zoetermeer:
BB premium.
De snelheid van de upgrade van de vorige keer, 3 maanden TE LAAT, wordt nu eindelijk alleen 's nachts gehaald, vooral de upload blijft onder de beloofde maat.
En dan hoor ik hier soms " je krijgt het maar" nee zo werkt het niet.
--
Ik had casema genomen vanwege het 3 maanden contract, een voorwaarde die in oktober 2003 stilletjes wordt veranderd, en pas in juni 2004 gemeld waarmee de termijn om binnen 3 maandenop te zeggen al ruim voorbij was. ik neem aan dat veel mensen tijdens een zomer actie in zijn gestapt en dus een contract hebben van juni juli augustus. De wijziging in oktober zal dus geen toeval zijn maar berekend.
--
Als ik dus nu vrij was geweest had ik voor hetzelfde geld wel de snelheden behaald die op dit moment bij het abbo geld horen. Maar door de contract wijziging truuk kan dat nu niet. en om ervoor te verhuizen nee.
--
Ik kan op dit moment ook niet zonder extra kosten naar een goedkoper abbo maar ik betaal voor een duurder abbo met de snelheid van een goedkoper abbo.
dubbel gepakt in feite.
--
Aan de abbo wijziging trukendoos kun je al aflezen dat ze naar alle waarschijnlijkheid ook deze snelheid upgrade niet gaan halen maar het zal ze in feite een zorg zijn we hangen er toch voor een jaar aan vast. De voorgaande 3 jaar hebben ze aardig hun best gedaan het slechte imago op te poetsen maar dat wordt nu weer knap verziekt en wij betalen de rekening voor een ondermaats presterende internet verbinding.
En als je vraagt ik wil terug naar 3 maanden contract krijg je te horen dat dat niet kan de concurentie heeft ook alleen 1 jaars contracten. maar de concurentie als je een beetje oplet is wel value for money en dit niet meer, maar je komt er niet vanaf.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 25-08-2004 08:30
]