Nog leuker is als die volle heli uit de lucht wordt geknalt.. Dan heb je snel heel veel kills..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Vet !! wil ik ook eens mee maken.... of juist net die persoon zijn, die de heli kapot knalt....Gaming247 schreef op 07 september 2004 @ 14:38:
Maakte vanmiddag wat leuks mee op de een 150 man server:
[afbeelding]
Te zwaar beladen??? Wat is dat!!![]()
Yohannis -JT- NL killed....
Yohannis -JT- NL killed.....
Yohannis -JT- NL killed......
Yohannis -JT- NL killed.......
Ik heb al paar dagen niet gespeeldVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 17:45:
tis wel rustig op de server van ons al 2x gehad dat er niemand was
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Ik dacht in eerste instantie alleen als je een voertuig bestuurde en er met de gun op dat voertuig mensen werden gekilled. Maar dan haal je nooit 184 assist neem ik aan..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd

Ja je hebt een key nodig...Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 13:19:
Moet je nou eigenlijk ook nog een key ter beschikking hebben om het spel te kunnen spelen? of kan je ook op g3h4xz0rd3 servers als je geen key hebt?
jammer joh
Maar zo'n goed spel is het geld echt wel waard.
301SQN
Beauty is in the eye of the beerholder
helaas is dat niet waar,je kan nl met een bepaald proggie online spelen via de lan functie (ik heb overigens wel een origineel spel,maar sommigen waar ik andere spellen mee speel niet).Maar je hebt gelijk,origineel is veel leuker,zeker omdat daar cheaters worden geband,neem bv no.21,een notoire cheater,en die kan op dit moment alleen maar via battlelan spelen,en daar is 1 nadeel aan,je kan helaas niet kicken.geforceddq schreef op 08 september 2004 @ 13:23:
[...]
Ja je hebt een key nodig...
jammer joh
Maar zo'n goed spel is het geld echt wel waard.
Dus nogmaals,dit spel is het echt waard om gekocht te worden.
Verwijderd
Ik wil het spel zo graag doen maar heb nu et geld niet
Gewoon kopen dat spel. Als je alles maar download komen er over een paar jaar bijna geen spellen meer uit. En je gaat mij niet wijsmaken dat je binnen nu en 3 dagen (ofzo) geen 39 Euro bij elkaar kunt krijgen.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:46:
Yo man, kan je er ook bij vertellen WAAR je die online LAN proggramma kan downloaden ?
Ik wil het spel zo graag doen maar heb nu et geld niet![]()
![]()
![]()
Bestel dan op Bol.com heb je 15dagen uitstel van je betaling tochVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:46:
Yo man, kan je er ook bij vertellen WAAR je die online LAN proggramma kan downloaden ?
Ik wil het spel zo graag doen maar heb nu et geld niet![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Anders kan je jezelf nog bezig houden met de demo die je gewoon gratis kan downloaden.
ik heb het 1 keer ingevuld en gewoon onderaan dat kruisje aangevinkt dat ik het niet iedere keer in hoef te vullen.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 16:19:
je snapt het niet hij bedoelt een programma dat als je op lan drukt gewoon verbinding maakt met de online servers snap je zonder dat je een serial key moet invullen bij dat klote novaworld
alleen na een update vraagt hij nog om mijn inlognaam en wachtwoord meer niet.
Als ik over lan speel heb ik nog nooit wat in hoeven vullen die serialkey is er niet voor niets dacht ik zo

[ Voor 64% gewijzigd door Edwin van Cleef op 08-09-2004 17:30 ]
computer voor alle werkzaamheden
Dus als je het een gaaf spel vind zal je het toch echt moeten kopen of tevreden zijn met de enige map uit de demo..
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Ik heb voorheen battlefield1942 gespeeld, maar vond altijd dat er overal maar wat werd aangekloot. Heb nooit in clan ofzo gezeten, maar die zullen wel goed gespeeld hebben denk ik. Sterker nog, sins ik nog maar de demo speelde (de 1e en de 2e en nu volledig spel) heb ik battlefield niet meer eens aangraakt, wat eigenlijk wel een beetje zonde is natuurlijk. Maar ja, JOTR is gewoon erg goed !Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 19:11:
Overweeg aankoop maar: zijn er genoeg servers met genoeg serieuze gamers te vinden? De game overlapt erg met Battlefield dus ik vreesde dat er wijnig gamers over zouden zijn voor Joint Operations.
Wat nog mooierder was geweest en wat ik soms ook een beetje mis, is dat je met de Blawk Hawk geen personeel kan droppen via trouwen (die dan naar beneden worden gegooit) omdat je dan boven de bomen van de jungle kan blijven zweven en toch personeel droppen. Er zouden dan ook stuk minder heli's crachen....
Maar euh, gewoon kopen
Trouwen? lolYohann!s schreef op 08 september 2004 @ 21:21:
[...]
Wat nog mooierder was geweest en wat ik soms ook een beetje mis, is dat je met de Blawk Hawk geen personeel kan droppen via trouwen (die dan naar beneden worden gegooit) omdat je dan boven de bomen van de jungle kan blijven zweven en toch personeel droppen. Er zouden dan ook stuk minder heli's crachen....
Maar ik begrijp wat je bedoeld, dat zou idd wel vet zijn, heb ik ook al es aangedacht.
3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar
Verwijderd
gewoon springenWat nog mooierder was geweest en wat ik soms ook een beetje mis, is dat je met de Blawk Hawk geen personeel kan droppen via trouwen (die dan naar beneden worden gegooit) omdat je dan boven de bomen van de jungle kan blijven zweven en toch personeel droppen. Er zouden dan ook stuk minder heli's crachen....
Maar euh, gewoon kopen
Je hebt toch gewoon parachutes in JO. Gewoon met je Black Hawk boven de jungle hangen eruit springen en ctrl r indrukken. Dan daal je ook langzaam af naar de jungle bodem. Ik weet alleen niet of je nog verder inzetbaar ben maar dat zien we dan wel weerYohann!s schreef op 08 september 2004 @ 21:21:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Temraakle op 08-09-2004 23:17 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Je moet es gaan baserapen op Mnt Surge OverviewYohann!s schreef op 07 september 2004 @ 18:18:
[...]
Vet !! wil ik ook eens mee maken.... of juist net die persoon zijn, die de heli kapot knalt....
Yohannis -JT- NL killed....
Yohannis -JT- NL killed.....
Yohannis -JT- NL killed......
Yohannis -JT- NL killed.......
[...]
trouwens, misschien zo gek nog niet
Verwijderd
Download de demo en probeer het?Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:16:
Ik heb een PIV 2 Ghz, 1024 Mb en 5900 Ultra zakrekenmachine. Ik wil hem op minimaal 1024*768*32 spelen bij medium instellingen, en een minimale gemiddelde framerate van 40 fps. Is dat haalbaar. Ik ga eind dit jaar upgraden, maar ik wil hem nu ook kunnen spelen, vandaar.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
de full loopt beter als de demo
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 17:32 ]
Bij mij draait op met een p4 2.4 op 2.7ghz en een gf4 ti4200 op die settings werkelijk probleemloos.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:16:
Ik heb een PIV 2 Ghz, 1024 Mb en 5900 Ultra zakrekenmachine. Ik wil hem op minimaal 1024*768*32 spelen bij medium instellingen, en een minimale gemiddelde framerate van 40 fps. Is dat haalbaar. Ik ga eind dit jaar upgraden, maar ik wil hem nu ook kunnen spelen, vandaar.
de framerate is bij mij natuurlijk wel lager maar het is prima te spelen zo zit gemiddeld tussen de 25 en 28 frames per seconde dus niet slecht.
Dit is overigens wel gebeurd na de laatste update.
Jouw systeem kan dat spel moeiteloos aan volgens mij
Verwijderd
En nog iets grappigs op die server was dat in het begin dat een rebel (ik was joint) steeds naar dezelfde plek ging om te snipen dus ik had hem op een gegeven moment door en 2x achterelkaar kon ik hem zo killen heel easy...dus ik zei zo ...noob niet serieus bedoeld maar meer voor de gein...(wist niet eens dat ik een nl was) begon die met woorden te smijten waar je u tegen zegt ....en toen zei die ook nog dat ik mij "ownde" grappig.
Maar prox goed werk !
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Bij lange na niet. Heb de demo geprobeerd. Bij 800*600*32 en alles LOW of OFF, draai ik niet meer als 20 frames schat ik. Met uitschieters naar de 30 en 10. Draaid voor geen meter dus. Ik weet niet waar het aan ligt, maar dit belooft niet veel goeds. Bij gemiddelde instellingen was het helemaal een drama overigens.Edwin van Cleef schreef op 09 september 2004 @ 19:50:
[...]
Bij mij draait op met een p4 2.4 op 2.7ghz en een gf4 ti4200 op die settings werkelijk probleemloos.
de framerate is bij mij natuurlijk wel lager maar het is prima te spelen zo zit gemiddeld tussen de 25 en 28 frames per seconde dus niet slecht.
Dit is overigens wel gebeurd na de laatste update.
Jouw systeem kan dat spel moeiteloos aan volgens mij
Draaid de originele versie echt aanzienlijk beter dan de demo? Want de demo is onspeelbaar op mijn pc.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:28 ]
gewoom op deticated servers en een simpele crack
Ik heb het spel zelf niet, maar een vriend heeft het gedownload en kan gewoon online spelen..
Tja ik heb een PIV2,8 1024mb geheugen en radeon 9800pro. De full draai ik alles op normal, shadows off en frame effects ook. Trilinear filtering en geen AA. En 1024*768 res. En dan draait het allemaal behoorlijk goed.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 21:25:
[...]
Bij lange na niet. Heb de demo geprobeerd. Bij 800*600*32 en alles LOW of OFF, draai ik niet meer als 20 frames schat ik. Met uitschieters naar de 30 en 10. Draaid voor geen meter dus. Ik weet niet waar het aan ligt, maar dit belooft niet veel goeds. Bij gemiddelde instellingen was het helemaal een drama overigens.
Draaid de originele versie echt aanzienlijk beter dan de demo? Want de demo is onspeelbaar op mijn pc.
Maar demo moet ik ook omlaag schroeven anders loopt ie niet lekker. Dat scheeld behoorlijk, maar ik weet zo niet meer hoe ik em daar draaide.
Dus het zou goed kunnen dat je pc het NET NIET kan trekken op die settings (bij de full) en in dat geval ligt dat aan je cpu. Maar zorg ook dat je niet allerlei zooi op de achtergrond hebt draaien van windows. En zorg natuurlijk voor nieuwste update voor gfxcard en directx9c. Maar ik ga er vanuit dat je dat al wel hebt.
Het maakt trouwens ook veel uit op wat voor server je speeld. Als je met 100 man speeld draait het veeel minder goed dan met bijvoorbeeld 64. Al die spelers is als je het mij vraagt het aller zwaarst van het spel. Als er namelijk echt niemand is op een server zal je fps veeeeeel hoger zijn dat dat je midden in "the heat of the battle" zit met honderen mensen.
Ohja, 40 FPS is sowieso wel een hoge eis met de huidige games van vandaag met zo'n systeem.....
De 5900 series (alle 5000 trouwens) van nvidia schenen ook zwaar tegen te vallen, wat daar verder waar van is weet ik natuurlijk niet zeker.
40 frames is ook echt niet nodig, als je je er aan ergert als je geen 40 haalt is dat meer psychisch denk ik. Je mag er gerust 10 vanaf halen.
Joint Ops ziet er misschien niet enorm goed uit en dan ben je snel geneigd te denken dat je dit spel makkelijk moeten kunnen draaien. En ja, natuurlijk is de engine niet super. Maar nogmaals door het hoge aantal spelers wordt het gewoon zo zwaar en dat moet je dus niet vergeten. Denk alleen maar al aan doom 3 die maar 4 mensen ondersteund bij MP.
[ Voor 18% gewijzigd door Eggbird op 09-09-2004 21:46 ]
Wat heb ik toch een enorme hekel aan die eikels die met bommen en ander groot spul de base gaan bestoken terwijl FF aan staat.. Ze raken bijna niks, alleen hun eigen squad...
Ging inderdaad lekker met z'n tweeën. Het zijn niet alleen gasten die een base bestoken, ook om het spawnpoint werd ik met kogels door een van die eikels geraakt.Macer schreef op 09 september 2004 @ 23:13:
Heb me vanavond best goed vermaakt op UKLF:Warzone.. We begonnen met een man of 6 (de rest was allemaal UKLF), maar al snel kwamen er een heel stel bij... De laatste paar potjes aardig samengewerkt met Arno... Ging wel goed, we waren allebei medic om elkaar op te lappen, moet je alleen wel zorgen dat niet allebei tegelijk de pijp uit gaat...
Wat heb ik toch een enorme hekel aan die eikels die met bommen en ander groot spul de base gaan bestoken terwijl FF aan staat.. Ze raken bijna niks, alleen hun eigen squad...![]()
acteur in Joint Tweakers The Movie
Verwijderd
Dat er op de joint tweakers site wordt gezegd dat dit spel niet tot de mooisten van dit moment hoort vind ik zwaar onterecht.
Far Cry heeft me bovendien precies 5 minuten weten te boeien, terwijl JO dit toch al ongeveer een maand doet... Tot PES4 op de Xbox heb ik me spel wel gevonden...
de demo is idd wat zwaarder maar dan moet mijn systeem er ook wat moeite mee hebben ik heb alle settings op normaal staan en schaduwen aanVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 21:25:
[...]
Bij lange na niet. Heb de demo geprobeerd. Bij 800*600*32 en alles LOW of OFF, draai ik niet meer als 20 frames schat ik. Met uitschieters naar de 30 en 10. Draaid voor geen meter dus. Ik weet niet waar het aan ligt, maar dit belooft niet veel goeds. Bij gemiddelde instellingen was het helemaal een drama overigens.
AA probeer ik niet eens
ik kan de game prima spelen op een reso van 1280*1024 als het moet dus geen punt.
Alleen op servers net 100 man of meer is hij niet meer voorruit te branden maar dat ligt natuurlijk niet alleen aan mijn systeem

Morgen dan maar weer spelen
Laten we nou even wel zijn.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:33:
Joint Operations niet zo'n super engine, niet zo heel mooi? Ik vind em super mooi, zelfs in lage instellingen, ik heb ook Far Cry gedaan, en ik vind Joint Operations bijna net zo mooi.
Joint Ops ziet er prima uit en natuurlijk is et een goeie engine. Maar kijk nou es naar de unreal engine 2. Dat spel kan ik (en dan heb ik het over UT2004) alles op z'n hoogst draaien en ik verbaas me er over hoe goed het dan nog loopt en hoe vet het eruit ziet. Vooral textures zijn in sommige maps echt waanzinnig gedetailleerd in UT2004 en dat is juist iets wat in JO een stuk minder is. Landschappen vanuit een heli zijn daarentegen natuurlijk weer enorm goed in JO.
UT2004 ziet er gewoon vet uit en het draait ook nog es geweldig (ook als je die characters ziet). Als ik alles op high zet bij Joint Ops ziet het er ook geweldig uit, maar draait het voor geen meter op mijn syteem, zelfs als ik op een lege server zit. Bovendien kan ik het niet eens op z'n hoogst zetten omdat je dan een zwart scherm krijgt, want natuurlijk wat merkwaardig is.
En kijk alleen al naar hoeveel games gebruik maken van de unreal engine 2 en welke games gebruik maken van novalogics engine (origineel de comanche engine die natuurlijk flink bijgewerkt is).
Natuurlijk maakt het ook uit waar de engine voor bedoeld is. Zo is de comanche engine natuurlijk gemaakt voor enorme landschappen die je hebt in een heli. Pcies wat joint ops ook nodig heeft en een spel als UT2004 iets minder.
Maar goed, Joint Ops is absoluut een knap spel qua GFX, maar gewoon niet de top. Maar niemand zegt ook dat dat nodig is. Ik heb verder ook echt geen commentaar op Joint Ops, ik vind et spel geweldig en heb het nu al veel meer gespeeld dan UT2004 + mods als je het mij vraagt.
Ik neem aan dat je namelijk (onderandere) op mij doelde met je post. Dus joint ops is een prachtig spel, niks mis mee, maar het kan beter (niet nodig).

Verwijderd
soms is ie er wel en soms weer nietYohann!s schreef op 10 september 2004 @ 23:15:
Zo eindelijk staat JOTR weer op mijn pc. Wil ik gaan spelen kan ik de UKLF Warzone niet vindenis ie echt weg ? of alleen tijdelijk ofzo... en waar spelen jullie nu dan op eventueel ? (kon ook geen JT-ers vinden
).
Morgen dan maar weer spelen
afbeelding2

Toch nog iets wat ik kon raken

Hier Promotje lekker onopvallend.
Zijn er nog mensen die teamspeak wel eens gebruiken?
Was gisteren net 3 minuten ingelogd toen Novaworld er weer eens uitklaptte...
Het inloggen op de teamspeak server lukt niet bij mij. (ik gebruik roger wilco). Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, hij geeft simpelweg aan: joinen server mislukt.Onroptemraakle schreef op 13 september 2004 @ 14:58:
afbeelding1
afbeelding2
[afbeelding]
Toch nog iets wat ik kon raken![]()
[afbeelding]
Hier Promotje lekker onopvallend.
Zijn er nog mensen die teamspeak wel eens gebruiken?
Beauty is in the eye of the beerholder
September has arrived, and for some, it’s back to school! While for others it just means there will be fewer people at the mall and the beach. But this month also means NovaLogic has a couple of exciting events in store! The first one is for our East Coast fans. We will have a booth at the iGames Expo at the Hammerstein ballroom in New York City on 9/10-12. Stop by to say hi! We will be attempting to break the world record attempt Saturday night at the event. Come out and witness history! The other is a top-secret announcement that will definitely shake up things. Tune in later this month for that announcement.
Verwijderd

Word ik er opeens uit gekickt en ben ik weer bij beginscherm van navaworld
dank u

nieuwe patch met voertuigen en wapens ?Japser schreef op 13 september 2004 @ 15:24:
Iemand al enige clue van wat die grote belangrijke mededeling van Nova zal zijn deze maand?
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 20:54 ]
hoe komt dit ? 2-3weken geleden (door de weekse avonden) wel gewoon minimaal 6 tweakers ofzo.. (was altijd erg gaaf) maar nu is het iets minder....
Kheb trouwens geen idee wat die nieuwe patch zal zijn.... misschien Apache/Hinds helicopters en of Tanks
Edit: hetzelde als Dennis B.
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 13-09-2004 23:08 ]
Roger thatMedicaster schreef op 14 september 2004 @ 07:59:
Laatste dagen speel ik ook iets minder, gewoon puur omdat ik het te druk heb met andere dingen. Ik speel dus ook geen andere games, maar ik denk dat ik vandaag toch echt maar weer ff tijd moet maken.
Verwijderd
Waarom zeur je dan... je zegt zelf dat je een "klotekaart" hebt. Zorg dan dat je geen klotekaart heb en je zal zien dat het spel mooi is. En dat Far Cry in low nog steeds 20x mooier is, vind ik totaal niet. Maar das een mening. Jij bent volgens mij de eerste die begint over een mouselag. Ligt het allemaal niet gewoon aan je systeem ofzo ? incl. OS. ?Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 17:14:
Wat hebben ze met de Commanche 4 engine gedaan? Ik haal maar 15-25 fps in de Land Vehicles Training op het beginpunt met alles op Low en 800x600 res! Met DF: BHD had ik in vele malen complexere levels 40-50 fps (schat ik) met alles op het hoogst en 1024x768! Het menu loopt bij mij op 60 fps en dan is er nog steeds mouselag (met 1.3 patch). Wat een prutsers, ga eens wat langer aan die engine sleutelen! Met Far Cry haal ik met texture detail op med, de rest op low en 1024x768 res 30-40 fps, met soms pieken van 60 en 100 fps. Daarnaast is Far Cry in low nog steeds 20x mooier dan Jointops op high. Is er iets waar dit aan kan liggen, want multiplayer is al helemaal niet te doen. Ik weet dat er een klotekaart in mn systreem zit, maar Doom 3 en Far Cry lopen prima.
Joint Operations is een geweldige Multiplayer game !
EDIT: Thanks Dennis B.
Verwijderd
Am-enYohann!s schreef op 14 september 2004 @ 17:54:
[...]
Waarom zeur je dan... je zegt zelf dat je een "klotekaart" hebt. Zorg dan dat je geen klotekaart heb en je zal zien dat het spel mooi is. En dat Far Cry in low nog steeds 20x mooier is, vind ik totaal niet. Maar das een mening. Jij bent volgens mij de eerste die begint over een mouselag. Ligt het allemaal niet gewoon aan je systeem ofzo ? incl. OS. ?
Joint Operations is een geweldige Multiplayer game !![]()
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 17:30 ]
Ik dacht dat het inmiddels wel duidelijk was dat Joint Ops wel redelijk wat van je pc vraagt. Dat is nu 1maal zo. Maar dat neemt niet weg dat het een coole game is. Bovendien ziet Joint Ops er met high detial echt wel beter uit als far cry op low. Ik zal wel ff kijke of ik een goeie vergelijking kan vinden.Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 17:14:
Wat hebben ze met de Commanche 4 engine gedaan? Ik haal maar 15-25 fps in de Land Vehicles Training op het beginpunt met alles op Low en 800x600 res! Met DF: BHD had ik in vele malen complexere levels 40-50 fps (schat ik) met alles op het hoogst en 1024x768! Het menu loopt bij mij op 60 fps en dan is er nog steeds mouselag (met 1.3 patch). Wat een prutsers, ga eens wat langer aan die engine sleutelen! Met Far Cry haal ik met texture detail op med, de rest op low en 1024x768 res 30-40 fps, met soms pieken van 60 en 100 fps. Daarnaast is Far Cry in low nog steeds 20x mooier dan Jointops op high. Is er iets waar dit aan kan liggen, want multiplayer is al helemaal niet te doen. Ik weet dat er een klotekaart in mn systreem zit, maar Doom 3 en Far Cry lopen prima.
Ik ben zelfs "bang" dat joint ops bij sommige aspecten nog een "bedreiging" kan zijn voor Far Cry als die ook op high staat. Alleen tis inderdaad wel zo dat Far Cry beter draait, dat is een feit.
Misschien bedoelde je trouwens ook meer dat de omgevingen van far cry mooier zijn dan van joint ops. Maarja wat wil je, Far Cry speeld zich ook af op tropische droom eilanden en Joint Ops in indonesie waar je bijvoorbeeld geen witte stranden en prachtig helder water hebt en waar de kleuren in de natuur allemaal net wat veller zijn. Maar dat heeft verder weinig te maken met de mogelijkheden van de engine.

(klik op het plaatje voor de 1024*768 versies)
Dat water is trouwens wel heel erg verschrikkelijk lelijk in far cry op low.
Ik hoop in iedergeval dat je nu inziet dat Joint Operations op high toch wel een tikkeltje mooier is dan Far Cry op low.
[ Voor 7% gewijzigd door Eggbird op 14-09-2004 19:26 ]
Verwijderd
Mensen die wél lezen, begrijpen dat het er mij om gaat dat JointOps meer van je PC vergt dan een game als Far Cry terwijl het grafisch lelijker is. Dit was niet het geval bij DFBHD, terwijl dat wél dezelfde engine is. Je kunt dan wel lullen dat het een upgrade is van de engine en het daardoor komt, maar Call Of Duty loopt ook nog steeds op Quake 3, is grafisch leuk en speelt soepel. Behalve iets betere textures en Pixel Shaders kan ik trouwens niet zoveel opnoemen wat JointOps mooier maakt dan DFBHD. Dus waar zijn die 35 frames in mijn geval dan heen gegaan? (BHD High vs JO low) Als ik de screenshots hierboven bekijk kan ik niet echt zeggen dat het even mooi is als Far CryYohann!s schreef op 14 september 2004 @ 17:54:
[...]
Waarom zeur je dan... je zegt zelf dat je een "klotekaart" hebt. Zorg dan dat je geen klotekaart heb en je zal zien dat het spel mooi is.
Als het puur aan de kaart ligt, waarom hebben de posters hier dan geen hogere framerates dan 40 fps? Dit lukt je met een betere kaart met Far Cry in ieder geval wél. Andere spelers die wat minder oppervlakkig zijn hebben de mouselag wél opgemerkt, daar is ook een patch voor gekomen. t is nou veel minder geworden, maar als ik t vergelijk met andere games (UT, SOF, QIII, CS, DOOM) is het nog steeds triest.
@Medicaster, ik ben met je eens dat het op low minder uitziet dan JointOps op high, maar bekijk je objecten van dichtbij, dan wint Far Cry wél (van High tenminste, Very High heb ik niet gezien). Alles is minder hoekig en de voertuigen zijn ook mooier.
EDIT: Maar vooruit, ik geef t toe, het is een tikkeltje overdreven. Als ik far cry echter speel geven de graphics mij een veel meer afgewerkt gevoel. Daarnaast is eht water als je speelt weldegelijk transparant in low, wat je op de screen niet kunt zien
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 20:09 ]

(klik op de screens voor 1024*768)
Dit is dus Far Cry op z'n aller hoogst. En het loopt nog lekker ook. Tja dat is idd absoluut zo. Far cry is grafisch gezien beter.
En toch: Ik heb far cry al veeeel langer dan Joint Operations en ik weet absoluut zeker dat ik Joint Operations nu al veeeel meer gespeeld heb.
Dat geeft voor mij aan dat graphics dus niet alles is.
Dat je Joint Ops niet fatsoenlijk kunt draaien is idd jammer en het spel had ongetwijfeld beter gekunt qua performance, maar misschien is een upgrade toch geen slechte investering. Het kan in iedergeval vlink wat toffe late game uurtjes op leveren.
[ Voor 10% gewijzigd door Eggbird op 14-09-2004 20:08 ]
Verwijderd
Inderdaad multiplayer roeleert, ik heb ut2k bijv. meer gespeeld dan morrowind en diablo bij elkaar (bij beide games was ik dik over het einde heen, en ze zijn lang, erg lang). Maar ik heb jointops gekocht, ervan uit gaand dat ik het net zo fatsoenlijk kon spelen als far cry en dat valt me heel erg tegen.Medicaster schreef op 14 september 2004 @ 20:02:
ja ik weet het hier kan Joint Operations niet tegen op:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
(klik op de screens voor 1024*768)
Dit is dus Far Cry op z'n aller hoogst. En het loopt nog lekker ook. Tja dat is idd absoluut zo. Far cry is grafisch gezien beter.
En toch: Ik heb far cry al veeeel langer dan Joint Operations en ik weet absoluut zeker dat ik Joint Operations nu al veeeel meer gespeeld heb.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geeft voor mij aan dat graphics dus niet alles is.
Dat je Joint Ops niet fatsoenlijk kunt draaien is idd jammer en het spel had ongetwijfeld beter gekunt qua performance, maar misschien is een upgrade toch geen slechte investering. Het kan in iedergeval vlink wat toffe late game uurtjes op leveren.![]()
Wat voor kaart draai jij m op btw met hoeveel fps? Let me know, want ik baal er echt heel erg van, delta force ging er namelijk ook in als koek
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 20:19 ]

Meestal rond de 40 dus. Als het echt druk is kun je ineens behoorlijke frame drops krijgen. En als het ECHT chaos is (dus op een 150 man server en dat iedereen op 1 plek tegelijk is en de kogels je om de oren vliegen, wat overigens prachtige momenten zijn als je het overleeft, lage FPS of niet.
Ohja ik draai ALLES op normal, alleen frame effects OFF en particle effects op low en shadows ook OFF. Trilineair texture filtering en geen AA.
M'n system specs zijn:
Pentium IV 2,8 Ghz 1 mb cache
1024 MB DDR PC333 (2 van 512, dual channel)
Sapphire Radeon 9800 Pro 128 mb ddr
Niks overgeklokt ofzo.
Die videokaart is trouwens op dit moment denk ik 1 van de beste qua prijs/kwaliteit verhouding (Iets van tegen de 200 euro). De vetste kaarten van dit moment zijn gewoon veeeeel te duur voor wat ze waard zijn, ookal draaien de huidige spellen dan perfect.
Ik heb dus zeker geen high-end system, tkan allemaal nog veel beter tegenwoordig, dus het valt nog wel een BEETJE mee met wat joint ops van je pc eist.
[ Voor 10% gewijzigd door Eggbird op 14-09-2004 20:45 ]
veel hoger draaien dan dat je nu doet.
zonder dat je prestaties erg hard achteruit gaan.
Heb zelf :
Asus A7N8X
AMD 2400+ @ 2700+
Sapphire Radion 9600 pro UE
pc2700 768mb
Draai alles op medium behalve 2 op high
AA op 6x en texture filtering anistropic.
Loopt gewoon heerlijk
heb fraps nog niet geprobeerd.
Probeer het eens om het wat hoger te zetten
| Youtube |
Als ik Terrain poly detail en object poly detail op high zet (dat kost namelijk het minst reken kracht want deze opties schijnen niet zo heel veel te verschillen, aangezien alles voor elke speler ongeveer het zelfde er moet uit zien qua vormen) en 6x AA en anistropic texture filtering kost dat iets van 10 FPS op een map zonder players.
Maar aangezien in sommige situaties elk extra framepje per seconde welkom is laat ik het op normal en trilinear filtering staan. Maaaar ik laat dat 6x AA wel aan want dat kost volgens mij echt nauwelijks FPS (moet natuurlijk nog blijken in een echte game) en dan zien alle randen er toch net wat gelikter uit.
thx voor tip
bron: http://www.nova-inside.com/JO expansion pack comming, JO: Escalation
NovaLogic shortens the name but expands the game in this first official expansion to Joint Operations.
Not much is known about add-on pack (heck, it won't even be formally announced until later this week), but our spies tell us you can expect several new environments, characters, and (probably most importantly) several new vehicles to keep things exciting.
Joint Ops has carved out a dedicated audience for itself with its massive 100-player+ battles, and this expansion should only keep that going.
Release date: November (but remember it's NovaLogic )
Lijkt me wel vet
[ Voor 5% gewijzigd door Eggbird op 15-09-2004 08:45 ]
Expansion pack... dus er zal voor betaald moeten worden ?Medicaster schreef op 15 september 2004 @ 08:44:
[...]
bron: http://www.nova-inside.com/
Lijkt me wel vet
Maar dat is ff afwachten natuurlijk.
Verwijderd
Developer: Novalogic | Publisher: Novalogic
Release Date: November
Novalogic shortens the name but expands the game in this first official expansion to Joint Operations. Not much is known about add-on pack (heck, it won't even be formally announced until later this week), but our spies tell us you can expect several new environments, characters, and (probably most importantly) several new vehicles to keep things exciting. Joint Ops has carved out a dedicated audience for itself with its massive 100-player+ battles, and this expansion should only keep that going.
Our Prediction: It probably won't convert non-believers, but the new vehicles should make it a must-have for any Joint Ops player.
--------
Zouden ze echt november halen ?
En het voordeel is dat er veel medics rondlopen die je nog healen ook
Net ook weer een paar uurtjes gespeeld en het ging echt super.. Ben zelfs 1 keer eerste geworden.. moet alleen eens zorgen dat ik niet zoveel gedood wordt
wil me ook maar aanmelden bij JT
solomo -JT- NL
speel medic of sniper (denk ik
Hebben ze ook stats ? dan is het wel leukMacer schreef op 15 september 2004 @ 15:53:
Als UKLF niet aanwezig is of leeg/vol is Rice Paper een goeie vervanger... Er wordt daar redelijk goed samengespeeld en zit meestal wel vol..
En het voordeel is dat er veel medics rondlopen die je nog healen ook
Net ook weer een paar uurtjes gespeeld en het ging echt super.. Ben zelfs 1 keer eerste geworden.. moet alleen eens zorgen dat ik niet zoveel gedood wordt

We kunnen misschien dan wel Rice Raper als 2e server zetten zegmaar waar de meeste -JT-ers spelen. Word er wel btw AAS gespeeld ? of andere modes. Vind AAS nog steeds het beste en daarna komt TKOTH.

Deze map was wel lachen. Eén grote race baan! (Ergens op de East coast server)
Wanneer UKLF weer eens leeg is zit ik meestal op de KIA server of die van KRK meestal servers waar tracers uit staat.Yohann!s schreef op 15 september 2004 @ 19:36:
[...]
We kunnen misschien dan wel Rice Raper als 2e server zetten zegmaar waar de meeste -JT-ers spelen. Word er wel btw AAS gespeeld ? of andere modes. Vind AAS nog steeds het beste en daarna komt TKOTH.
En ik speel ook nog wel 's op een van de dino servers, waar stats bijgehouden worden, maar wel met tracers..
Verder heb ik de afgelopen tijd vooral met Onroptem gespeeld, wat meestal best goed gaat.
ik bedoelde dus onroptem

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 15-09-2004 23:29 ]
Onroptem niet OnrotepPromoX schreef op 15 september 2004 @ 22:54:
De krk server vind ik ook wel een aandrader, een server voor maar 40 spelers waar meestal vrij goed samengespeeld wordt.
En ik speel ook nog wel 's op een van de dino servers, waar stats bijgehouden worden, maar wel met tracers..
Verder heb ik de afgelopen tijd vooral met Onrotep gespeeld, wat meestal best goed gaat.

Morgen geen school dus ik ben 'heel' de dag zo beetje online.
[ Voor 4% gewijzigd door Temraakle op 15-09-2004 23:00 ]
Nummertje 1:

Plaatje linkt naar de 1600*1200 versie.
1280*960: http://freepgs.com/akkara...rfare_wallpaper1_1280.jpg
1024*768: http://freepgs.com/akkara...rfare_wallpaper1_1024.jpg
Nummertje 2:

Plaatje linkt naar de 1600*1200 versie.
1280*960: http://freepgs.com/akkara...rfare_wallpaper2_1280.jpg
1024*768: http://freepgs.com/akkara...rfare_wallpaper2_1024.jpg
Ik heb trouwens geen idee of dat lasertje wel realistisch is, denk het niet, maar het staat dacht ik wel leuk.
Hier zijn de links naar de originele screens:
http://freepgs.com/akkara...an_warfare1_origineel.jpg
http://freepgs.com/akkara...an_warfare2_origineel.jpg
De screens zijn genomen met alles op z'n ALLER hoogst, behalve frames effects, die staan uit, omdat m'n radeon kaart dan raar gaat doen (op z'n hoogst dan). Maar van frame effects zou je toch niks terug zien in deze screens.
De plaatjes zijn vrij groot, tis namelijk de aller hoogste kwaliteit voor JPG.
Heb nog wel een paar leuke ideetjes denk ik....
Als het werkt zul je het vanzelf wel zien.
Weet iemand welke poorten er open moeten voor dit spel. Want probeer te connecten sinds gisteravond.. maar kom niet echt online. dus iemand meer weet?
Btw, zou het niet gaaf zijn om met z'n allen ook een filmpje te maken ? soort als Blawk Hawk Down van Battlefield ??? ik zou het persoonlijk erg stoer vinden
Voor het spelen op novaworld hoef je geen poorten te openen. Dit is enkel nodig bij het hosten van een spel.Rexcore schreef op 16 september 2004 @ 11:21:
Misschien is deze vraag wel heel erg n00bisch.. Maar stel hem toch..
Weet iemand welke poorten er open moeten voor dit spel. Want probeer te connecten sinds gisteravond.. maar kom niet echt online. dus iemand meer weet?(lijkt me toch niet dat novaworld down is..)
Misschien heb je een software firewall draaien die Joint Ops blokkeert?
Rexcore schreef op 16 september 2004 @ 11:21:
Misschien is deze vraag wel heel erg n00bisch.. Maar stel hem toch..
Weet iemand welke poorten er open moeten voor dit spel. Want probeer te connecten sinds gisteravond.. maar kom niet echt online. dus iemand meer weet?(lijkt me toch niet dat novaworld down is..)
Gebruik je een router? Zo ja, dan moet je wel poorten open zetten om te kunnen spelen (van je router dus).PromoX schreef op 16 september 2004 @ 12:01:
[...]
Voor het spelen op novaworld hoef je geen poorten te openen. Dit is enkel nodig bij het hosten van een spel.
Misschien heb je een software firewall draaien die Joint Ops blokkeert?
Je moet dan het volgende doen:
You will need to open ports 32768, 49152, 64206-64211 and 7597 (all UDP, not TCP ports) in the port forwarding ranges. You'll also want to make sure that you have the latest firmware updates to your router.
Deze info komt van novaworld forum.D-Link doesnt suck ... It's not d-link fault if people do not setup routers correctly. I use a dl-604 and I have no connection issue. Why? Because I use a fix lan ip. How? Disable the router dhcp server in you dlink setup. Then go in your windows network setup in tcp/ip properties and give yourself a fix IP (lets say 192.168.0.5), a typical subnet mask (255.255.255.0), and the dlink router adress (normaly it's 192.168.0.1), give the dns adresses (look under the status tab in your dlink router setup, you'll see dns adresses there). Then back in dlink setup, go in the "firewall area" open the ports Nova said to open (and what ever other ports other games need), forward them to the lan ip you chose and you're done. You'll resolve 99.9% of all gaming issues that way.
I also recommand to edit the "game.cfg" file and set one port for nova world (this has been discussed in many other threads). It should look like this:
mpnovaworldportmin = "32768"
mpnovaworldportmax = "32768"
mpnovaworldportdelta = "1"
mpnovaworldportrandom = "0"
You set the nova port random to 0 cause there's not much radom port selection to do between port 32768 and 32768 ....
Hope it'll help.
Ik heb zelf een router en ik kon dus niet connecten met novaworld. Tot overmaat van ramp vloog m'n internetverbinding er zelfs voor een behoorlijke tijd uit zodra ik wou connecten. Toen heb ik dus die poorten opgezet die hierboven staan en router niet meer als DHCP laten werken. En dus de game.cfg geedit zoals hierboven staat. Pas toen werkte het.
Mijn antwoord was mede gebaseerd op wat er in de faq op http://www.jointopsthegame.com staat:
Q: How do I configure my router to play Joint Operations Typhoon Rising?
Answer: If you are simply going to join multiplayer games, you shouldn't need to change your router settings.
Als je namelijk op novaworld.com komt en je gaat naar het forum. En je zoekt vervolgens op Router en als je dan op de bovenste hit klikt, krijg je een thread waar heel veel lui zitten te zeiken omdat ze problemen hebben.
Non taken
Waarom het bij de 1 wel zo is en bij de andere niet snap ik ook niet, maarja bij mij werkt ie nu in iedergeval wel en daar gaat het om.
1
2
3
4
| [17:28:33] Connecting to 82.168.46.18 [17:28:37] No reply from server Maybe the server is offline or maybe teamspeak is not running on it |
moet ik nog poorten op mijn router open zetten of staat de server per ongeluk net uit?
UDP 8767 heb ik al open gezet, is dit nodig en moeten er nog meer poorten open?
om op novaworld te komen hoefde ik trouwens geen poorten open te zetten (E-Tech router)
Wie voelt zich geroepen om er 1 op te zetten

Moet er wel een server admin zijn (of meerdere)
Teamspeak:
IP: 83.219.67.11
Poort: 8815
Username: client715
Wachtwoord: ww78
Webbeheer: http://83.219.67.11:14534
Oja: als iemand de admin upfucked dan wordt er ingegrepen....
Dit topic is gesloten.