[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.120 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Wat een beetje zone time en medic saves al niet doen :+

Afbeeldingslocatie: http://www.alfisti.nl/upload/SS00004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:50
Binnekort komt nova met stat servers, zullen dan meerdere servers online gaan waar je steeds levels omhoog kan gaan(ranken) van private tot GOA. Je kunt je dit erbij voorstellen: http://nw3.novaworld.net/...ion=stats&showchid=292311

Dit zijn me stats met een andere novalogic game en bij J ops zullen ze het zelfde binnekort releasen.

Er komt een expension pack uit voor Joint Operations met de naam "Escalation" Het spel komt in November uit dus dat is al best snel. Nieuwe voertuigen oa tanks, bikes zullen er in voor komen. Daarnaast komen er een hoop nieuwe mappen uit en geweren. + Paradropping :D

Afbeeldingslocatie: http://www.typhoon-rising.com/images/news/Escalation%20box%20frnt.jpg?POSTNUKESID=7bd10a58ac27c1db4eadf13d859b484a

[ Voor 4% gewijzigd door funkylicious op 26-09-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ojee .....iedereen in een tank of een apache :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Ik ben niet zo een voorstander van tanks. Trouwens wel als bijvoorbeeld de schutter eruit geschoten kan worden. Maar het goede van Joint operations blijft gewoon dat het zich vooral richt op het lopende First Person werk. Dus de geweren enzo. En mede daarom vind ik het 100x beter dan de BF series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat ook om goede teamplay hoor ....als je alleen in een tank zit dan red je het meestal niet ......en als je met een tankje gaat en je zit er alleen in dan red je het niet eens om een bunker te pakken ....zelfde geld voor snipers ....wel leuk dat ze daar liggen maar pak je niets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ErA schreef op 26 september 2004 @ 14:50:
Ik ben niet zo een voorstander van tanks. Trouwens wel als bijvoorbeeld de schutter eruit geschoten kan worden. Maar het goede van Joint operations blijft gewoon dat het zich vooral richt op het lopende First Person werk. Dus de geweren enzo. En mede daarom vind ik het 100x beter dan de BF series.
Vaak sta je als "medic" al machteloos tegen een APC zegmaar. Daarom moet je ook in team verband spelen en in een squat lopen. Zodat je er minimaal 1 mannetje hebt met een bazooka, dan overleef je het wel :) en anders allemaal handgranaatjes gooien of sneaky eromheen sluipen :D wat erg vet is !

Ook kan je gelukkig niet een tank in je eentje sturen :) (rijden/schieten tegelijk zegmaar). Denk dus dat je misschien wel 3nodig zal hebben. 1rijd, 1schiet kanon,1schiet machinegeweer. Ben benieuwd naar de uitbreiding.. gelukkig ben ik in november jarig :z

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Als ze die dingen een beperkte ammo geven kan het misschien nog wat worden. Ik vind het nu al niets dat je door een apc heel snel een basis verliest en zit dus niet te wachten op nog meer voertuiggeweld...

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis wel raar eigenlijk .....de kleine minigun helis en de pods geven ze wel een limit maar daar houd het ook mee op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Het zou ook wel eens tijd worden dat de stats op de novalogic servers gaan werken. Inmiddels is Joint Operations toch ook al weer een tijdje uit... Het zou me niks verbazen dat de stats pas worden toegevoegd bij de uitbreiding :(

Ga van de week weer even spelen, heb afgelopen week weinig tijd gehad en Burnout 3 gespeeld op de Xbox...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
Video

Resolution
Hoe lager je Resolutie zet hoe meer fps je zult hebben. Ik raad je aan om 1024x768 te gebruiken.

Gamma
Helemaal naar links, vind je het te licht op sommige mappen dan kun je hem altijd in-game wat lager zetten. Helemaal aan de linkerkant werkt goed op 9/10 mappen. Heeft geen invloed op de performance.

Terrain Poly Detail
Aantal poly waarmee J-ops het landschap opmaakt. Maakt niet veel uit of je hem op Low of High zet, elke speler moet het zelfde zien bij Multiplayer. Ik heb hem zelf op Normal staan.

Terrain Texture Detail
Kwaliteit van de textures. Zet je de setting op Low dan zal je game er minder scherp uit zien maar je hebt dan wel meer FPS. Heb je een videokaart met 128mb of meer dan kun je deze optie het beste op Medium of High zetten. Ik vind het beter op High, zie de mensen een stuk sneller.

Objective Poly Detail
Hoeveel poly de game gebruikt voor het renderen van alle objecten. Hoe hoger de setting hoe lager de FPS. Het verschil tussen Low en High maakt geen groot verschil, je merkt het nauwelijks aan de graphics. Ik heb hem op Normal staan.

Objective Texture Quality
Heeft invloed op de kwaliteit van de objecten(gebouwen, voertuigen maarniet het landschap). Tussen Low en High zit een groot verschil, je merkt het echt als je het op Low zet. Ik zal deze optie alleen op High zetten als je een vrij nieuwe videokaart hebt.

Water Quality
Deze setting bepaald hoe het realistisch het water eruit ziet. Bij normal en High zul je golven kunnen waarnemen. Je kunt deze optie het beste op Low zetten omdat je bij een multiplay spel niet echt gaat genieten van het water lijkt me.

Shadows
Off: nergens shadows…spreekt voor zich(meer fps)
Low: Alleen grote objecten geven shadows, gebouwen.
Normal: Meeste objecten geven shadows, inclusief de poppetjes.
High: Alles heeft shadows, verschilt niet veel als je de optie Normal neemt.
Hoe minder shadows, hoe minder je pc moet rekenen waar hij een shadow moet laten zien dus meer fps. Ik heb shadows op Off staan aangezien het me geen zak uit maakt of ik een schaduw ergens zie.

Particle Density
Word gebruikt om explosie, smoke etc op te bouwen. In hevige gevechten kan het veel impact hebben op je FPS, daarom kun je het beste Low of Normal nemen.

Frame Effects
Je kunt deze opties het beste uit zetten. Heeft invloed op dingen zoals de blur die je krijgt als iemand je raakt, de zon die in je ogen schijnt waardoor je geen flikker meer ziet. Meer FPS, weinig zichtbare graphics aanpassingen.

Texture Filtering
Billinear is het snelste maar geeft je onduidelijke beelden op grotere afstanden dan bij Trilinear. Zelfde verhaal bij Anistropic Filtering, vergelijk je deze filtering met Trilinear dan zie je bij deze alle beelden rustiger en duidelijker.

Pixel Shaders
Pixel shaders geeft licht effecten in-game, effecten kun je zien op wapens of water oppervlaktes. Nieuwe videokaarten kun je deze optie het beste op high zetten, oudere videokaarten Normal of helemaal uit om meer fps te halen.

Texture Compression
Videokaarten met 128MB of 256MB > Minimal Texture Compression.
Videokaarten met 64MB of minder> Maximum Texture Compression.
Minimal Texture Compression: beste kwaliteit textures.
Maxiumum Texture Compression: kwaliteit is minder en er “kunnen” Artifacts onstaan

Audio
Vinkje bij 44KHz uitzetten

In-game
De radar die je rechtsonder ziet heeft veel invloed op je spel. Zoom je helemaal in met + dan heb je 10fps meer! Zoom je helemaal uit met – dan gaan er echt 10 fps af. Klinkt raar, ga maar ergens staan en probeer het uit.

Videokaart Desktop Settings
Anti Aliasing – Toepassing gebonden
Wachten op Verticale Sync – Altijd Uit

CPU Prioriteit
Je kunt je CPU 100% laten werken op J-ops. Open een kladblok bestand en zet dit erin “Start /high JOINTOPS.EXE”. Sla het op als naam.bat en zet het in de zelfde map als Jointoperation.exe(bij de meeste je desktop). Let er wel op dat programma’s zoals Teamspeak nu amper aandacht krijgen van je CPU, betekent dat niemand je meer kan verstaan als je JO aan het splelen bent in high prioritie mode.

Game.cfg
Game.cfg staat in: C:\Program Files\NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising (default install pad).
lock_framerate=1 (verander dit cijfer in een 0, de 1 zorgt ervoor dat je FPS onder de 60 blijft).

Wapen stats
http://home.comcast.net/~...pons/usefulweaponlist.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
En dan na bovenstaand gedaan te hebben, joinen op een server waar mensen het voor elkaar krijgen om in een online match te gaan liggen singleplayeren... :P

Net weer even zitten spelen... maar het is zwaar frustrerend als er van die figuren die "bij" je "horen" met friendly fire toch op je gaan schieten om aandacht als je wegrijdt met een jeep terwijl je meerdere malen "who needs a ride" geroepen hebt.

Punt 2. Of mensen krijgen nog steeds niet in de gaten dat je zoveel mogelijk binnen de cirkel van je basis moet blijven als je aangevallen wordt om te verdedigen. De meesten gaan hier net (of ver) buiten liggen, waarna ze van binnenuit afgeschoten worden. Vorm van aanvallend verdedigen?

Punt 3, de mensen die denken dat als bijvoorbeeld kamp C wordt aangevallen (bottleneck) ze hoognodig kamp G moeten gaan aanvallen... Het kan zijn dat ik daar ergens het nut van mis... :+

Punt 4. De figuren die je als medic zijnde "saved" maar die desondanks toch liever helemaal aan de andere zijde van de map willen herstarten. Daarmee verlies je uiteraard geen tijd, geen PSP's en al helemaal geen match :X

Punt 5, tot slot. Als er al verdedigd wordt, dan gebeurt het vaak hutje mutje, logisch, als iemand dan een granaat naar binnen wil gooien bestaat de kans dat ie niet naar binnen kan omdat de bunker te vol is... :O

Kunnen we niet een goede online handleiding in startpost zetten met bruikbare tips, wat mensen vooral NIET "zouden" moeten doen in online matches? Wat mensen uiteindelijk willen doen zouden ze natuurlijk zelf moeten weten. Maar ik heb nu eenmaal het gevoel dat er personen zijn die het gewoon nog niet helemaal door hebben.

P.s. mocht ik hierboven ergens iets gezegd hebben dat aangevuld / verbeterd dient te worden, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ook leuk is het als er medics zijn maar die om een of andere manier telkens langs lopen alleen om te zien of je wel dood bent, heal dan even zou ik zeggen :P (laatst nadat me dit een aantal maal gebeurt is op het moment dat hij dood is er naast gaan staan en op hem schieten >:) )

een handige 'cheat'/exploit voor medics: als er iemand dood is gegaan terwijl hij naast een muur staat niet het gevaar opzoeken en om de muur heen lopen, maar gewoon door de muur heen healen :o 8)7

gebeurt me trouwens ook best vaak dat ik op de een of andere manier niet kan healen, ligt daar iemand die afgeteld word en ik maar ehbo pakjes geven, zonder resultaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Ik wil mensen, die het leuk vinden in groepsverband en professioneel Joint ops te spelen, er even op wijzen dat: International Conflict een hele gave site is, met een heel leuk systeem.

Je hebt 4 sides, wetende: de 1US (America), de 2nd Spetsnaz Brigade (Rusland), de [KSK] (Duitsland) en de 8RM (Engeland).

vervolgens horen er 2 bij elkaar, op het moment zijn dat us+rusland en enegland en duitsland. En iedere zondag worden er 32x32 matches gespeeld op hoog niveau. Dit betekend, 4 company's netjes op teamspeak. Georganiseerde aanvallen etc. Hoge skills.

Verder is het best formeel, zo is er sprake van ranks. Net als in het leger heb je te luisteren naar je meerdere, Kom je bijvoorbeeld bij de 2sb (waar ik zit) dan luister je naar mij want ik ben een major :P

Al goed, zeker de moeite waard om te kijken.

De matches duren 6 TOT 9 uur!!! en beginnen meestal op zondag rond 18:00 tot - 03:00 Het is echt zwaar leuk.

goed engels kunnen spreken en horen is wel een vereiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
p.habo schreef op 27 september 2004 @ 01:10:
Punt 3, de mensen die denken dat als bijvoorbeeld kamp C wordt aangevallen (bottleneck) ze hoognodig kamp G moeten gaan aanvallen... Het kan zijn dat ik daar ergens het nut van mis... :+
P.s. mocht ik hierboven ergens iets gezegd hebben dat aangevuld / verbeterd dient te worden, let me know.
Soms kan dit wel handig zijn, vooral in maps met attack heli's is het vaak verstandig om de heli's te saboteren voordat zij kunnen opstijgen. dit moet echter wel met beleid gedaan worden, en beleid is het vaak waar het aan mist.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
p.habo schreef op 27 september 2004 @ 01:10:
Kunnen we niet een goede online handleiding in startpost zetten met bruikbare tips, wat mensen vooral NIET "zouden" moeten doen in online matches? Wat mensen uiteindelijk willen doen zouden ze natuurlijk zelf moeten weten. Maar ik heb nu eenmaal het gevoel dat er personen zijn die het gewoon nog niet helemaal door hebben.
Schrijf een beknopte handleiding, dan zet ik hem in de startpost..

@ funkylicious, bedankt voor de handleiding voor de instellingen aan de grafische kant, ik heb de handleiding in de startpost geplaatst.

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 27-09-2004 09:13 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Nieuwe rondes nieuwe kansen... :P

Korte samenvatting van bovengenoemde speltips...

*Speltip 1*
Voordat je op een "vriendelijk" voertuig schiet om aandacht, controleer even of "friendly fire" aan staat!

*Speltip 2*
Probeer de tegenstanders zoveel mogelijk de meerderheid te onthouden binnen de PSP's (let er dus op dat je dan ook binnen de cirkel staat en niet net erbuiten).

*Speltip 3*
Val geen kampen aan die geen prioriteit hebben (tenzij er een ander nut achter schuilt, bv. het saboteren van heli's).

*Speltip 4*
Let er op of er "medics" in de buurt zijn die je healen / geheald hebben, dat scheelt namelijk tijd en afstand!

*Speltip 5*
In geval van een aanval, probeer dan bij gebouwen desnoods door de muur teamgenoten te healen (glitch).

*Speltip 6*
Ga niet te dicht op elkaar staan tijdens het aanvallen of verdedigen. Zo ben je als groep zijnde een makkelijk doelwit voor explosieven van de tegenpartij.

Thnx to Solomo & Magic.

Ontbreken er nog korte / beknopte tips, vul dan gerust aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Startpost wederom aangepast... Goeie samenvatting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
p.habo schreef op 27 september 2004 @ 09:41:
Ontbreken er nog korte / beknopte tips, vul dan gerust aan.
Aanvulling op 4: Als je dood bent, kijk dan even op de map of er een medic in de buurt is voordat je respawned.

*Speltip 7*
Neem geen wapens mee die je niet nodig hebt/gebruikt. hoe meer je meeneemt, hoe zwaarder je bent, hoe langzamer je loopt. als je bijvoorbeeld dus nooit granaten gebruikt (zoals ik), neem die dan ook niet mee, of in mindere mate.

*Speltip 8*
gebruik geen kostbare stinger-missiles op heli's die aan de grond staan, tenzij er geen andere oplossing is, je schiet ze toch niet met 1 stinger kapot. RPG's zijn veel effectiever tegen stationaire heli's.

*speltip 9*
In echt close-combat (zegmaar face to face) is een mes veel effectiever dan een geweer. ook in het water is het een belangrijk wapen.

*speltip 10*
als je in een heli achter de minigun zit, schiet dan niet op alles wat los en vast zit in de hoop iets te raken, maar schiet gericht. als je al schietend aankomt dan hebben ze je direct door en van verrassing is geen sprake meer.

*speltip 11*
Als je een heli vliegt, vlieg dan zo laag mogelijk over het landschap, dit voorkomt dat je vroeg gespot word, en als ze een stinger schieten, is de kans groot dat hij een boom/landschap raakt. als je boven het water vliegt echter, kun je beter heel hoog vliegen, of op een hoogte dat je net geen "downwash" meer hebt op het water.

*speltip 12*
Als je sniped, vuur dan alleen als je behoorlijk zeker bent dat je raakt, als je mist is de kans namelijk groot dat je gespot word. wissel ook regelmatig van lokatie om de vijand te verwarren en de waan te geven dat er meerdere snipers zijn, en natuurlijk om te zorgen dat ze je niet doorkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Laatst online: 08-09 14:16
Prima tips,

maar:
p.habo schreef op 27 september 2004 @ 09:41:
*Speltip 2*
Probeer de tegenstanders zoveel mogelijk de meerderheid te onthouden binnen de PSP's (let er dus op dat je dan ook binnen de cirkel staat en niet net erbuiten).
Ik gebruik deze tactiek vaker met een groep mensen om de vijand te doen geloven dat een spawn-point verlaten is. Vooral in matches met een kleiner aantal mensen belangrijk. Als de vijand ziet dat er niemand in de ring is, durven ze vaker daar met een heli te landen en zijn ze roekelozer. Zodra de vijand binnen de ring is, kun je zelf een verrassingsaanval doen met je mates net buiten de ring of snel met je rpgtje een heli afschieten.

Uiteraard werkt dit alleen als iedereen meewerkt en helaas is dat bijna nooit het geval. In dat geval gaat jouw tip zeker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wat ik ook wel eens merk is dat er de -JT-ers samen onderling soms niet eens samenwerken / willen samenwerken / of je zien :/

Ennuh Turbolence -JT-er die ziet je echt niet staan. Sta ik voor zijn neus kijkt niet om ofzo gewoon weer lopen, ookal brul ik met het team-command. Daarna jump ik nog stel bij hem in de auto, gebruik de voertuig-command en nog geen reactie :/

Dus ja.... dan schiet het teamverband ook niet echt op :+ Al moet ik wel zeggen dat er soms echt gaaf word samengewerkt. Vooral heb ik dit gemerkt met: Arn0, SchadowLaw, Medicaster. Verder weet ik het 1-2-3 niet zo. Maar kweet wel als hun erzijn, dan werken we eigenlijk altijd samen. Wat echt ontzettend goed gaat !!!

Extra tip: zijn er meerdere -JT-ers op de server ga naar elkaar toe ! doe niet je eigen ik weet het beter plan maar ga lekker samen erop uit. Dit is leukerder en beter. Met een groepje van 4-5man zorg je dat er 3medics zijn, en dan nog een enigineer / gunner / sniper. Dan ben je bijna niet kapot te krijgen met je groepje.. zolang je bij elkaar blijft en elkaar ook blijft dekken, healen.

Extra tip2: gebruik regelmatig je Vedekijker. Zeker als je moet verdedigen. En de sniper gebruik de instelling voor je wapen ! (de afstand zegmaar).

Extra tip3: Varrieer je aanvallen. Ga niet 400keer langs het zelfde padje naar bunker D bijvoorbeeld. Zeker niet als je al 200x bent afgeschoten daarzo.

Extra tip4: Kan je niet goed vliegen, laat dan een ander vliegen! En heb je al wat man in je heli zitten vlieg dan weg. Blijf niet wachten tot de andere er ook inkomen... want voor je het weet word je kapot geknalt omdat je een sitting duck bent.

Laatste tip: Blijf bij elkaar en help elkaar ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Yohann!s schreef op 27 september 2004 @ 11:55:
Wat ik ook wel eens merk is dat er de -JT-ers samen onderling soms niet eens samenwerken / willen samenwerken / of je zien :/
Dan heeft dat JT ook niet zoveel zin natuurlijk. Ik zie onroptem en sneaker vrij veel en die willen ook wel samenwerken (spelen ook meestal medic geloof ik). En jou kwam ik gisteren tegen, maar dat met dat autootje was dan weer niet zo'n succes...

Mijn ervaring is dat er over het algemeen met medics nog het beste is samen te werken, maar ook daar heb je er wat tussen zitten die gewoon hun eigen gang gaan.
Laatste tip: Blijf bij elkaar en help elkaar ! :)
En dan weer niet te dicht bij elkaar want dan krijg je weer van die double kills :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

PromoX schreef op 27 september 2004 @ 12:22:
[...]

Dan heeft dat JT ook niet zoveel zin natuurlijk. Ik zie onroptem en sneaker vrij veel en die willen ook wel samenwerken (spelen ook meestal medic geloof ik). En jou kwam ik gisteren tegen, maar dat met dat autootje was dan weer niet zo'n succes...
Ja die auto zat vol.... en die gunner knalde op jouw (ik was driver)... kheb toen jouw wel direct geheald he....

Meer kan ik ook niet doen als medic :/ toch ?

Ook moeten mensen gewoon blijven op een Bunker omte verdedigen... was gister ook nog... bij bunker B. Wij waren Joint Ops... en hadden direct B ingenomen.. was het even stil... gaat iedereen weer meteen weg... (waren met z'n 5en ofzo). Dus ik blijf alleen over bij B. Ja en da komen de rebelles... en heb er een paar gekillt.. maar daarna was ik ook het haasje... dat schiet ook niet op zo natuurlijk. Omdat iedereen snel snel snel knallen knallen knallen wilt. Soms moet je gewoon rustig wachten.

Later (toen wij rebels waren) bleef Promox wel bij de bunker... wat ook geholpen heeft :) elkaar paar keer geheald. Maar met z'n 3en hebben we het ook niet lang uitgehouden als er 8joint ops aankomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Yohann!s schreef op 27 september 2004 @ 12:34:
[...]
Ja die auto zat vol.... en die gunner knalde op jouw (ik was driver)... kheb toen jouw wel direct geheald he....

Meer kan ik ook niet doen als medic :/ toch ?
Ik bedoelde die keer toen we over de kop vlogen, vanwege mijn niet geweldigde rijgedrag |:(. Dat je me healde deed je wel weer goed. Zie ook wel eens medics die je vrolijk voorbij lopen...
Ook moeten mensen gewoon blijven op een Bunker omte verdedigen... was gister ook nog... bij bunker B. Wij waren Joint Ops... en hadden direct B ingenomen.. was het even stil... gaat iedereen weer meteen weg... (waren met z'n 5en ofzo). Dus ik blijf alleen over bij B. Ja en da komen de rebelles... en heb er een paar gekillt.. maar daarna was ik ook het haasje... dat schiet ook niet op zo natuurlijk. Omdat iedereen snel snel snel knallen knallen knallen wilt. Soms moet je gewoon rustig wachten.
Dat is hetzelfde als die mensen die constant bij de basis blijven wachten totdat er wel zo'n gevechtsheli spawnt. Pikken ze dat ding meteen in... Ik heb het ook al 's meegemaakt dat iemand een heli ergens liet staan ik 'm ging besturen, die gast weer bij me instapt en zegt dat die heli van hem was :/. Toen was ie dus ff van mij >:).
Later (toen wij rebels waren) blijf Promox wel bij de bunker... wat ook geholpen heeft :) elkaar paar keer geheald. Maar met z'n 3en hebben we het ook niet lang uitgehouden als er 8joint ops aankomen. :)
Ik denk dat je ook zeker met een aantal medics echt moet blijven verdedigen, vooral op de maps waar je meerdere basissen moet verdedigen, ook al is er niet altijd veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
PromoX schreef op 27 september 2004 @ 13:03:
Dat is hetzelfde als die mensen die constant bij de basis blijven wachten totdat er wel zo'n gevechtsheli spawnt. Pikken ze dat ding meteen in... Ik heb het ook al 's meegemaakt dat iemand een heli ergens liet staan ik 'm ging besturen, die gast weer bij me instapt en zegt dat die heli van hem was :/. Toen was ie dus ff van mij >:).
ik wacht altijd tot ze instappen, en even later eruit gesniped worden, zo heb ik de sniper én een gevechtsheli :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Gaaf hoor... had net weer zo'n match...

Kolere zeg... het was 3 vs 3. Zit één zo'n gozer de hele tijd bij PSP [A], terwijl we [B] moesten veroveren... geen heli's, helemaal niets... en maar vragen hoe ie (A) kan veroveren... zucht ;(

Iemand hier b.t.w. nog naar Parclan komend weekeinde? http://www.santlan.com

Hebben al mooie toko vol zitten. Nu maar hopen dat het niet 72 uur CS wordt... daar poep ik op. Uurtje of 5-6 is leuk... but that's it. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door p.habo op 27-09-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
Soms kom je ook wel leuke dingen tegen op het slagveld...
Zoals gespietste voertuigen!! :)

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/7493/jointoperations1.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Rexcore op 27-09-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet ook nog wel een goede tip of 2 ....

1> als je gaat aanvallen of verdedigen zorg dan altijd dat je clip vol is (ammo ) staat een beetje raar dat je moet reloaden voor je enemy :P

2> Probeer niet in het zicht van de vijand schieten dus ;niet op een steen gaanstaan of een dak van een huis en dan schieten maar ga achter iets staan een boom ofzow

zie het vaak zat dat ze op een steen gaan staan ....2 sec.. en dan moet ik ze healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nog extra tip :) schiet met zo weining mogelijk kogels op de vijand... voordeel, je houd meer ammo over en hoe minder kogels er vliegen hoe minder de kans is dat andere je zien.

En als je schiet... schiet dan op het hoofd. Is ie zo dood namelijk.

[Patriot] Aim small, Miss small ;) [/patriot]

offtopic:
het grote joint operations tip topic 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 28-09-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm probeer het ook maar tis vrij pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 22:01:
mmm probeer het ook maar tis vrij pittig
Ik heb altijd het idee dat ik dan net te laat ben als ik ga mikken op een hoofd 8)7 .

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
Weet iemand trouwens ook waar die groene stip(pen) (met eventueel letters erin) (soms stip(pen) ook rood) links bovenin je beeld voor zijn?? Heb een vermoeden dat het iets met de verbinding te maken heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Heb je een radeon kaart?

Met deze beta drivers van 4.10 had ik een + - 10% performance increase!!

http://www2.ati.com/drivers/hotfix/wxp-w2k-8-07-018211e.exe

Ik hoor wel of het bij jullie heeft geholpen.

:*)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Arn0 schreef op 28 september 2004 @ 22:22:
[...]

Ik heb altijd het idee dat ik dan net te laat ben als ik ga mikken op een hoofd 8)7 .
Maar schiet je raak dan is 1shot al voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:42

Rayzman

+31 Rayzman

@Rexcore Ik weet dat de meest linkse die er altijd staat je ping met de server aangeeft. Die andere heb ik geen idee.

Oh ja, ik zou ook graag bij Joint Tweakers willen. Speelt een stuk makkelijker met een groepje.

specs pc

• PromoX

PromoX

Flying solo

Rexcore schreef op 28 september 2004 @ 22:30:
Weet iemand trouwens ook waar die groene stip(pen) (met eventueel letters erin) (soms stip(pen) ook rood) links bovenin je beeld voor zijn?? Heb een vermoeden dat het iets met de verbinding te maken heeft??
Die T is voor transmit en de R is voor recieve (zo is mij verteld). En als die dingen er staan is je verbinding dus niet helemaal ok. Heb dat ook zo af en toe...

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb de game ook sinds afgelopen zaterdag. Heb hem nog niet echt goed kunnen testen, maar ben wel van plan de game zeer binnenkort lekker online te gamen.

Profile

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wat is de laagste prijs op dit moment van JOTR ?? Zou het spel ook graag voor mn broertje aan willen schaffen namelijk, dan kunnen we lekker met z'n 2en gamen...

Deze plek is te koop.

• PromoX

PromoX

Flying solo

De laagste prijs zal die van http://www.play.com wel zijn, 29 euro. Ik heb m voor 40 euro bij de mediamarkt gekocht.

• Dutchie!

Dutchie!

....

Rayzman schreef op 28 september 2004 @ 23:30:
@Rexcore Ik weet dat de meest linkse die er altijd staat je ping met de server aangeeft. Die andere heb ik geen idee.

Oh ja, ik zou ook graag bij Joint Tweakers willen. Speelt een stuk makkelijker met een groepje.
Welkom ;) lees de startpost zou ik zeggen en veel plezier alvast :)

Verwijderd

ja ik zag je gisteren ook al .... :D

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Rayzman schreef op 28 september 2004 @ 23:30:

Wat is je nickname in JO en meest gebruikte class(es)? Dan zet ik je op de site....

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Yohann!s schreef op 27 september 2004 @ 11:55:

Extra tip2: gebruik regelmatig je Vedekijker. Zeker als je moet verdedigen. En de sniper gebruik de instelling voor je wapen ! (de afstand zegmaar).
Ik speel toch al een tijdje maar dit wist ik dus niet. Zo is snipen veel makkelijker!

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

@Medicaster M'n nickname wordt nu "Rayzman -JT-NL" en standaard ben ik medic, maar soms ook gunner als het nodig is.

specs pc

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 16:53
Ik heb jo geinstalleert met de cd's van een vriend van me tijdens een nachtje lannen. Dit spel is best wel fun dus heb ik t me gekocht, maar ik ga niet porberen te spelen met zijn key. Hoe kan je de key veranderen? Is het mogenlijk zonder een reinstall van jo, of is dit wishfull thinking @ its worst?

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

• Eggbird
Rayzman schreef op 29 september 2004 @ 18:54:
@Medicaster M'n nickname wordt nu "Rayzman -JT-NL" en standaard ben ik medic, maar soms ook gunner als het nodig is.
Je bent geadd, welkom. :)

(edit: de host doet nu net ff vaag, tkan dus zijn dat het er nog niet op staat, maar vroeg of laat sta je erop)

We hebbe nu in totaal 22 members. :*)
ph3n1x schreef op 29 september 2004 @ 19:04:
Ik heb jo geinstalleert met de cd's van een vriend van me tijdens een nachtje lannen. Dit spel is best wel fun dus heb ik t me gekocht, maar ik ga niet porberen te spelen met zijn key. Hoe kan je de key veranderen? Is het mogenlijk zonder een reinstall van jo, of is dit wishfull thinking @ its worst?
Ik heb ff gezocht of ik een register sleutel kon vinden waar het in staat, maar zonder resultaat. Ik denk dat je gewoon ff moet uninstallen en dan weer installen.

[ Voor 8% gewijzigd door Eggbird op 29-09-2004 19:58 ]

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 16:53
Ik ben ook geen register sleutel tegengekomen, alleen maar een binary value. niet aankomen dus. Op t net zijn er ook geen keychangers te vinden, dus maar ff een reinstall gedaan. net mn eerste game gespeelt. 2* gestorven 0 kills.
best wel fun op t net...

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

Verwijderd

Zo ff een potje gespeeld ....ging vrij aardig ...dit keer koos ik voor aanvoer van de mannen dus met de heli heen en weer en tussendoor ook medic spelen ..

en dit was de resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dboshart/1.JPG

was aardige strijd wel >:) had elke keer een helo vol en dan niet zoals de meesten doen op de bunker landen nee gewoon een paar 100 meter ervan af zodat ik veilig wegkon ...maar dat gigng soms niet want dan was Onroptem er om me neer te knallen :/ tot 2 keer toe :X

maar toch ff 140 assist gehaald :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 22:42 ]

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Oo was wel een leuk potje. Ik had ook veel fun met me rpg en volle choppers >:)

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op 29 september 2004 @ 22:50:
Oo was wel een leuk potje. Ik had ook veel fun met me rpg en volle choppers >:)
ja mij dus :( :(

zulllen we het eens over de wapens praten en met name over de machinegeweren
wat is beter voor wat ...

ikzelfd gebruik de m16 ...voelt lekker aan vind ik ...maar de mp5 dan en de 10
of toch de m4

en voor de rebellen msja ik gebuik daar de ak47 als ik goed typ

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 22:54 ]

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik gebruik altijd de ak47 en de m4 en de rpg. Sinds kort gebruik ik daarbij ook de grenade launcher (volgens mij alleen verkrijgbaar voor de rifleman) lekker makkelijk om mensen hiermee te raken. Het probleem is alleen dat je dan 60kg aan weapons bij je draagt en dus langzaam bent.

Bij TOKOTH met tracers gebruik ik de silenced mp5 (niet zichtbaar op radar). Vind alleen dat de kogels daarvan langzaam gaan. Een ander nadeel is dat personen die vlakbij je zijn en bewegen moeilijk te raken zijn. Met een ak47/m4 gaat dat makkelijker.

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik gebruik als rebel meestal de ak74 en soms de mp5/10 of de ak47 en als gunner altijd de pkm.

Als JO gebruik ik meestal de m4 en soms de mp5/10. Als gunner weet ik eigenlijk nooit goed welke te kiezen...

• Eggbird
Ik vind juist de m4a1 veel prettiger dan de m16. Ik vind em in iedergeval mooier. :*)

MP5 vind ik ook altijd wel cool, maar deze versie niet zo. Als ik em zou nemen zou ik voor de gedempte versie gaan, omdat je er anders niet zoveel aan hebt denk ik, maar aangezien de gedempte versie niet zo mooi is zie ik daar van af. Je hebt namelijk ook een hele stoere gedempte versie, als die erin zat zou ik die sowieso gebruiken. 8)7 :P 8)

De versie in JO:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/jo_mp5_silenced.jpg

En de versie die ik veel mooier vind, waar de demper dus echt helemaal in het wapen is verwerkt:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/mp5sd6.jpg

Bij rebels gebruik ik AK74, typisch een rebel wapen en werkt prima. :)

(kan zijn dat de plaatjes niet laden omdat host nog steeds wazig doet)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Standaard de M4 bij JO en de AK74 bij rebels. Enkele keer de MP5/gedempt. Omdat ze je dan niet direct zien waarvan je knalt. Alleen moet je meestal erg dicht in de buurt zijn van die lui.. dus neem dat wapen bijna niet, of alleen als het nacht is. Dan heef het wel voordeel :*)

Ik hou ervan dat wapens lekker precies zijn. Ik richt meestal op de kop en dan moet je vaak in 1keer raak knallen. Eerst heb ik dit met de M16 geprobeerd maar die vond ik dat ie erg onnauwkeurig was op de iets langere afstand dan de M4. Dus voormij de M4 :)

Wel mis is als medic zijnde, dat je niet de RPG bij je kan hebben. Want ik ben altijd erg kwetsbaar als er heli of APC komt.

Maakt het ook nog uit hoeveel gewicht je meenemet ? ik bedoel, je hebt standaard, light, normal en heavy zegmaar. Maar als ik met light op 40kg zit (noem even voorbeeld). En ik doe nogmeer weg, zodat ik Light 30word. maakt dit uit ? of kijk het systeem puur naar de light-normal-heavy ?

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Yohann!s schreef op 29 september 2004 @ 23:46:
Maakt het ook nog uit hoeveel gewicht je meenemet ? ik bedoel, je hebt standaard, light, normal en heavy zegmaar. Maar als ik met light op 40kg zit (noem even voorbeeld). En ik doe nogmeer weg, zodat ik Light 30word. maakt dit uit ? of kijk het systeem puur naar de light-normal-heavy ?
Storender vind ik dat als je al je ammo wegschiet je nog steeds heavy bent (dat dat niet dynamisch berekend wordt oid)

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Apart, de m16 is toch echt nauwkeuriger op de langere afstand dan de m4.

De m16 is groter en zwaarder en kan daardoor de kogel meer richting geven. De m4 is wat compacter en is gebouwd voor een hogere vuursnelheid, is dus meer een assault rifle richting de submachinegun-groep en is bedoeld voor commando's en dergelijke troepen die meestal opereren op kortere afstand en welke meer beweeglijkheid nodig hebben dan de standaard grunt in de loopgraven.

Daarnaast is de burststand van de m16 over het algemeen ook veel nuttiger: automatisch vuren resulteert meestal alleen maar in lege magazijnen, bursts dwingen je te richten, ook op korte afstand en op de grotere afstand is het vrijwel de enige manier om zuiver te kunnen mikken (lucky shots kan iedereen ;) ).

In dat stadslevel (vergeet altijd de naam daarvan) ben ik altijd een medic met een mp5 silenced; niets is leuker dan op een tegenstander schieten die dan verbaasd om zich heenkijkt omdat hij niet weet waarvandaan jij op hem vuurt }) (als hij je eenmaal gevonden heeft is het echter wel een minder wapen, voordat je met dat kaliber iemand helemaal dood hebt...)

9800x3d

• Dutchie!

Dutchie!

....

makje schreef op 30 september 2004 @ 00:22:
Apart, de m16 is toch echt nauwkeuriger op de langere afstand dan de m4.

De m16 is groter en zwaarder en kan daardoor de kogel meer richting geven. De m4 is wat compacter en is gebouwd voor een hogere vuursnelheid, is dus meer een assault rifle richting de submachinegun-groep en is bedoeld voor commando's en dergelijke troepen die meestal opereren op kortere afstand en welke meer beweeglijkheid nodig hebben dan de standaard grunt in de loopgraven.
Ja... maar gek genoeg schiet ik dus met een M4 zuiverder :) Ik moet wel zeggen dat ik dat voornamelijk gestest heb in de 1e en 2e demo en niet meer in het volledig spel eigenlijk. Misschien dat ik dat dan nog eens moet proberen.

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

als medic gebruik ik als jo mp4 en als rebel de ak74.
voor de rest neem ik geen enkel wapen mee, geen granaten, geen handgun. Gebruik toch alleen de m4 :P

Als sniper doe ik maar wat, misschien goede tips? (neem een willekeurig snipergun en een handgun mee). Een silenced sniper gun zou wel lekker zijn :P

Wat me trouwens op valt is dat snipers vanaf grotere afstanden best goed te zien zijn (ook als ze in gras liggen, een donkerder vlak) en als je er dichtbij bent zijn ze bijna niet te vinden. Het makkelijkst om een sniper uit te schakelen vind ik dan ook om zelf een sniper te zijn :P

Verwijderd

die silecer is mooi als het donker is en je gaat lekker sluiipen ...maar dan moet je wel goed om je heen kijken anders lig je zelf op de grond te kreunen

• Eggbird
Net een paar minuten geleden vloog ineens m'n internet verbinding er ff uit terwijl ik aan het JOen was samen met solomo. Ik rende net een bergje af en hij rende achter me aan. Ik heb toen maar ff een screen van em gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/solomo1_small.jpg

Verwijderd

vanmiddag wel een leuk potje gedaan

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/users/elwin/JO/public3.jpg
Een beetje veel deaths :) maar wel veel med saves.
Ik was ook steeds op een eiland midden op een meer omgeven door 4 bunkers op heuvels, dus je werd daar constant beschoten door snipers en mortieren.

Ik gebruik altijd de AK74 en de M4, en ik neem van elke granaat 1 mee

• Eggbird
Yohann!s schreef op 29 september 2004 @ 23:46:
Dat is idd een goeie vraag, ik denk haast eigenlijk dat het gewoon om light, normal en heavy gaat anders zetten ze dat er niet bij neem ik aan. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Weet iemand daar meer van?

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Wanneer ik als medic speel ben draag ik een standaard assault wapen en stun/ normal grenades dan weeg ik rond de 30kg.
Wanneer je naar enigeer switcht met volledige uitrusting 100+ kg merk je het vershil overduidelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Temraakle op 30-09-2004 21:52 ]

• PromoX

PromoX

Flying solo

In de begeleidende teksten van sommige maps staat er wel wat over. Dat als je het beste de wapens weg kunt doen die je niet nodig hebt als je een eind moet lopen. Ik weet niet of het werkelijk zoveel scheelt, maar het verschil tussen engineer en medic is inderdaad duidelijk te merken.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 30-09-2004 21:57 ]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
je rent wel sneller als je ligt ben, ik speel nu altijd als gunner, maar ik ben nog net light, omdat ik alleen nog een handpistool mee neem, ik ben overigens bewust 'light' :)

• Eggbird
Nou jongens, hier issie:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/jt_team_small.jpg

Sneaker, bedankt voor je geduld ;)

Hier nog een screen toen iemand meende een granaat in de groep te moeten gooien, helaas staat het menuutje er door heen, maar beter kreeg ik em niet. (game was net afgelopen toen het gebeurde).

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/matrix_effect_small.jpg

erg cool trouwens, misschien moeten we zoiets in de toekoms weer es proberen en dan een hele cool vette mega screen make. >:) 8)7 8) :*) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Eggbird op 30-09-2004 22:53 ]

• Dutchie!

Dutchie!

....

IK vind ze VET :D We staan er allemaal nog goed op ook, verschillende pakjes aan en ook de lengtes verschillen. erg gaaf _/-\o_ . Wat ook leuk is om als groepsfoto te doen.. is allemaal tegelijk springen :) of met z'n allen van een berg ofzo :P

Vandaag vroeg er iemand op de UKLF server of wij, JT ook een eigenserver hebben. En dat hebben we niet. Eigenlijk wel erg he... typich hollanders ;) wij spelen met z'n allen op de UKLF server >:) En iemand van ons zij.. misschien eens een eigen server ?

Wat vinden jullie daarvan ? een eigen -JT- Server ? Ik heb geen idee waar je zo'n ding moet halen en wat het kost enz enz enz. Maar is het wat ? (mischien meer voor de toekomst ? )

Meningen :)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Yohann!s schreef op 30 september 2004 @ 23:17:
IK vind ze VET :D We staan er allemaal nog goed op ook, verschillende pakjes aan en ook de lengtes verschillen. erg gaaf _/-\o_ . Wat ook leuk is om als groepsfoto te doen.. is allemaal tegelijk springen :) of met z'n allen van een berg ofzo :P

Vandaag vroeg er iemand op de UKLF server of wij, JT ook een eigenserver hebben. En dat hebben we niet. Eigenlijk wel erg he... typich hollanders ;) wij spelen met z'n allen op de UKLF server >:) En iemand van ons zij.. misschien eens een eigen server ?

Wat vinden jullie daarvan ? een eigen -JT- Server ? Ik heb geen idee waar je zo'n ding moet halen en wat het kost enz enz enz. Maar is het wat ? (mischien meer voor de toekomst ? )

Meningen :)
Dan zal je een hele goede verbinding moeten hebben die zoveel spelers (64 stuks) aankan.
Reken er maar op dat die bandbreedte gaat vreten al is het idee wel goed.
Verder heeft zon server wat capaciteit nodig om goed te kunnen draaien.
kosten kunnen varrieren maar het is in ieder geval wel leuk.

Alleen een poos terug (BHD tijd) konden die ieren van de oapclan hun server niet meer betalen en liepen ze constant als je aan het spelen was te zeuren of iedereen geld wou doneren :r
Begin aan een server als die betaald kan worden kun je het niet opbrengen zie er dan vanaf

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Tja als je een eigen server wilt moet je die huren, want bij games als dit kun je het gewoon vergeten om zelf 1 te hosten want dat eist gewoon veel te veel van je verbinding en hardware natuurlijk ook. En ik denk niet dat iemand dat kan en ookal zou die dat wel kunnen, dan kan ik me niet voorstellen dat die gene dat daar aan wil besteden.

Huren is behoorlijk duur volgens mij. Maar goed als je de kosten verdeeld kan het weer heel erg meevallen.

Maar ik vind het eerlijk gezegd pure onzin. We spelen alleen voor de fun en spelen nooit officiele wars enz. Bovendien zijn er gewoon zat andere servers dus zit ook niemand (buiten JT) erop te wachten dat er een extra servetje zou komen, want er zijn er eigenlijk al meer dan genoeg, als je kijkt naar het lege aantal servers. En als je kijkt naar UKLF, daar loopt bijna geen hond, alleen savonds, maar dan moet je ook geluk hebben als die vol is (was eerder volgens mij beter).

Dus ik ben er niet voor in. Het klinkt allemaal heel leuk natuurlijk, maar het kost te veel en eigenlijk krijg je er niks voor terug, aangezien JO zelf er niet anders van wordt. Bovendien werkt het uitstekend om juist op andere servers te spelen, want dan kom je veel sneller andere lui tegen. Want waarom zou iedereen naar onze server komen als we die zouden hebben? En beetje alleen met de JTers spelen werkt natuurlijk niet. JO moet juist op vrij grote schaal gespeeld worden. Het aantal van vanavond (bij UKLF) kon net zeg maar, minder moet het eigenlijk niet zijn (en dan gaan wij ook nog es op het eind een beetje sodemieteren met screenshots, in plaats van spelen 8)7 8)7 8)7 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

haha :) ja maar om met z'n alleen zo'n screen te maken voegt voor mij heel veel waarde toe :) ik bedoel, het is gewoon gaaf :D

Een eigenserver is misschien wel beter handig als je echt een clan zou beginnen e.d. daarom wilde ik ook eens andere meningen horen dan die van mij :) want ik zelf vind het prima om op de UKLF te spelen.

Maar daar ging even zo'n gesprek dus tijdens het gamen en dacht even post en overdenken met de andere -JT-ers :) .

Wel staat er nu soms onderin op de server: Please donate some euro's to keep the server running... welke individuele speler doet dit eigenlijk :?

Als ik thuis een dikke Inet verbinding had en dikke pc (heb je wel nodig denk ik) dan zou ik wel server willen draaien. kheb wel 2pc "over" zegmaar, maar mijn Inet is te brak daarvoor om goed te kunnen hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Eigen server hosten moet geen probleem zijn, servers/netwerk goed genoeg, alleen het dataverkeer kost mij handenvol geld, dus als dat betaald wordt sponsor ik de server zelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Misschien is het een idee om eens aan een UKLF'er te vragen hoe zij de server geregeld hebben?? Aan hoeveel dataverkeer moet je ongeveer denken als je een server host??

Vraag me alleen af wat het nut is, er zijn al zoveel servers.. Nu hebben ze teminste nog een beetje tegenstand bij UKFL vs ALL ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Macer schreef op 01 oktober 2004 @ 06:54:
Vraag me alleen af wat het nut is, er zijn al zoveel servers.. Nu hebben ze teminste nog een beetje tegenstand bij UKFL vs ALL ;) ;)
Haha Wij schoppen hun kont soms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie gooide nou die handgranaat ???? :P

ik weet niet of dit al langs is geweest maar jullie leeftijd is ook wel leuk om te weten ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Die granaat werd geloof ik gegooid door die fox nl die niet echt blij was met waar we mee bezig waren :) .

Ik ben trouwens 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ja was door Fox, is een maat van mij ;) hij had toen opeens ook -175 B) ik ben trouwens 20..bijna 21 <2maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
me is 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
evert.999 -JT- is 22 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

ook maar leeftijd posten dan
ben 24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hier 27...

Dat is volgens mij ook wel een voordeel van JO, er lopen niet zoveel pubers in de rondte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je het beste een server via Jolt kunt regelen.

www.jolt.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ja jolt is altijd wel erg goed. Maarja je betaald er ook voor.

De totale kosten van een server voor 64 spelers voor maar 2 maanden is €298,36

298,36 delen door 20 ofzo is 14,918. Is dus te overzien, maar dan heb je nog maar 2 maand en dan zou bijna iedereen van JT dus mee moeten doen.

ohja, een server voor 150 spelers (wat natuurlijk niet de bedoeling is, dat weet ik wel) voor 12 maanden, plus 2 maand zogenaamd gratis, is in totaal €4195,80. 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn leeftijd: 21

Speel bij de Iron Fists Squad. Kom eens kijken op onze site:

http://www.iron-fists.co.uk :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Ook maar even leeftijd posten dan:

Ik ben 27

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had toch echt gedacht dat ik de oudste zou zijn maar dat valt mee...ik ben 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:56

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 15:55:
ik had toch echt gedacht dat ik de oudste zou zijn maar dat valt mee...ik ben 26
Ik ben 29 en ik heb tot nu toe alleen de demo gespeeld! Ga vanmiddag de volledige versie aanschaffen en dan doe ik ook mee als Rocket Twinky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Leeftijd ligt best hoog
Ben zelf 24

Wat zijn die servers duur zeg had ik niet verwacht die extreme prijzen :'(

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

valt allemaal we mee dus 8)
Ik ben 32 :)

ik heb net even een nieuwe JT naam aangemaakt zodat ik beter herkenbaar ben
voudlooz -JT- :+

[ Voor 54% gewijzigd door Edwin van Cleef op 01-10-2004 20:47 ]

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ik vind het nogal opvallend dat ik tot nu toe de jongste blijk te zijn, dat had ik echt totaal niet verwacht..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 15:22:
Mijn leeftijd: 21

Speel bij de Iron Fists Squad. Kom eens kijken op onze site:

http://www.iron-fists.co.uk :)
we spelen liever zo is veel leuker ...daarom hebben we dit op gericht om niet bij een clan te spelen :>

*geen verplichtingen
*speel waneer je zin hebt
*als je meer leden ziet dan speel je al automatich mee

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
ow wat gezellig hier

ik ben 18 jaar en ontiegelijk geil =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman

Rayzman

+31 Rayzman

Hi, ik ben 31 , dus gaat de gemiddelde leeftijd nog wat meer omhoog.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

lamaar 8)7

[ Voor 110% gewijzigd door Stewie! op 02-10-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
Hoe kan ik jullie eigelijk vinden op J ops?

Iets van *-JT- bij player list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 18

Word TS eigenlijk nog wel gebruikt?
Ik kan mischien wel regelen dat we op de TS server kunnen van mijn clan (geen JO clan btw) als daar behoefte aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Woooot Sneaker, Medciaster en ik hebben klappen gehad van UKLF... het was UKLF vs. All naja.. de rest deed maar een dotje. Maar we werder echt in de pan gehakt. Potjes duurde maar minder dan 10minuten (totaal) gok ik. Was echt erg gewoon... zosnel ging het... hun Rushen vet goed met z'n allen...

Wat je dan wel merk is dat je meer RPG en gunners nodig hebt. Want kom je APC tegen dan doe je niks, net als choppers.

Sneaker had het al snel gezien :) Medicstater en ik zijn nog door gegaan en tging wel beter. Kwamen eindelijk bij een map waar de spawnpoints iets verder uit elkaar lagen en er kwamen wat UKLF bij ons team en toen werd het beter. We hielden nog best lang stand :) potje is niet gestopt omdat er een winnaar was zegmaar (timer was op).

Opzich wel gaaf, want nu ga je echt alles proberen om ze af te maken die lui. Tis weer eens wat anders ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Twas idd wel lache, in het begin alleen wel wat frusterend soms. Laatste potje hebben yohannis en ik helden daden vericht. Onderandere met z'n 2en een spawn point overnemen en/of verdedigen en dat is dan wel behoorlijk cool. Toen lukte het gewoon weer ff, maar doorvoor was rampzalig. Hier wat screens van yohannis, allemaal "clickable":

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-32-36-81_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-32-41-92_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-33-14-46_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-36-07-12_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-36-11-15_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-38-15-35_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/Jointops%202004-10-03%2022-42-29-20_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ik vond het niet zo meer leuk ...je werd om de haverklap neergeknald ..er waren 2 team team 1 ging bunker b aanvallen en team 2 hield bunker a vast ....zo had je geen kans om dichtbij te respwanen ..als ons team nou ook aan het samenspelen was maar iedereen voor zich eigen ..medicmaster zat bij iemand in de jeep en die persoon ging helemaal naar de "home base" van de vijand te weinig samenspel vond ik .....behalve wij 3 dan hè

en nog een klein opmerking ...ik had nogal veel als ik mijn magazijn leegmaakt en ik raakte hem goed en op zijn hoofd dat ie vrolijk door liep en mij neerknalde ...beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ja in het begin had ik dat ook, zal wel lag zijn ofzo.

Dat van die jeep was geen jeep, maar een boot, die gast ging helemaal de rivier afvaren terwijl ik dat helemaal niet wou. Ik dacht eerst hij vaart echt ergens heen, want hij zag er nogal vastberaden uit (lol, ik bedoel dus dat ie niet twijfelde bij het besturen). Dat bleek dus niet zo te zijn, op een gegeven moment stopte hij ergens in "the middle of nowhere". Waarschijnlijk wou hij toen gaan sniperen bij hun spawnpoint ofzo, oftewel totaal nutteloos. Ik ben toen terug gevaren. Als ik dit allemaal van te voren had geweten was ik er natuurlijk meteen uitgesprongen, maar het begon pas tot me door te dringen dat die gast me zat te besodemieteren toen het al te laat was om eruit te gaan. 8)7 8)7 8)7 8)7

Maar goed, dat soort lui hou je natuurlijk altijd (die pcies doen wat ze zelf leuk vinden). En ik moet eerlijk zeggen dat ik HEEEEEEEEEEEEEL soms ook wel es zoiets doe (is gewoon wel es humor), maar ik neem dan niet zomaar iemand mee. Om dit soort dingen kan ik trouwens beswel lachen, want het overkomt me niet vaak. Maar doe het dan wel op het juiste moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja ik heb vaak het idee dat joy-rides niet echt de oplossing is in dit spel, gezien de ticker nog wel eens snel wil gaan lopen... Zowieso is dat niet leuk want de actie speelt zich toch vaak af op vaste stukken land

Deze plek is te koop.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.