Goeiemensen, wat kun jij uit je slof schieten zeg. Je moet er tegen kunnen om laatste te worden, dat ben ik zo vaak geweest.
Dat er trouwens punten missen, komt doordat ik remczero simpelweg geschrapt heb omdat hij maar niet met een puntentelling kwam. Vandaar dat je bij de totalen bij de één een punt meer hebt dan bij de ander, sommige hadden remczero enkele punten gegeven en die zijn komen te vervallen.
Ik vond het niet nodig om daarover weer te gaan mailen.
Het eindsysteem wordt trouwens berekend door uitwerking 60% te laten meetellen en originaliteit 40%.
En dan als laatste, ik vraag me af waarom jij zegt 'bij heel veel de verkeerde scores zijn genoteerd.' Dit komt direct copy/paste uit mailtjes in mijn mailbox
Maak je nou maar niet zo druk. En probeer de volgende keer net iets gewaagders neer te zetten. We zitten nu al op 23 contests en ik heb ze bijna allemaal meegedaan, en wat denk je, 2 gewonnen. En ik vind het nog steeds elke keer superleuk om weer mee te doen en wat origineels in elkaar te zetten. Succes
Omwille van jou ben ik het nu aan het narekenen, jij hebt zelf een lijstje van 9 mensen ingestuurd terwijl er toch expliciet gevraagd wordt om 8, en Features maakt er zelfs 10 mensen van... tja, dan is het gewoon 1 t/m 8 en *chop*. De laatste twee krijgen 0 punten, zo gaat dat in deze telling.
[
Voor 13% gewijzigd door
Dark Blue op 21-08-2004 22:55
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs