Introductie |
De nieuwe opvolger van Yamada DVX-6000 en DVX-6100 is uit. Meest belangrijke verandering is dat de Yamaha DVX-6600 ondersteuning heeft voor Global Motion Compensation (GMC) , Quarter Pixel Compensation (Q-PEL) en Voibs-OGG. Chip van deze speler is Mediatek MTK1389DE .__________________________________________________________________________ |
Foto's | Info & Links |
![]() (klik voor grotere foto) (klik hier voor extra foto's) |
.Review's of informatie over deze speler gevonden? Meld het A.U.B. |
Yamada DVX-6600 Screen Captures | |||
.Screens: Met Dank aan Pieter Nr1 & Westereen . . . . .Klik voor grotere foto's | ![]() Intro | ![]() Setup 1 | ![]() Setup 2 |
![]() DivX Navigatie | ![]() Mp3 Navigatie | ![]() JPG Navigatie | ![]() Kodak Viewer |
Specificaties: | |
Disks | CD-Audio, CD-Video, S-Video, MP3-CD, MP3-DVD, JPEG-CD, JPEG-DVD, CD, CD-RW, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW |
Formaat | MPEG1 (ISO11172), MPEG2 (ISO13818) MPEG4 SP (Simple Profile) MPEG4 ASP (Advanced Simple Profile), XviD, MP3, WMA, PCM, OGG-Vorbis |
ASP | Global Motion Compensation (GMC) Quarter Pixel Compensation (Q-PEL) B-frame Hogere Bitrate tot 10Mbsp |
Audio | Dolby Digital, DTS |
Video Aansluitingen | S-Video, Composite Video, Scart |
Audio Aansluitingen | Stereo, Coaxial, optisch, 5.1 Kanaals Uitgang |
OSD-Menu | 8 Talen Engels, Chinees, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Nederlands, Portugees |
Upgrade | Firmware Upgrade met CD-R |
Afmetingen | 45 x 450 x 250 mm (Opgegeven door Yamada) 50 x 430 x 250 mm (ware grootte) |
Word meegeleverd | Afstandsbediening, Batterijen, Video-Kabel, Audio Kabel, Handleiding |
Garantie | 12 Maanden |
Ondertiteling | DVD en SVCD word wel met ondertiteling vertoond. Ondertiteling AVI word ondersteund met firmware upgrade. |
Specifieke Functies | Zoom: 2x, 3x, 4x, 1/2, 1/3, 1/4 Snel vooruit spelen: 2x, 4x, 8x, 16x Snel achteruit spelen: 2x, 4x, 8x, 16x Slow Motion: 1/2, 1/4, 1/8, 1/16 |
Handleiding![]() ![]() | Yamada DVX-6600 Handleiding (Pdf in Engels) Rechts klikken en dan "Doel Opslaan als..." kiezen |
Firmware Upgrades |
![]() Firmware versie's: Firmware beta #1 Firmware beta #2 Firmware beta #3 Firmware beta #4 Firmware beta #4,5 Firmware beta #5 Deze Firmware is een beta versie en Yamada geeft hier geen support op. Veranderingen:
bekend wanneer deze uit komt. Originele Fimware Deze firmware is de zelfde firmware zoals je Yamada DVX-6600 nog nieuw in doos zit. Je moet deze firmware alleen gebruiken als je niet tevreden bent met nieuwere firmwares. Yamada/Umax en ik zelf zijn niet verantwoordelijk als je deze firmware gebruikt. Je krijgt geen support als iets fout gaat tijdens upgraden van alle versies. Belangrijke tips met Firmware update: - Vergeet nooit je Firmware CD in de speler na het updaten! - Gebruik goede media - Let er op dat er geen kinderen in de buurt zijn wanneer je met update bezig bent, want je weet nooit wat een kind kan doen (bijv. zomaar stekker uit trekken) - Als je speler op een elektra groep zit die vaak uitvalt door geringste dingen, moet je het op een andere elektra groep aansluiten. - Als je weet dat de energie bedrijf bezig is in de beurt, wacht tot dat ze klaar zijn. Ik weet dat sommige dingen die ik hierboven noem ver gezocht zijn, maar je kan beter goed voorbereid zijn. Stappen om huidige firmware versie te zien op Yamada DVX-6600
|
FAQ & Tips |
Hier vind je de FAQ & tips die betrekking hebben tot de Yamada DVX-6600. Kan ik meerdere DivX, XviD, Mp3, Jpeg op 1 cd / dvd branden en afspelen?
De bestandsnaam van de ondertitel file moet niet langer zijn dan 42 tekens. De bestandsnaam van de ondertitel moet hetzelfde zijn als die van de film (wel verschillende extensies .srt & .avi). Let op dit is CaSe SeNSiTiVe Waarom zie ik geen ondertitels?
|
Bugs & irritatie punten |
Hier vind je bugs en irritatie punten die Yamada DVX-6600 gebruikers ervaren.
|
Mededelingen |
Als je Extra belangrijke informatie over deze speler vind laat ons weten door in deze topic te posten! Ik zal startpost constant bij houden zodat het overzichtelijk word voor ons allemaal. .__________________________________________________________________________ |
[ Voor 91% gewijzigd door Westereen op 04-09-2004 17:14 ]