[PC]America's Army: Operations - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 20:40
ben weer hevig aan het AA'en geslagen hierzo :)

Blijf toch alleen echt een N00b in het spel :)
Ik vind dat de honor minder snel stijgt als toen ik het een jaar terug ofzo speelde. kan dit kloppen? beste manier om honour te verkrijgen blijft toch als medic zeker?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
veel sf hospital spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honor is overrated ... honor whoring is zelfs zielig ... IMHO.

En dan nu wat nieuws over 2.7:
[Dev]Pye wrote
It's going to be a full download.

We done a complete reorganization of the asset and code structure to support other work done by the various groups that are working with the AA code. There is a lot of governmental work that is based of the America's Army game that is largely invisible to the gaming public. In order to support that work we had to make some changes to the way code and assets are labeled, stored, written etc... Because of those changes, it's not really possible to patch the old asset packages without having a "patch" that comes out to nearly the size of a full install. So, unfortunately, there won't be a patch version of 2.7.
En zoals gebruikelijk is de eerder (door onofficiele bronnen) genoemde releasemaand juli iets te positief:
[Dev]Pye wrote
I'll save you the anticipation. It's not July.
en
[Dev]Pye wrote
If it makes you feel any better, at one point it was set for July. You may infer from that how far or close off it is now.
Bron: http://www.aaotracker.com (die het weer van het officiele forum hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt1579
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-08 14:00

alt1579

Deus Ex Machina

Mr. X zei:
Honor is overrated ... honor whoring is zelfs zielig ... IMHO.
T enige vervelende is dat je pas vanaf een bepaalde hoeveelheid honor als SF kan spelen, tot dat moment (zelfs al heb je alle trainingen gedaan die er maar te doen zijn) ben je IF.
En het duurt inderdaad erg lang voordat je honor opkruipt. Dat is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-08 22:28
paar uurtjes VIP spelen, veel winnen, dus probeer goed af te wisselen en bij het goede team te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt1579 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:49:
Mr. X zei:

[...]

T enige vervelende is dat je pas vanaf een bepaalde hoeveelheid honor als SF kan spelen, tot dat moment (zelfs al heb je alle trainingen gedaan die er maar te doen zijn) ben je IF.
En het duurt inderdaad erg lang voordat je honor opkruipt. Dat is wel irritant.
Okay, m.b.t. voldoende honor halen voor SF is honor halen wel een nuttige bezigheid. Voor zover ik me kan herinneren (maar het is al lang geleden) is de stap van 10 naar 15 honor erg klein.

Mijn tips:
- speel dit spel zoveel mogelijk als een echte simulatie, en niet als een pief-poef-pauw shooter waarbij je leven verliezen geen betekenis heeft
- probeer te overleven: als je dood bent, krijg je nauwelijks punten, zelfs als je team wint
- probeer te winnen: winnen kan zowel door alle tegenstanders te doden als door de doelen van de map te halen. Soms is 1 van die twee duidelijk makkelijker, dus denk daar overna, ipv doelloos rond te lopen op zoek naar een kill.
- wordt leader: als team of squad leader krijg je meer punten als de missie slaagt. Sommige mensen willen een leuk wapen als een 203, saw of een sniper rifle maar deze krijg je niet in leader posities (hoewel je wel later gepromoveerd kan worden als een leader sterft). Je moet ook ongelofelijk veel kills maken om daarmee evenveel punten te halen als een leader. Vraag je dus af of zo'n wapen dat waard is.
- hou je teamgenoten in leven: als je meer teamgenoten in leven houdt, is niet alleen de kans groter dat je wint, maar ook zijn er meer punten te verdelen, zeker als je leader bent
- wees een goede medic: probeer je team te helpen als medic, want niet alleen is de kans groter dat je team wint als iedereen zo gezond mogelijk blijft, maar ook verdien je er punten mee als je iemand help, zelfs als je verliest en/of dood gaat.
- je scoort maar 10 punten voor een kill, dus richt je niet al te veel op kills als doel van het spel, maar meer als een noodzakelijk onderdeel van de strijd. Of jij nou een tegenstander omlegt of een teamgenoot maakt weinig uit, dus dek liever zijn rug of geef cover fire dan dat je probeert een kill te stealen bijvoorbeeld.

Als je bovenstaande tips doorleest, dan zie je dat alles samenhangt met de eerste tip: speel dit spel als een simulatie: Blijf dus bij je team leader (of zorg dat je mannen bij jou blijven), wees zuinig met je leven en dat van je buddies en richt je op doelen. Bedwing de neiging om als in een arcade spel als een rambo al knallend rond te rennen, want dit werkt niet goed in dit spel. En als je mijn tips aanhoudt, zal je niet alleen sneller honor opbouwen, maar ook meer waardering van je teammates krijgen en meer lol gaan beleven aan de gameplay.

Succes :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:18:
[...]

Okay, m.b.t. voldoende honor halen voor SF is honor halen wel een nuttige bezigheid. Voor zover ik me kan herinneren (maar het is al lang geleden) is de stap van 10 naar 15 honor erg klein.

Mijn tips:
- speel dit spel zoveel mogelijk als een echte simulatie, en niet als een pief-poef-pauw shooter waarbij je leven verliezen geen betekenis heeft
- probeer te overleven: als je dood bent, krijg je nauwelijks punten, zelfs als je team wint
- probeer te winnen: winnen kan zowel door alle tegenstanders te doden als door de doelen van de map te halen. Soms is 1 van die twee duidelijk makkelijker, dus denk daar overna, ipv doelloos rond te lopen op zoek naar een kill.
- wordt leader: als team of squad leader krijg je meer punten als de missie slaagt. Sommige mensen willen een leuk wapen als een 203, saw of een sniper rifle maar deze krijg je niet in leader posities (hoewel je wel later gepromoveerd kan worden als een leader sterft). Je moet ook ongelofelijk veel kills maken om daarmee evenveel punten te halen als een leader. Vraag je dus af of zo'n wapen dat waard is.
- hou je teamgenoten in leven: als je meer teamgenoten in leven houdt, is niet alleen de kans groter dat je wint, maar ook zijn er meer punten te verdelen, zeker als je leader bent
- wees een goede medic: probeer je team te helpen als medic, want niet alleen is de kans groter dat je team wint als iedereen zo gezond mogelijk blijft, maar ook verdien je er punten mee als je iemand help, zelfs als je verliest en/of dood gaat.
- je scoort maar 10 punten voor een kill, dus richt je niet al te veel op kills als doel van het spel, maar meer als een noodzakelijk onderdeel van de strijd. Of jij nou een tegenstander omlegt of een teamgenoot maakt weinig uit, dus dek liever zijn rug of geef cover fire dan dat je probeert een kill te stealen bijvoorbeeld.

Als je bovenstaande tips doorleest, dan zie je dat alles samenhangt met de eerste tip: speel dit spel als een simulatie: Blijf dus bij je team leader (of zorg dat je mannen bij jou blijven), wees zuinig met je leven en dat van je buddies en richt je op doelen. Bedwing de neiging om als in een arcade spel als een rambo al knallend rond te rennen, want dit werkt niet goed in dit spel. En als je mijn tips aanhoudt, zal je niet alleen sneller honor opbouwen, maar ook meer waardering van je teammates krijgen en meer lol gaan beleven aan de gameplay.

Succes :)
In een team rond lopen heeft 90% van de tijd echt geen zin, als je zo wilt spelen als jij, dan moet je niet pubben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-08 15:22
kRiZzZiZ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:18:
ben weer hevig aan het AA'en geslagen hierzo :)

Blijf toch alleen echt een N00b in het spel :)
Ik vind dat de honor minder snel stijgt als toen ik het een jaar terug ofzo speelde. kan dit kloppen? beste manier om honour te verkrijgen blijft toch als medic zeker?
Medic is alleen handig voor je team, maar moet je wel als medic spelen en niet af en toe iemand healen. De punten die je ervoor krijgt zijn per x netzoveel als killen alleen je wint er de rondes niet mee ;)

ik ben trouwens ook weer gaan spelen na ongeveer een jaar eruit te zijn geweest, gelukkig doet me 86H account het nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 22:21

SG

SG surft naar info hardewaren

Heb 'n nieuwe G-kaart 7800GS+ installed vorig weekend en effe AA weer eens geinstaleerd.
Alleen deze keer SF Oasis. geinig.

Ook ben ik benieuwed naar 2,7 vooral de AI mogelijkheden spreken mij aan. Vraag me af of er dan ook meer offline mogelijk is. Bot's Play. Om Maps goed te oefenen.

Verdwaal snel.

Wat me opviel de server waar ik op speelde gaf aan wanneer je ene headshot maakt. zo unreal!

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat medic spelen eigenlijk. Punten zijn wel lekker, maar telkens als je lekker ergens rond zit te kruipen, redelijk veilig, schreeuwt er iemand om hulp op een levensgevaarlijke plek waar je makkelijk geraakt kan worden.

Dan loop je dus veel gevaar op de heenweg, tijdens het healen en op de terugweg. Als je pech hebt kom je net aan als een andere medic al staat te healen, dan sta je daar met 3 man dicht bij elkaar en dan gooit er iemand net een nade daar...

Vaak ben ik als medic op die manier doodgegaan: gedwongen worden om ergens te gaan staan waar ik niet wil staan en dan door een of andere kloothommel doodgeknald/gegrenade te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ik ben ook weer gaan spellen (laatste keer was 02.08.2004 volgens aaotracker) en me marksmanship score was gereset naar 30 :S
Dus ik kon niet meer snipen, maar die basic marksmanship test is gelukkig nogal makkelijk dus nu kan ik wel weer snipen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe SitRep op de officiele site te vinden:
AMERICA'S ARMY: SPECIAL FORCES (OVERMATCH) V2.7.0
Posted: July 11, 2006 - by [Dev]Poland

America's Army: Overmatch is our biggest release ever!

America's Army has reached a significant milestone: our 4th Anniversary! This is a remarkable achievement in an era where videogames and movies are considered successful if they remain #1 for more than two weeks in a row. Despite heavy competition over the past four years, America's Army consistently remains in the top five most active online games according to Gamespy. Now we're preparing to launch America's Army: Overmatch, possibly our biggest - and most ambitious - version yet!

When Overmatch is released later this summer (we're in late beta now), it will debut several new features we believe will absolutely impact how this game is played, while also speaking to the future of America's Army is moving as we prepare to begin development of America's Army 3 on the UnrealEngine 3 platform.

Co-Op Gameplay vs. a new AI Enemy

To date, America's Army has been singularly focused upon objective-based, multiplayer gameplay in missions set against a balanced human enemy. With Overmatch, we'll debut two new missions that will pit Rangers and Special Forces against an overwhelming force of Enemy AI Soldiers and Vehicles. Rather than presenting players with the one-to-one odds, as is customary in our current missions, these two new levels represent asymmetric conflict; wherein the enemy outnumbers the U.S. forces by upwards of three-, four- and even five-to-one! The new AI enemy represents a more organized military force than the insurgency/terrorist antagonists of our multiplayer missions.

Here's a quick description of this AI and how it differs from the kind of AI you'll see in other games:
* 4 AI Soldier classes: Infantry, Sergeants (NCOs), Officers and Commandos - each can be distinguished by their voices, headgear and weaponry.
* 3 AI Vehicles: T-62 Tank, BMP-1 Infanry Fighting Vehicle and BTR-80 Armored Personnel Carrier - each with different movement, armor and weaponry.
* 9 Mental States: Each AI possesses a morale level ranging from Brave to Normal to Concerned to Suppressed to Panicked.
* 9 Types of Orders: AI are assigned to follow specific Primary Orders (Patrol, Guard, Ambush) and will shift to Secondary Orders when engaged (Hunt, Defend, Harass).
* 150 new Opfor-ese phrases: AI will use contextual speech based on their mental state and the interrupts that compel their reactions; players will be able to recognize whether an AI is panicked versus attacking, for example.
* 12 different Interrupts: AI will react to a variety of specific combat events (such as: see grenade, bullet whip, take injury).
* 25 Combat Actions: AI will be individually directed to perform a wide variety of specific actions (such as: Cower, Suppress, Fire Blind, Advance).
* AI is subject to CEM: it is vital our AI be subject to the same battlefield conditions as human players, so CEM will impact AI's accuracy too!

We recognized the need for an AI that is unpredictable and gameplay that warrants replay. Therefore we could not employ the usual trappings of magically spawning enemies, triggered sequences or scripted events. All of our AI is dynamic and emergent and will react to players based on situation and circumstance. The first time you see a Commando sneaking up on an unwitting player you'll be convinced this is something different.

Just a few examples of the various things you can expect: AI can spawn in random locations, can be suppressed, will react to overwhelming fire, will react aggressively to grenades, can engage with a variety of weapons (AK-47, AK74su, VSS, Smoke/frag grenades, RPG and RPK) against U.S. vehicles/soldiers, set random ambushes, call for mortar support and request reinforcements via BTR-80.

So get ready for 9-player Cooperative missions against a tough, entrenched and variable AI enemy. Fortunately, we’re giving players a few new tools to apply in these missions.

More updates coming soon!!
Klinkt leuk, laat maar komen! Nu maar hopen dat deze versie ook op Vista gaat werken, want in de huidige versie raakt Punk Buster aardig van slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Afbeeldingslocatie: http://www.americasarmy.com/community/images/sitrep_sai_1_800.jpg

Ik ben benieuwd..

http://www.americasarmy.com/community/

Verder wel erg leuk dat XML feed gedoe van de tracker site. Ben beetje aan het rommelen geweest voor mijn clan. Tis nog lang niet af maar het geeft al een aardig leuk beeld al zeg ik het zelf..

Online / Offline pagina
Statestieken pagina
Overzicht statestieken laatste weken
Laatste sessies
Probeersel fragrate iets tabel ding

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net het eerste deel gedownload en de basic training (marksmanship) gedaan en ruim gehaald (expert) maar ik kan nu niet een adere training selecteren. Doe ik wat verkeerd? Zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Als je bij markmanship hoger scoort dan 35 dan kun je de advanced marksmanship doen (sniper). Als je lager hebt gescoord dan moet je de andere trainingen doen. Vergeet ook niet je results online te saven (dat vraagt ie nadat je ene training hebt gehaald) anders kun je ook niet verder. Binnen Basic Training bestaan verschillende onderdelen, die moet je eerst halen voordat je naar het volgende submenutje kan.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de eerste training gehaald met m16 (expert badge), nu selecteer ik advance training en zie ik inderdaad sniper maar hij staat toch echt op unavailable:( en ja ik heb online gesaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
zoals the_bash al zei, heb je al heel de basistraining gedaan, dus ook MOUT en 't klimmen enzo, en die andere wapenstraining? Pas dan kan je naar advanced toe.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe kan nu eindelijk het 2de deel van de training. Zag hem net verspringen van availble naar completet. Bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:10:
Er is een nieuwe SitRep op de officiele site te vinden:

[...]

Klinkt leuk, laat maar komen! Nu maar hopen dat deze versie ook op Vista gaat werken, want in de huidige versie raakt Punk Buster aardig van slag.
:9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke maps vinden jullie eigenlijk cool?

Ik speel eigenlijk alleen BC en af en toe Pipeline (kan je zo lekker campen). Maar voor de rest heb ik eigenlijk weinig andere maps geprobeerd. Welke zijn echt leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Probeer urban assault eens, kleine map met veel actie, hidingspots, snipers, AR, en 2 aanvallende teams! echt fun.

verder is CSAR mijn #1 sinds jaar en dag. Sinds kort speel ik weer en Dusk is ook de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bridge, SF Oasis voor lange afstand fun, Urban Assault voor snelle aktie, SF Courtyard voor een mooie combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Tommzz schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:17:
Probeer urban assault eens, kleine map met veel actie, hidingspots, snipers, AR, en 2 aanvallende teams! echt fun.

verder is CSAR mijn #1 sinds jaar en dag. Sinds kort speel ik weer en Dusk is ook de moeite waard.
Hier sluit ik me bij aan, alhoewel ik WC ook een goede map blijf vinden. Bridge is ook cool alleen moet je hier vaak veeeeeeeeeel geduld hebben :P

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

O+ pipeline O+

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13
dit is echt zo'n spel dat je echt heel erg lang blijft spelen.
3 jaar geleden ofzo mee begonnen....en met vlagen speel ik het weer een tijdje.

wel erg leuk om te doen en is nog steeds het enige spel in zijn soort dat echt leuk is naar mijn mening...

speel bijna alleen maar de Bridge SE map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Laatst online: 28-08 21:09
Er is weer een nieuwe site-rep: KLIK!
Wat is dit topic dood trouwens :(
De TS mag ook wel een update/nieuwe start: Laatst geupdate op 13 juli 2004 Met dank aan BeZaX
/me Phyth0n wil het mss wel doen?

[ Voor 36% gewijzigd door Phyth0n op 12-09-2006 20:26 ]

• Tommzz
http://www.armytimes.com/content/static/games/gameguide.htm

m.a.w.

Morgen komt de public versie van 2.7 uit, en vandaag wordt voor members van die site 2.7 gelanceerd om 13.00 uur EST.

Iemand hier een account op de site zodat niet iedereen 1 hoeft aan te maken?

• Phyth0n
Tommzz schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:43:
http://www.armytimes.com/content/static/games/gameguide.htm

m.a.w.

Morgen komt de public versie van 2.7 uit, en vandaag wordt voor members van die site 2.7 gelanceerd om 13.00 uur EST.

Iemand hier een account op de site zodat niet iedereen 1 hoeft aan te maken?
:) dus 2.7 komt uit om 7uur? :? :9

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

19.00 zal het ongeveer zijn ja.

Verwijderd

hallo,ik heb aa 2.6 geinstalleerd maar als ik het spel wil opstarten krijg ik deze melding.

Critical Error

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2414 MHz with 1023MB RAM
Video: No Video

Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine <- FMallocWindows::Free

heeft iemand dit probleem ook al gehad?

specs amd 3400+ ,1 gb memory,hd 120gb,nvidia FX 5600 128mb

• Tommzz
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:21:
hallo,ik heb aa 2.6 geinstalleerd maar als ik het spel wil opstarten krijg ik deze melding.

Critical Error

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2414 MHz with 1023MB RAM
Video: No Video

Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine <- FMallocWindows::Free

heeft iemand dit probleem ook al gehad?

specs amd 3400+ ,1 gb memory,hd 120gb,nvidia FX 5600 128mb
Ja, critical errors gebeuren vaak genoeg ;)

maar waarom download je 2.7 niet? die komt vandaag uit.. heeft weinig zin om nu nog 2.6 te installeren!

Verwijderd

Tommzz schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:26:
[...]

Ja, critical errors gebeuren vaak genoeg ;)

maar waarom download je 2.7 niet? die komt vandaag uit.. heeft weinig zin om nu nog 2.6 te installeren!
O dank u,hoop dat die een beetje normaal doet dan,ik ga die 2.6 eraf gooien terug,waar kan ik de 2.7 dloaden ?

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-08 22:32

User

S3

Je kan beter de patch downloaden, op 3dgamers hebben ze die dan wel.

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Komt dacht ik geen patch, hoor. Wordt toch echt even een halve DVD downen....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Idd een patch no way, is een full download.. daarnaast moet je je huidige versie deinstalleren.

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-08 20:19

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Als er interesse is , wil ik wel een compleet nieuwe en uitgebreidere startpost maken ? Ik heb het spel lang gespeeld , heb wel de laatste maanden een 'pause' genomen , maar ik ga vanaf morgen weer goed spelen :) .

Strava

Verwijderd

Ah!.....het ouwe trouwe AA!
Ik heb dit spel echt al te veel gespeeld!.....zo veel dat m'n moeder er gek van werd! :9 :X

Nja...misschien die 2.7 versie eens proberen...want die 2.6 was echt te buggy

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

• DeadLock

DeadLock

Ik ben ondertussen bezig met een nieuwere TS. Want degene die er nu staat is wel echt out-dated en incompleet :/ .

Ik hoop dat de full download die we straks kunnen downloaden ook geen 2.4 gb ofzo is , want dan red ik het met men belgische download limiet deze maand niet ;( .

Deze patch ziet er in ieder geval zeer veelbelovend uit , hopelijk valt het aantal bugs mee :+ .

Strava

• User

User

S3

evert_ schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:55:
hopelijk valt het aantal bugs mee :+ .
Ik hoop met je mee

• User

User

S3

Die Steamroller map lijkt me echt vet _/-\o_

• Tommzz
2.7 is toch echt 2.54Gb...

had m gister al binnen met 1,5mb per seconde :P

• User

User

S3

Gister??

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

waar?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Phyth0n
evert_ schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:55:
Ik ben ondertussen bezig met een nieuwere TS. Want degene die er nu staat is wel echt out-dated en incompleet :/ .

Ik hoop dat de full download die we straks kunnen downloaden ook geen 2.4 gb ofzo is , want dan red ik het met men belgische download limiet deze maand niet ;( .

Deze patch ziet er in ieder geval zeer veelbelovend uit , hopelijk valt het aantal bugs mee :+ .
als je help nodig hebt DM me maar. en ik heb nu 2.7 binnen javelin is wel lachen en online is het een grote LAG boel, maar ze zeggen dat dat morgen over is. :) en de sys req. zijn omhoog gegaan ik draai nu op low ipv high :| ? link naar Sys req.(oud)
nieuw:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
The current Minimum System Requirements for AA:SF (Overmatch) are as follows:

- 3-D graphics card with 128 MB memory and support for hardware transformation and lighting
    - 2.4 GHz processor or equivalent
    - English version of Windows(r) 2000/XP Operating System with latest updates
    - 512 MB RAM
    - 3.5GB of uncompressed hard disk space for game files
    - 4X DVD-ROM (not required for downloaded installations)
    - Windows 2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)
    - DirectX(r)9.0
    - 100% Compatible DirectX 9.0 soundcard
    - Broadband Network Connection
    - NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio

The current Recommended System Requirements for AA:SF (Overmatch) are as follows:

- 3-D graphics card with 256 MB memory and support for hardware transformation and lighting
    - 3.0 GHz processor or equivalent
    - English version of Windows(r) 2000/XP Operating System with all updates
    - 1 GB RAM
    - 3.5GB of uncompressed hard disk space for game files
    - 4X DVD-ROM (not required for downloaded installation)
    - Windows 2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)
    - DirectX(r) 9.0
    - 100% Compatible DirectX 9.0 soundcard
    - 56kbps Modem or other network connection *Nvidia® nForce&#8482; or other motherboard/soundcards containing Dolby Digital® Content Encoder required for Dolby Digital® audio.

[ Voor 60% gewijzigd door Phyth0n op 14-09-2006 19:54 ]

• bakkiepleur

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Zo heb hem ook binnen via usenet... voor de mensen met intresse NZB file: http://www.binsearch.net/...size=&font=&postdate=date

Nou installeren en aan de slag. 8)

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

hoe snel

.nzb :? 8)7

~Leonardo Da Vinci~

• Phyth0n

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

:$ tnx d:)b

~Leonardo Da Vinci~

• User

User

S3

Ik ben 2.7 ook maar eens aan het downloaden met 100 - 200 kbps
De site is nu ook vernieuwd en er is ook iets nieuws bij gekomen nl. Real Heroes

[ Voor 44% gewijzigd door User op 14-09-2006 21:30 ]

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 07:33

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Weet iemand al download lokaties voor v2.7 americasarmy.com doet het hier op het moment niet. Misschien overbelast? En het downloaden in stukken via megaupload en zo schiet echt niet op.

• The_Bash
Ik had 2.7 gisteren in een klein uurtje binnen, 1000kb/s })

Ik heb 'm van armytimes (pre-release) geplukt. Maar die download is inmiddels verwijderd. Er zijn al een aantal torrents in de lucht, kwestie van zoeken dus.

• Phyth0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook een poosje gespeelt,ben er meteen mee gestopt omdat ik zo vreselijk gefrustreerd was omdat ik maar op die stomme hindernis baan moest blijven:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:12:
ik heb het ook een poosje gespeelt,ben er meteen mee gestopt omdat ik zo vreselijk gefrustreerd was omdat ik maar op die stomme hindernis baan moest blijven:(
op die hindernisbaan ben je al binnen een uur?? en die hindernisbaan is niet zo moeilijk, even doorzetten hé! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:12:
:X :X Die had ik in de eerste keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock

DeadLock

De drie nieuwe trainingen zijn echt wel TE gemakkelijk gemaakt , ik had ze alle drie direct de eerste keer al :) . Ik ga zometeen even online spelen en kijken hoe de bots presteren :+ .

Daarna na genoeg spel ervaring op gedaan te hebben , ga ik verder met een leuke TS.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Welke trainingen dan?? Een hummer, javelin en wat is die ander dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
schieten met de hummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock

DeadLock

Hmm men FPS valt echt wel tegen , ik haal maar zo'n 20-35 fps met men 6800gt met alle settings op normal (en een reso van 1280*1024).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
evert_ schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:26:
Hmm men FPS valt echt wel tegen , ik haal maar zo'n 20-35 fps met men 6800gt met alle settings op normal (en een reso van 1280*1024).
ik zit rond de 40 met mijn 9800xt (2Gb ddr) zelfde resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik heb hem over 1-2 uur ook binnen. Trage rotverbinding :( :(
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe site?? Ik vind het er best goed uitzien. :Y

[ Voor 41% gewijzigd door User op 15-09-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AA Browser is niet zo handig als de vorige deployment screen lijkt wel. Of komt dat omdat ik op een kleinere (standaard) resolutie heb? Beetje kut lezen die lijsten. Filters werken ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

downen met 313 kb/sec (normale download snelheid is 700-1000 kb/sec 8)7 ) iets meer als 2 uur bezig :/

[ Voor 0% gewijzigd door aerofreak op 15-09-2006 22:49 . Reden: oplettende medetweaker ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

aerofreak schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:30:
downen met 313b/sec (normale download snelheid is 700-1000 kb/sec 8)7 ) iets meer als 2 uur bezig :/
Weet je zeker dat het bytes zijn? :+

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

verbeterd }:O

nog een vraag blijft je account gewoon bestaan dus je naam enzo of moet dat weer op nieuw en begin je weer met honor 10 (niet te hopen |:( )

[ Voor 83% gewijzigd door aerofreak op 15-09-2006 22:48 . Reden: iets toegevoegd ]

~Leonardo Da Vinci~

• Tommzz
aerofreak schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:47:
verbeterd }:O

nog een vraag blijft je account gewoon bestaan dus je naam enzo of moet dat weer op nieuw en begin je weer met honor 10 (niet te hopen |:( )
je houdt gewoon je eigen account ;)

Verwijderd

evert_ schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:26:
Dat is vreemd. ik draai met een 6800GT alles op zijn max. met 4xaa en 16xaf. Daarmee haal ik 27-45 FPS (soms zelfs dik in de 70-80 trouwens). Ik heb het dan overigens over de co-op mappen. Dus ik denk dat iets in je systeem de boel bottlenecked of dat je eens andere drivers moet proberen.

In ieder geval best gaaf deze versie. Ik vind de co-op mappen een leuke toevoeging.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 00:34 ]

• User

User

S3

Die bots zijn bij SF Snake Plain superdom (teminste dat vind ik)

• DeadLock

DeadLock

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:26:
[...]

Dat is vreemd. ik draai met een 6800GT alles op zijn max. met 4xaa en 16xaf. Daarmee haal ik 27-45 FPS (soms zelfs dik in de 70-80 trouwens). Ik heb het dan overigens over de co-op mappen. Dus ik denk dat iets in je systeem de boel bottlenecked of dat je eens andere drivers moet proberen.
Ik heb zojuist 3dmark05 nog even gerunned , en ik had 5000 punten , wat redelijk normaal is voor men 6800gt. Heel vreemd , ik zal nog even nieuwere drivers installeren en hopen dat dit het verschil gaat maken :) . Ik vermoed zelfs dat mijn muis (een G5) mijn fps naar beneden haalt , dit had ik ook in de vorige versie :( . Sinds ik mijn G5 heb , ging mijn fps in AA naar beneden. Ik ben ook de nieuwste setpoint drivers aan het downloaden , ipv degene die op cd geleverd werden. ..

[ Voor 17% gewijzigd door DeadLock op 16-09-2006 11:09 ]

Strava

• charrel
  • Laatst online: 14:41

charrel

Cortisol4life..

Dat je muis je fps naar benedenhaalt heeft weinig met de drivers te maken. Mijn copperhead heeft ook dat als ik hem fel beweeg hij 4-5% processor usage op zijn schouders neemt. Dat krijg je echt niet weg met drivers, je pc zal de beweging toch moeten registreren en verwerken dat kost nu eenmaal kracht.

Verder vind ik de "patch" 2.7 er nog niet echt op vooruit gegaan, sommige commands zijn nu wel makkelijker te geven dan eerst. Maar dat hele gedoe met bots enz. vind ik persoonlijk een beetje overdone. Het is en blijft toch eigenlijk gewoon een online fps/ strategisch spelletje. Dat rijden in die hummer + bijbehorende trainingen vind ik persoonlijk dus echt een aanfluiting, net zoals bv. de medic en sf trainingen, het lijkt wel een zelfhulp groep > al dat gepraat.
In welk spel moet je nu je gordel omdoen voordat je kunt gaan rijden........
Je reinste kolder :w

Ik heb nog geen online map gespeelt waarbij de hummer ook echt gebruikt word, mischien valt het me daarin dan wel weer mee.

Heb ook echt een tijd niet meer gespeeld. Ik speelde van het allereerste begin, tot patch 2.3 dacht ik. Toen een tijd volledig gestopt en toevallig vorige week weer begonnen met 2.6.
De algehele attitude online vind ik er erg op achteruit gegaan. Veel scheldpartijen, name calling enz. Het lijkt wel of ik met allemaal kleuters van een jaar of 14/15 zit te spelen. Hehe, in "mijn" tijd werd er nog overlegd wie wat ging doen. kan je nu wel doen maar echt niemand luistert meer en speert er vandoor. Mischien toch weer tijd om een paar clanmates of iets dergelijks te zoeken om mee te gamen online.

Verwijderd

Ik heb 2.7 net even geinstaleerd...
En het duurt echt wel 3 minuten voordat ik in de game kom....
En als ik dan join in een server....dan hebben ze allemaal dikke lag enzo.....
Servers met een ping van 900 etc :X :?

Versie 2.4 vond ik nog de beste tot nu toe....dit is ook weer een dikke flop :| jammer, want het is een mooi spel...mja dan moet het wel speelbaar zijn :|

• DeadLock

DeadLock

Hmm vreemd : ik heb en nieuwe grafische drivers en nieuwe audio drivers en nieuwe chipset drivers en nieuwe muisdrivers geinstalleerd :+ . Toch blijft mijn fps in AA veel te laag :( . Alles op medium kom ik niet veel verder dan 30-35 fps , met veel drops.

Met een 6800gt , athlon 64 3400+ en 1gb aan ram moet dat toch beter kunnen ? Mijn 3dmark 05 score van 5k is wel redelijk in orde....

Wie weet er nog iets wat ik kan proberen ? AA reinstalleren heeft trouwens ook niets geholpen :( .

Strava

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb het sinds gisteren ook weer geinstalleerd. Lange pauze gehouden, dus maar weer eens proberen. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• The_Bash
Het klopt dat de nieuwe versies (vooral in de coop mappen) nog niet helemaal lekker loopt. Hoge pings en lage FPS. Het schijnt dat er volgende week een patch uitkomt om de netcode voor deze versie te verbeteren. Daardoor in ieder geval minder lag. Wat betreft FPS in de coop mappen, tja daar zul je je instellingen gewoon wat lager moeten zetten. De bestaande mappen draaien overigens prima.
AA Browser is niet zo handig als de vorige deployment screen lijkt wel. Of komt dat omdat ik op een kleinere (standaard) resolutie heb? Beetje kut lezen die lijsten. Filters werken ook niet goed.
Tussen de filters en je game browser zit een lange balk met '<' jes. Als je daar op klikt verdwijnen de filters en ziet je browser er weer leesbaar uit.

[ Voor 28% gewijzigd door The_Bash op 16-09-2006 12:53 ]

• User

User

S3

charrel schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:34:
Dat rijden in die hummer + bijbehorende trainingen vind ik persoonlijk dus echt een aanfluiting, net zoals bv. de medic en sf trainingen, het lijkt wel een zelfhulp groep > al dat gepraat.
In welk spel moet je nu je gordel omdoen voordat je kunt gaan rijden........
Je reinste kolder :w
Ze proberen het zo waarheidsgetrouw te maken maar dat wist je waarschijnlijk al. En je hoeft niet perse een gordel om te doen maar als je een keer van de berg aframmelt zonder gordel zeg je denk ik wel wat anders.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

User.tmp schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:19:
[...]

Ze proberen het zo waarheidsgetrouw te maken maar dat wist je waarschijnlijk al. En je hoeft niet perse een gordel om te doen maar als je een keer van de berg aframmelt zonder gordel zeg je denk ik wel wat anders.
GTR en GT legends zijn toch ook wel simulaties, maar dan wel die zonder gordel.... :+

Verwijderd

the_bash schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:51:
Het klopt dat de nieuwe versies (vooral in de coop mappen) nog niet helemaal lekker loopt. Hoge pings en lage FPS. Het schijnt dat er volgende week een patch uitkomt om de netcode voor deze versie te verbeteren. Daardoor in ieder geval minder lag. Wat betreft FPS in de coop mappen, tja daar zul je je instellingen gewoon wat lager moeten zetten. De bestaande mappen draaien overigens prima.

[...]

Tussen de filters en je game browser zit een lange balk met '<' jes. Als je daar op klikt verdwijnen de filters en ziet je browser er weer leesbaar uit.
Ah thanks! Was me niet opgevallen :(

• Evano
  • Laatst online: 09:05
Ik heb nu v2.7 een uurtje gespeeld, en ondanks dat het niet veel is moet ik zeggen dat ik de oude lekkerder vond om te spelen. Maarja is alleen m'n eerste indruk, kan nog veranderen..

Wat ik wel vind is dat alles mooier is geworden..

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 21:50
Het lijkt me wel leuk om AA weer te gaan spelen, maar heb geen zin om die training te gaan doen. Ik kom niet voorbij die laatste ;) Iemand zin om dat te gaan doen voor mij :P

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

geef je acoount + wachtwoord maar :Y)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:44

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Goed, ik wou ook maar eens beginnen met AA want het ziet er wel leuk uit :)

Alleen probeert die installer nu standaard 3 GB aan tempfiles naar de c: te pompen en daar heb ik helemaal geen ruimte voor (en kan ik ook niet makkelijk vrijmaken). Bij het extracten is wel te zien waar de files heen gaan, maar dit veld is grayed out en kan niet veranderd worden.
Hoe krijg ik die files naar een schijf waar wel ruimte is?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Laatst online: 09:05
Ik zou gewoon ff de map van de tempfiles onthouden of overnemen en na de installatie de inhoud ervan verwijderen, aangezien je de tempory map niet kan veranderen..

Edit: sorry zag niet dat je er überhaupt geen plek voor hebt.. Dan houdt het denk ik op, omdat je de temp.files bestemming niet kan wijzigen.. althans bij mij niet..

[ Voor 34% gewijzigd door Evano op 17-09-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:44

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Maar ik kom dus niet tot de installatie, omdat ik niet genoeg ruimte heb om alle tempfiles kwijt te kunnen. Lekker soepel geprogrammeerd dus dat je de temp locatie niet eens kan kiezen.

Goed, dan zal ik wel flink met files gaan schuiven om ruimte te maken..

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aburrir
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 05:44
Gizz schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:55:
Goed, ik wou ook maar eens beginnen met AA want het ziet er wel leuk uit :)

Alleen probeert die installer nu standaard 3 GB aan tempfiles naar de c: te pompen en daar heb ik helemaal geen ruimte voor (en kan ik ook niet makkelijk vrijmaken). Bij het extracten is wel te zien waar de files heen gaan, maar dit veld is grayed out en kan niet veranderd worden.
Hoe krijg ik die files naar een schijf waar wel ruimte is?
Je kunt wel degelijk de tempdir wijzigen.

Ga naar eigenschappen op Deze Computer. Klik vervolgens op geavanceerd, gevolgd door omgevingsvariabelen. Je moet nu bij de variabelen TMP en TEMP de juiste dir kiezen waar jij wel genoeg ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Lekker bagger al die servers op dit moment, Kan af en toe met geen mogelijkheid de servers updaten laat staan iets joinen. Mocht ik er wel op komen dan ziet m'n m8 hem dus weer niet en andersom....
Wat een knakenzooi, tijd voor een patchje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan typ je toch "start ........" in de console
en ipv die puntjes het ip adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evert_ schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:14:
Hmm vreemd : ik heb en nieuwe grafische drivers en nieuwe audio drivers en nieuwe chipset drivers en nieuwe muisdrivers geinstalleerd :+ . Toch blijft mijn fps in AA veel te laag :( . Alles op medium kom ik niet veel verder dan 30-35 fps , met veel drops.

Met een 6800gt , athlon 64 3400+ en 1gb aan ram moet dat toch beter kunnen ? Mijn 3dmark 05 score van 5k is wel redelijk in orde....

Wie weet er nog iets wat ik kan proberen ? AA reinstalleren heeft trouwens ook niets geholpen :( .
Ik weet het ook niet. Overigens heb ik nu die andere MP map (geen co-op) ook gespeeld. Steamroller. Die is bij mij wel ietsjes trager. Met alles max. 4xaa / 16xaf had ik drops beneden de 20 (soms zelfs maar 17fps). De AA en AF dus maar wat lager ingesteld. Dus als je die map bedoeld is het denk ik redelijk normaal. Daarnaast draait mijn GT @ Ultra snelheid, wat misschien nog eens 2-4 FPS kan schelen soms.

5.000 punten in 3dmark05 is redelijk normaal inderdaad voor een GT op standaard snelheid, daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Heb die drie niewe trainingen gehaald. en vond die Javilin well leuk.
Tja dat de Vs nogal gekont shoped in Desert storm is dan well te verwachten. Is net als aimbot.
Met stablisers en fire forget antitank missiles. Tja 'n kind kan de was doen.

Heb nog niet online gespeeld. Well de twee Coop mappen off line.
Jammer dat je geen Coop Bot's kan instellen zou het ook twee single player mappen kunnen zijn.
Maar als one men army met één javilin tube en CLU is het well te doen. Met de M19
Vooral SF snakeplane
IVM de lag berichten zal het door de nieuwigheid veels te druk zijn op de servers. Wat eigenlijk bij elke Patch release gebeurt.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 12:41

DinX

Motormuis

Heeft iemand trouwens tips voor die "sluip-training" ?
Ben je bijna bij B, spotten ze je bij die plas water van helemaal bovenaf :(

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weekend ook 2.7 aan een test onderworpen, en dit zijn mijn gedachtes:

Algemene veranderingen:
- Situational Awareness Indicator: Dit is een leuke toevoeging met veel potentie. Het mooiste werkt dit wanneer mensen vaak genoeg reporten en als ze ook opfor positions goed rapporteren. Met name dat laatste gaat veel fout: mensen, richt je wapen op de tegenstander en rapporteer zijn positie, en mik richt dus niet op het muurtje waarachter je verscholen zit, want dan wordt jouw positie als opfor positie gerapporteerd, met alle mogelijke consequenties van dien.
Ik mis wel het kompas, want zeker met gewonde teammates die een medic roepen is het lastig hen te vinden, en ook wat blind fire is nu lastiger goed te krijgen. Dat laatste kan natuurlijk ook als voordeel gezien worden.

- Wapens: het lijkt wel alsof de recoil van wapens minder is, of dat de nieuwe Combat Effectiveness werking (gekoppeld aan SAI) een ander effect heeft, maar ik kon duidelijk meer head shots maken (en anderen ook op mij helaas ;)). Ook lijkt de afstand waarover je granaten kunt gooien weer wat groter, wat ik wel prettig vind voor veel situaties. Beiden een pluspunt.

- Server browser: Ik ben niet blij met de huidige versie van de server browser. Hij heeft zeker wel potentie, maar veel dingen kloppen niet, zoals:
* filtersets lijken niet opgeslagen te worden na reboot, waardoor het nut van meerdere sets zeer klein is en het zelfs een verslechtering is tov de oude versie
* sorteren op ping levert vreemde (onbetrouwbare) resultaten op, en de ping in de browser klopt nog steeds niet met die wanneer je werkelijk op de server zit (die is nl. vaak veel hoger)
* filteren op 'land' Europa levert niet servers uit alle Europesche landen op, maar alleen servers die specifiek als Europesch zijn geregistreerd, wat een nihil aantal is. Deze filterwaarde is daarom waardeloos, en zeker in combinatie het niet opslaan van filters is voor niet-amerikaanse spelers deze hele filter bijna waardeloos.
* de weergave van de browser is niet handig met de filterlijst die zoveel ruimte inneemt. Ja, je kan dat inklappen, maar toch ... hadden de filters er niet beter boven kunnen staan?
Toch zie ik ook pluspunten, zoals dat je kan instellen dat de server browser niet automatisch refreshed wordt, het idee van filtersets (maar dan wel kunnen opslaan aub, liefst met naam en overzicht filteropties), het toevoegen van battle buddies en favoriete servers, etc.

- Performance: ik heb een kleine afname in FPS op 'oude' maps gemerkt, maar niets waar ik me druk om maak. De netwerkperformance lijkt wisselend te zijn, soms geen centje pijn en soms hele reeksen lag spikes. Overigens denk ik dat veel van de klachten met netwerkperformance te maken hebben met het kiezen van de verkeerde servers (bijv. omdat de ping in de browser lager wordt gerapporteerd dan dat die werkelijk is) en met de drukte die er altijd is na het uitbrengen van een nieuwe versie. Ook zullen veel van de co-op servers veel zwaarder belast worden door de AI en is een map als Steamroller gewoon een ontzettend zware map door de grootte ervan.

Maps:
SF Snakeplain: deze map heb ik nog niet gespeeld

Steamroller: deze map heb ik heel kort even gespeeld om het te bekijken, en het ziet eruit als een indrukwekkende map, die wel aardig lastig is om goed te spelen. Zijn er nog mensen die als een team willen en kunnen spelen? Zeker de nieuwe SAI met opfor locations reporting zal goed werken, mits het goed gebruikt wordt.

Interdiction (of zoiets??): Deze map heb ik wat langer gespeeld, en het duurde wel even voor ik hem doorhad. De AI opfor is niet zo slim als ik verwacht had, maar het aantal lijkt soms aardig oneindig, waardoor je altijd op blijft letten. Verder merk ik dat veel spelers nog heel erg gericht zijn op het scoren van zoveel mogelijk kills, terwijl dat op een co-op map zinloos is: je tijd is beperkt en er zijn zoveel opfor dat je eigenlijk alleen kunt winnen door je objectives te halen. Die haal je het makkelijkst als je gecoordineerd te werk gaat als team, maar veel mensen gaan toch erg "op jacht" naar opfor. Daardoor zijn er tegen het einde vaak te weinig mensen over om het draagbare objective te verdedigen. Als de drager wordt neergehaald, is het vinden van die tas vaak onmogelijk en wordt de missie nodeloos verloren.

Trainingen:
Ik vond de nieuwe trainingen wel leuk, maar niet echt ingewikkeld. Het soepel werken met de Javelin ging nog niet echt (alle handelingen om een nieuwe raket te laden kost wel wat tijd), maar voor alle trainingen was ik soepel gekwalificeerd.
Ook heb ik de nieuwe versie van de Weapons Familarisation Training geprobeerd, en dat zag er wel een stuk beter uit, maar vreemd genoeg was het behoorlijk lastig om met de raketten een target te raken.

Overall vind ik het een leuke nieuwe versie met enkele punten die verbeterd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 15:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Tijd voor een nieuwe topique'? Titel klopt niet meer :p

Iig ik ben hem nu aan het downloaden van usenet en ben erg benieuwd naar die humvee :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:51:
De AI opfor is niet zo slim als ik verwacht had, maar het aantal lijkt soms aardig oneindig, waardoor je altijd op blijft letten.
De AI opfor is ook oneindig, je kunt de missie alleen halen door de objectives te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb eindelijk AA2.7 kunnen dloaden omdat ik bijna over mijn dload limiet zat bij telenet moest ik even wachten tot de teler terug op 0 stond :(

maar als ik AA2.7 wil installeren krijg ik een melding in het begin dat hij geen toegang geeft tot een helppfile (iets met administrator rechten)

ik ben de enige account op mijn pc (dus beheerder)

bestaat hier een oplossing voor? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 23:13
Ik vind de Steamroller map echt heel erg indrukwekkend.

Heb nu een paar potjes gespeeld.

alleen mijn videokaart trekt dit niet meer meer alles op max en 6xaa / 16xaf.
dus zal ff moeten fine tunnen voor deze map speciaal, want het is echt een super map.
Doet mee een beetje denken aan COD maar dan echt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het wat om de GoT clan nieuw leven in te blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

http://www.rento.nl/tgs/start.php Staat al een tijdje droog, ik weet niet hoe het zit maar het irc kanaal (#americasarmy) is al een tijdje uitgestorven. Hopelijk kijken er nog wat tgs'ers hier, misschien dat ze wel weer zin hebben. (Benno hierrrr!)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 00:38:
[...]

Ik weet het ook niet. Overigens heb ik nu die andere MP map (geen co-op) ook gespeeld. Steamroller. Die is bij mij wel ietsjes trager. Met alles max. 4xaa / 16xaf had ik drops beneden de 20 (soms zelfs maar 17fps). De AA en AF dus maar wat lager ingesteld. Dus als je die map bedoeld is het denk ik redelijk normaal. Daarnaast draait mijn GT @ Ultra snelheid, wat misschien nog eens 2-4 FPS kan schelen soms.

5.000 punten in 3dmark05 is redelijk normaal inderdaad voor een GT op standaard snelheid, daar ligt het niet aan.
Ik vind het spel ook vrij slecht draaien. Zeker de nieuwe versie. Echt gewoon brak, mijn 6600gt, p4 2,8 met 1 gig geheugen lijkt het niet veel beter te doen als pc van een mattie van me. (9600pr, amd 2400+ en 512mb geheugen 8)7 ). Lijkt iets niet helemaal lekker te zitten met dit spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die worstelen met performance: er is weer een update van de America's Army Tweak Guide uit voor versie 2.7, zie http://www.tweakguides.com/AASF_1.html

Enjoy :)

• SG

SG

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:52:
Ik vind het spel ook vrij slecht draaien. Zeker de nieuwe versie. Echt gewoon brak, mijn 6600gt, p4 2,8 met 1 gig geheugen lijkt het niet veel beter te doen als pc van een mattie van me. (9600pr, amd 2400+ en 512mb geheugen 8)7 ). Lijkt iets niet helemaal lekker te zitten met dit spel....
Ja daarvoor is de tweakguide voor de budged of oude gamerigs.

2.7 is 'n modern spel, net uit, gemaakt voor deze tijd. Dus huidige midrange is dan wel gewenst.
Het spel is niet zo brak, eerder jullie hardware is wat achterhaald.Zeker als je kijkt naar wat er voor andere spull op de markt is Oblivibion. Etc. Die maken het bont. Games groeien mee qua requierment met wat er de gamers tegen woordig beschikbaar hebben SM3.0 hardware

Mijn 9600Pro is al 'n tijdje vervangen door 'n 7800GS+ minimaal toch wel 1GB voor games deze dagen. Mijn CPU power is niet zo bij de tijd maar kan nog wel mee.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.