Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 17:02:
Hey Dozzy die clan TheDutchMarines wat is dat voor clan een serieuze met goede teamplay of meer voor de fun??? Ben misschien wel geinteresseerd als het een serieuze clan is!
Of de JT clan moet zich beter organiseren, regels maken, leden bijhouden enz

Joint Tweakers, is gevormd omdat men op de public servers de echte teamplay miste. Iedereen knoeide een beetje aan, maar wilde meer. Daarom was er Joint Tweakers. Een groepje mensen van hier, om samen op een public server te spelen. Gewoon joinen als je zin had, om met elkaar (de JT-ers) samen te werken zodat je betere gameplay krijgt en het andere team kont schopt.
Nu was er al een probleem omdat zo'n beetje de helft nog op de demo speelde. Of dat nu nog steeds is, weet ik niet. Maar als er JT-ers elkaar tegen kwamen op een server speelden die dan ook meestal samen. Wat erg leuk en goed werkt.
Het hele idee was dus eigenlijk samen knoeien zonder verplichtingen. Omdat dat de meeste erg fijn vonden. (als ik de Joint Tweakers-idee verkeerd heb begrepen, sorry daarvoor).
Wat ik wil voor stellen is dat we een aantal servers uitkiezen. Voor elke spelmode 1server. Voorbeeld:
AAS ukfl:warzone.
TKOTH: UK Typhoon 3.
enz
Zo krijg je meteen een idee waar de "meeste" Joint Tweakers spelen als je samen wilt spelen. Ook kun je dan in het spel de server aanklikken, scrollen en dan zie je zo wel -JT- staan in de naam

(handig om te joinen omdat, player zoeken niet altijd goed werkt).
Natuurlijk ook xfire installeren. Aantal mensen hebben het al gedaan (waaronder mezelf) en dan kun je zien OF er iemand al speelt. Xfire laat je helaas niet direct joinen naar de speler op de server en laat ook geen server naam zien. Bij is dit zo en neem aan bij de rest ook (ondervoorbehoud).
Wat daarna nog erg leuk, belangrijk en handig is: Ventrillo. JeanLucPicard heeft een servertje daarvoor en kun je geweldig lullen met elkaar tijden een potje Joint Operations. Ik weet niet of JeanLucPicard zijn server echt wilt inzetten, of meer bedoelt is voor klein gedeelte. Dus alleen Joint Tweakers ? (niet alle boeren burgers en buitenlui dus). De mening JeanLucPicard moet hij maar even posten, voordat ik dingen zeg die niet mogen/kloppen.
Ik ga zelf niet in een echte clan, omdat je dan zit aan de "verplichtingen". Ik speel liever gewoon wanneer het uitkomt en graag met andere medespelers. Als er iemand een site voor wilt bouwen, zou erg leuk zijn ! krijg je meer clan-idee. Maar wars e.d. zul je dus uiteindelijk niet echt kunnen houden met de Joint Tweakers. Wat oorspronkelijk ook niet de bedoel was, dacht ik.
Pin me niet vast aan alles wat er staat, maar het is/was mijn visie op de Joint Tweakers. Wellicht dat andere mensen er anders overdenken.