Bouw zelf om zou ik zeggen. Heb ik ook gedaan, *kuch@$&!@$*solderless chip*kuch*@$!$@ kopen en instaleren is een eitje. Mag hier natuurlijk niet al te veel zeggen maar het is best wel makkelijk als je eenmaal de spullen hebt gevonden (kan ff duren, word nergens echt gehostexecutor schreef op 06 september 2004 @ 13:08:
[...]
stomme kutleecher, je moet het spel kopen. Der zit niet voor niets copyright op.
Het jeukt me nu heel erg om een xbox te halen. 150 +50 ombouw+100 HD.
300 Hmmm, moeite waard?
BO3 en Ninja gaiden roelen.
* addictive heeft nu ook een xbox. Alleen nog ombouwen en een grotere hd + XBMC erop en dan gaat het loos!
Mijn Xbox gaat er binnenkort ook aan geloven.. Ik wou het eigenlijk niet doen omdat spellen altijd wat bijzonderder zijn als je ze koopt (je gooit ze niet zo snel aan de kant).. Het risico is wel dat je af en toe een drama spel koopt voor 60 euro..

Ik voorzie ook een groot voordeel voor een omgebouwde Xbox straks in combinatie met PES4.. Aangezien de namen er ook dit jaar weer niet allemaal inzitten is het natuurlijk wel heel makkelijk als je even snel een optionfile kan downloaden en overpompen naar je Xbox..
Verder is Xbox Live nog steeds een grote stimulans om een spel te kopen...
Ik voorzie ook een groot voordeel voor een omgebouwde Xbox straks in combinatie met PES4.. Aangezien de namen er ook dit jaar weer niet allemaal inzitten is het natuurlijk wel heel makkelijk als je even snel een optionfile kan downloaden en overpompen naar je Xbox..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik wil misschien een Xbox kopen (twijfel tussen Xbox en PS2, de laatste alleen vanwege GT...) maar nou had ik ergens gelezen dat ie ook Xvid kon afspelen. Ik kon er niets over vinden in de startpost, dus ik vraag het bij deze maar even
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Mijn XBOX heb ik een tijdje terug gesoftmod en spellen blijf ik gewoon kopen. Ik heb er nu zo'n 25 en er staan er weer 3 op het lijstje deze maand, om de exacte reden die jij noemt...Macer schreef op 06 september 2004 @ 21:44:
Mijn Xbox gaat er binnenkort ook aan geloven.. Ik wou het eigenlijk niet doen omdat spellen altijd wat bijzonderder zijn als je ze koopt (je gooit ze niet zo snel aan de kant).. Het risico is wel dat je af en toe een drama spel koopt voor 60 euro..![]()
Het is gewoon heel erg leuk om ook een DivX te kijken of Super Mario te spelen op je XBOX, de hoofdreden dat ik 'm gemod heb. En ja, wat je zegt over optionfiles... Het is inderdaad ook wel errug geinig om de dames van DOAX zonder bikini te zien of een trainertje te installeren (om maar eens andere voorbeelden dan voetbal te noemen).
McFlipp >>> XviD ondersteuning is absoluut mogelijk... Ik weet niet of ik de exacte naam naam mag noemen van het programma, maar begin gewoon bij http://www.xbox-scene.com ofzo...
Als je hem mod en XBMC installeert, speelt hij zowat alles af wat je maar wil:McFlipp schreef op 07 september 2004 @ 00:37:
Ik wil misschien een Xbox kopen (twijfel tussen Xbox en PS2, de laatste alleen vanwege GT...) maar nou had ik ergens gelezen dat ie ook Xvid kon afspelen. Ik kon er niets over vinden in de startpost, dus ik vraag het bij deze maar even
[rml][ xbox] Xbox media center[/rml]
Verwijderd
Ik heb van iemand die hem over had een Live trialkaart gekregen, en ik zit er nu aan te denken om Unreal Championship te halen (mede vanwege een klein budget
). Ik heb het laatst een paar keer offline gespeeld, en het lijkt me wel cool online.
Vraag is alleen: het is een relatief oud spel; wordt het nog (veel) online gespeeld of is het inmiddels dood verklaard?
Vraag is alleen: het is een relatief oud spel; wordt het nog (veel) online gespeeld of is het inmiddels dood verklaard?
Verwijderd
Ik heb nu street racing syndicate en het is wel een toffe game hij is miniaal een 7.5 waard.
De plus punten zijn :
1 Ziet er grafisch erg mooi uit mooier dan nfsu
2 De sfeer is echt veel beter dan nfsu
3 De tuning mogelijkheden zijn ook veel beter dan van nfsu.
4 hmmm jah hij is gewoon super vet
alleen een paar minpuntjes :
1 De snelheid in game valt erg tegen.
2 Er zit geen honda in het spel.
Het is wel een aanrader in iedergeval!
Owjah Burnout 3 is echt wel da bomb man echt dat is de game die je moet hebben.
Ik kan dan ook alleen maar plus punten noemen :
1 De game is super snel.
2 De geluiden van de auto's zijn ook erg goed.
3 De race banen zijn ook erg mooi
4 Hij stuur echt lekker
5 jah ik weet niet maar hij is echt veel beter dan burnout 2
De plus punten zijn :
1 Ziet er grafisch erg mooi uit mooier dan nfsu
2 De sfeer is echt veel beter dan nfsu
3 De tuning mogelijkheden zijn ook veel beter dan van nfsu.
4 hmmm jah hij is gewoon super vet
alleen een paar minpuntjes :
1 De snelheid in game valt erg tegen.
2 Er zit geen honda in het spel.
Het is wel een aanrader in iedergeval!
1 De game is super snel.
4 Hij stuur echt lekker
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 08:22 ]
100% mee eensVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 08:17:
*knip*
1 De game is super snel.
4 Hij stuur echt lekker
mijn favoriet is vooral de nieuwe gamemode "Road Rage" vind ik erg leuk om te doen.
heb naast BO3 ook nog DOA3 en DOAX gescoord
alleen het volleyballen lukt niet echt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Road rage?-=BoKKiE=- schreef op 07 september 2004 @ 08:58:
[...]
100% mee eens
mijn favoriet is vooral de nieuwe gamemode "Road Rage" vind ik erg leuk om te doen.
heb naast BO3 ook nog DOA3 en DOAX gescoord
alleen het volleyballen lukt niet echtsnap de controls nog niet helemaal
Wat is dat dan?
Road Rage is waar je zoveel mogelijk tegenstanders van de weg moet beuken binnen 3 minuten, erg cool.
Coolbaldbelow schreef op 07 september 2004 @ 16:14:
Road Rage is waar je zoveel mogelijk tegenstanders van de weg moet beuken binnen 3 minuten, erg cool.
Waarom heeft iedereen hier altijd broertjes en zusjes die lekker meespelen, en ik heb dan een zusje die uit de dak gaat als ze wint (gebeurt amper) maar boos wegloopt als ze verliest.. tss 
Nog wat aan te raden spellen naast die uit de topic openingspost? (word niet echt up-to-date gehouden
)
Nog wat aan te raden spellen naast die uit de topic openingspost? (word niet echt up-to-date gehouden
[ Voor 23% gewijzigd door diabyte op 07-09-2004 17:25 ]
Tssss, zusjes die niet tegen hun verlies kunnen zijn

Misschien nog een jong zusje? Mijn zusje is 18 dus die kan aardig tegen haar verliesdiabyte schreef op 07 september 2004 @ 17:24:
Waarom heeft iedereen hier altijd broertjes en zusjes die lekker meespelen, en ik heb dan een zusje die uit de dak gaat als ze wint (gebeurt amper) maar boos wegloopt als ze verliest.. tss
[ Voor 195% gewijzigd door Jerry op 07-09-2004 18:23 ]
Verwijderd
even een vraagje.. zijn er hier mensen die steel battalion hebben? heb dit spel gekocht ivm de kick ass controller die erbij zit... en paar vrienden heb ik ook al overgehaald- maar je ziet het nooit in de winkels... vroeg me af hoe het hier zit =)

Daar zou ik ook nog wel es een keer mee willen spelen, lijkt me echt super cool.Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 18:26:
even een vraagje.. zijn er hier mensen die steel battalion hebben? heb dit spel gekocht ivm de kick ass controller die erbij zit... en paar vrienden heb ik ook al overgehaald- maar je ziet het nooit in de winkels... vroeg me af hoe het hier zit =)
[afbeelding]
Ik heb het maar een keer in de winkel zien liggen, en toen haalde zo'n gast alles uit de doos, maar toen een van die medewerkers kwam kreeg hij op zn flikker (mocht blijkbaar niet
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
dat "spelletje" van 199 euro (bij de launch) is maar in beperkte oplage naar nederland gekomen (hele wereld trouwens), ik meen 1.000 stuks voor heel nederland.Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 18:26:
[afbeelding]
Semmy heeft hem gekocht kan ik mij herinneren, en heeft daar vele uurtjes in gestoken. Voor de rest weet ik niet wie hem heeft.
In de winkels zal je hem niet of weinig meer tegenkomen, omdat er dus maar zo weinig van waren.
Bij het volgende deel van Steel Battalion wordt er nu overwogen door de makers om de controller weer in herproductie te nemen, wat eerst niet de bedoeling was.
Als ik hem nog eens van iemand over kan nemen voor een minder belachelijke prijs als 199 ga ik er misschien nog eens over nadenken, maar om 440 hollandse guldens (altijd terugrekenen he
Ik wil Burnout 3
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kan ik hier de vraag stellen waar ik onderdelen van een xbox kan kopen of eventueel verkopen? alvast bedankt
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
ligt geheel aan de onderdelen, als je doelt op modchips, nee, dat moet je dan even zelf uitzoeken. Wel kan je informatie krijgen over xbox media center, daar loopt een threat over. Verder kan je meer informatie krijgen op www.xbox-scene.com. De site heeft geen illegale links dacht ik...Moffin schreef op 07 september 2004 @ 20:21:
Kan ik hier de vraag stellen waar ik onderdelen van een xbox kan kopen of eventueel verkopen? alvast bedankt
Nee het moeten geen mod chips zijn, ik wil graag een nieuwe versie van een motherbord kopenDarkShadow schreef op 07 september 2004 @ 21:01:
[...]
ligt geheel aan de onderdelen, als je doelt op modchips, nee, dat moet je dan even zelf uitzoeken. Wel kan je informatie krijgen over xbox media center, daar loopt een threat over. Verder kan je meer informatie krijgen op www.xbox-scene.com. De site heeft geen illegale links dacht ik...
Mag ik vragen waar je die voor gaat gebruiken?? Of zie je dit zelf als een "upgrade"?? Zijn er voordelen aan de nieuwe versie van het moedebord?
Ik denk dat je beter een nieuwe xbox kan kopen voor 149 euro, inclusief nieuwste moederbord en je oude xbox gebruiken voor onderdelen..
Ik denk dat je beter een nieuwe xbox kan kopen voor 149 euro, inclusief nieuwste moederbord en je oude xbox gebruiken voor onderdelen..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ik ben inderdaad de trotse eigenaar en nogsteeds steek ik zelf er vele uurtjes in.Bizzarro schreef op 07 september 2004 @ 20:11:
[...]
dat "spelletje" van 199 euro (bij de launch) is maar in beperkte oplage naar nederland gekomen (hele wereld trouwens), ik meen 1.000 stuks voor heel nederland.
Semmy heeft hem gekocht kan ik mij herinneren, en heeft daar vele uurtjes in gestoken. Voor de rest weet ik niet wie hem heeft.
In de winkels zal je hem niet of weinig meer tegenkomen, omdat er dus maar zo weinig van waren.
Bij het volgende deel van Steel Battalion wordt er nu overwogen door de makers om de controller weer in herproductie te nemen, wat eerst niet de bedoeling was.
Als ik hem nog eens van iemand over kan nemen voor een minder belachelijke prijs als 199 ga ik er misschien nog eens over nadenken, maar om 440 hollandse guldens (altijd terugrekenen he) voor 1 spel uit te geven, en later nog eens 132 voor een vervolg gaat mij te ver.
Ook is het nogsteeds een genot om te zien hoe de bek openvalt van vrienden als ze de experience van de controller hebben en niet meer willen stoppen.
Zelfs op het allermakkelijkst is het een vrij pittege game maar naar mijn mening nogsteeds een erg leuke controller.
En na al die uren spelen heb ik nogsteeds geen problemen of technische mankementen
Het oude moederbord is niet meer bruikbaar, dus vandaar deze upgrate, maarja als ik de oude xbox voor onderdelen ga gebruiken vind ik het zonde voor de helft van de spullen zou ik het niet ergens kunnen verkopen, of mensen mee blij kunnen maken die bepaalde onderdelen missen (kapot of dergelijks).Macer schreef op 07 september 2004 @ 22:18:
Mag ik vragen waar je die voor gaat gebruiken?? Of zie je dit zelf als een "upgrade"?? Zijn er voordelen aan de nieuwe versie van het moedebord?
http://www.bestplayer.de/...ath=8_176&products_id=480Moffin schreef op 07 september 2004 @ 20:21:
of
http://www.gamestore24.de...t_info.php?products_id=54
hoe komt het dat deze kapot is dan? En wat heeft het als voordeel om in je xbox 1.0 een 1.4 mobo te plaatsen?Moffin schreef op 08 september 2004 @ 00:28:
[...]
Het oude moederbord is niet meer bruikbaar, dus vandaar deze upgrate, maarja als ik de oude xbox voor onderdelen ga gebruiken vind ik het zonde voor de helft van de spullen zou ik het niet ergens kunnen verkopen, of mensen mee blij kunnen maken die bepaalde onderdelen missen (kapot of dergelijks).
Mij lijkt een nieuwe dvd drive eerder interessant, zijn deze ook te krijgen?
1.4 bord past niet in een 1.0, de aansluiting van de voeding is anders. Toch maar mee opletten dus.DarkShadow schreef op 08 september 2004 @ 01:21:
[...]
hoe komt het dat deze kapot is dan? En wat heeft het als voordeel om in je xbox 1.0 een 1.4 mobo te plaatsen?
Mij lijkt een nieuwe dvd drive eerder interessant, zijn deze ook te krijgen?
Voor de rest heeft het helemaal geen voordelen, alle xboxen zijn van buitenaf gezien hetzelfde.
Je kan idd als je wil wel andere drives vinden, als je bv. een thomson erin hebt zitten, en hij leest geen 'backups', kan je wel genoeg sites vinden die Philipsen of Samsungs verkopen.
Trouwens, schijnbaar komen de laatste nieuwe xboxen terug met Philips-drives die werkelijk alles slikken.
yupz Road Rage is errug gaafMr_UnAnimouS schreef op 07 september 2004 @ 16:17:
[...]
Cool. Ik kan niet wachten om straks m'n zusje van de weg te beuken met BO3
.
me record staat nu op 12 auto's in 3 minuten met een rampage van 9 achter elkaar
heb al 13 Signature takeouts gehaald, en een double takedown is erg gaaf, maar daar heb je meer geluk dan wijsheid voor nodig
het snelheidsgevoel vind ik echt enorm, af en toe zie ik soms een auto te laat in het donker met als gevolg een redelijk spectaculaire crash
Bij road rage rijden je tegenstanders ook lekker agressief trouwens
enige irritante is die vent die er steed doorheen lult
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb zelf ook een "nieuwe" Philips drive in mn xbox zitten, en die leest echt alles ! cd's dvd's + of - maakt niet uit !Fire69 schreef op 08 september 2004 @ 07:23:
[...]
1.4 bord past niet in een 1.0, de aansluiting van de voeding is anders. Toch maar mee opletten dus.
Voor de rest heeft het helemaal geen voordelen, alle xboxen zijn van buitenaf gezien hetzelfde.
Je kan idd als je wil wel andere drives vinden, als je bv. een thomson erin hebt zitten, en hij leest geen 'backups', kan je wel genoeg sites vinden die Philipsen of Samsungs verkopen.
Trouwens, schijnbaar komen de laatste nieuwe xboxen terug met Philips-drives die werkelijk alles slikken.
Iedereen zweert bij de toshiba drives, die ben ik ook al een paar keer tegengekomen met modden, maar die lezen net zoveel als de nieuwe philips drive die nu veel wordt geleverd in de huidige xboxxen
Toen ik mijn xbox ben gaan kopen, was ik blij dat er een Samsung inzat, die zou zogezegd ook alles lezen.kosz schreef op 08 september 2004 @ 09:12:
[...]
Ik heb zelf ook een "nieuwe" Philips drive in mn xbox zitten, en die leest echt alles ! cd's dvd's + of - maakt niet uit !
Iedereen zweert bij de toshiba drives, die ben ik ook al een paar keer tegengekomen met modden, maar die lezen net zoveel als de nieuwe philips drive die nu veel wordt geleverd in de huidige xboxxen
Nou, vergeet het maar, ik heb nu al 3 verschillende -r's geprobeerd, hij pakt ze niet.
Misschien toch maar eens uitkijken wat zo een nieuwe Philips kost.
Iemand een idee of deze philips drives ook los te krijgen zijn??
hoe weet je of je een nieuwe of een oude philips drive koopt? Ik ben namelijk dan wel zeer geinteresseerd in een nieuwe
Verwijderd
Net Burnout 3 aangeschaft bij de FRS Zoetermeer... Die zou toch pas over een paar dagen uitkomen?
Officieel wel. Maar de spellen moeten natuurlijk veel eerder de distributie in. Importeur heeft de spellen 2 tot 3 weken van te voren, en dan gaat het naar de winkels. Die willen die games wel eens gewoon meteen in de schappen zetten.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 10:59:
Net Burnout 3 aangeschaft bij de FRS Zoetermeer... Die zou toch pas over een paar dagen uitkomen?
Kom net ook terug van de FRS, voor 2 andere vrienden ook meteen BO3 meegenomen en we splitten de voordeel van 3 halen 2 betalen (effectief dus 40 euri per spel). Damn dit spel is het waard om te kopen!!
Zo meteen maar eens Live gaan
(tag: Sunrider88)
Zo meteen maar eens Live gaan
[ Voor 8% gewijzigd door DoctorV64 op 08-09-2004 11:14 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Had BO3 en nog 5 andere games gepreordered (maar 4 betalen dan he
) hoop ik ook dat ik BO3 snel binnenkrijg. 
En ik geloof dat ik ook maar Live moet halen, eerst CC zien te versieren.
En ik geloof dat ik ook maar Live moet halen, eerst CC zien te versieren.
Damn, mijn 3 voor 2 pre-order (Sudeki, BO3 en Fable) staat nog steeds op in bestelling bij de leveranciers... Ik wil BO3
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
BO3 Damn .. cannot play this game at this moment ... damn damn Live doet het gewoon, even RSC2 gedaan ....
[ Voor 55% gewijzigd door DoctorV64 op 08-09-2004 12:33 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
-=BoKKiE=- schreef op 08 september 2004 @ 07:40:
yupz Road Rage is errug gaaf
yep!
me record staat nu op 12 auto's in 3 minuten met een rampage van 9 achter elkaar
mijn record is ondertussen 21 takedowns in 3 minuten!![]()
heb al 13 Signature takeouts gehaald, en een double takedown is erg gaaf, maar daar heb je meer geluk dan wijsheid voor nodig
Revenge takedown en aftertouch takedown zijn ook gaaf!
het snelheidsgevoel vind ik echt enorm, af en toe zie ik soms een auto te laat in het donker met als gevolg een redelijk spectaculaire crash
Beste snelheidsgevoel dat ik ooit bij een racegame gezien heb
Bij road rage rijden je tegenstanders ook lekker agressief trouwens
enige irritante is die vent die er steed doorheen lult
Die vent kun je uitzetten bij de Audiosettings
Mijn record staat ondertussen al op 27 auto's-=BoKKiE=- schreef op 08 september 2004 @ 07:40:
[...]
yupz Road Rage is errug gaaf
...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Vanmiddag zat ik eventjes een leuk potje bomberman te doen via een NES emulator tot m'n xbox er mee kapte...
Ik kon hem niet via de controller resetten, dus ff uit/aan gezet en geen beeld...
Als ik hem nu aanzet maakt de hd een raar geluid, een beetje hetzelfde geluid dat een cd speler maakt als ie de cd niet pakt/kan lezen. Het LEDje is de eerste 5 sec groen en daarna gaat ie rood/groen knipperen.
Iemand die en oplossing weet? Wat is er precies stuk?
Ik heb een nog geen half jaar oude gemodde xbox. Evox 3953 (ofzoiets) en er zit een Maxtor 120 gb hd in. Hij is gesoft mod via een savegame exploit alleen er moesten wel 2 kleine dingetjes gesoldeerd worden (alleen dat ging niet via draadjes, dus die zullen niet losgeschoten zijn).
Ik wil weer Burnout 3 spelen
Ik kon hem niet via de controller resetten, dus ff uit/aan gezet en geen beeld...
Als ik hem nu aanzet maakt de hd een raar geluid, een beetje hetzelfde geluid dat een cd speler maakt als ie de cd niet pakt/kan lezen. Het LEDje is de eerste 5 sec groen en daarna gaat ie rood/groen knipperen.
Iemand die en oplossing weet? Wat is er precies stuk?
Ik heb een nog geen half jaar oude gemodde xbox. Evox 3953 (ofzoiets) en er zit een Maxtor 120 gb hd in. Hij is gesoft mod via een savegame exploit alleen er moesten wel 2 kleine dingetjes gesoldeerd worden (alleen dat ging niet via draadjes, dus die zullen niet losgeschoten zijn).
Ik wil weer Burnout 3 spelen
ik wil waarschijnlijk een xbox gaan kopen om dan de HDD videokaart en geheugen uit te plukken, is dit mogelijk en is het gewoon flut hardware of high-end ?
(als dit hier niet mag, verwijder em dan maar hoor modjes:))
Verwijderd
p00pz0r_p4wn3r: Dat is niet de harddisk die je hoort -- die wordt nog niet opgestart als je xbox dit probleem heeft. Je Xbox is aan het FRAGen (flash red and green), wat betekent dat je modchip waarschijnlijk slecht contact maakt met het moederbord, dus die zal je opnieuw moeten alignen / solderen / whatever.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 18:36 ]
Behalve de HDD en DVD speler kan je er weinig mee, alles zit op het moederbord vast. Het zijn geen PCI sloten ofzo als je dat dacht.Noob-Saibot schreef op 08 september 2004 @ 18:32:
ik wil waarschijnlijk een xbox gaan kopen om dan de HDD videokaart en geheugen uit te plukken, is dit mogelijk en is het gewoon flut hardware of high-end ?
er is vanmiddag me op school verteld dat de videokaart een Radeon 9800 was en dat ie gewoon als AGP zatRedje schreef op 08 september 2004 @ 18:48:
[...]
Behalve de HDD en DVD speler kan je er weinig mee, alles zit op het moederbord vast. Het zijn geen PCI sloten ofzo als je dat dacht.
Verwijderd
Het is een custom GeForce3, en die zit er als chip op gesoldeerd.er is vanmiddag me op school verteld dat de videokaart een Radeon 9800 was en dat ie gewoon als AGP zat
edit:
Link naar een plaatje van een Xbox v1.1 mobo: http://www.xbox-scene.com/hardware/picture11.php
Link naar een plaatje van een Xbox v1.1 mobo: http://www.xbox-scene.com/hardware/picture11.php
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 18:54 ]
Verwijderd
De 9800 bestond toen niet eens - en AGP kan ook onboard gebruikt worden zonder slot. 
http://www.digital-x.de/K...de_ntsc/xbox_inside_b.htm
http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0222/xbox.htm
http://www.digital-x.de/K...de_ntsc/xbox_inside_b.htm
http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0222/xbox.htm
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 18:59 ]
jammer, dacht ik net goedkoop aan een fatsoendelijk videokaartje voor weinig te kunnen komen, gaat dus weer niet door
Er komt weer een nieuw Xbox package uit... Met Burnout 3...
Bron: Xboxworld.nl
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Goedkoop een Xbox? - Koop een Xbox Burnout 3 pack! Het was de laatste tijd rustig met de interessant packs. Nu de vakantiedagen voorbij zijn en de feestdagen er aan zitten te komen, plus de Xbox in prijs is verlaagd, worden er weer een aantal mooie aanbiedingen voor onze neuzen gegooid. Op 17 september is het mogelijk een stoer Burnout 3 pack te kopen voor 169,99 Euro. Dat is een Xbox voor 100 euro! Wat zit er in het nieuwe Burnout 3 Xbox Live pack? Dat lees je hier onder. Xbox 1 Controller S Burnout 3: Takedown Xbox Live Trial Card van 2 maanden Release datum: vrijdag 17 september Straatprijs: 169,99 Euro |
Bron: Xboxworld.nl
[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 08-09-2004 19:16 ]
Verwijderd
Burnout 3 is echt vet !!!!!!!!!!
BTW, hoe kan ik zien welke drve ik in m'n xbox zitten heb (5dagen oud) en welke versie van het moederbord???
Hoe kan je bij BO3 mph verandern naar kmph ?? Want op de achterzijde van het doosje staat op een screen kmph
BTW, hoe kan ik zien welke drve ik in m'n xbox zitten heb (5dagen oud) en welke versie van het moederbord???
Hoe kan je bij BO3 mph verandern naar kmph ?? Want op de achterzijde van het doosje staat op een screen kmph
Verwijderd
Kijk eens rond op www.xbox-scene.com, die site wordt hier redelijk vaak genoemd, en daar kan je aan de hand van de cd lade zien welke drive je hebt.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 21:25:
Dat zal ongetwijfeld in de settings staanHoe kan je bij BO3 mph verandern naar kmph ?? Want op de achterzijde van het doosje staat op een screen kmph
Niet dat ik BO3 heb, maar kunnen we de veelgevraagde info niet gewoon in de SP zetten. Veel vragen zijn nu al een paar keer langsgekomen. En natuurlijk ook voor andere games + vragen zoals welke Xb drive je hebt (enzo).
Dat leek me wel een goed idee, maar enkel de vragen van nieuwe games in de SP en de oude op een of andere site zetten.
Goed idee??
Dat leek me wel een goed idee, maar enkel de vragen van nieuwe games in de SP en de oude op een of andere site zetten.
Goed idee??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Die optie heb ik nergens gevonden, misschien taal op nederlands zetten?Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 21:25:
Damn FRS... nog steeds op 'in bestelling bij onze leveranciers' 
Je zou toch zeggen dat van de drie games die ik besteld heb er 2 toch wel flink in elk filiaal aanwezig zijn... STUUR OP DAN!! Damn!
* Willybubba ongeduldig is
Je zou toch zeggen dat van de drie games die ik besteld heb er 2 toch wel flink in elk filiaal aanwezig zijn... STUUR OP DAN!! Damn!
* Willybubba ongeduldig is
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
als je taal op nederlands zet wordt het inderdaad kilometers per uur
Je kan je bestelde games toch ook ophalen bij een FRS in de buurt dacht ik??
En als bonus krijg je dan, "achtervolgen", "spookrijden" en dat soort crapmarteltor schreef op 08 september 2004 @ 22:55:
als je taal op nederlands zet wordt het inderdaad kilometers per uur
In het engels is toch net iets cooler
Nog 1 nachtje slapen (als het goed is
). Dan eindelijk Burnout 3 spelen
.
Gisteren nog even de laatste gouden medailles van Burnout 2 gehaald, dus precies op tijd om te beginnen met het volgende spel
.
Morgenmiddag even een voorsprongetje nemen op m'n zusje met het oefenen van Burnout 3 om haar die avond gelijk in te maken (zij is aan het werk nl.)
.
Gisteren nog even de laatste gouden medailles van Burnout 2 gehaald, dus precies op tijd om te beginnen met het volgende spel
Morgenmiddag even een voorsprongetje nemen op m'n zusje met het oefenen van Burnout 3 om haar die avond gelijk in te maken (zij is aan het werk nl.)
Hij gebruikt volgens mij een TSOP flash geen chip. Als er raar geluid uit de HD komt is ie meestal gewoon dood (niet zeldzaam bij Maxtors).Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 18:36:
p00pz0r_p4wn3r: Dat is niet de harddisk die je hoort -- die wordt nog niet opgestart als je xbox dit probleem heeft. Je Xbox is aan het FRAGen (flash red and green), wat betekent dat je modchip waarschijnlijk slecht contact maakt met het moederbord, dus die zal je opnieuw moeten alignen / solderen / whatever.
This can no longer be ignored.
Beste mensen, willen jullie allemaal even de petitie tekenen om de XBox2 backwards compatible te maken? Kwestie van jullie investeringen veilig te stellen. 
http://www.petitiononline.com/xbox2/petition.html
Momenteel: 23549 Signatures
[edit]
Even een cross-post doen vanuit het xbmc-topic (voor de mensen die daar niet gaan kijken). Misschien toch wel interessant!
[edit]
Picje uit artikel:

Die camera moet je toch ergens op je xbox aansluiten, lijkt me?
Communicator gaat zoals gewoonlijk in je controller, maar van de cam is geen stekker te zien.
[edit2]
Als je even naar dit filmpje kijkt, zie je bijna overal dat die camera geen draad heeft... behalve bij 00:40, daar lijkt hij dus wel in een controller-port geplugged te zijn...
[edit3]
Laatste edit, ik beloof het!
Hier is dus duidelijk te zien hoe alles aangesloten word.
http://www.petitiononline.com/xbox2/petition.html
Momenteel: 23549 Signatures
[edit]
Even een cross-post doen vanuit het xbmc-topic (voor de mensen die daar niet gaan kijken). Misschien toch wel interessant!
Het kan inderdaad niet. Nou ja, oorspronkelijk toch niet, want als je dit artikel leest, moet er toch iets van video ingaan, veronderstel ik?Laagvliegerke schreef op 08 september 2004 @ 20:50:
Ik ben nu ook aan het uitkijken om een XboX te kopen. De prijsvermindering van de XboX en het aanbod tweedehands XboX'en maken het het wel heel erg interessant om er ééntje te modden. DivX en MP3 afspelen is wel heel leuk maar wat ik echt heel interessant zou vinden, is de XboX gebruiken als videorecorder. Is dit mogelijk?
edit:
Ik had dus beter eerst de search gebruikt. De eerste hit leert mij al dat het niet mogelijk is. Maar zou het echt niet kunnen? De XboX heeft toch USB-poorten? Ik weet te weinig af van de XboX en moet er nog veel over lezen en leren. Maar een USB TV-kaartje met Linux-drivers, zou dat geen mogelijkheid zijn? Of zeg ik nu iets heel doms?
[edit]
Picje uit artikel:

Die camera moet je toch ergens op je xbox aansluiten, lijkt me?
Communicator gaat zoals gewoonlijk in je controller, maar van de cam is geen stekker te zien.
[edit2]
Als je even naar dit filmpje kijkt, zie je bijna overal dat die camera geen draad heeft... behalve bij 00:40, daar lijkt hij dus wel in een controller-port geplugged te zijn...
[edit3]
Laatste edit, ik beloof het!
Hier is dus duidelijk te zien hoe alles aangesloten word.

[ Voor 83% gewijzigd door Fire69 op 09-09-2004 08:59 ]
Verwijderd
Stel dat ik mijn x-box wil gaan voorzien van programma's, heb ik dan echt een soort van ftp-proggie nodig?
Kan ik die proggies niet op een andere manier doorsluizen van mijn pc naar de x-box?
Dit vraag ik omdat ik een x-box wil gaan kopen.
Aangzien ik geen router heb, dan zou deze dr ook nog es bij moeten kopen
Kan ik die proggies niet op een andere manier doorsluizen van mijn pc naar de x-box?
Dit vraag ik omdat ik een x-box wil gaan kopen.
Aangzien ik geen router heb, dan zou deze dr ook nog es bij moeten kopen
Verwijderd
Kan er anders niet een apart draadje komen voor mensen die perse toch over modden willen praten of zo? Het merendeel van de posts gaat toch over dat soort dingen. Leuk dat iedereen z'n box gemod heeft en 'testversies' van het net haalt en hier daarover opschept, maar ondertussen is denk ik het aantal mensen wat zich probeert aan de regels te houden, in de minderheid.
BO3 is in het Nederlands wel melig, zeg... "Busje komt zo!" "Knuffelmuur!" etc. Wel jammer dat je voor Live alsnog je Live-account moet koppelen aan een EA-account.
BO3 is in het Nederlands wel melig, zeg... "Busje komt zo!" "Knuffelmuur!" etc. Wel jammer dat je voor Live alsnog je Live-account moet koppelen aan een EA-account.
Als er een apart topic komt, gaat het direct dicht, want je mag er toch niet over praten hier.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 10:11:
Kan er anders niet een apart draadje komen voor mensen die perse toch over modden willen praten of zo? Het merendeel van de posts gaat toch over dat soort dingen. Leuk dat iedereen z'n box gemod heeft en 'testversies' van het net haalt en hier daarover opschept, maar ondertussen is denk ik het aantal mensen wat zich probeert aan de regels te houden, in de minderheid.
Dus een tip voor mensen die expliciet vragen over modden hebben, ga ergens anders.
'T is inderdaad wel jammer, dat je Nederlands moet instellen om km/h te hebben en zo, want "Knuffelmuur" klinkt niet echt nice.

iemand die driv3r speelt?
Weet iemand of er nog ergens een Xbox crystal editie is blijven liggen in een winkel? 'K wilt er wel eentje!
Schat zo dat de nieuwprijs dan ook 169,95 zal moeten worden/zijn zoals de huidige prijs met elk ander pakket met 2 controllers.
Schat zo dat de nieuwprijs dan ook 169,95 zal moeten worden/zijn zoals de huidige prijs met elk ander pakket met 2 controllers.
Dixons heeft em liggen voor € 169,95 ... al zullen ze niet meer bij alle filialen zijn. Of anders de mediamarkt? Die kopen altijd pallets vol volgens mij, zal er vast nog wel een ergens liggen.
sweet!!! zal zo es ff kijken
Komen deze crystal edities standaard met de philips dvd? Of zitten er ook versies in met de samsung
Ik wil er ook zeg maar dvd's mee kijken.
Ik bedoel, heeft het zin om appelig te gaan vragen of ik het laadje mag zien?
Komen deze crystal edities standaard met de philips dvd? Of zitten er ook versies in met de samsung
Ik heb gevraagd of ik de lade mocht zien, dat was geen probleem (was wel bij een belgische winkelketen).scorelord schreef op 09 september 2004 @ 12:12:
sweet!!! zal zo es ff kijken
Komen deze crystal edities standaard met de philips dvd? Of zitten er ook versies in met de samsungIk wil er ook zeg maar dvd's mee kijken.
dat begrijp ik. ik heb ook gelezen dat dat bij sommige bedrijven mogelijk is. Hamvraag is of de crystal standaard de philips heeft. Of zitten er ook verschillenden tussen
De Crystal zal niet de Philips hebben (niet de nieuwe iig!), want het is nu toch al een tijdje geleden dat de Crystal gemaakt zijn, en de nieuwe Philipsen beginnen nu pas verspreid te geraken.scorelord schreef op 09 september 2004 @ 13:02:
dat begrijp ik. ik heb ook gelezen dat dat bij sommige bedrijven mogelijk is. Hamvraag is of de crystal standaard de philips heeft. Of zitten er ook verschillenden tussen
Nieuwe Philipsen zitten in 1.6-versies, Crystals zijn nog 1.5's.
[ Voor 7% gewijzigd door Fire69 op 09-09-2004 13:05 ]
Had je beter nog een game kunne pre-orderen of nieuw game moeten kopen, nu krijg je alleen Dead or Alive gratis en die is maar 30 en nieuwe game 60. Dus niet slim aangepakt.
ik heb gekeken of ik nog een leuk spel voor €60,- kon vinden, maar er was weinig wat ik en m'n zusje aansprak dus heb ik deze maar gekochtAlbinoraptor schreef op 09 september 2004 @ 13:44:
Had je beter nog een game kunne pre-orderen of nieuw game moeten kopen, nu krijg je alleen Dead or Alive gratis en die is maar 30 en nieuwe game 60. Dus niet slim aangepakt.
maar geen Thomson toch???
dixons heeft hem inderdaad nog... ff snel bestellenDe Thomson leest bijvoorbeeld helemaal geen CD-r's.
Heel erg jammer als je een hele collectie Divx filmpjes of PS1 spelletjes
hebt en deze op de xbox wilt afspelen.
Daar zul je dus voor op CD-RW of op DVD-r moeten branden.
DVD+R leest ie ook niet goed.
Princo DVD-R kun je het beste gebruiken voor deze drive.
De Philips leest een aantal merken CD-R maar niet allemaal.
Verder is deze drive het beste in het lezen van DVD+R.
Veel merken dvd-r leest ie weer niet zo goed.
Platinum DVD+R kun je het beste gebruiken voor deze drive.
De Samsung vinden veel mensen het beste.
Deze drive leest praktisch alles.
DVD-R gaat heel snel. Ook leest deze drive alle merken CD-R zonder problemen.
Enkel DVD+R weer niet zo goed.
Princo DVD-R kun je het beste gebruiken voor deze drive
Dat weet je dus niet op voorhand.scorelord schreef op 09 september 2004 @ 13:55:
maar geen Thomson toch???
[...]
dixons heeft hem inderdaad nog... ff snel bestellen
De gewone xboxen komen uit verschillende fabrieken en de verschillende versies gebruikten ook alle verschillende drives. Versies 1.4 en 1.5 hadden meestal Samsung, maar er waren er ook nog met Thomsons of Philips'en.
Enige zekerheid is dus gewoon vragen of je het even mag checken.
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door DaDude op 09-09-2004 14:51 . Reden: ik kan niet lezen :D ]
Verwijderd
Ik heb vanmiddag BO3 gehaald. Eerst viel het wat tegen, maar bij de wat snellere auto's is het toch wel heel tof! Mooi graphics ook. En ik speel het liever in het Engels. In NL is het zo knullig. Dan maar geen km/h.
Verder is het vooral wachten op Fable. Hopen dat die z'n verwachtingen waar kan maken. Is Fable misschien niet iets overhyped?
Hoop van niet.
Verder is het vooral wachten op Fable. Hopen dat die z'n verwachtingen waar kan maken. Is Fable misschien niet iets overhyped?
Hoop van niet.
BS!Fire69 schreef op 09 september 2004 @ 13:04:
[...]
De Crystal zal niet de Philips hebben (niet de nieuwe iig!), want het is nu toch al een tijdje geleden dat de Crystal gemaakt zijn, en de nieuwe Philipsen beginnen nu pas verspreid te geraken.
Nieuwe Philipsen zitten in 1.6-versies, Crystals zijn nog 1.5's.
Ik heb een nwe philips in mn 1.5 zitten, en al een aantal crystals 'aangepast' waar een nwe philips-drive in zit... en de crystals zijn allemaal 1.4.....
Denk van wel, maar het is nog steeds een erg mooie game, er zijn al een aantal mooie en vrij eerlijke reviews over en die geven wel de minpunten aan, dus je weet wat je kan verwachten, verwacht geen morrowind qua vrijheid, maar verwacht wel erg veel innovatieve en leuke gameplay.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:13:
Ik heb vanmiddag BO3 gehaald. Eerst viel het wat tegen, maar bij de wat snellere auto's is het toch wel heel tof! Mooi graphics ook. En ik speel het liever in het Engels. In NL is het zo knullig. Dan maar geen km/h.
Verder is het vooral wachten op Fable. Hopen dat die z'n verwachtingen waar kan maken. Is Fable misschien niet iets overhyped?![]()
Hoop van niet.
Hoe kom ik erachter welke versie xbox ik heb..?
(standaard xbox)
Zonder dat ding open te schroeven.
(standaard xbox)
[ Voor 24% gewijzigd door dCY op 10-09-2004 10:08 ]
Kijk onder settings - info welke kernel je xbox draait.... alle tekst voorbij laten scrollen, kernel versie komt aan het einde....dCY schreef op 10 september 2004 @ 10:05:
Hoe kom ik erachter welke versie xbox ik heb..?
(standaard xbox)
xbox v1.0 : 3944 (usa only) , 4034 , 4036 , 4627
xbox v1.1 : 4817, 4972
xbox v1.2-1.5 :5101, 5713,
xbox v1.4: 5530
xbox v1.6 : 5838
Ik heb sinds gisteren ook Burnout 3. Ik vind het een van de beste arcade reacers die ik ooit gespeeld heb! EA maakte vorige week trouwens een enorme ophef over de demo van NFS:U 2 die bij Burnout 3 zou zitten. Ik kan die demo alleen niet vinden. IGN heeft net filmpjes van de demo gepost, dus hij schijnt er wel in te zitten. Weet iemand waar die demo te vinden is?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat alleen bij de PS2 versie van BO3 was.MetroidPrime schreef op 10 september 2004 @ 13:00:
Ik heb sinds gisteren ook Burnout 3. Ik vind het een van de beste arcade reacers die ik ooit gespeeld heb! EA maakte vorige week trouwens een enorme ophef over de demo van NFS:U 2 die bij Burnout 3 zou zitten. Ik kan die demo alleen niet vinden. IGN heeft net filmpjes van de demo gepost, dus hij schijnt er wel in te zitten. Weet iemand waar die demo te vinden is?
Nee, volgens EA was het voor zowel de PS2 als de X-Box. Ik lees net zelfs op het forum van IGN dat de demo ook in de PS2 versie spoorloos is.Mr_UnAnimouS schreef op 10 september 2004 @ 13:23:
[...]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat alleen bij de PS2 versie van BO3 was.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
* Willybubba ordert nooit meer pre bij de frs 
Nog steeds 'in bestelling' terwijl de winkel er vol mee ligt

Mhm, mjah, beetje late reactie misschien, maar...Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 15:52:
[...]
Ga eerst maar een burnout 3 spelen, zo ziet het er dus wel uit
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Daar bestel ik nooit meer iets.. late levering, en laatst wou ik de soundtrack bestellen van LOTR, kreeg ik een neppe versie...:(Willybubba schreef op 10 september 2004 @ 13:44:
* Willybubba ordert nooit meer pre bij de frs
Nu ben ik toch overgehaald om een xbox te kopen en als alles goed is krijg ik hem morgen
alleen zitten er nog geen spellen bij
Ligt volledig aan wat je smaak is natuurlijk.DaDude schreef op 10 september 2004 @ 15:12:
[...]
Daar bestel ik nooit meer iets.. late levering, en laatst wou ik de soundtrack bestellen van LOTR, kreeg ik een neppe versie...:(
Nu ben ik toch overgehaald om een xbox te kopen en als alles goed is krijg ik hem morgen
alleen zitten er nog geen spellen bijMaar welke game vinden jullie nu ECHT goed op de xbox ?
Racen:
- Project Gotham Racing 2
- Burnout 3
- Rallisport Challenge 2
Actie:
- Splinter Cell
- Halo
- Ninja Gaiden
- Chronicles of Riddick
Fighting:
- Death or Alive 3
- Soul Calibur 2
RPG:
- Sudeki
- Baldurs Gate
Sport:
- Top Spin
- Amped (snowboarden)
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Sudeki spoiler:
spoiler:
Ik ben nu met sudeki op de stuk dat je als Elco je vriendin naar brightwater moet brengen. Dus er komen een heleboel van die wachters aan enzo. Dat ging nogwel goed, tenminste voor mij dan, maar voor Elco's vriendin niet, die ging dood. Elco valt zo op z'n knieen neer, "My hearth is heavy.... (oid)" zet het pistool tegen zn hoofd en haald de trekker over... Game Over.
Echt wel bruut.
Echt wel bruut.
[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 10-09-2004 19:45 ]
Ik heb de PS2 versie en mijn NFSU2 demo is niet spoorloos hoorMetroidPrime schreef op 10 september 2004 @ 13:31:
[...]
Nee, volgens EA was het voor zowel de PS2 als de X-Box. Ik lees net zelfs op het forum van IGN dat de demo ook in de PS2 versie spoorloos is.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
RPG: Sudeki en Baldur's Gate? Laat me niet lachen zeg!
Wat dacht je van:
- Star Wars: Knights of the Old Republic?
- Morrowind: Elders Scroll 3 Game of the Year Edition?
Dat zijn toch absoluut de beste RPG's van de xbox.

- Star Wars: Knights of the Old Republic?
- Morrowind: Elders Scroll 3 Game of the Year Edition?
Dat zijn toch absoluut de beste RPG's van de xbox.
Ruud2001 schreef op 10 september 2004 @ 18:06:
[...]
Ligt volledig aan wat je smaak is natuurlijk.
Racen:
- Project Gotham Racing 2
- Burnout 3
- Rallisport Challenge 2
Actie:
- Splinter Cell
- Halo
- Ninja Gaiden
- Chronicles of Riddick
Fighting:
- Death or Alive 3
- Soul Calibur 2
RPG:
- Sudeki
- Baldurs Gate
Sport:
- Top Spin
- Amped (snowboarden)
Het is meer een kleine greep uit de wat nieuwere games van dit moment. (lijkt me)
Verwijderd
Persoonlijk blijf ik het langst hangen bij games die zowel offline (in eerste instantie) en daarna live (daarna) leuk zijn en blijven.DaDude schreef op 10 september 2004 @ 15:12:
[...]
alleen zitten er nog geen spellen bijMaar welke game vinden jullie nu ECHT goed op de xbox ?
Mijn twee favorieten:
- Top spin (vooral online dubbelen)
- DTM 2
Ik heb ook online allerlei andere games geprobeerd, maar dat blijft mij niet boeien. Zo zijn de 1st person shooters niet mijn ding op de xbox. Het blijft lekkerder om met de muis te mikken dan met een joystick..
Verwijderd
Ik wil m'n Xbox optisch hangen aan Logitech Z680 en daarvoor heb ik weeral een kabel nodig.....
Maar welke?
http://www.xbox.com/nl-BE/hardware/scartcable.htm
of deze?
http://www.xbox.com/nl-BE/hardware/avcable.htm
Wat is nu het verschil behalve de prijs? Ik wil hem enkel optisch aansluiten....
Maar welke?
http://www.xbox.com/nl-BE/hardware/scartcable.htm
of deze?
http://www.xbox.com/nl-BE/hardware/avcable.htm
Wat is nu het verschil behalve de prijs? Ik wil hem enkel optisch aansluiten....
De bovenste moet je hebben. Dus gewoon met een Scartblok aan het uiteinde en niet met de gele,rode en witte tulpen.
Daar kun je je optische kabel gewoon in dat grote blok in het midden van de kabel douwen en voila je hebt DD 5.1
Daar kun je je optische kabel gewoon in dat grote blok in het midden van de kabel douwen en voila je hebt DD 5.1
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dit topic is gesloten.