waarom noemt iedereen wel de ak47 bij naam, en de m4a1 alleen bij fabrikant, discriminatie!
[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 22-07-2004 13:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 22-07-2004 13:21 ]
Anoniem: 37729
ik dacht ook dat het een q3a achtige rocketlauncher wasAnoniem: 61797 schreef op 18 juli 2004 @ 11:52:
LOL, nu je het zegt jais idd gewoon een huls uit zijn glock. Ik d8 ook van, wtf, UT achtige elementen ofzo
ziet er wel erg vet uit, tegen die tijd ff pc upgraden en hopen dat het een beetje speelt dan maar.
Raz- schreef op 22 juli 2004 @ 12:37:
[...]
staat wel in de startpost.
"CS: Source will be free for anyone that buys the full version of Half-Life 2. Anyone that buys the "lite" version of Half-Life 2 (single player version only) will have to purchase the additonal Source mods such as CS: Source for an additional fee via Stea
Vind het wel jammer dat het schild eruit gaat, wist ik nog niet.. Gebruik het nooit aangezien ik meestal T speel, maar ik vind het altijd leuk als CT met schilden aankomt, of ik nou kan winnen of niet. Leuke tactische toevoegen imhoIs dit nou Counter-Strike 2?
Nee. Counter-Strike 2 wordt een compleet nieuw spel en dat is CS:Source niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 22-07-2004 13:32 ]
Dat vroeg ik hierboven dus ook alHacku schreef op 22 juli 2004 @ 13:32:
Zou je voor CS2 ook HL2 nodig hebben of wordt dat stand alone?
Benieuwd welk game het meest online gespeeld ga worden, CS2 of CS Source.
Ik vat je niet, de startpost is groter dan dat stukje, en ik hoef em niet te lezen want ik heb em zelf gemaakt
Ik heb toch gezegd dat CS2 niet eens officieel is aangekondigd? nog ff kijken.... ja hier:stefijn schreef op 22 juli 2004 @ 13:34:
[...]
Dat vroeg ik hierboven dus ook alzonder resultaat tot nog toe
Russian Phoenix schreef op 22 juli 2004 @ 09:21:
[...]
Counter Strike 2 is nog niet eens aangekondigd?
[ Voor 45% gewijzigd door FlashBang op 22-07-2004 14:08 ]
Anoniem: 116850
In de CS console heten ze ook zoSchuey schreef op 22 juli 2004 @ 13:20:
waarom noemt iedereen wel de ak47 bij naam, en de m4a1 alleen bij fabrikant, discriminatie!
De meeste mensen doen dat wel, praat wat handigerSchuey schreef op 22 juli 2004 @ 14:29:
belachelijk dat ze zo heten in de console, ik noem toch ook alle modellen van ford niet allemaal hetzelfdeen het gaat niet over compleet voluit typen, dat zou idd redelijk overdreven zijn
Daarom geilt iedereen er ook zo op om games te betatesten....Amotea schreef op 21 juli 2004 @ 23:36:
Door een spel te betatesten bewijs je de developer van de desbetreffende game in mijn ogen een dienst. Dat je hier voor moet betalen vind ik dan ook belachelijk.
Niet dat ik ooit Counter-Strike zou willen spelen.
[ Voor 54% gewijzigd door Stefke op 22-07-2004 14:50 ]
bedankt voor je input
dat doe ik dus nietstefijn schreef op 22 juli 2004 @ 14:44:
[...]
De meeste mensen doen dat wel, praat wat handiger
"welke auto neem je straks mee?" "de porsche"
"welke auto neem je straks mee?" "de 996 GT2"
Denk dat je dat zelf ook doet, ik wel iig
[...]
Daarom geilt iedereen er ook zo op om games te betatesten....
Anoniem: 5832
Over het schild. Op zich is het een leuke toevoeging alleen komen de hitboxes niet overeen met wat je ziet. Ten eerste heb je het lefthanded en righthanded probleem, de engine wil dit wel eens verkeerd om vertalen naar je scherm waardoor je denkt langs het schild te schieten terwijl je er juist recht in schiet (eergisteren nog geprobeerd bij 5 man, 1 iemand zag het schild aan de linkerarm terwijl hij aan de rechter arm zat) Verder kloppen de hitboxes totaal niet in de tussenanimatie van schild voor/gun voor. Als deze problemen worden verholpen (door de nieuwe engine) kan het best leuk zijn voor publics en mischien zelfs in wars!Anoniem: 116850 schreef op 22 juli 2004 @ 13:06:
Jammer van dat schild. Daarmee kon je lekker klieren, of in elk geval een ander soort gameplay beleven dan het standaard raggen met AK47 of Colt. Want als je het schild eruit haalt kunnen de Beretta's er ook wel uit want die zijn ook nutteloos, tenzij je voor Antonio Banderas wil spelen.
Persoonlijk vond ik al die kritiek op dat schild onterecht. Al is het wel sympathiek dat Valve ingaat op de druk vanuit de community. Dat schild is er namelijk ook debet aan dat er nog steeds veel 1.5 servers zijn, en veel (soms botweg hardnekkige) puristen die schijten op Steam, wat ik persoonlijk een ideaal systeem vind.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 22-07-2004 16:58 ]
groot gelijk, het schild opzich is geen slecht idee. sterker nog:Anoniem: 5832 schreef op 22 juli 2004 @ 16:57:
[...]
Over het schild. Op zich is het een leuke toevoeging alleen komen de hitboxes niet overeen met wat je ziet. Ten eerste heb je het lefthanded en righthanded probleem, de engine wil dit wel eens verkeerd om vertalen naar je scherm waardoor je denkt langs het schild te schieten terwijl je er juist recht in schiet (eergisteren nog geprobeerd bij 5 man, 1 iemand zag het schild aan de linkerarm terwijl hij aan de rechter arm zat) Verder kloppen de hitboxes totaal niet in de tussenanimatie van schild voor/gun voor. Als deze problemen worden verholpen (door de nieuwe engine) kan het best leuk zijn voor publics en mischien zelfs in wars!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Anoniem: 93564
Anoniem: 5832
Dynabyte en Mediamarkt hebben een hoesje om de cover heen zodat men niet bij de key kan, 1 van die winkels bij jou in de buurt?Anoniem: 93564 schreef op 23 juli 2004 @ 00:07:
CS source wordt echt super vet!
Heb vandaag CS:CZ bij de dixons gekocht. Ik kom thuis, kijk in de doos.. Staat er wat op het boekje geschrevendus ik voelde de bui al hangen... ik me cd-key registreren met steam.. en ja hoor
this cd-key has already been registered. Ik terug naar dixons en uitleggen.
Krijg gelukkig zaterdag nieuwe verpakking.
En ik maar denken ik ga bewust niet naar Intertoys of Bartsmit om de reden dat mensen het spel kopen en de key overschrijven en hem vervolgens weer inruilen![]()
Ik koop nooit meer een game in de winkel. Bestel hem voortaan online.
Anoniem: 116850
Je gaat voorbij aan het punt dat het spel gekocht is, meegenomen en weer geruild. Dat mag bij de meeste winkels enkel binnen 24u geloof ik.Anoniem: 5832 schreef op 23 juli 2004 @ 00:14:
[...]
Dynabyte en Mediamarkt hebben een hoesje om de cover heen zodat men niet bij de key kan, 1 van die winkels bij jou in de buurt?
Anoniem: 60403
Nadat veel mensen een dure ATi kaart hebben aangeschaft om een Half-Life 2 coupon te krijgen, krijgen die mensen toch nog een extraatje mee.
Want iedereen weet dat je met een legale kopie van CS:Condition-Zero deel mag nemen aan het bèta testen van het nieuwe CS:Source.
Goed nieuws voor de mensen die een dure ATi kaart hebben gekocht. Namelijk wil Greg Coomer, product designer bij VALVe ook de mensen met een Half-Life2 coupon de bèta van source uit laten proberen.
Hi. The current plan is to make the CS:S beta open to people who have an ATI coupon, probably at the same time that it's made available to those who own CZ.
Voor sommigen is dit in het voordeel, want wou je het spelen maar heb je geen CS:CZ maar wel een coupon, dan hoef je CZ ook niet meer te kopen. En natuurlijk hebben sommige mensen nog pech die geen coupon noch CZ hebben.
Bron: CSnation.net
lol, zo'n dure kaart hoef je niet te hebben om de boel normaal te kunnen draaien, maar neem in ieder geval een DirectX 9 kaart want HL2 (dus CS:Source ook lijkt me)(en Doom 3?) gebruiken DirectX 9 voor allerlei effecten, dus dan is het wel zo mooi om die ook te zien.SCIxX schreef op 23 juli 2004 @ 10:54:
Gulp, het enige spel wat ik nog vaak spel en goed kan spelen met mn pc is CS. Ik denk niet dat mijn amd xp1800 en geforce4 mxje CS source redelijk genoeg zal draaien. Zal ik dan toch voor die spellen als half life2, doomIII, en dus CS source een nieuwe kaart moeten halen... snif.. het is zo duur...![]()
![]()
[ Voor 21% gewijzigd door FlashBang op 23-07-2004 12:32 ]
Anoniem: 60403
SCIxX schreef op 23 juli 2004 @ 10:54:
Gulp, het enige spel wat ik nog vaak spel en goed kan spelen met mn pc is CS. Ik denk niet dat mijn amd xp1800 en geforce4 mxje CS source redelijk genoeg zal draaien. Zal ik dan toch voor die spellen als half life2, doomIII, en dus CS source een nieuwe kaart moeten halen... snif.. het is zo duur...![]()
![]()
lol vet enthousiast over een beta met waarschijnlijk maar 1 map (dust natuurlijk)Anoniem: 93564 schreef op 25 juli 2004 @ 00:46:
Dixons voor mij een andere CS:CZ over laten komen vanuit een andere vestiging.
Dit keer wel met een goeie Key. CS:CZ is vet !
en dan 10 Aug CS Source BETA!!
er staat toch echt in mijn post: "over een beta met waarschijnlijk maar 1 map (dust natuurlijk)"Anoniem: 35919 schreef op 25 juli 2004 @ 11:57:
aztec heb ik ook gezien in filmpjes.
512DDR, en vooral CS:S , omdat ik gewoon af en toe graag een potje CS. DoomIII reken ik niet op, en zelfs als ik het zou kunnen draaien zou het de moeite wel niet meer waard zijn.Anoniem: 60403 schreef op 24 juli 2004 @ 10:53:
[...]
offtopic:
Hoeveel werkgeheugen heb je dan?, en wil je ook Doom3 spelen of alleeen HL2/CS:S
Anoniem: 27195
Lijkt me niet. Zo vroeg voor de releases willen ze geen commentaar (meer) krijgen over de map designs, die staan al vast. Maar over alle kleine bugs. Als je dan 10 verschillende mappen kunt spelen zijn de mensen meer bezig met het leren kennen van de mappen ipv het spel echt te spelen.Anoniem: 35919 schreef op 25 juli 2004 @ 14:35:
als de map al bestaat lijkt mij datze hem ook implementeren.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Vandaag heeft het steam netwerk er een tijdje uit gelegen voor mij tenminste. Kon niet meer inloggen.Room42 schreef op 25 juli 2004 @ 21:40:
Moet CS:S straks ook via Steam gedownload worden? Ik heb hier namelijk net een herinstallatie gedaan van de complete steam-omgeving en moet dus Half-life, Counter Strike én Condition Zero opnieuw downloaden... daar is hij nu al 4 uur mee bezig op maar liefst ~10kB/sEr zijn dan wel uitschieters naar 250kB/s, maar vooral de Half-Life module komt haast niet hoger dan 15kB/s.
Is er geen manier om het gewoon in 1 keer te downloaden? Ik heb namelijk een 8mbit verbinding
offtopic:
Sorry voor deze eigenlijk off-topic vraag, maar ik zit er echt mee. Dit kan gewoon niet zo. Ik heb ervoor betaald, weet je."
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 25-07-2004 21:48 ]
Steam kun je ook volledig download waarbij die pakketten al bij zitten geloof ik.Room42 schreef op 25 juli 2004 @ 21:40:
Moet CS:S straks ook via Steam gedownload worden? Ik heb hier namelijk net een herinstallatie gedaan van de complete steam-omgeving en moet dus Half-life, Counter Strike én Condition Zero opnieuw downloaden... daar is hij nu al 4 uur mee bezig op maar liefst ~10kB/sEr zijn dan wel uitschieters naar 250kB/s, maar vooral de Half-Life module komt haast niet hoger dan 15kB/s.
Is er geen manier om het gewoon in 1 keer te downloaden? Ik heb namelijk een 8mbit verbinding
offtopic:
Sorry voor deze eigenlijk off-topic vraag, maar ik zit er echt mee. Dit kan gewoon niet zo. Ik heb ervoor betaald, weet je."
idd dat kan. Maar dan moet je nog wel update downloaden.eghie schreef op 25 juli 2004 @ 21:47:
[...]
Steam kun je ook volledig download waarbij die pakketten al bij zitten geloof ik.
[ Voor 46% gewijzigd door Room42 op 25-07-2004 22:00 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
je kan ook de .exe naam overnemen en die vervolgens overtypen op www.filemirrors.com zullen vast wel snelle mirrors bij zitten.Room42 schreef op 25 juli 2004 @ 21:58:
Ja, die is 144MB, maar dat is bij lange na niet de 395 + 265 + 384 = 1044MB die ik totaal nodig heb. En dat is nog een bittorrent download ook! Alsof dat sneller gaat (zonder je fw open te breken, ik doe namelijk niets met bittorrent verder)
[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 25-07-2004 22:14 ]
Anoniem: 89184
Anoniem: 116693
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 116693 op 25-07-2004 23:31 ]
hoi newbie, fps_max XXRoom42 schreef op 25 juli 2004 @ 23:38:
Ik ben inderdaad wel heel benieuwd geworden door deze threadIk hoop echt dat de game-play zo goed blijft! 1.5 heb ik nooit meegemaakt, maar 1.6 en hoger (CZ) vind ik toch erg overtuigend. Ik hoop vooral dat het op mijn 2,4 GHz met 72fps blijft draaien, net als CS nu gelimit doet.
[ Voor 50% gewijzigd door Room42 op 26-07-2004 00:56 ]
Anoniem: 116693 schreef op 25 juli 2004 @ 23:20:
playtest verslag van CS: Source.....
http://www.halflifesource...wthread.php?threadid=9703
dikke dag eerderRussian Phoenix schreef op 24 juli 2004 @ 09:14:
weer een tripje naar Valve, nu voor CS:Source:
Hier klikken
Anoniem: 61797
wow gast zolang alRoom42 schreef op 26 juli 2004 @ 00:30:
* Anoniem: 61797 speelt dus sinds uitkomst van 1.6 al CS. Niet echt een newbie meer dus
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 26-07-2004 12:52 ]
En wat ben ik dan als ik al CS speel sinds 1.3 ?Anoniem: 61797 schreef op 26 juli 2004 @ 12:52:
[...]
wow gast zolang alwaar blijf ik dan met mijn beta 7
Anoniem: 35354
[ Voor 44% gewijzigd door Room42 op 27-07-2004 01:05 ]
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Ik ben uniek, net als iedereen
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
//EDIT:Hitbox bug in Half-Life geïdentificeerd.
De makers van de Half-Life mod Natural Selection hebben grondig onderzoek gedaan naar de hitbox bug. Het blijkt dat dit geen bug is van de mod maar van Half-Life zelf. Hierdoor zit deze bug niet enkel in NS, maar ook in veel mods, waaronder Counter-Strike.
"Here's the long of it:
Firstly, thanks needs to be extended to the community for putting such an effort into tracking down this bug and finding a surefire way of reproducing it.
For those who aren't familiar with the PSHB, it's a bug that affects player #N on a #N player server. For instance, if you're on a 10 player server and type "status" in your console, you'll find that player 10 will be harder to kill, seem invincible, or completely own you and never seem to die.
At first, I thought, perhaps it was some kind of issue where bullets weren't counting or an invulnerability or some kind of weird error was going on. Turns out, it was a weird error.
You CAN kill a bugged player, but there's a trick to it. If a bugged player is moving, the model you see on your screen is not the model that the server is seeing. Ironically, if a spectator is 1st person viewing you shooting at a bugged player, he will see what the server is seeing."
Het rapport van het onderzoek is inmiddels afgeleverd bij Valve, het wachten is nu tot zij hier een update voor uitbrengen. Geïnteresseerden kunnen het hele rapport hier lezen.
Bron: Amped Gaming News
[ Voor 11% gewijzigd door FlashBang op 27-07-2004 09:15 ]
[ Voor 65% gewijzigd door Room42 op 29-07-2004 08:21 ]
http://www.gamer.nl/nieuws/23099Wederom een geval van uitstel? Hoewel de Counter-Strike: Source BETA aanvankelijk gepland was om op 5 augustus vrijgegeven te worden, is die datum volgens een e-mail van Cliffe van Valve Software verschoven:
Counter-Srike: Source will not start pre-loading on the 5th. We are working extremely hard to get it out and will have more information on this soon.
--Jess Cliffe
Oorspronkelijk was het de bedoeling om vanaf 10 augustus officiëel van start te gaan met de CS: Source BETA. Ook al is het nog niet bevestigd, vermoed wordt dat ook deze datum verschoven wordt.
Anoniem: 34169
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
Anoniem: 114625
mag ik misschien vragen wat een originele versie nog kost tegenwoordig?Anoniem: 5832 schreef op 23 juli 2004 @ 00:14:
[...]
Dynabyte en Mediamarkt hebben een hoesje om de cover heen zodat men niet bij de key kan, 1 van die winkels bij jou in de buurt?
Een eurootje of 5 als je goed zoekt (half-life dan) en een GOTY editie 10 tot 15 euro. Dynabyte heeft ze zeker, en als je in de stad een paar speelgoedwinkels afloopt, moet je hard je best doen om er geen te vinden...Anoniem: 114625 schreef op 07 augustus 2004 @ 16:03:
[...]
mag ik misschien vragen wat een originele versie nog kost tegenwoordig?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
[ Voor 1% gewijzigd door FlashBang op 10-08-2004 09:04 . Reden: vette letters ]
Woei, zit er goed uit.Russian Phoenix schreef op 09 augustus 2004 @ 23:20:
Nieuwe footage van CS:S
Het zijn in totaal 6 movies:
1 interview met Cliffe en Lombardi
1 officiele movie
4 movies van GameSpot
In het interview word er van alles besproken over Counter-Strike: Source. Zo word er verteld waarom ze CS:S zijn gaan maken. Ook verteld Cliffe dat bijna iedereen CS:S kan spelen met zijn pc. Heb je een mindere computer, dan zullen de graphics minder zijn, maar je kan nog wel gewoon met je vrienden spelen. Verder vertellen ze dat CS:S een mis word tussen CS-CZ en CS 1.6. Ook zal het Riot-Shield niet meer in CS:S zitten.
Niet alleen ging het over CS:S, maar ook over Team Fortress 2. Er word verteld waarom het opeens stil was rond TF2. Ook is er goed nieuws voor ons, de Counter-Strike community. Als je Half-Life 2 hebt gekocht, dan krijg je daar CS:S GRATIS bij. Je hoeft er dus niet appart voor te betalen. Vind je HL2 niet leuk, dan zal er ook een Stand-Alone versie verkrijgbaar zijn.
Ben je nieuwsgierig geworden? check de movies dan hier.
Bron: Gamespot
Dat is een mogelijkheid ja, maar dat valt weer onder SkyWalkin. Wat dus sirieus niet mag.Haay schreef op 16 juli 2004 @ 11:55:
Ah, zodat je op daken kunt komen dus, en dus vanaf onverwachte plekken de vijand kunt neerschieten.
1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
bron: halflife-2.nlCS: S beta te preloaden... !
Officieel nog niet voor ons allen, maar een wijsneus op de officiele steam forums heeft het voor elkaar gekregen de CS: S beta al te laten preloaden!
Klik met je rechter muisknop op je Steam snelkoppeling, en dan zet je achter de mapnaam -applaunch 260
dus dan krijg je zoiets:
C:\Program Files\Steam\Steam.exe -applaunch 260
Ik ben nu aan het preloaden, of je er wat aan hebt weet ik niet, HEEEEEL misschien kun je morgen dan spelen, maar misschien moet je zelfs nog een keer preloaden, ik heb geen idee
Nope, je zal gewoon op je beurt moeten wachten, en je moet wel CS CZ of een ATI key hebben.PcManiaxx schreef op 10 augustus 2004 @ 19:40:
Ik weet niet precies wat dat preloaden inhoudt, maar hij doet het iig wel bij mij![]()
Maar kan je hiermee dan de beta van de CS source spelen?
[ Voor 14% gewijzigd door FlashBang op 12-08-2004 12:11 ]
[ Voor 36% gewijzigd door FlashBang op 12-08-2004 12:35 ]
[ Voor 20% gewijzigd door freggel op 12-08-2004 12:58 ]
Lijkt me niet zo handig nee, je kunt ze zo tegen je gezicht krijgen?Dino78 schreef op 12 augustus 2004 @ 12:52:
Dit is dan weer een beetje jammer... [afbeelding]
De hulzen komen aan de verkeerde kant uit de Colt... Is dat in CS ook zo? (ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet...)
edit:
nu twijfel ik ineens... In America's Army komen ze er aan de andere kant uit.. Geloof ik..
Bron: http://www.halflife2.net/forumsThe screenshots were taken at 1024x768, with 4xAA and 16xAF on. I had every setting turned on high. I play on a 3GHz P4 with an Ati 9700 Pro, and 1024MB of RAM. I never noticed any slow down, no matter how intense the action became. The screens hardly do the game justice. When you're in the thick of it, watching as your enemies and allies battle it out from behind barrels, and inside the hulls of wrecked vehicles, watching as all sorts of junk gets kicked around the screen, watching as guys are going down around you, tumbling down stairs, off crates, or even just slumping down against the wall with an almost silent *thud*, that's when you see the game for what it is. The little touches really make this a blast to play over and over again. It's Counter-Strike to be sure, but it's just that much more intense running on the source engine.
I should tell you, hardly anyone I've played with is actually playing a game of CS. We pretty much walked around with our mouths open gapping at just how good it all looked and sounded, only shooting at each other when ragdolls would provide an appropriately dramatic death. People over voice comm (which seems to have gotten a nice upgrade, it's very clear) sounded like they were honestly stunned by what they were seeing. One area in particular, the dome in those screens, looks so good in motion that it's tough to describe. The dust drifts into and out of the perfectly placed sun beams, while the tile floor reflects the light streaming in from the door ways (very effective, yet subtle, use of a shader). The sounds are gripping as well. Moving inside during a gun battle, I noticed the shots became muffled and slightly subdued, and they echoed about inside the dome as well, providing me with a very realistic aural experience. The sounds are simply fantastic to put it simply.
The map is littered with objects which can be shot, kicked, blown up, etc. However some of the larger things can provide a strategic advantage. For example, it's possible to create your own cover through clever use of barrels, and so on.
CS:S is an incredibly fun experience. Getting into gun battles has never felt so intense. I cannot wait to get my hands on the full game, with all my favorite maps brought back to life with the Source engine. It's fantastic work, I can't put it any clearer than that.
Precies. Of de hulzen er nu aan de goede kant uit komen of niet, het is zwaar irritant zo. De hele tijd hulzen die door je beeld vliegen..Anoniem: 27195 schreef op 12 augustus 2004 @ 13:18:
[...]
Lijkt me niet zo handig nee, je kunt ze zo tegen je gezicht krijgen?
Anoniem: 108159
Anoniem: 12316
Maar dat is ook weer niet realistisch. Volgens mij wordt iedere soldaat / agent geleerd om met rechts te schieten.Waarschijnlijk wel ja.. Maar als je links je buks draagt, zoals ik, dan klopt het wel..
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-08-2004 15:59 ]
Waarschijnlijk wel ja.. Maar als je links je buks draagt, zoals ik, dan klopt het wel..Anoniem: 12316 schreef op 12 augustus 2004 @ 14:26:
Maarja, dat ziet er natuurlijk lang niet zo stoer uit. Dat moet de enige reden waarom ze het keer op keer andersom doen in spellen: Dit is 'mooier'.
daar is het hetzelfde.Dino78 schreef op 12 augustus 2004 @ 14:35:
[...]
Waarschijnlijk wel ja.. Maar als je links je buks draagt, zoals ik, dan klopt het wel..
Zie de glock.
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe het speelt met hulzen die door het scherm vliegen..
En kan iemand me vertellen hoe het in CS en CS-CZ zit? (ik zit op m'n werk met een filter, vandaar dat ik het niet zo 123 kan vinden..)
Euh... 18 augustus onder "my games"? Als je 'm gepreload hebt op.. 16 augustus?Hardcore_gamer schreef op 12 augustus 2004 @ 15:24:
Oké, ik ook maar weer Half-Life, Counterstike en Counterstike: Condition Zero geïnstalleerd. Steam ingesteld en geupdate, ingelogd met m'n oude account, maar waar ó waar kan ik CS: Source vinden?? Ik heb alle versies legaal.....
[ Voor 4% gewijzigd door freggel op 12-08-2004 15:43 ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq