Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.461 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
yared schreef op 05 juli 2004 @ 16:47:
######### Bericht v/d/ GoT-HT Federatie #########

- Wat we graag van jullie zouden willen weten is moet er actief gepromoot worden met een beloningssystem?
Kun je dit iets verder uitleggen, actief promoten met een beloningssysteem?!?
- Draagt een grotere federatie bij tot een gezelligere federatie.
Nee, niet per definitie. Als we veel groter worden wordt het mijns inziens ook steeds onoverzichtelijker. Dit betekent niet dat ik tegen uitbreiding ben hoor :)
- Moeten nieuwe leden ook hier komen of is aanwezigheid op HT genoeg?
Ik denk dat ze hier wel moeten zijn. Dat schept juist die gezelligheid waar GoT om bekend staat. Op HT zie ik toch bijna nooit iemand (ik zoek ook niemand op ;) )
Iedereen kan hier solliciteren die denkt minstens een van zijn vrienden lid te kunnen maken. Natuurlijk bij voorkeur mensen die ook hier gezellig meedoen, but that's my opinion. ;)
Ik heb al 2 vrienden lid gemaakt, krijg ik nu ook vlaggetjes? ;)
Alle n00b-leden hebben trouwens een general pardon gehad en mogen solliciteren als Tweakeroid, lang leve de zomer! 8)
Ongeoorloofd ;) hier moesten wij een keiharde wedstrijd voor spelen :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:53:
Lekker afspraken maken is dat met jou zeg Yared, net een heel gesprek gehad over m'n nieuwe functie, krijg ik niveau 0 :+ . Bij deze heeft de federatie nog maar 105 leden ;)
Ik eis minstens niveau 12 en vlag met gouden wimpel :P
haha je bedoelt toen je Thije zijn mobieltje kaapte en een stoel in de raad eistte :P
Helaas, we houden die stoel vrij voor Johan K C. Logisch toch? 8)7

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

yared schreef op 05 juli 2004 @ 17:01:
Helaas, we houden die stoel vrij voor Johan K. Logisch toch? 8)7
wie is dah :?

neem aan dat je Johan C. bedoelt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door j_du_pee op 05-07-2004 17:03 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
j_du_pee schreef op 05 juli 2004 @ 17:02:
[...]

wie is dah :?

neem aan dat je Johan C. bedoelt ;)
da's Kruijf natuurlijk.. met een K.. logisch :X

/edit
niet zo snel editten :P

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 05-07-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Sandyman538 schreef op 05 juli 2004 @ 16:54:
[...]
Kun je dit iets verder uitleggen, actief promoten met een beloningssysteem?!?
* yared zegt; bijvoorbeeld dat we geinige functies aanmaken of een verloting houden tijdens de volgende tombola.
[...]

Nee, niet per definitie. Als we veel groter worden wordt het mijns inziens ook steeds onoverzichtelijker. Dit betekent niet dat ik tegen uitbreiding ben hoor :)
* yared zegt; op dit moment is het nog lang niet onoverzichtelijk toch?
[...]

Ik heb al 2 vrienden lid gemaakt, krijg ik nu ook vlaggetjes? ;)
* yared zegt dat je moet solliciteren ;)
[...]
Ongeoorloofd ;) hier moesten wij een keiharde wedstrijd voor spelen :D
* yared zegt dat daar nu dus juist een 'general pardon' voor is :+

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Hmppfff... had nog niet eens gereageerd in deze draad...

*terugvindpost*

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Superdeboer schreef op 05 juli 2004 @ 17:19:
Hmppfff... had nog niet eens gereageerd in deze draad...

*terugvindpost*
lol, topicje kicken voor jezelf is dit? :P

Voor alle HAM gebruikers en wannabees:

05 Jul. 2004
New beta version 5.5.71.181 Misc. changes
What's New?

* List of Changes now displays TSI instead of value.
* Customized rating display. Editable in the file HAMMatchRatings.ini.
* Possibility to pre- or append numerical matchrating values to all matchratings displays.
* In cooperation with www.hatstats.info:
o HATStats rating (also known as Griggle rating) replaces HAM rating in matchlist.
o HATStats rating graph in Team Details.
o Best HATStats rating on sums tab in Team Details.
* HAM uses new matchOrders XML.
* This version of HAM does no longer use HRF data. The HRF file is still retrieved and saved but not read.
* HAM will now give a warning if a future lineup is invalid and will cost you training.
* New column: Apperances.

Bug Fixes

* Series Info bug fixed.
* A few cosmetical errors with new matchratings fixed.
* Shortlist works with TSI.

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 05-07-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
yared schreef op 05 juli 2004 @ 17:25:
* This version of HAM does no longer use HRF data. The HRF file is still retrieved and saved but not read.
Is hier over na gedacht of ben ik de enige die hier het nut niet van in ziet?

* The Dolf wacht geduldig tot zijn CC binnen is zodat HAM eindelijk geregistreerd kan worden.

[ Voor 7% gewijzigd door The Dolf op 05-07-2004 17:28 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
The Dolf schreef op 05 juli 2004 @ 17:28:
[...]

Is hier over na gedacht of ben ik de enige die hier het nut niet van in ziet?

* The Dolf wacht geduldig tot zijn CC binnen is zodat HAM eindelijk geregistreerd kan worden.
Ik zie het nut er ook niet van in, maar er zal vast over nagedacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

vanaf oktober ondersteunt HT geen HRF meer, maar gaat alles over op XML. HAM loopt dus vast vooruit ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:19:
[...]

Heb ik gezien ja. Best bizar. De mijne is wel lekker 4k meer waard B)
Yo, hoeveel is er nu bij jou al geboden??

Hier 2 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
j_du_pee schreef op 05 juli 2004 @ 17:58:
vanaf oktober ondersteunt HT geen HRF meer, maar gaat alles over op XML. HAM loopt dus vast vooruit ;)
Ja, maar waarom wordt de HRF dan nog wel binnengehaald en opgeslagen zonder dat er wat mee gedaan wordt. Daar zie ik het nut niet echt van in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Wat we graag van jullie zouden willen weten is moet er actief gepromoot worden met een beloningssystem?
Lijkt mij niet nodig.

Draagt een grotere federatie bij tot een gezelligere federatie.
Nee, in dat geval wordt er op een gegeven moment te veel op het forum gepost en is het niet meer bij te houden en dat komt de gezelligheid niet ten goede.

Moeten nieuwe leden ook hier komen of is aanwezigheid op HT genoeg?
Daar zou ik ze vrij in laten.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
grooviee17 schreef op 05 juli 2004 @ 18:17:
[...]

Ja, maar waarom wordt de HRF dan nog wel binnengehaald en opgeslagen zonder dat er wat mee gedaan wordt. Daar zie ik het nut niet echt van in...
Omdat sommige gebruikers (kom op ik ben toch niet de enige? :/ ) handmatig de HFR-files diffen?

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

grooviee17 schreef op 05 juli 2004 @ 18:17:
[...]

hmm das waar. Ik doe nog wel andere dingen met die HRF's (importeren in andere tools enzo), dus het is opzich wel handig, maar voor de gemiddelde gebruiker zal het niet veel toevoegen nee...
s_de_hoog schreef op 05 juli 2004 @ 18:35:
[...]

Omdat sommige gebruikers (kom op ik ben toch niet de enige? :/ ) handmatig de HFR-files diffen?
nope, you are not alone ;)

[ Voor 22% gewijzigd door j_du_pee op 05-07-2004 18:36 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:03

GaMbiNo

1337

Ik heb 3 dagen terug besloten om mijn allerlaatste originele middenvelder die ik meekreeg met het team te verkopen. Destijds was het een redelijk positiespel speler met zwak conditie. :D Nu is hij slechts enkele uren verwijderd van zijn vertrek. ;( :+
De vertrekkende speler:
Freerk Smulders
TSI = 1 840 (184 000 €) , 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
En vol trots presenteer ik jullie dan ook maar meteen mijn duurste aankoop ooit en opvolger van Freerk Smulders. *D
Petter Hörstedt
TSI = 2 430 (243 000 €) , 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Smulders staat nu op 400K en zijn opvolger heb ik voor 521K gekocht dus ik heb wel wat bij moeten leggen maar dat verschil is hij zeker waard.
Zijn beide bijstats zijn 1 stapje hoger en hij is 3 jaar jonger dan Smulders wat erg handig is aangezien ik positiespel train. Aan het einde van het seizoen vertrekt hij weer met minstens formidabel positiespel. :)

[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 05-07-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
j_du_pee schreef op 05 juli 2004 @ 18:36:
[...]

hmm das waar. Ik doe nog wel andere dingen met die HRF's (importeren in andere tools enzo), dus het is opzich wel handig, maar voor de gemiddelde gebruiker zal het niet veel toevoegen nee...

[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
j_du_pee schreef op 05 juli 2004 @ 18:36:
[...]

[...]

Ja, maar die HRf-file kan je altijd nog van de site halen, dus voor de gemiddelde HAM-gebruiker heeft het geen nut.

Andere vraag: hoe loopt het met jou CHPP-projectje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ben aan het bieden op een formidabele mid, matig passen, 25 jaar, haalt 4.5 ster. Ik had 1.35 miljoen geboden ofzo, krijg ik een HT-mail van de verkopende partij, dat ik a.u.b. niet meer wil bieden, omdat hij een ruil heeft met een andere speler. Ze 'ruilen' een form. middenvelder tegen een form. verdediger. Maar dat doen ze dus onder de marktwaarde. Wat vinden jullie hiervan? Hij zegt dat hij toestemming heeft van de GM's. Persoonlijk ben ik van mening dat als je een ruil wilt doen, dat je de spelers dan boven de marktwaarde op de lijst zet. Voor deze speler bv. 2.5 miljoen. Ik heb hem dat ook ge HT-maild. Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Sandyman538 schreef op 05 juli 2004 @ 18:44:
Ben aan het bieden op een formidabele mid, matig passen, 25 jaar, haalt 4.5 ster. Ik had 1.35 miljoen geboden ofzo, krijg ik een HT-mail van de verkopende partij, dat ik a.u.b. niet meer wil bieden, omdat hij een ruil heeft met een andere speler. Ze 'ruilen' een form. middenvelder tegen een form. verdediger. Maar dat doen ze dus onder de marktwaarde. Wat vinden jullie hiervan? Hij zegt dat hij toestemming heeft van de GM's. Persoonlijk ben ik van mening dat als je een ruil wilt doen, dat je de spelers dan boven de marktwaarde op de lijst zet. Voor deze speler bv. 2.5 miljoen. Ik heb hem dat ook ge HT-maild. Wat is jullie mening?
Eens...gewoon doorbieden als je hem echt wil...zijn eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Mjah, voor hoe minder die spelers weggaan, hoe minder ze verliezen aan agent fee enzo. Op zich dus wel logisch dus, maar niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Tja, volgens mij geven GM's geen toestemming om formi's te ruilen, of het moet wel een hele speciale zijn :). Ik zou gewoon doorbieden :). En idd, bij een ruil zet je een speler boven de marktwaarde op de TL.

[edit]Damn, wat post ik veel zeg. Zal zeker vakantie zijn ofzo :P.

[ Voor 25% gewijzigd door grooviee17 op 05-07-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens en niets van aantrekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

grooviee17 schreef op 05 juli 2004 @ 18:42:
[...]

Ja, maar die HRf-file kan je altijd nog van de site halen, dus voor de gemiddelde HAM-gebruiker heeft het geen nut.

Andere vraag: hoe loopt het met jou CHPP-projectje ?
staat nogal stil eigenlijk. ik vind het op zich leuk om een tooltje te klussen, maar kijk een beetje op tegen het onderhoud. Ik moet het vrij beschikbaar stellen om de licentie te houden. Dat houdt wel in dat je het fool-proof moet maken met uitgebreide interface enzo.
Dat laatste heb ik de tijd even niet voor, hoop wel dat dat weer gaat komen na de zomer :/
ik zou gewoon doorbieden. ruilen onder marktwaarde kan niet goed gaan. Laat ze maar lekker allebei het dubbele bieden voor de spelers :)

edit: ben ik nu zo traag, of zijn jullie zo snel :P

[ Voor 3% gewijzigd door j_du_pee op 05-07-2004 18:49 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
j_du_pee schreef op 05 juli 2004 @ 18:48:
[...]

staat nogal stil eigenlijk. ik vind het op zich leuk om een tooltje te klussen, maar kijk een beetje op tegen het onderhoud. Ik moet het vrij beschikbaar stellen om de licentie te houden. Dat houdt wel in dat je het fool-proof moet maken met uitgebreide interface enzo.
Dat laatste heb ik de tijd even niet voor, hoop wel dat dat weer gaat komen na de zomer :/
Ja, dat is waar. Iig veel succes er mee.
[...]
Ik denk dat wij gewoon zo snel zijn :P

[ Voor 17% gewijzigd door grooviee17 op 05-07-2004 18:51 . Reden: lastig hoor, goed typen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het een domme vraag als ik vraag waar Ham de xml-file plaatst ? Of hoe de "geschiedenis" wordt opgeslagen in HAM ? En wanneer gaan ze nou eens werk maken van de grafiekjes, dit is echt het meest brakke aan heel HAM :(
Kunnen we op GoT samen geen tooltje maken ? Of is het lastig/duur om aan een CHPP te geraken ?! Wil best een handje toesteken indien nodig/mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
j_du_pee schreef op 05 juli 2004 @ 18:48:
[...]

ik zou gewoon doorbieden. ruilen onder marktwaarde kan niet goed gaan. Laat ze maar lekker allebei het dubbele bieden voor de spelers :)

Vind ik ook :) En jullie zijn het dus met mij eens :) Laat ze maar wat meer betalen. Ze bleven toch overbieden zij hij, nou prima. Ik ga in ieder geval ze een heel klein beetje op kosten jagen })

/edit
HT-mail van de speler die de middenvelder moet kopen, en dus de verdediger verkoopt.
NIET bieden, het is een ruil!

als je biedt krijg je misschien een GM op je dak (weet ik niet zeker)

sorry voor deze onbeleefdheid :)

Lightsun

ps succes in de beker!
En daarna nog
waarom het een echte ruil is:
1) we betalen evenveel voor elkaars speler
2) de marktwaarde van de spelers liggen lager (anders hadden de GM's geen toestemming gegeven)
3) GM's geven toestemming om te ruilen VANAF formidabel.

We hebben toestemming van GM-Mavernik gekregen!

Lightsun

[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 05-07-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Uit de Hattrick FAQ:
22-11-2003 Kunnen twee teams onderling een speler ruilen?
Ja dat kan, maar dit moet wel via de transfermarkt worden gespeeld. Beide teams zetten de speler voor een meerprijs op de lijst en beginnen te bieden. LET OP: Je moet eerst je GameMaster mailen en wachten op een mail met toestemming voor deze ruil. In die mail moet je alle spelersvaardigheden vermelden. Nogmaals, begin niet met ruilen, voordat je toestemming hebt! Over het algemeen zal er geen goedkeuring worden gegeven aan een ruil van spelers met een primaire vaardigheid lager dan formidabel.
Dan zet je dus geen speler met een transferwaarde van rond de 1,2 miljoen voor 500K op lijst. Zij hebben het gewoon verkeerd aangepakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is waarschijnlijk wel al eens langsgekomen, maar hoeveel mensen hebben hier 9 Assistent-trainers ? En brengt het eigenlijk wel op ? Heb nu een goed coach, dus met de 9 assistenten heb ik eigenlijk uitstekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Gewoon bieden, gezeur, risico van het vak :9

J-du-pee, roep om hulp en je zult het krijgen.
Niemand zei dat je het alleen hoefde te doen :)
Ik denk dat je hier meer adequate hulp vind dan in de zelfbierbrouwen federatie ;)

edit: is de transfer al afgelopen?
zelfs als mave toestemming heeft gegeven is het onzin dat je niet zou mogen bieden.
een GM geeft weliswaar toestemming om te ruilen edoch verbiedt niet het bieden.

edit2: heel fijn :9
Amos van Aerle
Moederclub
05-07-2004 om 22:02
Moederclub (%):2%
3 825 000 €
(76 500 €)<---- :D

[ Voor 45% gewijzigd door yared op 05-07-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
J-du-pee, roep om hulp en je zult het krijgen.
Niemand zei dat je het alleen hoefde te doen :)
Ik denk dat je hier meer adequate hulp vind dan in de zelfbierbrouwen federatie ;)
Precies, ik wil ook wel meehelpen aan GOTAM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe optie bij het schrijven van een bericht op een van de hattrick forums al gezien? Niet heel bijzonder, maar wel wat professioneler moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 20:38:
nieuwe optie bij het schrijven van een bericht op een van de hattrick forums al gezien? Niet heel bijzonder, maar wel wat professioneler moet ik zeggen.
nu nog een mouseover infootje en ik hoef niet te onthouden wat het betekent... want het zijn absoluut onduidelijke pictogrammen.

ik dacht trouwens eerst dat je opstellingen e.d. kon plakken of voetbalplaatjes :*)

FYI: ik zit deze af te wachten: Per Lundhmo (915972) spelende bij Fuerza Diabólica

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 05-07-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
yared schreef op 05 juli 2004 @ 20:40:
[...]

nu nog een mouseover infootje en ik hoef niet te onthouden wat het betekent... want het zijn absoluut onduidelijke pictogrammen.
Ehhh dat doet hij bij mij al (in het Engels)
Waarschijnlijk nog niet vertaald of zo?

[ Voor 4% gewijzigd door s_de_hoog op 05-07-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

s_de_hoog schreef op 05 juli 2004 @ 20:44:
[...]

Ehhh dat doet hij bij mij al (in het Engels)
Waarschijnlijk nog niet vertaald of zo?
natuurlijk weer niet in Mozilla |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
yared schreef op 05 juli 2004 @ 20:50:
[...]

natuurlijk weer niet in Mozilla |:(
Jawel (Firefox althans), je dacht toch niet dat ik IE gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
######### OPROEP GoT-HT Federatie #########

De GoT-Cup zal dit jaar voor de 6e keer plaats vinden. Dit zal echter niet meer door mij worden georganiseerd ivm met tijdgebrek door studie/bestuur/bouwen van een boot. Daarom deze oproep voor een nieuw gezicht. Wie heeft er zin en tijd om de GoT-Cup te organiseren?

Wat moet je doen?
- Promotie maken
- Zorgen dat teams zich aanmelden
- Loting verrichten
- Teams er voor motiveren dat ze zo snel mogelijk de wedstrijden regelen
- Wedstrijden opzoeken, invoeren en stand berekenen in evt. poulerondes
- Kortom, er voor zorgen dat de Cup in goede banen loopt

Ikzelf gebruik voor het managen van de Cup een Excel-sheet(gemaakt door Marsmellow), die je kan vinden op de GoTtrick-site. Daarnaast krijg ik de hulp van Marsmellow, die ook de volgende organisator weer zal helpen, dus je hebt een ervaren persoon die je helpt. Wie o Wie meldt zich aan? Dat kan je hier doen, of stuur een mailtje naar jeanpaullekkerkerker@hotmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
yared schreef op 05 juli 2004 @ 20:18:
edit: is de transfer al afgelopen?
zelfs als mave toestemming heeft gegeven is het onzin dat je niet zou mogen bieden.
een GM geeft weliswaar toestemming om te ruilen edoch verbiedt niet het bieden.
Transfer is afgelopen, heb nog 1 keer geboden, en ze heel goed uitgelegd dat het natuurlijk onzin was op deze manier, en ze verteld hoe ze wel een ruil horen te organiseren. En ook heb ik ze gemeld dat een GM me helemaal niks kan maken, ook al zouden ze toestemming hebben gehad. Tot zover het transferlijstincident ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:59:
[...]

Yo, hoeveel is er nu bij jou al geboden??

Hier 2 mil
yo yo, nog niks :) Maar ik heb dan ook een vraagprijs van 3,5 mln. Voor minder kunnen ze het schudden. Misschien ga ik anders wel ineens aanvallers trainen. Heb ik mooi een potentiele U20-speler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik kijk net bij HAM en ik keek bij oude spelers, toen dacht ik... hey die heb ik ook nog gehad. Als ik bij oude spelers kijk via Hattrick zelf staan er maar 15 spelers. Waarom deze beperking? Ik vind het toch leuk om te kijken hoe mijn oude spelers het er vanaf brengen...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Via HT staan er alleen je orginele spelers en de YP's. Niet de spelers die je gekocht hebt en daarna weer verkocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
grooviee17 schreef op 06 juli 2004 @ 00:36:
Via HT staan er alleen je orginele spelers en de YP's. Niet de spelers die je gekocht hebt en daarna weer verkocht :).
En helaas tot een maximum van 15 personen. Is idd jammer. Geen idee waarom ze dat doen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
The Dolf schreef op 06 juli 2004 @ 00:41:
[...]

En helaas tot een maximum van 15 personen. Is idd jammer. Geen idee waarom ze dat doen.
Hmmm..waarom heb ik dan bij de lijst met ex-spelers 29 spelers staan? Volgens mij zit er niet echt een max aan. Stiphout heeft bv. al 53 ex-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, er is al 3,5 mln geboden op me YP. Deadline loopt morgen om 12.30 af ongeveer. Nu al erg tevreden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 07:11:
Yes, er is al 3,5 mln geboden op me YP. Deadline loopt morgen om 12.30 af ongeveer. Nu al erg tevreden :7
ghe ghe.... 100k op de mijne.... klaag ook niet.. :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 13-09 12:09
zo, gister terug gekomen van werchter

zie ik dat ik met 6-0 heb gewonnen
mijn yp van 2 mei , maakte een hattrick :)
en zulke goede stats had ie niet eens

spits 3x
centrale middevelder 1x
rechter middevelder 1x
linker verdediger 1x

Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is al 3 miljoen geboden, ben ook al zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Hoe hoog had je em erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
loona35 schreef op 06 juli 2004 @ 08:01:
[...]

Hoe hoog had je em erop gezet?
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 22:12:
[...]

yo yo, nog niks :) Maar ik heb dan ook een vraagprijs van 3,5 mln. Voor minder kunnen ze het schudden. Misschien ga ik anders wel ineens aanvallers trainen. Heb ik mooi een potentiele U20-speler :D
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 13:51

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

@Frizza jammer dat de ratings niet meer op got staan maar...

2614 The_Marsmellow [MUG] Most Underestimated Guys V.97
3234 Frizza The Amsterdam Admirals V.115

Bron: http://www.go-2-it.com/Top-Stats/

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

2114 FCDBer Knallers V.119

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Jamal schreef op 06 juli 2004 @ 09:42:

hey dat is niet de bedoeling :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

511 Yared Harlem Hattricks V.228
1201 j_du_pee Watergraafsmeer Wanderers V.240

ik zie IIIe divisie teams die slechter scoren dan Ve en zelfs een enkele VIe divisie team? weird 8)7

[ Voor 119% gewijzigd door yared op 06-07-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Jamal schreef op 06 juli 2004 @ 09:42:

:P

en dat is nog maar op sterren, met ratings sta ik op 700 nog wat :)
leuke site :)

[ Voor 15% gewijzigd door j_du_pee op 06-07-2004 09:57 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

362 Nocturnal Supremacy V.225

@Pjotrski: nou gefeliciteerd. Je zit qua sterren in de moeilijkste V-poule. Slechts 15 sterren in totaal minder dan de slechste III-poule. 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

4571 Superdeboer FC Sa-weee-tah VI.316

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
421 FC Jansen V.78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

253 Thije Nobbe United IV.2
421 FC Jansen V.78

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

421 FC Jansen V.78
7647 Ottooo FC De Vuurvliegen VII.88

[edit]
en weer moet ik Thije opnieuw toch weer ff toevoegen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ottooo op 06-07-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ottooo schreef op 06 juli 2004 @ 11:31:
421 FC Jansen V.78
1690 dreamtheater FC Zjwame V.184
En dit weekend had ik bepaald niet mijn beste wedstrijd: 35,0 sterretjes (kleine vormcrisis momenteel)!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm... gaat dit om sterretjes??? :)

Ik heb mijn plaats hoe ik met stats sta geplaatst. Sterren zijn zo zinloos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

met stats sta ik 1000 plaatsen hoger :)

en het ging nergens om eigenlijk, ik wilde alleen het verschil tussen Frizza en MUG neerzetten ;)

[ Voor 57% gewijzigd door The_Marsmellow op 06-07-2004 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 06 juli 2004 @ 09:34:
@Frizza jammer dat de ratings niet meer op got staan maar...

tsjah ik heb 2x gepict he :P en ik mistte afgelopen zondag 2 inner mids en een aanvaller anders had ik uiteraard dik boven je gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

he alleen voor Vijfjes he! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:03:
[...]

tsjah ik heb 2x gepict he :P en ik mistte afgelopen zondag 2 inner mids en een aanvaller anders had ik uiteraard dik boven je gestaan
Je krijgt niet minder sterren hoor wanneer je picced :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bericht aan alle GoT HT Managers...

Naar aanleiding van het voorbije EK en omdat ik simpelweg veel te veel tijd heb die ik niet omkrijg ben ik van plan een kampioenschap onder de GoT tweakers te organiseren.

De indeling van het toernooi gebeurd als volgt:
* Finale (2 teams)
* Halve Finale (4 teams)
* Kwart Finale (8 teams)
* 1/8 Finale (16 teams)
* 16 poules van 7 teams (enkel de 1ste gaat naar de finales) (112 teams)

De eerste editie van dit toernooi zal dus maar 112 teams kunnen bevatten. Snel inschrijven is dus de boodschap. In toekomstige edities (afhankelijk van het succes van deze) zullen eventueel uitgebreid kunnen worden.

HOE GAAT HET IN ZIJN WERK:
Eerst behoor je je in te schrijven door een mail te sturen naar little.bear@skynet.be
Van zodra er 112 deelnemers zijn deel ik deze willekeurig op in poules. Zijn de poules bekend, mail ik het wedstrijdschema door naar alle deelnemers. In je poule speel je één match tegen elke andere deelnemer in je poule. Diegene met de meeste punten gaat op naar de 1/8 finales. Je krijgt je wedstrijdschema uiterlijk zondagavond 25 juli toegestuurd. Zo heb je nog de kans om je eerste match op 28 juli voor te bereiden.
De matchen worden gespeeld op woensdag, wanneer er normaal vriendschappelijke wedstrijden of bekerwedstrijden zijn. Zit je nog in de beker, dan kan je dus niet meedoen. Na elke match mailt ELKE deelnemer de uitslag van de gespeelde match naar mij. Ik verwerk deze uitslagen en houd de stand in elke poule bij. Naar alle waarschijnlijkheid komt er tegen dan ook een website waar alle informatie op terug te vinden is. Ik vertrouw erop dat de uitslagen eerlijk vermeld worden. Af en toe zullen er steekproeven gebeuren hierop maar het spreekt voor zich dat ik niet elke keer alle wedstrijden kan controleren.
Elke deelnemer heeft 3 thuismatchen en 3 uitmatchen. Als je een match niet speelt, geef je forfait met 5-0.
Deelname is gratis, maar de winnaar krijgt geen prijs. Enkel een eervolle vermelding op de website en respect onder de HT GoTters.

Nog enkele praktische afspraken...
* Deelname is volledig gratis
* Iedereen met een HT team kan deelnemen
* De eerste match wordt gespeeld op 28 juli 2004

HOE DEELNEMEN?
* Stuur een mail met daarin je Ploeg ID naar little.bear@skynet.be
* Zorg ervoor dat je geen vriendenmatch regelt voor 28 juli 2004, van zodra er 112 deelnemers zijn krijg je het wedstrijdschema van jouw poule doorgestuurd
* Veel succes

Aan alle toekomstige deelnemers veel succes.

PS: Ik zoek nog iemand met kennis van databased webdesign voor het ontwikkelen van de site. Kandidaten mailen maar op met een referentie op little.bear@skynet.be

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Post je dit toevallig onder een account van je broer/zus, of geef je je echt in je eerste post op om zoiets te organiseren :? :)
Verder zal denk ik juni juli moeten zijn, ennuh, misschien een supercup met FoK?

wordt voor mij lastig ben ik bang ivm vakantie :/

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 06 juli 2004 @ 12:35:
Post je dit toevallig onder een account van je broer/zus, of geef je je echt in je eerste post op om zoiets te organiseren :? :)
Verder zal denk ik juni juli moeten zijn, ennuh, misschien een supercup met FoK?

wordt voor mij lastig ben ik bang ivm vakantie :/
En hij wil in één week ruim 100 mensen zien te regelen. En dat voor volgende week al :D

Groot deel van GoT zit dan nog in de beker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind t ook een prachtig initiatief dat iemand het wil organiseren nu Groovie er minder tijd voor heeft, maar ik vind wel dat vastgehouden moet worden aan de oude opzet. Dat geldt met name voor de starttijd van de GoT-cup (zo mag ik hem toch noemen). Zeker nu ik voor het eerst in me Hattrick-leven na 3 weken nog in de beker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Worden maximaal 112 deelnemers, poules kunnen ook kleiner worden of er kunnen gewoon minder poules gemaakt worden.

Voor de rest kan de datum natuurlijk uitgesteld worden. Ik sta open voor alle suggesties. De begindatum is inderdaad wat kort. Zal hem een aantal weken later leggen. 28 juli is realistischer. (Indien dit nog te vroeg is voor de meesten, zeg dit dan, kan eventueel nog verlaat worden. Ook niet te laat, zodat alles gedaan is eer de volgende beker begint :P )

Heb al meer van dit soort dingen georganiseerd en is nooit verkeerd afgelopen, ik vertrouw dus wel op een goede afloop van dit.

[ Voor 16% gewijzigd door Little Bear op 06-07-2004 12:49 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Lijkt me ook wel een beetje zonde, aangezien de 'harde kern' van GoT volgens mij nog wel voorlopig in de beker zit en de rest grotendeels ook nog. Een supercup met FoK lijkt me ook wel wat, maar ik kon me herinneren dat Groovie vorig jaar de organisatie op zich nam en dit seizoen wat minder tijd heeft, was er al iemand anders opgestaan voor deze zware taak ? ;)
Op zich hebben we nog wel een aantal weken te gaan, maar helaas heb ik het de afgelopen tijd ook druk gehad, wat te zien is aan mijn postcount hier. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op 06 juli 2004 @ 12:47:
Worden maximaal 112 deelnemers, poules kunnen ook kleiner worden of er kunnen gewoon minder poules gemaakt worden.

Voor de rest kan de datum natuurlijk uitgesteld worden. Ik sta open voor alle suggesties. De begindatum is inderdaad wat kort. Zal hem een aantal weken later leggen. 28 juli is realistischer. (Indien dit nog te vroeg is voor de meesten, zeg dit dan, kan eventueel nog verlaat worden. Ook niet te laat, zodat alles gedaan is eer de volgende beker begint :P )

Heb al meer van dit soort dingen georganiseerd en is nooit verkeerd afgelopen, ik vertrouw dus wel op een goede afloop van dit.
Neem even contact op met Grooviee, hij was onze vorige organisator. Hij heeft nog de nodige excel-sheets. Hij zal je ook leiden naar onze huidige site waar je dan de tussenstanden op kunt zetten.

Zijn emailadres is: jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op 06 juli 2004 @ 12:47:

112 HT-GoT mensen lijkt me wat ambitieus. Met de helft mag je blij zijn. Ik denk dus dat je beter het aantal mensen op 64 kan zetten, zodat je 16 poules van 4 kan maken (en dan de eerste door). Dan heb je 7 weken nodig en dan reken je gewoon terug vanaf de laatste beschikbare woensdag. Op die manier kunnen er de meeste mensen meedoen.

Nu lijkt het wel of Metal Meijer organisatie-ambities heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:03:
[...]
Die 2 keer PIC staat ook mij mijn ratings vermeld dus daar zal je het niet op winnen ;) Van die geblesseerde innermits is een ander verhaal natuurlijk.
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:56:
[...]

112 HT-GoT mensen lijkt me wat ambitieus. Met de helft mag je blij zijn. Ik denk dus dat je beter het aantal mensen op 64 kan zetten, zodat je 16 poules van 4 kan maken (en dan de eerste door).
Vorig seizoen hadden we 74 deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

421 FC Jansen V.78
3870 RoYZzZ Elimination VI.369

Ook ik heb een vorm crisis, 5 spelers met zwakke vorm :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@Cup Je kan best alvast beginnen met de GoT cup. Bijv. de laagste divisies, die toch geen beker spelen. Die laat je dan in de voorronde spelen, om zich te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Het hoofdtoernooi bestaat dan uit de hogere teams. Een plaatsingslijst, is meestal nog wel ergens voor handen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
421 FC Jansen V.78
5297 FC Strijen VII.759

kweet niet of WO hier ook in meespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zelf sta ik op plaats nr 2845 met 32.5 sterren. Terwijl ik tijdens mijn cupwedstrijd zo'n 6* meer heb behaald.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 06 juli 2004 @ 15:06:
Zelf sta ik op plaats nr 2845 met 32.5 sterren. Terwijl ik tijdens mijn cupwedstrijd zo'n 6* meer heb behaald.
En nou durf je jezelf niet in het rijtje te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ik weet niet hoeveel mensen er bekend zijn met de site www.stadion.se, maar ik vind het een hele aardige, helaas nog niet up-to-date site. Probleem voor iedereen die lager dan IV speelt (de meesten dus) is dat de stats die deze site produceert de lagere divisies niet meeneemt. Vanaf dit seizoen zal de site ook V scannen. Ik had de maker van de site (Erik Stenviken) het volgende gemaild:

> Hi,
>
> on your website (www.stadion.se) I read that if anybody wants that more
leagues are scanned, they can request it. First of all I have to say that I
like your website very much, but unfortunately it is not very usefull for me
yet. My team plays in the Dutch V league (V.184, FC Zjwame) and I think it
makes sense to scan this level too. The Netherlands is the second biggest
hattrick nation in the world! Of the biggest nation you scan six levels and
of the second biggest only 4. Sounds a bit unbalanced. I hope you will
consider this!
>
> Kind regards,
> Roy Clerx

En ik kreeg het volgende terug:
> agree... we will scan division 5 of the dutch league.

Geen wereldschokkend nieuws natuurlijk, maar goed nieuws voor de V van Nederland! Overigens weet ik niet of het door mijn mailtje komt dat V gescand zal worden, maar het zal zeker geen kwaad hebben gedaan.

>

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 15:57:
[...]

En nou durf je jezelf niet in het rijtje te plaatsen :)
Slim opgemerkt.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
421 FC Jansen V.78
856 Vampirica FC Forholte 2003 V.215
5297 FC Strijen VII.759

valt me tegen dat ik zo laag sta :|

[ Voor 4% gewijzigd door Katala op 06-07-2004 16:54 ]

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
421 FC Jansen V.78
1526 Sandyman538 SandstorM V.80
5297 FC Strijen VII.759

Ik ook maar even in het rijtje :)

/edit

Ik vind het wel leuk om zo nu en dan van deze lijstje voorbij te zien komen hier op het forum, of misschien op de GoT site. Of ben ik dan de enige... blijft er toch nog een soort van GoT rating bestaan. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 06-07-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

421 FC Jansen V.78
2920 ik-vlieg vliegjes V.193
5297 FC Strijen VII.759

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 17:49:
173 OO0nMe's Dreamteam IV.6 >:)
421 FC Jansen V.78
5297 FC Strijen VII.759

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Sandyman538 schreef op 06 juli 2004 @ 17:11:
Ik vind het wel leuk om zo nu en dan van deze lijstje voorbij te zien komen hier op het forum, of misschien op de GoT site. Of ben ik dan de enige... blijft er toch nog een soort van GoT rating bestaan. :)
ben ik het mee eens, alleen vind ik het opsom karakter soms wat vervelend... Het zou mooi zijn als iemand een script kan maken zoals het Poll script, waarbij je op een externe site je ranking of score oid invult, die vervolgens in een dynamisch gifje op GoT getoond wordt.
dus... wie maakt dit ff :? :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mensen de stand is weer geupdate op de GoTtrick site mbt de toto!!

Even de uitslagen en de stand onder elkaar:

Uitslag ronde week 2:
Zonar 10
Sc Uitverkocht 10
Brainpower 10
The MarsmelloW 8
Grooviee 8
Cyclops10 8
hoedjevanpapier 8
Frizza 8
Pjotrski 8
Yared 8
Wubmaster 7
Josseke 7
Dark_cloud 6
Yamipopo 6
hestaatje 6
GaMbiNo_GoT 6
neudeboules 6
MaestroTim 5
X-Hornet 4
lucassio 4
Blijstar 3
Technolove 3

Stand:
http://gottrick.bitxs.com

Geen zin om te c\p-en :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Brainpower schreef op 06 juli 2004 @ 18:29:
Mensen de stand is weer geupdate op de GoTtrick site mbt de toto!!

Even de uitslagen en de stand onder elkaar:

Uitslag ronde week 2:
8 punten met blind gokken :) das knap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

173 OO0nMe's Dreamteam IV.6
421 FC Jansen V.78
5297 FC Strijen VII.759
7778 cQuintus SC Amsreiw VI.857 :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 06-07-2004 19:02 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

421 FC Jansen V.78
774 Brainpower F.C. GoT IV.54
5297 FC Strijen VII.759
7778 cQuintus SC Amsreiw VI.857

Hmm dat moet hoger kunnen...Team is ook niet helemaal in vorm nog... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
421 FC Jansen V.78
5297 FC Strijen VII.759
6151 Cyclops10 FC Selwerd VI.247

was wel een wo, maar toch stonden er nog wel veel basis spelers op het veld, had dus wel wat hoger gemogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de toto van week 3 staat er ook weer op!!
Succes met invoeren :)

Ik ben vrijdag op vakantie en dan is Jackinthebox (aka Wubmaster) even de toto man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

421 FC Jansen V.78
923 FOPPIE F.C. FOPPIE V.74
5297 FC Strijen VII.759

Best hoog nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

REMINDER: REMINDER: REMINDER: REMINDER:

######### Bericht v/d/ GoT-HT Federatie #########

Ivm het zomer-reces (we moesten toch een plausible reden opgeven :9) hebben Thije en ik weer van plaats gewisseld. Thije wou ook weleens een tijdje voelen hoe het is om een 'retired founder' te zijn en ik was nog geen 'Meester-Feut' geweest :D
Het idee is om mijn functie te hernoemen naar OpperEzel..... :X

De Gathering of Tweakers Federatie op Hattrick bedraagt momenteel iets meer dan 100 leden en is daarmee alweer bijna een half jaar redelijk stabiel.

Mbt promotie is wel duidelijk geworden dat we mogen groeien zolang we het overzicht houden en dit forum niet te hard gaat en er in bepaalde gevallen gebruik gemaakt wordt van onze eigen site of het HT forum. Achter de schermen zitten we ook al wat ideetjes uit te broeden. Dus vertel je vrienden dat we er zijn! :)

Voor het promoten zijn vast wel mensen te porren en daarom is er sowieso voor de gegadigden een nieuwe functie aangemaakt: 'Promotor met Vlaggetjes'. Iedereen kan hier solliciteren die denkt minstens een van zijn vrienden lid te kunnen maken. Natuurlijk bij voorkeur mensen die ook hier gezellig meedoen, but that's my opinion. ;)

Er hebben zich op dit moment al 6 n00b-leden laten omdopen tot Tweakeroid!
Ben je nog een n00b, ga dan naar de federatie-pagina op HT en solliciteer!
Als General Pardon (zoals die hoort bij elke 'machtswisseling') kan elke n00b nu solliciteren!! :9 Alle n00b-leden hebben trouwens een general pardon gehad en mogen solliciteren als Tweakeroid, lang leve de zomer! 8)

@Little Bear, het word zeer gewaardeerd wat je doet en ik hoop ook dat je gebruik wilt maken van onze ervaringen, vooral die van Grooviee, van de alweer vijf cups die de GoT-HT fed heeft weten te organiseren. Het idee van Hoedjevanpapier lijkt me ook erg leuk zodat iedereen een paar rondes mee kan spelen ipv de eerste ronde eruit te worden geschopt.

Poll: Willen we weer een tombola? :)
Ja natuurlijk!
Ja icm GoT Cup
Nee bedankt
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=11960&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Als er weer genoeg mensen reageren en positief zijn, dan wil ik de tombola wel weer organiseren en beheren. Prijzen gelijk aan vorige keer, supporterschap, t-shirts, drank en vrouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 06-07-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Little Bear aka Mighty Bears Spam zijn gastenboek even! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

421 FC Jansen V.78
469 DeNeu FC-Utrèg waor V.94
923 FOPPIE F.C. FOPPIE V.74
5297 FC Strijen VII.759
Best hoog nog :P

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Yared is back ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nobbe United | Fanclub: 1973 leden

Opsommen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 22:30:
Nobbe United | Fanclub: 1973 leden

Opsommen!!!
Vertel erook meteen bij met hoeveel je er begon... de eerste trickkers kreeg er 1000 meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
@little bear Ik vind het erg tof dat je de organisatie van de GoT-cup op je wil nemen, maar ik zou het toch anders doen. Vorig jaar deden er ruim 70 teams mee, dus 112 is geen reeel aantal(zeker niet met 'maar' 109 GoT-Fedleden). Daarnaast zou ik, zoals al eerder gezegd, vast houden aan het huidige systeem. Dat houdt in:

- Beginnen in bekerronde 8, dat is week 7 vh seizoen
- 16 poules van 4 teams, de nr. 1 en 2 gaan door
[edit]Dit kan natuurlijk ook met meer teams, dan heb je meer poules en dan gaan de nr. 1 en de beste nrs. 2 door.
- Daarna knock-out rondes tot de finale
- Er blijft een week over aan het eind van het seizoen, dus dan is er de mogelijkheid tot een supercup met Fok!

Hiermee heeft iedereen nog ruim voldoende tijd om zich in te schrijven, en voor 28 juli krijg je zeker weten niet genoeg teams die mee willen doen. Voor inschrijving kan je gebruik maken van hetzelfde systeem als vorig jaar, wat te vinden is op de GoTtrick-site. Daarnaast is inschrijving via mail ook niet echt handig, dat heb ik zelf ervaren :). Maar hulde voor het initiatief, maar ik raad je toch aan om even contact op te nemen met mij, zodat ik je kan bijpraten over het huidige cup-systeem :).

[ Voor 8% gewijzigd door grooviee17 op 07-07-2004 09:02 . Reden: toevoeging gedaan. ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.