Het Grote PS2 Topic - Part IV

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.662 views sinds 30-01-2008

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:05

SkyStreaker

Move on up!

Het gaat mij in principe om het updaten van de Action Replay. Origineel.

Ik dacht het even te kunnen omzeilen, maar dat gaat dus niet gebeuren... De memorycard eruit halen en dan op "back" drukken. Maar goed, zodra ik naar ik een keuzemenu naar beneden druk, dan loopt ie vast...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:55

SdR

tranztaz schreef op 29 september 2004 @ 14:27:
Het gaat mij in principe om het updaten van de Action Replay. Origineel.

Ik dacht het even te kunnen omzeilen, maar dat gaat dus niet gebeuren... De memorycard eruit halen en dan op "back" drukken. Maar goed, zodra ik naar ik een keuzemenu naar beneden druk, dan loopt ie vast...
Als je Burnout 3 hebt (weet nie of het met een ander spel ook werkt) kun je het omzeilen. Probeer een spel online te spelen. Hij geeft dan aan dat er geen data aanwezig is op de memory card. Maak dan een nieuw profiel aan via dat menu. Toen kwam ik er wel door en had ik de netwerk disk helemaal niet nodig.

PS: Het is in dat geval wel zo gemakkelijk om de netwerk configuratie van je MEM card af te halen.

Don't Speak, Just Think

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Geweldig dan eigenlijk dat BurnOut 3 gewoon de hardware aanroept van de adapter. Ik heb de NTSC-versie van BO3 en ik krijg alles in het NL :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 16:28
Schweino schreef op 20 september 2004 @ 14:14:
Er staat Singstar op de microfoons, geen merk voor de rest. Het spel is door Sony ontwikkeld dus ik neem aan dat de hardware ook van hun is.
Sony gebeld en ik kan het (gratis) opsturen naar ze, zij gaan het dan repareren.
Update: ik heb te vroeg gejuichd, kreeg vandaag een vervangend exemplaar opgestuurd, welke duidelijk gebruikt is. De krassen staan erop.... De mijne was splinternieuw dus ik heb Sony maar weer eens gebeld dat ik dit niet accepteer. Eerst probeerden ze me af te wimpelen dat dit normaal is en dat er altijd gebruikssporen op een vervangend exemplaar kunnen zitten. Ik hield voet bij stuk en nu kan ik het geheel weer terugsturen (zucht) om nu hopelijk een correct uitziend exemplaar te krijgen.

• SdR

SdR

tranztaz schreef op 29 september 2004 @ 14:54:
Geweldig dan eigenlijk dat BurnOut 3 gewoon de hardware aanroept van de adapter. Ik heb de NTSC-versie van BO3 en ik krijg alles in het NL :)
Heb ook de NTSC-versie. Daar werkt inderdaad ok allen in het nederlands.. Weet nog steeds niet of het menu in de PS2 zit of in het spel.

Neem aan dat het in de PS2 zit. Dit omdat ook mijn normale menu Nederlands is.

[ Voor 10% gewijzigd door SdR op 29-09-2004 15:14 ]

Don't Speak, Just Think

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Schweino schreef op 29 september 2004 @ 15:00:
[...]

Update: ik heb te vroeg gejuichd, kreeg vandaag een vervangend exemplaar opgestuurd, welke duidelijk gebruikt is. De krassen staan erop.... De mijne was splinternieuw dus ik heb Sony maar weer eens gebeld dat ik dit niet accepteer. Eerst probeerden ze me af te wimpelen dat dit normaal is en dat er altijd gebruikssporen op een vervangend exemplaar kunnen zitten. Ik hield voet bij stuk en nu kan ik het geheel weer terugsturen (zucht) om nu hopelijk een correct uitziend exemplaar te krijgen.
Lekkere service, je hoort een gloednieuw exemplaar te krijgen, de kosten voor hun zelve zijn marginaal. :/

Wat betreft mijn adaptor: Omdat ie steeds vastliep, heb ik nu mijn 3rd-party joypad gebruikt en nu loopt ie als een tierelier. Verklaar dat eens? lol

En jongens, thx voor de tips _/-\o_

• SdR

SdR

Ok dan nu een gekke vraag:

De netwerk adapter staat eigenlijk altijd uitgeschakeld. Alleen als Hdloader of een online spel actief is wordt ook de verbinding actief. Ook dan zie ik op mijn switch pas een link. Is er geen manier om al die software te ontwijken en de PS2 een vast ip adres te geven. Ik weet dat het mogelijk is met de Netwerk Disk. maar het Ipadres lijkt niet hetzelfde te zijn als ik HdLoader gebruik?.

Don't Speak, Just Think

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

En dan heb ik ook nog een gekke vraag. Als ik de verbindingstest doorloop van de Network Access Disk, dan komt alles op groen. Goed dus. Echter, ik kan geen verbinding maken met Central Station en ik kan ook geen verbinding maken met de update-server van action replay max (zelfs met alle instellingen doorgevoerd, Action Replay MAX zegt: negotiating, maar da's dan ook alles). De chip staat uit.

1) Moet ik @home verwittigen dat ik nu een ps2-adapter heb?
2) Moet ik de Sony helpdesk verwittigen?
3) Moet ik maar een routertje gaan gebruiken? (ik heb dit liever niet eigenlijk, redenen)

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 29-09-2004 16:03 ]

• SdR

SdR

tranztaz schreef op 29 september 2004 @ 16:02:
En dan heb ik ook nog een gekke vraag. Als ik de verbindingstest doorloop van de Network Access Disk, dan komt alles op groen. Goed dus. Echter, ik kan geen verbinding maken met Central Station en ik kan ook geen verbinding maken met de update-server van action replay max (zelfs met alle instellingen doorgevoerd, Action Replay MAX zegt: negotiating, maar da's dan ook alles). De chip staat uit.

1) Moet ik @home verwittigen dat ik nu een ps2-adapter heb?
2) Moet ik de Sony helpdesk verwittigen?
3) Moet ik maar een routertje gaan gebruiken? (ik heb dit liever niet eigenlijk, redenen)
Heb je je PS2 een vast Ip adres gegeven. Ander moet je je DNS instellingen goed zetten. Ik had hetzelfde probleem. PS2 Kan geen DNS tabel bijhouden dus: of je moet een router hebben die het doet of een DNS server van je provider instellen.

Planet:
Pri DNS: 195.121.1.34
Sec DNS: 195.121.1.66

@Home (Noord/Zwolle):
Pri DNS: 212.120.66.194
Sec DNS: 212.120.66.195
@Home (Zuid/Den Bosch):
Pri DNS: 213.51.129.67
Sec DNS: 213.51.129.68

(weet niet of ze up2date zijn hoor)

[ Voor 4% gewijzigd door SdR op 29-09-2004 16:17 ]

Don't Speak, Just Think

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Uhh... Mijn DNS-jes zijn 213.51.129.168 / 213.51.144.168 overigens, maar ik kan ze altijd proberen natuurlijk ;) Mijn IP-adres heb ik vast gezet op de PS2.

Ik zit ook op @home (Friesland)

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 29-09-2004 16:24 ]

• Schweino
  • Laatst online: 13-06 16:28
tranztaz schreef op 29 september 2004 @ 15:32:
[...]

Lekkere service, je hoort een gloednieuw exemplaar te krijgen, de kosten voor hun zelve zijn marginaal. :/
Dat was ook mijn verweer tegen de Sony medewerker. Helaas zijn ze het daar niet mee eens...

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 16:31

Dionysus007281

Spank my monkey!

Ik heb net m'n PS2 aangesloten op m'n receiver, welke DTS, PLII DD enzo ondersteund.
De PS2 is optisch aangesloten, maar ik krijg geen surround geluid bij spellen.
Als ik een film kijk krijg ik prima DTS of DD geluid, maar bij bv. Colin McRae 4 krijg ik geen Pro Logic 2, ondanks dat ik het in het menu aan heb gezet.
Ik weet niet of Gran Turismo 3 enige vorm van surround ondersteund, maar deze blijft ook gewoon op stereo staan op de receiver.
Ik heb gezocht op de sites van sony, GT3 en codemasters, maar dat hielp voor geen meter.

Edit - Volgende keer ff gelijk google gebruiken: dit vond ik op de site van dolby zelf:

Most Sony® PlayStation® 2 games use Dolby Pro Logic II exclusively. This is because the PlayStation 2 cannot process interactive Dolby Digital during game play. Some games, however, may feature select cinematics in Dolby Digital. Since all home theater receivers with Dolby Pro Logic II are also equipped with Dolby Digital, you'll hear 5.1-channel surround sound no matter what Dolby technologies are supported.

Hardware setup

1. Connect the digital audio output of the PlayStation 2 to the optical digital audio input of your A/V receiver with an optical digital audio cable. You do not need to connect the two-channel analog outputs from the PlayStation 2.

2. Nearly every receiver has an auto-detect mode that switches it automatically between Dolby Digital and stereo. Set your receiver to activate Dolby Pro Logic II when it detects stereo, and you'll always get 5.1-channel output.

3. Make sure your receiver is set to Dolby Pro Logic® II Movie or Game mode, and you're ready to go.

[ Voor 51% gewijzigd door Dionysus007281 op 29-09-2004 19:59 ]

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

Anoniem: 42423

Euuh ben ik nou zo dom of ... Wat jij vertelde Dionysus007281 ... is toch precies hetzelfde als wat er op de site van Dolby stond? Wat had jezelf verkeerd gedaan dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 29-09-2004 20:17 ]

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Mijn versterker herkent het ook niet echt, maar die doet wel meer gekke dingen. Maar heb wel het idee dat DPLII werkt op mijn versterker.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hehehe 15 November, een grote, grote dag :) NFS:UG2 Al in de voorbestelling bij BOL :P

edit:
Laat maar, ik moet dus 40GB+ hebben

[ Voor 129% gewijzigd door SkyStreaker op 29-09-2004 21:05 ]

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dionysus007281 schreef op 29 september 2004 @ 19:55:
Ik heb net m'n PS2 aangesloten op m'n receiver, welke DTS, PLII DD enzo ondersteund.
De PS2 is optisch aangesloten, maar ik krijg geen surround geluid bij spellen.
Als ik een film kijk krijg ik prima DTS of DD geluid, maar bij bv. Colin McRae 4 krijg ik geen Pro Logic 2, ondanks dat ik het in het menu aan heb gezet.
Ik weet niet of Gran Turismo 3 enige vorm van surround ondersteund, maar deze blijft ook gewoon op stereo staan op de receiver.
Ik heb gezocht op de sites van sony, GT3 en codemasters, maar dat hielp voor geen meter.

Edit - Volgende keer ff gelijk google gebruiken: dit vond ik op de site van dolby zelf:

Most Sony® PlayStation® 2 games use Dolby Pro Logic II exclusively. This is because the PlayStation 2 cannot process interactive Dolby Digital during game play. Some games, however, may feature select cinematics in Dolby Digital. Since all home theater receivers with Dolby Pro Logic II are also equipped with Dolby Digital, you'll hear 5.1-channel surround sound no matter what Dolby technologies are supported.

Hardware setup

1. Connect the digital audio output of the PlayStation 2 to the optical digital audio input of your A/V receiver with an optical digital audio cable. You do not need to connect the two-channel analog outputs from the PlayStation 2.

2. Nearly every receiver has an auto-detect mode that switches it automatically between Dolby Digital and stereo. Set your receiver to activate Dolby Pro Logic II when it detects stereo, and you'll always get 5.1-channel output.

3. Make sure your receiver is set to Dolby Pro Logic® II Movie or Game mode, and you're ready to go.
Probeer het anders nog even in een ander spel, eerste spel waar ik het bij heb getest toen ik het aansloot was met Grand Theft Auto Vice City....weet niet uit m'n hoofd meer of dat ook DL2 was....

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
@ X-t-r-e-m-e

De ps2 heeft NOOIT 1300 gulden gekost. Je liegt dus tot je verrekt!

Anoniem: 72626

Vers van de pers, first day release IMPORT PS2 van japan voor ongeveer 1300 gulden
gameshop, den haag ;) , dat weet ik nog. Ik was toen echt verbaasd of er wel mensen voor zo'n bedrag een spelcomputer willen binnenhalen. Maar het verkocht best als een warm broodje voor als je "hardcore" bent.

Dus de officiele PAL PS2 heeft in Nederland nooit zoveel gekost, maar geimporteerd heeft de baas van gameshop de prijs zelf bepaald voor dat bedrag voor een ntsc-jp PS2.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 72626 op 30-09-2004 07:18 . Reden: meer uitleg over de prijs ]

• Walkman
  • Niet online
Faust schreef op 29 september 2004 @ 23:55:
@ X-t-r-e-m-e

Volgens mij kostte hij toch wel boven de 1000 gulden toen hij hier uitkwam....

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:17
Ik geloof rond de 1200 gulden en ook nog zonder spel als ik het me goed herriner.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En dan heb je nog mensen die de JAP of US PS2 importeerden voordat ie hier in NL uitkwam. Die zijn ook zeker dat bedrag kwijt geweest.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:20

Aight!

'A toy robot...'

In de release kostie die console hier 1300 gulden.

Ik had hem voor 300 euries :(
maar die mensen die hem uit Amerika hebben of Japan, die kunnen wel eerder alle ruige games spelen :D

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zeg mensen, wat raden jullie mij aan? HD Advance of HD Loader? (Ik heb denk ik begrepen dat het verschillende zijn)

En is er ook een meer up-to-date compatibility lijst?
Op het moment probeer ik HD Loader BurnOut 3 NTSC op mijn 40GB te zetten.

Compatibel lijst 1
Compatibel lijst 2 (niet zo up-2-date!)

[ Voor 34% gewijzigd door SkyStreaker op 30-09-2004 11:07 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Er is simpelweg GEEN verschil tussen HD Advance of HD Loader.
HD Advance is niets meer dan een hexeditted versie van HD Loader, de gebruikte techniek is EXACT hetzelfde.
Enig verschil is, dat HD Loader niet meer verkocht (mag) word, en HD Advance nog wel.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

He mensen, hebben jullie ook wat succes met het up/downloaden van images met behulp van AQBOOT? Is dat FTP-en of moet ik bestanden delen aanzetten in WinXP? Ik wil namelijk ook AQBOOT zelf en Reality op mijn HDD zetten, HD Loader vertikt het om ze in te lezen, gek genoeg (of ik moet eens een cd-lens cleanersetje kopen :P)

offtopic:
Enneh, mooi huissie Rich - ik wil dat ook! :7

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 30-09-2004 12:06 ]

ik gebruik zelf winhiip om de images te up/downloaden op de hdd. Nooit problemen mee gehad, enige nadeel is dat het programma de hdd niet helemaal vol wilt "opvullen".
Waarom een ander programma gebruiken, als je gebruikelijke programma gewoon werkt ?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Uhm, ik heb nog geen eens een ander programma gebruikt :) En WinHIIP vind ik nogal omslachtig werken. Vandaar mijn vraag betreffende AQBOOT.

Hoe werkt WinHIIP met netwerken dan? (de bij WInHIIP meegeleverde textfile rept over netwerkgebruik, maar pas, als alles goed gaat, bij versie 1.7)

[ Voor 37% gewijzigd door SkyStreaker op 30-09-2004 13:55 ]

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 23:07
Faust schreef op 29 september 2004 @ 23:55:
@ X-t-r-e-m-e

Doe eerst wat research voor je zoiets roept, mijn ps2 was met 1 controller 1150 gulen, komt nog bij een memory kaart en joypad.

En je de toon van je zin bevalt me geenszins niet!!!

Anoniem: 117323

Zijn de specs van de PSTwo al officieel bekend gemaakt?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Specs? Kerel toch :) Het is exact de PS2, alleen vele malen kleiner & enigzins robuuster. Vermoedens zijn dat de laserdiode/chip beter beveiligd zijn en het andere is dat de netwerk-adaper/modem al geintegreerd zijn. En alleen de mogelijkheid tot het extern aansluiten van een officiële Sony HDD. (wat dus riekt naar dat de 'oude' PS2 uit de schappen gehaald wordt, omwille van dat HD Loader gedoe dus, maar dat zijn mijn 2 centjes...)

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 30-09-2004 17:57 ]

Anoniem: 44568

Björn schreef op 30 september 2004 @ 17:48:
Zijn de specs van de PSTwo al officieel bekend gemaakt?
Blader eens een paar pagina's terug, bezoek de Sony site etc ;)

• Dj Neo Ziggy
Dat idee had ik ook, misschien dat sony toch wel door, dat dit erg funest is voor de software.

Zeker dat gedownload images ook werken op hdloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj_Neo_Ziggy schreef op 30 september 2004 @ 23:13:
Dat idee had ik ook, misschien dat sony toch wel door, dat dit erg funest is voor de software.

Zeker dat gedownload images ook werken op hdloader.
Het is nooit zeker of spellen wel of niet werken op hdloader. Tot nu toe werken rond de 90% wel en de rest werkt gewoon niet ( mee ).

Zie hier de lijst van (niet)werkende spellen : *lijst*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

X-t-r-e-m-e schreef op 30 september 2004 @ 17:39:
[...]

Doe eerst wat research voor je zoiets roept, mijn ps2 was met 1 controller 1150 gulen, komt nog bij een memory kaart en joypad.

En je de toon van je zin bevalt me geenszins niet!!!
Heb jij hem meteen na de launch gekocht?Toen koste ie toch mooi 1300 gulden..of iets erna?

[typo]

[ Voor 3% gewijzigd door Aight! op 01-10-2004 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

Anoniem: 72626 schreef op 30 september 2004 @ 13:32:
ik gebruik zelf winhiip om de images te up/downloaden op de hdd. Nooit problemen mee gehad, enige nadeel is dat het programma de hdd niet helemaal vol wilt "opvullen".
Waarom een ander programma gebruiken, als je gebruikelijke programma gewoon werkt ?
Hoe zorg je er voor dat je netwerk verbinding actief wordt? Welke cd stop je in de PS2?

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
*zucht*
iedereen doet alsof 'ie een PS2 sinds the beginning had...

De ps2 heeft zoals gezegd nooit 1300 gulden gekost.
Hoe je het ook wendt of keert.
Je kan wel zeggen, mijn ps2 met controller en memorycard samen heeft mij bij de launch 1300 gulden gekost.

"mijn ps2 was met 1 controller 1150 gulen, komt nog bij een memory kaart en joypad.", zeg dat dan meteen, opscheppertje.

@ mikal/"aight!" Hoe kom je aan die informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

Waar maken we by the way ruzie over.. OF dat hij nou 1300 gulden heeft gekost of niet..

EEN PS2 BLIJFT TOCH GEWOON EEN PS2...

Edit: Nutteloze discussies worden hier niet gevoerd.!

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Sorry maar de PS2 kostte hier ook iets van 1250 gulden bij de release. Met 1 memory card en controller. Niet dat ik hem al zo lang heb maar ik herinner me de release bij de lokale game shop nog goed!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

Bor_de_Wollef schreef op 01 oktober 2004 @ 10:56:
Sorry maar de PS2 kostte hier ook iets van 1250 gulden bij de release. Met 1 memory card en controller. Niet dat ik hem al zo lang heb maar ik herinner me de release bij de lokale game shop nog goed!
Ok blijkbaar was ik nog nie helemaal duidelijk.

Het gaat om het feit dat wel allemaal deze fantastische machine hebben. Dat de 1 hem al 3 jaar heeft en de ander (net als ik) een maand.. Wat maakt het toch uit..
SdR schreef op 01 oktober 2004 @ 10:50:
[...]

Hoe zorg je er voor dat je netwerk verbinding actief wordt? Welke cd stop je in de PS2?
Iemand misschien een antwoord op deze nuttige vraag?

[ Voor 20% gewijzigd door SdR op 01-10-2004 11:00 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Hmm, okee dan. Ik heb hem iig NIET sinds de 1e dag... :`- (
(slechte punten, mocht niet van ouders, etc)

Of je koopt je spellen gewoon

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-10-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Aight! schreef op 01 oktober 2004 @ 09:47:
[...]

Heb jij hem meteen na de launch gekocht?Toen koste ie toch mooi 1300 gulden..of iets erna?

[typo]
Een week na de launch of zo. Besteld via internet bij Sony Europe.
Ik zoek het bonnetje nog wel even, volgens mij was het 1150,- gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102831

Ik weet niet waarom iedereen zo opschept, maar ik vind het er dom uit zien.
Iedereen koop hem nu voor 150 euro en die andere hebben er 1150 voor betaald 8)7 8)7 terwijl ik mijn ps2 ook op de release had maar dan een jap versie van een vriend voor 400 euro 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Iemand nog nieuwe spellen gespeeld? Lees de laatste tijd meer over configuratie van harddisks dan over het daadwerkelijk spelen....wat wel jammer is.

Zag dat Katamari Damacy in Amerika al snel was uitverkocht.....is een goed teken en hopelijk komt het hier ook uit....heerlijk origineel spel (alleen had het wat langer gemogen :))

Heb laasts A dog's life zitten proberen....eigenlijk supersimpel spel, maar op de een of andere manier was het zo relaxed dat ik het bleef spelen.....wel grappig dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Walkman schreef op 01 oktober 2004 @ 12:11:
Zag dat Katamari Damacy in Amerika al snel was uitverkocht.....is een goed teken en hopelijk komt het hier ook uit....heerlijk origineel spel (alleen had het wat langer gemogen :))
Heb het gisteren even gespeeld. Wat een raar spel, met een bizarre humor. Maar wel leuk en toch ook wel verslavend. Weet alleen niet hoelang zoiets leuk is, want ik kan me voorstellen dat de nieuwigheid er snel af is en dan is het alleen maar meer van hetzelfde (al moet ik zeggen dat rollen met een bal van 3 meter best grappig is).

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

X-men Legends gespeeld. Heb hem gelijk maar weer doorverkocht aan een goede vriend. (had hem via kennisen uit USA over laten komen)

Vond het spel erg tegen vallen. De levels worden saai. Je weet soms niet waar je heen moet en de camera beweegt niet helemaal zoals je zou willen.

2 Player optie gaat dan nog wel alleen moet je wel eerst 2 levels uitspelen voordast je deze modus kunt gebruiken

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Tja... klagen kan via email

Heel veel spellen komen hier later uit (1,5 jaar erna) en dan zijn het ook nog eens tragere versies (pal ipv ntsc), verder zijn er heel wat prachtige spellen die hier nooit uitkomen. Tobal2, Ergheiz, Chrono Cross, Xenogears, etc.

De enige manier om ze alsnog te kunnen spelen is door je ps2 te ombouwen en het spel te dl-en. De PAL ps2's kunnen nl. geen NTSC games afspelen. Dus al zou je het spel in USA of Jap kopen, er is geen enkele manier om het hier in Europe te doen (tevens 220 ipv 110 volt). Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iedere gamer de beste spellen wil spelen, en niet alleen wat hier later, of zelfs nooit hier 'gestript' (geen online voor sommige games etc) uitkomt

Ben ik de enige die zo denkt?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-10-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 102831 schreef op 01 oktober 2004 @ 12:11:
Ik weet niet waarom iedereen zo opschept, maar ik vind het er dom uit zien.
Iedereen koop hem nu voor 150 euro en die andere hebben er 1150 voor betaald 8)7 8)7 terwijl ik mijn ps2 ook op de release had maar dan een jap versie van een vriend voor 400 euro 8)7 8)7
400 euro komt anders aardig dichtbij de 1150 gulden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Faust schreef op 01 oktober 2004 @ 14:52:
-

Heel veel spellen komen hier later uit (1,5 jaar erna) en dan zijn het ook nog eens tragere versies (pal ipv ntsc), verder zijn er heel wat prachtige spellen die hier nooit uitkomen. Tobal2, Ergheiz, Chrono Cross, Xenogears, etc.

De enige manier om ze alsnog te kunnen spelen is door je ps2 te ombouwen en het spel te dl-en. De PAL ps2's kunnen nl. geen NTSC games afspelen. Dus al zou je het spel in USA of Jap kopen, er is geen enkele manier om het hier in Europe te doen (tevens 220 ipv 110 volt). Ik kan me wel degelijk voorstellen dat iedere gamer de beste spellen wil spelen, en niet alleen wat hier later, of zelfs nooit hier 'gestript' (geen online voor sommige games etc) uitkomt

Ben ik de enigste die zo denkt?
Nee je bent vast niet de enige die zo denkt, maar misschien is het handig als je de FAQ is goed doorleest en dan vooral wat wel en niet mag. Dan zou je vast niet zo gereageerd hebben ;)

En ik zou je toon ook een beetje aanpassen gezien de posts hierboven, met 'opscheppertje', terr heeft geen verstand van ps2's e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-10-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
X-t-r-e-m-e schreef op 16 augustus 2004 @ 11:56:
Ik heb m'n PS2 al vanaf het begin dat hij uit kwam (1300 gulden met 1 controller :X ) Deze heeft dus al heel wat uurtjes gedraaid, heb echt nog geen problemen met de laser of iets dergelijks. Denk dat tie al weer een jaar of 4 a 5 oud is.
Laatste wat ik erover wil zeggen is dat ik het niet schreef om er over op te scheppen. Er staat ook zo'n smiley achter met de bedoeling dat ik het ook vreselijk veel geld vond. Ik koop hem zelf liever ook voor 150 euro.

Vond het alleen vervelend dat ik uitgemaakt werd voor leugenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Okee, sorry

vervang "leugenaar" voor "jokkebrok" :P

Het is alleen dat er bij mij in de klas allemaal van die ventjes zitten die altijd roepen:

"ja man!!! Ik had de ps2 al september voor 2000 gulden"
in die zin dus.

Als ps2 bezitter die tot 17 april 2001 moest wachten tot mijn punten goed genoeg waren, trek ik mij dat aan.

Nee, om eerlijk te zijn wou ik me even misdragen.

Maar no hard feelings, we hebben haar iss allemaal lief (haar being de ps2) en dat is iets heel moois wat we allen delen.

Ciao.

Ik begrijp de moderater wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Goed, terug ontopic please. Ik zit met Burnout 3 nu op een punt dat het me een beetje gaat vervelen. Ik moet de granprix nog met de F1 wagens en die haal ik steeds niet. Dat is niet echt mijn race moet ik zeggen. Ik vind de auto's ook totaal niet in het spel passen eigenlijk. Hoe ver zijn jullie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Faust schreef op 01 oktober 2004 @ 14:52:

Ben ik de enige die zo denkt?
PAL PS2 kan zonder problemen NTSC / JAP spellen afspelen.

Er is echter een regiobeveiliging ingebouwd die er bij een unmodded PS2 voor zorgt dat de game niet opstart. Zodra je op wat voor wijze dan ook voorbij die beveiligin bent draait tie alles.

[ Voor 4% gewijzigd door o0SmOkE0o op 01-10-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

SdR schreef op 01 oktober 2004 @ 10:50:
[...]

Met de Central Station Disc, kan je alles configureren, kan ook met bijv socom of socom II.

Ik moest gewoon alles op auto zetten, provider Het Net.

Btw Elia, toen die ps 2 net uit was wou ik die graag, toen had ik me voorgenomen 1300 gulden te sparen, die toen bij de Toy'srus in Beek, lag.

Ik weet het nog heel goed. de launch van de ps 2 was 1300 gulden hier in de buurt. Limburg is zowizo een gat op dat gebied en doet overal maar 300 gulden meer bij :D
Voordeel van het bestellen bij Sony zelf, is dat je niet verplicht bent een spel erbij te nemen om een PS2 te kunnen bezitten. Jammergenoeg is de prijs nog niet gezakt, nog steeds moet er f 1.163,67 (EUR 528.05) voor worden neergelegd. Aangezien er al genoeg winkels zijn die onder die prijs zitten, is het misschien een beter idee om te kijken of ze daar niet te verkrijgen zijn, aan de andere kant, je bent dan wel zeker dat je er een hebt...
1,163 gulden, is het hoogste wat ik vind. Tot nu toe. Op internet.

Bron: www.dgs-online.nl

Edit: heeft iemand Star Ocean 3 al?Zo jah, hoe is ie?:)

[ Voor 3% gewijzigd door Aight! op 01-10-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Laatst online: 16:47

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik heb star ocean 3, tot nu toe iets van 3 uurtjes gespeeld. Battlesysteem is wel cool (real time), dus net zoals de voorgaande delen. Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Kid Buu op 01-10-2004 21:18 ]

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

o0SmOkE0o schreef op 01 oktober 2004 @ 20:00:
[...]

PAL PS2 kan zonder problemen NTSC / JAP spellen afspelen.

Er is echter een regiobeveiliging ingebouwd die er bij een unmodded PS2 voor zorgt dat de game niet opstart. Zodra je op wat voor wijze dan ook voorbij die beveiligin bent draait tie alles.
Zoals HDD Loader.

Wat ik mij heb laten vertellen: Die regiobeveiliging is puur softwarematig en hardgecodeerd in het bios. HDD Loader vraagt simpelweg de instructie niet aan.

Een lijstje van games die geen DNAS-check hebben weet ik niet of ik dat posten mag, maar wat mij iig wel opvalt is dat het voornamelijk EA Sports titels zijn. Echter, deze hebben op hun beurt weer CD-Check routines.

Maar goed, even ontopic weer... Katamari Damacy, ik heb hem ook... Ik heb nog nooit in mijn levensdagen zo'n vaag spel gezien... En dan nog de intro, ik heb er gewoon van gedroomd.
Het spel daarentegen vind ik wel zeer interresant. En een klein ventje wat een bal van 3 meter rondrolt minstens zo maf. Echter, het meest leuke aan het spel vind ik nog het "Engrish" en de overdreven Aziatische humor :P

@ Aight!
FFX vond ik het zwaarste minpunt die rare poging tot Anti-aliasing, ik kreeg er soms pijn in mijn kop van... En in FFX-2 is het nog erger... Evengoed, FFXII belooft heel anders te worden met real-time battles! Beetje... FF meets Lufia enzo ;) Of SO3 :P

/me TTz vraagt zich af in hoeverre mate SO3 compatible is met HDLoader. Aangezien hij tekenen ziet van 2 DVD's

[ Voor 41% gewijzigd door SkyStreaker op 01-10-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Maar hoe voelt het aan?

Toch niet zoals FFX he?
Want die vond ik gigantisch tegen vallen, had het net niet ...

[edit]
FFX vond ik het zwaarste minpunt die rare poging tot Anti-aliasing, ik kreeg er soms pijn in mijn kop van... En in FFX-2 is het nog erger... Evengoed, FFXII belooft heel anders te worden met real-time battles! Beetje... FF meets Lufia enzo Of SO3
Had ik ook, maar hoe die tidus liep, net als of ie zweefde. viel soms gewoon bijna in slaap :P

Naja, hij was ook veel te makkelijk. + verhaal was niet echt je van het ..
Maar jah. Elk voordeel hebt zijn nadeel, square soft heeft ervan geleerd :)

[ Voor 70% gewijzigd door Aight! op 01-10-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aight! schreef op 01 oktober 2004 @ 22:00:
Maar hoe voelt het aan?

Toch niet zoals FFX he?
Want die vond ik gigantisch tegen vallen, had het net niet ...
Ik vind hem zeer goed aanvoelen, moest ff wennen met vechten maar vind hem nu echt super! >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 01 oktober 2004 @ 19:19:
Goed, terug ontopic please. Ik zit met Burnout 3 nu op een punt dat het me een beetje gaat vervelen. Ik moet de granprix nog met de F1 wagens en die haal ik steeds niet. Dat is niet echt mijn race moet ik zeggen. Ik vind de auto's ook totaal niet in het spel passen eigenlijk. Hoe ver zijn jullie al?
Eindelijk gaat het weer om de reden waarvoor je een PS2 hebt...het gamen :)

Zelf zit ik uit m'n hoofd op iets van 58%, van het totaal net iets meer dan 100 gedaan....heb eigenlijk de laatste tijd alleen maar de crash rondes gedaan, vandaag weer even een grand prix. Ik speel het wat minder op het moment, maar ben wel van plan het nog uit te krijgen voordat GTA uitkomt (en Sly 2 komt geloof ik ook binnenkort uit? 1e vond ik echt een leuke platformer).....vindt dat je wel meer dingetjes in B3 moet doen om het compleet uit te spelen. In 2 moest je gewoon alles goed racen om het te winnen, maar hier moet je (vindt ik) ook een beetje geluk hebben, vooral om alle signature moves te halen....dus weet niet of ik voor dat gedeelte de moeite neem (en de burning laps misschien ook niet)...ik kijk wel hoe ver ik kom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Perfect Cell:
Heb je de Star Ocean 3 PAL versie? Indien ja, zijn er border ala FFX-PAL / 16:9 breedbeeld films? Want bij gamefaqs heb ik gelezen dat de PAL-borders weer terugkomen :'( :'( :'(

Borders zijn de zwarte balken boven en onder het beeld om je scherm "op te vullen"

pal met borders, of gewoon ntsc nemen for full screen :'( :'( :'( wat een keuze, maar prijs is wel gelijk :*) :*) :*) dvdboxoffice vs play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
De burning laps sla ik ook over. Daar vind ik echt totaal niets aan. Jammer dat ze echt verplicht zijn om de 100% te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Laatst online: 16:47

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik heb de NTSC-versie, dus geen borders.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Veel info over de opvolger van shadow hearts: Shadow Hearts Covenant: http://ps2.ign.com/objects/568/568423.html?fromint=1

In America is hij al uit inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Nu online
is het ook mogelijk om savegames op een hdd op te slaan? of is dat niet mogelijk?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MewBie schreef op 02 oktober 2004 @ 12:07:
is het ook mogelijk om savegames op een hdd op te slaan? of is dat niet mogelijk?
Dat is voor zover ik weet nog niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik was daarnet in Alkmaar, en ik zag daar het derde deel staan van Star Ocean. Ik heb um niet gekocht, aangezien mijn gamepotje op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

MewBie schreef op 02 oktober 2004 @ 12:07:
Je kan ze met andere tools van je PS2 memorycard kopieren/moven naar de HDD, al heb je daar dus bijna niks aan, aangezien je _in_game niet vanaf de HDD kan inlezen. Het is meer bedoeld als reserve/backup opslag zoals de Action Replay Evo etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
Wie kan me helpen met het invoeren van mijn pincode op Central Station?

Ik heb een paar keer een bericht gehad, met dezelfde pin blijkbaar, maar hij accept mijn pincode niet :? , en ja, ik gebruik de goede account :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gewoon contact opnemen met Sony in zo'n geval. Wie gebruikt uberhaubt central station nog? Wat is dat een slecht systeem. Totaal niet interessant en mega traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 03 oktober 2004 @ 17:06:
Gewoon contact opnemen met Sony in zo'n geval. Wie gebruikt uberhaubt central station nog? Wat is dat een slecht systeem. Totaal niet interessant en mega traag!
Maar aanmelden is wel nodig op Socom / Hardware Online e.d. te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 13:40
Kan PS2 Svcds afspelen etc.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor_de_Wollef schreef op 03 oktober 2004 @ 17:06:
Dat niet alleen, het hoofdscherm... Daar zit zo'n hagelwit FUN-schermpje ofzo en mijn TV kan daar blijkbaar niet zo goed tegen (groene vlek...) als je hem daar eens even te lang op laat staan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

FoutTM schreef op 03 oktober 2004 @ 14:33:
Wie kan me helpen met het invoeren van mijn pincode op Central Station?

Ik heb een paar keer een bericht gehad, met dezelfde pin blijkbaar, maar hij accept mijn pincode niet :? , en ja, ik gebruik de goede account :P
Geen idee wat dat met die pincode is, maar de mijne heb ik nog steeds niet. Mijn adres gegevens zouden niet goed zijn, dus zo'n twee maanden (!!) na registratie krijg ik een e-mailtje dat m'n adres gegevens niet kloppen en of ik ze wil aanpassen. Gegevens kloppen verder wel, maar ik heb ze alsnog iets anders neergezet. Eens kijken hoelang het duurt voordat ik nu een pin toegestuurd krijg.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:34

Polycom

Poes van goud

Ik heb even een vraag...

ik heb net final fantasy 7 besteld (ben die van mij kwijt)
maar ik heb geen ps1 meer, nou weet ik dat je geen data van ps1 kan op slaan naar je ps2 memory card.

Maar kan dat wel gewoon op een ps1 memory card?

b.v.d PuDy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Pu_Dy schreef op 03 oktober 2004 @ 22:05:
Ik heb even een vraag...

ik heb net final fantasy 7 besteld (ben die van mij kwijt)
maar ik heb geen ps1 meer, nou weet ik dat je geen data van ps1 kan op slaan naar je ps2 memory card.

Maar kan dat wel gewoon op een ps1 memory card?

b.v.d PuDy :)
Ja dat kan. PS1 mem card erin en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
he wie kan me nu precies uitleggen over die hd in de ps2.

ik heb een netwerk kaart daar kun je een bijna willekeurige hd achter hangen klopt he?.

goed dan heb je hd loader ofoziets nodig waar moet die op staan je hd? of ps2? en waar dient het voor en hoe werkt het precies?

alvast bedankt groetjes mike

(mijn engels is al niet al te best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Lees het topic ff door, alles staat al uitvoerig beschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb hier momenteel twee ongemodde ps2's staan, de mijne en die van een vriend van me.
We hebben allebei een originele HdLoader, maar de ps2 van die vriend slikt hem niet. Hij zegt gewoon doodleuk dat ie een ps2 cd of dvd wil. :?

We hebben beide een SCPH-50004, hij een blauwe en ik een grijze.
Hij heeft de zijne een paar maanden langer dan ik.

De enige verschillen wat ik kan ontdekken, is dat hij browserversie 1.1 heeft, en ik versie 1.4 , en zijn dvdspeler heeft versie 3.00, en de mijne 3.02e.
Dat het probleem daar ligt lijkt mij zeer waarschijnlijk, maar is er ook een oplossing voor?

Oh ja, het ligt niet aan de hdloaders, beide zijn getest op mijn ps2, en aan de netwerkadapter en hd ligt het ook niet...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zeer onwaarschijnlijk eigenlijk. De browser is alleen voor het savegame-management en de DVD-driver is simpel voor het spelen van audio/video DVD's.

Heb je al eens een cd-cleaner geprobeerd? De SCPH-50004 is een van de gevoeligsten wat dat betreft. Zodoende blaas ik om de maand mijn 50004 uit en gebruik om de 3 weken een lenscleaner. En echt... Zo kan het zijn, dat even de lenscleaner er door heen alles oplost... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SkyStreaker op 04-10-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

Ok gister nog even naar de stad geweest en merkte op dat de zilveren coltrollers voor de PS2 zeer schaars zijn. Ik had geluk dat er bij de lokale InterToys er nog één lag. Ben eerst bij 4 winkels geweest en daar hadden ze alleen nog maar de blauwe en zwarte.

(Zou zilver veel verkocht worden tegenwoordig)

Maar in ieder geval. Burnout 3 is echt gaaf met 2 players..!!

Hebben jullie wel eens van dit spel gehoord.

Disaster Report:
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2002/news/00boxshots/914509.jpg
- Disaster Report is ultimately a flawed game, but its original premise and varied mix of gameplay create a refreshing experience nonetheless.

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Jah, moest je in een stad rondlopen, waar net een aardbeving is en iedereen redden toch?Heb wel eens wat gelezen daar over .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Yep, heb dat spel gekocht....was heel goedkoop.....maar heb het maar heel eventjes gespeeld....het idee is wel origineel...weer wat anders. Maar helaas heb ik nog steeds geen tijd genomen het echt te spelen (er liggen nog meer leuke spellen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 09-06 20:08

JohnD

Bernd

tranztaz schreef op 04 oktober 2004 @ 14:01:
Zeer onwaarschijnlijk eigenlijk. De browser is alleen voor het savegame-management en de DVD-driver is simpel voor het spelen van audio/video DVD's.

Heb je al eens een cd-cleaner geprobeerd? De SCPH-50004 is een van de gevoeligsten wat dat betreft. Zodoende blaas ik om de maand mijn 50004 uit en gebruik om de 3 weken een lenscleaner. En echt... Zo kan het zijn, dat even de lenscleaner er door heen alles oplost... ;)
ik ben die vriend dus.

ik zal deze week ergens een cd-cleaner halen en nog eens proberen met phase-shifter.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

OmG Colin McRae Rally 5 gebruikt gewoon F***** 4,1 MB dat is tog neit meer nomaal voor de ps2.
Mn mem card is door dit spel helemaal opgevuld:@. Beter kunnen ze het drastisch verlagen qua grootte van de savegame, wan tik heb geen zin om nog meer memcards te kopen alleen door dit soort *grappen*.:@

Ik moet toegeven dat het spel best wel verslavend is om te spelen maar het is neit enige spel dat ik heel vaak speel.

Kan iemand die verstand van gepatchte hdloader + mc exploit pls contact met me opnemen -> azn_crzy@hotmail.com.
tnx

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Er zijn wel veel meer games die zoiets gebruiken (>2 MB). Neem bv NHL, zowat de hele serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Oke maar ik vind het niet echt echt normaal dat spellen zoveel geheugen in nemen.

Als Sony nou is een prog released waardoor je je savegames op je hd kan opslaan dan vidn ik het niet erg maar niet op deze manier.
Dit bederft bijna het speellust :'(

-Edit-
Vraag:
Die hdd brackets die bij de officÏele hdd zijn, zijn dat gewone brackets en zo niet zijn ze dan los te koop??

[ Voor 22% gewijzigd door crzyhiphopazn op 05-10-2004 21:30 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Shadowhearts Covenant - woei! 8)

En nu nog A Bard's Tale erbij en ik kan weer maaaaanden vooruit...

(Okay EN FFXII & FFVII-2... :P)

[ Voor 23% gewijzigd door SkyStreaker op 06-10-2004 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114254

nieuws over nieuwe PSII:

Hou de Spits van 14 oktober in de gaten en check ook die dag de site van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Tot nu toe is het beta traject voor mij alleen goed om te bepalen welke games ik absoluut NIET moet kopen. Tot nu toe zit er eigenlijk nog geen echt goede titel tussen. Gisteren kreeg ik monster hunter via de post. Wat een enorm slechte game! Gewoon belachelijk dat zo iets op de markt komt. Echt een afrader! Jullie zijn gewaarschuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

WAAR doe je dat eigenlijk Bor? Hoe kan ik dat ook doen? Ik heb namelijk veel te veel vrije tijd :P

[ Voor 54% gewijzigd door SkyStreaker op 07-10-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nee, dat kun je helaas niet meer doen. Je kon je destijds opgeven voor de beta tests voordat de netwerkkaarten uit kwamen. Je mist niet veel hoor. Als tester krijg je automatisch dvd's met crippleware thuisgestuurd die je dan mag testen op brakke servers met te weinig spelers om tegen te spelen. Tot nu toe waren het allemaal flops wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Laatst online: 03-03 15:56

Neophyte

it's back....

Even schaamteloos mijn animocheck/inkoopactie promoten voor de SmartJoy Frag... :)

Dan kan je fps spelen met een muis en keyboard..

http://www.inkoopacties.net/ia/p0nm1l58

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gezien ik de FPS op de consoles tot nu toe allemaal ruk vind sla ik deze over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Bor_de_Wollef schreef op 07 oktober 2004 @ 16:16:
Nee, dat kun je helaas niet meer doen. Je kon je destijds opgeven voor de beta tests voordat de netwerkkaarten uit kwamen. Je mist niet veel hoor. Als tester krijg je automatisch dvd's met crippleware thuisgestuurd die je dan mag testen op brakke servers met te weinig spelers om tegen te spelen. Tot nu toe waren het allemaal flops wat mij betreft.
True, ben ik helemaal met je eens, heb alleen Hardware, Socom II, en Killzone aangeraakt, de rest vond ik bagger, ben namelijk ook beta testers. Weet alleen niet of ik er nu uitlig, hoor niks meer.

En omdat ik tegen Napoleon (Mod van NL forum op beta test site) had gezegd dat de phantom beter was op dan een ps 2, werd ie een beetje boos, en kreeg ik een ban :P

Naja, miss lig ik er wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Krijg je ook geen dvd's meer dan? Dat is het enige dat ik nog hoor / krijg. Eerder kreeg je regelmatig mail etc. Nu nooit meer. Het enige dat ik verneem is eens in de zoveel tijd een nieuwe dvd die gelijk als ondrzetter gebruikt kan worden omdat de games zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Ik ben van plan een playstation 2 aan te schaffen, omdat ik voor mijn verjaardag een tv heb gekregen, en omdat San Andreas er aan komt!

Wat zijn de voordelen van een omgebouwde Playstation?
Wat is de beste chip?
Kan je voor of na ombouwen ook DivX afspelen op je playstation?
Gedownloade spellen, kan je die ook al voor het ombouwen afspelen op PS?

//EDIT: Lees net dat er hier niet over mod(chip)s gepraat mag worden, dus negeer mijn post maar, * knip * - ook zo niet ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-10-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mwahahaaaaaa, ik zit net Larry Magna Cum Laude te spelen... Het 1e nummer wat ik hoor zodra ik de gang binnenstap is dat nummer van "uh uh, so horny - me love you long time" De humor is ook echt weer als vanouds... GEWELDIG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Speel je hem op de PS2 of op de PC tranztaz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

...Uhm... beide ;) Jammer alleen dat op de PS2 de resolutie echt te wensen over laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wel een wereld van verschil tussen 1 player en 2 player burnout 3. De framerate wordt gewoon in 2e gehakt. Hierdoor krijg je toch het idee dat het allemaal wat rauwer overkomt, niet dat het er slechter uit ziet, maar het speelt wel totaal anders.

Tevens vind ik burnout 3 wel moeilijker worden naar maate ik verder kom. Heb nu een grand pris met alleen maar F-1 racers. Best wel pittig.

Heeft iemand het al online gespeeld? Mij lukt het nog steeds niet lekker! Als ik hem op 60hz zet zie ik genoeg games, en vertelt ea dat ik mee kan doen omdat het 50hz is. reset ik me ps2 en zet hem op 50hz, wil ik nog een keer joinen, zegt ie dat het niet kan omdat het 60hz is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei vandaag binnengekomen van Play.com

Star Ocean 3 : DC MET Bonus disc :P
Star Ocean dvd-doosje is hetzelfde als die van FFX-pal : een extra "bladzijde" voor de 2e disc ( veel gamefaqqers zeiden dat disc2 in een sleeve zat ala EA's Medal of Honor )

Bonus disc, in een apart doosje, bevat volgens de achterkant ;
- trailers van FFXII en Samurai Legend, "opvolger van Brave Fencer Musashi" , allebei E3 2004, in de TRAILER zijn er wel zwarte balken aanwezig, op de game moeten we nog wachten ;(
- interview met tri-Ace dev team
- soundtrack demootjes van Motor Sakuraba ( sorry ik ken zijn "geschiedenis" niet :P)
- wat artwork
- en Ubisoft gametrailers

Jammer niet te zien op mijn pc :(

FF de bonus disc bekijken en zelf zien of die zwarte pal balken echt nog mega groot zijn of helemaal niet. Als iemand pics wil van het spel, dan kan het helaas pas in het weekend, want iemand moet het geld terugverdienen :)

Trouwens, natuurlijk op de hdd, wil mijn disc's en 3 jaar ouwe ps2 laser niet zosnel afmaken :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 72626 op 08-10-2004 14:40 . Reden: snelle update na bekijken bonus disc ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.