nee?LuPo schreef op 24 augustus 2004 @ 14:53:
[...]
owwja...oeps..maareh..voor HL2 zouden ze toch de U2 engine gaan gebruiken?? Of was dat helemaal in het begin even het plan?? (heb daarna al heel lang niks meer gevolgt hierover)
Gebruik danAnoniem: 116693 schreef op 24 augustus 2004 @ 14:35:
even CS:S weer aangetrapt: screenie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk hier die autoband eens aan de linkerkant die door de luchtvliegt na de granaat:
[afbeelding]
(Sorry voor de lay-out)
Dan heb je de layout niet uit het verband...
[ Voor 5% gewijzigd door freggel op 24-08-2004 15:38 . Reden: typo ]
Dit spel ... je spreekt erover alsof je nog nooit van cs gehoord hebtLuPo schreef op 24 augustus 2004 @ 14:37:
woow damn.....mooie graphics heeft dit spel zeg...:)..hahaha..lees nu dat ie draait op unreal 2 engine
..geen wonder...
En nee, cs:source en HL2 draaien op de source engine ;):p
so** doom who?
wat moet er ipv de **'s staan?
wat moet er ipv de **'s staan?
Ik heb het nou ook (en gespeeld
) en ik vind het er goed uitzien. Maar het speelt toch minder lekker als 1.6 imo. Die sniper zoom hou bv nu al niet van, zo kan je niet snel zoomen en iemand op close range afschieten. Verder wel mooie guns, maar het geluid is een beetje klappertjespistoolachtig. Die nades zien er ook mooi uit, niet meer van die grote klompen metaal, en de ontploffingen zijn realistischer. Ziet er heel goed uit, grote verbetering, maar de gameplay is wat minder imo.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Anoniem: 116693
Geen matches
Mwha, CS:S is in zn geheel ietsjes realistischer geworden, ze wouden ook iets aan dat AWP gelame doen, er zijn nu ook meer middelen tegen AWP'ers, echte rook, betere flashes, vertraging voor de sniper rifles; tonnetjes waar je achter kunt schuilen, etc.Repeat schreef op 24 augustus 2004 @ 15:47:
Ik heb het nou ook (en gespeeld) en ik vind het er goed uitzien. Maar het speelt toch minder lekker als 1.6 imo. Die sniper zoom hou bv nu al niet van, zo kan je niet snel zoomen en iemand op close range afschieten. Verder wel mooie guns, maar het geluid is een beetje klappertjespistoolachtig. Die nades zien er ook mooi uit, niet meer van die grote klompen metaal, en de ontploffingen zijn realistischer. Ziet er heel goed uit, grote verbetering, maar de gameplay is wat minder imo.
Gameplayer is beter geworden imo.
Het is allemaal wat beter gebalanceerd.
Tja, awp gelame, dat gaat nergens over. Je moet gewoon goede skills hebben om goed te kunnen awp'en. Een noob kan echt niet iedereen schieten (ook heel dichtbij) met een awp.
En je ziet je kogels ook niet meer "gaan". Bij 1.6 zie je precies waar je kogels terechtkomen, zodat je kan corrigeren (met colt ofzo), bij source zie je dat niet, dus is het veraf moeilijker aimen imo.
En je ziet je kogels ook niet meer "gaan". Bij 1.6 zie je precies waar je kogels terechtkomen, zodat je kan corrigeren (met colt ofzo), bij source zie je dat niet, dus is het veraf moeilijker aimen imo.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Matched: source
Tsja, maar mensen die helemaal pro zijn in AWP is gewoon niet meer leuk op de publics... al ben je nog zo pro met AK47, je wint het niet. (in 1.6)Repeat schreef op 24 augustus 2004 @ 15:55:
Tja, awp gelame, dat gaat nergens over. Je moet gewoon goede skills hebben om goed te kunnen awp'en. Een noob kan echt niet iedereen schieten (ook heel dichtbij) met een awp.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 24-08-2004 15:58 ]
Anoniem: 58670
Geen matches
'k heb gisteren mijn broertje met awp neergeschoten op close range. Had een smoke gegooid toen ik hem zag afkomen. Even wachten tot de smoke goed dik was en er dan in gaan staan. Komt ie door die smoke lopen, recht erop gevlamd met awp. Dat mannetje vloog gewoon achterover van de slag
Anoniem: 89518
Matched: counter, source, strike
JIJ hebt dus echt onder een steen geleefdLuPo schreef op 24 augustus 2004 @ 14:53:
[...]
owwja...oeps..maareh..voor HL2 zouden ze toch de U2 engine gaan gebruiken?? Of was dat helemaal in het begin even het plan?? (heb daarna al heel lang niks meer gevolgt hierover)
Half-life 2 gebruikt de door valve zelf gemaakte source engine , en alle mods zoals counterstrike:source en day of defeat:source doen dat ook.
Zo, eindelijk. Ik heb de beta uitgespeeld.
Beauty is in the eye of the beerholder
Hej! Ik zat bij jou in de server! 212.238.216.222 tog? Kijk maar, ik sta in je eerste screenie, ik heette *DEAD* Devilion (DEAD was voor de lol
[ Voor 22% gewijzigd door FlashBang op 24-08-2004 18:36 ]
Geen matches
/* knip */
[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 58670 op 24-08-2004 18:52 ]
leuke manier om iemand te laten bannen ReiAnoniem: 58670 schreef op 24 augustus 2004 @ 18:46:
Wat is er nu in godsnaam gebeurt met Emporio's forum ? ( - )
Weet iemand daar de nieuwe URL van ? Ben er pas 2 dagen, heb al veel bijgeleerd, zeker in die programming topics en nu is het foetsj.
En waar is er ergens een v3 client te vinden ?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-08-2004 21:23 . Reden: Als het zo 'leuk' vindt, quote dan vooral de URL :/ ]
Geen matches
Ik vind dat toch erg hypocriet hoor!
Zeker 90% van degene die hier posten hebben de non-steam versie draaien. Maar o wee als je er iets over durft vragen
Trouwens, wat is er mis met het vragen naar een forum ? De helft weet niet eens wat of wie het is -_-
Zeker 90% van degene die hier posten hebben de non-steam versie draaien. Maar o wee als je er iets over durft vragen

Trouwens, wat is er mis met het vragen naar een forum ? De helft weet niet eens wat of wie het is -_-
Geen matches
Ahhh ja, klopt; ik heette 'Sterf'Devilion schreef op 24 augustus 2004 @ 18:03:
[...]
Hej! Ik zat bij jou in de server! 212.238.216.222 tog? Kijk maar, ik sta in je eerste screenie, ik heette *DEAD* Devilion (DEAD was voor de lol. Wie was jij?
[...]
![]()
Is die server nu weer online trouwens ?
Ik had eerst de non steam, maar toen arriveerde mijn x800xt en daar zat cs:cz bij.Anoniem: 58670 schreef op 24 augustus 2004 @ 18:53:
Ik vind dat toch erg hypocriet hoor!
dus teon maar legaal van steam gehaald, werkt toch makkelijker
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Bah 
CS Source sux op mijn Geforce4 ti4400
Net CS 1.6 terwijl de Radeon 9700 van m'n laptop sneller is en mooier beelden heeft

Net CS 1.6 terwijl de Radeon 9700 van m'n laptop sneller is en mooier beelden heeft
Net nog met Nocturne_Z aka Sterf! gespeeld 

Totdat ie vastliep

Totdat ie vastliep

[ Voor 3% gewijzigd door Zegato op 24-08-2004 21:09 ]
Assault rifles hebben geen tracers.Repeat schreef op 24 augustus 2004 @ 15:55:
MG's daarentegen normaal wel, als de M249 tracers heeft is alles a-ok.
"Tracers work both ways." <= hehe
(disclaimer : heb al in tijden geen cs meer gespeeld, herinner me dus niet of je het nu over tracers hebt of over betere effecten)
Hier loopt ie perfect op een Ti4600, wat niet zo een groot verschil is.Anoniem: 58670 schreef op 24 augustus 2004 @ 20:46:
Bah
En nee, niet op low detail en low res
Geen matches
Heb alles op max gezet. Nu ziet het er al wat anders uit.
Enkel dat stoffige in de lucht is er niet zoals bij ATI.
Enkel dat stoffige in de lucht is er niet zoals bij ATI.
Oh die! Ik weet niet of hij online is, ik hoop het wel, ik heb er een goede ping (het si ook een NL server) en er zijn veel mensen. Ik zal morgen wel kijken. Kom morgen anders ook ff kijken!Anoniem: 116693 schreef op 24 augustus 2004 @ 19:50:
[...]
Ahhh ja, klopt; ik heette 'Sterf'
Is die server nu weer online trouwens ?
ik ben dan eindelijk ook in het bezit van Counterstrike condition zero
Ik ben egt 10 verschillende winkels afgegaan.
In maastricht hadden ze em nergens.
Daarna naar Den Helder geweest (zomertour, 4 zaken nagegaan nergens te krijgen)
Maar in de 2de zaak in Utrecht hadden ze em dan toch eindelijk.
Direct geinstalleerd, en natuurlijk de source beta gespeeld.
Ik heb totaal geen problemen gehad, source beta gedownload, daarna moest hij nog wat updaten en toen kon ik spelen.
Find servers gedaan en gegamed.
Als ik eerlijk ben had ik er iets meer van verwacht, maar ik denk dat het vooral door mijn systeempje komt, ik speel op 800*600 alles op low/disabled, en ik had continue een ping van 80-100.
Uiteindelijk toch nog een server gevonden waar ik 50-80 haalde en wat dus speelbaar was.
Maar ik het spel speeld anders, het richten etc is idd anders, of het fijner of minder fijn is weet ik niet, want het kan ook een kwestie van wennen zijn.
De versie van CS: CZ die ik heb gekocht is een 3cd versie, er zit nog een disc bij met filmpjes van Half-Life 2. Deze zijn ook erg vet om te zien
Maar heeft iedereen deze disc erbij gekregen?
Ik ben egt 10 verschillende winkels afgegaan.
In maastricht hadden ze em nergens.
Daarna naar Den Helder geweest (zomertour, 4 zaken nagegaan nergens te krijgen)
Maar in de 2de zaak in Utrecht hadden ze em dan toch eindelijk.
Direct geinstalleerd, en natuurlijk de source beta gespeeld.
Ik heb totaal geen problemen gehad, source beta gedownload, daarna moest hij nog wat updaten en toen kon ik spelen.
Find servers gedaan en gegamed.
Als ik eerlijk ben had ik er iets meer van verwacht, maar ik denk dat het vooral door mijn systeempje komt, ik speel op 800*600 alles op low/disabled, en ik had continue een ping van 80-100.
Uiteindelijk toch nog een server gevonden waar ik 50-80 haalde en wat dus speelbaar was.
Maar ik het spel speeld anders, het richten etc is idd anders, of het fijner of minder fijn is weet ik niet, want het kan ook een kwestie van wennen zijn.
De versie van CS: CZ die ik heb gekocht is een 3cd versie, er zit nog een disc bij met filmpjes van Half-Life 2. Deze zijn ook erg vet om te zien
Anoniem: 35919
Geen matches
zo zag mijn main menu er uit toen ik hem voor het eerst opstartte :-\Zegato schreef op 24 augustus 2004 @ 21:09:
Net nog met Nocturne_Z aka Sterf! gespeeld
[afbeelding]
Totdat ie vastliep
[afbeelding]
Mijne ook 
Niks bijzonders, vond het wel leuk... deed me denken aan de leaked source van HL2
Niks bijzonders, vond het wel leuk... deed me denken aan de leaked source van HL2
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Hier ook trouwens, kleuren zijn een bekend iets in HL1 als je een texture miste. Alleen het HL Lambda teken mist nog
zijn custom sprays al mogelijk in cs source? iemand al wat gefabriceerd?
Jeetje, die ziet er mooi uit zeg
Nou jah... het is iig weer wat anders dan dat dust, die begin ik een beetje zat te worden namelijk. Goeie spot iig.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Nou zeg, DE_Dust is cool!
Maar, een nieuwe map is wel een welkome aanvulling.
Komt deze nu in de officiële beta? Dat kan ik er namelijk niet uit opmaken...
Komt deze nu in de officiële beta? Dat kan ik er namelijk niet uit opmaken...
heb hem nu draaien, dit is de 1e custom map die mijn linux css server NIET laat crashen,
users.lichtsnel.nl:27015 mocht je hem willen testen, server is niet zo druk maar wel 24/7
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
klopt is gewoon de_dust maar met dansende CT en T @ spawn
Ik heb die map nu 6x gespeeld maar hij is zoooooooo lelijk, er missen textures en de hele map is kut, het ziet eruit als een opgepoetste Half Life 1 map
en die map crashed mijn linux css server
dus echt helemaal lekker kan dat niet zijn
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
héy, ik heb hem niet gemaaktDevilion schreef op 25 augustus 2004 @ 17:47:
[...]
Ik heb die map nu 6x gespeeld maar hij is zoooooooo lelijk, er missen textures en de hele map is kut, het ziet eruit als een opgepoetste Half Life 1 map
Anoniem: 93354
Het is mogelijk want ik heb er al een hele zooi gezien, hoe weet ik alleen nietDasHMauL schreef op 25 augustus 2004 @ 15:56:
zijn custom sprays al mogelijk in cs source? iemand al wat gefabriceerd?
* Anoniem: 93354 gaat eens zoeken op google
weet ik maar het is zooooon domme map, iemand @ hl2world.com heeft em gemaakt.
Tegen de muur die vent
voor de fans van buyscripts:
binden gaat dus op de volgende manier
bijvoorbeeld voor de colt m4a1
KNOP is dus een letter van je toetsenbord of f1 t/m f12 etc
een combo is ook mogelijk dat je dus op 1 knop ak47 of m4a1 koopt
volgorde doet er niet toe aangezien je de ander niet kan kopen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| usage: buy <item> primammo secammo vest vesthelm defuser nvgs flashbang hegrenade smokegrenade galil ak47 scout sg552 awp g3sg1 aahhh famas m4a1 aug sg550 glock usp p228 deagle elite fiveseven m3 xm1014 mac10 tmp mp5navy ump45 p90 m249 |
binden gaat dus op de volgende manier
bijvoorbeeld voor de colt m4a1
code:
1
| Bind "KNOP" "buy m4a1" |
KNOP is dus een letter van je toetsenbord of f1 t/m f12 etc
een combo is ook mogelijk dat je dus op 1 knop ak47 of m4a1 koopt
code:
1
| Bind "KNOP" "buy m4a1; buy ak47" |
volgorde doet er niet toe aangezien je de ander niet kan kopen
offtopic:
Suc6, oja ik heb dit topic wel doorkeken maar niet gezien dat iemand dit gepost heeft. Dus don't flame als 't wel al gepost is
Suc6, oja ik heb dit topic wel doorkeken maar niet gezien dat iemand dit gepost heeft. Dus don't flame als 't wel al gepost is
[ Voor 6% gewijzigd door Jimmie op 25-08-2004 22:58 ]
[noobmode]
Kan bovenstaande ook bij CS 1.6 ?? Sommige servers verbieden mijn F1 Autobuy terwijl ik alleen "legale" wapens erin heb zitten
[/noobmode]
Kan bovenstaande ook bij CS 1.6 ?? Sommige servers verbieden mijn F1 Autobuy terwijl ik alleen "legale" wapens erin heb zitten
[/noobmode]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
is het jou al gelukt? Ik krijg telkens als ik de vtf en vmt file wil maken de melding: "error loading texture hl2/materialsrc/sprays/test.tga"Anoniem: 93354 schreef op 25 augustus 2004 @ 20:33:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
voor meer info kijk op: http://www.raiden.se/spraytut/
En ik heb gewoon in paintshop pro een mannetje getekent waarbij de resolutie van het plaatje 256x256 is. Heb het opgeslagen als tga op 24 bit. Snap er niks van
damn, speel nu weer voor et eerst 1.6 na week source gespeelt te hebben...
lijkt wel of ik simcity speel man
damn wat lelijk..dat ik dat zo vaak speelde 
terug naar css
lijkt wel of ik simcity speel man
terug naar css
Heeft iemand deze post: [rml]Devilion in "[ PC] Counter-Strike: Source"[/rml] eigenlijk wel gelezen?Alabama_man schreef op 25 augustus 2004 @ 23:39:
[...]
is het jou al gelukt? Ik krijg telkens als ik de vtf en vmt file wil maken de melding: "error loading texture hl2/materialsrc/sprays/test.tga"
En ik heb gewoon in paintshop pro een mannetje getekent waarbij de resolutie van het plaatje 256x256 is. Heb het opgeslagen als tga op 24 bit. Snap er niks van. Wat doe ik fout?
Er staat in:
Schijnbaar werkt hij toch bij jou, maar ik vat het nog steeds niet, heb je de geleakte of de offi beta?» Limited sprays to 128 by 128 pixels
[ Voor 10% gewijzigd door FlashBang op 26-08-2004 09:36 ]
Ik heb het probleem dat CS: Source mijn favoriete servers niet onthoudt. Na een restart van het spel is de lijst weer leeg. Iemand anders hetzelfde probleem?
Zag vorige week trouwens al de eerste speedhack-nerd.

[ Voor 17% gewijzigd door MaZo op 26-08-2004 10:38 ]
Geen matches
Leuk CS 1.6 Buyscript: http://users.skynet.be/Pikachu/nero355 schreef op 25 augustus 2004 @ 23:24:
[noobmode]
[/noobmode]
De installer is wel een beetje buggy, je kan hem niet normaal sluiten als je niet wilt installeren
Voor de rest vind ik het een nuttig scriptje. Niet teveel tralala eraan.
Wat doet ie precies danAnoniem: 58670 schreef op 26 augustus 2004 @ 10:24:
[...]
Leuk CS 1.6 Buyscript: http://users.skynet.be/Pikachu/
De installer is wel een beetje buggy, je kan hem niet normaal sluiten als je niet wilt installeren
Voor de rest vind ik het een nuttig scriptje. Niet teveel tralala eraan.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Matched: counter, source, strike
Je kan gewoon 256x256 sprays gebruiken in de offi beta.Devilion schreef op 26 augustus 2004 @ 09:34:
[...]
Heeft iemand deze post: [rml]Devilion in "[ PC] Counter-Strike: Source"[/rml] eigenlijk wel gelezen?
Er staat in:
[...]
Schijnbaar werkt hij toch bij jou, maar ik vat het nog steeds niet, heb je de geleakte of de offi beta?
Geen matches
Wel, als je hem installeert, vraagt het naar je Steam login zodat ie snel de goede directory weet te vinden.nero355 schreef op 26 augustus 2004 @ 10:30:
[...]
Wat doet ie precies danvind het allemaal beetje vaag
Als je echter in dat ene venster op cancel of exit drukt, dat geraak je er niet uit. Blijkbaar moet ie input hebben. Prolly een scriptingfoutje van die nullsoft installer.
Verder is het versie 1.00 en niet 1.10
Dat deleten van zijn files omdat ie pissed was op CS was precies niet zo'n goed idee
Anyway, het scriptje werkt iig.
Het is een fout @ Steam site. Het is gelimiteerd tot 128kb ipv 128x128Anoniem: 93354 schreef op 26 augustus 2004 @ 10:37:
[...]
Je kan gewoon 256x256 sprays gebruiken in de offi beta.

LOL Ik bedoelde het scriptje dat die installer crashed zal mij boeien het gaat om mijn CS/Steammap die heel moet blijvenAnoniem: 58670 schreef op 26 augustus 2004 @ 10:52:
[...]
Wel, als je hem installeert, vraagt het naar je Steam login zodat ie snel de goede directory weet te vinden.
Als je echter in dat ene venster op cancel of exit drukt, dat geraak je er niet uit. Blijkbaar moet ie input hebben. Prolly een scriptingfoutje van die nullsoft installer.
Verder is het versie 1.00 en niet 1.10
Dat deleten van zijn files omdat ie pissed was op CS was precies niet zo'n goed idee
Anyway, het scriptje werkt iig.
[punt1]Bij de geleakte beta die ik heb is dat ook zo, maar boeien, de beste servers schrijf ik het ip van op.[/punt1]MaZo schreef op 26 augustus 2004 @ 10:18:
Ik heb het probleem dat CS: Source mijn favoriete servers niet onthoudt. Na een restart van het spel is de lijst weer leeg. Iemand anders hetzelfde probleem?
[punt2]Ja, een programma om je PC te versnellen schijn je ook als speedhack in Cs te kunnen gebruiken. Ik stond een zooi c4 te spammen op de T base en toen kwam ineens zon lame gast aanvliegen. Ff dreigen met ban hielp.[/punt2]
Geen matches
Hij voegt een aantal bestanden toe voor de configs en aliassen.
Verder past ie nog dat bestand aan met de keyboard config zoals op de screenshot.
Ik dacht dat er een uninstall bij was. Dat moet toch iets goedmaken niet.
Anders een backup nemen van je eigen configs. Had ik ook gedaan vooraleer ik die installeerde.
Verder past ie nog dat bestand aan met de keyboard config zoals op de screenshot.
Ik dacht dat er een uninstall bij was. Dat moet toch iets goedmaken niet.
Anders een backup nemen van je eigen configs. Had ik ook gedaan vooraleer ik die installeerde.
nee......die c4's spammen is leukDevilion schreef op 26 augustus 2004 @ 12:08:
[...]
[punt1]Bij de geleakte beta die ik heb is dat ook zo, maar boeien, de beste servers schrijf ik het ip van op.[/punt1]
[punt2]Ja, een programma om je PC te versnellen schijn je ook als speedhack in Cs te kunnen gebruiken. Ik stond een zooi c4 te spammen op de T base en toen kwam ineens zon lame gast aanvliegen. Ff dreigen met ban hielp.[/punt2]
Ik heb de officiele beta gedownload (paar dagen geleden) van Steam..Devilion schreef op 26 augustus 2004 @ 12:08:
[...]
[punt1]Bij de geleakte beta die ik heb is dat ook zo, maar boeien, de beste servers schrijf ik het ip van op.[/punt1]
yup. En met 256x256 zijn de spray's rond de 90 kb. hogere resoluties worden te groot. Verder is het belangrijk dat de spray een ongecomprimeerde tga is op 32 bit. Owja en ik heb gewoon de officiele versie.Dutchmega schreef op 26 augustus 2004 @ 11:01:
[...]
Het is een fout @ Steam site. Het is gelimiteerd tot 128kb ipv 128x128
Geen matches
Die tga mag ook 24bits zijn. Ik vraag me trouwens wel af of andere mijn spray ook kunnen zien want ik had me spray gesprayed en ik ging dood en ik spectate bij een ventje die langs de plek kwam waar mijn spray moest zijn maar ik zag hem niet.
http://members.lycos.co.uk/sardaukar/buycommands.docnero355 schreef op 25 augustus 2004 @ 23:24:
[noobmode]
[/noobmode]
Hier staan de commands voor 1.6
dus bind "KNOP" "m4a1; ak47" bijvoorbeeld of bind "KNOP" "deagle" enz
Vond ik wel
Werkt nu alleen niet meer, was leuk zolang het duurde
Maar die installatie van dat script snap ik niet, als ik mijn login in voer krijg in foutmelding

fok wat heb ik een hekel aan cheat accusers, die ook nog eens de hele tijd gaan lopen "dreigen" met ban. helemaal triest word het als die newbies ook nog eens rcon hebben en je werkelijk bannen omdat je zou "cheaten", komt redelijk vaak voor.
[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 26-08-2004 18:46 ]
Anoniem: 37384
Geen matches
Nou, hij zag iemand speedhacken, dan is het toch niet zo raar als ie hem daarvan beschuldigd? Kijk, dattie ging dreigen met ban, en dat ie zelf c4 aan het spammen was, dat laat ik er ff buiten.unfor schreef op 26 augustus 2004 @ 18:45:
[...]
fok wat heb ik een hekel aan cheat accusers, die ook nog eens de hele tijd gaan lopen "dreigen" met ban. helemaal triest word het als die newbies ook nog eens rcon hebben en je werkelijk bannen omdat je zou "cheaten", komt redelijk vaak voor.
Maar als ik zelf zie dat iemand cheat, dan zeg ik dat ook gewoon hoor, daar is toch niks verkeerds aan?
ja, maar dat is dus het grappige. iedere sjaak denkt dat ie iemand kan herkennen die cheat, oke een speedhack is makkelijk te herkennen, en een aimbot ook natuurlijk. maar dingen als wallhack word je heel makkelijk van beschuldigd als je wat op geluid speelt.Anoniem: 37384 schreef op 26 augustus 2004 @ 18:56:
[...]
Nou, hij zag iemand speedhacken, dan is het toch niet zo raar als ie hem daarvan beschuldigd? Kijk, dattie ging dreigen met ban, en dat ie zelf c4 aan het spammen was, dat laat ik er ff buiten.
Maar als ik zelf zie dat iemand cheat, dan zeg ik dat ook gewoon hoor, daar is toch niks verkeerds aan?
ik snap je punt in het algemeen, maar wat is je punt op mij? Die gast komt aanrennen met een topsnelheid van 10m/sec en flitst langs me heen, en dan zie ik ineens dat ik dood wasunfor schreef op 26 augustus 2004 @ 18:59:
[...]
ja, maar dat is dus het grappige. iedere sjaak denkt dat ie iemand kan herkennen die cheat, oke een speedhack is makkelijk te herkennen, en een aimbot ook natuurlijk. maar dingen als wallhack word je heel makkelijk van beschuldigd als je wat op geluid speelt.
aanvulling daarop:Anoniem: 109040 schreef op 27 augustus 2004 @ 10:01:
Nog een V2 Server: De Lanworld CS:Source Server -> 82.161.7.97
212.238.216.222:27015 (hijs weer online)
62.225.135.122:27015
200.123.148.137:27015
karlstadrocks.no-ip.com:27015
css.servehalflife.com:27015
82.161.7.97:27015
wesmoll.demon.nl:27015
213.96.206.105:27015
en nog 2 maps: hierheen dan in het bovenste scrollvakje naar benden scrollen en het mapje: maps openen.
Sorry, gewone links werken niet.
[ Voor 1% gewijzigd door FlashBang op 27-08-2004 13:19 . Reden: [/url] is niet [/sub] ]
Alleen jammer dat die niet grappig is?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Misschien heb ik wel rare humorFiddle schreef op 27 augustus 2004 @ 20:45:
Alleen jammer dat die niet grappig is?

denk het wel ja! ik vind er ook niks aan!
cs : source is trouwens wel echt gaaf!
cs : source is trouwens wel echt gaaf!
Weer twee servertjes:
source01.gamesnel.nl 62. 41. 27. 81
source02.gamesnel.nl 62. 41. 27. 82
source01.gamesnel.nl 62. 41. 27. 81
source02.gamesnel.nl 62. 41. 27. 82
http://www.xbmcfreak.nl/
Ik lees die comics van Penny Arcade heel vaak, harstikke leuk
yep leuke comic, maar misschien snappen de mensen het niet omdat ze de strip niet volgen. die linker gast Gabe is voornamelijk een consolegamer.Yonix schreef op 28 augustus 2004 @ 00:22:
[...]
Ik lees die comics van Penny Arcade heel vaak, harstikke leuk
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
ik zag net op die site een css V3 .rar :D:D beter werkt hij een beetjeDevilion schreef op 27 augustus 2004 @ 13:18:
[...]
aanvulling daarop:
{blabla}
en nog 2 maps: hierheen dan in het bovenste scrollvakje naar benden scrollen en het mapje: maps openen.
Sorry, gewone links werken niet.
Anoniem: 115621
Geen matches
bah ik wou dat ik cs beta kon spelen,maar ik heb geen cz of ati bon en dus moet ik het verlopig nog bij cs standaard houden.
* nero355 mag account van vriend die CS:CZ heeft gebruiken voor CS:S WOEI!!!
LOVE YOU MAN

En het is nog leuk ook
Alleen vindt mijn 9600 Pro soms al die toeters en bellen niet leuk en krijg je fps drops tot aan de 1 fps
Maar is wel te doen verder... KICK ASS !!!

En het is nog leuk ook
* Het is hier geen huiskamer. Hou het ontopic aub *
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 29-08-2004 02:01 ]
Mag ik vragen op welke resolutie en graph. kwaliteit jij de game draait?nero355 schreef op 29 augustus 2004 @ 01:03:
* nero355 mag account van vriend die CS:CZ heeft gebruiken voor CS:S WOEI!!!LOVE YOU MAN
![]()
En het is nog leuk ookAlleen vindt mijn 9600 Pro soms al die toeters en bellen niet leuk en krijg je fps drops tot aan de 1 fps
Maar is wel te doen verder... KICK ASS !!!
Nieuwe CS: Source Update
Just announced by Jess Cliffe at Steampowered.com, a new update for CS: Source has been released. You can check out what has been changed below while you restart your Steam client to grab the update.
Just announced by Jess Cliffe at Steampowered.com, a new update for CS: Source has been released. You can check out what has been changed below while you restart your Steam client to grab the update.
Bron: CS-NationCounter-Strike: Source Beta Change
* Fixed crash (memory exception error) caused by physics props
[ Voor 4% gewijzigd door FlashBang op 29-08-2004 09:57 . Reden: bron vergeten :( ]
Ik had hier maar heel af en toe last van, wel tof dat ze het gelukkig hebben gefixedDevilion schreef op 29 augustus 2004 @ 09:47:
Nieuwe CS: Source Update
[...]
Voor de officiele beta:
[halflife-2.nl] Sponsored by Clanhost.nl | 217.115.204.184:27015
Zijn meestal veel spelers, staat ook vaak bovenin the serverlist hier
[halflife-2.nl] Sponsored by Clanhost.nl | 217.115.204.184:27015
Zijn meestal veel spelers, staat ook vaak bovenin the serverlist hier
mensen al aztec en office gespeelt?
aztec
Aztec +Office * torrent
http://www.urbangamerscentral.com/files/de_office.JPG
http://www.urbangamerscentral.com/files/de_aztec.JPG
aztec
Aztec +Office * torrent
http://www.urbangamerscentral.com/files/de_office.JPG
http://www.urbangamerscentral.com/files/de_aztec.JPG
[ Voor 56% gewijzigd door Shockers op 29-08-2004 14:06 ]
Anoniem: 81502
Ik heb hem even gespeeld, maar dit lijkt mij niet echt de officiele Aztec. Ik denk dat er gewoon iemand is die de_Aztec van 1.6 even naar source heeft omgevormd. Het ziet er helemaal niet zo mooi uit als de_dust, en het lijkt niet op de_aztec van de filmpjes. Sommige objecten passen helemaal niet bij de map, zoals bv 3 bussen melk naast het water
.

Aztec is super ugly hier, office vind ik zelf erg geslaagd
Anoniem: 90220
Geen matches
kan iemand die bit torret versie op http of ftp mirroren..? gebruik geen bittorret
Geen matches
Zo lelijk vind ik aztec nog niet. Al hoop ik wel dat de offi er mooier uitzietXrenity schreef op 29 augustus 2004 @ 15:44:
Aztec is super ugly hier, office vind ik zelf erg geslaagd
Sorry *bloos*nero355 schreef op 29 augustus 2004 @ 01:22:
<font color=blue>* Het is hier geen huiskamer. Hou het ontopic aub *</font>
Hmm.... ja nou kijk :spokje schreef op 29 augustus 2004 @ 01:23:
Mag ik vragen op welke resolutie en graph. kwaliteit jij de game draait?
Ik heb hem net als 1.6 op 1152x864 laten draaien met alles @ MAX behalve FSAA en Anisotropisch gedoe en daar haalde ik volgens dat stress gedoe dingetje gemiddeld 35- 38 fps constant.
Dit heb ik zelf ook min of meer geconcludeerd want rond die getallen blijft het ook wel zo'n beetje hangen
Echter toen heb ik alles @ 1024x768 gezet en Wait voor Vertcial Sync ofzo gediasabled in laats van Enable en toen knalde ik zelfs wel af en toe over de 70 fps heen
Moet nog wat meer testen dan post ik wel mijn bevindingen hier als je wil ??
Verder heb ik wel wat opmerkingen wat betreft de game zelf :
1. De Autosniper @ T kant is volledig verpest samen met de sg552 ofzo (rifles en dan 4 en 6 zeg maar...)
Ook de 5seven @ CT kant en de UMP45 bij beide is best wel verpest

2. Maps zijn veel leuker/bruikbaarder geworden door redesign en vooral kwa grootte vind ik ze wel beter, vroeger was alles zo klein
3. Graphics zijn uiteraard
4. Rook Granaat is gewoon zo CooL gemaakt dat ik en de dude van wie ik de Steam account gebruik voor CS:S spontaan begonnen te kuchen (damn hoe schrijf je dat ??) => Zo realistisch is het
5. HE Granaat heeft eindelijk wat meer impact zoals het hoort !!!
6. Ik heb me nog nooit zoveel vermaakt met een Shooter : Applausje voor Valve
Ik heb vast wel nog iets te zeuren.... komt nog.
Anoniem: 95352
Matched: counter, strike
Ik hoor hier een hele hoop positieve commentaren. Maar ik heb nog nooit counterstrike gespeeld, maar ik zou het wel eens willen proberen.
Ik heb halflife niet en ook CS:CZ niet, weet iemand toevallig een legale manier waarop ik CS:S zou kunnen proberen?
Ik heb halflife niet en ook CS:CZ niet, weet iemand toevallig een legale manier waarop ik CS:S zou kunnen proberen?
Ja hoor, gewoon CS: CZ kopenAnoniem: 95352 schreef op 29 augustus 2004 @ 17:07:
Ik hoor hier een hele hoop positieve commentaren. Maar ik heb nog nooit counterstrike gespeeld, maar ik zou het wel eens willen proberen.
Ik zag net he_sourcetennis
Weet iemand waar deze te downloaden is?
Weet iemand waar deze te downloaden is?
Anoniem: 95352
Geen matches
Okay, ik ben dus 1 ding vergeten erin te zetten(Zover kwam ik zelf ook al
Misschien ken je iemand die CS:Source heeft en hem daar even mag uitproberen, of even zijn account mag lenen?? Of gewoon wachten tot de release van HL²?Anoniem: 95352 schreef op 29 augustus 2004 @ 17:20:
[...]
Okay, ik ben dus 1 ding vergeten erin te zetten(Zover kwam ik zelf ook al). Ik heb geen zin om iets te gaan kopen om het 1 keer uit te proberen en dan later HL2 te kopen. Ik vind het een beetje nutteloos om 35 euro uit te gaan geven om iets te proberen.
ik wil niet vervelend zijn maar ik heb nu ook v3 illegaal, en ik kan gewoon alle svr's op...
heb eerst zitten twijfelen omdat ze miss je steamaccount kunnen bannen, maarja, dat is ook maar 5 euro voor een nieuwe key, en ik ga cker geen cz kopen voor een CSS beta..(cz=butttt)
maar een paar dingen van v3, ten opzichte van v2 vielen me wel op:
-de physics zijn een beetje veranderd, tonnetjes gaan sneller om enzo
-fps? volgens mij is de fps een beetje verbeterd? het draaide bij mij iig flex met alles open, terwijl ik eerst nog FA en AA uit moest zetten
-netcode verbeterd? het regt opeens een stuk beter voor mijn gevoel
heb eerst zitten twijfelen omdat ze miss je steamaccount kunnen bannen, maarja, dat is ook maar 5 euro voor een nieuwe key, en ik ga cker geen cz kopen voor een CSS beta..(cz=butttt)
maar een paar dingen van v3, ten opzichte van v2 vielen me wel op:
-de physics zijn een beetje veranderd, tonnetjes gaan sneller om enzo
-fps? volgens mij is de fps een beetje verbeterd? het draaide bij mij iig flex met alles open, terwijl ik eerst nog FA en AA uit moest zetten
-netcode verbeterd? het regt opeens een stuk beter voor mijn gevoel
Dit topic is gesloten.