[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.120 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik heb een MX 700 maar krijg die knoppen ook niet aan de praat :/ tis niet zo hinderlijk eigenlijk omdat ik de muis nog maar pas heb en die knoppen toch nog niet gebruikte eigenlijk.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die twee knoppen wel fijn voor staan en prone, crouch op shift :), in DC werkte dat perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 09 augustus 2004 @ 10:39:
[...]

geen idee
hoe kom je eraan dan?
Goede vraag :*) iemand stuurde me dit, hij dacht dat ik het misschien wel kende. Ik zei tegen hem "vraag het aan diegene die" maar sja...
Hmmm kan... ik zal even rond snuffelen daar. Zover bedankt! (samurize ziet er zo ie zo best goed uit).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet een of andere fps meet tooltje ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Erikie schreef op 09 augustus 2004 @ 11:26:
hm, ik heb t hier over de demo uiteraard, en dat is geloof ik nog gewoon versie 1.0. En ik kon connecten naar novaworld channels. Spawn interface werkt heel erg traag, en het lijkt wel of het spel op gang moet komen. eerst 1fps langzaam oplopend naar 20 / 30 fps. En wanneer ik mensen tegen kom, dan dropt m'n fps hard :S (en dat terwijl ik een 8m/1m llijn heb liggen hier).

PS, dit is bij battlefield ook het geval geweest. Bij 64 man ging m'n pc helemaal flippen en heb toen nog maar wat ram geinstalleerd. nu nergens meer last van, maar het zijn gewoon de fps die me zwaar tegenvalt atm.
Dat opstarten heb ik ook, dat ie opgang moet komen zeg maar.
Maar daarna loopt ie eigenlijk prima. Ik draai in 1024x768 en alles beetje medium geloof ik (gewoon autodetect instellingen laten staan). En met 100 man op de server is geen probleem hier... En ik heb maar een Xp1700+ (@2100mhz), 512MB ram, Ti4200 @ 275/600mhz...

Btw na een wat moeilijk begin, heb ik nu echt dikke pret in de spel! Al die voertuigen en zoveel mensen geven je echt het gevoel aan een fikse veldslag mee te doen! En de 1vs1 gevechten in de jungle zijn dan ook nog eens goed! Helemaal leuk is het als je team goed samenwerkt! :) Nog even een vraagje, ik vind dat er ERG veel mensen de demo spelen, zijn er ook zoveel mensen die de FULL version spelen? En is de full echt veel leuker dan de demo? Want ik vind de demo al zo leuk, 1 map begint misschien wel saai te worden na een tijdje, maar tot nu toe vermaak ik me er prima mee!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot je de maps in de full hebt gespeeld :9~

ik heb er geen minuut spijt van dat ik dit spel gekocht heb en ik koop er echt niet zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Ik heb een paar screenshots gemaakt en wat tekst bij gezet om ze te gebruiken als wallpaper. Ze zijn in 1280*960 gemaakt met alle details enz. op high, helaas is full screen antialias iets te veel gevraagd voor m'n pctje. Er is niks veranderd aan de originele screen, alleen de tekst. Klik op het plaatje om de grote versie te zien.

Hier zijn ze:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/sas_wallpaper_m4_1_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/sas_wallpaper_m4_2_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/sas_wallpaper_m4_3_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/sas_wallpaper_m4_4_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/sas_wallpaper_rocket_1_small.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/sas_wallpaper_rocket_2_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/sas_wallpaper_rocket_3_small.jpg

hopelijk vinden jullie ze "leuk". 8)7

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer zeer leuk zitten spelen op UKLF-WARZONE :D

Er wordt leuk gespeeld en is zeker 's avonds altijd wel goed bezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Ik heb de demo gedownload. Wie gaat er vanavond nog spelen, en op welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik ga spelen op de UK Typhoon 3 .... (full version). Zodra me pc klaar is met me Q2level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medicaster schreef op 09 augustus 2004 @ 18:05:
Ik heb een paar screenshots gemaakt en wat tekst bij gezet om ze te gebruiken als wallpaper. Ze zijn in 1280*960 gemaakt met alle details enz. op high, helaas is full screen antialias iets te veel gevraagd voor m'n pctje. Er is niks veranderd aan de originele screen, alleen de tekst. Klik op het plaatje om de grote versie te zien.

Hier zijn ze:

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

hopelijk vinden jullie ze "leuk". 8)7
Wat is het toch een mooi spel he :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Zo net een uurtje met Promox rebel gespeelt :P
Dit was het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/jo1.jpg

Was erg leuk! Weet alleen niet of ik de full ga kopen, komende weken erg druk met studeren (niet met leren ofzo, maar met ontvangstweken enzo :P). Dus kijk het nog eventjes aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Zie je vast nog wel weer een keer verschijnen :)

En het ging weer best aardig. Ik zie dat ik weer ontzettend weinig kills heb (wat dat betreft zijn first person shooters ook niet echt wat voor mij), gelukkig maken dan m'n med saves en m'n assists altijd aardig wat goed.

Ik weet ook nog steeds niet of ik het ga kopen. Ergens vermaak ik me ook nog prima met de demo, zeker als je een team zit wat aardig wil samenwerken. En het kost me nu ook al genoeg slaap... :Z

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat een hoop mensen het bij de demo willen houden, de full is het kopen zeker waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Dat is idd absoluut waar. Keb et spel nu 3 week ofzo en ongeveer elke dag nog gespeeld en ben ik er nog steeds niet zat van en dat heb ik eigenlijk nog nooit mee gemaakt, alleen met CS toen ik dat voor et eerst deed. Ik speel het trouwens absoluut geen 24 uur per dag ofzo, misschien net een paar uurtjes per dag.

Trouwens, keb laatst een paar keer co-op over lan met z'n 2en gedaan en ik moet zeggen dat dat ook lachen is. Tis dan wel behoorlijk moeilijk, maar als je gewoon goed samen werkt en langzaam en precies te werk gaat is dat erg tof en zeker goed te doen, het duurt alleen wat langer ;) (DM enz is met z'n 2en in sowieso veel te weinig natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nog meer te zien in de full version?
Meer wapens en voertuigen, skins en andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medicaster schreef op 10 augustus 2004 @ 12:07:
Dat is idd absoluut waar. Keb et spel nu 3 week ofzo en ongeveer elke dag nog gespeeld en ben ik er nog steeds niet zat van en dat heb ik eigenlijk nog nooit mee gemaakt, alleen met CS toen ik dat voor et eerst deed. Ik speel het trouwens absoluut geen 24 uur per dag ofzo, misschien net een paar uurtjes per dag.

Trouwens, keb laatst een paar keer co-op over lan met z'n 2en gedaan en ik moet zeggen dat dat ook lachen is. Tis dan wel behoorlijk moeilijk, maar als je gewoon goed samen werkt en langzaam en precies te werk gaat is dat erg tof en zeker goed te doen, het duurt alleen wat langer ;) (DM enz is met z'n 2en in sowieso veel te weinig natuurlijk).
Agreed, dan moet je meer sluipen etc wat dat betreft lijkt het spel vind ik erg op Ghost Recon, zelfde gevoel krijg ik er een beetje bij.

Ik heb de demo maar heel even gespeeld moet ik zeggen dus ik weet niet of alle voertuigen daar in zitten. Maar er zitten in de Full gewoon een paar geweldige maps die zeker met 30 vs 30 (of meer) een heerlijke veldslag opleveren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
Mwa, wil het orgineel wel hebben opzich
Alleen ik ben nogal beroerd met de demo nog.
Dus ik ga niet een spel kopen waarin ik ENORM suck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven oefenen want dit spel heerst :9

Ik vind persoonlijk Black Rock Beach 1 van de beste maps, Dormant Volcano Island vind ik de minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 12:29:
Blijven oefenen want dit spel heerst :9

Ik vind persoonlijk Black Rock Beach 1 van de beste maps, Dormant Volcano Island vind ik de minste.
Hmmz en die vind ik al leuk :+ Ik kijk het nog even aan, het is nu eigenlijk toch veel te warm om te gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
hmmm ik zit met een "probleem"... ik wil een 150 player server opzetten maar dat zou beperkt zijn tot nova servers

zoals hier te lezen is:
http://condascode.com/forum/viewtopic.php?t=1650

nou kan ik me niet voorstellen dat dat nog niemand heeft geprobeert dit voor elkaar te krijgen. Is dit iemand al gelukt door aanpassen van cfg files ofzo?

dude... wait... what...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 12:09:
Wat is er nog meer te zien in de full version?
Meer wapens en voertuigen, skins en andere dingen?
klopt, gewoon meer van alles eigenlijk. 1 tof ding is bijvoorbeeld dat er in de full chinooks bij de joint ops zitten en halo's bij de rebellen. Met die transport heli's kun je enorm veel lui vervoeren, maar ook jeeps en buggy's en dat kan errrrug lache zijn.

En behoorlijk wat maps, van advance and secure heb ik ze nog lang niet allemaal gespeeld of nauwelijks en dat terwijl ik et dus inmiddels 3 week speel. (veel servers draaien trouwens maar een paar verschillende maps en sommige zelfs maar 1, 2 of 3 en dat vind ik wel jammer want wat meer afwisseling daarin vind ik wel cool) Is het trouwens ook zo dat sommige servers de dag/nacht cyclus uit hebben staan?Want dat is natuurlijk jammer, ik vind dat namelijk een toffe feature van et spel, zo kan 1 dezelfde map toch weer heel verschillend zijn.
NoTo schreef op 10 augustus 2004 @ 13:08:
hmmm ik zit met een "probleem"... ik wil een 150 player server opzetten maar dat zou beperkt zijn tot nova servers

zoals hier te lezen is:

nou kan ik me niet voorstellen dat dat nog niemand heeft geprobeert dit voor elkaar te krijgen. Is dit iemand al gelukt door aanpassen van cfg files ofzo?
Moet je wel een hele brute verbinding hebben B)

[ Voor 23% gewijzigd door Eggbird op 10-08-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTo schreef op 10 augustus 2004 @ 13:08:

zoals hier te lezen is:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het eigenlijk met Joint Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
Medicaster schreef op 10 augustus 2004 @ 13:15:
[...]
Moet je wel een hele brute verbinding hebben B)
LAN :P we willen komed weekend proberen op een lan een 100 man server vol te krijgen :) maarja als je max 64 players erin krijgt gaat dat een beetje lastig :P

dude... wait... what...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
zoho dat zou wel tof zijn als je dat lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTo schreef op 10 augustus 2004 @ 13:37:
[...]

LAN :P we willen komed weekend proberen op een lan een 100 man server vol te krijgen :) maarja als je max 64 players erin krijgt gaat dat een beetje lastig :P
Als je een 150 speler server op wil zetten moet je een deal sluiten met Jolt en Novalogic. Dat gebeurt alleen als je bij Jolt per maand over een bepaald bedrag heen zit aan server kosten. Dat lukt dus alleen de grotere clans. Mijn voormalige clan kreeg dat voor elkaar, maar is nu terug gegaan naar 2 servers van 50 spelers voor TKOTH en AAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als het voor een LAN is? Dat ligt dan toch anders of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:25:
Hoe staat het eigenlijk met Joint Tweakers?
Geen idee, ik speel nu als [JT] Mennuz op de demo server
Verder merk ik er niets van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de full ook gekocht (overigens zonder de demo gespeeld te hebben) en het is een leuk spel. Jammer alleen dat ik er niet zo heel goed in ben |:(

Er is trouwens iets raars aan de hand... in game heet ik steeds 'Operative', terwijl ik OVERAL mijn nick wel goed heb ingesteld. Iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen? Ik vind het namelijk nogal irritant. Eerst was het wel goed, maar sinds ik met mijn video instellingen aan het prutsen ben geweest doet ie gek.
(heb ook nog eens eigenhandig de 9800 pro bug in het spel herontdekt :p)

[edit: nu staat mijn nick ineens WEL weer goed, terwijl het een paar dagen mis is geweest :?]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet connecten met International Novaworld :?

misschien down voor maintenance of iets dergelijks?

-edit-
hij doet et weer :D
-/edit-

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41

Copyman

Dode muis

SideSwipe en ik zijn even creatief aan het stapelen geweest met Chinooks.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/jotr2t.jpg

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen de game niet koopt omdat de demo zo ''leuk genoeg'' is, dan blijven demos echt belangrijk voor de makers... ;)
Tis nog steeds een heerlijke game, maar ik wil toch s iets vragen hier:
Waarom hebben zoveel mensen schijt aan assist, nou zal ik wel horen dat jullie ermee eens zijn. Maar ik had net ff gespeeld waarbij ik assist van 26 had voor de rest vondt ik bij iemand 1 en de rest o!!! is toch niet leuk meer zo?!
Als iedereen als een ego rondt rent is er toch geen zak aan? Deze game vraagt toch om teamplay?! Deze game is zeer goed als er leuk gespeeld wordt, en niet het ego voorop wordt gezet. Maar ja, tis een afspiegeling van de hele maatschappij. :'(
Toch wil ik vragen om gewoon relax te spelen, en niet alleen maar op jezelf gefocused te zijn.
Deze game kan zo goed zijn!!! :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:41:
Als iedereen de game niet koopt omdat de demo zo ''leuk genoeg'' is, dan blijven demos echt belangrijk voor de makers... ;)
Tis nog steeds een heerlijke game, maar ik wil toch s iets vragen hier:
Waarom hebben zoveel mensen schijt aan assist, nou zal ik wel horen dat jullie ermee eens zijn. Maar ik had net ff gespeeld waarbij ik assist van 26 had voor de rest vondt ik bij iemand 1 en de rest o!!! is toch niet leuk meer zo?!
Als iedereen als een ego rondt rent is er toch geen zak aan? Deze game vraagt toch om teamplay?! Deze game is zeer goed als er leuk gespeeld wordt, en niet het ego voorop wordt gezet. Maar ja, tis een afspiegeling van de hele maatschappij. :'(
Toch wil ik vragen om gewoon relax te spelen, en niet alleen maar op jezelf gefocused te zijn.
je hebt gelijk ik probereer zo veel mogelijk samen aan te vallen want soms best moeilijk is want iedereen gaat voor zijn eigen en het feit dat ik het ook druk heb met healen want ik ben een medic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om rond te rijden in zo'n buggy met een goede schutter en haal op die manier aardig wat assists (zie ook screenshot op vorige pagina). Maar in de demo zijn er ook genoeg die alleen weggaan met een voertuig. Het is dan maar een spelletje, maar je mag inderdaad wel wat teamplay verwachten.

En ik speel ook vaak als medic, maar daar zijn er soms ook veel te weinig van helaas.
SideSwipe en ik zijn even creatief aan het stapelen geweest met Chinooks.
Kun je trouwens nog gaan vliegen met de onderste van die opgestapelde chinooks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....
Ik denk eraan om bij een clan te gaan, daar kan je er zeker van zijn dat er goed samengespeeld wordt en inderdaad dan kan dit spel nog een stuk leuker worden :)

Misschien een tip voor mensen die dit veel spelen:

als je deze bestandjes overschrijft (eerst backup maken uiteraard) in je install dir en vervolgens dit uitvoert:
to make sure intro is off fully do this

ok this for the lazy sods that have no time to wait and press space bar lol but is good for remote server host

( dont know if this has been added already sorry if so )

in your NovaLogic\Joint Operations Typhoon Rising

open file game.cfg with word or text prog you have

scroll down to bottom and your see the 3rd line up is
no_anim = 0

change that to
no_anim = 1
Op deze manier zie je geen introfilmpje meer maar kom je meteen in je menu :)
bron nova-inside forums

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

PromoX schreef op 11 augustus 2004 @ 18:15:
Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om rond te rijden in zo'n buggy met een goede schutter en haal op die manier aardig wat assists (zie ook screenshot op vorige pagina). Maar in de demo zijn er ook genoeg die alleen weggaan met een voertuig. Het is dan maar een spelletje, maar je mag inderdaad wel wat teamplay verwachten.

En ik speel ook vaak als medic, maar daar zijn er soms ook veel te weinig van helaas.

[...]

Kun je trouwens nog gaan vliegen met de onderste van die opgestapelde chinooks?
Ja, dan gaat de hele zooi omhoog :) Pas na 5 gaan ze raar opstapelen :/

Maar het wil wel :Y)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iets ...ik had vanavond in een spel (typhoon1) dat er linksboven 2 lampjes begonnen te kniperen T&R wat is dat want ff erna floepte ik eruit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 21:37:
nog iets ...ik had vanavond in een spel (typhoon1) dat er linksboven 2 lampjes begonnen te kniperen T&R wat is dat want ff erna floepte ik eruit !
het bolletje dat groen, geel of rood word is je ping-indicator, de T&R zijn respectievelijk transmit en receive, als er problemen zijn met de verbinding, bijvoorbeeld packetloss, dan gaan deze branden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Als iedereen als een ego rondt rent is er toch geen zak aan?
De grote 150 players servers zijn gewoon te onoverzichtelijk en is het ieder voor zich. Mijn ervaring met servers tot 64 players is dat hier regelmatig aan teamplay wordt gedaan. Wanneer bijvoorbeeld een Jeep wegrijdt, dan weet de chauffeur vaak niet eens dat er meer mensen op vervoer wachten. Na een salvo richting dezelfde Jeep weet de chauffeur dat 'ie ff moet wachten en doen ze vaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Magic schreef op 11 augustus 2004 @ 21:55:
[...]

het bolletje dat groen, geel of rood word is je ping-indicator, de T&R zijn respectievelijk transmit en receive, als er problemen zijn met de verbinding, bijvoorbeeld packetloss, dan gaan deze branden.
en om meteen daar op in te haken :) af en toe verschijnr naar die T&R lampjes ook wel eens een Novalogic logo wat rood/groen knippert, waar is dat voor?

[ Voor 52% gewijzigd door Alfisti op 11-08-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel in typhoon3 als ik speel, dat zijn dus maximaal 40spelers. En de behulpzaamheid was dus waardeloos op vele momenten.
Het klopt, dat een clan dat verhelpt, maar ik hou niet van vaste tijden gamen enzo.
Het moet een keer duidelijk worden dat teamplay juist leuker is om te doen, anders moet je maar een singleplayer game doen of een andere soort game zoals een rts.
Kga zo nog maar s proberen in typhoon3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROT als je de full hebt speel eens op UKLF:WarZone, daar wordt heel goed gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ow hoe dat zit met Joint Tweakers?

Nou ik heb OOIT eens geprobeerd een start te maken, maar niet veel mensen reageerden erop, en die er op reageerden, hadden de FULL, en ik dus niet. Ik heb Doom III gekocht, dus ik spaar nu voor JOTR. Tot die tijd ben ik bijna dagelijks te vinden op UK Isnald Hopper, demo, als SOCOM medic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 22:11:
Ik speel in typhoon3 als ik speel, dat zijn dus maximaal 40spelers. En de behulpzaamheid was dus waardeloos op vele momenten.
Het klopt, dat een clan dat verhelpt, maar ik hou niet van vaste tijden gamen enzo.
Het moet een keer duidelijk worden dat teamplay juist leuker is om te doen, anders moet je maar een singleplayer game doen of een andere soort game zoals een rts.
Kga zo nog maar s proberen in typhoon3!
Ik speel (99% ook op UK Typhoon 3 :D ) onder welke naam jij ? Ik als * Dutchie! NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net 76 assists, 2 andere hadden er 1, en de rest 0.....zucht....ik zal s kijken op WARZONE, WILL K. !

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:28
Er is nu ook voor mensen die zelf een server hosten, een stat programmatje geschreven.
As from today you are able to have your JO server stats online. Challenger programmed |FG| AMBO stats for Joint Operations : Typhoon Rising 1.2.0.10. The program consists a tool that runs on server side and a PHP oriënted part that runs on your (clan) website.

Afbeeldingslocatie: http://www.freakygames.com/images/ambo.jpg

All sorts of stats you want or need are available. Just see the feature list below :

SERVER ADMIN FUNCTIONS (runs on server side)
- Punt/Ban player (with reason. Show reason for 5 seconds before actual kick/ban)
- Chat to players
- Right click player and talk
- Play next map (resetgames)
- Hide game/Show game from taskbar
- Auto message function (Play messages with interval from 1-20 minutes)

SERVER ONLINE FUNCTION
- Server online/offline notification on your website (graphical)
- Player names and team color shown online
- Map name and stats
- Server name
- # of players / Max # of players

ONLINE PLAYER STATS
- Player stats. Kills/Deaths/Ratio/Headshots/Knifings/Zone time/Zone defend kills/Zone attack kills & more !
- Map stats
- Server stats (stats about Ambo hosted servers)

just look at the online example. This example uses the default template.

Example url : http://www.freakygames.com/ambostats

The stats are delivered with easy installer and installation instructions. You'll need webspace with MySQL database & PHP support to host your stats.

Download :
http://www.freakygames.com/download?dl=138
Netzoals Babstats of Chronos voor BHD maar dan nu voor Joint Ops :)

Verwijderd

Ziet er goed uit :D

@ PROT: Ik speel daar als WiLLiaM-NL, kom je vast wel een keer tegen daar :Y)

Verwijderd

proller schreef op 11 augustus 2004 @ 22:48:
Ow hoe dat zit met Joint Tweakers?

Nou ik heb OOIT eens geprobeerd een start te maken, maar niet veel mensen reageerden erop, en die er op reageerden, hadden de FULL, en ik dus niet. Ik heb Doom III gekocht, dus ik spaar nu voor JOTR. Tot die tijd ben ik bijna dagelijks te vinden op UK Isnald Hopper, demo, als SOCOM medic :)
Misschien moeten we het maar eens nieuw leven in blazen dan :9

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ja, maar dan met de FULL versiono (behoorlijk wat mensen hebben hem ondertussen al namelijk ;) )

• Eggbird
ja dat lijkt me nogal logisch. Ik ben er denk ik wel voor in. Maar je moet natuurlijk bij dit soort spellen wel behoooorlijk veel members hebben, als je tenminste wars wil gaan houden. Maar moet denk ik wel kunnen, maar niet met alleen de mensen van hier, of wel?

Verwijderd

Ik heb er ook wel zin in :9

maar als we wars willen houden hebben we zeker een man of dertig nodig ( er van uitgaande dat tijdens een war niet iedereen altijd beschikbaar is ).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 10:45 ]

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Maaaarrrr.... dan ga je uit van het clan principe. Ik dacht dat het in eerste instantie de bedoeling was elkaar (eventueel via Xfire ofzo) te ontmoeten op publics om daar lekker huis te houden. Enige wat men dan nodig heeft is een teamspeak server en Xfire om te zien waar de JTNL luitjes rondhangen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Nik

Nik

Yohann!s schreef op 12 augustus 2004 @ 09:26:
Ja, maar dan met de FULL versiono (behoorlijk wat mensen hebben hem ondertussen al namelijk ;) )
Hmmm dan moet ik maar eens snel naar de winkel... Ik wil ook spelen :) Alleen,. moet ik eerst ff geld bij elkaar rapen :'( Ik heb het wel, maar dat is eigenlijk voor andere dingen...

• Dutchie!

Dutchie!

....

proller schreef op 12 augustus 2004 @ 12:11:
[...]

Hmmm dan moet ik maar eens snel naar de winkel... Ik wil ook spelen :) Alleen,. moet ik eerst ff geld bij elkaar rapen :'( Ik heb het wel, maar dat is eigenlijk voor andere dingen...
Ik wil hem wel voor jouw bij PLAY.com bestellen en daarna naar jouw doorsturen, dus dat is 28euro+2euro = 30euro totaal (schatting natuurlijk, kheb ff uit me hoofd gerekend)...

Als je het wat vind, dan moet je even mailen (zie profiel).
jagermeister1 schreef op 12 augustus 2004 @ 12:06:
Maaaarrrr.... dan ga je uit van het clan principe. Ik dacht dat het in eerste instantie de bedoeling was elkaar (eventueel via Xfire ofzo) te ontmoeten op publics om daar lekker huis te houden. Enige wat men dan nodig heeft is een teamspeak server en Xfire om te zien waar de JTNL luitjes rondhangen.
Dat was/is ook de bedoeling, zodat iedereen vrij is om te joinen op de server waar we momenteel spelen... Het JT-team werkt dan samen en winnen elk potje op de huidige server dan :+ omdat de rest beetje aankloot :D (zul je wel meerdere keren moeten inloggen om samen in 1 team te komen.

[ Voor 43% gewijzigd door Dutchie! op 12-08-2004 12:39 ]

Verwijderd

Misschien is het handig/vereist om in dat geval een TS server te draaien?

• McFlipp

McFlipp

24...

Wow! Wat een geweldig spel toch! Net 2 uur ofzo met PromoX gespeeld! En wat een pret heb ik gehad zeg :D We speelden allebij als medic en de hele tijd samen, jezus wat is deze game dan gaaf! (als je samenwerkt)
Het laatste potje heb ik zelfs een hele tijd 1 gestaan, uiteindelijk 4e geworden en ging PromoX er met de titel van door :+
Maarja het was echt super gaaf! Na ontvangstweken etc ga ik dit spel echt wel kopen! :9

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
McFlipp schreef op 12 augustus 2004 @ 16:29:
Wow! Wat een geweldig spel toch! Net 2 uur ofzo met PromoX gespeeld! En wat een pret heb ik gehad zeg :D We speelden allebij als medic en de hele tijd samen, jezus wat is deze game dan gaaf! (als je samenwerkt)
Het laatste potje heb ik zelfs een hele tijd 1 gestaan, uiteindelijk 4e geworden en ging PromoX er met de titel van door :+
Maarja het was echt super gaaf! Na ontvangstweken etc ga ik dit spel echt wel kopen! :9
Was idd zeer heftig die match :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/jo.jpg

Snap alleen nog niet hoe je een assist haalt want ik heb altijd 0 :X
Maar mischien komt dat omdat ik nooit in buggies zit.

• McFlipp

McFlipp

24...

Redje schreef op 12 augustus 2004 @ 16:56:
[...]

Was idd zeer heftig die match :)

[afbeelding]

Hehe bij jij kermit? :D Ik zat de hele tijd op je te schelden :+ Vooral toen je daar bij A achter die stenen zat :P Maar gelukkig had ik je ook een paar keer :P

• Redje
McFlipp schreef op 12 augustus 2004 @ 16:58:
[...]

Hehe bij jij kermit? :D Ik zat de hele tijd op je te schelden :+ Vooral toen je daar bij A achter die stenen zat :P Maar gelukkig had ik je ook een paar keer :P
Ik wist even niks beters te verzinnen :X
Speel eigenlijk altijd rifleman met rocket. Als je medic bent mis je dus de rocketlauncher en die komt soms handig van pas

• Dutchie!

Dutchie!

....

Oproep: vanavond om half8 ga ik spelen op UK Typhoon 3. Ik hoop meerdere mensen tegen te komen van GoT ;) dus let op * Dutchie! NL zodat we samen kunnen werken !! Als de server niet vol zit natuurlijk, ik heb nog geen TS op mijn pc dus doe nog even zonder.... (dan moet ik ook nog eens fatsoenlijke headset kope).

See Yoe There :Y)

Verwijderd

Ik wil ook wel meespelen en heb een TS die altijd aanstaat :D

Dat is de demoserver toch? Kan ik daar ook op joinen met mijn full??

• PromoX

PromoX

Flying solo

Redje schreef op 12 augustus 2004 @ 16:56:
Die haal je dus (onder andere) door te rijden met zo'n buggy. Dat heb ik die ronde ook weer een aantal malen gedaan, vandaar de vele assists (mede dankzij McFlipp _/-\o_)

En het was inderdaad heftig toen we daar bij a zo onder vuur lagen en op die momenten zijn medics gewoon heel erg belangrijk.

• Redje
PromoX schreef op 12 augustus 2004 @ 18:25:
[...]

Die haal je dus (onder andere) door te rijden met zo'n buggy. Dat heb ik die ronde ook weer een aantal malen gedaan, vandaar de vele assists (mede dankzij McFlipp _/-\o_)

En het was inderdaad heftig toen we daar bij a zo onder vuur lagen en op die momenten zijn medics gewoon heel erg belangrijk.
Mijn ervaring als gunner in buggies is slecht. Of de bestuurder kan niet rijden en binnen notime liggen we op de kop. Of hij gaat even stil staan bij een enemy psp of hij sprint er zelf uit, dan ben je ook easy target... :X

• PromoX

PromoX

Flying solo

Misschien een kwestie van afspraken maken, hoewel dat met dat soort spelers niet lukt. Ik ben ook een aantal keren met iemand naar de middle of nowhere heen gereden. Ze weten dan volgens mij totaal niet wat de bedoeling is. Vervolgens kan ik een heel eind gaan lopen :X

Daarnaast een kwestie van gevoel. Als er veel binnen de psp zitten stop ik liever niet. Zitten er 2 of 3 dan is het al wat zinvoller om te stoppen en naar binnen te gaan.

En het rijden gaat me over het algemeen niet slecht af. Het enige probleem is soms dat ik last krijg van een lage framerate (met m'n PoV 4200 TI) en/of ik een slechte verbinding krijg met de server.

Als je goed kunt schieten mag je wel 's met mij mee ;)

Kun je dat stats scherm ook ingame oproepen? Via de tab kan ik de ranking zien, volgens de keyboard chart zou je stats op moeten kunnen roepen met F5, maar dat werkt bij mij niet. Werkt dat bij anderen (met de full) wel?

• McFlipp

McFlipp

24...

PromoX schreef op 12 augustus 2004 @ 18:25:
[...]

Haha, dat was echt gaaf met die buggie! Ik achter de gun en jij lekker rondjes racen rond enemy psp ;) Heb toen iedere keer erg veel kills gemaakt! Is ook wel aan jouw assists aantal te zien ;)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 18:20:
Ik wil ook wel meespelen en heb een TS die altijd aanstaat :D

Dat is de demoserver toch? Kan ik daar ook op joinen met mijn full??
is voor de FULL...

edit: ik ga er nu proberen op te komen !!! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 12-08-2004 19:22 ]

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik ga ook een poging doen, als iemand het TS server adres ff wil mailen (alfa155_v6@"hete"mail.com) join ik ook daar ff.

Verwijderd

Ik sta in de rij om te joinen :)

• Nik

Nik

Ik zat net op de demo server, UK Island Hopper, maar dat is beroerd spelen zeg, iedereen kloot maar wat aan... Iemand ook zin om @ demo server te spelen? Ik ben er om half 9 weer onder de naam SOCOM medic! :) Ik zet er wel ff [JT] voor :) Hopelijk zijn er meer Joint Tweakers die mee willen spelen :D

• Uhuruburu
  • Niet online
PromoX schreef op 12 augustus 2004 @ 19:08:
Misschien een kwestie van afspraken maken, hoewel dat met dat soort spelers niet lukt. Ik ben ook een aantal keren met iemand naar de middle of nowhere heen gereden. Ze weten dan volgens mij totaal niet wat de bedoeling is. Vervolgens kan ik een heel eind gaan lopen :X
In dat soort gevallen een granaat pakken, de pin eruit trekken en weer respawnen bij de psp. Niet moeilijk doen en geen tijd verspillen aan wandelen ;)

Verwijderd

Typhoon 3 was vol dus heb ik op een andere server gespeeld, ben helaas de naam vergeten maar er werd wel heel goed gespeeld, Black Rock Beach... blijft toch me favoriete map :P

• Eggbird
Uhuruburu schreef op 12 augustus 2004 @ 21:10:
[...]

In dat soort gevallen een granaat pakken, de pin eruit trekken en weer respawnen bij de psp. Niet moeilijk doen en geen tijd verspillen aan wandelen ;)
Of gewoon ctrl+r, maar dat is natuurlijk minder stijl vol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Niet online
Medicaster schreef op 12 augustus 2004 @ 23:47:
Of gewoon ctrl+r, maar dat is natuurlijk minder stijl vol :9
Dat is de parachute ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet eens dat er een parachute inzat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
parachute???? Dacht et niet, zit er niet eens in namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 1 week ook de full version en de tweakers clan lijkt me wel relaxed want samenwerken is echt belangrijk. Ik zit meestal op servers met de meeste players maar soms is teamwork ver te zoeken. Ik speel onder de naam IndoJeff dus als je me ziet en je hebt zin om samen te werken just ask! Ik zal eens opletten bij de player list of ik iemand van tweakers zie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Alfisti schreef op 11 augustus 2004 @ 22:11:
en om meteen daar op in te haken af en toe verschijnr naar die T&R lampjes ook wel eens een Novalogic logo wat rood/groen knippert, waar is dat voor?quote]

wil dat ok wel eens weten zie dat icoontje ook regelmtig

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel onder de naam DenniZ-NL meestal op UKLF Warzone en uitstluitend AAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel onder de naam Tinuz.

Ik speel op geen enkele specifieke server maar meestal wel onder de 100 man servers.

Parachute, tja zo kun je het ook noemen. Maar een satchel blijft stijlvoller. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novaworld down? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb ook de full version aangeschaft. Ik zal ook mijn naam wel veranderen in -JTNL-Hellbeast.

Ik heb nu 3 weken vakantie, dus dat wordt KNALLEN!!! :9

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal voor mijn naam ook -JT- zetten dan herkent iedereen elkaar wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik zal mijn naam ook aanpassen.

Als iedereen nou ff Xfire installeert en zijn Xfire username hier post, dan krijgen we vanzelf een leuke lijst. Als iedereen nou de spelers op de lijst in zijn Xfire Buddylist toevoegd, dan kun je als het goed is altijd van elkaar zien waar iedereen aan het spelen is. Wel zo makkelijk.

Download Xfire

Ik ben jagermeister1 in Xfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downing :)

Kheb misschien toch een nieuwe favo map. Tobo Wetlands, een moeras met allemaal eilandjes... heel erg goed :9

mijn xfire = denniznl

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja goed idee! Ik down ook ff xfire en als iedereen die interesse heeft in JT dat ook doet dan kunnen we mooi een lijst bijhouden.

Edit: Heb hem net geinstalleerd en account aangemaakt alleen krijg bij het inloggen deze melding: "Fout bij het laden van de actualiserings-data via HTTP. Probeer het a.u.b. binnen een ogenblik nogmaals." Heb afgelopen uur herhaaldelijk geprobeerd maar steeds hetzelfde :? Ik heet trouwens indojeff op xfire.

Edit2: Voor de mensen die willen weten wat het N tekentje in JOTR voor is die regelmatig groen/rood knippert. Dat is dus de connectie met Novaworld groen betekent goed rood betekent no go tjsaaa en knipperen tussen rood en groen doet ie bijna constant dus vaak brakke connectie. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat de server ging hangen (dat je dus niet verder kan lopen/vliegen/rijden maar wel kan chatten met anderen) of dat de server gewoon midden in de game offline ging.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ga ook X-fire downloaden!

edit: naam = hellbeast

[ Voor 32% gewijzigd door HellBeast op 14-08-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Heb JO ook al een weekje ent bevalt me prima :) . Ik zal xfire ook weer eens ophalen :)

/edit
Sow shit ey, gelijk 10 extra gasten drbij :)

[ Voor 25% gewijzigd door pica op 14-08-2004 16:08 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee, lijkt me toll :). Naam @ Xfire = roeni3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Is het niet leuk(er) om een teamspeak server op te zetten? Kunnen we lullen tijdens het knallen!

edit: kan natuurlijk ook Ventrillo of Roger Wilco worden.

[ Voor 25% gewijzigd door HellBeast op 14-08-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

HellBeast schreef op 14 augustus 2004 @ 16:50:
Is het niet leuk(er) om een teamspeak server op te zetten? Kunnen we lullen tijdens het knallen!

edit: kan natuurlijk ook Ventrillo of Roger Wilco worden.
Goed plan! wie zet hem op????

Ik heb ook xfire ff installed :)

naam=alfisti

[ Voor 80% gewijzigd door Alfisti op 14-08-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Kan ik eventueel wel doen, doe ik na het eten wel. IP en pass op aanvraag :) .

/edit
Ventrilo server draait nu (2.2.0) maar heb hem nog niet kunnen testen. Als iemand hem wil testen, laat het me even weten over xfire svp :) .

/edit2
Hij werkt :)

[ Voor 58% gewijzigd door pica op 14-08-2004 18:19 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

sinds de laatste update is de game op mijn systeem niet meer vooruit te branden :'(
een p4 2.4 met 512mb geheugen en een GF4 4200ti moet hij toch aankunnen in een reso van 1024*768 draai nu op ongeveer tussen de 13 en 19 fps
voor de update draaide ik op 1280*1024 settings op normal 25 fps

alles settings staan op normal
komt er meer aktie kelder ik met mijn frames naar rond de 9fps zelfs als ik een eigen gameserver opzet en gewoon in mijn eentje een coopmissie doe

is er iemand die het zelfde heeft meegemaakt en een oplossing heeft?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xfire naam: Tinuzje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard en ondergetekende hebben zojuist ff lekker kunnen raggen samen en via Ventrilo ook nog wat geluld :). Was leuk! Nu zorgen dat er meer mensen mee doen de volgende x. :P

Edit: we hebben natuurlijk ook redelijk wat kont geschopt. :P ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
En ik kreeg mijn kont geschopt :P . Klere barrage O_o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ok ik heb xfire ook gedownload.

Naam is medicaster.

Kmoet toch ff kwijt dat je soms echt van die vet coole momenten in deze game hebt. Laats bij black rock beach (met zo'n lange kust lijn, zo heet ie toch?) was ik JO en meesten werkten echt goed samen. Een paar lui vlogen in blackhawks voor de transporten en dat deden ze heel cool. Als je opnieuw spawnde hoefde je maar fftjes te wachtte en dan zag je alweer een blackhawk terug komen, heel tof boven een rivier tussen de bomen door in een bocht naar de LZ om weer lui op te pikken, gewoon super echt zoals dat er dan uit ziet. Vervolgens brengt die gast ons een heel stuk langs de kust, alleen dan wel een behoorlijk stuk land inwaarts zodat er geen rebels op je schieten en dropt ons dan net voordat de bos rand die langs de kust loopt begint. Vervolgens rennen we met 10 man ofzo door de jungle richting de zee waar de vijandelijke bunker is. Er zijn altijd wel wat rebellen die door hebben waar je mee bezig bent dus die wachtten je halverwege al op. Ondertussen gaan we dan ook allemaal wel een paar keer dood, maar omdat er meerdere medics zijn overleeft eigenlijk iedereen het wel totdat echt de hel los barst bij de bunker. En dan een beetje achter stenen vandaan schieten en hopen dat je niet wordt geraakt door onderandere mortier vuur en dergelijke en vervolgens dat ding als een gek bestormen.

Vooral dat soort momenten zijn gewoon super, tis natuurlijk niet altijd zo tof, maar dat hoort er dan ook weer bij.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nu X-Fire geinstalleerd username: valkie
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.