[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ben er net geweest, we werden finaal ingemaakt door het complete UKLF team :(
Jammer dat de boel niet beetje gelijkwaardig werd verdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zo vanavond weer een paar potjes JOTR gedaan :) . Ben vanavond erg veel -JT-'ers tegen gekomen. Wat wel leuk was. Ondanks dat we zo'n beetje alles verloren hebben was het wel leuk ;) .

Volgens mij ben ik deze allemaal tegen gekomen...
• Arn0
• Schadow
• Alfisti
• Medicaster
• Sneaker
• Will
• DenniZ
• ... (alle -JT-ers die ik ben vergeten).

Nog wat screens gemaakt ;) alleen worden ze beetje brak. Weet iemand hoe je dit kan veranderen ? (de F11 Screenshot toets).

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8QC3C6A24638%5D
We zijn een beetje moe ;)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/S21DPE86VC20
Groeps foto... (de rest was hard aan het vechten... ) :X

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/32F85TKYSVC7
Jump !! lol _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7O83105KU17Z
Alfisti met z'n video camara ;)

We jammer dat ik vanvond niet op JeanLucPicards server kon komen :/ maar verder was het wel erg leuk !!

EDIT: -JT-er toegevoegd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 24-08-2004 11:26 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
yoo, ja twas idd wel ff lache, maar we zaten eigenlijk alleen maar te klote. Volgende keer wat serieuzer spele en niet constant screens make. :>

Hier nog eentje dan maar:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/code0fsilence/joint_ops/JOINTOPS_yohannis_klein.jpg
Dat ben ik dus die de boot bestuurt en vooraan zit yohannis.

Ik maak screenshots met het programma Fraps. Dat is een proggie om onderandere screenshots te maken in games, maar vooral bedoeld om filmpjes te maken in games. De screenshots worden gewoon .BMP's, dus de kwaliteit is gewoon pcies zoals in et spel. Er is een gratis demo versie te downloaden, die gewoon normaal te gebruiken is voor et maken van screenshots, maar voor et maken van filmpjes zitten er allerlei limiten aan, als je daarbij meer opties wilt, zoals bijvoorbeeld betere kwaliteit, moet je em kopen.

Link:

http://www.fraps.com/download.htm

Check de site voor meer info.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggbird op 24-08-2004 00:46 ]

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Is er nog steeds de belachelijke eis om een directX 9.0 videokaart te hebben om een dedicated server te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ventrillo geinstalleerd :) als iemand de details ff wil mailen naar williamdekreek@msn.com :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

DaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 01:20:
Is er nog steeds de belachelijke eis om een directX 9.0 videokaart te hebben om een dedicated server te draaien?
Geen idee :/ waarom zou je dan een directx 9.0 videokaart moeten hebben ? zie het nut er niet van in (waarschijnlijk jij ook niet).

Ja die screens was bijna alleen maar met dat groepje :) de andere heb ik tijdens het spelen gemaakt. Maar gisteren waren er heel van de UKLF zelf en die spelen in team verband... op elkaar al beetje ingespeeld.... en dan komen wij aanzetten ;) . Ik denk dat ik er vanavond weer ben, maar dan moeten we echt even goed samen werken....

Tip: Als het potje begint en er zitten ook -JT- er's in hetzelfde team... zoek elkaar dan even op. Want samen met een groepje lopen ben je gewoon sterker dan alleen... zeker als er 2 of 3 medics bij zitten + een gunner en sniper. Heb je dodelijk team.

Want (vaak) loopt iedereen als een gek weg... om meteen te worden afgeslacht. :(

Graag reacties hier op natuurlijk !! en hopelijk is de Ventrillo server wel up vanavond :)

Edit: over fraps, progje ken ik :) vanavond ook weer even installeren want de screens zijn niet zo super van mij. Eigenlijk zou ik de volledige versie moeten hebben en dan bruute filmpjes maken enzo.

Is er ook intresse om 1groeps foto te maken ?

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 24-08-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er ook ik was er ook :D

Alleen medicaster gezien geloof ik.

Ik wil ook graag een mooie groepsfoto maken, ik heb een x800 dus ziet het er ook meteen wat strakker uit 8)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 01:20:
Ik heb inderdaad ook zoiets gelezen, dat het hebben van een zware videokaart een voordeel is als je een ded server draait. Waarom is mij onduidelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 10:05:
Ik was er ook ik was er ook :D

Alleen medicaster gezien geloof ik.

Ik wil ook graag een mooie groepsfoto maken, ik heb een x800 dus ziet het er ook meteen wat strakker uit 8)
Host jij dan even een server vanavond en dan maken we even een foto ;) En daarna gaan we met z'n allen naar UKLF: Warzone en iedereen kont schoppen >:) . Want je hoeft geen super verbinding te hebben natuurlijk, we staan alleen met z'n allen even stil.

We cool zou zijn om eerst iedereen Joint ops zijn, foto nemen. En daarna Rebels en weer een foto nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 10:59:
[...]

Ik heb inderdaad ook zoiets gelezen, dat het hebben van een zware videokaart een voordeel is als je een ded server draait. Waarom is mij onduidelijk :?
Omdat je een dedicated server alleen op kan zetten door JOTR op te starten (grafisch dus) en dan in de menuutjes de dedicated server kan aanzetten. Belachelijk natuurlijk, want de game start alleen op als je een dikke videokaart hebt.... Bovendien vreet het enorm veel serverkracht die je anders kon gebruiken voor andere zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 24 augustus 2004 @ 11:29:
[...]

Host jij dan even een server vanavond en dan maken we even een foto ;) En daarna gaan we met z'n allen naar UKLF: Warzone en iedereen kont schoppen >:) . Want je hoeft geen super verbinding te hebben natuurlijk, we staan alleen met z'n allen even stil.

We cool zou zijn om eerst iedereen Joint ops zijn, foto nemen. En daarna Rebels en weer een foto nemen.
Doen we :)
Ik ga na het eten eerst even klussen in me nieuwe huis, tussen half negen en negen uur op ventrillo server? Mits die aanstaat natuurlijk.

DaMorpheus >> kan het ook niet via een commandline ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
is er geen opstart commando voor dan? misschien een commanda die in de oudere games, (blackhawk down ofzo) werkte? Het is immers dezelfde engine toch?

Anyway, ik kan woensdag avond weer spelen! Hoop er dan is bij te zijn. Ben overigens beniewd naar de prestaties van jullie? Ik speel het spel met een 9800pro@xt 450/370mhz, Maar op 1024x768 met AF+2xAA draait het soms behoorlijk kut, als ik dan naar 1280x1024 ga zonder AF en AA draait het ook kut, maar om nou op een lage reso zonder aa+af te spelen zie ik niet zo zitten, dan ziet het er gewoon niet uit, overige instellingen zijn alles high, behalve shadows(normal)en die onderste optie in het rijtje op normal (anders word alles donker).

Overige hardware is een barton2500@2.3ghz, 2x512mb dual channel ala 225mhz. Winxp volledig gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai op een P4 3,0 Ghz 1gb DDR400 met x800 pro (515/500) op 1280x960 2xAA 8xAF en dan loopt het goed. De engine heeft zijn mankementen want het moet hoger kunnen maar dit ziet er ook nog erg goed uit hoor ;)

Alle details staan op high behalve shadows die staan op normal en frame effects ook zoals iedereen met een ATi want anders wordt het donker.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:38:
[...]

Doen we :)
Ik ga na het eten eerst even klussen in me nieuwe huis, tussen half negen en negen uur op ventrillo server? Mits die aanstaat natuurlijk.

DaMorpheus >> kan het ook niet via een commandline ofzo?
Nee, dankjewel Novalogic. Ik wilde enkele 50 slots servers hosten, helaas kwam ik toen deze belachelijke constructies tegen. Alleen novalogic is zo enorm slecht.... Met BHD was het precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfire username: WiLNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

DaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 13:51:
[...]

Nee, dankjewel Novalogic. Ik wilde enkele 50 slots servers hosten, helaas kwam ik toen deze belachelijke constructies tegen. Alleen novalogic is zo enorm slecht.... Met BHD was het precies hetzelfde...
Precies, das gewoon erg *** geprogrammeerd. Nova heeft zeker weten een optie om zonder vidcard te hosten, die geven op dit moment echter alleen aan Jolt :( (dat hebben ze al lang, je dacht toch niet dat Novalogic zelf dure videokaarten in hun servers stopt)
Het is niet bekend of de end-user die ook gaat krijgen.
Naja, onze neiuwe @NL server zal een Dual-Xeon zijn met dx9 graphics, kost wat maar dan heb je ook wat.
Denk niet dat we JO gaan hosten, is niet echt een squad-game en is ook geen DF titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ga vanavond ook weer spelen. :9

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

en ik ook :)

en als iemand zo vriendelijk wil zijn om de Ventrillo gegevens te mailen join ik daar ook even :) alfa155_v6@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of die ventrillo draait, ik heb een Teamspeak server draaien:

82.168.46.18 serverpass : dordrecht

we zijn nu met een aantal tweakers op UKLF bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ben nu -terwijl ik JO speel :D - even Teamspeak aan het neerhalen. Kijken of het werkt, want we worden weer eens afgeslacht :D .

EDIT1:
Na de installatie van teamspeak, hebben we toch wel redelijk kont geschopt !! :) Volgens mij zijn er wel 10-12 -JT- ers geweest. Op de "score-lijst" na een map telde ik er zo even 8, maar er zijn er meer tegelijk geweest :) .

Nu even wachten op de ScreenShot ;)

EDIT2:
Grote dank aan Will's Team speak server.

[ Voor 63% gewijzigd door Dutchie! op 24-08-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen dank :) server blijft 24/7 draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Een groepsfoto :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/SS00000S.jpg

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we ook teamspeak gebruiken of niet ?

vind wel een beetje raar om tegen een vreemnde te spreken maar ja tis wel makelijker dan tikken,,,,,

maar we moeten wel echt gaan samenwerken hè niet allemaal het zelfde zijn :X

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Leuk hoor, allemaal exact de zelfde skin :+

Ik heb ook wat filmpjes gemaakt, meeste met alleen mij en yohannis, opzich wel grappig, maar niet de moeite om ze up te loaden vinnik. Het zijn 3 filmpjes, 2 van meer dan 1 gig en 1 van bijna 500 mb, dat fraps gebruikt natuurlijk geen decompresser tijdens et opnemen. Als ik ze zelf compress tot filmpjes van onder de 10mb laat de kwaliteit toch wat te wensen over, ik heb trouwens niet zo veel ervaring op et gebied van movies compressen, maar ik gebruikte de xvid codec.

1e filmpje laat zien hoe ik yohannis red die bewegingsloos in et water drijft, vervolgens zwemmen we aan de kant en wordt hij meteen op brute wijze afgeknalt, ik probeerde em nog te redden, maar net toen ik weer bij em was viel ik dood neer op hem....

Het 2e filmpje laat zien hoe we met z'n 4en in een jeep zitten, waaronder yohannis en ik dus en rijden op een vijandige bunker af. We rennen naar binnen en yohannis is natuurlijk de eerste van de groep die zich laat afknallen (maarja hij was dan ook wel zo dapper om als eerste naar binnen te gaan) ik heal em meteen weer. Maar aangezien er een zeer grote verwarring is omdat we midden in et kamp van de vijand zitten rent iedereen als een gek rond om vervolgens dood neer te vallen. "Mission Failed...."

Het derde filmpje laat zien hoe yohannis en ik in een rubber bootje zitten. Hij bestuurt em en ik zit vooraan. Hij vaart echt als een totale idiot rond, ik schiet af en toe maar es om me heen en gooi wat granaten. Op een gegeven moment stappe we ergens uit en rennen we ergens heen. Ik loop een beetje achter yohannis aan vervolgens zie ik ineens een M4A1 links in beeld. Blijkt er gewoon ineens een JO (vijand dus) naast me te lopen! (echt super bizar, nog nooit zoiets mee gemaakt) Blijkbaar had die andere gast et ook niet door ofzo, maar goed ik draai me om en begin te schieten maar was helaas net te laat (waarschijnlijk zag hij plotseling een AK47 in beeld). Val dus "gewond" neer en yohannis rent vrolijk door als of er niets aan de hand is en laat me gewoon in de steek om een vreselijke dood tegemoet te gaan....

Dat was et ongeveer.

Het laat dus alleen maar zien dat op stap gaan met yohannis levens gevaarlijk is :P 8)7 :+

Maar wel erg lache en daar gaat et om of neit!? 8)

Maar volgende keer maar ietsje beter te werk gaan misschien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Ik moet zeggen dat nu ik Vietcong heb ingeruild voor dit spel ik weer veel meer uren online ben ineens. Echt verslavend dit! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39677/thumb.jpg
(Na 2 weken spelen en (veel) wennen :P)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

LOL :) Ja je gebruikte op dat moment nog geen teamspeak... en dat scheeld namelijk enorm. Omdat je dan meer bezig bent met de mensen die het wel hebben.

[verklaring 1e filmpje]
Overkomt iedereen wel eens ;)
Maar twas erg cool vanavond.

[verklaring 2e filmpje]
En als je een bunker binnen rent, is het altijd spannend omdat je het vaak niet overleeft. Pas de 2 of 3 soldaat die binnenkomt overleeft het vaak pas.

[verklaring 3e filmpje]
Dat verklaard ook het bizarre bootjes verhaal. Omdat ik naar "D" wilde... Opeens zie ik een JO in het water, grote ruk aan het bootje naar rechts ofzo... draai ik rondjes om weer langs hem te varen zodat jij hem kan knallen... Hoor ik op teamspeak, kom even helpen op "B"... Ik dus rondjes draaien met de boot, om "B" inzicht te krijgen. Zo doende werd het verward, ik heb me wel kapot gelachen btw. Was erg chaoties. Trouwens, ik ben wel terug gekomen en je geheald he :)

Mensen die van Spanning, Gevaar en Sensatie houden... ga opstap met mij !! Succes verzekerd :D

offtopic:
Mag ik de filmpjes ook hebben :) ? mail staat in me profiel kunnen we even iets regelen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:32:
Geen dank :) server blijft 24/7 draaien
vreemd ik kan vanuit hier niet connecten :(

snap niet wat ik fout doe :?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Je moet een anonymous login gebruiken.... misschien dat dat jouw probleem is :)
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:54:
gaan we ook teamspeak gebruiken of niet ?

vind wel een beetje raar om tegen een vreemnde te spreken maar ja tis wel makelijker dan tikken,,,,,

maar we moeten wel echt gaan samenwerken hè niet allemaal het zelfde zijn :X
Toeval.... of gewoon de gekste skin ;)

Als het aan mij ligt hebben alle JT'ers dezelfde skin. Wel apart zo :P

[ Voor 80% gewijzigd door jagermeister op 24-08-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik net terug van m'n werk, totaal verregend en lees ik al deze post's.. Ik gelijk TS aanzetten maar ben op dit moment de enige... niemand meer zin in een potje JO ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wel zin, maar mijn bed roept. Morgenochtend staat het wekkertje weer vrolijk in mijn oor te blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik heb wel zin in een potje al moet het niet al te lang duren
mail me even op mijn hotmail (staat in mijn signs) kunnen we eventueel voicen via skype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
DaMorpheus schreef op 24 augustus 2004 @ 11:37:
[...]

Omdat je een dedicated server alleen op kan zetten door JOTR op te starten (grafisch dus) en dan in de menuutjes de dedicated server kan aanzetten. Belachelijk natuurlijk, want de game start alleen op als je een dikke videokaart hebt.... Bovendien vreet het enorm veel serverkracht die je anders kon gebruiken voor andere zaken...
Dit is met een matrox G450 32mb
Alle bik files renamen of deleten.
shortcut maken met /serveonly /w erachter. Hierdoor skip je de videokaart test en opent JO in een klein venster en skipt ie alle intro rommel.

Voor remote admin kun je dit topic lezen en verdere tips voor settings etc.
https://www.novaworld.com....aspx?topic_ID=1747916520

Als je op lan op je eigen server wilt spelen met 1 key moet je mphostpuntplayerswithsamepcids = "1" op 0 zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door herminator op 25-08-2004 00:23 ]

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calabasas, Ca (August 24th, 2004) – This week promises to quicken the pulses and tax the internet connections of Joint Ops fans the world over with the release of three key ‘must haves’ for the number one selling, record breaking, large scale FPS.

The download bonanza starts with a new key update to the game that tackles several known issues and includes key optimizations for older systems. This update paves the way for the second release of the week – The Joint Ops mission editor.

Codenamed N.I.L.E (NovaLogic Internal Level Editor) the mission editor will be released in beta format, allowing consumers to create new maps and missions from existing items and terrains. N.I.L.E will be updated with enhancements over the coming months, but in the mean time the initial beta release will allow gamers to test out the new mission editor and give NovaLogic valuable feedback. More information about N.I.L.E will be made available on its release.

The final download of the week will be a brand new multiplayer map for Joint Ops, utilizing the Advance and Secure gametype. More information on this map will be available later this week.

Set in Indonesia in the near future, Joint Ops is the record breaking, largest multiplayer Modern Combat FPS game ever released. Developed using NovaLogic’s enhanced Black Hawk™ engine, with superior multiplayer technology, Joint Ops lets gamers play revolutionary 150 player games, across vast terrains online over NovaWorld.

bron: Nova-Inside

er komt een nieuwe map :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
vet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 00:24
En wanneer komen de stats??? Daar zit ik nog steeds op te wachten.. Was toch 1 van de sterke punten bij Black Hawk Down, zat elke keer op dezelfde server (ISA) en kon op hun website de overall stats bekijken..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is al mogelijk dacht ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:00
Macer schreef op 25 augustus 2004 @ 08:36:
En wanneer komen de stats??? Daar zit ik nog steeds op te wachten.. Was toch 1 van de sterke punten bij Black Hawk Down, zat elke keer op dezelfde server (ISA) en kon op hun website de overall stats bekijken..
Er zijn al stats mogelijk, niet van NW zelf maar door gasten van Freakygames.com gemaakt.
Het heet AmboStats, vergelijkbaar met BabStats maar Ambostats is voor JO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Waar nog niet op UKLF :( :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Hierbij de Stats van alle (gevonden) -JT-'s bij elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8H06Z67U22G4/p.gif

Met een beetje dank van Yohann!s voor de uploadinfo B)

Vanvond weer (20:30 uur of zo) 8)

[ Voor 5% gewijzigd door @rno op 26-08-2004 08:04 . Reden: link fixed ]

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Doe je het volgende week weer 8) ? elke week een update van de stats ofzo.. zou wel cool zijn. Moeten we wel op UKLF:Warzone blijven spelen maar dat vind niemand een probleem geloof ik.

offtopic:
Zeg Medicaster kijk eens naar mijn stats, dan doe ik het toch niet zo slecht he met total experience points. En total assistents. Alleen ga ik wel vaak dood ja 8)7 . Bedoeling van deze post is niet om mezelf te "prijzen" zegmaar. Btw, mail je nog van die filmpjes ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ben lekker bezig, elke opmerking wordt gelijk keihard onderuit gehaald..... ;)

Nu nog op volgorde zetten van experience points en dan hebben we een mooi overzicht.. Ik sta er trouwens 2x op omdat ik mijn naam heb veranderd..

Het zoeken van alle JT'ers is makkelijk te doen door te zoeken op -JT- (voor degene die dit nog niet ontdekt hadden).

[ Voor 55% gewijzigd door M@cer op 25-08-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond ben ik zeker weer van de partij!

de TS server draait en ik heb er zin an! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ah stats, lache. Nu zal ik in iedergeval probere om zoveel mogelijk op UKLF warzone te spele en dan ook serieus, want zo heel erg vaak heb ik er nog niet gespeeld.

Volgens mij speel ik trouwens alleen maar slechter als ik met jullie probeer samen te werken, want je wil dan een beetje toffe dingen doen maar dat werkt niet echt.

Waarschijnlijk komt et omdat ik ook nog niet op TS ben geweest. Ik heb et programma wel, ik gebruik et regelmatig met LAN thuis. Misschien moet ik et ook maar voor internet gebruiken, hoewel ik dat niet gewent ben.... 8)7

@yohannis: Ik zal ff kijke wat ik voor je kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ok, ik heb de 3 filmpjes geupload als 1 .rar bestand.

Hier is de link:

http://members.lycos.nl/c...ps/jo_movies_yohannis.rar

Let wel ff op dat je rechtermuisklik op de link doet en dan "doel opslaan als" kiest anders werkt het niet. Het bestand is bijna 15mb en verwacht niet dat de download al te snel zal gaan aangezien het een gratis host is. Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd om een goeie combi te vinden qua groote en kwaliteit van de filmpjes, tis verre van perfect, maar ik denk dat et wel aardig goed te volgen is. Maar verwacht er gewoon niet te veel van. 2 filmpjes hebben geen geluid, 1tje wel.

Nou dat was et denk ik wel. Veel plezier...

Ik ga nu ff wat dingen testen om te zien of et maken van filmpjes "efficienter" kan. Misschien kan ik dan nog es een keer echt coole actie filmpjes maken. :)

edit: zorg wel ff dat je de nieuwste divx codec hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Eggbird op 25-08-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

350kb ik vind het netjes genoeg :D

nog een klein uurtje dan kom ik naar UKLF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 25 augustus 2004 @ 16:50:
Ah stats, lache. Nu zal ik in iedergeval probere om zoveel mogelijk op UKLF warzone te spele en dan ook serieus, want zo heel erg vaak heb ik er nog niet gespeeld.

Volgens mij speel ik trouwens alleen maar slechter als ik met jullie probeer samen te werken, want je wil dan een beetje toffe dingen doen maar dat werkt niet echt.

Waarschijnlijk komt et omdat ik ook nog niet op TS ben geweest. Ik heb et programma wel, ik gebruik et regelmatig met LAN thuis. Misschien moet ik et ook maar voor internet gebruiken, hoewel ik dat niet gewent ben.... 8)7

@yohannis: Ik zal ff kijke wat ik voor je kan doen
Snap je nu ook waarom ik gister bagger speelde 8) Voor mij ook de eerste keer TeamSpeak namelijk. Ik merk zelf dat ik niet moet "rushen" maar zachtjes lopen e.d. omdat ik anders alleen word verrot geknalt omdat ik een lopend doelwit bent zonder de vijand te zien...

Ben nu je filmpje aan het downloaden ben erg benieuwd !! :) en ik ben over 15min ongeveer op de UKLF Warzone ! ...ik wacht hier al de hele dag op om te kunnen spelen zo'nm beetje.... ben verslaafd bijna :X

Edit: coole filmpjes ! thnx mate.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 25-08-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zo echt lekker gespeeld vanavond.. Was UKLF tegen de rest, en de 2 potjes die ik mee heb gedaan hebben we ze afgeslacht.. :) :)

Vanavond teamspeak aangehad. Was weer een hele nieuwe ervaring.. heb alleen nog geen mic, maar die ga ik binnenkort maar eens halen.. Op een aantal momenten echt goed samenwerken tussen de JT'ers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

toevoeging op Macer: laatste potje ook gewonnen nog _/-\o_ Bij mij ging het ook erg lekker vanavond ! en ik moet zeggen, als er een stuk of 4-5 of meer -JT-ers zijn dan word er ook wel samen gewerkt. Er word bij elkaar gelopen, dekking geven, samen uitzoeken waar die k*t snipers zitten, samen in auto's / tanks rijden, elkaar healen, dekking geven enz. We worden gewoon nog eens een keer echt goed ;) en dat voor een "losse" clan.

Super gaaf gewoon !

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 25-08-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Speel nu nog vrij veel de demo samen met de andere n00bs, maar na alle verhalen hier gelezen te hebben zit ik er toch ook wel weer serieus over te denken om het spel te kopen. Dus misschien is PromoX-JT-NL ook binnenkort te "bewonderen" op UKLF Warzone >:)

And I'm the only one and I walk alone.

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik kon vanavond helaas niet, maar donderdag ben ik wel van de partij!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Edwin van Cleef schreef op 24 augustus 2004 @ 23:30:
[...]

vreemd ik kan vanuit hier niet connecten :(

snap niet wat ik fout doe :?
hij doet het inmiddels :)

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
PromoX schreef op 25 augustus 2004 @ 23:24:
Speel nu nog vrij veel de demo samen met de andere n00bs, maar na alle verhalen hier gelezen te hebben zit ik er toch ook wel weer serieus over te denken om het spel te kopen. Dus misschien is PromoX-JT-NL ook binnenkort te "bewonderen" op UKLF Warzone >:)
Hehe, heb je wel eens gezien geloof ik!
Noem me geen N00b :(

-JT- MennuZ NL, die ook de complete versie gaat kopen.

• Eggbird
ok, keb weer wat filmpjes van gisteravond. De kwaliteit is denk ik wel redelijk in vergelijking met de file size.

Er zijn nu 4 filmpjes, allemaal apart "gerarred". Zodat je niet meteen 15 mb hoeft te downloaden. Onthoud dat als je ze download je rechtermuisklik op de link doet en dan "doel opslaan als..." kiest. En dit keer heb ik de xvid codec gebruikt, die moet je dus wel hebben om et te bekijken. Als je em nog niet hebt kun je em hier downloaden:

http://download.divxmovies.com/XviD-1.0.1-05062004.exe

(Terwijl ik dit post worden de filmpjes trouwens nog geupload, het kan zijn dat de links dus nog niet allemaal werken)

edit:
Eerste filmpje werkt niet, doet vaag met uploaden, ga ik ook niks meer aan doen

Filmpje 1: Healen

link: http://members.lycos.nl/c...oint_ops/healen_klein.rar

Deze is niet echt leuk ofzo, maar toch maar geupload. Ik loop naar et front en kijk om me heen en zie arn0 gewond liggen, die heal ik dus. Vervolgens zie ik yohannis wat verder op liggen en die heal ik dus ook. 5 seconden later hoor ik een kreet, ik draai me om en ja hoor, daar ligt ie weer. Nog maar weer es healen dan....

Filmpje 2: Buggy

link: http://members.lycos.nl/c...joint_ops/buggy_klein.rar

Hier bestuurt yohannis een buggy en arn0 is gunner en een onbekende derde persoon zit naast yohannis. Ik ben op de voorkant van de buggy gaan liggen en lift zo ff mee. >:)

Filmpje 3: Gunner

link: http://members.lycos.nl/c...oint_ops/gunner_klein.rar

Hier ben ik gunner in een buggy en volgens mij zit yohannis weer achter et stuur, in iedergeval een JTer en zit arn0 erook bij maar dat weet ik niet zeker. Wat ik wel weet (en wat dus ook te zien is) is dat yohannis onderweg Macer ziet rennen en die ff op volle snelheid aan rijdt. Waardoor macer op de voorkant van de buggy komt te staan, hij maakt daar dankbaar gebruik van door te blijven staan en rijdt zo ff mee. Op het eind wordt ik afgeknalt nadat ik uit de buggy stap.

Filmpje 4: Bizar

link: http://members.lycos.nl/code0fsilence/joint_ops/bizar.rar

Bij dit filmpje waren geen JTers betrokken (waren wel online). Maar wat hier gebeurd is heel bizar. Uit dit filmpje blijkt dat de diensten van een medic niet altijd even goed gewaardeerd wordt. Goed kijken, verder zeg ik niks. :P

Hopelijk vinden jullie ze een beetje leuk. Ohja, als ik trouwens een filmpje maak terwijl we met z'n allen bij een vijandelijke bunker zitten (als et dus druk is) gaat de performance behoorlijk achteruit. Eigenlijk is et niet te doen om dan een leuk filmpje te maken, aangezien alles wat langzamer gaat en je dus nauwelijks raak kunt schieten.

En wat betreft TeamSpeak, jullie hoorden dus allerlei herrie wat van mij bleek te komen. Ik denk dat dat door Fraps komt waar ik dus die filmpjes mee maak, ik heb namelijk ook aan staan dat ie geluid record en het verbaasd me niks dat ie dan raar goed doen bij TS. Het moet eigenlijk haast wel, want dit heb ik echt nog nooit eerder gehad. Tis nog wel een echte Sennheiser.......... 8)7 _/-\o_

Eerst volgende keer maar ff testen.

[ Voor 3% gewijzigd door Eggbird op 26-08-2004 17:27 ]

• M@cer
Dus we beginnen nu eindelijk de mensen die de alleen de DEMO spelen te overtuigen dat de volledige versie echt goed is... :)

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Wat gaan we nu gebruiken? Teamspeak of Ventrillo? Ze zijn nu allebei online en ik ga even gamen, maar ik weet niet welke ik nu moet pakken.

Verwijderd

Ik heb de gegevens van Ventrillo niet vandaar dat ik op TS zit, ben vanavond zeker weer van de partij, gisteren ging het erg lekker :D

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik join vanavond ook weer :)

Verwijderd

ik heb teamspeak

mischien dat ik het vanavond wel ff aanzet

Verwijderd

Ik heb nu ook teamspeak en ventrillo
Maareh, hoe kom ik aan die server gegevens?

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Die staan op pagina 17 van deze topic. ;)

82.168.46.18 serverpass : dordrecht

[ Voor 32% gewijzigd door HellBeast op 26-08-2004 18:55 ]

• M@cer
Ik heb de startpost aangepast voor Joint Tweakers en daar tevens de Teamspeak gegevens in gezet. Jammer genoeg vanavond niet kunnen spelen, moest eerst even zwemmen met mijn kleine meid (heeft toch nog altijd voorrang ;0 ) en dan is het al snel weer te laat.. Morgen probeer ik weer aan te sluiten.,. (of stiekem nu nog een half uurtje :) )

• Mister_X
nieuwe patch iser, effe downlooien!

• M@cer
Ik zie trouwens dat er een nieuwe update beschikbaar is van 8 mb... Op dit moment ben ik bezig om hem binnen te halen via de update functie in Novaworld.

De nieuwste versie is 1.3.1.15.. Heb nog geen changelog kunnen vinden, maar zodra deze beschikbaar is post ik hem.

[ Voor 30% gewijzigd door M@cer op 26-08-2004 22:41 ]

Verwijderd

Vanavond meegespeeld met teamspeak

ERg leuk, heel erg leuk

'T was wel een sniper festijn, maarja dat mag de pret niet drukken.

Het feestje werd wel ruw onderbroken omdat mijn verbinding wegviel, de tamme ratten van mijn zus hadden op de modem gezeten en daar kan die niet echt tegen(Standby knop). :X 8)7

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Het was zeker gezellig, op een gegeven moment ongeveer 8 man op teamspeak. Echt cool. _/-\o_

• jagermeister

jagermeister

Ik wilde ook nog ff joinen om mijn visite ff de game te laten zien (mijn grote verhalen ff waarmaken natuurlijk O-) ) Maar goed... zul je net zien dat ik niet kan connecten naar UKLF. Heb ik heel af en toe wel eens vaker....jammer. Morgenavond beter! Geen visite...geen verplichtingen :*)

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ze waren van plan de server te updaten vanavond, dus dat was de reden dat je misschien niet kon connecten. (Zelf moet je ook effe de nieuwste patch downzuigen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow meteen ff die update downloaden!

Version Update
1.3.1.15 Emplaced weapons respawn issues addressed.
1.3.1.15 End game scoring issues addressed.
1.3.1.15 Attached vehicle death issues addressed.
1.3.1.15 Fixed collision issues with several assets.
1.3.1.15 Support for DirectX9.0C added.
1.3.1.15 NILE compatibility added.
1.3.1.15 Major performance increase in low to middle end machines.
1.3.1.15 Player revival issues addressed

:D

max users op de TS server stond op 8, ik heb het nu opgehoogd naar 12 :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 01:28:
Wow meteen ff die update downloaden!

Version Update
1.3.1.15 Emplaced weapons respawn issues addressed.
1.3.1.15 End game scoring issues addressed.
1.3.1.15 Attached vehicle death issues addressed.
1.3.1.15 Fixed collision issues with several assets.
1.3.1.15 Support for DirectX9.0C added.
1.3.1.15 NILE compatibility added.
1.3.1.15 Major performance increase in low to middle end machines.
1.3.1.15 Player revival issues addressed

:D

max users op de TS server stond op 8, ik heb het nu opgehoogd naar 12 :)
Beters! Wie zijn er vanavond allemaal aanwezig? Ik heb wel ff zin om die patch te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
zondag avond weer :) hoop dat er dan wat meer servers gepatched zijn, gisteravond kon ik een hoop (waaonder een paar grote) niet joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond zeker weten van de partij!!! Es kijken of alle servers ook gepathed zijn inmiddels en of mijn toetsenbord niet plakt (gister bier overheen gemorst) :X |:(

Mijn framerate is sinds deze patch niet enorm omhoog gegaan maar wel een heel stuk stabieler, voorheen had ik toch nog wel eens wat framedrops maar daar heb ik nu zo goed als geen last meer van.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

jagermeister1 schreef op 27 augustus 2004 @ 08:38:
[...]

Beters! Wie zijn er vanavond allemaal aanwezig? Ik heb wel ff zin om die patch te testen :)
Wil vanavond ook eigen wel even testen, maar of het er van komt weet ik nog niet.
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 10:18:
Ik ben vanavond zeker weten van de partij!!! Es kijken of alle servers ook gepathed zijn inmiddels en of mijn toetsenbord niet plakt (gister bier overheen gemorst) :X |:(
Niet echt handig nee, zat je zo in de game dat je je bier vergat?? :+

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Ik ben er ook bij rond vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik probeer vanavond ook weer even te joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arn0 schreef op 27 augustus 2004 @ 11:56:

Niet echt handig nee, zat je zo in de game dat je je bier vergat?? :+
Ik weet het, het is een doodzonde :P

ik weet wel dat het bier tussen mijn toetsen uit kwam toen ik hem ondersteboven hield :'(

Maar ja Fohn doet wonderen 8)

N.I.L.E. is beschikbaar :D

Come and get the new mission editor. It is located here...

ftp://ftp.novalogic.com/NILE/Nile_082604.zip

You will need to download and extract the zipped files.
Once they have been extracted, be sure to double click on "setup.exe". This will start the NILE installer.
DO NOT INSTALL INTO YOUR JOINT OPS GAME DIRECTORY. YOU WILL DAMAGE YOUR GAME.
Once it has been installed it will ask you to select the resource folder. This is the directory that Joint Ops has been installed to. Select the folder that Joint Ops has been installed to and then hit "OK".
Nile will then start.
Check for updates frequently!
This is a BETA version of NILE. NILE will be updated regularly so please watch for updates!

*source NovaWorld

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Die link is dood... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
hier werkt ie perfect, ksnap alleen niks van et programma. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Hier nog een nieuwe JO'er
Onroptem JT NL

Ik speel regelmating op UKLF warzone en ook de demo nog wel eens.

De mission editor staat ook hier de andere link is volgens mij dood.

http://files.novalogic.com/JOTR/JOTR_NILE_082604_xx.exe

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi there :)

heb je inderdaad al een paar keer zien spelen op UKLF ja :)

welcome aboard, TS gegevens staan in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz vandaag JO weer opgestart, nieuwe patch erover

krijg ik dit te zien :/

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/y.kooijman/images/jocrap.jpg

dit kreeg ik dus na de patch :/ voor de patch had ik dit nog niet

heb een Radeon 9800Pro van sapphire met de laatste non beta drivers van de ati site, deze gedownload omdat ik dacht dat dit zou helpen, maar dus niet geholpen heeft :/

iemand dit ook?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelfde videokaart als jou met cat 4.8 en ik heb dit probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja hele reinstall van de game heeft geholpen, blijf het raar vinden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen wat problemen met de patch te zijn als deze niet over een fresh install wordt geinstalleerd, jij hebt hier dus ook al last van..

Ik hoor ook van sommige dat ze nu juist lagere fps halen, ik heb hier geen last van. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 14:34:
Er schijnen wat problemen met de patch te zijn als deze niet over een fresh install wordt geinstalleerd, jij hebt hier dus ook al last van..

Ik hoor ook van sommige dat ze nu juist lagere fps halen, ik heb hier geen last van. Wat zijn jullie ervaringen?
Niet beter niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ik merk er volgens mij niks van.

Ik ben ff bezig geweest met een website, omdat ik toch niks beters te doen had. Tis behoorlijk simpel maar dat hoeft niet erg te zijn denk ik. En verder ook nog geen content.

Hier is wat ik heb gemaakt:

http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/news.htm

Vinden jullie et wat om een site te hebben? Zo ja, wat vinden jullie dan van deze lay-out?

Ik weet dat we geen echt serieuze clan zijn ofzo, maar tis denk ik wel grappig om een site te hebben. Daar kan dan wat onzin geplaatst worden, bijvoorbeeld wanneer we een soort event voor de lol gaan houden ofzo...

zeg maar wat je vindt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Eggbird op 28-08-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de layout vind ik goed zat .

Maar hoe serieus is deze clan ?? gewoon een beetje afspreken enz op de servers meer niet ?

Anders kom ik straks vast te zitten met mijn codclan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch geeft me een paar extra frames per seconde. Maar ik mijn m4 nu niet meer zien en het duurt nu even voordat gebouwen zichtbaar(Ik kijk er dan dwars doorheen) zijn als ik uit beeld ben geweest. :? :/

Leuk idee, medicaster. De layout ziet er flex uit, geeft ook wat meer het fun clan idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medicaster schreef op 28 augustus 2004 @ 17:33:

Ik ben ff bezig geweest met een website, omdat ik toch niks beters te doen had. Tis behoorlijk simpel maar dat hoeft niet erg te zijn denk ik. En verder ook nog geen content.

Vinden jullie et wat om een site te hebben? Zo ja, wat vinden jullie dan van deze lay-out?

Ik weet dat we geen echt serieuze clan zijn ofzo, maar tis denk ik wel grappig om een site te hebben. Daar kan dan wat onzin geplaatst worden, bijvoorbeeld wanneer we een soort event voor de lol gaan houden ofzo...

Echt leuk opzet ......kan je ook de members die meedoen met JT erinzetten zodat je weet wie wat is ...toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Heb het spel vandaag ook gekocht en ff gespeeld (op Rice Paper). Het ging niet slecht maar het was een waardeloze map, met 2 van die eilanden. Zal binnenkort ook 's op UKLF kijken.

De fps is trouwens wel wat hoger en stabieler in vergelijking met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
PromoX schreef op 28 augustus 2004 @ 19:06:
Heb het spel vandaag ook gekocht en ff gespeeld (op Rice Paper). Het ging niet slecht maar het was een waardeloze map, met 2 van die eilanden. Zal binnenkort ook 's op UKLF kijken.

De fps is trouwens wel wat hoger en stabieler in vergelijking met de demo.
Bedoel je misschien twin islands? Tja die kan idd heel irritant zijn, maar ook wel tof. Het hangt gewoon enorm af van je team en van jezelf natuurlijk. Maar dat is eigenlijk altijd et geval met deze game. 8)7

Tja voor zover ik weet is Joint Tweakers gewoon een groep mensen die Joint Operations spelen en of ze dat nou vaak of af en toe doen maakt niet uit. En spelen we geen "clan wars" maar proberen gewoon zoveel mogelijk gezamenlijk op een bepaalde server te spelen (op dit moment dus UKLF Warzone). Gewoon een simpele Joint Operations "community" om et spel iets interresanter, omdat dit spel gewoon team work nodig heeft. Bovendien kunnen we natuurlijk ook via een site een beetje aangeven wat een goeie manier is om te spelen, hoewel dat alweer een stapje verder is vinnik. Tgaat denk ik namelijk in de eerste plaats gewoon om de fun/contacten bij dit spel. Als je dus echt heel erg actief wil spelen en uitgebreid tactieken wil bespreken kun je denk ik beter bij een echte clan gaan.

Als je de site een leuk idee vindt en als je dus Joint Ops speeld met -JT- achter je naam moet je ff zeggen dat je wel op de site wil staan (onder members), dan wil ik dat wel ff regelen.

(als we een echte leuke site willen hebben met regelmatig een update moeten we misschien meer mensen hebben die zich daarmee wel bezig willen houden, maar dat is van latere zorg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Het was inderdaad twin island. Ik vond er niet veel aan. Of ik zat met een paar man op het andere eiland, tot ik afgeschoten werd, of ik was aan het medden op het "eigen" eiland. Maar het team was inderdaad ook niet echt wat en dat speelt nog meer mee op een map als deze, waar je gewoon met veel meer mensen samen moet werken.

Verder heb ik teamspeak geinstalleerd. Ik heb wel geen mic, maar meeluisteren kan geen kwaad..

Ik merk het wel wanneer er weer wat JT-ers gaan spelen op Typhoon of UKLF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

PromoX schreef op 28 augustus 2004 @ 20:15:
Het was inderdaad twin island. Ik vond er niet veel aan. Of ik zat met een paar man op het andere eiland, tot ik afgeschoten werd, of ik was aan het medden op het "eigen" eiland. Maar het team was inderdaad ook niet echt wat en dat speelt nog meer mee op een map als deze, waar je gewoon met veel meer mensen samen moet werken.

Verder heb ik teamspeak geinstalleerd. Ik heb wel geen mic, maar meeluisteren kan geen kwaad..

Ik merk het wel wanneer er weer wat JT-ers gaan spelen op Typhoon of UKLF..
Ik heb laatst een US Blaster headset aangeschaft voor het erg relaxte bedrag van €8,95 Prima dingetje voor dat geld.

Afbeeldingslocatie: http://www.com4.nl/newsite/prod-imgs/usb370klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 28 augustus 2004 @ 17:33:

Ik vind hem Vet !! :) Heb je die screens zelf gemaakt ? als je nog meer webspace hebt, is het misschien wel leuk om alleen -JT- members een toegangs pass te geven zodat we er plaatjes naar toe kunnen oploaden (automatisch, of dat jij ze er later op/tussen zet).

Verder zie ik geen members of joint tweakers :+ Ligt dit aan me browser? of heb je die nog niet aangemaakt....

Maar ik vind hem er netjes uitzien hoor !

:edit
Ik heb wel gelachen, vrijdagavond met jouw. Samen elkaar healen naar de overkant zwemmen... even naar de bodem gezwommen waarbij we allebei bijna verdronken... was leuk potje toen. Heb je die screenshot nog, waar ik met de vedekijker aan het kijken ben ? zoja, post hem dan nog eens plz. Ik heb misschien nog wel een leuke tekst erbij ;) .
\edit.

offtopic:
ik kan namelijk niet eens een website bouwen :X helaas ben ik vanavond niet aanwezig.. misschien vanavond laat nog, maar dan hoop ik wel dat er iemand anders ook nog gaat.... om half 1 ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 29-08-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Leuk initiatief die site! Ziet er netjes uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
thx voor de positieve reacties.

ja al die screens heb ik zelf gemaakt. En het klopt dat er verder nog niks op staat. Morgen wil ik er wel verder mee gaan, dan ben ik namelijk vrij.

En wat betreft een log in page ofzo voor members om plaatjes of zelfs nieuws te posten zou wel cool zijn, maar ik heb totaal geen idee hoe dat moet. Tenminste, dat zou dan via php moeten volgens mij en daar weet ik eigenlijk niks van, maar misschien kan ik me er eens in verdiepen. Ik weet trouwens niet eens of et wel kan, aangezien et een gratis host is, maar hij ondersteund wel php.

Ja vrijdag avond was wel ff leuk, hoewel we dus ook soms enorm zaten te niksen. :P :+ ;) (ook wel leuk)

Hier is de screen:

Afbeeldingslocatie: http://freepgs.com/akkaraju/joint_tweakers/yohannis_verkijker_klein.jpg
(klik voor 1024*768 versie)

(Ik zet trouwens meestal m'n HUD uit als ik een screen maak, maar is dat eigenlijk wel leuk? Want nu zie je er ook geen namen bij staan natuurlijk...)

Ik post em ook wel op de site denk ik, samen met de andere screens die we al hebben van de JTers.

Ik zal proberen er vannacht ook te zijn. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Toffe site hoor. Netjes gedaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Medicaster schreef op 29 augustus 2004 @ 23:45:
thx voor de positieve reacties.

ja al die screens heb ik zelf gemaakt. En het klopt dat er verder nog niks op staat. Morgen wil ik er wel verder mee gaan, dan ben ik namelijk vrij.

En wat betreft een log in page ofzo voor members om plaatjes of zelfs nieuws te posten zou wel cool zijn, maar ik heb totaal geen idee hoe dat moet. Tenminste, dat zou dan via php moeten volgens mij en daar weet ik eigenlijk niks van, maar misschien kan ik me er eens in verdiepen. Ik weet trouwens niet eens of et wel kan, aangezien et een gratis host is, maar hij ondersteund wel php.

Ja vrijdag avond was wel ff leuk, hoewel we dus ook soms enorm zaten te niksen. :P :+ ;) (ook wel leuk)

Hier is de screen:

[afbeelding]
(klik voor 1024*768 versie)

(Ik zet trouwens meestal m'n HUD uit als ik een screen maak, maar is dat eigenlijk wel leuk? Want nu zie je er ook geen namen bij staan natuurlijk...)

Ik post em ook wel op de site denk ik, samen met de andere screens die we al hebben van de JTers.

Ik zal proberen er vannacht ook te zijn. :O
Thnx, voor de mensen die het niet weten en wat niet te zien is dat Medicaster en ik om een eiland heen varen... Ik speur het strand af naar de mooie dames die ik niet kan vinden :( 8) .

@Medicaster, over enkele minuten join ik op de UKLF Warzone... ik zag al dat je er bent ! tot zo, als je er dan hopelijk nog bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb eventueel nog wel wat webspace vrij hoor op mijn domein..

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.