En? heb je het al werkend gekregen? Ik heb vandaag ook de zwarte motorola modem gekregen en ik word helemaal gek hiero. 'T werkt niet en de helpdesk is ook niet te bereiken.
Ten eerste is er een handleiding van niks. Ten tweede wordt nergens vermeld dat je het eer met een windows bak MOET! activeren door middel van direct aansluiten.
Wat ik dus heb gedaan.
1. Verbinding op m'n router disconnecten.
2. Kabel uit m'n router.
3. Com21 modem los maken.
4. Motorola modem plaatsen.
5. UTP kabel erin.
6. Coax erin.
7. Stroom erin.
8. UTP in PC netwerkkaart.
9. PC opstarten.
10. Domme prog starten van cd.
11. alles volgen.
Op een gegeven moment kom ik bij een gedeelte waar ik op een knop moet drukken om de verbinding te checken. Alles gaat goed en ik kan op volgende drukken. Eenmaal op de volgende pagina moet ik op "start aanmelden modem" drukken. Ik dus erop drukken. IE start op en probeert naar
http://csp.coreos.casema te gaan maar dit lukt niet. Als ik dan weer terug ga naar de install prog dan zie ik ineen het volgende bericht staan:
"Het modem wordt momenteel gereset. Wacht tot er vier lampjes continu groen branden op uw modem. Klik hierna op de herstart knop"
Ik denk dus WTF! zal wel. Ik druk op herstart en check of de 4 lampjes op de modem continu groen branden. Dat doen ze dus ik op Yes drukken. Vervolgens start m'n PC opnieuw op en eenmaal terug in windows krijg ik weer precies hetzelfde. Kan niet naar die
http://csp.coreos.casema pagina gaan om het aan te melden. M'n netwerkkaart staat trouwens standaard op DHCP en IP adress laten toewijzen.
Waarom de fuck kan ik niet op de activeer pagina komen.
PS: Wanadoo en casema zuigen! Express geen normale handleiding erbij doen zodat we niet weten wat we moeten doen en dan de helpdesk moeten bellen. Of erger nog, toch maar een monteur lang laten komen. FU wanadoo & casema. Me is really pissed
EDIT: ik heb net Casema gebeld en ze hebben dat ding maar vanaf daaro geactiveerd. Hij heeft me niet verteld waarom het niet werkte. Ik heb er eigenlijk ook niet naar gevraagd. Maar nu werkt het.
[
Voor 12% gewijzigd door
Alpha-sphere op 02-03-2005 19:02
]