![]() Thx Turismo voor het logo! • Over het spel Over het spel zelf valt niet zoveel te vertellen, want Counter-Strike is een heel basic spel waarvan je na 10 minuten spelen zegt: Oh, zo werkt dit spel! Makkelijk! Dus ik zal in deze startpost vooral informatie geven en links naar filmpjes en screenshots. • Informatie Counter-Strike: Source is Counter-Strike zoals iedere gamer het wel kent (niet? foei!) maar dan overgezet naar de nu al beroemde Source engine waarop Half Life 2 is gemaakt. Interessante feitjes: (van CS-Nation.net) "» After the initial release, Valve plans to add more maps that utilize the engine's capabilities. » New Counter-Strike maps may be up to 10 times larger than current ones » Valve wanted to do jungles maps for a while (*hint hint*) » They're currently figuring out to what extent new objects are being placed in the maps." Goed nieuws voor mensen met een HL2 coupon (die bij de ATi kaarten zaten): Nieuws round-up Nieuws round-up 2 • Vraagjes Nee. CS:Source is een poort van Counter-Strike naar de Source engine. Nee. Counter-Strike 2 wordt een compleet nieuw spel en dat is CS:Source niet. Goed nieuws! Condition Zero wordt ook overgezet naar de Source engine! De beta is al uit, en mensen met een CZ key of een ATi coupon zouden hem nu moeten kunnen spelen. Nee. "CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2. In addition, it is likely that CS: Source will be offered completely separately via Steam, but that has not been confirmed by Valve. There is a possibility that CS: Source may also be sold in retail stores, just like Half-Life: Counter-Strike is now. " Min: 1.2 GHz Processor 256MB RAM DirectX 7 graphics card Windows 2000/XP/ME/98 Mouse Keyboard Preferred: 2.4 GHz Processor 512MB RAM DirectX 9 graphics card Windows 2000/XP Mouse Keyboard Valve heeft dit op een forum gezet: "What would you guys think if we gave the shield the boot? Cliffe VALVe" Toch lijkt het schild erin te zitten. Ja ja, rustig maar, zo denken meer mensen erover De release info is (nu nog) dit: "The final version of Counter-Strike: Source is set to ship in conjunction with Half-Life 2. The exact date of release is still unknown, but Valve is pushing for the games to be on store shelves this fall. " Oh, en een quotje van Michael Dunkle (van Valve) ; "it will be released via steam within two months." thx, _SouLmaN_! Ga dan maar hier naar toe! • Screenshots ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Alle plaatjes zijn klikbaar) Ik wil meer screenshots zien!! Nieuwe Screenshot 1 Nieuwe Screenshot 2 Alle nieuwste (ingame) shots Nog een paar • Video's Ga hier naar toe voor alle tot nu toe gemaakte video's van CS:Source. High res video van de E3 Groot artikel + interview CS: Source Media Archive Heb je problemen met de Beta? kijk hier of hier eens. CS:Source beta updates <-- check dit als je de beta hebt. Startpost gemaakt door Russian Phoenix, tables door DDG- , grootste bron van info: CS-Nation.net Suggesties, Spelfouten, meer onfo? Mail me a.u.b.! |
[ Voor 73% gewijzigd door FlashBang op 19-08-2004 18:23 ]