[PC] Counter-Strike: Source Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.392 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Geen matches
Anoniem: 58670 schreef op 30 augustus 2004 @ 11:41:
Degenen die met de non-steam versie spelen:

Opgelet! Valve is op jacht naar accounts die met valse CC nummers CS:CZ hebben willen kopen of de CS:CZ Exploit hebben gedaan met Fake CD keys...

Heb je dit gedaan >> veel kans dat je HL opnieuw mag gaan kopen XD
mm 2 vrienden van me zijn opeens vlak achter elkaar gebanned wegens cheaten terwijl ze allbij dus niet cheate (1 had zelfs gespeelt op een pc die ni van hem was)

daarvoor hadden ze allebij CS:S gespeelt, en ze hebben allebij een CZ gekocht..

heeft dat er iets mee te maken?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

Geen matches
mjah, dat kan zeker kunnen..

je moet ze even laten emailen met valve, over waarom hun acount gebanned is, en dan kunnen ze het misschien oplossen. Maar als ze illegale keys hebben geprobeerd of illegale credit card nummers, hebben ze gewoon pech.

(want alleen het proberen van die keys is al hardstikke illegaal!)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:23
Geen matches
Anoniem: 58670 schreef op 30 augustus 2004 @ 11:41:
Degenen die met de non-steam versie spelen:

Opgelet! Valve is op jacht naar accounts die met valse CC nummers CS:CZ hebben willen kopen of de CS:CZ Exploit hebben gedaan met Fake CD keys...

Heb je dit gedaan >> veel kans dat je HL opnieuw mag gaan kopen XD
Dit heeft geen reet met de non-steam versie te maken, die was namelijk gewoon zo van het i-net te halen en daar had je CZ niet voor nodig en dus hoefde je ook geen valse CC nummer bla bla bla...

Dit heeft te maken met mensen die de officiele beta spelen met een illegaal verkregen CZ, met een vals CC nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 10:34
Geen matches
Wiebbe schreef op 30 augustus 2004 @ 11:56:
mjah, dat kan zeker kunnen..

je moet ze even laten emailen met valve, over waarom hun acount gebanned is, en dan kunnen ze het misschien oplossen. Maar als ze illegale keys hebben geprobeerd of illegale credit card nummers, hebben ze gewoon pech.

(want alleen het proberen van die keys is al hardstikke illegaal!)
Hmm hehehe, een vriend van me vertelde me hoe dat werkte dus ik was van plan om het te proberen :P bij nader inzien toch maar niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58670

Matched: counter, strike
Devilion schreef op 30 augustus 2004 @ 11:58:
[...]

Dit heeft geen reet met de non-steam versie te maken, die was namelijk gewoon zo van het i-net te halen en daar had je CZ niet voor nodig en dus hoefde je ook geen valse CC nummer bla bla bla...

Dit heeft te maken met mensen die de officiele beta spelen met een illegaal verkregen CZ, met een vals CC nummer.
Toch niet, want mensen die V3/4 willen spelen, moeten de CZ Exploit uitvoeren in hun Steam en dan de registry.blob kopiëren naar hun CSS directory, anders bolt het niet. Er is daar veel discussie over geweest op IRC (#counter-strike.fr, QNet) dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:11

w0w

Geen matches
Mja ik ben niet zo bang dat mn account wordt gebannet. Ja ik heb inderdaad die CC exploit gedaan, en ik kan nu nog steeds CS:S gewoon spelen. Mocht VALVe mijn account bannen, dan eis ik van hun dat ik mijn legale HL key in een ander account mag invullen, want in hun algemene voorwaarden staat NIKS over beta's verkrijgen op minder legale manieren. Ik denk niet dat ze enig recht hebben mensen hun legale spellen af te nemen.

Even iets heel anders:

Bij de Stress Test heeft mijn water vaak een paarse gloed. Het poppetje (bij die vlammen) is 100% wit, en er is geen detail op te bekennen. De ronddraaiende platen zijn niet 'doorschijnend', maar gewoon massiefe blokken. Het blok waar zo'n lood-in-glas poppetje in hoort te zijn zie ik ook zo'n 100% wit poppetje. Ook op de televisie toestellen is dit poppetje helemaal wit. Heeft iemand dit nog meer? Weet iemand hoe dit komt? Zal dit in HL² ook zo zijn?

Ti4200 @ Ti4600
3 verschillende Forceware drivers geprobeerd, atm 65.73
DirectX 9.0b
WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-04 20:45

The_DoubleU

Tweaker in München

Geen matches
w0w schreef op 30 augustus 2004 @ 14:05:
Mja ik ben niet zo bang dat mn account wordt gebannet. Ja ik heb inderdaad die CC exploit gedaan, en ik kan nu nog steeds CS:S gewoon spelen. Mocht VALVe mijn account bannen, dan eis ik van hun dat ik mijn legale HL key in een ander account mag invullen, want in hun algemene voorwaarden staat NIKS over beta's verkrijgen op minder legale manieren. Ik denk niet dat ze enig recht hebben mensen hun legale spellen af te nemen.
HAHAHA Grapjas.
Je hebt zeker niet de voorwaarden doorgelezen.
Natuurlijk kan Valve je Steam account blokeren, zeker als jij illegaal een beta speelt. Die beta kan je alleen spelen als je CS:CZ hebt of een ATI-coupon. Doe je het op een andere manier = BAN
Valve may terminate your Account or a particular Subscription for any conduct or activity that Valve believes is illegal, Cheating or otherwise negatively affects the enjoyment of Steam by other Subscribers. You acknowledge that Valve is not required to provide you notice before terminating your Subscriptions(s) and/or Account, but it may choose to do so.
Lees dus nog meer een keer de voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
The_DoubleU schreef op 30 augustus 2004 @ 14:20:
[...]

HAHAHA Grapjas.
Je hebt zeker niet de voorwaarden doorgelezen.
Natuurlijk kan Valve je Steam account blokeren, zeker als jij illegaal een beta speelt. Die beta kan je alleen spelen als je CS:CZ hebt of een ATI-coupon. Doe je het op een andere manier = BAN

[...]

Lees dus nog meer een keer de voorwaarden
Ook al staat het in hun AV (dat stond het niet 3 jaar geleden toen ik Steam dl'de) wil niet zeggen dat het rechtsgeldig is. Als ik in mijn AV zet dat als er iemand in mijn huis loopt, dat ik z'n geld mag afpakken, is dat dan rechtsgeldig als ik je geld af pak? Nee toch?
Daarbij worden alleen de accounts gebannet van de mensen die meer dan 10x een exploit hebben geprobeerd te gebruiken. Ik snap alleen niet waarom iemand dezelfde exploit 10x op één en de zelfde account zou willen proberen :?
Een op een andere manier CS:S spelen =! BAN, maar ik zal nog wel een weekje kijken of ik word gebannet ;)
Daarbij weet VALVe zelf ook wel dat dit niet kan, ze hebben het zo geregeld dat mensen die een foto en scan kunnen geven van hun boekje(+key) en doosje gewoon een key weer in een andere account mogen invoeren :) Check de Steam fora maar eens

[ Voor 16% gewijzigd door w0w op 30-08-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Geen matches
Zie hier het een en ander over V2, V3 enzovoorts. Wat is dat in hemelsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Geen matches
w0w schreef op 30 augustus 2004 @ 14:28:
Daarbij weet VALVe zelf ook wel dat dit niet kan, ze hebben het zo geregeld dat mensen die een foto en scan kunnen geven van hun boekje(+key) en doosje gewoon een key weer in een andere account mogen invoeren :) Check de Steam fora maar eens
Ik wil dit al een tijdje gewoon zomaar doen, maar het contact met die mensen is zoo brak dat ik me er maar niet aan waag :/

* nero355 vindt dat Steam gedoe soms maar niks enzo :|

Effe wat dingen toevoegen aan mijn vorige post :

Wat betreft 1152 of 1024 spelen met een 9600 Pro + 2500+ CPU => Doe maar 1024 hoewel ik bij explosies en dergelijke nog steeds soms onder de 30 fps kom...

Ander iets wat ik minder vind is dat de bij de T kant de Glock (Zo heet dat ding toch die je bij je Spawn krijgt :? ) een beetje te kort is geanimeerd/gemaakt hij moet wat langer.

Bij de CT's is de Compact wel weer een heel stuk mooier :)

Dat was het zo'n beetje, hoewel ik me soms best wel aan die doorzichtige menu's erger maar ik neem aan dat we straks al die overbodige zooi kunnen uitdoen ??
In Windows gebruik ik het ook nooit dus in een game hoeft het ook niet !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 07:51
Geen matches
nero355 schreef op 30 augustus 2004 @ 15:01:
[...]

Wat betreft 1152 of 1024 spelen met een 9600 Pro + 2500+ CPU => Doe maar 1024 hoewel ik bij explosies en dergelijke nog steeds soms onder de 30 fps kom...

Ander iets wat ik minder vind is dat de bij de T kant de Glock (Zo heet dat ding toch die je bij je Spawn krijgt :? ) een beetje te kort is geanimeerd/gemaakt hij moet wat langer.

Bij de CT's is de Compact wel weer een heel stuk mooier :)

Dat was het zo'n beetje, hoewel ik me soms best wel aan die doorzichtige menu's erger maar ik neem aan dat we straks al die overbodige zooi kunnen uitdoen ??
In Windows gebruik ik het ook nooit dus in een game hoeft het ook niet !!
die doorzichtige menu's vind ik ook irri, het lijkt ook alsof het trager gaat.
en die gun van de CT's heet nog altijd de USP hoor, voordat ze die rare namen hebben ingevoerd die nergens op slaan. bovendien vind ik de glock er juist wel goed uitzien, zo ziet die er in het echt ook uit hoor.
Afbeeldingslocatie: http://www.petenelson.com/Photos/Misc/Guns/Glock%2017/Glock%2017%2001.jpg

ohja, paar pagina's terug had ik gemeld dan mijn crosshair niet vierkant was...erg irritant. Ik speel nu op 800x600 en daarop heb ik dat probleem dus niet 8)7, erg vaag. ik heb alles op hoog en haal gemiddeld wel 100 fps denk ik.
dat met een P4 2,6 en ATI Radeon 9700 nonpro...zie specs in mn sig voor verdere specificaties.
MaZo schreef op 30 augustus 2004 @ 14:45:
Zie hier het een en ander over V2, V3 enzovoorts. Wat is dat in hemelsnaam?
dat zijn de verschillende versies van de illegale cs:s beta....die je ook zonder ati/cz key kan spelen...(ik heb gewoon een legale, ati key)

[ Voor 22% gewijzigd door HyperioN op 30-08-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
HyperioN. schreef op 30 augustus 2004 @ 15:32:
[...]

die doorzichtige menu's vind ik ook irri, het lijkt ook alsof het trager gaat.
en die gun van de CT's heet nog altijd de USP hoor, voordat ze die rare namen hebben ingevoerd die nergens op slaan. bovendien vind ik de glock er juist wel goed uitzien, zo ziet die er in het echt ook uit hoor.
[afbeelding]
100% mee eens. Die doorzichtige menu's zuigen echt zooo zwaar, alles gaat veel langzamer. Die rare namen komen vanwege de licenties, er moet betaald worden om de echte namen te gebruiken, vandaar dat er geen USP of AK47 meer is. Dit was overigs ook al zo in CS1.6. Er zijn wel fixes voor de vinden in de vorm van een .txt ofso... Maar we zullen er maar mee moeten leren leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Geen matches
Ach boeie niemmand kijkt naar de namen van die guns. Ik iig niet, ik ken ze allemaal uit me hoofd :P en in-game noemt iedereen ze toch wel bij de echte naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
en die gun van de CT's heet nog altijd de USP hoor, voordat ze die rare namen hebben ingevoerd die nergens op slaan.
Zo lang CS ik nog niet en ik bedoel dus 1 en dan 3 in je buy menu zeg maar ;)
USP zou ik wel weten trouwens...
Bovendien vind ik de glock er juist wel goed uitzien, zo ziet die er in het echt ook uit hoor.
[afbeelding]
OK je hebt gelijk, maar ik vind hem dan wel een beetje te klein ... toch ??
ohja, paar pagina's terug had ik gemeld dan mijn crosshair niet vierkant was...erg irritant. Ik speel nu op 800x600 en daarop heb ik dat probleem dus niet 8)7, erg vaag. ik heb alles op hoog en haal gemiddeld wel 100 fps denk ik.
dat met een P4 2,6 en ATI Radeon 9700 nonpro...zie specs in mn sig voor verdere specificaties.
Zooo irritant :( Moeten ze echt fixen !!! Ook hoe snel die crosshair reageert, nu zit ik heel de tijd te gokken als ie te groot is maar mijn gun wel hersteld is :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
Ik heb misschien een fix voor de rechthoekige crosshair:
Probeer hem eens van de automatic af te zetten en gewoon op small of medium of large zetten, waarschijnlijk lost dit het wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Geen matches
Modbreak: replies getrashedIk heb zojuist een aantal offtopic, onzin, zoekvraagjes, en semi-warez requests en aanbod reacties getrashed. De eerst volgende die meent dat het nodig is om illigale content te vragen, of content waarvan de legaliteit niet geheel duidelijk is, heeft een OW te pakken. De eerst volgende die hier klakkeloos zomaar zijn vraag neer denkt te kunnen dumpen zonder zelf te lezen en zoeken kan ook op sancties rekenen. Ook offtopic geblaat is niet nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 30-08-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Geen matches
mn vriend heeft een ati bon,en ik mag hem voor cs beta gebruiken,maar hoe kan ik dat ladden erven nu beginnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Geen matches
Anoniem: 115621 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:54:
mn vriend heeft een ati bon,en ik mag hem voor cs beta gebruiken,maar hoe kan ik dat ladden erven nu beginnen??
Door dit topic gewoon heel goed door te lezen :{
Dit is echt al heel vaak voorbij gekomen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen matches
[...]

[...]
Zeker 1280x1024?

800 / 4 = 200
600 / 3 = 200
800x600 = 4:3

1280 / 4 = 256
1024 / 3 = 341,333

achja :) bij 1280x1024 word het dus breder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Geen matches
Dutchmega schreef op 30 augustus 2004 @ 22:06:
[...]

Zeker 1280x1024?

800 / 4 = 200
600 / 3 = 200
800x600 = 4:3

1280 / 4 = 256
1024 / 3 = 341,333

achja :) bij 1280x1024 word het dus breder >:)
nee hoor, gewoon 1024x768. tis gewoon een vage bug ofzo, meer mensen hebben dr last van maar geven er waarschijnlijk niks om.
zie hier voor mijn originele post daarover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Geen matches
w0w schreef op 30 augustus 2004 @ 17:55:
Ik heb misschien een fix voor de rechthoekige crosshair:
Probeer hem eens van de automatic af te zetten en gewoon op small of medium of large zetten, waarschijnlijk lost dit het wel op :)
nee hoor.....maakt niks uit. en kloten met de cl_crosshairscale ook niet. mja, ik speel nu gewoon op 800x600 ..gelijk meer fps en 100Hz kijkt ook wel lekker.

offtopic:
mijn icon is lekker veel mooier dan de jouwe :p met je rafelige shit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 16:35

BaRF

bijna kerst

Geen matches
Wat is er nou erg aan een niet-vierkant crosshair? 8)7
Ik vind het persoonlijk zelfs evenwichtiger! :)
w0w schreef op 30 augustus 2004 @ 17:55:

offtopic:
:+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
HyperioN. schreef op 30 augustus 2004 @ 23:51:
[...]
offtopic:
offtopic:
Beat my new icon :+
Zit je trouwens in een clan HyperioN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
Blijf nou eens ff ontopic!!! ook al zeg je het met kleine lettertjes!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-08-2004 16:48 . Reden: Blijf netjes ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
w0w schreef op 30 augustus 2004 @ 14:05:
[...]
Bij de Stress Test heeft mijn water vaak een paarse gloed. Het poppetje (bij die vlammen) is 100% wit, en er is geen detail op te bekennen. De ronddraaiende platen zijn niet 'doorschijnend', maar gewoon massiefe blokken. Het blok waar zo'n lood-in-glas poppetje in hoort te zijn zie ik ook zo'n 100% wit poppetje. Ook op de televisie toestellen is dit poppetje helemaal wit. Heeft iemand dit nog meer? Weet iemand hoe dit komt? Zal dit in HL² ook zo zijn?

Ti4200 @ Ti4600
3 verschillende Forceware drivers geprobeerd, atm 65.73
DirectX 9.0b
WinXP Pro
Kan iemand hier plz op reageren :?
Fiddle schreef op 31 augustus 2004 @ 16:01:
blijf nou eens ff ontopic!!! ook al zeg je het met kleine lettertjes!!!
Doe maar niet. Jij zit fout

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-08-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 09:07

HellBeast

Oh My GoT!

Matched: counter, source, strike
Ik vind dat in CounterStrike Source (beta) nog steeds de glock veels te weinig damage doet. Ik sta net op iemands kop te schieten, 6 kogels raak en hij is nog maar net de helft van zijn HP kwijt.

Volgens mij gaat een mens echt wel liggen na 6 rake schoten van een Glock.
In dit spel heb je er soms bijna 12 nodig om te moeten gaan liggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dj41/hits.JPG

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
HellBeast schreef op 31 augustus 2004 @ 16:58:
Ik vind dat in CounterStrike Source (beta) nog steeds de glock veels te weinig damage doet. Ik sta net op iemands kop te schieten, 6 kogels raak en hij is nog maar net de helft van zijn HP kwijt.

Volgens mij gaat een mens echt wel liggen na 6 rake schoten van een Glock.
In dit spel heb je er soms bijna 12 nodig om te moeten gaan liggen.

[afbeelding]
Lol, alsof een mens anders niet gaat liggen met 1 kogel van een m4 in zen lijf, maar als ze dat zo waarheidsgetrouw zouden doen zou het niet meer fun zijn, en dan zou het ook geen fuck uitmaken wat voor wapen je kiest. (mens in het echt is dood met een kogel in zen kop, of het nou van een m4 of een glock is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
Met een Glock/USP/Ander niet Desert Eagle wapen zijn heady's erg moeilijk :) Kan je niks aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 05:58
HellBeast schreef op 31 augustus 2004 @ 16:58:
Schoot je echt precies op z'n pannetje? Zo ja, kan je dan niet meer in 1 keer een fatsoenlijke headie maken zoals bij cs 1.6 en ouder wel kon ?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Geen matches
nero355 schreef op 31 augustus 2004 @ 18:34:
Met een Glock/USP/Ander niet Desert Eagle wapen zijn heady's erg moeilijk :) Kan je niks aan doen...
Euhm, juist niet, iig niet in 1.6.

Met de deagle is juist erg moeilijk een heady te maken omdat je lang moet wachten door de recoil. Maar als ie raak is, is eentje meestal genoeg. met de andere moet je idd meerdere hs maken, maar dat lukt meestal niet, dus valt het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
Geen matches
oooi spooky jij hier ook? :D

maar idd, hij hep wel gelijk, maar 'k vin de cs: s hitboxes nogal wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Geen matches
w0w schreef op 31 augustus 2004 @ 16:44:
[...]

Kan iemand hier plz op reageren :?
omdat je het zo liev vraagt:
in CS:S ingame is wel alles goed? dan zou ik me nergens druk over maken. doe gewoon een bugreport, en wacht af. misschien zijn bepaalde textures ofzo niet goed geladen bij jou?

offtopic:
de mijne is nog steeds mooier....met je rafelige rondje, leer soepen man! :p
WuSSiE schreef op 31 augustus 2004 @ 19:56:
oooi spooky jij hier ook? :D

maar idd, hij hep wel gelijk, maar 'k vin de cs: s hitboxes nogal wennen...
inderdaad wennen ja, maar daar heb je echt alles mee gezegd. ze niet niet beter, maar ook zeker niet slechter. en na een paar uurtjes spelen ben je daar heus wel aan gewend. Je moet wel heel erg verslaafd zijn aan CS1 als je dat niet kunt..

[ Voor 39% gewijzigd door HyperioN op 31-08-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
Anoniem: 27195 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:53:
Euhm, juist niet, iig niet in 1.6.

Met de deagle is juist erg moeilijk een heady te maken omdat je lang moet wachten door de recoil. Maar als ie raak is, is eentje meestal genoeg. met de andere moet je idd meerdere hs maken, maar dat lukt meestal niet, dus valt het niet op.
Dan mik jij verkeerd O-) Gisteravond heb ik namelijk 200% het tegendeel bewezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-04 20:41
Geen matches
The update tonight will include many bug fixes. The constant exclamation point above the player model's heads is fixed, skywalking is no longer working, and some crashing issues people have been having are fixed. Also, we are releasing de_aztec for a limited time. We hope to get feedback on how the water will run on everyone's computers and see if anyone gets any irregular bugs.

- Ted Durnek (Valve Staff)
http://halflife-2.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Matched: source
Crash schreef op 30 augustus 2004 @ 21:04:
Door dit topic gewoon heel goed door te lezen :{
Dit is echt al heel vaak voorbij gekomen hoor.
Gewoon even antwoord geven op zijn vraag met ja of nee is ook te veel werk voor je? Dat doorzoeken van grote topics werkt voor geen meter.

Ik heb CS: Source nu ook sinds dit weekend en ik vind het echt een geweldig spel. Ik verbaas me er vooral over dat ik het op de LCD-resolutie kan draaien met alles op medium (op een GF Ti4200).

Maar over een paar uurtjes is dus de_aztec misschien speelbaar?

[ Voor 16% gewijzigd door CorteX op 31-08-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Geen matches
The update tonight will include many bug fixes. The constant exclamation point above the player model's heads is fixed, skywalking is no longer working, and some crashing issues people have been having are fixed. Also, we are releasing de_aztec for a limited time. We hope to get feedback on how the water will run on everyone's computers and see if anyone gets any irregular bugs.

- Ted Durnek (Valve Staff)
hoe de neuk wil je een map voor een bepaalde tijd uitgeven???
als iedereen die map heeft kunnen ze hem toch gewoon houden en kopieren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Geen matches
Ik bleef zonet vastzitten in m'n buy menu. Kon helemaal niks meer, ook de volgende ronde zat ik nog steeds vast. Is dit toevallig al een bekende bug? Vage zooi zeg ik je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04 09:07

HellBeast

Oh My GoT!

Geen matches
dimitio schreef op 31 augustus 2004 @ 19:09:
[...]

Schoot je echt precies op z'n pannetje? Zo ja, kan je dan niet meer in 1 keer een fatsoenlijke headie maken zoals bij cs 1.6 en ouder wel kon ?!?!?!
Ik had het idee van wel, maar je weet het nooit zeker. Natuurlijk kun je nog wel headies maken, maar voor mijn gevoel is CS:S beta een stukje moeilijker wat dat betreft.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Geen matches
BasieP schreef op 31 augustus 2004 @ 23:17:
[...]

hoe de neuk wil je een map voor een bepaalde tijd uitgeven???
als iedereen die map heeft kunnen ze hem toch gewoon houden en kopieren :S
Waarschijnlijk bedoelen ze gewoon tot wanneer CS:S gold is, want dan wordt de Beta onspeelbaar.
offtopic:
Respect trouwens voor LCDSmartie, echt geweldig man :*)
Anoniem: 23844 schreef op 31 augustus 2004 @ 23:24:
Ik bleef zonet vastzitten in m'n buy menu. Kon helemaal niks meer, ook de volgende ronde zat ik nog steeds vast. Is dit toevallig al een bekende bug? Vage zooi zeg ik je..
Mocht het een bekende bug zijn (wat ik betwijfel) zal het wel snel gefixt worden in een nieuwe update :) Iig wel reporten, dan heb je meer kans dat het snel wordt gefixt :)
HellBeast schreef op 31 augustus 2004 @ 23:26:
[...]

Ik had het idee van wel, maar je weet het nooit zeker. Natuurlijk kun je nog wel headies maken, maar voor mijn gevoel is CS:S beta een stukje moeilijker wat dat betreft.
Moet je eens met de m4 met silencer gaan spoeien, dan haal ik gemiddeld 30 heady's per sproei :+ echt onbegrijpelijk...

[ Voor 53% gewijzigd door w0w op 01-09-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Geen matches
Het is idd alleen maar goed dat dat sproeien en headshot's maken niet meer zo makkelijk gaat. Het valt mij trouwens op dat iedere keer als ik een server join de server weer zo snel leeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Counter-Strike Source Beta Update Released
August 31, 2004, 6:02 pm · cliffe

An update to the Counter-Strike: Source beta has just been released. Steam will update itself automatically when you restart. Here is a list of the changes:

COUNTER-STRIKE: SOURCE BETA CHANGES / ADDITIONS:
Improved consistency of hitboxes between the server and client
Fixed glows showing through map geometry
Fixed grenades getting stuck in props
Fixed rendering errors with DX8 and anti-aliasing
Fixed playerlist in-game UI: will now properly display players
Fixed skywalking exploit on De_Dust
Fixed alt-tab video corruption bugs
Fixed player hovering over ground on round restart
Fixed reload animation bugs on AWP and Scout
Updated scoreboard to display 32+ player games properly
Updated weapon sounds
Updated weapon model textures
Updated player hand texture
Reduced effectiveness of flashbangs behind the player
Added Friends list to in-game UI
Added sv_password for servers
genoeg bug fixes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:37
Geen matches
Friends erbij en we kunnen weer Alt-Tabben, netjes!

sv_password erbij is wel een grappige, hoe kan je die dan vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Geen matches
CorteX schreef op 31 augustus 2004 @ 23:06:
[...]

Gewoon even antwoord geven op zijn vraag met ja of nee is ook te veel werk voor je? Dat doorzoeken van grote topics werkt voor geen meter.

[...]
Niet :?
Sinds kort hebben we daar een ideaal knopje voor hoor, dat kun je bovenaan het topic vinden: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif
En zoals in de voorwaarden vermeld staat wordt er van je verwacht dat je zelf ook wat moeite doet ipv klakkeloos hier een vraag dumpen en direct antwoord verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Geen matches
M'n verwachting is dat de level image kwaliteit ook nog wel omhoog gaat

Als je de screenies van hl2 bekijkt zijn die prachtig en lijken die van css op dit moment maar magertjes maar ik verwacht dat dat dus nog wel beter word.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Geen matches
mn FPS is foetsie door die update..
lekker brak :\
/edit
nu ineens 100fps in de hallway 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Xrenity op 01-09-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Geen matches
Hendal. schreef op 01 september 2004 @ 16:37:
M'n verwachting is dat de level image kwaliteit ook nog wel omhoog gaat

Als je de screenies van hl2 bekijkt zijn die prachtig en lijken die van css op dit moment maar magertjes maar ik verwacht dat dat dus nog wel beter word.
Bij een multiplayer spel is meer FPS ook een stuk belangrijker dan bij singeplayer. Misschien dat niet iedereen onder de "Advanced" knop bij video alle details opgeschroeft heeft, maar het zou niet onlogisch zijn als de kwaliteit van CS:S blijft zoals het is (op de shaders na, die zit nog niet in het menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
Maar zit aztec nou ook in deze update? ben hem nu aant downen. Vind het anders wel een aardige download (of hij gaat gewoon traag :+ ) als er geen extra map bij zit! Ziet iig niks tussen de bugfix/update lijst staan :(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Fiddle schreef op 01 september 2004 @ 17:54:
Maar zit aztec nou ook in deze update? ben hem nu aant downen. Vind het anders wel een aardige download (of hij gaat gewoon traag :+ ) als er geen extra map bij zit! Ziet iig niks tussen de bugfix/update lijst staan :(
Nee, een update van dust zit erin. Ik heb trouwens niets hoeven downloaden volgens mij. Ik startte Source vanochtend op en toen waren m'n instelling gereset en er waren wat nieuwe bestand gecached, maar dat kan nooit 35Mb zijn geweest in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
Maar heeft iemand enig id dan wanneer die komt? Ik dat dat die gister al zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Geen matches
Fiddle schreef op 01 september 2004 @ 18:21:
Maar heeft iemand enig id dan wanneer die komt? Ik dat dat die gister al zou komen?
Hij komt dus niet sjap, opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
Dan zal ik wel een post gemist hebben wat ik lees wel dingen door voordat ik wat post (in tegenstelling tot vele anderen :o ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 23-04 20:11
ik heb vandaag voor het eerst ooit problemen met steam gehad.
Bij CS: S geeft ie al de hele dag aan dat de steam servers te druk bezig zijn, probeer over een paar minuten opnieuw.

En bij counterstrike krijg ik deze melding
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefanpittie/AAAA/fatal.JPG

Deze melding krijg ik nadat ik naar een server connect, en dan als hij gaat preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80791

Geen matches
Wil je met DIE pc CS: S spelen? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen matches
lol

vette oldskool actie zeker op 10 fps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Geen matches
Heb de beta nu ook eindelijk werkend gekregen :P En ik moet zeggen dat het best wel lekker speelt. Ik vind alleen dat de mannetjes zo raar lopen, een beetje voorover gebogen alsof ze iets aan hun rug hebben :? Maarja, het ziet er opzich wel grappig uit :P

offtopic:
heeft er iemand nog een gezellige server voor de 'leaked' beta? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 23-04 21:14
Pittie schreef op 01 september 2004 @ 19:00:
ik heb vandaag voor het eerst ooit problemen met steam gehad.
Bij CS: S geeft ie al de hele dag aan dat de steam servers te druk bezig zijn, probeer over een paar minuten opnieuw.

En bij counterstrike krijg ik deze melding
[afbeelding]

Deze melding krijg ik nadat ik naar een server connect, en dan als hij gaat preloaden
Ik zou je steam dir er maar eens afgooien en opnieuw installen :P.

BTW ook CS1.6 zal niet echt lekker op die PC lopen. Ik speel atm nu ook met een P3-600/512MB/GF2MX400 maar die framedrops naar 20fps op 640x480 zijn soms erg lastig :{.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
* nero355 heeft zitten CS:S'en maar geen aztec :? Komt die wel nog ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93564

Geen matches
nero355 schreef op 01 september 2004 @ 22:48:
Nee die komt niet. Het is een beta om alle bugs eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
Anoniem: 93564 schreef op 01 september 2004 @ 23:07:
Nee die komt niet. Het is een beta om alle bugs eruit te halen.
Dus :

1. Ik heb hem gemist ??

2. Er komt een 2de versie van ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Geen matches
nero355 schreef op 01 september 2004 @ 23:10:
[...]

Dus :

1. Ik heb hem gemist ??

2. Er komt een 2de versie van ??
Oh |:( My |:( God! |:(

Hij heeft het over de CS:S beta, niet aztec, aztec is niet vrijgegeven maar is wel te downloaden als custom map. USE GOOGLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
Jammer :) Wil alleen de officiele enzo spelen namelijk.

• Pittie
  • Laatst online: 23-04 20:11
Geen matches
iets schreef op 01 september 2004 @ 22:24:
[...]

Ik zou je steam dir er maar eens afgooien en opnieuw installen :P.

BTW ook CS1.6 zal niet echt lekker op die PC lopen. Ik speel atm nu ook met een P3-600/512MB/GF2MX400 maar die framedrops naar 20fps op 640x480 zijn soms erg lastig :{.
Mm das minder, maar goed dan ga ik em binnenkort maar es reinstallen.
Btw CS: S speelt redelijk :P
Alleen de eerste 5min heb ik een ping van >100 en als ik dat heb overleeft zakt ie naar 40-50. Maar het klopt dat het niet super speelt :P

Anoniem: 89184

Geen matches
Dingen die ik nog ben tegengekomen:

• CS:S beta start nu langzamer op bij mij na de laatste update
• Hier en daar nog een reload animation bug tegengekomen
• Als je 5 hp over hebt geeft cs:s het nogsteeds in de kleur geel aan ipv rood
• Hier en daar begint het beeld van de speler af en toe te stotteren als ik ergens knielend langs een krat ga
• Nogsteeds 2 gedeelten tegengekomen waar heel zelden de textures verdwijnen en ik er doorheen kan kijken inclusief de poppetjes

• HyperioN
Geen matches
paar quotjes hier, met dingen die ik daarin ervaar:
nero355 schreef op 01 september 2004 @ 22:48:
nee in deze offi beta zit GEEN aztec....en die zal hoogstwaarschijnlijk ook niet komen. er is inderdaad een custommap maar ik blijf netjes alleen legale content spelen. volgens mij is die trouwens toch übersux.
gewoon netjes wachten op de offi full release samen met HL2...
• CS:S beta start nu langzamer op bij mij na de laatste update
klopt, bij mij ook. het achtergrondplaatje verschijnt wel, maar het duurt nu 20sec. ofzo voordat de menu buttons verschijnen :\
• Als je 5 hp over hebt geeft cs:s het nogsteeds in de kleur geel aan ipv rood
ja dat is dus iets wat bij mij sowieso voor geen kant klopt. want ik heb heel vaak dat hij al rood is bij 100hp, en soms precies andersom zoals je zegt: dat ie bij 5hp nog geel is. snap daar niks van, maar ik stoor me er ook niet echt aan.

Anoniem: 100381

Geen matches
Heeft iedereen hier gewoon cs:z gekocht?
Voor die beta of kan je hem ook op een andere manier spelen?

• Trancentral
  • Niet online
Geen matches
hou het ff netjes aub ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 02-09-2004 15:33 ]

• Crash
Geen matches
Anoniem: 100381 schreef op 02 september 2004 @ 14:37:
Heeft iedereen hier gewoon cs:z gekocht?
Voor die beta of kan je hem ook op een andere manier spelen?
Dat kun je aan de meeste reacties wel afleiden, dus even dit topic wat beter doorlezen :) Het spel is ook te spelen via de voucher die men kreeg bij een Ati 9800 Pro en andere acties, maar ook op een minder legale manier. Maar dat laatste is iets waar wij het hier niet over gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Geen matches
Ik geloof dat er wel wat over gezegd is hierzo, maar in ieder geval niet door mij nog niet:
ik vind echt dat die models zoo f*cking verneukt lopen!
echt zo voorovergebogen, alsof ze een hernia hebben ofzo. ziet er echt zooo onnatuurlijk uit!
kheb het ff geprobeerd...te rennen (looppasje) terwijl je zo half voorovergebogen staat: bijna onmogelijk man!
het doet me denken aan een inline-skate houding man! skates eronder, en dan klopt de houding ineens wel. (voor onbekenden: bij inlineskaten (dus gewoon over de weg) ga je (als je een beetje fatsoenlijk tempo maakt) vanzelf voorover bukken))...
maar goed. ik herinner me nog de manier waarop de models liepen in cs1 beta 5.2.....smurfen die gorillastappen nemen ofzo. ik hoop dat valve hier nog iets op verzint, want dit ziet er echt niet uit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Geen matches
^^ i'm (again) with stupid

die models zien er idd niet uit zo. veel te overdone. Gewoon normaal zoals in CS vind ik ze het beste..

misschien is het wel leuk, om als ze beginnen met lopen, ze even voorover te laten buigen, en dan na 10 meter weer rechtop ofzo, want dan heb je zegmaar meer dekking als je naar voren stormt.

en dan natuurlijk iets inbouwen dat je niet ff 1 ms je walk knopje los kan laten om weer te bukken, maar iets van 3 secs moet stilstaan voordat je week gaat bukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
Ik vind het wel logisch als je bijvoorbeeld bij underpass komt bij dust (je weet wel die "tunnel") dat ze dan een beetje vooroverbuigen sinds volgens mij 99 % van de CS'ers dat ook doet achter zijn (of haar??) bureau :D

Opzich lijken ze wel een beetje op Quake3 poppetjes, dacht dat die er ook zo bij liepen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
offtopic:
Haha Hyperion., wat lees ik hier:
Natuurlijk heeft Counter-Strike.NL haar eigen channel, deze is te vinden op, hoe kan het ook anders, #counter-strike.nl. Dit heeft nog enigzins moeite gekost, omdat er een grappenmaker was, HyperioN, die deze channel al had geregistreerd. Gelukkig waren de IRCops zo aardig om het channel aan ons te geven.
offtopic:
In deze post op Counter-Strike.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen matches
nero355 schreef op 03 september 2004 @ 10:57:
Ik vind het wel logisch als je bijvoorbeeld bij underpass komt bij dust (je weet wel die "tunnel") dat ze dan een beetje vooroverbuigen sinds volgens mij 99 % van de CS'ers dat ook doet achter zijn (of haar??) bureau :D

Opzich lijken ze wel een beetje op Quake3 poppetjes, dacht dat die er ook zo bij liepen ??
offtopic: HOI! En bedankt voor je Gmail invite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

Geen matches
wat ik irritant vind met de nieuwe update zijn de ctd's
en ook dat het per server verschilt hoe het buy menu in volgorde staat.
ene server is artic te koop op nummer 5 en andere 6.. echt irri als je 5 ben gewent en dan een andere gun krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Geen matches
FlipFlink schreef op 03 september 2004 @ 17:02:
[...]

offtopic: HOI! En bedankt voor je Gmail invite ;)
offtopic : Altijd voor jou O+ :+

Heb je ook lol met CS:S ?? Als je er toch bent ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Geen matches
Anoniem: 90220 schreef op 03 september 2004 @ 18:25:
wat ik irritant vind met de nieuwe update zijn de ctd's
en ook dat het per server verschilt hoe het buy menu in volgorde staat.
ene server is artic te koop op nummer 5 en andere 6.. echt irri als je 5 ben gewent en dan een andere gun krijgt!
Das ook al in 1.6: dezlefde wapens liggen onder verschillende nummers bij beide teams (voor een gedeelte dan). Ze hebben het vanaf die versie verandert volgens mij. Ik snap het nut ook niet van in: ja je hebt minder ruimte nodig, maar ik hen liever dat er dan alle wapens staan, en dan gewoon die paar gedisabled die je niet kunt kopen en dus hun nummers behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Weet iemand hoe je in cs source wapens kan binden aan een key ? Ik bedoel dus geen buy keys maar keys om snel een wapen te selecteren ?

Dus bijvoorbeeld toets G= grenade, toets h = smoke, toets k=knife enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Thijs B schreef op 04 september 2004 @ 20:12:
Weet iemand hoe je in cs source wapens kan binden aan een key ? Ik bedoel dus geen buy keys maar keys om snel een wapen te selecteren ?

Dus bijvoorbeeld toets G= grenade, toets h = smoke, toets k=knife enz enz
.cfg file aanpassen misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Geen matches
Alexio schreef op 04 september 2004 @ 20:14:
[...]

.cfg file aanpassen misschien
no shit sherlock, dat vraagt ie toch helemaal niet man.

hij vraagt hoe je een wapen aan een key kan binden, zoals dat in 1.6 kon met "bind g weapon_grenade" of "bind k weapon_knife"

maar volgens mij is er nog geen dergelijk command voor cs:s....helaas.
voor knife kun je natuurlijk gewoon slot3 gebruiken, die irritante geluidjes zitten er toch niet meer in.
dus "bind k slot3".
voor grenades wordt iets lastiger, dan kun je maybe een alias schrijven. zoiets bijvoorbeeld (niet getest, moeten hoogstwaarschijnlijk nog waits tussen enzo):
alias go_he "slot4; +attack; -attack;" (oftewel: kies slot4, en geef een 'muisklik')....wordt alleen lastig met Flashes enzo als je bijvoorbeeld wel een flash hebt maar geen HE...

hmz....vergeet dat stukje met die mislukte aliases eigenlijk maar, lukt waarschijnlijk toch niet |:(

[ Voor 44% gewijzigd door HyperioN op 04-09-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Beetje lomp van Valve nu met dat auto team balance.

Je word gekilled in allerlaatste moment van de ronde en geswitched naar het andere team.

Gevolg: Je krijgt er een death bij, er gaat een frag af wegens de suicide en je verliest al je armor/wapens. |:(

Laat het dan zoals het bij 1.6 was. je word geswitched naar andere team zonder gedood te worden of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Geen matches
oke na wat speurwerk enkele bindings gevonden, alleen nog niet gevonden hoe je met 1 knop naar pistol of wapen kan.

bind "INS" "use weapon_hegrenade"
bind "HOME" "use weapon_flashbang"
bind "PGUP" "use weapon_smokegrenade"
bind "END" "use weapon_knife"

http://www.forumplanet.co....asp?fid=4964&tid=1462437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 13:23
Geen matches
Thijs B schreef op 04 september 2004 @ 22:36:
oke na wat speurwerk enkele bindings gevonden, alleen nog niet gevonden hoe je met 1 knop naar pistol of wapen kan.

bind "INS" "use weapon_hegrenade"
bind "HOME" "use weapon_flashbang"
bind "PGUP" "use weapon_smokegrenade"
bind "END" "use weapon_knife"

http://www.forumplanet.co....asp?fid=4964&tid=1462437
misschien iets met primary en secundary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Geen matches
Capa schreef op 04 september 2004 @ 22:57:
[...]

misschien iets met primary en secundary?
gewoon slot1 en slot2 gebruiken aangezien dat irritante switch geluidje er toch tussen uit is.
en anders moet je dit even converteren naar css (dus overal use tussen zetten), uit de CPL-GUI config:

alias go_slot1 "weapon_ak47;weapon_galil;weapon_famas;weapon_defender;weapon_aug;weapon_g3sg1;weapon_m249; weapon_m4a1;weapon_m3;weapon_mac10;weapon_mp5navy;weapon_p90;weapon_scout;weapon_sg552;weapon_sg550; weapon_ump45;weapon_tmp;weapon_xm1014;weapon_awp"

alias go_slot2
"weapon_deagle;weapon_usp;weapon_glock18;weapon_p228;weapon_elite;weapon_fiveseven"

en dan bind je een knop aan die aliases... "bind q go_slot1", oid.

[ Voor 3% gewijzigd door HyperioN op 04-09-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
Bij mij is hij nu weer aant het update. Bij news ziet ik niet iets van een update staan? Weet iemand wat er precies geupdate wordt? (hopelijk krijgen we nu toch aztec... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Geen matches
Weet iemand waar css je screenshots bewaard worden als je der een hebt genomen met een ingestelde toets? Ik kan ze namelijk nergens vinden in de CSS map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Matched: strike
dimitio schreef op 07 september 2004 @ 19:37:
Weet iemand waar css je screenshots bewaard worden als je der een hebt genomen met een ingestelde toets? Ik kan ze namelijk nergens vinden in de CSS map.
in de cstrike/screenshots/ map.
Fiddle schreef op 07 september 2004 @ 16:29:
Bij mij is hij nu weer aant het update. Bij news ziet ik niet iets van een update staan? Weet iemand wat er precies geupdate wordt? (hopelijk krijgen we nu toch aztec... :P)
neuh, ga daar nou maar niet op zitten hopen. ik ga er eigenlijk niet van uit dat ze dat doen. ze willen nog niet helemaal alle ogen richten op css, terwijl het nog in beta is. straks koop niemand meer hl2 :P.
gewoon rustig geduldig wachten op de gold release.

[ Voor 49% gewijzigd door HyperioN op 08-09-2004 23:26 ]

• SileX
  • Niet online
An update to the Counter-Strike: Source beta has just been released. Steam will update itself automatically when you restart. Here is a list of the changes:

COUNTER-STRIKE: SOURCE BETA CHANGES / ADDITIONS:

--Stopped spectator camera jumping to the wrong player.
--Several fixes to allow Windows 98/ MEto work.
--Added spray-logo import ability in the Options dialog.
--Added support for binding non QWERTY (i.e. AZERTY) keyboard keys.
--Improved player movement on high latency links (smoothing out the experience).
--Improved auto-pickup behavior for CS weapons.
--Fixed splash screen not showing up immediately when starting the game in full screen in some cases.
--Players switched via mp_autoteambalance do not lose items, score, or equipment.
--Fixed upper-case characters not being usable in the buy or team selection menus.
--Terrorists now win if all hostages are dead and round timer expires.
--Enabled message of the day.
--Added extra CPU support for Linux dedicated server.

Geen idee wat dat is met die hostages :?

• nero355

nero355

Geen matches
SileX schreef op 09 september 2004 @ 08:24:
Hopelijk komt inferno of italy er dan bij in de beta :Y)

* nero355 hoopt :*)

Anoniem: 37384

Geen matches
SileX schreef op 09 september 2004 @ 08:24:
[...]

Sja, volgens mij als T nu de hostages zelf killed, kan CT ze niet meer redden en dus niet meer winnen hiermee. Maar dit was bij 1.6 ook al dacht ik. Misschien was het voor deze update zo dat je als CT zou winnen, maar dat konden we niet weten omdat de_dust geen hostages kent.

• BasieP
Geen matches
in 1.5 en 1.6 was het zo dat als de CT de HELFT van de hostages redde dat de CT wonnen

zo kon de CT dus 2 redden, en dan die andere 2 van ee afstandje doodschieten en zo winnen.
dit vond ik opzich goed.

waarom ze nu deze regel ingevoert hebben snap ik niet. Zo zouden de terrors alle rondes dus winnen...

OF ze moeten iets ingebakken hebben dat ze bijhouden WIE de hostages killed.
en als het een CT is die alle 4 de hostages killed dan is het logisch dat de T winnen
maar als een T alles killed vind ik het een lame regel

Geen matches
• Players switched via mp_autoteambalance do not lose items, score, or equipment.
Eindelijk. _/-\o_

Maar ik zie dagelijks nogsteeds bugs: wapens/Items die in de lucht blijfen zweven nadat een mannetje is gedood!

Geen matches
OF ze moeten iets ingebakken hebben dat ze bijhouden WIE de hostages killed.
en als het een CT is die alle 4 de hostages killed dan is het logisch dat de T winnen
maar als een T alles killed vind ik het een lame regel
Maar als 1 T is die lame doet en de hostages dus killed dan neem ik aan dat die persoon meteen gekicked wordt uit de server of dat de winst naar CT gaat. Maar 1 lamer kan het dus voor het hele T team verpesten als hij niet meteen gekicked wordt!

• Fiddle
  • Niet online
Geen matches
Sinds deze update heb ik problemen me t mijn controles... tab doet het niet meer. numpad 5 ook niet (sprayknop) Behoorlijk irritant. en ik was niet de enige in de server die daar last van had.

• Shockers
Geen matches
vriend van me heeft er ook last van!... erg vreemd.

[ Voor 21% gewijzigd door Shockers op 09-09-2004 16:27 ]

• Crash
Geen matches
Iemand die het volgende deel aan wil maken? :)

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 13:23
Geen matches
Fiddle schreef op 09 september 2004 @ 15:18:
Sinds deze update heb ik problemen me t mijn controles... tab doet het niet meer. numpad 5 ook niet (sprayknop) Behoorlijk irritant. en ik was niet de enige in de server die daar last van had.
Ik heb hetzelfde, alleen deed mijn tab het wel maar bleef het scoreboard staan 8)7
Ik dacht zal wel mapwissel zijn ofzo, maar ik kon gewoon nog een team joinen en mee spelen. Maar gereconnect, was het wel weg maar kreeg niks meer te zien na het indrukken van de TAB :(

• Dude86
Geen matches
Volgens mij heeft iedereen het, ik heb het gevraagd in verschillende servers en bijna iedereen had hetzelfde probleem. De enige oplossing is om je scoremenu aan een andere knop de binden, maar tab is zowat het enige knopje dat ik daar lekker voor vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
  • Laatst online: 11-12-2023
Geen matches
Met deze post er bij is 'ie vol hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 05:37
Geen matches
Capa schreef op 09 september 2004 @ 16:47:
[...]

Ik heb hetzelfde, alleen deed mijn tab het wel maar bleef het scoreboard staan 8)7
Ik dacht zal wel mapwissel zijn ofzo, maar ik kon gewoon nog een team joinen en mee spelen. Maar gereconnect, was het wel weg maar kreeg niks meer te zien na het indrukken van de TAB :(
als ik -showscores deed in console ging scorebord weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
* FlashBang gaat bezig met volgende deel!

edit:
[rml][ PC] Counter-Strike: Source deel 2[/rml]

En mail me als je nog iets weet wat in de startpost moet staan, aub!

[ Voor 64% gewijzigd door FlashBang op 10-09-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.