Yamada DVX-6600 deel II

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.590 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt wel wat op de belg als die aan het ondertitelen is , maar dan is het wat minder zwart, vond het persoonlijk nie storend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:44
Spam schreef op 24 september 2004 @ 09:50:
Is er ergens online een foto te vinden waar je dat kunt zien van die grijze ondertiteling ? Dan kan ik het aan hem laten zien en kan ie zeggen of hij het storend vind. Lijkt mij namelijk erg storend maar ik ben een beetje verwend met mijn DP500 ;)
Ja die zijn er, ik heb ze nog niet online gezet, nu dus maar. Dit is dus ondertiteling bij divx/xvid bij dvd's is het gewoon "normaal" zoals bij elke speler.
Afbeeldingslocatie: http://www.yamada6600.cjb.net/capture3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yamada6600.cjb.net/capture5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup zo zag ik het ook
het stoorde mij iig nie ;)

ps. kan je em ook nog verplaatsen ? of zit het standaard op die hoogte?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Standaard zo ingesteld, je kan de firmware aanpassen dan kan ie lager. Het lijkt wat hoog maar dat valt best mee op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cumme
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-12-2023
Henk Schuifkaas schreef op 22 september 2004 @ 15:15:
schijnt iets te maken te hebben met een packed bitstream bij Xvid. Op my-yamada.co.uk staat wel een tooltje waarmee je dat kunt verwijderen, daarna zou het weer vloeiend moeten lopen.
Hoe noemt dat tooltje ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Westereen schreef op 24 september 2004 @ 13:10:
Standaard zo ingesteld, je kan de firmware aanpassen dan kan ie lager. Het lijkt wat hoog maar dat valt best mee op de tv.
hmz nah ik laat het maar zo ;)
ik ga maar nie zelf in firmware kloten ;)

• Westereen
cumme schreef op 24 september 2004 @ 20:02:
[...]

Hoe noemt dat tooltje ?????
Tooltje kan je hier vinden. Het tooltje heet Mpeg4 Modifier. Je moet wel Microsoft .NET Framework versie 1.1 hebben geinstalleerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Westereen op 25-09-2004 09:50 ]

• jmk
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Mpeg4 Modifier werkt bij mij prima! :) In 5 minuten had hij de AVI bewerkt., en de file van zeg 700 MB werd een paar kilobytes kleiner, dus past dan nog steeds op 1 CD.

Bedankt! _/-\o_

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

Damn speler bleef hangen
Opengemaakt en de aandrijving die de cd moet doen laten draaien haperde
Een slinger gegeven en nu doet ie t weer.

Hoop dat het komt doordat ik m bijna nooit gebruik
Heb m nu een maand of drie en maar een uur of drie gebruikt!

Tja was in de veronderstelling dat hij ogg ging ondersteunen

Nu ik m toch open heb ga ik maar eens uitzoeken of de processor over te klokken is maybe als dat ding op 110% loopt alles minder schokt ll-]_

Verwijderd

ik lees dat dit opgelost is bij de niewe firmware

"De conflicten dat overige apparatuur op de Yamada afstandsbediening reageert is opgelost"

mijn vraag is, ik heb een vsx 510 pioneer versterker, klopt het dat die nu niet meer de yamado terug naar de het root menu stuurt als ik het volume wijzig op mijn pioneer afstands bediening?

en stoort de yamado ook andersom mijn pioneer?
zoja dan kan dat niet opgelost worden door de player the flashen neem ik aan omdat die geen invloed heeft op de afstadsbediening maar dat is wat de oplossing suggereert

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 16:12 ]

• Westereen
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 15:26:
ik lees dat dit opgelost is bij de niewe firmware

"De conflicten dat overige apparatuur op de Yamada afstandsbediening reageert is opgelost"

mijn vraag is, ik heb een vsx 510 pioneer versterker, klopt het dat die nu niet meer de yamado terug naar de het root menu stuurt als ik het volume wijzig op mijn pioneer afstands bediening?

en stoort de yamado ook andersom mijn pioneer?
Er zijn nog enkele apparaten die dan ook "reageren" das geloof ik Siemens (geloof ik gelezen op my-yamada.co.uk). Gewoon de nieuwste firmware erin en dan weet je het. Succes!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 21:55

dbzfan

Nee.

Hoe duur is hij eigenlijk? Zie het niet in de startpost staan, of ik kijk er overheen :)

Verwijderd

dbzfan schreef op 25 september 2004 @ 23:25:
Hoe duur is hij eigenlijk? Zie het niet in de startpost staan, of ik kijk er overheen :)
ooit van de pricewatch gehoord ?

zie m voor €69,- staan + €9,- verzendkosten bij pixmania.com

http://www.tweakers.net/pricewatch/78754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
dbzfan schreef op 25 september 2004 @ 23:25:
Er staat een linkje naar de pricewatch als het goed is in... Tegenwoordig rond de €80, incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Westereen schreef op 24 september 2004 @ 13:10:
Hoe doe je dat dan, die firmware aanpassen? Dat transparantje grijze balkje stoort me niet, maar het feit dat de subs bijna in het midden van het scherm verschijnen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 12:18:
[...]

Hoe doe je dat dan, die firmware aanpassen? Dat transparantje grijze balkje stoort me niet, maar het feit dat de subs bijna in het midden van het scherm verschijnen wel.
Weet niet precies. Op my-yamada.co.uk is er wel informatie te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet het aanpassen van de firmware maar.
alleen "echte" software mensen kunnen zich daar misschien aan wagen
& dan alleen nog als ze veel ervaring hebben met deze chipset & de beschikking over de zg. "source" & de nodige tools.
De enige hoop is een verzoek richten aan yamada en afwachten of zij er iets aan willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonaya
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11-2023
Hallo allemaal! Hier een newbie:

Misschien is deze vraag al eens eerder gesteld maar kan hem zo gauw niet vinden:

Kan je met de 6600 nou direct films vanaf je pc op tv kijken of moet je de film toch eerst branden op CD? De één zegt nl. van wel, de ander van niet.

Twijfel nl. nog tussen een 6600 en de KISS DP-1500. Maar wil wel direct op m'n tv kunnen kijken zonder eerst te moeten branden.

Sonaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Sonaya schreef op 27 september 2004 @ 22:17:
Hallo allemaal! Hier een newbie:

Misschien is deze vraag al eens eerder gesteld maar kan hem zo gauw niet vinden:

Kan je met de 6600 nou direct films vanaf je pc op tv kijken of moet je de film toch eerst branden op CD? De één zegt nl. van wel, de ander van niet.

Twijfel nl. nog tussen een 6600 en de KISS DP-1500. Maar wil wel direct op m'n tv kunnen kijken zonder eerst te moeten branden.

Sonaya
Bij de Yamada moet je hem eerst op een cd/dvd branden. Ik denk dat je eens beter kan gaan kijken bij het KISS topic, sommige KISS spelers hebben een lan aansluiting zo kan je de films dus direct op je tv zien zoals jij wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonaya
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11-2023
he bah....dan heeft iemand me dus verkeerd ingelicht door te zeggen dat je met de Yamada zonder te branden op je tv kunt kijken.
Nou ja, dan wordt het dus toch een KISS...(en een lege portemonnee).... |:(
Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe de de versie van xvid kan checken waarmee een film gecodeerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Westereen schreef op 25 september 2004 @ 16:13:
[...]

Er zijn nog enkele apparaten die dan ook "reageren" das geloof ik Siemens (geloof ik gelezen op my-yamada.co.uk). Gewoon de nieuwste firmware erin en dan weet je het. Succes!
bedankt Westereen, ik heb em nu gekocht en alles werkt prima, geen storingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 09:04:
weet iemand hoe de de versie van xvid kan checken waarmee een film gecodeerd is?
gspot geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtual dub.. daar kan je een hoop info uit een avi lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vieze
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2021
Hmm, daar staat DivX/Xvid niet meer bij! Houd dat ook in dattie dat dan niet meer afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Nu online
er staat toch MPEG4..

• cumme
Westereen schreef op 25 september 2004 @ 09:48:
[...]

Tooltje kan je hier vinden. Het tooltje heet Mpeg4 Modifier. Je moet wel Microsoft .NET Framework versie 1.1 hebben geinstalleerd.
thanx!

Verwijderd

hoe duur is zon ding ongeveer?

Verwijderd

79.99 bij de eens
bij de andere 65.00
en weer een ander 99.00
dus reken op 70 tot 80 euro

• Shockers
  • Nu online
Westereen schreef op 25 september 2004 @ 09:48:
[...]

wat moet je precies doen dan met het prog..openen en opnieuw opslaan?

• jmk

jmk

wat moet je precies doen dan met het prog..openen en opnieuw opslaan?
Je moet gewoon Mpeg4 Modifier starten, de avi openen.
Zie je een kruisje staan bij "packed bitstream" moet je die uitvinken. (je krijgt dan een waarschuwing, gewoon ok/yes)
Staat er geen vinkje, dan heeft het gebruik van Mpeg4 Modifier volgens mij geen nut.

Vervolgens opslaan(ik doe altijd een nieuw bestand, je weet maar nooit)

In 5 minuten ben je wel klaar bij een avi van 700 mb

• Shockers
  • Nu online
thx man :7

Verwijderd

Jammer jammer van de grijze balk achter je ondertitel. Revoy heeft dit absoluut niet, zelfs de positie van de ondertiteling is aan te passen. Ik was bijna verkocht om een 6600 te kopen maar revoy gezien en die zijn toch wel een stuk beter.

Milcoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar daar betaal je ook een stuk meer voor (en volgens mij decoden die softwarematig dus beeld is theoretisch iets minder, maar dat zie je toch niet op de meeste tv's...)

eigenlijk geen realistische vergelijking, a-merk met meer mogelijkheden tegen b-merk van 1/3 van de prijs ongeveer...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:26:
...Ik was bijna verkocht om een 6600 te kopen maar revoy gezien en die zijn toch wel een stuk beter.

Milcoi
is revoy niet vergelijkbaar met K|I|S|S speler?
staat er trouwens niet in pricewatch

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Revoy (is momenteel failliet, dus is moelijk nog te vinden) is n KiSS clone, alleen dan wat minder krachtig, dus hij hapert sneller... en volges mij softwarematige decompressie ja... daarom zal het beeld van n Yamada DVX-6600 (of DVX-6000) stuk scherper zijn dan bij de KiSS/Revoy...

[ Voor 11% gewijzigd door BiG-GuY op 02-10-2004 09:38 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al enkele berichten gelezen over bepaalde divx versies die happeren/stotteren en dat die divx versies dan Quarter Pixel of GMC hebben. Maar een paar films die ik probeer, zonder QP of GMC happeren ook. De speler speelt ze wel gewoon af, je kan ook gewoon zoeken, stoppen, weer op play etc. Maar er zit een soort happering in tijdens het afspelen, dit is nogal storend.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, zou dit verholpen worden met een nieuwe firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 17:09:
Ik heb hier al enkele berichten gelezen over bepaalde divx versies die happeren/stotteren en dat die divx versies dan Quarter Pixel of GMC hebben. Maar een paar films die ik probeer, zonder QP of GMC happeren ook. De speler speelt ze wel gewoon af, je kan ook gewoon zoeken, stoppen, weer op play etc. Maar er zit een soort happering in tijdens het afspelen, dit is nogal storend.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, zou dit verholpen worden met een nieuwe firmware update?
Heeft denk ik te maken met packed bitstream, om dat te verwijderen heb je dit nodig (.net framework nodig). De avi is klaar in 5min zonder kwaliteits verlies, dus de film word niet opnieuw gecompressed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRING
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01-2016
Even een vraagje over de yamada dvx-6600: zit er wel een volume knop op de afstandsbediening?

misschien een rare vraag maar ik had 22 september de medion divx player gekocht bij de aldi en daar zat geen volume control op :S en aangezien op mijn 5.1 surround set ook geen afstandbediening zit moet ik volumecontrol op mijn dvd speler zelf hebben.. dus die medion dvd player heb ik terug gebracht..

dan nog even een vraag:

mijn surround set heeft 2x (stereo..) 3 tulpaansluitingen nodig (6 in totaal dus ;)):

voor center + subwoofer (1+2), rear boxen (3+4) en frond boxen (5+6).

Zitten deze aansluitingen op de Yamada dvx-6600?

alvast thnx!

thuis, DAAR waar mijn pc staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Er zit volumecontrole op de AB.. let op! Dit werkt alleen voor analoog signaal (en ik denk ook voor alles wat uit de analoge uitgang gaat, ik gebruik zelf coaxiaal nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ja de analoge 5.1 output valt te regelen met de AB :D...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRING
dan nog even een vraag:

mijn surround set heeft 2x (stereo..) 3 tulpaansluitingen nodig (6 in totaal dus ):

voor center + subwoofer (1+2), rear boxen (3+4) en frond boxen (5+6).

Zitten deze aansluitingen op de Yamada dvx-6600?

alvast thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

In de startpost staan foto's van de achterkant... daar moet je het wel mee kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRING
ok, thnx! kheb de handleiding ff doorgespit en ziet er allemaal goed uit! Ook meteen besteld.. hopen dat de verwachtingen niet te hoog zijn maar dat zal wel meevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cumme
Blijkbaar is MPEG-4 modifier niet het tooltje dat het haperen oplost. Ik heb hier 2 verschillende films liggen allebei 2 cd's, DIVX3 Low-motion met AC3 geluid. De één hapert, de andere niet. MPEG-4 modifier kan de films niet openen, hij zegt "This is not a valid MPEG-4 video". Dan heb ik nog een film liggen : 2 cd's, met XVID en AC3 geluid die ook niet hapert. Hier zegt MPEG4-modifier "Invalid VOL". Andere 1 cd films spelen normaal af zonder haperen.

De enige oplossing die tot nu toe werkt is de film hercoderen met VirtualDubMod maar dan is het geluid niet syncroon.

Iemand de oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zou graag deze dvd-speler willen aanschaffen, ik heb nog wel 4 vragen.
Het zou kunnen dat er al een antwoord op is gegeven, maar ik heb er niet zó veel verstand van ...
- Kan ik 5.1/gewone speakers direct aansluiten?
- Als ik mp3's afspeel, kan ik dan (zonder TV) kiezen tussen de numers,mappen en ze laten afspelen via de boxen aangesloten op dvd ?
- Zonder firmware update zijn er dan ondertitels bij xvid/divx?
- waar kan ik deze dvd-speler kopen ? (wil hem niet zo graag bestellen via internet)
Ik heb een hele boel xvid/divx films staan. Daarom wil ik deze dvd-speler aanschaffen. De prijs is niet al te hoog, en als hij goed kan omgaan met xvid/divx + ondertitels, zou ik hem zeker willen aanschaffen.
Denken jullie dat deze dvd-speler de moeite is om aan te schaffen? En wat zijn de antwoorden op mijn 4vragen ?

Alvast hartelijk bedankt!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Te koop bij Mycom.nl
- ondertitel met grijze achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is MPEG-4 modifier niet het tooltje dat het haperen oplost. Ik heb hier 2 verschillende films liggen allebei 2 cd's, DIVX3 Low-motion met AC3 geluid. De één hapert, de andere niet. MPEG-4 modifier kan de films niet openen, hij zegt "This is not a valid MPEG-4 video".
DivX 3 is geen echte MPEG4. Veel players hebben moeite met afspelen van DivX 3 met een hoge bitrate (zeg een film op 2 CD's). Films met een lage bitrate (1 CD) gaan doorgaans wel. DivX 5 en XviD zijn wel goede MPEG4 en worden ook bij hoge bitrate goed afgespeeld.

Wat DivX 3 betreft is dus of opnieuw codereren of een nieuwere (XviD) versie vinden de oplossing.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik weer.

Ik heb zowat het hele forum doorgelezen. het blijkt dus dat bij sommige mensen de speler echt zeer vloeiend gaat en bij sommige niet.

ik ga hem denk ik bij mycom kopen voor 99€.

Aangezien ik het veel zal gebruiken voor mp3's, divx en vooral xvid, ga ik vragen om een simpel antwoord op deze vraag :

Speelt het VLOEIEND xvid/divx/mp3 af, zijn er zonder de firmware update ook ondertitels ???

dankje, ook nog bedankt voor het snelle antwoord, !!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

In mijn geval wel nieldeckx :)
Een heel enkele keer (2 keer pas) heb ik inderdaad een licht stotterende film gehad

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik hoef er geen firmware op te zetten om ondertitels te krijgen?

(wat een snelle antwoorden, ik sta echt versteld _/-\o_ )

Oja, moet er nou een versterker bij of niet, en wat kost die versterker dan ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 13:34:
Hallo,

Ik zou graag deze dvd-speler willen aanschaffen, ik heb nog wel 4 vragen.
Het zou kunnen dat er al een antwoord op is gegeven, maar ik heb er niet zó veel verstand van ...
- Kan ik 5.1/gewone speakers direct aansluiten?
- Als ik mp3's afspeel, kan ik dan (zonder TV) kiezen tussen de numers,mappen en ze laten afspelen via de boxen aangesloten op dvd ?

Ik heb een hele boel xvid/divx films staan. Daarom wil ik deze dvd-speler aanschaffen. De prijs is niet al te hoog, en als hij goed kan omgaan met xvid/divx + ondertitels, zou ik hem zeker willen aanschaffen.
Denken jullie dat deze dvd-speler de moeite is om aan te schaffen? En wat zijn de antwoorden op mijn 4vragen ?

Alvast hartelijk bedankt!
- Zonder firmware update zijn er dan ondertitels bij xvid/divx? (nee minimaal beta1 )
Yamada DVX-6600 deel II

- waar kan ik deze dvd-speler kopen ? (wil hem niet zo graag bestellen via internet) | pricewatch: Yamada DVX-6600

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag zo'n speler willen, maar het is dus onmogelijk om divx/xvid + ondertitels (na upgrade) af te spelen zonder problemen. bv dat de gewone dvd het niet meer doet enzo.... Ik heb dan ook gezocht naar de encore 2600 die lijkt ook wel goed te zijn.

Toch zou ik de yamada willen hebben, maar al die problemen dat mense hebben, dit wil ik niet dus het blijft een gok. en ik weet niet of ik die ga wagen. de mensen die deze dvd-speler hebben, is het nou eigenlijk de moeite of niet.
het is ook wel zo dat ie maar 99€ kost, en dat is weinig de tijd van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 15:58:
Ik zou graag zo'n speler willen, maar het is dus onmogelijk om divx/xvid + ondertitels (na upgrade) af te spelen zonder problemen. bv dat de gewone dvd het niet meer doet enzo.... Ik heb dan ook gezocht naar de encore 2600 die lijkt ook wel goed te zijn.

Toch zou ik de yamada willen hebben, maar al die problemen dat mense hebben, dit wil ik niet dus het blijft een gok. en ik weet niet of ik die ga wagen. de mensen die deze dvd-speler hebben, is het nou eigenlijk de moeite of niet.
het is ook wel zo dat ie maar 99€ kost, en dat is weinig de tijd van nu.
heb emn zelf
voor update deed dvd het met subs gewoon :)
na update beta 5 deed dvd met subs het gewoon
en kon ik divx + srt gewoon bekijken
dus werkt 100% heb nog geen rare dingen mee gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet zo gerust in het upgraden, dus ik dacht eraan om het een jaar later te doen ofzo.
Dus dan laat ik de speler origineel, kan ik dan al divx(3,4,5) + ondertitels of gaat dat ook niet ? De divx en xvid kan de speler afspelen zonder te upgraden, en zonder te upgraden krijg ik dan wel ondertitels bij mijn divx ??? Als ik de divx en srt dezelfde naam geef, geeft hij dan ondertitels bij divx of moet dan upgraden?? en ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag dat ik er een versterker moet tussenplaatsen of niet ?

alvast erg bedankt !!! ;) prima speler

( is er mss iemand die een foto kan maken van de hele achterkant van zijn yamada 6600, ik kan er namelijk geen vinden !)

Iedereen bedankt die op men post gereageerd heeft, iemand had al een (half-)antwoord op men vraag gegeven, sorry dat ik ze nu terug stel :) :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 18:02:
ik ben niet zo gerust in het upgraden, dus ik dacht eraan om het een jaar later te doen ofzo.
Dus dan laat ik de speler origineel, kan ik dan al divx(3,4,5) + ondertitels of gaat dat ook niet ? De divx en xvid kan de speler afspelen zonder te upgraden, en zonder te upgraden krijg ik dan wel ondertitels bij mijn divx ??? Als ik de divx en srt dezelfde naam geef, geeft hij dan ondertitels bij divx of moet dan upgraden?? en ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag dat ik er een versterker moet tussenplaatsen of niet ?

alvast erg bedankt !!! ;) prima speler

( is er mss iemand die een foto kan maken van de hele achterkant van zijn yamada 6600, ik kan er namelijk geen vinden !)

Iedereen bedankt die op men post gereageerd heeft, iemand had al een (half-)antwoord op men vraag gegeven, sorry dat ik ze nu terug stel :) :)
voor divx en srt moet je echt upgraden B)
en ik d8 xvid wel kan zonder upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cumme
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:18:
[...]

DivX 3 is geen echte MPEG4. Veel players hebben moeite met afspelen van DivX 3 met een hoge bitrate (zeg een film op 2 CD's). Films met een lage bitrate (1 CD) gaan doorgaans wel. DivX 5 en XviD zijn wel goede MPEG4 en worden ook bij hoge bitrate goed afgespeeld.

Wat DivX 3 betreft is dus of opnieuw codereren of een nieuwere (XviD) versie vinden de oplossing.
Ik heb nog een 2 cd film in DIVX 3 waarmee geen problemen zijn. Opnieuw coderen met virtuadubmod geeft een slechte geluidssyncronisatie. Wie weet er hoe dit probleem aan te pakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben naar de officiele site gegaan van yamada, om daar de firmware te downloaden, weet iemand waar ik precies kan zien wat er veranderd is aan die firmware. firmware v4 (denk ik). Het is nodig om dit te doen voor de ondertitels bij divx en xvid. maar wat veranderd er nou precies ? en kan ik het terugzetten door de firmware 1 te downloaden? of is de firmware 1 ook al een upgrade ??

en moet er nou een versterker tussen ?

thx

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals je wel kunt lezen speelt deze speler niet altijd alles perfect af.
maar over het algemeen is de kwaliteit zeker niet slecht te noemen.
(99 euri is dan ook niet teveel geld)
een update is zo gedaan & zeker aan te raden !!
(file downloadn op cd zetten & in de speler doen
voor de rest doet hij het allemaal zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die 5.1 boxen kunnen er meteen aan (zonder versterker) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, er moet een versterker tussen, die zit niet ingebouwd, net zomin als in iedere andere dvd speler.
(zeker een sub trekt heel wat vermogen !)
Of je moet een 5.1 setje boxen hebben met ingebouwde versterker.
je hebt wel de keuze om het analoog aan te sluiten of digitaal.
(veel kabel/ weinig kabel) (maar dat hangt van je versterker af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zien de ontertitels eruit bij de 4de upgrade ?
en weet iemand een leuk 5.1 setje met versterker, voor een redelijke prijs?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cumme schreef op 06 oktober 2004 @ 19:20:
[...]

Ik heb nog een 2 cd film in DIVX 3 waarmee geen problemen zijn. Opnieuw coderen met virtuadubmod geeft een slechte geluidssyncronisatie. Wie weet er hoe dit probleem aan te pakken ?
eerst audio van origineel los opslaan (als ac3 of mp3, net wat je avi bevat), en dan encoden met de ac3 of mp3 als bron voor de audio, niet de audio uit de avi.

ik zou zelf de audio opslaan met nandub omdat dat programma (ook een mod van virtualdub) niet zeurt over synchronisatieproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel lichtgrijs balkje met witte tekst
die grijze balk is zeker niet storend
(staan foto's van op dit forum, ff terugbladeren dus)
wel is het raadzaam om een .srt checker los te laten op de .srt files om eventuele fouten eruit te halen cq aan te passen
url's staan ook (ergens) in dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx ,
weet je mss ook een leuk 5.1 setje met ingebouwde versterker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

yep, maar misschien niet in de prijsklasse die je zoekt
heb zelf een denon 3805 + infinity boxen (overture 2 + reference)
hele grote subwoofer en een extra aanluiting van het NUON >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat je gewoon ff op het web (cq hier op tweakers)
om te zien wat je wilt & in welke prijsklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik denk niet dat dat in de prijsklasse valt,
toch bedankt voor alle info, nu nog ff zoeke nar prentje van ondertitels, en een programpje voor .srt te controleren
& ... een setje naar mijn prijsklasse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw
bij de bovengenoemde combinatie hoort ook een vrijstaand huis, liefst ver van de bewoonde wereld.
maakt het allemaal wat prijzig LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het huis is al in orde ;) nu nog ff kijken of ik de dvd-speler nu echt wil

wil nog de ondertitels zien, hoe ze eruit zien
wil nog weten wat een goed 5.1 setje kost
wil nog weten of het upgraden van de firmware goed is, leesde eerder in dit forum dat mensen na upgrade problemen hadden...

oja, ik heb zo'n 200 divx/xvid op cd de titels van srt en avi zijn hetzelfde
ik hoop dat de te lange titels geen probleem zijn

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze MOETEN dus echt identiek zijn !!!!!

Hidalgo.avi en hidalgo.srt zijn dat dus niet !!
& probeer bijzondere leestekens te vermijden.
probeer maar eens uit met een rw schijf
(die kan je tenminste weer wissen)
op een DVD passen dus meestal 5-6 films

& zoals eerder gezegd: 100% perfect is het apparaat niet.
maar er is (nu door de updates) redelijk goed mee te leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Bij pixmania is ie voor 82 euri (incl verzendkosten)....

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 21:45:
het huis is al in orde ;) nu nog ff kijken of ik de dvd-speler nu echt wil

wil nog weten wat een goed 5.1 setje kost
wil nog weten of het upgraden van de firmware goed is, leesde eerder in dit forum dat mensen na upgrade problemen hadden...

oja, ik heb zo'n 200 divx/xvid op cd de titels van srt en avi zijn hetzelfde

>wil nog de ondertitels zien, hoe ze eruit zien<
Yamada DVX-6600 deel II
ff zoeken en daar zie je ze

>ik hoop dat de te lange titels geen probleem zijn<

42 tekens d8 ik is he max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op 07 oktober 2004 @ 06:44:
Bij pixmania is ie voor 82 euri (incl verzendkosten)....
bij www.rax.nl zelf 68 euro
alleen kon ik de verzend kosten nie vinde er staart 12.5 op tweakers
dus dan is helemaal goedkoop, maar o het klopt moet je ff op de site kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik wil graag film kunnen kijken, op een tweede TV in huis. Ik heb vanaf het punt waar mijn 6600 staat de coax kabel gesplit. Nu probeerde ik het zo te doen:

6600 scart uit -> videorecorder scart in -> videorecorder coax uit -> 2e TV coax in.

Best wel leuk bedacht vond ik zelf ;) , maar het beeld komt maar voor 10% binnen op mijn 2e TV ;(

Weet iemand een betere oplossing? een omzetter ofzo? Lekker lui op de slaapkamer film kijken lijkt me wel wat!

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Als ik een divx/xvid film bekijk stopt na enkele minuten de ondertiteling. Nu heb ik ergens gelezen dat dit te verhelpen is door srt checkers. waar kan ik deze programma's vinden en welke is het beste en het makkelijkste in gebruik.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
jmk schreef op 07 oktober 2004 @ 16:50:
Ik wil graag film kunnen kijken, op een tweede TV in huis. Ik heb vanaf het punt waar mijn 6600 staat de coax kabel gesplit. Nu probeerde ik het zo te doen:

6600 scart uit -> videorecorder scart in -> videorecorder coax uit -> 2e TV coax in.

Best wel leuk bedacht vond ik zelf ;) , maar het beeld komt maar voor 10% binnen op mijn 2e TV ;(

Weet iemand een betere oplossing? een omzetter ofzo? Lekker lui op de slaapkamer film kijken lijkt me wel wat!

alvast bedankt
Lange scart kabel :+ Maar het zou zo moeten werken, maar trek eens je antenne kabel eruit dan doet ie het wellicht beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Lange scart kabel :+ Maar het zou zo moeten werken, maar trek eens je antenne kabel eruit dan doet ie het wellicht beter...
Dat heb ik geprobeerd: geen verschil. De reden dat hij er maar voor 10% door komt is dat mijn 2e TV een blauw scherm geeft als hij "ziet" dat er geen beeld /uitzending is. Sneeuw wordt dus na 5 sec blauw.

Ik heb trouwens ook een composiet ingang op die TV, maar dat gaat zeker nooit goed zo'n lange afstand? -+22 meter(of kan je het signaal mee laten surfen op de coax met 2 omzetters)

Het beste zou zijn 2 scart-coax omzetters(zijn er zeker niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tweede 6600 kopen misschien ?
perfect beeld, misschien wel het goedkoopste en tevens een reserve apparaat
en weinig kabel trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
hallo, nu heb ik met nero 3 films (.avi) op een dvd gebrand.

Ik heb en Divxplayer de yamada dvx6600.

The day after tomorrow part1.avi
The day after tomorrow part1.srt
The day after tomorrow part2.avi
The day after tomorrow part2.srt
The Punisher part1.avi
The Punisher part1.srt
Troy part1.avi
Troy part1.srt
Troy part2.avi
Troy part2.srt

branden is gelukt want als ik hem in mijn divxplayer doet dan zie ik die films staan en kan ik ze ook afspelen,maar zonder ondertitels !
Op mijn Divxplayer zie ik dus in het menu-tje wel de fils staan maar niet de srt bestanden,terwijl ik ze wel gewoon heb meegebrand.

Mijn probleem is dus dat ik bovenstaande bestanden in nero gebrand heb en bovenstaande bestanden ex de srt bestanden te zien krijg in mijn menu van de divxplayer EN dat ik dus nog steeds geen ondertiteling heb.

Wat doe ik verkeerd ?

Hij is net nieuw, zou het dan puur nieuwe firmware zijn ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook gehad met 1 film (eentje geladen om dat ondertiteling probleem een keer te zien)

Geen subs!

Bleek dat ik de files een kortere naam had moeten geven.
deel 1 gaf de subs van deel 2 en andersom lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op 07 oktober 2004 @ 20:07:

The Punisher part1.avi
The Punisher part1.srt
Troy part1.avi
Troy part1.srt
Troy part2.avi
Troy part2.srt

branden is gelukt want als ik hem in mijn divxplayer doet dan zie ik die films staan en kan ik ze ook afspelen,maar zonder ondertitels !
Op mijn Divxplayer zie ik dus in het menu-tje wel de fils staan maar niet de srt bestanden,terwijl ik ze wel gewoon heb meegebrand.

Mijn probleem is dus dat ik bovenstaande bestanden in nero gebrand heb en bovenstaande bestanden ex de srt bestanden te zien krijg in mijn menu van de divxplayer EN dat ik dus nog steeds geen ondertiteling heb.

Wat doe ik verkeerd ?

***UPDATE***

Nu is het zo dat ik wel ondertiteling heb bij The Punisher maar n iet bij de andere twee films die uit twee delen bestaan (als dat wat uitmaakt)
Heeft er iemand ervaring met meerdere films op dvd waarvan 1 of meer films bestaan uit twee delen ? EN die wel ondertiteling erbij krijgen ?

Oh ja, ik heb tevens het programmaatje subtitle workshop geinstalleerd en als ik de film vanaf de hd afspeel met dat programmaatje dan doet de ondertiteling het wel :?

Iemand een idee wat ik moet doen om het goed te krijgen ?

Bepaalde brand methode,instellingen in nero ? instellingen bij de Yamada ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op 07 oktober 2004 @ 23:01:
[...]

***UPDATE***

Nu is het zo dat ik wel ondertiteling heb bij The Punisher maar n iet bij de andere twee films die uit twee delen bestaan (als dat wat uitmaakt)
Heeft er iemand ervaring met meerdere films op dvd waarvan 1 of meer films bestaan uit twee delen ? EN die wel ondertiteling erbij krijgen ?

Oh ja, ik heb tevens het programmaatje subtitle workshop geinstalleerd en als ik de film vanaf de hd afspeel met dat programmaatje dan doet de ondertiteling het wel :?

Iemand een idee wat ik moet doen om het goed te krijgen ?

Bepaalde brand methode,instellingen in nero ? instellingen bij de Yamada ?
mischien een idee
zet die films apprt in een submap ipv in de root van de DVD
tis een idee of het werkt geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

volgens mij deden de subs het bij mij helemaal niet ZONDER firmware. Het is in ieder geval zo dat bij de allerlaatste (beta#5) hij de SUBS ook bijna niet meer afbreekt, dus dat zou ik eerst proberen.

Als een SUB het niet doet bij hele lange titels, zou ik die eerst wat kleiner maken, ook moet je streepjes enzo maar vermijden)

Om de boel te testen is een DVD+-RW misschien een goed idee.

[ Voor 9% gewijzigd door jmk op 08-10-2004 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Nu online
Le_Freak ! schreef op 07 oktober 2004 @ 20:07:

The Punisher part1.avi
The Punisher part1.srt
Troy part1.avi
Troy part1.srt
Troy part2.avi
Troy part2.srt

Wat doe ik verkeerd ?

spaties geven nog wel eens problemen... probeer gewoon een _ of .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuurt deze speler trouwens ook RGB aan via scart (ivm projector en wil geen Composite gebruiken.. it sucks) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze site http://www.medvedek.org/pyps/ kun je un-official firmware downloaden.
Je kun dan kiezen tussen
a) kleine/grote subs
b) a + wijdere grotere subs
c) b + zonder grijze balk

Maar kijk wel uit dit is geen officiele firmware. Alles op eigen risico! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
subtitels zie ik nu wel, maar wat heel raar is,is het volgende.

De film zelf loopt al niet helemaal lekker, net of hij een paar fps tekort komt,(vooral dus bij snelle beeldwisselingen) maar ik heb bij een film gehad dat de subs opeens weer verwdijnen ??
Iemand dat ook wel eens gehad ?
En natuurlijk dat de film soms een beetje hapert, iemand daar ook weleens last van ? en misschien een idee hoe deze problemen te verhelpen ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Le_Freak ! schreef op 08 oktober 2004 @ 23:05:
subtitels zie ik nu wel, maar wat heel raar is,is het volgende.

De film zelf loopt al niet helemaal lekker, net of hij een paar fps tekort komt,(vooral dus bij snelle beeldwisselingen) maar ik heb bij een film gehad dat de subs opeens weer verwdijnen ??
Iemand dat ook wel eens gehad ?
En natuurlijk dat de film soms een beetje hapert, iemand daar ook weleens last van ? en misschien een idee hoe deze problemen te verhelpen ?
Packed bistream? Probeer eens mpeg4 modifier.
Info een paar pagina's terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Hebben jullie soms ook dat bij bepaalde DVDs (origineel) het geluid zo nu en dan stottert? Bv bij de DVD 'Zien' van Marco Borsato, ingesteld op DTS en gebruik makend van coaxiaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
jmk schreef op 30 september 2004 @ 09:17:
[...]

Je moet gewoon Mpeg4 Modifier starten, de avi openen.
Zie je een kruisje staan bij "packed bitstream" moet je die uitvinken. (je krijgt dan een waarschuwing, gewoon ok/yes)
Staat er geen vinkje, dan heeft het gebruik van Mpeg4 Modifier volgens mij geen nut.

Vervolgens opslaan(ik doe altijd een nieuw bestand, je weet maar nooit)

In 5 minuten ben je wel klaar bij een avi van 700 mb
Even een vraagje hierover, ik zie bij packed bitstream helemaal geen kruisje staan,achter packed bitstream staat gewoon yes of no
daaronder staat unpack en dat kun je wel aan of uitvinken.

Packed bitstream staat op yes en als ik een vinkje plaats bij Unpack dan krijg ik de melding: If you unpack the bitstream, you may have to change the userdata for some decoders to work properly.

Dus wat moet ik doen ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Even een vraagje hierover, ik zie bij packed bitstream helemaal geen kruisje staan,achter packed bitstream staat gewoon yes of no
daaronder staat unpack en dat kun je wel aan of uitvinken.

Packed bitstream staat op yes en als ik een vinkje plaats bij Unpack dan krijg ik de melding: If you unpack the bitstream, you may have to change the userdata for some decoders to work properly.

Dus wat moet ik doen ?
Als er staat: yes, dan heeft de file een packed bitstream, en krijg je dus problemen op de 6600. Dan staat er ook een vinkje, die zet je uit.
De foutmelding die je dan krijgt moet je gewoon negeren.
Vervolgens moet je kiezen voor save(voor de zekerheid een nieuw avi bestand)
Als je dat nieuwe bestand afspeeld op je 6600 heb je dat probleem niet meer(tenminste bij mij, bij 3 films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap iets niet,.

ik heb een cdtje gebrand met een paar clips 1 avi "XviD"

nu wil ik die afspelen en krijg ik het volgende linksboven in beeld VCD (video cd)

dit heb ik nog geen een keer gehad ik kan die cd dus niet afdraaien en wel in de pc afspelen..

of word een xvid met cbr audio gewoon "nog" niet ondersteund... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 09:26:
ik snap iets niet,.

ik heb een cdtje gebrand met een paar clips 1 avi "XviD"

nu wil ik die afspelen en krijg ik het volgende linksboven in beeld VCD (video cd)

dit heb ik nog geen een keer gehad ik kan die cd dus niet afdraaien en wel in de pc afspelen..

of word een xvid met cbr audio gewoon "nog" niet ondersteund... ?
Hmm had ik ook al eens maar dan met een film.
Speler uit gedaan, weer aan, cd erin & toen was het goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

evaarties schreef op 09 oktober 2004 @ 17:42:
Hebben jullie soms ook dat bij bepaalde DVDs (origineel) het geluid zo nu en dan stottert? Bv bij de DVD 'Zien' van Marco Borsato, ingesteld op DTS en gebruik makend van coaxiaal uit.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Die dvd hebben wij toevallig ook (origineel) mijn speler is aangesloten via opitcal, maar het gaat goed volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej,

Ik ben van plan een Yamada DVX-6600 aan te schaffen, maar ik zit nog een klein beetje te twijfelen.

Ik vind namelijk de Kiss dp1000 een goede concurent voor deze kiss speler, maar deze Kiss dp1000 heeft weer een paar kleine minpuntjes, waarvan ik niet weer of de Kiss deze ook heeft. Bij deze dus:

1. Ik las ook iets van lage Bitt (of frame)rate van de Kiss, waardoor sommige films een beetje haperend afspelen. Heeft de YAMADA dit ook? Heeft iemand hier problemen mee? Of bestaat hier een oplossing voor?

2. Het afkappen van de ondertitels.. is dat nog een groot probleem? (of is dit al doormiddel van nieuwe firmwares verbeterd?)

3. (last but not least) Ik heb heel veel films gebrand staan op de 'goedkope aldi cd's, Lifetec. Heeft iemand ervaring, of deze cd's worden afgspeeld op de Kiss speler (het blijven tog goedkope cd's...)

PS. Sorry als ik vragen stel, die al naar voren zijn gekomen op dit forum, hierbij mijn excuses. Maar het topic wat hiervoor bedoeld is, is gewoon dermate lang, dat dit voor mij onvindbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 12:37:

3. (last but not least) Ik heb heel veel films gebrand staan op de 'goedkope aldi cd's, Lifetec. Heeft iemand ervaring, of deze cd's worden afgspeeld op de Kiss speler (het blijven tog goedkope cd's...)
Ik bdoel natuurlijk Yamada..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 12:37:
hej,

Ik ben van plan een Yamada DVX-6600 aan te schaffen, maar ik zit nog een klein beetje te twijfelen.

Ik vind namelijk de Kiss dp1000 een goede concurent voor deze kiss speler, maar deze Kiss dp1000 heeft weer een paar kleine minpuntjes, waarvan ik niet weer of de Kiss deze ook heeft. Bij deze dus:

1. Ik las ook iets van lage Bitt (of frame)rate van de Kiss, waardoor sommige films een beetje haperend afspelen. Heeft de YAMADA dit ook? Heeft iemand hier problemen mee? Of bestaat hier een oplossing voor?

2. Het afkappen van de ondertitels.. is dat nog een groot probleem? (of is dit al doormiddel van nieuwe firmwares verbeterd?)

PS. Sorry als ik vragen stel, die al naar voren zijn gekomen op dit forum, hierbij mijn excuses. Maar het topic wat hiervoor bedoeld is, is gewoon dermate lang, dat dit voor mij onvindbaar was.
Groeten hoeft niet hoor ;)

1. Euhm als files lage bittrates hebben spelen ze niet haperend af. Er zijn echter wel sommige xvid's die een beetje happerend afspelen, dit heeft te maken met packed bitstream. Dit kan je oplossen door je avi ff aan te passen met Mpeg4 modiefier

2. Met de nieuwste firmware, word er niks afgekapt of je moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange zinnen hebben.

3. Soms komen er us mensen bij mij langs met de aldi (lifetec) cd's en die speelt hij goed af hoor.
Maar ehm ik raad je toch aan om eens andere cd's te halen ;) Geen Lidl in de buurt? Die heeft Maxell cd's, die zijn stukken beter en zijn even duur als Aldi cd's
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.