Nadat ik mijn complimenten voor het mooie stukje schrijfwerk aan Femme overgebracht heb (bij deze

) , volgt er nu een enorme lijst met typfoutjes:
•
pagina 2:
• Eerste alinea:
... De laatste twee van in totaal vijftien tests werden vorige voltooid. Het betrof ...
Vorige wat precies?
• Derde alinea:
Het uiteindelijk doel van ...
Het uiteindelijk
e doel.
•
pagina 3:
• Eerste alinea:
... De hiervoor benodigde tools waren al beschikbaar beschikbaar: met Intel IPEAK Storage ...
Twee keer is wat teveel van het goede
•
pagina 4:
• Derde alinea:
... Opteron-moederbord in het testsysteem is van fabriekswege niet uitgerust met USB 2.0 en moet dus ...
'van fabriekswege' is niet echt goed nederlands denk ik? Beter zou m.i. zijn: 'af fabriek'
•
pagina 5:
• Vijfde alinea, na 3e tabel
Dit bewijst eens te meer dat IOMeter geen volledig en eerlijk beeld van de serverprestaties kan leveren...
Wel eerlijk, niet realistisch... Programma's kunnen niet echt goed liegen, toch?
• De vierde tabel rukt de opmaak enigzins uit elkaar, het content gedeelte wordt breder dan de header met de ad (t.net Free...)
•
Pagina 6:
• Eerste alinea onder het kopje
Maxtor MaXLine III met Native Command Queuing... waarmee de harde schijven op eigen initiatief een DMA transfer kan ...
Een van de twee is hier niet gepast.
•
Pagina 7
• Tweede alinea:
... bestaan reeds twee positieve en minder positieve wapenfeiten op zijn namen mogen schrijven. ...
Twee positieve en
negateiveedit:
negatieve
feiten maakt 4 feiten?

Er worden er maar twee genoemd... En een bedrijfsnaam is dacht ik enkelvoud, hoeveel worden het ook zijn.
•
Pagina 8
• Tweede alinea:
.. beschikt standaard over 128MB cache die via een SO-...
Cache is onzijdig toch? Dus moet het zijn: '128 MB cache
dat via'
• De schrijftijd varieert door de tekst heen een aantal keer. Het moeten omschakelen tussen verleden tijd en tegenwoordige tijd is niet altijd even makkelijk, maar gelukkig heb ik net een kop koffie op...
Zo, dat was het einde... Hopelijk overvraag ik jullie hier niet mee. Ik wil overigens nog wel even herhalen dat ik niet graag mieren bestijg, en dat dit alleen een bijdrage aan de toch al uitmuntende kwaliteit van het stukje is.
[
Voor 5% gewijzigd door
bramseltje op 09-07-2004 15:43
. Reden: Typefouten sluipen makkelijk in zo'n lap tekst... ]