[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Woooot Sneaker, Medciaster en ik hebben klappen gehad van UKLF... het was UKLF vs. All naja.. de rest deed maar een dotje. Maar we werder echt in de pan gehakt. Potjes duurde maar minder dan 10minuten (totaal) gok ik. Was echt erg gewoon... zosnel ging het... hun Rushen vet goed met z'n allen...

Wat je dan wel merk is dat je meer RPG en gunners nodig hebt. Want kom je APC tegen dan doe je niks, net als choppers.

Sneaker had het al snel gezien :) Medicstater en ik zijn nog door gegaan en tging wel beter. Kwamen eindelijk bij een map waar de spawnpoints iets verder uit elkaar lagen en er kwamen wat UKLF bij ons team en toen werd het beter. We hielden nog best lang stand :) potje is niet gestopt omdat er een winnaar was zegmaar (timer was op).

Opzich wel gaaf, want nu ga je echt alles proberen om ze af te maken die lui. Tis weer eens wat anders ;) .

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Twas idd wel lache, in het begin alleen wel wat frusterend soms. Laatste potje hebben yohannis en ik helden daden vericht. Onderandere met z'n 2en een spawn point overnemen en/of verdedigen en dat is dan wel behoorlijk cool. Toen lukte het gewoon weer ff, maar doorvoor was rampzalig. Hier wat screens van yohannis, allemaal "clickable":

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-32-36-81_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-32-41-92_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-33-14-46_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-36-07-12_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-36-11-15_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-38-15-35_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-42-29-20_small.jpg

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ik vond het niet zo meer leuk ...je werd om de haverklap neergeknald ..er waren 2 team team 1 ging bunker b aanvallen en team 2 hield bunker a vast ....zo had je geen kans om dichtbij te respwanen ..als ons team nou ook aan het samenspelen was maar iedereen voor zich eigen ..medicmaster zat bij iemand in de jeep en die persoon ging helemaal naar de "home base" van de vijand te weinig samenspel vond ik .....behalve wij 3 dan hè

en nog een klein opmerking ...ik had nogal veel als ik mijn magazijn leegmaakt en ik raakte hem goed en op zijn hoofd dat ie vrolijk door liep en mij neerknalde ...beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ja in het begin had ik dat ook, zal wel lag zijn ofzo.

Dat van die jeep was geen jeep, maar een boot, die gast ging helemaal de rivier afvaren terwijl ik dat helemaal niet wou. Ik dacht eerst hij vaart echt ergens heen, want hij zag er nogal vastberaden uit (lol, ik bedoel dus dat ie niet twijfelde bij het besturen). Dat bleek dus niet zo te zijn, op een gegeven moment stopte hij ergens in "the middle of nowhere". Waarschijnlijk wou hij toen gaan sniperen bij hun spawnpoint ofzo, oftewel totaal nutteloos. Ik ben toen terug gevaren. Als ik dit allemaal van te voren had geweten was ik er natuurlijk meteen uitgesprongen, maar het begon pas tot me door te dringen dat die gast me zat te besodemieteren toen het al te laat was om eruit te gaan. 8)7 8)7 8)7 8)7

Maar goed, dat soort lui hou je natuurlijk altijd (die pcies doen wat ze zelf leuk vinden). En ik moet eerlijk zeggen dat ik HEEEEEEEEEEEEEL soms ook wel es zoiets doe (is gewoon wel es humor), maar ik neem dan niet zomaar iemand mee. Om dit soort dingen kan ik trouwens beswel lachen, want het overkomt me niet vaak. Maar doe het dan wel op het juiste moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja ik heb vaak het idee dat joy-rides niet echt de oplossing is in dit spel, gezien de ticker nog wel eens snel wil gaan lopen... Zowieso is dat niet leuk want de actie speelt zich toch vaak af op vaste stukken land

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ik heb besloten om voortaan zo weinig mogelijk in die klote heli's te stappen.. Er zijn zo weinig mensen die deze goed besturen... Hoe vaak ik wel niet uit de lucht ben geknalt omdat zo'n kneus wil laten hoe goed hij wel niet kan vliegen.. :( :(

Ze moeten me gewoon zo snel mogelijk weer aan de grond zetten!!!

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:52

Stewie!

Keen must die!

Medicaster schreef op 03 oktober 2004 @ 23:44:
Waarschijnlijk wou hij toen gaan sniperen bij hun spawnpoint ofzo, oftewel totaal nutteloos.
Mwah, nutteloos? Ik heb er een keer voor gezorgd dat de tegenstander 55 minuten lang geen helikopter kon gebruiken (stonden alleen bij spawnpunt, potje duurt 60 minuten). Ga er maar vanuit dat dat zeer handig is voor je team B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Medicaster schreef op 01 oktober 2004 @ 20:54:
Ik vind het nogal opvallend dat ik tot nu toe de jongste blijk te zijn, dat had ik echt totaal niet verwacht..... :?
Ik ben ook 18.
Sinds 1 week om precies te zijn. Ik denk dat ik dus de jongste ben. Maar who cares, ik kan een aardig potje joint opsen en that's what it is about.
Tijd geleden dat ik heb gespeeld trouwens, maar mn pc was gecrasht, joint ops opnieuw installeren en ik ga weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
DaMorpheus schreef op 04 oktober 2004 @ 09:11:
[...]

Mwah, nutteloos? Ik heb er een keer voor gezorgd dat de tegenstander 55 minuten lang geen helikopter kon gebruiken (stonden alleen bij spawnpunt, potje duurt 60 minuten). Ga er maar vanuit dat dat zeer handig is voor je team B)
Als mij dat zou overkomen (dat er een 1 of andere tering sniper mij constant zit neer te schieten op de spawn point) zou ik errrrrug gefrustreerd raken, gelukkig overkomt mij dit nooit, want zodra mij zoiets overkomt, rust ik niet voordat die sniper dood is. Meestal is dat vrij makkelijk want als je gewoon in de richting loopt waar het vandaan komt en heel raar rent, kunnen ze je vaak toch niet raken en zie je vanzelf iets oneffens in het gras. Of je pakt een jeep en rijd heel hard in dat gebied rond totdat je ineens een wat doffe bons hoort.... >:)

Je moet wel met hele erge newbs gespeeld hebben dat ze daar niks aan deden. :+

Oftewel je kunt je beter bezig houden met spawnpoint overnemen/verdedigen, dat houd het allemaal een stuk leuker. Winnen is leuk, maar de manier waarop moet ook leuk zijn (dapper tot het bittere einde door strijden ;) :9 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Het is inderdaad vaak zo dat het niet de beste snipers zijn die zich daarmee bezig houden. Een bewegend doel kunnen ze bijna niet raken... En ze zijn vaak makkeljik te doden omdat ze constant op één plek blijven. Maarja, er zullen altijd wel van die snipers zijn die puur voor de kills gaan...

Je ziet het wel vaak trouwens, dat er een aantal zijn die heli's gaan sniperen. Nou, dan ga ik wel niet vliegen, dan leef je meestal ook nog langer. Ik zie het nut er dus ook niet zo van in.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 04 oktober 2004 @ 10:12:
Of je pakt een jeep en rijd heel hard in dat gebied rond totdat je ineens een wat doffe bons hoort.... >:)
lol :D

De meeste sniper zijn niet zo goed. Bij de UKLF zit echt 1 goede als ik me niet vergis. Die shoot steeds met 1 shot iemand dood (mij ook). Ik heb wel een kwartier lopen zoeken naar de gast en niet kunnen vinden ! hij zat ergens tussen kamp B (joint ops) en C (rebels) en ik ertussen om hem te zoeken want daar ergens moest hij zitten. Kon hem niet spotten met een heli en ik heb zelfs nog een poos op een plek gezeten waar hij ook ergens moest zitten. Maar dan shoot ie weer niet, wel slim natuurlijk. Maar daar hebben ze echt 1 goede sniper. Niet leuk meer.

Elke keer.... *baf* (links boven) xxxxxx killed xxxxxxx
daarna weer
*baf* (niks boven) xxxxxxx killed xxxxxxxxx
is niet leuk...
*baf* (links boven xxxxxxxxx killed Yohann!s -JT- NL
:( en niet kunnen vinden die gast !

Btw, mijn vliegskills zijn behoorlijk goed aan het worden :) ben graag een piloot. Knal bijna niet meer tegen bomen e.d. aan. Vaak word ik alleen uit de lucht geknalt door RPG. Terwijl ik vaak wel Flars drop :? Hebben die ook nog nut als je redelijk laag vliegt ? lijkt wel of ze dan geen nut hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 04-10-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Yohann!s schreef op 04 oktober 2004 @ 11:36:
[...]

. Vaak word ik alleen uit de lucht geknalt door RPG. Terwijl ik vaak wel Flars drop :? Hebben die ook nog nut als je redelijk laag vliegt ? lijkt wel of ze dan geen nut hebben.
Flares werken alleen tegen Stingers, niet tegen RPG's

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Dat verklaard een hoop :) Thnx _/-\o_

offtopic:
Lamer :9 vv Ook leren samenwerken dan he ;) heeft ie zich tochmaar geristeerd. Zeker niks te doen op je stage

[ Voor 65% gewijzigd door Dutchie! op 04-10-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:24
PromoX schreef op 01 oktober 2004 @ 13:34:
Die granaat werd geloof ik gegooid door die fox nl die niet echt blij was met waar we mee bezig waren :) .

Ik ben trouwens 25.
Jup, dat was ik. Tis allemaal leuk en wel zo'n foto, maar je moet niet vergeten dat je niet alleen in een team zit, er zaten ook nog mensen in het team die serieus wilden spelen, maar als je team niet meedoet omdat er een stelletje JT-ers perse een foto willen nemen (waar ze de hele partij over deden), is dat erg frustrerend. En toen ik daar jullie zo zag zitten op een kluitje kon ik de verleiding niet weerstaan om er een granaatje tussen te lobben >:) .

Ben 20 trouwens. Misschien dat ik ook nog eens JT achter mijn naam zet.

@Yohann!s: Hoe kan ik nu samenwerken als het grootste deel van je team op fototour is? Wat stage betreft: het was etenspauze, en nu ben ik aan het wachten op CVS update :P

[ Voor 11% gewijzigd door The Fox NL op 04-10-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Tja er moet ook plaats zijn voor af en toe wat lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Vanmiddag de hele middag op Hellraiders gespeeld. Dit is een server waar ik vroeger ook heel veel BHD op speelde.. Deze server heeft ook Stats.

Na verloop van tijd kwamen PromoX, Medicaster en Onroptem er ook nog bij... Die Vulcano ben ik trouwens nu echt wel zat (demo level), die heb ik duidelijk te veel gespeeld :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 04 oktober 2004 @ 08:13:
Ik heb besloten om voortaan zo weinig mogelijk in die klote heli's te stappen.. Er zijn zo weinig mensen die deze goed besturen... Hoe vaak ik wel niet uit de lucht ben geknalt omdat zo'n kneus wil laten hoe goed hij wel niet kan vliegen.. :( :(

Ze moeten me gewoon zo snel mogelijk weer aan de grond zetten!!!
yup dat heb ik ook zoveel last van dar speel ik ook wel eens voor taxi ...mensen oppikken lekker laag vliegen en snel landen en binnen 2 a 3 seconden weer p[leite zijn _/-\o_ erg stoer en degene die te laat uitspring jammer dan >:)

maar de meest maken de fout door heel hoog te vliegen zodat ze makkelijker en sneller te zien zijn dus ook neer te knallen :X
je moet snel weg zijn dus laag aanvliegen en niet op de bunker maar paar 100 meter ervandaan is ook veiliger voor je zelf...maar soms is er een aap van jt die een rpg of een at4 heeft en die knalt ons ff weg 2 x toe 8)7

of niet Onroptemraakle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of mijn internet is brak of novaworld is brak iemand ook last van ??

ik heb adsl en heb xs4all als provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik kan wel gewoon inloggen, dus het zal wel aan jou liggen. Misschien (de pc) een keer restarten?

Heb overigens ook xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand dit spel ergens al wat goedkoper gezien dan de belachelijke prijs van 40 euro?

/me speelt nog steeds de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Bij play.com kost ie nog steeds 29 euro.

Trouwens, 40 euro voor een spel dat je (ik in ieder geval) zoveel speelt vind ik helemaal niet veel. Ik heb er in ieder geval geen moment spijt van gehad.

Het systeem dat je online moet registreren is in dit geval ook best een goed idee. Zo hou je toch wel de serieuzere spelers over die het waard vinden om het spel te kopen en heb je niet die mensen die het spel even "uitproberen".

[ Voor 38% gewijzigd door PromoX op 04-10-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hellraiders is echt een topper... Heb me vandaag alweer 5 uur vermaakt..
Ik heb mijn nieuwe server gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Keb me ook opgegeven voor de beta test van JO:Escalation.

Ik ging er eerst vanuit dat je eerst door een selectie moet komen nadat je je hebt opgegeven, maar het laatste emailtje van novalogic na het opgeven was dit:
Thank you for submitting your information to sign up to be a part of the new beta testing team for Joint Operations: Escalation.

You will be contacted in due course with further details about the beta test.

See you in the game!!!!!

NovaLogic, Inc.
Als je het mij vraagt betekend dat dus dat ik nu sowieso al mee doe. We zullen zien....

Opgeven doe je hier:

https://www.novaworld.com/NWCommunities/Beta/Default.aspx

edit:

Die Hellraiders server is idd wel een goeie om te onthouden denk ik. Ik heb daar net weer ff een nieuwe map ontdekt, die ik echt nog nooit gezien had en zag er wel behoorlijk cool uit. Tarah Highlands heette die ofzo, hier een screen:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/tarah_highlands1_small.jpg

Ze hebbe daar volgens mij aardig goeie variatie in de maps en daar hou ik wel van. Natuurlijk zijn lang niet alle maps tof, maar toch vinnik veel variatie wel belangrijk....

[ Voor 31% gewijzigd door Eggbird op 05-10-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Die map spelen ze ook pas op UKLF nog maar 3x gedaan ofzo. Ziet er erg leuk uit die map, alleen ben ik er ontzettend slecht in. Omdat nu alles zo open ligt kan je als medic nog maar weining uitvoeren of je moet bij een kamp blijven. Als je eenmaal naar de andere kant wil lopen (voor rond kamp C, dat eilandje) word je steeds gesnipt. En als medic zijnde kun je beter een iets minder open level hebben :)

Kheb mezelf ook even opgegeven voor de Beta ! t'zou wel gaaf zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ik had zelfs geen eens tijd om de map verder te spelen omdat het de hoogste tijd was om naar bed te gaan. Maar ik vond em in iedergeval wel mooi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Been there, done that :P en idd het zelfde mailtje terug gehad. 't zal wel goed wezen...

[ Voor 13% gewijzigd door Bornin op 05-10-2004 08:53 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hier ook opgegeven voor de Beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die map is wel goed ja, dat eiland in het midden wordt alleen constant beschoten :)
Alles speelt zich rond dat meer af, alleen hij is wel enorm sniper gevoelig..

En hellraiders is opzich wel goede server.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 15:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Hellraider is een TKOTH server??

Ik zit vaak op Rice Paper 3 (TKOTH) als medic maar een andere map is ook wel weer eens leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:56

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Rocket Twinky wordt steeds gepwn3d :'( . Is er geen respect meer voor medics? Elke keer als ik zo'n bunker uitkomt wordt ik binnen een paar seconde neergepwn3d. Weet iemand overigens waarom niemand ooit dat commander scherm gebruikt om teams te vormen? Ik dacht dat dat de hele bedoeling was, maar het lijkt meer op een enorme puinhoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

metamarty schreef op 05 oktober 2004 @ 12:51:
Rocket Twinky wordt steeds gepwn3d :'( . Is er geen respect meer voor medics? Elke keer als ik zo'n bunker uitkomt wordt ik binnen een paar seconde neergepwn3d. Weet iemand overigens waarom niemand ooit dat commander scherm gebruikt om teams te vormen? Ik dacht dat dat de hele bedoeling was, maar het lijkt meer op een enorme puinhoop.
Tis meer als je echt als Clan speeld met squads e.d. denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Daar wordt inderdaad opvallend weinig gebruik van gemaakt...

Ik heet in het vervolg trouwens eggbird als ik aan het spele ben. Aangezien ik die naam ook bij alle andere games gebruik die ik speel, is dus iets logischer, bovendien past er dan ook nog ff NL achter wat de meesten van ons allemaal hebben. Tis dus nu:

eggbird -JT- NL :) :+

Tis maar dat jullie het weten

edit:
eggbird is trouwens afgeleid van m'n echte naam, als je die namelijk in het engels probeerd uit te spreken krijg je ongeveer zoiets 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Eggbird op 05-10-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Medicaster schreef op 05 oktober 2004 @ 14:27:

Ik heet in het vervolg trouwens eggbird als ik aan het spele ben. Aangezien ik die naam ook bij alle andere games gebruik die ik speel, is dus iets logischer, bovendien past er dan ook nog ff NL achter wat de meesten van ons allemaal hebben. Tis dus nu:

edit:
eggbird is trouwens afgeleid van m'n echte naam, als je die namelijk in het engels probeerd uit te spreken krijg je ongeveer zoiets 8)7
Ik speel altijd als RocketTwinky JT.
Mijn naam is ook te lang om er -JT- achter te krijgen. Ik zoek altijd via het player scherm naar *JT en sluit mij dan aan bij de server waar de rest is. Lijkt me leuk om eens een team te vormen in plaats van dat individuele rondrennen. Kunnen de andere medics mij ook steeds oplappen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 05 oktober 2004 @ 14:27:

edit:
Ja je bent net iets sneller dan ikke :(

Ik heb me nick ook veranderd in Aap -JT- NL . Normaal ging ik met games ookal onder de naam "Aap" dus vandaar.Daarom heb ik ook me GoT-username veranderd in aaap. Eigenlijk wou ik Aap, maar die was al genomen natuurlijk.
Je zal dus niet meer Yohannis -JT- NL tegen komen maar, Aap -JT- NL.

Volgens mij word iedereen gek hier met al die nick change's 8)7

offtopic:
heet jij dan egbert:+ ?

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 05-10-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

aaap schreef op 05 oktober 2004 @ 15:09:
[...]

Ja je bent net iets sneller dan ikke :(

Ik heb me nick ook veranderd in Aap -JT- NL . Normaal ging ik met games ookal onder de naam "Aap" dus vandaar.Daarom heb ik ook me GoT-username veranderd in aaap. Eigenlijk wou ik Aap, maar die was al genomen natuurlijk.
Je zal dus niet meer Yohannis -JT- NL tegen komen maar, Aap -JT- NL.

Volgens mij word iedereen gek hier met al die nick change's 8)7

offtopic:
Zeg gaan we nu allemaal een nick change doen of zo :?

Leuk voor de werkverschaffing op de JT-site 8)

offtopic:
JT-er 1: euhm, wat is jouw huidige nick?

JT-er 2: *** -JT- NL, o nee het is ***** -JT- NL, of was het nu **** -JT- NL

JT-er 1: :?

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
aaap schreef op 05 oktober 2004 @ 15:09:
offtopic:
offtopic:
hoe raad je het zo? :+ BTW hoe heb je je username veranderd? Heb je dat laten doen of kun je dat zelf? Kon het namelijk niet vinden.

Site is al aangepast...

Niet dat we er veel mee doen maar goed. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Misschien is handig om er een forum(pje) op te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 05 oktober 2004 @ 16:17:
[...]

offtopic:
hoe raad je het zo? :+ BTW hoe heb je je username veranderd? Heb je dat laten doen of kun je dat zelf? Kon het namelijk niet vinden.

Site is al aangepast...

Niet dat we er veel mee doen maar goed. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Voeg mij maar toe aan de Joint tweakers B)
Gisteren met medicaster / egbert gespeeld + nog een tweaker op hellnogwat server , was wel leuk moet ik zeggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

DaMorpheus schreef op 05 oktober 2004 @ 16:59:
Gisteren met medicaster / egbert gespeeld + nog een tweaker op hellnogwat server , was wel leuk moet ik zeggen :7
Rocket Twinky meldt zich ook aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

heb me net ook maar even aangemeld voor de beta :)

de UKLF stats werken weer met de link in de startpost (is die aangepast of waren de oude stats gewoon tijdelijk ofline?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Macer schreef op 05 oktober 2004 @ 16:39:
Misschien is handig om er een forum(pje) op te zetten...
Wil ik wel, maar er staat al een forum op, van iemand anders overigens, en die wil ik eigenlijk niet erzo maar afkicken.

Als iemand anders wat kan regelen...

Ik zal zelf ook nog ff naar een oplossing zoeken
DaMorpheus schreef op 05 oktober 2004 @ 16:59:
metamarty schreef op 05 oktober 2004 @ 17:07:
[...]

Rocket Twinky meldt zich ook aan
Kunnen jullie nog ff vertellen wat jullie exacte naam is in JO? Met de tag erbij dus en graag ook ff wat voor class je het meest gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Solomo schreef op 05 oktober 2004 @ 17:10:
heb me net ook maar even aangemeld voor de beta :)

de UKLF stats werken weer met de link in de startpost (is die aangepast of waren de oude stats gewoon tijdelijk ofline?)
Ja, alleen zijn de oude stats verwijderd :( ze zijn weer overnieuw begonnen zegmaar.

Zijn er ook stats van alle JO spelers wereldwijd ? dus dat je echt zo'n wereld-ranglijst krijgt ? dat zou ook wel vet zijn 8)

edit: lol vv "Je treft mij meestal aan voor de bunkers liggend in het gras terwijl ik "medic" roep. :O "

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 05-10-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Medicaster schreef op 05 oktober 2004 @ 17:41:
[...]

Wil ik wel, maar er staat al een forum op, van iemand anders overigens, en die wil ik eigenlijk niet erzo maar afkicken.

Als iemand anders wat kan regelen...

Ik zal zelf ook nog ff naar een oplossing zoeken

[...]

[...]

Kunnen jullie nog ff vertellen wat jullie exacte naam is in JO? Met de tag erbij dus en graag ook ff wat voor class je het meest gebruikt.
Ik ben "RocketTwinky JT" bij gebrek aan meer characters en ik ben medic. Je treft mij meestal aan voor de bunkers liggend in het gras terwijl ik "medic" roep. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Sow gaaf spel is dit, ben beetje verslaafd geloof ik. In het spel heet ik DeadorLive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:24
Ik ga mijn nick ook veranderen, voortaan ben ik The Fox -JT- NL.

Ben gister ook nog bezig geweest op H***Raiser server. Lekker mezelf nuttig maken als medic. Het was alleen jammer dat we steeds verloren. De reden dat we verloren is helemaal lijp: we verloren omdat mensen naar de tegenstader gingen omdat ze dachten dat we gingen verliezen (de mietjes). Op den duur speelden we met 10 man minder dan de tegenpartij 8)7
Het laatste rondje dat ik speelde ging beter, omdat mensen van 'dea'-clan naar onze partij kwamen om de boel te balanceren. Heb het potje niet meer afgespeeld, bedtijd enzo, maar ik weet zeker dat ons team nu weer zou eindigen met 10 man meer dan de tegenstanders omdat die meuten weer terugkwamen.
Eigenlijk zou er een optie als Balance teams moeten zijn zodat je niet van die belachelijke verschillen in manschappen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

aaap schreef op 05 oktober 2004 @ 17:49:
[...]

Ja, alleen zijn de oude stats verwijderd :( ze zijn weer overnieuw begonnen zegmaar.

Zijn er ook stats van alle JO spelers wereldwijd ? dus dat je echt zo'n wereld-ranglijst krijgt ? dat zou ook wel vet zijn 8)

edit: lol vv "Je treft mij meestal aan voor de bunkers liggend in het gras terwijl ik "medic" roep. :O "
je antwoord:
posted in the JO forum by Marketing---Posted: 9/20/2004 5:20:00 PM

Hey guys

Thanks for all your comments good and bad. I know you don't think it but we do read the majority of them - and reply if and when we get time!!!

The Escalation expansion pack should be great fun. I'm sorry that some people think we are trying to fool them. That is not the case. Joint Ops was more than a full game as far as we are concerned. It wasn't perfect out of the box but we have spent a great deal of time and effort updating the game and dealing with cheating issues and bugs as they arise. We will continue to do this. We are not going to abandon the game. Alot of people don't understand that when you fix one thing, another thing breaks, so it's an ongoing problem we face on a daily basis. I'm not trying to make excuses though.

The only thing we haven't delivered on yet is the Stats and this is a top priority for us. To implement Stats for Joint Ops we had to totally overhaul the back end NovaWorld system. In addition to this, NovaWorld had to have major changes to it to cater for the new features in Joint Ops. Unfortuantely this over haul became more complicated than we had expected and that is the cause of the delay. Beleive me if we were able to get the stats out we would have! Anyway, just be assured that Stats are on the top of our list and are coming soon. I can't give you a date because that date/time would probably change and I don't want to circulate incorrect information.

Please be patient and thanks in advance for your continued support
nee geen stats dus, tenminste nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thnx you :> Ik ben morgenavond weer aanwezig in JO denk ik. Cisco toetsen hebben voorrang ;(

edit: vv komen ze niet gewoon in de root map van JO ? dat was eerst wel... alleen kun je een ander programma nemen om screens te maken. Want JO maakt er bagger kwaliteit van, helaas.

[ Voor 52% gewijzigd door Dutchie! op 05-10-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik probeer steeds ingame screenshots te maken met F11
Hoevaak ik het ook doe de screenshot map blijft leeg.
Heb ook al bij controls gekeken of het mischien op een andere knop ingesteld stond, maar dit is niet het geval.
heeft iemand anders ook dit probleem.
Als ik het goed heb komen de screenshots in deze map

E:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising\pb\scrnshot

Help me please _/-\o_

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
idd, pcies wat aaap (yohannis) zegt, ze komen gewoon in de root van JO.

Dus E:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising

IK ben ff bezig met wat gekloot voor een eventueel forum, dit betekend dat de website waarschijnlijk niet toegankelijk is. Maar dat maakt jullie vast niks uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:50:
[...]
knip
je moet snel weg zijn dus laag aanvliegen en niet op de bunker maar paar 100 meter ervandaan is ook veiliger voor je zelf...maar soms is er een aap van jt die een rpg of een at4 heeft en die knalt ons ff weg 2 x toe 8)7

of niet Onroptemraakle :P
Dat is de rede dat ik een rpg/at4 draag, het is namelijk erg leuk als je een chopper neerschiet >:).
Onroptem killed Egbert
Onroptem killed piet1
Onroptem killed piet2
Onroptem killed piet3
Onroptem killed piet4
SV3NNER schreef op 05 oktober 2004 @ 19:34:
Ik probeer steeds ingame screenshots te maken met F11
Ik heb ook hetzelfde probleem hoe hard ik ook op f11 druk er komt maar geen ss in de JO map. (gisteren stond er een boot op C Tanah Highlands)

Onroptem= 21

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Medicaster schreef op 05 oktober 2004 @ 17:41:
[...]

Naam: morpeus.***.nl-JT (die sterretjes zijn hier even weggelaten, staat een domeinnaam
Ik ben een rifleman en heb als hobbies: helikopters uit de lucht halen met unguided racketjes, bunkers binnenstormen en mensen neermaaien B) :>

[ Voor 21% gewijzigd door Stewie! op 05-10-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Dus ik ben niet de enigste met dit probleem

met screenshots

[ Voor 91% gewijzigd door SV3NNER op 05-10-2004 21:41 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Medicaster schreef op 05 oktober 2004 @ 19:54:
idd, pcies wat aaap (yohannis) zegt, ze komen gewoon in de root van JO.

Dus E:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising
Ook hier kan ik ze niet vinden
Probeer wel met een ander progje
Fraps of zo

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ok ik ben dus bezig met een nieuwe site met forum.

Hier is alvast de url:

http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/news.php

Je kunt eigenlijk nog niks, maar als het goed is kun je wel registreren, dus als je wilt mag je dit proberen, als het niet lukt moet je dat ff hier posten.

Er moet dus nog vanalles gebeuren (vooral de lay-out) maar dat komt allemaal nog wel, ik ben er nu eerst ff zat van.

de mzzl,

eggbird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we waren met een flink aantal jt èrs beaig op uklf maar het ging voor geen meter ....zij vinden het leuk om met granaatwerpers en apcs te spelen .....en snipen op de main base en dan bedoel ik leden van het uklf team :( en niet een keer maar elke map zo zijn er geen jeeps nee dan paken ze boten

geen drol aan zo

dus ik stel voor om eens serieus gaan denken om TS te gaan gebruiken maar dan wel normaal geen stomme of onozele dingen zeggen want dan word het een zooitje

dus wie is voor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 23:15
Onroptemraakle schreef op 05 oktober 2004 @ 21:23:

Ik heb ook hetzelfde probleem hoe hard ik ook op f11 druk er komt maar geen ss in de JO map. (gisteren stond er een boot op C Tanah Highlands)

Onroptem= 21
Dit is een bug in JO, wanneer je Anti Aliasing uitzet werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad niet echt leuk net, ookal was ik 2e

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/users/elwin/JO/public4.jpg

Ja ik ben ook voor TS maar dan moeten we wel een goede server hebben die altijd online is.
Dus een eigen TS server of eventueel op de public TS van mijn clan (geen jo clan) gaan die altijd online is en dedicated is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Er was inderdaad weinig aan vanavond.. 2 potjes gespeeld, eerste was in een woord k#t en tweede in het begin ook, bij het verdedigen van D ging het al wat beter..

Ben uit ellende maar weer even overgestapt naar Sniper, dat ging aardig heb aardig wat UKLF'ers gesniped... Toch blijft het een mooi vak sniper... Toch maar eens wat vaker afwisselen naast Medic zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Zo is er inderdaad weinig aan. Voor sommigen is winnen dan schijnbaar toch belangrijker dan leuk spelen... Het laatste potje dat ik meedeed gingen er ook nog 's veel teamswitchen naar het uklf team zodat we zeker gingen verliezen :X. Wel weer 's leuk om met zoveel JTers te spelen. Maar ik zal de volgende keer waarschijnlijk ergens anders spelen....

Heb me ook aangemeld voor de betatest. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

JeffG schreef op 05 oktober 2004 @ 22:44:
[...]

Lekker is dat zonder AA zien die foto's er niet uit
Maarja maakt niet uit doe het nu met fraps werkt uitstekend
alleen jammer dat het alleen in .bmp file formaat kan

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Er was niet erg veel aan, UKLF is gewoon beter. Het was wel leuk om met zoveel JTers te spelen waren er totaal toch +/- zeven.
JeffG schreef op 05 oktober 2004 @ 22:44:
[...]

Zonder aa werkt het wel, alleen zie ik nu geen ramen meer in een Apc en dat vond ik juist zo leuk/mooi.

Ik heb me vandaag ook opgegeven voor de beta. Alleen kreeg ik vandaag voor het eerst spam op dit email adres. (verdenk novaworld daarvan, het is alleen een Nederlands bedrijf)
spam
Heeft iemand anders dit ook of heb ik me aangemeld op de verkeerde Pr0n site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik heb me dus ook aangemeld, maar tot nu toe nog geen rotzooi ontvangen.

Krijg je bij zo'n betatest eigenlijk wat opgestuurd per post? (omdat ze vragen om je adresgegevens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Denk het niet, is niet bevorderlijk voor de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
offtopic:
En nu gaat de zooi van de nieuwe site er weer ff af B)

[EDIT]De oude JT site gaat denk ik helemaal weg, inplaats daarvan wil ik gewoon een forum doen en verder niks, op een forum kun je namelijk alles kwijt, news members info etc. Dus dat leek me wel een goed idee. :+ [/EDIT]

[ Voor 63% gewijzigd door Eggbird op 05-10-2004 23:56 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

^^ ei-vogel ;) ja is wel goed. Neem dan wel een mooi forum :) zoiets als GoT dat ziet er netjes uit en overzichtelijk enzo. Mag ik dan een modje worden :> kzal ook eens msn weer installeren ;)

Ik zie dat de team spirit een beetje zakt als ze tegen UKLF spelen :/

kom op mensen ! als hun granaat lauchers gebruiken dan doen wij dat toch ook ? ik bedoel, ze zitten er niet voor niks aan, alleen laten wij ze te vaak staan denk ik.

Ook is iedereen bijna Medic. Erg goed en leuk natuurlijk, maar kom je een ACP tegen dan heb je een probleem, omdat je dan een Engineer mist.

Eigenlijk moeten we ook beetje andere klassen nemen.

Wat zeur ik eigenlijk nou :/ we moeten niks :) iedereen is en doet gewoon wat hij/zij wilt. Enigste wat we kunnen proberen om meer samen te werken en dan vooral in kleine groepjes met iets meer uitgeballanceerde klasses. Zegmaar groepjes van 2 of 3. waarvan 1~2medic die dan meestal als laatste loopt. Zodat die alles kan oplappen.

Ik vind het wel leuk, als de tegen partij erg goed is. Word jezelf namelijk ook goed van. Alleen is het wel frustrerend :D morgenavond ga ik ook weer spelen ! en gaan we kont shoppen ! :7

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchie! op 06-10-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
screenshots van Escalation boys and girls !!!!!!! :P

http://www.dfmax.com/forums/viewtopic.php?t=4431

Een volldige preview is te vinden op:

http://pc.gamespy.com/pc/...n/554159p1.html?fromint=1

VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Bornin op 06-10-2004 07:47 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Forum lijkt me een goed idee... Als je nog hulp nodig hebt, ik heb ooit eens www.seat-online.nl gemaakt..

Mochten we mee mogen doen aan de Beta is het ook wel handig als we los van GOT op een forum kunnen denk ik..

Wat betreft de uitbreiding..

Die motors zien er erg gaaf uit en kunnen volgens mij een waardevolle aanvulling zijn.. Wat de tanks betreft weet ik het nog niet.. Ik hoop dat het zwaartepunt wel de First Person Shooter blijft en dat het geen voertuigen oorlog gaat worden..

[ Voor 39% gewijzigd door M@cer op 06-10-2004 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Macer schreef op 06 oktober 2004 @ 08:23:
Forum lijkt me een goed idee... Als je nog hulp nodig hebt, ik heb ooit eens www.seat-online.nl gemaakt..

Mochten we mee mogen doen aan de Beta is het ook wel handig als we los van GOT op een forum kunnen denk ik..

Wat betreft de uitbreiding..

Die motors zien er erg gaaf uit en kunnen volgens mij een waardevolle aanvulling zijn.. Wat de tanks betreft weet ik het nog niet.. Ik hoop dat het zwaartepunt wel de First Person Shooter blijft en dat het geen voertuigen oorlog gaat worden..
Ach, die tanks etc. zijn best wel cool maar er moet echt een limit op de ammo, evenals op de flares trouwens. Dat is helemaal belachelijk, je kunt je stingers wel in de bunker laten want er valt zo amper iets te raken met die dingen :O

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als het zo goed wordt als in de preview word beschreven dan is het echt een toppertje.. De tanks en apache's hebben inderdaad een beperkte ammo..

Het dag en nacht proces wordt nog verder uitgediept, je hebt nu mist in de ochtend, muskieten in de middag en 's nachts zijn er vuurvliegen.. Verder keuze uit verschillende soorten kogels per wapen, zodat je beter door de kogelvrije vesten van je tegenstander kan komen..

Als het goed is komt de uitbreiding in november (best snel) uit.

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/554/554159/joint-ops-escalation-20041005024233625-001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Die motors lijken me nog wel de beste toevoeging. Of die tanks nog echt wat goeds toevoegen is afwachten...

En als ze toch met die beperkte ammo bezig zijn, hoop ik dat ze het meteen op alle voertuigen zetten. Lijkt me maar een kleine aanpassing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
woaaw, dat ziet er echt VET uit!

Tis idd de vraag of de balance nog een beetje goed ziet, maar qua uiterlijk vind ik het echt super vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 08:27
Wat ook leuk is dat er parachutisten bij komen.

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
TheDiver schreef op 06 oktober 2004 @ 10:25:
Wat ook leuk is dat er parachutisten bij komen.
Inderdaad ook erg strak denk ik, om met 10 man uit zo'n chinook te hoppen :p

ondertussen alvast wat grenades laten vallen op de landingsspot natuurlijk >:)

het belooft er iig een stuk leuker op te worden met deze aanpassingen. :Y)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Word je dan niet heel gemakklelijk afgeschoten als je aan zo'n parachute hangt? Het is al eerder opgemerkt, maar volgens mij ben je dan nogal een easy target.

Het klinkt leuk maar ik zie er nog niet zoveel in. Maar wie weet wordt het wel goed uitgewerkt en is het wel heel erg bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

PromoX schreef op 06 oktober 2004 @ 11:38:
Het klinkt leuk maar ik zie er nog niet zoveel in. Maar wie weet wordt het wel goed uitgewerkt en is het wel heel erg bruikbaar.
Juist superhandig, wat denk je als je bij zo'n klojo piloot in de heli zit, er zomaar uitspringen gaat dan niet :(

Als je 's nachts een para-drop doet heb je denk ik weinig last van vijandelijk vuur B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wooooooooooooooooooooooooot dit noem ik pas vet :9~ :9~ :9~ Kan alvast gaan sparen voor de uitbreiding :) dit word echt gaaf....

Als alles niet meer leuk is om te spelen (zegmaar uitgebalanceerd) dan ga ik wel even maps maken met alleen motors enzo :P

Wat dacht je met 6bikers in een chihook en dan eruit rossen :) aangezien je met 2man erop kan, kun je dan binnen no time met 12man in een kamp zijn.. paniek gegarandeerd >:)

wooooooooooooooooooooooooooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In navolging van Yohannis ook mijn acount maar ff aangepast aan mijn "Gamename to be"

Beware the smoke :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:10:
In navolging van Yohannis ook mijn acount maar ff aangepast aan mijn "Gamename to be"

offtopic:
Je hebt een nieuw got account aangemaakt? Een nick change zou denk ik handiger zijn geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 06-10-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:10:

Zeg, ik heal alleen gevallen soldaten die gewond zijn geraakt door vijandelijke acties. Longkankeroperaties ben ik niet voor opgeleid. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op 06 oktober 2004 @ 12:15:
[...]

offtopic:
Je hebt een nieuw got account aangemaakt? Een nick change zou denk ik handiger zijn geweest.
OOh, kan dat ook :? :o hmzz, wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

^^ :+

Iemand de game al kunnen Pre-orderen ? kheb hem zelf nog niet gevonden... aangezien de game al voor 16 november staat :) \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
offtopic:
Nickchange is doorgevoerd, tnx for the tip.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
aaap schreef op 06 oktober 2004 @ 13:32:
^^ :+

Iemand de game al kunnen Pre-orderen ? kheb hem zelf nog niet gevonden... aangezien de game al voor 16 november staat :) \o/
Bij de dynabyte kun je em bestellen voor 29,95 en ze verwachten em op 19-11-2004. Kga em denk ik meteen maar bestellen....

edit:
Als je een klantenkaart hebt krijg je 3 euro korting, dus dan is het 26,95 :+

[ Voor 62% gewijzigd door Eggbird op 06-10-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
OK MENSEN EVEN OPLETTEN!

Dit is voor alle JTers en mensen die bij JT willen:

Ik heb nu een forum draaien en alles lijkt goed te werken, dus PLZ registreer allemaal zo snel mogelijk. Ik raad daarbij aan om GEEN hotmail account te gebruiken want ik heb dat getest en dan krijg ik helemaal geen email voor het activeren (ook niet in m'n ongewenste post). Bij het testen van een @Home adres werkte het perfect, dus ik neem aan dat het registreren verder geen probleem moet zijn.

Het is dus de bedoeling dat we via dit nieuwe forum gaan lullen over JO en JT. Natuurlijk kunnen we hier ook nog posten over JO enz. Maar zodra iets echt over JT gaat zou ik dat in het nieuwe forum posten.

Ook heb ik wat moderators nodig die de boel beheren, want dat kan ik niet in m'n eentje. Ik zelf zat te denken aan Aap -JT- NL (Yohannis) en PromoX -JT- NL. Ik kies hun omdat ik hun ook het meest heb zien spelen. Dan zijn we dus met z'n 3 inc. mij en ik denk dat dat wel genoeg is. Dus als jullie dat zouden willen doen zou ik dat wel tof vinden. Jullie weten ongetwijfeld hoe het werkt, zo niet dan leer je dat zo, tis namelijk heel simpel (phpbb forum).

Nou ik geloof dat dat het eerst wel was.

REGISTREER DUS! Dat doe je hier:

http://www.freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/index.php

Ik hoop dat we erwat aan hebben en als je suggesties en/of ideeën hebt over et forum post ze dan op het nieuwe forum!

edit:
Werkt het registreren? Of krijgen jullie geen activation email?

[ Voor 4% gewijzigd door Eggbird op 06-10-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Medicaster schreef op 06 oktober 2004 @ 16:33:
knip.....

edit:
Werkt het registreren? Of krijgen jullie geen activation email?
Yep het werkt (duurde even voordat ik een mailtje terug kreeg, maar het is gelukt)

Ik zal dan daar dan ook maar de stats plaatsen zeker??

Juiste keuze wat betreft mods, lijkt me

[ Voor 2% gewijzigd door @rno op 06-10-2004 18:04 . Reden: typo's ]

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Arn0 schreef op 06 oktober 2004 @ 18:04:
[...]

Yep het werkt (duurde even voordat ik een mailtje terug kreeg, maar het is gelukt)

Ik zal dan daar dan ook maar de stats plaatsen zeker??

Juiste keuze wat betreft mods, lijkt me
Mooi zo dan zal het bij de rest ook wel werken.

Ja goed idee van die stats, als je dat zou willen doen. :)

edit:
als je op een 1 of andere manier maar geen mailtje krijgt voor de activering, dan kan ik als het goed is je account ook activeren. Dus meld dat dan maar ff

[ Voor 18% gewijzigd door Eggbird op 06-10-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

/offtopic
Ben ook geregistreerd daarzo, als Aap natuurlijk :) . Ik vind het ook erg gaaf dat ik dan ook een modje mag zijn :D dankje eggbird O+

Nu maar weer ontopic over Joint Operations... over JT hebben we het wel op het andere forum :+ (dat forum is niet al te snel merk ik, of ligt dat aan mij? )

EDIT: wie maakt de nieuwe startpost ? we zitten bijna aan het max. aantal posts ! wie voelt zich geroepen :) "ik wil het proberen hoor.... zeg niet dat ik er iets geweldig van bak :+ "

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchie! op 06-10-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
aaap schreef op 06 oktober 2004 @ 18:13:
/offtopic
Ben ook geregistreerd daarzo, als Aap natuurlijk :) . Ik vind het ook erg gaaf dat ik dan ook een modje mag zijn :D dankje eggbird O+

Nu maar weer ontopic over Joint Operations... over JT hebben we het wel op het andere forum :+ (dat forum is niet al te snel merk ik, of ligt dat aan mij? )

EDIT: wie maakt de nieuwe startpost ? we zitten bijna aan het max. aantal posts ! wie voelt zich geroepen :) "ik wil het proberen hoor.... zeg niet dat ik er iets geweldig van bak :+ "
Dat forum is idd niet al te snel, maarja wat wil je tis een gratis host. Maar het wisselt vooral (bij mij dan). De ene keer is er niks aan de hand en gaat het prima (meestal), de andere keer is ie ineens wat traag (af en toe) en weer een andere keer duurt het duizend jaar voordat ie er is (soms).

Wat dat laatste betreft, probeer jij het maar >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luuk forumje .,....modplekje over ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

aaap schreef op 06 oktober 2004 @ 18:13:
/offtopic

Ik had het anders ook wel willen doen, maar doe jij het maar :).

En m'n forum registratie is dus ook gelukt, duurde bij ook wel ff voordat het mailtje er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zal ik gewoon maar weer de huidige startpost plaatsen??? Die kan ik namelijk zo copy en pasten...

Ik mis trouwens wel in het forum iets van voorstellen members ofzo..

Nogmaals, mocht je nog iets van hulp nodig hebben, ik heb aardig wat PHPBB ervaring..

Misschien nog een subdomeintje http://jt.springfontein.nl ipv de lange sitenaam :) :)
Ik heb eventueel ook nog wel ruimte op mijn webspace om het forum te draaien, is altijd snel..

[ Voor 80% gewijzigd door M@cer op 06-10-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Macer schreef op 06 oktober 2004 @ 20:37:
Zal ik gewoon maar weer de huidige startpost plaatsen??? Die kan ik namelijk zo copy en pasten...

Ik mis trouwens wel in het forum iets van voorstellen members ofzo..

Nogmaals, mocht je nog iets van hulp nodig hebben, ik heb aardig wat PHPBB ervaring..

Misschien nog een subdomeintje http://jt.springfontein.nl ipv de lange sitenaam :) :)
Ik heb eventueel ook nog wel ruimte op mijn webspace om het forum te draaien, is altijd snel..
Doe jij de SP maar dan :) ik wilde er namelijk wat dingetjes in veranderen :D gaan er nog mensen vanavond spelen ? ik ga proberen om plus/minus er om half 10 te zijn, als het kan op de UKLF natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Geef anders even per mail door wat je wilt toevoegen/veranderen (anders wordt het hier zo'n bende).. Dan pas ik het aan.. Dat gaat waarschijnlijk makkelijker.. Mailadres is te vinden op de JT site..

Ik ga vanavond ook wel even spelen, maar als het een beetje druk is gaat mijn voorkeur uit naar Hellraiders..

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 06-10-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

k ben momenteel bezig op uklf, is nog wel leuk, niet zoals gister in iedergeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heb inmiddels een nieuw deel aangemaakt...

PC: Joint Operation:Typhoon Rising - Deel 3

Graag daarin verder gaan, heb aan mod gevraagd om deze te sluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben demo aan eht downloaden, dan zal ik eens het GoT team gaan versterken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom al 139 posts in de 3de terwijl deze nog niet over de 1000 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb gevraagd om deze te sluiten, maar dit is nog niet gebeurd... Graag in het volgende topic verder gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:19

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.