REMINDER: REMINDER: REMINDER: REMINDER:
######### Bericht v/d/ GoT-HT Federatie #########
Ivm het zomer-reces (we moesten toch een plausible reden opgeven

) hebben Thije en ik weer van plaats gewisseld. Thije wou ook weleens een tijdje voelen hoe het is om een 'retired founder' te zijn en ik was nog geen 'Meester-Feut' geweest

Het idee is om mijn functie te hernoemen naar OpperEzel.....
De Gathering of Tweakers Federatie op Hattrick bedraagt momenteel iets meer dan 100 leden en is daarmee alweer bijna een half jaar redelijk stabiel.
Mbt promotie is wel duidelijk geworden dat we mogen groeien zolang we het overzicht houden
en dit forum niet te hard gaat en er in bepaalde gevallen gebruik gemaakt wordt van onze eigen site of het HT forum. Achter de schermen zitten we ook al wat ideetjes uit te broeden. Dus vertel je vrienden dat we er zijn!
Voor het promoten zijn vast wel mensen te porren en daarom is er sowieso voor de gegadigden een nieuwe functie aangemaakt: 'Promotor met Vlaggetjes'. Iedereen kan hier solliciteren die denkt minstens een van zijn vrienden lid te kunnen maken. Natuurlijk bij voorkeur mensen die ook hier gezellig meedoen, but that's my opinion.
Er hebben zich op dit moment al 6 n00b-leden laten omdopen tot Tweakeroid!
Ben je nog een n00b, ga dan naar de federatie-pagina op HT en solliciteer!
Als General Pardon (zoals die hoort bij elke 'machtswisseling') kan elke n00b nu solliciteren!!

Alle n00b-leden hebben trouwens een general pardon gehad en mogen solliciteren als Tweakeroid, lang leve de zomer!
@Little Bear, het word zeer gewaardeerd wat je doet en ik hoop ook dat je gebruik wilt maken van onze ervaringen, vooral die van Grooviee, van de alweer
vijf cups die de GoT-HT fed heeft weten te organiseren. Het idee van Hoedjevanpapier lijkt me ook erg leuk zodat iedereen een paar rondes mee kan spelen ipv de eerste ronde eruit te worden geschopt.
Poll: Willen we weer een tombola? 
•
Ja natuurlijk!
•
Ja icm GoT Cup
•
Nee bedankt
Ook een poll maken? Klik hier
Als er weer genoeg mensen reageren en positief zijn, dan wil ik de tombola wel weer organiseren en beheren. Prijzen gelijk aan vorige keer, supporterschap, t-shirts, drank en vrouwen.
[
Voor 4% gewijzigd door
yared op 06-07-2004 20:11
]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!