[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.116 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Boeit het wat dan? Doos gooi ik meestal weg, óf ik kijk er nooit meer naar.

maar DX9.0c voegde bij jou ook FPS toe? Heerlijk dan! Én ook een R9800P. Nu even wachten totdat iemand met nVidia kaartje kijkt. Misschien wordt er wel een speciale functie aangezet :P _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Nik op 27-07-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops heb hem al gevonden :Z :Z :Z

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=835

gek dat m$ hem nog niet hebt dan

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 20:23:
oops heb hem al gevonden :Z :Z :Z

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=835

gek dat m$ hem nog niet hebt dan
meuktracker: Microsoft DirectX 9.0c

hier staat een linkje naar de officiele microsoft download-boerderijen, microsoft moet dus even zijn pagina's updaten :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
PromoX schreef op 27 juli 2004 @ 20:45:
Het is geen officiele versie, schijnt geript te zijn uit een sp2 build, dus die zal nog wel niet te vinden zijn bij microsoft zelf de eerste tijd.
http://download.microsoft.com/download/8/1/e/81ed90eb-dd87-4a23-aedc-298a9603b4e4/directx_9c_redist.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
correct

Met daarin de cd-rom (doh), een boekje, pcies zoals de PDF guide op de CD en een kartonnetje die je over de F toetsen van je keyboard kunt leggen, zodat er bij de bovenste 2 rijen van je toetsenbord bij staat wat wat doet in het spel. Dat laatste is een beetje nutteloos, maar wel grappig natuurlijk.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Medicaster schreef op 27 juli 2004 @ 21:56:
correct

Met daarin de cd-rom (doh), een boekje, pcies zoals de PDF guide op de CD en een kartonnetje die je over de F toetsen van je keyboard kunt leggen, zodat er bij de bovenste 2 rijen van je toetsenbord bij staat wat wat doet in het spel. Dat laatste is een beetje nutteloos, maar wel grappig natuurlijk.
oops, topic was blijkbaar niet gerefreshed, sorry............

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Damn..is novaworld down oid? kom er nu amper/niet op gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Ik heb de demo weer eropgezet, welke server zitte we vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

UK island hopper, vanaf ongever half 10. Heb ook eigenlijk alleen maar op deze gespeeld. Zo af en toe heb ik last van een wat hogere ping, wat vooral irritant is als je in zo'n buggy rijdt. Daarnaast duurt het soms nog wel 's ff voordat je erop komt.

Misschien zijn er nog andere servers die beter werken en/of meer spelers hebben met een wat hoger niveau? (het niveau van een aantal spelers is best redelijk op genoemde server geloof ik, maar er zitten ook een paar echte n00bs tussen helaas, vooral overdag en eerder op de avond..)

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Dan zie je een x eentje van de Tweakers Clan, zegtie niks terug :) Stomme Ingking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
ik zit nu op www.semp...nogwat.com

64max, goeie ping, en leuke spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_X schreef op 28 juli 2004 @ 20:35:
ik zit nu op www.semp...nogwat.com

64max, goeie ping, en leuke spelers
Dat is die server waar FF aanstaat! :) Spelers hebben scores van -175 etc en er is blijkbaar geen optie (of die is niet enabled) om teamkillers te punishen!

Ik zit op zo'n UK server van 100man, UK island hopper !

btw: is er geen optie om je ping te zien in-game? Anderen wisten het ook niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
ok ik ga er ook heen :) ik ben evert.999 4people in front of you, dat is wel handig dat je gewoon kan wachten totdat je erop kan.

Nou nog vote mogelijkheden en het is een prima online game (op de bugs na dan ;))

[ Voor 69% gewijzigd door Mister_X op 28-07-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:49:
[...]

Dat is die server waar FF aanstaat! :) Spelers hebben scores van -175 etc en er is blijkbaar geen optie (of die is niet enabled) om teamkillers te punishen!

Ik zit op zo'n UK server van 100man, UK island hopper !

btw: is er geen optie om je ping te zien in-game? Anderen wisten het ook niet.
Ik vroeg me ff af wat FF was..maar dat zal wel friendly fiere zijn. Wel een goede optie om de mensen die er helemaal niets van kunnen te weren. Zeker een optie als je er wat serieuzer mee bezig wilt. Mij zul je daar denk ook niet snel aantreffen, past ook niet zo bij mijn manier van spelen. Ik zal dan ook nog wel 's een keer iemand van m'n eigen team killen...

Ping zie je trouwens aan dat groene cirkeltje linksboven in beeld....groen is goed...geel is slecht...rood kun je zelf wel invullen. Is trouwens het getal wat achter de naam staat in het playerscherm (op te roepen via de tabtoets) niet de ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Hmmm net de demo @ UK Island Hopper gespeeld, nu win ik steeds :D Had net 765 Ext Pts :D HEERLIJK!

En er was net ook iemand van GoT! Het wordt tijd dat iedereen uit dit topic de demo even installeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op 28 juli 2004 @ 21:25:
[...]

Is trouwens het getal wat achter de naam staat in het playerscherm (op te roepen via de tabtoets) niet de ping?
Lijkt me niet, die getallen blijven steeds hetzelfde en is volgens mij een player_id nummer! Ik heb ook mensen met getallen gezien van 1 en 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:15
ik heb een vraagje, sorry als het al voorbij is gekomen, maar is het mogelijk om deze game ook met OpenGl te draaien?
de game draait nu absoluut niet, een fps <10.

Was ook wel te verwachten met mijn systeem.
P3 600 Geforce2MX 256Ram
Maar op dit systeem loopt Far Cry super, alles op low en OpenGL.

Want met direcxt had k na een minuut of vijf allemaal extreme Texture Fouten,
toen k em handmatig omzette naar OpenGL waren al deze problemen verdwenen in far Cry, en ik zag dat ik deze Texture-fouten ook in Joint Operation had.

Dus nogmaals, is het mogelijk om deze game te draaien in OpenGl, en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh man zon l33b processor en dan zon kaart :x das weird .8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Pittie schreef op 29 juli 2004 @ 11:19:
ik heb een vraagje, sorry als het al voorbij is gekomen, maar is het mogelijk om deze game ook met OpenGl te draaien?
de game draait nu absoluut niet, een fps <10.

Was ook wel te verwachten met mijn systeem.
P3 600 Geforce2MX 256Ram
Maar op dit systeem loopt Far Cry super, alles op low en OpenGL.

Want met direcxt had k na een minuut of vijf allemaal extreme Texture Fouten,
toen k em handmatig omzette naar OpenGL waren al deze problemen verdwenen in far Cry, en ik zag dat ik deze Texture-fouten ook in Joint Operation had.

Dus nogmaals, is het mogelijk om deze game te draaien in OpenGl, en zo ja hoe?
far cry en jo zijn 2 verschillende spellen/game-engines, denk gewoon dat je computertje het niet trekt ;) tijd voor een upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:15
okej das duidelijk, dan gaat de game maar de kast in, en es gaan zeuren voor een nieuwe pc (A)
En dan ga ik maar weer verder met Sof1 :P --> die draait op max en alles high hehe ;)

*offtopic, laat er geen misverstand zijn, ik zie een beetje vaag gepost, ik heb een Geforce2MX PCI (heb geen AGP slot:@)
en 256 Ram geheugen bedoelde ik

Ik heb op mijn prut pc alleen een AGP-onboard Voodoo 3 2000 8mb, ook zo'n leuk ding

[ Voor 13% gewijzigd door Pittie op 29-07-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:25

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Na het instaleren van DirectX 9.0c zijn mijn problemen met de FPS grotendeels opgelost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met claymore ? ik weet dat je er maar 4 kan gebruiken en die gebruik ik als ik een bunker verdedig ...maar het lijkt wel dat ze er gewoon overheen lopen ?of is een granaat voldoende om ze uit te schakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zijn er mensen die vanavond rond 9uur op UK Typhoon 3 willen spelen ? ik zal er denk ik wel zijn... ik speel als /me Yohannis NL maar daar komt Misschien nog wel de -JT- voor ;) . Wie komt er ook :) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Hmmpf... ik speel altijd op UK Island Hopper, veel leukere server :) Maar ik kan ook wel eens kijken vanavond daar hoor :) (mits ik bij mn vriendin zit :P)

Ik speel altijd als SOCOM, met daaracht6er een toevoeging, zoals, General, Medic, Sniper enz :) Vandaag ben ik Medic :) Zonder de toevoeging JT, maar die zet ik er wel bij!

[ Voor 37% gewijzigd door Nik op 02-08-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

proller schreef op 02 augustus 2004 @ 11:21:
Hmmpf... ik speel altijd op UK Island Hopper, veel leukere server :) Maar ik kan ook wel eens kijken vanavond daar hoor :) (mits ik bij mn vriendin zit :P)

Ik speel altijd als SOCOM, met daaracht6er een toevoeging, zoals, General, Medic, Sniper enz :) Vandaag ben ik Medic :) Zonder de toevoeging JT, maar die zet ik er wel bij!
Kan ik ook op UK Island Hopper komen, met de volledige versie ? (anders moet ik de demo weer installeren... )

En hoe zet je je karakter goed op novaworld ? ik kan alleen me naam instellen, maar niet me klasse enzo.. en das vervelend omdat ik nu steeds eerst naar zo'n punt moet lopen waar je wapens e.d. kan veranderen.... (aan het begin van elk potje dus :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Je moet je favoriete class instellen bij player in het Hoofdscherm, dan start je daarmee..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

novaworld platjes ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik kan er nu ook niet op komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net weer een potje gespeeld. Wat een fantastisch spel blijft/is dit toch zeg...!
Heb even het beeldscherm, 17'', van mijn ouders ''geleend'' , degene waar ik normaal gesproken op speel, 15'', staat nu even beneden.

Heb de resolutie aangepast naar 1280x768 , deze kan ik normaal gesproken met die 15'' niet draaien :o ... En het spel wordt nog mooier en meeslepender! Allleen die snipers... je word er soms he-le-maal gek van.

Trouwens, wanneer wordt er nou begonnen met die ''ranking'' ? Dat je je score's/stats op novaworld kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik ergens bij een server connecten?
als ik op LAN klik zie ik niks, moet ik naar de Novalogic option? Of kan ik op een andere manier ergens joinen, please help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
* Nee. Kopen die handel *

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 19:28:
hoe kan ik ergens bij een server connecten?
als ik op LAN klik zie ik niks, moet ik naar de Novalogic option? Of kan ik op een andere manier ergens joinen, please help!
Op Novaworld klikken (2e menutje volgens mij) en dan kies je je locatie (internationaal Novaworld doe ik altijd). Dan je account aanmaken, (met je cdkey e.d.) en je charakter naam en je kan spelen :)

EDIT: Mensen vanavond ben ik samen met een neefje online om te gaan JOTR-en !(hij komt naar mij en dan gaan we samen over mijn Inet verbinding online). Waarschijnlijk op de UK Typhoon 3 wie komt er nog meer ? vanavond half8 - 8uur ben ik er. Kijk bij players even naar: /me Yohannis NL en /me Aatjesnot NL dan weet je zoiezo op welke server ik zit ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Dutchie! op 04-08-2004 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
* Spam *

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook es een kijkje nemen @ de UK Typhoon 3 server. Mss zie ik Yohannis & co nog wel. ;)

Hopen dat er meer mensen joinen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Afgelopen paar dagen was t wel een drama hoor @ NovaWorld...lag, timeouts enzo...gaat niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 20:06:
Ik ga ook es een kijkje nemen @ de UK Typhoon 3 server. Mss zie ik Yohannis & co nog wel. ;)

Hopen dat er meer mensen joinen. :)
wat is jouw nick?

Ik heb er gister van denk 20:15 tot 23:15 ofzo opgezeten met me neefje en dik kont geschopt daarzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn nick is 'Roeni3', maar ik was al weer behoorlijk snel weg. Er wachtte een Britse detectiveserie op Ned 1 op me. ;)

Maar we zien elkaar vast nog wel een x ergens anders. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop dit spel net maar waar staat de serial? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik d8 (vorige deel stond het ergens) in of op de manual met een sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00ps heb em thanx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Op de achterkant van het boekje ;) bevalt de game een beetje :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dit spel ook gekocht :D

Had de demo gespeeld op mijn Ti4400, toen was ik er nog niet zo weg van maar op mijn x800 pro ziet het er zo geweldig uit 8)

Ben gisteren nog niet echt toegekomen aan het spelen zelf helaas, moest eerst even installeren, updaten, account maken etc. Toen had ik ook nog eens een zwart scherm maar dat is opgelost door die matrix effecten uit te zetten.

Vanmiddag vrij genomen om ff lekker te gaan gamen :*)

Op welke servers spelen de tweakers? En hoe staat het met de Joint Tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik ben (eigenlijk altijd) te vinden op de UK Typhoon 3. Als: /me Yohannis NL . De andere / meeste spelen nog op UK Island Hopper (demo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo??? Kopen die handel mensen :P

Kan je met de full ook connecten met die Island Hopper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik dacht van niet... Maar je kan volgens mij wel de demo NAAST JOTR installeren (niet 100% zeker). Moet ik ook nog maar eens doen, zodat ik meer Joint Tweakers tegen kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh laat die lui dat spel lekker kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Yohann!s schreef op 06 augustus 2004 @ 10:08:
Ik dacht van niet... Maar je kan volgens mij wel de demo NAAST JOTR installeren (niet 100% zeker). Moet ik ook nog maar eens doen, zodat ik meer Joint Tweakers tegen kom ;)
Ik heb de full en demo naast elkaar draaien hoor. FULL voor de training missies en beetje kutten en de demo om online te kunnen totdat ik genoeg geld heb om de full te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff wat trainingsmissies gedaan, ben zeer onder de indruk van dit spel.

Het is net battlefield maar dan met wat meer tactische invloeden, ik denk dat als je dit spel serieus kan spelen met een heleboel spelers dus dat iedereen echt serieus speelt dat het dan heel erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel of ik dit spel ga halen.. vanavond ff bij een maat van me testen als het leuk is koop ik het morgen :)
Lees er namelijk nogal wat verschillende dingen over hier en daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

twijfel ? direct kopen !! ;) Ik speel momenteel al weken (!!!) geen andere games op me pc zo'n beetje... kheb wel zin in Doom3 en halflife2 maar zeker de online shooter, blijft JOTR !!! (BF1942 speel ik nu nooit meer, wel zonde eigenlijk...) maar ja, JOTR is leukerder en er word beter samengewerkt dan BF1942....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo boodschappen gedaan, nu snel weer verder gamen :P

edit: net voor het eerst online gespeeld, erg koel. Zat op een eilandje vast want was te vroeg uit het bootje gesprongen dus ik schreeuwen om hulp :o werd ik netjes opgehaald door een helicopter _/-\o_

Nog wel een vraag in mijn profiel staat mijn naam gewoon goed maar online heet ik dan new349083904 oid. Hoe kan ik dat veranderen 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In PLAYER kun je dat veranderen MAGNETO. boven in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat het daar al goed stond maar zal nog ff kijken.

Net in een online war werd het langzaam aan nacht das toch wel echt geweldig hoor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mister_X schreef op 06 augustus 2004 @ 11:18:
Ik heb de full en demo naast elkaar draaien hoor. FULL voor de training missies en beetje kutten en de demo om online te kunnen totdat ik genoeg geld heb om de full te kopen :)
Je kan nog lang wachten op een online crack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 21:48:
Net in een online war werd het langzaam aan nacht das toch wel echt geweldig hoor :9~
Ja idd, totdat het in een flits weer daglicht wordt.

Maar dat is om snipers te pesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spel gekocht :)

-edit-
Wat een koel spel zeg :D Met mijn Ti4200 pers ik er nog ongeveer 30 frames uit op 1024x768, P4 2,8Ghz 1GB ram :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhuruburu schreef op 07 augustus 2004 @ 07:46:
[...]

Ja idd, totdat het in een flits weer daglicht wordt.

Maar dat is om snipers te pesten :)
Hmm das wel jammer :(

Maar dat heb ik nog niet meegemaakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo ik ben ook maar eens de demo aan het downloaden! Het kreeg een erg goede bespreking in PCGP en jullie schijnen het ook wel gaaf te vinden volgens mij ;) Dus hopelijk vind ik het ook leuk :P En €28,- voor een vette game is nog te doen (god blessed play.com (not america))

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Hmmz ik heb hetzelfde gevoel bij deze game als bij andere MMOFPS'en: chaotisch...
Ik zie ongeveer niemand maar wordt iedere keer op mysterieuze wijze neer geknald... :? Het doel is me totaal niet duidelijk, ja euhmm B en C innemen ofzo maar iedereen rent maar wat rond en toen ik eindelijk met een paar teammates C had ingenomen helemaal (camped ofzo) werd ik van binnen in die bunker door een tegenstander die ergens in de bush zat ofzo neer geknald :?
Bij Counterstrike ofzo (wat ik veel speel) is het tenminste overzichtelijk zeg maar :)

Heeft iemand misschien wat tips voor een n00b in Joint Operations? Want het klinkt altijd onwijs leuk deze games, maar door de grootte en chaos ervan schrikken ze mij meestal af...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je map denk tactisch.

Wees stealthy, rambo's redden het niet want je bent vrij snel dood. En voor de rest is het gewoon echt een superspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

En vooral niet teveel stil blijven staan of gaan liggen in de bunker aangezien er nogal wat snipers zijn.

En als je wat mensen hebt waar je mee kunt samenwerken is het meteen al wat minder chaotisch. Daarom speel ik de laatste tijd (in de demo) als medic, aangezien die nog wel 's willen samenwerken en omdat ze waardevol zijn bij het overnemen van een basis.

Ik speel trouwens nog altijd op de UK Island Hopper server.

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 07-08-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 9800PRO gehaald :D daar gaan we zo es ff mee knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalijk ff met TS aan gamen Will :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Heb even de demo gespeeld en JO is toch een flink stuk beter dan BHD, dat was echt ruk. Alleen hoger dan 54fps kom ik niet als ik 1 pl server host. Online met 64+ zit ik rond de 30 met soms flinke inzakkers, ik krijg hier echt pijn me pan van. Maar dit schijnt dus "normaal" te zijn :(

Alles low maakt geen reet uit. Staat nu op 1024x786 met 4xFSAA en shadows en frame effects off. Dit op een P4 2.6 1GB Radeon9700 Dx9.0C Cat 4.7 voor de mensen die dit willen weten :)
Een fps van 40+ is wel wenselijk, die dips zijn zeer storend.

/Edit:

De framerate is gelocked standaard volgens mij dus op 54.
Je kan deze lock eraf halen door het volgende te wijzigen in game.cfg:
code:
1
2
// DISPLAY
lock_framerate  = 0

Misschien dat deze ook willen helpen:
code:
1
2
force_vsync  = 0
reduce_mouselag = 0

Ik zit nu rond de 40 online met 64+, max haalde ik 113. Natuurlijk zakt hij wel in maar dan zit ik nog ronde de 25, wat beter is dan een slide-show.

[ Voor 32% gewijzigd door Redje op 07-08-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip die gaan we uitproberen, misschien dat je je FSAA op 2x moet zetten?

JO is nogal een zwaar spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ja en in dit spel zie ik het verschil tussen 2x en 4x niet echt, ik speel dan wel op 1280x960 (met dezelfde vga-kaart overigens) en dan is de framerate prima. Ik heb filtering dan wel op trilinear staan, dat scheelt ook fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand van jullie het opgevallen dat op sommige servers/in sommige velden je simpelweg iemand uit een tank kan schieten met je eenvoudige machinegeweer of sniperrifle? En dan bedoel ik niet iemand die de tank bestuurt, maar diegene die het kanon bedient.
Lijkt me een bug, ik dacht namelijk dat als je het kanon van een tank bedient je wel veilig zou moeten zijn voor bijv. snipers. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 06:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat lijkt me nou juist niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je het cannon in de tank of op de tank? Dat je dus half uit de tank staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat lijkt me nou juist niet :?
Waarom niet, als gunner zijnde zit je toch in de tank, je hoofd steekt er niet half uit of zo. De bestuurder van de tank zie je van buitenaf wel zitten achter een raampje (bij één type tank), dus dat je die kunt "sniperen" lijkt me wel logisch. Ik vind het echter knap als je met een AK47 in het echt een gunner die achter 6 cm. dik plaatstaal zit uit een tank kunt knallen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 08:39:
Bedoel je het cannon in de tank of op de tank? Dat je dus half uit de tank staat..
Volgens mij zit je bij de 2 types tank die het spel kent in de tank als je de kanonnen bedient, en niet er half uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry :o

was ff in de war met DC, daar kan je mensen die half uit de tank steken wel makkelijk neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 08:43:
De bestuurder van de tank zie je van buitenaf wel zitten achter een raampje (bij één type tank), dus dat je die kunt "sniperen" lijkt me wel logisch. Ik vind het echter knap als je met een AK47 in het echt een gunner die achter 6 cm. dik plaatstaal zit uit een tank kunt knallen. :)
De AK47 lijkt me ook sterk. Een 7.62mm kogel uit een AK47 verlaat met 710 m/s de loop.

Een M82 Barret lukt het wel degelijk. Met een 12mm (.50 inch) kogel en een aanvangssnelheid van 900 m/s is geen enkele APC eigenlijk veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de game-devs er net zoveel verstand van hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond een screenshot gemaakt, wil hem graag posten maar heb tijdelijk ff geen webspace (lang verhaal)

Iemand zin om hem te hosten? Gemaakt met een x800 en zo mooi dat het inmiddels mijn wallpaper is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:15:
Iemand zin om hem te hosten? Gemaakt met een x800 en zo mooi dat het inmiddels mijn wallpaper is :*)
hier is ie:
Afbeeldingslocatie: http://www.markdiender.demon.nl/GoT/SS00009thumb.jpg
click voor 1600x1200

[ Voor 27% gewijzigd door Magic op 08-08-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Magic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 10:53:
Ik hoop dat de game-devs er net zoveel verstand van hebben ;)
Staat gewoon in het meegeleverde boekie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal verslaafd aan dit spel, het is absoluut het beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

SUPERGOED!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Magic schreef op 08 augustus 2004 @ 13:00:
[...]

hier is ie:
[afbeelding]
click voor 1600x1200
mooie wallpaper THX :)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagnetO, jij bent duidelijk ook zo verslaafd aan JO als ik! :) Ik vind het spel ook super, helemaal top. Hier en daar wat ''kleine'' schoonheidsfoutjes maar ach..
Heb alleen nog wel af en toe problemen met de fps, ook na de ''tweak'' die een paar post's boven mij werd gegeven, :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegt iemand deze screenshot wat?

Afbeeldingslocatie: http://www.reichnation.com/upload/store/JoProblem.gif

Je ziet een analyzer draaien hier maar ik heb deze nog nooit gezien... doet me denken aan linux (die termen die worden gebruikt). Weet iemand wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

mm. na t lezen van deze draad, en als trouwe aanhanger van bf1942 ga ik toch de demo maar es downen en misschien (als ik m'n salaris binnen heb) de game kopen :).. bevalt me denk wel, 150 man op 1 server :P

na bijna 2 jaar bf1942/dc te hebben gespeeld toch op zoek naar wat anders, ff kijken of het lekker draait op mijn pc (xp2200/9800pro/1024ddr2700)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 09 augustus 2004 @ 02:36:
mm. na t lezen van deze draad, en als trouwe aanhanger van bf1942 ga ik toch de demo maar es downen en misschien (als ik m'n salaris binnen heb) de game kopen :).. bevalt me denk wel, 150 man op 1 server :P

na bijna 2 jaar bf1942/dc te hebben gespeeld toch op zoek naar wat anders, ff kijken of het lekker draait op mijn pc (xp2200/9800pro/1024ddr2700)
Oh ja moet je zeker doen! Gewoon de demo even spelen (en dan ben je verkocht). Jammer wel dat alles nu PB enabled is (bugs/lag) terwijl juist de NON-PB servers geen cheaters aantrokken ;). Nu komen ze dus overal (die JOO clan wil alleen maar in PB servers cheaten anders lijken ze op watjes of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook redelijk wat DC gespeeld, ik kan je verzekeren dat dit je neit gaat tegen vallen! Je hebt wel een redelijke pc nodig om lekker te kunnen spelen (vind ik) maar dan is het spel ook wel echt waanzinnig leuk!

Zoals het in de loop van een map nacht wordt en dan weer ochtend vind ik echt top gedaan, ochtendschemer etc geeft je echt een gevoel dat het ochtend is.

Ik zie dit als een soort kruising tussen Ghost Recon, Desert Combat en Vietcong maar dan met uitstekende graphics en een heerlijke engine!

THIS IS JUNGLE WARFARE!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker doen, ik was ook een fanatiek DC speler maar dit heeft al het goede van DC in zich plus nog veel meer. De vuurgevechten in de jungle zijn zooo intens :9~
Op een 9800 pro moet je het spel wel aardig kunnen draaien lijkt me en dan ziet het er ook zo onwijs mooi uit *D

Hoeveel actieve spelers zijn er hier op GoT eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik wel iedergeval ;) al heb ik niet zo heel veel lopen gamen van het weekend... wel beetje warm he, maar ik maak regelmatig UK Typhoon 3 onveilig ! Al kom ik daar geen tot erg weinig GoTers tegen:/ vanavond ben ik wel weer.. (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Hmm. Niet al te lang gespeeld, maar krijg er denk niet meer uit dan 20 / 30 fps op 800x600 en alles op low. doom3 loopt nog veel soepeler :) . 'k moet wel zeggen dat bij 80 man m'n pc flink traag was.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 01:10:

[afbeelding]

Je ziet een analyzer draaien hier maar ik heb deze nog nooit gezien... doet me denken aan linux (die termen die worden gebruikt). Weet iemand wat het is?
geen idee
hoe kom je eraan dan?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 09 augustus 2004 @ 10:30:
Hmm. Niet al te lang gespeeld, maar krijg er denk niet meer uit dan 20 / 30 fps op 800x600 en alles op low. doom3 loopt nog veel soepeler :) . 'k moet wel zeggen dat bij 80 man m'n pc flink traag was.
hmm vreemd, heb hier een P4 2.8, 1GB ram PC2700 en ook een 9800PRO 128MB en draait hier lekker op 1280x768, en ik heb niks op low staan :?

Dit is met de full versie en de laatste patch daar overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1280x768 is een vreemde reso :? Moet je hem via het options menu op 1280x960 zetten dus niet als je al ingame bent.

Verder speel ik veel (met Will K.) op UKLF Warzone, daar wordt altijd goed gespeeld door veelal dezelfde mensen.

Erikie >> heb je patch 1.2.10 ? Die maakt een hoop goed, probeer anders ook je terrain texture detail en terrain poly detail wat lager te zetten die vreten het meest aan je FPS namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan naar mijn weten die patch niet over de laatste demo heen zetten. De demo van 6 augustus bedoel ik daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 01:10:

Volgens mij is dat Samurize. www.samurize.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hm, ik heb t hier over de demo uiteraard, en dat is geloof ik nog gewoon versie 1.0. En ik kon connecten naar novaworld channels. Spawn interface werkt heel erg traag, en het lijkt wel of het spel op gang moet komen. eerst 1fps langzaam oplopend naar 20 / 30 fps. En wanneer ik mensen tegen kom, dan dropt m'n fps hard :S (en dat terwijl ik een 8m/1m llijn heb liggen hier).

PS, dit is bij battlefield ook het geval geweest. Bij 64 man ging m'n pc helemaal flippen en heb toen nog maar wat ram geinstalleerd. nu nergens meer last van, maar het zijn gewoon de fps die me zwaar tegenvalt atm.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vreemd, ik heb dit probleem zeker niet. Het loopt hier vloeiend en zoveel verschillen onze systemen niet.

Ik heb nog een waanzinnige screenshot hier, gemaakt op de X800 van Magneto _/-\o_

Dit is mijn wallpaper op dit moment en laat heel mooi de ochtendschemering zien waar ik het eerder over had. wie wil hem hosten en posten? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hmm. vaag.. 'k zit nu op m'n werk en een collega heeft de demo even op z'n pc gezet en gespeeld.. (nu nog steeds trouwens :) ). Hij is een bezitter van een geforce2 mx 400, en het spel loopt even snel, aldaniet sneller dan mijn pc met 9800pro :S

Als ik thuis kom maar even goed naar m'n drivers kijken

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Demo heeft ook een stuk minder FPS dan de Full.. Scheelt bij mij al snel 15 tot 20 fps..

En mocht je Samurize draaien, zet het uit want dat is helemaal vertragend..

[ Voor 31% gewijzigd door M@cer op 09-08-2004 12:48 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 09 augustus 2004 @ 12:13:
hmm. vaag.. 'k zit nu op m'n werk en een collega heeft de demo even op z'n pc gezet en gespeeld.. (nu nog steeds trouwens :) ). Hij is een bezitter van een geforce2 mx 400, en het spel loopt even snel, aldaniet sneller dan mijn pc met 9800pro :S

Als ik thuis kom maar even goed naar m'n drivers kijken
Ik weet zo goed als zeker dat je hem gewoon netjes moet kunnen draaien op je pc. Mijn ervaring is ook dat de full met patch 1.2.10 vele malen beter draait als de demo. Misschien kan je de uitgebreide demo anders ff ergens downloaden om ff te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een logitech MX 500 muisje maar ik krijg in JO de duimknoppen niet aan de praat :?

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook met mijn Logitech mouseman dual optical :X
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.