Het Grote PS2 Topic - Part IV

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 17.661 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 oktober 2004 @ 14:18:
Wel een wereld van verschil tussen 1 player en 2 player burnout 3. De framerate wordt gewoon in 2e gehakt. Hierdoor krijg je toch het idee dat het allemaal wat rauwer overkomt, niet dat het er slechter uit ziet, maar het speelt wel totaal anders.

Tevens vind ik burnout 3 wel moeilijker worden naar maate ik verder kom. Heb nu een grand pris met alleen maar F-1 racers. Best wel pittig.
Bij die GP ben ik afgehaakt. Het spel word er op dat punt ook niet eerlijker op valt mij op. Als je 1 keer crashed haalt de computer je in ook al stond je voor met 12 seconden oid. De besturing van de F1 mobielen is echt fuck. Jammer dat die GP er in zit imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72626

The dreaded pal conversion returns !!!

mijn tv in het midden gemeten 33 cm verticaal
onderste balk = 3 cm dik
bovenste balk = 2 cm dik

ik heb ntsc en pal gespeeld, en ja :

Ingame beeld is geplet! :(:(:( zelf de status screen is geplet geworden. Het is Square weer gelukt om een spel in te krimpen voor Europa.

3 hoera'tjes voor Square

"..." "..." "..."

Ondanks dit zeer grote minpunt voor de pal-gamers in Europa, is er gelukkig nog geen slowdown ( als ze dit ook nog erbij doen als "feature", dan is het echt hoogtijd voor een ntsc ps2 voor mij ).

PS: GT4 komt zeer binnenkort uit, als de pal-versie wel balken heeft en de ntsc-us en ntsc-jap totaal niet, dan weet ik wat mijn verjaardagscadeautje gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 16:28
Brave Fencer Musashi, man, dat roept goede herinneringen op. Dat vond ik echt een toppertje. ben benieuwd hoe de opvolger wordt. Was de demo in dezelfde stijl als het origineel op de psx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De trailer van Samurai Musashi :

- "cell shading" als Megaman X Command Mission
- rondlopen en camerawerk als Kingdom Hearts

Originele Brave Fencer Musashi :

- 2/3D grid view als de PSX Breath of Fire series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 20:56
Ik ga die nieuwe PS2 kopen zodra hij uit is (die kleine dus). Ben nu lijstje aan het maken met alle must have titels, aangezien ik nooit echt de console games heb gevolgt hoor ik graag aanvullingen met soortgelijke spellen :)

FFX
FFX-2
Grandia 2
Burnout (1/2/3)
Rachet and Clank (1/2)
Gran Turismo 3
Soulcaliber 2
DOA 3
Gungrave

Dit zijn zo ongeveer alle ps2 games die ik ken (en waarvan ik weet dat ze de moeite waar zijn) :D :X
Nu krijg ik vast reply's van "Lees een paar review" .. mja ook mee bezig maar er zijn zo veel PS2 games dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 09 oktober 2004 @ 18:55:
Ik ga die nieuwe PS2 kopen zodra hij uit is (die kleine dus). Ben nu lijstje aan het maken met alle must have titels, aangezien ik nooit echt de console games heb gevolgt hoor ik graag aanvullingen met soortgelijke spellen :)

FFX
FFX-2
Grandia 2
Burnout (1/2/3)
Rachet and Clank (1/2)
Gran Turismo 3
Soulcaliber 2
DOA 3
Gungrave

Dit zijn zo ongeveer alle ps2 games die ik ken (en waarvan ik weet dat ze de moeite waar zijn) :D :X
Nu krijg ik vast reply's van "Lees een paar review" .. mja ook mee bezig maar er zijn zo veel PS2 games dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
DOA3 is toch niet op de PS2?

Ik zou ook voor GTA:SA gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Lord_Mithril: smaken verschillen, dus een opsomming van alle musthave titels is een beetje nutteloos (goede onderbouwde tips zijn altijd zinvol). Wat ik persoonlijk een handige manier van het vergelijken van titels vind is een shop bezoeken die ratings en vergelijkbare titels bijhoudt, zoals http://www.amazon.com/
LifeTecH schreef op 09 oktober 2004 @ 18:58:
[...]
DOA3 is toch niet op de PS2?
Inderdaad, is Xbox exclusive door de deal van Microsoft met Tecmo (Dead or Alive: Hard*Core was de laatste PS2 titel). :)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 09-10-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Is het normaal, dat als je een cd in de PS2 gooit, hij een pauze inlast tussen elke song? Ik heb bv een hardtrance cd erin, maar dat is een mix, verdeeld over 20 liedjes. Na elk liedje stopt ie gewoon met een ZEER irritante pauze van een seconde, terwijl deze liedjes gewoonlijk in elkaar behoren over te lopen ...

Hmm .. tis opgelost. Disk speed op fast gezet.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-10-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik zou persoonlijk burnout 1 en 2 laten liggen als je 3 toch al koopt. Grandia vond ik ook helemaal niet veel. Metal gear solid is ook een must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:30

Polycom

Poes van goud

Echt relax, ik kom vandaag thuis en final fantasy 7 en een ps1 memorycard liggen op me te wachten. (Besteld bij nedgame samen voor 39 euro)

Kan ik eindelijk final fantasy 7 helemaal uitspelen (Was er vroeger vrij slecht in)

_/-\o_ En als ik die uit heb, op naar final fantasy 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Nog meerdere mensen problemen met het spelen van Def Jam Fight for NY (elitewebt3 PAL versie) in combinatie met een Slidecard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-06 01:58
Ik ben maar eens begonnen aan Onimusha 3. Nog niet zo heel veel over gelezen hier op GoT maar mij bevalt het wel, beter dan FFX tot nu toe, vooral de setting en het eenvoudigere hak werk. En de intro is gewoon weg schitterend! Super gave CG graphics, en de rest van de setting bevalt me erg goed. Tis nog een beetje lastig te volgen omdat ik deel 1 en 2 niet gespeeld heb en misschien vind ik het verhaal daarom ook nog wat dunnetjes.

De besturing is vrij simpel maar mij niet helemaal duidelijk. Zo lukt het mij bij het trainen dus eigenlijk nooit om de vijand te locken (R1) en er dan achter te komen en met X te hakken. Je beweegt zo enorm traag met R1 ingedrukt. Iemand tips?

En heeft het nog wat nut in't begin(eerste keer japan nu met jaques) je wapens en armour te enhancen of kun je beter om wat higher level stuff wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05-2022
hey...mede ps2ers.
ik zoek het spel zombie revenge van Acclaim voor de ps2...weet iemand of ie ooit in Nederland is uitgebracht, moet medio 2002 zijn geweest.... weet dat ie voor de dreamcast is uitgebracht....heb screenshots gezien van een ps2 hoesje, maar of deze pal versie was?....
Laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05

SkyStreaker

Move on up!

Ik kan er niet zo snel een PAL-versie van vinden, maar als er een PAL-versie van is, dan kan je hem bij de betere (speelgoed)winkel wel bestellen hoor ;)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
tranztaz schreef op 13 oktober 2004 @ 13:08:
Ik kan er niet zo snel een PAL-versie van vinden, maar als er een PAL-versie van is, dan kan je hem bij de betere (speelgoed)winkel wel bestellen hoor ;)
Modbreak:Je koopt het spel maar als je het wilt spelen :{

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 13-10-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ja.. en je weet best dat dat hier niet kan natuurlijk :> En dan is PAL/NTSC al helemaal geen argument meer als je hem vanaf HDD speelt.

[ Voor 42% gewijzigd door SkyStreaker op 13-10-2004 16:47 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
tranztaz schreef op 13 oktober 2004 @ 16:46:
Ja.. en je weet best dat dat hier niet kan natuurlijk :> En dan is PAL/NTSC al helemaal geen argument meer als je hem vanaf HDD speelt.
sterker nog...het lijkt me een mooi spel...maar hij kan natuurlijk heel erg tegen vallen....(zoals zovaak)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Mjah... Dat ben ik met je eens. Je kan altijd even een kijkje nemen op www.gamerankings.com - daar zetten ze namelijk naast hun eigen (p)review ook de scores van een 8 tot 10tal andere sites neer. Ik krijg zo altijd wel een goed idee van welke game ik wil proberen of niet. Al dan niet vanaf HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

tranztaz schreef op 13 oktober 2004 @ 17:16:
Mjah... Dat ben ik met je eens. Je kan altijd even een kijkje nemen op www.gamerankings.com - daar zetten ze namelijk naast hun eigen (p)review ook de scores van een 8 tot 10tal andere sites neer.
Of www.metacritic.com , een zelfde soort site.. maar ik blijf gewoon liever bij IGN.com , hun rankings komen altijd heel dicht bij die van mij :)

_

Ik heb sinds kort een 50004. Nou vraag ik me af of ik 'm kan uitzetten d.m.v. de I/O knop achterop, of moet ik eerst de boel op standby zetten? (..en dan de I/O knop gebruiken)

Ik heb al vele nare berichten gehoord over de 50004 namelijk dat ie zo'n zwakke lens heeft. Ik neem aan dat ik de lens vaker moet schoonmaken? ZOja, hoe vaak ongeveer?
't Gebeurt ook vaak dat ie de disc niet herkent (dan verschijnt een roodachtig scherm met de melding dat er een disc in moet). Dit doet ie vooral bij de demo-disc die ik erbij kreeg. Is dit "normaal" bij een 50004 ? Of is de lens nu al vuil?
Ik heb 'm pas anderhalve maand ofzo.. ;(
Hij loopt ook vaak vast als een kabeltje al een HEEL klein beetje los zit (een speling van een milimeter :/ )... dat kan de controller zijn of de AV-out

En we gaan maar even door :| :
Bij het lezen van CDs maakt ie een extra bijgeluidje (een soort van ratelen, niet erg hard maar wel irri). ..ook "normaal" ?

Laatst kreeg ik een "Save failed" melding toen ik m'n Burnout 3 potje wilde opslaan. Daarna werkte het weer wel en later kreeg ik ook niet meer die melding. Maar krijgt dat ding nu al kuren ?? :'(

[ Voor 14% gewijzigd door YoG op 13-10-2004 19:09 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel voorkomende problemen en oplossingen

Cd-spellen afspelen is voor de gebruiker en zijn ps2 geen leuke ervaring. Ik heb zelf ook een cd-spel , Tekken Tag Tournament met een blauw onderkant, en je wil niet weten hoeveel krassen er op zitten en hoeveel _schrapend_ geluid uit de ps2 komt. Het is gewoon erg slecht voor je hart :'(

En je MC, memorycard, is die van sony ps2 of van een ander fabrikant ? ik zelf heb nooit problemen gehad met de MC's van sony ( 3 stuks )

cd lens blaas ik schoon door mijn ps2 open te schroeven ( de FFX combi, over de garantie heen ) met een busje geperst lucht. Hij werkt nog uitstekend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Upcomming games:
Tiger Woods PGA Tour 2005 14/10/2004
DTM/Toca Race Driver 2 15/10/2004
X-Men Legends 15/10/2004
Sega Superstars (Eyetoy) 15/10/2004
The Incredibles 15/10/2004
Sega Superstars Eye Toy 15/10/2004
Metal Slug 3 15/10/2004
Robotech: Invasion 15/10/2004
Digimon Rumble Arena 2 15/10/2004
NBA Live 2005 21/10/2004
Formula One 2003 -platinum- 22/10/2004
Vietcong 22/10/2004
Monster Hunter 22/10/2004
World Rally Championship 4 22/10/2004
Classified: the Sentinel 22/10/2004
Moto GP 3 -platinum- 22/10/2004
Ford Racing 3 24/10/2004
Sly 2: Band of Thieves 25/10/2004
Ty the Tasmanian Tiger 2 28/10/2004
Total Club Manager 2005 28/10/2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Mooie link, bedankt!
Cd-spellen afspelen is voor de gebruiker en zijn ps2 geen leuke ervaring. Ik heb zelf ook een cd-spel , Tekken Tag Tournament met een blauw onderkant, en je wil niet weten hoeveel krassen er op zitten en hoeveel _schrapend_ geluid uit de ps2 komt. Het is gewoon erg slecht voor je hart :'(
Schijven met veel krassen brand ik gewoon opnieuw met behulp van Blindwrite. Werkt bijna altijd :) (behalve dan een keer met NFS3 ;( was denk ik net iets te beschadigd)
Maarja, ratelen blijft.. maar dit zou ik dus niet mogen hebben bij CD-Rs zonder blauwe onderkant? Of heeft dat alleen puur te maken met de mate van leesbaarheid?
En je MC, memorycard, is die van sony ps2 of van een ander fabrikant ? ik zelf heb nooit problemen gehad met de MC's van sony ( 3 stuks )
Yep, Sony 8 mb... werkt altijd zonder kuren behalve die ene keer dan.. 't is misschien een klein euvel, maar met mn PS1 cards heb ik in al die jaren nooit een probleem gehad.
cd lens blaas ik schoon door mijn ps2 open te schroeven ( de FFX combi, over de garantie heen ) met een busje geperst lucht. Hij werkt nog uitstekend :*)
Zal t onthouden.. maar is t helemaal zonder risico? :)

Ik heb op VCDhelp gelezen dat DVD-MP3 ook zou werken.. maar bij mij dus niet :?

Zucht, mn PS1 werkt gewoon altijd (weliswaar ondersteboven ;) ) ...

De PS3 krijgt al dit gezeik hopelijk niet in drie-voud :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb een 50004 en ik zet de boel ook op Standby en dan zet ik hem uit. Om de 2 weken gebruik ik een lenscleaner en om de zoveel tijd blaas ik hem schoon. Gebruik A-merk DVD's (Fujifilm GOLD, TDK, sony, Philips, MAM-E, Memorex) of de blauwe of paarse Arita's als je het een stukje goedkoper wil doen, de rest is BAGGER. Overigens raad ik +R aan. DVD+RW voor DVD-films eventueel.

Het wil soms gebeuren dat de 50004 een CD/DVD niet leest, ondanks de mod. Eject ( de lade eruit ), uitzetten, aanzetten, druk weer op eject - dan leest ie hem wel weer. Althans, bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
+bards tale en ace combat 5 zullen binnenkort ook in de winkel liggen. (gister gold gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het enige dat echt interessant is in oktober is Pro Evolution Soccer 4 voor de liefhebbers. Maar hiervoor kan je beter een aparte MC erbij halen. Savefiles voor sportgames worden steeds groter :( terwijl de MC nog steeds maar 8 mb is.

Xmen legends = Gauntlets maar dan met x-mannetjes. Voor dit spel zou ik eerst de demo uitproberen of huren voordat je dit spel koopt.
Het spel is nl. een partygame, net als Final Fantasy : Chronicles voor de Gamecube. Hoe meer man er spelen, hoe leuker het zal worden ( 1 man ......... :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

terwijl de MC nog steeds maar 8 mb is
Ik heb wel al converters gezien voor flashkaartjes die je in je geheugencartridge-port steekt, geen idee of het lekker werkt, ook nog geen NL shops gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Op lik-sang zeker? ;)

[ Voor 53% gewijzigd door SkyStreaker op 14-10-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, een andere site, maar wel dezelfde device idd. Ik zat zoiets te overwegen als alternatief voor Action Replay Evo (want die laatste kan je niet on-the-fly gebruiken).

Maar zoals ik de customerreview lees kan deze smartmedia adapter dat dus ook niet on-the-fly:
It allows you to save your games on smart media cards instead of normal memory cards... Theorically.

Once plugged, you have to put a normal memory card to transfer the magic gate software. Once done, the adapter and smart media plug in acts like a memory card, which size is the smart media size (from 8 to 128 megabytes, which is REALLY larger than any ps2 memory card)
You'll be able to transfer your saves from the real memory card to the smart media, but transfer rates are a bit slower.

Another annoying glitch is that my adapter is not recognized by games anymore, I can only use the smart media to store the saves by transferring them using the PS2 Browser fonction...

Ik dus ook, maar het probleem voor mij is dat ik geen CC heb... Ik weet niet of jij er een hebt, maar misschien kunnen we samen 2 kopen en hier een reviewtje neerplanten
Geen CC hier...

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 14-10-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik dus ook, maar het probleem voor mij is dat ik geen CC heb... Ik weet niet of jij er een hebt, maar misschien kunnen we samen 2 kopen en hier een reviewtje neerplanten (na mijn vakantie (18-22 as.). Echt duur is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

tranztaz schreef op 14 oktober 2004 @ 08:01:
Ik heb een 50004 en ik zet de boel ook op Standby en dan zet ik hem uit. Om de 2 weken gebruik ik een lenscleaner en om de zoveel tijd blaas ik hem schoon. Gebruik A-merk DVD's (Fujifilm GOLD, TDK, sony, Philips, MAM-E, Memorex) of de blauwe of paarse Arita's als je het een stukje goedkoper wil doen, de rest is BAGGER. Overigens raad ik +R aan. DVD+RW voor DVD-films eventueel.
Ik gebruik al sinds t begin Princo's en die werken net zo goed/slecht als de demo-disc :/ .. of bedoel je dat goedkopere merken de lens eerder beschadigen?
Van die Arita's hoor ik veel vaker problemen dan Princo's!

Een 50004 leest gegarandeert +R's ? Want oudere versies deden dit geloof ik niet.

En wie heeft er goede ervaring met bepaalde CD-Rs die geen ratelgeluid geven? OF doen ze dit allemaal ?? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

De goedkopere merken zorgen ervoor dat de lens beter zijn best moet doen en dus eerder beschadigd. Vooral de SCPH-50004, in deze versie is het een chip die doorbrand ipv. de laserdiode. Ik gebruik al sinds het begin Arita's en ik zie nog geen enkel probleem, alhoewel de nieuwe blauwe iets beter presteren. Ik gebruik nagenoeg +R op mijn 50004 overigens ;)

En wat betreft CD-R, Philips en TDK ratelt niet bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
YoG schreef op 14 oktober 2004 @ 15:41:
[...]

Ik gebruik al sinds t begin Princo's en die werken net zo goed/slecht als de demo-disc :/ .. of bedoel je dat goedkopere merken de lens eerder beschadigen?
Van die Arita's hoor ik veel vaker problemen dan Princo's!

Een 50004 leest gegarandeert +R's ? Want oudere versies deden dit geloof ik niet.

En wie heeft er goede ervaring met bepaalde CD-Rs die geen ratelgeluid geven? OF doen ze dit allemaal ?? ;(
Princo's stop ik niet meer in de PS2. Daar is er bij mij zelfs tijdens het draaien 1 gebarsten. Waardeloze troep. Sommige dvd's (uit meerdere zendingen) hebben problemen waarbij kleine delen van de onderkant van de dvd loslaten of doorzichtig zijn. Altijd goede dvd's en cd's gebruiken! Dit verlaagt de kans op problemen aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

PeePzz,

ik raad jllie PES4 zwaar aan. Het spel is voor mij moeilijker en tegelijkertijd ook weer opnieuw uitdagend gemaakt.

Voor mezelf belangrijke +punten in PES4:
* Je controleert bij het ingooien alleen de persoon die ingooit (tenzij er meerdere personen meedoen. duuuuuuh!!)
* Het kappen van tegenstanders gaat makkeljker, omdat je nu beter je speler kunt bewegen m.a.w. wat jij doet doet de speler ook geheid.
* Scoren is veel moeilijker geworden. je moet nu echt zelf de kracht van het schot bepalen.
* AI van de keeper qua balstoppen is verhoogd. Op 2 ster zelfs al maakt hij mooie reddingen.
* Er is nu voor het eerst een 6 ster-modus _/-\o_ (moet je wel eerst unlocken).
* Meer clubteams.
* Bal schiet nu sneller en realistisch van je voet.
* Animaties van spelersuitingen.
* Eindelijk een scheids op het veld :P

Als ik nog meer +punten of minpunten heb dan horen jullie het nog wel.

[ Voor 10% gewijzigd door crzyhiphopazn op 16-10-2004 14:26 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

Ik ga vanmiddag toch maar even de nieuwe star ocean halen. Heb FF X nu toch bijna uitgespeeld en IGN was er lovend over... Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 16:51
Zoals jullie weten komt er een kleinere versie uit van de PS2 voor een bedrag van ongeveer €150. Vinden jullie net zoals ik het de moeite waard om je huidige PS2 te verkopen en de nieuwe kleinere PS2 te kopen?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

vacuumcleaner schreef op 16 oktober 2004 @ 14:13:
Zoals jullie weten komt er een kleinere versie uit van de PS2 voor een bedrag van ongeveer €150. Vinden jullie net zoals ik het de moeite waard om je huidige PS2 te verkopen en de nieuwe kleinere PS2 te kopen?
Euhm ikkuh nie, want je kan geen hd erop aansluietn:(.. en dat is een zwaar gemis voor mij. Mn spellen hebben veel baat bij het gebruik van de hdd, laadtijden zijn veel korter. Als ik weer terug moet gaan naar lanere laadtijden dan bederft het soms mn spellust :'(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
ik vind die nieuwe pstwo maar een beetje cheap eigenlijk, met die toploader cddrive enzo.. de ouwe ps2 vind ik sjieker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vacuumcleaner schreef op 16 oktober 2004 @ 14:13:
De 'oude' PS2 kost iets minder dan dat bedrag en daar kun je wel een harddisk op aansluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een handig iets om te weten; hoe paarser de onderkant van je DVD-R/DVD+R, hoe beter hij de DVD kan lezen.

Ik kon Def Jam FFNY met geen mogelijkheid aan de praat krijgen op een Datawrite DVD-R, op een MMore DVD-R totaal geen problemen (zelfs niet in de cut-scenes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 20:56
Anoniem: 44568 schreef op 16 oktober 2004 @ 15:06:
[...]
De 'oude' PS2 kost iets minder dan dat bedrag en daar kun je wel een harddisk op aansluiten ;)
hmz, Nog ff goed alles gelezen en ik ben om. Laat dat kleine ding maar zitten :)
Als je idd kortere laadtijden enzo hebt met een hd neem ik het wel voor lief dat ie wat groter is :)
Vanmiddag dan maar ff 1 halen in R'dam :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117323

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/557/557637/checking-out-the-pstwo-20041015062407316.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 16:51
hier stond een zondagochtendkateropmerking, niet belangrijk dus.

[ Voor 85% gewijzigd door vacuumcleaner op 17-10-2004 11:26 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114729

Anoniem: 44568 schreef op 16 oktober 2004 @ 15:06:
[...]
Hoe bouw je er een harde schijf in, als ik hem open schroef zit er een ide kabel in? Of moet je zelf gaan solderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Lees het topic nog eens door zou ik zeggen. Er staat zelfs info over in de startpost. Je kunt de hd aansluiten op de achterkant van de netwerkadapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Zie de volgende foto voor het idee:

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution.lv/i/art/1368-ps2_harddisk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114729

Ziet er rlx uit die HDD in de Ps2...'

Even een ander verhaal.. Ik heb problemen met spellen die hij niet leest (Originele spellen) Ik ging een beetje op internet zoeken maar hoe moet ik mij laser schoonmaken..?

Ps2 openschroeven maar hoe dan verder? Is er speciaal spul voor en moet ik het met een doekje doen of wattestaafje? Ik denk dat als ik dit doe het een stuk beter zal werken..

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Anoniem: 114729 schreef op 17 oktober 2004 @ 22:07:
Ziet er rlx uit die HDD in de Ps2...'

Even een ander verhaal.. Ik heb problemen met spellen die hij niet leest (Originele spellen) Ik ging een beetje op internet zoeken maar hoe moet ik mij laser schoonmaken..?

Ps2 openschroeven maar hoe dan verder? Is er speciaal spul voor en moet ik het met een doekje doen of wattestaafje? Ik denk dat als ik dit doe het een stuk beter zal werken..

Greets
Niet bot bedoeld maar het staat in deze topic.
Haal een cd lens cleaner, dan hoef je je ps2 niet open te maken. Als de lens gecalibreerd moet worden dan moet hij wel opengeschroefd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 20:29
Lord_Mithril schreef op 17 oktober 2004 @ 09:14:
[...]

hmz, Nog ff goed alles gelezen en ik ben om. Laat dat kleine ding maar zitten :)
Als je idd kortere laadtijden enzo hebt met een hd neem ik het wel voor lief dat ie wat groter is :)
Vanmiddag dan maar ff 1 halen in R'dam :P
Ik lees dit net op www.ps2ownz.com:

A company we all know well has been developing a specific product allowing the use of a USB HDD on the PS2/PSTwo for running games using HD Advance and... the ETA for this exciting product is within 30-60 days! Those of you who were hesitant in purchasing a PSTwo due to the lack of native (internal) HDD support can now put your mind to ease- more to come on this exciting news soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Interessant. Het enige wat de ontwikkelaars dan doen is de USB poort ingame uitzetten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Bor_de_Wollef schreef op 18 oktober 2004 @ 18:54:
Interessant. Het enige wat de ontwikkelaars dan doen is de USB poort ingame uitzetten ben ik bang.
Tja, maar het hele idee van HDLoader is dat ie commando's van de software onderschept en aanpast. Waarom zou het dan niet mogelijk zijn om het commando dat de USB poort uitschakelt ook te onderscheppen?

[ Voor 4% gewijzigd door Devil N op 18-10-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
TAG_ScorpioN schreef op 18 oktober 2004 @ 18:53:
[...]

Ik lees dit net op www.ps2ownz.com:

A company we all know well has been developing a specific product allowing the use of a USB HDD on the PS2/PSTwo for running games using HD Advance and... the ETA for this exciting product is within 30-60 days! Those of you who were hesitant in purchasing a PSTwo due to the lack of native (internal) HDD support can now put your mind to ease- more to come on this exciting news soon!
ps2ownz.. :r :r vuile dieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
als de PSTwo ook gewoon usb1 zoals de PS2 heeft, dan is het niet echt interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
DARKLORD schreef op 18 oktober 2004 @ 23:41:
[...]

ps2ownz.. :r :r vuile dieven
Waarom? Ze maken toch ook veel tools zelf (of zit ik er nu naast?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bor_de_Wollef schreef op 19 oktober 2004 @ 10:34:
[...]

Waarom? Ze maken toch ook veel tools zelf (of zit ik er nu naast?)
ps2ownz zijn dieven ja, net als met die gepatchte hdadvance, gepatched met een script van iemand, en totaal geen credits voor die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

oke ik zou nu dus nog een ps2 willen gaan kopen... natuurlijk zometeen GTA San Andreas + zijn al heel veel goede games op + heb nog een stapeltje oude ps1 games (een groot stapeltje); moet ik nog even wachten op die nieuwe versie of gewoon de 'normale' kopen? (ivm ombouwen e.d.?)

en wat zijn nou ECHT juweeltjes van games die elke ps2 bezitter moet hebben? Gran Turismo, de Tekken's... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 01:51
Anoniem: 15682 schreef op 16 oktober 2004 @ 15:41:
Misschien een handig iets om te weten; hoe paarser de onderkant van je DVD-R/DVD+R, hoe beter hij de DVD kan lezen.

Ik kon Def Jam FFNY met geen mogelijkheid aan de praat krijgen op een Datawrite DVD-R, op een MMore DVD-R totaal geen problemen (zelfs niet in de cut-scenes)
Is dat met mod-chip of zonder? En als het zonder is, zijn het dan gewoon 1 op 1 kopietjes van je orginele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16
Anoniem: 31189 schreef op 19 oktober 2004 @ 13:58:
oke ik zou nu dus nog een ps2 willen gaan kopen... natuurlijk zometeen GTA San Andreas + zijn al heel veel goede games op + heb nog een stapeltje oude ps1 games (een groot stapeltje); moet ik nog even wachten op die nieuwe versie of gewoon de 'normale' kopen? (ivm ombouwen e.d.?)

en wat zijn nou ECHT juweeltjes van games die elke ps2 bezitter moet hebben? Gran Turismo, de Tekken's... ?
OK, ik zal ff een paar juweeltjes noemen die niet in je collectie mogen ontbreken:

- Gran Tourismo 3 (En natuurlijk 4 binnenkort :) )
- Pro Evolution Soccer 4 (Als je van voetbal houdt)
- Final Fantasy X
- Silent Hill
- Tekken games
- Soul Calibur 2 (vind ik persoonlijk nog gaver als Tekken :) )

Dit is natuurlijk wel strikt persoonlijk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

ennuh, nog even volhouden tot die ps two uit komt of gewoon de normale kopen? :)
als ik er zo naar zit te kijken, al die game reviews langs gaan enzo... zou ik 'm bij wijze van eigenlijk vandaag nog willen halen maarja... misschien beter nog even te wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121479

Heb ik ein-de-lijk mijn ps2 zo ver dat ie online wil gaan, duurt het nog eindeloos voordat dat Central Station klaar is met laden. Iemand een idee hoe lang dat kan duren???
Ik zal wel verwend zijn omdat ik ook Xbox Live heb... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Nippletwister schreef op 19 oktober 2004 @ 15:07:
[...]

OK, ik zal ff een paar juweeltjes noemen die niet in je collectie mogen ontbreken:

- Gran Tourismo 3 (En natuurlijk 4 binnenkort :) )
- Pro Evolution Soccer 4 (Als je van voetbal houdt)
- Final Fantasy X
- Silent Hill
- Tekken games
- Soul Calibur 2 (vind ik persoonlijk nog gaver als Tekken :) )

Dit is natuurlijk wel strikt persoonlijk he ;)
Weer zoeentje die gewoon brutaal Virtua Figter 4: Evolution overslaat! ;)
Te koop voor een prikkie en oh zo'n mooi vechtspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Voor de mensen die het interesseert is er een "hands on" video van de PStwo op gamespot: http://www.gamespot.com/f...&tag=gs_hp_flashtop_media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan het zijn dat Central Station uit de lucht is ofzo?? Bij mijn diagnostische tests krijg ik alles groen, maar als ik vervolgens naar CS wil, zegt ie dat de verbinding is mislukt en dat ik mijn instellingen moet nakijken (die net goedgekeurd zijn....)
Iemand een idee wat ik kan doen?
Voordat je kan spelen moet je jezelf toch registreren?? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
CS is echt regelmatig uit de lucht. Gewoon later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
hey al gezien........hd advance.2.0.....ondersteund 200GB real....

edit
HDAdvance 2.0 version 200 GB HDD HDAdvance has upgraded to 2.0 version!!! The latest version can support 200GB HDD. So you can store more games in the larger HDD! HDAdvance is the latest technology for PS2 to store and load game...

bron: psxshop.nl

[ Voor 67% gewijzigd door BpeterB op 19-10-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BpeterB schreef op 19 oktober 2004 @ 20:05:
hey al gezien........hd advance.2.0.....ondersteund 200GB real....
mja beetje lame, gepatched met een gratis patch... en daar weer geld voor vragen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Nog even over burnout 3. Ik zit nu op 99%. Die ene race met die F1 wagens, is echt pittig, zeker al je gewoon ziet dat de computer tegenstander cheat. Ik crash tegen een oplegger aan.. wat gebeurd er met de tegenstander..... die rijd er gewoon doorheen.... :? en dan niet 1 tegen stander... nee allemaal...

Ben er trouwens achter gekomen dat dat bericht hoeveel seconden je achter ligt ook niet echt klopt. Eerst zij die 12 sec. behind... maak 2 bochten en wat zie ik......

Juist ja. Al met al, als je die F1 race gehad heb, krijg je daarna een hele gave race die echt verdomd makkelijk is... En dan ben je klaar... Tijd voor de online optie :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Die F1 race heeft er voor mij voor gezorgt dat Burnout 3 alweer in de kast ligt. Hij komt er alleen nog uit voor 2 player games. Het zien dat de Cpu players cheaten was voor mij echt de druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
19 november: ratchet and clank 3. Dat belooft weer veel speelplezier voor mijn vriendin en weinig PS2 uurtjes voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Anoniem: 121479 schreef op 19 oktober 2004 @ 17:58:
Kan het zijn dat Central Station uit de lucht is ofzo?? Bij mijn diagnostische tests krijg ik alles groen, maar als ik vervolgens naar CS wil, zegt ie dat de verbinding is mislukt en dat ik mijn instellingen moet nakijken (die net goedgekeurd zijn....)
Iemand een idee wat ik kan doen?
Voordat je kan spelen moet je jezelf toch registreren?? :|
Ik had tijdje geleden precies hetzelfde :( Sindsdien heb ik het niet meer geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Bor_de_Wollef schreef op 20 oktober 2004 @ 14:21:
19 november: ratchet and clank 3. Dat belooft weer veel speelplezier voor mijn vriendin en weinig PS2 uurtjes voor mij...
koop je toch een pstwo voor je vriendin ben je gelijk van het gezeik af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
iemand enig idee als de nieuwe ps2 komt (2november) of dan de oude in prijs gaat zakken?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dat zou ik niet verwachten papa roach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TeringJantje schreef op 19 oktober 2004 @ 15:02:
[...]

Is dat met mod-chip of zonder? En als het zonder is, zijn het dan gewoon 1 op 1 kopietjes van je orginele?
is zonder mod-chip, en ze zijn geleeched van het net, heb nog niet geprobeerd om met alcohol 120% een 1on1 kopie te maken (zal het es proberen met 1 van mn originele games :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 19 oktober 2004 @ 23:05:
Die F1 race heeft er voor mij voor gezorgt dat Burnout 3 alweer in de kast ligt. Hij komt er alleen nog uit voor 2 player games. Het zien dat de Cpu players cheaten was voor mij echt de druppel.
Dat heet nou arcade :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Iemand een idee hoe ik de mediaplayer installeer op minn memory card i.c.m. Ripper deluxe gold.

[ Voor 12% gewijzigd door Blijepeen op 21-10-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die HD Loader zou toch gewoon uit zich zelf op moeten starten als je m in je ps2 stopt? Mijn Ps2 kan hem niet aflezen. Dan moet ik eerst mijn Ps2 foppen met een boot disk van mijn mem.card... Zou het kunnen zijn dat het aan mijn versie 50004 ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121479 schreef op 21 oktober 2004 @ 15:49:
Die HD Loader zou toch gewoon uit zich zelf op moeten starten als je m in je ps2 stopt? Mijn Ps2 kan hem niet aflezen. Dan moet ik eerst mijn Ps2 foppen met een boot disk van mijn mem.card... Zou het kunnen zijn dat het aan mijn versie 50004 ligt?
Heb je HD Loader in de winkel gekocht of van internet gedownload en op cd-tje gebrand. En heb je een mod-chip ja of de nee. Als je een gekopieerde cd/dvd hebt werkt die natuurlijk ook niet zonder mod-chip. Heb je de originele dan zou die wel moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316 schreef op 21 oktober 2004 @ 20:14:
[...]

Heb je HD Loader in de winkel gekocht of van internet gedownload en op cd-tje gebrand. En heb je een mod-chip ja of de nee. Als je een gekopieerde cd/dvd hebt werkt die natuurlijk ook niet zonder mod-chip. Heb je de originele dan zou die wel moeten werken ;)
Ik heb een originele. Mijn ps2 is niet gemod...
Beetje raar dat ie m dan niet pakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Anoniem: 121479 schreef op 21 oktober 2004 @ 20:28:
[...]

Ik heb een originele. Mijn ps2 is niet gemod...
Beetje raar dat ie m dan niet pakt!
Hier exact hetzelfde probleem bij een ps2 van een vriend van me.
Enig idee hoe ik het dan wel aan de praat krijg dmv memcard ofzo?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik vind het een beetje raar dat ie wel gebrandde cd's leest, maar mijn HD loader niet pakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

unfor schreef op 19 oktober 2004 @ 12:53:
[...]

ps2ownz zijn dieven ja, net als met die gepatchte hdadvance, gepatched met een script van iemand, en totaal geen credits voor die gast.
En wij zijn allemaal goudeerlijk natuurlijk :> :+

---

Hoe wordt Ratchet & Clank 3 ervaren hier? Ik vind het stukken beter dan R&C 1, de humor is leuk en alles er zit nu een gameplay-type in dat je wapens kan uplevelen. Heel leuk gegeven, de graphics zien er in mijn mening ook net dat stukje gelikter uit dan het vorige deel...

[ Voor 33% gewijzigd door SkyStreaker op 22-10-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
En hoe bevalt starocean 3? Ik zit er over te denken hem ook te kopen maar wil er eerst wel wat meer over horen (en dan niet alleen uit reviews). Wie kan er in het kort wat over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
@tranztaz: heb jij ratchet & clank 3 al dan? De release staat hier pas op 13 november op de planning namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ahem O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 22 oktober 2004 @ 16:47:
En hoe bevalt starocean 3? Ik zit er over te denken hem ook te kopen maar wil er eerst wel wat meer over horen (en dan niet alleen uit reviews). Wie kan er in het kort wat over vertellen?
Ik vind hem echt geweldig ben helemaal verslaaft! :9

Vindt de gevechten ook leuk, lekker realtime :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 01:51
Anoniem: 15682 schreef op 21 oktober 2004 @ 13:25:
[...]

is zonder mod-chip, en ze zijn geleeched van het net, heb nog niet geprobeerd om met alcohol 120% een 1on1 kopie te maken (zal het es proberen met 1 van mn originele games :) )
Dus je hebt eigenlijk geen modchip meer nodig? Dat handig zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

Ik wil graag een ps2 halen. Kan je ook met de aqua blue
hd loader gebruiken???

En waar kan je ze trouwens kopen?? Ik had gelezen dat ze waren gestopt met
het produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 10:52

bdl

Een hele korte vraag, kan de ps2 op een netwerk aangelsoten worden om mp3's van een Windows server af te spelen.

http://www.bilderdijklaan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Ik speel zelf redelijk vaak exotische imports uit JAP, met behulp van een slide-card. Nu wil ik ivm. ruimtegebrek een PS-Two kopen, maar deze heeft een heel ander systeem met de dvd-speler. Kan ik hier mijn slide-card nog op gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
bdl schreef op 24 oktober 2004 @ 12:11:
Een hele korte vraag, kan de ps2 op een netwerk aangelsoten worden om mp3's van een Windows server af te spelen.
zoek wat info over PS2Reality (gratis) of Qcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111468

Ik heb een slide-card voor mijn PS2 gekocht om backups te kunnen spelen. Als ik het scherm "insert disc" zie, doe ik de backup in de ps2 lade, druk op X. En dan komt er een blauwe/ soms rode rand om het beeld heen, hij doet het dus niet. Dit heb ik nu al met 2 spellen. Bij het spel tekken 4 kom ik wel in een optie scherm, maar als ik dan de start button indruk loopt hij vast. Ik heb nu dus nog geen een backup met mijn slide-card kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
PS2Reality is een goede player maar het project is jammer genoeg al tijden dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

Anoniem: 120251 schreef op 23 oktober 2004 @ 23:37:
Ik wil graag een ps2 halen. Kan je ook met de aqua blue
hd loader gebruiken???

En waar kan je ze trouwens kopen?? Ik had gelezen dat ze waren gestopt met
het produceren.
Iemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ten 1ste: (niet hatend bedoelt)
kick je post niet zo snel;)..

2e: jah je kan de hdloader met een aqua blue ps gebruiken.. doe ik zelf ook:P..

3e: het klopt dat ze niet meer geproduceerd worden, het mag nog wel verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoehPoeh
  • Laatst online: 01:18
ZIjn er hier mensen die de memory card exploit werkend hebben op een 50004a / v10 versie van de PS2? Het installeren van de .ELF bestanden verloopt prima, maar als ik vervolgens een PS1 game boot om de exploit te activeren, wordt het scherm zwart ...

Voordat ik met een stapel onderzetters achterblijf, ben ik benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
PoehPoeh schreef op 24 oktober 2004 @ 20:12:
ZIjn er hier mensen die de memory card exploit werkend hebben op een 50004a / v10 versie van de PS2? Het installeren van de .ELF bestanden verloopt prima, maar als ik vervolgens een PS1 game boot om de exploit te activeren, wordt het scherm zwart ...

Voordat ik met een stapel onderzetters achterblijf, ben ik benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben? ;)
Is je ps2 omgebouwd? Welk programma heb je gekozen als BOOT.ELF ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:10
Als ik het goed begrijp kan je op sommige ps2's backups draaien zonder modchip!?
Dit zal dan een verborgen feature zijn op de nieuwe ps2's zijn ofzo want bij mijn weten
is dit iets dat op oudere ps2's niet werkt.
Wie heeft dit al voor elkaar gekregen op zijn ps2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125795

Hoi,

Ik ben vers op dit forum en heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om alle 36 pagina's te lezen >:)

Ik heb een ps2 met als ik het goed zeg een mars mod.
Mei 2004 gekocht.

- hoe kan ik zien welke versie ps2 ik heb ?
- Is er een howto site voor HD setup en de bijbehorende sofware ?

ik heb allerlei links en screenshots voorbij zien komen maar wat is wat ?

wat ik dus zoek is via de PC de HD vol te zetten met spellen zodat ik deze kan gebruiken. ik heb geen zin om een netwerkkaart te kopen tenzij dit perse moet om een HD te kunnen gebruiken.

je mag me ook een mail sturen [edit mode ]

alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 125795 op 25-10-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 125795 schreef op 25 oktober 2004 @ 11:53:
Hoi,

Ik ben vers op dit forum en heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om alle 36 pagina's te lezen >:)
Wat mij betreft heb je pech, want al je vragen die je stelt zijn of in deze draad te vinden, of met 5 minuten google werk ook te vinden.

Kleine tip 1: HDLDump en WinHIIP zijn tools om via de PC games op een HD voor de PS2 te zetten.
Kleine tip 2: Haal je e-mail daar weg. Dat voorkomt spam en mensen kunnen uit je profiel ook het e-mail adres halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Creepy op 25-10-2004 12:00 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TeringJantje schreef op 23 oktober 2004 @ 23:12:
[...]

Dus je hebt eigenlijk geen modchip meer nodig? Dat handig zijn >:)
Bestaat al een tijdje hoor
kijk maar ff op www.futuremax.nl of www.psxshop.nl

en zoek dan ff op slidecard
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.