Yamada DVX-6600 deel II

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.590 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

heb net mn YAMADA 6600 binen en werkt verder prima, nu heb ik beta versie #4 erop en dus ook ondertiteling, alleen wordt er naar een x aantal woorden de ondertiteling afgekapt...(er vallen dus woorden weg :S)

nu is mijn vraag is dit ook nog zo bij de beta versie #4,5 ?

en zitten daar nog meer voor/nadelen aan ?

alvast bedankt!!!!

Verwijderd

laatste beta versie, enige wijziging met vorige 4 is dat het probleem met de afstandsbediening is opgelost. Als geen enkele van jouw afstandsbedieningen een reactie van de Yamada uitlokt, heeft een upgrade geen zin.

Wat betreft het afkappen van de ondertitels: er bestaan al een paar programmaatjes waarmee je ondertitels automatisch kan herschrijven zodat ze wel perfect ondertitelen op Yamada. Het programmaatje maakt automatisch 2 lijnen met max 60 chars.
http://mapage.noos.fr/cguyome/srt_mod/win_srt_mod.exe
of
http://podtalje.si.eu.org/

2 verschillende programmaatjes waarbij het bovenste de makkelijkste is. je moet enkel het srt file invoeren en een nieuw srt file wordt automatisch gemaakt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 07:44 ]

Verwijderd

die laatste link werkt dus niet meer........
kan deze file misschien via de startpost beschikbaar gesteld worden ?
bvd

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 08:30
laatste link werkt wel gewoon nog ???

Tis nog wel vervelend dat af en toe de ondertiteling ineens verdwijnt, volgens de specs zou er dan een fout in de srt file zitten, maar die heb ikniet kunenn vinden. Heeft iemand een 'srt-checker' oid? Ik zal yamada daar nog even over mailen dat ze dat iig als eerste moeten fixen. Die lengte vind ik dan minder belangrijk omdat dat proggie het wel netjes oplost.

• reddevil
w0000000t nieuwe firmware!!!:

http://www.yamada.de/ftp/dvx6600v5.zip

wat opmerkingen van de developer en mensen (jaja het is een zooitje, lees het anders in een nette thread op de forums van www.my-yamada.co.uk :P):

Known changes:
It does fix a bug which caused the player to crash using italian OSD menu
Support for 3 lines of subtitle

Concerning rewind bug i doubt it can be solved, i got a reply from mtk engineers and they did say that this is not easy to change. Unfortunately it looks like a chipset limitation here. I got a firmware once which did the rewind on AVI files but also not properly in comparison to forward function.

vanaf hier commentaar van gebruikers
No 60 characters limit anymore

After update to v5 fw I can see an improvement in number of characters displayed. Subtitles longer then 88 characters are still trunkated. I have 35 characters in a line. If the line has more then 35 characters then those over 35 will form the second line of subtitles so you can end up with a line of only few characters (let's say 5). The third line might also have 35 chars so there are cases when you can have subtitle trunkated to even less the 88 chars.

The XVID+AC3 subtitle bug is indeed not solved in v5

[ Voor 3% gewijzigd door reddevil op 02-09-2004 11:12 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:18

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
anderen nog getest met die nieuwe firmware?
wat lost die nou precies op?

Gallery V&A

• reddevil
subtitles kunnen 35 chars per regel en max 3x regels. Max 60 chars is naar 88 ofzo gegaan

[ Voor 29% gewijzigd door reddevil op 02-09-2004 11:49 ]

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
Maar nog steeds geen Qpel....
Ze moesten zoiets voor de rechtbank brengen, beloven Qpel en GMC op de doos en het ding doet het nog steeds niet.
Maarja, die ondertitels is toch al iets verbetering. Nu nog zorgen dat ze niet iedere 5 minuten verdwijnen (zogezegd omdat er fouten zitten in de srt yeah right) en dan is dat probleem tenminste toch opgelost (na 6 maand).

Maar spijtig genoeg ligt het grootste probleem bij Mediatek (want iedere fabrikant met de Mediatek chipset zit met dezelfde probs).
't Zal in ieder geval mijn laatste Mediatek chipset zijn geweest. Zoveel chips verkopen en geen support... foei.

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Wat ik me steeds afvraag bij dergelijk spelers is of ze ook via RGB scart aangesloten kunnen worden. Heb gemerkt dat dit bij mijn nieuwe breedbeeld Sony nogal een verschil maakt.

Kortom kan deze speler RGB scart uit leveren?

• BiG-GuY

BiG-GuY

delorean7 schreef op 02 september 2004 @ 14:24:
Wat ik me steeds afvraag bij dergelijk spelers is of ze ook via RGB scart aangesloten kunnen worden. Heb gemerkt dat dit bij mijn nieuwe breedbeeld Sony nogal een verschil maakt.

Kortom kan deze speler RGB scart uit leveren?
ja

Gallery V&A

• reddevil
Pluppie schreef op 02 september 2004 @ 12:59:
Maar nog steeds geen Qpel....
Ze moesten zoiets voor de rechtbank brengen, beloven Qpel en GMC op de doos en het ding doet het nog steeds niet.
Maarja, die ondertitels is toch al iets verbetering. Nu nog zorgen dat ze niet iedere 5 minuten verdwijnen (zogezegd omdat er fouten zitten in de srt yeah right) en dan is dat probleem tenminste toch opgelost (na 6 maand).

Maar spijtig genoeg ligt het grootste probleem bij Mediatek (want iedere fabrikant met de Mediatek chipset zit met dezelfde probs).
't Zal in ieder geval mijn laatste Mediatek chipset zijn geweest. Zoveel chips verkopen en geen support... foei.
Probleem ligt grotendeels bij ac3 + xvid. Dit probleem schijnt een tweetal workarounds te hebben:

1. re-encode ac3 naar mp3
2. als ze wegvallen: druk op de 'slow' toets en daarna weer op en 'enter/play'. Dan horen ze er weer te zijn (nog niet getest, moe'k ff thuis doen)

[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 02-09-2004 14:43 ]

• delorean7

delorean7

Mmm... interessant dat zou betekenen dat deze stand alone spelers altijd een beter beeld zouden (moeten kunnen) geven dan welke TV out gebaseerd op S-video of composite dan ook - gezien de gescheiden kleurweergave.

Alhoewel we in een eerdere reactie van jou lezen dat nou juist de RGB output niet overweldigend is.

Kan iemand uitweiden over het kwaliteitsverschil tussen RGB en non-RGB weergave van deze speler? (bij DVD en Xvid/DivX)

• delorean7

delorean7

reddevil schreef op 02 september 2004 @ 14:43:
[...]

Probleem ligt grotendeels bij ac3 + xvid. Dit probleem schijnt een tweetal workarounds te hebben:

1. re-encode ac3 naar mp3
Nou lekker dan, Xvid in combinatie met AC3 (5.1) is de enige combo van backups die me echt kunnen interesseren als ik zelf encode. Zijn er ook andere spelers in dit segment die dit euvel niet hebben?

• reddevil
Dunno maar gewoon even wachten totdat het opgelost is. Ze zijn er druk mee bezig en echt regelmatig krijg je een update van de firmware. Dit is volgens mij iig het volgende punt waar ze mee bezig zijn, aangezien de developer het zelf aangeeft dat dit probleem er nog in zit.

• Fuzz10
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
delorean7 schreef op 02 september 2004 @ 15:52:
[...]

Nou lekker dan, Xvid in combinatie met AC3 (5.1) is de enige combo van backups die me echt kunnen interesseren als ik zelf encode. Zijn er ook andere spelers in dit segment die dit euvel niet hebben?
Kijk ook n's naar de ESS gebaseerde philips spelers , weliswaar een eerdere generatie van apparaten (geen qpel / gmc etc.) , maar mijn 737 bevalt me zeer goed.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:44
Ik kan ook melden dat de nieuwe firmware meer chars kan tonen. Dit vind ik zeer belangrijk, mijn moeder zecht altijd "daar heb je weer van die half afgemaakte woorden/zinnen" |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Westereen op 02-09-2004 18:02 ]

Verwijderd

Mijn vrienden zeggen het ook, ik heb het zelf niet eens door. Net nieuwe FW erop gezet, subs zijn langer! Iemand al in het 1369-menu gekeken? Nieuwe informatie daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 23:05:
Mijn vrienden zeggen het ook, ik heb het zelf niet eens door. Net nieuwe FW erop gezet, subs zijn langer! Iemand al in het 1369-menu gekeken? Nieuwe informatie daar...
Het 1369 scherm geeft versie info van de software delen.
Type je 8855 in i.p.v. 1369 dan krijg je versie van hardware delen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
1369 nu ook volgens mij, ik krijg iig meer info dan vorige keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:52
nee, je kunt een ht-pc bouwen of toch gewoon divx nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 00:41:
[...]

Het 1369 scherm geeft versie info van de software delen.
Type je 8855 in i.p.v. 1369 dan krijg je versie van hardware delen. :*)
ze geven nu allebei dezelfde informatiedingen weer (versie, sub-versie, 8032, servo, risc, dsp) maar bij 1369 slaan de versienummers ergens op en bij 8855 is het allemaal 00.00.00.01 (behalve gewoon "versie", die is 01.03.08.09)

waarden bij 1369 zijn in dezelfde volgorde (hoe heet dat in duur nederlands):
05.00.03.05
0B.00.00.04
05.00.03.05
04.05.01.00
05.00.03.05
03.03.01.27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
delorean7 schreef op 02 september 2004 @ 15:52:
[...]

Nou, met Xvid in combinatie met AC3 is op zich niks mis mee (zelfs zonder firmware updates werkt het prima). Behalve als je er ondertitels bij doet dan, maar daar maak ik eigenlijk geen gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Ik heb nu voor het eerst een film die niet lekker loopt. Het is net of heb je een framerate van rond de 18fps ofzo, licht schokkend dus, niet extreem schokkend maar wel een beetje schokkend. Ik heb firmware beta #5 er op (laatste versie). Ik zie totaal geen reden waarom de film zo slecht moet lopen, screen gspot en avicheck:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~sapewouda/videoinfo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

het kan eraan liggen dat het een beta Xvid 1.0 was... dat had ik ook, gewoon omzetten naar een final versie en dan werkt die vloeiend... soms helpt het al als je een direct stream copy doet en dan opnieuw brandt :)... kent iemand een programma om te zien welke Xvid gebruikt is?

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
BiG-GuY schreef op 06 september 2004 @ 18:56:
het kan eraan liggen dat het een beta Xvid 1.0 was... dat had ik ook, gewoon omzetten naar een final versie en dan werkt die vloeiend... soms helpt het al als je een direct stream copy doet en dan opnieuw brandt :)... kent iemand een programma om te zien welke Xvid gebruikt is?
Ik weet niet met welke versie hij gemaakt is, weet ook niet met welk prog je dat ken zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist U dat de dvx-6600 ook te upgraden is via een serial interface?

Via een Flash programma, com poort, serial kabel aangesloten op 4 punten op het moederboard van de speler ( GND, TXD, RXD en 3.3V ).

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
moet je pics van maken en in CME zetten :P

[ Voor 11% gewijzigd door reddevil op 07-09-2004 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op 07 september 2004 @ 08:33:
moet je pics van maken en in CME zetten :P
Hier staan de details over de serial interface:

My-Yamada.co.uk Forum Index -> DVX-6x00 Development -> Upgrade firmware through serial interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet precies of dit hier gepast is maar ik vraag mij af of iemand weet of de firmware van de yamada dvx-6600 ook te flashen is op een yakumo master dx4. De spelers gebruiken dezelfde chipset en voor zover ik weet is 99% van de functionaliteit hetzelfde... Heeft uberhaupt iemand de yamada firmware, of andere firmware, op een speler geflashed van een ander merk? Veel dvdspelers zijn kloons van elkaar dus wie weet is dit mogelijk.

Ikzelf heb dus een yakumo maar yamada is veel actiever met firmware updates en vandaar mijn vraag. En is het ook mogelijk, indien een flash verkeerd gaat, gewoon terug te flashen naar de yakumo firmware? Of eigenlijk, als het flashen mislukt, is dan je speler meteen kapot of kan je gewoon 'opnieuw' proberen. Met andere woorden, moet je speler 100% in orde zijn om te flashen? Ik neem aan van wel maar stilletjes hoop ik dat dit niet het geval is en de speler gewoon van een cd kan 'booten' om zo de flash bij corruptie toch uit te kunnen voeren.

*EDIT*
Trouwens, bij mijn yakumo merk ik dat het afspelen van een NTSC dvd op mijn PAL tv toch wat haperend lijkt te lopen... alsof hij op een wat lagere framerate afspeelt. Niet enorm opvallend maar toch. Mijn oude speler (Finlux 510) had hier geen last van... Is dit bij de yamada ook het geval?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste DGR ,

De MT1389DE based spelers zijn verschillend in o.a. :
- flash memory size (1MB,2MB,..)
- front panel (display & toetsen op de speler)
- servo (aansturing van de motor)
- afstandsbediening
- enzv.

De kans dat je speler tijdens of na het updaten met vreemde firmware 'dood' gaat, is groot. Updaten via CD gaat dan meestal niet meer. Via serial interface wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, bedankt voor de reactie augusto... jammer maar helaas dan. Ga ik me er maar niet aan wagen. Serial Interface... daar moet ik nog maar wat meer over zoeken. Is dat zelf te doen of is dat een fabrieks/leveranciers proces?

Indien het mogelijk is zelf te doen is het misschien nog wel de moeite waard om te proberen. Ach ja, hoop ik voorlopig nog maar even op een firmware update van yakumo zelf ;)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[stel heel gevaarlijk paar vragen zonder door nemen van het topic mode,sorry...]

Ik zit met een vriend die "opeens" een DivX/XviD spelertje wil kopen =>

Hij heeft een of ander maf ding bij de MediaMarkt gezien voor 130 € maar ik dacht van, niet moeilijk doen gewoon een Yamada'tje kopen :Y)

Er is wel 1 klein probleempje : De beste man is een n00bie :+

Ik weet dat de 6600 en 6(7??)000 serie zo hun foutjes hebben gehad dus vroeg ik me af :

"Hoe foutloos/n00b-proof is de 6600 ??" sinds die alleen nog te koop is nieuw en het oude model foetsie is.

Ik heb vroeger de Yamada topics wel gevolgd maar na een tijdje niet meer omdat ik alsnog heb besloten om dat geld aan iets anders uit te geven :)

Dus hierbij jullie hulp please...

[/stel heel gevaarlijk paar vragen zonder door nemen van het topic mode,sorry...]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Om de Yamada te gebruiken kan je gewoon een n00b zijn, foutloos is hij redelijk en meeste foutjes zijn wel op te lossen door de nieuwe firmware er in te rossen, als hem dat niet lukt ben jij er toch om te helpen door middel van de reply's in dit topic, andere firmware is simpel als wat en dat moet iedereen hoe n00b hij ook is kunnen.

Komt bij dat dat andere apparaat net zo handig of onhandig is voor n00b's als de Yamada.

Het niet goed spelen van Xvid/Divx films ligt meestal aan de film zelf, die moet je dan even bewerken en daarvoor zijn genoeg dingen te vinden op het internet, met een beetje oefening is de man geen n00b meer.

En met het lezen van de manual kom je ook een heel eind, zo dik is die niet. >:)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Flame17 schreef op 09 september 2004 @ 07:41:
Om de Yamada te gebruiken kan je gewoon een n00b zijn, foutloos is hij redelijk en meeste foutjes zijn wel op te lossen door de nieuwe firmware er in te rossen, als hem dat niet lukt ben jij er toch om te helpen door middel van de reply's in dit topic, andere firmware is simpel als wat en dat moet iedereen hoe n00b hij ook is kunnen.

Komt bij dat dat andere apparaat net zo handig of onhandig is voor n00b's als de Yamada.

Het niet goed spelen van Xvid/Divx films ligt meestal aan de film zelf, die moet je dan even bewerken en daarvoor zijn genoeg dingen te vinden op het internet, met een beetje oefening is de man geen n00b meer.

En met het lezen van de manual kom je ook een heel eind, zo dik is die niet. >:)
OK Best logisch allemaal, maar zijn er nog zeg maar dingen zoals vroeger bijvoorbeeld dat de ondertiteling bijvoorbeeld een raar randje had ofzo en soms geel was ??

Bugs die irritant kunnen zijn zeg maar... ??

* nero355 speelt nou al helpdeskje vaak genoeg met die dude dus dat zal altijd wel zo lbijven en misschien nog erger worden :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

bij deze DVX-6600 (DVX-6000 is de oude) werkt de ondetiteling vanzelf, als de .avi en .srt bestanden dezelfde naam hebben en geen rare tekens erin, beste is alleen letter/cijfers/.tjes/spaties... voor de rest nix in de naam... alleen bij een combinatie van Xvid/AC3 val de ondertiteling soms/vaak weg, geheel onregelmatig, oplossing daarvoor is dat om slow motion aan te doen voor paar seconden en dan weer play, dat schijnt te werken voor veel mensen...

je moet wel zoiezo de nieuwste versie firmware hebben...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiG-GuY schreef op 12 september 2004 @ 10:36:
(knip) alleen bij een combinatie van Xvid/AC3 val de ondertiteling soms/vaak weg, geheel onregelmatig, oplossing daarvoor is dat om slow motion aan te doen voor paar seconden en dan weer play, dat schijnt te werken voor veel mensen...
Bij mij valt de ondertiteling ook weg bij de combinatie divx / ac3

Verwijderd

Ik heb 2 vragen:

1. Enige tijd geleden is er een test gedaan en bleek dat er op een DVD met mp3's maar iets van 660 songs worden gelezen. Stel dat er 1000 op staan dan mis je de laatste 340 nummers. Is dat inmiddels misschien opgelost met een upgrade van de firmware. Weet iemand dat? Of kan iemand dat testen?

1b. Ik wil hem eigenlijk afspelen ZONDER tv, dus als stand alone. Als ik dan op de afstandsbediening 555 intik, speelt hij dan nummer 555 af?

2. Ik ben niet echt thuis in Divx en dat soort termen. Ik heb nu een DVD speler die enkel DVD's leest als zijnde gewone DVD's. Die ik met Nero brandt. Nu heb ik een aantal avi's (een oude favoriete tv serie van mij). Elke avi is 200 MB groot (afl van 45 minuten). Als ik er een DVD van maak met bijv Ulead Movie Factory 3, dan passen er maar 4 afleveringen op 1 DVD. Aangezien ik 96 afleveringen heb kost me dat een berg DVD's. Ik lees dat je met deze Yamada ook AVI kan afspelen.

Nu de vraag: betekent dat dat ik met de Tamada 6600 ook een DVD kan afspelen met daarop enkel 20 AVI's (gewoon erop gemikt) kan afspelen. Zonder menu of zo, dat maakt me niks uit. Kan dat?

Bedankt voor een reactie.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

1) niet bij mij bekend
1b) in principe wel
2) yep, gewoon een DVD branden als iso-dvd ipv videodvd.

• reddevil
kleine toevoeging: je krijgt een menu van yamada die helaas nog maar weinig letters kan laten zien. Zet het volgnummer van de eps vooraan ;)

Verwijderd

>>>kleine toevoeging: je krijgt een menu van yamada die helaas nog maar weinig letters kan laten zien. Zet het volgnummer van de eps vooraan

Hoeveel letters laat hij dan zien van de file-naam?

Verwijderd

Evaarties schreef:
>>>1) niet bij mij bekend

Bedoel je dat het probleem niet bij je bekend is? Dus als je een dvd met 1000 mp3's hebt dat de speler er maar 550 of zo ziet.

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Het probleem is mij niet bekend.. maar ik heb dan ook geen DVD met 1000+ mp3tjes erin gedaan.

• BiG-GuY

BiG-GuY

je ziet 14 tekens in de menu's
ik heb nog niet getest hoe dat met die MP3 DVD zit, ik heb het allemaal in folders ingedeeld, dus dan geld het probleem niet, toch?

ik heb trouwes n oplossing gevonden voor de Xvid/Divx'en die niet vloeiend afspelen, de nieuwste codecs tenminste, en sommige oudere ook (zonder GMC/QPEL), je moet ze omzetten tot 3ivx D4 4.5.1 (zit in het nieuwste pakket van K-Lite (Mega=inclusief Real/Quicktime Alternative) Codec Pack daarmee speelt de yamada perfect af, tot een bitrate van 2000Kbps video met 5.1 AC3 448Kbit :) en de subs werken zonder te stoppen :P...

Gallery V&A

Verwijderd

Hoe zet je ze dan om???

Verwijderd

BIG-GUY wrote:
>>>je ziet 14 tekens in de menu's
ik heb nog niet getest hoe dat met die MP3 DVD zit, ik heb het allemaal in folders ingedeeld, dus dan geld het probleem niet, toch?

Jawel dan heb je het probleem ook. Volgens mij ziet de speler zowiezo maar 660 nummers. Heb je er meer opstaan (al dan niet in folders) dan ziet ie de rest gewoon niet. Da's belachelijk natuurlijk want de makers weten ook wel dat er op een DVD meer dan 660 mp3's kunnen...

Verwijderd

Nog een vraagje over ondertitel:

Is het nog steeds zo dat de speler ondertitels toon op een grijze achtergrond? Of is daar inmiddels iets op gevonden?

Wat ik bedoel is: Bij TV zie je altijd wittel letters op een doorzichtige achtergrond. Dus zeg maar GEEN achtergrond. Deze Yamada toont de letters op een balkje. Dat is hinderlijk.

Weet iemand dit?

Is er toevallig een afbeelding van hoe de ondertitels zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 15:43 ]

Verwijderd

Wanneer heb je te maken met een srt file? Want ik ben aan het snuffelen op dit forum en lees dat soms de ondertitels worden afgekapt. Bij welke formaten is dit het geval? Ik heb nimmer met srt gewerkt en weet ook niet goed wanneer ik een srt zou hebben? Kan iemand mij dat een beetje uitleggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 15:42:
Wanneer heb je te maken met een srt file? Want ik ben aan het snuffelen op dit forum en lees dat soms de ondertitels worden afgekapt. Bij welke formaten is dit het geval? Ik heb nimmer met srt gewerkt en weet ook niet goed wanneer ik een srt zou hebben? Kan iemand mij dat een beetje uitleggen?
als je een ondertiteling download dan heb je een srt en als je die wilt afspelen op de yamada 6600 dan moet je de ondertiteling (srt) de zelfde naam geven als het avi bestand. VB peterpan.avi
peterpan.srt als je dat heb gedaan en gebrand hebt dan speelt hij de ondertiteling gewoon af.
Ook moet je opletten dat je avi naam en srt naam niet te lang word wand dan leest hij de ondertiteling niet. dus als je peterpanenzijnzevengroottevriendenXvid.diamond.avi heb dan maak je er gewoon peterpan.avi van (de srt de zelfde naam geven)
Oja ik vind dat grijz achtige balkje achter de ondertiteling niet storend, misschien effe wennen. Grtz T-1

• Westereen
Voor de duidelijk heid, het wegvallen van subs komt SOMS voor bij xvid + ac3 combinatie. Dus als je een divx/xvid + mp3 combinatie hebt valt de sub niet weg. Met de nieuwe firmware (#5) worden subs ook niet meer afgebroken, of je moet wel een heel lange zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een vraagje over die grijze achtergrond bij de subtitels:

Is die altijd grijs? Dus ook bij een gekochte 'echte' dvd? Of enkel bij zelfgebrandde dingen met losse subtitel-file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 00:52:
...enkel bij zelfgebrandde dingen met losse subtitel-file
Ja dat was het antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Reptile-X, maar wat bedoel je met:
"Ja dat was het antwoord".

De vraag was:

Is de grijze achtergrong bij de subtitles altijd grijs? Dus ook bij een gekochte 'echte' dvd? Of enkel bij zelfgebrandde dingen met losse subtitel-file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 03:18:
Sorry Reptile-X, maar wat bedoel je met:
"Ja dat was het antwoord".

De vraag was:

Is de grijze achtergrong bij de subtitles altijd grijs? Dus ook bij een gekochte 'echte' dvd? Of enkel bij zelfgebrandde dingen met losse subtitel-file?
Het antwoord op je vraag
is dus:
enkel bij zelfgebrandde dingen met losse subtitel-file
DVD's speelt deze speler op dezelfde manier- en de ondertiteling van DVD's is precies hetzelfde als elke andere DVD speler, en dat met goede beeldkwaliteit.

Ook als de ondertiteling al in de Divx film gebakken zat toen je hem downloadde gebackupped had ( O-) ), dan is er geen enkel probleem met de ondertiteling.

Samenvattend:

• Bij een film met Xvid codec én AC3 geluid vallen subtitles soms weg.
• wanneer er zelf een ondertiteling is toegevoegd door het erbij voegen van een .srt file dan:
  • Heeft de ondertiteling een grijze balk erachter.
  • Wordt de ondertiteling bij hele lange subtitles van ~80 karakters soms afgebroken.
offtopic:
Lezen is toch niet zo moeilijk? Ik kan toch ook even snel de laatste 2 pagina's van dit topic doorlezen en dit er dan uitpikken als de hoofdpunten?

[ Voor 3% gewijzigd door makje op 17-09-2004 03:48 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Omdat ik niet alle pagina's door wil spitten (is ook niet te doen) is iemand nog op problemen gestuit, bij het upgraden van die beta's en moet ik de beta's firmwares 1 voor 1 af gaan, of kan ik gelijk de nieuwste versie proberen, ik heb zelf de 6000 DVX

[ Voor 5% gewijzigd door cablerichy935 op 17-09-2004 21:45 . Reden: tiep foutje :-) ]

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

even bookmarken O-)

Verwijderd

vraagje?
ik heb mijn Yamada dvd speler met de firmware versie beta 5 geupgrade.
nu blijkt het dus , dat de dvd speler bij sommige films wel met de srt werkt.
en bij andere weer niet.
waar zou het aan kunnen liggen.
wat zou ik er aan kunnen doen (8>

• Westereen
@cableirchy: Je kan meteen naar firmare #5 gaan.

@Got-to-Know: Vast de sub verkeerd gebrand.

Beide dingen staan in de start-post, zie daar maar eens. Over hoe je de subs moet branden staat er uitgebreid in.

Verwijderd

cablerichy schreef op 17 september 2004 @ 21:44:
Omdat ik niet alle pagina's door wil spitten (is ook niet te doen) is iemand nog op problemen gestuit, bij het upgraden van die beta's en moet ik de beta's firmwares 1 voor 1 af gaan, of kan ik gelijk de nieuwste versie proberen, ik heb zelf de 6000 DVX
Euhm heb jij de 6000 DVX ??
Dan kun je niet de firmware van de 6600 gebruiken !!!
De 6000 heeft nl. een andere chipset dan de 6600
Niet doen dus !!!!!!

Als het een tikvoutje is en je hebt wel een 6600 dan kun je gewoon de laatste firmware proberen :)

Verwijderd

Even een vraagje, Is het mogenlijk om met de 6600 losse vob files te bekijken. dus als ik uit een dvd de hoofdfilm haal en deze als losse vobfiles op een iso brand, kan ik deze dan op de yamada kijken.

Verwijderd

Hoe krijg ik ondertiteling bij DivX / XviD (mpeg4)?
1. Heb minimaal firmware beta #1 in je Yamada

2. Brand je Divx / XviD film en de ondertiteling file op een cd / dvd

3. Stop de cd / dvd in je Yamada en de ondertiteling word automatisch
afgespeeld.
De ondertitel file moet beslist (met de huidige firmware) een .srt bestand zijn.
De bestandsnaam van de ondertitel file moet niet langer zijn dan 42 tekens.
De bestandsnaam van de ondertitel moet hetzelfde zijn als die van de film (wel
verschillende extensies .srt & .avi). Let op dit is CaSe SeNSiTiVe

Waarom zie ik geen ondertitels?
Waarschijnlijk zijn ze niet een correct formaat

Verkeerd gebrand?

Ik heb al deze instructie's opgevolgd.
maar bij sommige films krijg ik dus wel ondertiteling
en bij sommige niet.
snap er niks van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
Indien je een filenaam (zowel avi als srt) hebt met meer dan 1 punt (.) dan kan hij de avi wel afspelen, maar de srt file vindt 'm niet. Oplossing: enkel spaties gebruiken in de naam, geen tekens zoals - , . etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Elta 8883A en ik heb een vraagje over het AC-3 gebeuren.

Ik heb wat mooie Xivd films met AC-3 geluid. en die speelt hij ook af, maar ik mis het geluid.

Ik heb mijn audio analoog (met 6 tulpjes dus) aangesloten op een homecinema set die DTS, AC-3 ondersteunt. hij speelt normale 5.1 dvd's gewoon goed af en stereo ook, maar dts/AC-3 dus niet.

ik heb al geprobeerd om te downmixen en de digitale uitgang uitgezet, maar niets helpt.

Wat kan ik hier aan doen?

moet ik een coaxial kabel komen ? dan heb ik wel een kabel nodig die van coaxial naar 6 x tulp gaat want alleen dat kan op mijn homecinema set (die home ciema set beweert dat hij AC-3 en dts kan terug decoden naar 5.1 geluid).

Als iemand kan helpen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Westereen schreef op 18 september 2004 @ 12:47:
@cableirchy: Je kan meteen naar firmare #5 gaan.

.........
Hej bedankt _/-\o_ ! dvd naar de klote :( , nu kan ik weer een nieuwe kopen :'(
Ik probeer het wel retour te sturen naar de fabrikant, misschien heb ik toch nog geluk.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

cablerichy schreef op 20 september 2004 @ 15:19:
[...]

Ik probeer het wel retour te sturen naar de fabrikant, misschien heb ik toch nog geluk.. B)
Hoezo dat dan? Naar mijn weten kan je ook gewoon rechtstreeks naar de laatste firmware... heb je de stappen misschien verkeerd doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 12:56:
[...]

Euhm heb jij de 6000 DVX ??
Dan kun je niet de firmware van de 6600 gebruiken !!!
De 6000 heeft nl. een andere chipset dan de 6600
Niet doen dus !!!!!!

Als het een tikvoutje is en je hebt wel een 6600 dan kun je gewoon de laatste firmware proberen :)
cablerichy schreef op 20 september 2004 @ 15:19:
[...]

Dat meen je niet :o

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:36:
ik heb een Elta 8883A en ik heb een vraagje over het AC-3 gebeuren.

Ik heb wat mooie Xivd films met AC-3 geluid. en die speelt hij ook af, maar ik mis het geluid.

Ik heb mijn audio analoog (met 6 tulpjes dus) aangesloten op een homecinema set die DTS, AC-3 ondersteunt. hij speelt normale 5.1 dvd's gewoon goed af en stereo ook, maar dts/AC-3 dus niet.

ik heb al geprobeerd om te downmixen en de digitale uitgang uitgezet, maar niets helpt.

Wat kan ik hier aan doen?

moet ik een coaxial kabel komen ? dan heb ik wel een kabel nodig die van coaxial naar 6 x tulp gaat want alleen dat kan op mijn homecinema set (die home ciema set beweert dat hij AC-3 en dts kan terug decoden naar 5.1 geluid).

Als iemand kan helpen graag.
Beetje vaag, als je home-cinema set DTS ondersteund waarom koop je dan niet meteen een een coaxial kabel? kost volgens mij nog minder dan die 6 x tulp bij elkaar. Probeer gewoon eens een coaxial kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

good point, MAAR dat is he hem nou juist mijn home cinema set heeft GEEN coaxiaal aansluiting. het enige dat ik heb is 1 x stereotulp en 1 x 5.1 ingang (center,subwoofer,rechtervoor en achter en links voor en achter)

in mijn handleiding staat dat hij DTS en AC-3 ondersteunt (staat zelfs op de doos). De handleiding zegt echter dat inkomend AC-3 geluid wordt gedecode tot 5.1 geluid. daar maak ik uit op dat het DTS compatible is, maar hem terug decode tot dolby digital 5.1. Nu wil ik graag weten hoe ik dan een DTS signaal verstuur van mijn dvd speler over die 5.1 ingang (6 tulpen) van mijn home cinema set.

met een stekker/adapter van coaxiaal naar 6 x analoog tulp? of kan ik niet gewoon de DTS in mijn DVD speler Downmixen tot 5.1 of stereo voor mijn part (beter dan geen geluid) Downmixen werkt echter niet ofzo want wat ik ook doe op de dvd speler ik krijg geen geluid uit een Xivd met AC-3/DTS geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

De Yamada 6600 verstuurt alleen DTS signaal via de digitale uitgang.. hij zet het niet om naar een analoog signaal. Dit zal je versterker moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan blijft mijn vvraag. hoe stuur ik een digitaal signaal naar 6 RCA aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

uhm niet denk ik. Je zal op 1 of andere manier het signaal moeten omzetten naar een analoog signaal. Www.conrad.com heeft misschien wel een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Laatst online: 25-10-2022
Als je een losse speakerset hebt die dts/dd(ac3) kan decoderen moet die een digitale ingang hebben. Dit kan coaxiaal zijn of optisch. Als de speakerset alleen 6 losse rca aansluitingen heeft kan die geen dts/dd decoderen. Je kunt dan de speakers alleen analoog aansluiten, dus van de 6 rca van de yamada naar de 6 van je speakers. Je moet dan op je yamada downmix uit hebben staan om over alle speakers het dolby digital geluid te krijgen. De yamada kan geen dts decoderen en dus alleen maar digitaal doorgeven aan een versterker/speakers die dit zelf dan moeten kunnen decoderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Klinkt allemaal zeer positief. Heb zelf een Yamada-5220 en een Cyberhome-505, waarbij ik de laatste duidelijk een veel beter beeld vind geven. Helaas zie ik ook geen updates voor de 5220. Heb benieuwd of deze 6600 beter beeld geeft.
Deze speler zou DIVX afspelen. Nu heb ik een aantal gedownloade filmpjes met als extensie videofragment en audio- en videlobestand voor windows media. Kan iemand mij vertellen of de Yamada deze ook afspeelt?
Bij voorbaat dank en mijn complimenten voor alle info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij redelijk veel nieuwe xvids is het beeld schokkerig.
weet iemand er een oplossing voor of wordt het nog niet goed ondersteund door de firmware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 19:09:
Bij redelijk veel nieuwe xvids is het beeld schokkerig.
weet iemand er een oplossing voor of wordt het nog niet goed ondersteund door de firmware ?
Wilde ik nou net posten :P

Heb er ook veel last van aangezien ik vrij nieuwe xvid films heb.. neem aan dat het door de nieuwe versie komt van xvid en misschien wordt geupdate in nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

makje schreef op 20 september 2004 @ 16:11:
[...]

[...]

[...]

Dat meen je niet :o
yep, maar ik wacht nog op een e-mailtje van Yamada....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Shockers schreef op 21 september 2004 @ 19:14:
[...]

Wilde ik nou net posten :P

Heb er ook veel last van aangezien ik vrij nieuwe xvid films heb.. neem aan dat het door de nieuwe versie komt van xvid en misschien wordt geupdate in nieuwe firmware?
dat probleem had ik ook... en komt door de nieuwe XviD versie, bij Anime en andere tekenfilms merk je het niet zo :) maar bij films wel.. het gaat als het ware met 15fps ofzo... de enige oplossing die ik heb gevonden voor nu, met behoud van kwaliteit :) is hercoderen naar 3ivx 4.5.1 codec en dan werkt die perfect :)... zelfs icm AC3 5.1 en subs :) :D... en hij reencode ook nog erg snel :) ongeveer 50-80fps met PC2 uit sig :)... veel sneller dan Xvid met zn 20-40 fps... met Virtualdub 1.5.10... en K-Lite Mega Codec Pack 1.11...

Gallery V&A

Verwijderd

Gebruikt er iemand datatrack dvd+r 's met deze speler? Kan hij ze perfect inlezen? ik ben nl van plan om me een aantal spindles te kopen... thx

Verwijderd

vandaag heb ik em gekregen ;) dinsdag besteld :D
ziet er goed uit :P vanaaf maar ff prutten ;)

• Shockers
BiG-GuY schreef op 21 september 2004 @ 20:51:
[...]

dat probleem had ik ook... en komt door de nieuwe XviD versie, bij Anime en andere tekenfilms merk je het niet zo :) maar bij films wel.. het gaat als het ware met 15fps ofzo... de enige oplossing die ik heb gevonden voor nu, met behoud van kwaliteit :) is hercoderen naar 3ivx 4.5.1 codec en dan werkt die perfect :)... zelfs icm AC3 5.1 en subs :) :D... en hij reencode ook nog erg snel :) ongeveer 50-80fps met PC2 uit sig :)... veel sneller dan Xvid met zn 20-40 fps... met Virtualdub 1.5.10... en K-Lite Mega Codec Pack 1.11...
mja maar heb dat ding niet gekocht om me films te gaan recoden..
kom maar op met die nieuwe firmware :)

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:17
schijnt iets te maken te hebben met een packed bitstream bij Xvid. Op my-yamada.co.uk staat wel een tooltje waarmee je dat kunt verwijderen, daarna zou het weer vloeiend moeten lopen.

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik vroeg me af of ik de juiste firmware heb om divx/xvid met srt titels te kunnen bekijken. Het lukt me namelijk niet om divx/xvid met ondertiteling te bekijken. De volgende mededeling wordt er getoond als ik code 1369 op de dvdspeler bekijk.

versie 05.00.02.03
sub-versie ob.00.00.02

Ik wacht af.....

• Westereen
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 15:28:
Hallo mensen,

Ik vroeg me af of ik de juiste firmware heb om divx/xvid met srt titels te kunnen bekijken. Het lukt me namelijk niet om divx/xvid met ondertiteling te bekijken. De volgende mededeling wordt er getoond als ik code 1369 op de dvdspeler bekijk.

versie 05.00.02.03
sub-versie ob.00.00.02

Ik wacht af.....
Waarom doe je gewoon geen upgrade naar fw #5 weet je zeker dat het werkt & zijn de bugs eruit.

Verwijderd

Henk Schuifkaas schreef op 22 september 2004 @ 15:15:
schijnt iets te maken te hebben met een packed bitstream bij Xvid. Op my-yamada.co.uk staat wel een tooltje waarmee je dat kunt verwijderen, daarna zou het weer vloeiend moeten lopen.
Ik heb Windows XP daar werkt het niet mee of wel? Ik had het namelijk al geprobeerd.

• Shockers
wat is de naam van het proggie dan?

Verwijderd

hi vraagje ;) zal wel dom zijn
maar heb de DVX6600 net binnen firm ware is de standaard
moet ik nu eerst Beta 1 tot en met 4.5 er op zetten of kan ik direct
de beta 5 er op doen ?

• BiG-GuY

BiG-GuY

ik ben van 1 naar 4, naar 4,5 naar 5 gegaan... dus ik denk dat je alleen 5 nodig hebt :)... maar kan dat niet met 100% cker heid zeggen... lijkt me wel logisch...

Gallery V&A

• Westereen
Je kan direct naar firmware #5 weet ik 100% ceker :P

Verwijderd

thnx ppl ;)

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

• Shockers
vergeet die OGG support dus maar ...

Verwijderd

Bedankt Westereen,

Ik had trouwens vereten te melden dat ik de 6600 net gekocht heb en dit de orginele firmware is. Is het dan zowieso niet mogelijk om srt ondertitels te bekijken?

Versie 05.00.02.03
sub versie ob.00.00.02

Laat het me weten......

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Mijn vader kwam aanzetten met een medion 7457 die klaarblijkelijk op dezelfde chip is gebasseerd als de yamada 6600. Nu kan de yamada wel .srt (de medion niet) maar waar ik nog meer bang voor ben is het probleem van de ondertiteling : dat is dus grijze achtergrond met witte of gele letters erop ? Dus dat heeft de medion ook ?

m.a.w. kan iemand misschien een foto posten van hoe dat eruit ziet met die ondertiteling ? En ik meende me te herrineren dat er een firmware update was ergens die dit veranderde. Klopt dat ?

Anders vertel ik 'm dat ie 'm moet terugbrengen naar de aldi een de yamada moet kopen.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• RAMeijer
  • Laatst online: 22-09 20:24
fsck...

1 van de redenen dat ik de 6600 gekocht heb is de Ogg-Vorbis ondersteuning.
Ik heb namelijk al mijn originele CD's omgezet naar .ogg files op DVD+R. :(

Maar op http://www.umax.co.uk/Web...ent/DVX-6600/DVX-6600.htm staat dat de 6600 ook .ogg ondersteunt?! :?

Vaag hoor...

Ik hoop dat er ooit nog een .ogg firmware-update komt voor de 6600... :'(

• bartvries
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 17:15
even een algemeen vraagje,
Ik heb tot dusver de speler alleen te koop zien staan bij Pixmania. Een of ander frans bedrijf waar je in geval van problemen de speler op eigen kosten weer heen moet sturen.
Niet echt klantvriendelijk...

Zijn er ook nederlandse leveranciers waar deze speler voor een mooie prijs gekocht kan worden?

• renzo4000
  • Laatst online: 24-09 11:21
mycom bijvoorbeeld

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Westereen
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 09:44:
Bedankt Westereen,

Ik had trouwens vereten te melden dat ik de 6600 net gekocht heb en dit de orginele firmware is. Is het dan zowieso niet mogelijk om srt ondertitels te bekijken?

Versie 05.00.02.03
sub versie ob.00.00.02

Laat het me weten......
Het schijnt dat bij sommige Yamada's er al een nieuwe firmware opstaat. Maar misschien heeft jouw speler wel 10maand in een magazijn gestaan ofzo & dan is het niet mogelijk. Nieuwe firmware erop kan geen kwaad & lost ook nog wat bugjes op :)

• Westereen
Spam schreef op 23 september 2004 @ 10:07:
Mijn vader kwam aanzetten met een medion 7457 die klaarblijkelijk op dezelfde chip is gebasseerd als de yamada 6600. Nu kan de yamada wel .srt (de medion niet) maar waar ik nog meer bang voor ben is het probleem van de ondertiteling : dat is dus grijze achtergrond met witte of gele letters erop ? Dus dat heeft de medion ook ?

m.a.w. kan iemand misschien een foto posten van hoe dat eruit ziet met die ondertiteling ? En ik meende me te herrineren dat er een firmware update was ergens die dit veranderde. Klopt dat ?

Anders vertel ik 'm dat ie 'm moet terugbrengen naar de aldi een de yamada moet kopen.
De medion heeft geen ondersteuning voor .srt, medion maakt geen firmware met ondertitel support. Bij originele dvd's heb je gewoon normale subs, bij xvid/divx films heb je subs met een grijze balk eromheen. Ik vind dit totaal niet storend, kijk maar eens op National Geographic gebruiken ze deze techniek ook vaak nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Is er ergens online een foto te vinden waar je dat kunt zien van die grijze ondertiteling ? Dan kan ik het aan hem laten zien en kan ie zeggen of hij het storend vind. Lijkt mij namelijk erg storend maar ik ben een beetje verwend met mijn DP500 ;)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.