Het Grote XBOX Topic deel 9

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.585 views sinds 30-01-2008

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02
Die 2.6 was trouwens toch al meer dan een maand uit? :?
En ik geeft DinoPK gelijk, goed voor de n00bs, maar echte mannen installen hun xbox zelf. :P

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Dit is de standard software die ik erop heb staan. Je Dashboard ;)

Verwijderd

Wanneer je 14.999 air-miles had dan kon je alleen vandaag, bij de V&D een xbox halen met je gespaarde punten, heel even dacht ik dat ik dat zou redden, maar helaas.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 00:39:
[...]

Aha jij bent dat dus :)

ow btw over fable kan ik nog niet veel babbelen marteltor want dat heb ik pas 10 minuten gespeeld.
accept / deblokker me toch maar ff :) of kom eens online!

[ Voor 42% gewijzigd door marteltor op 18-09-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

damn wat een beslissing was dat om mijn xbox om te bouwen ik zit ineens tot boven mijn hoofd in de games dus ff het kaft van het koren scheiden anders speel ik niks uit .

ow btw over fable kan ik nog niet veel babbelen marteltor want dat heb ik pas 10 minuten gespeeld.
Stoer man! Ook bedankt dat je het ff meld weet je, zeer nuttige informatie voor de overige Xbox fans hier! :/

Over paar dagen trouwens Starwars Battlefront :9~ Een nieuwe Xbox Live game om naar uit te kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
waar worden eigenlijk de savegames standaard bewaard op de HDD?
neem nou als voorbeeld: burnout 3.... ik kan mijn savegame niet vinden.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:16
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 19:11:
Wanneer je 14.999 air-miles had dan kon je alleen vandaag, bij de V&D een xbox halen met je gespaarde punten, heel even dacht ik dat ik dat zou redden, maar helaas.
14.900 waren dat er, en ik kon het ook net niet redden (kwam er 122 te kort :X ) iig ben ik nog wel steeds van plan om spoedig een xboxje te kopen. Als ik het topic zo even doorlees zijn er namelijk erg leuke spellen uitgekomen / en komen nog uit.

* RonaldMade heeft over een week of 2 ook wel een xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:12
[...]

Aha jij bent dat dus :)

damn wat een beslissing was dat om mijn xbox om te bouwen ik zit ineens tot boven mijn hoofd in de games dus ff het kaft van het koren scheiden anders speel ik niks uit .

Burnout 3 ga ik toch maar ff in de winkel halen want dat verdient het spel wel .
Outrun 2 twijfel ik nog over al is het wel zeer lekker om zo tussendoor te scheuren en ziet er zeker wel mooi uit.

erg.. euh.. boeiend om te weten :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 02:51:
[...]

Stoer man! Ook bedankt dat je het ff meld weet je, zeer nuttige informatie voor de overige Xbox fans hier! :/
Beste sjoert

Wat denk je hier mee te kunnen berijken? Dat alle mensen stoppen met ombouwen van hun xbox? Lijkt me stug, daarom, zou je ermee willen stoppen, want het lokt alleen maar flame uit. Ik weet ook wel dat je goede bedoelingen ermee hebt, maar zo krijg je alleen maar flames, terwijl je er niks mee bereiken kan (imo).

:)

Trustie jij ook, het is niet orgineel iemand na te praten.

[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 19-09-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Smattie schreef op 18 september 2004 @ 12:33:
[...]

Dit is de standard software die ik erop heb staan. Je Dashboard ;)
Slayer's is geen dashboard maar een auto-installer. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aargghhhh waarom lees ik dit pas vandaag :(
ik heb airmiles zat >30K en wil graag een xbox. naja hopelijk doen ze zoiets snel weer.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het upgraden van je schijf? ik heb een engelse tutorial gevolgd maar ik krijg het echt niet voor elkaar, iemand ervaring of een nederlandse handleiding, mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Iemand ervaringen met wireless controlers? Ik heb intresse in de Logitech uitvoering van de controler omdat de Playstation 2 versie (volgens mij zelfde controler) erg goed bevalt. Alleen de prijs... (€ 50,00). Iemand ervaring met de The Cosmo RF controller en meteen ook met TechTronic. Of nog andere plaatsen om een goede wireless controler te krijgen...?

EDIT: is de Wireless Neo S iets?

[ Voor 10% gewijzigd door hemiparo op 19-09-2004 16:09 . Reden: Wireless Neo S bij play.com ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nou? Heb jij zoveel airmiles? Dat zou dan idd balen zijn... Ik wist ook niet eerder van deze actie van de V&D. V&D had een soort van prijzencircus afgelopen week. De laatste dag (zaterdag) hadden ze speciale acties waaronder die van de X-box.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabyte schreef op 19 september 2004 @ 09:50:
[...]

erg.. euh.. boeiend om te weten :/ :X
Gelukkig boeiend dat je dat me even duidelijk maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:00
Er stond zaterdag een advertentie in de telegraaf voor de actie van V&D...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 15:19:
Heeft iemand ervaring met het upgraden van je schijf? ik heb een engelse tutorial gevolgd maar ik krijg het echt niet voor elkaar, iemand ervaring of een nederlandse handleiding, mijn dank is groot
Check de tutorials op www.xbox-scene.com voor hardware-instructies.
Voor het klaarmaken van de HD zou ik zeggen, check de slayer 2.6 cd eens.

(maar wat is het probleem eigenlijk?)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan hulp geven bij ombouwen/modden doen we niet

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Wat is fraggen? Volgens mij mag je die soort zaken niet hier bespreken (Mij maakt niet uit hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 15:19:
Als je het manueel niet voor elkaar krijgt, gebruik je best de Slayer's die hierboven beschreven wordt. Die doet het allemaal voor je.
hemiparo schreef op 19 september 2004 @ 15:45:
Iemand ervaringen met wireless controlers? Ik heb intresse in de Logitech uitvoering van de controler omdat de Playstation 2 versie (volgens mij zelfde controler) erg goed bevalt. Alleen de prijs... (€ 50,00). Iemand ervaring met de The Cosmo RF controller en meteen ook met TechTronic. Of nog andere plaatsen om een goede wireless controler te krijgen...?

EDIT: is de Wireless Neo S iets?
Een collega van me heeft de Logitech en is er heel tevreden over. Zit een metertje of 5 van zijn tv en werkt perfect volgens hem.
Ga hiervoor misschien beter naar xbox-scene, daar zitten veel meer mensen die je kunnen helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Fire69 schreef op 20 september 2004 @ 08:22:
Een collega van me heeft de Logitech en is er heel tevreden over. Zit een metertje of 5 van zijn tv en werkt perfect volgens hem.
Heb ik dus ook met de Playstation 2 uitvoering. Alleen de prijs. Nou ja, goedkoop is duurkoop (soms tenminste) en ik ben eigenlijk altijd tevreden over de Logitech spullen.

(beetje offtopic: komt Logitech ook met een Gamecube uitvoering?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het voordeel tegenover goedkopere wireless controllers is volgens mij dat deze niet via Infra-rood werkt maar met radio signalen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Macer schreef op 20 september 2004 @ 09:18:
Het voordeel tegenover goedkopere wireless controllers is volgens mij dat deze niet via Infra-rood werkt maar met radio signalen..
Ik heb nog geen enkele controller gezien op IR eerlijkgezegd....

Trouwens, ik denk dat mijn collega 39.95€ betaald heeft voor de Logitech (Fnac in België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op 20 september 2004 @ 08:03:
Wat is fraggen? Volgens mij mag je die soort zaken niet hier bespreken (Mij maakt niet uit hoor).
Fraggen is dat je xbox 3x aan en uit gaat en daarna rood/groen knippert (het ledje aan de voorkant van je box). Dit betekent dat je bios niet kan worden geload.
Fire69 schreef op 20 september 2004 @ 08:22:Ga hiervoor misschien beter naar xbox-scene, daar zitten veel meer mensen die je kunnen helpen.
Heb ik het dus ook al gepost, maar op het forum zijn enkel noobs te vinden. Mijn topic daar is al zo'n 500 keer bekeken, maar nog 0 replies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Fire69 schreef op 20 september 2004 @ 09:25:
[...]
Trouwens, ik denk dat mijn collega 39.95€ betaald heeft voor de Logitech (Fnac in België).
Helaas is België voor mij niet naast de deur... in ieder geval niet haalbaar voor € 10,00 aan benzinegeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 10:35:
[...]

Fraggen is dat je xbox 3x aan en uit gaat en daarna rood/groen knippert (het ledje aan de voorkant van je box). Dit betekent dat je bios niet kan worden geload.

[...]

Heb ik het dus ook al gepost, maar op het forum zijn enkel noobs te vinden. Mijn topic daar is al zo'n 500 keer bekeken, maar nog 0 replies :'(
Fraggen is eigenlijk de afkorting van 'Flashing Red And Green' ;)

En ivm je probleem, tja, hier mogen we je niet helpen. Persoonlijk zou ik toch niet echt weten wat er gaande is, ik gok gewoon dat je TSOP de mist ingegaan is.
Teruggaan naar de ombouwer en vragen om het nog eens goed te doen anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28

Willybubba

Nut up or shut up.

(beetje offtopic: komt Logitech ook met een Gamecube uitvoering?)
Gewoon een Wavebird kopen joh.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
is een optie... maar op deze manier heb ik wel altijd hetzelfde soort controller in mijn handen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
hemiparo schreef op 20 september 2004 @ 15:51:
is een optie... maar op deze manier heb ik wel altijd hetzelfde soort controller in mijn handen liggen...
Alsof dat wat uitmaakt, de kwaliteit van de logitech controllers ligt boven de 3 party standaard meuk, maar de wavebird ligt daar nog wel een heel stukje boven.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikgoodhart schreef op 19 september 2004 @ 04:00:
waar worden eigenlijk de savegames standaard bewaard op de HDD?
neem nou als voorbeeld: burnout 3.... ik kan mijn savegame niet vinden.. :'(
die worde gwoon op de c of f schyf bewaard gloof k.. i.i.g, er is n map er daar staan weer allemaal mappen in (dit ligt eraan hoeveel spellen je op je hd hebt) met lange reeksen cyfers en 1 van die mappen is dus burnout 3!
om eragter te komen welke dat is moet je in elke map kyken naar het bestand: Meta.inf (volgens my .inf kan ook iets anders zyn..) je kopieerd dat bestandje naar je computer en vervolgens verander je .inf in .txt en dan kun je in t txt-bestand kyke welke naam er staat.
dit doe je dan totdat je burnout 3 hebt gevonden, het duurt even maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:36
niet op je c of f schijf, ik dacht eerlijk gezegd d of e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die worden dus bewaard in de e:\udata en e:\tdata.

DarkShadow, je d: is je dvd, dus die zal het wel niet zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
En met de XboX saves manager is het helemaal makkelijk om te zien welke save waar staat, zie: http://www.xbox-saves.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Fire69 schreef op 21 september 2004 @ 08:13:
Die worden dus bewaard in de e:\udata en e:\tdata.

DarkShadow, je d: is je dvd, dus die zal het wel niet zijn. ;)
nou en dan zeggen sommige mensen dat je bij de media center update altijd die mappen moet weggooien... nou dan mieter je ook je savegames dus weg.... lekker logisch he!! :r :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vanitas schreef op 20 september 2004 @ 17:07:
[...]

Alsof dat wat uitmaakt, de kwaliteit van de logitech controllers ligt boven de 3 party standaard meuk, maar de wavebird ligt daar nog wel een heel stukje boven.
En waar kan ik deze vinden? Winkels kunnen me niet helpen en internet (tot nu toe) alleen eBay... heb nog niet zo super goed gezocht (eerlijk is eerlijk) en play.com heeft hem niet meer...

(en na dit antwoord stel ik deze vragen weer gewoon in het Gamecube topic :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
rikgoodhart schreef op 21 september 2004 @ 09:33:
[...]

nou en dan zeggen sommige mensen dat je bij de media center update altijd die mappen moet weggooien... nou dan mieter je ook je savegames dus weg.... lekker logisch he!! :r :)
Euh, je moet dus niet je ganse udata en tdata weggooien, maar enkel de folders erin die van xbmc zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
hemiparo schreef op 21 september 2004 @ 10:52:
[...]

heb nog niet zo super goed gezocht (eerlijk is eerlijk)
Dat is te merken, bijna elke speelgoedwinkel heeft ze wel.

Online ook:

http://www.dixons.nl/Stor...ctSearch=wavebird&x=0&y=0

http://www.bartsmit.com/s...&sbmt_zoekproduct=zoeken#

http://dvdboxoffice.com/d...1%2E000+++++&pid=90022416

Bij DVDboxOffice zijn ze zelfs maar 35 euro inc verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dank je - hier in Den Bosch bij Bart Smit, Intertoys en Dixons geen succes maar ga nu een bestelling plaatsen bij DVDboxOffice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
hoi!

nog een vraag. ik heb nu de xenium ICE chip en daarbij heb ik de volgende bioses geinstalleerd: standaard TSOP, en xecuter 4.nogwat.
de xecuter bios start netjes mijn evox dashmboard op en de standaard bios niet.

STEL ik wil nog een bios erbij zetten..bijvoorbeeld chromwell (ofzioiets) m8 bios.... start mijn evox dash dan nog wel op met alles goed geconfigureerd met dit ander bios? of wat gebeurd er in geval van bios update? ziet hij dan mijn f: niet meer waar dus mijn apps op staan? ziet hij me c: nog wel waar mijn dashboard zich bevind? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
als je je bios via xbtool goed configureerd (welke file hij moet starten bij het booten), zal alles goed gaan, ook ivm je f: en zo.

Verwijderd

laat maar :)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 16:07 ]

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Misschien is dit wel een stomme vraag omdat ik weinig weet van xboxen, maar toch.
Ik zie hier alleen dingen staan van xbox live, tunnels enz..
Maar mijn vraag is > kun je ook met een grote groep mensen (max 16 aangezien ik maar een 16 poort switch heb) ook tegenelkaar gamen met de xbox, zonder dat je verbinding hebt met internet, mits het spel het ondersteund?

• Vanitas
datkanveelbeter schreef op 22 september 2004 @ 18:38:
Misschien is dit wel een stomme vraag omdat ik weinig weet van xboxen, maar toch.
Ik zie hier alleen dingen staan van xbox live, tunnels enz..
Maar mijn vraag is > kun je ook met een grote groep mensen (max 16 aangezien ik maar een 16 poort switch heb) ook tegenelkaar gamen met de xbox, zonder dat je verbinding hebt met internet, mits het spel het ondersteund?
Dan zou je dat via system link moeten doen. Dus dan moet je weer een kabeltje kopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Vanitas schreef op 22 september 2004 @ 18:45:
[...]

Dan zou je dat via system link moeten doen. Dus dan moet je weer een kabeltje kopen.
Sorry dat ik zo weinig van snap > ik heb zelf geen xbox.
Ik zit in het bestuur van een vereniging, men heeft mij gevraagt om een lan party te houden met xboxen en een beetje uit te zoeken of dit wel mogelijk is.
Ik dat voor heen dat je alleen een switch utpkabels en xboxen nodig hebt en natuurlijk game's die multiplay ondersteunen.

Dit is dus niet zo? system link, wat is da?

Ik ben echt dom he 8)7

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

datkanveelbeter schreef op 22 september 2004 @ 18:50:
[...]

Ik zit in het bestuur van een vereniging, men heeft mij gevraagt om een lan party te houden met xboxen en een beetje uit te zoeken of dit wel mogelijk is.
Ik dat voor heen dat je alleen een switch utpkabels en xboxen nodig hebt en natuurlijk game's die multiplay ondersteunen.

Ik ben echt dom he 8)7
System link houd in dat je wanneer je een game hebt die system link ondersteund meerder Xboxxen aan elkaar kan knopen om zo tot 16 man tegen elkaar te spelen. Bedenk wel dat je dan met 4 spelers op 1 Xbox zit, want je kunt maximaal 4 xboxxen aan elkaar aansluiten.

Althans, dat geloof ik toch, mocht het niet zo zijn wees gerust om me te verbeteren ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Speedfight
  • Niet online
datkanveelbeter schreef op 22 september 2004 @ 18:50:
[...]

Ik ben echt dom he 8)7
Je kan in iedergeval die switch gebruiken en naar de xboxen kan je gewoon utp kabel leggen. Dus ga vooral geen Microsoft Link kabels kopen ofzo....
Hoeveel spelers max kan weet ik ook niet.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Albinoraptor
  • Laatst online: 15:55
Hehe vandaag eindelijk ook eens Burnout 3 binnen gekregen van de FRS, lekker hoor bestellen via de site. :/

Maar dit is echt geweldig, enigste wat ik tot nu toe gedaan heb is crash mode, maar echt genieten. :D
Eindelijk eens een spel waar je echt niet gek van wordt als goud effe niet mee zit. Maar je blijft gewoon vrolijk door gaan met een grijns van hier tot Tokyo. :D

Dit houd me wel bezig tot GTA:SA. :D

[ Voor 25% gewijzigd door Albinoraptor op 22-09-2004 22:41 ]

• M@cer
Ik was gisteren echt in staat om mijn controller door mijn TV heen te gooien.. Ik was al bijna een uur bezig met de GP stage in Europa.. De eerste 2 races met gemak gewonnen, maar de derde was gewoon niet te doen.. Uiteindelijk 3e geworden en toch goud behaald..

• Vanitas
Albinoraptor schreef op 22 september 2004 @ 22:28:
Hehe vandaag eindelijk ook eens Burnout 3 binnen gekregen van de FRS, lekker hoor bestellen via de site. :/

Maar dit is echt geweldig, enigste wat ik tot nu toe gedaan heb is crash mode, maar echt genieten. :D
Eindelijk eens een spel waar je echt niet gek van wordt als goud effe niet mee zit. Maar je blijft gewoon vrolijk door gaan met een grijns van hier tot Tokyo. :D

Dit houd me wel bezig tot GTA:SA. :D
Wat ziet iedereen hier toch in GTA:SA??
IK bedoel het is gewoon weer een nieuwe map met een zeer simpel verhaal, en verlepte graphics. Ok het speelt heel lekker, maar na een tijdje heb ik het wel gehad.

• marteltor
ja wat zit iedereen met gta:sa?
dat spel komt niet eens uit op de xbox :D (volgens gamespot)

• DarkShadow
vraagje, kan ik in dit topic wat xbox games te koop aanbieden of is daar een andere ruimte voor?

• marteltor
DarkShadow schreef op 23 september 2004 @ 00:55:
vraagje, kan ik in dit topic wat xbox games te koop aanbieden of is daar een andere ruimte voor?
andere ruimte, hier zijn de modjes er niet zo blij mee ;)
http://www.tweakers.net/aanbod
http://www.marktplaats.nl

• Fire69
Speedfight schreef op 22 september 2004 @ 19:40:
[...]

Je kan in iedergeval die switch gebruiken en naar de xboxen kan je gewoon utp kabel leggen. Dus ga vooral geen Microsoft Link kabels kopen ofzo....
Hoeveel spelers max kan weet ik ook niet.
Link Cable van MS is gewoon een crosscable. En daar durven ze 20€ voor vragen! |:(

Volgens mij is de max 4 boxen met 4 spelers elk.
Tenzij je via tunnel gaat, dan kan je met meer. Als het spel het ondersteund natuurlijk...

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Cool... Wireless headset... 39 eurootjes...

Zou deze op een europese xbox werken??

http://dvdboxoffice.com/d...1%2E000+++++&pid=90051404

Afbeeldingslocatie: http://dvdboxoffice.com/images/90051404.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Reignman op 23-09-2004 10:57 ]

• Reignman
FF een vraagje over Xling Kai Evolution VII...

Kan ik niet gewoon een arena maken voor het Spel Top Spin en dan gewoon met de persoon die ik wil daarin spelen?

Ik kan namelijk wel een arena maken in de categorie Top Spin... maar kan daarna geen private sub arena maken...

Snap nog niet helemaal hoe dat Xlink werkt ;(

• Fire69
Weet het ook niet helemaal zeker, maar ik dacht dat je een paswoord kon zetten op een arena?

Trouwens, die headset is gewoon usb, dus waarom zou dat niet werken. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Fire69 op 23-09-2004 11:38 ]

Verwijderd

'k heb ook zo'n burnout 3 pack gekocht echt super alleen wil me xbox live free trial niet. Geeft aan invalid activation key, heb het in zowel hoofdletters als kleine letters gedaan.

De kras laag zat er in het begin wel op.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 12:21:
'k heb ook zo'n burnout 3 pack gekocht echt super alleen wil me xbox live free trial niet. Geeft aan invalid activation key, heb het in zowel hoofdletters als kleine letters gedaan.

De kras laag zat er in het begin wel op.
Vreemd. Gewoon Xbox support bellen. Zij zijn top en werken erg klant gericht. Ze zullen je wel een nieuwe geven.

• Albinoraptor
  • Laatst online: 15:55
marteltor schreef op 23 september 2004 @ 00:45:
ja wat zit iedereen met gta:sa?
dat spel komt niet eens uit op de xbox :D (volgens gamespot)
Vervolg op een van beste games ooit? 5x zo groot , je hebt tig meer mogelijkheden en vrijheid, dus tja daarom spreekt het me aan. Speel VC ook nog wekelijks. :) En over niet uit komen op XBOX , ik ben iemand die met 1 console niet genoegen neemt. :p

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hij zal vast wel weer uitkomen voor de Xbox maar dan weer een half jaar later ofzo. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 18:10 ]

• DarkShadow
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 18:01:
weet iemand ook n site of email van iemand die xbox backups verkoopt??
of mag dit nie besproken worden hier?
nope, edit maar ff anders waarschuwing denk ik

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Het pakket BO3 is versie 1.6 toch!?

• Vanitas
DarkShadow schreef op 23 september 2004 @ 18:05:
[...]

nope, edit maar ff anders waarschuwing denk ik
Lekker slim, je hebt zijn post gequote.

• rikgoodhart
  • Niet online
PWA schreef op 23 september 2004 @ 18:36:
Het pakket BO3 is versie 1.6 toch!?
ik vermoed van wel...gezien MS nu alleen nog maar 1.6 versies uitgeeft? net als de crystal edition.. maar wie wil zijn xbox nou ombouwen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
rikgoodhart schreef op 23 september 2004 @ 22:24:
[...]

ik vermoed van wel...gezien MS nu alleen nog maar 1.6 versies uitgeeft? net als de crystal edition.. maar wie wil zijn xbox nou ombouwen :? 8)7
Veel mensen, er gaat een wereld voor je open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
[...]

Man, je weet niet wat je mist. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
[...]

ALLE crystal editions hebben een 1.4 moederbord, geen 1.6

Je kan het zien aan de productiedatum ook (door het kijkvenster in de doos), alles voor 22 maart 2004 is geen 1.6 (maar 1.0 - 1.4 dus).

[ Voor 19% gewijzigd door Schweino op 24-09-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 21:42
De XBOX van mn broer is zojuit gecrashed :X terwijl ik Midtown Madness aan het spelen was liep dat ding ineens vast en sinsdien gaat het ringetje rond de ject buttun Rood/Oranje knipperen :'( iemand enig idee wat dat inhoudt, ik heb namelijk geen manual van dat ding :+

ok ik heb wat dingen gevonden maar oranje/rood staat er nergens tussen wel rood/groen en oranje/groen en knipperend rood...

[ Voor 20% gewijzigd door MewBie op 24-09-2004 17:29 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LED Error Codes

All errors below can be resolved by replacing the motherboard and hard drive as a pair. Available Here

Flashing Green Bad EPROM image

Flashing Red and Orange (Amber) Video display problem, check cord. Also try switching to another video mode by changing the cable. I currently have an Xbox that displays this error when connected to the standard composite video cable but boots fine when connected to a RF adapter cord.

Flashing Red and Green Numerous causes, system failure see also Call Customer Service Error

Tries To Boot Three Times and then starts flashing red and green. Also Known as "Christmas Lights" In my experience this is due to a failed mod chip and broken traces. I have also seen it on two stock Xboxes doing the same thing.
Maw, check eens of je video-kabel er wel nog goed inzit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:13

S2S

Reignman schreef op 23 september 2004 @ 11:26:
FF een vraagje over Xling Kai Evolution VII...

Kan ik niet gewoon een arena maken voor het Spel Top Spin en dan gewoon met de persoon die ik wil daarin spelen?

Ik kan namelijk wel een arena maken in de categorie Top Spin... maar kan daarna geen private sub arena maken...

Snap nog niet helemaal hoe dat Xlink werkt ;(
Als je een arena maakt in topspin ben je er al! Kun je aantal users op geven en een password.

Check onze site http://teamxlink.co.uk of op irc #xlink

en vragen kun je altijd stellen aan een admin of moderator, waar ik er 1 van ben!
soul2soul of S2S

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-09 09:00

reapher

Z POWER

MewBie schreef op 24 september 2004 @ 17:24:
De XBOX van mn broer is zojuit gecrashed :X terwijl ik Midtown Madness aan het spelen was liep dat ding ineens vast en sinsdien gaat het ringetje rond de ject buttun Rood/Oranje knipperen :'( iemand enig idee wat dat inhoudt, ik heb namelijk geen manual van dat ding :+

ok ik heb wat dingen gevonden maar oranje/rood staat er nergens tussen wel rood/groen en oranje/groen en knipperend rood...
Als hij tijdens een game stuk ging, heb je grote kans dat een nvidia chip is doorgebrand? had je hem gemod?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Heeft iemand al Battlefront gespeelt? Kan iemand een korte impressie geven?
Het spel wou ik eigenlijk meteen halen maar toch voor de zekerheid even de demo bekeken en gelukkig heb ik dat wel gedaan wat ik weet het nu niet zo zeker.

En dat komt vooral door de graphics, ze zijn redelijk te noemen maar met de demo heb ik erg veel last van super wazige textures en tekst wat helemaal geblurred is. Is dat ook zo in de volledige versie? Demo is misschien een oude build (hoop ik).

Als ik in de verte kijk in het bos level kan ik totaal niet onderscheid maken tussen vijand of teamgenoot. Dichtbij ziet het er wel "goed" uit maar in de verte zie ik dus totaal niets. Iemand anders dezelfde ervaring?

Verwijderd

-> Als er 1 spel is dat egt zn geld waard is op de xbox dan is dat Fable <--
ik heb em net gespeeld, vanochtend op me xbox gezet..de game is egt SUPER!
tot nu toe myn beste spel op de xbox _/-\o_ _/-\o_

• Reignman
S2S schreef op 24 september 2004 @ 21:22:
[...]

Als je een arena maakt in topspin ben je er al! Kun je aantal users op geven en een password.

Check onze site http://teamxlink.co.uk of op irc #xlink

en vragen kun je altijd stellen aan een admin of moderator, waar ik er 1 van ben!
soul2soul of S2S
Owkee.. bedankt!! het werkt lekker hoor...! Top Spin en Rainbow Six 3 gedaan.. errug cool moet ik zeggen...

werkt de Headset van MS er ook mee??

Verwijderd

Sinds donderdag ook een xbox in huis gehaald , en echt helemaal verslaafd :) heb de games burnout 3 (zat bij de xbox) en Sudeki , alle 2 erg leuk tot zover, Ik hoop dat Fable te vergelijken is met Sudeki want die bevalt erg goed (vind rpg's wel leuk) :)

• darkdesign
  • Niet online
Ik vind hem leuker als sudeki:)

Verwijderd

hy is egt beter dan sudeki!!
(myn mening)

Verwijderd

hoop het :) 8 oktober is hij uit toch ?

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 21:43:
hoop het :) 8 oktober is hij uit toch ?
Hij was toch al uit? :+

Maar ik weet niet wanneer, leuke game is het, het begin is wel zielig voor dat jochie, maar daar kom je wel achter als je de game hebt ;)

• Fire69
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 20:53:
hy is egt beter dan sudeki!!
(myn mening)
offtopic:
Psst, het is 'echt', niet egt. ;)

Verwijderd

darkdesign schreef op 25 september 2004 @ 22:08:
[...]

Hij was toch al uit? :+

Maar ik weet niet wanneer, leuke game is het, het begin is wel zielig voor dat jochie, maar daar kom je wel achter als je de game hebt ;)
(nog) niet iedereen heeft zijn box gemod :p , mischien dat ik ook maar eens moet zoeken naar iemand die dat kan doen voor mijn box :) maargoed mag niet over gesproken worden op GoT afaik.

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 22:24:
[...]

(nog) niet iedereen heeft zijn box gemod :p , mischien dat ik ook maar eens moet zoeken naar iemand die dat kan doen voor mijn box :) maargoed mag niet over gesproken worden op GoT afaik.
Wat kan doen voor je xbox? Erop gamen? Dat wil ik wel doen :+ . Ik begrijp wel waar je het over hebt, maarja, je zal wel een mailtje krijgen van iemand op dit forum (iniedergeval als je je mail in je profiel hebt staan).

Verwijderd

Fire69 schreef op 25 september 2004 @ 22:18:
[...]

offtopic:
Psst, het is 'echt', niet egt. ;)
offtopic:
Beetje zielig om zo fouten te gaan verbetere... B) ben gwoon gewend zow te type

• Fire69
offtopic:
Normaal doe ik ook niet aan foutcorrectie, maar ik vond dit ook een beetje zielig. Ooit komt er een tijd dat je niet eens meer weet dat het 'echt' moet zijn. B)
Nofi trouwens. ;)

Verwijderd

offtopic:
Wees maar niet vervaard dat ik ooit nog zal verleren hoe het hedendaags nederlands geschreven tevens verwoord moet worden.
Voel je je trouwens ook vergenoegd als je een fout ziet die je kunt verbeteren? Of ben je iemand die zich inzet voor het behoud van de correcte nederlandse taal?
Want ja, dan kan ik wel begrijpen waarom je elke fout zou verbeteren en daar heb ik dan ook respect voor
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 23:50:
offtopic:
Wees maar niet vervaard dat ik ooit nog zal verleren hoe het hedendaags nederlands geschreven tevens verwoord moet worden.
Voel je je trouwens ook vergenoegd als je een fout ziet die je kunt verbeteren? Of ben je iemand die zich inzet voor het behoud van de correcte nederlandse taal?
Want ja, dan kan ik wel begrijpen waarom je elke fout zou verbeteren en daar heb ik dan ook respect voor
_/-\o_
hahaha ROFL! >:) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 23:50:
offtopic:
_/-\o_
offtopic:
Wa zegie? :P

Ik ben dus niet iemand die elke fout wil corrigeren, maar omdat ik zag dat je het meerdere keren fout deed, wou ik maar even behulpzaam zijn en je erop wijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

En nu weer ontopic, of er moet een tekstverwerkingsprogramma voor de Xbox pas uitgekomen zijn natuurlijk :P

Ik zit nu over de 50 % moet BO3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik zit pas op 4%. :(
Ik had eerst heel lang gewoon single events zitten spelen, gewoon om er wat handig in te worden. Maar daar haalde ik bijna nooit een top3-plaats...
Nu ben ik begonnen aan de World Tour, en daar haal ik nogal vaak goud! 8)7
Waarom maken ze die Single Events nou veel harder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wom schreef op 26 september 2004 @ 10:08:
En nu weer ontopic, of er moet een tekstverwerkingsprogramma voor de Xbox pas uitgekomen zijn natuurlijk :P

Ik zit nu over de 50 % moet BO3 :)
Ik zit op de 80% :Y). Ik heb ondertussen alle crash-coursen al (+ alle special vehicles :P). Nu alleen nog de special events + wat burning laps (ik haat "probeer de snelste ronde te halen" courses). Road rage is mijn favoriet kwa racetype :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Mr_UnAnimouS schreef op 26 september 2004 @ 10:27:
[...]

Ik zit op de 80% :Y). Ik heb ondertussen alle crash-coursen al (+ alle special vehicles :P). Nu alleen nog de special events + wat burning laps (ik haat "probeer de snelste ronde te halen" courses). Road rage is mijn favoriet kwa racetype :).
hoe zie je hoeveel % je zit in het spel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Mr_UnAnimouS schreef op 26 september 2004 @ 10:27:
[...]

Road Rage is inderdaad erg vet. Dikke actie en dus een goede toevoeging :)
rikgoodhart schreef op 26 september 2004 @ 13:53:
[...]

hoe zie je hoeveel % je zit in het spel??
In je profiel statestieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Wom schreef op 26 september 2004 @ 14:41:
[...]

Road Rage is inderdaad erg vet. Dikke actie en dus een goede toevoeging :)

[...]

In je profiel statestieken.
wow! ik zit nog maar op 28 % !!

trouwens..kan iemand mij vertellen hoe ik mijn evox dashboard kan wijzigen in de xbmc startup dashboard?

[ Voor 18% gewijzigd door rikgoodhart op 26-09-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
rikgoodhart schreef op 26 september 2004 @ 17:48:
[...]

wow! ik zit nog maar op 28 % !!

trouwens..kan iemand mij vertellen hoe ik mijn evox dashboard kan wijzigen in de xbmc startup dashboard?
Ben op een half dagje toch al van 4 naar 12% gegaan. :P

Dit staat in je xbmc.xml ;) :
<!-- When using XBMC as dashboard, define home directory here !-->
<!-- and move the XBMC xbe plus this xml config file to C:\ !-->
<!-- Example: <home>E:\Apps\XBMC\</home> !-->
Gewoon zien dat je bios zo ingesteld staat dat hij de xbe van xbmc opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Fire69 schreef op 26 september 2004 @ 19:03:
[...]

Ben op een half dagje toch al van 4 naar 12% gegaan. :P

Dit staat in je xbmc.xml ;) :

[...]

Gewoon zien dat je bios zo ingesteld staat dat hij de xbe van xbmc opstart.
ja ok..maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik de bios kan instellen. XBtool snap ik niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Je hoeft niet met je bios te kloten, je kan ook gewoon de default.xbe van xbmp hernoemen naar evoxdash.xbe (of hoe je evox xbe dan ook moge heten). Vergeet niet je originele evoxdash.xbe weer anders te noemen (evox.xbe oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Schweino schreef op 26 september 2004 @ 19:18:
Je hoeft niet met je bios te kloten, je kan ook gewoon de default.xbe van xbmp hernoemen naar evoxdash.xbe (of hoe je evox xbe dan ook moge heten). Vergeet niet je originele evoxdash.xbe weer anders te noemen (evox.xbe oid).
dan krijg ik de melding:

553 Requested action not taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
rikgoodhart schreef op 26 september 2004 @ 20:21:
[...]

dan krijg ik de melding:

553 Requested action not taken.
Check even in het XBMC-topic. ;)

Misschien zal er dan toch backward-compatability zitten in de XBox 2.

[ Voor 26% gewijzigd door Fire69 op 26-09-2004 21:02 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.