[3D] Contest V23: Pretpark Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 3.545 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 15:14
Dark Blue schreef op 13 augustus 2004 @ 20:19:
Ik heb al 2 lijstjes ontvangen, zit nu niet thuis, morgenmiddag weer even. Keep it going!

(telling morgenmiddag of zondagmiddag)
Mijn mailtje is onderweg!
Voor de tweede keer. :S Ik zat weer eens niet te lezen en mailde gewoon naar je Hotmail-adres. En kreeg 'm vervolgens netjes terug. :)

Ik hoop dat de telling morgenmiddag al plaats kan vinden, dan kan ik de uitslag misschien nog voor mijn vakantie zien.
Anders kan ik tijdens de vakantie niet wachten tot ik terug mag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119594

Mijn mail is ook zojuist verstuurd.
Menesis, nog bedankt voor het plaatsen van mijn final, brinkster.com vertoont nogal wat kuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
Anoniem: 119594 schreef op 14 augustus 2004 @ 00:57:
Mijn mail is ook zojuist verstuurd.
Menesis, nog bedankt voor het plaatsen van mijn final, brinkster.com vertoont nogal wat kuren!
geen dank :) voor één plaatje heb ik nog wel ruimte :P

BTW: mijn lijst is verstuurd! :7

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bountyhunter
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10-2020

Bountyhunter

Marsjager

Lijst verstuurd :)

Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 16:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben nu thuis en heb mailtjes ontvangen van:
Phalcon,Bountyhunter, Menesis, MartijnMkII, Maikel, Bond007be, Ozkilator

Even kijken of ik dan iedereen heb, dan ga ik tellen :)

Ik mis de stem van Features!!! :{

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Blue op 14-08-2004 15:57 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 07:21
Thanks Dark Blue :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

np t00k :) maarruh... ik heb Features nog niet binnen.

Tot die tijd ga ik geen voorlopige score posten... dus we wachten! :)

[ Great things will happen here soon! ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

nieuwe ideen voor contests??
als het een beetje uitkomt, doe ik ook weer es mee....pc gecrasht alle bestanden eraf, dus ik moet zowiezo weer met alles overnieuw beginnen...

hier een paar ideen:
-animatie contest...(maar das volgens mij niet zo populair bij tweakers :9 )
-Fighting kings....
-fantasy world (alhouwel dat dan waarschijnlijk weer wat te breed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Van je laatste 2 zijn er al contests geweest die er erg op lijken maar de Fantasy World lijkt me eventueel wel cool. Dingen die nog niet geweest zijn maar me wel leuk lijken:

* Jungle
* Muziek
* Science fiction

Misschien dat animaties lastig worden ivm webspace.

Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117501

Zo, net terug uit Peru. Heb ook nog even mijn lijstjes naar Darkblue gestuurd mocht ze nog niet geteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11826

Features heeft nog wel vandaag als laatste gereageerd in het Topic: [3d] Project - Tweaktown . Kan die ook wel even mailen. Wil de scores weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Uhm? Ja, mail Features maar even - kan ik morgenochtend ook doen.
Ik zit nu aan mijn moeders computer :P ... ben moe en wazig, start mn eigen pc pas morgen.

Maar, ik heb nu scores van Falcon_NL en Phalcon? Haal ik nu wat door elkaar of kijk ik gewoon verkeerd en hebben jullie beide meegedaan?

Is Falcon_NL eentje van die twee die na het lijstje nog toegevoegd werd, dat waren er toch twee tegelijk, heb ik de stemmen van die ander ook nog niet dan?
(dit mag warrig klinken, serieus, dit is wat ik me er van herinner).

Morgen een nieuwe dag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik en Phalcon zijn niet dezelfde.

Ik ben inderdaad een van de twee finals die nog toegevoegd zijn (Disney kasteel + Big Thunder Mountain). Ik heb jouw vanavond mijn scores gemaild. (Onderaan het mailtje staat FalconNL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80408

wat dachten jullie van next contest

FILMSCENE

dus eender welke scene uit een film

inspiratie genoeg dus .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Anoniem: 11826 schreef op 14 augustus 2004 @ 21:01:
Features heeft nog wel vandaag als laatste gereageerd in het Topic: [3d] Project - Tweaktown . Kan die ook wel even mailen. Wil de scores weten.
Scores? Ik heb zelf meegedaan dus mag ik toch niet stemmen of was het andersom?? :X Ow man loop ik nu weer de hele contest op te houden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bountyhunter
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10-2020

Bountyhunter

Marsjager

Met de nieuwe Myst IV Revelation upcoming, ben ik wel voor een Myst(achtige) contest :)

Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xboty
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-03 13:09
Anoniem: 80408 schreef op 15 augustus 2004 @ 11:35:
wat dachten jullie van next contest

FILMSCENE

dus eender welke scene uit een film

inspiratie genoeg dus .
* Xboty vind dat een erg goed thema, evenals muziek trouwens, en is van plan om de volgende contest ook mee te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 115073 schreef op 15 augustus 2004 @ 20:11:
[...]

Scores? Ik heb zelf meegedaan dus mag ik toch niet stemmen of was het andersom?? :X Ow man loop ik nu weer de hele contest op te houden :X
Jaawelllll *valt snikkend en zuchtend op de grond, mag ik svp een klaagmuur mensen? * </dramatiseer>

Stuur maar een meelke naar 3dcontest atje stylite punkt nl. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105052

Of Sport is ook wel leuk :D in thema van Olympsche Spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

filmscene is wel relaxt..... alhouwel ik er niet van hou om iets exact na te maken....
maar als het ook een soort van zelf bedachte filmscene mag worden, ben ik er helemaal voor :) . Anders ben ik er gewoon iets minder voor.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

idd scene namaken vind ik niet zo tof. dan kun je niet meer halverwege veranderen van plan, en het is wat onorigineel

zelfbedachte scene is dan weer wel tof, alleen kun je dan net zo goed geen opdracht meegeven, want alles kan natuurlijk een film zijn.......

* heuveltje gaat proberen een keer mee te doen :)

[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 16-08-2004 00:13 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mail est verzonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Geloof dat iedereen hem nu heeft verstuurd? > dan is het w8en op Dark Blue ;)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Features ik heb maar 1 lijstje van je! :'( Je moet zowel voor Originaliteit als Uitwerking stemmen! :{ >> gemaild

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Blue op 16-08-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een tweede verstuurd hoor :| ... Ik haal em wel uit mijn outbox, verstuur em nog een keer. :)

edit:
Niet huile darkblue :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 17-08-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

|:( ik heb die van remczero nog niet. Help :{

voor de volgende keer ga ik een stemsysteem opzetten. Ik word hier misselijk van, telkens lijstje ernaast leggen en naampje-puntje-naampje-puntje overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118470

goed idee ;) of een scriptje/programmaatje ofzo wat de stemmen voor je telt :+

nja, ik ga weer ff met mn 3d hoofd verder, ik wacht de scores met spanning af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DOH |:(

Ik zie net dat ik de onderste 2 finals niet heb meegenomen in de punten telling (die niet in die tabel stonden)

Dark blue er is een mailtje onderweg met de verbeterde punten.

Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Anoniem: 118470 schreef op 17 augustus 2004 @ 17:01:
goed idee ;) of een scriptje/programmaatje ofzo wat de stemmen voor je telt :+

nja, ik ga weer ff met mn 3d hoofd verder, ik wacht de scores met spanning af ;)
Op zich moet een excel sheet toch voldoende zijn? Als je daarin de scores paste, kan die het voor je uitrekenen.

Een website ofzo kan natuurlijk ook, maar is misschien wat meer werk.

[ Voor 9% gewijzigd door jvo op 17-08-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Tof icon btw ;) jvo.

Maar het gaat niet om het pasten. De sheet die ik maak heeft punten staan, en als iemand twee rijtjes opstuurt moet ik die plaatsingen om gaan zetten in het aantal punten dat toegekend is. Het is dus niet simpel 'pasten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Dark Blue schreef op 17 augustus 2004 @ 17:52:
Tof icon btw ;) jvo.

Maar het gaat niet om het pasten. De sheet die ik maak heeft punten staan, en als iemand twee rijtjes opstuurt moet ik die plaatsingen om gaan zetten in het aantal punten dat toegekend is. Het is dus niet simpel 'pasten'.
Moet kunnen. Als je gewoon aan het einde even dat excel-sheetje naar me mailt, kijk ik wel even of ik er een template van kan maken. Met wat lookup-functies en anders wel in een macro. (Ik heb excel wel gekkere dingen zien/laten doen.)

offtopic:
Thanks over m'n icon. Punkzip is gewoon een 'nickname' voor pkunzip. Het icon heb ik er een tijdje geleden bijbedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

jvo schreef op 17 augustus 2004 @ 19:23:
[...]

Moet kunnen. Als je gewoon aan het einde even dat excel-sheetje naar me mailt, kijk ik wel even of ik er een template van kan maken. Met wat lookup-functies en anders wel in een macro. (Ik heb excel wel gekkere dingen zien/laten doen.)

offtopic:
Thanks over m'n icon. Punkzip is gewoon een 'nickname' voor pkunzip. Het icon heb ik er een tijdje geleden bijbedacht.
Ik heb er inmiddels al iemand op gezet :Y) ...
een Eend van de buren, die voor mij een template voor het maandelijks inschrijven, stemmen en tonen van finals/wires gaat coden. :)
Betalen jullie mee aan de fles Bacardi die ik hem nu schuldig ben? :)

offtopic:
en ja ik ken pkunzip maar al te goed... ik meen m zelfs vroeger onder windows 3.11 al te hebben gehad als pkunzip.pif ofzo :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Blue op 18-08-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91399

[quote]Anoniem: 80198 schreef op 14 augustus 2004 @ 19:50:
nieuwe ideen voor contests??
als het een beetje uitkomt, doe ik ook weer es mee....pc gecrasht alle bestanden eraf, dus ik moet zowiezo weer met alles overnieuw beginnen...

hier een paar ideen:
-animatie contest...(maar das volgens mij niet zo populair bij tweakers :9 )
-........
-........[quote]

dat vind ik dan dus juist een erg leuk idee, alleen denk ik dat ik precies de tegenpool van jouw ben :P , ik heb dus helemaal niets met characters, en dus zal het bij mij iets technisch zijn. maar ach " animatie contest" kan vrij breed zijn he!

(p.s. niet dat je gezegd hebt dat je iets met een char. gaat doen, maar ik ga er effe vanuit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

hmmm op die manier vind ik het idd wel leuk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 91399 schreef op 18 augustus 2004 @ 05:29:

dat vind ik dan dus juist een erg leuk idee, alleen denk ik dat ik precies de tegenpool van jouw ben :P , ik heb dus helemaal niets met characters, en dus zal het bij mij iets technisch zijn. maar ach " animatie contest" kan vrij breed zijn he!

(p.s. niet dat je gezegd hebt dat je iets met een char. gaat doen, maar ik ga er effe vanuit ;) )
zullen dan wel weinig mensen mee doen ;)
Als je een animatie contest houdt kan je het beste basic houden. Bijvoorbeeld als opdracht maak een walk cycle, trust me, dat is al moeilijk genoeg en zullen er een berg lui niet meedoen.
En dan krijg je weer problemen met de jurering, want bij animaties zoals een walkcycle moet je op heel andere dingen letten dan anders gebeurt
Voor een compleet verhaal heb je aan 1 maand te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik ben wel voor een animatie contest.
Een probleem lijkt mij daarbij echter het al dan niet riggen van een character. Als je dat nooit hebt gedaan is dat vrij onmogelijk om in één keer goed te doen denk ik.
Hoewel je natuurlijk ook gewoon een chracter kunt maken dat uit vershcillende segementen bestaat (losse, boven/onder arm, los boven en onder been etc) ipv één skin. Dat maakt het alweer een stuk simpeler denk ik. Op die manier lijkt het me voor de meeste niet zo'n probleem.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je doet juist niet-human animatie. Dan hoeft men niet moeilijk te gaan doen met bones, angle deformers, etc. Zit in zo'n geval bijvoorbeeld te denken aan "the ultimate mouse trap" of die "cogs" video van een of ander automerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 41017 schreef op 18 augustus 2004 @ 12:33:
[...]

Als je een animatie contest houdt kan je het beste basic houden. Bijvoorbeeld als opdracht maak een walk cycle, trust me, dat is al moeilijk genoeg en zullen er een berg lui niet meedoen.
En dan krijg je weer problemen met de jurering, want bij animaties zoals een walkcycle moet je op heel andere dingen letten dan anders gebeurt
Voor een compleet verhaal heb je aan 1 maand te weinig
walk cycle's zijn dus niet zo basic
denk aan iets meer statische dingen
robot armen
auto racen
productie processen
auto motor

weet niet hoe moeilijk of makkelijk dat is, maar je kunt het altijd proberen :)

oe falcon die cog !!! briljant idee, die was echt cool :)

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 18-08-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heuveltje schreef op 18 augustus 2004 @ 14:16:
[...]

walk cycle's zijn dus niet zo basic
denk aan iets meer statische dingen
robot armen
auto racen
productie processen
auto motor

weet niet hoe moeilijk of makkelijk dat is, maar je kunt het altijd proberen :)

oe falcon die cog !!! briljant idee, die was echt cool :)
walk cycles zijn in principe de basics van animeren :P

en statische dingen ben ik absoluut geen fan van, keb net een animatie klaar van een auto en dat is wel zoooooooooooo saai om te animeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xboty
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-03 13:09
Anoniem: 41017 schreef op 18 augustus 2004 @ 12:33:
[...]

Inderdaad, ik was ook van plan om eens mee te gaan doen om op die manier weer het eea te leren, Maar animatie , ..Dan val ik helaas af :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:18:
[...]

keb net een animatie klaar van een auto en dat is wel zoooooooooooo saai om te animeren :P
zien zien zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

intro van Drome
klik
ik heb het garage gedeelte gemaakt, lijkt nergens naar maar het moest lowpoly zijn
( :r :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

als complete n00b even een paar uur liggen kloten met de "voer object langs lijntje" mode om het gevoel te krijgen,
ziet er natuurlijk niet uit, maar ik vind het iig lollig genoeg om een contest in te proberen

ow voor de liefhebbers 112kb :)
http://members.brabant.chello.nl/~r.vandenheuvel/test.avi
ga eens klooien met een dubbelle path, kan ik hem twisters laten maken ;)

of een chasecam zou ook wel cool zijn :)

[ Voor 35% gewijzigd door heuveltje op 18-08-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94847

animatie lijkt me ook leuk :) de laatste contest op cgtalk was met een katapult waar ze dus dynamics voor gebruikten, erg gaaf zijn ze geworden :)

ik ben toevallig ook de laatste week bezig met animeren (vooral het uitproberen van ál die functies..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

nou zijn ze op cgtalk ook wel iets proffesioneler in het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94847 schreef op 18 augustus 2004 @ 19:15:
animatie lijkt me ook leuk :) de laatste contest op cgtalk was met een katapult waar ze dus dynamics voor gebruikten, erg gaaf zijn ze geworden :)

ik ben toevallig ook de laatste week bezig met animeren (vooral het uitproberen van ál die functies..)
dynamics zijn idd erg vet, erg leuk speelgoed.
Maar als je dynamics toelaat moet je ook particles toelaten :P
Pflow O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee Dark Blue,

Volgens mij is diegene al aan de Bacardi begonnen ;)
Waarom in godsnaam twee matrices van 9x9 cellen coden?
Ok, als er meer mensen meedoen is het wel leuk, maar nu?!
Maar toch bedankt voor (het delegeren van) de telling, ik wacht nog wel even :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

Jaaa! Animatie, kicken!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het wachten is niet op dat systeem, dat is voor de volgende keer... en rustig maar, de planning is verstuurd, dat ding wordt gemaakt.

Maar! Maar! Het wachten is op de inzending van remczero!
Al moet ik zeggen dat hij niet zoveel punten heeft.. maar om hem er zonder iets te zeggen uit te laten vallen vind ik gemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig hoe dit topic altijd op het eind het hardst loopt! :+

Anoniem: 116256

Anoniem: 41017 schreef op 18 augustus 2004 @ 17:09:
[...]

intro van Drome
klik
ik heb het garage gedeelte gemaakt, lijkt nergens naar maar het moest lowpoly zijn
( :r :P )
OOOOH die filmpje is mooi in mekaar gezet... waarmee hebben jullie gevideoedit... vind vooral de overgang van race-geweld naar schiet-geweld wel goed verzonnen :P

Anoniem: 116256 schreef op 19 augustus 2004 @ 00:44:
[...]

OOOOH die filmpje is mooi in mekaar gezet... waarmee hebben jullie gevideoedit... vind vooral de overgang van race-geweld naar schiet-geweld wel goed verzonnen :P
gewoon met premiere
met die overgang bedoel je die scene in de garage?:)

Anoniem: 41017 schreef op 19 augustus 2004 @ 01:13:
[...]

gewoon met premiere
met die overgang bedoel je die scene in de garage?:)
Jah inderdaad... mooi zo rustig.. deurtje open.. BOEM :P

En de in-game opnames hoe heb je die gemaakt??

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 116256 op 19-08-2004 12:38 ]

Anoniem: 116256 schreef op 19 augustus 2004 @ 12:36:
[...]

Jah inderdaad... mooi zo rustig.. deurtje open.. BOEM :P
dat stuk heb ik dus gemaakt ;)
wel crappy animaties af en toe magoe :+

Tja maar het idee erachter is wel mooi... maar zoals ook al in mun edit stond.. hoe hebben jullie die ingame filmpies gemaakt...

Anoniem: 116256 schreef op 19 augustus 2004 @ 12:42:
Tja maar het idee erachter is wel mooi... maar zoals ook al in mun edit stond.. hoe hebben jullie die ingame filmpies gemaakt...
meeste geript van andere game films, de Q3 shot is van mij :P
Uit een demo gehaald met avidemo ;)

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

begint een beetje een soap te lijken :)
DB/RZ gaat er nog wat gebeuren ?

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 19-08-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb de laatste mail met stemmen nog niet binnen! :{

en die gozer reageert totaal niet... :(

Voorstel: morgenavond gooi ik hem uit de contest als hij dan nog niet teruggemaild heeft.

Pech voor z'n stemmen, maar ik moet eerlijk toegeven, hij was geen hoogvlieger, en als hij echt geintereseerd was had hij het topic wel gevolgd. Sad but true, maar zo schieten we geen meter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Dark Blue schreef op 20 augustus 2004 @ 01:25:
en die gozer reageert totaal niet... :(

<snip>

en als hij echt geintereseerd was had hij het topic wel gevolgd.
Uit het profiel van remczero: Laatste bezoek: 14-08-2004 23:44
Lijkt eerder op een vakantie dan het niet hebben van interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt raar uit mijn mond ( :P ) maar ik zou dus gewoon doorgaan...Hij is duidelijk op vakantie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

DB kan RZ beoordeling nog een andere winnaar aansturen ?
IIg heeft het denk ik weinig zin te wachten op hem, als ie nog 2 weken weg kan zijn ?

idee voor nieuwe topic : Robo attack
kun je het zo organisch maken als je wilt/kunt.
en je kunt er al je originaliteit in kwijt :)

[ Voor 37% gewijzigd door heuveltje op 20-08-2004 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

heuveltje schreef op 20 augustus 2004 @ 09:51:
DB kan RZ beoordeling nog een andere winnaar aansturen ?
IIg heeft het denk ik weinig zin te wachten op hem, als ie nog 2 weken weg kan zijn ?

idee voor nieuwe topic : Robo attack
kun je het zo organisch maken als je wilt/kunt.
en je kunt er al je originaliteit in kwijt :)
Hmm, klinkt leuk. Zowel robot als organisch. Misschien het topic cyborg attack. Je kan er een hele robot van maken, maar er zoveel organisch materiaal aan toevoegen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118470

ik ben voor :P kan ik mooi proberen zo'n "I robot" ventje te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen robot gebeuren, dit is weer zo'n men flesh gebeuren.. maja ik heb het niet voor het kiezen, dus go ahead. Maarehh het duurt wel eruggg lang met het openen van een nieuwe contest. Ik heb het idee alsof deze al meer dan 2 maanden aan de gang is...dus een beetje haast is niet verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil Olympische Spelen / Sport als nieuw thema voor het volgende project :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben al blij als we het resultaat van deze weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

UITSLAG IS ER!!!!!

http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/pretpark.htm :Y)

fyi: de telling heeft dit keer plaatsgevonden dmv het 60 + 40 systeem :)

De winaars:
1] Menesis!
2] ozkilator
3] maikel

4] Dark Blue
5] Falco
6] MartijnMkII
7] bond007be
8] BountyHunter
9] Features
10] Phalcon

mocht ik weer es verkeerd gerekend hebben: alle wijzigingen voorbehouden ;). Remczero is simpelweg eruit geschreven. Punten die gegeven waren aan hem kwamen niet boven de vijf, en zijn weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

What about next contest me vingers jeuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hmmm beetje lage plaats voor falco, had hoger verwacht.
maar ja ik mocht niet stemmen :)

IIG Gefeliciteerd Menenis met je overwinning :)
Anoniem: 80198 schreef op 20 augustus 2004 @ 22:40:
geen robot gebeuren, dit is weer zo'n men flesh gebeuren.. maja ik heb het niet voor het kiezen, dus go ahead. Maarehh het duurt wel eruggg lang met het openen van een nieuwe contest. Ik heb het idee alsof deze al meer dan 2 maanden aan de gang is...dus een beetje haast is niet verkeerd ;)
Wie zegt dat robots men/flesh moeten zijn ?
autobots zijn ook robots :), en met wat fantasie kom je nog veel verder
(robotschepen)

xlerator GOOD CALL !!

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 21-08-2004 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Total Annihilation, meer hoef ik niet te zeggen ;)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm, ik wil geen slechte verliezer zijn, maar er zijn drie mensen die mij 2x een 0 hebben gegeven. Ik heb het vermoeden dat die vergeten zijn mijn final mee te nemen. Klopt dit? Doe geen moeite voor een herstemming/-telling maar gewoon even voor mijn eergevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gefeliciteerd Menesis!
Er klopt geen reet van de rating maar, ok
Dit was mijn (te korte) lijstje:

Uitwerking
1 maikel
2 Dark Blue
3 Menesis
4 ozkilator
5 Phalcon
6 BountyHunter
7 bond007be
8 Features

Originaliteit
1 ozkilator
2 maikel
3 Menesis
4 Dark Blue
5 bond007be
6 Phalcon
7 BountyHunter
8 Features

Of mis ik iets? Ik kom net uit de kroeg, miscchien lees ik http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/pretpark.htm verkeerd?&*%$&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Nou kan het aan mij liggen ben nooit ster geweest in grafieken :P
en het kan zijn dat ik het niet helemaal snap die telling,,,maar uh

kun je meerdere keren een 10 geven ?

bond007 geeft bij uitwerking nu 2x een 10 (verticaal)

en volgens mij heeft bountyhunter een cijfer teweinig gegeven bij uitwerking (en ook bij orginaliteit?) :D

Owja Menesis gefeli :D

[ Voor 25% gewijzigd door eXistenz op 21-08-2004 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

-

[ Voor 100% gewijzigd door heuveltje op 21-08-2004 09:57 . Reden: stom edit en qoute knoppie ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80408

een van die 10 nen moet een 1 zijn vermoed ik , denk dat de fout bij het invoeren ligt. maar bij wie weet ik nie.kan da nie checken want lijste is gemaild met pc van het werk.

greetings

bond007BE

en als het klopt very happy met zijn tot nu toe 7 de plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 12:32
ik heb deze topic zo meegevolgd als aandachtige toeschouwer en mijn voorkeur gaat uit naar het mooie werk van Falcon_NL! maar de rest is ook allemaal heel mooi, proficiat aan iedereen die meegedaan heeft!

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

heuveltje schreef op 21 augustus 2004 @ 09:07:
lol wat een klucht ;0
en idd ik denk dat een paar mensen falcon vergeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, wie staat er weer onderaan:P

Nah maakt me niet uit hoor....*snik* vond het toch al een stomme contest *snik* :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nog een foutje in de tabel: zowel bij Originaliteit als Uitwerking staat dat ik Dark_blue geen punten heb gegeven en mezelf wel. Volgens mij moet dat toch echt andersom zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Animatie wedstrijd lijkt mij het leukst! Ik heb al een ideetje :9 En animeren wil ik toch leren, dusseh.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Ja, een animatiewedstrijd! Daar vind ik het nou echt tijd voor. Er wordt hier op GoT veel te weinig geanimeerd. En animeren is nog wel zo leuk! :)

Ik heb de basics ervan niet voor niks uitgelegd in huisje deel 4. :>

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 21 augustus 2004 @ 11:50:
Ja, een animatiewedstrijd! Daar vind ik het nou echt tijd voor. Er wordt hier op GoT veel te weinig geanimeerd. En animeren is nog wel zo leuk! :)

Ik heb de basics ervan niet voor niks uitgelegd in huisje deel 4. :>
Wat versta jij onder animeren?
character animatie? of een paar cillinders roteren? :)

ik was van plan mee te gaan doen, na 2 animaties te hebben gemaakt, maar als het een 'wie kan het mooist een cillinder rondraaien' contest wordt heb ik er weinig zin aan ;).

Ik ben wel voorstander van bijvoorbeeld character animatie en dan een walkcycle maken :P

Alleen dan doen er weer schrikbarend weinig mensen mee :)

feli voor de winnaars btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

en ik vrees dat je dan alleen zelf meedoet :)
ik vind wat cylinders roteren en mee klooien al leuk genoeg

en ik krijg nog steeds geen geloofwaardige stuntanimatie bij me vliegtuigje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, cylinders hoeven niet persé rondjes te draaien hoor :P

http://img54.exs.cx/my.php?loc=img54&image=test1.swf
(zet resolutie op 320)

* Anoniem: 105830 voelt zich nu erg l33t na z'n eerste animatie 8) *kuch*

Ben ook bang dat er met een animatie contest heel veel van dit soort brakke entries komen ('brak' als in lage resolutie en hoge compressie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op 21 augustus 2004 @ 14:53:
Hey, cylinders hoeven niet persé rondjes te draaien hoor :P

http://img54.exs.cx/my.php?loc=img54&image=test1.swf
(zet resolutie op 320)

* Anoniem: 105830 voelt zich nu erg l33t na z'n eerste animatie 8) *kuch*

Ben ook bang dat er met een animatie contest heel veel van dit soort brakke entries komen ('brak' als in lage resolutie en hoge compressie)
dat kan je voorkomen door in de OP een minimale resolutie te zetten ( 800*600 ofzow ) en een 'regel' voor de compressie.
Het grootste probleem wat je geheid gaat krijgen is de beoordeling, want je moet niet alleen letten of het er leuk uit ziet. Timing, gewicht, balans, compositie etc tellen allemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar met een minimale resolutie van 800x600 heb je wel *iets* meer ruimte nodig om het op te slaan... en waar haal je dat vandaan (zonder veel €€€ uit te geven aan een dure host)?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 21-08-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 09:43
Anoniem: 105830 schreef op 21 augustus 2004 @ 15:13:
Maar met een minimale resolutie van 800x600 heb je wel *iets* meer ruimte nodig om het op te slaan... en waar haal je dat vandaan (zonder veel €€€ uit te geven aan een dure host)?
Ik denk dat een resolutie van 800x600 pixels te veel is voor een animatie. 640x480 is vaak meer dan genoeg. Met een goede compressie kun je meestal een minuut opslaan in 10-15 mb, op 640x800.

Voor de hosting zou er eventueel mijn ftp-server gebruikt kunnen worden, maar het nadeel daarvan is dat de server niet snel is (50 kb/s) en ook niet veel bandbreedte heeft.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

UM 800*600 IS wat overdreven groot. en practisch iedereen heeft toch wel wat mb's bij hun isp gekregen ?

zal eens kijken of ik iets kan regelen met een kameraad van me
die heeft een 10mbit upload :)

maak me drukker om de rendertijden eigenlijk, moet ik nog echt leren belichten ook ipv gi :)

[ Voor 50% gewijzigd door heuveltje op 21-08-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op 21 augustus 2004 @ 15:13:
was ook als voorbeeld ;)

dan kom je nog bij geluid, met of zonder audio?
editting aspect?
richtlijnen qua tijdsduur?

edit: 800*600 is niet zo hoog hoor? gebruik ik nu ook voor mn terminator animatie. Je moet hem alleen wat meer compressen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 21-08-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik vrees dat jij (of ik)een heel andere richting in denkt met animatie dan wij,
ik zat echt aan een ANIMATION 101 te denken.
al blij als ik een vliegtuigje mooi kan laten vliegen ofzo, of een motor kan maken oid.

jij wil geloof ik een echt soort mini filmpje maken ?

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 21-08-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heuveltje schreef op 21 augustus 2004 @ 15:45:
Ik vrees dat jij een heel andere richting in denkt met animatie dan wij,
ik zat echt aan een ANIMATION 101 te denken.
al blij als ik een vliegtuigje mooi kan laten vliegen ofzo.

jij wil geloof ik een echt soort mini filmpje maken ?
een vliegtuig laten vliegen, dus echt vooruit vliegen met af een toen een bochtje, noem ik geen 'echte' animatie. Dat is gewoon wat keyframes neerplanten. Een dogfight met verschillende perspectieven etc noem ik wel een animatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 21 augustus 2004 @ 15:35:
[...]

was ook als voorbeeld ;)

dan kom je nog bij geluid, met of zonder audio?
editting aspect?
richtlijnen qua tijdsduur?

edit: 800*600 is niet zo hoog hoor? gebruik ik nu ook voor mn terminator animatie. Je moet hem alleen wat meer compressen :P
Denk dat audio iets teveel van het goede zal zijn bij een animatiecontest :P
(misschien een of ander lame muziekje voor op de achtergrond, maar verder...)

En wat voor codec moet er gebruikt worden? XVID?

Ben het er eigenlijk wel mee eens dat 640x480 beter zou zijn (ook ivm rendertijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 09:43
Een animatie met geluid is voor de meeste mensen te veel werk, maar misschien is het wel een idee om het niet te verbieden, zodat mensen die wel geluid willen gebruiken bij de animatie hun gang kunnen gaan.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 21 augustus 2004 @ 17:28:
Een animatie met geluid is voor de meeste mensen te veel werk, maar misschien is het wel een idee om het niet te verbieden, zodat mensen die wel geluid willen gebruiken bij de animatie hun gang kunnen gaan.
bedoelde ik dus ook ;)

maar is het uberhaupt wel zeker dat het een animatie contest wordt?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 20 augustus 2004 @ 23:48:
UITSLAG IS ER!!!!!

http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/pretpark.htm :Y)

fyi: de telling heeft dit keer plaatsgevonden dmv het 60 + 40 systeem :)

De winaars:
1] Menesis!
2] ozkilator
3] maikel

4] Dark Blue
5] Falco
6] MartijnMkII
7] bond007be
8] BountyHunter
9] Features
10] Phalcon

mocht ik weer es verkeerd gerekend hebben: alle wijzigingen voorbehouden ;). Remczero is simpelweg eruit geschreven. Punten die gegeven waren aan hem kwamen niet boven de vijf, en zijn weggelaten.
Punten van mij kloppen helemaal niet. Als je het al optelt dan kom ik bij het eerste lijstje uit op 14. Maar dan zit er nog een hele grote fout in. De punten van Menesis staan bij mij niks. Als ik het lijstje zo af ga dan zie ik dat de 6de plaatst punten 3 punten dus missen. Dan zou ik dus op 17 komen. Eindscore komt dan uit op 17. Kwam zowiezo al niet op de LAATSTE plaats. Maar ik zie dat je bij heelveel verkeerde scores heb genoteerd. Zal kijken of ik het vanavond een goed lijstje nog kan maken. Lijst moest zowiezo al zo zijn:
De winaars:
1] Menesis!
2] ozkilator
3] maikel

4] Dark Blue
5] Falco
6] MartijnMkII
7] bond007be
8] BountyHunter
9] Phalcon
10] Features

In iedergeval gefeliciteerd Menesis.

P.S

Laat ook maar. Die hele lijst klopt helemaal niks van. Zeker de uitwerkings lijst niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 11826 op 21-08-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Goeiemensen, wat kun jij uit je slof schieten zeg. Je moet er tegen kunnen om laatste te worden, dat ben ik zo vaak geweest.

Dat er trouwens punten missen, komt doordat ik remczero simpelweg geschrapt heb omdat hij maar niet met een puntentelling kwam. Vandaar dat je bij de totalen bij de één een punt meer hebt dan bij de ander, sommige hadden remczero enkele punten gegeven en die zijn komen te vervallen.
Ik vond het niet nodig om daarover weer te gaan mailen.

Het eindsysteem wordt trouwens berekend door uitwerking 60% te laten meetellen en originaliteit 40%.
En dan als laatste, ik vraag me af waarom jij zegt 'bij heel veel de verkeerde scores zijn genoteerd.' Dit komt direct copy/paste uit mailtjes in mijn mailbox :)

Maak je nou maar niet zo druk. En probeer de volgende keer net iets gewaagders neer te zetten. We zitten nu al op 23 contests en ik heb ze bijna allemaal meegedaan, en wat denk je, 2 gewonnen. En ik vind het nog steeds elke keer superleuk om weer mee te doen en wat origineels in elkaar te zetten. Succes :)

Omwille van jou ben ik het nu aan het narekenen, jij hebt zelf een lijstje van 9 mensen ingestuurd terwijl er toch expliciet gevraagd wordt om 8, en Features maakt er zelfs 10 mensen van... tja, dan is het gewoon 1 t/m 8 en *chop*. De laatste twee krijgen 0 punten, zo gaat dat in deze telling.

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Blue op 21-08-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

gezeik met een lange ij
Ik werd ook 4e ofzo terwijl ik dat niet verwacht had. Ik kreeg ook nullen voor uitwerking terwijl dat niet echt helemaal verdiend was (kuch kuch poch poch hoest proest :P :+ )

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

ps

Finals

Nog geen :+

Nu wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He phalcon: Als je het echt zo erg vind om laatste te staan wil ik het ook wel doen hoor O-)

Je weet hoe dat zit; kleine kindjes moeten tevreden gehouden worden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 21 augustus 2004 @ 22:44:
Goeiemensen, wat kun jij uit je slof schieten zeg. Je moet er tegen kunnen om laatste te worden, dat ben ik zo vaak geweest.

Dat er trouwens punten missen, komt doordat ik remczero simpelweg geschrapt heb omdat hij maar niet met een puntentelling kwam. Vandaar dat je bij de totalen bij de één een punt meer hebt dan bij de ander, sommige hadden remczero enkele punten gegeven en die zijn komen te vervallen.
Ik vond het niet nodig om daarover weer te gaan mailen.

Het eindsysteem wordt trouwens berekend door uitwerking 60% te laten meetellen en originaliteit 40%.
En dan als laatste, ik vraag me af waarom jij zegt 'bij heel veel de verkeerde scores zijn genoteerd.' Dit komt direct copy/paste uit mailtjes in mijn mailbox :)

Maak je nou maar niet zo druk. En probeer de volgende keer net iets gewaagders neer te zetten. We zitten nu al op 23 contests en ik heb ze bijna allemaal meegedaan, en wat denk je, 2 gewonnen. En ik vind het nog steeds elke keer superleuk om weer mee te doen en wat origineels in elkaar te zetten. Succes :)

Omwille van jou ben ik het nu aan het narekenen, jij hebt zelf een lijstje van 9 mensen ingestuurd terwijl er toch expliciet gevraagd wordt om 8, en Features maakt er zelfs 10 mensen van... tja, dan is het gewoon 1 t/m 8 en *chop*. De laatste twee krijgen 0 punten, zo gaat dat in deze telling.
Gaat mij alleen om dat dit goed gebeurd. Maakt mij niet direct uit wat de plaats is.
En ik heb geen lijstje van 9 opgestuurd dat was de andere Falcon_NL waarschijnlijk waar je je mee vergist. De eindscores waren vooral verkeerd. Bij de uitwerking stond bv ook 2x een 10 (bond007be) dat kan ook niet.
Volgende x iemand die wel kan rekenen vooral optellen >:)

Maar goed. Tijd voor de volgende contest

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 11826 op 22-08-2004 10:01 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.