lollllllll.....
1. nee ik werk niet voor casema of wanadoo en heb geen enkel belang bij 1 van de 2.
2. te lezen op wanadoo.nl
Bel ons:
Klantenservice: 0900-0134 (€ 0,50/min.)
Gebruikers ADSL en Budget Plus: klik hier.
Gebruikers van Cable: 0900-8896 (€ 0,10/min.)
maar ja jij met je "information gathering, analysis, debugging ..." belt natuurlijk het duurste nummer of kon deze goedkopere nummer niet vinden heh... iets wat niet voor alle tweakers is weggelegd.

3. ik heb wel eens een klacht ingedient en dat via mail zonder een formulier gebruikt te hebben
4. wat een zin weer, (zulks ben thans aan het verzamelen, ten einde een simpel ontlopen van casema te voorkomen (of je op 1 na laatste post--->pappen nathouden rekken vasthouden veranderen niet nakomen van afspraken en feitelijk een vermelding waard aan de reclame code comisie.)) maar om toch maar ff een antwoord te geven. op dat gemopper hier na merk ik weinig van je onderzoek.... je wilt gwoon een kant en klare oplossing vanuit het niets. je verwacht van zoneseek of een andere casemaklerk dat ze deze postjes lezen en ff je gaan helpen of zo?
maarem ga gerust verder met je "information gathering, analysis, debugging ..." dan ga ik fijn van me snelheidsverhoging genieten
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 04-09-2004 14:36
]