Ik zou het ook niet precies weten. Neem us contact op met Yamada support. Ik heb geloof ik us ergens gelezen dat deze speler een 100mhz proc aan boord heeft ofzo...
Verwijderd
Met firmware versie r4 is bij mij het probleem opgelost met de remote control.
D.w.z. de Yamada 6600 reageert niet meer op de afstandsbediening van de versterker
Betrof dus conflicten dat de Yamada reageerde op afstandsbedieningen van andere apparatuur.
Paar dingen over de Startpost:
Chip van deze speler is Mediatek MTK1389D -> MTK1389DE
Engelse Suport site -> Engelse Support site
5.1 Kanals Uitgang -> 5.1 Kanaals Uitgang
Italians -> Italiaans
Bij “Stappen om huidige firmware versie te zien op Yamada DVX-6600”
mag ook de code 8855 opgenomen worden. Of ben ik de enige waar dit werkt?
D.w.z. de Yamada 6600 reageert niet meer op de afstandsbediening van de versterker
Betrof dus conflicten dat de Yamada reageerde op afstandsbedieningen van andere apparatuur.
Italians -> Italiaans
Weet er iemand de oplossing voor films die schokken, soms constant, soms om de x aantal seconden. Ander media ? Op de PC werken de films perfect. De films hercoderen ? Zoja, met welk programma en hoe ?
Bedankt voor je aanwijzigingen, ik zal ze aanpassen in de startpost. Die code zal ik vanavond ook even testen...Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 15:13:
Italians -> Italiaans
Dat kan beter iemand zeggen die de DVX-6000 heeft. Maar volgens mij heeft de DVX-6600 betere beeldkwaliteit en kan meer afspelen (qpel etc.)BiG-GuY schreef op 13 augustus 2004 @ 16:13:
is de DVX-6600 nou in alle opzichten beter dan de DVX-6000? ik heb nu de DVX-6000 en die begint mankementen te vertonen...
[ Voor 26% gewijzigd door Westereen op 13-08-2004 16:34 ]
Verwijderd
Klinkt of er iets niet goed is bij jou, hoeveel films hebben het gehad?.cumme schreef op 13 augustus 2004 @ 16:25:
Weet er iemand de oplossing voor films die schokken, soms constant, soms om de x aantal seconden. Ander media ? Op de PC werken de films perfect. De films hercoderen ? Zoja, met welk programma en hoe ?
Ik heb echt 1 film gehad die "opvallend" niet vloeiend liep, toch nog met volle plezier afgekeken, man on "vuur" .
Ik denk dat ik iets van 40 nieuwere films heb afgespeeld ofzo, heb hem pas paar weken.
Ik speel alles met philips dvd/cd rewritables.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 16:46 ]
Ik heb de laatste firmware erop gezet.
Voorlopig 2 films, allebei bestaande uit 2 cd's.
Ik speel ook veel af met philips dvd+rw, maar ook memorex dvd-r en maxell dvd+r
Door de film hercoderen met VirtuaMob zijn er geen schokken meer maar verloopt de audio-syncronisatie niet meer helemaal juist.cumme schreef op 13 augustus 2004 @ 19:34:
Ik heb de laatste firmware erop gezet.
Verwijderd
bugfixes/nonfixes die mij zijn opgevallen:
De terugspoelbug is in ieder geval "opgelost", op 2x terugspoelen is niet meer vanzelf op 16x maar het gaat wel heel erg schokkend, da's dan weer jammer...
Ik heb nog steeds de streepjes bij de ondertitels bij een echte dvd
De terugspoelbug is in ieder geval "opgelost", op 2x terugspoelen is niet meer vanzelf op 16x maar het gaat wel heel erg schokkend, da's dan weer jammer...
Ik heb nog steeds de streepjes bij de ondertitels bij een echte dvd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 22:37 ]
Verwijderd
audio en video directstream kiezen
dan weer naar audio en interleaving kiezen
zet de preload op 330 en de interleaving op 330ms
Nu ga je klooien met audio skew correction
en nu moet je schatten hoeveel je geluid verschilt met t beeld, loopt t voor of achter
(heb dit met veel ogm mediabestanden moeten doen)
als t geluid te vroeg is moet je een positieve waarde nemen en andersom
dan de file saven en de waarde in de file name opnemen zodat je later kan zien wat je met de file gedaan heb
boring revengers 100.avi
boring revengers 500.avi etc etc
beetje grote verschillen nemen maar niet te groot
Als je dit gedaan heb ga je ze draaien en kijk je welke de best1e is
Ok boring revengers 500.avi is t best (bv)
deze hernoem ik dan weer naar boring revengers.avi
deze laad ik weer met virtualdub voor de eind correctie
en ga ik kutten in de kleinere range en save die weer
bla -30.avi
bla -20.avi
bla -10.avi
bla 10.avi
etc net zolang tot t echt goed is
Deze file bak je en ga je kijken (en vergeten dat je zoveel werk heb moeten doen)
LOL je bent ff bezig maar wat moet een mens anders in de zomer
Groet suc6
PS please een firmware met ogg support (in mijn geval als er niet genoeg geheugen is mogen ze de sub support eruit slopen)
boeken lezen doe ik van papier!!
dan weer naar audio en interleaving kiezen
zet de preload op 330 en de interleaving op 330ms
Nu ga je klooien met audio skew correction
en nu moet je schatten hoeveel je geluid verschilt met t beeld, loopt t voor of achter
(heb dit met veel ogm mediabestanden moeten doen)
als t geluid te vroeg is moet je een positieve waarde nemen en andersom
dan de file saven en de waarde in de file name opnemen zodat je later kan zien wat je met de file gedaan heb
boring revengers 100.avi
boring revengers 500.avi etc etc
beetje grote verschillen nemen maar niet te groot
Als je dit gedaan heb ga je ze draaien en kijk je welke de best1e is
Ok boring revengers 500.avi is t best (bv)
deze hernoem ik dan weer naar boring revengers.avi
deze laad ik weer met virtualdub voor de eind correctie
en ga ik kutten in de kleinere range en save die weer
bla -30.avi
bla -20.avi
bla -10.avi
bla 10.avi
etc net zolang tot t echt goed is
Deze file bak je en ga je kijken (en vergeten dat je zoveel werk heb moeten doen)
LOL je bent ff bezig maar wat moet een mens anders in de zomer
Groet suc6
PS please een firmware met ogg support (in mijn geval als er niet genoeg geheugen is mogen ze de sub support eruit slopen)
boeken lezen doe ik van papier!!
Verwijderd
Je kunt je eigen post nog wijzigen als je wat vergeten bent
Echt waar
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 17:33 ]
Ik heb de 6600 net besteld bij Pixmania.nl voor 80 euro (+9 euro verzend). Lijkt me aardig goedkoop vergeleken met de 2de in de rij van pijsindex (95 euro). Zaak ziet er wel betrouwbaar uit. Maargoed, ik hoop van de week dus ook een trotse eigenaar te zijn en zal em uiteraard goed uittesten
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ik heb de firmware geupdate, om te kijken of de divx kwaliteit beter kan, maar ik werd onmiddelijk afgeleid door het geluid: alles klinkt opeens hol. Nog een andere firmware gedaan, v6, zelfde. Toen de 1st firmware er weer op gezet, godzijdank, geluid weer goed. Dan maar een net niet perfect beeld, dat holle geluid is verschrikkelijk. Heb uiteraard eerst nog alle sound settings geprobeerd te veranderen, maar zonder resultaat.
WIe weet raad?
WIe weet raad?
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Had ik eerst ook last van.flopdoc schreef op 15 augustus 2004 @ 22:05:
Ik heb de firmware geupdate, om te kijken of de divx kwaliteit beter kan, maar ik werd onmiddelijk afgeleid door het geluid: alles klinkt opeens hol. Nog een andere firmware gedaan, v6, zelfde. Toen de 1st firmware er weer op gezet, godzijdank, geluid weer goed. Dan maar een net niet perfect beeld, dat holle geluid is verschrikkelijk. Heb uiteraard eerst nog alle sound settings geprobeerd te veranderen, maar zonder resultaat.
WIe weet raad?
Kies in het menu 'Preference page' -> Defaults -> Reset en configureer em opnieuw. Dan heb je er geen last meer van.[/
[ Voor 4% gewijzigd door styno op 15-08-2004 22:46 ]
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Staat dat niet in de Read Me van de maker van het ding, na de update op default zetten net als bij het flashen van je BIOS!
Alles speelt bij mij nog steeds OKE af en hij staat elke dag wel een film te spelen.
Alles speelt bij mij nog steeds OKE af en hij staat elke dag wel een film te spelen.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Ja ik wilde ook de default settings kiezen, maar ik kon niet op de Preferences page komen! Kon er nu wel op komen, heb default gekozen en het werkt. Maar de Preferences page kan ik nu niet meer op komen. Kennelijk 1 keer instellen en dan niet meer bereikbaar?
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Nou mijn DVX-6600 is ook overleden. De cd-lade gaat niet meer open. Je hoort hem wel lopen maar hij "pakt" niet. Na verloop van tijd geeft hij ook de melding "cd-lade fout". Ik heb hem opengeschroefd (je lacht je kapot! stelt niks voor die hardware
:D!)maar kon niks vinden. Morgen maar even terug naar mycom, ik ben benieuwd wat ze ermee doen.
[ Voor 16% gewijzigd door renzo4000 op 16-08-2004 00:41 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Je kan alleen bij die pagina als er geen cd in de lade zitflopdoc schreef op 15 augustus 2004 @ 22:59:
Ja ik wilde ook de default settings kiezen, maar ik kon niet op de Preferences page komen! Kon er nu wel op komen, heb default gekozen en het werkt. Maar de Preferences page kan ik nu niet meer op komen. Kennelijk 1 keer instellen en dan niet meer bereikbaar?
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
Waarschijnlijk loopt de lade tegen de behuizing vast. Er zijn wel meer meldingen hier geweest dat de lade standaard een beetje scheef gemonteerd is. Er zitten ergens een paar schroefjes waarmee je de lade kunt verstellen...renzo4000 schreef op 16 augustus 2004 @ 00:40:
Nou mijn DVX-6600 is ook overleden. De cd-lade gaat niet meer open. Je hoort hem wel lopen maar hij "pakt" niet. Na verloop van tijd geeft hij ook de melding "cd-lade fout". Ik heb hem opengeschroefd (je lacht je kapot! stelt niks voor die hardware:D!)maar kon niks vinden. Morgen maar even terug naar mycom, ik ben benieuwd wat ze ermee doen.
Zet ff wat pics van de binnenkant eroprenzo4000 schreef op 16 augustus 2004 @ 00:40:
Nou mijn DVX-6600 is ook overleden. De cd-lade gaat niet meer open. Je hoort hem wel lopen maar hij "pakt" niet. Na verloop van tijd geeft hij ook de melding "cd-lade fout". Ik heb hem opengeschroefd (je lacht je kapot! stelt niks voor die hardware:D!)maar kon niks vinden. Morgen maar even terug naar mycom, ik ben benieuwd wat ze ermee doen.
weet iemand of schlecker ze nog verkoopt? ik kan ze op hun site niet 1, 2, 3 vinden, maar ik vind het dan ook maar een vervelende site..
Verwijderd
bij de zoekfunctie yamada typen, moeilijkthesystem schreef op 16 augustus 2004 @ 15:23:
weet iemand of schlecker ze nog verkoopt? ik kan ze op hun site niet 1, 2, 3 vinden, maar ik vind het dan ook maar een vervelende site..
Ze zijn op heb ik van iemand anders begrepen die ook te laat was.
Wachten op nieuwe voorraad.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 16:38 ]
Zo ik ben inmiddels weer bij Mycom langs geweest en ik heb weer een splinternieuwe gekregen. Kijken of deze het wel langer volhoudtStyno schreef op 16 augustus 2004 @ 10:00:
[...]
Waarschijnlijk loopt de lade tegen de behuizing vast. Er zijn wel meer meldingen hier geweest dat de lade standaard een beetje scheef gemonteerd is. Er zitten ergens een paar schroefjes waarmee je de lade kunt verstellen...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Heb hem ook al gekocht vandaag gewoon bij de mycom voor 99 euro (heb ik hem tenminste gelijk
)
En de cd lade is idd niet echt 1 van zn sterkste kanten had er al problemen mee na 3 keer open en dicht doen
Maar begreep niet voor uit vorige stukken over de ondertiteling zou iemand zo aardig willen zijn om dit f duidelijk uit te leggen
of het nou mogelijk is om ondertitels bij de divx te laden en hoe? ( begreep weinig van dat firmware verhaal
En de cd lade is idd niet echt 1 van zn sterkste kanten had er al problemen mee na 3 keer open en dicht doen
Maar begreep niet voor uit vorige stukken over de ondertiteling zou iemand zo aardig willen zijn om dit f duidelijk uit te leggen

Je moet de startpost maar even lezen, ik heb het er erg duidelijk in uitgelegd.Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 19:25:
Maar begreep niet voor uit vorige stukken over de ondertiteling zou iemand zo aardig willen zijn om dit f duidelijk uit te leggenof het nou mogelijk is om ondertitels bij de divx te laden en hoe? ( begreep weinig van dat firmware verhaal
Laatste keer dat ik een XviD met AC3 afspeelde liep het goed...
Het zal dan waarschijnlijk aan de Xvid zelf liggen, ook hier geen problemen met Xvid en Ac3 geluid.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
ok bedankt voor de replys
, want mijn DVX-6000 begint langzamerhand dood te gaan
hij leest sommige dvd's/cd's niet meer... maar t rare is, als ik hem niet via de power button uitdoe, maar in standby zet, dan werkt die perfect
, dan leest die alles zoals vroeger... kan dit veroorzaakt zijn door een stroomstoring? Ik had hem namelijk meegenomen op vakantie... Oost-Europa, en daar is het stroomnet bovengronds, dus stormpje buiten, betekend stroomuitval... en het stormde een paar dagen
, en het stroom viel vaker uit tijdens het afspelen...
dit zal dus een waardige opvolger worden
als deze het begeeft
...
dit zal dus een waardige opvolger worden
Verwijderd
Ik wil eentje kopen, maar waar is die goedkoopst, op pricewatch geeft die Schlecker aan, maar die verkopen hem al lang niet meer 
Hier in delft is die voor 99,- euro te koop.
Help
Hier in delft is die voor 99,- euro te koop.
Help
als ik hem koop ga ik hem wel bij Mycom kopen, daar is die 99,- euro, want ik heb mijn DVX-6000 bij een of andere webshop gekocht toen... hij is alleen kort nadat ik mijn levering heb gehad failliet gegaan... ik heb niet echt vertrouwen meer in zo'n 'winkel' zonder echte winkel, en ik heb dus geen garantie meer erop
...
[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 17-08-2004 18:23 ]
Verwijderd
Die elta bij de schlecker is toch het "neefje" van de yamada. Zelfde functionaliteit zelfde chipset? Dan zou je die toch gewoon kunnen bestellen.
Verwijderd
Mijn 6600 geeft aan bij de versie van firmware: Versie: 05.00.02.08
Sub : 0b.00.00.03
Ik heb geprobeerd een Divx aftespelen met ondertitels erbij zoals het in de startpost beschreven staat, maar kreeg die er dus niet bij,
maar ik kan wel de tijd weghalen bij het afspelen van .AVI files zoals bescrevenstaat bij de beta1 upgrade hier
http://www.my-yamada.co.u...s&d_op=viewdownload&cid=4
maar daar staat dus ook beschreven dat je er srt subs bij kan afspelen: wat het dus niet doet
Is het nu nodig om deze te upgraden om ondertitels te krijgen bij .AVI files? of doe ik wat anders fout maar ik begrijp dus niet goed welke versie ik nou heb
Ik heb geprobeerd een Divx aftespelen met ondertitels erbij zoals het in de startpost beschreven staat, maar kreeg die er dus niet bij,
maar ik kan wel de tijd weghalen bij het afspelen van .AVI files zoals bescrevenstaat bij de beta1 upgrade hier
http://www.my-yamada.co.u...s&d_op=viewdownload&cid=4
maar daar staat dus ook beschreven dat je er srt subs bij kan afspelen: wat het dus niet doet
Is het nu nodig om deze te upgraden om ondertitels te krijgen bij .AVI files? of doe ik wat anders fout maar ik begrijp dus niet goed welke versie ik nou heb
review voor de liefhebbers:
http://www.pcreview.co.uk/article-4454.php
ps: niet beste review aller tijden

[ Voor 24% gewijzigd door pretorian_nl op 17-08-2004 22:49 . Reden: wel een slechte review btw ]
Digital Media Junkie
Vreemde code heb jij, het moet 05.00.02.08 zijn. Je kan natuurlijk altijd de laatste firmware proberen. Als je de film afspeelt en je drukt op de subtitle knop wat zie je dan?Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 19:30:
Mijn 6600 geeft aan bij de versie van firmware: Versie: 05.00.02.08
Voor die prijs is het een prima dingetje en over de betrouwbaarheid op den lange duur is een kwestie van afwachten en geluk hebben.pretorian_nl schreef op 17 augustus 2004 @ 22:48:
review voor de liefhebbers:
Vanaf de aanschaf draait hij hier bijna dagelijks, tot nu toe zonder kuren.
Kortom: goed getest!
[ Voor 10% gewijzigd door Flame17 op 18-08-2004 11:44 ]
Verwijderd
Ik zie dan zo'n rondje met een streep erdoor dat het dus niet mogelijk is, maar ik probeer de laatste firmware welWestereen schreef op 18 augustus 2004 @ 09:11:
[...]
Vreemde code heb jij, het moet 05.00.02.08 zijn. Je kan natuurlijk altijd de laatste firmware proberen. Als je de film afspeelt en je drukt op de subtitle knop wat zie je dan?
Thanx
Verwijderd
ik heb nu 2 films die zonder geluid draaien en ontzettend stotteren, maar de ondertiteling loopt wel op het normale tempo... vreemde ervaring
de ene is een mpg-film, goed voor een videocd maar gewoon zo op de schijf gezet, de andere heeft deze avicheck-beschrijving (ik zie nu dat het het bekende probleem is, maar ik wist niet dat het zo dramatisch was
):
File: D:\******.avi
Total Streams: 2
Running Time: 1:32:23
Index Chunk: Yes
Interleaved: Yes
Max Bytes Per Sec: 0
AUDIO: 0 - AC3 (0x2000)
Average Bitrate Per Sec: 384 kb/s
Samples Rate: 48000 Hz
Channels: 2
Bits Per Sample: 0
VIDEO: XVID
B-VOP: Yes
S(GMC)-VOP: Yes.......................<<<<<
QuarterPixel: Yes........................<<<<<
Frame Size: 640 x 352
Frames Rate: 23.976
Color Depth: 12
Total Frames: 132919
de ene is een mpg-film, goed voor een videocd maar gewoon zo op de schijf gezet, de andere heeft deze avicheck-beschrijving (ik zie nu dat het het bekende probleem is, maar ik wist niet dat het zo dramatisch was
File: D:\******.avi
Total Streams: 2
Running Time: 1:32:23
Index Chunk: Yes
Interleaved: Yes
Max Bytes Per Sec: 0
AUDIO: 0 - AC3 (0x2000)
Average Bitrate Per Sec: 384 kb/s
Samples Rate: 48000 Hz
Channels: 2
Bits Per Sample: 0
VIDEO: XVID
B-VOP: Yes
S(GMC)-VOP: Yes.......................<<<<<
QuarterPixel: Yes........................<<<<<
Frame Size: 640 x 352
Frames Rate: 23.976
Color Depth: 12
Total Frames: 132919
Als ik dit apparaat voor 99 euro bij de mycom koop ben ik dan duur uit?
Nope meeste zaken verkopen het ding voor rond de 100 euro..is ook zo ongeveer de bodemprijs waarschijnlijk!kousje schreef op 18 augustus 2004 @ 13:50:
Als ik dit apparaat voor 99 euro bij de mycom koop ben ik dan duur uit?
There is no place like ::1
Verwijderd
Kun je nu met dit ding meteen naar een bepaalde tijd van de film skippen?
Ik zie wel de goto knop maar dat lukt allemaal niet, een hiteker die ik hiervoor had kon ik met goto zo de tijd instellen en skippen.
Ik zie wel de goto knop maar dat lukt allemaal niet, een hiteker die ik hiervoor had kon ik met goto zo de tijd instellen en skippen.
Verwijderd
Ik heb paar dagen geleden de Yamada DVX-6600 gekocht
en nu lees ik dat ik Upgrades kan instaleren?
1 - hoe instaleer ik die upgrades?
2 - waarom kan me dvd speler geen srt bestanden lezen?
3 - kan het fout gaan als ik die updates instaleer? ( hiermee bedoel ik dat me dvd speler mol
)
4 - bij voorbaat bedankt
3 - kan het fout gaan als ik die updates instaleer? ( hiermee bedoel ik dat me dvd speler mol
4 - bij voorbaat bedankt

Ik heb em 2 dagen geleden bij www.computer-onderdelen.nl gekocht. Het was in totaal 105€ (incl. rembours verzending).
Verwijderd
Hoop niet dat je firmware upgrades bedoelt...Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 14:05:
Ik heb paar dagen geleden de Yamada DVX-6600 gekocht
3 - kan het fout gaan als ik die updates instaleer? ( hiermee bedoel ik dat me dvd speler mol)
4 - bij voorbaat bedankt
Want dat staat allemaal in de startpost.
Jup staat allemaal in de startpost, ik heb er een mooie faq en al bij gemaakt.
hij zal niet werken op de DVX-6000 omdat die een andere merk chipset heeft, je zou theoretisch de Yamada Firmware wel in de Philips 720SA kunnen flashen want die heeft zelfde chipset met als toevoeging SACD... en waarschijnlijk andere afstandbediening code..Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 16:22:
Kan ik die firmware dingens ook gebruiken op de Yamada dvx 6000 serie
of is die firmware alleen voor de Yamada dvx 6600 serie bestemt
Verwijderd
als je de iso opent zie je dat er ook een firmware voor de dvx6000 inzit dus t zou gewoon moeten werken.
Verwijderd
Code al getest?Westereen schreef op 13 augustus 2004 @ 16:33:
[...]
Bedankt voor je aanwijzigingen, ik zal ze aanpassen in de startpost. Die code zal ik vanavond ook even testen...
he kunnen jullie me misschien vertellen of ik de firmware van de yamada 6600 ook voor de elta 8883(a) kan gebruiken? Ze gebruiken dezelfde chip en het menu en osd zien er exact gelijk uit! Wat zou nou het verschil zijn, behalve een ander omhulsel met een ander merk erop. Ik ben alleen bang om het uit te testen, omdat ik net mijn andere dvd-speler heb verkocht.
@ dbzdragon
Niet doen! Er is een topic op Doom9.org over deze chip en iemand heeft het geprobeerd en dat ging goed fout. Het was geen Yamada/Elta combinatie maar toch, het ging over twee andere merken met deze chip...
Niet doen! Er is een topic op Doom9.org over deze chip en iemand heeft het geprobeerd en dat ging goed fout. Het was geen Yamada/Elta combinatie maar toch, het ging over twee andere merken met deze chip...
Verwijderd
Hey ik had die Fw 4.5 gedownload maar dan krijg ik dus een iso met daarin ZDVX6600.bin en ZDVX6000.bin en Dummy !!! wat is dat dummy en hoe moet ik die firmware nou branden moet ik die iso branden of die zdvx6600.bin die er in zit ? want in die ISO zit dus ook zooi van de 6000 in ???
dus helemaal de iso of alleen die 6600.bin branden die er in zit.
Alvast bedankt T-1
dus helemaal de iso of alleen die 6600.bin branden die er in zit.
Alvast bedankt T-1
Gewoon de ISO branden ... op de site van yamada staan ook instructies voor de upgrade (maw, RTFM
)
Ja dat werkt hier ook, maar waarom is de versie er dan staat anders als je 1369 intoetst?
Ik heb nu ook de DVX-6600
, mn DVX-6000 is zo goed als dood
...
Wist iemand al van [b]deze[b] originele Yamada update? is deze beter dan de Beta 4/4,5 ?
Wist iemand al van [b]deze[b] originele Yamada update? is deze beter dan de Beta 4/4,5 ?
ik heb een groot probleem met mijn Yamada DVX-6600, bij .avi files met een resolutie van 640x480 is mn beeld te ver ingezoomed en wordt er dus aan alle kanten wat weggeknipt
en met anime met subs onderin beeld is dat niet zo fijn, ik krijg het wel te zien als ik mijn tv op breedbeeld zet (is n 4:3 tv) maar dan is het te breed
, en als ik de yamada aan doe, gaat mn tv overschakelen naar het kanaal dan gaat mn tv dehele tijd overschakelen tussen 4:3 en 16:9 heel irriterend... totdat ik het handmatig kies bij mn tv dan stopt die ermee... is er een firmware die dit oplost? ik heb het met de originele, originele versie 4 en de beta 4,5 versie... welke heeft de minste problemen volges jullie? en de RGB output is erg lelijk veelstedonker/dof/niet-scherp terwijl t met mn DVX-6000 perfect was op RGB... alleen die is gestopt met dingen lezen
[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 22-08-2004 01:05 ]
Verwijderd
Hmm, lijkt wat anders te zijn dat alleen verbetering van de ott.BiG-GuY schreef op 21 augustus 2004 @ 23:06:
Ik heb nu ook de DVX-6600, mn DVX-6000 is zo goed als dood
...
Laten we maar eens even gaan proberen!
Mensen die link (http://www.umax.de/cgi-bi...&Submit=Suchen+%2F+Search) is dezelfde firmware als beta#4,5. Hij bestaat trouwens al ongeveer 2/3weken, ik heb hier toen ook gepost dat Yamada een nieuwe firmware heeft gereleased.
Verwijderd
Ik merk het alleen bij anime (maar ik vind die filmpjes toch niet zo boeiend).
Je kunt ook gewoon uitzoomen naar 3/4, wordt je hele film meteen wat scherper
Je kunt ook gewoon uitzoomen naar 3/4, wordt je hele film meteen wat scherper
Probeer us in de setup van de Yamada de verschillende beeldscherm settings:
Normal P/S
Normal L/B
Wide
Normal P/S
Normal L/B
Wide
Weet iemand trouwens ook of het mogelijk is om 3ivx af te spelen (op de yamada dvx 6600). Zoja dmv nieuwe firmware of kan dat sowieso al?
Verwijderd
ik heb grotendeels het yamada 6600 topic doorgelezen, maar ik heb nergens gezien of de speler ook DVD-Divx aankan. Waarmee ik bedoel dat er meerdere divx films op 1 dvd staan. Zoja, is het dan mogelijk om de juiste ondertiteling erbij te zoeken?
ik heb een oplossing gevonden voor de Anime: zet de Yamada op Multi of op NTSC, en zet je tv handmatig op 16:9 (breedbeeld dus)(yamada op 4:3 PS/LB maakt niet uit) dan kloppen de verhoudingen en zie je de subtitles
. is wel de beste oplossing denk ik zo, hopelijk wordt dat gefixt in een opkomende release...
heeft iemand anders dat probleem ook met dat breedbeeld switchen de hele tijd? en de slechte RGB kwaliteit? als die op uit staat is t beeld veel kleurrijker en scherper
...
is er nou n verschil tussen LetterBoxed en Pan&Scan? het hoort toch zo te zijn dat je dan geen zwarte balken hebt als je pan&scan aandoet? ik merk er alleen nix van op mijn yamada
op de pc zie je t wel, met bijvoorbeeld Cyberlink Power DVD 5.0
heeft iemand anders dat probleem ook met dat breedbeeld switchen de hele tijd? en de slechte RGB kwaliteit? als die op uit staat is t beeld veel kleurrijker en scherper
is er nou n verschil tussen LetterBoxed en Pan&Scan? het hoort toch zo te zijn dat je dan geen zwarte balken hebt als je pan&scan aandoet? ik merk er alleen nix van op mijn yamada
ja dat kan allemaal
[ Voor 42% gewijzigd door BiG-GuY op 22-08-2004 20:46 ]
Nee volgens mij (nog) niet...directjohan schreef op 22 augustus 2004 @ 17:20:
Weet iemand trouwens ook of het mogelijk is om 3ivx af te spelen (op de yamada dvx 6600). Zoja dmv nieuwe firmware of kan dat sowieso al?
Lees dan us goed de startpost door...Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 19:31:
ik heb grotendeels het yamada 6600 topic doorgelezen, maar ik heb nergens gezien of de speler ook DVD-Divx aankan. Waarmee ik bedoel dat er meerdere divx films op 1 dvd staan. Zoja, is het dan mogelijk om de juiste ondertiteling erbij te zoeken?
Hebben andere mensen ook last van sommige Xvid's die niet vloeiend lopen, het lijkt wel of die op 15 fps loopt ofzo
ik heb hem zelf reencoded met subs ingebakken... op mijn Yamada DVX 6000 speelde die perfect... is n XviD met MP3... geen GMC/QP.
Ik heb net ff een mailtje gestuurd naar support@yamada.de met de dingen die ik graag gefixt wil zien
:
Hello,
I have recently bought a Yamada DVX-6600. I live in the Netherlands. Before I bought my DVX-6600 I had the DVX-6000 (I still have him) but it stopped reading discs precisely after the guarantee expired . But I really enjoyed the device. I have the latest firmware downloadable from your support page. I have a Philips 21PT5505-00 PAL(also support for NTSC) TV (4:3) with RGB and S-Video support. The DVX-6600 is connected with the TV with a thick 21Pin scart cable with golden pins.
Now I’ve got some problems with my DVX-6600:
- the subtitles stop playing when playing with a Xvid with AC3 5.1 .AVI file.
- .avi files that are not the standard resolutions like 720x576 and 352x288 are too much zoomed in, what is really annoying when you’re watching a .avi file with subtitles burned in them like anime oftenly have (and I love anime so I) I found one solution so far for this problem if I set my DVX-6600 to display NTSC instead of PAL and set my tv to 16:9 then the subtitles fit and the screen seems ok. Could it be fixed that the non standard resolutions like 640x480 (which is almost always used in anime) will be a little more zoomed out, as in a few cm not like the ½ zoom options but less, like the DVX-6000 displayed them…
- Some older XviD .avi’s don’t display fluent as if they are displaying in 15 fps or less… the movies are XviD with MP3/AC3 (is no difference) the Xvid is a beta 1.0 version the 1.0 final version play ok…
- I have a weird problem when I switch my Yamada on and the Display type is set to Normal PS/LB the TV changes to 16:9 and back to 4:3 the whole time when I set it manually it plays ok.
- The RGB output seems a lot less quality then when I set it to off, with my DVX-6000 the RGB is much better…
- Sometimes the subtitles are cut-off, because of the character limit I assume.
I also have some things that I would like to see in the future if possible:
- support for OGM/OGG files
- better RGB output
- Stereo sources upmix to 5.1 output (if possible)
- The TV signal that goes through the scart cable back In the yamada muted when on (now you can hear the sound of the TV channel you last watched…not so loud but annoying when there is a silent part in a movie), and redirected directly to the speakers if in standby (if possible).
I hope you can work on these problems and fix it if possible…
I’m waiting for your response,
Daniel
Ik heb net ff een mailtje gestuurd naar support@yamada.de met de dingen die ik graag gefixt wil zien
Hello,
I have recently bought a Yamada DVX-6600. I live in the Netherlands. Before I bought my DVX-6600 I had the DVX-6000 (I still have him) but it stopped reading discs precisely after the guarantee expired . But I really enjoyed the device. I have the latest firmware downloadable from your support page. I have a Philips 21PT5505-00 PAL(also support for NTSC) TV (4:3) with RGB and S-Video support. The DVX-6600 is connected with the TV with a thick 21Pin scart cable with golden pins.
- .avi files that are not the standard resolutions like 720x576 and 352x288 are too much zoomed in, what is really annoying when you’re watching a .avi file with subtitles burned in them like anime oftenly have (and I love anime so I) I found one solution so far for this problem if I set my DVX-6600 to display NTSC instead of PAL and set my tv to 16:9 then the subtitles fit and the screen seems ok. Could it be fixed that the non standard resolutions like 640x480 (which is almost always used in anime) will be a little more zoomed out, as in a few cm not like the ½ zoom options but less, like the DVX-6000 displayed them…
- Some older XviD .avi’s don’t display fluent as if they are displaying in 15 fps or less… the movies are XviD with MP3/AC3 (is no difference) the Xvid is a beta 1.0 version the 1.0 final version play ok…
- I have a weird problem when I switch my Yamada on and the Display type is set to Normal PS/LB the TV changes to 16:9 and back to 4:3 the whole time when I set it manually it plays ok.
- The RGB output seems a lot less quality then when I set it to off, with my DVX-6000 the RGB is much better…
- better RGB output
- The TV signal that goes through the scart cable back In the yamada muted when on (now you can hear the sound of the TV channel you last watched…not so loud but annoying when there is a silent part in a movie), and redirected directly to the speakers if in standby (if possible).
Daniel
[ Voor 87% gewijzigd door BiG-GuY op 23-08-2004 12:44 ]
Verwijderd
NIce joh big guy!
Ik hoop dat je snel antwoord krijgt.
want ik vind dat ook echt klote dat ingezoomde beeld!
Ik hoop dat je snel antwoord krijgt.
want ik vind dat ook echt klote dat ingezoomde beeld!
Kort vraagje, is het nodig om die (beta) firmware erop te zetten ?
Ik bedoel dus als je gewoon normale divx en xvid erop wil draaien ?
Doet het het ook wel zonder hem te updaten. Volgens mij is de beeldkwaliteit wel iets beter geworden met de nieuwere firmware's. Een firmware zit er binnen 5min. in dus zo lang duurt dat niet...Le_Freak ! schreef op 23 augustus 2004 @ 14:50:
Kort vraagje, is het nodig om die (beta) firmware erop te zetten ?
ik heb vannacht zo'n automatische mail gehad waarin staat, dat ze ernaar zullen kijken...
nog n vraagje aan jullie, heeft de DVX-6600 last van warmte? want mijn oude DVX-6000 kon gewoon goed werken terwijl die geen ventilatie ruimte om zich heen had... maar het lijkt erop dat deze dus warmer wordt, en ik dus dingen aan de zijkanten moet weghalen zodat die minder warm wordt... anders hapert die
, maar dat heb ik alleen gezien bij XviD+AC3 combinatie... kan het daar aan liggen? het gebeurd geheel willekeurig 0 tot 3 keer ofzo per film, dan blijft die even stilstaan en haalt die t versnelt weer in de beelden en speelt die weer gewoon verder, met nog steeds goede sync, tis wel zo dat de subs wegvallen, maar das een bekend probleem...
nog n vraagje aan jullie, heeft de DVX-6600 last van warmte? want mijn oude DVX-6000 kon gewoon goed werken terwijl die geen ventilatie ruimte om zich heen had... maar het lijkt erop dat deze dus warmer wordt, en ik dus dingen aan de zijkanten moet weghalen zodat die minder warm wordt... anders hapert die
[ Voor 24% gewijzigd door BiG-GuY op 24-08-2004 07:52 ]
subs wegvallen heb ik ook soms wel is, maar simpele oplossing is om ff via de 'goto' knop naar een 'nieuwe' tijd te gaan, maw ga gewoon even naar dezelfde tijd als waar je nu bent met kijken.
Dit had ik dus ook. Heb dr geen oplossing voor en aangezien dit bij verschillende films het geval kan zijn is dit niet makkelijk op te lossen.(verschillend als in andere bitrate, res., framerate, geluid)BiG-GuY schreef op 23 augustus 2004 @ 11:41:
Hebben andere mensen ook last van sommige Xvid's die niet vloeiend lopen, het lijkt wel of die op 15 fps loopt ofzoik heb hem zelf reencoded met subs ingebakken... op mijn Yamada DVX 6000 speelde die perfect... is n XviD met MP3... geen GMC/QP.
...
ik denk dat het aan de Xvid versie ligt, het was een beta versie van Xvid 1.0 met de final geen problemen met oudere ook nie... dus het ligt aan een beta versie, weet alleen niet welke...MariahCareyLover schreef op 24 augustus 2004 @ 08:36:
[...]
Dit had ik dus ook. Heb dr geen oplossing voor en aangezien dit bij verschillende films het geval kan zijn is dit niet makkelijk op te lossen.(verschillend als in andere bitrate, res., framerate, geluid)
ok ik heb een reply gehad op mn mail:
Please see www.my-yamada.co.uk for some feedback on subtitles.
XVID with AC-3 and subtitels may make problems.
Also non standard PAL/NTSC resolutions can make problems, you can try
to set the TV-Output to PAl/Multi/NTSC or also the TV-out to a
different mode. This may make a difference.
If your TV supports both i'd recommend to use MULTI so the picture
will be adjusted to the TV.
Some TV's may also have some limitation(around 10%) of missing
information, so they don't have the physical resolution like the DVD
has.
(640x480 is VGA resolution and is not compatible to TV resolutions)
Automatical switching may not work for all media, a DVD must support
this.
Difference in quality of DVX6000 and DVX6600 are based on the chipset,
anyway using the RGB output the DVX6600 should have a good quality,
but you might see a difference from one chipset to another(ESS vs.
MTK as the Videoprocessing is different)
Older XVID may not play due to the beta version of XVID codec, this
has been fixed with latest XVID release.
Just convert them with a tool like http://divx.ppccool.com/ and they
should be fine.
Otherwise make sure not to use the packet bitstream option and do not
use more then one B-frame.
OGG maybe supported with new firmware but at the mometn the engineers
are trying to make everything work perfect. At the moment they can add
OGG but have to remove some other things as the memory is limited and
not everything can work at the same time.
Concerning TV interference it shouldn't be the player, try to connect
on a different TV using different cable, problem should disappear, it
might be the TV,maybe the connection or another device that gives the
problem, like a VCR which is connected to the same power adapter.
Anyway we are always working on improvements and try to do anything we
can but some things are limited by the chipset, in comaprison to
DVX6000 the DVX6600 has better playback compatibility but maybe not so
good features.
--- original message ---
Please see www.my-yamada.co.uk for some feedback on subtitles.
XVID with AC-3 and subtitels may make problems.
Also non standard PAL/NTSC resolutions can make problems, you can try
to set the TV-Output to PAl/Multi/NTSC or also the TV-out to a
different mode. This may make a difference.
If your TV supports both i'd recommend to use MULTI so the picture
will be adjusted to the TV.
Some TV's may also have some limitation(around 10%) of missing
information, so they don't have the physical resolution like the DVD
has.
(640x480 is VGA resolution and is not compatible to TV resolutions)
Automatical switching may not work for all media, a DVD must support
this.
Difference in quality of DVX6000 and DVX6600 are based on the chipset,
anyway using the RGB output the DVX6600 should have a good quality,
but you might see a difference from one chipset to another(ESS vs.
MTK as the Videoprocessing is different)
Older XVID may not play due to the beta version of XVID codec, this
has been fixed with latest XVID release.
Just convert them with a tool like http://divx.ppccool.com/ and they
should be fine.
Otherwise make sure not to use the packet bitstream option and do not
use more then one B-frame.
OGG maybe supported with new firmware but at the mometn the engineers
are trying to make everything work perfect. At the moment they can add
OGG but have to remove some other things as the memory is limited and
not everything can work at the same time.
Concerning TV interference it shouldn't be the player, try to connect
on a different TV using different cable, problem should disappear, it
might be the TV,maybe the connection or another device that gives the
problem, like a VCR which is connected to the same power adapter.
Anyway we are always working on improvements and try to do anything we
can but some things are limited by the chipset, in comaprison to
DVX6000 the DVX6600 has better playback compatibility but maybe not so
good features.
--- original message ---
BiG-GuY schreef op 23 augustus 2004 @ 11:41:
Hello,
- better RGB output
Daniel
Verwijderd
memory limited
We zitten toch niet meer in het c64 tijdperk
knal dan meteen wat extra in en niet van alles beloven wat dat ding nog niet kan
Wat bedoelen ze nu weer dat de features minder KUNNEN zijn dan van de 6000?
Is het nu ja of nee en welke features zijn dat dan?
Hebben ze dit ding op blanco papier ontworpen zonder naar de 6000 te kijken?

We zitten toch niet meer in het c64 tijdperk

Wat bedoelen ze nu weer dat de features minder KUNNEN zijn dan van de 6000?
Is het nu ja of nee en welke features zijn dat dan?
Hebben ze dit ding op blanco papier ontworpen zonder naar de 6000 te kijken?
Vraag hun nog eens wat ze er bij willen weghalen? Hoe groot is het geheugen van de speler? zo'n .iso file is geloof ik niet eens 1.44mb
Ja, hiero, de s-video uitgang is veel helderder dan de RGB uitgang.BiG-GuY schreef op 26 augustus 2004 @ 10:39:
maareh heeft niemand van jullie dat breedbeeld probleem? of dat de RGB output heel erg dof is...?
Waarom gebruiken jullie de scart aansluiting niet, is die ook zoveel slechter ofzo ?
Verwijderd
gelezen op yamada.uk
ondertitels (voor divx)- bewerkingsprogramma, zodat de volledige ondertitels worden getoond zonder afkappingen
iemand al ervaring mee?
http://mapage.noos.fr/cguyome/srt_mod/win_srt_mod.exe
ondertitels (voor divx)- bewerkingsprogramma, zodat de volledige ondertitels worden getoond zonder afkappingen
iemand al ervaring mee?
http://mapage.noos.fr/cguyome/srt_mod/win_srt_mod.exe
Klopt dat heb ik ook. Ik dacht door een SCART kabel te gebruiken de TV met RGB aan te kunnen sturen, maar dat zag er erg dof uit. Dus RGB uitgezet in de Yamada en toen was het beeld ineens prima.BiG-GuY schreef op 26 augustus 2004 @ 22:37:
ik gebruik bij mij gewoon een dikke goudbekabelde scart kabel... maar dan bij RGB op Off, anders ziet het er heel dof uit... en dat vind ik wel heel goed beeld, maar toch heb ik het idee dat mijn DVX-6000 op RGB mooier beeld toverde...
Heel jammer want ik wil graag de RGB gaan gebruiken op mijn beamer...
Ik heb em ook net binnen gegekregen, valt me niks tegen deze speler.
Op de cd/dvd-la na dan. Die is best wel gammel, ja. Er zat zit z'on stikkertje op van: 'remove this before use' (ofzoiets), nou die heb ik er maar niet afgehaald. Ik was bang dat ik die hele cd-la er zou uit trekken.
Maar nog ff een vraagje, Is het mogelijk om mn xbox op de yamada aan te sluiten?
(Wil namelijk ook dolby surround op mn xbox
). Er zit wel een scart ingang in, maar weet of die daarvoor is bedoeld
Op de cd/dvd-la na dan. Die is best wel gammel, ja. Er zat zit z'on stikkertje op van: 'remove this before use' (ofzoiets), nou die heb ik er maar niet afgehaald. Ik was bang dat ik die hele cd-la er zou uit trekken.

Maar nog ff een vraagje, Is het mogelijk om mn xbox op de yamada aan te sluiten?
(Wil namelijk ook dolby surround op mn xbox
Verwijderd
compleet debiel van de lade is dat de cd er helemaal op past, geen inhammen aan de zijkant.
Je kunt hem er niet echt makkelijk uitpakken, heeft iemand al een zaag gepakt
de mijne heeft toch echt n inkeping...dan wel heel dun, maar wat wil je met zo'n platte lade... hij is wel kwetsbaarder dan die van de DVX-6000, maar die van de DVX-6000 was iets te groot, waardoor je soms de dvd/cd er net fout inlegde en dat die naast de drive kwam te liggen... in de dvd spelerVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:28:
compleet debiel van de lade is dat de cd er helemaal op past, geen inhammen aan de zijkant.

maar heeft niemand dat probleem met 16:9/4:3 schakelingen de hele tijd?
[ Voor 6% gewijzigd door BiG-GuY op 27-08-2004 15:37 ]
Ik heb wel dat ik divxen enzo regelmatig zelf op m'n tv op wide moet zetten. Terwijl hij in de yamada setup wel op wide staat. (Als ik hem opnieuw selecteer gaat het weer goed, lijkt wel of hij die setting 'vergeet').BiG-GuY schreef op 27 augustus 2004 @ 15:37:
[...]
de mijne heeft toch echt n inkeping...dan wel heel dun, maar wat wil je met zo'n platte lade... hij is wel kwetsbaarder dan die van de DVX-6000, maar die van de DVX-6000 was iets te groot, waardoor je soms de dvd/cd er net fout inlegde en dat die naast de drive kwam te liggen... in de dvd spelerdat heb ik een paar keer gehad (zelf 1 keertje, de rest van de familie de andere keren
)...
maar heeft niemand dat probleem met 16:9/4:3 schakelingen de hele tijd?
Sinds de beta 4,5 heb ik ook last van wegvallen of niet eens tevoorschijn kunnen toveren van subtitles 
Ga ik later wel eens proberen wat beta 4 doet aangezien ik die had overgeslagen
Ga ik later wel eens proberen wat beta 4 doet aangezien ik die had overgeslagen
Verwijderd
klotezooi, nadat ik mijn speler effe beneden had aangesloten voor mijn ma, wilde ik hem weer aansluiten op mijn kamer.
Nou dat ding doet dus niks meer.
ook met alleen de stroomstekker erin, gebeurt er niks.
Heb hem pas sinds 1 mei en heb het bonnetje nog (Eynstein)
Wel zwaar irritant dit, kan ik hem weer opsturen.
Ben ik hem tijd kwijt en kan ik ook nog eens verzendkosten ophoesten...
Wat doet ie niet meer? Bij mij deed ie ook niks meer, la ging niet meer open, hij gaf wel aan dat ie loadde enzo, alleen er kwam niks. Garantie was al op dus heb ik m opengeschroefd, zat er een cd wat scheef in. Dichtschroeven en hij doet t weerVerwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 17:50:
klotezooi, nadat ik mijn speler effe beneden had aangesloten voor mijn ma, wilde ik hem weer aansluiten op mijn kamer.
![]()
![]()
Succes,
Peter
slim ook die dingen te verplaatsen als er een dvd/cd in zit
Verwijderd
Mijn speler doet gewoon niks meer. Hij is zo dood als wat. Ik sluit hem bijv alleen aan met de stroomstekker en doe dan bijv open, maar er staat dus geen loading oid. Het schermpje blijft leeg. Hij is gewoon echt stuk.
Heb al een rma forumier van Eynstein.
Nu hopen dat ze niet moeilijk gaan doen, en de schuld op mij gaan schuiven...
Heb al een rma forumier van Eynstein.
Nu hopen dat ze niet moeilijk gaan doen, en de schuld op mij gaan schuiven...
Verwijderd
Ik heb nog een simpel (denk ik) vraagje voor jullie.
Ik heb mijn Yamada aangesloten via Scart op de AV1. Op het moment dat ik mijn TV aanzet krijg ik altijd direct het AV1 kanaal, ook al druk ik op 1 of 2 of etc...
Iemand enig idee hoe ik dit kan uitzetten???
Ik heb mijn Yamada aangesloten via Scart op de AV1. Op het moment dat ik mijn TV aanzet krijg ik altijd direct het AV1 kanaal, ook al druk ik op 1 of 2 of etc...
heb je al de nieuwste update? die verhelpt het sync signaal, dat is dat die vanzelf overschakeld.. met de standaard firmware ging die bij mij ook naar het kanaal toe als ik hem uitdeed, en wanneer ik hem aandeed ging die weer wegVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 10:43:
Ik heb nog een simpel (denk ik) vraagje voor jullie.
Voor de mensen die srt_mod niet zo lekker vinden werken (net als ik
)... er heeft iemand een mooi proggie gemaakt die echt ideaal en supersnel werkt. Ik heb een 2tal srts getest en echt maar 1 klein schoonheidsfoutje gevonden.
http://podtalje.si.eu.org/
http://podtalje.si.eu.org/
Verwijderd
Ik ben van plan om een divxspelertje te kopen, maar zit nog te twijfelen tussen deze yamada en de elta 8883 mp4. Ik vroeg me af of er nog meer verschillen zitten tussen de yamada en de elta, behalve het ontbreken van de optische uitgang op de elta.
En o ja weet iemand misschien nog een leuk adresje wat niet in de pricewatch staat waar ik de yamada goedkoop kan krijgen
?
En o ja weet iemand misschien nog een leuk adresje wat niet in de pricewatch staat waar ik de yamada goedkoop kan krijgen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 16:56 ]
Dit topic is gesloten.