ZIt daar een pc onder de tafel
of zie ik het totaal verkeerd?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
helaas wel, daarna is tie stukje geknipt.Mister I schreef op 31 augustus 2004 @ 17:59:
je verhoudingen kloppen niet van plaatje
Met dag licht is het niet te zien, het plexiglas spiegelt ook nog is waardoor je het alleen met een closeup foto de strepen kan zien.Netjes
Allleen deze strepen lopen horizontaal en die van je lianli verticaal , maar dat zie je niet het staat in ieder geval een heel stuk beter dan dat zilveren.
[ Voor 47% gewijzigd door matinez op 31-08-2004 22:07 ]
Dacht dat die lianli breder was.matinez schreef op 31 augustus 2004 @ 22:05:
[...]
helaas wel, daarna is tie stukje geknipt.
[...]
Met dag licht is het niet te zien, het plexiglas spiegelt ook nog is waardoor je het alleen met een closeup foto de strepen kan zien.
*zeikerd*
Verwijderd
neej, alleen een 300W atx voeding en 2 CCFL lampjes... precies wat Pakjebakmeel ook al zeiErkandude schreef op 31 augustus 2004 @ 20:25:
ZIt daar een pc onder de tafelof zie ik het totaal verkeerd?
het nut? wat is het nut van casemodden? het allemaal wat mooier maken, en er leuk uit laten zien, toch?
[ Voor 24% gewijzigd door Bestla op 01-09-2004 07:54 ]
Nog geen half jaar geleden kwam iemand anders met hetzelfde dus origineel is het nietVerwijderd schreef op 01 september 2004 @ 00:55:
[...]
neej, alleen een 300W atx voeding en 2 CCFL lampjes... precies wat Pakjebakmeel ook al zei![]()
[...]
het nut? wat is het nut van casemodden? het allemaal wat mooier maken, en er leuk uit laten zien, toch?
dat is hier iig wel het geval![]()
ik vind m iig wel gaaf, en ik heb het nog niet eerder gezien duz ik vind t wel origineel en had toch nix te doen gisteren duzzz...
Verwijderd
Verwijderd
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 17:54 ]
zo kijk deze vindt ik echt super mooi, maar hoe bedoel je "uitsnijden"EwoKên schreef op 01 september 2004 @ 20:53:
Vandaag weer begonnen met een nieuw projectje.
Vandaag hebbik een window gemaakt.
Dit was de inspiratiebron:
[afbeelding]
Toen heb ik er dit van gemaakt als print:
[afbeelding]
Eerst even het plexi "inpakken":
[afbeelding]
Na het uitsnijden zag het er tegen het licht zo uit:
[afbeelding]
En het eindresultaat na al het tape verwijderd te hebben:
[afbeelding]
Ik ben dr zelf behoorlijk tevreden over, en jullie zullen nog wel meer gaan zien van dit projectje
Zeer mooi, dit zou ik ook wel willen maar laat ik nou net met PC-75 verkocht hebbenVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:47:
Ik heb een (nieuw-gekocht) playstation one lcd'tje in mijn 3 floppybays gemod van mn pc60 (jaja, dat past precies
):
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer high-res foto's op:
ht tp://emiel.dezeserver.nl/public/lcd
(Dit draait op een home servertje, dus ben een beetje voorzichtig met mijn bandbreedte aub)
Gemaakt aan de hand van:
http://starfox.ucc.asn.au/carcomp/serio_lcd.htm
http://bit-tech.net/article/136/
Verder heb ik zelf de voeding gefixed aan de computervoeding met een texas instruments voltage regulator.
Ik zit nog even te kijken naar wat te doen met de software. Ik ben van plan om er temperaturen ed weer te laten geven van desktop en server. Probleem is dat het een 3e monitor in Windows is en ik niet van mijn 2e monitor af wil vallen als ik te ver naar rechts ga
Ohja, powered by een matrox millennium II
Verwijderd
50 euro @ nedgame.com geloof ikVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 18:09:
Wooooooooaaaaah dat is echt zo vet![]()
Die schermpjes kosten toch bijna niks meer?
leuk, kon je met dat matrox kaartje met powerstrip ook sync on green kiezen?? Of heb je alleen interlaced?Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:47:
Ik heb een (nieuw-gekocht) playstation one lcd'tje in mijn 3 floppybays gemod van mn pc60 (jaja, dat past precies
):
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer high-res foto's op:
(Dit draait op een home servertje, dus ben een beetje voorzichtig met mijn bandbreedte aub)
Gemaakt aan de hand van:
Verder heb ik zelf de voeding gefixed aan de computervoeding met een texas instruments voltage regulator.
Ik zit nog even te kijken naar wat te doen met de software. Ik ben van plan om er temperaturen ed weer te laten geven van desktop en server. Probleem is dat het een 3e monitor in Windows is en ik niet van mijn 2e monitor af wil vallen als ik te ver naar rechts ga
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Verwijderd
Dat kun je idd kiezen, maar je hebt interlaced en csync (= Composite Sync) nodig. Dat laatste is nogal een probleem bij de meeste videokaarten en ik ben blij dat ik deze videokaart op de kop heb kunnen tikken (aangezien hij ook nog mooi met mn andere pci videokaart werktPASware schreef op 04 september 2004 @ 18:54:
[...]
leuk, kon je met dat matrox kaartje met powerstrip ook sync on green kiezen?? Of heb je alleen interlaced?
ahha, ik had al vermoeden, foutje van mij ik bedoelde de csync, maja daarvoor kun je zelf een klein printje maken en het ic is ook niet duur (of sample jeVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 19:06:
[...]
Dat kun je idd kiezen, maar je hebt interlaced en csync (= Composite Sync) nodig. Dat laatste is nogal een probleem bij de meeste videokaarten en ik ben blij dat ik deze videokaart op de kop heb kunnen tikken (aangezien hij ook nog mooi met mn andere pci videokaart werkt)
[ Voor 8% gewijzigd door PASware op 04-09-2004 19:10 ]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
De PT6101PASware schreef op 04 september 2004 @ 19:09:
[...]
ahha, ik had al vermoeden, foutje van mij ik bedoelde de csync, maja daarvoor kun je zelf een klein printje maken en het ic is ook niet duur (of sample je)
welke voltage vraagt het scherm? 7.5v toch? en welke regulator heb je daarvoor gebruikt?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 19:33 ]
ok, ik heb wel redelijk goeie ervaringen met ti, ze zijn erg snel (tenzij het niet op voorraad is, dan gaan ze dingen doen wat niet kanVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 19:31:
[...]
De PT6101Met een 75 kOhm 1% weerstand (tussen v_adj en gnd) kun je van de normale 5V output een 7.5V output maken. Ohja, de chip regulator is samplebaar
Binnen 2 dagen in huis vanuit de US
Het scherm gebruikt ongeveer 550 mA btw, binnen de 1 A marge van de regulator.
Verwijderd
Nou ik heb het hele plexi in tape gewikkeld, daar een print op gelegd. Daarna heb ik alle lijntjes overgetrokken met een mesje, en vervolgens de stukken tape die draf moesten eraf gehaald: dat maakt samen het uitsnijdengeforce666 schreef op 04 september 2004 @ 18:35:
[...]
zo kijk deze vindt ik echt super mooi, maar hoe bedoel je "uitsnijden"
Zou je een kleine howtoo kunnen makenVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:47:
):
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer high-res foto's op:
Gemaakt aan de hand van:
[ Voor 64% gewijzigd door JoeCool op 09-09-2004 22:12 ]
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 22:12 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Pakjebakmeel op 05-09-2004 22:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
[rml][ HOWTO] ps one lcd in pc[/rml]RMB schreef op 05 september 2004 @ 00:46:
[...]
Zou je een kleine howtoo kunnen makenwant ik vind dit echt
![]()
![]()
Ziet er goed uit, maar wat is dat matte nou? Ik kan het uit geen van je bovenstaandes posts opmaken. Is het "plakplastic" of gezandstraald? En die blauwe gloed, heb je dat met een LEDje gadaan of komt dat van een CCFL? Het ziet er in ieder geval wel strak uit.EwoKên schreef op 05 september 2004 @ 22:54:
Hey tweakers,
Ik heb hier al een preview van me windows gezet, hier het eindproduct![]()
[afbeelding]
Ben dr zelf best wel trots op, het ziet dr heel goed uit vooral int echie.
Kzal binnenkort wel ff de hele casemod posten
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Verwijderd
volgens mij heeft hij al eerder gepost dat hij alles met afplaktape heeft afgeplakt, toen de vorm uitgesneden en toen gezandstraald, maar dat kan ik fout hebbenDeeD2k2 schreef op 06 september 2004 @ 00:11:
[...]
Ziet er goed uit, maar wat is dat matte nou? Ik kan het uit geen van je bovenstaandes posts opmaken. Is het "plakplastic" of gezandstraald? En die blauwe gloed, heb je dat met een LEDje gadaan of komt dat van een CCFL? Het ziet er in ieder geval wel strak uit.
Dus maar goed dat je de hele mod nog een keer (wil) post(en). En één tip: Ruim de kabels op...
Verwijderd
Ik heb vandaag een andere voeding geprobeert en alles werktte (gelukkig) vlekkeloos, blijkbaar is er toch iets mis met de voeding... ik ga wel weer verder aan de slag...Pakjebakmeel schreef op 05 september 2004 @ 22:14:
Dat maakt niet uit. 12 v = 12 volt ( Dacht ik ) Ze komen waarschijnlijk weer samen in de voedingidem voor zwart .
Misschien dat je bord wel d00d is doordat je de polen hebt geswitched, kijk eens of er bolle condensor's of geknapte voltregulatoren zijn?
een " sis " is namelijk NIET ok!
Verwijderd
En je hebt het foutVerwijderd schreef op 06 september 2004 @ 16:12:
[...]
volgens mij heeft hij al eerder gepost dat hij alles met afplaktape heeft afgeplakt, toen de vorm uitgesneden en toen gezandstraald, maar dat kan ik fout hebben
Uitsnijden kan met hand ... met een scherpe mes / spadel zo vakkundig mogelijk in folie snijden en dan stukken eraf pellen die eraf moeten.geforce666 schreef op 04 september 2004 @ 18:35:
[...]
zo kijk deze vindt ik echt super mooi, maar hoe bedoel je "uitsnijden"
Dit zijn gewoon standaard Lian-li Fanguards die bij de kast worden geleverd.Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 21:18:
[...]
leuke simpele fan guards waar heb je die vandaan?
Fashionably sensitive, but too COOL to care
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:33 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 12:52 ]
Verwijderd
beetje standaard.. maar voor de rest wel leuke casemod
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:36 ]
Ziet er wel leuk uit! Alleen jammer van die STIKKER!! Dat ziet er echt niet uit! Hij ziet er net zo strak uit en dan zon stikker
Dit vind ik nou een mooie case!! Niet te veel dinge mooi strak met kabels netjes opgeruimt!!JoeCool schreef op 05 september 2004 @ 02:31:
Knip knip
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:36 ]
Beetje standaard maar verder netjes hoor, ik zou enkel wel een soor "U" profiel om de randen doen van je raampje, aangezien het net niet helemaal strak is lijkt dat wat netter.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:36 ]
Standaard, maar netjes, alleen jammer van die sticker.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:36 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 18:12 ]
Verwijderd
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Wat bedoel je daarmee
[ Voor 10% gewijzigd door jeroenzelle op 14-09-2004 17:04 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Ik heb meerdere malen mijn lens losgedraaid van mijn philips webcam(het "ei" geval). Maar het ding werkt nog goed. Als de lens er af is zie je zo de lichtgevoelige chip zitten.Hoicks schreef op 14 september 2004 @ 17:35:
Is het wel zo verstandig om die CCD of CMOS chip zo bloot te stellen aan stof enzo?
Dacht dat stof die dingen aaridg kon beschadigen?
Verwijderd
ThanksVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 18:27:
Ziet erg erg vet uit!
Jahzoeperman schreef op 14 september 2004 @ 21:50:
heb je die standaard aansluitingen gebruik top die hydor l20 ?
vraagie, waar heb je die UV paint vandaan dan, of zijn dat gewoon die stiften ?Chiron schreef op 14 september 2004 @ 17:35:
uit verveling de randen van m'n pci-kaarten ingekleurd met oranje neon:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon een pakje neon gelpennen bij de v&d, voor 1 euro 50 ofzogeforce666 schreef op 14 september 2004 @ 22:53:
[...]
vraagie, waar heb je die UV paint vandaan dan, of zijn dat gewoon die stiften ?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
als je een smal zaagje hebt moet dit goed kunnen, zorg wel dat je de hele bovenkant afplakt (of de onderkant van je decoupeerzaag, maar dan heb je niet het gemak van aftekenen op de kast) want die ijzeren geleiders van zon decoupeerzaag veroorzaken veel krassen.zoeperman schreef op 14 september 2004 @ 22:45:
misschien dom vraagje, maar ik ben van plan ff 2*80 mm holes te maken in de boven kant van me chieftec kast, kan dat het makkelijkste met een figuurzaagje of moet ik dan toch voor het grovere werk gaan ?
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Verwijderd
Bij mij lukt et prima met figuurzaagjes. Geen houtzaagjes natuurlijk, wel metaalzaagjesVerwijderd schreef op 15 september 2004 @ 17:36:
Figuurzaagjes gaat totaal niet bij mij, kheb het met de decoupeer gedaan.
Wanneer ik een bocht wil maken namelijk lukt dat niet in aluminium of ijzer... dan verbuigd het zaagje.
Casemod: Cubeleon
Verwijderd
Verwijderd
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Liquid-Man op 16-09-2004 22:06 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 23:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
TweakstoreVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 13:53:
@ T-blizzard: Erg mooi, hoe kom je aan die fanguard, boven op je pc? die is echt gruwelijk!
Leuk gedaan
[ Voor 26% gewijzigd door Hexyl op 18-09-2004 02:23 ]
geweldig mooie mod! mijn complimentenSkype schreef op 18 september 2004 @ 20:10:
Ik heb ook maar is een window in mn case gemaakt. Eerst het gat gezaagd:
[afbeelding]
En daarna het plexiglas met gegraveerd logo erin geplaats:
[afbeelding]
leuk gedaan!Digital-DNA schreef op 18 september 2004 @ 21:10:
Ik ben al een tijdje m'n Gamecube aan het bewerken, hier een klein voorproefje van wat gespeel met ledjes:
met flits:
[afbeelding]
zonder flits:
[afbeelding]
(in het echt lijkt het leuker maar da's vast wel vaker zo met fotocamera's)
Verwijderd
Lijkt idd bluberig, maar kep ff met Paint gesaved voor snellere laadtijden.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 10:28:
is dat wel zo goed voor je kaart om dat spul erop te smeren volgens mij houd die kaart het niet lang uit
en hoe zit et met de warmte van de kaart?
het ziet er best wel cool uit
allen wat bluberig ja
Dankje! heb ik altijd eens willen zien, maar de videokaart, is dat een chip of echt een kaart die je er ook uit kunt halen?Digital-DNA schreef op 18 september 2004 @ 22:10:
als je de kap eraf haalt bestaat het uit meerdere 'lagen' die je opelkaar kan klikken
bestaat voornamelijk uit 't moederbord en de mini-dvd drive (laat 't spel er speciaal opzitten zodat de lens niet onnodig blootstaat)
[afbeelding]
op het moederbord zit een flatkabeltje naar 't verticale printje voor de controllerpoorten
het draadje dat je ziet hangen komt uit in de 'psu' wat een appart printje is waar het moederbord is opgeprikt. dit draadje steek je in een miniprintje boven in de GC waar de schakelaar zit en waar je aan de andere kant de 12V adapter insteekt (als je rechtsonder kijkt op m'n vorige foto kun je 'm zien)
als je 'm openhaalt stelt het eigenlijk niets voor en ie zit goed vast met heel veel schroevjes enzo
[ Voor 28% gewijzigd door Xevox op 18-09-2004 23:42 ]
BramBoterham
Hoe heb je je cube uit elkaar gehaald? Ik zou het wel willen doen maar ik wil hem niet slopen. Je hebt een speciale schroevendraaier nodig geloof ik.Digital-DNA schreef op 18 september 2004 @ 21:10:
Ik ben al een tijdje m'n Gamecube aan het bewerken, hier een klein voorproefje van wat gespeel met ledjes:
met flits:
[afbeelding]
zonder flits:
[afbeelding]
(in het echt lijkt het leuker maar da's vast wel vaker zo met fotocamera's)
301SQN
[ Voor 7% gewijzigd door Digital-DNA op 19-09-2004 11:33 ]
deze komt van de pc-score (.nl)Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 22:14:
Bij "iop tha man" zag ik zo'n usb propelortje. waar kan je die ergens kopen?
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq