Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:35
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/garmtz/htf5.jpg

Omg... jij hebt echt ruimte teveel :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409

Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 15:54:
Nouja, dan ook maar even wat plaatjes van de hele kamer dan. De projector is vervangen door een Barco Cine 8, de subwoofer door een SVS CS-Ultra en de MartinLogan Logos door een MartinLogan Theater i. Worden binnenkort wel weer nieuwe foto's gemaakt misschien. Sorry van de kabelbende...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jesus, wat voor werk doe jij :) of heb je een keer de loterij gewonnen, is er een rijke tante dood gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 19:32
Nouja, dan ook maar even wat plaatjes van de hele kamer dan. De projector is vervangen door een Barco Cine 8, de subwoofer door een SVS CS-Ultra en de MartinLogan Logos door een MartinLogan Theater i. Worden binnenkort wel weer nieuwe foto's gemaakt misschien. Sorry van de kabelbende...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stond jouw home cinema niet in de Trouw? Helemaal dat eerste plaatje meen ik uit de krant te herkennen :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75859

Simon schreef op 19 juli 2004 @ 16:03:
[...]

Stond jouw home cinema niet in de Trouw? Helemaal dat eerste plaatje meen ik uit de krant te herkennen :)
Dat klopt, hij stond in de Trouw... :) Dat komt omdat de foto's zijn gemaakt door een vriend van mij die fotograaf is. Soms worden die foto's gebruikt door kranten etc.

En ik heb nooit de loterij gewonnen en heb een normale baan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 23:14

Jag

Ja, echt heel mooi. Ook erg mooie foto's, alhoewel je hem denk nog es moet uitnodigen als het ietsjes opgeruimder is. Maar wel erg mooi gemaakt.
Ook een erg stijlvolle HT. Hooguit jammer dat je scherm een beetje "tussen je speakers gepropt zit". Maar waarschijnlijk klonk het gewoon het beste op deze manier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 15:54: Worden binnenkort wel weer nieuwe foto's gemaakt misschien.
Liefst, want nofi, maar deze hebben we al wel gezien ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47

voodooless

Sound is no voodoo!

TomSwinnen schreef op 19 juli 2004 @ 16:24:
[...]

Liefst, want nofi, maar deze hebben we al wel gezien ;)
Ach, dit hele topic hangt zowat van de herhaling aan elkaar... Sure, er komt af en toe eens wat extra's bij, maar er komt zoveel langs wat al eens een keer geshowd is!

Niet dat ik het erg vind, maar ga dan niet een persoon daarop afrekenen :P (maar je wil natuurlijk gewoon :9~ en meer pics zien :+ )

Maar het een een geweldig mooie (Home)Theatre _/-\o_ garmtz.

[ Voor 9% gewijzigd door voodooless op 19-07-2004 16:31 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97447

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jummie.

Meer kan ik er niet op zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104802

Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 16:07:
[...]

Dat klopt, hij stond in de Trouw... :) Dat komt omdat de foto's zijn gemaakt door een vriend van mij die fotograaf is. Soms worden die foto's gebruikt door kranten etc.

En ik heb nooit de loterij gewonnen en heb een normale baan... ;)
Wat is het dan, er moet iets zijn. Wacht even, of ben je soms vrijgezel?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je kan ook gewoon werken, en sparen zodat je geld hebt om dit te kopen. Overdreven gereageer altijd. :O

Van die kamer vind ik die belichting niet mooi. Kan dat ook komen door de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104802 schreef op 19 juli 2004 @ 16:47:
[...]
Toendertijd wel ja... ;) Maar mijn huidige vriendin wil absoluut niet dat ik inkrimp met mijn HT als we gaan samenwonen... It must be true love... O+ Liefst wil ik zelf een aparte ruimte, die ik volledig zwart maak. Voor muziek bouw ik dan wel een leuke set om gezellig in de huiskamer van te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104802 schreef op 19 juli 2004 @ 16:47:
[...]

Hij woont in dat huis met voor de deur een Daihatsu bouwjaar 1981, de andere kamers zijn onderverhuurd :+

Hoeveel jaar heeft het je gekost om dit bij elkaar te scharrelen?
Wij zien die foto in 1 keer en denken WOW maar dit zal niet binnen 1 week klaar geweest zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409 schreef op 19 juli 2004 @ 16:56:
[...]
Hij woont in dat huis met voor de deur een Daihatsu bouwjaar 1981, de andere kamers zijn onderverhuurd :+
Al dat gezeik over geld altijd... :/ Ik rij een Mazda MX-5 als je het wilt weten... :*)
Hoeveel jaar heeft het je gekost om dit bij elkaar te scharrelen?
Jaar of 6, maar het grootste deel binnen 2 jaar gekocht.
Wij zien die foto in 1 keer en denken WOW maar dit zal niet binnen 1 week klaar geweest zijn :)
Als je rijk bent, waarom niet? Maarja, die gasten gaan echt niet op zo'n nerdenforum als GoT posten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 22:31
Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 17:20:

Al dat gezeik over geld altijd... :/ Ik rij een Mazda MX-5 als je het wilt weten... :*)
Precies! En reken eens uit wat je het afgelopen jaar in de kroeg hebt uitgegeven...... Leuk bedrag he! En ga nu eens eerder naar huis, of ga de helft minder! Ga dan eens kijken wat je al meer had kunnen kopen!

Geen gelul over geld aub meer, daar is dit topic niet voor. Je hebt nu eenmaal mensen die werken en mensen die studeren. Daar zit in de regel een verschil in inkomen tussen. Daarnaast is je leefstijl belangrijk. Ik ken mensen die gaan nooit op vakantie. Die geven het geld aan HT uit. Dan lijkt het heel wat, maar het net hoe je het bekijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue Eyes schreef op 19 juli 2004 @ 17:28:
[...]
Precies! En reken eens uit wat je het afgelopen jaar in de kroeg hebt uitgegeven...... Leuk bedrag he! En ga nu eens eerder naar huis, of ga de helft minder! Ga dan eens kijken wat je al meer had kunnen kopen!
Laat ik nou de laatste tijd nu ik geen vrijgezel meer ben veel vaker uit eten/naar het café gaan en dus ook minder tijd/geld hebben voor HT/hifi... :D Maar nu merk ik dus wel waarom ik dat soort zooi toen WEL kon betalen en nu niet...
Geen gelul over geld aub meer, daar is dit topic niet voor. Je hebt nu eenmaal mensen die werken en mensen die studeren. Daar zit in de regel een verschil in inkomen tussen. Daarnaast is je leefstijl belangrijk. Ik ken mensen die gaan nooit op vakantie. Die geven het geld aan HT uit. Dan lijkt het heel wat, maar het net hoe je het bekijkt!
Zo is dat! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Juist, in dat kader maar even een aankondiging van mijn nieuwe set. :+
Budget, met een goeie prijs/kwaliteit-verhouding.

Yamaha RX-V450RDS (zwart)
2x Mission M-73 (zwart)

Voorlopig dient dit nog alleen om er muziek mee op mijn kamer te luisteren. Als ik mijn appartementje niet meer hoef te delen, is dit natuurlijk een mooi begin van een home-cinema.

Ik gebruik voorlopig een oude Philips CD-speler, totdat ik eruit ben of ik een CD-speler of een DVD-speler erbij koop (en of het een wisselaar wordt of niet).

Een ding waar ik me op verheug is de koppeling met mijn computer met een Terratec Aureon Space.... :9~
Dat moet lekker filmpjes kijken worden en vooral: MP3'tjes luisteren.

Pics van de set komen deze week als de set bezorgd is. Misschien ook nog wat pics van angstig kijkende buren omdat die nog nooit zo mee hebben mogen genieten van mijn Slayer-albums. >:)

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 04:10

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn home cinema hier tentoon heb gespreid:

jfeelders' budget homecinema setup
• DVD-speler: NEC DVD-rom met PowerDVD 5 via SPDif en S-Video uit
• CD-speler: Sony CDP-XE310
• Amp: Sony STR-DE485e (DD, DTS, DCS)
• Speakers (stereo): Eltax Symphony 6
• Speakers (surround): Eltax Millennium Centre & Eltax Mini Surround
• TV: Cosmel 9910 (50cm)
• Bekabeling: QED Qunex1, Cambridge Audio Pacific, Hirschmann Koka 799 Digital Coax, VLS Optistan, CableTalk 3.1 (biwired)
• Meubel: zelfbouw op basis van Target Beta-series
• Besturing: PowerDVD via zelfbouw IR-ontvanger
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37750/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37751/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37747/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37748/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37749/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door jfeelders op 19-07-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23519

Garmtz! Blue-Eyes! Jullie ook al hier :)
Kleine wereld ;)

Garmtz: heb jij geen aparte HT kamer waar je al die mooie apparatuur hebt staan? Dat is toch niet de huiskamer of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23519 schreef op 19 juli 2004 @ 17:45:
Garmtz! Blue-Eyes! Jullie ook al hier :)
Kleine wereld ;)
YEP! :) Maar wie ben jij? B)
Garmtz: heb jij geen aparte HT kamer waar je al die mooie apparatuur hebt staan? Dat is toch niet de huiskamer of wel?
Dat is wel degelijk de 'huiskamer'... :D Aparte ruimte maak ik wel in een evt. nieuwe woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Omdat we hier niet aan gelul doen maar aan plaatjes hier mijn nwste aanwinst:

Een TAG McLaren cd loopwerk. Mijn huidige cd speler heeft een schop gekregen dit omdat de DAC van de PRE een stukje beter is. Aangezien ik dan toch de DAC van de PRE ga gebruiken, is de huidige player wat overbodig geworden. Ik heb dan liever iets wat daar voor gemaakt is: cd loopwerk. Toevallig liep ik tegen een enorm koopje op E-Bay aan, goedkoop en 100% ideaal: TAG, met sync link.

Maar goed, hier een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://download.blue-eyes.nu/largecd20r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue Eyes schreef op 19 juli 2004 @ 17:58:
Toevallig liep ik tegen een enorm koopje op E-Bay aan, goedkoop en 100% ideaal: TAG, met sync link.

Maar goed, hier een plaatje:

[afbeelding]
Het gave is inderdaad de sync-link met de Tag pre/pro. Mooi man! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Wat dacht je van WouterNeyn? ;)

p.s. Garmt: je hebt PM op HTforum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue Eyes schreef op 19 juli 2004 @ 18:02:
[...]
Wat dacht je van WouterNeyn? ;)
Aha! Ken ik! :)
p.s. Garmt: je hebt PM op HTforum :D
Gelezen... Zal je even replyen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Dan wacht ik even ongeduldig ;)

O ja, en bedankt nog. Ik zal de volgende keer de TAG wel meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62484

Heel erg mooie set Garmtz, maar dat wist je natuurlijk al:). Ik zit stiekum nog steeds aan ML's te denken. Je moet er wel de versterking en ruimte voor hebben dus ik zet het nog maar even uit m'n hoofd :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-06 15:01
Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 17:48:
[...]

Dat is wel degelijk de 'huiskamer'... :D Aparte ruimte maak ik wel in een evt. nieuwe woning.
Ziet er echt extreem gaaf uit :P maar word je overdag soms niet gek in je woonkamer met zoveel concessies richting je HT?? (nu is de pic ook wel enigszins met de nadruk op HT genomen natuurlijk, met gesloten ramen en draaiende Barco, maar toch).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue Eyes schreef op 19 juli 2004 @ 18:13:
O ja, en bedankt nog. Ik zal de volgende keer de TAG wel meenemen.
Leuk! Doen! Shoot-out! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Abbadon schreef op 19 juli 2004 @ 18:18:
[...]
Ziet er echt extreem gaaf uit :P maar word je overdag soms niet gek in je woonkamer met zoveel concessies richting je HT?? (nu is de pic ook wel enigszins met de nadruk op HT genomen natuurlijk, met gesloten ramen en draaiende Barco, maar toch).
Ja, ik vind het wel eens minder ja, zeker het laatste jaar ofzo. Daarom wil ik uiteindelijk naar een aparte ruimte. Verslag daarvan zal ik wel hier posten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-06 18:14

JT

VETAK y0

Tja, je kan natuurlijk je HT opbouwen metin je achterhoofd dat het niet zo opzichtig moet zijn. Maar dan moet je je MLs kwijt en dat wil je vast niet :P Wat dat betreft zijn mijn Concertjes makkelijker :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JT schreef op 19 juli 2004 @ 18:35:
Tja, je kan natuurlijk je HT opbouwen metin je achterhoofd dat het niet zo opzichtig moet zijn. Maar dan moet je je MLs kwijt en dat wil je vast niet :P Wat dat betreft zijn mijn Concertjes makkelijker :P
ML's wil ik inderdaad niet kwijt nee, zijn gewoon super voor film. Mooi vind ik ze zelf best wel, maar als ik een aparte ruimte heb voor HT, wil ik gewoon een prachtig uitziende stereo-set voor muziek in de woonkamer, liefst met deze speakers:

Afbeeldingslocatie: http://www.sumikoaudio.net/sonus/images/products/cremona_pair.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 75859 op 19-07-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06 10:07
Wow, nog effe tegen garmtz ( en nee, ik wil niet die hele kabel discussie weer omhoog halen) maar heb je echt zoals op de site staat 10% van het totaal bedrag uitgegeven aan kabels? In jouw geval zullen dat wel enkele duizenden euro's zijn!

Edit: reactie op hieronder..... :| .... wow, en dan alleen wow.....

[ Voor 15% gewijzigd door Flippie Flink op 19-07-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GNIFFEL schreef op 19 juli 2004 @ 18:56:
Wow, nog effe tegen garmtz ( en nee, ik wil niet die hele kabel discussie weer omhoog halen) maar heb je echt zoals op de site staat 10% van het totaal bedrag uitgegeven aan kabels? In jouw geval zullen dat wel enkele duizenden euro's zijn!
Klopt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

garmtz, bij mij hetzelfde probleem. Ik wil ook graag naar een aparte ruimte, maar al de aparte ruimtes die ik heb zijn ingenomen door m'n vriendin (studie kamer, kleedkamer). Overigens zijn die kamers toch te klein om echt een goed HT te maken.

Wellicht over een paar jaar, dan zijn we van plan om te verhuizen.

Wouter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Dat zijn wel een van de mooiere speakers Garmt! Vraag me nog steeds af of je wel stereo wil, sinds je een Logic7 fanaat bent ;)

p.s. Nog geen PM gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 18:21:
[...]

Leuk! Doen! Shoot-out! :D
Graag. Ben benieuwd in hoeverre een "eenvoudige" TAG zich verhoud tegen de CEC en de TEAC ;) . Eigenlijk moeten we die shoot out doen op een TAG pre, heb ik iig het voordeel van de sync link :D . Bij de volgende meeting gaat hij iig mee .

[ Voor 3% gewijzigd door blue eyes op 19-07-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 11:41

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Hmmzz.. denk je eindelijk fatsoenlijk te kunnen posten in dit forum, moet je toch weer helaas toegeven dat je grootste beperking je te vol gestouwde studentenkamer is he...
Maar op advies van een niet nader te noemen persoon hierboven (gheghe) een mooooie budgetset gekocht:
- Epson TW10
- Marantz DV4300 (met Progressive Scan, wat een significant beeldkwaliteitsverschil laat zien op deze specifieke beamer)

En tja, het surroundgebeuren moet nog maar even wachten, vooralsnog doe ik het met een Arcam Delta 60 (ja, oud, maar nog steeds een fijn geluid).
Als ik nou binnenkort es echt op een plek ga wonen, moet er maar eens wat beter ingericht gaan worden :)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60298

jfeelders schreef op 19 juli 2004 @ 17:42:
Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn home cinema hier tentoon heb gespreid:
Je bent wel een bikkel als je na garmt je set laat zien :) Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 60298 schreef op 19 juli 2004 @ 19:28:
[...]

Je bent wel een bikkel als je na garmt je set laat zien :) Respect!
Ja en hij heeft ook een openhaard he _/-\o_ , da's ook erg sfeervol zo bij een goede film in de koude wintermaanden :).

[ Voor 5% gewijzigd door _XipHiaS_ op 19-07-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-06 15:25
Ik zal weer wat fotos toevoegen O-) Ik heb namelijk een nieuwe tv geregeld voor de schappelijke prijs 125 euro. Het is een panasonic 70 cm 100hz breedbeeld :)

De tv:
Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4184_klein.jpg

Daarom zitten er wieltjes onder :P >:)
Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4185_klein.jpg

(specs van de speakers zijn overigens:
3weg, 22-38000hz
32 kilogram (per stuk)
4 ohm, 150W rms)

De set van mijn ouders:
Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4178_klein.jpg

Close up:
Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4179_klein.jpg

LG dvd speler... de goedkoopste bij de mediamarkt toen :P
(doet het prima overigens)
Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4181_klein.jpg

En de versterker(aan de andere kant van de kamer), een wat ouder model van sony, met bijbehorende cd speler, heeft helemaal geen moeite met de speakers :)
Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4180_klein.jpg

En nog wat nostalgie :*) philips speakers van 30 jaar oud :P

Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4183_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://alphametric.wkm.nl/fotos/ht/IMG_4182_klein.jpg

pics zijn clickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2111

staat je TV niet te dichtbij je speaker als de tv op de "opberg" plek staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Anoniem: 2111 schreef op 20 juli 2004 @ 11:15:
staat je TV niet te dichtbij je speaker als de tv op de "opberg" plek staat?
Nope.... het beeld trekt niet weg oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 13:53
Anoniem: 75859 schreef op 19 juli 2004 @ 15:47:
[...]

Heb je een akoestisch transparant scherm? Anders lijkt het me dat je weinig hoort met de center achter het scherm... :)
Ik weet niet of het een akoestisch transport scherm is, maar je hoort het echt heel goed gewoon het geluid erachter. Ok ik ben dan geen audiofiel, maar het klinkt goed :)

Denk trouwens niet dat het een akoustisch transparant scherm was, was wel duur, maar stond er dacht ik niet bij. Ik zal later nog ff checken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ondertussen nix veranderd aan me apperatuur wel een andere opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/daddy2002/temp/voor.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/daddy2002/temp/stoelen.jpg

to-do:

-mijn homecinema-meubel afmaken
-tv gaat naar ander plek - beamer komt in de plaats, vast scherm aan de muur zelf maken
-frontspeakers worden vervangen door zuilen (waarschijnlijk tannoy fusion3), huidige frontspeakers worden achterspeakers.

het lijkt misschien allemaal wat krap maar met een beeld van 1.5 meter breed op de muur ben ik al blij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 11:05
Ik verplaats de DIY discussie zometeen, interessante discussies verdienen een eigen plek, dat moet niet tussen de rommel in dit topic ;)

Moved naar De zin en onzin van zelfbouw speakers (D-I-Y)

[ Voor 21% gewijzigd door ShittyOldMan op 20-07-2004 20:28 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

melcon schreef op 20 juli 2004 @ 11:14:
Ik zal weer wat fotos toevoegen O-) Ik heb namelijk een nieuwe tv geregeld voor de schappelijke prijs 125 euro. Het is een panasonic 70 cm 100hz breedbeeld :)

pics zijn clickable
Soms een lollig feest gehad omdat je een pik aan het plafond hebt hangen in de huiskamer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409 schreef op 20 juli 2004 @ 20:29:
[...]

Soms een lollig feest gehad omdat je een pik aan het plafond hebt hangen in de huiskamer? :+
Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook maar eens iets leuks gekocht voor op mijn kamer :)

Philips 28PW9509 met PixelPlus2

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37798/thumb.jpg

Sony cinema setje: HTP1150
met erbovenop de Digitenne-reciever.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37799/thumb.jpg

Ik heb het nu nog los staan, maar het bijpassende meubel komt eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 11:41

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Dan even een fotooke van het geheel in het donker... de rest van de zooi hoef je er niet omheen te zien ;)
(rechts en links van het scherm - 16:9 - staan oude Studio de Schopjes, maar die doen het nog best... vooralsnog, in de voorgrond de beamert: Epson TW10 met een Marantz dv4300, breedte scherm: 1,43 m)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/k.soeteman/DSC06104.jpg

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37227

Receiver: Marantz SR7300
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:cmWj-_kdz9wJ:www.electronichouse.com/Upload/Files/products/hmentertain/receivers/1003MarantzSR7300_sm.jpg

TV: Loewe Xelos 70CM breedbeeld.
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:f0s9InwUlJYJ:www.audiotrends.com.au/pictures/tv-loewe-xelos-250px.jpg

Frontspekers: Zelfbouw speakers van beton met een scanspek 17Cm woofer, type 8544, tweater Scanspeak D2010.
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:S3uZ5sUD4_UJ:http://www.gaegoory.com/images/img_l/8546-L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:C_t81B6_suIJ:http://www.teleprodottistore.it/_public/images/foto_d2010_851300.jpg

Center: Canton LE105
Afbeeldingslocatie: http://www.yopi.de/images/prod_pics/114/e/114221.jpg

Rears: Canton plus X
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:sAirvvUVDzoJ:http://www.yopi.de/images/prod_pics/108/e/108610.jpg

Actieve Sub zelfbouw met peerles speaker.
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:pvQd9Y96YvMJ:http://www.drkrupp.se/hifi/bilder/speaker_peerless2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Vet! Ik ga trouwens een betonne subwoofer maken. Gewoon van een oude rioolbuis. Jammergenoeg past daar alleen een 8inch sub in, wat dat betonne een beetje overbodig maakt. ;)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211

Barry|IA schreef op 20 juli 2004 @ 22:53:
Vet! Ik ga trouwens een betonne subwoofer maken. Gewoon van een oude rioolbuis. Jammergenoeg past daar alleen een 8inch sub in, wat dat betonne een beetje overbodig maakt. ;)
Weet je al welk unit je gaat gebruiken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ja, ik kan voor €19 aan een 8inch woofer komen van Botsline, ik heb jammergenoeg geen T/S parameters maar weet wel dat de woofer een échte subwoofer is! Enorm laag! Knoerhard! En lekker strak. De opbouw van de woofer ziet er ook goed uit! stevig chassis, grote hobbels in het membraam wat overgins ook stevig is. Het is wel te merken dat het om een echte hi-fi woofer gaat, zeer soepele ophanging wat dus voor de 90dB @1w/1m zorgt. De woofer is 60watt RMS en 250w max (<==uhg uhg), en de voice coil is 25mm. Die T/S heb ik dan ook niet persé nodig omdat ik gewoon de volledige lengte van 65cm van de buis wil benutten. Dan plaats ik aan beide kanten een woofer, en verder rommel ik gewoon een beetje met demping om de woofer een beetje strak te krijgen terwijl daar nog wel wat SPL van over blijft.

Het hoeft allemaal niet zo goed te worden hoor, het is meer voor de grap. Hij komt als hij klaar is bij een vriend in de huiskamer te staan ;)

Edit:

offtopic:
Overgins voel ik mij best wel genaaid koopjesjager, wie zorgt hier voor de koopjes? :P (NOFI)

[ Voor 26% gewijzigd door Barry|IA op 20-07-2004 23:12 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37227

Barry|IA schreef op 20 juli 2004 @ 22:53:
Mijn spekaerunits zitten geschroefd in een MDF voorplaat van 28MM.
Deze voorplaat zit gelijmd in een kast van +/- 5cm dik beton.
Binnenkant beplakt met vilt.
Geen rechte hoeken in de binnenkant van de kast.
Inhoud +/- 20 liter.
Gewicht 70KG ;)

Jammer dat ik geen digicam heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 23:14

Jag

Die T/S heb ik dan ook niet persé nodig omdat ik gewoon de volledige lengte van 65cm van de buis wil benutten.
Ja ja, sure :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe foto van mijn set:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/garmtz/set_nieuw.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 75859 op 21-07-2004 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Erg mooi garmtz, wat mij wel opvalt is dat jij (in tegenoverstelling tot vele anderen) niet blijft hangen aan één merk wat componenten betreft, ook wel eens leuk om te zien ipv een hele set marantz of een hele set parasound.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garmtz neemt gewoon van elk merk het beste ;)
Mooie foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Mooie set! Maar wat is die bovenste component? Een tuner?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arx schreef op 21 juli 2004 @ 10:16:
[...]
Mooie set! Maar wat is die bovenste component? Een tuner?
Een snaaraangedreven bovenlader CD-loopwerk. De CEC TL-2x. Je gelooft je oren niet als je hoort hoe veel beter dit apparaat CD's weergeeft dan mijn Marantz DV8300 DVD-speler.

Link: http://www.clofis.nl/nl/cec/cec_vintage.htm

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.clofis.nl/nl/cec/CEC%20TL-2x.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 75859 op 21-07-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57

PoweRoy

funky!

Anoniem: 75859 schreef op 21 juli 2004 @ 10:34:
[...]

Een snaaraangedreven bovenlader CD-loopwerk. De CEC TL-2x. Je gelooft je oren niet als je hoort hoe veel beter dit apparaat CD's weergeeft dan mijn Marantz DV8300 DVD-speler.

Link: http://www.clofis.nl/nl/cec/cec_vintage.htm

Plaatje:
[afbeelding]
mooi ding maar dan die prijs :X
liever een gewone cd speler en lekkere receiver+speakers :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 22:30
Mooie set!! Welke speakers heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:15
GleNnoS_ schreef op 21 juli 2004 @ 11:39:
[...]

Mooie set!! Welke speakers heb je ?
Moet je even wat posts terug kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Barry|IA schreef op 20 juli 2004 @ 23:07:
Het is wel te merken dat het om een echte hi-fi woofer gaat, zeer soepele ophanging wat dus voor de 90dB @1w/1m zorgt.
Soepele ophanging heeft daar niks mee te maken. Mijn Seas Excel units hebben ook een hele soepele ophanging, maar zijn niet zo gevoelig, zo een 86dB. Dingen die er wel te maken mee hebben zijn de sterkte van de magneet en het gewicht van de conus. Daarnaast is Botsline nou niet echt een A-merk dus is het maar de vraag wat er waar is van die 90dB.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37259

Anoniem: 23519 schreef op 18 juli 2004 @ 18:33:
Net nog even zitten klooien met wat lampjes voor achter m'n speakers.. geeft best een leuk effect:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En hier nog even een screenshot, het is me eindelijk gelukt om met mijn k*tcamera een foto van een scherm te kunnen maken.

[afbeelding]

Meer info over m'n HT: http://www.mijnhometheater.nl/index.html?url=/WouterN.htm
Ziet er echt zeer mooi uit, zowel qua interieur als HT set. _/-\o_
Vind je vriendin het overigens niet storend dat jij van die 'grote' zuilen neerzet en bijvoorbeeld (in het zicht) die projector ophangt aan het plafond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37259 schreef op 21 juli 2004 @ 13:34:
[...]
Vind je vriendin het overigens niet storend dat jij van die 'grote' zuilen neerzet en bijvoorbeeld (in het zicht) die projector ophangt aan het plafond?
Mijn vriendin vind het prachtig! Ze heeft er ook niets over te zeggen, we wonen namelijk nog niet samen. Als we dat gaan doen, gaat de HT-set in een aparte ruimte (zolder?), waar ik 100% mijn gang kan gaan. Van 'downgraden' was wat haar betreft geen sprake. In vol ornaat in een aparte ruimte is ook haar idee van HT-gelukzaligheid... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Het ging volgens mij over cyberjoy zijn vriendin, garmtz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
PoweRoy schreef op 21 juli 2004 @ 11:30:
[...]

mooi ding maar dan die prijs :X
liever een gewone cd speler en lekkere receiver+speakers :)
En dit is nog maar een "goedkoop" loopwerk :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37259

Anoniem: 75859 schreef op 21 juli 2004 @ 13:38:
[...]

Mijn vriendin vind het prachtig! Ze heeft er ook niets over te zeggen, we wonen namelijk nog niet samen. Als we dat gaan doen, gaat de HT-set in een aparte ruimte (zolder?), waar ik 100% mijn gang kan gaan. Van 'downgraden' was wat haar betreft geen sprake. In vol ornaat in een aparte ruimte is ook haar idee van HT-gelukzaligheid... ;)
Ik richte de vraag inderdaad aan Cyberjoy. Maar wel gaaf om te horen dat je vriendin zo meeleeft met jou HT passie!
Overigens heb je een aardige zolder nodig, wil je alles mooi kwijt kunnen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melcon
Anoniem: 113409 schreef op 20 juli 2004 @ 20:29:
[...]

hehe :P Mijn zusje heeft een lollig feest gehad... O-) (ik was een maandje weg, dus heb geen details voor je, sorry ;) >:) :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37259 schreef op 21 juli 2004 @ 13:34:
[...]

Populair, mijn vriendin schrok zich eerst kapot toen ze het scherm zag. Toen ik het (samen met haar) had opgehangen en de beamer voor de eerste keer aan ging zat ze op de bank en zei ze "oh?... da's wel leuk ja!" :)

Ik moet zeggen dat ik het allemaal niet zo storend vind. Alles past bij elkaar, inclusief speakers. Laatst waren er vrienden die even iets kwamen brengen en de volgende dag weer kwamen ophalen. Toen ik ze vroeg of ze een verandering zagen moesten ze eerst paar minuten ff goed kijken, pas daarna zeiden ze "dat ding aan het plafond... wat is dat?". :)

Overigens krijg ik vaak opmerkingen van "je had toch de vorige keer andere speakers?". Mijn antwoord: "nee, toen zaten de kappen er op" . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSwinnen schreef op 21 juli 2004 @ 13:40:
Het ging volgens mij over cyberjoy zijn vriendin, garmtz :p
O.k. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Hmmm.....ik kan kiezen voor 5 MA500 monoblokjes, maar ik kan nu ook een 5x125@8ohm/5x175@4ohm Acurus krijgen voor 500e, deze dus.

Ik neig erg naar de laatste, ook vanwege de prijs, meningen ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

JT schreef op 21 juli 2004 @ 15:15:
http://www.audioreview.co...5/PRD_115526_1583crx.aspx

Voor die prijs lijkt het me dus zeker een goede keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

Kan je ze niet thuis testen in je eigen situatie?
Ik zou denk ik voor de Acurus gaan, maar dat komt omdat ik MA700's heb gehad en hier niet echt kapot van was. Maar misschien zijn de MA500 wel een betere combi met je speakers dan de Acurus. Ik zou dus proberen om een testperiode te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb het idd gelezen, is ff kijken of ik ergens ff snel geld kan fixen :P Speakertjes idd mee en dan is gaan luisteren.

[ Voor 24% gewijzigd door JT op 21-07-2004 15:22 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 52815 schreef op 21 juli 2004 @ 15:22:
Kan je ze niet thuis testen in je eigen situatie?
Ik zou denk ik voor de Acurus gaan, maar dat komt omdat ik MA700's heb gehad en hier niet echt kapot van was. Maar misschien zijn de MA500 wel een betere combi met je speakers dan de Acurus. Ik zou dus proberen om een testperiode te regelen :)
De MA-700's krijgen wel minder positieve reviews als de 500's. Go figure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 22:04
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.vandegriendt/ht/tw10h.JPG
De beamer die ik gebruik, Epson TW10H, 1200 lumen, contrast ratio van 800. Fijne beamer voor relatief weinig geld, zeer goede instap beamer voor de beginnende HT-freak (like me. ;))

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.vandegriendt/ht/DVD.JPG
Oud HT PC'tje, Celeron 500 @ 488, 160 MB ram, Matrox G200, Creative DXR3, draait Win98SE Lite en trekt eigenlijk alles wel qua films e.d.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.vandegriendt/ht/lx700.JPG
Versterker, Philips LX700, 6 x 50 watt RMS met tuner. Compacte versterker met voor mij voldoende aansluitingen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.vandegriendt/ht/speak.JPG
Een van de 5 speakers, front en rear zijn 2 weg boxen, 50 watt RMS en de center is een 3 weg.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.vandegriendt/ht/sub1.JPG
Bijgeleverde passieve subwoofer. Geeft op zich een mooie bas maar is vind ik niet diep genoeg (is ook een 50 watt subwoofer, ik dacht dat subwoofers +/- dubbel wattage zouden moeten hebben.)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.vandegriendt/ht/sub2.JPG
2e sub, van m'n tante gekregen. De versterker heeft naast een passieve sub-uitgang ook nog een actieve sub-uitgang. Deze subwoofer heeft een eigen 50 watt versterker. De combinatie van de 2 maakt de bas een heel stuk voller.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~a.vandegriendt/ht/beeld.JPG
Beeld (al is het op foto bij lange na niet zo mooi als in het echt). Geprojecteerd op een scherm van 2,40 breed en 1,70 hoog (4:3)

Al met al geen top of the line home theater maar zeker voldoende voor mij. Al zit ik nog wel te denken om de PC te vervangen door of een systeem met betere videokaart (Radeon 9600, meer cpu power en evt satkaart) of een goede DVD speler zoals Philips 720SA of de 963SA ? Wat raden jullie me aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JT schreef op 21 juli 2004 @ 15:15:
Hmmm.....ik kan kiezen voor 5 MA500 monoblokjes, maar ik kan nu ook een 5x125@8ohm/5x175@4ohm Acurus krijgen voor 500e, deze dus.

De Acurus is absoluut beter dan de Marantz monoblokjes. Veel meer kracht en eigenlijk een goedkope versie van Aragon eindversterkers. Bijna Parasound-terrein. Voor €500? Kopen! Had hem trouwens ook al zien staan op htforum... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toewan schreef op 21 juli 2004 @ 15:35:
Al met al geen top of the line home theater maar zeker voldoende voor mij. Al zit ik nog wel te denken om de PC te vervangen door of een systeem met betere videokaart (Radeon 9600, meer cpu power en evt satkaart) of een goede DVD speler zoals Philips 720SA of de 963SA ? Wat raden jullie me aan ?
Ik zou je persoonlijk willen aanraden een van de Philips DVD-spelers te kopen en deze progressive component aan te sluiten op de beamer. Koop wel dus een progressive scan speler, want hier knapt de Epson enorm van op qua beeld t.o.v. interlaced, zeker met een Faroudja DCDi chipset, zoals de 963SA heeft. De bonus is dat je geluid veel beter is met een stand-alone DVD-speler en je het gezeur van een PC niet meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 20:06
JT schreef op 21 juli 2004 @ 15:22:
Ik heb het idd gelezen, is ff kijken of ik ergens ff snel geld kan fixen :P Speakertjes idd mee en dan is gaan luisteren.
JT is WouterNeyn@HT?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=18958.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 75859 schreef op 21 juli 2004 @ 16:36:
[...]
De Acurus is absoluut beter dan de Marantz monoblokjes. Veel meer kracht en eigenlijk een goedkope versie van Aragon eindversterkers.
Waar baseer je dat op dat hij "absoluut beter" is dan Marantz Monoblokjes?
Qua wattages zitten ze trouwens in exact dezelfde regio. De Marantz MA heeft misschien wel een kleinere voeding wat dat betreft, maar toch ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 22:04
Anoniem: 75859 schreef op 21 juli 2004 @ 16:43:
[...]

Ik zou je persoonlijk willen aanraden een van de Philips DVD-spelers te kopen en deze progressive component aan te sluiten op de beamer. Koop wel dus een progressive scan speler, want hier knapt de Epson enorm van op qua beeld t.o.v. interlaced, zeker met een Faroudja DCDi chipset, zoals de 963SA heeft. De bonus is dat je geluid veel beter is met een stand-alone DVD-speler en je het gezeur van een PC niet meer hebt.
Ah, ok. Ik neig zelf ook meer naar stand alone dvd speler. Dan wordt het nog even wikken en wegen of ik de 963SA of de 720SA ga kopen. Deze zijn beide met progressive scan en ik heb ze zien staan in de "opruimhoek" van de Philips personeelswinkel, met gedeukte doos. De 720SA voor 132 euro en de 963SA voor 252 euro (wat volgens mij een mooie prijs is).

Nou weet ik dat de Philips 963SA een topspeler is, niet alleen qua beeld maar zeker ook qua geluid. Alleen is die speler niet overkill voor mijn surround-setje ?

[ Voor 4% gewijzigd door Toewan op 21-07-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nee :'( Dit wordt dus een failure aangezien er al 2 mensen voor me zijn :'(

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSwinnen schreef op 21 juli 2004 @ 16:57:
[...]

Waar baseer je dat op dat hij "absoluut beter" is dan Marantz Monoblokjes?
Qua wattages zitten ze trouwens in exact dezelfde regio. De Marantz MA heeft misschien wel een kleinere voeding wat dat betreft, maar toch ..
Ik ken ze beiden...Ik vind de Marantz MA500 gewoon echt niet mooi. De Acurus haalt niet het niveau van de duurste Rotels of goedkopere Parasounds, maar heeft wel het wat Amerikaanse geluid van laatstgenoemde, wat ik persoonlijk perfect vind voor HT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 17:54

w00Dy

Make soap, not war

Toewan schreef op 21 juli 2004 @ 16:58:
[...]

Nou weet ik dat de Philips 963SA een topspeler is, niet alleen qua beeld maar zeker ook qua geluid. Alleen is die speler niet overkill voor mijn surround-setje ?
misschien breid je later nog uit, ik heb mijn 963 ook nog maar net en kan er al niet meer zonder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 75859 schreef op 21 juli 2004 @ 17:16:
[...]
Ik ken ze beiden...Ik vind de Marantz MA500 gewoon echt niet mooi. De Acurus haalt niet het niveau van de duurste Rotels of goedkopere Parasounds, maar heeft wel het wat Amerikaanse geluid van laatstgenoemde, wat ik persoonlijk perfect vind voor HT.
Zo een beetje dat in-your-face geluid?
Ik verkies dan toch de warmte van de Ma-500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 23519 schreef op 21 juli 2004 @ 17:47:
[...]

Nee, ik ben WouterNeyn@HT :)
Je hebt mazzel dat ik hier geen admin ben anders had ik je geband >:)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSwinnen schreef op 21 juli 2004 @ 17:29:
[...]

Zo een beetje dat in-your-face geluid?
Ik verkies dan toch de warmte van de Ma-500 :)
Tja, smaak... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

om even terug te komen op me NAD ruis probleem: de ruis scheen zo te horen.
heb nog een andere geprobeerd dus die had etzelfde.

ik heb nu de marantz 5400 te leen, en die ruist gewoon stukken minder (alle receivers schijnen te ruisen tot op zekere hoogte).

had ook een 6400 geprobeerd en daar hoorde ik praktisch niets, wat ook geldt voor een denon 1804 (kon dit aan de poorten liggen? dat ze niet open staan ofzo).

dit alles met een sennheiser koptelefoon getest.

iig was die NAD niet om aan te horen qua ruis.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Wel vreemd van die NAD. Ik heb met mijn C320BEE versterker totaal geen overmatige ruis.
Was het niet ook zo dat hij als de cdspeler op pauze stond veel ruis gaf? Bij die van mij hoor ik dan echt helemaal geen ruis, zelfs niet met volume op max.
De enige ruis die ik hoor is van de opname van de cd en verder niets. Erg jammer en eigenlijk slecht dat NAD zo'n product op de markt brengt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Aaah, DAAROM moest die projector van je weg Anthrax ;)
Barco is wel een hele verbetering ja :p Naais ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSwinnen schreef op 22 juli 2004 @ 02:56:
Aaah, DAAROM moest die projector van je weg Anthrax ;)
Barco is wel een hele verbetering ja :p Naais ;)
maar eerst afregelen , manmanman , dit is geen makkelijk jobke , ...zo voor de 1e keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 04:10

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik zie bij veel liefhebbers enorme projectoren op korte afstand van de zitplek. Worden jullie niet helemaal gek van de herrie van de koeling? Dan heb je voor een fortuin aan HiFi staan met een signaal/ruis-verhouding van heb-ik-jou-daar en dan staat daar een stel fans constant in je oor te blazen... Of is daar een trucje voor?

offtopic:
Hé garmtz, mede MX5-rijder! Kijk eens op mijn site...

[ Voor 22% gewijzigd door jfeelders op 22-07-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Wat een gruwelijke versterker heb je daar! :9~
Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:35
Red devil schreef op 22 juli 2004 @ 10:13:
[...]

Wat een gruwelijke versterker heb je daar! :9~
Damn!
:o
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/HomeTheater/fotos/grDenonAVC-A1SE_rear.jpg

Wat moet je met zoveel ingangen als je er alleen een DVD speler aan hebt hangen? Of heb je ondertussen meer?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 16:35

4POX

Everybody is wired

XanderH schreef op 22 juli 2004 @ 10:19:
[...]

[afbeelding]

Wat moet je met zoveel ingangen als je er alleen een DVD speler aan hebt hangen? Of heb je ondertussen meer?
Zoiets heet op de toekomst voorbereidt zijn. Hij kan er in de toekomst zo een babyphone extra aansluiten. Of een blueray speler.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Hoe zou de achterkant er uit zien met alle aansluitingen bezet?
Dan mag je wel 1 meter extra ruimte nemen voor alle kabels.
goede grote GOT, wat een aansluitingen.
Ik heb er maar 3 , optical,digital en line in...
En ik gebruik er maar 2.

Maar het is wel leuk om zeker te weten dat je nooit aansluitingen te kort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderH schreef op 22 juli 2004 @ 10:19:
[...]

[afbeelding]

ik gebruik de 220V uitgang , de digitale coax voor het geluid , en de subwooferuitgang , en de speakeruitgangen ,

Thats it :)

De versterker is op alles voorbereid , en alles is instelbaar.

Nu nog de barco instellen, dat is totaal andere soep.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.