Toon posts:

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 16.293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 23:56
Volgens mij hebben jullie het over Ice's hideaway.

In deze mod lijkt het voor de slechtziende of achteloze speler wellicht alsof er vissen en water zijn, het gaat hier echter om een statische texture die dus water noch bewegende elementen bevat.

Verder ben ik begonnen met die trader, ik heb besloten dat hij 35.000 septim's per dag te besteden heeft, een screenshot van het exterior volgt. De trader woont in een leuke villa net buiten Balmora.

Afbeeldingslocatie: http://www.sietse.nu/morrowind/trader.jpg
Misschien niet erg duidelijk, maar in-game ziet het er wel leuk uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meriadoc schreef op 30 augustus 2004 @ 00:47:
Volgens mij hebben jullie het over Ice's hideaway.

In deze mod lijkt het voor de slechtziende of achteloze speler wellicht alsof er vissen en water zijn, het gaat hier echter om een statische texture die dus water noch bewegende elementen bevat.
Nee, ik bedoelde Artuzu van Crazyboy. Alhoewel het aquarium geen water bevat, voor zover ik na heb kunnen gaan, zitten er toch echt vissen in (en dan niet alleen die slaughterfish en mudcrabs, maar ook mooie vissen). Die mod staat in ieder geval op de Morrowind Summit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
Heb hem even bekeken, zal kijken of ik er zoiets in kan verwerken. :)

Verwijderd

Zit momenteel met een ingame probleempje:

ben wat teveel aan het klooien geweest met potions brouwen en zit nu met een personality van 900.000-nogwat. Heb hier even (lees een hele tijd) mee gespeeld maar het is dus onmogelijk gebleken om nog iemand te taunten. Erger nog: in de verschillende shrines waar je normaliter aangevallen werd gaat men nu rustig met je babbelen...

Ik zou dus weer erg graag m'n ouderwetse 'lage' personality willen hebben zoals ie ooit was voordat de potions in beeld kwamen (lag ergens rond de 77).

Probleem is nu:
- ik heb géén savegame van ervoor
- geen puf om weer opnieuw te beginnen (lvl 40)
- onnoemelijk aantal keren 24 uur rusten brengt geen verandering in personality-stats

Nu heb ik geprobeerd om met player->SetPersonality 77 de stats weer terug te krijgen, en dit werkt op het eerste gezicht ook. Vreemde is echter dat ik nu bij IEDEREEN een disposition van 0 heb??? Je zou toch denken dat het een normale disposition zou moeten zijn nu...

Zelf drain personality potions bakken helpt ook niets, resultaat is dat dan wederom ieders disposition daalt naar 0...

Iemand anders een optie om mn personality weer als vanouds te krijgen?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 00:10
900.000 is wel extreem, lijkt wel een bug ofzo.
Hmmm, je hebt toch wel het meeste uitgeprobeerd dacht ik zo, misschien helpt het om je "player->SetPersonality 77" truuk te doen, te saven en het spel helemaal opnieuw te laden.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gman schreef op 02 september 2004 @ 09:21:
Hmmm, je hebt toch wel het meeste uitgeprobeerd dacht ik zo, misschien helpt het om je "player->SetPersonality 77" truuk te doen, te saven en het spel helemaal opnieuw te laden.
Jij hebt nooit geexperimenteerd met potions en alchemy merk ik. :P
Je kunt al die eigenschappen zo hoog krijgen als je wilt, alleen met speed moet je uitkijken, want Morrowind schijnt vast te lopen als je zo snel door die cells heen knalt. :+

Verwijderd

Gman schreef op 02 september 2004 @ 09:21:
Het is helaas geen bug. Dit is een vaker voorkomend probleem met Fortify Personality. Aan de positieve kant kun je nu je speech skill veel oefenen door bribes en/of admire op al die mensen met zo'n lage disposition.

• Gman
Ik heb inderdaad nog weinig gedaan daarmee, pas m'n eerste potion gemaakt.
Nou heb ik daar wel een vraag over, vaak staan bij de ingredieënten 4 eigenschappen en weet mijn char er maar 1, kan ik die eigenschappen te weten komen door alchemy te levelen?

• Gaius
  • Niet online
Gman schreef op 02 september 2004 @ 10:45:
Ik heb inderdaad nog weinig gedaan daarmee, pas m'n eerste potion gemaakt.
Nou heb ik daar wel een vraag over, vaak staan bij de ingredieënten 4 eigenschappen en weet mijn char er maar 1, kan ik die eigenschappen te weten komen door alchemy te levelen?
Jup, je level in Alchemy bepaalt hoeveel eigenschappen je kunt zien.
Als je trouwens fatsoenlijke potions wilt maken, zou ik wel je intelligentie iets opkrikken. Potions van 10health erbij gedurende 15 seconden schiet niet op, als je je intelligentie op ca 350 zet wordt het ongeveer 20 health gedurende 30 seconden. Heb je er nog wat aan gedurende gevechten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:16

Haan

dotnetter

:9~ . Alleen hoelang zou het duren voor het spel er dan ook daadwerkelijk is? Want ik neem aan dat een aankondiging niet hoeft in te houden dat het al binnenkort uitkomt.
* Haan hoopt dat het wel vrij snel wordt :9

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 11:10
TES4 _/-\o_

Zal wel weer jaren duren voordat we 'm kunnen spelen... maar toch, goed nieuws :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Morrowind is al een flinke poos uit en ze zullen niet stilgezeten hebben.
We zullen meer weten over een week.
Shit dat wordt nog druk...World of Warcraft ga ik ook nog doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
woei! dat noem ik goed nieuws,natuurlijk weten we allemaal al dat ie oblivion gaat heten.Ik hoop dat deze morrowind eens een economie gaat krijgen,en wat minder statische towns heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 03 september 2004 @ 14:53:
Morrowind is al een flinke poos uit en ze zullen niet stilgezeten hebben.
We zullen meer weten over een week.
Shit dat wordt nog druk...World of Warcraft ga ik ook nog doen :)
Dat zal wel loslopen. Ze kondigen nu (waarschijnlijk) TES 4 aan, en dan hoef je er niet op te rekenen dat ze het spel uitbrengen voor 2006.

In elk geval hebben we wel weer iets om naar uit te kijken :)
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 15:19:
woei! dat noem ik goed nieuws,natuurlijk weten we allemaal al dat ie oblivion gaat heten.Ik hoop dat deze morrowind eens een economie gaat krijgen,en wat minder statische towns heeft.
En humor alla Fallout 2. => De ultieme game :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je zon kapstok waar je je armor kan showen? :P iig hoe heet die in de constuction kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mannekins,en die kan je aleen maar via een addon krijgen,een goede is blades house,geeft je een huis met 30/40 van die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
Ooh, TES IV. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu die blades house, maar wil alleen die mannequin :P nu staat der zon groot lomp huis met veel teveel items derin.. :P weet iemand waar ik die mod alleen kan downloaden, of uit een mod kan rippen (als dat mag iig) Ik heb meerdere mods geprobeert maar die werken allemaal niet of je heb tribunal nodug en die heb ik niet.

De mod in blades house heet: "Armor Mannequin v1.2 Mod" maar ik kan hem nergens downloaden.

edit: kan ik het ook zo maken dat ik alleen me eigen mod aan kan zetten dat ik dus die mannequin in mijn mod zet en die andere weg kan gooien?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
komt ie niet in de item list voor nu van tes ?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik het ook zo maken dat ik alleen me eigen mod aan kan zetten dat ik dus die mannequin in mijn mod zet en die andere weg kan gooien?
Je wil een item uit de ene plugin in de andere krijgen?

Open de TESCS, laad de juiste masterfiles en de source-plugin, zoek het desbetreffende item op in de itemlist, en zoek uit welke .nif en eventueel welke texture file erbij hoort. copy-paste ook het script dat eraan vast zit naar notepad. Sluit vervolgens de plugin af en open je eigen plugin. Ga naar de juiste categorie in de items list, en klik rechts. Selecteer new item, geef het een naam en ID, en hang de juiste .nifs en texture files eraan. Open de script dialog en voer je script weer in vanuit notepad. Save en attach aan je nieuwe object, en plaats het in de wereld.

Oh, en check wat je moet doen om de maker van die plugin tevreden te stellen, want zomaar iemands items jatten is not done :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook zelf een mannequin fabriceren. Het volgende heb ik op de Elder Scrolls forums gevonden toen ik zelf naar een manier zocht om mannequins te maken voor mijn eigen mod.
There are more complicated/better ways to do this, but this is probably the eaisiest way:

Create a new race: Reason you do this is because there are no sound files attached to a new race by default. If you don't do it this way, everytime you walk into the room, you will hear them die. Some people notice this, some don't, so it's up to you if you want to go to these extremes. If the noise doesn't bother you, you don't need to make a new race, just make a new NPC.

Making a new race:
-Character/Race/New
call them mannequin (whatever)

Make the body parts:
-go to the "Body Parts" tab of the Object Window
-pick any race that you want to use for your mannequins
(imperial for instance)
-start with the ankle
-doubleclick on the "b_n_imperial_m_ankle" bodypart
-property sheet comes up
-give it a unique id (b_n_mannequin_m_ankle for instance)
-click on the race pull-down and assign the new part to your new mannequin race (don't forget to do this)
-hit save and it'll tell you that you have created a new object and ask you if you want to save it
-answer yes
-do this for ALL body parts (you only need one head/hair)

Make your mannequin:
-now, go the the NPC tab of the Object Window, and right-click any where in that window
-select New

Fill in the following-
ID- mannequin_man (for instance)
Name- Mannequin
Race- Mannequin (You did create a new race, right?)
uncheck "Auto Calculate Stats"
set their health to 0
set unarmored to 0
set light/medium/heavy armors to 100

Script Part:
-click the button next to the Script pull-down
-a greyed out script window will appear
-Menu/New
-copy/paste the following:

------------------------------------------------------------------------------

begin armormanNogo

SkipAnim

end armormanNogo

------------------------------------------------------------------------------

Place him in the game via the editor.

Do not click on "Dispose of Corpse" when accessing his inventory in game!

Did a re-skin for mine. Took the face I wanted to use and "de-featured" it.

Doing it this way is best if you're going to include them in a mod, cause you won't have to include any new meshes/textures, thus keeping the file size down. Nor will you have to include another mod, or parts of another mod.
Bron.
Als je dus niet een nieuw race maakt, kun je de eerste twee stappen overslaan en direct een NPC maken en van daar af bovenstaande volgen. Het script kun je eventueel nog aanpassen door wat over te nemen van andere mods (als je je eigen mod niet van plan bent te publiceren, maakt een beetje rippen toch niet uit).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 10:15 ]

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

8: When the dragon dies, the empire dies.
7: Where is the lost dragon's blood, the Empire's sire?
6: And from the womb of the void, who shall stem the blood tide?
5: So long as the Blood of the Dragon Prince runs strong in her rulers, the glory of the Empire shall extend in unbroken years.
4: His heart's blood bleeds in darkness.
3: For once the portals are opened, who shall shut them upon the rising tide?
2: (een zin waar ik geen touw aan vast kan knopen, zelfs het begin en einde is niet te onderscheiden... weet iemand hoe het zit, vertel het me)
1: Find him... and close shut the marble jaws of Oblivion.

1 dag te gaan! Dan wordt Elder Scrolls IV: Oblivion bekendgemaakt! WOOOOOT! :9~

[ Voor 68% gewijzigd door ArPharazon op 09-09-2004 15:38 ]

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

• Sietse
Ben benieuwd! :D (Zal ik thuisblijven van school? :P)

• Gman
Meriadoc schreef op 09 september 2004 @ 17:18:
Ben benieuwd! :D (Zal ik thuisblijven van school? :P)
:) dat moet je pas doen op de dag dat de game in de winkelschappen ligt.

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Heej, mede Nerevarine's

Ik moet voor de Imperial Legion quests van Inam(oid) the Dreamer, een knight protector in Fort Buckmoth @ Ald Ruhn een zeker Drinar Varyon zijn huis doorzoeken op gestolen Dwemer waar, en hem daarna aangeven of doden.

Nu het probleem;
1. Geen Drinar Varyon @ zijn eigen huis
2. Geen Dwemer stuff bij zijn potten collectie
3. Volgens mensen is Drinar Varyon gearresteerd en op weg naar de gevangenis.

Dit is niet helemaal de bedoeling, want ik kan nu niet hoger in rang komen.
Weet iemand of ik een journal update in de console kan oproepen zodat het lijkt dat ik de quest met goed gevolg heb afgelegd?

Elke reactie is welkom!

Anavigar,
Moon and Star supreme

Verwijderd

Topicstarter
Kijk keffe hier:

http://www.uesp.net/

naast uitgediepte walktroughs van quest staan daar ook de codes voor de journal completes dus kun je die via console checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Ik heb even op die pagina gekeken, en wat ik daar las was dit:

'Imsin in the Buckmoth Fort will ask you to find proof that that Drinar Varyon is smuggling artifacts through Ald'ruhn. If you've done any of the Hlaalu faction quests, you might already know that Drinar is a smuggler. At any rate, you'll need to enter Drinar's house and have a look around (his house can be found on the West side of Ald'ruhn). Its not hard to get in as the door is unlocked, and Drinar is home. While you can find the evidence in the locked chests, chances are that opening them and taking the contents will start a fight (which will greatly reduce your reward). You can, however, find a single Dwemer Tube inbetween the red pots on the large table near Drinar (who won't seem to notice when you take it).

Return to Imsin with the evidence (Dwemer Tube or otherwise) to complete the quest. '

Ik denk dat door mijn Hlaalu missies die Drinar is gearresteersd en dat dat de reden is waarom ik deze missie niet meer kan spelen :(

Ik baal best wel, hopelijk kan iemand mij toch nog vertellen hoe ik dit op kan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal best wel, hopelijk kan iemand mij toch nog vertellen hoe ik dit op kan lossen.
Je kan hem terugplaatsen met de console: ~ opent de console, en dan:

Player -> PlaceAtPC "Drinar Varyon" 0 0 0 ofzoiets. Ik doe dit uit mijn hoofd, dus pin me er niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Dit klinkt als het antwoord dat ik zoek :)
Alleen, hoe vul je dit in! :s

Ik weet niet hoe je aan deze regel komt, maar zou je hem ALSJEBLIEFT voor mij willen uitzoeken hoe hij moet worden geschreven zodat hij werkt?

Harstikke bedankt alvast!

[EDIT]
Ik heb wat geprutst en hij accepteert de lijn:
PlaceAtPC "Drinar Varyon" 0 0 0

maar... je raad het al denk ik... hij komt niet bepaald trug (zou ik wel doen als ik op een gevangenis boot zat :+ ).

Is er geen code voor 'journal update' daar heb ik weleens iets over gehoord namelijk, maar ik kan het niet terug vinden met de X to the Z Google

[ Voor 43% gewijzigd door Gamo op 10-09-2004 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:09

Fuelke

Forza Ferrari

Volgens mij was het: PlaceAtPC "Drinar Varyon" 1,1,1

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie al waar het fout gaat: Het derde cijfer moet een 1 zijn. Dat is namelijk het aantal :)

De eerste twee mogen wel 0 zijn, die geven namelijk de richting en de afstand van de PC aan.

Dus wordt het: PlaceAtPC "Drinar Varyon" 0,0,1 of iets dergelijks. Officieel moet er ook nog een komma na PlaceAtPC en na "Drinar Varyon", maar zonder doet hij het ook wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

:*)
PlaceAtPC, "Drinar Varyon", 1,1,1
DID THE TRICK!

Thank you ;)

Fijn he, zoveel mensen op 1 forum :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The RPG for the Next Generation

We are pleased to announce that The Elder Scrolls IV: Oblivion is currently in development for PC and future generation consoles. In development since 2002, Oblivion is another leap forward in role-playing with its combination of freeform gameplay and cutting-edge graphics. The world-exclusive details on Oblivion are featured in the October issue of Game Informer. Check out their mammoth 12-page cover story to get all the details and screenshots. (And yes, that's in-game art on the cover.)
-------------------
Check www.elderscrolls.com :)
Whohooo!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
te.. weinig... informatie.. *huil*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/oblivcvr/oblivcvr01B.jpg
In-game volgens Elderscrolls.com. Als de rest er ook zoveel op vooruit gaat... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
LiToKi schreef op 10 september 2004 @ 16:48:
[afbeelding]
In-game volgens Elderscrolls.com. Als de rest er ook zoveel op vooruit gaat... :D
Jammer dat ie ook voor de PS3 komt. Liever dat ze die extra moeite inzetten voor de PC versie en de halve-PC versie (XboX dus ;) ). Maar ik ben wel zeer benieuwd wat het gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Nou met de Xbox versie was ook weinig mis had ik begrepen. Behalve dat je niet kon patchen, modden e.d. En van de Xbox 2 en PS3 weten we nog helemaal niks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

LiToKi schreef op 10 september 2004 @ 16:48:
[afbeelding]
Er staat dit (And yes, that's in-game art on the cover.) Het is dus in game maar mooier gemaket met Art er bij getekent of er over heen getekent. Maar je we zijn wel.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat we in ES4 wat sneller zullen kunnen reizen mbv paarden. Als je die cover mag geloven dan. Ben eigenlijk nog wel het meest benieuwd of ze met deze nieuwe Elder Scrolls gaan breken met de traditie. De traditie dat de Elder Scrolls series vergeven zijn van bugs bedoel ik dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omg paarden! dat wordt echt 1337 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik vind t wel wat slap van ze om na zo'n hypende announcement met dit op de proppen te komen... iets wat veel mensen eigenlijk al wisten en dan mogen we de details gaan lezen in een of ander blad... toch een beetje jammer als je t mij vraagt

gelukkig zullen er wel scans beschikbaar zijn van de bladzijden van het artikel denk ik, maar toch... beetje jammer dat we nu weer daar op moeten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
LiToKi schreef op 10 september 2004 @ 16:52:
Nou met de Xbox versie was ook weinig mis had ik begrepen. Behalve dat je niet kon patchen, modden e.d. En van de Xbox 2 en PS3 weten we nog helemaal niks :).
Kan best, maar de XboX is maar 1 configuratie, das dan ook het voordeel van consoles voor de spelletjes makers.

Het probleem met de PC-versie van morrowind is dat ie nogal vaak een CTD had, met tal van verschillende hardware/software configuraties. Of juist door de vele verschillende hardware/software configuraties, dat kan natuurlijk ook :P

Het mooie van Morrowind is/was dat het echt zo'n spel is dat je ondanks de tekortkomingen toch wel blijft spelen. Bugs ingame heb ik eigenlijk niet gevonden, geen serieuze iig, af en toe eens wat graphics die niet helemaal goed waren. Kan ook best zijn dat ik veel geluk heb gehad (heel weinig ctd's na een tijdje helemaal geen ctd's meer). :)

Maar goed: Go Bethesda Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~zwets111/smilies/cheer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 07-10 17:35

Eranum

geek!

Oeh! Dit is nou echt een spel waar ik echt naar ga uitkijken. Morrowind + uitbreidingen speel ik nog steeds. Hoop dat deze titel me ook zoveel uurtjes speelplezier gaat brengen.

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@Thufir_Hawat: en Morrowind heeft een extreem gare 3d-engine, qua performance dan. Gewoon geen culling, geen object-culling, poly-culling, niks, alles wordt constant gerenderd. Verder liep mijn werkgeheugen snel vol toen ik 't nog veel speelde (had toen 256 MB), na 2 uur liep de boel gewoon klem. Zelfs een keer een BSoD gehad door Morrowind (met Windows 2000 Pro 8)7)

En toch meer dan 100 uur gespeeld ofzo...

Maar die Xbox2, PS3 aankondiging op de voorpagina voorspelt niet veel goeds over de release.... die consoles komen pas eind 2005/begin 2006 :/

• Gman
Gamo: Als je die Dwemer Tube nog moet hebben, die heb ik pas opgepikt in een grot en gebruikt voor een quest (onderweg naar een ruiïne waar die zou moeten liggen :) )
Ik weet nog waar die zit dus.......

En ik geloof eerlijk gezegd niet dat die Cover ingame is, ik moet het eerst nog maar eens zien hoor.
Als de game echt voor 2006 geplanned staat dan kan het nog wel, maar dan zijn ze lomp bezig om nu al de aankondiging te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoo pdat ze dit keer het spel eens wat levendiger maken,dus meschien ook manier om via de lucht te reizen ofzo,en een economy,waar andere npcs ook dingen kopen en shops in en uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat screenshots van deel IV: click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
holy shit wat een graphics
vooral dat bos dan zeg :9~

ff een klein plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.todesturnpike.com/images/TES4/DSC00473.JPG%5D

[ Voor 25% gewijzigd door joostve op 12-09-2004 10:44 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 07-10 21:49

GG85

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

joostve schreef op 12 september 2004 @ 10:43:
[...]

ff een klein plaatje
[afbeelding]
Zo zeg ik begen maar weer eens met sparen voor een nieuw PC ;)

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09 18:42
Ja dit gaat wel wat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[...]

ff een klein plaatje
[afbeelding]
Holy shit, dat kan toch niemand draaien, tenminste niet boven de 5 fps.
Het ziet er wel super mooi uit iig.

Ow well tegen de tijd dat Oblivion uitkomt zal het wel normaal zijn (hoop ik dan maar :P ).

Edit:
Ohwja hier staat de rest.
Edit2: Stond er al 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Vanitas op 12-09-2004 12:55 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
* spam *

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ik ben zojuist weer overnieuw begonnen :). En ik moet zeggen, im addicted again... BWAHH :D ^_^

Ik ben 'n breton, met de Destruction etc, als hoofdskills. Ik ben al lid van de Mages Guild. En ik ga kijken of ik zoveel mogelijk missies kan doen..

Echter heb ik nog een vraagje :). Is er mischien een patch (unofficial oid) die de graphics nog een steentje meergeven? :) Zou leuk zijn om alle gebouwen met bump mapping te zien ofzo.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er mischien een patch (unofficial oid) die de graphics nog een steentje meergeven?
Je hebt natuurlijk de visual pack plugins... Deze verfraaien de textures.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen?
ik ben met de mainquest van tribunal bezig en ik zit vast bij (denk ik) de laatste missie. ik heb net mijn zwaard "flameblade" ofzowiets laten maken. :P nu moet ik voor almalexia die andere god, sotha sil afmaken. hier zit ik vast is zn stad clockwork city. in een kamer waar 2 hendels zitten om 2 deuren die achter elkaar zitten te openen, maar ze kunne niet allebei open zodat ik er door kan. :? ik heb alles al geprobeerd maar ik kom er niet doorheen. oja er kome ook om de zoveel tijd van die beesten uit.

weet iemand hoe ik hier verder kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:20:
Kan iemand mij helpen?
ik ben met de mainquest van tribunal bezig en ik zit vast bij (denk ik) de laatste missie. ik heb net mijn zwaard "flameblade" ofzowiets laten maken. :P nu moet ik voor almalexia die andere god, sotha sil afmaken. hier zit ik vast is zn stad clockwork city. in een kamer waar 2 hendels zitten om 2 deuren die achter elkaar zitten te openen, maar ze kunne niet allebei open zodat ik er door kan. :? ik heb alles al geprobeerd maar ik kom er niet doorheen. oja er kome ook om de zoveel tijd van die beesten uit.

weet iemand hoe ik hier verder kan komen?
uesp.net voor al je antwoorden.
Dome of Serlyn
There's a short puzzle in this small area with two levers and a machine that makes the Veminous Fabricants. The Left switch opens the front door and the Right switch opens the back door, however you cannot operate both at once. The trick here is to flip the Right switch to open the back door when the machine starts making noises and the tubes overhead move. This will open the inner door and the outer door will open automatically to release the Fabricant.

Note: Some people have said that this room is pitch black. This 'darkness' in the dome of serlyn cannot be counteracted with light/nighteye/resist/or any type of spell...the nif for the fog needs to be set to 1.0 in the editor in order to solve the problem. This likely due to a specific video card (was fine on my GEForce3 and Radeon 9700).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me al gelukt :P niet via de manier zoals t hoort denk ik maar toch.... :X

1e deur geopend, voor de 2e deur gaan staan, in console fixme getypt, en viola! ik was aan de andere kant >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje...ik moet voor de Imperial Cult naar Rotheran om the Iceblade of the Monarch terug te krijgen en een of andere vrouw te bevrijden. Geen probleem, of wel...ik ben een hele tijd geleden al in Rotheran geweest, en heb daar dat persoon met dat zwaard neergelegd. ALLEEN, nu moet ik dus een ring hebben om die vrouw mee te bevrijden. Het probleem: de man die die ring heeft, is dood, al 100 dagen of zo, dus zijn lichaam (met ring) is verdwenen. Hoe kom ik alsnog aan die ring?
Ik dacht zelf aan de optie: Player->Additem_ maar ik weet de naam niet van de ring...kan iemand me a.u.b. helpen?
Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

ff een klein plaatje
[afbeelding]
OMG is dat ingame?! /me gaat vast sparen voor een ultra 1337 zodat hij alles op vol kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 18:35:
Ik heb een probleempje...ik moet voor de Imperial Cult naar Rotheran om the Iceblade of the Monarch terug te krijgen en een of andere vrouw te bevrijden. Geen probleem, of wel...ik ben een hele tijd geleden al in Rotheran geweest, en heb daar dat persoon met dat zwaard neergelegd. ALLEEN, nu moet ik dus een ring hebben om die vrouw mee te bevrijden. Het probleem: de man die die ring heeft, is dood, al 100 dagen of zo, dus zijn lichaam (met ring) is verdwenen. Hoe kom ik alsnog aan die ring?
Ik dacht zelf aan de optie: Player->Additem_ maar ik weet de naam niet van de ring...kan iemand me a.u.b. helpen?
Alvast bedankt...
kijk in de construction set. in je journal staat vast wel hoe die ring heet. zoek em op in de constructionset, en gebruik dan die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ok, ehm sja. Ik ben dus mage nu, en ik moet dus voor kajira die 'stolen scrolls' vinden. Maar waar de neuk liggen die? Niet in die gabiblablaiets haar desk. Ik denk in die kist met lock level 90.. maarja, juist, lock level 90.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 12 september 2004 @ 20:58:
Ok, ehm sja. Ik ben dus mage nu, en ik moet dus voor kajira die 'stolen scrolls' vinden. Maar waar de neuk liggen die? Niet in die gabiblablaiets haar desk. Ik denk in die kist met lock level 90.. maarja, juist, lock level 90.
Ze liggen ergens in de Mages Guild. Niet in een chest of zo, maar vernuftig verstopt achterdingen. Ik dacht dat eentje achter een Urn lag en de andere onder een bed. Kijk gewoon maar even rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb nu geloof ik tribunal uitgespeeld. kleine uitbreiding hor. maar wel tof! nu ga k maar bloodmoon installeren :9 en dan wachten op the eldar scrolls 4 : Oblivion :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 12 september 2004 @ 20:58:
En wederom brengt uesp.net de oplossing:
Ajira in the Balmora guild must find her reports on the mushrooms and flowers that apparently Galbedir store from here (probably in turn for Ajira sabotaging her soul gems). Ajira says that Galbedir has not left the guild so they must be around inside somewhere. Speaking with Galbedir goes nowhere until your disposition with her is good enough (around 70). The first report is under a dresser in the bedrooms downstairs. The second is amoung the sack of ingrediants on the ground floor. Once you return the reports to Ajira you are rewarded with a +10 disposition, and exclusive potions of Fire Shield, Forst Shield, and Lightning Shield.

Verwijderd

ik probeer nu overal de hoogste rangen te halen. bij de blades ben ik nog niet klaar. ik kon niet verder toen die casius cosadus weg ging. kan ik hier alsnog opklimmen naar de hoogste rangen? en hoe?

Verwijderd

via missies ofzow ja, da snap ik ook wel. maar waar kan ik di missies aannemen?

Verwijderd

ik probeer nu overal de hoogste rangen te halen. bij de blades ben ik nog niet klaar. ik kon niet verder toen die casius cosadus weg ging. kan ik hier alsnog opklimmen naar de hoogste rangen? en hoe?
Caius maakt je master op het moment dat hij weg gaat... Dus nog hoger lijkt me wat moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

whoooo dat schiet op met mijn stats... ik heb een beetje gold te veel en als je dan flink gaat trainen op abilities waar je geen level mee up gaat en daarna wel ff traint dat je een level up gaat. dan heb ik altijd X5 bij 3 dingen staan dus mijn stats zijn al vrij hoog voor level 25 :P

maar ik heb een ander probleem.. in vivic heb ik ruzie met alle ordinators :? . verder is iedereen gewoon tevreden over mij maar hun niet en als ik ze kill heb ik dan wel gelukkig geen bounty op mij. maar het is gewoon irritant. weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?? (ik verdien er trouwens wel veel geld mee steeds indorel armor verkopen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
  • Laatst online: 03-08 19:29
Pellaagarion schreef op 17 september 2004 @ 09:58:
maar ik heb een ander probleem.. in vivic heb ik ruzie met alle ordinators :? . verder is iedereen gewoon tevreden over mij maar hun niet en als ik ze kill heb ik dan wel gelukkig geen bounty op mij. maar het is gewoon irritant. weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?? (ik verdien er trouwens wel veel geld mee steeds indorel armor verkopen >:) )
Ik ednk dat dat komt omdat je een stuk Indoril Armour aan hebt.
Of je het nu van een dode Ordinator hebt verkregen, of hebt gekregen vanuit een quest maakt niet uit.

Die ordinators zijn een nogal Elitair volkje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Khalistro schreef op 17 september 2004 @ 10:05:
[...]

Of je het nu van een dode Ordinator hebt verkregen, of hebt gekregen vanuit een quest maakt niet uit.

dammit ik vind het net zo'n relaxt armor maar ja. dan blijf ik voorlopig wel uit vivec. doe ik voortaan wel in mijn t-shirtje rondlopen in vivec :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Khalistro schreef op 17 september 2004 @ 10:05:
[...]

Schijnt trouwens in de Xbox versie niet zo te zijn..klopt dat? Vriend van me speelt het op de box en heeft geen last van Ordinators. Misschien hebben ze het eruit gehaald voor de xbox..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt trouwens in de Xbox versie niet zo te zijn..klopt dat? Vriend van me speelt het op de box en heeft geen last van Ordinators. Misschien hebben ze het eruit gehaald voor de xbox..?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik had er ook geen last van hoor, en k speel op de pc. misschie nkwam dat omdat ik al vrij ver in de temple rang stond. ze vielen me nooit aan zonder reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast en ik hoop dat men mij hier kan helpen.
Ik ben bezig de Redoran missies te doen en zit nu bij de Morvayn Manor missie. Het probleem is dat ik het al eerder had geplunderd (ik ben dief en heb geld nodig) en toen heb ik ook de ash statue meegejat. Later besloot ik dat het een nutteloos prul was en gooide ik het weg. Alleen nu moet die priester per se het beeldje uit hebben en die is dus pleite.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 17:34:
Ik zit vast en ik hoop dat men mij hier kan helpen.
Ik ben bezig de Redoran missies te doen en zit nu bij de Morvayn Manor missie. Het probleem is dat ik het al eerder had geplunderd (ik ben dief en heb geld nodig) en toen heb ik ook de ash statue meegejat. Later besloot ik dat het een nutteloos prul was en gooide ik het weg. Alleen nu moet die priester per se het beeldje uit hebben en die is dus pleite.

Weet iemand een oplossing?
open console met ~ en typ:

player->additem"ash_statue"1

(weet niet of het met of zonder streepje is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik ben die ash_statues al vaker tegengekomen (ook tijdens de main quest), volgens mij is het geen uniek item.
Ik had aan de westkust een Sixth House grot opgeschoond (was hard nodig :) ) en daar lagen ook van die dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 21-09-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ash statues zijn niet uniek maar je hebt wel 2 bijzondere quest ash statues die moeten worden vernietigd. De bewuste statue heette dan ook Morvayn Ash Statue en niet Ash statue. :)

De goede code was trouwens:
player->additem misc_ash_hrmm 1

• joostve
aan het weer te zien is het weer tijd om morrowind uit de kast te pakken ;)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Weet iemand of dit spel, het liefst incl de uitbreiding(en) goedkoop te koop is ergens?

Hier komt iets hips te staan

• Lycan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 23:12
HyperMan schreef op 22 september 2004 @ 12:51:
Weet iemand of dit spel, het liefst incl de uitbreiding(en) goedkoop te koop is ergens?
Het spel zelf is te koop bij bart smit voor ong. 6 euro.
de uitbreidingen zijn volgens mij bij BOL.com het goedkoopste.
daar kosten ze € 24,99 p.s.

Dit alles is voor de PC

• joostve
HyperMan schreef op 22 september 2004 @ 12:51:
http://www.dimensionplus.nl

Verwijderd

Lycan schreef op 22 september 2004 @ 13:03:

Het spel zelf is te koop bij bart smit voor ong. 6 euro.
de uitbreidingen zijn volgens mij bij BOL.com het goedkoopste.
daar kosten ze € 24,99 p.s.

Dit alles is voor de PC
Misschien handiger (en goedkoper) om de GotY editie ergens op de kop te tikken? Als die nog ergens te krijgen is, tenminste.

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 13:10:
[...]

Misschien handiger (en goedkoper) om de GotY editie ergens op de kop te tikken? Als die nog ergens te krijgen is, tenminste.
Het is inderdaad goedkoper om meteen de GotY editie te kopen. Ik heb er een paar weken geleden 43 euro voor betaald in een winkel hier in Belgie; geen idee hoe het in Nederland zit met de verkrijgbaarheid.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Verwijderd

pffffff, ik heb nu de mainquests van morrowind, tribunal en bloodmoon uitgespeeld.
nu maar kijken wat er nog aan sidequests over is.
weet iemand toevallig nog goede plugins waar je lekkr wat missies kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:51

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:29:
pffffff, ik heb nu de mainquests van morrowind, tribunal en bloodmoon uitgespeeld.
je kunt altijd ff kijken bij http://www.rpgplanet.com/morrowind en dan ff via hun search pagina naar een goeie zoeken. Ze hebben verschillende goede plugins en extra mission mods, Helaas kan ik je geen namen geven want ik weet zelf niet meer welke ik gebruikten. ik had wel Sea of Destiny er op gezet maar da vond ik persoonlijk maar niks. ik heb wel gehoord dat deel 2 van Sea of Destiny een stuk beter zou worden.

Afbeeldingslocatie: http://dynamic5.gamespy.com/~sodp/forum/ex1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dynamic5.gamespy.com/~sodp/forum/sod2promo.jpg

Meriadoc wanner denk je dat jouw kleine huisje ;) klaar is?

[ Voor 5% gewijzigd door jdh009 op 02-10-2004 22:37 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:29:
Niet echt een plugin denk maar misschien is Wizards Island wat voor je? Ziet er iig erg goed en groot uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
jdh009 schreef op 02 oktober 2004 @ 21:42:
[...]

Meriadoc wanner denk je dat jouw kleine huisje ;) klaar is?
Ben er nog steeds mee bezig, heb het concept al een aantal keren aangepast.

Op het moment is het een vliegend eiland tussen Seyda Neen, Pelagiad en Vivec, met een portal huis om er in te komen (op de grond dus).

Screenshots:
http://www.sietse.nu/morrowind/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Meriadoc schreef op 04 oktober 2004 @ 15:15:
[...]
Ben er nog steeds mee bezig, heb het concept al een aantal keren aangepast.

Op het moment is het een vliegend eiland tussen Seyda Neen, Pelagiad en Vivec, met een portal huis om er in te komen (op de grond dus).

Screenshots:
http://www.sietse.nu/morrowind/
Het klinkt steeds beter kun je al schatten wanneer het ongeveer af is? Ik kan haast niet wachten om hem te spelen(komt zeker door de screenshots).

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
Hmm.. ik heb nog niet echt een datum, heb het vrij druk met school. Maar ik steek er aardig wat vrije tijd in, dus wees niet bang dat het project stil ligt. :)

[ Voor 2% gewijzigd door Sietse op 05-10-2004 19:23 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje:

ik heb een tijdje geleden de nieuwe drivers voor mijn geforce 4 mmx 440 geinstaleerd.Nu dacht ik gister nou laat ik maar weer eens morrowind instaleren,het is al zo lang geleden.Ik dus da spel instaleren,maar zodra ik ingame ben loopt het spel van geen meter,waar normaal het area switchign loade maximum 5 sex duurde duurd het nou bijna 30,ik weet nog dat ik vorige keer toen ik deze drivers ook al met andere spellen last heb gehad maar toen verwijdere ik heb via een system install direct weer,maar nu gaat dat niet,anders raak ik een hoop belangrijke informatie kwijt,dus kan iemand me helpen dit te fixen plz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ehm.. 5 sex is niet gek :)
Hoe kun je belangrijke info kwijtraken door drivers te uninstallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Geen idee of het al gepost is maar:

Tribunal en bloodmoon 5 euro per stuk, bij Dynabite.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 05 oktober 2004 @ 23:15:
Geen idee of het al gepost is maar:

Tribunal en bloodmoon 5 euro per stuk, bij Dynabite.
Klopt. Ik werk nu net een week bij dynabyte en heb ze ook allebei gekocht. Komt niet vaak voor dat je nu nog een winkel ziet die ze gewoon allebei in de winkel verkopen voor 4.95 per stuk. Krijg er zelf natuurlijk ook nog wat korting op, dus dan word het nog goedkoper. Het vage is wel, dat we niet eens het origineel verkopen. Alleen maar de uitbreidingen :>

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:51:
[...]

Klopt. Ik werk nu net een week bij dynabyte en heb ze ook allebei gekocht. Komt niet vaak voor dat je nu nog een winkel ziet die ze gewoon allebei in de winkel verkopen voor 4.95 per stuk. Krijg er zelf natuurlijk ook nog wat korting op, dus dan word het nog goedkoper. Het vage is wel, dat we niet eens het origineel verkopen. Alleen maar de uitbreidingen :>
Had jij de boekjes erbij, ik niet, in geeneen van alle zat dat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Syntagma schreef op 05 oktober 2004 @ 22:22:
Ehm.. 5 sex is niet gek :)
Hoe kun je belangrijke info kwijtraken door drivers te uninstallen?
5 sec bedoel ik lol,weer een typo :o

wel mijn probleem is dat ik niet weet waar ik de oude drivers kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 14:00:
[...]

Had jij de boekjes erbij, ik niet, in geeneen van alle zat dat erbij.
Die boekjes krijg je er niet bij voor deze prijs. Dit zijn gewoon de budget versies.
Het is soiezo moeilijk om tegenwoordig nog een goede versie te vinden die wel de boekjes erbij leverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:43:
[...]

Die boekjes krijg je er niet bij voor deze prijs. Dit zijn gewoon de budget versies.
Het is soiezo moeilijk om tegenwoordig nog een goede versie te vinden die wel de boekjes erbij leverd.
Maar de verpakking is precies gelijk aan de normale versie??

Ik heb nu dus een save van de oude game weer in de map gezet zodat ik die kon laden. Dat ging allemaal goed, maar nu staat mn speed op 272 (eerst had ik de boots of blinding speed aan, maar die uitdoen maakt niks uit). Maar het ergste is dat ik niks meer kan raken met wat voor een soort wapen dan ook. Ik heb een long-blade skill van 100, dus daar ligt het ook niet aan.

Is er een manier om mn save nog te redden, want ik heb niet echt zin om opnieuw te beginnen. Maar als het niet anders kan, is er dan een manier waarop ik mn oude stats terug kan krijgen (dmv cheats ofzo).

[ Voor 45% gewijzigd door Vanitas op 06-10-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
als die van jouw in een dvd doosje is gepropt dan heb je niet de "normale" versie van de verpaking maar een tusen ligent iets. Ik heb mijne(bloodmoon en morrowind) in een mooie kartone verpaking met plaatjes er op en mooie afgewerkte cd's die samen passen. Het was wel een teleurstelling toen ik ondekte dat ik geen tribunal kaart erbij had gekregen. Gelukig kocht ik de legale normale niet gekopieerde kaart van iemand over voor 50 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 16:40:

Is er een manier om mn save nog te redden, want ik heb niet echt zin om opnieuw te beginnen. Maar als het niet anders kan, is er dan een manier waarop ik mn oude stats terug kan krijgen (dmv cheats ofzo).
Oude stats terug krijgen is te doen via console commando's, zie ook hier op uesp.net. Omdat je vrij gemakkelijk kunt verdwalen in die tabel:
player->SetStrength xx
player->SetBluntWeapon xx
player->SetLevel xx
player->SetHealth xx
enzovoorts. Caps zijn niet noodzakelijk. Lees wel nog even het commentaar bij het SetLevel, want ik heb dat commando zelf nog nooit geprobeerd.

@ jdh009: Bij mij waren zowel de Bloodmoon en Tribunal gewoon in dvd doosjes, en ik heb geen budget versies gekocht, gewoon nieuw gekocht toen de uitbreidingen uitkwamen. En als er bij jouw versie geen kaart bij zat, zijn ze die er misschien in de winkel vergeten in te doen?
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste