[PC]America's Army: Operations - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.290 views sinds 30-01-2008

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

DinX schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:29:
Heeft iemand trouwens tips voor die "sluip-training" ?
Ben je bijna bij B, spotten ze je bij die plas water van helemaal bovenaf :(
je kan NOG langzamer lopen door niet snel te lopen. (klinkt stom, maar doormiddel van een knop die je in je setup kan instellen kan je (nog) langzamer kan lopen/sluipen... dan kan je er langs...)

Greyh0und

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-07 11:50

Vincenz0

Coder

waneer word de TS aangepast of word er een nieuw topic gemaakt?

2.7 is al uit jongens!! ;)

zelf ben ik nu net de nieuwe patch er is ook weer is begonnen aan dit spel, is wel even wennen na 1 jaar CSS! ;)

het blijft een mooi spel maar soms iets te realistisch in mijn ogen, (zoals kwartier wachten tot iedereen dood is aangezien jij als noob meteen word neer gegunt..)

oefenen maar! :D

Coding 4 Fun!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18

aerofreak

Steve Jobs

Greyh0und schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:33:
[...]

je kan NOG langzamer lopen door niet snel te lopen. (klinkt stom, maar doormiddel van een knop die je in je setup kan instellen kan je (nog) langzamer kan lopen/sluipen... dan kan je er langs...)
ja en af en toe stil liggen(kan je ff een bakje koffie drinken :P ) helpt ook

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

ik ben ook weer begonnen met spelen :D
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=26868

Heb nu ff ander tracker account ernaast want wil ff op nieuw beginnen :) Dit is van voordat ik gestopt was met spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Blerf op 21-09-2006 13:39 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Ik kan 2.6 niet uninstallen :'(

en kan ik ook niet 2.7 installen :'(

heb de 2.6 map al gedelete, maar zelfs DAN kan ik heb niet uit de software lijst krijgen...

heeft iemand hetzelfde probleem?
(hij geeft de foutmelding: "could not access network location" en "onherstelbare fout bij installatie")

Greyh0und

• bits
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
@ Greyh0und: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=229734
Soms helpt het om te zoeken op hun forum 8)

@ de rest: Waarom moeten de co-op missies zo lang laden? Moest ik iets downloaden ofzo?
Met mijn systeemspecs is op zich niks mis, de vorige AA deed het zonder problemen en lekker snel, maar bij het laden van bijvoorbeeld Snake Plain heb ik net een kwartier gewacht en toen was hij nog niet klaar (toen ben ik naar oplossingen gaan zoeken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

jnolten schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:49:
@ de rest: Waarom moeten de co-op missies zo lang laden? Moest ik iets downloaden ofzo?
Met mijn systeemspecs is op zich niks mis, de vorige AA deed het zonder problemen en lekker snel, maar bij het laden van bijvoorbeeld Snake Plain heb ik net een kwartier gewacht en toen was hij nog niet klaar (toen ben ik naar oplossingen gaan zoeken :+ )
Kwartier is wel errug lang ja. Coop maps laden denk ik ook de AI engine zal wel wat laadtijd kosten....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een SNELLE server waar ik de nieuwste versie kan downloaden? Ik heb 'm net binnengehaald via www.gwn.com (alles lijkt in orde) en als hij helemaal klaar is met uitpakken (tijdens de installatie) krijg ik een melding dat er files corrupt zijn... :( Kan ik weer dat gigantische bestand downloaden... :( Zo gaat de lol er wel heel snel vanaf... :( Ik probeerde wat andere servers maar dan moet ik 5 uur wachten en zo... :( Ik had het bestand gedownload op m'n werk en gebrand op dvd: scheelt weer tijd, dacht ik. Maar ik ben nu al een dik half uur aan het klooien thuis en het gaat steeds fout. Het valt me trouwens op dat je zowat voor alle servers moet registreren om te kunnen downloaden. Leuk dit... :(

(Sorry hoor, maar ik ben ff stikchagerijnig...)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je! :) 630 kB/sec is nog te overzien.. ;) Alhoewel ik dan alsnog pas vanavond aan de slag kan... ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeiende gloeiende gloeiende... Die link resulteerde in alweer een zip met een foutmelding... :( Maar uiteindelijk heb ik via een link van een andere GoT'er het spel gedownload. Ondertussen ben ik al zo'n 5 uur bezig om dit spel te kunnen spelen... :'(

Maar.. het is gelukt en ik zit nu in de tutorial... Nogmaals 'maar': ik zit meteen alweer vast. :( Ik moet oefenen met andere wapens (derde training?) en loop zoals opgedragen naar de man bij de M9 Range. OP een tafel liggen wat pistolen. Ik loop naar de man toe en er verschijnt een oplichtende groene hand... En vervolgens kom ik niet verder. Ik snap niet waarom ik dit niet snap. Een heel gedonder voordat je eindelijk kan spelen en dan DIT weer. Ik heb op de link geklikt van de game documentation maar dan kom ik op een site waarop staat Coming soon. Lekker is dat.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen met die groene hand? Klikken helpt niet en ik heb zo ongeveer alle toetsen ingedrukt op het toetsenbord maar er gebeurt gewoon NIETS.

Gloeiende gloeiende gloeiende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:40:
Gloeiende gloeiende gloeiende... Die link resulteerde in alweer een zip met een foutmelding... :( Maar uiteindelijk heb ik via een link van een andere GoT'er het spel gedownload. Ondertussen ben ik al zo'n 5 uur bezig om dit spel te kunnen spelen... :'(

Maar.. het is gelukt en ik zit nu in de tutorial... Nogmaals 'maar': ik zit meteen alweer vast. :( Ik moet oefenen met andere wapens (derde training?) en loop zoals opgedragen naar de man bij de M9 Range. OP een tafel liggen wat pistolen. Ik loop naar de man toe en er verschijnt een oplichtende groene hand... En vervolgens kom ik niet verder. Ik snap niet waarom ik dit niet snap. Een heel gedonder voordat je eindelijk kan spelen en dan DIT weer. Ik heb op de link geklikt van de game documentation maar dan kom ik op een site waarop staat Coming soon. Lekker is dat.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen met die groene hand? Klikken helpt niet en ik heb zo ongeveer alle toetsen ingedrukt op het toetsenbord maar er gebeurt gewoon NIETS.

Gloeiende gloeiende gloeiende...
F= use/pickup/deuren openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, maar dat weet ik. Maar wat ik ook doe: ik kan geen pistool pakken!!! F of geen F!

Nog wat anders: ik ben een missie verder gegaan en dan staat er zo nu en dan iets onderin beeld zoals 'skip intro' of 'save quit retry', Maar hoe selecteer je die opties? Met de muis gaat niet en ook hier hebben toetsen schijnbaar geen effect... Ben ik nou zo dom of...?

EDIT:
Whaaaaaaaaaaaaa, je moet doet die F eerst gebruiken bij die kerel, waarna hij je alles gaat uitleggen... |:( Ja, ik kom er wel, 8)7 8) hoor...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:46

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Rustig blijven, en ga tijdens de instructiefilmpjes gerust wat te drinken halen. Bij de multiple choice vragen (onder andere voor de medic cursus, geloof ik) staan de goede antwoorden toch wel ergens in een topic over het spel. ;)

Bij America's Army moet je eerst door de zure appel heen bijten met die trainingen, het is nu eenmaal niet anders.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• BN

BN

Die trainingen moet je eerst doorlopen anders kun je niet spelen. Beetje betuttelend misschien, maar ja...moest zo echt mogelijk worden. Dus eerst tijgeren en studeren, daarna pas op missie. Het loont wel de moeite om asap je SF-training te halen, dat opent wat meer opties in de SF-maps.

Verwijderd

@ J van E: gamershell resulteerde in foutmelding na download dus corrupt bestand? Zoja vreemd bij mij namelijk niet.

Zelf heb ik moeite met het laatste deel van de training. Aan t eind krijg ik te horen dat ik goed was maar niet goed genoeg,lol. Daar waar je door het gebouw heen moet en 30 houten enemies moet killen. Lekker realistisch. In special forces gaat het er toch om dat je skilsl hebt tegenover real life personages in real life situaties in een team. Tsja dat gaat me beter dan gemiddeld af in shooters. Maar goed. Hoe zorg ik verdomme dat ik door die training kom?

Goedenacht trouwens.

• BN

BN

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 01:39:
@ J van E: gamershell resulteerde in foutmelding na download dus corrupt bestand? Zoja vreemd bij mij namelijk niet.

Zelf heb ik moeite met het laatste deel van de training. Aan t eind krijg ik te horen dat ik goed was maar niet goed genoeg,lol. Daar waar je door het gebouw heen moet en 30 houten enemies moet killen. Lekker realistisch. In special forces gaat het er toch om dat je skilsl hebt tegenover real life personages in real life situaties in een team. Tsja dat gaat me beter dan gemiddeld af in shooters. Maar goed. Hoe zorg ik verdomme dat ik door die training kom?

Goedenacht trouwens.
Die dummy training in Shoot House is dan ook geen SF training. SF training is college en tentamen
doen en daarna E&E voltooien. "Low and slow".....

Verwijderd

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, sorry hoor, maar je moet wel heel gemotiveerd zijn om door die training te komen... Ik ben echt al heel lang bezig en zit om de haverklap vast... Paar keer naar die stomme lectures moeten luisteren en nu wordt ik steeds gespot in dat sluiplevel... Ik las hierboven dat iemand moeite had met punt B maar ik haal A nog geeneens! Ik wordt STEEDS gespot ook al doe ik het hele level op m'n buik en zo langzaam als maar kan!

Ik wil gewoon online! Ik ben gisteren al UREN bezig geweest een werkende versie te downloaden en nu al uren bezig met die tutorial... :(

Dat MOUT house lukt me ook niet: toch geeft het spel aan dat die sectie Completed is. Klopt dat? Of kan ik pas online als je echt ALLES gehaald hebt?

'k Vind het een beetje ver gaan allemaal... En ik heb al moeite met m'n motivatie... :'( |:( ;)

EDIT:
Hm, ik kan dus al online op infantry servers... |:( Ik zie dat als je gedood wordt dat je dan de hele verdere ronde moet wachten. Klopt dat? Great...

Zijn er nog bepaalde servers waar lui van hier regelmatig spelen? Ik denk dat ik nu maar stop met spelen (en posten ;)) want m'n humeur wordt er niet beter op... }:O

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 14:02 ]

Verwijderd

Dat lijkt me slim ja 8)7 , je kan natuurlijk ook gewoon een beetje rondkijken en lezen voordat je
ons helemaal begint dood te spammen met vragen die makkelijk te vinden zijn. En ja, natuurlijk moet je wachten als je doodgaat, het is realistisch weet je wel. ;)

Ik ben ook weer gaan spelen sinds vorige week, me account bestaat al vanaf april 2004 maar heb
eigenlijk nooit meer als een half uur gespeeld, nu speel ik samen met een vriend met skype/headset aan en dat speelt echt super leuk. In je 1tje is dit spel ook wel te doen, maar om een beetje teamwork te creeren zou ik iemand zoeken die samen met je wil spelen.

Got-clan misschien een idee? Niet al te serieus dan, maar gewoon een beetje een fun-clan.
Als iemand ideeen heeft hoor ik het graag.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 11:52

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:16:
Got-clan misschien een idee? Niet al te serieus dan, maar gewoon een beetje een fun-clan.
Als iemand ideeen heeft hoor ik het graag.
daar is er al eentje van: http://www.gotsquad.tk/ Meeste zijn erg relaxed, heb er in het begin een tijd mee gespeeld. Volgens mij zijn er nu nog maar een paar mensen die actief spelen van de clan!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 21:46

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als je de para training (alle 2!) hebt gedaan, mag je pas ook die levels doen waarbij je die badge nodig hebt. Hetzelfde geldt voor de special forces. En voor de sniper moet je minstens 36 hebben gehaald bij de gewone schiettraining, dan wordt de snipertraining beschikbaar.

Ik heb (nog) niet echt vaste servers, ik kijk meestal waar het niet al te vol is, en of het gemiddelde van de honor niet al te hoog is. Ik heb pas 13 (speel niet zo vaak), en heb dus geen schijn van kans tegen iemand met 60 of hoger. :P
Maar misschien is het wel eens handig om met wat GoTters wat vaste servers af te spreken. Ik zag dat je spelers aan een buddy list kunt toevoegen, dat is ook wel handig. Of dat systeem ook werkt weet ik niet.

En als je dood bent moet je inderdaad wachten tot de volgende ronde. Onthoud dus één ding: geduld is een schone zaak.

Er bestaan trouwens ook walkthroughs voor die sluiptrainingen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de honor van mensen niet echt iets zegt over de skill. Ik ging van de week samen met een vriend van mij spelen, ik honor 11 en hij had toen nog 10 en we maakten met zijn 2´en 3 gasten met honor level 30, 42 en 52 in. :)

Ik zal inderdaad is kijken naar het buddy systeem, mijn ingame naam is (hoe kan het ook anders):

dadarkman

Misschien iemand hier die mooie startpost kan maken met alle nu nog active got-members erin. Want ik heb op die site van die clan gekeken en daar is het nou ook niet echt druk zal ik maar zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN

BN

Tja als je neergaat moet je wachten ja....
Dit is dus precies om te voorkomen dat het zo'n "fragfest" gaat worden zoals je zelf zegt. Behoudend spelen loont dus. Rambo's gaan er het eerst aan.
Nogmaals, het doel is niet het fraggen van zoveel mogelijk Opfors, maar het slagen van de missie. Dat kan ook worden gehaald zonder dat er maar één Opfor neergaat. Tuurlijk zul ja ze altijd tegenkomen, die Rambo's, maar na een tijdje op één server, wordt je al gauw duidelijk wie de serieuze spelers zijn. Het zijn vaak de lui die als laatste overblijven en de missie uiteindelijk voltooien. Overleg in-game met deze jongens/meisjes (vergis je niet!) en je kunt ver komen, want met twee afgestemde spelers vorm je al een stevig team tegenover de loslopende eenlingen.....
Geef de moed niet op als het niet meteen wil, gun je de tijd om te wennen, de meeste mensen met wie ik nu speel zijn allen ver in de 30 of ouder en ze spelen AA inmiddels allemaal al jaren, om de redenen hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ja idd om echt een goed team te maken teamwork en je bent echt serieus bezig kan je altijd nog squad leader worden kan je commands geven :)

moeten ze wel luisteren natuurlijk :o

owaja ingame naam is aerofreak (hoe kan het ook anders :P )

[ Voor 13% gewijzigd door aerofreak op 24-09-2006 16:48 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Oefening baart kunst je zal merken dat je in de loop van tijd beter en slimmer wordt...niet als een blinde kip naar voren.. of je moet weten wat je doet. ;)

Zelf al weer een tijdje met me 3de account (Bakkiepleur) ook mensen hier met een aaotracker.com account?

Oja ben een border hoer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bakkiepleur op 25-09-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

bakkiepleur schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:29:
Oefening baart kunst je zal merken dat je in de loop van tijd beter en slimmer wordt...niet als een blinde kip naar voren.. of je moet weten wat je doet. ;)

Zelf al weer een tijdje met me 3de account (Bakkiepleur) ook mensen hier met een aaotracker.com account?

Op aaotracker heet ik ook charrel, net zoals ingame. Ik speel het liefst binnenveldjes zoals weapons cache en pipeline. Speel vaak met een vriend van me lekker kletsend over skype, raden wie er vaak als laatste 2 overblijven en de pot winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
charrel schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:47:
[...]

Op aaotracker heet ik ook charrel, net zoals ingame. Ik speel het liefst binnenveldjes zoals weapons cache en pipeline. Speel vaak met een vriend van me lekker kletsend over skype, raden wie er vaak als laatste 2 overblijven en de pot winnen :+
Eh, even raden, ah ik weet het jongens van [CTU] :+
Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet.

[ontopic]
Ik vind het jammer dat 2.7 zo laggy is maar dat zal naar mate de tijd vordert wel weer afnemen het is immers ook na het uit komen van 2.6 huilen met de pet op geweest (wat lag betreft)
En na versie 2.2 duurde het niet zo lang totdat 2.2.1 uitkwam om de bugs te maken.
Ik heb dus nog goede hoop.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

bakkiepleur schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:29:

ja ikke maar daar heet ik precies hetzelfde aerofreak dus :9

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Bij de nieuwe trainingen krijg ik de humvee niet van zijn plaats, ik kan me gordel niet om doen. ik kan voor de besturing geen instellingen vinden. Zie ik wat over et hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-08 22:32

User

S3

Als je op K drukt doe je de gordel om en als je dan naar je stuur kijkt en op F drukt start de auto (als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wanneer wordt bij de Shootinghouse iemand als een enemy gezien?

Duimpje omhoog, geen wapen -> friendly
Duimpje omhoog, wel wapen -> enemy?
Wapen gewoon vast -> enemy
Met rug naar je toe, wapen -> enemy?

Ik blijf maar steeds rond de 8 friends neerschieten, terwijl ik voor me gevoel toch echt alleen op enemies schiet.

Na 8x MOUT word ik het een beetje zat.. Hoogste score was tot nu toe 8600 door duizenden punten aftrek voor op friendlies schieten.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 07-08 15:22
Alle "donkere" houten dingen in de shoothouse zijn enemy's

verder hebben ze wapens om te vast en/of een masker op o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dus iemand die eruit ziet als een visser en een geweer op me richt is geen enemy? Nog maar eens proberen dan, want met niet schieten op mensen met een duimpje zat ik nog steeds op 5 dode friendlies..

edit: het is al gelukt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gizz op 26-09-2006 17:08 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
jnolten schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:49:
@ Greyh0und: http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=229734
Soms helpt het om te zoeken op hun forum 8)

heej,

dat heb ik ook dat het langer laat, geen kwartier, maar wel lang, heb je daar al iets op gevonden, ik denk dat het aan m'n ram ligt, ik heb maar 512 mb

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

zie dit nu :>

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_d32d80073b8021dbc23d3212b5c8f1eanaamloos.png

twee wapens over elkaar |:(

[ Voor 9% gewijzigd door aerofreak op 28-09-2006 20:15 ]

~Leonardo Da Vinci~

• User

User

S3

Dat gebeurd veel vaker, het gebeurd ook wel eens dat een wapen als verrekijker gebruikt word |:( maar dat was ook al zo in 2.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb dit spel jaren geleden gespeeld (3, 4? kan dat?) en heb de basistraining enzo toen ook gedaan en regelmatig op pubs gespeeld. Met name die map met die fake geweren (infrarood) en met zo'n brug die een grote chokepoint was. Van de week weer eens bedacht om het eens te installeren en even as we speak aan het downen.

Ik heb nooit die para 2e training gehaald. Zit die er nog in? Wat een hoerenjob was dat om die te landen...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-08 15:41

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Gizz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:41:
Dus iemand die eruit ziet als een visser en een geweer op me richt is geen enemy? Nog maar eens proberen dan, want met niet schieten op mensen met een duimpje zat ik nog steeds op 5 dode friendlies..

edit: het is al gelukt :)
Ghehe, die vissers, dat zijn dus je teammates :P

[ontopic]

Ik speel dit spel ook, met enige regelmaat zelfs. Mijn in-game nick is Patriot-=Of-God=- en ik zit in de -=Of-God=- clan. We hebben een server (in Amerika) op 8.6.76.12, maar houdt er wel even rekening mee dat we zeer streng zijn als je kijkt naar schelden (ook afkortingen zijn verboden).

Mijn favoriete map is waarschijnlijk MOUT, maar das omdat ik die zo vaak speel, dat het eigenlijk ook meteen de enige map is waar ik redelijk goed in ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je de resolutie van het spel omhoog kan gooien???
Ik kan maar tot 1152X864 in het spel instellen......terwijl ik graag op 1440X900 zou willen spelen....

Iemand enig idee? :D

BVD ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

eh.. ik heb 2.1 geinstalleerd. Volgens de startpost is dat de laatste versie maar dat is volgens mij redelijk gedateerd. Is het nu 2.7? OF is dat weer een mod van het spel?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Jazzper schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:09:
eh.. ik heb 2.1 geinstalleerd. Volgens de startpost is dat de laatste versie maar dat is volgens mij redelijk gedateerd. Is het nu 2.7? OF is dat weer een mod van het spel?
2.7 is de laatste versie, dat is redelijk makkelijk te checken op de officiele site natuurlijk :+
Dat word dus nog ff niet spelen en eerst 2,5gig downloaden voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

de nieuwste is 2.7 :)

[ Voor 13% gewijzigd door aerofreak op 15-10-2006 19:55 . Reden: te laat ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:53:
Weet iemand misschien hoe je de resolutie van het spel omhoog kan gooien???
Ik kan maar tot 1152X864 in het spel instellen......terwijl ik graag op 1440X900 zou willen spelen....

Iemand enig idee? :D

BVD ;)
Niemand???!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 16:37

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Misschien de armyini.ops in de map system van AA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Zijn er nog 20+ die een funclan zoeken?? Kom maar eens een kijkje nemen op ons forum ;)

http://home.versatel.nl/CTU-NL/

[ Voor 46% gewijzigd door Frank1973 op 15-10-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Enige wat je kan proberen is inderdaad je .ini file te veranderen of anders mischien andere videokaart drivers.
Frank1973 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:11:
Zijn er nog 20+ die een funclan zoeken?? Kom maar eens een kijkje nemen op ons forum ;)

http://home.versatel.nl/CTU-NL/
Lijkt me inderdaad wel weer is grappig spelen met "bekenden" die iig nog een beetje luisteren naar elkaar, heb een tijd in de GOT clan gezeten, maar ben er een tijd tussen uit geweest. Zo'n beetje tussen 2.1 en 2.6/7. Ben pas weer begonnen met spelen.
Ingame naam is ChaRReL, als ik zo thuis ben dan gooi ik wel even wat op het forum daar.
Hoe groot is de clan? Ik ben wel nogal map gebonden, vind weinig velden echt leuk. Weapons cache en pipeline zijn toch wel veruit favoriet :) check aaotracker maar......
Heb een hoop nieuwe velden eigenlijk nog niet eens geprobeerd.

[ Voor 61% gewijzigd door charrel op 15-10-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Wij zijn niet map verbonden we spelen wat we leuk vinden. Op donderdag ''trainen'' meestal zitten we met zijn alle op TS en spelen op een public server. Ook op maps die niemand kent is altijd wel grappig.. We doen nu toevallig mee aan SF Courtyard toernooi 6vs6 gewoon voor de fun om de allerdaagse sleur eruit te halen, buiten de vrouw en de kids!! Je bent altijd welkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:15
Ik ben sinds kort ook maar eens begonnen met deze game. De laatste keer dat ik dit speelde was een jaar of twee geleden.
De eerste rondes waren wel wennen. Ik schoot ook met enige regelmaat mijn teammates kapot.
Vooral op het veld waar je iemand moet escorteren. Ben gewent dat als iemand met een AK op me af komt lopen ik deze gelijk probeer uit te schakelen. Fout dus (en dat lieten mijn team genoten ook weten). Uiteindelijk van 9 honor naar 10 gekomen zodat ik wat meer servers kan spelen.

Heb nu een tijd lang steamroller gespeeld en het gaat steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Dennis_k schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:50:
Ik ben sinds kort ook maar eens begonnen met deze game. De laatste keer dat ik dit speelde was een jaar of twee geleden.
De eerste rondes waren wel wennen. Ik schoot ook met enige regelmaat mijn teammates kapot.
Vooral op het veld waar je iemand moet escorteren. Ben gewent dat als iemand met een AK op me af komt lopen ik deze gelijk probeer uit te schakelen. Fout dus (en dat lieten mijn team genoten ook weten). Uiteindelijk van 9 honor naar 10 gekomen zodat ik wat meer servers kan spelen.

Heb nu een tijd lang steamroller gespeeld en het gaat steeds beter.
Blijven oefenen dat is de enige tip die ik je kan geven.. En goed mee kijken et andere als je al dood bent.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:25
Getsiederrie, heb ik eindelijk de basic training afgerond, start het spel niet meer op :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

cheiron schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:47:
Getsiederrie, heb ik eindelijk de basic training afgerond, start het spel niet meer op :D
Krijg je een foutmelding of iets degelijks?? Een troost alles wat je gedaan hebt blijft opgeslagen dus je bent het niet kwijt zolang je maar je username en password hebt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
De masterserver heefter wel een flinke tijd uitgelegen. Misschien heeft het daar mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Dennis_k schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:55:
De masterserver heefter wel een flinke tijd uitgelegen. Misschien heeft het daar mee te maken?
O niks van gemerkt.

Heeft er iemand ervaring mee om een gehoste server te huren?? Dan denk ik erover om een 16 slots public. Iemand suggesties / meningen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Frank1973 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:13:
[...]

Krijg je een foutmelding of iets degelijks?? Een troost alles wat je gedaan hebt blijft opgeslagen dus je bent het niet kwijt zolang je maar je username en password hebt.. :+
Een "Could not load world" fout ofzo. Erg vaag. Ik zal hem eens herinstalleren

-edit-
De precieze foutmelding: Build AmericasArmy[BuildDate:08-31-06_BuildVersion:2.7.0]

CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2397 MHz with 2047MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 7950 GT (9147)

General protection fault!

History: UGameEngine::Tick <- Level Untitled <- UpdateWorld <- MainLoop

Helaas na een herinstallatie. AA is dus niet aan mij besteed blijkbaar ;(

[ Voor 36% gewijzigd door cheiron op 23-10-2006 18:30 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

cheiron schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:44:
[...]

Een "Could not load world" fout ofzo. Erg vaag. Ik zal hem eens herinstalleren

-edit-
De precieze foutmelding: Build AmericasArmy[BuildDate:08-31-06_BuildVersion:2.7.0]

CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2397 MHz with 2047MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 7950 GT (9147)

General protection fault!

History: UGameEngine::Tick <- Level Untitled <- UpdateWorld <- MainLoop

Helaas na een herinstallatie. AA is dus niet aan mij besteed blijkbaar ;(
Deze foutmelding heeft altijd te maken met een slechte harde schijf, of gaat gepaart met een geheugenfout.. Zo zie ik dat je niet het minste systeem hebt :P en hoor ik er vaker over dat mensen met een 7950 problemen hebben met de game. Dat geldt ook voor als je een dual core draait in dit geval een X2. Een clanmaat van mij draait ook een X2 zonder AMD Dual core optimizer en hij kreeg alleen maar framedrops in the game, na het installen van de optimizer loopt het als een zonnetje.

Heb je al eens memtest gedraaid?

Probeer deze link maar eens;

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?p=2374917

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hoe zit dat nou precies met dat Honor gebeuren en de statistieken? Ik heb afgelopen weekend uren gespeeld op Honor-servers, met verschillende wapens. Ga ik kijken bij m'n stats, heb ik 0.82 uur gespeeld in totaal (wat ik 2 weken geleden ook al had) en heb ik 100% geschoten met AR terwijl ik vooral met gewone rifles rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Gizz schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:02:
Hoe zit dat nou precies met dat Honor gebeuren en de statistieken? Ik heb afgelopen weekend uren gespeeld op Honor-servers, met verschillende wapens. Ga ik kijken bij m'n stats, heb ik 0.82 uur gespeeld in totaal (wat ik 2 weken geleden ook al had) en heb ik 100% geschoten met AR terwijl ik vooral met gewone rifles rondloop.
Je moet niet naar de stats kijken ingame, ik hou alleen de AAOTRACKER bij die klopt meestal wel. Ik kijk nooit naar de honor van het spel zelf. Bij mij geeft die ook aan dat mijn favoriete map DUSK is terwijl ik daar bijna nooit op zit.. Dus dat klopt niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Frank1973 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:31:
[...]

Deze foutmelding heeft altijd te maken met een slechte harde schijf, of gaat gepaart met een geheugenfout.. Zo zie ik dat je niet het minste systeem hebt :P en hoor ik er vaker over dat mensen met een 7950 problemen hebben met de game. Dat geldt ook voor als je een dual core draait in dit geval een X2. Een clanmaat van mij draait ook een X2 zonder AMD Dual core optimizer en hij kreeg alleen maar framedrops in the game, na het installen van de optimizer loopt het als een zonnetje.

Heb je al eens memtest gedraaid?

Probeer deze link maar eens;

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?p=2374917
Het bleek aan punkbuster icm een windows update te gaan. Opgelost :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

cheiron schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

Het bleek aan punkbuster icm een windows update te gaan. Opgelost :P
Hoe heb je het opgelost dan?? Heb je windows update uitgeschakelt? Of heb je PB manual geupdated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Frank1973 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:31:
[...]

Hoe heb je het opgelost dan?? Heb je windows update uitgeschakelt? Of heb je PB manual geupdated?
De manual update loste niets op. Ik heb de update (eindigt op 7422) gedeinstalleerd vanuit het config scherm. Nu is de enige barriere om AA te spelen nog de eindeloze trainingen.. poe hee!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Die trainingen vind ik wel meevallen.
Heb alleen wat moeite gehad met die special forces training (escape and evade?) En om de een of andere reden blijf ik constant vastzitten met de hummer, vlak voor het derde checkpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Flink gas geven dan vlieg je er vanzelf overheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dennis_k schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:05:
Die trainingen vind ik wel meevallen.
Heb alleen wat moeite gehad met die special forces training (escape and evade?) En om de een of andere reden blijf ik constant vastzitten met de hummer, vlak voor het derde checkpoint.
Ik vond het in de MOUT oefening flink lastig om te zien wie nu friendlies zijn waardoor ik steeds failde (uberhuapt, wie is friendly? Zonder wapen snap ik, maar ook met een duim omhoog, ook in legeruniform etc etc).

De skydive oefening vond ik best irritant omdat je maar matig richting mee kan geven. Dus een stukje geluk

De medic training; daar moet je nog best goed voor opletten, en ik ga echt geen 10 minuten naar geklets luisteren voor een spelleke :D

De special forces; evade optie is ook best lastig.

De laatste twee heb ik dan ook nog niet gedaan. De rest is nu wel afgerond. Even een noobie vraag: als ik connect naar een online game kom ik in een menu-schermpje waarbij ik een team moet kiezen e.d. Moet je dan de ronde afwachten totdat je in de game zelf kan komen als niet-spectator, of zie ik een knopje compleet over het hoofd?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:32:
De laatste twee heb ik dan ook nog niet gedaan. De rest is nu wel afgerond. Even een noobie vraag: als ik connect naar een online game kom ik in een menu-schermpje waarbij ik een team moet kiezen e.d. Moet je dan de ronde afwachten totdat je in de game zelf kan komen als niet-spectator, of zie ik een knopje compleet over het hoofd?
Je moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Kort maar krachtig :P
Bedankt!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Laatst online: 20:19

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/baken/splash.bmp

De vorige vier delen:
Gratis Game, Americas army: operations
Gratis Game, Americas army: operations deel 2
America's Army: Operations - Deel 3
America's Army: Operations - Deel 4

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/baken/Inleiding.jpg
America's Army is a cutting edge 3D online gaming adventure featuring realistic action you can play in both single and multiplayer settings. Team up with your friends and take on the enemy in this reality based Army combat game.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/baken/Trainingen.jpg

Omdat AmericasArmy een realistische shooter is , zal je voordat je kan spelen enkele trainingen moeten voltooien.

De 4 verplichte trainingen :
  • Basic Rifle Marksmanship
  • Eagle Tower Course Training
  • Weapons Familiarization
  • MOUT (Shoot House)
Optionele trainingen :
  • Expert Field Medic Training
  • Advanced Marksmanship Training
  • Airborne Training
  • Special Forces Training
  • Javelin Missile Training
  • HMMWV Driver Qualification
  • CROWS Gunnery Training

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/baken/Wapens.jpg

In Americas Army speel je altijd als Amerikaan , dus je begint altijd met een Amerikaans wapen. Je kan wel wapens oprapen van gesneuvelde vijanden en vrienden. Op deze manier kan je dus wel andere wapens bemachtigen.

M16A2 Assault Rifle :
Afbeeldingslocatie: http://manual.americasarmy.com/images/6/66/M16-400.jpg
  • Rate of Fire: 45 (semi-auto) en 90 (3-round burst)
  • Ammo Capacity: 30
  • Firing Modes: SemiAutomatic en Burst
  • Range: 800 meters (max effective area target)
M4A1 SOPMOD :
Afbeeldingslocatie: http://manual.americasarmy.com/images/5/51/M4sopmod-full400.jpg
  • Rate of Fire: 45 (semi-auto) en 700-950 (auto)
  • Ammo Capacity: 30
  • Firing Modes: SemiAutomatic en Auto
  • Range: Afhankelijk van het vizier dat je gebruit.
M249 Squad Automatic Weapon (SAW) :
Afbeeldingslocatie: http://manual.americasarmy.com/images/5/5c/M249-400.jpg
  • Rate of Fire: 725/1000
  • Ammo Capacity: 200
  • Firing Modes: Auto
  • Range: 1000 meters (max effective area target)
M24 SWS :
Afbeeldingslocatie: http://manual.americasarmy.com/images/2/21/M24-400.jpg
  • Rate of Fire: nvt
  • Ammo Capacity:5
  • Firing Modes: SemiAutomatic
  • Range: 800m (max effective)
M82A1 SAMR :
Afbeeldingslocatie: http://manual.americasarmy.com/images/a/a3/M82-400.jpg
  • Ammo Capacity: 10
  • Firing Modes: SemiAutomatic
  • Range: 1000m (max effective)
Verder zijn er nog enkele andere wapens , maar deze gebruik je veel minder frequent.
  • MK 12 MOD 0 Special Purpose Rifle (SPR)
  • M9 Beretta Pistol
  • Javelin Anti-tank Missile
  • M136 AT4 Light Anti-Tank Weapon
  • M141 Bunker Defeat Munition (BDM)
  • M67 Fragmentation Grenade
  • M83 White Smoke Grenade
  • M84 Stun Grenade
  • AGP-DB14 Door Breaching Charge

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/baken/Voertuigen.jpg

In de huidige versie 2.7 zijn er voertuigen bijgekomen. Op dit moment is er één bestuurbaar voertuig dat je op sommige maps terugvindt.
M114 Up-Armored HMMWV Armament Carrier :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/baken/FAQ.jpg

Wat is de officiële site van Americas Army ?
De officiële site is www.americasarmy.com

Wat is de laatste versie van AA en waar kan ik deze downloaden ?
Op dit moment is 2.7 de allerlaatste versie.
Opgelet , deze versie is een download van 2.5 gb groot , dus het gebruiken van een downloadmanager is aan te raden ;).

Ik heb een vraag ? Waar kan ik terecht ?
Dit topic is gemaakt om elkaar te helpen met problemen en de discussiëren over AA.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/baken/Links.jpg

www.americasarmy.com : De officiële site van AA.
www.aaotracker.com : Een site waar je je stats van AA kan bijhouden (grote community).

Dit is een klein probeersel voor een nieuwe TS dat gemaakt heb. Alle commentaar en tips zijn welkom. Deze TS is nog zeker niet compleet en foutloos :).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Is het een optie om de plattengronden van alle maps te plaatsen met de uitleg wat te doen en de spawmpoints.. Ik denk dat het wat toegangelijker moet worden voor de mensen die niet weten wat AA is!! Zo'n mooi spel die relatief goed in mekaar zit, leuk is met vrienden en alleen te spelen, en nog gratis ook!! Het moet gewoon meer gepromoot worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ziet er netjes uit, maarruh, een SAW heeft een grotere range dan een M24/M82? Klopt dat wel? Lijkt me dat sniperrifles accurater zijn.

En ik zou nog wat screenshots toevoegen :).

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Equalized schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:52:
[...]

Ziet er netjes uit, maarruh, een SAW heeft een grotere range dan een M24/M82? Klopt dat wel? Lijkt me dat sniperrifles accurater zijn.

En ik zou nog wat screenshots toevoegen :).
Sniper is inderdaad accurator, maar een SAW heeft een veel langere range.. Het is ook niet de bedoeling om met een SAW te snipen.. Het wapen dient voor spreidingsvuur.. en dat kan zeker tot 800M. Een sniperrifle is na 800M ook niet meer heel accuraat, dan komt er veel meer bij kijken, bv de invloed van de wind, hellinshoek ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Mooie startpost!
Inderdaad nog wat mooie screens erbij (misschien van een aantal mensen hier?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock

DeadLock

Ok , ik zal vandaag nog wat screens toevoegen :). Dat heb ik gisteren niet gedaan omdat ik op smallband zit waardoor pagina's met screenshots nogal zeeer traag laden :X .

Als jullie nog ideeën hebben over dingen die ik kan toevoegen , zeg ze maar , het is vakantie en ik heb tijd op overschot :+ .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 24-08 18:13
evert_ schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:44:
[afbeelding]
M82A1 SAMR :
[afbeelding]

[..].
  • Ammo Capacity: 10
  • Firing Modes: SemeAutomatic
  • Range: 100m (max effective)

.
Vermoed dat dit 1000 moet zijn? Anders is de M82 een proppeschieter... ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock

DeadLock

Aangepast :). Je hebt onbewust nog een typvout naar boven gebracht , er stond SemEAutomatisch ipv SemiAutomatisch :+ .

Ik zoek nog altijd ideeën voor zaken die ik kan toevoegen :P .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
misschien ook enemy wapens wat aandacht geven? aangezien je daar regelmatig vaak ook wel mee speelt, (iig de RPK)

en iets meer over de Special Forces mappen / Co-op mappen

en evt hitboxes (weet zo niet precies waar die staan, maar is een lijstje met elk wapen hoeveel damage ze exact doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Links naar de antwoorden van de verschillende trainingen. Verschillende kaarten. Links naar de sites van een aantal nederlandse AAO-clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede americas army spelers!

K zit eigelijk pas op Tweakers te checken of der hier ook spelers zijn, en wat zie ik?
Ze zijn der! :)

Ik speel het al sinds 1.0, dus sinds het brute begin tot nu de huidige versie: 2.8.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
ik had dit eigelijk hier niet verwacht. nooit opgevallen. ik speel al 2 jaar trouw AA mijn naam {9thInf}Yoghurt

zin om een potje pipeline sf ofzo te spelen drop dan in :D

AA blijft een leuk en verslavende game. ik heb al heel veel games gespeeld maar kon het nooit meer dan een maand volhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds (sinds 1.5 geloof ik) een trouwe AA speler en heb nog geen enkele FPS kunnen vinden die me zo boeit als AA. Mijn nickname DaDutchDude, http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=11641 en zoals valt te zien uit mijn stats ben ik een Bridge hoer ;)

2.8 is eigenlijk alleen de toevoeging van een map editior, inclusief wat bug fixes (en helaas wat nieuwe bugs). Het zal mij benieuwen of er nog veel mensen echt maps gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der zullen zeker nieuwe maps komen, weet k wel zeker

clanmaat van me is nu bezig met een Urban Assault SE te maken, dus dat het iets groter wordt, met meer ontsnap hoekjes en gaatjes. Ben benieuwd naar wat het gaat worden!

En voor onze brughoer: net zoiets als bridge SE dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar www.aamissiondepot.com en klik galleries. Kijk wat voor moois, (en minder mooi) er allemaal al bedacht is. En hoewel geen van deze nog de standaarden van een echte AA map bereiken, zal het niet lang duren tot er nieuwe maps komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 22:16
bah, ik dacht nog eens even AA te spelen en aangezien ik het al lang had gedelete download ik het maar weer opnieuw, 800MB uit een supersnel linkje van uit de openingspost.

Kom'k er natuurlijk pas achter dat die versie veelste oud is als'k alles gedownload heb. Niet leuk als Belg zijnde met downloadlimieten :( Kan iemand aub die startpost aanpassen/nieuw topic starten of op ze minst de datum van de laatste edit op die post bovenaan ipv helemaal achteraan de post te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

of gewoon is eerst de site zelf bekijken of gebruik google B)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik haat onze filter (solcon), ik kan niet meer op de site van AA komen. :S :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ik ook niet maar er zijn alternatieven ;)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Weet ik maar onze filter is zonder bypass. :'( Ik kan gelukkig nog wel spelen, ik dacht eerst dat dat ook niet meer kon maar later kwam ik er achter dat ik mijn username veranderd had. ( -[DHS]-Puma )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

heb je filternet? ik had al gestuurd waar om ze de pagina blokkeren maar geen reactie :/

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nee, ik heb hier solcon. Ik heb ze ook een mailtje gestuurd maar er stond bij dat je niks terug gestuurt krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
ik kan de nieuwe versie niet downloaden

hij zegt geen geldige win32 toepassing.
wie weet hoe ik dit kan veranderen?
heb m via torrent inmiddels wel binnen, maar hij extract automatisch de tempfiles naar C:
deze heb ik echter vol en kan m dus niet installeren.

iemand die weet hoe ik kan instellen dat ie dit in D: of E: doet?
via de torrent begint hij direct met extracten, kan dus destination folder daar niet instellen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Gooi je temp map maar eens leeg, kan zo een paar honderd tot een paar gig schelen. Ik had er laatst 9 gig in staan of zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
waar doe ik dat precies

zeer lang geleden, de tempmap in me system folder van windows is redelijk leeg als je die bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:50
Je kan de installer ook met winrar uitpakken en dan ***.msi (weet de precieze bestandsnaam niet) starten om AA te installen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
YEAH dat werkt!

nu aant uitpakken :p thxn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-08 13:23
Ik heb de game ook weer geinstalleerd. Ben het nu weer aant spelen. In-game naam is: SlideR-NL.
Zijn er hier nog steeds mensen die het spelen? v2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Tuurlijk, Nederland is goed vertegenwoordigd in AA

Je hebt trouwens niet echt veel gespeeld moet ik zeggen, in 1 jaar, SlideR-NL

Zelf heb ik al zo'n 1300 gespeeld in 865 dagen (90honor), ben echt verslaafd, zoals de rest :9

[ Voor 70% gewijzigd door datkanveelbeter op 29-01-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
datkanveelbeter schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:14:

Zelf heb ik al zo'n 1300 gespeeld in 865 dagen (90honor), ben echt verslaafd, zoals de rest :9
Morkov??? Is that you???

SlideR, zoek een mooie clan, dat komt de spelvreugde erg ten goede!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Nope, :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerd topic

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-08 13:23
datkanveelbeter schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:14:

Jah ik weet het... Ik ben er ook een heel tijd mee gestopt en nu pas weer begonnen. Ik zoek nog een leuke gezellige clan. Ik zat eerst in CTU. Zijn er nog clans op zoek naar een member?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 13:22

Stewie!

Keen must die!

Wordt AA nog veel gespeeld? Ik zie rond elke nieuwe release weer een toename van spelers, maar lijkt snel af te zwakken.
Zal wel door die training komen, er zijn mensen die dat al te moeilijk vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voldoende om Pipeline te kunnen spelen met volle servers.

Het word nog altijd redelijk wat gespeeld. Ik speel het ook van tijd tot tijd even.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.