"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Kwa diepgang kan FSA kan niet tippen aan de 'echte' topdown Zeldas, want het is gewoon puur combat/puzzles oplossen 8(?) levels lang (een level bestaat uit 3 of 4 gebieden volgens mij, met temple en/of dungeon aan het eind). Dat komt waarschijnlijk door dat het van oorsprong een multiplayer game is, daardoor geen sidequests/uitgebreide NPC interactie (NPCs wel aanwezig, maar niet echt diepgaand), niet 1 doorlopende overworld (maar levels zoals gezegd), matig verhaal/presentatie etc. Een soort Zelda Lite dus, maar dan wel met de beste elementen geëxtraheerd en samengebracht tot een luchtig en zeer speelbaar geheel.
Anyhoo, ook erg leuk in je eentje dus! Voor multiplayer zijn GBAs vereist, mochten er nog twijfels zijn.

Dit brengt mijn aantal gespeelde Zelda games op 14
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Jah, is niet de bedoeling om illegaal games te kopen, daarvoor hou ik te veel van NintendoVerwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 11:57:
[...]
Je kunt geen backup discs draaien, wel via een ingewikkelde manier, games streamen vanf je pc via een breedband adapter en een exemplaar van PSO.
Maar niet echt de moeite waard omdat de games toch voor bugs zitten en erg wisselende snelheid draaien.
Als je op die manier games wilt spelen raad ik je een x-box of PS2 aan
Ik zat er zelf ook aan te denken om dit spel te kopen, alleen heb ik niet echt vrienden in de buurt die een GBA hebben ( ze zijn meer anti-nintendo
Single player schijnt ook leuk te zijn, maar ik wacht wel met het kopen van dit spel totdat hij wat in prijs gedaald is
Misschien is het spel wel leuk voor de volgende Gamecube Party
Anyway, ik ben net terug van vakantie en m'n pakje (monkey ball) van dvdbox is niet aangekomen

Ik zou het pakje krijgen precies op de dag dat ik net op vakantie was, kom ik terug: nog steeds geen pakje grrr..
Misschien heeft iemand het uit de brievenbus gejat

Waarom vraag je er dan naar?X-G schreef op 04 juli 2004 @ 12:14:
[...]
Jah, is niet de bedoeling om illegaal games te kopen, daarvoor hou ik te veel van Nintendo... bij de PS2 / Xbox boeit me dat niet, omdat hun maar hypers zijn, en Nintendo de echte gameconsole is
Square-Enix blijkt trouwens aan een nieuw deel in de Mana-serie te werken, er is nog niet bekend op welke console deze uit gaat komen, maar het is mogelijk dat het spel op de GC of GBA uitkomt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Willybubba schreef op 04 juli 2004 @ 05:25:
[...]
Toch he, in dit geval moet ik heet Surrounded gelijk geven.
Juist! Dat is precies wat ik bedoel.rivier van lava zoals hij bedoelt moet dan wel over te steken zijn via een omweg ofzo, anders vind ik et idd een leveldesignzwakte.
En het is dus inderdaad mogelijk om daar snel weg te lopen zonder energie te verliezen. Ik heb het uitgetestDit is dan weer niet van toepassing op dat gifkamerstuk @MP, want daar kan je dus juist krachten opdoen als je ff nadenkt.
f.k.a D³

Maar verder, wel cool einde. Alleen wat ik zo weird vind is die stem. Als je naar de Impact Crater gaat, zie je een zwart scherm met daarop "Impact Crater". Dit gebeurt altijd in het spel als je van level wisselt. Echter, dan hoor je niets en nu hoor je zo'n typische trailer/movie-dude zeggen "IMPACT CRATERRR". Als je weer teruggaat naar Tallon Overworld gebeurt precies hetzelfde (maar dan met "TALLON OVERWORLD"). Eerder gebeurde dit niet bij Tallon Overworld, nu wel. Waarom gebeurt dat NU pas? En welke idioot heeft bedacht om zo'n goedkope 'stoere' stem te gebruiken? Past totaal niet bij het spel. En ook op het eind als de rest van het verhaal wordt verteld hoor je deze stem weer, beetje jammer. Voor de rest; vet goeie game.
(Ik neem aan dat het stem-gedeelte geen spoiler is, zo ja, zeg het maar en dan edit ik het wel.)
Hmm, bedenk me nu trouwens dat die stem ook bij de intro wordt gebruikt volgens mij.
Verwijderd
Volgens mij niet... of ik kan het me in ieder geval niet herinneren. Wat je beschrijft klinkt behoorlijk cheesy. Ik vind het juist mooi dat er in het hele spel geen woord wordt gesproken, past goed bij de eenzame sfeer. (behalve af en toe een kille computerstem ergens op de achtergrond).Hmm, bedenk me nu trouwens dat die stem ook bij de intro wordt gebruikt volgens mij.
Dat is ook één van de weinige dingen waar ik me wel een beetje zorgen over maak bij MP2. Als ik het goed begrepen heb wonen er op die planeet goede en slechte wezens. Illumini (sp?) en Ing. En blijkbaar ga je dan dus die Illumini helpen om de Ing te verslaan. Als dat echt zo is zou het de eerste keer zijn dat je daadwerkelijk (gesproken) contact hebt met andere levende wezens in een Metroid spel. Ik hoop echt dat ze dat goed weten in te passen, maar volgens mij zal het de sfeer van het spel totaal anders maken.
Het is niet de eerste keer dat er gesproken wordt met iemand in een Metroid spel, dat was in Metroid Fusion al het geval. Daar komt zelfs Samus zelf aan het woord, al denk ik dat Samus in Prime 2 haar mond het hele spel niet open zal doen, net zoals bijvoorbeeld Link.Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 15:47:
[...]
Volgens mij niet... of ik kan het me in ieder geval niet herinneren. Wat je beschrijft klinkt behoorlijk cheesy. Ik vind het juist mooi dat er in het hele spel geen woord wordt gesproken, past goed bij de eenzame sfeer. (behalve af en toe een kille computerstem ergens op de achtergrond).
Dat is ook één van de weinige dingen waar ik me wel een beetje zorgen over maak bij MP2. Als ik het goed begrepen heb wonen er op die planeet goede en slechte wezens. Illumini (sp?) en Ing. En blijkbaar ga je dan dus die Illumini helpen om de Ing te verslaan. Als dat echt zo is zou het de eerste keer zijn dat je daadwerkelijk (gesproken) contact hebt met andere levende wezens in een Metroid spel. Ik hoop echt dat ze dat goed weten in te passen, maar volgens mij zal het de sfeer van het spel totaal anders maken.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Edit: damn you MP.
Edit2:
Ik heb het even gecheckt en ja hoor, die cheape film-stem zit er in het begin echt wel in. Niet erg lang, voor een halve minuut ofzo. Heb wel een sampletje als je me niet gelooft.Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 15:47:
[...]
Volgens mij niet... of ik kan het me in ieder geval niet herinneren. Wat je beschrijft klinkt behoorlijk cheesy. Ik vind het juist mooi dat er in het hele spel geen woord wordt gesproken, past goed bij de eenzame sfeer. (behalve af en toe een kille computerstem ergens op de achtergrond).
[ Voor 58% gewijzigd door Thijs op 04-07-2004 15:59 ]
Ik heb net surrounded zijn verhaal gelezen over hoe hij de Phazon Mines moest trotseren afgelopen vrijdag nacht, lachen, ik heb zojuist hetzelfde gedaan.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Maar zeker die momenten dat je Samus' gedachten te zien krijgt zijn wel jammer inderdaad.
Maar waar ik (een beetje) bang voor ben is dat er in MP2 echt wezens zullen rondlopen waar je op af kunt gaan en een praatje mee kunt maken. Dat gaat nog een stap verder, en zou ik echt zonde vinden. Aan de andere kant is traditie altijd wel belangrijk voor Nintendo. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zouden toestaan dat iets wat ze de hele franchise al hebben volgehouden dan ineens veranderd wordt.
Verwijderd
ha, nee ik geloof je wel hoorIk heb het even gecheckt en ja hoor, die cheape film-stem zit er in het begin echt wel in. Niet erg lang, voor een halve minuut ofzo. Heb wel een sampletje als je me niet gelooft.
Sterker nog, ik begin het me nu zelfs weer te herinneren. Je bedoelt echt het introfilmpje zeker? Dat babbeltje over "infinite space and time" en "samus aran" die daar als een rode draad doorheen loopt ofzo iets. Ik vond het niet echt boeiend, niet echt passend ook. En het voegt weinig toe. Jammer dat die stem aan het einde dan weer terugkomt
Oftewel: BLAAAAAAT. Doe het dan gewoon NIET, dit voegt niks toe en maakt de intro gewoon een stuk lelijker.The cosmos; in the vast(?) universe, the history of humanity has been a flash of light of a lone star. The life of a single person should be lost in space and time, but among the stars, there is one light, that burns brighter than others... the light of Samus Aran. Her battles extend beyond her life and hatch(?) themself into history. Here, another chapter of that history, will be written.
f.k.a D³
De grootste afknapper toen ik met mijn Gamecube thuiskwam waren de 'stemmen' in Luigi's Mansion. Nog steeds dat gewrauwel zoals op de N64!? Waar zijn dan die discs goed voor?!?! Daarom hou ik altijd wel van echte spraak in games. En ik vind het ook wel goed passen in het verhaal. In het begin is het sowieso nog hectisch. Je gaat met je fancy schip naar een Pirate ship, dus je weet dat je een flinke dosis actie kan verwachten. Dan is zo'n stem wel okay. Als je dan eenmaal op die planeet ben geland, dan pas zit je eigenlijk echt in die eenzame sfeer. Na het uitspelen van het spel is het dan een grote ontlading dat je eindelijk verlost bent van die stress dat er om ieder hoekje een Space Pirate of Metroid kan zitten, en wordt je binnengehaald door... uh... een stem!!!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Het is niet alleen het feit dát er een stem is. Maar ook dat het nog precies zo'n overdreven dramatische stem is die je ook altijd hoort in filmtrailers.www.Goku.nl schreef op 04 juli 2004 @ 17:10:
Ik vond het juist wel tof, die stemOf ben ik nu de enige die dat vindt?
En als ik dan dat verhaaltje nog eens lees zoals Thijs het heeft overgetypt... behoorlijk belachelijk tekstje als je het mij vraagt
Maar goed, zoals je kon lezen was ik het eigenlijk alweer vergeten
En tussen de titels staat:
Wat is nou het verschil tussen deze titels is er wel verschil?Donkey Konga
Donkey Kong: Jungle Beat
Ik dacht dat er maar een drum-game kwam
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
Konga is de drum game, Jungle Beat is een adventure die je met trommels bestuurd... Lekker vaag allemaalVanitas schreef op 04 juli 2004 @ 21:17:
Kijk ik net op cubezone, staat daar zo'n stukje van de games preview 2004.
En tussen de titels staat:
[...]
Wat is nou het verschil tussen deze titels is er wel verschil?
Ik dacht dat er maar een drum-game kwam
het is niet meer zoals toen de cube net uitkwam... toen hield ik ook echt alles in de gaten enzo... misschien komt het ook omdat ik een vriendin heb...
Welke toppers bedoel je dan? Legend of Zelda, Metroid Prime 2, Resident Evil 4, Pikmin 2, Paper Mario 2, Gheist, Star Fox 2, Advance Wars: Under Fire, Zelda Four Swords Adventures komen er allemaal aan en er zijn al zat toppers uit zoals Resident Evil 0 en 1, Pikmin, F-Zero GX, Mario Kart: Double Dash, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Super Smash Brothers Melee, Star Wars: Rogue Squadron II, Super Mario Sunshine, Eternal Darkness en Legend Of Zelda: The Wind Waker. Dit is nog maar een kleine greep uit de collectie van toppers die inmiddels uit zijn en die nog uit moeten komen. Ik begrijp dus niet helemaal wat je bedoelt?marcovtwout schreef op 05 juli 2004 @ 01:10:
Als Nintendo niet uitkijkt worden ze vergeten en komt Microsoft straks vooraan met hun Xdoos. Waar blijven die toppers??
You look like I need a drink.
marcovtwout schreef op 05 juli 2004 @ 01:10:
Als Nintendo niet uitkijkt worden ze vergeten en komt Microsoft straks vooraan met hun Xdoos. Waar blijven die toppers??

* Ecco is een Xdoos kopen
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Wat is dat voor een nutteloze post? Ze kunnen we wel op elke console gaan zeiken, en ook op de pc. Waar blijven die toppers nou? Waar blijft half life 2, doom 3 etc etc. nou?marcovtwout schreef op 05 juli 2004 @ 01:10:

Ik heb Zelda TWW nog niet gespeeld, omdat ik eigenlijk Zelda OOT eerst wilde spelen. Weet iemand of de bonusdisk met o.a. OOT en de andere Zelda classics ergens is te krijgen?
Moet ik de andere Zelda's hebben gespeeld om optimaal te kunnen genieten van TWW?
Die disc met classics kun je nog krijgen voor 4500 punten op de Nintendo site, maar met 3 spellen zul je niet aan zoveel punten komen. Anders kun je marktplaats ofzo proberen, kijken of je hem tweedehands kunt krijgen. Ik geloof dat er ook wel winkels waren die hem los verkochten, al was dat niet helemaal de bedoeling, maar ik kan ff geen site vinden die dat nog doet.kingnbajam schreef op 05 juli 2004 @ 11:25:
Ik heb een vraagje, ik heb onlangs Zelda: The Wind Waker aangeschaft voor m'n kostbare gamecubeNaast Metroid Prime en Viewtiful Joe heb ik hiermee in totaal slechts 3 games voor m'n cube, maar het zijn naar mijn mening wel de 3 beste games.
Ik heb Zelda TWW nog niet gespeeld, omdat ik eigenlijk Zelda OOT eerst wilde spelen. Weet iemand of de bonusdisk met o.a. OOT en de andere Zelda classics ergens is te krijgen?
Moet ik de andere Zelda's hebben gespeeld om optimaal te kunnen genieten van TWW?
Verder maakt het niet uit welke zelda je op welke volgorde uitspeelt, ze zijn allemaal erg anders en er zit geen lineair verhaal in ofzo. Het enige dat wennen is als je eerst TWW speelt en daarna een oudere, zijn de graphics. Maar na 10 minuten spelen valt je dat vaak niet meer op, dus ik zou zeggen, speel er op los
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Bedankt voor je input! Ik heb inderdaad niet zoveel punten nog....Ecco schreef op 05 juli 2004 @ 11:41:
[...]
Die disc met classics kun je nog krijgen voor 4500 punten op de Nintendo site, maar met 3 spellen zul je niet aan zoveel punten komen. Anders kun je marktplaats ofzo proberen, kijken of je hem tweedehands kunt krijgen. Ik geloof dat er ook wel winkels waren die hem los verkochten, al was dat niet helemaal de bedoeling, maar ik kan ff geen site vinden die dat nog doet.
Verder maakt het niet uit welke zelda je op welke volgorde uitspeelt, ze zijn allemaal erg anders en er zit geen lineair verhaal in ofzo. Het enige dat wennen is als je eerst TWW speelt en daarna een oudere, zijn de graphics. Maar na 10 minuten spelen valt je dat vaak niet meer op, dus ik zou zeggen, speel er op los
Overigens zal ik ook Eternal Darkness nog aan het kleine rijtje games toevoegen, volgens mij moet ik die ook gewoon hebben.
Verwijderd
Ik vond Eternall Darkness geen zak aan. Maar dat zeg ik. De meningen over het spel zijn zeer verdeeld. Ik heb nu geen tijd om mijn mening te onderbouwen, maar laat je NIET leiden door de hype.kingnbajam schreef op 05 juli 2004 @ 11:54:
[...]
Bedankt voor je input! Ik heb inderdaad niet zoveel punten nog....Ik weet niet welke (online?) winkels de disc verkopen? Ik zal in ieder geval even kijken op marktplaats en eventueel op ebay.
Overigens zal ik ook Eternal Darkness nog aan het kleine rijtje games toevoegen, volgens mij moet ik die ook gewoon hebben.
Er zijn genoeg spellen die ik tien keer beter vind, zoals de Resident Evil serie (deel 0 en 1) bijvoorbeeld, om maar eens wat te noemen.
Geen dankkingnbajam schreef op 05 juli 2004 @ 11:54:
[...]
Bedankt voor je input! Ik heb inderdaad niet zoveel punten nog....Ik weet niet welke (online?) winkels de disc verkopen? Ik zal in ieder geval even kijken op marktplaats en eventueel op ebay.
Die Bonus Disc is te koop op Lik Sang... 't is echter wel een US disc dus je hebt Freeloader of Action Replay nodig.kingnbajam schreef op 05 juli 2004 @ 11:54:
[...]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb niet deze versie gekregen, dus ik ga ze nu bellen!
mee eens, maar dan moeten ze niet een vermelding maken van de Limited Edition in hun catalogus toch?o0-Bianca-0o schreef op 05 juli 2004 @ 13:20:
nouja 27.95 is ook wel heel erg goedkoop voor dat spel

Meestal wordt dit afgevangen onder het kopje "Afbeeldingen kunnen afwijken van het geleverde produkt." (En ook bijvoorbeeld: "druk- en zetfouten voorbehouden")kingnbajam schreef op 05 juli 2004 @ 12:40:
wat ik nu net besef is het volgende: ik heb Zelda TWW bij www.otto.nl besteld omdat het zo goed was geprijsd. Echter, op de site staat een plaatje van de "Limited Edition", inclusief de bonusdisc! Zie hier: http://www.otto.nl/mall/c...004&pArtikelgruppe=665441
De naam van het product is "Game, Nintendo, Zelda: the windmaker".
Dat spel bestaat helemaal niet
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Vrijdag ja, kheb 'm net bij play.com besteld, 30 pond (ongeveer 45 euro). Kheb 'm op de xbox al ff gespeeld, erg leuk spelletjeThijs schreef op 05 juli 2004 @ 14:02:
Volgens laatste releaselijsten as vrijdag al.
pff.. tijd geleden dat ik in dit topic ben geweest
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Klik hier voor de filmpjes. Indrukwekkend hoor die tijd.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
same here, maar had niet anders verwacht, ding wordt in principe nooit los verkocht.kingnbajam schreef op 05 juli 2004 @ 12:40:
Verwijderd

Net vanmiddag binnen gekregen met de post man wat een super nostalgie, heerlijk om alle games te kunnen spelen , met savegame functie
Is er al een Europese release datum bekend van dit spel? Hij staat hoog op mijn must-haves lijstje.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:45:
[afbeelding]
Net vanmiddag binnen gekregen met de post man wat een super nostalgie, heerlijk om alle games te kunnen spelen , met savegame functie
Ik denk trouwens dat dat figuur van gisteravond niet op een flamewar uit is, aangezien hij het over een "X-doos" had, maar dat hij eerder geen flauw idee had wat er allemaal te koop is voor de GC.
Verwijderd
Ik heb geen idee wat de europeese release date is ik wou hem gewoon asap hebben , echt super game met megman 1-8 en 2 extra megaman games die ik nog niet unlocked heb.MetroidPrime schreef op 05 juli 2004 @ 16:57:
[...]
Is er al een Europese release datum bekend van dit spel? Hij staat hoog op mijn must-haves lijstje.
Ik denk trouwens dat dat figuur van gisteravond niet op een flamewar uit is, aangezien hij het over een "X-doos" had, maar dat hij eerder geen flauw idee had wat er allemaal te koop is voor de GC.
En mooiste van alles save game functie, iedere keer als je een level haalt in 1 van de games slaat ie dat op zodat je iedere keer verder kunt zonder stomme passwords op te schrijven
En duur is ie ook niet , heb hem bij playasia gekocht voor $42 incl shipping
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:19 ]
Verwijderd
/me haat passwordsVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:16:
[...]
Ik heb geen idee wat de europeese release date is ik wou hem gewoon asap hebben , echt super game met megman 1-8 en 2 extra megaman games die ik nog niet unlocked heb.
En mooiste van alles save game functie, iedere keer als je een level haalt in 1 van de games slaat ie dat op zodat je iedere keer verder kunt zonder stomme passwords op te schrijven

Volgens mij heb ik datzelfde spel afgelopen donderdag goedkoper gekregen voor 27€Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:16:
[...]
Ik heb geen idee wat de europeese release date is ik wou hem gewoon asap hebben , echt super game met megman 1-8 en 2 extra megaman games die ik nog niet unlocked heb.
PS: MM2 is uitgehaald en ben nu in de Wily stages van MM1.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Ach 37e vind ik ook geen miskoop en heb er ook nog een kortingsbon van $5 op mijn volgende order bij gekregenGolbeZeromus schreef op 05 juli 2004 @ 17:33:
[...]
Volgens mij heb ik datzelfde spel afgelopen donderdag goedkoper gekregen voor 27€(dvdboxoffice.com)
PS: MM2 is uitgehaald en ben nu in de Wily stages van MM1.
Voor die prijs wordt het weer interessant om te importeren, wedden dat hij hier 60 Euro op de GC en 70 Euro op de PS2 gaat kosten?Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:35:
[...]
Ach 37e vind ik ook geen miskoop en heb er ook nog een kortingsbon van $5 op mijn volgende order bij gekregen
Welke 2 zitten er dan extra inVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:16:
[...]
mm-X games of toevallig dat waardeloze first person geval van de PSX
* Copycat is ook een die hard mm fan
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Als ik het goed heb begrepen de 2 arcade gamesCopycat schreef op 05 juli 2004 @ 17:49:
[...]
Welke 2 zitten er dan extra in![]()
mm-X games of toevallig dat waardeloze first person geval van de PSX
* Copycat is ook een die hard mm fan
Ohw, ik dacht dat die twee gewoon op hetzelfde schijfje stonden.Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 22:54:
[...]
Konga is de drum game, Jungle Beat is een adventure die je met trommels bestuurd... Lekker vaag allemaal
Beetje vreemd om 2 games die makkelijk op een schijfje passen (qua combi) apart te verkopen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
1
2
3
4
5
| _|_|_|_|o _|o|_|o|_ o|_|o|_|o _|_|_|o|o _|o|_|_|_ |
Voegt echt wat toe aan het megaman gevoel, A4'tjes vol met dat soort codes
[ Voor 8% gewijzigd door Ecco op 05-07-2004 18:36 ]
Wel hoor. Heeft zelfs in best veel winkels gelegen, ook bij de FRS enzo.MaxBurn schreef op 05 juli 2004 @ 16:41:
[...]
same here, maar had niet anders verwacht, ding wordt in principe nooit los verkocht.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Die waren echt giganties.
f.k.a D³
Verwijderd
Sjees D³, als jij een spel leuk vindt laat je nooit meer los hè?D³ schreef op 05 juli 2004 @ 19:41:
Woo nieuw persoonlijk Burnout 2 record: 41 Burnouts onafgebroken achter elkaar
Ik heb er niet meer dan 10 gehaald geloof ik, heerlijk spel.
Ik verbaas me erover dat je Viewtiful Joe niks vindt trouwens, lekker moeilijk, veel ruimte om beter te worden enzo, past wel in het rijtje Metroid, F-Zero daarin.
Ik heb em sinds vandaag eindelijk weer terug, na ongeveer 3 maanden.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 20:08:
[...]
Sjees D³, als jij een spel leuk vindt laat je nooit meer los hè?
Ik heb er niet meer dan 10 gehaald geloof ik, heerlijk spel.
Ik verbaas me erover dat je Viewtiful Joe niks vindt trouwens, lekker moeilijk, veel ruimte om beter te worden enzo, past wel in het rijtje Metroid, F-Zero daarin.
D3 als ik jij was zou ik VJ maar gewoon een keer huren, wedden dat je hem koopt nadat je hem een keer echt goed hebt gespeeld.
Ik wil wel waar voor mn €14,- natuurlijk!Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 20:08:
Sjees D³, als jij een spel leuk vindt laat je nooit meer los hè?
Snap het zelf ook nog steeds nietIk verbaas me erover dat je Viewtiful Joe niks vindt trouwens, lekker moeilijk, veel ruimte om beter te worden enzo, past wel in het rijtje Metroid, F-Zero daarin.
Heb hem al een keer gekocht, en weer verkochtVanitas schreef op 05 juli 2004 @ 21:20:
D3 als ik jij was zou ik VJ maar gewoon een keer huren, wedden dat je hem koopt nadat je hem een keer echt goed hebt gespeeld.
[ Voor 20% gewijzigd door Dyxtra op 05-07-2004 21:25 ]
f.k.a D³
Verwijderd
Euhm ja dan kun je je ook afvragen waarom ze de NES games niet allemaal op één GBA cartridge proppenVanitas schreef op 05 juli 2004 @ 18:09:
[...]
Ohw, ik dacht dat die twee gewoon op hetzelfde schijfje stonden.
Beetje vreemd om 2 games die makkelijk op een schijfje passen (qua combi) apart te verkopen.

Waarom denk je dat ze ze niet op 1 disc zetten
Ach ik bedoel gewoon dat dat makkelijk kan.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:31:
[...]
Euhm ja dan kun je je ook afvragen waarom ze de NES games niet allemaal op één GBA cartridge proppenof Monkey Ball en Wave Race op één disc
Waarom denk je dat ze ze niet op 1 disc zettenHet zijn twee totaal verschillende games, die ga je natuurlijk niet voor de prijs van één verkopen.
Die games lijken heel erg op elkaar.
En omdan maar weer gelijk 2 games ervoor uit te brengen, daz ook zo stom.
Geld, geld, geld, ik vind het een beetje stom overkomen.
Doe ze dan allebei en voor een iets lagere prijs dan dat je voor beiden los moet neerleggen.
Een platform game en een rythm game lijken op elkaar? Het enige dat ze in gemeen hebben is dat ze de Konga gebruiken verder zijn het twee totaal verschillende spellen. Misschien dat ze een aantal character models in gemeen kunnen hebben, maar het lijkt mij dat aan beide spellen een compleet team voltijd bezig is(geweest). Daar komt nog bij dat Donkey Konga al af is in Donkey Kong: Jungle Beat nog niet.Vanitas schreef op 05 juli 2004 @ 21:38:
[...]
Ach ik bedoel gewoon dat dat makkelijk kan.
Die games lijken heel erg op elkaar.
En omdan maar weer gelijk 2 games ervoor uit te brengen, daz ook zo stom.
Geld, geld, geld, ik vind het een beetje stom overkomen.
Doe ze dan allebei en voor een iets lagere prijs dan dat je voor beiden los moet neerleggen.
Ik heb trouwens via ingeklapte ster een tooltje gedownload om savegames via de PC op en van m'n memorycard te kunnen halen. Alleen moet ik nu nog savegames hebben, iemand een idee waar ik die kan halen
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

123 consecutive Burnouts!
Mn klauwen begonnen wel zeer te doen rond de 100 ofzo, dus toen moest ik mn grip ff verplaatsen
Poeh poeh. Al is dit een hel om te verbeteren natuurlijk, dus dat heb ik voor mezelf wel een beetje om zeep geholpen zo
Gamefaqs heeft soms saves, verder had ik een link naar een GC save community maar Firefox heeft mn bookmarks vernaggeld. Misschien dat Google soelaas biedt.Copycat schreef op 05 juli 2004 @ 23:00:
Of later gaan zeuren dat er geen games uitkomen die de Konga's gebruiken![]()
Ik heb trouwens via ingeklapte ster een tooltje gedownload om savegames via de PC op en van m'n memorycard te kunnen halen. Alleen moet ik nu nog savegames hebben, iemand een idee waar ik die kan halenBij voorbaat die van F-zero.
f.k.a D³
Bedoel je deze soms: http://gamesource.groups.yahoo.com/group/ngcfs/? Je moet alleen wel lid worden om toegang te krijgen.D³ schreef op 05 juli 2004 @ 23:33:
Gamefaqs heeft soms saves, verder had ik een link naar een GC save community maar Firefox heeft mn bookmarks vernaggeld. Misschien dat Google soelaas biedt.
Verwijderd
Bij mij op track 25 is het nog steeds $94.045.720
Ik heb bovendien op 88 Interchange (R) een record van 2:20,533
Ik heb vandaag een game boy player gekocht en wat bevalt dat ding goed zeg, echt boven verwachting. Ik heb me vandaag lekker vermaakt (met een vriend) met het spelen van Super Mario Advance 4 (super mario bros. 3).
Het is zo lekker om die game weer lekker old-school op een groot beeldscherm te spelen, echt geweldig
En voor mijn vriendin is het ook leuk, zo kunnen we samen lekker genieten van yoshi's island morgen, toch wat beter (lees: gezelliger) dan op de GBA.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Op welke track heb je dit onmogelijk record gehaald....
jieeezus... damnzzz man, u INSANE???!!
Maar respect hoor:
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
This is the Way.
Electronic Arts heeft al flink wat games uitgebracht op de GameCube en het werd dan ook tijd dat we weer een paar nieuwe Player’s Choice titels kregen. De developer heeft vijf nieuwe titels in de ring gegooid en het zijn helemaal niet de minste. In ieder geval zijn het leuke aanvullingen voor je collectie.
Het gaat om de volgende vijf titels;
FIFA Football 2004
Harry Potter: Quidditch World Cup
Medal Of Honor: Rising Sun
Need for Speed: Underground
The Lord of the Rings: The Return of the King
Ignorance Is Bliss
Komt die nou wel op de cube of niet?
En weet iemand nog een adres waar ik Burnout 2 kan vinden, niet online.
Want dankzij D3 wordt ik er toch wel benieuwd ernaar.
Verwijderd
Burnout 2 heeft gewoon alles !!!!! Ik heb hem al 60 uur gespeeld en ie steekt nog niet tegen
Mijn record is 11 burnouts na elkaar
IK kom echt ook ziek sinds ik weet dat 3 niet naar cube komt (of later als stomme ps2 port
Verwijderd
BO3 op gamespot
BO3 filmpje
post eens wat crash records van BO2 hier, lijkt me leuk
I'm not worthy! Al is die 123 wel een beetje een fluke hoor, weet echt niet wat me overkwamReCreator schreef op 06 juli 2004 @ 00:32:
D³, je bent een fucking game-super-manEcht waar, hij speelt alles uit met de beste scores... is 123 geen Wereld Record ofzo
Echt master hoor.. net als het spel by the way
D³
Waar kun je dat zien? Iets van $50 of $75 staat me bij (meer geluk dan wijsheid), geen 94 iigVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 00:30:
wat is jullie crash record?
Bij mij op track 25 is het nog steeds $94.045.720
Big Surf Shores met de Custom Roadster.Sur_G schreef op 06 juli 2004 @ 00:48:
@D3
Op welke track heb je dit onmogelijk record gehaald....
jieeezus... damnzzz man, u INSANE???!!
Maar respect hoor:
Geen vriendin he, krijg je dit soort rare dingen
Site van Criterion geeft nog steeds alleen PS2 en Xbox aanVanitas schreef op 06 juli 2004 @ 13:11:
Hoe zit het nou met Burnout 3??
Komt die nou wel op de cube of niet?
En weet iemand nog een adres waar ik Burnout 2 kan vinden, niet online.
Want dankzij D3 wordt ik er toch wel benieuwd ernaar.
60 uur, kijk dan valt mijn 18 uur reuze mee!Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 13:37:
Burnout 2 is een fucking zalige game........ ik heb 28 games é, maar burnout 2 blijft toch wel mijn favo ts de andere 27 toppers
Burnout 2 heeft gewoon alles !!!!! Ik heb hem al 60 uur gespeeld en ie steekt nog niet tegen
Mijn record is 11 burnouts na elkaaren ik dacht dat da veel was
IK kom echt ook ziek sinds ik weet dat 3 niet naar cube komt (of later als stomme ps2 port)
f.k.a D³
Verwijderd
Ach als we het gaan hebben over tijd in games ben ik toch wel master, 90 uur in PD multiplayer, en dat is dan alleen nog maar m'n profile waar ik niet eens altijd onder speel

Of Pokémon Blue, was toch ook dicht bij de 100 uur gekomen
Doe je niet meer aan stats ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 14:19 ]
Verwijderd
Bij records staat 'view profile'. Daar heb jij je goddelijke burnout chain staan. Daar moet je niet heen gaan, maar bij 'crash records' moet je zijn. Dan kan je je duurste crash zien per track.Waar kun je dat zien? Iets van $50 of $75 staat me bij (meer geluk dan wijsheid), geen 94 iig
Deze was het: http://www.gci.net.tc/ is alleen gedeeltelijk offline nu.MetroidPrime schreef op 05 juli 2004 @ 23:46:
Bedoel je deze soms: http://gamesource.groups.yahoo.com/group/ngcfs/? Je moet alleen wel lid worden om toegang te krijgen.
Yep.
Ah thanks, $61M op junction 17 is de hoogste.Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 14:32:
Bij records staat 'view profile'. Daar heb jij je goddelijke burnout chain staan. Daar moet je niet heen gaan, maar bij 'crash records' moet je zijn. Dan kan je je duurste crash zien per track.
f.k.a D³
Verwijderd
Ik ben het hier mee eens. Ik heb vroeger ook weleens zo'n Super Gameboy gebruikt om Gameboy-spellen op je SNES te spelen. Maar de GBPlayer is echt 20x beternioz schreef op 06 juli 2004 @ 00:31:
Ik heb vandaag een game boy player gekocht en wat bevalt dat ding goed zeg, echt boven verwachting.
(Bijna) fullscreen. En ik vind het ook zalig dat je de "softness" van het beeld kan instellen. Op hun scherpst komen heel veel gameboy-spellen behoorlijk lelijk over op een tv-scherm. Maar als je het dan wat zachter zet lijkt het precies zo als op het lcd-schermpje
Tsja ach, ik speel die toch het liefste zoals hij bedoeld is: op de NESHet is zo lekker om die game weer lekker old-school op een groot beeldscherm te spelen, echt geweldig
Ik vind het vooral leuk om de nieuwe gameboy-spellen fullscreen te kunnen spelen. De nieuwe F-Zero, Metroid Fusion, etc. Het is haast alsof er weer nieuwe SNES-spellen uitkomen
Het enige wat ik hier nog aan toe kan voegen is dat je eens zou moeten proberen zo'n digitale controller van Hori te pakken te krijgen. Dat maakt de GB-Player helemaal af!
Het kan aan mij liggen, maar 2D spelletjes met de controlstick vind ik echt vervelend spelen. En aan de vierpuntsdruktoets van de gamecube-controller zal ik verder maar geen woorden vuil maken...
grappig; ik speel het liefst op het scherpst; ennuh; die hori pad is 100x beter, zeker eentje halen dus.
Verwijderd
(bron: cubezone.nl)
Leren ze het dan nooit?
Dit grapje probeerden ze al met de introductie van de SNES! Ik heb nog ergens een advertentie waar de NES en de SNES tegelijk worden aangeprezen En waarin te lezen staat dat de NES ook nog steeds een goede computer is voor beginnende spelers die ze zeker zullen blijven ondersteunen
Maar misschien is dit wel weer een kromme vertaling en doelt hij er gewoon op dat die Revolution backwards-compatible zal zijn? Dat lijkt me eigenlijk logischer.
Maar ik vraag me af of ik via die UK Mario Golf ook VIP sterren krijg.
Tevens vraag ik me af of het voor Mario Golf exact dezelfde versie is in UK en NL. Hier zit geloof ik een NL handleiding bij, maar kan me niet voorstellen dat het spel hier NL taalsupport heeft en via de UK niet. Weet iemand of er verschillende versies zijn voor NL en UK? (Kan zelf wel Engels, maar 't is leuk als de kubus ook gebruikt kan worden door anderen
Dezelfde vragen gelden ook voor Harvest Moon (m'n
Hulde overigens aan dit topic, wat ik nu al sinds deel 42 volg (sinds we zelf een kubusje hebben gekocht
[ Voor 11% gewijzigd door Rukapul op 06-07-2004 23:20 ]
Verwijderd
Maar misschien is dit wel weer een kromme vertaling en doelt hij er gewoon op dat die Revolution backwards-compatible zal zijn? Dat lijkt me eigenlijk logischer.
korrel zout(Bron: cubezone.nl)
Het is al min of meer door Iwata bevestigd dat Revolution backwards compatible zou zijn. Die korrel zout hoef je niet tot je te nemen bij het lezen daarvan. Kijk maar eens op IGN, Planet GameCube, Gamespot en Computer & Video Games, al deze sites hebben een interview met Iwata gehad waarin hij zei dat de opvolger op de GameCube backwards compatible zal zijn.
Ik denk dat Nintendo het net zo bedoelt als toen er werd gezegd dat de GBC en de GBA naast elkaar zouden blijven bestaan. Dit hield gewoon in dat Nintendo GBC spellen bleef maken totdat de vraag naar GBC spellen zakte en de vraag naar GBA spellen steeg. Legend of Zelda Oracle of Ages en Oracle of Seasons zijn GBC spellen die gereleased zijn op de GBC een half jaar nadat de GBA al uit was gebracht.
De Engelse versie zal een Engelstalige handleiding hebben. De meeste spellen zullen verder precies hetzelfde zijn inclusief het gebrek aan een Nederlandse taaloptie. Alleen een enkel spel (Beyond Good & Evil dus) zal een andere versie hebben voor het Verenigd Koninkrijk en Ierland dan voor Nederland.Rukapul schreef op 06 juli 2004 @ 23:17:
Kan iemand zeggen hoe het zit met spellen gekocht via buitenlandse sites? Ik ben nl. van plan Mario Golf te kopen en in plaats van de marges van Intertoys te sponsoren denk ik voor 't eerst eens via play.com 10 euro te gaan besparen
Maar ik vraag me af of ik via die UK Mario Golf ook VIP sterren krijg.
Tevens vraag ik me af of het voor Mario Golf exact dezelfde versie is in UK en NL. Hier zit geloof ik een NL handleiding bij, maar kan me niet voorstellen dat het spel hier NL taalsupport heeft en via de UK niet. Weet iemand of er verschillende versies zijn voor NL en UK? (Kan zelf wel Engels, maar 't is leuk als de kubus ook gebruikt kan worden door anderen)
Dezelfde vragen gelden ook voor Harvest Moon (m'nwil graag virtueel koeien knuffelen
).
Hulde overigens aan dit topic, wat ik nu al sinds deel 42 volg (sinds we zelf een kubusje hebben gekocht)
Heb het zelf nu ongeveer twee uurtjes gespeeld, 2,5 toernooi met Yoshi gedaan. Best een vet spel, waarschijnlijk als ik me broertje zo ver krijg om ook te spelen dat het dan pas echt leuk wordt
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik wist overigens niet dat bij UK spellen ook sterren zaten (mits ontwikkeld door Nintendo, uiteraard).
... en oranje! :P
Australie bv. niet (dvdcrave.com) alhoewel ik daar soms UK versies van gehad heb waar weer WEL sterren bij zaten.
Verwijderd
Vaag spelletje trouwens
Er zit geeneens iets van een tournament in! Je kan alleen maar losse banen kiezen. Maar het is verder wel leuk voor een half uurtje simpel racen af en toe. Echt zo'n "even tussendoor" spelletje
Burnout 3 trailer [XBOX] / [PS2] (twee verschillende trailers)

GOTY!
f.k.a D³
Maar bij BO2 was er eerst ook sprake van...
* ReCreator blijft hopen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Maar Burnout 3 schijnt zeer online gericht te zijn en aangezien de GC nou niet echt een online service of iets heeft brengt EA (jaja EA brengt eens geen game op elk platform uit) hem niet naar de cube.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dit topic is gesloten.