[PC]America's Army: Operations - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshal1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03-2022
blij dat te horen

Ben 18 maanden geleden gestopt. Heb wel van het prille begin gespeeld ! 4 juli 2003 (?-jaartal weet ik niet meer zeker :P)
ga het deze week weer 's proberen :) mis het toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

2.7 er afgegooid en 2.8 erop. Resultaat niks......

Het beeld blijft zwart. Drivers ok. geen foutmeldingen.......

Geen idee, waarom hij het niet doet. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshal1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03-2022
http://www.americasarmy.c.../faq_win.php?p=1&t=6#faq1

je probleem wordt behandeld in FAQ :)

[ Voor 25% gewijzigd door Marshal1 op 08-02-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

DaMorpheus schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:15:
Wordt AA nog veel gespeeld? Ik zie rond elke nieuwe release weer een toename van spelers, maar lijkt snel af te zwakken.
Zal wel door die training komen, er zijn mensen die dat al te moeilijk vinden :P
Ja het is natuurlijk wel een game waarbij de learning curve erg lang is. Ik heb ook een hele tijd heel actief gespeeld. Omdat ik bijna alleen bridge crossing speelde heb ik maar een honor van ergens in de 60 gehaald. Maar ik merk dat als ik het nu ooit doe dat ik de finesse die ik eerste had niet meer heb en ik zoek het nu gewoon niet meer om zo lang te oefenen. Maar als je de training inderdaad moeilijk vind en dat niet zoekt kun je ook beter niet aan de game beginnen want je maakt in het begin echt geen schijn van kans.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 13:22

Stewie!

Keen must die!

Mooi om te horen, sinds vandaag staan we op de officiele AA Honor site, ik zal de komende week enkele publics opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 06:34
Zal dit spelletje ook weer eens gaan doen....veel te lang geleden alweer. Alleen zal ik nu wel flink in gemaakt worden. Vroegah speelde ik dit toch wel elke dag (tot versie 2.3 zo'n beetje), maar nu draai ik alleen nog maar de updates :P . Ik vind die verandering van de menu's (voor zover ik ze gezien heb) er overigens niet simpeler op geworden.... zal wel wennen zijn denk ik.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Nee dat ben ik :+ ,
Maar onder welke naam speel jij dan ?
En speel je al in een clan ;)

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Zo, ik ben ook weer aa gaan spelen. heb alleen een rot laptop, 2.7 draaide die met mn oude video kaart gewoon goed, maar nu blijft het beeld om de paar minuten 10 seconden vast hangen ofzo. echt heel vervelend. maar het blijft natuurlijk een geweldig leuke game om te spelen :D doe tegenwoordig vooral sf hospital. vroeger veel pipeline gespeeld.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Laatst online: 14-06 20:08
Nieuwe versie patch is uit.
2.8.1.
Daarin weer 4 nieuwe mappen.
Voor een gratis game is dit toch wel erg leuk dat er steeds updates patches uit blijven komen.
En voor mijn gevoel wordt de commuity ook nog steeds groter.
Hoaah.......

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 13:22

Stewie!

Keen must die!

Mirror voor die grote downloads, AA 2.8.1: http://files.i3d.nl//Inde...Americas%20Army/Official/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Tnx had de patch daar ook al vandaan :)

Is AA28FullInstaller_Generic.exe de volledige versie van 2.8.1 of is dat nog de gewone 2.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-08 22:32

User

S3

Dacht ik net om even te gaan gamen, niet dus :( Ik krijg dit als AA net opgestart is:

Build AmericasArmy[BuildDate:03-15-07_BuildVersion:2.8.1]

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2995 MHz with 510MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 LE (9371)

General protection fault!

History: AHttpLink::execCheckTextMD5 <- (HttpLink Entry.HttpLink @ Function IpDrv.HttpLink.Closed : 00C2) <- UObject::ProcessEvent <- (HttpLink Entry.HttpLink, Function IpDrv.HttpLink.Closed) <- ATcpLink::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Untitled <- UpdateWorld <- MainLoop

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Edit: Laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn veel mensen die sinds de laatste PB update grote problemen met lag hebben, die mede veroorzaakt wordt door PnkBstrB.exe. Er is ook een A en een K variant hiervan, en grofweg zijn deze bedoeld voor mensen die Vista draaien of Windows XP zonder admin privileges. Ze zorgen dat PB ook in die situaties kan werken, waar dat voorheen niet kon. Het vervelende is dat ze ook veel CPU gebruiken.

Als je XP gebruikt en als user admin rechten hebt, heb je deze services niet nodig. Neem de volgende stappen om er netjes vanaf te komen:
1. Click on the start menu, click on Run.... Type services.msc.
2. Under services find PnkBstrA. Right click it and stop it from the option in the drop-down menu.
3. Now double click it. On startup type select disabled.
4. Repeat 2 and 3 for PnkBstrB.
4. Go to your windows/system32 folder.
5. Find the two files, PnkBstrA.exe and PnkBstrB.exe and delete them.
6. Go to AA/system/pb folder.
7. Delete PnkBstrB.exe and PnkBstrK.
8. Go to http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php and download the pbsetup for your operating system.
9. Install. Select game directory and update PB.
Enjoy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

bedankt, wat een snelle mirror. 13 minuten 8)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan America's army onder vista draaien ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:15:
Kan America's army onder vista draaien ? :)
Waarom zou het niet kunnen? :X & lees de post eens die 2e, boven van die van jouw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik heb nog steeds die error van een paar posts terug, weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-08 15:22
User.tmp schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:35:
Ik heb nog steeds die error van een paar posts terug, weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
probeer eens andere drivers voor je videokaart

(speel al sinds 2.3 geen AA meer mja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ram is wel erg weinig kleine upgrade helpt. spreek uit ervaring :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Versie 2.8 draaide hier perfect, maar sinds ik 2.8.1 heb niet meer. Soms help het om de computer te rebooten maar meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Wat draait er dan niet OK?

Bovenstaande PunkBuster oplossing schijnt voor een boel mensen een oplossing te zijn. Probeer anders eens de instellingen wat lager te zetten en kijken of je daar wat aan merkt.

PS Op zoek naar een clan, check www.ctu-nl.tk

[ Voor 10% gewijzigd door AJ1815 op 11-04-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik krijg de kans niet eens om de instellingen te bekijken :S Nog voor het inlogscherm sluit AA af :/

Ik zit trouwens al in een clan, DHS genaamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
User.tmp schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:41:
Ik krijg de kans niet eens om de instellingen te bekijken :S Nog voor het inlogscherm sluit AA af :/

Ik zit trouwens al in een clan, DHS genaamd.
Ik zit ook bij een clan die DHS heet, -[DHS]- om precies te zijn. De DieHard Students :D

Misschien moet je toch eens je pc opschonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Goed broertje ;) Daar ben ik trouwens al mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn AMD Athlon 2000+ XP kan ik de nieuwste versie van AA niet meer eens spelen. Life is hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Yay, ik kwam net in het hoofscherm (jaja, een record), druk op ~, krijg ik die error. :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
User.tmp schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:12:
Yay, ik kwam net in het hoofscherm (jaja, een record), druk op ~, krijg ik die error. :r :r
Luister dan eens naar mij, gooi die hele pc leeg en zet windows er opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

en dan de nieuwste drivers en hopla ke gaan met die banaan :*)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

KappuhH schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:39:
[...]

Luister dan eens naar mij, gooi die hele pc leeg en zet windows er opnieuw op.
Is alleen de D-schijf goed? Ik heb op de C dingen staan die niet weg mogen en niet op een CD passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

als Windows er maar vanaf gaat.

Edit: anders pak je toch een DVD

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

aerofreak schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:18:
als Windows er maar vanaf gaat.

Edit: anders pak je toch een DVD
Windows gaat er dan wel af ja.

Maar als je nou geen DVD-brander hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

dan wordt het lastig :Y)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@User.tmp: Op het officiele forum van AA kunnen ze je vast beter helpen dan hier, zie http://forum.americasarmy.com/viewforum.php?f=57

Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 15:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Na vele honderden uren AA ben ik er sinds 2.7 toch maar mee gestopt. Voornaamste reden is dat het niet meer soepel draait. Heb een XP 2600+, 1GB DDR en Radeon 9800 Pro en dat is blijkbaar niet meer genoeg.

Het systeem voldoet voor bijna alle spellen nog wel, daarom ga ik nog niet upgraden. Heb m'n FPS-heil nu maar even gezocht in CoD 2. Wel jammer, ik ga de avonden pure pwnage op Insurgent Camp of Pipeline nog missen :)

Honor 64 is waar het uiteindelijk stopte bij mij. En wie weet, pak ik de draad weer op als ik uiteindelijk toch m'n pc geupgrade heb.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Wat ben ik toch weer lekker gek.. :X

Zonet even dat van PB op de vorige pagina geprobeert, ik heb nu nergens meer problemen mee (tenminste.. dat denk ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Lekker spuitelf, had nou maar gelijk naar mij geluisterd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

:z

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:35

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ah, leuk spelletje is het. Ben zelf een tijdje redelijk actief geweest, maar het spel is na een bepaalde update (weet niet meer precies welke) een beetje te makkelijk geworden. Richten werd vaak meer gokken en gewoon schieten dan echt richten. En in feite blijft het te fast paced voor een echt realistische shooter.

Ben wel blij dat ze bijvoorbeeld het bunnyhoppen hebben aangepakt, en de lag is in de laatste versies zeker omlaag gegaan (hoewel ik het in 2.8 niet zou weten, die heb ik nog niet gespeeld). Misschien eens spelen als ik tijd heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Wou ik net even met mijn broer lekker AA gaan spelen, begint het gezeik opnieuw :( :(

[ Voor 38% gewijzigd door User op 12-04-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Laatst online: 27-08 15:37
Ik ben ook maar weer is gaan spelen sinds 2 weken geleden, was bij 2.0 begonnen 2.4 gestopt, waarom weet ik niet precies meer. Had er mee te maken dat ik CS source had gekocht en dat er toen een golf van hackers was. Ik heb alle trainingen nog en ook de Hummer ff bijgehaald, bleek ook nog 30 honor te hebben :P

Maar weet iemand een leuke map met die hummer :P . Ik heb er nog geen kunnen vinden.

Speel zelf voornamelijk op pipeline en Bridge-crossing. Dat blijf ik de beste vinden :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummer map(s) zijn alleen coop. Wel online, maar geen ene bagger aan imo.

SF Interdiction bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Vandaag weer redelijk aan het spelen geweest. Heb me ook weer aangemeld bij aaotracker.com. Hebben meer mensen dat gedaan? Wat is jullie fragrate? Die van mij staat nu op 1.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

KappuhH schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:39:
Vandaag weer redelijk aan het spelen geweest. Heb me ook weer aangemeld bij ooatracker.com. Hebben meer mensen dat gedaan? Wat is jullie fragrate? Die van mij staat nu op 1.13
Daar heb ik nog nooit van gehoord :P Maar ik mag de computer hier nog niet leeg gooien omdat er nog belangrijke dingen op kunnen staan. Hoe kun je je bij aaotracker deleten? Mijn fragrate is niet echt om over naar huis te schrijven O-)

[ Voor 10% gewijzigd door User op 12-04-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
User.tmp:
Wou ik net even met mijn broer lekker AA gaan spelen, begint het gezeik opnieuw :( :(
Heb je de hotfix/patch voor 2.8.1 al geprobeerd?
http://aaotracker.com/downloaddb.php?cat=5
KappuhH:
Heb me ook weer aangemeld bij ooatracker.com. Hebben meer mensen dat gedaan?
Tuurlijk, eigenlijk een must voor elke AA speler, lekker stat geilen :9~ , mijn frag is niet om naar huis te schrijven (1,52) na 16.000 kills 8)7
User.tmp:
Hoe kun je je bij aaotracker deleten?
Ik neem aan dat je bedoelt > je account resetten. FAQ 6e regel :+
http://aaotracker.com/misc.php?action=faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

datkanveelbeter schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:07:
[...]

Heb je de hotfix/patch voor 2.8.1 al geprobeerd?
http://aaotracker.com/downloaddb.php?cat=5

[...]

Tuurlijk, eigenlijk een must voor elke AA speler, lekker stat geilen :9~ , mijn frag is niet om naar huis te schrijven (1,52) na 16.000 kills 8)7

[...]

Ik neem aan dat je bedoelt > je account resetten. FAQ 6e regel :+
http://aaotracker.com/misc.php?action=faq
Die hotfix heb al geprobeert, werkte niet. Op het forum van AA werd gezegt dat ik wat aan Deze Computer moest veranderen en dat heb ik dus gedaan en nu werkt AA weer. :*) Mijn broer heeft zijn account wel een deleted en zich weer overnieuw aangemeld, kan dat ook niet meer? dat kan dus nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit inmiddels op mijn vijfde tracker ongeveer. Als ik mijn eerste had gehad zat ik waarschijnlijk over de 50000 kills heen.

Huidige, ook al boeit het mij niks, 12500 kills, fragrate 2.70, kills per hour 24

Ik vind tracker handig voor clans etc. Dan kan je gewoon wie er allemaal in die clan zitten etc. Om vervolgens op www.hazardclan.com/history te kijken of het hackers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nog steeds die error :( Als het zo door gaat met AA dan is het over en uit :( voor mij.

[ Voor 83% gewijzigd door User op 13-04-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Laatst online: 27-08 15:37
KappuhH schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:39:
Vandaag weer redelijk aan het spelen geweest. Heb me ook weer aangemeld bij aaotracker.com. Hebben meer mensen dat gedaan? Wat is jullie fragrate? Die van mij staat nu op 1.13
Ik sta nu ook op 1.13:P

[ Voor 4% gewijzigd door 3dmaster op 13-04-2007 23:21 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ler0ys
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-04-2023
Ik heb het probleem dat ik Americas army 2.8.0 niet kan updaten naar 2.8.1
ik draai Vista Home Premium, en het de patch al gedraaid (die patch ook zoals het moet)
alleen de update wil gewoon niet werken~!

weet één van jullie een oplossing? ik heb hem inmiddels ook alweer opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit mocht niet baten.

melding volgt nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ler0ys schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:28:
Ik heb het probleem dat ik Americas army 2.8.0 niet kan updaten naar 2.8.1
ik draai Vista Home Premium, en het de patch al gedraaid (die patch ook zoals het moet)
alleen de update wil gewoon niet werken~!

weet één van jullie een oplossing? ik heb hem inmiddels ook alweer opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit mocht niet baten.

melding volgt nog...
Kijk even op www.aaotracker.com, daar staat als het goed is een hotfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb een probleempje, namelijk dat ik 3 partities heb. 1tje voor windows en 2 data-partities. Opzich is dat nog geen probleem, maar de installer wil percee in mijn tempmap op de windowspartitie de installfiles extracten. En daar heb ik dus maar 1 Gb vrij :(.

Is er geen mogelijkheid om de installer te forcen om een andere partitie te gebruiken? Ik heb google al geprobeerd maar kon niets vinden!

edit: laat maar, heb de installer al kunnen extracten met winRar :). Alleen corrupte files :( .

[ Voor 10% gewijzigd door Aloys op 14-04-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Die van mij is inmiddels 1.25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

KappuhH schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 21:35:
[...]

Die van mij is inmiddels 1.25 ;)
En die van mij is 1.93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik geef het op met AA. Altijd dat gezeik met die Critical Errors, tig keer proberen op te starten voordat hij het doet. :r Mij zien ze niet weer terug voordat die Errors zijn gefixed.

[ Voor 22% gewijzigd door User op 20-04-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
User.tmp schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:58:
Mij zien ze niet weer terug voordat die Errors zijn gefixed.
Zal toch echt aan jouw zelf liggen in plaats van AA :P

Wedden dat na een heinstal van windows alles pefect werkt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Eerst maar eens wachten tot ik hier een externe DVD-brander heb. Dan kan ik de hele computer leeg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ler0ys
  • Laatst online: 22-04-2023
User.tmp schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:53:
[...]

Kijk even op www.aaotracker.com, daar staat als het goed is een hotfix.
Is inmiddels opgelost, hotfix geprobeerd, wou niet baten. vervolgens opnieuw de patch gedownload (waarschijnlijk was de vorige fout op de server gezet?) en nu werkt t weer... alsnog thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:15
Ler0ys schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:59:
[...]

Is inmiddels opgelost, hotfix geprobeerd, wou niet baten. vervolgens opnieuw de patch gedownload (waarschijnlijk was de vorige fout op de server gezet?) en nu werkt t weer... alsnog thx
Had het zelfde probleem, als het goed is werkt het zo weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 20:04
Is er hier iemand wat die escape-evade training heeft gehaald?

Ik word er niet goed van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08 18:13
Kurvers schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:32:

Heb hem. Maar je moet hem écht eerlijk halen, dit is écht een deel van je volwassenworden in AA:O

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Kurvers schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:32:

Jazeker, je moet gewoon op zn langzaamst kruipen. Dan zien en horen ze je eigenlijk nooit. Gewoon een laptop dr naast zetten en ondertussen beetje internetten. Je doet ur ongeveer 3kwartier over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Willen jullie 'm niet voor me doen :P , steeds als ik gespot word ben ik de laatste tijd in staat om m'n pc en alles uit de ruit te gooien. Word nu zelfs al gespot als ik van A naar B wil. Zelfs wanneer ik op z'n langzaamst kruip. verschrikkelijk.......

[ Voor 10% gewijzigd door Exterminator op 20-06-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Kurvers schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:02:
Willen jullie 'm niet voor me doen :P , steeds als ik gespot word ben ik de laatste tijd in staat om m'n pc en alles uit de ruit te gooien. Word nu zelfs al gespot als ik van A naar B wil. verschrikkelijk.......
Dat is juist het doel van de trainingen he, je moet vaardig zijn om het slagveld op te kunnen. Als een soldaat zo dik is dattie niet onder het prikkeldraad door kan tijgeren gaan zn kameraad het ook niet 2 keer doen hoor ;) Je moet enorm veel geduld hebben. Het is btw niet noodzakelijk, alleen voor SF wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

dat is het em juist, dat zijn de leukste wapens :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
euj!

Tis me zojuist gelukt (36min)!
22uur feestje bij mij :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

op naar SF pipeline :P

[ Voor 12% gewijzigd door aerofreak op 20-06-2007 22:05 ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Kurvers schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:46:
euj!

Tis me zojuist gelukt (36min)!
22uur feestje bij mij :P haha
36 min, op zich wel een mooie score, de meesten doen er iets van 3 kwartier tot 1 uur over dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:44
Even een update over Americas army 3.0 die in 2008 geplanned staat :)

Enkele feitjes:
To start things off, we’d like to take this opportunity to answer some of the frequently asked questions about America’s Army v3.0:

• “AA3” refers to the entire next-gen America’s Army platform (with the initial public release being AA v3.0). We will continue the iterative development model we have been using in AA2 by regularly adding new content and updates (v3.0, v3.1, v3.2, etc. – with the ability for mini updates in between major releases).

• The AA3 platform will be an entirely new game, built from the ground up using Epic Game’s Unreal Engine 3. This means we’re creating everything from scratch - all new assets, all new missions, all new sounds, and all new weapons.

• We are currently targeting a Fall 2008 initial release date (v3.0).

• The exact AA3 minimum/recommended specs have yet to be determined – and likely won’t be for a while. The goal is to make the game as scalable and accessible as possible while also taking full advantage of the latest technology available. The specs will likely be similar to Unreal Tournament 3 specs when that releases for the PC this Fall.

• Players will be creating a new player account for AA3; however, we’re pursuing ways to tie in your original AA2 account/character, such as giving special AA3 achievements to veteran AA players with confirmed AA2 accounts.

• At this time, we are planning to support both the Windows XP and Windows Vista operating systems for AA3. By the time we ship, UnrealEngine3 (and thus AA3) will likely have support for both DirectX 9 and DirectX 10.

• The initial release of AA3 (AA v3.0) will be the core game with content updates consistently being rolled out. To put that in perspective, the AA2 game you currently have now (v2.8.1) is the result of 20+ major releases and 6 years of development.

• The AA2 platform is far from dead! We’re still developing future content for the current generation of America’s Army as well. There are many cool new features and levels coming to AA2 (and this will likely continue through the initial AA3 release).

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien iets om weer de GoT clan nieuw leven in te blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-07 17:22
ik heb dit spel nog nooit gespeeld, lijkt het op bf2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
blablable schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:42:
ik heb dit spel nog nooit gespeeld, lijkt het op bf2?
dikke negative.

AA en BF2 zijn haast tegenpolen qua realisme, met AA als haast simulatie en BF2 vrij onrealistisch qua dingen die mogelijk zijn. BF2 is dan ook veel sneller dan AA.

[ Voor 5% gewijzigd door Equalized op 04-07-2007 16:56 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08 20:39

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

het leuke aan AAO is dat het geen deathmatch is. Je bent dood en dan moet je gewoon wachten. Daardoor krijg je een veel realistichere gaming. Mensen gaan niet roekeloos alles doen, want ze weten toch dat ze anders weer lange tijd moeten wachten.

En van campers heb je geen last door tijdlimiet en door votekicks...

dus vind AAO echt een van beste shooters ooit!

speel dan ook niks anders :)

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
[b]DNA_Saint schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:27
En van campers heb je geen last door tijdlimiet en door votekicks...
Natuurlijk heb je last van Campers, dit hoort nu eenmaal bij het spel.
En daarbij:
Zie ik ook niet in waarom je er geen last van zou hebben met betrekking tot het tijdslimiet, de map start dan gewoon opnieuw, en de camper gaat gewoon weer lekker op zijn plaats zitten, daarbij boeit de obj niet.
Votekicken vind ik echt iets voor mietjes die er niet tegen kunnen ofgeschoten te worden terwijl ze blindeling door de map heen lopen, votekick vind ik pas terecht als iemand extra teamkill's maakt of iemand aanschiet, de regels van de server niet nakomt, idl=,of de hele tijd ligt te zeiken/schelden op iedereen.
Maar votekicken omdat iemand ligt te campen, nee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

wel als ze aan moeten vallen (pipeline) en gewoon heel de tijd achter het hek blijven hangen met een grenade of mitrailleur

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

Phydomir

Dennis

Bij toeval dit topic weer es tegen gekomen en moet dit maar denk ik weer eens gaan proberen. Heb wel weer zin om een leuke shooter te gaan spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met dit spel dat jr eigenlijk gewoon steeds dik door iedereen in de pan wordt gehakt?
Het lijkt wel of jan en allerman 10x zo snel als mij kan reageren en richten...
In rounds lig ik er vaak al naar 2 minuten uit of zo, en ik ben echt geen rambo, ik probeer tactisch te spelen, maar toch wil dat niet helpen, ik zie de vijand vaak als ze mij al in het vizier hebben en dan kan ik de grond kussen... vreselijk irritant.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-07 19:01
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:14:
Heeft iemand anders ook problemen met dit spel dat jr eigenlijk gewoon steeds dik door iedereen in de pan wordt gehakt?
In rounds lig ik er vaak al naar 2 minuten uit of zo, en ik ben echt geen rambo, ik probeer tactisch te spelen, maar toch wil dat niet helpen, ik zie de vijand vaak als ze mij al in het vizier hebben en dan kan ik de grond kussen... vreselijk irritant.

Iemand tips?
- heel veel spelen, het spel bestaat al sinds 2002 ofzo dus er zijn mensen die elk hoekje en gaatje kennen.
- headsetje op doen en geluid behoorlijk hard zetten. (je zult verbaasd zijn hoeveel je hoort aankomen, vooral al heb je een redelijke geluidskaart)
- 1 map vaak spelen zodat je daar goed op word, en dan als je de basics door hebt naar andere maps gaan.
- veel flashes gebruiken (is wel minpuntje aan het spel ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

ik vind dat geen minpuntje want wat denk wat er in het echt gebeurd? ;)

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 22:21

SG

SG surft naar info hardewaren

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:14:

Iemand tips?
Let je ook op je CEM meter. Als die nihil is dan raak je niks.
De 5,56 nato round heeft in dat spel 'n hit rate van 45% dus 3 hit ben je weg.
Kop shot of uper torso is 100%.
Die doorgewinterde spelers weten hoe het allemaal in mekaar zit en mikken ook daarna.

Kan zijn dat bij elke Patch ze dit weer fine tunen of aanpassen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:44
Sinds gisteravond 21.00 is er weer een nieuwe versie van Americas army gelanceerd. Veranderingen hier zijn 2 nieuwe maps + een hoop bugfixes.

De kogels zijn ook zwaarder geworden en een vijand is dus eerder ook. Tevens kan je jezelf medicen zodat je minder hard bloed (je hebt nog wel een medic nodig)

Meer info:
http://forum.americasarmy...pic.php?p=2586667#2586667

Om 2.8.2 te krijgen dien je in het bezit te zijn van 2.8.1

Voor nieuwe spelers: Download 2.8 ---> download 2.8.1 ----> download 2.8.2

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nice :*) Direct even downloaden en kijken of ze die irritante critical error gefixed hebben. Daar werd ik zo gek van dat ik AA van de computer gedumpt heb. :(

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

En anders haal ik na 2 jaar eindelijk de SF training eens. \o/ Ben sinds 2.0 gestopt, dus weer even wennen. Alleen wat me opvalt, hebben ze alle official servers offline gegooid? Want het aanbod van honor servers is belachelijk laag imho.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Uhmmm honor werkt nu met licenties...
Volgens mij zijn bijna alle servers nu honor!
Maar goed aan honor heb je geloof ik niks meer in AA 3.0! Beetje jammer... Wordt echt een dooddoener voor het spel denk ik...

En campers zat hoor! Half polen speelt AA omdat het gratis is en die hebben er een gen voor volgens mij ofzo.

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ach ja nu zie ik het pas, dat zijn official servers.

En honor heb je sowieso nooit echt wat aan gehad behalve een grote mond hebben. ;) Campers verder nog niet veel last van gehad, speelde (en nu speel) altijd veel Hospital, daar valt het op zich nog wel mee.

Last.fm |

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 20:39
Is dit eigenlijk puur een mulitplayer spel? Of zit hier ook een singleplayer in? :?

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-07 19:01
Je hebt wel maps met "ai", maar deze zijn co-op multiplayer en om van te huilen. Dus ja het is eigenlijk alleen maar multiplayer.

[ Voor 2% gewijzigd door spaceninja op 12-09-2007 22:45 . Reden: spelling :/ ]

• datkanveelbeter
Bleet schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:26:
En honor heb je sowieso nooit echt wat aan gehad
Wat dacht je van wapen eerder kiezen op het eind van de ronde? Heb toch echt Liever een C wapen dan een IF zonder scope ;)
behalve een grote mond hebben. ;)
Nog nooit een high Honor gezien die ligt op te scheppen over zijn High honor, echte vaker Low honor zien klagen op High honor dat ze iemand cq iedereen niet hebben neer geschoten. :9~

• !GN!T!ON
  • Laatst online: 27-08 14:20
onder tussen is AA 2.8.2 ook uit en ben ik weer dik verslaaft aan hosp SE :P

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Na lange tijd weer AA gespeeld. kon inloggen via mijn oude username, maar al mijn achievements waren weg :'(. Basic training maar opnieuw gedaan, bij de laatste van die 4 krijg ik een GO, maar kan ik niet saven. ik krijg dan "error unknown" :'( help please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devguru
  • Laatst online: 19-08 16:49
!GN!T!ON schreef op donderdag 13 september 2007 @ 00:57:
onder tussen is AA 2.8.2 ook uit en ben ik weer dik verslaaft aan hosp SE :P
Hosp SE is een dikke ROE map :(

Hoe heten jullie eigenlijk in-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik America's Army versie 2.8.8. wil installeren onder Vista Home premium krijg ik de volgende melding:

1:failed to install ISkernel files.
Make sure you have appropriate privileges on this machine.

Op de instal file heb ik volledige rechten. Wat is hier aan te doen. Dit spel lijkt me de moeite waard om te proberen.

HP m8060
Intel Core2 2.0 ghz
2 gig intern
Nvidia Geforce 7300LE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

blijkbaar heb je niet de rechten zoals die aangeeft

ben jij beta tester ofzo want 2.8.8 lijkt mij ook wel leuk om te spelen 8) :D

[ Voor 4% gewijzigd door aerofreak op 19-09-2007 19:17 ]

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:01
Hey, AA Fans!!

Wist niet dat er ook nog een AA topic op tweakers bestond, dus toch.
Mijn ingame naam is -=[B-Killzone-F]=- (tracker: http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=323111)

Ik speel vrij vaak, zeker 1 keer per dag, en natuurlijk met de clan :) . Hospital SE is inderdaad ruk, alleen maar Roe, en idiote nurses die de backstairs blocken :( . Rummage is daarintegen wel weer leuk (Rushen!!).

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 15:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Ook ik als TS van dit topic dat inmiddels bijna 3,5 jaar oud is, speel weer. :)

Ben een hele tijd gestopt geweest i.v.m. een WoW verslavinkje van pak 'm beet 5000 uur. Daar vallen mijn uurtjes die ik volgens m'n tracker in AA heb gestoken bij in 't niets. :P

Overigens speel ik alleen maar IC en nooit met 203. Heb nooit willen leren omgaan met dat ding. Die kills zijn te makkelijk als je eenmaal weet hoe dat wapen werkt.

Ingame: [VOWS]-Promwarm.
VOWS is een clan die nu ongeveer 2,5 jaar dood is. STAB is er voor in de plaats gekomen en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat inmiddels ook dood is. :P

Dividend for Starters

• devguru
  • Laatst online: 19-08 16:49
-=[B-Killzone-F]=-

Jou ken ik wel ;-)

Ik ben =[DEAT]=GuRu op't moment

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

[-]Bleet[-] al sinds dat ik TGS heb verlaten zo rond 2.0. Ben er niet echt actief mee bezig maar het is wel leuk tijdverdrijf voor even. :)

Last.fm |

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

aerofreak

lekker origineel :Y)

~Leonardo Da Vinci~

Verwijderd

aerofreak schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:03:
blijkbaar heb je niet de rechten zoals die aangeeft

ben jij beta tester ofzo want 2.8.8 lijkt mij ook wel leuk om te spelen 8) :D
Nee ik ben geen betatester ofzo. Ik 'ontdekte' dit spel pas kort geleden. Ik las ook een post dat 2.8.8 pas werkt als je eerst een oudere versie hebt geintalleerd. Ga ik dat eerst proberen en ff uitzoeken wat iskernel is.

Verwijderd

uiteraard.. het net geeft weer antwoord. Vista is weer moeilijk aan het doen.
ik kom de volgende oplossing tegen die ik ga proberen..:

This is a known problem with Windows Vista and its new security restrictions.

Program-Installations of non-vista software with older versions of Installshield installer can cause this error message.

See also:
http://support.installshi...iew.asp?articleid=Q112364
http://community.macrovision.com/showthread.php?t=166515

Are you running Vista as Admin? You then also might need to run the application as admin: Try a right-click on the installer exe and select "Run as Administrator".

If that does not work, you could disable the UAC, Vistas User Account Control. You filnd a guide to do so here:
http://www.petri.co.il/disable_uac_in_windows_vista.htm

(http://www.computerhilfen.com/forum/index.php?topic=160647.0)

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

1. je download 2.8 installeert het
  2. je download 2.8.1 installeert het
  3. je download 2.8.2 installeert het
dan moet het werken :)

[ Voor 15% gewijzigd door aerofreak op 19-09-2007 19:18 ]

~Leonardo Da Vinci~

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.