.

LET OP! Vaak zijn het problemen die al vaak zijn voorgekomen.
Google.com en de GoT search zijn je beste vrienden.

Kun je jouw probleem met oplossing nog steeds niet vinden op GoT dan zou je kunnen overwegen een SPV topic te openen. Wees er dan wel zeker van dat je de stickies leest van SPV om er zeker van te zijn dat je een goede en duidelijke topicstart maakt zodat jouw probleem snel opgelost kan worden.

[ Voor 193% gewijzigd door M@cer op 27-09-2004 09:51 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

wow...die pics zien er veel beter uit dan de graphics op mijn pc :/

Trouwens..Novalogic is niet erg stabiel deze avond :( Net een rondje AAS gedaan en 10-9 gedaan. Matig. AAS ligt me niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Japser schreef op 23 juli 2004 @ 21:48:
wow...die pics zien er veel beter uit dan de graphics op mijn pc :/

Trouwens..Novalogic is niet erg stabiel deze avond :( Net een rondje AAS gedaan en 10-9 gedaan. Matig. AAS ligt me niet zo...
AAS is heerlijk! TKOTH is wel leuk voor de afwisseling, COOP wel leuk om eens te doen, maar is niet aan mij weggelegt.

die pics zien er idd beter uit, volgens mij zijn ze geretoucheerd, al zet ik alle settings op maximaal dan ziet het er nog niet zo uit. niet dat het spel er slecht uitziet hoor, integendeel ;)

net ook ff het filmpje gekeken, zoals die reflectie van de zon in het glas van de heli's heb ik nooit gezien en zoals die mannetjes op die wagens/buggy's klimmen ook niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Magic op 23-07-2004 22:03 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, heb hetzelfde probleem met Novaworld. Dacht ik eens lekker een avond/nachtje ;) JO te gaan spelen, kan ik niet connecten..!

offtopic:
Trouwens, het mooie idee van een ''clan, samenspelende ploeg'' , daar zie ik ook maar weinig van gebeuren, veel discussie over met welke tag we moeten spelen maar niet echt afspraken waar en waneer we gaan spelen. Iemand die zin heeft in een potje JO kan mij add'n op msn ; batigoal122@hotmail.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zo de startpost is al een stuk beter dan aan het begin van de avond.. Daar gaat heel wat tijd in zitten.. Als iemand nog vragen of opmerkingen heeft over de startpost laat het even aan me weten...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ligt het nu aan mij of heeft dit plaatje: http://www.gengamers.com/assets/images/autogen/a_jo-14.jpg herhalende texturen? Kijk eens goed links, allemaal vierkante vlakjes.

Kom op zeg, we zitten 10 jaar na Doom, daar hadden ze ook van die herhalende texturen, is daar nog steeds geen oplossing voor? Erg slordig helaas :(

Enneh, wat betreft die clan, ik doe mee, maar wordt het dan niet eens tijd dat er wat beslissingen genomen worden? Misschien een poll opzetten wat betreft de keuze van de naam? En misschien wel verplichten om TeamSpeak te gebruiken? Ik erger me er rot aan dat de communicatie zo slecht loopt. En spelen we dan ook de demo? :*) Want ik heb het spel nog niet gekocht (ik heb mijn geld weggelegd voor Doom III en HalfLife 2) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Ik heb de volledige hiero eindelijk!, 1 ding is zeker, ik ga hem kopen!!

En ja, dit spel gebruikt veel herhalende textures, hoe denk je anders dat je zo'n groot level op 1 cd kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Macer schreef op 23 juli 2004 @ 23:18:
Zo de startpost is al een stuk beter dan aan het begin van de avond.. Daar gaat heel wat tijd in zitten.. Als iemand nog vragen of opmerkingen heeft over de startpost laat het even aan me weten...
Update voor de startpost:

De patch + fixes misschien leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Mister_X schreef op 23 juli 2004 @ 23:47:
Ik heb de volledige hiero eindelijk!, 1 ding is zeker, ik ga hem kopen!!

En ja, dit spel gebruikt veel herhalende textures, hoe denk je anders dat je zo'n groot level op 1 cd kan krijgen ;)
Misschien hebben ze ondertussen in die 10 jaar tijd er wel iets op gevonden? Daar doel ik op. Niet gewoon om op JOTR af te zeiken ofzo, maar gewoon over het algemeen. Ze kunnen zulke mooie plaatjes op je beeldscherm toveren, maar die texturen vlakken zijn nog steeds zoals het altijd was... Ook al zouden de lijnen van de texturen maar blenden, dan zou het er stukken beter uit zien. Of blaat ik nu maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
graphics is niet alles hoor, gameplay gaat voor

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Zo, ik heb -JTNL- achter mijn naam staan.
UltraR -JTNL- is mijn volledige naam voor de geinterreseerden :)

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 24-07-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

joostve schreef op 24 juli 2004 @ 11:20:
graphics is niet alles hoor, gameplay gaat voor
En de gameplay is goed. Maar ik erger me er wel aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
proller schreef op 24 juli 2004 @ 11:35:
[...]
En de gameplay is goed. Maar ik erger me er wel aan. :)
ingame is het me nooit opgevallen eerlijk gezegt.

enniewees, novaworld is weer eens down :'(
ik hoop dat ze eindelijk eens een nieuwe update pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk om toe te voegen in de startpost. Ik doe zelf mee aan een soort gelijk toernooi maar dan voor BF1942. Er zijn ook tweakers die meedoen met het DC of BF:V toernooi. Persoonlijk vind ik het de leukste manier van online gamen. De wars zijn ook vaak beter van kwaliteit dan die je in clanwars ziet, misschien kwa skills niet, maar wel kwa intensiteit en benutting van de gameplay.

Anyway link is www.internationalconflict.com Dit soort toernooien draaien vooral om het forum, dus trek je niet teveel aan van de frontpage ;)
Are you frustrated with the ever increasing number of morons regularly playing your favorite action games? Do you enjoy the excitement and action of Joint Operations, but grow tired of the disorganized low-skill level of general game play? Are you looking for a new and exciting way to experience all aspects of this ground-breaking new game? Then the place to be is www.internationalconflict.com, the most exciting new craze to hit Joint Operations since its release.

International Conflict, a brand new tournament sponsored by MFOTS, brings competitive game play to a level never before seen. Troops are divided into 5 armies, each one vying for global domination. You will be placed under an experienced command core whose leadership will guide you to many victories and even more fun. You will work together with your division through voice communications and forums to prepare and compete in our massive 12 HOUR battles on our own private battle server. As you gain experience, you too can work your way into this command structure and take your chances leading real players into battle against the evil forces pitted against you. You will learn to compete as a team, and use this teamwork to become the supreme fighting force in the world.

Does this sound too good to be true? Well think again. Signup is now underway for our inaugural campaign, and the divisions are filling up fast. Registration is free and easy, so make your way to www.internationconflict.com and sign up for the elite Joint Operations tournament today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het goed las op forum van jo dan zag ik dat de editor al uit was hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 14:33:
als ik het goed las op forum van jo dan zag ik dat de editor al uit was hoor
Er is een onofficiele editor uit:
http://nova-inside.com/fo...read.php?s=&threadid=5958

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de Map editor en de stats in augustus komen wanneer in frankrijk ook eindelijk JO in de winkels ligt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 21:59:

offtopic:
Trouwens, het mooie idee van een ''clan, samenspelende ploeg'' , daar zie ik ook maar weinig van gebeuren, veel discussie over met welke tag we moeten spelen maar niet echt afspraken waar en waneer we gaan spelen. Iemand die zin heeft in een potje JO kan mij add'n op msn ; batigoal122@hotmail.com :P
zal ik straks eens ff doen :P kunnen we samen / met meerdere ff knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
DrClearbottom schreef op 24 juli 2004 @ 15:08:
[...]

Er is een onofficiele editor uit:
http://nova-inside.com/fo...read.php?s=&threadid=5958

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de Map editor en de stats in augustus komen wanneer in frankrijk ook eindelijk JO in de winkels ligt :z
jammer, ik vond het wel lekker rustig zonder al die fransen met hun grote mond. ;)

edit: klopt het dat novaworld nog steeds down is?

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 24-07-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
proller schreef op 24 juli 2004 @ 02:14:
[...]

Misschien hebben ze ondertussen in die 10 jaar tijd er wel iets op gevonden? Daar doel ik op. Niet gewoon om op JOTR af te zeiken ofzo, maar gewoon over het algemeen. Ze kunnen zulke mooie plaatjes op je beeldscherm toveren, maar die texturen vlakken zijn nog steeds zoals het altijd was... Ook al zouden de lijnen van de texturen maar blenden, dan zou het er stukken beter uit zien. Of blaat ik nu maar wat?
Nee je blaat niks :) Misschien als je wat hogere details settings zet dat je dan die vlakken niet ziet, ik heb het nog niet gezien althans (bijna alles op highest/high). Maar als je zo'n groot level maakt, met allemaal unieke textures heb je een enorme data opslag nodig. De werking van een game engine is immers niks anders dan textures plakken denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:35
Mag ik deze link even met jullie delen :D

http://nova-inside.com/forums/showthread.php?threadid=6014

Toch heeft hij wel een beetje gelijk. Het n00b met een vette ego gehalte is soms wel hoog. Zo zou het bijvoorbeeld handig zijn als je je verhicle kan locken ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Idiots who get in your heli or car then shoots up your bloody screen so you cant see shit!
ergernis nummer 1, meestal waarschuw ik ze, luisteren ze niet stop ik dan in de middle of nowhere, ik stap uit, bijrijder stapt ook uit (het is een n00b dus die weet toch niet waar ie moet wezen) ik stap weer in en ga volgas weg. en dan mag de n00b hopen dat ie broodkruimels heeft gelegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK ik zet die tag wel voor m'n naam (daar hoort ie immers) dus dan wordt het:

JTNL-CommDante

Ik zie dat veel mensen alles op high hebben staan. Ik heb best wel problemen om alles op high te zetten. Sterker nog heb alles bijna op low staan om beetje boven de 30-40 FpS te blijven.

Mijn systeempje:
AMD XP 2600+
ATI Radeon 9700
512 MB DDR - 400
Reso op 1290-960
WinXP

volgens mij is er iets mis met m'n systeempje .... of acht ik m'n grafisch kaartje te hoog in? Ik weet dat dit eigenlijk niet de plaats is om het te vragen, maar ik vroeg het me gewoon af.

BTW: Welke servers zitten jullie zoals? En welk Voice-chat proggie gaan we dan gebruiken? Ik hoor wel veel suggesties, maar niemand die zich als Clan-Leader voelt geroepen.....

Ik hoop dat dit een beetje meer van de grond zal komen, aangezien Tweakers gewoon "the way to go" is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ''probleem'' heb ik ook. Alle settings op normaal en twee op high. Dit met een fps van rond de 30, maar af en toe heb ik haperingen niet normaal, speel ik ineens met fps van 7... Het is maar heel even maar wel super irritant.

Specs:
Asus a7n8x-x
AMD 2500+ @t 3200+
Radeon 9600 PRO (cat. 4.7)
Kingston 512 MB

Verlang ik ook teveel van mijn videokaart of misschien iets anders?
Met welke instellingen en specs spelen jullie JO ?

offtopic:
En wanneer komt nou eindelijk eens die ''clan'' van de grond ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik zit altijd op UK Island Hopper :) gewoon lekkere server (snel, lage ping, en goede spelers, af en toe dan ;) )

En als voice chat, tja ik heb altijd mijn TeamSpeak server aan staan, maar niemand die er gebruik van wil maken 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Nik op 25-07-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nu al bijna een half uur te zoeken maar tot nu toe geen succes. Heeft iemand enig idee of er een Dedicated Server versie beschikbaar is voor deze game. Ik kan er niets over vinden op de site van Joint Operations. Wordt deze misschien bij de game zelf geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 25 juli 2004 @ 00:52:

En als voice chat, tja ik heb altijd mijn TeamSpeak server aan staan, maar niemand die er gebruik van wil maken 8)7
wat is de url van de ts server dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 10:56:
Ik loop nu al bijna een half uur te zoeken maar tot nu toe geen succes. Heeft iemand enig idee of er een Dedicated Server versie beschikbaar is voor deze game. Ik kan er niets over vinden op de site van Joint Operations. Wordt deze misschien bij de game zelf geleverd?
Ja, als je een game wilt hosten zit er een optie of de server ook een player is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/JT.jpg

Op eigen initiatief! Joint Tweakers! Speel mee!

Hoe speel ik mee en wat heb ik nodig?

Als eerste heb je Joint Operations nodig. Aangezien nog niet iedereen het volledige spel heeft, maken we gebruik van de demo. Je kunt de demo downloaden op de site van Novalogic.
Dan heb je nog TeamSpeak nodig, de cliënt. Daarmee kun je live communiceren.
Vervolgens moet je bij de player opties in JOTR je naam veranderen, en zet je er "- JT -" voor. Zo is mijn naam "- JT - SOCOM".
Tot slot moet je inloggen op de server waar we op gaan spelen.

Oké, ik heb al het bovenstaande gedaan, wat nu?

Hou dit topic goed in de gaten, er komt namelijk zo nu en dan info van wat spelers, die zeggen waar we gaan spelen. Ook jij kunt dit aangeven!

vervolgens log je in op de juiste server. Het kan zijn dat je in een ander team komt dan dat de rest zit. Je kunt dat gewoon tegen ons spelen, óf je logt uit en probeerd het opnieuw. Sommige servers ondersteunen "team swap", zodat je naar een ander team kan, zonder uit te loggen.

Waarom hebben we nog geen eigen server?

ten eerste omdat er dan nooit veel mensen op af komen, ten tweede, omdat bijna niemand een server beschikbaar heeft, met een goede up en download, die 50+ spelers ondersteund. Als iemand een server op wil zetten, graag.

Oke heel fijn, wanneer gaan we spelen?

Zeg het maar! Ik ben heel de dag thuis, en ik heb wel zin in een potje. Ik ga over enkele minuten spelen op de "UK Island Hopper" server. Als er meer mensen zin hebben, ik zit er vanaf half 3.

Als iemand een betere server weet, post het dan even!

Hoe zit dat trouwens met TeamSpeak?

Dat is nog een beetje lastig. Ik heb een TS server draaien op dit moment, maar om hier nu de inlog gegevens te posten, gaat me een beetje ver. Immers, zodra iemand van de tegenpartij de inlog gegevens weet, is het niet leuk meer ;). Als er behoefte aan is om TS te gebruiken, vraag dan tijdens het spelen even om de server gegevens. Dan kun je vrolijk meedoen!

Voor de duidelijkheid, we kennen elkaars stem niet. Wil je iemand instructies geven, noem dan zijn of haar naam. Goede communicatie is namelijk belangrijk!

Ik heb nog wat vragen...

Stel ze hier in dit topic!

VEEL PLEZIER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmm wel leuk ..teminste mensen waarvan je weet die seriues spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker leuk inderdaad! Ik ben vanavond vanaf een uurtje of 9 ook beschikbaar voor een potje JO! Misschien domme vraag maar ehh.., hoe vinden we elkaar? 8)7

edit:
Ik heb de full version, kan ik hier ook mee op de demo servers?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Hoe je elkaar vind? Door hier te posten op welke server je gaat spelen, en aan de naam tags, zet gewoon - JT - voor je naam (Joint Tweakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hmm, klinkt zeer interessant. Denk dat ik vanavond ook ff meedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Ik heb geen mic. Maar wil wel mee spelen, moet ik wel effe de demo weer installen! Hoewel ik geen mic heb kan ik wel goed communiceren dmv F9 en F10 en gewoon teamchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Updatetje voor in de start-post, hij is nu ook op www.proxis.nl te bestellen -> http://oas2000.proxis.be/...LS&mi=4601503&si=55965769

Voor 45euro.

Maar geen credit card nodig (dacht ik althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Zonder mic kan ook, maar TS is toch wel aan te bevelen. gebruik dan op zijn minst de client en luister mee :)

Ik ga nu eten, vanavond potje doen? Iemand een suggestie? Rond een uurf of half 9 / 9 uur?

Zeg het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Euh ik heb geen demo, wel full version, maar ik wil wel ff meedoen vanavond! Moet ik zeker ff snel demo downen nu? Oja ik speel wel onder mn eigen nick van mn eigen squad :) Maar dat hindert niet lijkt me...

edit: de demo is al binnen (7 minuten :) )

[ Voor 10% gewijzigd door Japser op 25-07-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Het is wel zo duidelijk als je even - JT - voor je naam zet, dat "praat" makkelijker.

En volgens mij kun je ook met de full spelen toch?

ASS Dormant Vulcano Isle / UK Island Hopper

Of gaat dat niet? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

ik zal t es ff checken...owja..mn nick is ODS Japser...en ach..via teamspeak komen we er wel uit...kan je me de gegevens mailen?

[ Voor 68% gewijzigd door Japser op 25-07-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

TS gegevens krijg je als we spelen :) Mijn Ip veranders nog al eens 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 25-07-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 25 juli 2004 @ 19:42:
Het is wel zo duidelijk als je even - JT - voor je naam zet, dat "praat" makkelijker.

En volgens mij kun je ook met de full spelen toch?

ASS Dormant Vulcano Isle / UK Island Hopper

Of gaat dat niet? :|
lijkt me niet dat dat kan..

Trouwens.. kom wel veel bugs tegen, vooral als ik het voertuig waar ik in zit wordt opgeblazen, dan vlieg je enorm hoog en gaat het beeld flippen. Vandaag was het zo erg dat ik ergens in de lucht bleef hangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ok...ik sta in een fucking wachtrij wil je niet weten :) Kom er zo aan k? En TS moet ff wachten, eerst ff spelen, dan pleur ik die er vanavond nog wel ff naast.

ok ben er! Enne..ik 0wn ze allemaal daar :) En waar blijft de rest...???

[ Voor 59% gewijzigd door Japser op 25-07-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 25 juli 2004 @ 19:55:
Ok...ik sta in een fucking wachtrij wil je niet weten :) Kom er zo aan k? En TS moet ff wachten, eerst ff spelen, dan pleur ik die er vanavond nog wel ff naast.

ok ben er! Enne..ik 0wn ze allemaal daar :) En waar blijft de rest...???
naja ik wil wel.. maar ik zie die server er niet tussenstaan hoor?

int. novaworld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nee je moet toch de demo installen...dus :) Anyway ik ga ff op Int. Novaworld TKOTH spelen op Typhoon 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 25 juli 2004 @ 20:47:
Nee je moet toch de demo installen...dus :) Anyway ik ga ff op Int. Novaworld TKOTH spelen op Typhoon 3 :)
dan kom ik daar wel heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Niet te geloven... Op UK Island Hopper is gewoon een wachtrij van 15 man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zow dat was weer ff fijn :) En t ging niet slecht ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Ik zit eraan te denken om het spel te kopen, zijn er een beetje veel servers (met hoge snelheid) online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Zat! En anders start je toch je eigen server? :+

[ Voor 86% gewijzigd door Nik op 25-07-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog mensen die voornamelijk in TDM servers zitten ???

Bv. Rice Paper 3 en Tremor 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36
proller schreef op 25 juli 2004 @ 23:50:
Zat! En anders start je toch je eigen server? :+
Noem eens iets van een getal??

Of zit er weer in het spel zo'n idiote cd-key beveiliging (ik ben met meerdere in huis :( )

Werkt het spel op een 500Mhz computer met een GeForce 2 Ti 64MB? FarCry werkt wel :)

[ Voor 67% gewijzigd door masser120 op 26-07-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
net gespeeld, beetje mix tussen battlefield, farcry en quak....
kvond het helemaal niet lekekr spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel ff doorzetten ik vond het de eerste paar uur niet zo leuk en nu ben ik verslaafd .
Nu blijft smaak persoonlijk natuurlijk ook al kan ik het me niet voorstellen dat iemand dit niet leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, je moet echt even doorzetten. Toen ik voor de eerste keer de demo speelde vond ik er ook weinig aan. Maar na steeds meer spelen en het lezen van de enthousiaste post's op het GOT forum heb ik het spel uiteindelijk gekocht. (=gekregen..)

Het is echt super als je op een beetje goed samenspelende server speelt. _/-\o_
Heb alleen wel af en toe problemen met mijn fps, zie vorige post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Af en toe wil het niet helemaal zoals ik zou willen, bijvoorbeeld als je gaat snipen, dat je soms iemand nét niet neer kan schieten (terwijl ik toch goed mik). Is een kwestie van veel spelen! |En het is redelijk eazy. Gewoon dom meedoen met de n00bs en iedereen neermaaien die je tegenkomt! (helaas mis ik de voicechat, zoals eerder in dit topic gezegd).

Leuke avatar trouwens Beakz :D

[ Voor 27% gewijzigd door Nik op 26-07-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

normaal speel ik onder de naam patatje oorlog
alleen met -JT- ervoor word de naam helaas te lang dus heb ik het veranderd in -JT-vautloos :+
ik houd het forum wel in de gaten is er al een goede keuze gemaakt welke teamspeak we gaan nemen?
persoonlijk zou ik voor ventrillo kiezen omdat je dan zelf een teamspeakserver op kan zetten met een login zodat alleen teammembers in kunnen loggen

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Laatst online: 12-02 17:06
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 21:24:
OK ik zet die tag wel voor m'n naam (daar hoort ie immers) dus dan wordt het:

JTNL-CommDante

Ik zie dat veel mensen alles op high hebben staan. Ik heb best wel problemen om alles op high te zetten. Sterker nog heb alles bijna op low staan om beetje boven de 30-40 FpS te blijven.

Mijn systeempje:
AMD XP 2600+
ATI Radeon 9700
512 MB DDR - 400
Reso op 1290-960
WinXP

volgens mij is er iets mis met m'n systeempje .... of acht ik m'n grafisch kaartje te hoog in? Ik weet dat dit eigenlijk niet de plaats is om het te vragen, maar ik vroeg het me gewoon af.

BTW: Welke servers zitten jullie zoals? En welk Voice-chat proggie gaan we dan gebruiken? Ik hoor wel veel suggesties, maar niemand die zich als Clan-Leader voelt geroepen.....

Ik hoop dat dit een beetje meer van de grond zal komen, aangezien Tweakers gewoon "the way to go" is :)
Zelf heb ik Radeon 9700 kaart, 768 MB int, 2,4 Ghz. Ik draai alles op maximaal, alle spellen incl. Far Cry. Nergens problemen mee, geen schokkerig beeld, niks.

Over de tag, ik gebruik JTNL - INGKING, in de playerlist nog nooit een JT gezien.
Dino 1 server is wel OK om af te spreken.

Cya tonight 8)

JTNL INGKING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

INGKING schreef op 26 juli 2004 @ 10:45:
[...]

Over de tag, ik gebruik JTNL - INGKING, in de playerlist nog nooit een JT gezien.
Dino 1 server is wel OK om af te spreken.

Cya tonight 8)

JTNL INGKING
Ik heb ook nog nooit iemand met JTNL in de playerlist gezien. Die Dino 1 server heb ik ook een paar x geprobeerd, wel goeie server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 00:14:
Inderdaad, je moet echt even doorzetten. Toen ik voor de eerste keer de demo speelde vond ik er ook weinig aan. Maar na steeds meer spelen en het lezen van de enthousiaste post's op het GOT forum heb ik het spel uiteindelijk gekocht. (=gekregen..)
Idd, dat had ik dus ook. In het begin (laatste demo) vond ik het niet echt lekker spelen. Maar later toch maar weer paar keer geprobeerd en toen begon ik het ineens te snappen. Toen de hele versie maar gehaald en nu speel ik op dit moment niks anders meer. :P

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het in de full game echt zo erg als sommige personen beweren: Dat je meestal bij 1 shot kappot bent, en daardoor gelijk in het gras duikt en via radar en brilletjes alles glurend sneeky afmaakt? Lijkt me niet zo fun als ik dat hoor.
Ik hoop dat het niet zo is, want deze game lijkt me toch wel boeiend. Ik wil een nieuwe online shooter! En ik wil er 1 die niet binnen een week in de kast ligt zoals battlefield vietnam, farcry online enz.... Iemand een bevredigend antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 13:05:
Is het in de full game echt zo erg als sommige personen beweren: Dat je meestal bij 1 shot kappot bent, en daardoor gelijk in het gras duikt en via radar en brilletjes alles glurend sneeky afmaakt? Lijkt me niet zo fun als ik dat hoor.
Ik hoop dat het niet zo is, want deze game lijkt me toch wel boeiend. Ik wil een nieuwe online shooter! En ik wil er 1 die niet binnen een week in de kast ligt zoals battlefield vietnam, farcry online enz.... Iemand een bevredigend antwoord?
Als je een headshot krijgt is het inderdaad in 1x gedaan, ergens anders kun je wel het een en ander opvangen.

als je beschoten word is het soms inderdaad verstandig om in het gras te duiken, maar soms is het ook beter om dekking te zoeken achter een boom/steen/huis oid.

wat dat sneaky betreft, tuurlijk is dat meer dan in andere spellen, het is immers de bedoeling de vijand neer te knallen voordat hij jou neerknalt, en dan is het in het voordeel als jij hem wel ziet, maar hij jou niet.

maar je kunt het spelen zoals je wil, sommige mensen rennen rambo-stijl de vijandelijke basis in, en doen het dan nog verassend goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik blijf problemen houden met mijn framerate :(

Zodra ik een gebied met actie inkom (bv zone in TKOTH) knalt hij enorm naar beneden en is het bijna niet speelbaar meer. Als ik bij een spawn point loop heb ik geen enkel probleem en loopt alles zeer vloeiend. Videokaart is vervangen van een MX440 naar een Radeon 9600 pro (met nieuwste drivers) zonder groot merkbaar verschil, router heb ik weg gehaald en vervangen door een los ethernetmodem waardoor het ping lampje meer groen blijft.

Iemand nog een suggestie???

cpu: AMD 2400+
mainboard: Gigybyte GA7VAXP
ram: 512mb
HD: 40 GB 7200 rpm
Video: Radeon 9600pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 13:05:
Dat ligt er idd aan hoe je het wil spelen. Maar de bedoeling van het spel is dat je dus een paar lui hebt die op die manier te werk gaan (snipers en helaas zijn daar tot nu toe vaak te veel van) en dekking geven aan de anderen (lui die bijvoorbeeld met een black hawk worden gedropped en een vijandelijke bunker bestormen, zelf hoor ik het liefst bij deze groep). En ja je bent vrij snel dood, maar als je dus met een groep iets bestormt zijn er vaak wel een paar overlevenden (en medics, zoals ik ;) die eventuele doden revived).

Het hangt gewoon heel erg af hoe je team speeld. Als je allerlei gekken hebt die meedoen en dan ook nog als piloot spelen kun je het wel vergeten. Ik heb wel een meegemaakt dat ik in een chinook zat met enorm veel anderen en dat de piloot er ineens uit sprint terwijl we behoorlijk hoog zaten. Tja 1 keer is dat opzich wel lachen, maar tkan natuurlijk erg frustrerend zijn als het vaker gebeurd.

Dus het is niet de bedoeling dat het zo werkt als je het mij vraagt (iedereen sneaky in het gras elkaar afmaken), maar tkan ongetwijfeld zomaar es gebeuren...

Of je dat leuker vindt dan BFV enz. kun je denk ik et best zelf uizoeken met de demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Alfisti schreef op 26 juli 2004 @ 14:51:
Ik blijf problemen houden met mijn framerate :(

Zodra ik een gebied met actie inkom (bv zone in TKOTH) knalt hij enorm naar beneden en is het bijna niet speelbaar meer. Als ik bij een spawn point loop heb ik geen enkel probleem en loopt alles zeer vloeiend. Videokaart is vervangen van een MX440 naar een Radeon 9600 pro (met nieuwste drivers) zonder groot merkbaar verschil, router heb ik weg gehaald en vervangen door een los ethernetmodem waardoor het ping lampje meer groen blijft.

Iemand nog een suggestie???

cpu: AMD 2400+
mainboard: Gigybyte GA7VAXP
ram: 512mb
HD: 40 GB 7200 rpm
Video: Radeon 9600pro
wat voor een graphics settings heb je ingesteld. standaard zette hij bij mijn ti4200 de frame effects op "low". hoewel het het grootste gedeelte van de tijd perfect speelde, werd inderdaad bij hevige gevechten de framerate vrij laag (+-10fps) nadat ik frame effects op "off" heb gezet liep hij als een zonnetje.
met mijn fx5900 gelukkig nergens meer last van :)

en wat is precies niet speelbaar? sommige mensen klagen al bij 25fps dat het te laag is, terwijl voor mij 15fps nog prima speelbaar is.

tip: zet de console aan met tilde (~) en geef het commando "fps" dat toont je framerate en wat andere statistieken, misschien kun je hier wat meer info uithalen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 26-07-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game toch maar aangeschaft, anders blijf ik er aan denken! :)
Kga gameeeeenn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Magic schreef op 26 juli 2004 @ 15:03:
[...]

wat voor een graphics settings heb je ingesteld. standaard zette hij bij mijn ti4200 de frame effects op "low". hoewel het het grootste gedeelte van de tijd perfect speelde, werd inderdaad bij hevige gevechten de framerate vrij laag (+-10fps) nadat ik frame effects op "off" heb gezet liep hij als een zonnetje.
met mijn fx5900 gelukkig nergens meer last van :)
Ga ik dat vanavond ook eens proberen :) alles staat bij mij op medium
en wat is precies niet speelbaar? sommige mensen klagen al bij 25fps dat het te laag is, terwijl voor mij 15fps nog prima speelbaar is.
Niet speelbaar is <10 frames :'( komt vaak voor dat ik rond de 7 zit :/
tip: zet de console aan met tilde (~) en geef het commando "fps" dat toont je framerate en wat andere statistieken, misschien kun je hier wat meer info uithalen :)
Was ik al druk mee bezig :) dank voor je tip, ga ik vanavond ook eens proberen.
Mocht iemand anders nog suggestie's hebben hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

Alfisti schreef op 26 juli 2004 @ 15:13:
[...]
Ga ik dat vanavond ook eens proberen :) alles staat bij mij op medium
[...]
Niet speelbaar is <10 frames :'( komt vaak voor dat ik rond de 7 zit :/
[...]
Was ik al druk mee bezig :) dank voor je tip, ga ik vanavond ook eens proberen.
Mocht iemand anders nog suggestie's hebben hoor ik het graag!
Heb je het ook wanneer je het video settings programmatje je settings heb laten bepalen en met die settings speelt?

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is ff wennen omdat t zeg maar zijn eigen ''chaos'' gevoel heeft. Moet nog ff mee bekend worden, en dan denk ik dat deze game genoeg potentie heeft.
Kan iemand mij vertellen waar je 123 punkbuster inschakeld in deze game?

Hij draaid overigens lekker soepel in 1280* alles op hoogst, alleen nog geen AA geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 16:24:
De game is ff wennen omdat t zeg maar zijn eigen ''chaos'' gevoel heeft. Moet nog ff mee bekend worden, en dan denk ik dat deze game genoeg potentie heeft.
Kan iemand mij vertellen waar je 123 punkbuster inschakeld in deze game?

Hij draaid overigens lekker soepel in 1280* alles op hoogst, alleen nog geen AA geprobeerd.
In het Options menu in het general deel (waar ook de kleur van je crosshair veranderd kan worden)

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Rayzman schreef op 26 juli 2004 @ 16:09:
[...]

Heb je het ook wanneer je het video settings programmatje je settings heb laten bepalen en met die settings speelt?
Yup, hij geeft een aantal dingen op high aan maar als ik alles zelfs al op medium speel is het niet echt lekker speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik m even heb gespeeld kom ik tot de conclusie dat deze game heeerlijk is, en ik vindt m grafisch ook niet verkeerd! leuke schaduw enz.
Als ik AA kies dan krijg ik heel donker beeld, werkt dus niet helemaal, voor de rest loopttie perfect!
Wat ik wel raar vindt is dat als je op een server naar de volgende map gaat, opeens me mannetje weg is. Ik krijg in plaats daarvan een ander mannetje met andere wapens! Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je iedere keer uit het veld moet gaan om je mannetje te behouden? Iemand anders ervaring mee?
voor de rest: Heerlijke gam!! :9
Alfisti schreef op 26 juli 2004 @ 16:43:
[...]

Yup, hij geeft een aantal dingen op high aan maar als ik alles zelfs al op medium speel is het niet echt lekker speelbaar.
Bij mij is er eeen combi van high en normal na automatisch instellen, maar als ik alles op high zet loopttie ook lekker! Totaal geen frame drops hier. Ik was al bang dat ik in 1024 zou moeten spelen na alle berichten gelezen te hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 17:25:
Nu ik m even heb gespeeld kom ik tot de conclusie dat deze game heeerlijk is, en ik vindt m grafisch ook niet verkeerd! leuke schaduw enz.
Als ik AA kies dan krijg ik heel donker beeld, werkt dus niet helemaal, voor de rest loopttie perfect!
Wat ik wel raar vindt is dat als je op een server naar de volgende map gaat, opeens me mannetje weg is. Ik krijg in plaats daarvan een ander mannetje met andere wapens! Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je iedere keer uit het veld moet gaan om je mannetje te behouden? Iemand anders ervaring mee?
voor de rest: Heerlijke gam!! :9
[...]

Bij mij is er eeen combi van high en normal na automatisch instellen, maar als ik alles op high zet loopttie ook lekker! Totaal geen frame drops hier. Ik was al bang dat ik in 1024 zou moeten spelen na alle berichten gelezen te hebben.
wat is jou systeemconfiguratie dan als ik vragen mag?

als ik alles op high(est) zet dan loopt hij echt niet meer zo lekker op een server met 150 man. ik heb een 2400+, 512MB ram en een fx5900xt op een k7n2 delta.

wat betreft je "mannetje" die elke keer andere wapens heeft, ten eerste zul je waarschijnlijk van kant gewisseld zijn (joint ops/rebels) en ten tweede kun je je default character selecteren in het menu "player" op het hoofdmenu.

[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 26-07-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een barton3000 met 1gig aan ddr met een 9800pro256ddr. Misschien dat de 1gig veel uitmaakt, weet het anders ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 18:08:
Ik heb een barton3000 met 1gig aan ddr met een 9800pro256ddr. Misschien dat de 1gig veel uitmaakt, weet het anders ook niet.
Ik heb dezelfde rig, maar dan met een 9800 Pro 128 Mb, weet niet of veel mensen dit al is opgevallen maar de het fps verschil tussen de "High" instellingen en "highest" instellingen is echt aanzienlijk (bij mij iig). Als ik de game op "Highest" zet is ie gewoon onspeelbaar dan heb ik al een lage fps bij het spawnpoint, en met "High" loopt het wel super soepel (+/- tussen de 20 en 50 gemiddeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
proller schreef op 25 juli 2004 @ 14:30:
[afbeelding]

Op eigen initiatief! Joint Tweakers! Speel mee!

Hoe speel ik mee en wat heb ik nodig?

Als eerste heb je Joint Operations nodig. Aangezien nog niet iedereen het volledige spel heeft, maken we gebruik van de demo. Je kunt de demo downloaden op de site van Novalogic.
Dan heb je nog TeamSpeak nodig, de cliënt. Daarmee kun je live communiceren.
Vervolgens moet je bij de player opties in JOTR je naam veranderen, en zet je er "- JT -" voor. Zo is mijn naam "- JT - SOCOM".
Tot slot moet je inloggen op de server waar we op gaan spelen.

Oké, ik heb al het bovenstaande gedaan, wat nu?

Hou dit topic goed in de gaten, er komt namelijk zo nu en dan info van wat spelers, die zeggen waar we gaan spelen. Ook jij kunt dit aangeven!

vervolgens log je in op de juiste server. Het kan zijn dat je in een ander team komt dan dat de rest zit. Je kunt dat gewoon tegen ons spelen, óf je logt uit en probeerd het opnieuw. Sommige servers ondersteunen "team swap", zodat je naar een ander team kan, zonder uit te loggen.

Waarom hebben we nog geen eigen server?

ten eerste omdat er dan nooit veel mensen op af komen, ten tweede, omdat bijna niemand een server beschikbaar heeft, met een goede up en download, die 50+ spelers ondersteund. Als iemand een server op wil zetten, graag.

Oke heel fijn, wanneer gaan we spelen?

Zeg het maar! Ik ben heel de dag thuis, en ik heb wel zin in een potje. Ik ga over enkele minuten spelen op de "UK Island Hopper" server. Als er meer mensen zin hebben, ik zit er vanaf half 3.

Als iemand een betere server weet, post het dan even!

Hoe zit dat trouwens met TeamSpeak?

Dat is nog een beetje lastig. Ik heb een TS server draaien op dit moment, maar om hier nu de inlog gegevens te posten, gaat me een beetje ver. Immers, zodra iemand van de tegenpartij de inlog gegevens weet, is het niet leuk meer ;). Als er behoefte aan is om TS te gebruiken, vraag dan tijdens het spelen even om de server gegevens. Dan kun je vrolijk meedoen!

Voor de duidelijkheid, we kennen elkaars stem niet. Wil je iemand instructies geven, noem dan zijn of haar naam. Goede communicatie is namelijk belangrijk!

Ik heb nog wat vragen...

Stel ze hier in dit topic!

VEEL PLEZIER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Whoops!

OK, het is maandagavond: waar spreken we af?

Dinsdag: waar?

TWEAKERS UNITE })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

INGKING schreef op 26 juli 2004 @ 19:14:
Whoops!

OK, het is maandagavond: waar spreken we af?

Dinsdag: waar?

TWEAKERS UNITE })
//edit

Ik zit nu op de UK:Typhoon 3 server

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 26 juli 2004 @ 00:14:

Leuke avatar trouwens Beakz :D
Ja dank je :) .

Ik gebruik hem al jaren maar zie hem nu steeds meer opduiken(niet alleen op got )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik weet niet, ik ga zo ook weer spelen, alleen ik heb de demo, en ik denk dat er weinig mensen zijn met de demo :(

Ik ben te vinden op de demo: UK Island Hopper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 26 juli 2004 @ 19:48:
Ik weet niet, ik ga zo ook weer spelen, alleen ik heb de demo, en ik denk dat er weinig mensen zijn met de demo :(

Waarom koop je de full niet, das toch veel vetter. Alles wat goed is in de demo, is alleen maar beter in het volledige spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik heb mijn geld weggelegd voor Doom III, HL2, én een nieuwe Dolby Surround Receiver :) Helaas... Geld kun je maar 1x uitgeven :'(

Is er écht geen mogenlijkheid dat mensen met de full op de demo servers kunnen? En weet iemand een betere server (voor demo dus!). :*)

IIG zit ik NU op de UK Island Hopper demo server!

[ Voor 62% gewijzigd door Nik op 26-07-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op 26 juli 2004 @ 17:50:
[...]

wat betreft je "mannetje" die elke keer andere wapens heeft, ten eerste zul je waarschijnlijk van kant gewisseld zijn (joint ops/rebels) en ten tweede kun je je default character selecteren in het menu "player" op het hoofdmenu.
Ik kan dit dus echt niet 123 vinden?! :? , best wel iri ik wordt dus iedere keer opeens in ander team gezet maar ik weet niet hoe ik zo snel terug kan komen bij de joint ops??wordt ik nu gek? 8)7 of zijn t me lensen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 26 juli 2004 @ 19:50:
Ik heb mijn geld weggelegd voor Doom III, HL2, én een nieuwe Dolby Surround Receiver :) Helaas... Geld kun je maar 1x uitgeven :'(

Is er écht geen mogenlijkheid dat mensen met de full op de demo servers kunnen? En weet iemand een betere server (voor demo dus!). :*)

IIG zit ik NU op de UK Island Hopper demo server!
Ik denk dat je nu al meer plezier hebt gehad van de demo dan van Doom 3 die je straks een paar keer speelt en dan aan de kant legt.

Niet dat ik zelf niet met smart op Doom 3 zit wachten hoor. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een aantal keer gespeeld op een engelse server genaamd PUB|The Kings Arms. Het is een server voor 64 man en ik heb hier eindelijk eens het gevoel dat er ''lekker'' wordt samengespeeld! Dus als je vraagt om vervoer dat er dan ook iemand komt, er wordt nagedacht over welk punt de volgende is die moet worden overgenomen etc.! Zo wordt dit spel alleen maar beter, ik zit te genieten hierzo ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

boel getest maar zelfs met alles op low / uit kom ik gewoon niet boven de 35fps uit :(
meestal hang ik tussen de 20 - 25, zwaar ruk dus! :(

edit: ben nu met een grove maatregel bezig: herinstallatie van mijn PC :(

[ Voor 22% gewijzigd door Alfisti op 26-07-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik las net op de frontpage dat iemand de nieuwe direct x had geinstalled,en zijn ut2004 liep een stuk beter.Heeft iemand hier m ook geinstalleerd,en een performance verbetering kunnen waarnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Corona schreef op 26 juli 2004 @ 22:09:
Ik las net op de frontpage dat iemand de nieuwe direct x had geinstalled,en zijn ut2004 liep een stuk beter.Heeft iemand hier m ook geinstalleerd,en een performance verbetering kunnen waarnemen?
ik heb hem net geinstalleerd en even 10 minuten gespeeld, hoewel dit eigenlijk te weinig is om er iets zinnigs over te zeggen doe ik het lekker toch :P

ik zie niet echt zichtbaar iets in de fps veranderen, maar het spel speelt voor mijn gevoel net ietsje soepeler, ietsje minder schokkerig zegmaar. kan natuurlijk een placebo-effect zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 26-07-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar uurtjes gechecked te hebben moet ik zeggen: wat is dit een heerlijke game zeg! :9 Iemand die online shooters leuk vindt, moet dit toch eigenlijk wel gespeeld hebben. Wat een genot!! :)
Dat gedoe van team wisselen waar ik antwoord op probeerde te krijgen...is opgelost, gaat simpelweg niet je gaat van team naar team heb ik dus gehoord. Jammer dat het zo moelijk was om hier antwoord op te krijgen, maar goed: Deze game is heerlijk, en gaat te veel uurtjes kosten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Cool om te zien dat veel bekende namen hier posten.. Ik post hier niet veel, maar lees wel veel topics door. En toevallig kwam ik een aantal namen tegen in dit topic die ik ook regelmatig in JO tegenkom..

JO is een vet spel btw..

oh en voor ik het vergeet.. Over die Dx 9.0c? Echt een improvement? Want nog als lage fps ondanks een sterke kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 20:12:
Ik heb nu een aantal keer gespeeld op een engelse server genaamd PUB|The Kings Arms. Het is een server voor 64 man en ik heb hier eindelijk eens het gevoel dat er ''lekker'' wordt samengespeeld! Dus als je vraagt om vervoer dat er dan ook iemand komt, er wordt nagedacht over welk punt de volgende is die moet worden overgenomen etc.! Zo wordt dit spel alleen maar beter, ik zit te genieten hierzo ! ;)
Goeie tip. Ik speelde eerder steeds op een 150 man server die vrijwel constant vol is. Groot nadeel is dat bijna iedereen maar wat doet en dat je echt nergens aan toe komt omdat je alweer wordt afgeknalt door een verkeerde drop enz. Bovendien wordt erzo enorm veel gezeken (met die taunts) dat je ook niet meer pcies weet wat je nu eigenlijk moet doen. Tis dan misschien wel leuk, maar et kan veeeeel leuker. Keb nu ff op die Kings Arms gespeeld en dat is een behoorlijk verschil. Natuurlijk veel minder lui, maar nog steeds wel genoeg dacht ik zo (misschien zelfs beter). Er wordt nauwelijks gechat, maar als er gechat wordt gaat het om "tactics". Iedereen werkte gewoon lekker mee en je kon duidelijk merken dat dat resultaat had want we kwamen steeds verder. Nu kan et natuurlijk zijn dat het andere team (rebels) een ramp was , maar volgens mij viel dat ook wel mee.

Server maakt dus nogal wat uit.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

proller schreef op 26 juli 2004 @ 19:48:

Ben sinds een kleine week ook druk bezig met de demo, over het algemeen ook altijd te vinden op de UK Island Hopper, als PromoX [NL], of als gunner of als rifleman waarbij ik het grote voordeel van de gunner vindt dat je veel langer kunt schieten voordat je moet herladen. Nadeel is dat wel dat er nog wel een aantal n00bs rondlopen die absoluut niet weten waar ze mee bezig zijn. Er in hun eentje met een voertuig van door gaan of zo'n ding absoluut niet kunnen besturen.

Ben trouwens ook niet zo'n shooterfan eigenlijk, maar hier heb ik nu toch al aardig wat uurtjes ingestoken, misschien ook omdat het me niet slecht af gaat en ik denk dat een spel als dit ook anders speelt dan een counterstrike oid waarbij ik het idee heb dat het vooral rennen-springen-schieten is.

Vraag me ook wel af of ik het complete spel zou moeten aanschaffen. Ik heb het idee dat mensen met het complete spel wel wat beter zijn dan die in de demo en als ik dan weer één van de minderen ben is de lol er natuurlijk snel af :(. Aan de andere kant gaat me misschien nog wel meer vrije tijd kosten :(

Kan iemand me trouwens uitleggen wat die frame effects inhouden?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De frame effects zijn een beetje Matrix-achtige details als je dood gaat bijvoorbeeld..

Je kan overigens wel van team veranderen zover ik weet. Als je dood bent en je komt in het Respawn scherm staat rechtsbovenin een knop "Switch Team".

Ik zal dit even toevoegen aan de FAQ in de startpost..

Heb zelf jammer genoeg de volledige versie nog steeds niet binnen, hopelijk toch eens deze week.

[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 27-07-2004 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Macer schreef op 27 juli 2004 @ 08:12:
De frame effects zijn een beetje Matrix-achtige details als je dood gaat bijvoorbeeld..

Je kan overigens wel van team veranderen zover ik weet. Als je dood bent en je komt in het Respawn scherm staat rechtsbovenin een knop "Switch Team".

Ik zal dit even toevoegen aan de FAQ in de startpost..

Heb zelf jammer genoeg de volledige versie nog steeds niet binnen, hopelijk toch eens deze week.
dat switch team kan je alleen als de server dat toelaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Had ik al gezien... Heb dat overigens wel in de startpost vermeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gisteren geprobeerd. Wat uurtjes in de servers.

Ik moet zeggen dat het een zeer chaotische gameplay is met die snel vliegende choppers, 100 man in de server en allerlei toeters en bellen op het scherm. De controls waren vet wennen als je spellen zoals CS en BF gewend bent. Jammer dat je voor het staan, bukken en liggen 3 toetsen nodig heb. Het instappen in voertuigen is ook wennen, normaal wil je op de 1, 2, 3 toetsen drukken om van plaats te wisselenen, nu moet je met ctrl+cijfer gaan drukken. De choppers stijgen wel erg snel op en het vliegen is te simpel. Heb liever besturing gezien alla BF1942. Deze demo heeft aardig wat bugs. Als je soms tegen bomen of voertuigen aanrijdt met een jeep dan vlieg je 30 meter in de hoogte en kom je 20 meter verderop weer neer. Of als je met een bootje tegen 3 leegstaande boten aanvaart dan sleep je die gelijk mee over obstacles of wat dan ook heen. Het veranderen van de wapenclass is ook zo slecht gedaan. Normaal zou je dan in het menu moeten doen zoals bij BF, nu moet je het ammo depot opzoeken en op 1 of andere toets drukken! De beweeganimaties lijken ook niet zo soepel en mooi te gaan! Deze demo heeft veel pluspunten maar ook veel minpunten. Ik hoop voor de fans dat de full versie beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 10:52:
Ik heb de demo gisteren geprobeerd. Wat uurtjes in de servers.

Ik moet zeggen dat het een zeer chaotische gameplay is met die snel vliegende choppers, 100 man in de server en allerlei toeters en bellen op het scherm. De controls waren vet wennen als je spellen zoals CS en BF gewend bent. Jammer dat je voor het staan, bukken en liggen 3 toetsen nodig heb. Het instappen in voertuigen is ook wennen, normaal wil je op de 1, 2, 3 toetsen drukken om van plaats te wisselenen, nu moet je met ctrl+cijfer gaan drukken. De choppers stijgen wel erg snel op en het vliegen is te simpel. Heb liever besturing gezien alla BF1942. Deze demo heeft aardig wat bugs. Als je soms tegen bomen of voertuigen aanrijdt met een jeep dan vlieg je 30 meter in de hoogte en kom je 20 meter verderop weer neer. Of als je met een bootje tegen 3 leegstaande boten aanvaart dan sleep je die gelijk mee over obstacles of wat dan ook heen. Het veranderen van de wapenclass is ook zo slecht gedaan. Normaal zou je dan in het menu moeten doen zoals bij BF, nu moet je het ammo depot opzoeken en op 1 of andere toets drukken! De beweeganimaties lijken ook niet zo soepel en mooi te gaan! Deze demo heeft veel pluspunten maar ook veel minpunten. Ik hoop voor de fans dat de full versie beter is.
ja 100+ man vind ik zelf ook Te veel hoor, je hebt zelf zo weinig kans je moet dan dus echt met een heel team optrekken anders kan je het wel schudden.
nu ik een tijdje met de controls speel vind ik dat het lekker werkt hoor ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. tja het is wel ff wennen want wie verzint nou shift om een voertuig te enteren.
de ammo-depots vind ik echt handig je hoeft niet elke keer dood om van klasse te veranderen. ik denk dat dit de gameplay alleen maar bevorderd. als je een rocketlauncher nodig hebt dan kan je die gewoon pakken zonder dat je eerst dood moet.
en over de beweeganimaties dat is er sinds Deltaforce 1 alleen maar met beetjes vooruit op gegaan, in JO heb ik er nieteens op gelet eigenlijk het gaat wat mij betreft gewoon soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal een Tweaker account gemaakt om ook te kunnen posten in dit topic want sinds drie weken doe ik weinig anders meer dan JO spelen. De kritiek op de voertuig engine, het door bomen rijden en andere 'features' is opzich wel terecht maar ik kan niet zeggen dat het erg van mijn spelplezier af gaat.

Wat op publieke servers vaak niet lukt is samenspelen met andere mensen op een beetje effectieve wijze. Vandaar dat ik het initiatief hier om met wat serieuze (volwassen achtige) niet hyperfanatieke wat te gaan spelen heb gevolgd en ook maar -JTNL- achter mijn naam heb geplakt.

Misschien is het handig als iemand een server waar je teams kunt wisselen en die verder bevalt (tracers aan of uit, dat soort dingen) noemt en dat we daar een keer op proberen te spelen. Allemaal in hetzelfde team en als een paar mensen teamspeak gebruiken moet zelfs multi-fireteam coordinatie mogelijk zijn.

Gisteravond in een adhoc team gestapt rond twee jongens met teamspeak. Werkte goed, helikopterje vloog een rondje om iedereen even op te pikken, afspreken welke respawn base te gebruiken en steeds met groepjes van 3-4 of meer man (als we weer eens massaal dood gingen) richting een afgesproken basis. Teamplay is echt super leuk, het maakt het spel nog veel intenser dan het al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kan soms wel een beetje TE geouwehoert worden over ''minpuntjes'' va neen game....is het zo erg dat je wel s door een boom heen rijdt? Als die bomen alles altijd tegen houden zal er weer gemopperd worden dat de game niet leuk is om voortuigen in te gebruiken.....tis toch nooit goed.

Ik vindt het een goede game met veel potentie, omdat de feeling gewoon lekker is. Tis weer s een game waarbij ik meteen wil spelen als ik er even aan denkt, en dat heb ik met de huidige games niet vaak meer!

Khoop dat de user base van deze game lekker blijf groeien, en dat er een goede mod scene gaat komen zodat de game een echte lange levensduur krijgt. De gfx zijn bijv. simpelweg GOED, kan altijd beter, alles wat mooier wordt zie ik als extra.
Zeker bij online games is dat minder belangrijk, moet er niet aan denken dat elk simpel voorwerp bij het geringste stootje als een voetballer (ragdoll) door het veld stuitert. Dit is een echte online game, en nog een lekkere ook! :9 :9

Is het overigens een feit dat de AA het niet doet op Ati kaarten? ik krijg bij AA2x heel donker beeld, en bij 4x totaal zwart beeld. Is dit normaal momenteel?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zet je Frame Effects op Normal (nog beter op Off) ipv van High... Dan is het probleem opgelost en kan je gewoon met AA spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Mensen ik kan u allen aanbevelen DirectX 9.0c te downloaden! Ik heb het zojuist gedaan en ik ga 20(!) FPS omhoog in de gemiddelde score! Zeker niet slecht dus!

Videokaart is een R9800 PRO @ XT met Catalyst 4.7 :)

Misschien dat er meer mensen even willen kijken, ik denk niet dat ik de enige ben haha!

En weet iemand ook hoe je snel een eigen server op kan zetten? En wat moet je minimale up en download er voor zijn? En kan dit met de demo? (ik wil een demo server opzetten namelijk, zodat er eindelijk eens met een TEAM gespeeld kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ben inderdaad ook een stuk sneller, in de demo ging ik van 20 naar ongeveer 30 frames..

De volledige versie is net bij me thuis gebracht, had de bezorger bijna gemist omdat ik dacht dat me meissie wel open zou doen... Kreeg hem in een mooie doos, volgens mij koop je de Nederlandse versie in DVD hoes, of heb ik het mis??

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.