[3D] Contest V23: Pretpark Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 3.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Attentie!

Jongens/meisjes, kunnen we misschien doorkleppen over het onderwerp voor een nieuwe contest en ervoor zorgen dat er misschien zelfs nog een volgend topic mág komen van de heren moderators?

Of die scores nou wel of niet goed zijn, dat maakt nu helemaal niets meer uit! Menesis is en blijft toch de winnaar. Wie er op de 5e, 10e of 20e plaats staat zal weinig mensen hier nog wat kunnen schelen.

[/moddereter]

@Ontopic:

Wie gaat het nieuwe topic openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xboty
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-03 13:09
Oogst schreef op 22 augustus 2004 @ 09:48:
En als er nou eens als onderwerp gekozen wordt voor simpelweg "animatie" en alles dat 3d is een filmpje is geaccepteerd wordt? Dan kan iedereen doen wat ie wil.
<knip>
Goed plan! Dan kan ik als beginner ook meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Persoonlijk ben ik wel voor het onderwerp "Sport".
Volgens mij hoeven er maar twee regeltjes uit de startpost te verdwijnen, namelijk :

Do's :)

• De door jou ingeleverde final moet een still zijn.

Dont's :(
• De final mag dus geen animatie zijn.

Op deze manier geef je iedereen de vrijheid om een still of een animatie te maken.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93310

Xboty schreef op 22 augustus 2004 @ 13:23:
[...]

Goed plan! Dan kan ik als beginner ook meedoen :)
Ik ga waarschijnlijk ook meedoen aan de volgende contest als beginner, waarschijnlijk doet een vriend van me ook mee. ;)
Ik vind het fijn als de lat niet te hoog wordt gelegd, maar dat alle manieren van animeren wordt geaccepteerd.

Ik heb alleen geen server om iets dergelijks op te planten, ik zou het wel handig vinden als iemand misschien iets kan regelen.

Trouwens ook nog petje af voor de finals van de deze contest, deze zijn erg mooi geworden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105052

ZipoBibrok5-108 schreef op 22 augustus 2004 @ 13:42:
Persoonlijk ben ik wel voor het onderwerp "Sport".
Volgens mij hoeven er maar twee regeltjes uit de startpost te verdwijnen, namelijk :

Do's :)

• De door jou ingeleverde final moet een still zijn.

Dont's :(
• De final mag dus geen animatie zijn.

Op deze manier geef je iedereen de vrijheid om een still of een animatie te maken.
Sport is super :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Ah, kwam idd van jou dat idee, ik kon de betreffende post alleen ff niet zo snel vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb in het verleden ook wel eens mee gedaan maar met 3 wip's had ik al een dataverkeer van ±200Mb per maand als het animaties worden zal dat waarschijnlijk nog veel omhoog gaan !

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117501

Dark Blue schreef op 22 augustus 2004 @ 11:54:
[...]

Falcon_NL heeft helemaal geen final ingeleverd.
Toch wel. Dat disney kasteel is van mij. Ik snap dat het hier wat verwarrend is van al die valken (en het feit dat ik om de een of andere reden als Falco in de puntentelling sta helpt ook al niet echt mee) maar ik heb toch echt een final gemaakt. (al na een week of 3 na de start van de contest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

spaceboy schreef op 22 augustus 2004 @ 12:46:
[...]

Hmm... ik moet wel zeggen dat ik het -als buitenstaander- een beetje eens ben met Phalcon. Het heeft niet zoveel zin om een puntentelling bij te gaan houden als de scores toch niet correct worden berekend, right? Dark_Blue... er zit bij je Windows-installatie wel 'n handig dingetje. Via START kun je naar UITVOEREN. Als je daar calc.exe intypt krijg je een geweldige tool die ongetwijfeld nuttig kan zijn! 8)
De berekeningen zijn zoals je kunt zien gedaan in Excel, en kloppen.
De vorige keren dat ik de scores deed, duurde het soms een paar dagen langer en daar heb ik deze keer gewoon maatregelen voor genomen door remczero eruit te knikkeren. Dát is ook de reden dat totalen niet kloppen, en dat is geen optelprobleem.
Overigens hebben beide Phalcon en spaceboy nooit hun neus laten zien toen het ging om de scores optellen, dus wel klagen maar zelf geen poot uitsteken, dat gaat er bij mij niet in.

Ik heb mn laatste woord gehad, en nú is de discussie ten einde.

Alnitak schreef op 22 augustus 2004 @ 14:49:
ik heb in het verleden ook wel eens mee gedaan maar met 3 wip's had ik al een dataverkeer van ±200Mb per maand als het animaties worden zal dat waarschijnlijk nog veel omhoog gaan !
Je kunt je laatste WIP online zetten onder een linkje, en van de rest een screenie neerzetten. Niet alles hoeft zo groot. Overigens ben ik niet echt voor een animatie contest.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11826

Dark Blue schreef op 22 augustus 2004 @ 15:40:
[...]

Overigens hebben beide Phalcon en spaceboy nooit hun neus laten zien toen het ging om de scores optellen, dus wel klagen maar zelf geen poot uitsteken, dat gaat er bij mij niet in.

Ik heb mn laatste woord gehad, en nú is de discussie ten einde.
Kuch.....
Anoniem: 11826 schreef op 13 augustus 2004 @ 13:49:
Ik ben zaterdag avond ook weg op vakantie. Dus punten tellen zit er voor mij ook niet in.
Animatie is wel leuk ja. Alleen als je omgeving gedetailieerd is word je animatie gauw een paar MB. En dat is meestal een probleem als je hem ergens wil plaatsen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 11826 op 22-08-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens kunnen we gewoon soort van stoppen met zeiken? weet niet waar het precies om gaat maar iemand moet ff nieuw contest starten! nieuwe kansen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Menesis moet de nieuwe contest starten maar ik geloof dat die op vakantie was. Dus, dat wordt wachten.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaargghh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien dat nummer 2 het opzich kan nemen. 2 weken wachten lijkt me ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116873

Jaaa laat Ozkilator even wat nieuws bedenken! Ik ken 'em, dus als we dat nu even snel beslissen, bel ik hem vanavond nog...

Lijkt me ook wel leuk om een keer mee te doen, ik kan immers al een eierplant maken in Anim8or :P ( http://www.anim8or.com/main/index.html )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

Nouhouuuwww

Ik wil een animatie contest, en vandaag nog! Ik wil beginnen!! :'(

Kan iemand anders niet contest openen? erg asociaal dat hij zomaar op vakantie gaat terwijl hij een topic moet openen! :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga gewoon alvast wat maken wat met sport te maken heeft :P ook al wordt het dat uiteindelijk niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

8)7 Ehmmmm... dit duurt veeeeeelste lang. Dit kun je gewoon niet maken. Alles bij elkaar duurt deze contest al meer dan 2 maanden, terwijl het 3 weken hoort te zijn. Ik doe al niet meer mee, tenzij je de models die je nou al maakt in de volgende contest mag gebruiken. Ik zou zeggen start er gewoon een...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 22 augustus 2004 @ 16:15:
Menesis moet de nieuwe contest starten maar ik geloof dat die op vakantie was. Dus, dat wordt wachten.
nee absoluut niet, dat word iemand anders die de topic opent. Eigen schuld, en bovendien is het imho nou niet bepaald iets waar je om staat te springen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 22 augustus 2004 @ 22:39:
[...]

nee absoluut niet, dat word iemand anders die de topic opent. Eigen schuld, en bovendien is het imho nou niet bepaald iets waar je om staat te springen..
Inderdaad..Laat nummer 2 maar een topic starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Ozkilator een mailtje gestuurd (hij zit nu vast op zijn werk) dus hij zal binnenkort wel even antwoorden.

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik wil best een topic starten voor een nieuwe contest maar ik heb de volgende onderwerpen voorbij zien komen die door diverse mensen werden genoemd. Moet ik er zelf een uitkiezen? Of doen we een poll?

Sport / Olympische Spelen
Robo attack
Animatie
fantasy world
Muziek
Filmscene

Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
ozkilator schreef op 23 augustus 2004 @ 12:17:
Ik wil best een topic starten voor een nieuwe contest maar ik heb de volgende onderwerpen voorbij zien komen die door diverse mensen werden genoemd. Moet ik er zelf een uitkiezen? Of doen we een poll?

Robo attack
Animatie
fantasy world
Muziek
Filmscene
Officieel ben jij degene die het onderwerp bedenkt. Vaak is het zo dat er een poll komt om interesse te peilen. Maar het laatste woord is aan jou; jij beslist uiteindelijk wat het nieuwe onderwerp wordt.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ozkilator schreef op 23 augustus 2004 @ 12:17:

Robo attack
Animatie
fantasy world
Muziek
Filmscene
Kijk welke de meeste animo heeft, en naar mijn idee was dat Animatie / Sport.

You choose? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Niet online
Bij deze een poll dan :)

Poll: Contest V24
Robo attack
Animatie
fantasy world
Muziek
Filmscene
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=16141&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik zal de poll openhouden tot woensdag avond 23:59.

Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Niet online
Waar kan ik trouwens de ubb code vinden voor de openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o_O Muziek? Is dat dan een animatie met een dansje ofzo? Lijkt mij meer een flash projekt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

heuveltje

KoelkastFilosoof

probleem met die polls is dat er altijd mensen stemmen, die zelf niet meedoen :)
vind sport trouwens niet zo cool, das me net iets te organisch ...
nou ja kan ook dingen combineren natuurlijk

animatie is leuk, maar dan svp wel iets meer duidelijk heid :)

ozkilator : je kunt de huidige startpost editen, dan alles copy en pasten.
en dan hoef je alleen maar wat dingen te veranderen/toevoegen :)

[ Voor 22% gewijzigd door heuveltje op 23-08-2004 12:54 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Wat moet ik bij Sport/OS voorstellen?
dat de helft de olympische vlam namaakt?
Of dat je een sport uitbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
heuveltje schreef op 23 augustus 2004 @ 12:52:
probleem met die polls is dat er altijd mensen stemmen, die zelf niet meedoen :)

animatie is leuk, maar dan svp wel iets meer duidelijk heid :)

ozkilator : je kunt de huidige startpost editen, dan alles copy en pasten.
en dan hoef je alleen maar wat dingen te veranderen/toevoegen :)
Ik ben het met jou eens; sport vind ik zelf niet zo een heel leuk onderwerp. Animatie lijkt mij net zoals jou leuker, maar het is inderdaad niet duidelijk wat voor een animatie het wordt. In dat opzicht zijn film en animatie (de opties in de poll) hetzelfde.

Als animatie zou je bijvoorbeeld de richting naar treinbanen o.i.d. kunnen doen (iets technisch). Het is maar een idee uiteraard.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Ik heb gestemd voor Olympische Spelen, want ik zou dit keertje ook eens graag meedoen als de tijd het me toelaat...

Waarom ik voor de OS gekozen heb?
Aangezien de OS nu actueel zijn en er natuurlijk heel wat om te doen is, is het misschien een leuke mogelijkheid om dit "thema" te volgen... Natuurlijk zullen de liefhebbers van dit thema anders ook 4jaar moeten wachten.. en dat is lang natuurlijk :)

Je kan verschillende kanten opgaan met de OS.. Dan denk ik in de eerste plaats aan het uitbeelden van verschillende sporttakken, het nabouwen van olympische stadion's (ook voor architectuur liefhebbers), zwembaden, tennistereinnen, personen in volle strijd, podium, medailles, .. m.a.w je kan er héél ver in gaan en toch ontopic blijven.

Het is natuurlijk niet zo dat de andere topics me niet aanspreken, maar als ik dan toch een keuze moet maken, dan ga ik voor de Olympische spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heuveltje schreef op 23 augustus 2004 @ 12:52:
De acropilos is niet echt organisch hoor..

(Olympische Spelen worden dit jaar gehouden in Griekenland, remember? ;))

edit:

argh, het is niet acropilos maar acripolis!

edit:

nee, acripolis! grr..

edit:

/me toch maar even gecheckt heeft met Google...

Het is.. *tromgeroffel* ... acropolis!

grrr.. stomme Grieken met hun gekkos naamos :P

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 23-08-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ozkilator schreef op 23 augustus 2004 @ 12:38:
Ik zal de poll openhouden tot woensdag avond 23:59.
Zo te zien hoef je niet tot woensdagavond te wachten... ;)

(op dit moment is 55% voor de Olympische Spelen)

* Anoniem: 105830 heeft wel zin om voor goud te gaan en heeft ook voor de OS gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb filmscene gestemd. Iedereen kan dan zelf kiezen wat in zijn mars ligt/zijn voorkeur heeft.

Als je animatie had gewild, doe dan iets met mensen ofzo erin.
Mensen die niet van bones etc houden doen bijv. een van de star wars ruimtescenes. Voor de stemmers van fantasy world: fantasy films genoeg (bijv LotR). Robo attack: doe een scene uit I, Robot of the Matrix. Muziek: keus zat, voor mijn part zelfs Spice world (*huiver*). En ook sportfilms zijn er zat. Lijkt mij dus het breedste onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb uiteindelijk ook maar gestemd op sport/olympische spelen (animatie vond ik ook leuk maar ik denk dat deze het wel gaat worden :D).Maar worden we dan helemaal vrij gelaten in de keuze qua sporten en hoeft het ook niet perse met de olympische spelen te maken te hebben? Ik zou ook misschien een animatie willen maken op sport gebied(maar ik weet niet of dit dus mag en ben er alleen zelf nog niet over uit of ik dit wil gaan doen). Ik vind persoonlijk het thema wel leuk van de Olymische Spelen omdat het op dit moment helemaal hot is, maar ikzelf heb niet de behoefde dat soort dingen na te gaan bouwen, ik zat zelf meer te denken aan "extreme sports" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik zie een aantal problemen met filmscenes:

-Het is onmogelijk een punt voor originaliteit te geven.
-De meeste mensen hebben niet de handigheid om iets realistisch na te maken
-Het word zowieso weer meer een texture dan een modeling contest (al zeg ik niet dat dat problematisch is)

-Ik kan niks zelf verzinnen, en de helft van de lol voor mij is het terplekke bedenken van wat ik ga maken.

maar we zullen wel zien wat het word, al moet ik zeggen dat ik niet echt veel zin heb in olympics. dan ga ik wel de robolympics doen ofzo :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heuveltje schreef op 23 augustus 2004 @ 15:35:
Ik zie een aantal problemen met filmscenes:

mwaaaaah, je kan een film scene heel origineel uitbeelden hoor. Zoek eens op google naar Titanic in 30 seconds acted by bunnys. Dat is een originele manier om een film uit te beelden, die kant kun je ook gaan met het uitbeelden van een scene.
mja, dus? tijd terug vond iedereen dat de moeilijkheidsgraad wel iets omhoog mocht, daar is jammer genoeg nooit wat van gekomen. De contests moesten interessant zijn voor zowel beginners als gevordenen, daar is ook nooit wat van gekomen. De moeilijkheidsgraad mag best wel een keertje iets hoger worden.
-Het word zowieso weer meer een texture dan een modeling contest (al zeg ik niet dat dat problematisch is)
zie iets naar boven ;)
-Ik kan niks zelf verzinnen, en de helft van de lol voor mij is het terplekke bedenken van wat ik ga maken.

maar we zullen wel zien wat het word, al moet ik zeggen dat ik niet echt veel zin heb in olympics. dan ga ik wel de robolympics doen ofzo :)
mja, ik ben geen fan van OS als onderwerp want ik zie nu al veel olympische vlammen en gouden medailles als finals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94847

heuveltje ik denk niet dat het zo'n probleem is hoor..

althans je hoeft niet persé een echt bestaande film te gebruiken toch(?), en je kunt altijd voor cartoon gaan (qua realisme) je moet wel een beetje creativiteit erin doe voor jezelf (althans dan houd je het leuk voor jezelf)...

nuja bla ik heb dus voor filmscene gekozen en daar zou ik denk ik graag aan mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

onzin :D lees hymz had het niet beter kunnen zeggen

wie zegt dat je scene realistisch moet zijn ?
abstract kan ook .. het is maar net hoe je iets opvat .. [hierbij geld de regeling van originalteit weer

ehm dat hangt totaal af van wat je wilt maken .. als jij abstract bezig bent of imho anders dan heb jij mischien wel weinig to niets met texturing te maken + texturing is een groot onderdeel van 3d .. ookal valt je texturing een keer groter uit dan je had gedacht bewijst aleen maar je skills als 3d vormgever ..

dus .. dan moet je het gelijk voor andere verzieken door te zeuren ? ..
omdat jij het dan toevallig niet zou kunnen uitvoeren ..

oftewel ik heb meer het gevoel alsof jij over iedereen spreekt hier maar daarbij aleen je eigen mening uit ..

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 23-08-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 08:56
:D Gewonnen :D
Ik was naar Lowlands paar daagjes, maar ben nu dus terug. Ik heb alles snel een beetje alles doorgelezen. (idd, wat gaat dit topic op het laatst altijd snel :7 ).
Er zijn dus mensen die OS willen en andere die animatie willen. Ik denk dat dat heeeeeeeel goed te combineren valt: het moet goed te doen zijn om een animatietje van een sport te maken die niet heel lang duurt. Maar dat zou dus wel beteken dat het puur om animatie gaat en niet meer om het modelleren/texturen. Hoewel we natuurlijk ook het puntensysteem (voor één keer?) kunnen aanpassen: 50% animatie, 50% model/texture/achtergrond (hoe vat je dat in één woord!?)
BTW: Moet ik nu nieuwe starten of doet iemand anders dat al?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 15:50
Menesis schreef op 23 augustus 2004 @ 16:52:
:D Gewonnen :D
Ik was naar Lowlands paar daagjes, maar ben nu dus terug. Ik heb alles snel een beetje alles doorgelezen. (idd, wat gaat dit topic op het laatst altijd snel :7 ).
Er zijn dus mensen die OS willen en andere die animatie willen. Ik denk dat dat heeeeeeeel goed te combineren valt: het moet goed te doen zijn om een animatietje van een sport te maken die niet heel lang duurt. Maar dat zou dus wel beteken dat het puur om animatie gaat en niet meer om het modelleren/texturen. Hoewel we natuurlijk ook het puntensysteem (voor één keer?) kunnen aanpassen: 50% animatie, 50% model/texture/achtergrond (hoe vat je dat in één woord!?)
BTW: Moet ik nu nieuwe starten of doet iemand anders dat al?
Ik geloof dat de topicstarter een nieuwe mag maken, maar dat moet in overleg met een Mod :( Duurt misschien eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het OS wordt misschien twee categorieen, een voor stills en een voor animaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 15:26
wat een gezeik hier allemaal, ik denk dat het animeren nog veel te hoog gegrpen is

pak gewoon OS, een still
in over dat plakken goud en veel vuur, no way, ik heb al wel iets :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Animeren lijkt me wel vet, vooral iets met sporten.
Alleen heb ik van me leven lang nog nooit iets geanimeerd :P
Dus zal dat wel even prullen zijn. Maar wel leuk om te leren :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozkilator
  • Niet online
@Menesis: Theoretisch gezien moet jij de openingspost doen maar er waren al mensen die vonden dat ik dat moest doen omdat ze dachten dat je op vakantie was. Dus de keuze is aan jou....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op 23 augustus 2004 @ 17:28:
wat een gezeik hier allemaal, ik denk dat het animeren nog veel te hoog gegrpen is
voor wie is het te hoog gegrepen?
voor een aantal is het zeker niet te hoog gegrepen, voor degene die het nog niet kunnen is het toch een perfect moment om het te leren?

wrom altijd van "nee dat is te hoog gegrepen, laten we maar weer een simpel onderwerp nemen" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben blij dat we gewacht hebben. :)
Menesis, alsnog gefeliciteerd, en it's up to you :D

De poll moge wel duidelijk zijn.

En zeg nou zelf: toen wij hier aan Pretpark begonnen, zei iedereen dat er achtbanen ingeleverd zouden worden, ehm; hebben jullie ook maar één achtbaan gezien tussen de finals? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omg OS/ Sport is zo fucking breed. En dan durft iemand hier te zeggen dat je alleen maar olympisch vuur krijgt te zien omdat dat btje symbolisch is en staat voor de OS? bullshit lijkt me

Je kan zo'n btje elke sport uitbeelden. Dan kan je in die sport nog van alles doen. Hmm hoef denk niet te zeggen wat je er allemaal mee kan dat mogen duidelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind alles best, ik ga toch zwaar op mijn bek, hahah! Het enige nadeel van animaties is dat ik dan weer 3DsMAX moet installeren, want ik heb geen idee hoe dat gaat met anim8or. Ik ben dan ook een kneus 8) . Maar goed, we leven nu eenmaal om te leren.

Kortom: wat het ook wordt, I am in! Tot zo ver mijn nutteloze bijdrage aan dit geheel, dan ga ik nu aan mijn toetje beginnen, mmmmm amarenen ijs :Y)

[edit]: Ik eet mijn ijs niet echt met een vork hoor...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 116873 op 23-08-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand waaar ik mooie bergen tutorial kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xboty
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-03 13:09
jarnotjuh schreef op 23 augustus 2004 @ 17:28:
Voor mij wel igg 8)7 ik was van plan mee te doen maar met animeren? Het lijkt me beter eerst het modellen etc es wat beter onder de knie te krijgen..

Het onderwerp lijkt gelukkig toch sport/os te worden tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105052 schreef op 23 augustus 2004 @ 20:23:
weet iemand waaar ik mooie bergen tutorial kan vinden?
Google.nl--->> En dan zoeken op 3dmax mountains turorial.
Dan vind je bergen!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
geen animatie, maar wel Olympische spelen dan maar? (of hoef ik dat nu juist niet meer te beslissen?)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94847

zoals ik het begreep mag jij het allemaal beslissen de poll is meer een soort van opinie-peiler
dus als jij iets heel anders bedenkt mag dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Voor mij mag animatie ook wel eens een keer.. maar ik denk dat er dan wel veel minder tijd in het effectieve modellen wordt gestoken...

Een chopper-cam over de scene noem ik nu niet bepaald animatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Dark Blue schreef op 23 augustus 2004 @ 19:23:
Ik ben blij dat we gewacht hebben. :)
Menesis, alsnog gefeliciteerd, en it's up to you :D

De poll moge wel duidelijk zijn.

En zeg nou zelf: toen wij hier aan Pretpark begonnen, zei iedereen dat er achtbanen ingeleverd zouden worden, ehm; hebben jullie ook maar één achtbaan gezien tussen de finals? :D
Als je goed kijkt zie je op de achtergrond bij mijn final een achtbaantje :+

En het lijkt mij toch wel heel leuk om een animatie contest te doen. Zo moeilijk is animeren nou ook weer niet! Als je een poppetje gewoon uit losse segmenten laat bestaan is het heel goed te doen lijkt mij. Als het niet lukt kan ik dat anders wel uitleggen :)
En als je iets dan niet weet kun je het hier toch altijd vragen??

Dus:[3D] Animatie Contest v24: Olympische Spelenokay? :)

(Ik heb dit alleen nooit eerder gedaan: ik moet een emailtje sturen aan iemand ofzo? En wat moet ik dan vragen? Of het mag ofzo? Waarsch moet ik nu ook een mooi plaatje maken voor de start? :7 )

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Menesis schreef op 24 augustus 2004 @ 13:14:
[...]
Dus:[3D] Animatie Contest v24: Olympische Spelenokay? :)

(Ik heb dit alleen nooit eerder gedaan: ik moet een emailtje sturen aan iemand ofzo? En wat moet ik dan vragen? Of het mag ofzo? Waarsch moet ik nu ook een mooi plaatje maken voor de start? :7 )
Voor mij is het goed :) Maar wie ben ik natuurlijk, heb zelf nooit meegedaan... Het enige waar ik totnutoe tot bijgedragen heb is het bedenken van de 2 vorige thema's..

Je moet een emailtje naar een moderator van W&G sturen. En gewoon vragen of je het topic [3D] Animatie Contest v24: Olympische Spelen mag openen.

Natuurlijk moet je er een mooi plaatje van maken!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
-FoX- schreef op 24 augustus 2004 @ 13:18:
[...]

Voor mij is het goed :) Maar wie ben ik natuurlijk, heb zelf nooit meegedaan... Het enige waar ik totnutoe tot bijgedragen heb is het bedenken van de 2 vorige thema's..

Je moet een emailtje naar een moderator van W&G sturen. En gewoon vragen of je het topic [3D] Animatie Contest v24: Olympische Spelen mag openen.

Natuurlijk moet je er een mooi plaatje van maken!! :Y)
Of moet dat plaatje nu een animatie worden? ;)
Ow ja; nu moet het puntensysteem ook een beetje worden aangepast.
animatie 70% / model 30% ofzo? Of moet de originaliteit ook nog meetellen?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...en wie of wat gaat dat nou allemaal hosten?

...en hoe lang moet de animatie min/maximaal duren? (denk aan lengte v/d contest en de tijd die nodig is om een paar seconden aan animatie te maken + geen ervaring)

...en als dit voorgestelde (min of meer dubbele - en dus extra moeilijke) onderwerp doorgaat moeten de pro's natuurlijk ook mee gaan doen eh? >:) ;)

...mag je zelf ook een olympische sport bedenken of moet het persé een bestaande zijn? (olympisch kampioenschap neuseten of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op 24 augustus 2004 @ 14:12:
...en wie of wat gaat dat nou allemaal hosten?

...en hoe lang moet de animatie min/maximaal duren? (denk aan lengte v/d contest en de tijd die nodig is om een paar seconden aan animatie te maken + geen ervaring)

...en als dit voorgestelde (min of meer dubbele - en dus extra moeilijke) onderwerp doorgaat moeten de pro's natuurlijk ook mee gaan doen eh? >:) ;)

...mag je zelf ook een olympische sport bedenken of moet het persé een bestaande zijn? (olympisch kampioenschap neuseten of zo)
+ alle animaties zelf maken? te denken aan de walkcycles van character studio en er een shitload .bip te downloaden zijn ( hardlopen, dansen etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je wel 3DS MAX hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjuh ;)
maar dat hebben de meeste dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mnnn sport....vechten is ook een sport. Dus ik zou in principe gewoon kunnen maken wat ik wil maken. (maar dan wel met eigen pakjes, en wapens....of is dit dan weer te breed genomen?)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 24-08-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 24 augustus 2004 @ 14:48:
[...]

mjuh ;)
maar dat hebben de meeste dacht ik :P
Mja, dat stukje <censuur>ware komt er bij mij niet op...
(het draait niet eens op m'n P3 met 384 MB waarvan ~200 MB standaard is opgevuld met prut - en als het een keer wel werkt crasht het binnen een paar minuten)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 24-08-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hmz, animatie stuit ook weer op veel tegenstand...
>> POLL! :D

Poll: 'Animatie' of 'Still' 3D contest (Olympische Spelen)
Animatie
Still
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=16303&layout=2&sort=prc

edit: denk dat het onderwerp Olympische Spelen/Sport wordt ipv alleen Olympische Spelen. Mocht de uitslag animatie worden dan kun je meer met sport in het algemeen lijkt mij :P

[ Voor 22% gewijzigd door Menesis op 24-08-2004 19:39 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik wil geen sport, ik wil een animatie contest! Ik had al zo'n goed ideeheee!!!!!!! :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 24-08-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 15:26
still!!!
animatie is verrot! :*

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een sport animatie lijkt me geen goed idee, want dat is zelfs voor de meeste gevordenen te moeilijk, aangezien je dan ontzettend goed met letten op balans en timing en dat is vooral bij zon animatie ontzettend moeilijks.
als je een animatie doet, wat me trouwens wel leuk lijkt ;) , doe dan een walkcycle ofzow bv: Walking with feelings ( zuig ik terplekke uit mn duim ). dwz een gevoel in je walkcycle proppen.
Vrolijk: meer een huppeltje met opgeheven hoofd.
Kwaad: met de voeten stampen etc ;)

dat is voor beginners ook nog wel redelijk te doen imo

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 24-08-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

jij met je walk cycles :P

dan vond ik oogst (d8 ik) titel "primitives komen tot leven" een stuk cooler !

kun je nog es wat humor ofzo in kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heuveltje schreef op 24 augustus 2004 @ 20:33:
jij met je walk cycles :P

dan vond ik oogst (d8 ik) titel "primitives komen tot leven" een stuk cooler !

kun je nog es wat humor ofzo in kwijt :)
kun je met walkcycles ook ;)
gewoon alles eeeeeeeeeerg overdrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het beter OF Animatie moet zijn OF still sport. Want als ik voor animatie zou gaan zou ik wel leukere dingen kunnen verzinnen als sport. Maar aangezien het onderwerp vaststaat lijkt me still toch leuker, ook lijkt me het leuker als het thema OS/ sport wordt en niet alleen OS, zodat je veel meer dingen kan maken/verzinnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

um er stond nog helemaal geen onderwerp vast.
maar kunnen we ff een ultimatum zetten over wanneer de beslissing valt, ik zet in op morgenavond 21.00.

dan kan ik mooi in bed nog bedenken wat ik wil maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat er gauw schot in komt want ik heb er echt zin in. Mag nu wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 07:01

Just_I

What did you just say?

heuveltje schreef op 24 augustus 2004 @ 21:45:
um er stond nog helemaal geen onderwerp vast.
maar kunnen we ff een ultimatum zetten over wanneer de beslissing valt, ik zet in op morgenavond 21.00.

dan kan ik mooi in bed nog bedenken wat ik wil maken :)
Volgens mij loopt er al een poll en die loopt tot vanavond 23:59.

offtopic:
Wat jij vroeg naar bed :X Zo jong ben je vast niet ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Just_I schreef op 25 augustus 2004 @ 14:53:
[...]

Volgens mij loopt er al een poll en die loopt tot vanavond 23:59.

offtopic:
Wat jij vroeg naar bed :X Zo jong ben je vast niet ;)
Door die poll heb ik bedacht dat het onderwerp Olympische Spelen/sport wordt. Dat staat nu vast... (anders blijven we pollen :P)

Alleen leek het mij leuk dat onderwerp in een animatietje uit te werken, vandaar mijn poll.... Alleen het wordt denk ik een still als ik zo kijk....

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het zo door gaat zitten we volgende week nog steeds allemaal te kijken :P

Tja, als we dan toch bezig zijn met pollen...

Poll: Wanneer moet het nieuwe topic geopend worden?
Gisteren!
Volgende week...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=16418&layout=2&sort=prc

edit:

nog even serieus: wie gaat de finals in de startpost zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 25-08-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
flauw :/

edit:
maar jij je zin: email onderweg voor [3D] Contest V24: Olympische Spelen/sport

maar dan verwacht ik wel dat je meedoet mr aardbei.

[ Voor 91% gewijzigd door Menesis op 25-08-2004 16:00 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Als ik van jou was zou ik toch gewoon kiezen voor "Olympische Spelen".. het extra /sport vind ik er eigenlijk een beetje teveel aan en is niet echt nodig.
Het thema OS is zo al breed genoeg imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
-FoX- schreef op 25 augustus 2004 @ 16:16:
[SNIP]
Het thema OS is zo al breed genoeg imho
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn zat sporten die niet op de OS voorkomen maar wel uitermate geschikt (en leuk) zijn om te modellen.

(Beetje wazige argumentie idd) :P

[ Voor 9% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 25-08-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

ja leuk...Olympische Spelen als onderwerp, en vooral leuk als je geen personen kan modellen.
Leeg zwembad. Discus zwevend zonder werper. Verspringen zonder springer.

Erg geslaagd IMO _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 115073 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:43:
ja leuk...Olympische Spelen als onderwerp, en vooral leuk als je geen personen kan modellen.

Erg geslaagd IMO _/-\o_
Ik kan ook niet echt organisch modelleren.. maar ik doe zeker mee, en ik heb zeker een vet idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

ZipoBibrok5-108 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:37:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn zat sporten die niet op de OS voorkomen maar wel uitermate geschikt (en leuk) zijn om te modellen.

(Beetje wazige argumentie idd) :P
Noem er eens een paar die je perse wil modellen en die niet op de OS voorkomen.

Ik vind OS breed genoeg als onderwerp, je kan honderduizend verschillende kanten op gaan. Architectuur, Medialles, Logo, Vlam, Sporttakken, Abstracte voorstelling van die sporttakken, stadia, Athene, openingsceremonie, vlaggen, toestellen, prijsuitreiking, ... en zo kan ik nog wel even voortgaan.

Als je daar sport als thema bij gaat doen, dan verliest het thema OS een beetje van zijn charme.. je kan dan evengoed zeggen: "maak-wat-je-wil"-thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op 25 augustus 2004 @ 15:58:
flauw :/

edit:
maar jij je zin: email onderweg voor [3D] Contest V24: Olympische Spelen/sport
Tja.. flauw? Het onderwerp stond toch al min of meer vast dus waarom zou je dan nog een paar dagen wachten?
Daar krijg je alleen maar nog meer onzinnig geklets van in dit topic (en voor zover ik weet is dit nog altijd geen HK).
maar dan verwacht ik wel dat je meedoet mr aardbei.
* Anoniem: 105830 is al druk bezig met het bedenken van een originele scene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
-FoX- schreef op 25 augustus 2004 @ 17:07:
[...]

Noem er eens een paar die je perse wil modellen en die niet op de OS voorkomen.

Ik vind OS breed genoeg als onderwerp, je kan honderduizend verschillende kanten op gaan. Architectuur, Medialles, Logo, Vlam, Sporttakken, Abstracte voorstelling van die sporttakken, stadia, Athene, openingsceremonie, vlaggen, toestellen, prijsuitreiking, ... en zo kan ik nog wel even voortgaan.

Als je daar sport als thema bij gaat doen, dan verliest het thema OS een beetje van zijn charme.. je kan dan evengoed zeggen: "maak-wat-je-wil"-thema
Ik vind dat een olympische sport zeker moet kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 115073 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:43:

Erg geslaagd IMO _/-\o_
Je kan het ook over de architectonische boeg gooien. En een roeiboot lijkt me ook niet al te moeilijk. Gewoon van ver af, dan hoeven de poppetjes ook niet heel mooi te zijn. Dan zorg je gewoon dat het water er goed uit ziet. Kan ook gewoon een F1 kar maken. is ook sport. Of schermers. Dan hoef je geen hoofd te modelleren maar mooi gaas. Er is zeker wel genoeg te verzinnen hoor :)

@ aardbei: ja daar heb je ook wel weer gelijk in! Maar ik probeerde stiekem toch nog even animatie door te drukken >:) maar helaas ;)

edit: naar welke mod moet je het eigenlijk sturen? ik heb het nu naar mr Crisp verstuurd... Of zal ik ze gewoon alle 4 doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Menesis op 25-08-2004 17:12 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op 25 augustus 2004 @ 17:10:
@ aardbei: ja daar heb je ook wel weer gelijk in! Maar ik probeerde stiekem toch nog even animatie door te drukken >:) maar helaas ;)
Animatie zou een veel mooier 'onderwerp' zijn voor de vijfentwintigste contest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Menesis schreef op 25 augustus 2004 @ 17:10:
[...]

edit: naar welke mod moet je het eigenlijk sturen? ik heb het nu naar mr Crisp verstuurd... Of zal ik ze gewoon alle 4 doen?
Eh, Pelle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ok hij is ook naar pelle verstuurd :7

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Duurt altijd wel een tijdje eer die goedkeuring komt.. waarom eigenlijk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-FoX- schreef op 25 augustus 2004 @ 21:58:
Duurt altijd wel een tijdje eer die goedkeuring komt.. waarom eigenlijk? 8)7
omdat pelle lui is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:33:
Als het zo door gaat zitten we volgende week nog steeds allemaal te kijken :P

Tja, als we dan toch bezig zijn met pollen...

Poll: Wanneer moet het nieuwe topic geopend worden?
Gisteren!
Volgende week...
[afbeelding]

edit:

nog even serieus: wie gaat de finals in de startpost zetten?
* maand geleden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Voelt iemand zich misschien geroepen om een mooi plaatje bij de openingspost te maken? Ik ben niet zon goede soeper :Y)

(De post zelf is af en moet alleen nog worden goedgekeurd.)

Mixed Reality dev

Wat voor resolutie moet de intro graphic zijn? Ik wil wel wat in elkaar klussen.

• Menesis
Anoniem: 117501 schreef op 26 augustus 2004 @ 00:28:
Wat voor resolutie moet de intro graphic zijn? Ik wil wel wat in elkaar klussen.
vorige was 600 x 220... wel die mooie ringen erbij he ;)

zodra ie af ie post ik het nieuwe topic!

[ Voor 9% gewijzigd door Menesis op 26-08-2004 00:31 ]

Mixed Reality dev

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/remco.niemeijer/GoT/24/Intro.png

Even snel in elkaar geshopt. Zelf nog niet helemaal blij mee dus als iemand iets beters kan maken, ga je gang.

EDIT:

Even een nieuwe gemaakt. Ik vind deze zelf mooier, maar kies maar uit welke je beter vind.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/remco.niemeijer/GoT/24/Intro2.png

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 117501 op 26-08-2004 02:21 ]

Scanlines.. 8)7

• Menesis
Anoniem: 117501 schreef op 26 augustus 2004 @ 01:50:
[afbeelding]

Even snel in elkaar geshopt. Zelf nog niet helemaal blij mee dus als iemand iets beters kan maken, ga je gang.

EDIT:

Even een nieuwe gemaakt. Ik vind deze zelf mooier, maar kies maar uit welke je beter vind.

[afbeelding]
Onwijs bedankt! _/-\o_ :)
(zou je heel heeeeel misschien de achtergrond iets feller/verzadigder (hoe heet dat) kunnen maken? past beter bij dat felle rood :P :+ )

3D Contest V24: Olympische Spelen/sport

:Y)

Mixed Reality dev

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Ook maar even iets geprobeerd:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/BNC/fox/pics/contest24.jpg

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:43

alienfruit

the alien you never expected

Animeren? LOL, ik denk dat drie kwart dat hier niet fatsoenlijk kan :) Als je het wel goed kan heb je weer het probleem dat GOED animeren niet echt opschiet (er is een standaardregel van 10seconden per week). Tot heden klopt dit wel met het werk van een ex-collega. Maar goed ik heb al problemen met het fatsoenlijke riggen van een karakter :)

BTW: Volgens mij is dat toch niet VDH? Wel Nederlandse sporters gebruiken he, :+

[ Voor 25% gewijzigd door alienfruit op 26-08-2004 10:24 ]

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.