M'n n00b tracker! http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=191723 heb nog een echte ^^
Inderdaad oud accountje,honor server hack van toen gebruikt zie ik al,noway 100 honor in 800 uur,vooral al niet op die mapsVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:41:
M'n n00b tracker! http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=191723 heb nog een echte ^^
De tracker is niet een goede indicatie. Een tracker kan namelijk reset worden + je kan untracked spelen....fragcompany schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:03:
[...]
Inderdaad oud accountje,honor server hack van toen gebruikt zie ik al,noway 100 honor in 800 uur,vooral al niet op die maps
offtopicDbm12 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:21:
[...]
De tracker is niet een goede indicatie. Een tracker kan namelijk reset worden + je kan untracked spelen....
@ AJ en DBM zit nu héél CTU ook op tweakers?
ontopic
Je kunt idd tracker resetten dus dat is geen maatstaaf maar ik had in eerste instantie ook zoiets van huh.... dat klopt niet
Wel leuk overigens dat "echte" games bepraat blijven gezien de levensduur van AA terecht natuurlijk.
Ik denk niet dat er veel gamers zijn die AA nog niet geprobeerd hebben. Het is alleen voor de nieuwelingen erg moeilijk geworden om er plezier in te krijgen omdat de community al zo'n tijd meegaat krijg je als N00B niet de tijd om rustig te wennen. Daarnaast valt het me op dat veel startende AAers vaak niet alle trainingen hebben gedaan. Wat ervoor zorgt dat ze of géén SF wapens kunnen krijgen of géén sniper rifle. dat is dus niet handig. Wat nog meer niet erg N00b vriendelijk is, is het feit dat ze eerst een tijdje moeten spelen om uberhaubt SF wapens te kunnen kiezen. En mag je ze eindelijk kiezen dan krijg je de mogelijkheid niet omdat er altijd iemand met een hogere honor is die dat wapen ook wel leuk vindt
p.s. Was er al iemand geweest die schaamteloos gebruik maakte van de situatie om een van de oudste en zeker de gezelligste clan van Nedeland te promoten
Wil je begeleiding om dit spel te starten of ben je al goed in AAben je nederlands heb je teamspeak of ben je bereid dit te gaan gebruiken en wil je clanbased spelen ga naar CTU
oh ja. we hebben een leeftijdsgrens omdat we allemaal al wat "oudere"spelers zijn. dus 18+
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
hmm, op jullie website stond toch egt 17+ 
wou ik me net aanmelden.....
wou ik me net aanmelden.....
TS vind ik zelf wel een behoorlijk klote programma, want:
-Er zit lag in de communicatie , zeker 1 sec
-Geluids kwaliteit is zeer bedroevend van TS
Wij (de DRUNK clan
)gebruiken Skype
- Directe communicatie, net als de telefoon.
- Kwaliteit is super.
Wij (de DRUNK clan
- Kwaliteit is super.
Nadeel aan skype is dat je ping ingame omhoog gaat + het behoorlijk wat resources vreetdatkanveelbeter schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:46:
TS vind ik zelf wel een behoorlijk klote programma, want:
Wij (de DRUNK clan)gebruiken Skype
- Kwaliteit is super.
Verwijderd
Hahahah mocht je willen dat ik 'm gehackt had! Toch echt niet...fragcompany schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:03:
[...]
Inderdaad oud accountje,honor server hack van toen gebruikt zie ik al,noway 100 honor in 800 uur,vooral al niet op die maps
Deze beter? http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=140388 (1e account)
Bij elkaar toch zo'n 3.000.000 punten om nog maar te zwijgen over nog een een tracker en alle uurtjes die ik helemaal ongetracked gespeeld heb vanaf 1.4.
Dus ik heb zelfs 2 x 100 honor (allebei helemaal legaal gespeeld!)... Maar goed lekker boeiend...

We hebben er een stuk of 10 in mijn clan... en dan nog een paar die weggegaan zijn...
Ik speel voor de lol en niet voor FR zoals menig n00b...
Wij hebben Ventrilo IMO veel beter als TS! Beetje jammer dat ik zo'n brakke verbinding heb... Dus gebruik het weinig. Skype lijkt me niks idd... leuk om je tante in Australie te bellen ofzo, maar voor gamen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 05:09 ]
Dan nog heb je een dikke lag erin zitten van minimaal 1 seconde.Dbm12 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:41:
[...]
En verder als je TS op codex 25.9 zet is het prima hoorbaar.
Dat is dus de keuze hé lag in je gesprek met je teammates of lag ingame.rCk schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:40:
[...]
Dan nog heb je een dikke lag erin zitten van minimaal 1 seconde.
Daarin maken jullie andere keuzes dan wij.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
hehe, ghosten...... Wat kan ik ervan zeggen. maar inderdaad ik snap niet wat mensen zo tegen TS hebben. Prima dat er een beetje lag tussen zit, ik heb er nooit echt last van. Ik heb liever dat wanneer ik op mijn muis klik het vuur ook daadwerkelijk binnen de 40ms aankomtwortel1 schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:55:
[...]
Dat is dus de keuze hé lag in je gesprek met je teammates of lag ingame.
Daarin maken jullie andere keuzes dan wij.Het is in iedergeval een stuk lastiger om te ghosten als je lag in speech hebt daarom doen we dat ook niet
Zoals gezegd elke clan heeft zijn eigen voorkeuren. De 1 zweert bij Ventrillo (wat ik overigens een belachelijk programma vind) en de ander neemt skype (wat ik ook nog een tijdje heb gebruikt, maar er teveel bezwaren aan vindt hangen)
De ingame lag is hier gelijk aan null, mits je een high end PC hebtDat is dus de keuze hé lag in je gesprek met je teammates of lag ingame.
Ik heb zelf ook niets met skype, gebruik ook liever Teamspeak. En dat met lag over teamspeak is totaal ongegrond, als je een fatsoenlijke TS server hebt is er weinig tot geen lag. Oh en ik heb ook een high-end systeem evenals meer mensen hier, dus daar hoef je niet zo belangrijk mee te doen.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Altijd minimaal 1sec, zelfs als je de server en alle gebruikers in het zelfde mini LAN zitten. ( dus mijn opmerking is wel degelijk gegrond + getest)Bleet schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:16:
Ik heb zelf ook niets met skype, gebruik ook liever Teamspeak. En dat met lag over teamspeak is totaal ongegrond, als je een fatsoenlijke TS server hebt is er weinig tot geen lag.

Wist niet dat ik dat deedOh en ik heb ook een high-end systeem evenals meer mensen hier, dus daar hoef je niet zo belangrijk mee te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door datkanveelbeter op 23-09-2007 23:11 ]
ik heb altijd teamspeak gebruikt, maar ben uit nieuwschierigheid een keer over gestapt naar vent, maar ik vond het 3 keer niks, als je met meer dan 4 personen in een channel zat was het absoluut onmogelijk normaal met elkaar te praten door de lag, terwijl ik met teamspeak tot 12 personen in 1 channel kan proppen zonder problemen. en de interface van vent is ook nogal erhm tja "***"? 
nee geef mij maar TS
nee geef mij maar TS
Ach skype, Teamspeak of ventrillo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn beste rondes speel zonder dat gepraat op de achtergrond. Dan heb ik tenminste nog wat aan mijn geluid ingame.
Alleen als je eenmaal dood bent dan is het wel weer zo gezellig om met elkaar te ouwehoeren.
Dus alweer een dilemma
Nu hebben we een clan waar de gezelligheid boven de fragrate gaat dus we kletsen er bij tijd en wijle op los
Alleen als je eenmaal dood bent dan is het wel weer zo gezellig om met elkaar te ouwehoeren.
Dus alweer een dilemma
Nu hebben we een clan waar de gezelligheid boven de fragrate gaat dus we kletsen er bij tijd en wijle op los
Die gezelligheid he..... Dat is jouw plezier en mijn leedwortel1 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:14:
Ach skype, Teamspeak of ventrillo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn beste rondes speel zonder dat gepraat op de achtergrond. Dan heb ik tenminste nog wat aan mijn geluid ingame.
Dus alweer een dilemma![]()
* Dbm12 vraagt asiel aan bij een andere clan.
Argh, even zeer gefrustreerd door die nurses die als kip zonder kop richting je kogels lopen op hosp SE 
voor de rest wel een aantal lekkere potjes gespeelt,
21-2, 30-13, 22-14
voor de rest wel een aantal lekkere potjes gespeelt,
21-2, 30-13, 22-14
Verwijderd
heey
ik ehb een vraag ik speelde AA tot 2.8.1 kwam toen dee hij het neit meer maa rik zou graag verder willen spelen ondertussen is 2.8.2 gekomen maar die doett eht ok niet bij mij ikdraai op vista en ik krijg de volgende dingen binne (foto's)
http://xs.to/xs.php?h=xs220&d=07426&f=Naamloos.jpg
en ik krijg nog een 2e melding binne als de andere melding emt geluk neit komt sosm kotm ie wle en sosm neit maar als hij neti komt kan ik wel inloggen maar als ik dan in een surfer ga krijg ik de volgende melding
http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07426&f=Naamloos1.jpg
(even fotos plakken in internet )
alvast bedankt michiel
ik ehb een vraag ik speelde AA tot 2.8.1 kwam toen dee hij het neit meer maa rik zou graag verder willen spelen ondertussen is 2.8.2 gekomen maar die doett eht ok niet bij mij ikdraai op vista en ik krijg de volgende dingen binne (foto's)
http://xs.to/xs.php?h=xs220&d=07426&f=Naamloos.jpg
en ik krijg nog een 2e melding binne als de andere melding emt geluk neit komt sosm kotm ie wle en sosm neit maar als hij neti komt kan ik wel inloggen maar als ik dan in een surfer ga krijg ik de volgende melding
http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07426&f=Naamloos1.jpg
(even fotos plakken in internet )
alvast bedankt michiel
Verwijderd
ssrry de eerste foto is verkeerde foto dat moest deze zijn
http://xs.to/xs.php?h=xs220&d=07426&f=Naamloos2.jpg
thanks michiel
thanks michiel
Misschien een idee om je post eens door te lezen, voordat je op "verstuur bericht" klikt. Dat komt de begrijpbaarheid van je post ten goede en dat zal tot een sneller en beter antwoord leiden...
Probeer eens alles te un-installen en alle opnieuw te installeren...
Probeer eens alles te un-installen en alle opnieuw te installeren...
Wat voor maps worden vooral gespeeld door de GoT-ers hier?
Bridge-addict aan deze zijde van de lijn
Bridge-addict aan deze zijde van de lijn
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Pipeline
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ah pipeline, dat is inderdaad ook 1 van mijn favorieten die ik om de maand speel 
Vanmiddag een potje bridge gedaan, en ik wordt soms zó moe van Defense spelers die zeuren dat assault kampeert.. Het verhaal was zo: het verdedigende team deed vaak spamshots met 203 op truck, waar je als sniper met m82 je meestal bevindt in begin of round. Wat ook nog gebeurde is dat defense al vrij gauw smoke pleurde aan onze kant, d.w.z op Left en right front, en in het midden. Je zag dus echt niks meer, en als sniper zijnde vind je het niet leuk om geen overzicht te hebben
Wat doe ik, ronde derna ga ik in tower zitten, en welja daar rushen de verdedigers weer. Op dat moment waren de teams 8vs8. Mijn kill/death ratio was 120-60 (in tientallen) aan het begin van die ronde. Enfin, ik met m82 sniper in assault tower, en ik bleef daar omdat defense al vrij gauw rushte. (8 minuten duren rondes trouwens op betreffende server). Ik zag mijn kans schoon, en aan het einde van die ronde was mijn kill/death ratio 200-60, neerkomend op dat ik eigenhandig het defense team aan flarden schoot.
Wat dáárna gebeurt HAAT ik ZO. Dat is dat de mensen gaan klagen dat ik camp... Ik wordt er strontziek van, zelfs als ik 10 rondes later alleen nog maar rush en de betreffende whiners neerschiet bij middle top oid, dan noemen ze me nog een camper.. sessie eindigde in 440-190 trouwens
Vanmiddag een potje bridge gedaan, en ik wordt soms zó moe van Defense spelers die zeuren dat assault kampeert.. Het verhaal was zo: het verdedigende team deed vaak spamshots met 203 op truck, waar je als sniper met m82 je meestal bevindt in begin of round. Wat ook nog gebeurde is dat defense al vrij gauw smoke pleurde aan onze kant, d.w.z op Left en right front, en in het midden. Je zag dus echt niks meer, en als sniper zijnde vind je het niet leuk om geen overzicht te hebben
Wat doe ik, ronde derna ga ik in tower zitten, en welja daar rushen de verdedigers weer. Op dat moment waren de teams 8vs8. Mijn kill/death ratio was 120-60 (in tientallen) aan het begin van die ronde. Enfin, ik met m82 sniper in assault tower, en ik bleef daar omdat defense al vrij gauw rushte. (8 minuten duren rondes trouwens op betreffende server). Ik zag mijn kans schoon, en aan het einde van die ronde was mijn kill/death ratio 200-60, neerkomend op dat ik eigenhandig het defense team aan flarden schoot.
Wat dáárna gebeurt HAAT ik ZO. Dat is dat de mensen gaan klagen dat ik camp... Ik wordt er strontziek van, zelfs als ik 10 rondes later alleen nog maar rush en de betreffende whiners neerschiet bij middle top oid, dan noemen ze me nog een camper.. sessie eindigde in 440-190 trouwens
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
Ik speel Pipeline. Vanavond ook weer even. Regelmatig op Fix.jam factory. Mijn Nickname daar = " Dark.Rush ".
Overigens, altijd dat gezeik over campen word ik ook moe van. Campen is volgens mij een heel realistische strategie. In een echte oorlog gebeurt dat ook. AA wil realistisch over komen, dus dat hoort er dan bij. Niet dat ik voorstander ben van Campen, maar als sommige spelers dat wel doen accepteer ik dat wel.
Uiteindelijk is campen dom. Als je merkt dat een speler steeds op 't zelfde plekkie zit, dan gooi je daar de volgende keer een granaat neer en is die dood.
Overigens, altijd dat gezeik over campen word ik ook moe van. Campen is volgens mij een heel realistische strategie. In een echte oorlog gebeurt dat ook. AA wil realistisch over komen, dus dat hoort er dan bij. Niet dat ik voorstander ben van Campen, maar als sommige spelers dat wel doen accepteer ik dat wel.
Uiteindelijk is campen dom. Als je merkt dat een speler steeds op 't zelfde plekkie zit, dan gooi je daar de volgende keer een granaat neer en is die dood.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 21:00 ]
Start AA op, start daarna taakbeheer, ga in taakbeheer naar 'Processen', rechtermuisknop op ArmyOps.exe, klik dan op 'Affiniteit instellen' en deselecteer dan 1 CPU.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:00:
ssrry de eerste foto is verkeerde foto dat moest deze zijn
thanks michiel
(over die PB error weet ik niks, daar wil ik de oplossing zelf ook van weten.
HOSPITAL! 
We staan overigens 5e van de wereldtoplist op Hospital
http://aaotracker.com/clanprofile.php?clanid=58730
En 73e van de Clan Toplist.
Dit is mijn account:
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=183025
Onze clan speelt trouwens met TS. Heb daar niet echt problemen mee. Als iemand zegt: "ACHTER JE!" dan is het meestal toch een kill.
We staan overigens 5e van de wereldtoplist op Hospital
http://aaotracker.com/clanprofile.php?clanid=58730
En 73e van de Clan Toplist.
Dit is mijn account:
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=183025
Onze clan speelt trouwens met TS. Heb daar niet echt problemen mee. Als iemand zegt: "ACHTER JE!" dan is het meestal toch een kill.
ooh ik zie het al, typisch hospital whoretje,
wel vet hoor dat jullie zo goed zijn, mag ook wel als je zoveel hospital speelt
wel vet hoor dat jullie zo goed zijn, mag ook wel als je zoveel hospital speelt
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
en goed is ook betrekkelijk, want als ze hospital spelen, tegen een twl inter/invite cal main /invite clan worden ze aan flarden geschoten. Zelfs tegen de meeste open teams ( zeg maar de open teams die play offs halen) verliezen ze zkr te weten 
om van de andere maps nog maar te zwijgen
[ Voor 9% gewijzigd door _avalanche_ op 14-11-2007 14:37 ]
oh
23 e op clan toplist
http://aaotracker.com/clanprofile.php?clanid=34280
en 2 e op urban assault als clan
alleen nummer 1 heeft meer leden dan wat aangegeven word bij clan maptoplist.
dit alleen omdat ze anders zakken op de ladder heel zielig dus.
mijn naam:-]L2K[-Mr.Pink-[NL]
wij hebben onze ts server puur voor de gezelligheid en af en toe elkaar te helpen.
verder speel aa vanaf eerste versie en het spel word steeds lamer door aaotracker en dat is jammer
mensen die een half uur in een huisje zitten te leanen.
ik speel zelf voor plezier(Rushen)
23 e op clan toplist
http://aaotracker.com/clanprofile.php?clanid=34280
en 2 e op urban assault als clan
alleen nummer 1 heeft meer leden dan wat aangegeven word bij clan maptoplist.
dit alleen omdat ze anders zakken op de ladder heel zielig dus.
mijn naam:-]L2K[-Mr.Pink-[NL]
wij hebben onze ts server puur voor de gezelligheid en af en toe elkaar te helpen.
verder speel aa vanaf eerste versie en het spel word steeds lamer door aaotracker en dat is jammer
mensen die een half uur in een huisje zitten te leanen.
ik speel zelf voor plezier(Rushen)
We hebben er anders wel een paar die twl op hoog niveau spelen._avalanche_ schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:37:
en goed is ook betrekkelijk, want als ze hospital spelen, tegen een twl inter/invite cal main /invite clan worden ze aan flarden geschoten. Zelfs tegen de meeste open teams ( zeg maar de open teams die play offs halen) verliezen ze zkr te weten
En hebben vaak genoeg gespeeld tegen andere clans op open servers, waar we 9 van de 10 keer over hun heen lopen.
En voor de rest heb je gelijk, we spelen puur voor fun.
Geloof er niks van , of wij zijn die 10e danj0ynT schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:10:
[...]
En hebben vaak genoeg gespeeld tegen andere clans op open servers, waar we 9 van de 10 keer over hun heen lopen.
Zin in een clan war? Om het uit te testen

Wij zijn er zeker voor in, heb andere leden ook al gevraagd.
Onze Clan
http://aaotracker.com/clanprofile.php?clanid=24781
Hebben jullie een server, anders regelen wij wel er 1.
Heb het niet over wars he. Als we in een open server tegenover een andere clan zitten winnen we 9 van de 10 x.
We hebben namelijk nog geen wars gespeeld
Maar we zijn wel van plan om wars te gaan spelen, zodra we onze eigen server hebben. ivm training/tactics.
Dat zal volgende maand zijn.
Je krijgt bericht van ons, als we er klaar voor zijn.
Maar we zijn wel van plan om wars te gaan spelen, zodra we onze eigen server hebben. ivm training/tactics.
dat bedoelde ava niet met "open". In de meeste competities heb je 3 niveaus TWL Invite/CAL Invite gevolgd door TWL Intermediate/CAL Main en dan heb je TWL Open/CAL Open.
In de opens begin je wanneer net begint met matches en mee wilt doen aan een toernooi.
In "open" servers hoef je niet al te veel te verwachten en dat heeft ook niks met een match te maken.
edit: TWL staat voor Teamwarfare League en CAL voor Cyber Amateur League. Die twee zijn toch wel de meest belangrijke competitie sites voor AA.
Verder bestaat HTGN denk ik nog en heeft tracker ook een toernooi die nu bezig is.
en ik wil stiekem ook m'n clantracker link hier dumpen van team sexytime gaming clan
In de opens begin je wanneer net begint met matches en mee wilt doen aan een toernooi.
In "open" servers hoef je niet al te veel te verwachten en dat heeft ook niks met een match te maken.
edit: TWL staat voor Teamwarfare League en CAL voor Cyber Amateur League. Die twee zijn toch wel de meest belangrijke competitie sites voor AA.
Verder bestaat HTGN denk ik nog en heeft tracker ook een toernooi die nu bezig is.
en ik wil stiekem ook m'n clantracker link hier dumpen van team sexytime gaming clan
[ Voor 39% gewijzigd door Ridium op 14-11-2007 19:53 ]
En niet te lang wachten he, anders is het allemaal weer vergeten enzo.j0ynT schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:23:
Heb het niet over wars he. Als we in een open server tegenover een andere clan zitten winnen we 9 van de 10 x.
Ik zet wel ff een servertje op, draait op 80mbit in het zuiden, dus gegarandeerd goede pings (behalve voor mij met mijn ellendige Orange Family pakket).
Ik (en nog een paar anderen) moeten wel ff flink oefenen, want de laatste maanden is AA beetje in de slop geraakt (elk spel wordt vervelend na langdurig spelen). Een war moet je echt doen, want dan zit je tenminste nog met spanning in de game. Echt vet hoe spannend dat fossiele spel dan opeens weer is
En meet aub niet de kracht van je clan af aan online spelen, want der zitten zoveel noobs, slechte pings, ghosters, dubbele accounts en weetikveelwat in pubs dat het gewoon niet te vergelijken is met lan of war. Als je beter in het spel wilt worden moet je tegen je eigen clan spelen over een lan, en niet in ellendige pubs rondhangen, want dan begin je alleen nog maar naar sterretjes en groene cijfertjes te kijken (tis een ziekte die maar ff leuk is, en daarna het spel verneukt).
@ L2K
Jullie hadden toch die dubbele ghost accounter in de clan? Dat was me nog ff een teringzooi zeg, maar goed dat jullie hem eruit getyft hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door TRG op 14-11-2007 20:18 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
twl en cal is niks voor mij. Ik wil het spel juist voor fun spelen, wanneer ik zin heb. Af en toe een war lijkt me leuk, maar om elke week te gaan trainen en wedstrijden te spelen vind ik maar niks. Maar misschien ben ik ook te bang dat ik nog meer verslaafd raak..
Je weet er zoveel over en nog zit je in de opens, hoe kan dat nu?Ridium schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:45:
dat bedoelde ava niet met "open". In de meeste competities heb je 3 niveaus TWL Invite/CAL Invite gevolgd door TWL Intermediate/CAL Main en dan heb je TWL Open/CAL Open.
ja klopt die ging met 2 computers in dezelfde server en dan beetje lame spelen,maar die was snel verwijdert zulken moeten we niet.TRG schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:08:
[...]
@ L2K
Jullie hadden toch die dubbele ghost accounter in de clan? Dat was me nog ff een teringzooi zeg, maar goed dat jullie hem eruit getyft hebben.
vervelende is met zulke personen dat de hele clan in 1 keer verdacht word van cheaten
[ Voor 9% gewijzigd door maurice_thalen op 15-11-2007 16:05 ]
ik denk al jij bent het hespaceninja schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:42:
[...]
Je weet er zoveel over en nog zit je in de opens, hoe kan dat nu?
oh dan post ik onze link ook ff
schuttersgilde der pilsdrinkers ;)
[ Voor 19% gewijzigd door _avalanche_ op 15-11-2007 17:12 ]
argoman ga eerst maar eens een groene fr halenspaceninja schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:42:
[...]
Je weet er zoveel over en nog zit je in de opens, hoe kan dat nu?
Komende zondag is de TWL intermediate finale die mogelijk gevideocast wordt. Rond een uur of 8 's avonds begint het dan. Wel met pools commentaar als het doorgaat
okj0ynT schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:36:
Oh toevallig, jullie zitten ook in de Red Division.
-[D.M.O]-PlaybOy = #imagiine.
Hij heeft z'n eigen twl clan de Snoepers.
haha jaRidium schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 02:20:
[...]
argoman ga eerst maar eens een groene fr halen.
Komende zondag is de TWL intermediate finale die mogelijk gevideocast wordt. Rond een uur of 8 's avonds begint het dan. Wel met pools commentaar als het doorgaat
Klopt, hij heeft wat domme dingen gedaan met wat noob accounts._avalanche_ schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:34:
[...]
okmaja de snoepers ken ik wel.imagiine ook wel alleen die heeft wel mooie rode namen op hazard.
Maar z'n 100 honor en 93 honor accounts zijn clean.
Neemt niet weg dat ik zelf ook een hekel heb aan mensen die ook maar geprobeerd hebben te cheaten.
Kent iemand de volgende M24 bug: als je als sniper met m24 (met 0 handgranaten, je mag wel flashes en smokes maar je moet 0 granaten hebben) inzoomed en dan op 2 drukt, dus zeg maar alsof je een nade wil pakken (die je dus niet hebt, maar zo ben ik achter deze bug gekomen). Wat je dan krijgt is eenzelfde crosshair als dat je normaal hebt met sniper, maar dan een stuk verder uitgezoomed zodat je veel meer overzicht heb... Een beetje als een aimpoint dus voor unzoomed snipen ^^
Bekend bij iemand? Zoniet dan wil ik hier een © op plakken
Bekend bij iemand? Zoniet dan wil ik hier een © op plakken
Dat heb ik ook met m'n c18 (aimpoint), heb alleen nog niet geprobeerd te schieten vanuit die bug. Ik schakel gelijk door naar m'n normale zoom. Zal t een x proberen.
Ik zag laatst trouwens iemand met een M24 heel snel achter elkaar schieten, het leek wel automatisch. Dit moet toch een soort van hack zijn??
Of zou hij Fire op scroll hebben?
Want als je dat namelijk doet, kan je met je pistol heel snel schieten.. dus zal ook wel met M24 moeten kunnen denk ik.
Ik zag laatst trouwens iemand met een M24 heel snel achter elkaar schieten, het leek wel automatisch. Dit moet toch een soort van hack zijn??
Want als je dat namelijk doet, kan je met je pistol heel snel schieten.. dus zal ook wel met M24 moeten kunnen denk ik.
Je bedoelt niet toevallig een enemy die je met SPR heel snel zag schieten? Want dan had hij in feite een VSS opgepakt die inderdaad een automatische mode heeft, alleen zie jij dan dat hij een SPR vasthoudt. Maar dit bedoel je waarschijnlijk niet.
Dat scrolltruukje ken ik niet, zal ik eens uitproberen.
Dat scrolltruukje ken ik niet, zal ik eens uitproberen.
Ja, mat m4 of m16 kan je dat doen. Maar met de m24 niet, omdat je na elke schot opnieuw een kogel moet laden zeg maar. Was gewoon een hack.j0ynT schreef op zondag 18 november 2007 @ 01:49:
Dat heb ik ook met m'n c18 (aimpoint), heb alleen nog niet geprobeerd te schieten vanuit die bug. Ik schakel gelijk door naar m'n normale zoom. Zal t een x proberen.
Huub Huub Barbatruc!
Nee was geen VSS, hij zat in mijn team (Ambush | Hospital). Hij sprintte naar West Wing Roof om vervolgens automatisch met z'n M24 los te gaan. (Zijn antwoord was typisch zo'n hacker antwoord: "Nee je moet goed oefenen, ik kan gewoon heel snel klikken") Dikke bs dus.Murk schreef op zondag 18 november 2007 @ 04:33:
Je bedoelt niet toevallig een enemy die je met SPR heel snel zag schieten? Want dan had hij in feite een VSS opgepakt die inderdaad een automatische mode heeft, alleen zie jij dan dat hij een SPR vasthoudt. Maar dit bedoel je waarschijnlijk niet.
Kee, wilde het even zeker weten. Ben alleen vergeten een SS te maken, het was een nederlandse gozer van ]BBS[.DNA_Saint schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:01:
[...]
Ja, mat m4 of m16 kan je dat doen. Maar met de m24 niet, omdat je na elke schot opnieuw een kogel moet laden zeg maar. Was gewoon een hack.
Nu heb ik nog een vraag, heb 'm al gepost op het forum van aaotracker.com, maar niemand schijnt een oplossing hiervoor te hebben.
Sinds ik Vista draai, heb ik te maken met black pbss. Tot grote ergenis, omdat ik telkens weer beschuldigd wordt van hacken. Ik wil ze laten zien dat ik clean ben en wil van m'n black pbss af!
Overal zie ik oplossingen voor Nvidia (Nhancer), maar nergens kan ik oplossingen vinden voor een Ati x1900xfx. Ik draai de nieuwste drivers van Catalyst.
Ligt het aan de drivers, of aan Vista? (Beveiligingsopties etc.?)
Iemand raadde mij aan om terug te gaan naar Catalyst 7.2, maar ik ben wat het terug gaan naar oudere versies van drivers betreft een echte noob. Ik kreeg het niet voor elkaar. Ben wel benieuwd of dat werkt voor mij.
Iemand die raadt weet met dit probleem?
[ Voor 28% gewijzigd door j0ynT op 19-11-2007 09:57 ]
Ik heb net sinds eeuwen weer aa geinstalleerd.. oude account enzo.. Kan op americasarmy.com wel inloggen enzo.. Maar in game kan ie somehow geen connectie maken met de master server.. (alle poorten netjes geforward en firewall geeft volledige toegang)..
Vanavond eens vanaf ander netwerk proberen (op mn kamer in breda ipv bij mn ouders)
Vanavond eens vanaf ander netwerk proberen (op mn kamer in breda ipv bij mn ouders)
Dat PB is gewoon te slecht. ik werd toen ik nog AA speelde ook beschuldigt van hacker. op mijn screenshots bleef soms als ik inzoomde met de sniper het beeld eromheen normaal ofzo ipv zwart. (voor mijzelf dus niet alleen volgens de pb screenshots, ook bleef de rader zichtbaar wat blijkbaar niet de bedoelin is)j0ynT schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:38:
Nu heb ik nog een vraag, heb 'm al gepost op het forum van aaotracker.com, maar niemand schijnt een oplossing hiervoor te hebben.
Sinds ik Vista draai, heb ik te maken met black pbss. Tot grote ergenis, omdat ik telkens weer beschuldigd wordt van hacken. Ik wil ze laten zien dat ik clean ben en wil van m'n black pbss af!
Overal zie ik oplossingen voor Nvidia (Nhancer), maar nergens kan ik oplossingen vinden voor een Ati x1900xfx. Ik draai de nieuwste drivers van Catalyst.
Ligt het aan de drivers, of aan Vista? (Beveiligingsopties etc.?)
Iemand raadde mij aan om terug te gaan naar Catalyst 7.2, maar ik ben wat het terug gaan naar oudere versies van drivers betreft een echte noob. Ik kreeg het niet voor elkaar. Ben wel benieuwd of dat werkt voor mij.
Iemand die raadt weet met dit probleem?
volgens mij toen ik AA of PB opnieuw installeerde was het ff over (kwam wel weer terug). dus dat zou je kunnen proberen.
Ik doe sinds anderhalf jaar AA. Niet echt heel fanatiek hoor 
Honor van 57 met een FR net boven 1
Favoriete map is SF Hospital. Snakeplain is ook wel leuk trouwens.
Heb in 2 clans gezeten, 1 van mezelf, daarna in een Australische clan die een paar maanden later failliet ging. Dat was best leuk trouwens (ja, die clan, niet dat'ie failliet ging
).
Tracker: http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=540620
Honor van 57 met een FR net boven 1
Favoriete map is SF Hospital. Snakeplain is ook wel leuk trouwens.
Heb in 2 clans gezeten, 1 van mezelf, daarna in een Australische clan die een paar maanden later failliet ging. Dat was best leuk trouwens (ja, die clan, niet dat'ie failliet ging
Tracker: http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=540620
Een clan die Failliet gaat
Hoe doe je dat ?
naar mijn weten is een clan geen bedrijf ^_^
naar mijn weten is een clan geen bedrijf ^_^
Maar het kost wel geld ... en als de leden niet betalen
Die gasten wilden per maand meer dan 100$ hebben om de server bij Gameservers te betalen. De laatste maanden moesten ze dat telkens met z'n tweeën betalen en dat is niet leuk natuurlijk.
Maar goed, het zegt natuurlijk ook wel wat over de leden als die nooit een cent willen dokken
Die gasten wilden per maand meer dan 100$ hebben om de server bij Gameservers te betalen. De laatste maanden moesten ze dat telkens met z'n tweeën betalen en dat is niet leuk natuurlijk.
Maar goed, het zegt natuurlijk ook wel wat over de leden als die nooit een cent willen dokken
Kansloze clan is dat dan gewoon imo. En met zijn 2-en ieder 50 eu de maand is wel prijzig ja maar op een maandsalaris is dat toch niks, je moet er wat voor over hebben. En een gameserver voor AA, moet die echt zoveel kosten dan ?
Alsof AA zoveel bandbreedte nodig heeft..
hoezo kansloos? Ik snap wel dat je een server met z'n allen wilt betalen. En een goede server, waar alle EU mensen goed op kunnen spelen kan aardig wat kosten. Een goede 20 slots public server, kan maar zo 40 a 50 euro per maand kosten. 100$ slaat idd nergens op. Of ze moeten 32 slots willen hebben, maar dat is in AA zinloos . En AA heeft niet veel banbreedte nodig, maar wel een goede server en goede connectie
Verwijderd
Ik speel nog steeds versie 2.6.
Wel belachelijk is, dat ik van de week geband ben door de enige! collapsed tunnel server, vanwege black punkbuster screens
Ik cheat/hack niet ofzo dus dat is echt verrot. Er zijn al zo weinig 2.6 servers.
Misschien in die andere browser nog een collapsed tunnel server daar kijk ik nooit die heeft altijd hoge pings.
Wel belachelijk is, dat ik van de week geband ben door de enige! collapsed tunnel server, vanwege black punkbuster screens
Ik cheat/hack niet ofzo dus dat is echt verrot. Er zijn al zo weinig 2.6 servers.
Misschien in die andere browser nog een collapsed tunnel server daar kijk ik nooit die heeft altijd hoge pings.
Verwijderd
Heey,
ik speel ook AA, de nieuwste versie 2.8.2.
Mijn naam is -[CBU]-clueby.
Ik ben ook net een clan begonnen dus als er nog mensen in een clan willen komen of mij helpen met het opstarten stuur dan maar een mailtje naar vincent-@live.nl of voeg me toe op xfire: vincentio
ik speel ook AA, de nieuwste versie 2.8.2.
Mijn naam is -[CBU]-clueby.
Ik ben ook net een clan begonnen dus als er nog mensen in een clan willen komen of mij helpen met het opstarten stuur dan maar een mailtje naar vincent-@live.nl of voeg me toe op xfire: vincentio
Misschien wordt het ook eens tijd om 2.8.2 te downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:23:
Ik speel nog steeds versie 2.6.
Wel belachelijk is, dat ik van de week geband ben door de enige! collapsed tunnel server, vanwege black punkbuster screens![]()
Verwijderd
Alweer opgelost ik moest iets in drivers veranderen.CornéM schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:25:
[...]
Misschien wordt het ook eens tijd om 2.8.2 te downloaden
2.8.2 had ik gedownload maar dan werd 2.6 geupgrade oftewel verwijdert en daar heb ik geen zin in.
Mijn oude pc liep vast toen ik op 2.7 wou inloggen ik had wel een training gedaan met zo`n jeep sindsdien ben ik bij 2.6 gebleven.
Zijn er nog leuke maps bij gekomen?
Al drie jaar niet meer gespeeld ga het nog eens downloaden. ben benieuwd wat er allemaal veranderd is.
Heb het ook al jaren niet meer gespeeld.
Leuk die Humvee, Javelin missies e.d. maar worden ze ook in-game gebruikt?
En wat is die SF missie toch **** moeilijk
ja ja de humvee kan je gewoon gebruiken ingame, javelin weet ik zozeer niet ben hem nog niet tegen gekomen.Aubergine schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:05:
Heb het ook al jaren niet meer gespeeld.
verder is die SF missie niet moeilijk, maar je moet geduld hebben en als je hem dan fixed..... geeft tog wel voldoening toen ik het een jaar of 3 geleden voor elkaar kreeg
Verwijderd
Wist niet dat deze game nog gespeeld werd. Ik heb het exact een jaar geleden weer geprobeerd om mijn oude clan weer tot leven te roepen, maar dat werd ook geen succes.
Zijn er hier op GoT dan nog veel spelers actief?
Heb wel is een keer weer zin in een goeie game op Pipeline bijv.
Nu weet ik dat veel mensen de aaoTracker niks vinden bij ongelovelijke stats etc ivm reset en op niet getrackte servers etc.
Hier mijn stats:
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=2206
Dit zijn mijn daadwerkelijk stats toen de tijd en account is gelukkig nog niet gehijacked.
Ik zal hem is weer downloaden.
Zijn er hier op GoT dan nog veel spelers actief?
Heb wel is een keer weer zin in een goeie game op Pipeline bijv.
Nu weet ik dat veel mensen de aaoTracker niks vinden bij ongelovelijke stats etc ivm reset en op niet getrackte servers etc.
Hier mijn stats:
http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=2206
Dit zijn mijn daadwerkelijk stats toen de tijd en account is gelukkig nog niet gehijacked.
Ik zal hem is weer downloaden.
Verwijderd
De javalin kan je gebruiken in SF Snakeplain. Een aantal posities hebben de Javalin om de tanks uit te schakelen.
Ik heb het vandaag ook eens geinstalleerd met mijn oude account. Ik heb eerst alle training afgemaakt om vervolgens te gaan spelen. Online zie ik mensen met snipers rondlopen en met M4 met granaat launchers maar die kan ik helamaal niet selecteren. Weet iemand hoe dit zit?
Verder kun je in het hoofdscherm ook een geweer helemaal customizen maar wat heb je hier aan ik kan dit geweer helemaal niet ingame gebruiken ofze.
Hoe zit het precies met die honor punten. Ik heb net op een officiele server gespeeld en daar 30 punten gescored maar als ik dan weer in het hoofdscherm naar mijn profiel kijk dan zie ik nog steeds dat ik 815 punten nodig heb om een lever hoger te gaan ofzoiets.
Soms probeer ik een server te joinen en dan kan ik er niet op en zegt hij dat ik niet gekwalificeerd ben ofzoiets. Is dit omdat ik pas honor 10 heb?
Iemand die mijn vragen kan beantwoorden
Verder kun je in het hoofdscherm ook een geweer helemaal customizen maar wat heb je hier aan ik kan dit geweer helemaal niet ingame gebruiken ofze.
Hoe zit het precies met die honor punten. Ik heb net op een officiele server gespeeld en daar 30 punten gescored maar als ik dan weer in het hoofdscherm naar mijn profiel kijk dan zie ik nog steeds dat ik 815 punten nodig heb om een lever hoger te gaan ofzoiets.
Soms probeer ik een server te joinen en dan kan ik er niet op en zegt hij dat ik niet gekwalificeerd ben ofzoiets. Is dit omdat ik pas honor 10 heb?
Ligt inderdaad aan je honor, zijn servers daar moet je gewoon meer voor hebben.
In elke squad zitten bepaalde wapens, bv. de AR en de grenadelauncher.
Die plekken moet je dus gewoon selecteren in een squad wil je ze ook krijgen.
Bij sommige wapens kan je inderaad de wapens een andere setup geven, dit kan alleen vaak in aangepaste servers. De meeste servers zijn gewoon "standaard"
Soms zijn er mappen met alleen sniperrifle's enz.
Op lang niet alle mappen zitten alle wapens.
In elke squad zitten bepaalde wapens, bv. de AR en de grenadelauncher.
Die plekken moet je dus gewoon selecteren in een squad wil je ze ook krijgen.
Bij sommige wapens kan je inderaad de wapens een andere setup geven, dit kan alleen vaak in aangepaste servers. De meeste servers zijn gewoon "standaard"
Soms zijn er mappen met alleen sniperrifle's enz.
Op lang niet alle mappen zitten alle wapens.
Verwijderd
ey gasten!!!
ik speel ook America's Army (AA) v.2.8.2 en zit ook in een clan genaamd "]RDC[ - Royal Dutch Commando's"
als je ook AA speelt, bezoek dan onze website en teamspeak
Website: http://www.royaldutchcommandos.nl
Forum: http://www.royaldutchcommandos.nl/forum
Mail: Energie@royaldutchcommandos.nl
Teamspeak: http://www.royaldutchcommandos.nl/servers.html
]RDC[energie(NL) - Clanleader & Site owner
ik speel ook America's Army (AA) v.2.8.2 en zit ook in een clan genaamd "]RDC[ - Royal Dutch Commando's"
als je ook AA speelt, bezoek dan onze website en teamspeak
Website: http://www.royaldutchcommandos.nl
Forum: http://www.royaldutchcommandos.nl/forum
Mail: Energie@royaldutchcommandos.nl
Teamspeak: http://www.royaldutchcommandos.nl/servers.html
]RDC[energie(NL) - Clanleader & Site owner
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 00:14 ]
alleen sf mappen kan je de eigengemodde wapens gebruiken,als je honor over 15 is tenminste.Ook voor sf wapens telt dat je honor boven 15 moet zijn om ze te kunnen selecteren in een server.Bart1983 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:31:
Ik heb het vandaag ook eens geinstalleerd met mijn oude account. Ik heb eerst alle training afgemaakt om vervolgens te gaan spelen. Online zie ik mensen met snipers rondlopen en met M4 met granaat launchers maar die kan ik helamaal niet selecteren. Weet iemand hoe dit zit?
en dat je sommige mappen niet in kunt ligt volgens mij niet aan dat je te weinig honor hebt,maar meer omdat je sommige kwalificaties niet gedaan hebt.
nog ff mijn account -]L2K[-Mr.Pink-[NL] 96 honor
RDC heb ik trouwens vaak mee gespeelt voorals op Urban Assault
Er is een nieuwe patch 2.8.3 uit. En blijkbaar hebben der admins serieus wat geoptimaliseerd. De full install is van 2,89 gig naar 1,9 gig gegaan. Ik ben hem momenteel nog aan het downloaden maar op de forums spreken gebruikers van 30 - 40 fps extra en minder lag.
De flashes zijn realistischer gekaakt en er zijn ook zaken veranderd aan het forceclass systeem.
http://www.americasarmy.com/intel/versions.php?id=26
De flashes zijn realistischer gekaakt en er zijn ook zaken veranderd aan het forceclass systeem.
http://www.americasarmy.com/intel/versions.php?id=26
Ik ga het ook maar eens weer proberen met AA. Na wat hulp had ik die Critical Error gefixed maar daarna kreeg ik gezeik met PB.
Hmm ik had gezeik met poorten en firewalls enzo
..
Nieuwe maps zijn wel vet
Shrouded Eagle *:*
Nieuwe maps zijn wel vet

[ Voor 10% gewijzigd door Frantic op 01-02-2008 14:53 ]
operation shrouded eagle bijvoorbeeld.. Maar die was er volgns mij in 2.8.2 ook al.. Heb aa gisteren opnieuw geinstalleerd.. Dus voor mij zijn er nogal wat nieuwe maps ;P
[ Voor 33% gewijzigd door Frantic op 01-02-2008 18:22 ]
Er zijn ook een paar mappen uitgehaald, namelijk deze:
Klik
Deze mappen zijn afzonderlijk te downloaden.HQ_Raid - Infantry Mission
FLS - 82nd Airborne Mission
JRTC Farm - 82nd Airborne Mission
Mountain Ambush - 75th Rangers Mission
Radio Tower - 75th Rangers Mission
Mountain Pass SE - Infantry Mission
Mountain Pass - Infantry Mission
River Basin - Infantry Mission
SF Blizzard - Special Forces Mission
SF Arctic - Special Forces Mission
Rummage - 75th Rangers Mission
SF Courtyard - Special Forces Mission
SF PCR - Special Forces Mission
SF Oasis - Special Forces Mission
SF Recon - Special Forces Mission
SF Sandstorm - Special Forces Mission
SF Village - Special Forces Mission
SF Taiga - Special Forces Mission
SF Water Treatment - Special Forces Mission
SMU GH SF Floodgate - Special Forces Mission
SMU GH River Village - 75th Rangers Mission
SMU GH SF Refinery - Special Forces Mission
Weapons Cache SE - 75th Rangers Mission
Swamp Raid - 75th Rangers Mission
Steamroller - 75th Rangers Mission
Woodland Outpost - 75th Rangers Mission
Klik
Ze zijn ook via DCDS te downloaden 
OJa bij mij gaat ie zagen dat ik SF Dockside moet downloaden als ikd ie wil spelen, maar die kan ik helemaal niet selecteren in dcds?
OJa bij mij gaat ie zagen dat ik SF Dockside moet downloaden als ikd ie wil spelen, maar die kan ik helemaal niet selecteren in dcds?
Recent geupdate naar vista. Kan geen server meer joinen zonder de volgende Punkbuster message:
Service Communication Failed en dan iets met PnkbstrA.exe en te weinig rechten ofzo..
Iemand een oplossing? Windows firewall staat uit, heb nog geen andere firewalls geinstalleerd..
edit:
this did the trick:
http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=41190
Service Communication Failed en dan iets met PnkbstrA.exe en te weinig rechten ofzo..
Iemand een oplossing? Windows firewall staat uit, heb nog geen andere firewalls geinstalleerd..
edit:
this did the trick:
http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=41190
[ Voor 14% gewijzigd door Frantic op 19-02-2008 15:34 ]
Verwijderd
Heb sinds kort een Macbook Pro.
Zal ik dit spel spelen op de mac variant of op de Windows variant via bootcamp?
Zal ik dit spel spelen op de mac variant of op de Windows variant via bootcamp?
Verwijderd
jooo,
k ben ook weer begonnen met aa'en mischien is het een idee om een soort van GoT clan te maken, voor de actieve spelers hier, als die er tenminste nog zijn
k ben ook weer begonnen met aa'en mischien is het een idee om een soort van GoT clan te maken, voor de actieve spelers hier, als die er tenminste nog zijn
Enkele links naar screens in startpost werken niet meer.
@ Frozes: Dat lijkt me een leuk idee. Ik ben al een tijdje naar een goeie clan op zoek maar die zijn dungezaaid, en als je met andere GoT-ers speelt weet je teminste wat je kan verwachten 
Mijn ingame nickname is dutch.dude/Dutch.dudE/dutch.dudE/DUTCH.DUDe; net hoe mijn pet staat. Honor is 61, speel voornamelijk bridge(SE), Steamroller, en binnenkort krijg ik een goede headset en ga ik ook weer Urban Assault, Pipeline en Hospital spelen, wat nu niet te doen is met mijn dooie headset.
Add me op xfire: m4rkie
Dan beginnen we met een xfire clan aan te maken voor GoT:AA en zien we wel hoeveel mensen er mee willen doen en wat eruit voortkomt
.
Mijn ingame nickname is dutch.dude/Dutch.dudE/dutch.dudE/DUTCH.DUDe; net hoe mijn pet staat. Honor is 61, speel voornamelijk bridge(SE), Steamroller, en binnenkort krijg ik een goede headset en ga ik ook weer Urban Assault, Pipeline en Hospital spelen, wat nu niet te doen is met mijn dooie headset.
Add me op xfire: m4rkie
Dan beginnen we met een xfire clan aan te maken voor GoT:AA en zien we wel hoeveel mensen er mee willen doen en wat eruit voortkomt
Die post is van 4 jaar terug ^ ^Hurtebise schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:50:
Enkele links naar screens in startpost werken niet meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Murk op 28-06-2008 15:02 ]
Verwijderd
ja goed idee murk! 
ik ga vanavond ff een xfire acc aanmaken :#
, k vond t altijd onzin maaar als we samen een clan opbouwen is t wel handig!\
mijn ingame nick : iluminati.
en ik speel voornamelijk bridge SE en hospital
clan tag is iets zoals : GoT' ofzo?
spreek je!, voeg me ff toe op msn! Ricardosk8forever {at} Hotmail [.) Com
Ja, GoT sowieso maar weet niet of apostrof wel een toegestaan symbool is in AA. Anders doen we GoT#<nick> kan ook prima imo )
Kdoe ook wel mee, ben absouluut niet zo goed haha, maar vind t een geweldig spel. Moet alleen nog even een headset gaan halen...
Merge wuurd 't beter
Maar de TS is er nog steeds! ^^Murk schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:01:
Die post is van 4 jaar terug ^ ^
Probleem is alleen een beetje dat we op de 1250 posts zitten.. tijd voor een nieuw deel.
Een ieder die zich geroepen voelt, mag hem maken hoor.. ik ben daar niet zo heel goed in.
In die 4 jaar is mijn Tweakers.net full abo verlopen, dus vandaar dat de plaatjes niet meer werken.
Goed manNorthwave4500 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:28:
Kdoe ook wel mee, ben absouluut niet zo goed haha, maar vind t een geweldig spel. Moet alleen nog even een headset gaan halen...
Verwijderd
ja, btw murk k heb mischien nog wat leden kunnen strikken
, k moet alleen nog ff mijn head-set aan de praat krijgen en we kunnen lol, krijgen! sorry dat k net niet op xfire reageerde.
was ff bezig met wat dingen regelen
ik ben trouwens morgen de hele dag vrij en woensdag bijna de hele dag( heb diploma uitreiking om half 5
)
dus k denk dat we morgen wel ff kunnen aa'en en ff kunnen wennen aan elkaars speel stijl.
was ff bezig met wat dingen regelen
ik ben trouwens morgen de hele dag vrij en woensdag bijna de hele dag( heb diploma uitreiking om half 5
dus k denk dat we morgen wel ff kunnen aa'en en ff kunnen wennen aan elkaars speel stijl.
Ik heb jullie toegevoegd. heb alleen nog niet echt een idee wanneer ik online kan zijn... maar ik lees wel ergens wanneer jullie gaan spelen dan probeer ik wel te joinen.
Merge wuurd 't beter
ik heb AA heel veel gespeeld in de tijden van 2.6 . Eigenlijk een week of 3 nadat 2.7 kwam ben ik er mee gekapt. spel zag er niet meer uit en frames waar dramatisch slecht ( was op men p4 pctje. ) Heb het sinsdien nooit meer geprobeerd. Ik wacht wel op 3.0 . Ik vind het de download van 2.5GB niet waard. Krijgt er een verouderd en lelijk spel voor terug.
Wanneer komt er eigenlijk een 3.0 . ze hadden het daar 2 jaar geleden al over .....
Wanneer komt er eigenlijk een 3.0 . ze hadden het daar 2 jaar geleden al over .....

Oei dit is toch wel weer even aantrekkelijk! Vooral omdat je volgens mij twee niet SF mappen ook noemt, ik heb het namelijk niet zo op dat hele SF gebeuren. Zowaar me account nog kunnen achterhalen; allemaal N/A (heb sinds 2003 af en toe gespeeld en de laatste paar jaar niet meer, maar nooit in een team of iets dergelijks) een Honor van 18 maar wel alle trainingen gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:09:
ja goed idee murk!
, k vond t altijd onzin maaar als we samen een clan opbouwen is t wel handig!\
Als ik weer terug ben in Nederland is er wel weer eens een dikke kans dat ik dit ga downloaden en met Nederlanders via de headset een team vormen moet de win kansen toch een stuk verhogen
Ik ga dit topic even volgen
[ Voor 5% gewijzigd door Banjy op 30-06-2008 16:47 ]
Hier verder!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.