"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Hey hastikke bedankt, ik ga het morgen uitproberen.Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 18:18:
[...]
Oude stats terug krijgen is te doen via console commando's, zie ook hier op uesp.net. Omdat je vrij gemakkelijk kunt verdwalen in die tabel:
player->SetStrength xx
player->SetBluntWeapon xx
player->SetLevel xx
player->SetHealth xx
enzovoorts. Caps zijn niet noodzakelijk. Lees wel nog even het commentaar bij het SetLevel, want ik heb dat commando zelf nog nooit geprobeerd.
Kheb nu geen tijd...
[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 09-10-2004 22:38 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Iseci
Ik heb dat niet nodig, ik heb in het vorige topic een paar screenshots gepost waar ik op lvl 111 zat. (dmv het trainen van security bij master trainer in balmoraManie Riets schreef op 10 oktober 2004 @ 09:16:
Met Setlevel zet je gewoon je level hoger maar gebeurd er verder nix kwa stats, met enablelevelupmenu ga je een level vooruit
Maar ik heb dit spel ook al een tijdje niet gedaan, maandje of 3 is het alweer geleden dat ik nog bezig was om nerevarine te worden. Misschien dat ik wel ff een modje voor mezelf maak en weer ga beginnen.
Verwijderd
en toysRus Leeuwarden ligt ook in de budgetbakken te rponken geloof ook voor 7,50. ik was al bij de kassa toe ik me bedagt dat ik ze allebei al (legaal) hebtntkiller schreef op 10 oktober 2004 @ 09:36:
btw bij bart smit ligt nu een dual verpakking tribunal+bloodmoon voor maar 7,50
LOL koop je gewoon nog even Morrowind voor 5 euro er bij heb je weer een leuk verjaardags kado voor iemandVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 10:49:
[...]
en toysRus Leeuwarden ligt ook in de budgetbakken te rponken geloof ook voor 7,50. ik was al bij de kassa toe ik me bedagt dat ik ze allebei al (legaal) heb
Ben je er ook weer vanaf
Iemand die al weet of Wizards- Islands al uit is.
Of zo niet de release datum ?
EN weet iemand nog waar ik die HIGHTEXTURE kan halen?
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 10-10-2004 15:38 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
heeft iemand een antwoord op mijn probleem
ik heb het spel nu eindelijk draaiend(bloodmoon en tribunal installen hielp maar.....
zodra ik dood ga en je de vraag krijg of je een quickload wil doen dan crashed het spel
het had niet zo erg geweest als hij CTD zou doen maar nee heel mijn windows slaat vast en dus moet ik herstarten very annoying
Iseci
haha ja ben ook weer even bezig met Morrowind.tntkiller schreef op 10 oktober 2004 @ 20:10:
hey blacky
heeft iemand een antwoord op mijn probleem
ik heb het spel nu eindelijk draaiend(bloodmoon en tribunal installen hielp maar.....
zodra ik dood ga en je de vraag krijg of je een quickload wil doen dan crashed het spel
het had niet zo erg geweest als hij CTD zou doen maar nee heel mijn windows slaat vast en dus moet ik herstarten very annoying
Alleen loop nu al een tijd te zoeken naar die Caldera mijn
Dat ding hebben ze goed verstopt want ik kan hem niet vinden.
Heb wel een lijk gevonden maar nog geen mijn.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Is dat voor die vrouw die bij Caldera staat?Blackhole schreef op 10 oktober 2004 @ 20:27:
[...]
haha ja ben ook weer even bezig met Morrowind.
Alleen loop nu al een tijd te zoeken naar die Caldera mijn![]()
Dat ding hebben ze goed verstopt want ik kan hem niet vinden.
Heb wel een lijk gevonden maar nog geen mijn.
Zo ja, zie spoiler
[ Voor 21% gewijzigd door Cardinal op 10-10-2004 20:36 ]
thx zal daar ook eens kijkencardinal808 schreef op 10 oktober 2004 @ 20:34:
[...]
Is dat voor die vrouw die bij Caldera staat?
Zo ja, zie spoiler
spoiler:Die mijn is te vinden te oosten van Caldera, over de bergen heen en niet ten westen van Caldera, zoals de meeste mijnen van Caldera
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Kater? Eerst water, de rest komt later
Wizards Islands is nog niet uit, maar er is wel een forum op de site waarin druk gespeculeerd wordt. Zie hier en hier. Staan ook vette screens op dat forum.Blackhole schreef op zondag 10 oktober 2004 @ 11:57:
[...]
Iemand die al weet of Wizards- Islands al uit is.
Of zo niet de release datum ?
EN weet iemand nog waar ik die HIGHTEXTURE kan halen?
Wat is die hightexture precies?

Lan Mandragoran schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:59:
Ik ben nu ook begonnen met Morrowind. Een groot punt van irritatie vind ik dat ik bijna niks mee kan nemen (max. 150 gewicht). Bijna al mn armor is light, maar als ik nu een lijk ofzo vind moet ik de helft van zijn spullen laten liggen. Wat kun je hiertegen doen?
"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion
Ok, dat ging fout. Hele post weg. Ik schrijf wel weer opnieuw...Lan Mandragoran schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:59:
Ik ben nu ook begonnen met Morrowind. Een groot punt van irritatie vind ik dat ik bijna niks mee kan nemen (max. 150 gewicht). Bijna al mn armor is light, maar als ik nu een lijk ofzo vind moet ik de helft van zijn spullen laten liggen. Wat kun je hiertegen doen?
"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion
Jezus, waar is de edit-knop gebleven? Sorry voor de driedubble post...Lan Mandragoran schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:59:
Anyway.
-Je kan teleporteren. Als je Divine of Almsivi Intervention gebruikt, kom je altijd in een tempel of Shrine terecht. Dat geeft uiteindelijk een aantal vaste punten waar je je stuff kan achterlaten, en later weer ophalen. Als je Recall doet, kom je terug op het punt waar je Mark hebt gecast.
-Feather. Dit verlaagt tijdelijk je gewicht, waardoor je meer kan dragen en toch weg kan lopen. Voor deze en de teleportatie heb je natuurlijk wel de bijbehorende spells nodig.
-Strength vergroten. Via levelen, spells, of enchantments. Dan is je limiet groter.
Je kan ook de spullen laten liggen. Lijken verdwijnen na verloop van tijd, met alle items die ze dragen, maar losse spullen blijven liggen tot je ze oppakt, er is geen item-decay in Morrowind, zelfs al kom je een jaar later pas terug en ben je het hele eiland over geweest. Als je een lijk vindt (of maakt
PS: Het is tijd dat deze thread weer wordt gebruikt... ik heb al een tijd geen Morrowind meer gespeeld, maar ik ga er binnenkort weer mee verder. Wat is er trouwens met het forum gebeurt? En waar is de edit-knop???
Je kan hem ook vertellen dat hij gewoon moet slapen, want in het begin kan je namelijk maar beperkt zooi meenemen, maar als je gat slapen kan je level-up. Scheelt in de statistieken en ability'sArPharazon schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:18:
[...]
Ok, dat ging fout. Hele post weg. Ik schrijf wel weer opnieuw...
Het forum is iets veranderd jah, moet even wennen. Ik denk trouwens dat las we mazzel hebben dat er een nieuwe geopend kan worden als de nieuwe elder scrolls wordt aangekodigd. Alleen komt die nog lang niet en zijn er nu alleen een paar teaser plaatjes te vinden.ArPharazon schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:27:
[...]
PS: Het is tijd dat deze thread weer wordt gebruikt... ik heb al een tijd geen Morrowind meer gespeeld, maar ik ga er binnenkort weer mee verder. Wat is er trouwens met het forum gebeurt? En waar is de edit-knop???
Ik moet zeggen dat ik niet kan wachten op de nieuwe versie.
[ Voor 47% gewijzigd door Cardinal op 06-01-2005 17:31 ]
Je gaat alleen een level up als je je Major en Minor skills met 10 punten verhoogt. Dit activeer je dan door te gaan slapen inderdaad. Maar van alleen slapen word je echt niet betercardinal808 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:29:
[...]
Je kan hem ook vertellen dat hij gewoon moet slapen, want in het begin kan je namelijk maar beperkt zooi meenemen, maar als je gat slapen kan je level-up. Scheelt in de statistieken en ability's

En om meer te kunnen dragen kan je ook je Strength omhoog halen door Fortity Strength potions en spells.
Ik mag toch hopen dat hij dat een beetje doorheeft. Ik nam een aanname omdat hij al een complete armorset heeft, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij deze heeft gekochtBatou schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:36:
[...]
Je gaat alleen een level up als je je Major en Minor skills met 10 punten verhoogt. Dit activeer je dan door te gaan slapen inderdaad. Maar van alleen slapen word je echt niet beter
Nee dat had ik niet doorcardinal808 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:40:
[...]
Ik mag toch hopen dat hij dat een beetje doorheeft. Ik nam een aanname omdat hij al een complete armorset heeft, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij deze heeft gekocht

En ja: het armor had ik gekocht
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Er zijn 3 dagen gelden weer wat screentjes online gezet van Oblivion kan bijna niet wachten tot hij klaar is maar dat zal wel weer een jaar duren
[ Voor 20% gewijzigd door jdh009 op 24-01-2005 11:54 ]
level 93jdh009 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:50:
ik had verschillende huisjes voor mezelf gemaakt maar deze heb ik niet meer en van de rest wat mods waar de versie nu niet meer van klopt. Het is denk ik ook leuker om opnieuw te beginnen omdat ik eerst een uber gastje was van lvl 93 met elk wapen wat ik maar kon vinden in mijn bezit. mischien staan er nog wat screenshotjes in dit topic van een van mijn oude gastjes.
Er zijn 3 dagen gelden weer wat screentjes online gezet van Oblivion kan bijna niet wachten tot hij klaar is maar dat zal wel weer een jaar duren
k ben nooit hoger dan level 58/59 gekomen, op een gegeven moment ging het levelen niet meer via trainingen en moest ik dus echt de handelingen uitvoeren om levels up te gaan en dat gaat zooooo veel tijd nemen
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Nieuwe screentjes???jdh009 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:50:
ik had verschillende huisjes voor mezelf gemaakt maar deze heb ik niet meer en van de rest wat mods waar de versie nu niet meer van klopt. Het is denk ik ook leuker om opnieuw te beginnen omdat ik eerst een uber gastje was van lvl 93 met elk wapen wat ik maar kon vinden in mijn bezit. mischien staan er nog wat screenshotjes in dit topic van een van mijn oude gastjes.
Waar waar waaaaaar?
Extra Edit:
Als iemand nog een leuke (nieuwe) mod/mods/plugins weet zeg het ff.
[ Voor 16% gewijzigd door jdh009 op 24-01-2005 19:43 . Reden: 1 a weg gehaald ]
Verwijderd
Nu ben ik bezig met de Ahnassi quests in Pelagiad. Ben al zover dat ze in haar huis zit en ik bij haar in mocht trekken. Heb een paar mooie bloemen voor haar geplukt

Ik weet dat ik haar terug kan zetten via de console, maar ik wil eerst weten of ze echt spoorloos is en dat ik straks niet met 2 Ahnassi's rondloop.
Iemand een idee waar ze gebleven is of is het een klein "bugje" wat in het spel zit?
Er is een boek wat je een verhaal verteld over Oblivion, wel stoer dat ze 10 jaar geleden dus al een hele wereld hebben bedacht en die steeds verder hebben uitgewerkt tot 3 games met een 4e op komst
Die boeken zijn inderdaad heel gaaf in het spel, ik heb nog steeds niet de moeite genomen om ze eens allemaal te lezenGG85 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:59:
Ik ben ook maarweer eens opnieuw begonnen en wat zag ik tot mijn verbazing:
Er is een boek wat je een verhaal verteld over Oblivion, wel stoer dat ze 10 jaar geleden dus al een hele wereld hebben bedacht en die steeds verder hebben uitgewerkt tot 3 games met een 4e op komst
Ik ga hier pas weer opnieuw beginnen als Wizards Islands (http://www.wizards-islands.com/) eindelijk eens uitkomt, hopelijk toch wel deze maand...
Verwijderd
ik heb de laaste patches geinstalleerd, maar als ik dan "new game" druk dan kom ik weer in de boot (Begin van morrowind),
ik heb ook de option file geselecteerd, maar ik heb anders geen ideé hoe ik de expansion kan spelen.
Ik heb trouwens al 4 keer het spel opnieuw geinstalleerd..
Tribunal is een uitbreiding, geen vervanging of iets dergelijks. Dat betekend dat er gewoon nieuwe onderdelen bij zijn gekomen. Mournhold, waar Tribunal zich afspeelt, is pas te bereiken als je 's nachts een keer aangevallen wordt in Morrowind (wat zeker gaat gebeuren, nu je de aanvulling hebt)...dan krijg je ene quest-log-entry en dan wijst het zich vanzelf.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
bedankt.
Verwijderd
Het zijn ook 2 nieuwe verhalen,als je op je map kijkt zie je dat er bv een eiland linksboven is bijgekomen (bloodmoon)Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:34:
hmm, ik heb hier geen boekje, heb hem zo geleend, samen met bloodmoon, ik d8 dat het dus een heel nieuw verhaal was
bedankt.
en voor tribunal slaap daar maar een nachtje over
Verwijderd
Ik moest dus niet in een stad zijn merk ik net..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 23:32 ]
Verwijderd
(kijk uit voor wilde dieren)
Zie net dat het gelukt is?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 23:37 ]
Verwijderd
aangezien, ik nog maar een paar quests gedaan had.
Verwijderd
Gewoon verkopen die handel en een mooi duur setje medium of heavy armor kopen.
Lees ook de handleiding eens door zou ik zeggen
Verwijderd
Ja dat klopt.Ik verkocht ze altijd en kocht daar dan "nuttige"dingen voorVerwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 00:48:
Ik heb nog even een vraaag, ik heb dus die aanvaller gedood, nu heb ik zijn spullen die heel veel waard zijn, maar die geven weinig amor klopt dat?
Ik sleepte altijd alles mee naar m'n huisje en stopte het in kisten. Behalve de mooie spullen, die stalde ik netjes uit.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 00:52:
[...]
Ja dat klopt.Ik verkocht ze altijd en kocht daar dan "nuttige"dingen voor
Verwijderd
Een ring waar je bijvoorbeeld snel mee health... of wat dan ook... Is toch te doen volgens mij ? Met heel...heel ... heeel veel geld ?
Verwijderd
Gewoon zelf maken. Beetje met alchemy en fortify intelligence spelen, dan is zoiets zelf maken een eitje.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:36:
En enchanten van heel heel heel dure dingen dan ...
Een ring waar je bijvoorbeeld snel mee health... of wat dan ook... Is toch te doen volgens mij ? Met heel...heel ... heeel veel geld ?
En dan bedoel ik niet de standaard manier, maar de manier waar je eerst Vivec killed en dan naar die dwerg gaat etc. etc.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
En dan blijkt achter het de southwall corner club nog een complete stad aangebouwd te zijn. Al met al is Balmora bij mij nu drie keer zo groot als in het originele spel.
Toch ook maar eens met die construction kit gaan kloten...
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Welke mod is dat precies, zit zelf namelijk altijd erg graag in Balmora. Een uitbreiding daar zou dus erg handig zijn.Tettie schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:22:
Verhaaltje over Balmora mod
tää on taas niin tätä
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Verwijderd
ik ben al bij orvas dren geweest maar die heeft niet veel te melden.
kan iemand mij ff opweg helpen om de commona tong te joinen?
http://memod.co.uk/
schoften
[ Voor 15% gewijzigd door ADMK op 02-03-2005 05:55 ]
Iemand een tip?
UESP Daar kun je alles vindenVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 00:14:
ik heb nu bijna alle factions in morrowind uitgespeeldbehalve de commona tong maar waar kan ik joinen?
[ Voor 35% gewijzigd door Getah op 02-03-2005 14:01 ]
Je moet hun "geheimen" schuilplaats vinden, das ergens in een op andere kelder in vivec daar vind je tevens de gozer die je moet hebben om te joinen. Als het goed is(denk ik) moest je eerst een opdracht doen om je te bewijzen en daarna kun je voor hun gaan killen of wat andere opdrachten gaan doen.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 00:14:
ik heb nu bijna alle factions in morrowind uitgespeeldbehalve de commona tong maar waar kan ik joinen?
Helaas, dat is de Morag Tong, hier krijg je opdrachten (writs) om NPC's in Morrowind te vermoorden.jdh009 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:36:
[...]
Je moet hun "geheimen" schuilplaats vinden, das ergens in een op andere kelder in vivec daar vind je tevens de gozer die je moet hebben om te joinen. Als het goed is(denk ik) moest je eerst een opdracht doen om je te bewijzen en daarna kun je voor hun gaan killen of wat andere opdrachten gaan doen.
Je kunt ze vinden in Vivec Arena in de waistworks.
Er zijn 2 factions die je niet origineel kan joinen nl; De Twin Lamps (alleen via een mod) en de Cammona Tong.
Greetz Peter
sorry ik haalde wat door elkaarTomAngelRipper schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:11:
[...]
Helaas, dat is de Morag Tong, hier krijg je opdrachten (writs) om NPC's in Morrowind te vermoorden.
Je kunt ze vinden in Vivec Arena in de waistworks.
Er zijn 2 factions die je niet origineel kan joinen nl; De Twin Lamps (alleen via een mod) en de Cammona Tong.
Greetz Peter

ahum..Getah schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:59:
Ik heb een probleempje. Ik heb net een Daedric Shrine quest gedaan, waarvoor je die Helm of Orveyn Bearclaw (ofzo) krijgt. Ik heb nu die gast vermoord met z'n 2 hulpjes. Ik wil nu hun spulletjes pakken, maar er ligt een lijk van een Bull Netch naast, en ik kan alleen die selecteren. Als ik op dispose corpse doe lukt dat niet bij niet Bull Netch, dus ik kan die ventjes niet uitkleden...
Iemand een tip?

Verwijderd
Voor die quest is het niet nodig dat je hun lichamen plundert, maar als je graag al hun goodies wilt pakken, kun je het misschien ook wel oplossen met het "ressurrect" of "placeatpc" commando. De precieze namen van die gasten moet je dan wel nog even in de CS opzoeken. Moet je ze natuurlijk wel nog een keer doden, maar ik neem aan dat dat niet al te bezwaarlijk is.Getah schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:59:
Ik heb een probleempje. Ik heb net een Daedric Shrine quest gedaan, waarvoor je die Helm of Orveyn Bearclaw (ofzo) krijgt. Ik heb nu die gast vermoord met z'n 2 hulpjes. Ik wil nu hun spulletjes pakken, maar er ligt een lijk van een Bull Netch naast, en ik kan alleen die selecteren. Als ik op dispose corpse doe lukt dat niet bij niet Bull Netch, dus ik kan die ventjes niet uitkleden...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 10:36 ]
Balmora Expansion versie 1.4Eranum schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:44:
[...]
Welke mod is dat precies, zit zelf namelijk altijd erg graag in Balmora. Een uitbreiding daar zou dus erg handig zijn.
Er zit een waanzinnig gave Vampire city onder Balmora. Hier kun je nieuwe armours kopen. Daar zitten een paar hele mooie bij. Ik vind deze expansion echt een hele mooie aanrader.
Verwijderd
Zag em voor 5 euri bij Dynabyte (net als Bloodmoon, trouwens).Getah schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:11:
Misschien handig om erbij te vermelden dat je Tribunal geïnstalleerd moet hebbenKom ik net achter namelijk. Jammer dat ik die niet heb...
Ja die uitbreidingen kan je op veel plekken kopen voor 5 euro. Ik ben eigenlijk opzoek naar de originele versie, want m'n cd is beschadigd, dus kan niet meer installeren en spelenVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:43:
[...]
Zag em voor 5 euri bij Dynabyte (net als Bloodmoon, trouwens).
Verwijderd
ik moet ebony smokkelen voor odral helvi (in caldera) naar drinar varyon (ald'ruhn)
maar met de imperial legion guest heb ik drinar afgemaakt.
nou zegt helvi dat hij nou een ander contact moet hebben maar dan kom ik niet echt verder.
ben ook al naar curio in vivec geweest maar die zegt dat ik nog niet klaar ben met helvi helpen.
ik heb al bij UESP gekeken maar daar werd ik ook niks wijzer.
dus heeft iemand hier de oplossing?
Kun je misschien beter de GotY versie zoeken? Dan heb je meteen Morrowind, Tribunal en Bloodmoon als ik me niet vergisHaan schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:51:
[...]
Ja die uitbreidingen kan je op veel plekken kopen voor 5 euro. Ik ben eigenlijk opzoek naar de originele versie, want m'n cd is beschadigd, dus kan niet meer installeren en spelen
Verwijderd
De GotY versie??? Dat is dus de alles in 1 variant?Getah schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:30:
[...]
Kun je misschien beter de GotY versie zoeken? Dan heb je meteen Morrowind, Tribunal en Bloodmoon als ik me niet vergis
Aha the game of the year edition.... Op die fiets,
iemand een idee waar die te vinden is?
Hmm alleen XBOX, das wel balen,
er is dus geen variant voor de pc?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 11:44 ]
Ben trouwens weer eens aan een battlemage begonnen:
Race: Breton
Specialize: Magic
Favorite Attributes: Intelligence, Willpower
Major Skills: blunt weapon, mysticism, enchant, heavy armor, acrobatics
Minor Skills: destruction, conjuration, restoration, spear, armorer
Sign: The Apprentice or The Mage
Ben nu lvl 12 ofzo, warlock in mageguild en bezig met mainquest
Hail Mark en Recall
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 14:26 ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Ik heb nooit gesnapt wat mark en recall nou doen, is dat dat je naar een bepaald punt terug teleport ofzo?Shapeshifter schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:23:
Dan hoef je dat ook niet te melden
Ben trouwens weer eens aan een battlemage begonnen:
Race: Breton
Specialize: Magic
Favorite Attributes: Intelligence, Willpower
Major Skills: blunt weapon, mysticism, enchant, heavy armor, acrobatics
Minor Skills: destruction, conjuration, restoration, spear, armorer
Sign: The Apprentice or The Mage
Ben nu lvl 12 ofzo, warlock in mageguild en bezig met mainquest
Hail Mark en Recall![]()
Ja, met Mark markeer je de spot waar je weer naar terug zou willen en recall is de spell waarmee je terug gaat, maar het is niet handig in steden, maar wel voor dungeons, omdat je ook een spel hebt die je terug zet naar de eerste de beste temple en die zijn altijd in stedenHTT-Thalan schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:34:
[...]
Ik heb nooit gesnapt wat mark en recall nou doen, is dat dat je naar een bepaald punt terug teleport ofzo?
Dus als ik die moon and star ring weer es moet gaan halen, hoef ik maar 1 keer te reizen. Hm. Niet slecht. Ik speel het spel al zo lang en dit wist ik nietcardinal808 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:43:
[...]
Ja, met Mark markeer je de spot waar je weer naar terug zou willen en recall is de spell waarmee je terug gaat, maar het is niet handig in steden, maar wel voor dungeons, omdat je ook een spel hebt die je terug zet naar de eerste de beste temple en die zijn altijd in steden
Wat bij mij wel goed werkte was die boots of blinding speed zien te krijgen, en dan samen met de travel-stained pants gebruiken. Vliegend rennen met +200 punten op speed. Dan ga je hard. Je ziet wel niks, maar omdat je zo hoog loopt kun je gewoon op de kaart kijken in welke richting je vliegt, en als je er ongeveer bent trek je die boots weer uit.
Verwijderd
Voor zover ik weet is er wel een GotY versie uitgekomen voor de pc, maar die waren toen al vrij schaars, dus ik denk dat het makkelijker is om Morrowind + Tribunal + Bloodmoon ergens los te vinden, dan om de GotY te vinden. Maar misschien dat je online meer geluk hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 08:50:
iemand een idee waar die te vinden is?
Hmm alleen XBOX, das wel balen,
er is dus geen variant voor de pc?
Ik gebruik Mark en Recall eigenlijk vooral om grote hoeveelheden loot te verplaatsen van een willekeurige dungeon naar mijn (zelfgemaakte) hide out. Helemaal makkelijk om Mounhold (Tribunal) helemaal leeg te plunderen, gewoon alles op een stapel ergens neerleggen, en dan als je alles bij elkaar hebt, alles oppakken en met een encumbrance van richting the 10.000 met recall alles in een keer in je hide outcardinal808 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:43:
Ja, met Mark markeer je de spot waar je weer naar terug zou willen en recall is de spell waarmee je terug gaat, maar het is niet handig in steden, maar wel voor dungeons, omdat je ook een spel hebt die je terug zet naar de eerste de beste temple en die zijn altijd in steden
Travel-stained pants? Waar vind ik die en wat doet die precies?HTT-Thalan schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:01:
Wat bij mij wel goed werkte was die boots of blinding speed zien te krijgen, en dan samen met de travel-stained pants gebruiken. Vliegend rennen met +200 punten op speed. Dan ga je hard. Je ziet wel niks, maar omdat je zo hoog loopt kun je gewoon op de kaart kijken in welke richting je vliegt, en als je er ongeveer bent trek je die boots weer uit.
Complete Map van Vvardenfell (3MB) en Mournhold (0,6MB)
Heeft mij erg geholpen, ik ben de kaart kwijt.
Ik zal straks wat plaatjes van mijn mannetje posten.
edit: zijn er plugins waarbij je een bodyguard hebt net zoals in mournmold ik vond dit erg handig!
ook zou ik graag een huis willen hebben, heeft iemand daar een plugin voor?
alvast bedankt!
[ Voor 24% gewijzigd door Koekje op 11-03-2005 22:12 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Tribunal Holy armor. In totaal 100% charmeleon. telekenesis, light en nog wat andere dingen die ik vergeten ben. Enchantments zelf gedaan.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Verwijderd
Er zijn heel veel huisjes te vinden. Moet je maar eens op de verschillende mod sites kijken. Welke mij heel goed zijn bevallen zijn bijvoorbeeld 'A good place to stay' en 'Artuzu'. Niet zo goed als mijn eigen hide out natuurlijk, maar tochKoekje schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:05:
edit: zijn er plugins waarbij je een bodyguard hebt net zoals in mournmold ik vond dit erg handig!
ook zou ik graag een huis willen hebben, heeft iemand daar een plugin voor?
alvast bedankt!
• Morrowind Summit
• TheLys
• The Unforgotten Realms
Van daar uit kun je waarschijnlijk zelf ook wel meer mods vinden. Ik meen dat TheLys in ieder geval een mod heeft met een soort van bodyguard. Als je iets zoekt, zijn de officiele Elder Scrolls forums ook een goede plek om te zoeken.
• De officiele forums
WoW, hoe heb je dat gedaan 100% chameleon is dat een speciaal item dat zoveel kan hebben?
En bedankt voor de links henkie.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Nee, het effect telt op. Dus ik heb op de meeste dingen max charmeleon gedaan zodat het totaal 100% is. Je kan dan gewoon mensen gaan meppen zonder dat ze iets terug doen.Koekje schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:16:
[...]
WoW, hoe heb je dat gedaan 100% chameleon is dat een speciaal item dat zoveel kan hebben?
En bedankt voor de links henkie.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ik heb een huisje gevonden écht een aanrader! ''Kahleigh's Retreat''
Een bodyguard plugin heb ik nog niet echt uitgetest.
[ Voor 20% gewijzigd door Koekje op 12-03-2005 22:52 ]
ik heb eigenlijk nooit een verschil gemerkt met spelen als je da ding op 100 zet, maar da zal wel komen doordat ik het redelijk laat pas omhoog heb gezet (level 64 ofzo).Koekje schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:50:
Ik heb het spel eens op ''hard'' (100) gezet voor de gein, ik ben best wel een hoog level 42 , maar het is écht niet te doen het spel dan, ik kon niet eens een 3x imperial soldier aan.(uiteindelijk wel gelukt->1 volledig kapot geslagen armor +25 potions minder)
Das inderdaad een mooi huisje op de rotswand achter de mageguild bij caldera. ik vind zelf "Lakeside retreat" ook heel mooi, het enige nadeel is dat je daart geen teleport ring bij krijgt. Maar dat was zo opgelost met mark recall.Koekje schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:50:
Ik heb een huisje gevonden écht een aanrader! ''Kahleigh's Retreat''
Travelstained pants is een van de gifts die je van de geesten krijgt in de moon-en-star grot wanneer je die ring moet gaan halen. Met die broek kun je een een spell doen waarmee je een minuutje op het gemakje door de lucht kan lopen, al gaat het niet snel. Als je die combineert met de "boots of blinding speed" die je bij een of andere handelaar kan krijgen als je hem naar de kust brengt, kun je dus razendsnel (+200 speed) door de lucht rennen. Dat je letterlijk geen reet meer ziet (blinding speed is blinding speedVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:41:
[...]
Voor zover ik weet is er wel een GotY versie uitgekomen voor de pc, maar die waren toen al vrij schaars, dus ik denk dat het makkelijker is om Morrowind + Tribunal + Bloodmoon ergens los te vinden, dan om de GotY te vinden. Maar misschien dat je online meer geluk hebt.
[...]
Ik gebruik Mark en Recall eigenlijk vooral om grote hoeveelheden loot te verplaatsen van een willekeurige dungeon naar mijn (zelfgemaakte) hide out. Helemaal makkelijk om Mounhold (Tribunal) helemaal leeg te plunderen, gewoon alles op een stapel ergens neerleggen, en dan als je alles bij elkaar hebt, alles oppakken en met een encumbrance van richting the 10.000 met recall alles in een keer in je hide out
[...]
Travel-stained pants? Waar vind ik die en wat doet die precies?
1.Weet iemand hoe/waar ik van de weerwolf curse afkom?
Door deze vloek kan ik bepaalde missies niet meer afronden, erg vervelend.
2.Waar kan ik een Summon Golden-Saint-Spell leren?
Alvast bedankt, google bood geen hulp.
edit: moet dit nou in een spoiler?
Enchant dan gewoon meteen even een net shirtje met 2 seconden 100 resist magicka, en doe in die 2 seconden even de Boots of blinding speed aan. Dan blijf je gewoon alles netjes zien, totdat je de boots weer hebt uitgetrokken. En dan kan je het weer herhalen.HTT-Thalan schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:18:
[...]
verhaaltje over boots of blinding speed etc.
Zo kom ik heel morrowind door op een lekker tempo.
1: http://www.uesp.net/morrow/bloodmoon/quest/bm_wolfcure.shtml Hier staat alles wat je nodig hebt.Koekje schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:24:
Even een snel een paar vraagjes:
1.Weet iemand hoe/waar ik van de weerwolf curse afkom?
Door deze vloek kan ik bepaalde missies niet meer afronden, erg vervelend.
2.Waar kan ik een Summon Golden-Saint-Spell leren?
Alvast bedankt, google bood geen hulp.
edit: moet dit nou in een spoiler?
2: Felen Maryon, Tel Branora Upper Tower. Hij verkoopt een heleboel krachtige (en soms unieke) summon-spells. Kost een flinke hoop geld als ik me goed herinner, maar dat kan je wel verwachten voor n Golden-Saint-spell. Ook handig om toverspreuken te vinden: http://www.uesp.net/morrow/hints/mwspellmer.shtml
Leve UESP
Ik gebruik nooit die 'spoiler'-optie.. als dit iemand irriteert, zal ik het proberen te veranderen.
Wow bedankt, de 1e had ik na nog een keer zoeken gevonden, maar die 2e thx
Heeft iemand de 'Stone Ritual' al kunnen voltooien?
Ik heb alle stenen geactiveerd maar ik krijg geen reactie van de dorp shamaan.
ik ben dus geen weerwolf meer
[ Voor 8% gewijzigd door Koekje op 15-03-2005 20:07 ]
Verwijderd
In Tribunal zitten een paar personen die je zonder truuks (stats boosten) echt niet dood krijgt - Zoals die stomme woodelf, en almalexia tegelijk met al haar hands... Zowiezo zijn goblins nog een aardige kluif op difficulty 100. Ook toen ik daar met mn L60 nord doorheen ging. Al moet ik zeggen dat met mn specialisatie op ranged weapons het spel zowiezo al meer een uitdaging wordtIkzelf speel nu ook op 100. Het verschil was wel te merken in het begin, maar het is nu een stuk leuker. Ik ben nu lvl 46, heb een outfit van de beste items in Vvardenfell, en kan alles aan. Zelfs Umbar kon ik makkelijk verslaan (paar dagen geleden ns geprobeerd), zonder trucjes, maar gewoon in direct melee. Meerdere Imperial Guards verslaan is inderdaad wat lastig, maar dat hoef ik toch nooit te doen. Ook Ordinators zijn geen probleem. Gelukkig hoor ik dat Tribunal een stuk moeilijker is, anders gaat het waarschijnlijk erg snel vervelen.
Ik heb ook een ranged figuur, de ranged skill maakt het spel een stuk moeilijker, helaas heb je (mijn mening) niet zoveel aan die skill.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:49:
[...]
In Tribunal zitten een paar personen die je zonder truuks (stats boosten) echt niet dood krijgt - Zoals die stomme woodelf, en almalexia tegelijk met al haar hands... Zowiezo zijn goblins nog een aardige kluif op difficulty 100. Ook toen ik daar met mn L60 nord doorheen ging. Al moet ik zeggen dat met mn specialisatie op ranged weapons het spel zowiezo al meer een uitdaging wordt
1. Pijlen zijn duur (en andere ranged weapons)
2. De damage is relatief laag.
Ik ben nu level 64 in marksman. Ik heb het in mijn major skills heb gedaan, leek me wel leuk een pijl en boog. Verder in het spel ben ik me gaan specialiseren in longblade, 1 klap met een claymore en vijanden zijn er geweest.
Verwijderd
Maar dat zijn maar 100 pijlen. Verder zijn pijlen ook niet zo heel duur, alleen is het vervelend dat je telkens nieuwe pijlen moet kopen/vinden.Getah schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:14:
Pijlen hoeven niet duur te zijn, want als je lid wordt van de fighters guild mag je gratis pijlen uit hun equipment chest halen
Grote plaatjes: 'view image'
level 45 'oid' Breton
[ Voor 8% gewijzigd door Koekje op 18-03-2005 14:11 ]
"Dancing for you will be much more fun if I take my clothes off"

Ja LOL
Het zijn btw waardeloze bodyguards.
Plugin: Slave_Compagnions
[ Voor 46% gewijzigd door Koekje op 18-03-2005 14:57 ]
Verwijderd
Dat maakt toch veel uit. Hoe beter de pijlen, hoe nauwkeuriger ze vliegen... Met goede pijlen, silver of ebony, kan je monsters raken die op je maximum visual range zitten als je marksman skill goed is. Dat kan je vergeten met goedkope chitin of bonemold arrows. En uiteraard geldt dat hoe verder je monsters kan raken, hoe eerder ze dood zullen zijn...Maakt het eigenlijk nog uit wat voor soort pijlen je gebruikt? Want de damage die je doet wordt toch bepaald door je boog, dus dan zou het niet uitmaken... Of is dit anders?
Verder doet een boog wel veel schade, maar daalt de damage enorm zodra de dura van je bow lager wordt. En helaas gaat dat heel snel. Maar met een daedric longbow op full dura krijg je de meeste monsters vrij snel dood.
Marksman is als main weapon overigens alleen speelbaar in combinatie met een levitate spell. Die combinatie maakt het een van de betere wapens uit het spel. Als je 120 seconds levitate (1 pt) kan casten en je hebt je marksman skill een beetje redelijk, kan je bijna iedereen in het spel wel aan.