[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.122 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik had gisteren een straat BBQ, dus kon helaas niet spelen. :/

edit: Trouwens, ik krijg die - jt - niet voor mijn naam. Hij zegt steeds dat ik geen rare tekens mag gebruiken of dat de naam al bestaat. Ik heb het op de volgende manieren geprobeerd:

- jt - hellbeast
"- jt - hellbeast"
-JT-HELLBEAST

En all mogelijke combinaties die je maar kunt bedenken, maar helaas pindakaas. |:(

[ Voor 75% gewijzigd door HellBeast op 15-08-2004 11:00 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

JeanLucPicard schreef op 14 augustus 2004 @ 17:52:
Kan ik eventueel wel doen, doe ik na het eten wel. IP en pass op aanvraag :) .

/edit
Ventrilo server draait nu (2.2.0) maar heb hem nog niet kunnen testen. Als iemand hem wil testen, laat het me even weten over xfire svp :) .

/edit2
Hij werkt :)
Ik wil graag de info/pass voor de ventrillo server. Wil je me mailen? hellbeast@xs4all.nl. thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 15 augustus 2004 @ 10:56:
Ik had gisteren een straat BBQ, dus kon helaas niet spelen. :/

edit: Trouwens, ik krijg die - jt - niet voor mijn naam. Hij zegt steeds dat ik geen rare tekens mag gebruiken of dat de naam al bestaat. Ik heb het op de volgende manieren geprobeerd:

- jt - hellbeast
"- jt - hellbeast"
-JT-HELLBEAST

En all mogelijke combinaties die je maar kunt bedenken, maar helaas pindakaas. |:(
In principe hoef je het, volgens mij, ook alleen in JO zelf te doen. Xfire is alleen nodig voor mogelijke communicatie voor een potje JO, en is het daarom niet erg nodig om daar ook -JT- voor je naam te hebben. :)

(Bovenstaande natuurlijk in de veronderstelling dat je die 'naamproblemen' alleen in Xfire krijgt. ;))

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Nope, ik bedoel in JO. Daar krijg ik mijn naam niet veranderd met -JT- ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk het idd; je nick @ JO moet met een letter beginnen. Daarom mn voorstel: ipv voor je nick -JT- te plaatsen, er nu achter. Mijn nick wordt dan bijv. Roeni3 -JT-.

Iemand andere ideeen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik ben -JT- Meister-NL

Ik ga nu ff een potje Gamen. Xfire staat aan ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik heb het vanochtend weer een uurtje gespeeld en er zitten toch een hoop mindere aspecten in het spel.

Je hebt 100en lamers die niets anders doen dan met een boot of karretje met grenade launcher net buiten de basis gaan staan en spammen maar.

Daarnaast heb je ook hordes met teamkillers, die ook het liefst gebruik maken van de grenade launcher.

Die grenade lauchner is eigenlijk het enige wat het hele spel verneukt eigenlijk, voor de rest is het erg leuk. Maar om nou keer op keer afgeslacht te worden omdat er 5 van die pikkies met zwaar overpowered wapens met oneindig ammo gaat me na een tijd echt gigantisch irriteren en vervelen... ze hoeven verdomme niet eens te richten...

/edit ventrilo info gemailed btw

[ Voor 3% gewijzigd door pica op 15-08-2004 15:13 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb mijn ingame name veranderd, maar op de 1 of andere manier wordt de wijziging niet doorgevoerd. Ik blijf J@germeister-1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 15 augustus 2004 @ 15:41:
Ik heb mijn ingame name veranderd, maar op de 1 of andere manier wordt de wijziging niet doorgevoerd. Ik blijf J@germeister-1 :/
Je moet het ook niet bij 'Player' veranderen, maar bij je account gegevens (oid) als je ingelogd bent op Novaworld. Dan zal je ook merken dat -JT- niet kan VOOR je naam, maar alleen ACHTER je naam. ;)

Btw, zoek naar 'Rename active player' oid; dat moet je veranderen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt je moet het in je novaworld account veranderen. Vanavond weer ff gamen en ik kijk wel ff op xfire wie er nog meer van de partij is. Kunnen we ff oefenen met de samenwerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Kheb ook nu xfire, yohannis. Zal jullie wel ook in mijn lijst zetten. Werkt dat praat progje nog goed ? dan ga ik dat misschien ook wel gebruiken :)

edit: -tis al goed- (en ik heb zooi mensen toegevoegd ;) nu hopen dat ze me ook accepteren).

[ Voor 36% gewijzigd door Dutchie! op 15-08-2004 16:52 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Yohann!s schreef op 15 augustus 2004 @ 16:44:
Kheb ook nu xfire, yohannis. Zal jullie wel ook in mijn lijst zetten. Werkt dat praat progje nog goed ? dan ga ik dat misschien ook wel gebruiken :)
Jup :p . Moet je ff boodschappie achterlaten op xfire of je email achterlaten dan geef ik je de gegevens...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 15 augustus 2004 @ 16:44:
edit: -tis al goed- (en ik heb zooi mensen toegevoegd ;) nu hopen dat ze me ook accepteren).
Shit, heb je onbedoeld geaccepteerd. Negeer mn acceptatie dus maar. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Euh.. wtf :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tdwaard/matthijs/wtf.JPG

ff resizen

[ Voor 20% gewijzigd door pica op 15-08-2004 23:06 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ja soms gebeurd dat als de auto alweer terug gespawnd is.
het zal niet lang duren en de ventjes verdwijnen ook weer

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ja klopt, maar was toch wel wazig :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

idd zou je mij het ventrillo adres kunnen mailen? kom ik vanavond ook gamen
ga rond een uur of 5 eten ben dan rond de klok van 7 uur vanavond online
hoor dan wel hoe laat het begint :)

zou leuk zijn als we met een team flink in de scores komen
ik ben patatje oorlog :+

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me naam ook maar ff veranderd "sneaker -JT-NL-"

en ik bevind me meestal op de demon2 server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb vanavond de eer hooggehouden voor GoT. Ik heb nu het spel een paar dagen en ik begin het onder de knie te krijgen. (lees: als engineer met de stinger heli's neerhalen) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dj41/j1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dj41/j2.jpg

Hey Johannis, mijn geweer is groter dan die van jou! >:) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dj41/johannes.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die scores zijn nog niks , en vooral niet in zo'n grote server.
Het leuke van joint ops vind ik de teamplay daarom speel ik vanaf de demo al in een clan (TheDutchMarines).

Nou stukje hoe ik dit spel leuk gaan vinden.

Vroeger 3 jaar geleden was er een spel delta force Land warrior dat was leuk en een jaar later volgde al snel een opvolger : Delta force task force dagger, die ook leukwas waarna weer een jaar later weer een opvolger kwam Delta Force Black Hawk Down , dat toen novalogics best verkochte spel werd.Daar kwam ook een upgrade voor uit : Delta Force Black Hawk Down : Team Sabre.

Langzamerhand was het al bekend dat joint operations zou uitkomen , ma na vele maanden uitgesteld te zijn kwam hij op het internet uit (hehehe)
Helaas konden we dat niet doen zonder key , netjes gekocht om toch te hebben omdat ik het een leuk spel vond. :)

Na al 2 matches 10 vs 10 hadden we al een goed beeld van hoe onze clan erin de toekomst uit zal gaan zien, en ja wij recruiten nog steeds (als jeje aangesproken voelt : www.thedutchmarines.nl

Nouja zal ook eens een paar screenshots posten >:)

effe opendir van gemaakt :P
http://www.cwoerlee.demon.nl/SS
have fun
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die grenade lauchner is eigenlijk het enige wat het hele spel verneukt eigenlijk, voor de rest is het erg leuk. Maar om nou keer op keer afgeslacht te worden omdat er 5 van die pikkies met zwaar overpowered wapens met oneindig ammo gaat me na een tijd echt gigantisch irriteren en vervelen... ze hoeven verdomme niet eens te richten...
Ik dacht een tijdje geleden ergens gelezen te hebben (forum Novaworld?) dat in een komende patch de oneindige ammo bij de granaat launchers er af wordt gehaald. Lijkt me niet meer als logisch aangezien ze JO zo realistisch mogelijk willen maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 05:52:
[...]

Ik dacht een tijdje geleden ergens gelezen te hebben (forum Novaworld?) dat in een komende patch de oneindige ammo bij de granaat launchers er af wordt gehaald. Lijkt me niet meer als logisch aangezien ze JO zo realistisch mogelijk willen maken.
Nou ook weer niet te realistisch.

ff een quote van een erg goeie review site (www.spelletjesgarnaal.be):
Wie NovaLogic zegt denkt automatisch aan militaire games zoals WolfPack, Delta Force of Commanche. Stuk voor stuk games waarin realisme een grote rol speelde, zonder dat dit de gameplay in gedrang bracht. Ook in Joint Operations (JO) heeft men weer de subtiele balans gevonden tussen realisme en fun. Never change a winning formula, zegt men wel eens.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

HellBeast schreef op 16 augustus 2004 @ 23:29:
Ik heb vanavond de eer hooggehouden voor GoT. Ik heb nu het spel een paar dagen en ik begin het onder de knie te krijgen. (lees: als engineer met de stinger heli's neerhalen) ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Hey Johannis, mijn geweer is groter dan die van jou! >:) ;)

[afbeelding]
I's not the size that's matters, but how you use it >:) ;) haha (btw, was die pic van zondagavond ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Klopt ja. Toen was je even weg. Schijten ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Dozzy die clan TheDutchMarines wat is dat voor clan een serieuze met goede teamplay of meer voor de fun??? Ben misschien wel geinteresseerd als het een serieuze clan is!

Of de JT clan moet zich beter organiseren, regels maken, leden bijhouden enz :9

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die DTM site ziet er goed uit. Ik heb me aangemeld *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga me waarschijnlijk ook wel aanmelden bij die clan, site ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 17:02:
Hey Dozzy die clan TheDutchMarines wat is dat voor clan een serieuze met goede teamplay of meer voor de fun??? Ben misschien wel geinteresseerd als het een serieuze clan is!

Of de JT clan moet zich beter organiseren, regels maken, leden bijhouden enz :9
Joint Tweakers, is gevormd omdat men op de public servers de echte teamplay miste. Iedereen knoeide een beetje aan, maar wilde meer. Daarom was er Joint Tweakers. Een groepje mensen van hier, om samen op een public server te spelen. Gewoon joinen als je zin had, om met elkaar (de JT-ers) samen te werken zodat je betere gameplay krijgt en het andere team kont schopt.

Nu was er al een probleem omdat zo'n beetje de helft nog op de demo speelde. Of dat nu nog steeds is, weet ik niet. Maar als er JT-ers elkaar tegen kwamen op een server speelden die dan ook meestal samen. Wat erg leuk en goed werkt.

Het hele idee was dus eigenlijk samen knoeien zonder verplichtingen. Omdat dat de meeste erg fijn vonden. (als ik de Joint Tweakers-idee verkeerd heb begrepen, sorry daarvoor).

Wat ik wil voor stellen is dat we een aantal servers uitkiezen. Voor elke spelmode 1server. Voorbeeld:
AAS ukfl:warzone.
TKOTH: UK Typhoon 3.
enz

Zo krijg je meteen een idee waar de "meeste" Joint Tweakers spelen als je samen wilt spelen. Ook kun je dan in het spel de server aanklikken, scrollen en dan zie je zo wel -JT- staan in de naam ;) (handig om te joinen omdat, player zoeken niet altijd goed werkt).

Natuurlijk ook xfire installeren. Aantal mensen hebben het al gedaan (waaronder mezelf) en dan kun je zien OF er iemand al speelt. Xfire laat je helaas niet direct joinen naar de speler op de server en laat ook geen server naam zien. Bij is dit zo en neem aan bij de rest ook (ondervoorbehoud).

Wat daarna nog erg leuk, belangrijk en handig is: Ventrillo. JeanLucPicard heeft een servertje daarvoor en kun je geweldig lullen met elkaar tijden een potje Joint Operations. Ik weet niet of JeanLucPicard zijn server echt wilt inzetten, of meer bedoelt is voor klein gedeelte. Dus alleen Joint Tweakers ? (niet alle boeren burgers en buitenlui dus). De mening JeanLucPicard moet hij maar even posten, voordat ik dingen zeg die niet mogen/kloppen.

Ik ga zelf niet in een echte clan, omdat je dan zit aan de "verplichtingen". Ik speel liever gewoon wanneer het uitkomt en graag met andere medespelers. Als er iemand een site voor wilt bouwen, zou erg leuk zijn ! krijg je meer clan-idee. Maar wars e.d. zul je dus uiteindelijk niet echt kunnen houden met de Joint Tweakers. Wat oorspronkelijk ook niet de bedoel was, dacht ik.

Pin me niet vast aan alles wat er staat, maar het is/was mijn visie op de Joint Tweakers. Wellicht dat andere mensen er anders overdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:05
hier kan ik me wel in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Toch maar besloten om het spel niet te kopen. Ga er wel van uit dat de framerate sneller is met de originele versie, maar iets trekt me niet : de psychics. Zo kun je bv gemakkelijk tegen een berg aan jumpen / klimmen, en voertuig controle is onrealistisch (tenminste, elke n00b kan een helicopter vliegen :) ). Ik vergelijk dit met het spel bf1942 waarbij de fun factor toch veel hoger ligt dan joint operation.

ik vind dat t spel niet tipt aan bf1942/dc. (ook al staat er in die reclame aan het eind van de demo dat dit een bf1942 killer moet zijn :S ) sorry :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Maar het is wel een lekkere eenvoudige instapper :) Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 17 augustus 2004 @ 19:45:
Ik vergelijk dit met het spel bf1942 waarbij de fun factor toch veel hoger ligt dan joint operation.

ik vind dat t spel niet tipt aan bf1942/dc. (ook al staat er in die reclame aan het eind van de demo dat dit een bf1942 killer moet zijn :S ) sorry :P
Het is nou juist die "fun factor" waar ik geen hol aan vindt bij BF en in mindere mate DC.

Het moet er een beetje serieus aan toe gaan, daar hou ik van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog effe een potje op UKFL Warzone gespeeld, Yohann!s was er ook , even als Hellbeast maar die reageerde niet op mijn geschreeuw ;)

Het spel wordt alleen maar beter als je op een server zit met iemand waar je mee samen kan spelen. Ik had nog wel een paar knullige acties, schoot met een raket uit een chopper waar ik en Yohann!s en nog een gast inzaten, schoot ik gelijk onze chopper verrot + 3 TK.. :P

Voor de rest voor herhaling vatbaar, UKFL is dus vanaf nu de officiele JT server als die een beetje goed gevuld is?

offtopic:
ik was altijd een groot fan van bf 1942+DC, maar JO vind ik zoveel beter, het zijn die kleine dingetjes die mij helemaal hooked hebben gemaakt aan dit spel..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we spelen zowel tourneys , op ladders en voor de fun , maar de touneys gaan natuurlijk serieus , binnenkort een eigen server ,

Bedankt voor de intresse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Erikie schreef op 17 augustus 2004 @ 19:45:
Ach ja ieder zijn mening, ik was na 5 minuten al uitgekeken op BF1942 destijds.. Het trok me niet en ben toen Delta Force BHD gaan proberen wat ik helemaal top vond. Nu hebben alle Delta Force games mij aangesproken (alleen Land Warrior wat minder)...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 23:22:
Net nog effe een potje op UKFL Warzone gespeeld, Yohann!s was er ook , even als Hellbeast maar die reageerde niet op mijn geschreeuw ;)

Het spel wordt alleen maar beter als je op een server zit met iemand waar je mee samen kan spelen. Ik had nog wel een paar knullige acties, schoot met een raket uit een chopper waar ik en Yohann!s en nog een gast inzaten, schoot ik gelijk onze chopper verrot + 3 TK.. :P

Voor de rest voor herhaling vatbaar, UKFL is dus vanaf nu de officiele JT server als die een beetje goed gevuld is?

offtopic:
ik was altijd een groot fan van bf 1942+DC, maar JO vind ik zoveel beter, het zijn die kleine dingetjes die mij helemaal hooked hebben gemaakt aan dit spel..
Tis UKLF:WarZone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

offtopic:
Gister eerst lekker beetje met * HellBeast -JT- lopen knallen. Hij beetje sniperen en ik allemaal troepen naar het front transporteren. Kreeg er 49 Assist-punten voor :) .Daarna kwamen we /me -JT- tegen. Was allemaal erg leuk !

Wat vinden jullie ervan om voor de -JT- de UKLF Warzone tegebruiken ALS AAS server ? dan hebben we al 1vaste server voor de AAS (omdat _denk ik_ het meest word gespeeld en iedereen wel leuk vind). Moeten we nog wel paar andere goede servers vinden voor de overige spelmodes. Wel een nadeel is, dat er soms Wars worden gehouden op de UKLF Warzone en dan kunnen wij er niet op... maar dat heb ik nog maar 1 gezien namelijk.

Hellbeast reageerde ook wel, alleen ging er net vandoor namelijk ;) . En dat in die chopper was nogal vaag. Ik had het daarna ook een keer, toen ik op de zijkant van een chopper zat en links in de lucht schoot.. knalde de chopper ook kapot. Ik schoot dus van de chopper vandaan zegmaar (net als -JT- Fortune deed). toch?

En aan JeanLucPicard: Echt gaaf dat je je Ventrillo server gewoon hebt draaien _/-\o_ !!! Ik ben nu * Dutchie! -JT- NL

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 18-08-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Yohann!s schreef op 17 augustus 2004 @ 18:45:
[...]

Natuurlijk ook xfire installeren. Aantal mensen hebben het al gedaan (waaronder mezelf) en dan kun je zien OF er iemand al speelt. Xfire laat je helaas niet direct joinen naar de speler op de server en laat ook geen server naam zien. Bij is dit zo en neem aan bij de rest ook (ondervoorbehoud).
Met X-fire kun je wel het IP adres zien waar iemand aan het spelen is. Jammer genoeg heb je er geen ruk aan, omdat NovaWorld niet met IP adressen werkt.
Ik let niet zo heel veel op de tekst die wordt getypt. Ik zit meer te lullen over Ventrillo. Sorry, ik zal er meer op letten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Was inderdaad leuk zondag (toen nog onder mijn Thunder account)

verheug me op de volgende keer

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ga ik opzeker meespelen :)

Moet ik wel ff Ventrillo installeren, waarom gebruiken we eigenlijk geen teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij gebruikt teamspeak meer upload/download.

JeanLucPicard heeft toch al een ventrillo server draaien (waarvoor dank) en die doet het goed :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ventrillo ook maar ff gedownload dan :)

vanavond ben ik ook van de partij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
Kijk ook 's op http://www.internationalconflict.com

Een zeer vrijblijvende clan, je wordt ingedeeld bij een bataljon,
elke zaterdag of zondag een wedstrijd van een paar uur (met Teamspeak). :)

De International Conflict server zit op East Coast Novaworld, de snelheid is erg goed, vanuit NL geen enkele lag!

Als je alles uit JO wilt halen is dit echt een aanrader! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ventrilo server is niet echt vool moeite ofzo hoor :) . Ik weet niet hoeveel man hij max aankan, en als ik download of upload zal dat waarschijnlijk ook goed te merken zijn, maar verder staat ie gewoon zo permanent mogelijk aan...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

zo heb het spel ook en heb een aantal van jullie met dat xfire toegevoegd. Wil ook gewoon teamplay doen zonder de verplichting

Click hier niet

Verwijderd

TDM speelt soms vaker dan 5 x in de week een Joint operations match , tis dat het nu even vakantie is , en novalogic werkt wel met ip's alleen deze zijjn gecode en zijn ook te decoden met een tooltje staat bij www.novahq.net d8 ik :P

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik zal het hier nog maar eens melden dat wij ons ook steeds meer gaan richten op JO. Op onze site is te zien of onze server draait. Ook kun je via de site inloggen op onze public teamspeak server en zo dus een redelijke teamplay genereren. 8)

Let op: de voertaal op ons teamspeak is engels omdat wij members uit verschillende europese landen hebben.

Non taken

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Het spel wordt steeds toffer, terwijl ik nog steeds de demo (voor online_ speel!). Weet iemand trouwens wat 'tweaks' om het wat beter te laten draaien? ik draai het nu met 2xAA & antistrophic op 1024x768 met de goodies op high! Maar soms schokt het (als het erggg druk wordt).

• M@cer
Ja de volledige versie kopen, dat scheelt 10 tot 20 FPS... Het is het echt waard..
Hoop mensen besteden hun geld liever aan Doom 3, maar daar hoor je volgende maand helemaal niks meer over, terwijl JO de komende maanden (jaren, tot het vervolg) online goed speelbaar zal blijven..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Helemaal mee eens, de Multiplayer is zeer goed en blijft ook lang speelbaar. Ik zit ook met smart te wachten op de officieële editor, die zou uitkomen bij een patch toch?

Weet iemand daar iets meer over?

Dit is ook een handige site voor JO :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 10:32 ]

Verwijderd

Mischien een domme vraag maar is het mogelijk de Joint Ops demo offline te spelen zodat je even (veilig) kan klooien met de wapens en voertuigen?

Ik heb nog geen ADSL a.t.m maar zou wel alvast wat dingen willen uitproberen.

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Volgens mij is die duffe teringbende weer down....word er beetje moe van. :(

• Alfisti
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Japser schreef op 19 augustus 2004 @ 16:51:
Welkom bij Novalogic :+

Al zooow vaak meegemaakt bij alle DF versie's :(
zowel DF1, DF2, DF-LW, DF-TFD, DF-BHD, DF-BHD-TS was het regelmatig zwaar ruk, stuiterende servers niet te kort :(

[ Voor 20% gewijzigd door Alfisti op 19-08-2004 17:16 ]

• Eggbird
Macer schreef op 19 augustus 2004 @ 08:48:
Ja de volledige versie kopen, dat scheelt 10 tot 20 FPS... Het is het echt waard..
Hoop mensen besteden hun geld liever aan Doom 3, maar daar hoor je volgende maand helemaal niks meer over, terwijl JO de komende maanden (jaren, tot het vervolg) online goed speelbaar zal blijven..
Opzich waar (dat van doom3) maar er zijn nu al behoorlijk wat mods voor doom3 te vinden en dat worden er natuurlijk alleen maar meer, dus dat zou heel goed ervoor kunne zorgen dat doom3 wat langer in trek blijft.

Ik ben trouwens totaal geen fan van doom3, ik heb et begin wel gespeeld, maar dit soort type games vind ik eigenlijk gewoon niks aan. En ik hoor velen wel zeggen dat ze het wel leuk vinden, maar ook dat ze het TE eentonig vinden.

Dat eerste van doom3 geldt natuurlijk ook voor JO. Als die editor er is komt dat het spel alleen maar ten goede, als je dan ook nog eigen mods kunt gaan maken zou et helemaal vet zijn.

Geef mij dus maar JO...

ohja, ik heb em al.... 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Eggbird op 19-08-2004 17:30 ]

Verwijderd

Wat is ieders favoriete klasse en welk wapen/loadout daarbij?

Voor mij is het Gunner en daarbij dan de SAW 240 of de M60. Ze zijn beide erg sterk en hebben een redelijke nauwkeurigheid op wat grotere afstanden.
Als side arm de shotgun, maar meestal de M9 om wat egwicht te besparen. De Flahsbangs en de Smoke granaten dump ik meestal. Gewoon Frag granaten gebruiken, waarom zou je iemand stunnen als je hem ook om kan leggen? })

Soms speel ik ook als rifleman of medic(Daar is soms zo'n tekort aan). Meestal gebruik ik dan de M16. Flink zwaar en goede nauwkeurigheid op de langere afstand.

Je kan me meestal vinden als Tinuz, ik kan m'n naam niet veranderen om de een of andere reden :?

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik speel de demo nog maar, maar ik ga vaak als lame sniper :]
En meestal hou ik gewoon de standaart rifleman uitrusting

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• jagermeister

jagermeister

Nog mensen zin om te knallen? Ik zit op Ventrilo en UKLF Warzone :)

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:38:
Mischien een domme vraag maar is het mogelijk de Joint Ops demo offline te spelen zodat je even (veilig) kan klooien met de wapens en voertuigen?

Ik heb nog geen ADSL a.t.m maar zou wel alvast wat dingen willen uitproberen.
Ja de eerste demo volgens mij wel (met die 2 eilanden) gewoon op LAN klikken en dan zelf hosten en klooien maar. Of het met de 2e demo (1 eiland) ook kan, weet ik niet meer.
jagermeister1 schreef op 19 augustus 2004 @ 19:18:
Nog mensen zin om te knallen? Ik zit op Ventrilo en UKLF Warzone :)
Ik kan vanavond niet, morgenavond hoop ik er wel weer te zijn. Zowel op Ventrillo als UKLF Warzone. Ben haastig opzoek naar een leuke/goede headset. Want ik wil nog wel eens echo-oooo-en en ruizen, hehe :X wat niet zo leuk is voor de rest.

• mtenbos
  • Laatst online: 14:05
ik speel vaak als medic

M'n xfire name= marcelnl

• Eggbird
Ik speel vrijwel altijd als medic. M'n load-out bij JO is een M4 en alle type granaten, bij rebels een AK47 en ook weer alle type granaten. Dus eigenlijk haast zo ligt mogelijk, wat denk ik ook heel belangrijk is voor een medic.

Verwijderd

Japser schreef op 19 augustus 2004 @ 16:51:
Binnenkort komt er weer een update , er zullen stats komen , en weer bug fixes , zal waarschijnlijk nog wel een paar keer gebeuren dat novaworld down gaat.

• Eggbird
Volgens mij heb ik nog nooit ervaren dat novaworld down was, terwijl ik et bijna elke dag speel. Kun je dan gewoon helemaal niet connecten of kun je dan bijvoorbeeld alleen geen international kiezen, maar bijvoorbeeld wel east coast? Of connect je wel, maar verschijnen er dan gewoon geen games? :?

Wat ik wel had is dat toen ik het spel net gekocht had ik nooit kon connecten met novaworld (dus alleen bij de full), elke keer als ik connecte kapte m'n hele internet verbinding ermee en lag ie er gewoon een tijd uit. Daar kwam ik natuurlijk pas achter naar meerdere keren het te hebben geprobeerd, het domme was dat de dag ervoor er juist een behoorlijke storing was geweest bij m'n isp, waardoor een deel van de middag en de hele avond er geen internet was. Daarom dacht ik ook eerst dat ze weer aan het kloten waren bij @home (m'n isp). Vervolgens kwam ik er achter dat het door m'n router kwam, daar moest ik allerlei poorten open zetten en toen werkte het perfect. Maar toch vindt ik et vreemd, want normaal hoef ik dat bij geen enkele game als ik puur alleen wil joinen en geen host ben ofzo. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete loadout, voor jo is dat M4 met AT-4 en M9 en alleen frag grenades... >:)
Voor reb is dat PKM, revolver en frags.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD...

Het is bij mij dus echt niet te spelen :/
P4, 1.8GHz
Radeon 8500 64MB
640MB RAM
Windows XP Pro UK, redelijk verse install
Nieuwste Catalyst

En op 800x600, met alles op low (shadows uit), bilinear filtering, heb ik op een server met nog geen 30 man dus echt een FPS van onder de 10 :/
Boven de 12 spelers is het gewoon niet meer te doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Denk dat je videokaart je bottleneck is (64mb). ;( wel jammer tis erg gaaf spel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:00
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:17:
[...]

Binnenkort komt er weer een update , er zullen stats komen , en weer bug fixes , zal waarschijnlijk nog wel een paar keer gebeuren dat novaworld down gaat.
Stats zijn er al...
Maar dan gewoon voor servertjes die jezelf host, niet NW hosted stats, het heet AmboStats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gisteren op warzone maar ik zag geen enkele tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 20 augustus 2004 @ 23:39:
Denk dat je videokaart je bottleneck is (64mb). ;( wel jammer tis erg gaaf spel namelijk.
Mja, toch voldoe ik prima aan de eisen :(
De game stelde alles op 'medium' in, met een reso van 1024x768 :X Vreemd trouwens dat ik Doom 3 wel zonder problemen kan draaien, en deze game niet. Natuurlijk zijn de omgevingen weidser en is er meer actie, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het wordt echt tijd om je videokaart te gaan vervangen.. De nieuwste games kan de 8500 gewoon niet meer aan jammer genoeg..

Als je de mogelijkheid hebt, koop een 9800Pro voor minder dan 200 euro en je kan er voorlopig weer tegenaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 12:57:
[...]

Mja, toch voldoe ik prima aan de eisen :(
De game stelde alles op 'medium' in, met een reso van 1024x768 :X Vreemd trouwens dat ik Doom 3 wel zonder problemen kan draaien, en deze game niet. Natuurlijk zijn de omgevingen weidser en is er meer actie, maar dan nog.
Tja, de engine kan leuke dingen, maar vraagt dan ook erg veel van je pc zodra je op een erg drukke server speeld en dat is natuurlijk normaal. Ik heb zelf een 9800pro en ik speel daar met alles op normal en alles draait perfect als je op een lege server speeld, dan kan ie ook nog wel op high of zelfs very high gezet worden. Maar omdat erbij dit spel zo enorm veel lui tegelijk op 1 server kunnen spelen wordt et gewoon enorm zwaardenk ik. Doom3 kan op dit moment toch ook maar met 4 mensen tegelijk gespeeld worden? Dat maakt dus blijkbaar heel veel uit ofzo. Als je bij doom3 met 150 mensen gaat spelen wordt dat gewoon 1 grote ramp.

Bovendien werken de maps van JO natuurlijk ook niet echt mee. Als je alleen maar maps had met allerlei gangen en dergelijke zou et ook meteen stukken beter draaien, omdat je pc dan veel minder tegelijk hoeft uit te rekenen. Maar omdat je dus complete landschappen hebt waar je dus in theorie iedereen tegelijk zou kunnen zien is et enorm zwaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 21 augustus 2004 @ 13:46:
Het wordt echt tijd om je videokaart te gaan vervangen.. De nieuwste games kan de 8500 gewoon niet meer aan jammer genoeg..

Als je de mogelijkheid hebt, koop een 9800Pro voor minder dan 200 euro en je kan er voorlopig weer tegenaan...
Zit er aan te denken om zo'n NVidia stofzuiger aan te schaffen van de vorige generatie, die kostten wat minder (zowel 1e hands als 2e hands) en leveren nagenoeg dezelfde performance.
Maar genoeg off-topic :P
Voorlopig helaas niet te spelen, want mikken kun je natuurlijk ook wel vergeten met zo'n FPS. Maar de keren dat het redelijk liep was het wel echt fun :)

edit:
En hoe kom ik een voertuig in/gebruik ik een stationary gun/de armory :?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 18:02:
[...]

edit:
En hoe kom ik een voertuig in/gebruik ik een stationary gun/de armory :?
door de gebruiksaanwijzing eens te lezen :)

of door op de shift toets te drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

of stomweg de tutorial te spelen... aanradertje overigens, vooral de laatste missie is best vermakelijk als je nog niet online kan spelen of over een winkelversie beschikt :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MP demo zit noch een manual, noch een tutorial mission :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo me pc is weer eens opnieuw geinstalleerd, vanavond weer ff flink knallen op warzone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb trouwens een probleem met het inloggen bij novaworld ingame browser, het duurt bij mij toch gauw 3 min. voordat alles geladen is, en ik naar "games' kan. tijdens het laden stopt de muziek af en toe, en freezed het beeld ook. uiteindelijk kom ik er wel in, maar ik vind het toch wat lang duren.

Heeft iemand anders dit probleem ook, of is het normaal.

Ik heb geen anti-virus/firewall/anti spam aan, en ik heb een cable verbinding

bedankt

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Erg vreemd probleem, ik heb er hier geen last van en alles gaat echt super snel.. Een stuk beter dan bij Black Hawk Down in ieder geval.. Het is echt International Novaworld en klik daar staat het scherm al. Ook kabel en wel met AV/FW..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar spelen jullie nou het meest ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UKLF:WarZone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
De servers van Typhoon.. (1,2 en 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereeen met JT achter ziin naam ?

edit ...warzone down ?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel als WiLL -JT- NL in ieder geval en ga nu ff op warzone kijken

UKLF WarZone is ff down inderdaad

vanavond beter dan maar :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Yohannis -JT- NL en vaak op UKLF Warzone of Typhoon 3 meestal... Kheb van het weekend geen tijd gehad helaas :( morgen avond ben ik er denk ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
YEH ik heb hem gekocht! me nick is evert.999 -JT-

Moet ik op international klikken of west/east coast (ivm ping en servers?). De ful draait overigens veel beter (fps) dan de demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een speler erbij dan :D

Ik speel ook meestal op UKLF Warzone als DenniZ-JT-NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Mister_X schreef op 22 augustus 2004 @ 21:26:
YEH ik heb hem gekocht! me nick is evert.999 -JT-

Moet ik op international klikken of west/east coast (ivm ping en servers?). De ful draait overigens veel beter (fps) dan de demo...
Je moet niks natuurlijk ;), maar je mag op international klikken en dan UKLF WarZone. Daar zijn de meeste van ons te vinden of anders op UK Typhoon (1,2,3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik vind niemand op Ventrilo de laatste tijd. Afgelopen vrijdagnacht nog met Hellbeast zitten gamen...maar verder niemand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
UKLF warzone is weer up, alleen zit niemand op? wie ow wie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik zou wel willen maar dan krijg ik morgen op me kop van Arn0 omdat ik dan half slaap op me werk :+

Vanavond weer eens spelen. Wie komen er dan nog ?? (ik ben dan ook op Ventrillo weer... en kheb nog geen goede headset gevonden). Khoop niet dat ik weer ga ruizen en echo-ooo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

jagermeister1 schreef op 22 augustus 2004 @ 22:18:
Ik vind niemand op Ventrilo de laatste tijd. Afgelopen vrijdagnacht nog met Hellbeast zitten gamen...maar verder niemand :/
Ik ben van de week weer van de partij! (Ik heb nog 2 weken vakantie!)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Yohann!s schreef op 23 augustus 2004 @ 00:30:
Ik zou wel willen maar dan krijg ik morgen op me kop van Arn0 omdat ik dan half slaap op me werk :+
Je mag natuurlijk niet slapen op het werk (ook niet half ;) ). Anders moet ik een rapportje maken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 22 augustus 2004 @ 22:18:
Ik moet ventrillo nog installeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

HellBeast schreef op 23 augustus 2004 @ 02:04:
[...]

Ik ben van de week weer van de partij! (Ik heb nog 2 weken vakantie!)
:P
Me2 (waarschijnlijk)... WWII mod van BF:V is namelijk ook erg vet en ik kan weer eens moeilijk keuzes maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lol, kom er net achter dat mijn zoontje de hele vakantie onder mijn naam heeft lopen spelen. Dus als je KillerAce@NL tegenkwam, die nogal suckte, dan was ik dat niet :o :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

KillerAce_NL schreef op 23 augustus 2004 @ 12:53:
Lol, kom er net achter dat mijn zoontje de hele vakantie onder mijn naam heeft lopen spelen. Dus als je KillerAce@NL tegenkwam, die nogal suckte, dan was ik dat niet :o :X 8)7
Ah.. dat teamkillertje. :+ geintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Kan iemand mij de gegevens van die ventrillo server ff mailen?
alfa155_v6(at)hotmail(punt)com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
wat een vet spel zeg, ik had hem al op me compu gehad de full, om even de trainings missies te doen en de online maps te bekijken (zelf hosten en dan in je 1tje rondlopen :)).

Nog geen moment spijt van gehad dat ik er 50euros voor neer moest tellen (ja het kan goedkoper, zag hem vlak nadat ik hem gekocht had bij e-plaza het spel bij mediamarkt voor 42euro liggen, maar had geen zin om helemala terug te lopen naar e-plaza om hem terug te brengen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was lekker bezig en boem de server van typhoon 1 plat ...

maar mijn fav. is toch medic zijn aan allebij de "sides" of gunner met een m60 is ook wel gaaf
maar dan moet ik wel in een goeie team spelen en die heb ik nog niet echt gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ligt JeanLucPicard z'n Ventrillo servertje eruit ? ;( naja. Ik ga proberen op de UKLF Warzone. Wie weet kom ik wel een mede -JT-'er tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er nu ook heen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.