Ik ben nu morrowind wat aan het looten. De vaults heb ik al gedaan. En de ring van pynaster weet ik ook te vinden, lord's mail heb ik al evenals chrysamere. Ook ben ik in het bezit van skullcrusher en weet ik de graftombe van die Nord te vinden. Maar nu wil ik nog wel wat meer leuke itempjes
Ik ben dus opzoek naar leuke lootcavejes en shrines, heeft iemand suggesties??
als je het tijdens de main quest nog niet volledig hebt geaan,de aru dinges buriel ground,heeft op die rots in het midden verschillende uitstekende platoos met skeleten of lijken die vaak nog best leuke items bij zich hebben.BigFast schreef op 04 augustus 2004 @ 21:49:
Ik ben nu morrowind wat aan het looten. De vaults heb ik al gedaan. En de ring van pynaster weet ik ook te vinden, lord's mail heb ik al evenals chrysamere. Ook ben ik in het bezit van skullcrusher en weet ik de graftombe van die Nord te vinden. Maar nu wil ik nog wel wat meer leuke itempjesIk ben dus opzoek naar leuke lootcavejes en shrines, heeft iemand suggesties??
Ibar-DadBigFast schreef op 04 augustus 2004 @ 21:49:
Ik ben nu morrowind wat aan het looten. De vaults heb ik al gedaan. En de ring van pynaster weet ik ook te vinden, lord's mail heb ik al evenals chrysamere. Ook ben ik in het bezit van skullcrusher en weet ik de graftombe van die Nord te vinden. Maar nu wil ik nog wel wat meer leuke itempjesIk ben dus opzoek naar leuke lootcavejes en shrines, heeft iemand suggesties??
Ik hoop voor je dat je al in ibar-dad bent geweest? Zo nee, het bevind zich ten WESTEN (das <- die kant op voor de mensen die het niet weten

click to make big
Galom Daeus
Dit is het berne hoofdkwartier en hier kun je daedric boots vinden die handig kunnen zijn. je vind deze in een dwemmer base dicht bij Uvirith grave en te noordwesten van erabenimsun camp.
Ilunibi, Carcass of the saint
hier vind je de beste handschoenen in het spel. het ligt ten noorde van gnaar mok "verborgen in het moeras"
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ah kijk, dat zijn er twee die ik nog niets wist, Galom Daeus is geloof het HQ wat je moet uitmoorden voor Telvanni
Maar die andere twee heb ik nog geen bezoek gebracht
Ty.
hieruit begrijp ik dus dat je nog niet aan de main mission bent begonnen of nog niet zo ver bent dat je echt in aanraking komt met hun. ik zal deze post wel editen als er iets te binnen schiet
Edit:
mudan grotto:
Dit is een onderwattergrot die later uitloopt in een onderwater dwemmer basis. Je kunt een sleutel vinden die naar een vault gaat die ergens achteraan in de basis zit. de schat wordt bewaakt door een dwemmer beest (geupgrade dwemmergaurd) en dan zul je de schat als het goed is vinden in een kast. het ligt onder ebonheart
Berandas:
In Berandas, de stronghold onder gnisis. Je meot zovermoglijk naar beneden. Ik weet niet meer precies hoe je er moet komen als je in berandas bent maar je moet een lijk vinden van een avonturier die de Boots of the Apostle aan heeft.
cave Assu:
Dit is een grot die pal naast Mt. Kand ligt, je moet de grot doorlopen waar je daedrics kunt verwachten en dan kom je aan het einde een gastje tegen die een staff heeft van 210.000 en bijna niets doet maar toch is ie leuk voor je verzameling, owja hij word als wizard staff geacepteerd zodat je geen wizard staff hoeft te kopen als je bij de mages guild geen geld hebt een je wil een betere staff dan die zij/hij aanbied.
als je veder nog leuke wapens wilt hebben moet je de missions doen die door de daedric stambeelden gegeven worden. je kunt ze vinden bij:
Shrine of Azura
Bal ur
yansirramus
kan ff niet op de namen komen.
en nog meer van zulke dingen
Edit:
mudan grotto:
Dit is een onderwattergrot die later uitloopt in een onderwater dwemmer basis. Je kunt een sleutel vinden die naar een vault gaat die ergens achteraan in de basis zit. de schat wordt bewaakt door een dwemmer beest (geupgrade dwemmergaurd) en dan zul je de schat als het goed is vinden in een kast. het ligt onder ebonheart
Berandas:
In Berandas, de stronghold onder gnisis. Je meot zovermoglijk naar beneden. Ik weet niet meer precies hoe je er moet komen als je in berandas bent maar je moet een lijk vinden van een avonturier die de Boots of the Apostle aan heeft.
cave Assu:
Dit is een grot die pal naast Mt. Kand ligt, je moet de grot doorlopen waar je daedrics kunt verwachten en dan kom je aan het einde een gastje tegen die een staff heeft van 210.000 en bijna niets doet maar toch is ie leuk voor je verzameling, owja hij word als wizard staff geacepteerd zodat je geen wizard staff hoeft te kopen als je bij de mages guild geen geld hebt een je wil een betere staff dan die zij/hij aanbied.
als je veder nog leuke wapens wilt hebben moet je de missions doen die door de daedric stambeelden gegeven worden. je kunt ze vinden bij:
Shrine of Azura
Bal ur
yansirramus
kan ff niet op de namen komen.
en nog meer van zulke dingen
[ Voor 118% gewijzigd door jdh009 op 05-08-2004 01:29 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Als je vergenoeg bent met verschillende missions krijg je ook genoeg leuks bij alle guilds.BigFast schreef op 05 augustus 2004 @ 00:25:
Ah kijk, dat zijn er twee die ik nog niets wist, Galom Daeus is geloof het HQ wat je moet uitmoorden voor TelvanniMaar die andere twee heb ik nog geen bezoek gebracht
Ty.
Tel Fyr al leeggeroofd? cuirass of the saviour's hide zit in de kast op het hoogste level (lock level 100) plus je kunt een duur wapen verdienen door het corprusatorium te lootenBigFast schreef op 04 augustus 2004 @ 21:49:
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Uiteraard tel fyr al gedaan. Het corprusarium nog niet, zit veel te weinig loot en met lvl zes, tentijde van het bezoek aan tel fyr, ga ik niet tussen die gastjes huppelen
Daarnaast vind ik die hammer niet zo bijzonder, kan je beter die daedric mace jatten in tel fyr. Die cuiras is erg aantrekkelijk als je Breton bent 
Heb de laatste keer tot aan de missie gespeeld dat je Hortator genoemd wordt. Ik weet dus wel "iets"
Maar dat eiland is zo groot dat je in je eentje nooit achter alle caves en dergelijke komt. Waar dus iets te halen valt 
Je vergeet de belangrijkste Daedric quest nog. Boethias Statue rebuild
Dan krijg je blue/gold- brand
Heb de laatste keer tot aan de missie gespeeld dat je Hortator genoemd wordt. Ik weet dus wel "iets"
Je vergeet de belangrijkste Daedric quest nog. Boethias Statue rebuild
Eeh wacht maar af, Je zult het eiland snel kennen hoor als je redelijk ver bent met spelen. Het enige waar ik bijna nooit kom is binnen de ghostgate. Ben je al bij de diamand mijn geweest in de buurt van ald-ruhn? het ligt tussen ghostgate en ald-ruhn en dan als goed is iets naar het zuiden
Nou euhrm vond toch wel dat ik ver was, third of fourth trial en fihters, mages en thieves -guild uitgespeeld. House Telvanni gedaan, archmage. Legion uitgespeeld Temple bijna. Alleen de Camonna tong nauwelijks gedaan, dus wat is ver
Maar indd je leert het eiland wel degelijk kennen als je ver bent, en hoe verder hoe beter je het eiland kent
En ik ben nog nooit in "Grotto nog wat " geweest, helemaal ten zuiden van Ebonheart.
En ik ben nog nooit in "Grotto nog wat " geweest, helemaal ten zuiden van Ebonheart.
Als je al bij de Fourth en Fifth Trial bent, heb je zeker weten Ilunibi al bezocht, dat is namelijk die plek waar je die Dagoth verslaat, en Corprus disease oploopt. Tegenover zijn kamer liggen inderdaad de beste handschoenen van het spel... met alleen de fantastische uitzondering die Wraithguard heet.
Ibar-dad... is dat die plek waar je dat geweldige schild kan vinden?
Oh, enne... als je die sleutels en kistjes afgaat in het Corprusarium kan je de Daedric Crescent verdienen, naar wat ik hoor is dat geen slecht wapentje....
Oh, enne... als je die sleutels en kistjes afgaat in het Corprusarium kan je de Daedric Crescent verdienen, naar wat ik hoor is dat geen slecht wapentje....
[ Voor 18% gewijzigd door ArPharazon op 06-08-2004 23:32 ]
"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion
Hallo allemaal
In afwachting van World of Warcraft toch maar weer Morrowind uit de kast gepakt.
Ik begin helemaal overnieuw, vorige keer was mijn savegame corrupt geraakt en was daardoor ontmoedigt.
Nu start ik opnieuw als Dark Elf Battlemage.
Goede keuze als ik zo even de topics doorlees (?).
In afwachting van World of Warcraft toch maar weer Morrowind uit de kast gepakt.
Ik begin helemaal overnieuw, vorige keer was mijn savegame corrupt geraakt en was daardoor ontmoedigt.
Nu start ik opnieuw als Dark Elf Battlemage.
Goede keuze als ik zo even de topics doorlees (?).
Klopt indd die cresent is erg goed, had hem twee keer
ff een mark spell doen als je in die shrine bent en zorgen dat je een almsivi (?) of divine intervention hebt
Ja Corprus had ik inderdaad. En heb ook leuk proefkonijn gespeeld in tel fyr 
Ik ben nu Breton Battlemage, vind ik persoonlijk beter, ivm 50% magicka resistent en samen met de apprentice constellation helemaal super
Ik ben nu Breton Battlemage, vind ik persoonlijk beter, ivm 50% magicka resistent en samen met de apprentice constellation helemaal super
[ Voor 24% gewijzigd door BigFast op 07-08-2004 15:15 ]
Hmm thanx, dan switch ik even 
topic ach alweer
Ik zat eerst nog in deel 3 te snuffelen.
topic ach alweer

Ik zat eerst nog in deel 3 te snuffelen.
Cool, dat ga ik ook proberen.... recall, divine, recall, divine, etc... eens zien of ik een dozijn crescents kan halenBigFast schreef op 07 augustus 2004 @ 13:36:
Klopt indd die cresent is erg goed, had hem twee keerff een mark spell doen als je in die shrine bent en zorgen dat je een almsivi (?) of divine intervention hebt
"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion
Hehe, als dat eens zou kunnen 
Ga eens kijken of ik Umbra kan verslaan met een lvl 9 breton
nee man Die wraithguard heeft wat domme powers die je zelf op kleren kunt enchanten en hij kan 2 wapens vasthouden die je normaar niet vast kunt houden woei. Ik vind de trueflame en de hopesfire (wapen van de nerevar en almelexia) veel beter qua damage.ArPharazon schreef op 06 augustus 2004 @ 23:31:
Als je al bij de Fourth en Fifth Trial bent, heb je zeker weten Ilunibi al bezocht, dat is namelijk die plek waar je die Dagoth verslaat, en Corprus disease oploopt. Tegenover zijn kamer liggen inderdaad de beste handschoenen van het spel... met alleen de fantastische uitzondering die Wraithguard heet.
Er ligt ook een Daedric helm..............ArPharazon schreef op 06 augustus 2004 @ 23:31:
Lukt je wel als je het een beetje goed aanpakt: Parlyze (120 sec of langer) hem van afstand en dan vanver weg hem neerschieten met magic en als dat op is daedric long bow met goede pijltjes en dan is hij zo dood.BigFast schreef op 07 augustus 2004 @ 15:20:
Hehe, als dat eens zou kunnen
Wat moet je er met 2? Het is mischien een leuk wapen maar ik zie het nut er nie van om er 2 te hebbenBigFast schreef op 07 augustus 2004 @ 13:36:
Klopt indd die cresent is erg goed, had hem twee keerff een mark spell doen als je in die shrine bent en zorgen dat je een almsivi (?) of divine intervention hebt
Ik ben nu bezig met wat drankjes te maken zodat ik strax voor altijd een uber gastje zal worden.

[ Voor 39% gewijzigd door jdh009 op 07-08-2004 15:39 ]
onderin staat zon ding,met zon pijp dat naar zon kleiner rondje loop,dat heb ik ook ergens in mijn huisie staan,maar waar dient het eigenlijk voor ?
Das een tool om drankjes mee te maken als ik denk wat je bedoelt.
trueflame en hopesfire heb ik nog niet, dus Sunder is verreweg het beste wapen tot nu toe. Naar wat ik gehoord heb is Sunder qua damage/attackspeed-verhouding zelfs nog beter trueflame en hopesfire.jdh009 schreef op 07 augustus 2004 @ 15:31:
[...]
nee man Die wraithguard heeft wat domme powers die je zelf op kleren kunt enchanten en hij kan 2 wapens vasthouden die je normaar niet vast kunt houden woei. Ik vind de trueflame en de hopesfire (wapen van de nerevar en almelexia) veel beter qua damage.
Maar ik zou het bewonderen als je een handschoen kan maken die net zo goed is als Wraithguard, aangezien het, constant shield erbij gerekend, meer armor heeft dan de fist of Randagulf, en ook de andere abilities zijn redelijk handig: 20 pts reflect, 50 pts blight resistance (al is die onnodig aangezien je toch al immune bent tegen de tijd dat je hem krijgt) en 10 pts resistance teen magicka, shock, fire, frost en poison... als je dat in een handschoen, of zelfs een set van shirt en broek, krijgt zou ik dat wel knap vinden.
Nee, Wraithguard zal altijd mijn beste handschoen blijven.... alleen jammer dat je 200 hp moet opofferen voor de 2e wraithguard. Voor de linkerhand blijf ik wel bij Randagulf
Heb nu die mudan Grotto/Dwemer outpost (??) leeggehaald, ben in alle twee die torens/vaults geweest en heb die leeggehaald. Heb ik nu alles wat daar te halen valt, Dragonbone cuirass en allerhande dwemer artifacts. Of heb ik iets gemist??
als je de vaults hebt leeggehaald heb je alles wat belangrijk is.BigFast schreef op 08 augustus 2004 @ 17:00:
Heb nu die mudan Grotto/Dwemer outpost (??) leeggehaald, ben in alle twee die torens/vaults geweest en heb die leeggehaald. Heb ik nu alles wat daar te halen valt, Dragonbone cuirass en allerhande dwemer artifacts. Of heb ik iets gemist??
Eeh waaorm doe je het niet, je maakt gewoon wat ringen met constant effect restore 2-7 healt a sec of je draagt het sterkste shielt restore 10 a sec en je merkt nie eens dat je die 200 mist (zorgt dat je altijd 100 of meer over hebt)ArPharazon schreef op 08 augustus 2004 @ 02:53:
[...]
trueflame en hopesfire heb ik nog niet, dus Sunder is verreweg het beste wapen tot nu toe. Naar wat ik gehoord heb is Sunder qua damage/attackspeed-verhouding zelfs nog beter trueflame en hopesfire.
Maar ik zou het bewonderen als je een handschoen kan maken die net zo goed is als Wraithguard, aangezien het, constant shield erbij gerekend, meer armor heeft dan de fist of Randagulf, en ook de andere abilities zijn redelijk handig: 20 pts reflect, 50 pts blight resistance (al is die onnodig aangezien je toch al immune bent tegen de tijd dat je hem krijgt) en 10 pts resistance teen magicka, shock, fire, frost en poison... als je dat in een handschoen, of zelfs een set van shirt en broek, krijgt zou ik dat wel knap vinden.
Nee, Wraithguard zal altijd mijn beste handschoen blijven.... alleen jammer dat je 200 hp moet opofferen voor de 2e wraithguard. Voor de linkerhand blijf ik wel bij Randagulf
Ik vind mezelf weer intresse in dit spel verliezen :x,maar het heeft toch erg veel opties
maar met games zoals coh and unreal 2 (mijn nieuwe game) heb ik weinign tijd voor morrowind :x en dat is jammer.
Daar had ik eerst ook last van.
Ik accepteer nu 1 of 2 quests tegelijk, anders wordt je gek van het werk zoals ik vorige keer.
Ook als je naar een doel loopt en je ziet weer een ventje staan gewoon voorbij crossen anders ben je weer een side-side quest aan het doen.
En die komen later wel als je je opdracht klaar hebt.
Ik accepteer nu 1 of 2 quests tegelijk, anders wordt je gek van het werk zoals ik vorige keer.
Ook als je naar een doel loopt en je ziet weer een ventje staan gewoon voorbij crossen anders ben je weer een side-side quest aan het doen.
En die komen later wel als je je opdracht klaar hebt.
Crap, zit ik lekker te surfen, kom ik dit topic tegen, krijg ik weer zin in het spel. 
* Gaius mount de iso's maar weer en gaat zoeken naar de benodigde plug-ins.

* Gaius mount de iso's maar weer en gaat zoeken naar de benodigde plug-ins.
Anoniem: 41542
Mount de iso's? Het spel kost maar 8 euro in de winkel (even de expansions buiten beschouwing gelaten). Dat lijkt me toch niet zoveel geld om uit te geven aan een spel waar je veel plezier aan hebt beleefd.Thufir_Hawat schreef op 09 augustus 2004 @ 15:45:
Crap, zit ik lekker te surfen, kom ik dit topic tegen, krijg ik weer zin in het spel.
* Anoniem: 41542 mount de iso's maar weer en gaat zoeken naar de benodigde plug-ins.
Maar goed, ik zou eigenlijk de moraalridder niet moeten spelen, ik heb zelf ook veel spellen als iso.
Ik heb destijds nog het volle pond aan zowel het spel als de expansions uitgegeven en het was iedere cent volledig waard.Anoniem: 41542 schreef op 09 augustus 2004 @ 16:27:
[...]
Mount de iso's? Het spel kost maar 8 euro in de winkel (even de expansions buiten beschouwing gelaten). Dat lijkt me toch niet zoveel geld om uit te geven aan een spel waar je veel plezier aan hebt beleefd.
Maar goed, ik zou eigenlijk de moraalridder niet moeten spelen, ik heb zelf ook veel spellen als iso.
Ik heb er echter nu iso's van getrokken, zodat ik de cd's netjes in het hoesje kan laten zitten en daarmee de kans op beschadiging minimaliseer. Alleen jammer dat de originele map nogal versleten is, bij de vouw begint ie door te scheuren. Gelukkig zat er nog 1 bij Tribunal.
ISO's zijn niet per definitie illegaal.
Ik heb een iso gemaakt van het orgineel zodat de cd mijn pc niet vertraagd (explorer open en hij spint de cd op...dat soort stylings) en ik dus gewoon zonder cd kan spelen.
Ik heb een iso gemaakt van het orgineel zodat de cd mijn pc niet vertraagd (explorer open en hij spint de cd op...dat soort stylings) en ik dus gewoon zonder cd kan spelen.
Anoniem: 9942
Heb nu de St Nerevar's Armor plugin gedownload, er een kleine plugin omheen geschreven om hem als beloning voor het voltooien van de main quest te krijgen (en het qua sterkte tussen een ebony en een daedric armor in te laten zitten, het was eerst veel te sterk), en de main quest voltooid met als gevolg dat mijn character nu in dat armor rondloopt 
Nu kan ik dit volledige armor enchanten. Robes en Skirts zijn natuurlijk uit den boze omdat die over het armor heen zitten, maar wel mogelijk zijn:
Exquisite Amulet - 120 enchantment points
tweemaal Exquisite Ring - 2x120
Exquisite belt - 40
Exquisite Shirt - 60
Exquisite Pants - 60
en dan natuurlijk alle onderdelen van het armor zelf:
Pauldrons - 2x10
Shield - 250
Boots - 50
Cuirass - 60
Greaves - 40
Gauntlets - 2x50
Helmet - 100
De vraag is, wat zet ik erop? Mijn character is een warrior-mage met genoeg mana.
Een van de twee ringen wordt Marara's ring, zo'n goede enchantment kan ik zelf toch niet maken. Op dit moment loop ik nog rond met Moon-and-Star, maar die is wel aan vervanging toe. Een echt goed amulet heb ik nog niet, hoewel ik wanneer ik het mages guild volbreng Trebonius' amulet "krijg", wat wel lekker combineert met Marara's ring.
In ieder geval krijgt een van de twee pauldrons een constant effect slowfall van een paar punten, en de andere misschien een Night-Eye ofzo. Verder krijgen de greaves water breathing en een paar punten swift swim.
Verdere wensen:
- Zeker 20 punten constant effect fortify strength. Randagalf's fists moeten tenslotte vervangen worden. De 20 punten agility van de andere fist zit ik minder mee, maar ook die mogen best vervangen worden als er ruimte over is
- Een jump 100 pnts, cast when used.
- constant effect 10 pnts restore health op het shield.
Maar goed, wat verder? Fortify attributes? Intelligence, luck, endurance en personality zijn wel hoog genoeg op 100. Strength wil ik minstens op 120 hebben, agility is ook leuk voor combat. Mijn willpower mag nog wel wat omhoog om wat vaker paralysis te resisten enzo, maar echt essentieel is dat niet, en op zich is speed op 100 ook wel goed (hoewel, echt hoge speed is ook wel leuk - misschien daar helm, cuirass, boots en greaves voor gebruiken om er in totaal 100 punten in te stoppen). Misschien dat wat fortify long blade skill nuttig is, maar ook daar heb ik nooit echt veel behoefte aan gehad (behalve bij Gaenor, maar daar helpen potions beter). Wat misschien een idee is, is om de stats op 100 te laten maar bijna alle enchantment points te gebruiken voor constant effect sanctuary om zo een groot deel van alle hits te dodgen?
Hebben jullie nog leuke ideeen voor enchantments?
Nu kan ik dit volledige armor enchanten. Robes en Skirts zijn natuurlijk uit den boze omdat die over het armor heen zitten, maar wel mogelijk zijn:
Exquisite Amulet - 120 enchantment points
tweemaal Exquisite Ring - 2x120
Exquisite belt - 40
Exquisite Shirt - 60
Exquisite Pants - 60
en dan natuurlijk alle onderdelen van het armor zelf:
Pauldrons - 2x10
Shield - 250
Boots - 50
Cuirass - 60
Greaves - 40
Gauntlets - 2x50
Helmet - 100
De vraag is, wat zet ik erop? Mijn character is een warrior-mage met genoeg mana.
Een van de twee ringen wordt Marara's ring, zo'n goede enchantment kan ik zelf toch niet maken. Op dit moment loop ik nog rond met Moon-and-Star, maar die is wel aan vervanging toe. Een echt goed amulet heb ik nog niet, hoewel ik wanneer ik het mages guild volbreng Trebonius' amulet "krijg", wat wel lekker combineert met Marara's ring.
In ieder geval krijgt een van de twee pauldrons een constant effect slowfall van een paar punten, en de andere misschien een Night-Eye ofzo. Verder krijgen de greaves water breathing en een paar punten swift swim.
Verdere wensen:
- Zeker 20 punten constant effect fortify strength. Randagalf's fists moeten tenslotte vervangen worden. De 20 punten agility van de andere fist zit ik minder mee, maar ook die mogen best vervangen worden als er ruimte over is
- Een jump 100 pnts, cast when used.
- constant effect 10 pnts restore health op het shield.
Maar goed, wat verder? Fortify attributes? Intelligence, luck, endurance en personality zijn wel hoog genoeg op 100. Strength wil ik minstens op 120 hebben, agility is ook leuk voor combat. Mijn willpower mag nog wel wat omhoog om wat vaker paralysis te resisten enzo, maar echt essentieel is dat niet, en op zich is speed op 100 ook wel goed (hoewel, echt hoge speed is ook wel leuk - misschien daar helm, cuirass, boots en greaves voor gebruiken om er in totaal 100 punten in te stoppen). Misschien dat wat fortify long blade skill nuttig is, maar ook daar heb ik nooit echt veel behoefte aan gehad (behalve bij Gaenor, maar daar helpen potions beter). Wat misschien een idee is, is om de stats op 100 te laten maar bijna alle enchantment points te gebruiken voor constant effect sanctuary om zo een groot deel van alle hits te dodgen?
edit:
]Zie net dat 100% sanctuary maar 500 enchantment points kost... Is wel een mooie manier om geheel immuun te worden voor physical attacks. Wordt het spel alleen misschien een beetje saai van
]Zie net dat 100% sanctuary maar 500 enchantment points kost... Is wel een mooie manier om geheel immuun te worden voor physical attacks. Wordt het spel alleen misschien een beetje saai van
Hebben jullie nog leuke ideeen voor enchantments?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 10-08-2004 17:18 ]
Ik heb het hele spel met plezier gedaan, tot het moment dat dit gebeurde:
Ik heb Dagoth Ur verslagen, maar niemand schijnt het iets uit te maken! Ik krijg je Journal Update maar Vivec zegt nogsteeds: je moet ome Dahoth zo en zo verslaan
Wat mij opvalt is dat het rode rook dat uit de uit elkaar brokkelende New God komt, vast komt te zitten. Heb je opeens zown rookpluim in de lucht, misschien loopt de quest hier vast? Azura ben ik hierna ook niet tegengekomen...
Als iemand dit kent of weet wat ik nog moet doen, vertel me het dan alstublieft!
De Wise Women van Ursilika camp (oid) zegt dat ik nog met de Temple Archmaster moet praten, terwijl ik dit al heb gedaan. Als ik er weer heenga begint hij te zeuren of ik wel ff een side-quest wil doen, de Four Corners of Deadra (oid). Moet ik dit misschien eerst doen? lijkt mij niet het geval omdat Dagoth Ur al ligt te stinken in het lava, en Azura mij gewoon ff de cut scene moet laten zien...
Help me out please:) Thankz
Ik heb Dagoth Ur verslagen, maar niemand schijnt het iets uit te maken! Ik krijg je Journal Update maar Vivec zegt nogsteeds: je moet ome Dahoth zo en zo verslaan
Als iemand dit kent of weet wat ik nog moet doen, vertel me het dan alstublieft!
De Wise Women van Ursilika camp (oid) zegt dat ik nog met de Temple Archmaster moet praten, terwijl ik dit al heb gedaan. Als ik er weer heenga begint hij te zeuren of ik wel ff een side-quest wil doen, de Four Corners of Deadra (oid). Moet ik dit misschien eerst doen? lijkt mij niet het geval omdat Dagoth Ur al ligt te stinken in het lava, en Azura mij gewoon ff de cut scene moet laten zien...
Help me out please:) Thankz
Heb je wel het hart van Lorkhan kapot geslagen?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Heb je na het verslaan van Dagoth Ur direct een teleporation spell gebruikt om weg te komen? Azura zie je namelijk pas wanneer je de kamer van Dagoth Ur verlaten hebt via de deur en een stukje verder de gang in gelopen bent...Als iemand dit kent of weet wat ik nog moet doen, vertel me het dan alstublieft!
hantheman.tk schreef op 10 augustus 2004 @ 17:21:
Heb je wel het hart van Lorkhan kapot geslagen?
Proton: Als ik weer naar boven ren, richting de kamer van Dagoth, dan is die ronde deur dicht... Kan ik hem ergens openen?
[ Voor 21% gewijzigd door Gamo op 10-08-2004 17:24 ]
Ergens dichtbij (aan een stuk rechtopstaande pijp als ik het me goed herinner) zit zo'n hendel zoals je wel vaker nodig hebt om dwemer deuren te openen...
En daar was Azura en de Cut Scene! Ik was idd weggeteleporteerd nadat ik zag dat er niets in de Dagoth Ur kamer meer was, maar ik had moeten doorlopen. THANKS M8! I OWE YOU ONE!Anoniem: 9942 schreef op 10 augustus 2004 @ 17:27:
Ergens dichtbij (aan een stuk rechtopstaande pijp als ik het me goed herinner) zit zo'n hendel zoals je wel vaker nodig hebt om dwemer deuren te openen...
Go with Azura's blessing, sera
Dat filmpje aant het eind van de main quiest is mooi,nog meer filmpjes ingame of aleen bij de intro en main quest finish ??
Anoniem: 23522
MQ halverwege ook nog een keer geloof ik...Anoniem: 115621 schreef op 10 augustus 2004 @ 22:29:
Dat filmpje aant het eind van de main quiest is mooi,nog meer filmpjes ingame of aleen bij de intro en main quest finish ??
yup als je de moon en star oppakt, das de mooiste van allemaal. Je hebt ook nog filmpjes als je weerwolf bent die zijn veel mooier kwa kwaliteit. maar dis alleen in bloodmoon
[ Voor 73% gewijzigd door jdh009 op 11-08-2004 02:10 ]
Als je naar Azura's shrine gaat in Halamayon dan geeft ze je een quest, en daar zit ook zown hip filmpje bij
Hmm, ik denk dat ik maar weer ga beginnen met morrowind. Daarom heb ik maar even een nieuw huisje voor mezelf gemaakt
.
Screenshots:

Nee, het is niet de voorste, maar die daarachter

Van wat dichterbij, heb het niet erg gedetailleerd, besteed ik niet zoveel aandacht aan

En dit krijg je als je binnen stapt. Meteen een scamp. Daar verkoop ik dingetje's, zodat ik niet naar Caldera hoef
Links heb je dan een kelder (lees: slaapkamer) en rechts een showroom.

De slaapkamer, staan ook nog wat kastje's en tafeltjes bij.

De showroom, beetje uitgebreid groot

Trap naar de nooduitgang bovenuitgang

Mijn storeroom, staan 25 kasten om wat in op te bergen (1000 pounds each
)
Screenshots:

Nee, het is niet de voorste, maar die daarachter

Van wat dichterbij, heb het niet erg gedetailleerd, besteed ik niet zoveel aandacht aan

En dit krijg je als je binnen stapt. Meteen een scamp. Daar verkoop ik dingetje's, zodat ik niet naar Caldera hoef
Links heb je dan een kelder (lees: slaapkamer) en rechts een showroom.

De slaapkamer, staan ook nog wat kastje's en tafeltjes bij.

De showroom, beetje uitgebreid groot

Trap naar de nooduitgang bovenuitgang

Mijn storeroom, staan 25 kasten om wat in op te bergen (1000 pounds each
ik heb de game vorige week gekocht voor €5,- bij de makro (groothandel)
ik ben nu bij de fighters guild en heb de ratten gekilled, maar ik heb eigenlijk geen zin om verder te spelen..... want ik vind et nu nog allemaal saai enzo... word dit anders?
ik ben nu bij de fighters guild en heb de ratten gekilled, maar ik heb eigenlijk geen zin om verder te spelen..... want ik vind et nu nog allemaal saai enzo... word dit anders?
offtopic:
Ik ben nieuw in het RPG genre
[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 11-08-2004 11:25 ]
Ja... Die rattenquest is natuurlijk niet de meest inspirerende opdracht, naarmate je hoger in een guild komt worden de quests over het algemeen complexer en interessanter. Maar ik vrees dat als je die ratten-quest (wat kost het, 5 minuten?) al saai vindt, dat andere quests je misschien niet meer gaan bevallen... Sommigen kosten namelijk wel wat meer tijdik ben nu bij de fighters guild en heb de ratten gekilled, maar ik heb eigenlijk geen zin om verder te spelen..... want ik vind et nu nog allemaal saai enzo... word dit anders?
Spel moet even op gang komen.
Vooral omdat je overal slap in bent.
Het is leuk om hier en daar een onbekende grot in te duiken en dan leuke spulletjes te vinden.
Je hebt een hoop vrijheid, dat maakt het ook wel leuk.
Doe je dat met die kit die erbij zit?
Vooral omdat je overal slap in bent.
Het is leuk om hier en daar een onbekende grot in te duiken en dan leuke spulletjes te vinden.
Je hebt een hoop vrijheid, dat maakt het ook wel leuk.
Leuk! maar nogal een donker hol zegHans1990 schreef op 11 augustus 2004 @ 11:24:
Hmm, ik denk dat ik maar weer ga beginnen met morrowind. Daarom heb ik maar even een nieuw huisje voor mezelf gemaakt.
Screenshots:
Doe je dat met die kit die erbij zit?
[ Voor 89% gewijzigd door Gman op 11-08-2004 12:30 ]
Dat donker hol komt vanwege de lichtgevenheid die ik gebruik met spelen. En ja, ik doe alles met Construction Set. (is voor zover ik weet ook de enigste applicatie die je ervoor kan gebruiken).
Je moet je verdiepen in de wereld: lees de conversaties echt, lees ook eens in de boeken die je vindt, ... Gewoon domweg quest na quest afhandelen (hack 'n' slash) gaat inderdaad vervelen. En je moet ook nog wat geduld hebben. Zoals gezegd komt het wat traag op gang. Er zijn ook vele side quests en niets houdt je tegen om gewoon wat te gaan rondwandelen en zien wat je tegenkomt.RMB schreef op 11 augustus 2004 @ 11:25:
ik heb de game vorige week gekocht voor €5,- bij de makro (groothandel)
offtopic:
* TaXaN houdt tijdens het wandelen nog altijd regelmatig halt om bij het vallen van de avond wat naar de lucht te kijken...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Laat ik er ook nog maar eens een screenshot bijzetten: Mijn character in het Nerevar's Armor (een retextured Her Hands armor):

Dat ziet er erg goed uit!Anoniem: 9942 schreef op 11 augustus 2004 @ 14:14:
Laat ik er ook nog maar eens een screenshot bijzetten: Mijn character in het Nerevar's Armor (een retextured Her Hands armor):
[afbeelding]
Zou je die gewijzigde plug-in online willen gooien en delen met ons? Ah toe nou?
Trouwens Hans1990, ik heb zelf ook een huisje gemaakt, in Caldera. Om de simpele reden dat dit zeer centraal gelegen is, je zit bij creeper en middels de index-plug-in kun je ook direct naar alle forten toe of je pakt de mage-guild zelf. Zeer centrale plaats.
Ik zal zo wel wat screenshots plaatsen, en ja, die zijn ook donker
Heb alles gedaan in het spel wat je maar kon doen en bereiken, was ook zeer actief vroeger op morrowind.nl boards.Maar die zijn nu dood en het is alweer een jaar geleden dat ik Morrowind heb gespeeld, maar door deze topic ga ik ff overnieuw beginnen.
Op het mment,ben ik meer in de cs set bezig dan gamen in morrowind,ik ben bezig met een kleine winkel in vivec,die ook quests gaat krijgen,en ook wil ik iets implementen dat je eigenaar van de shop kunt worden.
Moet nog even kijken of de readme van die plugin dat toestaat - denk niet dat dat een probleem is overigens. Ik zal hem online gooien als ik weer achter mijn eigen PC zit - 2 weekjes geduld dusZou je die gewijzigde plug-in online willen gooien en delen met ons? Ah toe nou?
Sinds vanavond ben ik weer bezig met Morrowind.
Toch wel een leuk spel (
) en verslavend.
Een tijdje terug had ik een paar plaatjes van een Plugin gezien die een huis maakte, waar je dan alle wapens en armors in kon verzamelen.
Die armors kon je op poppen zetten dacht ik.
Maar hoe heet die plugin nu, ik had al wel wat gezocht, maar ik kon niks vinden.
Kwam trouwen nog op de officiele morrowind site tegen dat je nu Arena gratis kan downen.
Klik hier.
Toch wel een leuk spel (
Een tijdje terug had ik een paar plaatjes van een Plugin gezien die een huis maakte, waar je dan alle wapens en armors in kon verzamelen.
Maar hoe heet die plugin nu, ik had al wel wat gezocht, maar ik kon niks vinden.
Kwam trouwen nog op de officiele morrowind site tegen dat je nu Arena gratis kan downen.
Klik hier.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
euh thx,maar dat wisten wwe al een tijdje :x hebben ze gedaan om het 10 jarig bestaan van de elderscrolls te vieren
Ohw, nu overleven we ook wel weer.
Normaal kom ik nooit op die site eigenlijk, alleen nu had ik de patches nodig, dus.
Normaal kom ik nooit op die site eigenlijk, alleen nu had ik de patches nodig, dus.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
wat doed die ring precies,want ik hem ook een ring,maar alles wat die doed is me in een vampier veranderen.Zat in een of andere plugin.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 17-08-2004 21:13 ]
Anoniem: 23522
Hij maakte vooral mijn tegenstander snel dood en gaf mij leven... (drain life & health). Maar het is niet de pluginring.Anoniem: 115621 schreef op 17 augustus 2004 @ 21:12:
wat doed die ring precies,want ik hem ook een ring,maar alles wat die doed is me in een vampier veranderen.Zat in een of andere plugin.
Gister ben ik wat bezig geweest met het editten van morrowind.ini want ik wil beter water krijgen. Maar is er ook ergens een guide of een kant en klaar bestand, zodat je het mooiste water kan krijgen?
En kan je ook de view-distance vergroten?
Iemand?Vanitas schreef op 16 augustus 2004 @ 23:30:
Er zijn veel van die huizen, zoek met Google maar eens naar Morrowind house mod en je zult binnen de kortste keren op een site vol met van die huizen komen, op dit moment werk ik zelf ook aan zo'n huis, maar het is meer een labyrinth. Zal binnenkort wel een paar nieuwe screenshots plaatsen.
Je kunt bij http://www.rpgplanet.com/morrowind veel huisjes downloaden
Is dat het huis waar je het al eerder in dit topic over had of is die al klaar?
[ Voor 51% gewijzigd door jdh009 op 18-08-2004 19:49 ]
dat mooie water krijg je door pixel shading aan te zetten bij de morrowind laucher/optionsVanitas schreef op 18 augustus 2004 @ 12:43:
Gister ben ik wat bezig geweest met het editten van morrowind.ini want ik wil beter water krijgen. Maar is er ook ergens een guide of een kant en klaar bestand, zodat je het mooiste water kan krijgen?
[...]
Iemand?
Als de videokaart (Radeon 8500 / GeForce 3 of beter) het ondersteunt.Anoniem: 115621 schreef op 18 augustus 2004 @ 20:22:
[...]
dat mooie water krijg je door pixel shading aan te zetten bij de morrowind laucher/options
met uitzondering van de geforce 4 mmx 440 (mijn kaart)Thufir_Hawat schreef op 18 augustus 2004 @ 21:21:
[...]
Als de videokaart (Radeon 8500 / GeForce 3 of beter) het ondersteunt.
de viewdistance verander je trouwens ingame via een scroll bar in options.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 18-08-2004 22:58 ]
Nog steeds hetzelfde huis, word nogal groot, ben nog bezig met een systeem van richtingaanwijzers.jdh009 schreef op 18 augustus 2004 @ 19:49:
Je kunt bij http://www.rpgplanet.com/morrowind veel huisjes downloaden
Zal straks even screenshots maken van de badruimte en de slaapkamer, vind het zelf allemaal vrij geslaagd.
Ik zeg ook "of beter" en niet "of nieuwer", aangezien de GeForce 4 MX kaartjes nog GeForce 2,5 kaartjes zijn.Anoniem: 115621 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:57:
[...]
met uitzondering van de geforce 4 mmx 440 (mijn kaart)![]()
ik probeer al een tijdje te spelen als ik morrowind er op zet crashed hij af en toe
maar als ik hem update dan start hij niet eens meer en krijg ik meteen een windows scherm dat hij gecrashed is
weet iemand hoe dat komt
(krijg ook binnenkort de 2 uitbrijdingen van een vriend misschien helpt dat wel)
maar als ik hem update dan start hij niet eens meer en krijg ik meteen een windows scherm dat hij gecrashed is
weet iemand hoe dat komt
(krijg ook binnenkort de 2 uitbrijdingen van een vriend misschien helpt dat wel)
Iseci
Ja dat weet ik, maar ik ben bezig om dat water nog beter te maken.Anoniem: 115621 schreef op 18 augustus 2004 @ 20:22:
[...]
dat mooie water krijg je door pixel shading aan te zetten bij de morrowind laucher/options
Zo staat de updaterate van het water op 20, dus over 20 seconden gaat hij pas weer bereken van hoe je de reflextie van het land ziet in het water. Dat heb ik nu op 0.00025 staan oid. En ook kun je nou meer kringeltjes zien in het water als je regent.
Allemaal van dat soort dingen.
Ik bedoel eigenlijk nog verder dan dat je in het optie menu kan gaan, je zit nog steeds tegen mist aan te kijken.Anoniem: 115621 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:57:
[...]
met uitzondering van de geforce 4 mmx 440 (mijn kaart)![]()
Nou dat valt nog best wel mee, het draait nog allemaal even soepel.hantheman.tk schreef op 19 augustus 2004 @ 12:57:
He dat is best wel interessant! Maar ik ben alleen een beetje bang dat dat een heleboel cpu-kracht vreet en dat houdt bij mij niet echt overOf valt dat wel mee?
Ik had enkel laatst een probleem dat ik binnen in huisje echt super lag had. (Nog voor het veranderde .ini bestand). Na een beetje prutsen kwam ik erachter dat dat met de muziek had te maken, lekker logisch. (was wel toeval dat ik erachter kwam, maar dat maakt niet uit
[ Voor 52% gewijzigd door Vanitas op 19-08-2004 15:20 ]
He dat is best wel interessant! Maar ik ben alleen een beetje bang dat dat een heleboel cpu-kracht vreet en dat houdt bij mij niet echt over
Of valt dat wel mee?
@TntKiller: Dat is een heel bekende 'feature' van het spel. Heb je wel de patch geïnstalleerd? Dat zou wel iets moeten schelen. Zet ook de virusscanner uit als je die hebt draaien.
@TntKiller: Dat is een heel bekende 'feature' van het spel. Heb je wel de patch geïnstalleerd? Dat zou wel iets moeten schelen. Zet ook de virusscanner uit als je die hebt draaien.
[ Voor 37% gewijzigd door Haan op 19-08-2004 12:58 ]
wtf de muziek? omgVanitas schreef op 19 augustus 2004 @ 12:55:
[...]
Ja dat weet ik, maar ik ben bezig om dat water nog beter te maken.
Zo staat de updaterate van het water op 20, dus over 20 seconden gaat hij pas weer bereken van hoe je de reflextie van het land ziet in het water. Dat heb ik nu op 0.00025 staan oid. En ook kun je nou meer kringeltjes zien in het water als je regent.
Allemaal van dat soort dingen.
[...]
Ik bedoel eigenlijk nog verder dan dat je in het optie menu kan gaan, je zit nog steeds tegen mist aan te kijken.
[...]
Nou dat valt nog best wel mee, het draait nog allemaal even soepel.
Ik had enkel laatst een probleem dat ik binnen in huisje echt super lag had.
Na een beetje prutsen kwam ik erachter dat dat met de muziek had te maken, lekker logisch. (was wel toeval dat ik erachter kwam, maar dat maakt niet uit)
Bier, Whiskey en Metal!!
Als je de muziek aanzet (ookal verschuif je dat blokje in de options maar 3 mm dan gaat het al weer goed - je hoort dan dus nog geen muziek) dan heb je geen lag meer. (ik neem maar aan dat je de muziek uit had staan, anders weet ik het ook niet) Maar je kan ook gewoon de muziek vol zetten (eigenlijk is de muziek in Morrowind best wel goed.Lord_Mithril schreef op 19 augustus 2004 @ 13:31:
[...]wtf de muziek? omgik heb daar zo'n last van gehad idd. hoe heb je het opgelost?
Net heletijd lopen zoeken naar dat huisje wat ik al eerder zei, en ik heb het gevonden (tenminste dat denk ik): Abu's Retreat. Later maar even uitproberen.
Ik heb ook nog een heleboel andere mods gevonden (was niet de bedoeling, maar ach). Dus nu heb ik naast Abu ook nog - A Good Place To Stay - LOTR weapons - Visual Pack XT - Better Heads (+2 updates) - Een uitgebreidere Firemoth missie - Gardeners of Morrowind (Bomen enzo) - Sea of Destiny - Sea of Destiny Bonus Pack.
Ik weet niet of jullie dat van SoD kennen maar het ziet (en klinkt) erg goed.
Kijk hier maar eens. Daar staat het bovenaan.
[ Voor 49% gewijzigd door Vanitas op 19-08-2004 15:34 ]
Anoniem: 31189
voor ik weg ging op vakantie (voor een maand) waren ze bezig met zo'n mod dat je een heel eigen huis (lees; gebouw) had wat je dan in delen steeds verder op kon bouwen en elke kamer had z'n eigen doel en elke kamer kon je ook weer opwaarderen ofzo
ook kon je mensen inhuren, etc
was een behoorlijk complex project... weet even niet meer hoe het heet maar iemand enig idee waar ik het over heb en of t af is gemaakt?
ook kon je mensen inhuren, etc
was een behoorlijk complex project... weet even niet meer hoe het heet maar iemand enig idee waar ik het over heb en of t af is gemaakt?
heb je de morrowind fps optimizer al geprobeerd,ik geloof dat je daarmee mist kan weghalen of de view distance nog verder kunt vergroten.
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 19-08-2004 22:58 ]
Nog niet zal het wel ff downloaden.Anoniem: 115621 schreef op 19 augustus 2004 @ 22:57:
[...]
heb je de morrowind fps optimizer al geprobeerd,ik geloof dat je daarmee mist kan weghalen of de view distance nog verder kunt vergroten.
Werkt dat nog een beetje goed?
Of wordt het dan onspeelbaar doordat hij teveel moet bereken?
Ik heb een 25 stuks Raw Ebony. Deze zijn 200 gold per stuk waard, maar ik kan nergens een trader vinden die een beetje goed betaalt. Weet iemand waar ik dit voor een aardig prijsje kwijt kan? Creeper in Caldera accepteert dit spul niet

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Je zou even moeten kijken in Mournhold (als je Tribunal hebt tenminste) daar zitten wat meer kapitaalkrachtige merchants. Dat wordt flink tillen trouwens die 25 stuks Ebony
ik had hem op bijna maximum van de fps optimizer gezet(de view distance) en het liep vrij goed(een wonder gezien mijn 3d kaart teh sox is )Vanitas schreef op 20 augustus 2004 @ 19:37:
[...]
Nog niet zal het wel ff downloaden.
Werkt dat nog een beetje goed?
Of wordt het dan onspeelbaar doordat hij teveel moet bereken?
qua damage niet, wel kan je auriel's bow proberen te krijgen: Die doet dezelfde damage als de daedric longbow, maar is een stuk lichter en mooier. Hij is alleen niet echt gemakkelijk te krijgen als je geen goede dief bent.is er nog een betere boog dan deadric longbow
De lichtste boog is natuurlijk een ring die ge-enchant is met een constant effect bound longbow spell: Die weegt slechts 0.1 encum
Wat je kan doen is de ebony door de smid in de craftmen's hall om laten zetten in een ebony armor en dat doorverkopen, of gewoon het ebony direct verkopen in de magic shop in Mournhold. Of als je geen tribunal hebt, het aanbieden aan de fine alchemist in balmora, die heeft ook redelijk veel geld. Eerst dan even briben tot hij je aardig vindt, dat scheelt in de prijs.Ik heb een 25 stuks Raw Ebony. Deze zijn 200 gold per stuk waard, maar ik kan nergens een trader vinden die een beetje goed betaalt. Weet iemand waar ik dit voor een aardig prijsje kwijt kan? Creeper in Caldera accepteert dit spul niet
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 23-08-2004 12:07 ]
das bijna het zelfde als jezelf geld geven via additem "gold".... verkoop het gewoon aan een trader die veel geld er vor geeft en je aardig vind of gebruik het om drankjes te maken
Om even terug te komen op deze reactie...
Ben een tijdje te druk geweest om verder te gaan met m'n housemod, ben er nu weer een beetje mee bezig, hier een aantal nieuwe screenshots:

Ingang van de bedroom

Bed + Bureau

Ingang van het zwembad

Hal die naar het daadwerkelijke bad loopt

Badder, badder..

Zwemmen voor gevorderden..

Een gangpad

Ingang van de bibliotheek

Bibliotheek

Conferentiegedeelte

Nog meer bibliotheek

Het zelf op te vullen gedeelte van de bibliotheek
Ik heb gekozen voor een gevulde bibliotheek om het geheel wat voller te laten lijken, denk niet dat het echt als cheat opgevat moet worden. Heb voor de puristen wel een zelf op te vullen gedeelte gecreeëerd.
Verder heeft het bad niet echt veel nut, maar vond het wel leuk om er bij te doen. Er is nog een hoop werk te doen, ben van plan om voordat ik met het toevoegen van quests begin een versie zonder quests uit te brengen, zodat mensen in ieder geval uitgebreide feedback kunnen leveren op de inrichting.
Heb nu de volgende kamers
- Entrance hall (structuur ding)
- Bedroom
- Baths
- Library
- Dining room
- Alchemy chamber (unfinished)
- 1 medium storage room
Ben van plan de volgende rooms nog toe te voegen:
- Treasury (display room voor fancy items en armor mannequins)
- Alchemy room (nodige potjes en een sorter, etc)
- Servant's quarter (complete vleugen voor de bedienden
)
- Sitting room (soort woonkamer met leuke dingen)
- Veel fancy doch nutteloze kamertjes om het geheel lavish te laten lijken
- Basement storage (paar kamers met kasten, en tonnen etc.)
- Normal storage (niet zoals de treasury, maar toch nog enigszins lavish)
- Garden (internal exterior, met wat leuke watervallen enzo)
- Teleport room (hidden, moet je dus naar zoeken, maar wel centraal zodat hij makkelijker te bereiken is)
- Aquarium (paar friendly visjes enzo, just for the eye)
- Farm ding (paar guars enzo)
Het is de bedoeling de 'estate' ook een beetje te bevolken met servants, aangezien het nogal onrealistisch is om zo'n groot ding helemaal leeg te laten staan.
Verder wil ik ook nog een paar secrets bouwen, om het toch een beetje leuk te maken om het huis te blijven exploren.
Nouja, kan vast nog wel wat bij.. gil maar met ideeën.
Het doel van deze mod is op een grootste doch praktische manier een huis voor de speler te verwezenlijken.
Natuurlijk is enige feedback aan de hand van deze screenshots / uitleg welkom.
Ben een tijdje te druk geweest om verder te gaan met m'n housemod, ben er nu weer een beetje mee bezig, hier een aantal nieuwe screenshots:

Ingang van de bedroom

Bed + Bureau

Ingang van het zwembad

Hal die naar het daadwerkelijke bad loopt

Badder, badder..

Zwemmen voor gevorderden..

Een gangpad

Ingang van de bibliotheek

Bibliotheek

Conferentiegedeelte

Nog meer bibliotheek

Het zelf op te vullen gedeelte van de bibliotheek
Ik heb gekozen voor een gevulde bibliotheek om het geheel wat voller te laten lijken, denk niet dat het echt als cheat opgevat moet worden. Heb voor de puristen wel een zelf op te vullen gedeelte gecreeëerd.
Verder heeft het bad niet echt veel nut, maar vond het wel leuk om er bij te doen. Er is nog een hoop werk te doen, ben van plan om voordat ik met het toevoegen van quests begin een versie zonder quests uit te brengen, zodat mensen in ieder geval uitgebreide feedback kunnen leveren op de inrichting.
Heb nu de volgende kamers
- Entrance hall (structuur ding)
- Bedroom
- Baths
- Library
- Dining room
- Alchemy chamber (unfinished)
- 1 medium storage room
Ben van plan de volgende rooms nog toe te voegen:
- Treasury (display room voor fancy items en armor mannequins)
- Alchemy room (nodige potjes en een sorter, etc)
- Servant's quarter (complete vleugen voor de bedienden
- Sitting room (soort woonkamer met leuke dingen)
- Veel fancy doch nutteloze kamertjes om het geheel lavish te laten lijken
- Basement storage (paar kamers met kasten, en tonnen etc.)
- Normal storage (niet zoals de treasury, maar toch nog enigszins lavish)
- Garden (internal exterior, met wat leuke watervallen enzo)
- Teleport room (hidden, moet je dus naar zoeken, maar wel centraal zodat hij makkelijker te bereiken is)
- Aquarium (paar friendly visjes enzo, just for the eye)
- Farm ding (paar guars enzo)
Het is de bedoeling de 'estate' ook een beetje te bevolken met servants, aangezien het nogal onrealistisch is om zo'n groot ding helemaal leeg te laten staan.
Verder wil ik ook nog een paar secrets bouwen, om het toch een beetje leuk te maken om het huis te blijven exploren.
Nouja, kan vast nog wel wat bij.. gil maar met ideeën.
Het doel van deze mod is op een grootste doch praktische manier een huis voor de speler te verwezenlijken.
Natuurlijk is enige feedback aan de hand van deze screenshots / uitleg welkom.
Heb er al een verhaaltje omheen verzonnen, zal het zo even uitwerken / typen. Het enige probleem is dat ik totaal geen ervaring heb met Morrowind scripting, dus dat wordt gelijk een leerproces.
Dat van een onderwater area is wel leuk op zich, maar ik had zelf een idee voor een groot grottencomplex met wat secret kamertjes er in, en natuurlijk non-respawning enemies, zodat je hem uiteindelijk wel kunt cleanen. Maarja, dat concept moet ik nog even uitwerken.
Dat van een onderwater area is wel leuk op zich, maar ik had zelf een idee voor een groot grottencomplex met wat secret kamertjes er in, en natuurlijk non-respawning enemies, zodat je hem uiteindelijk wel kunt cleanen. Maarja, dat concept moet ik nog even uitwerken.
De mogelijkheden zijn eindeloos.Anoniem: 115621 schreef op 25 augustus 2004 @ 00:12:
Kun je ook niet zoiets maken dat je een arena met respawn enemies hebt,een training zone dus.
Maar dan kun je ook gewoon van die practice dolls neer hangen. Die worden niet hostile, kunnen bijna niet dood (veel hitpoints en heel veel restore health), dus kan je er naar lieve lust op in hakken. Ik heb in mijn eigen mod er ook een zootje in gebouwd, zelfs eentje waarop je je sneak en zakkenrol kunsten kunt oefenen.Anoniem: 115621 schreef op 25 augustus 2004 @ 00:12:
Kun je ook niet zoiets maken dat je een arena met respawn enemies hebt,een training zone dus.
Ik zat er nog wel aan te denken om een grottenstelsel toe te voegen aan mijn mod, exclusief bevolkt met dremora lords en golden saints, misschien met nog een extra sterke als eindbaas. Dit is vooral om je soulgems makkelijk te kunnen vullen met golden saints. Het wordt ook zo suf om heel Morrowind af te stropen voor een paar golden saints. En voor de puristen geldt hetzelfde als voor de practice dolls geldt: Je hoeft het niet te gebruiken.
Tja, je kunt ook de "summon golden saint" kopen en dan een ring ermee enchanten. Kun je 'm tegenkomen waar je 'm wil.Anoniem: 41542 schreef op 25 augustus 2004 @ 09:48:
[...]
Maar dan kun je ook gewoon van die practice dolls neer hangen. Die worden niet hostile, kunnen bijna niet dood (veel hitpoints en heel veel restore health), dus kan je er naar lieve lust op in hakken. Ik heb in mijn eigen mod er ook een zootje in gebouwd, zelfs eentje waarop je je sneak en zakkenrol kunsten kunt oefenen.
Ik zat er nog wel aan te denken om een grottenstelsel toe te voegen aan mijn mod, exclusief bevolkt met dremora lords en golden saints, misschien met nog een extra sterke als eindbaas. Dit is vooral om je soulgems makkelijk te kunnen vullen met golden saints. Het wordt ook zo suf om heel Morrowind af te stropen voor een paar golden saints. En voor de puristen geldt hetzelfde als voor de practice dolls geldt: Je hoeft het niet te gebruiken.
beetje vervelend alleen als je 'm cast voor 30 seconden en hij blijkt een paralyzing zwaardje te hebben

Waar heb je die spell gekocht, ik kan namelijk alleen de "use-only-once" spells vinden en niet de spell die je voor vast hebt.Thufir_Hawat schreef op 25 augustus 2004 @ 10:09:
[...]
Tja, je kunt ook de "summon golden saint" kopen en dan een ring ermee enchanten. Kun je 'm tegenkomen waar je 'm wil.
beetje vervelend alleen als je 'm cast voor 30 seconden en hij blijkt een paralyzing zwaardje te hebben![]()
Er is in Tel Branora op dezelfde verdieping als waar die gekke Telvanni vrouw zit ook iemand die summon Golden Saint verkoopt.cardinal808 schreef op 25 augustus 2004 @ 11:16:
Waar heb je die spell gekocht, ik kan namelijk alleen de "use-only-once" spells vinden en niet de spell die je voor vast hebt.
Maarrehm...ze verdwijnt als ze gesummoned is en je killed haar, dat is met alle summoned beesten, dus valt er niet erg veel te looten.Thufir_Hawat schreef op 25 augustus 2004 @ 10:09:
[...]
Tja, je kunt ook de "summon golden saint" kopen en dan een ring ermee enchanten. Kun je 'm tegenkomen waar je 'm wil.
beetje vervelend alleen als je 'm cast voor 30 seconden en hij blijkt een paralyzing zwaardje te hebben![]()
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Als je wilt looten kun je naar een willekeurige deadric ruine, in de ruine de monsters killen, lichamen opruimen en naar een andere cell toe gaan. Als je weer terug naar de vorige cell toe gaat staan de monsters er weer.armageddon_2k1 schreef op 25 augustus 2004 @ 12:15:
[...]
Maarrehm...ze verdwijnt als ze gesummoned is en je killed haar, dat is met alle summoned beesten, dus valt er niet erg veel te looten.
Aangezien het hier om Golden Saints ging, ging ik er vanuit dat het om de souls ging en die kun je wel trappen met gesummonde beesten.
Sterker nog, als je op het juiste moment op de spatiebalk drukt kan je haar items ook nog krijgen - Maar mijn computer heeft de neiging daarop te crashen. En ach, in een spel als morrowind is cheaten ook echt niet nodigAangezien het hier om Golden Saints ging, ging ik er vanuit dat het om de souls ging en die kun je wel trappen met gesummonde beesten.
Ik hoop dat Meriadoc dat huis nog een keer uitbrengt, ik wil m graag hebben!
Iemand nog een plugin voor een rijke Merchant? want ik heb wat leuk armour wat ik kwijt wil voor 16k ofzo.
Ik loop al een uur te googlen maar ik vind alleen andere plugins.
Ik heb ook niet zo'n trek om die editor in te duiken, ik wil gewoon verder gamen!
Ik heb ook niet zo'n trek om die editor in te duiken, ik wil gewoon verder gamen!
[ Voor 20% gewijzigd door Gman op 29-08-2004 16:58 ]
The mudcrab, dan heb je een merchant die er standaard al in de game zit. Die heeft 10.000 per 24 uur. Dat is het meeste wat je kan hebben.Gman schreef op 29 augustus 2004 @ 16:55:
Iemand nog een plugin voor een rijke Merchant? want ik heb wat leuk armour wat ik kwijt wil voor 16k ofzo.
Creeper in Caldera met 50kGman schreef op 29 augustus 2004 @ 16:55:
Creeper in Caldera met 99M (of 9,9M :P )
Is op zich wel een leuk idee, denk dat ik even snel een merchant in een afgelegen huisje ga bouwen met veel centjes.
Zou het mogenlijk zijn een tunnel onderwater te maken,je weet wel wat ze vaak in dierentuinen hebben,zon glazen tunnel
Ik heb mods gezien waarbij ze een aquarium in een kamer hadden gebouwd, dus het zou mogelijk moeten zijn om iig een gang te maken met aan beide kanten water en visjes. Ik kan me alleen zo gauw de naam van die mod met het aquarium niet herinneren.Anoniem: 115621 schreef op 29 augustus 2004 @ 23:29:
Zou het mogenlijk zijn een tunnel onderwater te maken,je weet wel wat ze vaak in dierentuinen hebben,zon glazen tunnel
Ik zou niet weten hoe... Het water zal altijd tot een bepaalde hoogte staan, dwars door alle voorwerpen heen. Je kan dus wel een onzichtbare tunnel maken, maar het water zal daar ook gewoon in staan.Zou het mogenlijk zijn een tunnel onderwater te maken,je weet wel wat ze vaak in dierentuinen hebben,zon glazen tunnel
Maar misschien dat die aquarium mod dat opgelost heeft?