[UT notebook 2004/2005] Paradigit Rocksolid Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.930 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Towbitis schreef op 01 september 2004 @ 16:36:
[...]

Over dat centrino stikkertje hebben wij gisteren wat gehoord tijdens het algemene introductie praatje over de notebook bij IO in Twente. Het blijkt dat ze hebben gekozen voor een netwerkkaart van een ander merk omdat de kaart die Intel levert bij het centrino systeem niet voldoet aan 802.11-G (dacht ik). Dit is een 54mbit systeem wat bij ons op de faculteit gebruikt wordt.

Hierdoor mag Paradigit er dus geen centrino stikkertje op plakken.
In het CTW-gebouw (Horsttoren) gebruiken ze 802.11A en G. Het centrino systeem ondersteunt alleen 802.11B en G. De netwerkkaart die jullie gebruiken ondersteunen alle 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104

hmm weet iemand dan hoe het zit me die laptop die je bij de HAN in arnhem kon kopen? daar zit namelijk ook geen centrino stickertje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:45
HoppyF schreef op 30 augustus 2004 @ 17:59:
[...]

Nou succes ermee dan :)
Let wel even of je de juiste opties krijgt.
Ik heb de verkeerde CD/DVD drive gekregen, ipv de DVD+RW brander een Combo/DVD speler.
Aangezien ik wel voor de brander betaald heb wil ik hem ook hebben en moet ik dus zien dat deze omgeruild gaat worden.
Volgens Paradigit kan dat op school.
Beetje ongebruikelijk misschien maar ik quote mezelf maar even :)

Vandaag Paradigit weer gebeld over de verkeerd geleverde CD/DVD drive.
Het blijkt dat de DVD+RW branders nog niet leverbaar zijn en dat men daarom maar heeft besloten er een Combo CD brander/dvd speler in te stoppen.
Aardig bedacht maar helaas niet gecommuniceerd waardoor er nu meer mensen rondlopen die denken een DVD brander te hebben terwijl dit niet zo is.
Uiteraard moet je die wel besteld hebben en op je orderbevestiging hebben staan maar uitgeleverd is dus de verkeerde drive waar je niet voor betaald hebt.

Dit wordt wel hersteld maar je moet er wel zelf achteraan en dat is toch wel slordig. Het was beter geweest dat men bij uitlevering even een opmerking had gemaakt dat de DVD branders pas later geleverd zouden worden.
Er was immers tijd genoeg voor ik heb niet voor niks 1 1/2 uur in de rij gestaan :)

Nou ja, als het goed is komt er nu vanzelf een bericht van Paradigit wanneer de drive omgeruild kan worden. Afwachten maar.

Heeft er iemand overigens wel toevallig een DVD+RW brander geleverd gekregen in de Rocksolid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
HoppyF schreef op 01 september 2004 @ 20:53:

Het was beter geweest dat men bij uitlevering even een opmerking had gemaakt dat de DVD branders pas later geleverd zouden worden.
Er was immers tijd genoeg voor ik heb niet voor niks 1 1/2 uur in de rij gestaan :)
Ik heb zelf geen laptop afgehaald bij in de Horst, maar heb het verhaal over de DVD brander toch van verschillende personen gehoord, dus misschien enkel bij jou even vergeten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
supermario888 schreef op 01 september 2004 @ 19:16:
[...]

In het CTW-gebouw (Horsttoren) gebruiken ze 802.11A en G. Het centrino systeem ondersteunt alleen 802.11B en G. De netwerkkaart die jullie gebruiken ondersteunen alle 3.
Da's vreemd.
In mijn Rocksolid zit een IntelPro 2200bg, maar geen Centrino stickertje.

Ik denk dat je alleen een Centrino stickertje krijgt als je een 2100b hebt. Maar ...

De Intel site laat overigens zien dat de Centrino technologie ook kan werken met een 2200bg, dat is wel interessant.
Zie: http://www.intel.com/prod...?iid=ipp_mobiletech+detl&

Op de Paradigit site staat de Rocksolid wel afgebeeld incl. Centrino sticker en inclusief de optie van de 54 Mbps netwerkkaart. :?
http://www.paradigit.nl/php/viewtext.php?textid=17

yay het volgende probleem. ik heb nu dus fijn die software van paradigit op mijn laptop laten zetten en ik dacht nu thuis lekker draadloos te gaan internetten. niet dus, als ik een thuisnetwerk wil maken dan zegt win xp prof. : The wizard detected that this computer belongs to a domain. Therefore, you cannot use this wizard to set up a connection. heeft er iemand enig idee hoe ik het dan wel kan doen?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
err, jezelf afmelden bij het domein? :P

hmm ok :)

2 vragen:

1: kan ik dan op school nog wel internetten?
2: hoe meld ik mijzelf af bij een domein

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 90104 schreef op 02 september 2004 @ 19:05:
hmm ok :)

2 vragen:

1: kan ik dan op school nog wel internetten?
2: hoe meld ik mijzelf af bij een domein
internetten wel, tenzij ze gebruik maken van iets als ISA server, mogelijk kom je alleen het netwerk (windows file sharing-verhaal) niet meer op. Overigens kun je middels hardwareprofielen (da's iets om op te zoeken onder F1) een profiel 'thuis' en 'op school' maken meen ik.

Je meldt je af bij een domein door rechts te klikken op my computer -> properties -> computer name, change... en daar 'Member of' op 'workgroup' te zetten en een leuke kansloze naam voor je werkgroep te verzinnen :)

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-06 22:43

Lightah

Strikes Again

pff

ik naar de uitlevering, sta ik niet op de lijst, krijg ik em pas volgende week.
terwijl ik 3 weken voor de laatste datum al besteld en betaald had.

ze kunnen het echt niet aan ofzo.

[ Voor 22% gewijzigd door Lightah op 02-09-2004 21:14 ]

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lightah schreef op 02 september 2004 @ 21:13:
pff

Dat heb ik dus ook :( Ik zou hem d8 ik donderdag krijgen, zo stond op de website. Maar ik had nog geen brief thuis gekregen, ik dus opbellen. Zeggen ze doodleuk dat ik pas later aan de beurt kom omdat ik na de uiterlijke inleverdatum de brief zou hebben verzonden. Dit kon echter niet, omdat ik mijn biref al 24 juli op de post had gedaan en de inleverdatum 7 augustus was. Blijk de TPG er 2 weken over gedaan te hebben om een brief te leveren :(

[/me]Notna moet dus nog 2 á 3 weken extra w88 :( [/]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermario888
  • Laatst online: 25-09-2023
HoppyF schreef op 01 september 2004 @ 22:08:
[...]

Da's vreemd.
In mijn Rocksolid zit een IntelPro 2200bg, maar geen Centrino stickertje.

Op de Paradigit site staat de Rocksolid wel afgebeeld incl. Centrino sticker en inclusief de optie van de 54 Mbps netwerkkaart. :?
http://www.paradigit.nl/php/viewtext.php?textid=17
Als je echt wilt weten of je centrino systeem hebt kun je dit programma van intel laten draaien http://downloadfinder.int...oductID=1697&DwnldID=7594 .

Ik deed vorig jaar ook mee aan de laptop actie. De micropoint sonic m500. Op mijn eerste laptop zat wel een centrino sticker op. Bij mijn 2e en 3e micropoint laptop zat er geen centrino sticker erop. (De 1e en 2e laptop hadden rare hardware mankementen). Het hangt dus ook van het bedrijf af of ze centrino stickers op de laptop plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Nee bij mij was het al betaald en ontvangen op 27 juli. Een ander excuus konden ze niet verzinnen dus moesten ze me maar afwimpelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eeeeeeeen nog een probleempje :/

als ik een @ wil typen dan moet ik altijd eerst ctrl+shift indrukken. dit is ook bij andere knoppen zo. weet iemand of ik dat kan veranderen of dat ik mij moet gaan melden bij het service punt maandag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Lightah schreef op 02 september 2004 @ 21:13:
pff

Toen ik naar mijn status vroeg zeiden ze ook dat ze pas de 12e de order hadden ontvangen, terwijl ik 'm de 1e al opgestuurd had. Kreeg ik een vaag verhaal over 'TPG doet er langer over blablabla'. Allemaal zwak gelul natuurlijk, bovendien heeft het geen enkel nut een uiterste besteldatum met een week te verlengen (dat deden ze bij de HAN, van 1 naar 7 augustus), als alle brieven kennelijk niet binnen 1 week aankomen. Hopelijk verzinnen ze daar volgend jaar iets beter voor, al heb ik daar natuurlijk weinig meer aan. ;)

Overigens heb ik m'n notebook alsnog wel op tijd ontvangen, ondanks dat ik 'zogenaamd' die order te laat verstuurd zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-06 20:52

oCe

aka Dookie.

Anoniem: 90104 schreef op 03 september 2004 @ 20:57:
eeeeeeeen nog een probleempje :/

als ik een @ wil typen dan moet ik altijd eerst ctrl+shift indrukken. dit is ook bij andere knoppen zo. weet iemand of ik dat kan veranderen of dat ik mij moet gaan melden bij het service punt maandag :p
toetsenbord-instellingen even veranderen in 'verenigde staten' ipv 'nederland' misschien? veel gemaakte fout, in nederland gebruiken we geen nederlands toetsenbord, maar een amerikaanse...

[ Voor 3% gewijzigd door oCe op 06-09-2004 16:34 ]

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Als ik op Alt+F5 druk valt mijn scherm uit, is dat te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:30
net een brief gelezen van paradigit dat ik me laptop in het IIE kan halen om 11:04..
zal godverdomme tijd worden :(

[ Voor 16% gewijzigd door donald_dick op 08-09-2004 07:29 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

mja ik krijg em pas vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
* Eeruku :r 't op paradigit...
net ff aan de telefoon gehangen... OF hij komt vrijdag binnen.. OF volgende week dinsdag...
en dat ik maar rekening moest houden met dinsdag :(

heb gvd die order geplaatst gelijk toen ik et foldertje binnenkreeg..

[ Voor 3% gewijzigd door Eeruku op 08-09-2004 15:15 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gewoon schandalig dat jullie hem nog niet hebben. Ik kon al amper tot vorige week dinsdag wachten, laat staan dat ik hem nu nog niet zou heben... Veel succes, en tot dan heb ik veel medelijden met jullie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Anoniem: 122762 schreef op 08 september 2004 @ 19:03:
Het is gewoon schandalig dat jullie hem nog niet hebben. Ik kon al amper tot vorige week dinsdag wachten, laat staan dat ik hem nu nog niet zou heben... Veel succes, en tot dan heb ik veel medelijden met jullie :).
Is er al iemand die de DVD+RW brander heeft?
En wat voor type is het? (merk/model)

Ik wacht er nog steeds op, maar heb gelukkig wel de notebook al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah

Lightah

Strikes Again

Wat moet je in godsnaam met een dvd+rw brander in je lappie?

ik vind dat je a beter eentje voor in je tower kan nemen b dat is minder kwetsbaar c ze zijn beter (sneller + dual + meer compatabiliteit) d ze zijn goedkoper

• donald_dick
Lightah schreef op 08 september 2004 @ 23:07:

ik vind dat je a beter eentje voor in je tower kan nemen b dat is minder kwetsbaar c ze zijn beter (sneller + dual + meer compatabiliteit) d ze zijn goedkoper
A) de functie van de DVDRW in je laptop is dat je hem overal mee kan toenemen en dus overal een dvdtje kan branden, doe dat maar net je tower.
B)nee met laptops moet je vooral ruw mee omgaan :{
C)true, maar geduld is een schone zaak. van die 8 minuten die je meer moet wachten kom je wel tot rust
D)jup, dus? als je kijkt wat je ermee kan, dan weegt dat niet op dat ie wat duurder is..

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 21:42
donald_dick schreef op 08 september 2004 @ 07:28:
net een brief gelezen van paradigit dat ik me laptop in het IIE kan halen om 11:04..
zal godverdomme tijd worden :(
Ik om 11:08, dus in theorie 4 minuten later. Ik zie wel of ze het idd zo efficient kunnen doen.

Naar wat ik heb gehoord trouwens, is dat er op het IIE maar 9 laptops zijn besteld. Dus je hebt zelfs grote kans dat het gewoon efficient gaat ;)

[edit]
Whoopie, ik heb hem, en hij is mooier dan ik had verwacht. Het toetsenbord is wel wat wennen qua typen, maar dat is tot nu toe het enige waar ik mij een beetje aan stoor.

En ja, dit is eigenlijk het verkeerde topic om over de Compal CL-56 te praten, maar ik ben al lang blij dat ik hem eindelijk heb.

[ Voor 26% gewijzigd door Wolfensteijn op 10-09-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Lightah schreef op 08 september 2004 @ 23:07:

Nou ik vind een DVD brander wel handig in mijn laptopje.
Het kost wel wat meer dan een gewone CD brander, maar ja ik heb al een gewone brander in mijn Tower waarom er dan nog eentje bij nemen in mijn laptop?
Ik heb geen DVD brander in mijn Tower maar nu dus wel in mijn laptop als hij tenminste geleverd gaat worden :)

Compatabiliteit? waarom zou een laptop DVD brander niet compatible zijn?
Het is een DVD+R/RW dat lijkt me prima.
Kwetsbaarder is ie ook niet, en de snelheid zal echt wel voldoende zijn.

• Freak187
  • Laatst online: 16:20

Freak187

geen

Ik heb sinds gister de Voyager binnen met 1,5 intel centrino en 128 radeon 9700. Hoe schakelt die centrino nou over naar hogere kloksnelheden? Als de applicatie hier om vraagt? Of als ie aan netstrom hangt? Ik ging net MOHAA spelen met alles p high en dat ging niet echt supervloeiend.

Voor de rest is het wel een mooi dingetje, alleen je moet wel aardig op de toetsen tikken want anders reageert ie niet.

Kia Niro-EV 2024

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Als je speedswitch geinstalleerd heb kan je instellen hoe je het hebben wil, namelijk >
Dynamic (bij veel werk > hoge snelheid, bij weinig werk > lage snelheid), max performance (duidelijk, toch? :P ) of battery max/optimized (wat hier het verschil van is is me nog niet duidelijk ;) want het lijkt me dat het beide op lage snelheid is ).

Misschien dat jij last hebt van hetzelfde probleem als ik, namelijk... AGP die niet aan wil. Ik weet ook niet hoe het aangezet moet worden, elke keer als ik het aan zet en restart staat het weer uit. Ik vermoed dat dit de performance ook wel remt eik. Misschien dat je even kijken kan hoe de AGP-snelheid bij jou ingesteld staat? :)

• Freak187

Freak187

geen

Nou ik denk dat m'n videokaart, dus AGP, wel goed werkt. Want wat ik zie op m'n scherm kan geen 1 software matige driver voor elkaar krijgen. Maar ik denk dat ik gewoon teveel verwacht van m'n laptop.

voor jou AGP probleem kan ik niet zeggen wat je kunt doen. Misschien een nieuwe moederbord driver installen? In de bioskijken hoe je AGP slot daar ingesteld staat.

Kia Niro-EV 2024

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
PCMweb reed met een oude erover heen:

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmweb.nl/img.db?365507
Afbeeldingslocatie: http://www.pcmweb.nl/img.db?365511

Foto's zijn erg slecht. Betaal je voor een abbonement krijg je alleen foto's :r Moet je voor de video ook nog eens betalen |:( (afzetters) En natuurlijk zetten die kneusjes er niet bij of ie het nou nog doet of niet. In het tijdschrift verwijzen ze je gewoon doodleuk door naar de site. Niet dat ze vertellen of ie het overleefd heeft ofzo. Krijg langzaam de pest aan PCM, maar dit is natuurlijk OFF-topic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Naja zeg, die BIOS van de Voyager is ook erg triest hoor :(. Heb de mijne van de HvA actie en als ik de BIOS in wil duiken om mijn AGP aan te zetten, kan je alleen infrarood poorten aanzetten en daar blijft het bij :? Wil wel opzoek gaan naar een andere BIOS, maar eerst eens te weten komen welke mobo erinzit. Eerst maar eens de standaard drivers weer eens proberen :P :(

Heeft iemand al die SD-Card reader gevonden, ik namelijk niet :?

Edit: Originele drivers doen het ook al niet :( AGP wil gewoon niet aangaan :( In de BIOS hoef ik zoals ik al erder vermelde ook al niet te kijken. Als dit zo door gaat, ga ik Paradigit maar ff bellen. Eerst leveren ze die laptop te laat, nu dit weer :(

Edit2: Neppe gasten bij Paradigit hoor, zadelen ze me op met oude Intel drivers en installen ze daarnaast ook Intel graphic drivers. Daarom wilde AGP niet startten :)
Ben nu wel blij, maar als je toch totale noob bent met software of pc's ben je wel ff de welbekende l*l.

[ Voor 49% gewijzigd door Notna op 12-09-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die sd cardreader zit bij mij helemaal links achter in de hoek. misschien daarn eens kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
Ik heb de DVD brander er al wel inzitten... zoals iedereen die m besteld heeft van de laatste levering geloof ik. Hier verder nog geen klachten, alleen de mic. ingang aan de voorkant is zwaar onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

De SD card reader zit onder je pcmia slot. Goed kijken en je ziet em.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
De SD Cardreader in de Voyager 9458 (ook wel Compal CL-56) zit onder het PCMCIA slot. De drivers voor de SD card reader stonden bij mij in ieder geval op de HD.

Ik heb hem dus ook sinds vrijdag, en ik ben tot nu toe nog geen problemen tegenkomen. Ja, wat rare dingen tijdens het installeren van de drivers omdat ik WinXP Pro Engels erop heb gezet, inplaats van de Nederlandse versie. Maar die zijn nu allemaal opgelost.

Even wat Benchmarks:
3DMark 2001 SE: 9907
3DMark 2003: 2746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Wolfensteijn schreef op 12 september 2004 @ 18:46:
De SD Cardreader in de Voyager 9458 (ook wel Compal CL-56) zit onder het PCMCIA slot. De drivers voor de SD card reader stonden bij mij in ieder geval op de HD.

Ik heb hem dus ook sinds vrijdag, en ik ben tot nu toe nog geen problemen tegenkomen. Ja, wat rare dingen tijdens het installeren van de drivers omdat ik WinXP Pro Engels erop heb gezet, inplaats van de Nederlandse versie. Maar die zijn nu allemaal opgelost.

Even wat Benchmarks:
3DMark 2001 SE: 9907
3DMark 2003: 2746
gewoon overclocken die handel, ik krijg nu 3831 punten in 3dmark03 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
VrAnqZ schreef op 12 september 2004 @ 16:40:
Ik heb de DVD brander er al wel inzitten... zoals iedereen die m besteld heeft van de laatste levering geloof ik. Hier verder nog geen klachten, alleen de mic. ingang aan de voorkant is zwaar onhandig.
Aha, da's goed nieuws, dan hoop ik hem binnenkort ook te krijgen.
Wat voor een type/model/merk brander is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
donald_dick schreef op 12 september 2004 @ 22:55:
[...]

gewoon overclocken die handel, ik krijg nu 3831 punten in 3dmark03 :)
Tot hoever heb je hem overgeclockt? En waarmee heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Wolfensteijn schreef op 13 september 2004 @ 00:43:
[...]

Tot hoever heb je hem overgeclockt? En waarmee heb je dat gedaan?
met de omega drivers, daar staat radlink in.
heb hem nu op 429 en 252 maar hij kan nog hoger.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Hrm, ik heb hem op 492 en op 249 staan. Maar ik krijg niet meer dan 3500 punten. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik de 1.5 GHz Pentium-M heb, en jij een snellere ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Wolfensteijn op 13-09-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Wolfensteijn schreef op 13 september 2004 @ 15:49:
Hrm, ik heb hem op 492 en op 249 staan. Maar ik krijg niet meer dan 3500 punten. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik de 1.5 GHz Pentium-M heb, en jij een snellere ;)
dothan 1.7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 11-06 00:13
Ik heb de rocksolid ook besteld via de fontys regeling. Hij is eigelijk voor mn zus bedoeld en die heeft er nogal haast bij. Des te irritanter is het langzame gedrag van paradigit. Heb dat formulier twee weken geleden opgestuurd, en nu zeggen ze vandaag vrolijk aan de telefoon dat het nóg eens twee weken duurt, terwijl mij afgelopen vrijdag aan de telefoon verteld werd dat dinsdag (vandaag) het zooitje binnen kwam.
Als je het mij vraagt is het daar een ongeregeld zooitje bij elkaar. Van het woord terugkoppeling, of nog erger; communicatie hebben ze ook nog nooit gehoord lijkt het wel.

Noujah; afwachten dan maar :(

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

Ik vond het ook niet netjes dat ze daar niks geen bericht geven, je doet toch een aardige investering dacht ik zo? Op die site stond dat ze de actie verlend hadden tot 7 augustus zodat je em aan het begin van het schooljaar kreeg. Ik had em op tijd verstuurd. Dus ik verwachtte een brief rond die tijd (begin schooljaar).... maar niks. Ik bel hun op en ik krijg te horen dat ik in de 2de lichting zit :S Leuk als je al bijna een maand zit te wachten en je moet er zelf achter komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Freak187 op 14-09-2004 16:57 ]

Kia Niro-EV 2024

• Aesculapius
nou, vannochtend hebben ze gebeld dat ik em kan komen afhalen (zoals afgesproken). Uiteindelijk valt het dus nog mee met een weekje extra....hopen dat ie nu wel helemaal in orde is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik de enige die al tandknarsend naar het geluid van dezen laptop moet luisteren? Ik durf het mijn Sennheiser amper aan te doen, hem in deze geluidskaart te pluggen. Krakende faders, te harde versterker, om maar over de kwaliteit te zwijgen. Ow en waar ik laatst nog achter kwam.... geen line-in :{. Zo maar ff een logitech oid usb naar 3.5mm jackplug adapter kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Heb de laptop binnen, en moet zeggen dat hij er netjes uit ziet. Geen frutsels ofzo, maar mooi strak en solide.
Tot nu toe allemaal ok. WiFi werkt prima, beeld is goed (geen dooie pixels) en geluid....noujah, ik heb nergens last van.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-03 18:12

Kr3Kr

Melpomene

best mooi gezicht hier, projectgroep, zitten met zijn achten, allen met dezelfde laptop, voor iets minder dan 13000 euro op tafel :P

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik zit net ff te kijken onderop me laptop, en het valt me op dat er dus een dichte 'opening' zit voor een fan (op de plek dus waar je fan zit voor volgens mij je proc.) Is die bij jullie ook dicht, want volgens mij is het beter dit ding open te maken in verband met warmdraaien :?

Het gaat om de Paradigit Voyager van de HvA met de M11 erin.

Verder nog steeds er tevreden over me laptop, alleen jmmr dat die naabs bij paradigit en HvA geen kaas hebben gegeten van windows installen :p

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17
Hoe degelijk zit deze laptop eigenlijk in elkaar? Ik wil er zelf ook misschien 1 gaan kopen, maar ik zit nog een beetje te twijfelen tussen zo een of een deel d505m. Zitten min of meer in dezelfde prijsklasse, maar ik twijfel een beetje aan de kwaliteit van zo'n custom laptop.

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Ik type op dit moment op de rocksolid, ik heb hem nu dik een maand en hij bevalt mij uitstekend. Snelle reactie, goeie graphics, snelle schijf (die 60 gig van 5400 rpm) werkt snel...

Ik heb veel laptops bekeken maar deze presteert toch wel het beste op stevigheid, als je het zo mag zeggen. Volledig van magnesium (behuizing) en komt erg solid over als je hem in handen hebt...

Het enige nadeel is dat hij behoorlijk zwaar is (3,2 kg :/ )

Gregor van Egdom Krekr

heeft er iemand enig idee waar ik drivers voor mijn mobile radeon 9600 64 mbkan krijgen? de site van ati stuurt mij door naar de site van de fabrikant. het gaat hier om een voyager 9457.

• Wolfensteijn
http://www.omegadrivers.net/

Die drivers installeren dus ook op de mobile versies van alle Ati kaarten.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Of je download gewoon de officiel drivers van Ati en gooit [url=htp://www.driverheaven.net/patje]dit proggie[/] erover :)

Zelf ook gedaan en werk uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Ik heb dus de paradigit van de UT gekocht dit jaar, nu komen zij ook over de brug met een image --> alles staat geinstalleerd inclusief norton antivirus corporate edition

Nu lijkt het elke keer als ik die laptop opstart of hij blijft hangen op Norton. Oftewel, hij start op, alles laad supersnel maar zo gauw hij bezig wil met de internetverbinding laden en msn opstarten blijft hij hangen. Vervolgens duurt het gem. dik een minuut of 2 :( voordat hij deze laad. Op het moment dat dit gebeurd verdwijnt het uitroepteken bij het norton icoontje in de taakbalk rechtsonderaan.

Ik kan er maar niet achterkomen wat dit is, iemand een oplossing?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

de image is een voordeel, de belachelijk hoge prijs voor het geleverde en de superlate levering (=winst leverancier) de redenebn om ém niet te nemen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien wel leuk om jullie ervaringen na 3 maanden met deze laptop te lopen op te sommen.

Bij mij is dit al gebeurdt:
-CDRW/DVD drive vervangen
-Scherm afgesteld
-CPU fan vervangen
-HDD Crash
-Knopje van toetsenbord afgevlogen

En nu zie ik dat hier een randje van mijn bovenplaat waar de aanuit knop zit krom zit. En als ik mijn scherp dichtdoe, knapt hij alsof ik iets kapot knap.

Voor de rest ben ik wel blij met deze laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
ik vind het kwalitatief een prul. De verf is van de metalen klepjes onderop afgekomen, het scherm is veel te slap en zakt bij de 1e beweging naar beneden, als je snel typt dan verzint het keyboard er letters bij, de accu is driewerf ruk en wil ik dus zsm vervangen zien. Voor een centrino van deze prijs vind ik het allemaal net niet lekker werken. Bovendien wordt ie stinkend heet (tot zover dat ik 'm niet eens meer kan beetpakken als ie op mn bed staat en dus wat minder lucht krijgt - waar is de temperatuurbeveiliging?). En omdat het zo'n heethoofd is gaat de koeling nooit uit wat meer herrie en minder accuduur betekent. Daarnaast is ie vergeleken met andere laptopjes van bijv Toshiba lomp zwaar en log.

* HunterPro kan er mee werken, maar dit doe ik nooit meer. Volgende keer zelf maar wat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Vindt het zelf wel een lkkre laptop, echter:

Nadelen:
• Windows install is gewoon ronduit kut gedaan
• Schijfindeling is 50/50 gedaan, iets wat uitermate frustrerend is.
• Als ik mijn laptop in een netwerk thuis plug, dan an ik niet op de laptop zelf komen.
[*[Toetsten werken niet of amper tenzij je ze echt goed intoetst

Voordelen
• Die Ati m11 die er in zit roeleerd echt wel. Kan nu overal lkkr games spelen op een goede kwaliteit
• Batterij gaat lang mee, bij gewoon gebruik 4 uur.
• Knoppen zit goed verdeeld en werken intuitief

Al met al best blij met me aan koop bij de HvA. Kan alleen niet w88 tot ik volgende week eens de tijd heb om dat ding te formateren. Want het zijn echt prutsors daar op de HvA als het op pc's aankomt. Komt geregeld voor dat je meer weet dat de gemiddelde systeembeheerder/informatica docent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
wil jij eens voor mij tegelijk de letters 'wer' indrukken? Krijg je dan ook een t eruit?

* HunterPro heeft net een flink epistel richting Paradigit gemaild

[ Voor 31% gewijzigd door HunterPro op 18-01-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wertttttttttttttt

LOL, ja dus, maar helaas gebruik ik dat niet. Wel een goed gespotte "bug". Druk jij eens voor de grap ALT+F5 in ;)

RTY snel achter elkaar typen stinkt ook: rtuy dus :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 18-01-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Laatst online: 24-05 22:58
Hij wordt inderdaad nogal heet. Ik heb trouwens m'n batterij metingsding een keer gekalibreerd, en nou geeft ie, ik neem aan correct, nog maar 2 uur 50 minuten op de batterij aan. (Tenminste dat deed ie, nu geeft ie alleen nog procenten aan :()

Toetsenbord gen problemen mee gehad, alleen is alt+f5 maaateloos irritant. En de nooit aflatende herrie zou ik ook zonder kunnen ja, nou kan ik em 's nachts niet aan laten staan.

En ik kan als enige niet op campusnet :'(

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
zo zijn er tientallen toetsencombo's die dus naar boven komen als je net als ik als een debiel aan het typen bent. Alt+F5 doet weinig hier maar dat zal komen omdat ik tegenwoordig linux draai (dat werkt behoorlijk goed moet ik zeggen - alleen campusnet-wifi nog aan de praat krijgen, eigen AP heb ik wel al werkend).

CryForHelp, ben jij 1e jaars IO?

[ Voor 7% gewijzigd door HunterPro op 18-01-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
HunterPro schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:51:
zo zijn er tientallen toetsencombo's die dus naar boven komen als je net als ik als een debiel aan het typen bent. Alt+F5 doet weinig hier maar dat zal komen omdat ik tegenwoordig linux draai (dat werkt behoorlijk goed moet ik zeggen - alleen campusnet-wifi nog aan de praat krijgen, eigen AP heb ik wel al werkend).

CryForHelp, ben jij 1e jaars IO?
Nou, sinds ik vanmiddag een mailtje naar m'n projecgroep heb gestuurd niet meer :P

Maar oorspronkelijk wel ja, ik weet ook al dat jij Tobias bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
:P jou ken ik denk ik nog niet, en zit overigens over het zelfde te piekeren. Heb je net geadd op msn. Daar ff verderbabbelen?

edit: kop ff opgezocht in smoelenboek, haj :w :P *herkent* ;)

[ Voor 21% gewijzigd door HunterPro op 18-01-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ALT+F5 zorgt er dus voor dat je scherm uitgaat, en maar zeer moeilijk aan (soms een questie van FN+F1 of ALT+F5, soms een questie van in standby en eruit, soms echt een forse reset voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
ALT+F5 kun je waarschijnlijk in je ati-software in/uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

ALT-F5 = standaard 'switch between displays'

hoe kun je die batterij calibreren?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
In het bios zit ergens een calibrate battery optie.
Dan gaat ie eerst opladen en vervolgens ontladen en dan weer opladen
duurt een eeuwigheid, dus ik zou hem ergens 's nachts neergooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

ander vraagje.. het ding heeft geen composite video-out, wel s-video. Ik heb hier geen verloopje voor gekregen (had nog wel wel een passend verloopje liggen maar die geeft zwart-wit beeld).
Had ik zo'n verloopje wel moeten krijgen of moet ik dit los ergens kopen?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
freddifish schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:22:
ander vraagje.. het ding heeft geen composite video-out, wel s-video. Ik heb hier geen verloopje voor gekregen (had nog wel wel een passend verloopje liggen maar die geeft zwart-wit beeld).
Had ik zo'n verloopje wel moeten krijgen of moet ik dit los ergens kopen?
Moet je los kopen, heeft een ex-studiegenoot ook gedaan toen hij hem op de tv wilde aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

cryforhelp schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:27:
[...]

Moet je los kopen, heeft een ex-studiegenoot ook gedaan toen hij hem op de tv wilde aansluiten.
OK thanks, zal eens gaan shoppen dan..

Heb niet Speedfan erop gezet om de temperatuur eens te volgen, HDD en CPU vind hij inderdaad, al klopt de cpu (60 graden idle?) niet volgens mij. Maar de fan(s) vindt hij nog niet. Iemand met meer ervaring hiermee en met de instellingen? MBM ofzo?

toevoeging: linkje naar aardige software om processor speed, temp en batterij te volgen: http://dssc3031.ece.cmu.e...r/mobilemeterreadme-e.htm

verder is het volgens mij feitelijk een twinhead r15B / efio15B laptop. Op de site van twinhead staan ook driverupdates etc: http://www.twinhead.com/products/efio15b.htm

[ Voor 25% gewijzigd door freddifish op 08-02-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word telkens gekker van dit probleem. Als ik software snel intyp, krijg ik softwarez. Dit komt doordat als je de ARE snel intypt, je de Z er gratis bijkrijgt :{

Is er echt geen oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Toetsenbord combinatie probleem opgelost

Google ... geniaal ;) en ben niet eens eigenaar van deze notebook :-p

Zie dus voor veel oplossingen de pagina van Universiteit Twente Notebook Service Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cewl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Sta trouwens wel op punt eigenaar te worden van deze notebook (zat niet zomaar te googlen natuurlijk ;) ), bevalt die de meesten mensen nogsteeds goed? Want qua 1000 euro is er tweedehands ook veel ander leuk spul van te krijgen: Acer, Asus, IBM (T40-T42,R51) en Dell (D505, D600, D800) met vergelijkbare al dan niet betere (qua CPU, bluetooth, harddisk, geheugen) specs, maar dan niet dat Ultra stevige wat voor de reizende IK misschien wel handig is.

Wat zou je doen als je in mijn schoenen stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
een R51 of T series IBM is anders ook aardig stevig.

Ik heb meerdere ibm's en ik kan ze allemaal bij het scherm optillen, en er zo een stuk mee wandelen. Ze vervolgens los in de kofferbak gooien en een stuk er flink hard mee rijden.

Ik wil zeggen, dat overleeft hij wel, ik heb zelfs verhalen gehoord van dat ze van 2 hoog vielen en het nog deden.

Veel gekkere dingen dan dit ga je er toch niet mee doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112165

Heeft iemand hier de Rocksolid?

Ik had graag willen weten welke driver pack het beste is voor de rocksolid aangezien ik hem deze week in ontvangst mag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
ik vinnet een kutlaptop, nog steeds, en de fix voor het keyboard is geen fix. Hij gooit gewoon 't keyboard een paar ms plat zodat die rare karakters niet kunnen verschijnen - maar dat betekent ook dat je niet kunt doortypen. Elke letter moet werkelijk stuk voor stuk aangeslagen worden. Leuk, maar een toetsencombinatie 'wer' (zoals in 'netwerk') tik ik in 1 keer en dan staat er met die fix dus alleen een w.

Verder is de lak, ondanks dat ie 'rocksolid' zou moeten zijn, ook 3x ruk. Beschadigt als de neten, je kan 'm zonder problemen met je nagels van de klepjes onderop afkrabben. Bovenop krast ie ook als de ziekte.

* HunterPro heeft dus mooi een andere alweer even :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar heb je nou een site waar ik die drivers er af kan halen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn laptop is nu voor de 3x keer bij paradigit. De HDD / RAM was kapot (BSOD tijdens de XP installatie). Ik heb er al eens image op moeten zetten vanwege een HDD-crash, en dit is mijn tweede :(

Hij moest ook al eens eerder weg ivm. de cpu-fan.

En mijn scherm was ook niet al te best (speling van 5cm + geknak bij het dichtdoen). Alle 4 de eerste klassen hadden al nieuwe schroefjes moeten krijgen, dat zegt wel wat over het scherm :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
wat een rocksolid he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff ik wil hem duidelijk NIET op een steen laten vallen :P

Volgens mij is het geeneens magnesium oid wat ze wel belooft hadden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 122762 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:58:
Pfff ik wil hem duidelijk NIET op een steen laten vallen :P

Volgens mij is het geeneens magnesium oid wat ze wel belooft hadden :{
jawel, en dat merk je ook als je 's ochtends even je mail op wilt halen als je net uit bed bent en die laptop op je blote benen legt... ijskoud. Hoewel ie het zelf errug vlot heetgestookt heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81352

Nou maar hopen dat de UT hier een lesje van geleerd heeft. Als alles goed gaat (eindexamens nog) ga ik volgend jaar naar de UT. Als ze weer met zon paradigit op de proppen komen dan koop ik hem zeker niet, want te lezen aan de reacties hier ben je beter af met iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Anoniem: 81352 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:37:
Nou maar hopen dat de UT hier een lesje van geleerd heeft. Als alles goed gaat (eindexamens nog) ga ik volgend jaar naar de UT. Als ze weer met zon paradigit op de proppen komen dan koop ik hem zeker niet, want te lezen aan de reacties hier ben je beter af met iets anders :)
Nope, deze is (relatief) goedkoop. Lomp sterk (op de UT zijn er maar een paar heel specifieke problemen mee geweest) en hij wordt nog steeds goed ondersteund. Dus er bestaat een flinke kans dat ze voor volgend jaar weer een rocksolid achtig iets hebben.

Krijg je binnenkort post over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
cryforhelp schreef op zondag 15 mei 2005 @ 00:49:
[...]

Nope, deze is (relatief) goedkoop. Lomp sterk (op de UT zijn er maar een paar heel specifieke problemen mee geweest) en hij wordt nog steeds goed ondersteund. Dus er bestaat een flinke kans dat ze voor volgend jaar weer een rocksolid achtig iets hebben.

Krijg je binnenkort post over.
Voordeel is dat je voor 3 jaar garantie en verzekering hebt. Dat scheelt enorm veel gelul, en ben ik zelf enorm blij mee. En als je echt enorme problemen hebt gaat Paradigit er ook zeker coulant mee om, dat moet ik ze wel meegeven.

Ik denk niet dat komend jaar weer de RS gaat worden. Waarschijnlijk gaan ze voor een compactere laptop; die heeft het afgelopen jaren ook goed gedaan (micropoint en co). Alleen ging daar de leverancier failliet, wat natuurlijk altijd sneu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap wel dat ik hier de slechte punten gezien heb, maar bij mijn weten zijn er de volgende problemen mee:

- Toetsenbord werkt niet goed
- Hij word (te?) warm

Ik moet zeggen dat ik het niet zo op b-merken heb. Als je ook eens op de poll op notebook service center pagina kijkt. Die poll is niet perfect (je kunt meerdere keren stemmen) Net gekeken, die poll is weg. Elk geval had paradigit maar een paar procent van de stemmen. Nou kan dat wel vertekend zijn, maar het geeft toch wel iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Anoniem: 81352 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 10:59:
Ik snap wel dat ik hier de slechte punten gezien heb, maar bij mijn weten zijn er de volgende problemen mee:

- Toetsenbord werkt niet goed
- Hij word (te?) warm

Ik moet zeggen dat ik het niet zo op b-merken heb. Als je ook eens op de poll op notebook service center pagina kijkt. Die poll is niet perfect (je kunt meerdere keren stemmen) Net gekeken, die poll is weg. Elk geval had paradigit maar een paar procent van de stemmen. Nou kan dat wel vertekend zijn, maar het geeft toch wel iets aan.
Ik had die poll inderdaad ook al gezien, Asus stond aan kop. Maar dat is natuurlijk volledig onrepresentatief, wat weten WB-ers (dat is de meerderheid) nou van laptops :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn WB-ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan ik het beste mijn laptop gebruike mbt tot de batterij? ikheb gemerkt dat hij snel leeggaat, zal ik hem dan de hele tijd op netstroom zetten of is dat slecht voor de batterij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WB = Werktuigbouwkunde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Anoniem: 112165 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:43:
hoe kan ik het beste mijn laptop gebruike mbt tot de batterij? ikheb gemerkt dat hij snel leeggaat, zal ik hem dan de hele tijd op netstroom zetten of is dat slecht voor de batterij???
Als je laptop op net stroom staat moet je juist niet de batterij erin hebben. Hierdoor slijt de accu sneller. Je kan proberen het programma genaamd Speedswitch XP te gebruiken. Hierbij kan je der verschillende opties aanpassen en hierdoor stroomverbruik verminderen. Gebruik het zelf ook en je kan dus ook je processor op vol vermogen ermee laten draaien als je dit nodig vind.

Verder ben ik nog steeds tevreden met de laptop. Echter wordt hij idd snel warm, ondanks dat ik een Coolermaster Coolpad heb. Deze sluit niet goed aan doordat de onderkant van de laptop nogal hobbelig is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog iets vreemds ontdekt.

ik heb snelste verbinding van @home.. oa dus die 64 KB uplink. normaal gesproken haalde ik altijd wel 50/60 kb met mijn desktop pc..

echt nu ik deze laptop heb, kom ik niet hoger als 20 KB upstream.. heel enkel haalt hij 25 kb maar dat is toch vreemd?????

hoe is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand die me ken helpen:$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk je beter naar het notebook service center kunt gaan of mailen of zij toevallig een idee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

bij mij valt sinds kort de backlightverlichting soms uit, soms ook deels. Bij herstart doet hij het dan weer :?
Kent iemand dit ? Ik heb nog garantie, zal ik ermee teruggaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
freddifish schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:50:
bij mij valt sinds kort de backlightverlichting soms uit, soms ook deels. Bij herstart doet hij het dan weer :?
Kent iemand dit ? Ik heb nog garantie, zal ik ermee teruggaan ?
Lijkt me wel handig ja :X

Sowieso ga je met deze notebooks bij het minste terug.
Zeker als het hardwarematig is.
Je krijgt gewoon een leenlaptop, heb je opeens nog een dvd brander ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

ik heb mijn rocksolid niet via de UT, en een dvd brander zat er al direct in :) Dus ik ben hem echt een tijd kwijt ben ik bang

nu doet hij het alweer een hele tijd goed.. ik wacht nog wel even tot hij echt stuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Even je laptop-keyboard cleanen is een aanrader!
De laptop zonder toetsen
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0808.JPG
Bovenaanzicht
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0809.JPG
De rotzooi op de beschermlaag
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0813.JPG
En nog een keer, onder een andere hoek
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0814.JPG
Alle toetsen netjes op volgorde, klaar voor een sopje.
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0815.JPG
De beschermlaag zónder rotzooi, na een hardnekkige schoonmaaksessie. Je ziet hier ook mooi dat ik altijd lekker hard op mijn toetsen mep, want de toetsvorm is goed in de zwarte laag gedrukt.
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0816.JPG
Uitgezoomed
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0817.JPG
De twee helden bij deze schoonmaakactie, het busje lucht zit nog even na te puffen :o
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0818.JPG
En de zooi die ik eruit gehaald heb.
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0822.JPG
Lettersoep :D
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0823.JPG
Om vervolgens lekker met mijn schepnetje letters te gaan vissen :9
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0825.JPG
Dit gecombineerd met Mie zal resulteren in een heus feest-succes
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0826.JPG
En dan vervolgens alle toetsjes in een lekkere warme handoek.
Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/laptopkeyboard/Thumbnails/IMG_0827.JPG

Oooo ik ben zo trots op mijzelf O+ En ik kon het niet laten om QWERTY te vervangen met mijn nickname die ik op andere fora gebruik :D

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 09-01-2006 19:17 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste