dat kies je toch pas na het eerste jaar
ikke wel
Vrijdag weet je het
Verwijderd
Zeker, je kunt inderdaad dode pixels hebben.Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 18:28:
misschien een domme vraag hoor, maar kan een laptop ook dode pixels hebben en zou ik dat moeten controleren als ik em krijg (krijg hem dinsdag)
Paradigit hanteert een soepel pixelbeleid: bij ontvangst mag er geen enkele pixel 'defect' zijn en mogen maximaal 2 subpixels defect zijn. Defecte pixels na ontvangst komt zelden voor.
Verwijderd
Is tegenwoordig mode; De nieuwe satellites van Toshiba hebben de VGA-poort ook aan de linkerzijkant zitten.HoppyF schreef op 12 augustus 2004 @ 17:16:
[...]
Zijn dit je eigen foto's?
Zie ik het goed dat de video (VGA) aansluiting aan de zijkant zit?
Dat lijkt me wel onlogisch, die hoort namelijk aan de achterkant.
Aan de achterkant van de laptop zit niks. Links zit: voeding, vga, netwerk, telefoon, pcmcia en 1xusb.netvisions schreef op 26 augustus 2004 @ 19:24:
Hmm niet al te mooie modegril dan denk ik.. Vraag me af wat er aan de achterkant van de Rocksolid zit..
Verwijderd
en wat zijn die subpixels dan?HoppyF schreef op 26 augustus 2004 @ 19:01:
[...]
Zeker, je kunt inderdaad dode pixels hebben.
Het standpunt van Paradigit is (volgens hun antwoord in een vraag van mij over het pixel beleid):
[...]
Als jij gebruik wilt kunnen maken van de harddiskimage, die gebruikt wordt om je laptop te herstellen als ie gecrasht is, dan zou ik dat gewoon zo laten.netvisions schreef op 27 augustus 2004 @ 17:34:
Over de laptop zelf:
Hij is iets groter dan ik gedacht had en er zit een "Pentium M" processor in (Waar is m'n Centrino sticker?) De harddisk (60gb) hebben ze in 40 / 20 gedaan (en dat wil ik niet)
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
netvisions schreef op 27 augustus 2004 @ 17:34:
Paradigit beschikt blijkbaar niet over genoeg kennis om er voor te zorgen dat zo'n "grootverkoop" in goede banen geleid worden. In de uitnodiging stond een exacte tijd, waarop je verwacht werd aanwezig te zijn om het zo SNEL mogelijk te laten gaan.
Verwijderd
Ik ben het helemaal met Netvisions eens want de planning en organisatie bij het afhalen was duidelijk niet goed geregeld.netvisions schreef op 27 augustus 2004 @ 17:34:
Zoooo... ik heb m'n eigen laptopppie.. Het heeft "wat" voeten in de aarde gehad (euhm 2 uur wachten bijvoorbeeld?)
Paradigit beschikt blijkbaar niet over genoeg kennis om er voor te zorgen dat zo'n "grootverkoop" in goede banen geleid worden. In de uitnodiging stond een exacte tijd, waarop je verwacht werd aanwezig te zijn om het zo SNEL mogelijk te laten gaan.
<knip>
.
[ Voor 12% gewijzigd door HoppyF op 28-08-2004 16:04 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
In de meeste gevallen wel, hangt er vanaf aan welk project je meedoet.donald_dick schreef op 28 augustus 2004 @ 11:23:
krijg je nou ook er een tas bij om hem te vervoeren?
Verwijderd
Verwijderd
Nou succes ermee danVerwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:43:
ik mag em morgen op gaan halen. willen jullie voor mij gaan bidden dat ik geen 2 uur in de rij hoef te staan ;p
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Er is vandaag een nieuwe image opgezet (ivm schoolsoftware) en nu werkt ie wel. Zal wel windows instelling geweest zijn.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:48:
hmm raar. ik heb dus vandaag ook die voyager opgehaalt maar ik heb daar geen last van. hij begon bij mij wel te zeuren toen ik de accu eruit haalde en de laptop aan de netstroom hing dat ik niet verder kon werken als er geen accu inzat en er ook geen netstrook was
Over dat centrino stikkertje hebben wij gisteren wat gehoord tijdens het algemene introductie praatje over de notebook bij IO in Twente. Het blijkt dat ze hebben gekozen voor een netwerkkaart van een ander merk omdat de kaart die Intel levert bij het centrino systeem niet voldoet aan 802.11-G (dacht ik). Dit is een 54mbit systeem wat bij ons op de faculteit gebruikt wordt.M@rijn schreef op 01 september 2004 @ 11:34:
Ik heb voor school ook een laptop gekocht (van mijn eigen centen dan), en het viel me op dat de voyager notebooks, behoorlijk degelijk in elkaar zitten, een Tyan mobo(mitac-mtc) om precies te zijn maar ik weet niet volgens mijn hoort er een Centrino stickertje op te zetten zoals al eerder opgemerkt is.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
In het CTW-gebouw (Horsttoren) gebruiken ze 802.11A en G. Het centrino systeem ondersteunt alleen 802.11B en G. De netwerkkaart die jullie gebruiken ondersteunen alle 3.Towbitis schreef op 01 september 2004 @ 16:36:
[...]
Over dat centrino stikkertje hebben wij gisteren wat gehoord tijdens het algemene introductie praatje over de notebook bij IO in Twente. Het blijkt dat ze hebben gekozen voor een netwerkkaart van een ander merk omdat de kaart die Intel levert bij het centrino systeem niet voldoet aan 802.11-G (dacht ik). Dit is een 54mbit systeem wat bij ons op de faculteit gebruikt wordt.
Hierdoor mag Paradigit er dus geen centrino stikkertje op plakken.
Verwijderd
Beetje ongebruikelijk misschien maar ik quote mezelf maar evenHoppyF schreef op 30 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
Nou succes ermee dan
Let wel even of je de juiste opties krijgt.
Ik heb de verkeerde CD/DVD drive gekregen, ipv de DVD+RW brander een Combo/DVD speler.
Aangezien ik wel voor de brander betaald heb wil ik hem ook hebben en moet ik dus zien dat deze omgeruild gaat worden.
Volgens Paradigit kan dat op school.
Ik heb zelf geen laptop afgehaald bij in de Horst, maar heb het verhaal over de DVD brander toch van verschillende personen gehoord, dus misschien enkel bij jou even vergeten?HoppyF schreef op 01 september 2004 @ 20:53:
Het was beter geweest dat men bij uitlevering even een opmerking had gemaakt dat de DVD branders pas later geleverd zouden worden.
Er was immers tijd genoeg voor ik heb niet voor niks 1 1/2 uur in de rij gestaan
Da's vreemd.supermario888 schreef op 01 september 2004 @ 19:16:
[...]
In het CTW-gebouw (Horsttoren) gebruiken ze 802.11A en G. Het centrino systeem ondersteunt alleen 802.11B en G. De netwerkkaart die jullie gebruiken ondersteunen alle 3.
Verwijderd
Verwijderd
internetten wel, tenzij ze gebruik maken van iets als ISA server, mogelijk kom je alleen het netwerk (windows file sharing-verhaal) niet meer op. Overigens kun je middels hardwareprofielen (da's iets om op te zoeken onder F1) een profiel 'thuis' en 'op school' maken meen ik.Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:05:
hmm ok
2 vragen:
1: kan ik dan op school nog wel internetten?
2: hoe meld ik mijzelf af bij een domein
[ Voor 22% gewijzigd door Lightah op 02-09-2004 21:14 ]
The Unpredictable Striker!
Dat heb ik dus ookLightah schreef op 02 september 2004 @ 21:13:
pff
ik naar de uitlevering, sta ik niet op de lijst, krijg ik em pas volgende week.
terwijl ik 3 weken voor de laatste datum al besteld en betaald had.
ze kunnen het echt niet aan ofzo.
Als je echt wilt weten of je centrino systeem hebt kun je dit programma van intel laten draaien http://downloadfinder.int...oductID=1697&DwnldID=7594 .HoppyF schreef op 01 september 2004 @ 22:08:
[...]
Da's vreemd.
In mijn Rocksolid zit een IntelPro 2200bg, maar geen Centrino stickertje.
Op de Paradigit site staat de Rocksolid wel afgebeeld incl. Centrino sticker en inclusief de optie van de 54 Mbps netwerkkaart.![]()
http://www.paradigit.nl/php/viewtext.php?textid=17
Verwijderd
Toen ik naar mijn status vroeg zeiden ze ook dat ze pas de 12e de order hadden ontvangen, terwijl ik 'm de 1e al opgestuurd had. Kreeg ik een vaag verhaal over 'TPG doet er langer over blablabla'. Allemaal zwak gelul natuurlijk, bovendien heeft het geen enkel nut een uiterste besteldatum met een week te verlengen (dat deden ze bij de HAN, van 1 naar 7 augustus), als alle brieven kennelijk niet binnen 1 week aankomen. Hopelijk verzinnen ze daar volgend jaar iets beter voor, al heb ik daar natuurlijk weinig meer aan.Lightah schreef op 02 september 2004 @ 21:13:
pff
ik naar de uitlevering, sta ik niet op de lijst, krijg ik em pas volgende week.
terwijl ik 3 weken voor de laatste datum al besteld en betaald had.
ze kunnen het echt niet aan ofzo.
toetsenbord-instellingen even veranderen in 'verenigde staten' ipv 'nederland' misschien? veel gemaakte fout, in nederland gebruiken we geen nederlands toetsenbord, maar een amerikaanse...Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 20:57:
eeeeeeeen nog een probleempje
als ik een @ wil typen dan moet ik altijd eerst ctrl+shift indrukken. dit is ook bij andere knoppen zo. weet iemand of ik dat kan veranderen of dat ik mij moet gaan melden bij het service punt maandag
[ Voor 3% gewijzigd door oCe op 06-09-2004 16:34 ]
-I am Jack's wasted life.
[ Voor 16% gewijzigd door donald_dick op 08-09-2004 07:29 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Eeruku op 08-09-2004 15:15 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Is er al iemand die de DVD+RW brander heeft?Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 19:03:
Het is gewoon schandalig dat jullie hem nog niet hebben. Ik kon al amper tot vorige week dinsdag wachten, laat staan dat ik hem nu nog niet zou heben... Veel succes, en tot dan heb ik veel medelijden met jullie.
A) de functie van de DVDRW in je laptop is dat je hem overal mee kan toenemen en dus overal een dvdtje kan branden, doe dat maar net je tower.Lightah schreef op 08 september 2004 @ 23:07:
Wat moet je in godsnaam met een dvd+rw brander in je lappie?
ik vind dat je a beter eentje voor in je tower kan nemen b dat is minder kwetsbaar c ze zijn beter (sneller + dual + meer compatabiliteit) d ze zijn goedkoper
Ik om 11:08, dus in theorie 4 minuten later. Ik zie wel of ze het idd zo efficient kunnen doen.donald_dick schreef op 08 september 2004 @ 07:28:
net een brief gelezen van paradigit dat ik me laptop in het IIE kan halen om 11:04..
zal godverdomme tijd worden
[ Voor 26% gewijzigd door Wolfensteijn op 10-09-2004 13:36 ]
Nou ik vind een DVD brander wel handig in mijn laptopje.Lightah schreef op 08 september 2004 @ 23:07:
Wat moet je in godsnaam met een dvd+rw brander in je lappie?
ik vind dat je a beter eentje voor in je tower kan nemen b dat is minder kwetsbaar c ze zijn beter (sneller + dual + meer compatabiliteit) d ze zijn goedkoper
Kia Niro-EV 2024
Kia Niro-EV 2024
[ Voor 49% gewijzigd door Notna op 12-09-2004 11:56 ]
Verwijderd
Kia Niro-EV 2024
gewoon overclocken die handel, ik krijg nu 3831 punten in 3dmark03Wolfensteijn schreef op 12 september 2004 @ 18:46:
De SD Cardreader in de Voyager 9458 (ook wel Compal CL-56) zit onder het PCMCIA slot. De drivers voor de SD card reader stonden bij mij in ieder geval op de HD.
Ik heb hem dus ook sinds vrijdag, en ik ben tot nu toe nog geen problemen tegenkomen. Ja, wat rare dingen tijdens het installeren van de drivers omdat ik WinXP Pro Engels erop heb gezet, inplaats van de Nederlandse versie. Maar die zijn nu allemaal opgelost.
Even wat Benchmarks:
3DMark 2001 SE: 9907
3DMark 2003: 2746
Aha, da's goed nieuws, dan hoop ik hem binnenkort ook te krijgen.VrAnqZ schreef op 12 september 2004 @ 16:40:
Ik heb de DVD brander er al wel inzitten... zoals iedereen die m besteld heeft van de laatste levering geloof ik. Hier verder nog geen klachten, alleen de mic. ingang aan de voorkant is zwaar onhandig.
Tot hoever heb je hem overgeclockt? En waarmee heb je dat gedaan?donald_dick schreef op 12 september 2004 @ 22:55:
[...]
gewoon overclocken die handel, ik krijg nu 3831 punten in 3dmark03
met de omega drivers, daar staat radlink in.Wolfensteijn schreef op 13 september 2004 @ 00:43:
[...]
Tot hoever heb je hem overgeclockt? En waarmee heb je dat gedaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Wolfensteijn op 13-09-2004 16:01 ]
dothan 1.7Wolfensteijn schreef op 13 september 2004 @ 15:49:
Hrm, ik heb hem op 492 en op 249 staan. Maar ik krijg niet meer dan 3500 punten. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik de 1.5 GHz Pentium-M heb, en jij een snellere
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
[ Voor 6% gewijzigd door Freak187 op 14-09-2004 16:57 ]
Kia Niro-EV 2024
Verwijderd
Verwijderd
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door HunterPro op 18-01-2005 15:47 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 16:16 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq