Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, sorry hoor, maar je moet wel heel gemotiveerd zijn om door die training te komen... Ik ben echt al heel lang bezig en zit om de haverklap vast... Paar keer naar die stomme lectures moeten luisteren en nu wordt ik steeds gespot in dat sluiplevel... Ik las hierboven dat iemand moeite had met punt B maar ik haal A nog geeneens! Ik wordt STEEDS gespot ook al doe ik het hele level op m'n buik en zo langzaam als maar kan!
Ik wil gewoon online! Ik ben gisteren al UREN bezig geweest een werkende versie te downloaden en nu al uren bezig met die tutorial...
Dat MOUT house lukt me ook niet: toch geeft het spel aan dat die sectie Completed is. Klopt dat? Of kan ik pas online als je echt ALLES gehaald hebt?
'k Vind het een beetje ver gaan allemaal... En ik heb al moeite met m'n motivatie...
EDIT:
Hm, ik kan dus al online op infantry servers...

Ik zie dat als je gedood wordt dat je dan de hele verdere ronde moet wachten. Klopt dat? Great...
Zijn er nog bepaalde servers waar lui van hier regelmatig spelen? Ik denk dat ik nu maar stop met spelen (en posten

) want m'n humeur wordt er niet beter op...
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 23-09-2006 14:02
]