Het Grote XBOX Topic deel 9

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.583 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 16:51
lig je met burnout 3 heel lang eerste...

maak je 1 stuurfout, en daar klopt nummer 2 én 3 al op mijn achterspoiler...

maw ik wist zeker dat ik uitgelopen was... echt frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06
Tja, life sucks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fire69 schreef op 26 september 2004 @ 20:26:
[...]

Check even in het XBMC-topic. ;)

Misschien zal er dan toch backward-compatability zitten in de XBox 2.
opgelost..eerst naar me computer ge-ftp-ed, en vanaf de computer naar de C-Drive op de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
rikgoodhart schreef op 26 september 2004 @ 21:35:
[...]

opgelost..eerst naar me computer ge-ftp-ed, en vanaf de computer naar de C-Drive op de Xbox
Kan jij ons in het xbmc-topic nu nog een tipje geven over de tv-gids? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Fire69 schreef op 26 september 2004 @ 21:39:
[...]

Kan jij ons in het xbmc-topic nu nog een tipje geven over de tv-gids? ;)
ja sure... ga je script editten. controllist moet wat meer naar links en verder kun je wijzigen wat je wil... verder heb ik ook niet veel meer gewijzigd.

heb net trouwens ge-updated...dat ging behoorlijk snel. snap niet dat mensen hier problemen mee kunnen hebben. oja ook me xbmc als default dashboard is nu goed. verder is het via het script-submenu ook mogelijk om weer terug te gaan naar mijn evox dash :*) ain't it pretty :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Modchip Featuring Onboard Operating System

Zonder te solderen :D

http://games.slashdot.org...tml?tid=190&tid=211&tid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mja, en? Zo zijn er wel meerdere hoor... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
ik ben benieuwd of je bij Rainbow Six 3 op de ene xbox met 2 spelers via splitscreen kunt spelen en dan op de andere xbox single screen (dus 3 spelers in totaal..) en dit alles via bijvoorbeeld Xlink Kai of andere tunnel software.. (dus via System Link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zou moeten lukken eigenlijk, je connecteert namelijk met 2 aparte xboxen in 1 arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
2 aparte xboxen in één arena lukt wel... maar krijg het niet voor elkaar om op 1 van die 2 xboxen met splitscreen in die systemlink game te komen...

zodat we dus met 3 mensen en 2 xboxen een co-op game in Rainbow Six kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Goed nieuws voor al die mensen die geïnteresseerd zijn in de XBox Crystal Edition. Lees net op xbw dat ie vanaf 8 oktober weer volop in de winkels te verkrijgen zal zijn.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker goed nieuws! Kreeg je bij de eerste uitgebrachte Crystals nou eigenlijk 1 of 2 controllers. En hoe zit het met deze pack .. zal wel 1 controller zijn. Als die pack 149 gaat kosten en bij de eerste 2 controllers zaten, vind ik 150 nog niet eens zo vreemd.

Iig gaat deze jongen 8 oktober ergens voor een deur liggen waar ze die dingen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Yep, als Halo 2-pack! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vraagje, nu heb ik een sitecom switch achter mn adsl router(voor 1pc) zitten om het inet te delen tussen mn pc en mn xbox maar bij ut inloggen naar live lijkt het stukken trager te gaan en ook joinen er minder mensen als met mn chello.....

wat kan er fout zijn.....

mn adsl abbo is stukken sneller als wat ik eerst had

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:36
Leuk linkje: Home Cinema Choice Heeft een compleet artikel over xbox modification:
Xbox: Mediacentre of the future
In an exclusive investigation, HCC uncovers how underground developments have turned the xbox in a fully functional media centre
Alleen moet je het blad kopen om het hele artikel te lezen :(

[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 27-09-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:25:
Dat is zeker goed nieuws! Kreeg je bij de eerste uitgebrachte Crystals nou eigenlijk 1 of 2 controllers. En hoe zit het met deze pack .. zal wel 1 controller zijn. Als die pack 149 gaat kosten en bij de eerste 2 controllers zaten, vind ik 150 nog niet eens zo vreemd.

Iig gaat deze jongen 8 oktober ergens voor een deur liggen waar ze die dingen verkopen.
Volgens xbox-scene gaat het pakket 199 euro kosten, ben benieuwd wie er gelijk gaat hebben.
Halo 2 Crystal LE includes 1 Crystal Xbox Unit, 2 S Controller Pads, HALO 2 of course, and 2 free months of LIVE! Available November 10, 2004 for 199 Euros.
rikgoodhart schreef op 26 september 2004 @ 20:21:
[...]

dan krijg ik de melding:

553 Requested action not taken.
Dan moet je ook eerst je evoxdash.xbe hernoemen voordat je je xbmc default.xbe dezelfde naam geeft.....

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 28-09-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
iemand nog wat gehoord over brothers in arms? Wanneer komtie uit, zou toch ook in de herfst komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zijn er mensen die 2 guns hebben voor HOTD3? en zo ja welke guns zijn dat en doen ze het als ze beide aangesloten zijn?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

heeft iemand al eens gehoord van het spel Obscure?
beetje resident evil achtig op een highschool.
kun je ook met z'n 2en spelen.
wel gaaf spel.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:10
Ik heb vorige week ook zo'n ding gekocht (BO3 pack).

Dus nu sluit ik hem aan op de router, en hij gaat updates binnen halen, alles lijkt te werken.

Nu kom ik aan bij het invullen van die Subcription Code, en weet zeker dat die goed is ( 2 x ingevuld en 2 keer nagelezen letter voor letter en ook met hoofdletters) en krijg ik
This subcription code is invalid. Check your subcription code or check www.xbox.com/content.

De website geeft geen soulaas, en aangezien het 0800 support nummer geen GSM's accepteerd kan ik ze ook niet bellen!

Wie weet wat hier aan de hand is.
Offer valid 01/08/04-31/03/05, dus nog lang genoeg!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Stinger_Ventura schreef op 28 september 2004 @ 14:20:
De website geeft geen soulaas, en aangezien het 0800 support nummer geen GSM's accepteerd kan ik ze ook niet bellen!
EMAIL

Ontvang antwoorden direct in uw Inbox. Email uw vraag naar ons Customer Care Team.
(E-mail support is beschikbaar in het Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans).

supxbxen@microsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Schweino schreef op 28 september 2004 @ 14:32:
[...]

EMAIL

Ontvang antwoorden direct in uw Inbox. Email uw vraag naar ons Customer Care Team.
(E-mail support is beschikbaar in het Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans).

supxbxen@microsoft.com
Bedankt! Toch is mijn vertrouwen in de gemiddelde Xboksende Tweaker hoger dan de email respons van een organisatie als MS.
We zullen het snel weten... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag hunter the reckoning redeemer gekocht voor 20 euro, echt een leuk hack&slash spel alleen respawnen de enemies steeds lijkt t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Gisteren StarWars Battlefront besteld bij GCshop. Kan niet meer wachten om dit met Live te spelen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:34

Neophyte

it's back....

Ligt het aan mij of zuigt de vibration funktie in Burnout 3?

Senri no michi mo ippo kara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ja, dat viel me gisteren ook plots op! Er gebeurd zo goed als niks? :?

Enige minpuntje voor een megagame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Je vergeet de Live optie die nu niet werkt en verder ook niet slim in elkaar gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Never mind

[ Voor 92% gewijzigd door Stinger_Ventura op 28-09-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
niemand die me kan helpen met mn vraag die ik gister eerder stelde?

Heb mn xbox ook al direct aan mn adsl modem gehad maar ook dat hielp niet.....ligt niet aan de adsl modem dacht ik aangezien mn pc wel een goeie verbinding heeft...

[ Voor 56% gewijzigd door LosGieros op 28-09-2004 19:51 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
BladePHQ schreef op 28 september 2004 @ 16:06:
Je vergeet de Live optie die nu niet werkt en verder ook niet slim in elkaar gezet is.
Wat is er mis met de Live-optie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Dat 50/60 hertz gezeik. (mensen met 50 hertz kunnen niet tegen mensen met 60 hertz spelen)

Deze week is live vaak niet eens beschikbaar voor burnout en als het werkt , dan loopt ie totaal niet.

Verder vind ik de lobbies ook heel irritant en had ik het liever gezien zoals ze dat bij andere spellen doen, dus geen aparte lobbies, maar 1 grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

Fire69 schreef op 28 september 2004 @ 16:00:
Ja, dat viel me gisteren ook plots op! Er gebeurd zo goed als niks? :?

Enige minpuntje voor een megagame. :)
Die zit er niet in toch ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Wat zit er niet in? Vibration? Toch wel, want hij doet het wel een beetje, en het is ook een optie in het menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 19:28

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn wat is BO3 frustrerend af en toe :P

Ik heb nogal moeite met een Face Off event, tegen die Coupe met brandgebeuren erop... Als ik 1 keer crash kan ik wel restarten want dan ligt ie binnen de kortste keren 20 seconden voor ofzo... Maar goed, ik net racen... leuk leuk leuk... crash geen 1 keer.... ow, toch wel. 2 meter voor de finish. Dus... WEER tweede :(

Maar goed, blijven proberen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:45
is Xlink Kai nog wat? ik merk dat ik de laatste tijd weinig op Live zit en mischien mijn abonnement wil annuleren

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:04

S2S

Chillmeister schreef op 28 september 2004 @ 23:53:
is Xlink Kai nog wat? ik merk dat ik de laatste tijd weinig op Live zit en mischien mijn abonnement wil annuleren
Tuurlijk is Xlink KAI wat! Maar het werkt alleen voor games die ook system link hebben. Bijvoorbeeld outrun 2 en Colin mcrae. We hebben in het Xbox gedeelte aardig wat gebruikers. We zijn mutliplatform handig voor als je ook je lan enabled games op de PS2 of Cube wil spelen, kun je dit progje gebruiken voor alle 3.

www.teamxlink.co.uk/downloads.php
www.teamxlink.co.uk/signup.php
www.teamxlink.co.uk/faq.php

Als je verder hulp nodig hebt hebben we ook nog een efnet channel #xlink kun je naar mij vragen (S2S, soul2soul) of naar een andere moderator in het channel. En natuurlijk www.teamxlink.co.uk/forum/

[ Voor 38% gewijzigd door S2S op 29-09-2004 09:54 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Stinger_Ventura
Nou, opeens werkt die 2 maanden trial code opeens wel :?

Dus nu aan de slag met Live! met Rainbox Six 3 werkt die wel, maar zo snel als ik BO3 ga spelen en op Live! druk gaat die verbinden.
Daarna kom ik weer gewoon in het menu terecht?! het lijkt dus wel alsof die geen verbinding maakt voor Bo3?

extra edit:

Nu doet LIve! het weer niet! kom er niet op, terwijl ik die MTU waarde al op 1500 heb staan, en mijn linksys wrt54gs router UPnP ondersteunt!
Ik vind het maar moeilijk hoor dat gezeur met dat Live! als ik er voor moet betalen dan zou dat wel eens het einde kunnen zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Stinger_Ventura op 29-09-2004 17:26 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:21

Nitai

Live the life you love.

MewBie schreef op 24 september 2004 @ 17:24:
De XBOX van mn broer is zojuit gecrashed :X terwijl ik Midtown Madness aan het spelen was liep dat ding ineens vast en sinsdien gaat het ringetje rond de ject buttun Rood/Oranje knipperen :'( iemand enig idee wat dat inhoudt, ik heb namelijk geen manual van dat ding :+

ok ik heb wat dingen gevonden maar oranje/rood staat er nergens tussen wel rood/groen en oranje/groen en knipperend rood...
Dan is ie te heet :) Had ik ook, bleek dat er teveel stof in het ventilatortje zat waardoor hij niet meer draaide. Hij was dus kaduuk gegaan. Even xbox open gemaakt, een andere fan gepakt (ff bijgeslepen anders past hij niet) op het mobo van de xbox geplugd, en draaien maar :)

Als je je xbox niet open wilt/kan maken, dan kan je ook gewoon een ventilator op de achterkant gericht spelen...(maar dat werkt niet zo lekker ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 29-09-2004 14:51 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Wom

Wom

Fire69 schreef op 28 september 2004 @ 22:34:
Wat zit er niet in? Vibration? Toch wel, want hij doet het wel een beetje, en het is ook een optie in het menu ;)
Serieus? Dan staat die standaard niet aan denk ik :P Nog nooit iets van gemerkt.

• rikgoodhart
  • Niet online
heren...en dames,

hoe warm wordt bij jullie de GPU en moederbord? bij mij:

GPU 49,8 graden
Moederbord: 40 graden

is dit te warm voor een xbox?

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
CPU: 47
GPU: 36
dat zijn mij temps naar ff gamen....

Ik heb nu ook Def Jam Fight for NY, moet nog een
beetje die combo's leren. Maar het ziet er erg goed uit
en perfecte sfeer met de muziek erbij enzo :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:04

S2S

CPU 50/55
GPU 45

Is niet warm kan veel warmer, Pentiums in pc bij mij waren warmer. Zo lang er niets vast loopt is er niets aan de hand!

[ Voor 79% gewijzigd door S2S op 30-09-2004 02:01 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Fire69
Wom schreef op 29 september 2004 @ 21:44:
[...]

Serieus? Dan staat die standaard niet aan denk ik :P Nog nooit iets van gemerkt.
D'uh, da's net het probleem, hij staat standaard wel aan, maar je merkt het niet! :z

• Wom

Wom

Fire69 schreef op 30 september 2004 @ 08:09:
[...]

D'uh, da's net het probleem, hij staat standaard wel aan, maar je merkt het niet! :z
Kutspel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
* 4Real is vandaag in bezit gekomen van een reserveringsbewijs voor Halo2 :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 13:02
Hoe kan je nou de temperatuur van een XBOX zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
masser120 schreef op 01 oktober 2004 @ 15:14:
Hoe kan je nou de temperatuur van een XBOX zien?
in je media center...bij instellingen.. algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
rikgoodhart schreef op 01 oktober 2004 @ 15:16:
[...]

in je media center...bij instellingen.. algemeen
Of op één van de vele andere plaatsen, vb. in je dashboard (in zoverre dat niet XBMC is).

Maar je kan het niet als hij niet gemod is, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 15:55
Fire69 schreef op 30 september 2004 @ 08:09:
[...]

En ik dacht al dat het aan mijn gamepads lag, waar ik wel eens mee smijt. Als een game niet lekker gaat. :P

Dus dacht ik oh nee he Zullen de motortjes wel kapot zijn, ik hele ding open gemaakt, van andere kapotte Xbox contoller motortje omgewisseld (Daar is Print plaat van door midden toen ik ermee op een stoel mee sloeg. :+)

Maar nog niets toen maar andere game geprobeert en daar deed hij het wel GRMBL geheel voor niet 3 controllers uit elkaar gehaalt. :D
Al hoewel ik nu weer 2 goed werkende controllers had en eerst maar 1 en 1 die het maar half deed. :p

(PS2 controllers zijn beter schokbestendig. :+ :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LOL

Maar da's wel niet goed voor je portemonnee jongen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een Ralli Sport Challenge 2 vraagje..

Komt deze game wat besturing betreft wat overeen met de WRC-reeks op de PS2? Maw, moet je veel bijsturen? Of lijkt het meer op Colin McRae daar lig je niet zo snel in de 'greppel'.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Albinoraptor schreef op 01 oktober 2004 @ 15:35:
[...]

En ik dacht al dat het aan mijn gamepads lag, waar ik wel eens mee smijt. Als een game niet lekker gaat. :P

Dus dacht ik oh nee he Zullen de motortjes wel kapot zijn, ik hele ding open gemaakt, van andere kapotte Xbox contoller motortje omgewisseld (Daar is Print plaat van door midden toen ik ermee op een stoel mee sloeg. :+)

Maar nog niets toen maar andere game geprobeert en daar deed hij het wel GRMBL geheel voor niet 3 controllers uit elkaar gehaalt. :D
Al hoewel ik nu weer 2 goed werkende controllers had en eerst maar 1 en 1 die het maar half deed. :p

(PS2 controllers zijn beter schokbestendig. :+ :P)
Waarom koop je een paar stress-balletjes??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Hoeveel up and down bandbreedte vergt dat spelen met Live! eigenlijk?
iemand een idee van?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Ralli Sport Challenge 2 inmiddels aangeschaft, de prijs was niet echt verkeerd, heeft me 29,99 euro gekost.
En dat te bedenken dat je bij Nedgame en Dim+ nog gewoon zo'n 55 euro betaalt.

Met een beetje geluk speel ik Ralli Sport Challenge 2 dit weekend nog uit zodat ik em ga ruilen voor een tegoedbon, om zo volgende week Fable aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 17:43:
[...]

Met een beetje geluk speel ik Ralli Sport Challenge 2 dit weekend nog uit zodat ik em ga ruilen voor een tegoedbon, om zo volgende week Fable aan te schaffen :)
En wat is bij deze manier van werken het verschil met een kopie? :?

Kwestie van de modchips-discussie eens van de andere kant te bekijken...

Voor iedereen die steeds consoles afbreekt over het feit dat FPS'en niet te spelen zijn met een controller, ziehier de oplossing:
http://www.xbox-scene.com...ep/EpAyyuEEAVMoVPyEbN.php

[ Voor 19% gewijzigd door Fire69 op 02-10-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 02 oktober 2004 @ 20:44:
[...]

[sub]
Tja, dan moeten de verkopers in de desbetreffende zaken ook niet tegen je zeggen 'speel de game, bevalt hij je niet, ruilen geen probleem'.
Daarbij komt ik betaal nog voor een game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Wat zijn de ervaringen met fifa 2k5? Iemand al gespeeld? Vandaag Pes4 zitten spelen, en omdat ik de vorige delen niet heb gespeeld moet ik er wennen.

Fable vandaag voor het eerst zitten spelen. Not my kinda game.

Iemand nog aanraders van de afgelopen 2 maanden? (Behalve BO3 want die rockt)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
een van mijn TOP spellen van dit moment is Def Jam Fight For NY :D echt een supervet spel.

fifa 2005 vind ik weinig veranderd ten opzichte van 2004, PES 4 is idd ff wennen, maar als je et onder de knie hebt een SUPERSPEL

Xmen Legends is wel kewl, maar aangezien ik genoeg andere keuze heb wordt die niet echt veel opgestart, Rocky legends ZUIGT HARD, Colin 2005 is zeker wel weer kewl, en NBA Live 2005 is ook wel leuk te spelen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
@megamuch.. PES4 is inderdaad even wennen.. Belangrijkste is gooi al je FIFA kennis overboord en hou vol.. De eerste paar potjes denk je van "Wat is dit?", maar als je het eenmaal door hebt zal je waarschijnlijk niet meer ophouden met spelen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Fire69 schreef op 02 oktober 2004 @ 20:44:
[...]

Voor iedereen die steeds consoles afbreekt over het feit dat FPS'en niet te spelen zijn met een controller, ziehier de oplossing:
http://www.xbox-scene.com...ep/EpAyyuEEAVMoVPyEbN.php
Dat is echt stom dat ze dat maken. Dan wordt je gewoon geowned door een noob met toetsenbord. Dit verneukt alles.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie Spielerij - Algemene policy

[ Voor 178% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Eerste 3 vragen mag je hier niet stelen en antwoorden ;)

Laatste is nog niet zeker, sommige zeggen begin 2005 en andere hebben het over zomer van 2005...

Edit: Heh Terr was me te snel af :)

[ Voor 12% gewijzigd door Reptile-X op 03-10-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 17:43:
Heb Ralli Sport Challenge 2 inmiddels aangeschaft, de prijs was niet echt verkeerd, heeft me 29,99 euro gekost.
Waar?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Gisteren teruggekomen van een weekendje Engeland, en ben daar even bij GAME binnengelopen. Zag dat ze daar de crystal xbox al in de preorder hadden staan voor 99 pond. Het gerucht dat de crystal vast in het assortiment komt naast de zwarte klopt dus toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had me vandaag outrun 2 gekocht.. ik wist in het begin nie wat ik er van moest denken. ik had veel reviews gelezen, movieclips en pictures bekeken maar toch zag je hier en daar wat replies van mensen die de game gewoon weg slecht vonden.

Ik heb nu 4 uurtjes gespeeld en moet zeggen dat het best een toffe game is. Het is heel uitgebreid kwa maps en modes die je hebt. Voor de oldskewl outrun gamers hier is het zeker een aanrader.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Vanitas schreef op 03 oktober 2004 @ 12:06:
[...]

Dat is echt stom dat ze dat maken. Dan wordt je gewoon geowned door een noob met toetsenbord. Dit verneukt alles.
Iedereen heeft tegenwoordig toch wel een toetsenbord en muis ter beschikking 8)7

als dat apparaatje teminste niet te duur is :X

[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 04-10-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En gaat iedereen Fable kopen, die hem nog niet heeft gedownload iig. :P
Ik iig wel, lijkt me echt een super game.
STIMPPYYY schreef op 04 oktober 2004 @ 21:45:
[...]

Iedereen heeft tegenwoordig toch wel een toetsenbord en muis ter beschikking 8)7

als dat apparaatje teminste niet te duur is :X
Ach het gaat me meer over het principe, dan dit apparaat los gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bezig met het netwerkje tussen mijn xbox en pc en dan ging redelijk goed d8 ik zo ,maar nu heb ik met flashfxp en craxtion het probleem dat om de zoveel seconde mijn netwerk even verdwijnt en dat gaat zo maar door.

Iemand enig idee wat dat kan zijn ? het gaat zo wel maar wel erg sloom :)

Kan dat aan mijn zelf gekepen crossover liggen ?(lijkt me niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Ik overweeg om de advanced Scart kabel met optical output te kopen.

Maar nu vraag ik mij af of bij die set ook al een optical kabel zit om naar je receiver te pluggen? Of moet je die er nog bij kopen?
Wie weet dat?
En is het de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:24
Schweino schreef op 04 oktober 2004 @ 17:02:
Gisteren teruggekomen van een weekendje Engeland, en ben daar even bij GAME binnengelopen. Zag dat ze daar de crystal xbox al in de preorder hadden staan voor 99 pond. Het gerucht dat de crystal vast in het assortiment komt naast de zwarte klopt dus toch!
Voor de hele EU zowat behalve Nederland als je sommige websites mag geloven. Het schijnt dat Microsoft Nederland het niet zo zag zitten met de Crystal Xboxen :/

Dan van het weekend maar even eentje halen uit Duitsland.... wil toch graag een mooie Crystal uitvoering naast mijn zwarte multimedia bak :P

Zag trouwens wel dat sommige winkels de Crystal wel aanbieden als een Halo 2 pack met 2 controllers maar ja dat spel interesseert me niet echt en om daarvoor nou apart dat pack a 190 euro te kopen....

Eeeeen daar gaat mijn Duitsland theorie:

Deutsche Kunden schauen jedoch in die Röhre: Microsoft hat sich entschlossen, in Deutschland keine Neuauflage der Crystal-Xbox anzubieten.

Oftewel niet in NL, Belgie of Duitsland grrrrrrrrrrrr :(

[ Voor 27% gewijzigd door Chocovla op 05-10-2004 13:03 . Reden: ff gegoogeld ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Game verzend ook naar NL, dus misschien daar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Stinger_Ventura schreef op 05 oktober 2004 @ 12:59:
Ik overweeg om de advanced Scart kabel met optical output te kopen.

Maar nu vraag ik mij af of bij die set ook al een optical kabel zit om naar je receiver te pluggen? Of moet je die er nog bij kopen?
Wie weet dat?
En is het de moeite waard?
Nope, er zit geen optical kabeltje bij.

Yes, het is meer dan de moeite om die kleine investering te doen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EDIT

Live trails vergeven aan Tjebbe en DarkShadow. Jullie krijgen morgen mail.

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 05-10-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Schweino schreef op 05 oktober 2004 @ 13:34:
Game verzend ook naar NL, dus misschien daar bestellen?
Is een ideetje maar kom je dan niet te zitten met Engelse stroomkabels/voltages ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Chocovla schreef op 05 oktober 2004 @ 15:14:
[...]

Is een ideetje maar kom je dan niet te zitten met Engelse stroomkabels/voltages ?
Hijz iig Pal, dus dat scheelt al, en anders heb je daar toch wel transformators voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Is die voeding niet autoswitching 110-240? Kan me niet voorstellen dat ze voor elk onnozel land met een afwijkend voltage een andere voeding erin zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ehm, engeland heeft exact dezelfde voltages als in NL (net als heel europa heeft overigens) en het kabeltje kan je zo omwisselen met een stroomkabeltje van 2 euro (zo een die bijvoorbeeld ook achterin de ps2/dvd spelers/stereo's/etc zit)

En nee, de voeding is niet autoswitching.

Hoe komen jullie er eigenlijk bij dat Engeland een ander voltage zou hebben?

[ Voor 22% gewijzigd door Schweino op 05-10-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Schweino schreef op 05 oktober 2004 @ 19:08:
ehm, engeland heeft exact dezelfde voltages als in NL (net als heel europa heeft overigens) en het kabeltje kan je zo omwisselen met een stroomkabeltje van 2 euro (zo een die bijvoorbeeld ook achterin de ps2/dvd spelers/stereo's/etc zit)

En nee, de voeding is niet autoswitching.

Hoe komen jullie er eigenlijk bij dat Engeland een ander voltage zou hebben?
Onwetendheid ? ;) Heb net ff zitten googelen, de netspanning is 240v wat hier (220-240) geen probleem zou moeten zijn. Pal is idd geen probleem bij scart apparaten alleen analoge signalen (Pal-I in GB en Pal-G hiero dacht ik) leveren problemen op hoewel de meeste moderne tv's hier ook niet zo moeilijk over doen. Zit alleen nog ff te twijfelen of Live op een of andere manier geen landencode herkend in de bios/eeprom en dan dwars gaat liggen. Verzendkosten naar Europe bij Game vallen mee zie ik 3 pond, omgerekend ben je dan iets meer als 150 euro kwijt niet verkeerd iig.

En dan ff de voorwaarden bij Game lezen:

* Please note we are unable to ship orders outside of the UK over 1000g which would include all Hardware orders. :X
Nouoououou iemand nog in Engeland van t weekend ?? :+

T wordt steeds leuker, zie nu bij Dimension Plus de Crystal Editie vrolijk als zijnde te reserveren ? Najaaaaa. Goeoeod bestellen maar kijken wel waar t schip strand.

[ Voor 18% gewijzigd door Chocovla op 05-10-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralli Sport Challenge 2, bij de Intertoys voor 29,99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oeh :)

Die wil ik wel. Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Vreemde is dat als je bij GAME een xbox besteld en je je Nederlandse adres invult de bestelling gewoon wordt geplaatst, en nog zonder verzendkosten ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 19:42:
[...]

Ralli Sport Challenge 2, bij de Intertoys voor 29,99 euro.
Daz een goede aanbieding.
Maar helaas (nou helaas) ga ik Fable al kopen, dan maar een andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:58
Mac OSX op je XBox :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cc.gatech.edu/~ranma1/img/CompletedInstall.png

Veel moeite, vrijwel nutteloos, maar het kan wel.

[ Voor 17% gewijzigd door wAizz op 06-10-2004 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Fire69 schreef op 23 juli 2004 @ 21:52:
Komaan jongens, laten we nu niet terug over het ombouwen van xboxen beginnen.
Ja, een omgebouwde box is fantastisch, maar er maar hier niet over gepraat worden. :)
Ik las in de startpost dat discussies over modchips e.d. niet toegestaan zijn, maar zijn vragen dit wel dan? Ik zit nl. met een paar vragen aangezien ik morgen een X-Box ga kopen, en zit te twijfelen of ik 'em zelf om ga bouwen, of dit ga laten doen. Ik kan solderen, dat is het punt niet, maar heb geen flauw idee wat er dan verder bij komt kijken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dan surf je even naar www.xbox-scene.com :)

Oke maar nu weer even wat moois, in amerika issie eindelijk uit!
Maar waneer komt ie ook hier?

Ik heb het over Mortal Kombat Deception

Dat spel is zooo vet :) (schijnt)

Met:
• Konquest mode
• Puzzle Kombat
• Chess Kombat
• Online Kombat
• Mulitiple Fatalities
• Hara Kiri Movers ( :? )
• Death traps/Stage Fatalities

Afbeeldingslocatie: http://www.mkdeception.com/screens/screen10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mkdeception.com/screens/screen11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mkdeception.com/screens/screen15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mkdeception.com/screens/screen19.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door ReCreator op 06-10-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 20:21
Chocovla schreef op 05 oktober 2004 @ 15:14:
[...]

Waarom koop je hem gewoon niet met Halo 2 samen in die pack dan? Halo 2 wordt echt wel een vette game, dat die game 'je niet interesseert' zeg. :p En anders kan je hem altijd nog verkopen voor een redelijk hoge prijs (vooral vlak na de release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Die site ken ik al, maar ik was benieuwd naar meningen van mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hydra schreef op 06 oktober 2004 @ 11:46:
[...]

Die site ken ik al, maar ik was benieuwd naar meningen van mensen hier.
Als je tips wilt of iets wilt weten moet je maar ff mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Loop ik vanmiddag in de stad, dus ik loop bij de bart smit naar binnen, staat daar ineens Halo 2 voor mn neus. Dus ik loop erheen, "For display only". Dat was niet de bedoeling. Ohw well, ik heb iig wel de mooie CE doos kunnen beschouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 06-10-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Hydra: niet om vervelend te doen, maar als discussies verboden zijn over modchips zoals jezelf aangeeft, 8)7 vraag+antwoord = discussie? of ligt het aan mij ;)

Anyway, ik heb Outrun 2 geprobeerd gisteren, moet zeggen dat ik blij verrast ben. het ziet er arcade perfect uit (kan ook niet anders) en er zitten een hoop extra modes bij wat ik eigenlijk niet had verwacht dan een simpele arcadeport.

meeste mensen zullen wel niet zo onder indruk zijn van Outrun vanwege games als Burnout, Burnout is natuurlijk een totaal ander game, explosief, adrenaline, fun. precies het gevoel wat ik vroeger bij Crazy Taxi had.

maar ik vind Outrun2 zeker een aanrader. zulke typische Sega arcade racers worden gewoon nauwelijks meer gemaakt. Wie is nu nou geen fan van Daytona, Sega Rally? nu maar hopen dat ze nog hun best gaan doen om Virtua Cop 3 alsnog naar de Xbox te krijgen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 06 oktober 2004 @ 11:38:
[...]

Waarom koop je hem gewoon niet met Halo 2 samen in die pack dan? Halo 2 wordt echt wel een vette game, dat die game 'je niet interesseert' zeg. :p En anders kan je hem altijd nog verkopen voor een redelijk hoge prijs (vooral vlak na de release).
Komt die Pack wel uit hier in Nederland dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Terryb47 schreef op 06 oktober 2004 @ 14:14:
Hydra: niet om vervelend te doen, maar als discussies verboden zijn over modchips zoals jezelf aangeeft, 8)7 vraag+antwoord = discussie? of ligt het aan mij ;)
Euh ja. Een discussie is zo'n geval met argumenten en tegenargumenten enzo. Ik zie niet wat het probleem is met het beantwoorden van een paar vragen over modchips, daar die gewoon legaal zijn. Maargoed, d'r zijn wel mensen die wel gewoon antwoord willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop voor je dat je em nog ergens op de kop kunt tikken. De Intertoys waar ik em vandaan heb, had dr maar 1 liggen. Eigenlijk stomtoevallig dat ik nog een intertoys inloop, ze zijn normaal veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Weet iemand hoe je een share maakt op je xbox..? Wil een map op mijn Xbox als een share benaderen.... (dus niet via FTP)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Dat kan niet.

ff verduidelijken:
het file systeem van de xbox werkt niet met security, waardoor je geen rechten op een folder kan specificeren. De enige mogelijkheid om jouw idee te verwezelijken is toch echt via ftp.

misschien heb ik het verkeerd, maar het lijkt mij sterk.

[ Voor 92% gewijzigd door pasajo op 06-10-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Hoe lang zouden we Rainbox Six nog kunnen spelen?

http://www.maghrebonline.nl/nl/pers/rainbow.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Thijs schreef op 06 oktober 2004 @ 11:38:
[...]

Ik kijk er ook helemaal niet naar uit, deel 1 was wel aardig, maar zeker ook niet meer dan dat. Koop H2 wel, maar kheb echt niet het gevoel van "Ik moet hem nu hebben".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 18:00:
[...]

Ik kijk er ook helemaal niet naar uit, deel 1 was wel aardig, maar zeker ook niet meer dan dat. Koop H2 wel, maar kheb echt niet het gevoel van "Ik moet hem nu hebben".
Om heel eerlijk te zijn kan een fps me zowiezo weinig boeien. Houdt zelf meer van racegames, voetbalspellen en af en toe een platformertje. Ieder zijn smeug he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:24:
[...]

Komt die Pack wel uit hier in Nederland dan?
Ja, op 11 november (tegelijk met Halo 2 dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeiiiiiiiii gelijk kopen dus \o/
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.