Ben er net geweest, we werden finaal ingemaakt door het complete UKLF team 
Jammer dat de boel niet beetje gelijkwaardig werd verdeelt.
Jammer dat de boel niet beetje gelijkwaardig werd verdeelt.
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 24-08-2004 11:26 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 4% gewijzigd door Eggbird op 24-08-2004 00:46 ]
3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 06:45 ]
Geen ideeDaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 01:20:
Is er nog steeds de belachelijke eis om een directX 9.0 videokaart te hebben om een dedicated server te draaien?
[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 24-08-2004 09:02 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 10:06 ]
Verwijderd
Ik heb inderdaad ook zoiets gelezen, dat het hebben van een zware videokaart een voordeel is als je een ded server draait. Waarom is mij onduidelijkDaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 01:20:
Is er nog steeds de belachelijke eis om een directX 9.0 videokaart te hebben om een dedicated server te draaien?
Host jij dan even een server vanavond en dan maken we even een fotoVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 10:05:
Ik was er ook ik was er ook
Alleen medicaster gezien geloof ik.
Ik wil ook graag een mooie groepsfoto maken, ik heb een x800 dus ziet het er ook meteen wat strakker uit
Omdat je een dedicated server alleen op kan zetten door JOTR op te starten (grafisch dus) en dan in de menuutjes de dedicated server kan aanzetten. Belachelijk natuurlijk, want de game start alleen op als je een dikke videokaart hebt.... Bovendien vreet het enorm veel serverkracht die je anders kon gebruiken voor andere zaken...Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 10:59:
[...]
Ik heb inderdaad ook zoiets gelezen, dat het hebben van een zware videokaart een voordeel is als je een ded server draait. Waarom is mij onduidelijk
Verwijderd
Doen weYohann!s schreef op 24 augustus 2004 @ 11:29:
[...]
Host jij dan even een server vanavond en dan maken we even een fotoEn daarna gaan we met z'n allen naar UKLF: Warzone en iedereen kont schoppen
. Want je hoeft geen super verbinding te hebben natuurlijk, we staan alleen met z'n allen even stil.
We cool zou zijn om eerst iedereen Joint ops zijn, foto nemen. En daarna Rebels en weer een foto nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 12:39 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 12:44 ]
Nee, dankjewel Novalogic. Ik wilde enkele 50 slots servers hosten, helaas kwam ik toen deze belachelijke constructies tegen. Alleen novalogic is zo enorm slecht.... Met BHD was het precies hetzelfde...Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:38:
[...]
Doen we
Ik ga na het eten eerst even klussen in me nieuwe huis, tussen half negen en negen uur op ventrillo server? Mits die aanstaat natuurlijk.
DaMorpheus >> kan het ook niet via een commandline ofzo?
Precies, das gewoon erg *** geprogrammeerd. Nova heeft zeker weten een optie om zonder vidcard te hosten, die geven op dit moment echter alleen aan JoltDaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 13:51:
[...]
Nee, dankjewel Novalogic. Ik wilde enkele 50 slots servers hosten, helaas kwam ik toen deze belachelijke constructies tegen. Alleen novalogic is zo enorm slecht.... Met BHD was het precies hetzelfde...
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Dutchie! op 24-08-2004 22:31 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 22:55 ]
vreemd ik kan vanuit hier niet connecten
computer voor alle werkzaamheden
Toeval.... of gewoon de gekste skinVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:54:
gaan we ook teamspeak gebruiken of niet ?
vind wel een beetje raar om tegen een vreemnde te spreken maar ja tis wel makelijker dan tikken,,,,,
maar we moeten wel echt gaan samenwerken hè niet allemaal het zelfde zijn
[ Voor 80% gewijzigd door jagermeister op 24-08-2004 23:45 ]
Verwijderd
Dit is met een matrox G450 32mbDaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 11:37:
[...]
Omdat je een dedicated server alleen op kan zetten door JOTR op te starten (grafisch dus) en dan in de menuutjes de dedicated server kan aanzetten. Belachelijk natuurlijk, want de game start alleen op als je een dikke videokaart hebt.... Bovendien vreet het enorm veel serverkracht die je anders kon gebruiken voor andere zaken...
[ Voor 21% gewijzigd door herminator op 25-08-2004 00:23 ]
I'll be back
Verwijderd
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Er zijn al stats mogelijk, niet van NW zelf maar door gasten van Freakygames.com gemaakt.Macer schreef op 25 augustus 2004 @ 08:36:
En wanneer komen de stats??? Daar zit ik nog steeds op te wachten.. Was toch 1 van de sterke punten bij Black Hawk Down, zat elke keer op dezelfde server (ISA) en kon op hun website de overall stats bekijken..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hierbij de Stats van alle (gevonden) -JT-'s bij elkaar:
[ Voor 5% gewijzigd door @rno op 26-08-2004 08:04 . Reden: link fixed ]
acteur in Joint Tweakers The Movie
[ Voor 55% gewijzigd door M@cer op 25-08-2004 15:15 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Eggbird op 25-08-2004 19:24 ]
Snap je nu ook waarom ik gister bagger speeldeMedicaster schreef op 25 augustus 2004 @ 16:50:
Ah stats, lache. Nu zal ik in iedergeval probere om zoveel mogelijk op UKLF warzone te spele en dan ook serieus, want zo heel erg vaak heb ik er nog niet gespeeld.
Volgens mij speel ik trouwens alleen maar slechter als ik met jullie probeer samen te werken, want je wil dan een beetje toffe dingen doen maar dat werkt niet echt.
Waarschijnlijk komt et omdat ik ook nog niet op TS ben geweest. Ik heb et programma wel, ik gebruik et regelmatig met LAN thuis. Misschien moet ik et ook maar voor internet gebruiken, hoewel ik dat niet gewent ben....![]()
@yohannis: Ik zal ff kijke wat ik voor je kan doen
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 25-08-2004 20:23 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 25-08-2004 23:00 ]
And I'm the only one and I walk alone.
hij doet het inmiddelsEdwin van Cleef schreef op 24 augustus 2004 @ 23:30:
[...]
vreemd ik kan vanuit hier niet connecten![]()
snap niet wat ik fout doe
Hehe, heb je wel eens gezien geloof ik!PromoX schreef op 25 augustus 2004 @ 23:24:
Speel nu nog vrij veel de demo samen met de andere n00bs, maar na alle verhalen hier gelezen te hebben zit ik er toch ook wel weer serieus over te denken om het spel te kopen. Dus misschien is PromoX-JT-NL ook binnenkort te "bewonderen" op UKLF Warzone
[ Voor 3% gewijzigd door Eggbird op 26-08-2004 17:27 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door HellBeast op 26-08-2004 18:55 ]
[ Voor 30% gewijzigd door M@cer op 26-08-2004 22:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 02:04 ]
Beters! Wie zijn er vanavond allemaal aanwezig? Ik heb wel ff zin om die patch te testenVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 01:28:
Wow meteen ff die update downloaden!
Version Update
1.3.1.15 Emplaced weapons respawn issues addressed.
1.3.1.15 End game scoring issues addressed.
1.3.1.15 Attached vehicle death issues addressed.
1.3.1.15 Fixed collision issues with several assets.
1.3.1.15 Support for DirectX9.0C added.
1.3.1.15 NILE compatibility added.
1.3.1.15 Major performance increase in low to middle end machines.
1.3.1.15 Player revival issues addressed
max users op de TS server stond op 8, ik heb het nu opgehoogd naar 12
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 10:24 ]
Wil vanavond ook eigen wel even testen, maar of het er van komt weet ik nog niet.jagermeister1 schreef op 27 augustus 2004 @ 08:38:
[...]
Beters! Wie zijn er vanavond allemaal aanwezig? Ik heb wel ff zin om die patch te testen
Niet echt handig nee, zat je zo in de game dat je je bier vergat??Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 10:18:
Ik ben vanavond zeker weten van de partij!!! Es kijken of alle servers ook gepathed zijn inmiddels en of mijn toetsenbord niet plakt (gister bier overheen gemorst)![]()
acteur in Joint Tweakers The Movie
Verwijderd
Ik weet het, het is een doodzondeArn0 schreef op 27 augustus 2004 @ 11:56:
Niet echt handig nee, zat je zo in de game dat je je bier vergat??
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:17 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Niet beter niet slechter.Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 14:34:
Er schijnen wat problemen met de patch te zijn als deze niet over een fresh install wordt geinstalleerd, jij hebt hier dus ook al last van..
Ik hoor ook van sommige dat ze nu juist lagere fps halen, ik heb hier geen last van. Wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 9% gewijzigd door Eggbird op 28-08-2004 17:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Echt leuk opzet ......kan je ook de members die meedoen met JT erinzetten zodat je weet wie wat is ...toch ??Medicaster schreef op 28 augustus 2004 @ 17:33:
Ik merk er volgens mij niks van.
Ik ben ff bezig geweest met een website, omdat ik toch niks beters te doen had. Tis behoorlijk simpel maar dat hoeft niet erg te zijn denk ik. En verder ook nog geen content.
Hier is wat ik heb gemaakt:
http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/news.htm
Vinden jullie et wat om een site te hebben? Zo ja, wat vinden jullie dan van deze lay-out?
Ik weet dat we geen echt serieuze clan zijn ofzo, maar tis denk ik wel grappig om een site te hebben. Daar kan dan wat onzin geplaatst worden, bijvoorbeeld wanneer we een soort event voor de lol gaan houden ofzo...
zeg maar wat je vindt
Bedoel je misschien twin islands? Tja die kan idd heel irritant zijn, maar ook wel tof. Het hangt gewoon enorm af van je team en van jezelf natuurlijk. Maar dat is eigenlijk altijd et geval met deze game.PromoX schreef op 28 augustus 2004 @ 19:06:
Heb het spel vandaag ook gekocht en ff gespeeld (op Rice Paper). Het ging niet slecht maar het was een waardeloze map, met 2 van die eilanden. Zal binnenkort ook 's op UKLF kijken.
De fps is trouwens wel wat hoger en stabieler in vergelijking met de demo.
Ik heb laatst een US Blaster headset aangeschaft voor het erg relaxte bedrag van €8,95 Prima dingetje voor dat geld.PromoX schreef op 28 augustus 2004 @ 20:15:
Het was inderdaad twin island. Ik vond er niet veel aan. Of ik zat met een paar man op het andere eiland, tot ik afgeschoten werd, of ik was aan het medden op het "eigen" eiland. Maar het team was inderdaad ook niet echt wat en dat speelt nog meer mee op een map als deze, waar je gewoon met veel meer mensen samen moet werken.
Verder heb ik teamspeak geinstalleerd. Ik heb wel geen mic, maar meeluisteren kan geen kwaad..
Ik merk het wel wanneer er weer wat JT-ers gaan spelen op Typhoon of UKLF..
Ik vind hem Vet !!Medicaster schreef op 28 augustus 2004 @ 17:33:
Ik merk er volgens mij niks van.
Ik ben ff bezig geweest met een website, omdat ik toch niks beters te doen had. Tis behoorlijk simpel maar dat hoeft niet erg te zijn denk ik. En verder ook nog geen content.
Hier is wat ik heb gemaakt:
http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/news.htm
Vinden jullie et wat om een site te hebben? Zo ja, wat vinden jullie dan van deze lay-out?
Ik weet dat we geen echt serieuze clan zijn ofzo, maar tis denk ik wel grappig om een site te hebben. Daar kan dan wat onzin geplaatst worden, bijvoorbeeld wanneer we een soort event voor de lol gaan houden ofzo...
zeg maar wat je vindt
[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 29-08-2004 21:30 ]
Thnx, voor de mensen die het niet weten en wat niet te zien is dat Medicaster en ik om een eiland heen varen... Ik speur het strand af naar de mooie dames die ik niet kan vindenMedicaster schreef op 29 augustus 2004 @ 23:45:
thx voor de positieve reacties.
ja al die screens heb ik zelf gemaakt. En het klopt dat er verder nog niks op staat. Morgen wil ik er wel verder mee gaan, dan ben ik namelijk vrij.
En wat betreft een log in page ofzo voor members om plaatjes of zelfs nieuws te posten zou wel cool zijn, maar ik heb totaal geen idee hoe dat moet. Tenminste, dat zou dan via php moeten volgens mij en daar weet ik eigenlijk niks van, maar misschien kan ik me er eens in verdiepen. Ik weet trouwens niet eens of et wel kan, aangezien et een gratis host is, maar hij ondersteund wel php.
Ja vrijdag avond was wel ff leuk, hoewel we dus ook soms enorm zaten te niksen.![]()
![]()
(ook wel leuk)
Hier is de screen:
[afbeelding]
(klik voor 1024*768 versie)
(Ik zet trouwens meestal m'n HUD uit als ik een screen maak, maar is dat eigenlijk wel leuk? Want nu zie je er ook geen namen bij staan natuurlijk...)
Ik post em ook wel op de site denk ik, samen met de andere screens die we al hebben van de JTers.
Ik zal proberen er vannacht ook te zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq