Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.791 views sinds 30-01-2008

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

We zitten weer aan de duizend :)
Mooi setje, Psychorealm. Zijn dat DIY speakers?

[Voor 44% gewijzigd door TomSwinnen op 28-08-2004 21:33]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
PsychoRealm schreef op 28 augustus 2004 @ 21:31:
Ikea Oppli :P

[afbeelding]

Is nu de deur uit, sinds ik nieuwe dvd-speler heb.
Was nogal anti-climax toen ik na het kopen ervan achter kwam dat hij niet paste. :+

[afbeelding]

Sinds kort ook HTPC'tje.

[afbeelding]

Specs:

Versterker: Marantz PM80
DVD-speler: Marantz DV17
Tuner: Marantz ST4000
TV: Sony KV28FQ86
Nogsteeds een mooie set, vooral die tv is mooi :)

Overigens, het valt echt wel mee met die "lijkenkisten" hoor :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 19:08
TomSwinnen schreef op 28 augustus 2004 @ 21:33:
We zitten weer aan de duizend :)
Mooi setje, Psychorealm. Zijn dat DIY speakers?
Dat zijn Vifa Filigran's... bouwpakket van oa. Speakerland, Speakerenco...
Was wel ff knutselen.
XanderH schreef op 28 augustus 2004 @ 21:34:
[...]

Nogsteeds een mooie set, vooral die tv is mooi :)

Overigens, het valt echt wel mee met die "lijkenkisten" hoor :P
Mja op zich wel, maar ik ben dr een beetje op uitgekeken, wil wel weer naar een fabrieksspeaker, omdat die gewoon een stuk mooier zijn afgewerkt zijn.

http://members.home.nl/fyre/gr60.jpg

:9~

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Monitor Audio _/-\o_
Prachtige speakers! Ik denk dat ikzelf ooit wel over ga stappen naar Monitor Audio als Celestion niet beslist van terug een prachtige set (zoals de A) uit te brengen.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Xander
PsychoRealm schreef op 28 augustus 2004 @ 21:39:
[...]

Dat zijn Vifa Filigran's... bouwpakket van oa. Speakerland, Speakerenco...
Was wel ff knutselen.

[...]

Mja op zich wel, maar ik ben dr een beetje op uitgekeken, wil wel weer naar een fabrieksspeaker, omdat die gewoon een stuk mooier zijn afgewerkt zijn.

[afbeelding]

:9~
Is een Monitor Audio Gold Reference 60 toch? Hoeveel kost zoiets nou? :P

• DBA907
XanderH schreef op 28 augustus 2004 @ 21:52:
[...]

Is een Monitor Audio Gold Reference 60 toch? Hoeveel kost zoiets nou? :P
2000 per stuk, ik zelf heb oog/oor op de Gold Reference 20, die zijn 1250 per stuk.

Klinken echt geweldig, ben dr helemaal "verliefd" op geworden.

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05 20:31
Woej die filligran's zijn bekend, ik heb ze sinds kort ook...... :) ben zeer tevreden, het zijn mijn eerste serieuze luidsprekers. Maar jij gaat alweer een stapje verder zie ik....... :9~ :9~ :9~ :9~

[Voor 3% gewijzigd door Speedsmile op 28-08-2004 22:09]

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 18:59
Weer wat nieuws vandaag, jammer genoeg nog geen NAD spul :+

http://users.pandora.be/administrator/GoT/speakers/monitor2.jpg

4x Monitor Das Hifi banaandinges

Ik heb vorige week me luidsprekers ook eens op spikes gezet. Het geluid is ..... anders, niet slechter, de bass klinkt veel minder zwaar nu (ze staan op houten vloer) Is het beter? Geen id, het klinkt gewoon altijd goed naar mijn gevoel, pas als ik iets aanpas merk ik dat het verandert, maar of het een verbetering is? Hmm, geen id 8)7

• DBA907
Dupje schreef op 28 augustus 2004 @ 22:20:
Weer wat nieuws vandaag, jammer genoeg nog geen NAD spul :+

[afbeelding]

4x Monitor Das Hifi banaandinges

Ik heb vorige week me luidsprekers ook eens op spikes gezet. Het geluid is ..... anders, niet slechter, de bass klinkt veel minder zwaar nu (ze staan op houten vloer) Is het beter? Geen id, het klinkt gewoon altijd goed naar mijn gevoel, pas als ik iets aanpas merk ik dat het verandert, maar of het een verbetering is? Hmm, geen id 8)7
Probeer anders een keer dempertjes. :)

Anoniem: 91434

Ik heb net de spikes onder mijn b&w's dm309's uitgehaald en vind ze echt veel beter klinken nu inderdaad wat meer/andere bas

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 18:59
Anoniem: 91434 schreef op 28 augustus 2004 @ 22:46:
Ik heb net de spikes onder mijn b&w's dm309's uitgehaald en vind ze echt veel beter klinken nu inderdaad wat meer/andere bas
Meer is het iig niet, hier deed me vloer lekker mee met de bass, wat nu het geval niet is, maar de bass klinkt wel mooier nu, zelfs al is hij minder hard :)

• DBA907
Anoniem: 91434 schreef op 28 augustus 2004 @ 22:46:
Uit ervaring heb ik gemerkt dat als er niks onder de speakers ligt (spikes/dempers) dat er bij wat hogere volumes er teveel dingen mee resoneren.

Bij mijn filigrans waren dempers de oplossing

http://www.hepta.nl/producten/gem_groot.jpg

• Xander
Ik moet ook eens een keer spikes onder mijn fronts (Mission M35) gaan zetten denk ik, op hogere volumes gaat alles dus mee resoneren (met lage frequenties mijn kast, iets hogere frequenties mijn deur, nog hoger mijn raam... kun je allemaal mooi volgen :P ).

Alleen mijn vloer is niet echt geschikt om iets met scherpe punten op te zetten, maar je hebt ook van die spikes die ook nog een soort van "schoteltje" hebben die je op de grond legt, waar de punten van je spikes invallen geloof ik, moet ik toch eens naar gaan kijken. Mijn fronts hebben onderin ook een schroefbevestiging voor spikes, zijn die dingen universeel ?

Anoniem: 82012

Probeer eens Soundcare Superspikes anders, die heb ik ook en dat is een heel nette oplossing.
Is eigenlijk een spike met een schoteltje eronder, in 1 behuizing, dus valt niet uit elkaar als je de speaker eens wil verzetten :)
Kost iets van een €45 voor 4 stuks, dus valt nog mee.
Er zijn overigens 2 maten in schroefdraad, M6 en M8.
M6 is het meest courant, maar M8 komt ook voor, dus ff checken wat je nodig hebt.

Zo zien ze er uit trouwens.

http://users.pandora.be/phalanx/pics/HT/Dsc00074.jpg

• Xander
Anoniem: 82012 schreef op 28 augustus 2004 @ 23:09:
Kost iets van een €45 voor 4 stuks, dus valt nog mee.
Hmmja, geloof het of niet, 90 euro is op het moment voor mij toch een best wel grote uitgave...

Zijn ze ergens te beluisteren? lol :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

En we gaan weer door babbelen in deeltje 11

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 11

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee