Het Grote XBOX Topic deel 9

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.587 views sinds 30-01-2008

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

Ik heb dan ook eindelijk Burnout 3, en damn wat vet. Ik ga gelijk weer verder racen :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Stonden in het Bart Smit foldertje uitvergroot naast elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0118855.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x300/0118043.jpg

Zoek de verschillen :P

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Burnout 3 gaat oe-oe-oe-oerend hard en Flatout is gewoon snel? :P
Maar het hoofddoel van BO3 is niet de takedowns, maar nog steeds boost verkrijgen en usen. En een middel om dat te doen is takedowns scoren. Bij Flatout draait het meer om racen en bashen niet? Soort Destruction Derby meets BO2 en BO3 is (BO2)^2 met vleugje Destruction Derby, zoiets? :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 21:52:
Stonden in het Bart Smit foldertje uitvergroot naast elkaar:

[afbeelding][afbeelding]

Zoek de verschillen :P
Flatout is voor 12+ en BO3 voor 3+ :P.
Ik gok dat dat te maken heeft met de ragdoll drivers ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik ben er inmiddels achter dat de CPU in Burnout 3 enorm valsspeelt. Ik was in een race in de coupe klasse op een recht stuk voluit aan het boosten toen er een melding kwam dat ik 26 seconden voorsprong had. Twee seconden later komt er een melding dat ik nog maar 6 seconden voorsprong had. Ik vond dit vreemd maar schonk hier verder geen aandacht meer aan. Daarnet zat ik in de superklasse door Island Paradise te scheuren, ik stond al een tijdje eerste toen er ineens vanuit het niets een van de andere auto's een heel stuk voor me vanuit het niets op de baan verscheen en ik tweede stond. Ik werd dus niet ingehaald ofzo, maar die auto werd echt ineens voor me op de baan neergezet. Jammer dat dit soort truukjes gebruikt worden om de voorsprong van een speler te verminderen. :(

Toch blijft het een gaaf spel. _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MetroidPrime schreef op 11 september 2004 @ 23:43:
Ik ben er inmiddels achter dat de CPU in Burnout 3 enorm valsspeelt. Ik was in een race in de coupe klasse op een recht stuk voluit aan het boosten toen er een melding kwam dat ik 26 seconden voorsprong had. Twee seconden later komt er een melding dat ik nog maar 6 seconden voorsprong had. Ik vond dit vreemd maar schonk hier verder geen aandacht meer aan. Daarnet zat ik in de superklasse door Island Paradise te scheuren, ik stond al een tijdje eerste toen er ineens vanuit het niets een van de andere auto's een heel stuk voor me vanuit het niets op de baan verscheen en ik tweede stond. Ik werd dus niet ingehaald ofzo, maar die auto werd echt ineens voor me op de baan neergezet. Jammer dat dit soort truukjes gebruikt worden om de voorsprong van een speler te verminderen. :(

Toch blijft het een gaaf spel. _/-\o_
Dat gebeurt ook wel eens in BO2 (deel 3 heb ik nog niet :X ).
Echt zwaar irritant, het verneukt een groot deel van de lol van het spel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Vanitas schreef op 11 september 2004 @ 23:54:
[...]

Dat gebeurt ook wel eens in BO2 (deel 3 heb ik nog niet :X ).
Echt zwaar irritant, het verneukt een groot deel van de lol van het spel.
Dat heb ik in BO2 nog nooit gezien?
Wel als er eentje gecrashed is, maar da's weer iets anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Fire69 schreef op 12 september 2004 @ 10:49:
[...]

Dat heb ik in BO2 nog nooit gezien?
Wel als er eentje gecrashed is, maar da's weer iets anders natuurlijk.
Je crashed, en 2 sec later ook de computer spelers, dan staat hij voor jij bij de reset. 8)7 . En ook als je super veel boost en dan crashed, dan sta je zo weer 3e.

Ok niet helemaal hetzelfde als BO3 maar het is gewoon debiel dat dat zo gaat.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Heb met BO3 in die Face Off races al heel vaak meegemaakt dat er in beeld komt dat je 4 seconden voorsprong hebt en direct daaronder staat dan doodleuk dat hij right on your tail zit. :?

Bij die Face Off wedstrijden probeer ik meestal dan ook zo min mogelijk met boost te rijden en gewoon voor het laatste beslissende stuk wat te bewaren.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud2001 schreef op 12 september 2004 @ 15:44:
Heb met BO3 in die Face Off races al heel vaak meegemaakt dat er in beeld komt dat je 4 seconden voorsprong hebt en direct daaronder staat dan doodleuk dat hij right on your tail zit. :?

Bij die Face Off wedstrijden probeer ik meestal dan ook zo min mogelijk met boost te rijden en gewoon voor het laatste beslissende stuk wat te bewaren.
Ik zoveel mogelijk met boost en elke keer dattie in de buurt komt een takedown doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Eindelijk ook de beslissing genomen om een xbox te halen :) alleen nog een kort vraagje. Is elke nieuwe xbox een 1.6 versie?
Waarschijnlijk haal ik een kale xbox en koop ik DOA3, Soul Calibur 2, Beyond Good and Evil en nog een leuke racer, iemand een tip? :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op 12 september 2004 @ 20:23:
Eindelijk ook de beslissing genomen om een xbox te halen :) alleen nog een kort vraagje. Is elke nieuwe xbox een 1.6 versie?
Waarschijnlijk haal ik een kale xbox en koop ik DOA3, Soul Calibur 2, Beyond Good and Evil en nog een leuke racer, iemand een tip? :P
Ik zou voor Project Gotham Racing 2 gaan, is volgens mij wel de beste racer op de xbox.
En ik hoefde er maar 27.99 voor te betalen bij de mediamarkt in almere, vreemd want er stond wel 57.99 op het doosje. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
[...]
In principe wel, maar het hangt natuurlijk af van hoe oud de voorraad van de winkel is.

[edit]
Even een kleine nieuwspost:

Microsoft Media Center 2005 and Xbox
Microsoft will announce Media Center 2005 one month from today. If you want to be surprised just go away, otherwise, read on. It seems evolutionary, not revolutionary, with one big exception.
The biggest thing they added was the concept of media center extenders, or specifically one of them called XBox. Yes, with a kit, the XBox becomes an extension of your media center PC. If you thought we were joking when we said MS doesn't care about games with the XBox, here is your proof. They want to own your entertainment, it just so happens that the easiest way is through a console. Sony should be very very afraid.
What it does is let you take an XBox and play back all your MCPC media on the screen the console is connected to. One thing the XBox does not support though is HD content, anything you have on the full MCPC will be downgraded to normal quality for XBox playback, but it should occur seamlessly on the fly.

[ Voor 64% gewijzigd door Fire69 op 12-09-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb er twee weken terug een gehaald en dat was een 1.4.
Over Project Gotham Racing 2 hoor ik heel veel lovende dingen, maar ik heb PGR 1 en heb een demo van PGR 2 gespeeld en vond beide niet zo heel bijzonder. Het zijn zeker geen slechte spellen, alleen ze spreken mij niet zo heel erg aan. Burnout 3 kan ik echter wel aanraden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Lol, heel het topic staat vol met posts van Burnout 3 (en hoe tof die wel niet is) en hij vraagt om een leuke racer :P :P. Het ligt eraan wat voor racer je zoekt: realistisch, arcade of futuristisch :).
Mijn keuze gaat uit naar BO3, nog geen moment mee verveeld. Ook erg tof om tegen/met elkaar te spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 12-09-2004 20:45 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Waarom zit er geen rumble in BO3? Of is mijn controller kapot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is een droevige dag voor xbox-fans :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 22:51
Weet iemand hoe je de multyplayer modes unlocked van burnout 3? Ik ben al bij de Super Class en ik kan alleen "Party Crash"spelen... :?

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 22:22:
Vandaag is een droevige dag voor xbox-fans :'(
Dat is inderdaad erg droevig en onbegrijpelijk. De xbox heeft genoeg power, en er is genoeg markt voor... of zouden de verkopen op de xbox toch zijn tegengevallen, komt natuurlijk doordat het zo laat uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

The_Thijs© schreef op 12 september 2004 @ 22:33:
Weet iemand hoe je de multyplayer modes unlocked van burnout 3? Ik ben al bij de Super Class en ik kan alleen "Party Crash"spelen... :?
Meer controllers er in steken? Ik had dit namelijk ook, omdat er maar 1 controller inzat :P Ik dacht: "eens kijken wat ik bij mp kan doen en dan pak ik zo de andere pads." Maar dat gaat dus niet :P Oftewel > 1 stap terug in het menu, er meer pads in proppen en nog eens kijken :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 10 september 2004 @ 13:44:
* Willybubba ordert nooit meer pre bij de frs :(

Nog steeds 'in bestelling' terwijl de winkel er vol mee ligt :/
das best kut voor je gozert ga gewoon naar de winkel haal hem daar en zeg dat ze ven het hooftkantoor bellen om te befestigen dat diue betaald is
online want anders zit je over een week nog zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op 12 september 2004 @ 22:44:
[...]

Dat is inderdaad erg droevig en onbegrijpelijk. De xbox heeft genoeg power, en er is genoeg markt voor... of zouden de verkopen op de xbox toch zijn tegengevallen, komt natuurlijk doordat het zo laat uitkomt...
Dit was toch al bekend? Door de deal die er nog steeds is met Sony kan dit. Dat we 3 en VC op de Xbox hebben gezien is door een maas in het contract, niet meer en niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op 12 september 2004 @ 23:35:
[...]

Dit was toch al bekend? Door de deal die er nog steeds is met Sony kan dit. Dat we 3 en VC op de Xbox hebben gezien is door een maas in het contract, niet meer en niet minder.
Dan toch wel een aanzienlijke maas in het contract als je 't mij vraagt.

Dankzij deze maas mag het dan ook wel duidelijk zijn dat de series op de xbox een succes waren. Kijk maar eens naar de succescijfers die het Double Pack noteerde in de charts.

Ik hoop dat Rockstar meer centen verdient aan de Sony exclusiviteitsdeal dan aan de verkoop van een eventuele xbox release. Anders is het verlies van zovele fans denk ik niet eens de moeite waard.

Waarom exclusiviteit eigenlijk? Nobody in his sane mind zou een console kopen voor 1 spel - hoe goed dit ook moge zijn. Just my 2 cents .. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Wom schreef op 12 september 2004 @ 23:35:
[...]

Als ik het me goed herinner geld deze deal nog tot december van dit jaar. Daarna mag Rockstar pas eventueel een X-Box versie aankondigen en uitbrengen. Het zou best kunnen dat het spel allang al in ontwikkeling is voor de X-Box, maar dat ze er januari pas iets van mogen zeggen in verband met het contract met Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Laatst online: 20-09 21:02
Is er bekend of er nog nieuwe spellen voor de lightgun in de maak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

MetroidPrime schreef op 13 september 2004 @ 12:06:
[...]

Als ik het me goed herinner geld deze deal nog tot december van dit jaar. Daarna mag Rockstar pas eventueel een X-Box versie aankondigen en uitbrengen. Het zou best kunnen dat het spel allang al in ontwikkeling is voor de X-Box, maar dat ze er januari pas iets van mogen zeggen in verband met het contract met Sony.
Tja, dat dacht ik ook, maar kan het nergens meer terugvinden dat het ook daadwerkelijk zo was. Maar aangezien ik blijkbaar niet de enige ben die dit denk zit het wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een xbox die niet is omgebouwd, maar nu heb ik een vraagje,
mijn vader maakt zelf filmpjes en wil deze afspelen op de xbox, maar welke dvd media kan ik het beste gebruiken, ik ben er al uitgekomen dat de xbox alleen maar dvd-r afspeelt, maar welke is de beste?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
de xbox speelt helemaal niet alleen maar dvd-r :) ook soms dvd+r, ligt eraan welke speler je erin hebt. Ik heb gehoord dat ridata dvd-r's het sowieso wel doen (ritek g04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 20:03:
ik heb een xbox die niet is omgebouwd, maar nu heb ik een vraagje,
mijn vader maakt zelf filmpjes en wil deze afspelen op de xbox, maar welke dvd media kan ik het beste gebruiken, ik ben er al uitgekomen dat de xbox alleen maar dvd-r afspeelt, maar welke is de beste?

alvast bedankt
hmm heb zelf al zat dvd+r gebruikt hoor, had het ooit ook eens uitgezocht, volgens mij leest hij ongeveer even veel -r als +r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hangt allemaal af van welke drive erin zit. En dan nog verschillen ze onderling enorm. Ik spreek van ondervinding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze drive Afbeeldingslocatie: http://www.xboxmods.com.au/images/samsung.jpg
volgens mij is dat de samsung drive, en als ik het goed heb kan ik daar alleen maar dvd-r mee afspelen, of iemand weet merk dvd+r hij wel kan afspelen, weet iemand misschien welke dvd-r ik het beste kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Wat ik mij nu afvraag.. is de excalibur chipset nu beter dan de rest..?
Ik heb sinds vrige week ook een Xbox.. die ik gelijk heb omgebouwd.
Nu zag ik dat ik een 1.6 heb (btw MFD: 14-APR-04).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 01:10:
ik heb deze drive [afbeelding]
volgens mij is dat de samsung drive, en als ik het goed heb kan ik daar alleen maar dvd-r mee afspelen, of iemand weet merk dvd+r hij wel kan afspelen, weet iemand misschien welke dvd-r ik het beste kan kiezen?
Dat idd een Samsung. Ik dacht ook dat die het beste overweg met dvd-r, maar een collega van me gebruikt enkel nog +r in zijn Samsung.
Ik weet dat hij onder andere Philips gebruikt.

Door de booksetting op dvd-rom te zetten zouden bijna alle +r's compatibel worden, schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de meeste zaken is nu de XBOX versie 1.6 in de schappen te vinden. ;(

En zoals we weten, zit er helemaal geen TSOP meer in; zoals in de oude versies 1.0 t/m 1.5.
Tevens is de LPC bus kreupel gemaakt (dmv. draadjes solderen, kan deze weer worden gefixt) en zit er een nieuwe video-outputchip in; excaliber. (dit in tegenstelling tot de conexants (V1.0 en V1.1) en Focus (V1.2 t/m V1.3). :r

Microsoft heeft hier dan ook een aangepaste revisie op de markt gezet, die stukken moeilijker is aan te passen, zodat je ook XBMC en backups erop kan spelen en een grotere harddisk erin kan proppen. ;)
So far, so good.

Nu vroeg ik me af? :? Hoe kan die rev 1.6 uberhaupt booten, als er geen TSOP inzit, want dan zou die geen kernel meer hebben, echter deze heeft hij wel degelijk??? Is nu deze nu kernel geheel ingebakken in een nieuwe revisie van de MCPX van NVidia; waar vroeger alleen een 256 bits 'kale' opstartprg inzat, die de werkelijke bios in de tsop encrypte en liet uitvoeren.
Hoe werkt dat nu dan? :? :? :? En is er eventueel nog meer anders aan die xbox V1.6 tov. oudere versies (muv excaliber videochip).

Ten tweede; er is een softwarematige hack te vinden die eigenlijk alleen op NTSC 1.6 machines werkt.... Je kan deze ook op PAL 1.6 xboxen gebruiken, mits je de settingseprom flasht naar NTSC mode. (hoe en wat, daar gaat dit forum verder niet over).

Maar wat voor nadelen biedt het aanpassen van de regiocode van PAL naar NTSC van je Xbox eigenlijk? :?
Nu, indien je dus je XBOX naar een andere regiocode zet, zeg NTSC; dan heb je dus kans dat er problemen zijn met PAL spellen. of geldt dit dan niet?, daar je eigenlijk toch eigenlijk een PAL box hebt :?
Is er een mogelijkheid om je XBOX naar NTSC te zetten, maar software te laten denken dat ze op een plain PAL versie zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 14 september 2004 @ 08:05:
[...]

Dat idd een Samsung. Ik dacht ook dat die het beste overweg met dvd-r, maar een collega van me gebruikt enkel nog +r in zijn Samsung.
Ik weet dat hij onder andere Philips gebruikt.

Door de booksetting op dvd-rom te zetten zouden bijna alle +r's compatibel worden, schijnt het.
ik dacht dat dat booktype veranderen alleen met 9 gig schijfjes kon, ik ga vandaag dvd+r kopen stuk of 2 van philips, en ga kijken of ze het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 23:07:
[...]

Ik ben inderdaad de trotse eigenaar en nogsteeds steek ik zelf er vele uurtjes in.
Ook is het nogsteeds een genot om te zien hoe de bek openvalt van vrienden als ze de experience van de controller hebben en niet meer willen stoppen.
Zelfs op het allermakkelijkst is het een vrij pittege game maar naar mijn mening nogsteeds een erg leuke controller.
En na al die uren spelen heb ik nogsteeds geen problemen of technische mankementen
Zit je er veel mee op Live? vreet wel bandbreete zeg.. :/ drie keer raden wie altijd mag hosten.. maargoed... de blauwgeknopte controller was toch de versie gereleased met Line of Combat? Controller zit inderdaad degelijk in elkaar... alleen.. waar zet je em neer... ik heb er maar legerachtig tafeltje voor gemaakt... waar zet jij em neer? B)

Afbeeldingslocatie: http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/xbox/tekki05.JPG

Afbeeldingslocatie: http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/xbox/tekki04.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:00:
[...]

Zit je er veel mee op Live? vreet wel bandbreete zeg.. :/ drie keer raden wie altijd mag hosten.. maargoed... de blauwgeknopte controller was toch de versie gereleased met Line of Combat? Controller zit inderdaad degelijk in elkaar... alleen.. waar zet je em neer... ik heb er maar legerachtig tafeltje voor gemaakt... waar zet jij em neer? B)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit. _/-\o_

Hoeveel weegt dat ding eigenlijk, en speelt het niet gewoon handiger als je dat ding op je schoot zet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op schoot? *grijnst* nja... het zijn 3 segmenten... de twee zijkanten zitten met een stel pinnen aan het midden vast... stevig- maar ik zou het nooit alleen op het middengedeelte durven laten steunen... verder zou je je benen aardig uit elkaar moeten houden.... mainunit voelt als... 2 kilo? 3? en de padalen ook zoiets.. allemaal erg solide moet ik zeggen... maar echt, comfortabel gamen is er zonder tafeltje niet bij... vind ik dan (heb het wel geprobeerd op schoot hoor :P ) waar ik wel errug trots op ben... doe je ogen dicht en stel je steel battalion voor... met mn nieuwe beamertje :*) ZO een heerlijk beeld- en dan heb je echt de cockpit beleving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 10:31
ik heb problemen om 2 xboxen live te krijgen. De afgelopen 2 weken werkte het nog goed, maar ineens heb ik problemen ermee. We hebben onze xboxen aangesloten via een Sitecom dc202 router, deze router is verbonden met 1 pc waar Service Pack 2 opstaat.

Nu was mijn vraag, of het aan SP2 kan liggen dat de xboxen niet stabiel online komen. We hebben @home breedband. Wat wel opvalt is dat ik wel 1 xbox op live kan krijgen maar niet 2 tegelijk :? Is er misschien iemand die me uit deze gigantische problemen kan helpen?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de xboxen direct met een netwerkkabel aan de router hangen, heeft SP2 er niks mee te maken, als 1 of 2 van de xboxen aan je pc hangt(en) dan moet je even kijken of je firewall van sp2 aanstaat, misschien dat het daar aan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:57:
Op schoot? *grijnst* nja... het zijn 3 segmenten... de twee zijkanten zitten met een stel pinnen aan het midden vast... stevig- maar ik zou het nooit alleen op het middengedeelte durven laten steunen... verder zou je je benen aardig uit elkaar moeten houden.... mainunit voelt als... 2 kilo? 3? en de padalen ook zoiets.. allemaal erg solide moet ik zeggen... maar echt, comfortabel gamen is er zonder tafeltje niet bij... vind ik dan (heb het wel geprobeerd op schoot hoor :P ) waar ik wel errug trots op ben... doe je ogen dicht en stel je steel battalion voor... met mn nieuwe beamertje :*) ZO een heerlijk beeld- en dan heb je echt de cockpit beleving
Tja dan is het wel lastig, ik had geen idee kheb er nog nooit mee gespeeld.
Lijkt me wel leuk, maar duur.... hoeveel koste dat pakket eigenlijk bij de release, bijna 200 euro dacht ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah... SB is 199, LoC (live versie dvd) iets van 50 euri... ik heb alles @ ebay.de gekocht voor 150 euro 8)7 en't werkt perfect... was gewoon nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 08:14:
(dit in tegenstelling tot de conexants (V1.0 en V1.1 1.0-1.3) en Focus (V1.2 t/m V1.3 1.4/1.5). :r
Subtiele correctie ;)
Nu vroeg ik me af? :? Hoe kan die rev 1.6 uberhaupt booten, als er geen TSOP inzit, want dan zou die geen kernel meer hebben, echter deze heeft hij wel degelijk???
MCPX is nog steeds maar 1 sector groot, dus daar past geen bios op. In plaats van de (writeable) TSOP chip (TSOP is btw alleen maar de naam van de packaging) zit er nu een read-only chip op met het bios. De reden: mocht er bij de eerste revisies van de Xbox een bug in het bios gevonden worden, kon Microsoft altijd de Xboxen terughalen en upgraden (zonder lastige / dure soldeerprocessen, maar gewoon met een "bed of nails"). Dat dit vroeger of later misbruikt zou gaan worden wisten ze best. Nu de kernel stabiel blijkt hebben ze 'm read-only gemaakt.
Maar wat voor nadelen biedt het aanpassen van de regiocode van PAL naar NTSC van je Xbox eigenlijk? :?
Voordeel: UDE2 werkt. Nadeel: je Xbox boot geen originele spellen als je ze al in de DVD drive hebt voordat je bios gepatched is (dus bij het aanzetten met DVD erin).

[ Voor 11% gewijzigd door Erik Jan op 14-09-2004 18:37 ]

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Burnout 3 _/-\o_

tering dat gaat hard :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info betreffende het TSOP (programmable eeprom) verhaal. Is me duidelijk nu.... ;)

quote:
Maar wat voor nadelen biedt het aanpassen van de regiocode van PAL naar NTSC van je Xbox eigenlijk?

Voordeel: UDE2 werkt. Nadeel: je Xbox boot geen originele spellen als je ze al in de DVD drive hebt voordat je bios gepatched is (dus bij het aanzetten met DVD erin).

>> Maar er bestaan XBOX games die alleen een bepaalde regio willen starten, zoals Riddick en DOAX extreme volleyball.
Als je dan deze games hebt in een PAL versie, hoe kan je ze dan toch spelen?
Of moet je dan een geheel nieuwe gamecollectie aanschaffen in NTSC versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Willybubba schreef op 14 september 2004 @ 19:04:
Burnout 3 _/-\o_

tering dat gaat hard :P
Gaat het nou echt harder dan deel 2, want enkel harder op de teller telt niet mee.
Vind dat deel 2 al hard genoeg gaat eigenlijk, niet dat het niet harder mag ofzo, maar ik knal nogal snel op auto's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, gaat harder dan deel 2... zonder boost rij je al ongeveer net zo hard als met boost in deel 2. Tenminste, voor zover ik het nu gezien heb that is :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Willybubba schreef op 14 september 2004 @ 20:14:
Ja, gaat harder dan deel 2... zonder boost rij je al ongeveer net zo hard als met boost in deel 2. Tenminste, voor zover ik het nu gezien heb that is :)
Het gaat zeker harder als in de eerste twee delen, Ik zit nu op het punt dat ik gewoon puur instinctief reageer, zo erg wordt het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 08:14:
In de meeste zaken is nu de XBOX versie 1.6 in de schappen te vinden. ;(

En zoals we weten, zit er helemaal geen TSOP meer in; zoals in de oude versies 1.0 t/m 1.5.
Tevens is de LPC bus kreupel gemaakt (dmv. draadjes solderen, kan deze weer worden gefixt) en zit er een nieuwe video-outputchip in; excaliber. (dit in tegenstelling tot de conexants (V1.0 en V1.1) en Focus (V1.2 t/m V1.3). :r

Microsoft heeft hier dan ook een aangepaste revisie op de markt gezet, die stukken moeilijker is aan te passen, zodat je ook XBMC en backups erop kan spelen en een grotere harddisk erin kan proppen. ;)
So far, so good.

Nu vroeg ik me af? :? Hoe kan die rev 1.6 uberhaupt booten, als er geen TSOP inzit, want dan zou die geen kernel meer hebben, echter deze heeft hij wel degelijk??? Is nu deze nu kernel geheel ingebakken in een nieuwe revisie van de MCPX van NVidia; waar vroeger alleen een 256 bits 'kale' opstartprg inzat, die de werkelijke bios in de tsop encrypte en liet uitvoeren.
Hoe werkt dat nu dan? :? :? :? En is er eventueel nog meer anders aan die xbox V1.6 tov. oudere versies (muv excaliber videochip).

Ten tweede; er is een softwarematige hack te vinden die eigenlijk alleen op NTSC 1.6 machines werkt.... Je kan deze ook op PAL 1.6 xboxen gebruiken, mits je de settingseprom flasht naar NTSC mode. (hoe en wat, daar gaat dit forum verder niet over).

Nu, indien je dus je XBOX naar een andere regiocode zet, zeg NTSC; dan heb je dus kans dat er problemen zijn met PAL spellen. of geldt dit dan niet?, daar je eigenlijk toch eigenlijk een PAL box hebt :?
Is er een mogelijkheid om je XBOX naar NTSC te zetten, maar software te laten denken dat ze op een plain PAL versie zitten?
hm, ik ben misschien van plan om een Xbox te kopen, omdat ik toch een dvd speler nodig heb. Zijn er mensen die hun Xbox ook als dvd-speler gebruiken, en hoe bevalt dit itt. met een goede standalone dvd speler?

De 1,6 versie he, is dit erg klote? Als ik er 1 koop ben ik wel van plan om te laten chippen. Mijn doel is dan, zoals vele, games op de hd te zetten en via de pc online te spelen.

Iemand wat suggesties of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik hem voor dvd, ik heb er ook eendd 5.1 setje aan gesloten, en ben dik tevreden over het beeld kwaliteit, ik draai ook gebrande dvd's en 9 van de 10 doen het goed, enkele dvd's slaan vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik gebruik hem ook als DVD, had hiervoor een Samsung-standalone, die wou zelfs geen originele DVD's lezen! :r
Werkt perfect, intuitief, snel, ... al wat je maar wil, en dankzij de goeie tv-out heb je ook perfecte qualiteit!

Die 1.6 is helemaal niet zo klote, er zijn ook al genoeg chips uit die deze versie ondersteunen. Sommige moet je 2 draadjes of zo solderen, maar er zijn er ook al solderless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Een samsung dvd-speler (stand alone) kun je makkelijk regiovrij maken met een code via de afstandsbediening... Dan leest ie ineens veel makkelijker... was bij mij in ieder geval wel :)

En ik gebruik m'n xbox inmiddels ook voor alles... ook XBMC is gewoon super.. krijg alleen geen connectie met internet sites enzo.. erg vreemd..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wom schreef op 14 september 2004 @ 20:22:
[...]

Het gaat zeker harder als in de eerste twee delen, Ik zit nu op het punt dat ik gewoon puur instinctief reageer, zo erg wordt het :P
En vooral het level (special event) met de formule 1 wagen :X :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan burnout nu ook eindelijk spelen en wat een verschil met de gemiddelde pcracegame :)

Dit is gewoon een gamesoort op zich ..zwaar cool iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:13

S2S

In de XBOX2 en N5 dezelfde graphics chip?

http://www.theinquirer.net/?article=18432

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het hier besproken mag worden, als het niet mag delete ik deze post wel
Ik wil dus mijn xbox ombouwen, maar ik heb xbox live en wil dit dus wel blijven houden, welke chip kan ik dan het beste oplossen, en weet iemand een adresje in de buurt van Hilversum, die xboxen ombouwt

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Laatst online: 20-09 16:11
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0001UEHP8.01.LZZZZZZZ.jpg

Is vandaag gereleased in de VS. Torrent loopt, ben benieuwd of ie de hype waar kan maken. Duurt alleen nog lang voordat ie hier uitkomt. We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik denk niet dat dat klopt. Een van de Radeon-teams van ATi was namelijk bezig met de chip voor de X2. Voor de Revolution van Nintendo is echter ArtX bezig met het grafische gedeelte, het team dat ook het grafische deel van de GameCube heeft ontworpen. Het zou me niet verbazen als ze op een bepaald niveau op elkaar lijken, maar hetzelfde zullen ze absoluut niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 10:31
kan je 2 xboxen op live krijgen via een 4 hubs netwerk kaart? ik heb alleen maar gedonder met mijn router, dus wou het es proberen via die weg..

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Verwijderd

baldbelow schreef op 14 september 2004 @ 23:34:
[afbeelding]

Is vandaag gereleased in de VS. Torrent loopt, ben benieuwd of ie de hype waar kan maken. Duurt alleen nog lang voordat ie hier uitkomt. We zullen zien...
alsof iemand het intereseert dat jouw torrent al loopt.

Net even van de free recordshop actie gebruik gemaakt even 6 games bestelt en maar 4 betalen (-:
Fable, burnout 3 en nog 3 gc games en gta san andreas voor ps2.
heerlijk die acties mogen ze vaker houden (-:

Maarja iemand al leuke speel ervaringen met burnout 3?
Ik heb me errug vermaakt met deel 2 en nogsteeds om eerlijk te zijn

• baldbelow
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:00:
Leer jij eerst maar eens interesseert schrijven.

Verwijderd

[...]

Net even van de free recordshop actie gebruik gemaakt even 6 games bestelt en maar 4 betalen (-:

idd dat vind ik boeiend dat zijn torrent loopt want ik wist helemaal niet dat het zo ook kon :)

maar iig burnout 3 is gewoon te cool voor woorden imho wat een lol ,maar ik ben dan ook niet veel arcadegames gewend dus dat kan het ook zijn

• baldbelow
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:43:
maar iig burnout 3 is gewoon te cool voor woorden imho wat een lol ,maar ik ben dan ook niet veel arcadegames gewend dus dat kan het ook zijn
Ben best wel wat arcadegames gewend en Burnout 3 is inderdaad te cool voor woorden! :P Echt dikke pret! :*)

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Elke keer als ik Burnout 3 speel, krijg ikdie muziek niet meer uit m'n hoofd |:(

zitten wel erg goede nummers tussen hoor, zoals Von Bondies: c'mon c'mon, Franz Ferdinand: This fire om een paar te noemen. Gelukkig maar dat je die DJ kan uitzetten :Y)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Serial-X
  • Laatst online: 20:11
Burnout 3 heeft een hoge verslavings factor.. :/

Is wel zéér cool imho _O_

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Fire69
[...]

Er wordt hier al 2 pagina's lang niet anders gezegd dan hoe ongelooflijk goed BO is, en nu kom jij vragen of er al iemand leuke ervaringen mee heeft? :?

Trouwens, het is me al enkele keren opgevallen dat je van die idiote smileys gebruikt, heeft dat een reden? :)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Terryb47 schreef op 15 september 2004 @ 06:35:
Elke keer als ik Burnout 3 speel, krijg ikdie muziek niet meer uit m'n hoofd |:(
zitten wel erg goede nummers tussen hoor, zoals Von Bondies: c'mon c'mon, Franz Ferdinand: This fire om een paar te noemen. Gelukkig maar dat je die DJ kan uitzetten :Y)
Mhm, bedoel je niet Yellowcard, Jimmy Eat World en Fall Out Boy ofzo? :P Er zit wel wat prut tussen imo btw.
Maar ik vind BO3 wel erg koel en de muziek is ook ok over 't algemeen :) Maar die DJ draaide ik ook al snel de nek om :P

Ja, ik zag dat Fable uit was in de VS, maar waarom nog niet hier, waarom duurt dat nog zo lang? :/ * Okyah snapt dat soort dingen niet

Alone at last
Just nostalgia and I

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Okyah schreef op 15 september 2004 @ 08:13:
[...]Ja, ik zag dat Fable uit was in de VS, maar waarom nog niet hier, waarom duurt dat nog zo lang? :/ * Okyah snapt dat soort dingen niet
1) conversie naar PAL
2) toevoegen van vertalingen in het Duits/Frans/Spaans/Italiaans etc omdat ze daar te lam zijn Engels te leren.

• marteltor
burnout was in de vs ook eerder uit, terwijl daar de buitenlandse talen al in zaten. Dus dat argument gaat waarschijnlijk niet op :) Maar inderdaad, dan moet het nog wel omgezet worden naar pal :o

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Schweino schreef op 15 september 2004 @ 09:40:
[...]
1) conversie naar PAL
2) toevoegen van vertalingen in het Duits/Frans/Spaans/Italiaans etc omdat ze daar te lam zijn Engels te leren.
Nja, ik begrijp wel waarom het nu het geval is ;) Maar het gaat me er om dat ik niet begrijp waarom ze niet al eerder daarmee beginnen :? Het is toch niet zo lastig om de 2 versies tegelijk uit te brengen? Ik denk dat die vertalingen btw al tijden klaar zijn, niet?

Alone at last
Just nostalgia and I

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Whoa... net weer ff een Burnout 3 sessie achter de rug... Ik vind em beter dan 2. De takedowns zijn een geniale toevoeging. Je speelt nu zowat een vechtgame maar dan met de auto :)

Ook lijkt het van veel groter belang om te boosten in 3, ik heb 2 uitgespeeld zonder echt veel te boosten want meestal crash ik dan (:X) maar in 3 lukt dat echt niet. Je moet boosten. Dus: gevaarlijk rijden enzo, en takedowns maken is een must :)

• baldbelow
Zit nu op 1214 total takedowns... :X

Ben verslaafd.... help.... :P

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
marteltor schreef op 15 september 2004 @ 11:18:
burnout was in de vs ook eerder uit, terwijl daar de buitenlandse talen al in zaten. Dus dat argument gaat waarschijnlijk niet op :) Maar inderdaad, dan moet het nog wel omgezet worden naar pal :o
Lijkt me sterk dat in de US versie Duits en Italiaans zitten, meestal is het alleen Engels/Spaans/Frans om de US, Canada en Mexico te kunnen omvatten.
Okyah schreef op 15 september 2004 @ 11:21:
[...]

Nja, ik begrijp wel waarom het nu het geval is ;) Maar het gaat me er om dat ik niet begrijp waarom ze niet al eerder daarmee beginnen :? Het is toch niet zo lastig om de 2 versies tegelijk uit te brengen? Ik denk dat die vertalingen btw al tijden klaar zijn, niet?
Blijkbaar is het wel lastig om ze beiden tegelijk uit te brengen. Het hang vaak af van de locatie van de softwareontwikkelaar waar het spel het eerst wordt uitgebracht. Deze ontwikkelaar zal ten eerste het spel ontwikkelen voor de eigen regio, en zal het spel daar zsm willen uitbrengen. Als het spel de gold status heeft verkregen worden ze meestal pas aangepast voor andere regios. Aangezien de meeste ontwikkelaars in de USA en Japan zitten worden de meeste spellen daar dus ook als eerste uitgebracht.

[ Voor 50% gewijzigd door Schweino op 15-09-2004 12:49 ]

• baldbelow
Feit is gewoon dat als de games overal ter wereld tegelijk werden uitgebracht er minder games gekopieerd zouden worden en dus meer geld verdiend zou worden door de ontwikkelaars/uitgevers. Nu komt een game in de VS uit en staat dezelfde dag nog op internet terwijl de Europese release bijvoorbeeld pas een maand later is. Dan is de verleiding erg groot om de VS-versie te downloaden en tegen de tijd dat de game hier uitkomt heb je 't spel al uitgespeeld of moegespeeld en koop je het niet meer terwijl je als het direct was uitgekomen samen met de VS-versie wél het spel gekocht zou hebben. IMO.

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ben ik zeker mee eens dat game releases gewoon wereldwijd tegelijk moet gebeuren. puur vanuit gamers standpunt, zou dat een droom zijn. (en waarschijnlijk ook van de gamemakers)

In praktijk werkt dat helaas niet zo, nadat de developers de game af hebben ligt het lot in ander handen: soms ligt het gewoon aan de publisher zelf, inderdaar dat ze conversie moeten doen, of doordat ze een nieuwe cover moeten ontwerpen, problemen met distributie: om de meest lompe redenen kan een game maanden lang uitgesteld worden. Sommige bedrijven zoals Nintendo wil het zelfs verbieden dat je import games speelt. Dat gaat me een beetje ver. Dan willen ze dat je een halfjaar-jaar extra wacht voor een game die allang oud is als ie hier uitkomt? Tja dan is de keus denk ik snel gemaakt dat je die game 'even' download.

Maar dan heb je het meest vervelende bijverschijnsel wat we hier kennen: (Japanse) Arcade games die hier niet eens uitgebracht worden. Die fout word keer op keer gemaakt door Sega. Outrun 2 zou niet eens worden uitgebracht omdat het niet populair is, maar nadat Sega-Europe er om heeft zitten smeken gaat het toch gebeuren (geen release voor US). ander voorbeeld Virtua Cop 3, nog een game die op Chihiro board draait, zou geen enkel probleem moeten zijn om een Xbox conversie te doen - geen release.

Wat ook niet meewerkt zijn de prijzen: games in nederland zijn altijd minstens 10€ duurder dan omringende landen op dit moment. (vroeger was het verschil met engeland zo'n 50gulden per game, echt schandalig IMO) soms is het gewoon goedkoper om te importeren..

[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 15-09-2004 17:36 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15
Sinds gisteren heb ik dan ook eindelijk Burnout 3... Mijn eerste game sinds een half jaar en ook mijn Xbox mocht weer sinds maanden draaien...

Wat een topgame, het gaat zo inmens snel... Die Takedowns zijn echt cool.. Ik denk dat er weer een verslaving aan zit te komen hier... :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Das balen, net dat ik op het punt sta om een xbox met ralli challenge 2 te kopen, zijn ze hier uitverkocht. :(
Ninja Gaiden en Burnout trekken me echt niet.
Kan nu een xbox halen met dvdkit voor 149 euro maar een kale xbox voor 139 is ook niet echt verkeerd.. TWIJFELS.....

Zou natuurlijk heel erg lekker zijn wanneer een combo zou komen met pro evolution soccer 4. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Heb gisteren alvast Topspin gehaald bij de FRS, (3 halen 2 betalen).

• M@cer
Misschien is er iemand die Burnout 3 tegen RCS2 wil ruilen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

voor die 10 euro meer zou ik alrijd de DVD kit erbij nemen.
die infrarood ontvanger/afstandsbediening is gewoon ontzettend handig, als je XBMC draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Macer schreef op 16 september 2004 @ 12:31:
Misschien is er iemand die Burnout 3 tegen RCS2 wil ruilen...
Hierboven zeg je dat je er verslaafd aan raakt en nu wil je hem ruilen???

Das lekker vaag 8)7

Verder is Fable een aanrader die is echt te vet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Niet mijn versie, maar als Noax de Burnout 3 set aanschaft...
Ik doe mijn BO3 voorlopig niet weg, volgens mij is dit het snelste spel wat ik ooit gespeeld heb. Zelfs NFSU komt niet in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
BO3 schopt zeker kont! Dit spel is echt ontiegelijk snel. enige wat jammer is (vergeleken met juiced) zijn de graphics, en dan met name als je splitscreen speeld en dat klote-verkeer net iets te laat aan ziet komen :D

fable ziet er idd ook ERRUG kewl uit. alleen je hebt wel ff nodig om die besturing goed onder de knie te krijgen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
iemand juiced al gespeeld? beetje á la NFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Net ruim 3,5 uur fable gespeeld, wat een mooi spel! Ik had mn verwachtingen al flink naar beneden geschroefd, maar dit valt me alles mee, de sfeer en de vrijheid zijn beter dan ik had verwacht.... Heb net een klein stukje de mainquest gevolgd, maar ook zoveel mogelijk subquests en gewoon verkennen en dat laatste is heel erg leuk. Ik ben nu al bang dat ik er te snel doorheen ben, maar na 3,5 uur spelen heb ik absoluut niet het gevoel op een derde van het spel te zitten... Ik hoop nu eigenlijk al dat fable 2 nog uitgebreider wordt :P

De graphics zijn alleen niet zo mooi in eerste instantie, sudeki is wat kleurrijker en soms wat briljanter design. Maar fable heeft wel vele prachtige momenten (mooie lichtinval in de bossen, of als je een grote plaats nadert.) Heb net Greatwood forest compleet uitgepluist, was erg leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor jullie reacties!
Helaas was zelfs nu de Xbox icm de dvd-kit uitverkocht.
Dan maar een kale xbox.

Ik hoorde trouwens v/e mediamarkt-medewerker dat het BO3-Xbox pakket het laatste pakket is.
Er komen geen pakketten meer na BO3.
Microsoft zou zich nu voornamelijk willen gaan richten op kale xboxen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 14:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ook eindelijk een box aangeschaft! Helaas geen leuke deals meer kunnen vinden dus maar een kale gekocht met DOA3. vet :9
Ben nu alleen nog op zoek naar Project Gotham Racing 2 en daarna zien we het wel.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Oeh goede verhalen over fable. Kheb gister fable + Obscure gekregen. heb weer wat te doen dit het weekend.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
marteltor schreef op 17 september 2004 @ 02:45:
ik heb al een aantal uurtjes in Juiced gestopt ja. grafisch is het echt een dik vet spel. besturing van de auto's is veel realistischer dan in NFSU maar met de snellere auto's >500pk best lastig om niet te spinnen of overdwars te gaan.

Voor de rest echt een SUPERSPEL en in mijn ogen beter dan NFSU

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Toch zitten er wel wat vage trekjes in BO3 hoor :P

Je racet echt vet goed, bijna constant boost, je ligt ruim eerste, 1 crash en hoppa, 5de en je ligt 12 seconden achter :/

Maarja, dat houdt het spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Laatst online: 19:45
Ben het helemaal met Terryb47 eens, zoals hij het voorbeeld van Outrun 2 aankaart.
Dat is een spel waar ik echt op zit/zat te wachten, in de outrun-speelkast zijn in mn jonge jaren heel wat guldens in verdwenen, dit is de veroorzaker van mn race game verslaving !
Op www.xbox.com/nl-NL/outrun2 lees ik dat de release datum op Oktober 2004 staat.
De JP release staat al op internet (dus ook al op mn HD..) ik kan niet wachten tot ik thuis ben, lekker racen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na enthousiast te zijn geraakt door xbox te spelen bij een vriend heb ik er ook 1 gekocht. Heb vandaag de Burnout3 set gekocht. Moet zeggen zeer gaaf spel. moet er nog ff inkomen qua alle mogelijkheden en gave spellen ( hou van voetbal, racen en tactische spellen a la hidden and dangerous) maar na 10 jaar toch eindelijk ook maar een console overgestapt (laatste was een sega gamegear kun je nagaan).
Wel grappig was dat in de winkel het eerste pakket geen burnout3 (dus totaal geen spel) bevatte. Zal wel in een magazijn gejat zijn ofzo :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 17 september 2004 @ 02:45:
Daar is toch alleen de demo van uit ? of heb ik wat gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 17:15:
[...]

Daar is toch alleen de demo van uit ? of heb ik wat gemist ?
in amerika is hij uit.
Ik heb hem net even gespeeld, en het is wel lachen. NFS maar dan wat realistischer geloof ik. De auto's zien er superrealistisch uit, en uiteraard zijn ze goed te tunen. Wanneer je bijvoorbeeld tegen een muur schuurt, dan zit na de race nog steeds je auto vol met krassen. Mot je laten repareren en het is weg :)

dus als ik nu ga xboxen heb ik het moeilijk: burnout 3 of juiced spelen :D

[ Voor 8% gewijzigd door marteltor op 17-09-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Laatst online: 19:45
Zooooww, ik zit net f Outrun 2 te spelen, ik krijg flashbacks naar de originele Outrun uit 1986 !!!!!!
De levels en de muziek zijn exact hetzelfde als van de originele outrun, maar nu dan met een Ferarri F50.
meer over deze game : http://outrun2.sega-europe.com/uk/base.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 17 september 2004 @ 17:45:
[...]

in amerika is hij uit.
Ik heb hem net even gespeeld, en het is wel lachen. NFS maar dan wat realistischer geloof ik. De auto's zien er superrealistisch uit, en uiteraard zijn ze goed te tunen. Wanneer je bijvoorbeeld tegen een muur schuurt, dan zit na de race nog steeds je auto vol met krassen. Mot je laten repareren en het is weg :)

dus als ik nu ga xboxen heb ik het moeilijk: burnout 3 of juiced spelen :D
hmm toch gemist dan ,want ik heb fable en outrn al wel en die zijn hier toch ook niet uit ;)

ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
offtopic:
ik heb je maar even toegevoegd bij msn, kunnen we samen even kletsen over fable :)

[ Voor 21% gewijzigd door marteltor op 17-09-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ja ja daar ie ie dan!!

New SlaYer's EvoX Auto-Installer v2.6 features (built on v2.5):

* Includes latest versions of most Xbox homebrew tools and bioses (as of release date)
* Support for >137GB HD's and the G: Drive
* XBOX v1.0 - V1.6 Support through new EvoX M8 v1.6 Bioses (possible future versions too)
* Ability to install EvoX & Apps in F: for Stealth Mode
* Ability to restore the retail Xbox HD to retail mode
* Ability to Format the C: E: F: or G: partitions independently
* Latest Stable Media Player XBMP Custom Configured with ShoutCast Radio
* Latest Stable Media Center XBMC Custom Configured with ShoutCast Radio
* Customized X2 & M8 *FC* Bioses that boot "evoXdash.xbe" 1st from F: then from C: with
failover to "default.xbe" on DVD and "avadash.xbe" on C:
* Customized X2 & M8 *FC* Bioses that continue support for >137GB HD's
* Ability to flash virtually ANY v1.0-v1.6 XBOX MOD chip & some TSOPs with 256K or 1MB
* Ability to flash an X2, X3, Chameleon, Akira or any other 1MB Cromwell based MOD chip with M8 *FC* +137G just by inserting this v2.6 installer disk. (NOT FOR v1.6!)
* Ability to restore the latest v1.0-v1.6 compatible M$ dash
* Comprehensive Step-by-Step Instalation and troubleshooting manual, released as locked & encrypted PDF 5.0 for better compatibility

Software Included (along with the unchanged tools from v2.5):

* EvoX Dash v1.8.3935
* XBMP v2.4 CVS 09-24-03 (seems to be fastest & most stable version)
* XBMC 08-18-2004
* HDDLoader v1.3a
* dvd2xbox v0.5.9
* boXplorer 0.96 G: Patched
* BiosChecker v3.2
* xbftp v0.61
* XCommander R2 G: Patched
* Avalaunch 0.49.01 (auto-updatable on-line & can download the Qwix PC ISO Manager)
* Xboxdash dvd region free patch disc v1.03 (to be used on the older 4920 dash only!)

Verwijderd

marteltor schreef op 17 september 2004 @ 22:03:
[...]

offtopic:
ik heb je maar even toegevoegd bij msn, kunnen we samen even kletsen over fable :)
Aha jij bent dat dus :)

damn wat een beslissing was dat om mijn xbox om te bouwen ik zit ineens tot boven mijn hoofd in de games dus ff het kaft van het koren scheiden anders speel ik niks uit .

Burnout 3 ga ik toch maar ff in de winkel halen want dat verdient het spel wel .
Outrun 2 twijfel ik nog over al is het wel zeer lekker om zo tussendoor te scheuren en ziet er zeker wel mooi uit.

ow btw over fable kan ik nog niet veel babbelen marteltor want dat heb ik pas 10 minuten gespeeld.

• Vanitas
Smattie schreef op 17 september 2004 @ 22:46:

New SlaYer's EvoX Auto-Installer v2.6 features (built on v2.5):
En dat is??

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Een installatie programma voor mensen die veel te veel zooi op hun xbox willen na een installatie.
Voor sommige dingen wel handig (flashen, recoveren als je dashboard verneukt is), maar je kan het veel beter zelf doen imho.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.