[PC] Joint Operations:Typhoon Rising - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog wel 10 mb over.

Gih was gisteren weer leuk, alleen deed mijn teamspeak het niet? :? Alles geprobeerd, dan deed ie het weer 1 minuut en dan niks meer. Errug vreemd.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie favorite game type eigenlijk? Ik ben dat AAS 150 koeien spel al lang zat (teamkillen, nades, de cheaters... noem het maar op en ze zitten DAAR... in 150 AAS).

Als je het mij vraagt zal TKOTH het helemaal worden in dit spel. De eerste dag waren die servers leeg... na een week kwamen de mensen langzaam binnen... maar nu zie je al dat er veel volle TKOTH servers zijn.

Voordelen: je moet allemaal naar (meestal) 1 punt, dus het werkt de teamplay beter in de hand. Vrij simpel game principe... kleinere maps en dus betere FPS en betere communicatie.

Nadelen: voor de meeste mensen nog steeds te ingewikkeld... geen nades... geen 'spawn, shoot and die'.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 10:05:
Wat is jullie favorite game type eigenlijk? Ik ben dat AAS 150 koeien spel al lang zat (teamkillen, nades, de cheaters... noem het maar op en ze zitten DAAR... in 150 AAS).

Als je het mij vraagt zal TKOTH het helemaal worden in dit spel. De eerste dag waren die servers leeg... na een week kwamen de mensen langzaam binnen... maar nu zie je al dat er veel volle TKOTH servers zijn.

Voordelen: je moet allemaal naar (meestal) 1 punt, dus het werkt de teamplay beter in de hand. Vrij simpel game principe... kleinere maps en dus betere FPS en betere communicatie.

Nadelen: voor de meeste mensen nog steeds te ingewikkeld... geen nades... geen 'spawn, shoot and die'.
Nadeel dat ik heb ondervonden met met TKOTH is dat er meestal 1team is die wint en het andere team geen drol weet wat ie moet doen. Nu speel ik weer (zegmaar gewoon altijd) AAS, met 64man. Dit is goed te doen en zeer leuk. Ook hier heb je gevechten op 1punt en dat is de basis die moet worden ingenomen, voordeel hier bij is dat wanneer die is ingenomen er op een ander punt het gevecht gaat plaats vinden. Bij TKOTH had ik vaak, als er 1 centraal punt is, het volligt met snipers zodat er je praktish niet meer bij kan, laat staan innemen. Dat is mijn ervaring ermee.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Bedankt voor et aanbieden van webspace, maar dat is geen probleem eigenlijk. Op die account die ik daar heb wordt nu 33 mb van de 75 mb gebruikt (er staat nog een hoop andere zooi op, namelijk een simpele site over het spel Freelancer en een forum van iemand anders, maar misschien moet ik es vragen of die gene een andere host wil zoeken).

Ik heb een paar keer TKOTH gespeeld en dat was idd wel lache. Maar ik vond et nou niet echt veel toffer dan AAS. Tis trouwens absoluut waar dat als je op een server speeld met 150 spelers tegelijk et vaak gewoon 1 grote chaos is en dat je heel weinig kunt beginnen. Op een server van 64 spelers (uklf warzone bijvoorbeeld) werkt vaak gewoon veel beter.

Ik had gister trouwens dat ik 3 friendly lui kort achter elkaar dode. Echt heel dom, ik was gunner in een blackhawk en zat gewoon wat naar buiten te schieten en op een 1 of andere manier schoot ik lui dood die ook in de blackhawk zaten! Maar dat kan natuurlijk nooit, aangezien ik die minigun niet in de heli kan richten, ik schoot gewoon duidelijk naar de grond. De eerste keer had ik natuurlijk meteen zoiets van "waar slaat dit op?". Naja, dacht ik, jammer dan, gewoon door schieten. En vervolgens gebeurd et daarna nog 2 keer. Iedereen natuurlijk meteen denken dat ik een enorme n00b ben :+ 8)7 |:( B)

Dus is dat een nieuwe bug sinds de update ofzo???

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Ik ben inderdaad ook groot liefhebber van TKOTH, het is net even wat sneller dan AAS.. Vooral het principe van 1 punt waar alles zich afspeelt is een voordeel.

Gisteren zag je dat ook op UKLF vs ALL. UKLF zat in punt D te wachten tot ALL kwam, maar die bleven rustig in C zitten.. Is trouwens errug leuk UKLF tegen de rest..

[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 30-08-2004 10:42 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site ziet er goed uit!! :D

Kon er dit weekend niet bij zijn, zat op Decibel en zondag was gamen het laatste waar ik aan dacht 8)

Vanavond ben ik weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

TKOTH is niet echt mijn speltype. Heel vaak wordt de heuvel contant bestookt met artillerie-vuur en ben je constant dood als je in de zone zit.

AAS vind ik leuker, omdat je als team soms weer onwijs terug kunt komen als je achter staat. De snipers moeten ook constant van plaats veranderen, omdat de objective locatie steeds verschuift. Het spel is wat meer in beweging.

Ook heb je bij AAS steeds weer andere voertuigen bij verschillende basissen. Bij de een staat een jeep, bij de andere helicopters en de volgende weer misschien boten.

Het enige wat me soms irriteerd is de enorme afstanden tussen de bunkers. Soms wel 4,5 kilometer!

[ Voor 9% gewijzigd door HellBeast op 30-08-2004 11:19 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ok ik heb weer wat aan de site gedaan, maar als ik alle members bij langs moet gaan via dit forum is dat vet veel werk, bovendien is et de vraag of sommigen nog wel spelen met -JT- tag.

Dus ik vraag iedereen die met de -JT- tag speeld vriendelijk doch dringend om een mailtje te sturen naar egberttigelaar@hotmail.com en dan komt vanzelf alles goed. ;) :)

alvast bedankt...

[ Voor 3% gewijzigd door Eggbird op 30-08-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Waarom moet ik een mailtje sturen?
Wat moet er gedaan worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
als je nou gewoon ff leest wat er staat....

Ik maak dus een site voor JT. Nu wil ik graag alle mensen die JO spelen met JT tag in hun naam een mailtje sturen zodat ik weet wie ik erop kan zetten....

Dus als JIJ JO speeld en je speeld met -JT- achter je naam stuur je ff een mailtje. Dan weet ik dat ff en zet ik je op de site.

Ohja ik was vergeten erbij te vertellen dat het wel handig is als je er ff inzet met welke class je het liefst speeld. :)

@ Will: jij bent meestal gunner??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
evert.999 -JT- signing in :)

Class: sniper of rifleman :) ben er nog niet helemaal in uit en het ligt ook aan de situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Je mag et hier idd ook wel gewoon posten, is wat makkelijker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medicaster : Jep meestal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_X schreef op 30 augustus 2004 @ 15:33:
evert.999 -JT- signing in :)

Class: sniper of rifleman :) ben er nog niet helemaal in uit en het ligt ook aan de situatie
In sommige mappen is fatsoenlijk snipen gewoon niet mogelijk. Naar mijn mening dan.

Zijn er nog mensen opzoek naar een leuke squad. Iron Fists (*INF*) Squad is aan het recruteren en we kunnen nog wel een aantal goeie spelers gebruiken.

Het is Engelse clan met leden overal vandaan, hartstikke gezellig.

Check de site op: http://www.iron-fists.co.uk :)

Op dinsdag en zondag hebben we meestal een *INF* server draaien. Iedereen is meer dan welkom om eens een potje met ons te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik doe ook mee.
JT.NL-UltraR-
rifleman of gunner (ligt aan de situatie, en ook waar ik zin in heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Ik wil ook wel meedoen met een tweakers clannetjes. Zeg maar waar en hoe. Ben zeer bekend met online spelen van diverse spellen (heb alle shooters online gespeeld, meer dan de helft in clanverband) Bezit zowel teamspeak als ventrillo en de nodige teamplay basics.

Class: Alles goed. Speel zelf altijd Rambo-Medic :D

Zoals gisteravond het weer redelijk ging, op niet zo redelijke teammates. Kon constant lopen enzo. Weinig medemedics slecht hoor
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.avans.nl/s132059/RamboMedic.jpg
Clickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk doe ik mee ...ik heb je al een mailtje gestuurd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb ook een mailtje gestuurd, maar niet vermeld welke class ik meestal speel.

Meister-JT-
Class: Assault, Gunner of Medic (hangt er een beetje vanaf)

Edit: Iemand er al een beetje over nagedacht wat we gaan doen indien er nog meer spelers bijkomen? Teamspeak wordt met een man of 10 in een kanaal al gauw onoverzichtelijk vanwege het feit dat de kans groot is dat men door elkaar heen gaat zitten praten.

Gaan we dan met rangen werken of met verschillende channels? Channels in de zin van ... we richten binnen JT bepaalde teams op (company's) met aan het hoofd van iedere company een LT of SGT welke de orders geeft en over het algemeen het woord voert. Je kunt (voor de mensen die dit misschien niet weten) in Teamspeak namelijk aparte kanalen aanmaken.

Natuurlijk is dit wel erg voorbarig aangezien het nu nog maar een vrij klein groepje is dat online is, maar ik kan me voorstellen dat -JT- zal gaan groeien. Moeten we wel indekken.

[ Voor 72% gewijzigd door jagermeister op 30-08-2004 19:18 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ja daar heb je wel gelijk in... maar hoe kunnen we dit dan regelen... want er is steeds een verschillend aantal mensen online, daarbij zijn er dan ook weer mensen die samen bij elkaar in 1team dan willen zitten zegmaar... en ook een LT e.d. zal lang niet altijd online zijn....

Dit zal lastig te realiseren zijn denk ik, al is het wel nodig (!!) want met zoveel man op TS gaat gewoon niet. Athans niet in 1 kanaal zoals je al aangaf.

Dan moet je denk ik toch gaan afspreken wie bij wie in een team gaat zitten. En vooral naar de verschillende klasses dan ook kijken, want als je nu 1 team hebt met 4 medics en het andere heeft er maar 1, dan schiet het ook niet echt op...toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als we nu channel 1, 2 en 3 maken (andere namen kan natuurlijk ook ;)). Als je dan op de server komt kan je kijken welke teams al gevuld zijn en bij welk team je wilt aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

Medicaster schreef op 30 augustus 2004 @ 15:48:
Je mag et hier idd ook wel gewoon posten, is wat makkelijker :+
Ik had ook al een mailtje gestuurd

alleen de vraag van welke class was (nog) niet gesteld ;)

Bij deze dus volledig:

Arn0 -JT- NL
medic

Ik wil bij Yohann!s in het team ;). ik hou wel van "Spanning, Gevaar en Sensatie" B)

[ Voor 13% gewijzigd door @rno op 30-08-2004 20:14 . Reden: typo's ]

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:37
heb ook een mailtje gestuurd

jt-marcelnl

lijkt me wel leuk om met een vast aantal personen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ook dan maar

Macer -JT-NL
Class : Riffleman of Medic

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Zet mij er ook maar bij.

PromoX -JT- NL, gunner of medic.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arn0 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:10:
[...]
*knip*

Ik wil bij Yohann!s in het team ;). ik hou wel van "Spanning, Gevaar en Sensatie" B)
Is het juist niet handiger om variable teams te houden? Je kan natuurlijk altijd bij bepaalde mensen joinen als je ze online ziet en het andere team(s) ook goed bezet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nou mensen, ik ga potje JOTR doen ;) heb alleen vanavond geen TS aan... dus word lekker typen. Ik hoop veel -JT-ers te zien... ik ga naar de UKLF:Warzone tot zo ! mede -JT-ers.

Edit: Leuk, mijn pc blijft steeds vastlopen met JOTR. ligt denk ik aan de map, omdat ik het gister ook had (met dezelfde map). Ik probeer straks weer te joinen, als er een andere map is...

mijn pc liep vast, terwijl ik piloot was van een black hawn... en Sneaker -JT- zat er in.... :X zal ie niet leuk hebben gevonden..... "black hawk going down" i repeat "black hawk going down" ....

[ Voor 53% gewijzigd door Dutchie! op 30-08-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Site geupdate met members. Tot nu toe hebben we er 12. Als je er nog niet bij staat hoor ik het graag. Of als er iets niet klopt zeg je et maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik sta er nog niet bij. Had een mailtje gestuurd, maar nu nogmaals op deze manier:

Hellbeast -JT-NL

Class: Prostitu..... eehh... Rifleman! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook even op UKLF gespeeld.. paar JT-ers gezien + afgeknalt ;)

Timmai-JT-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

NovaWorld = weer down..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
ja idd, wel klote want ik was echt ff goed bezig volgens mij (vooral met healen).

Volgens mij komen sommige mailtjes niet aan van mensen. Dus als je wel gemailed hebt maar niet gepost hebt dat je ook bij JT hoort post dat dan als nog ff plz. En er zijn 2 mensen waarvan ik niet weet wat ze het meest spelen (namelijk JT-Marcel NL
en Timmai-JT-NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heb de startpost weer aangepast met de Joint tweakers website en de link naar de stats..

Verder is de info over JT een stukje naar boven gegaan, is toch wel wat belangrijker geworden :*) :*)

Novaworld klapte er inderdaad aardig spontaan uit net, toch jammer ging wel aardig...

[ Voor 58% gewijzigd door M@cer op 30-08-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medicaster schreef op 30 augustus 2004 @ 22:09:
ja idd, wel klote want ik was echt ff goed bezig volgens mij (vooral met healen).

Volgens mij komen sommige mailtjes niet aan van mensen. Dus als je wel gemailed hebt maar niet gepost hebt dat je ook bij JT hoort post dat dan als nog ff plz. En er zijn 2 mensen waarvan ik niet weet wat ze het meest spelen (namelijk JT-Marcel NL
en Timmai-JT-NL).
Medic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 30 augustus 2004 @ 20:32:
Nou mensen, ik ga potje JOTR doen ;) heb alleen vanavond geen TS aan... dus word lekker typen. Ik hoop veel -JT-ers te zien... ik ga naar de UKLF:Warzone tot zo ! mede -JT-ers.

Edit: Leuk, mijn pc blijft steeds vastlopen met JOTR. ligt denk ik aan de map, omdat ik het gister ook had (met dezelfde map). Ik probeer straks weer te joinen, als er een andere map is...

mijn pc liep vast, terwijl ik piloot was van een black hawn... en Sneaker -JT- zat er in.... :X zal ie niet leuk hebben gevonden..... "black hawk going down" i repeat "black hawk going down" ....
Ik dacht al wat ging jij zo laag naar beneden :X :X maar het werd al snel duidelijk 8)7

Maar het is je vergeven hoor })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arn0 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:10:
[...]

Ik had ook al een mailtje gestuurd

alleen de vraag van welke class was (nog) niet gesteld ;)

Bij deze dus volledig:

Arn0 -JT- NL
medic

is dat wel goed ....verschillende teams ?? ben je net zo ver als je alleen was.....je moet je gewoon met de mensen spelen die hecht zijn aan JT team denk ik ...je moet ook rekening houden dat niet iedereen er altijd is hè ...late nwe gewoon lekker samenspelen das veel leuker en als je TS wilt gebruiken moet je gewoon niet onodige dingen zeggen lijkt me gewoon praten en niet voor je beurt :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
laat maar 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Eggbird op 30-08-2004 23:15 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

[arrogantie]
Zware ownage game:
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.avans.nl/s132059/MegaMedic.jpg
Clickable

1 van me betere in tijden. Kijk mijn team :X 2 medics, ik en 1ntje die het niet snapt 8)7

[/arrogantie]

Dat er weinig medics zijn demotiveerd mij ook altijd om medic te zijn. Ik zet me leven voor iedereen op het spel, ren door slagvelden heen en kom soms zelf om. Maar nooit en te nimmer is er iemand die mij healt... Of van die eikels, die, net als je ze wilt reviven, gaan spawnen 8)7

Ik speelde vanacht ook met paar goede en dat was echt leuk, we hadden clubje van 3 medics, een sniper een gunner en een engineer, ideale combinatie.

[ Voor 44% gewijzigd door ErA op 31-08-2004 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dat ze net respawnen op het moment dat je er bijna bent om te healen terwijl je tussen de kogels door rent is echt frustrerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

* Alfisti meld ook voor de site :)

alfsti -JT- , speel als gunner of medic,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik sta er al tussen op de site -> JT.NL-UltraR-
Maar nu zie ik dat de meesten -JT-NL achter hun naam hebben staan.
Dus site-beheerder zou je mijn naam even willen veranderen in: UltraR-JT-NL
b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Kan ik ook op de site komen, speel namelijk ook met een JT tag.

Onroptem JT NL
Class: Rifleman (love my rpg), Sniper en Medic.

Ga denk ik nu even een headset halen.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff op UKLF gespeeld, ging niet echt lekker kan duidelijk merken dat ik het een paar dagen niet gespeeld heb :(

Het valt mij op dat er JT'ers op Teamspeak komen met de naam Guest en vervolgens weinig tot niks zeggen. Het lijkt mij verstandig om in ieder geval te laten horen dat je er bent dan weten de anderen dat je op TS bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:52:
Net ff op UKLF gespeeld, ging niet echt lekker kan duidelijk merken dat ik het een paar dagen niet gespeeld heb :(
Ik ken het probleem :(
Het valt mij op dat er JT'ers op Teamspeak komen met de naam Guest en vervolgens weinig tot niks zeggen. Het lijkt mij verstandig om in ieder geval te laten horen dat je er bent dan weten de anderen dat je op TS bent
Was er ook net Will (aangekondigd en wel O-) ), maar ik zag ook dat er guest mensen zich aanmelden. Ze zeggen dan inderdaad niets, teamspeak heeft toch een ander doel dacht ik zo 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
AAAGGHHH, was ik net zo lekker bezig klapt Novaworld er weer eens uit... Niet goed voor de stats... Toch jammer...

Arno een paar dagen niet gespeeld??? Volgens mij heb ik jou elke dag nog gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Ik heb vanavond pc opnieuw geinstalled, vanwege nieuw sata schijfje. :)

Nadat ik alle updates voor windows en allerei applicaties als office enz. had geinstalled, was de eerste game die ik geinstalled heb Joint Operations. Zodat ik dat straks nog ff kan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb de server ff geadd in TS....maar er was niemand .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik zou Joint Tweakers willen joinen

Mijn naam is Pnuts -JT- NL

Speel het meest als Rifleman of Engineer

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik zit nu op Teamspeak al zal ik wel niet heel veel gaan zeggen ivm het tijdstip.

Ik zit ook op irc ( www.mirc.com voor het programma als je een windows gebruiker bent) irc.tweakers.net #JOTR

Als iemand vanacht nog samen wil spelen zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Macer schreef op 31 augustus 2004 @ 22:23:
AAAGGHHH, was ik net zo lekker bezig klapt Novaworld er weer eens uit... Niet goed voor de stats... Toch jammer...
Gebeurd de laatste tijd toch (te) vaak dat Novaworld eruit klapt. nadeel van het succes van het spel??
Arno een paar dagen niet gespeeld??? Volgens mij heb ik jou elke dag nog gezien :)
Moet toch iets de schuld kunnen geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:52:

Het valt mij op dat er JT'ers op Teamspeak komen met de naam Guest en vervolgens weinig tot niks zeggen. Het lijkt mij verstandig om in ieder geval te laten horen dat je er bent dan weten de anderen dat je op TS bent :)
Het kan ook nog zo zijn dat je geen headset hebt. Ik ben over 3 weken jarig en krijg er dan waarschijnlijk 1. Ik heb btw wel tegen jullie aan zitten chatten, dat kan toch ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

UltraR-pc schreef op 01 september 2004 @ 10:28:
[...]

Het kan ook nog zo zijn dat je geen headset hebt. Ik ben over 3 weken jarig en krijg er dan waarschijnlijk 1. Ik heb btw wel tegen jullie aan zitten chatten, dat kan toch ook gewoon?
Ik heb dus ook geen headset en heb er gisteren ook even opgezeten...

Bij mij werkt dat teamspeak trouwens ook niet lekker. Ik kan horen dat er wat gezegd wordt, maar daar is ook alles mee gezegd. Zijn er bepaalde instellingen die je aan moet passen om een goede geluidskwaliteit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op de Teamspeak server moeten ze natuurlijk wel een goede kwalitiet codec gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Ik heb het nooit zo met teamspeak en dat soort dingen, ook al zou ik een mic hebben, ik zou alleen maar luisteren :) Wat the hell moet ik zeggen, meestal gebruik ik toch de chat of de taunts die in het spel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Gister zwaar relakste pot gespeeld, ik was medic zoals altijd, en bofte dat ik nog een paar andere goede medics in me team had. We gingen toen met 4 medics op pad, en sjonge wat kan je dan een hoop fraggen zeg, we hadden op het einde allemaal 100 medic saves haha.

Op gegeven moment werden we kapot gemaakt door wel 9 man ofzo, maar ik was al geriveved maar lag nog dood. Iedereen was neergeschoten ze liepen door, ik snel iedereen reviven en schieten in de rug maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op 01 september 2004 @ 11:06:
Op de Teamspeak server moeten ze natuurlijk wel een goede kwalitiet codec gebruiken.
Welke codec stel je voor? In acht nemend dat er vrij veel mensen op zitten dus bandbreedte is een factor :)

Na wat onderzoek blijkt speex 16.3 een goede verhouding te hebben tussen bandbreedte en kwaliteit :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 18:36 ]

• Dutchie!

Dutchie!

....

Misschien nog wel handig voor op de site van Medicaster, gegevens van de mensen die Xfire hebben. Is/kan ook wel handig zijn misschien ?

• Alfisti
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Gloeiende :( ben zo druk dat ik anderhalveweek al niet gespeeld heb :(

• Eggbird
Yohann!s schreef op 02 september 2004 @ 12:35:
Misschien nog wel handig voor op de site van Medicaster, gegevens van de mensen die Xfire hebben. Is/kan ook wel handig zijn misschien ?
Wordt dat zoveel gebruikt dan? Ik had het ook voor m'n herinstallatie. Maar je kunt niet eens de server joinen waar iemand speeld. Bovendien kun je via Novaworld gewoon zien wie er allemaal spelen.

Dus ik vindt dat zelf niet zo heel erg nodig....

Maar als er meer mensen zijn die er wel behoefte aan hebben kan ik het natuurlijk wel doen.

• Dutchie!

Dutchie!

....

Das waar, alleen hoe kan je dan zoeken op -JT- ? bij novaworld ? want nu weet ik dus niet hoe ik moet zoeken... meestal kijk ik even bij de info van de server of er -JT-ers zijn. (in de lijst dus kijken), want verder weet ik niet hoe ik kan zoeken...

...Eigenlijk moeten we het dan anders doen... JT- Yohannis NL -JT ofzo.
dan kun je zoeken op JT- en dan zie je meteen iedereen B) maar kweet niet wat jullie er van vinden....

EDIT: Arn0 komen de stats nog :) ?

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 02-09-2004 14:07 ]

Verwijderd

Yohann!s schreef op 02 september 2004 @ 14:04:
Das waar, alleen hoe kan je dan zoeken op -JT- ? bij novaworld ? want nu weet ik dus niet hoe ik moet zoeken... meestal kijk ik even bij de info van de server of er -JT-ers zijn. (in de lijst dus kijken), want verder weet ik niet hoe ik kan zoeken...

...Eigenlijk moeten we het dan anders doen... JT- Yohannis NL -JT ofzo.
dan kun je zoeken op JT- en dan zie je meteen iedereen B) maar kweet niet wat jullie er van vinden....

als je in de filter typt *JT vindt je ze allemaal :)

• Eggbird
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 14:23:
[...]

als je in de filter typt *JT vindt je ze allemaal :)
Goeie tip, ik wist niet dat die wildcard werkte. Opgelost dus :P

thx

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thnx _/-\o_ , dat wist ik ook niet. Nu kan ik alle -JT- ers vinden. Kga zo weer even een potje spelen omdat ik vanavond niet kan.

Verwijderd

Mister_X schreef op 01 september 2004 @ 13:19:
Ik heb het nooit zo met teamspeak en dat soort dingen, ook al zou ik een mic hebben, ik zou alleen maar luisteren :) Wat the hell moet ik zeggen, meestal gebruik ik toch de chat of de taunts die in het spel zitten :)
Bij goed teamspel is goede communicatie de sleutel tot succes. In de tijd dat iemand weet dat jij hem gaat medden (ik noem maar effe wat) heb ik dat alang door de headset gezegd en iedereen weet dan gelijk wat ik ga doen. Het bespaard gewoon een hoop tijd omdat je je eigenlijk niet meer met de toetsenbord commando`s hoeft bezig te houden en alles gewoon kunt zeggen door je headset, scheelt een hoop tijd en frustratie. :)

Verwijderd

daar sluit ik me volledig bij aan, onmisbaar als je echt in teamverband wil spelen en alles wat je in de chat zegt moet je dan via TS zeggen dat gaat zonder twijfel veel sneller :)

Verwijderd

Ik heb Joint Operations nu ook sinds een paar dagen, ik ben alleen nog niet veel aan spelen toegekomen ivm school.
De demo heb ik in elk geval redelijk vaak gedaan.

Anyway ik wil ook wel bij JT.
mijn meest gespeelde classes zijn medic en rifleman.

TS en mic heb ik dus dat is geen probleem :), vooral in het weekend en soms 's avonds ben ik er waarscheinlijk.

Mijn nick is btw Ev3lution.

• M@cer
He Ev3lution dan ben ik jou vanavond een paar keer tegengekomen... :)

Voor de rest ging het errug bagger, ons team werd elke ronde compleet aan barrels geschoten... Laatste map was de Market, dat vind ik echt met voorsprong de beste map die er bij zit...

• Eggbird
welkom, je bent geadd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Wel leuk om te zien hoe hier beetje bij beetje een clan aan het ontstaan is.

Mochten jullie -JT- ers eens zin hebben in een match dan moet iemand maar ff contact met mij opnemen of het challenge formulier op onze site invullen. Link staat in mijn sig.

lijkt me leuk om eens tegen mijn fellow tweakers te speulen. :9

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Wanneer komen nou eindelijk eens die stats...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

whizz666 schreef op 03 september 2004 @ 10:34:
Wel leuk om te zien hoe hier beetje bij beetje een clan aan het ontstaan is.

Mochten jullie -JT- ers eens zin hebben in een match dan moet iemand maar ff contact met mij opnemen of het challenge formulier op onze site invullen. Link staat in mijn sig.

lijkt me leuk om eens tegen mijn fellow tweakers te speulen. :9
Zou ik wel een keer leuk vinden. Zomaar voor de leut :9 . We vechten soms al regelmatig tegen UKLF... Als mede tweakers het wat vinden, gewoon een keer op een avond door de weeks ofzo... om uurtje of 9 dan ?

Maar dan moeten we wel een keertje met z'n allen kunnen natuurlijk. Wat enigzins niet zo simpel te realiseren is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Yohann!s schreef op 03 september 2004 @ 12:48:
[...]

Zou ik wel een keer leuk vinden. Zomaar voor de leut :9 . We vechten soms al regelmatig tegen UKLF... Als mede tweakers het wat vinden, gewoon een keer op een avond door de weeks ofzo... om uurtje of 9 dan ?

Maar dan moeten we wel een keertje met z'n allen kunnen natuurlijk. Wat enigzins niet zo simpel te realiseren is...
Dat is aan jullie om dat te regelen. je zou een forum ofzo kunnen maken op die site van jullie. we zien wel. je weer me iig te vinden he >:)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Yohann!s schreef op 02 september 2004 @ 14:04:

Japser schreef op 03 september 2004 @ 11:26:
Wanneer komen nou eindelijk eens die stats...????
Sorry heren nog geen tijd gehad :( , ben er momenteel druk mee bezig

Waarschijnlijk post ik ze vanavond

[ Voor 1% gewijzigd door @rno op 03-09-2004 18:53 . Reden: weer typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik ga weer eens een potje JOTR spelen ! totzo, andere -JT-ers ;) de UKLF:Warzone server is overdag erg leeg :/ en savonds stroomt ie vol... apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ook in het bezit gekomen van dit wonderlijke spel. Heb vanmiddag de trainingen wat gedaan en me daarna schoorvoetend in het online wereldje gestort. Het duurde even voordat ik doorhad wat er uberhaupt moest gebeuren en wie eigenlijk de tegenstander was, maar na een tijdje rommelen begint er een goed gevoel te ontstaan. Ik ben een hardcore bf1942 spel maar dit gaat me zeker bekoren. Het ziet er mooi uit en ik vind het soepel lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Hierbij de (nieuwe) Stats van alle (gevonden) -JT-'s bij elkaar:

van vorige week:
http://picserver.org/view_image.php/8H06Z67U22G4/p.gif

van deze week
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/N6FN8UIWW065

note: deze zijn in zwart-wit omdat picserver een limiet heeft van 200kb per plaatje en daarvoor hebben we eigenlijk te veel JT-er hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
hoe kan je zien welke server stats enabled hebt (ik sta er trouwens tussen evert.999 -jt- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 03 september 2004 @ 19:30:
Ik ga weer eens een potje JOTR spelen ! totzo, andere -JT-ers ;) de UKLF:Warzone server is overdag erg leeg :/ en savonds stroomt ie vol... apart.
jah klopt jah aan begin van de avond zijn er er maar een paar ...best leuk wel ..
en rond 9 a 10 uur is ie vol ....maar er word teminste normaal gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ik heb nog niet echt veel met de JT nick gespeeld. Dat ga ik van de week doen enzo. Morgen heb ik een potje met dat InternationalCoflict.com. Iemand die dat ook speelt hier? En mischien wel in de 2nd spetzan division zit?

Ik begin public namelijk beetje beu te worden, kwaliteit ligt erg laag laatste tijd.

Speelde van de week Tobo Wetlands, is eigenlijk mijn favourite map, en me team presteerde erg slecht, na 2 minuten waren we al 1 psp down. Na wat geknok lukte het mij en een andere speler om C (het midden) terug te krijgen, ik ben toen op defense gegaan en heb C 40 minuten lang vast weten te houden ( 120 kills :X ). Laatste 5 minuten trachte ik te hlpen met inpikken van hun PSP om de win te securen, ik was nog geen minuut van C weg of we waren hem weer kwijt. Het is zo erg om te zien dat sommige mensen geen zak om defense etc geven en gewoon blind de pijltjes op de map volgen.
'T was trouwens wel me 1e game waar ik 1000 Exp points haalde in een uur. Dat was wel ff kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort een headset aanschaffen, vooral voor gebruik bij de joint tweakers :) .
Ik heb Roger Wilco op mn pc staan. Gebruiken de Joint tweakers die al een headset hebben dit ook? Kan ik dit gebruiken bij het joint opsen? En met wat moet ik dan inloggen op de teamspeakserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op 04 september 2004 @ 12:03:
ik heb nog niet echt veel met de JT nick gespeeld. Dat ga ik van de week doen enzo. Morgen heb ik een potje met dat InternationalCoflict.com. Iemand die dat ook speelt hier? En mischien wel in de 2nd spetzan division zit?

Ik begin public namelijk beetje beu te worden, kwaliteit ligt erg laag laatste tijd.

Speelde van de week Tobo Wetlands, is eigenlijk mijn favourite map, en me team presteerde erg slecht, na 2 minuten waren we al 1 psp down. Na wat geknok lukte het mij en een andere speler om C (het midden) terug te krijgen, ik ben toen op defense gegaan en heb C 40 minuten lang vast weten te houden ( 120 kills :X ). Laatste 5 minuten trachte ik te hlpen met inpikken van hun PSP om de win te securen, ik was nog geen minuut van C weg of we waren hem weer kwijt. Het is zo erg om te zien dat sommige mensen geen zak om defense etc geven en gewoon blind de pijltjes op de map volgen.
'T was trouwens wel me 1e game waar ik 1000 Exp points haalde in een uur. Dat was wel ff kicken.
Dat heb je idd netjes gedaan. Ik ben nog geen mensen tegengekomen die in een uur tijd nabij de 1000 exp. of meer hebben gehaald. Ik speel dan ook hoofdzakelijk in maps met een speeltijd van 30 min. omdat ik een uur toch een beetje aan de lange kant vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
UltraR-pc schreef op 04 september 2004 @ 15:22:
Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort een headset aanschaffen, vooral voor gebruik bij de joint tweakers :) .
Ik heb Roger Wilco op mn pc staan. Gebruiken de Joint tweakers die al een headset hebben dit ook? Kan ik dit gebruiken bij het joint opsen? En met wat moet ik dan inloggen op de teamspeakserver?
We gebruiken dus idd meestal TeamSpeak

Macer schreef op 23 juli 2004 @ 21:27:

Inmiddels heeft Will -JT- NL ook een Teamspeak server draaien welke je kan vinden onder:
- 82.168.46.18 serverpass : dordrecht

Dat staat dus op de eerste pagina van dit topic.

Je logt gewoon anoniem in (kun je aanvinken) en vult gewoon je nickname in liefst die je ook in Joint Ops gebruikt.

Roger Wilco heb ik totaal geen ervaring mee.

Ik heb trouwens sinds donderdag een nieuwe headset, namelijk een Sennheiser PC 130. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Het geluid wat er uit komt is echt bijzonder goed vind ik.

http://www.sennheisercommunications.com/pr-pc130.html

[ Voor 20% gewijzigd door Eggbird op 04-09-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Dat heb je idd netjes gedaan. Ik ben nog geen mensen tegengekomen die in een uur tijd nabij de 1000 exp. of meer hebben gehaald. Ik speel dan ook hoofdzakelijk in maps met een speeltijd van 30 min. omdat ik een uur toch een beetje aan de lange kant vind. :)
Om dat te bereiken heb ik me ook helemaal suf gefragged. Ik ging zelf niet echt vaak dood, een keer of 24 ofzo. Ik ging bijna buiten de zone van PSP C liggen, psies op de weg waar hun langs kwamen, en verder blijf ik bewegen veel bewegen. En verder revivde ik er op los met 50 revives ofzo. Medics zijn zo goed, maar zo onderschat. Niemand wil ooit medic zijn omdat iedereen die lame grenade launcher wil....

Ik weet niet of iemand dat JO filmpje heeft gezien waar zogenaamd sprake was van "Teamplay". Een veel geloofd filmpje wat echte samenwerking zou moeten laten zien. want wat is dat een lachertje zeg.
Dat filmpje is in elkaar gezet als demo hoe het in het echt zou verlopen :X ofzo. En die site http://www.internationalconflict.com beschouwd het als kwaliteits teamplay haha.
In dat filmpje zit een gast daadwerkelijk een minuut lang geproned naast een boom enzo. Iedereeen staat op een hoopje wat nep enzo. Dit heeft niets te maken met de werkelijkheid van het spelen met joint operations. 1 iemand had zo die 20 man kunnen afmaken 8)7

Anyways ik hoop dat er binnenkort iemand op Teamspeak komt, ik ga binnekort ook sennheisertje halen 150 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ben nu een tijdje aan de gang met de mission editor NILE en het ziet er allemaal best leuk uit al weet ik nog niet helemaal hoe het goed werkt.

Zou graag de meningen willen checken op mijn volgende voorstel:

zou het mischien handig zijn om een appart topic te openen over deze mission editor?
soort vraag en antwoord over de editor
zelf gemaakte mappen ruilen
en eventueel ervaringen delen hoe alles werkt en beter gemaakt kan worden.

Zo had ik een helicopter in een game gezet alleen toen ik erin stapte draaide er niets en had ik niet het geluid wat erbij hoorde

schieten en vliegen ging dus weer wel :?
mischien dat we dan in een later stadium de beste mappen op een -JT- server kunnen zetten.

het is maar een voorstel mijn vraag is alleen hoe denken jullie erover

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op 04 september 2004 @ 16:22:
[...]

Om dat te bereiken heb ik me ook helemaal suf gefragged. Ik ging zelf niet echt vaak dood, een keer of 24 ofzo. Ik ging bijna buiten de zone van PSP C liggen, psies op de weg waar hun langs kwamen, en verder blijf ik bewegen veel bewegen. En verder revivde ik er op los met 50 revives ofzo. Medics zijn zo goed, maar zo onderschat. Niemand wil ooit medic zijn omdat iedereen die lame grenade launcher wil....
Medics worden idd zwaar onderschat. Maar ik vond dit in het begin van de release (paar weken terug toen het spel net uit was) een stuk erger. Toen was er bijna geen medic te bekennen. Als je dan speelt in een TKOTH map met geen PSP`s en er zijn bijna geen medics dan is dat behoorlijk frusterend, dit is ook de oorzaak dat is zelf maar ben overgestapt naar het medic zijnde en het bevalt me uitstekend moet ik zeggen.

Gisteravond trouwens nog effe een AAS map gespeeld met m`n *INF* teamleden. Ik speel dus zelf onder de naam "INF SLASH" mogelijk dat je me wel eens bent tegengekomen. Zaten ook nog wel een aantal JT-ers te spelen. Namen zijn me zo effe ontschoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Edwin van Cleef schreef op 05 september 2004 @ 14:50:
ben nu een tijdje aan de gang met de mission editor NILE en het ziet er allemaal best leuk uit al weet ik nog niet helemaal hoe het goed werkt.

Zou graag de meningen willen checken op mijn volgende voorstel:

zou het mischien handig zijn om een appart topic te openen over deze mission editor?
soort vraag en antwoord over de editor
zelf gemaakte mappen ruilen
en eventueel ervaringen delen hoe alles werkt en beter gemaakt kan worden.

Zo had ik een helicopter in een game gezet alleen toen ik erin stapte draaide er niets en had ik niet het geluid wat erbij hoorde

schieten en vliegen ging dus weer wel :?
mischien dat we dan in een later stadium de beste mappen op een -JT- server kunnen zetten.

het is maar een voorstel mijn vraag is alleen hoe denken jullie erover
Ik ga misschien ook wel prutsen met die editor, als er "genoeg" mensen zijn die ook eraan werken kun je wel topic openen denk ik, maar als er maar 5zijn ofzo, ja dan weet ik het ook niet :/ kheb binnenkort weer school dus weet niet of ik er echt actief mee bezig kan zijn.

Straks eerst even Format C: >:) zodat ik daarna weer JOTR kan installeren ! woei !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Yohann!s schreef op 05 september 2004 @ 15:20:
[...]

Ik ga misschien ook wel prutsen met die editor, als er "genoeg" mensen zijn die ook eraan werken kun je wel topic openen denk ik, maar als er maar 5zijn ofzo, ja dan weet ik het ook niet :/ kheb binnenkort weer school dus weet niet of ik er echt actief mee bezig kan zijn.

Straks eerst even Format C: >:) zodat ik daarna weer JOTR kan installeren ! woei !
Ik wil het hoofdzakelijk doen voor de editor zelf zodat de normale topics niet onoverzichtelijk worden en draden door elkaar gaan lopen.
Bij voldoende animo zou het best de moeite waard zijn om dit samen met een aantal anderen te ondernemen en ervaringen cq problemen uit te wisselen.

ik hoor wel wat de reacties hierop zijn en aan de hand daarvan zal ik even met de anderen overleggen hoe dit aan te pakken.
Verder zou ik namelijk in een later stadium een homepage willen openen speciaal voor deze editor als een soort feedback

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een leuk potje JT gedaan.
Er was ook best goede teamplay in ons team.

Afbeeldingslocatie: http://www.vaneede.com/~elwin/JO/public2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Voor mij zit er niet al te veel gamen meer in de aankomende 2 weken. Ik moet nog leren voor mijn laatste examen MCSE. Maar daarna ben ik zeker weer van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 06 september 2004 @ 06:40:
Voor mij zit er niet al te veel gamen meer in de aankomende 2 weken. Ik moet nog leren voor mijn laatste examen MCSE. Maar daarna ben ik zeker weer van de partij.
MSCE, das toch niet zo moeilijk. :P Welke module moet je nog doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Gisteren was de UKLF WARZONE server helemaal leeg.
Misschien moeten we een "backup" server zoeken voor als UKLF leeg is.

Zaterdag voor het eerst met headset gespeeld was wel erg leuk :D . Merk alleen dat me kill ration wel omlaag gaat daardoor.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onroptemraakle schreef op 06 september 2004 @ 14:57:

Zaterdag voor het eerst met headset gespeeld was wel erg leuk :D . Merk alleen dat me kill ration wel omlaag gaat daardoor.
Klopt maar dat is niet erg vind ik. JO blijft een teamspel en de fun wordt er wel groter van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ja dat was wel even schrikken, UKLF was helemaal leeg. Toen heb ik de eerste server gezocht waar de map Market op draaide en heb me daar aardig vermaakt.. Ging gisteren wel heel erg goed, flink wat kills en medics. Kon jammer genoeg het potje niet afmaken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Onroptemraakle schreef op 06 september 2004 @ 14:57:
Ik had gisteren ook nog willen spelen op UKLF, maar JO was er weer 's uitgeknald na een alt+tab. Dat heb ik trouwens regelmatig, dat ik dan geen beeld meer krijg :(. Na opnieuw opstarten kon ik niet meer connecten met NovaWorld...

Verder ben op verschillende servers te vinden, maar misschien is het handig om 's een lijstje te maken (en te plaatsen op de JT site?) van stabiele servers evt. met daarbij de instellingen (aantal spelers, tracers ja/nee, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 13:58:
[...]

MSCE, das toch niet zo moeilijk. :P Welke module moet je nog doen dan?
70-217, Active Directory admin. Die heb ik de eerste keer verprutst.
Ik heb wel:

70-210
70-215
70-216
70-218
70-219
70-221

Dus 70-217 is mijn laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Als de UKLF server leeg is, gewoon gaan inzitten. Doe ik ook altijd ;) en na een tijdje komt er 1tje binnen en dan weer 1tje en dat tempo stijgt vaak wel. Meestal zit je dan zo op 32man of meer ! Ligt wel beetje aan het tijdstip moet ik zeggen, maar je zal denk ik nooit langer dan 1 kwartier alleen zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno

@rno

- JT- NL medic

Yohann!s schreef op 07 september 2004 @ 11:08:
Als de UKLF server leeg is, gewoon gaan inzitten. Doe ik ook altijd ;) en na een tijdje komt er 1tje binnen en dan weer 1tje en dat tempo stijgt vaak wel. Meestal zit je dan zo op 32man of meer ! Ligt wel beetje aan het tijdstip moet ik zeggen, maar je zal denk ik nooit langer dan 1 kwartier alleen zitten :+
Geen wonder dat jij zoveel experience points hebt ;) Lekker snel alle spawnpoints overnemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

haha, bedankt voor de tip ;)

maar neej, schiet je niks mee op... je zou hooguit alleen maar hoger in de stats komen zonder dat je echt ervaring opdoet. Alleen hoe kom ik zo snel mogelijk op de volgende spawn :+

En tis nog saai ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 06 september 2004 @ 18:46:
[...]

70-217, Active Directory admin. Die heb ik de eerste keer verprutst.
Ik heb wel:

70-210
70-215
70-216
70-218
70-219
70-221

Dus 70-217 is mijn laatste.
Hmm dat is wel een van de leukere boeken vind ik. Ik vind AD sowieso een van de leukere dingen om mee bezig te zijn op een Windows Server. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.