Is de Siemens SX66 ook niet zo'n Qtek9090?.....
http://communications.sie..._76051_rArNrNrNrN,00.html
yup is ie ook!!Kijoki schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:46:
Is de Siemens SX66 ook niet zo'n Qtek9090?.....
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
[ Voor 39% gewijzigd door Shedman op 12-03-2005 13:29 ]
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Ik wil niet weten wat PDAshop.nl hiervoor vraagt...nou eigenlijk wel...copy / paste Paypal conversie gedeelte:
Conversion From:
-€15.63 EUR
Conversion To:
£10.49 GBP
1Euro = 0.671296 Pounds Sterling (10 maart 2005)
Actuele status van dit product:
Op voorraad (14-3-2005)
Levertijd dagen, service...Ik heb 2x extra gemaild omdat ik vergeten was aan te geven welke type ik precies wilde, beide keren zelfde dag beleefd antwoord gekregen met bevredigende antwoord!Actuele status van dit product:
Binnenkort leverbaar(vanaf 10-03-2005...14-3-2005...nog steeds)
ik ook en de M2500willy83 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:19:
Uhm gefeliciteerd of wat wou je horen![]()
Heb liever " D A T " de M2000 uitkomt.
1337
Verwijderd
Alleen daar is nogal wat onduidelijkheid over. Of het nou de htc blue angel wordt of de htc alpine. Dus dat wordt afw8ten.
of de palm 650i maar dat is een heel ander ietsVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:01:
[...]
Alleen daar is nogal wat onduidelijkheid over. Of het nou de htc blue angel wordt of de htc alpine. Dus dat wordt afw8ten.
1337
Verwijderd
Hallo Allemaal,Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:14:
Ah , hier is de link voor 1.22.731 WWE
ftp://xda-developers.com/BlueAngel/Extended_Roms/
in directory: Extended Rom QTEK 9090 KPN 1.22.731
BT-PPC/PE Version | 1.0.0. Build 3500 |
ROM Version | 1.22.00.wwe |
ROM Date | 10/22/04 |
Radio version | 1.08.00 |
Protocol version | 1337.39 |
ExtROM version | 1.22.731 WWE |
Dus ik weet niet of de gemaakte backup wel veilig is om terug te zetten, mocht dit nodig zijn. Ik vraag me af of ze met "manipulate" ook backup terug zetten bedoelen...Wat ik me dus afvraag is of dat ze bedoelen dat als je van plan ben de rom te manipuleren dat het dan niet bedoeld is voor de versies die hierboven zijn aangegeven....NOTE you can use OSImageTool only to manipulate Wallaby roms with version numbers starting with 3 or 4. ( the pocketpc 2002 and 2003 roms. ) roms for other devices, or the newer 'windows mobile 2003 second edition rom' for Wallaby, are laid out differently, in a way that OSImageTool does not understand....
Verwijderd
In de Orange winkel hebben ze me verteld dat dit eind deze maand begin april zal zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:48:
Iemand een idee wanneer orange zijn m2000 gaat uitbrengen? Het duurt nu wel erg lang.....
Zit helaas vast aan een Orange abonnement....
Verwijderd
Inderdaad, T-mobile heeft het logistiek wat beter voor elkaar, die hebben hem toch al een tijdje..... Misschien moeten we er een poll van maken. Wanneer denk jij dat de spv m2000 uitkomt?willy83 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:49:
[...]
In de Orange winkel hebben ze me verteld dat dit eind deze maand begin april zal zijn.
Ik ben zelf ook zeer benieuwd en ook heel benieuwd naar de prijs icm een 2 jarig 42,50.
Hopelijk is het nu ook echt deze maand want vorige keer zei Orange ook eind van februari.
...ik kan per 23 maart me abbo verlengen en ik moet die m2000 hebben.... Ik wacht er al 3 maanden op lees elk berichtje elk nieuwsje en weet al precies hoe de m2000 / 9090 in elkaar steekt. Ik was zo gelukkig dat ik hoorde dat hij in maart uitkwam maar nu is het weer vertraagtVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:03:
[...]
Inderdaad, T-mobile heeft het logistiek wat beter voor elkaar, die hebben hem toch al een tijdje..... Misschien moeten we er een poll van maken. Wanneer denk jij dat de spv m2000 uitkomt?![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat het pas eind april gaat worden....
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
Hier hetzelfde! Ben erg benieuw wat Orange voor een prijzen gaat hanteren.... Zit nog wel te twijfelen tussen de 500 of de 2000. Ik ga er maar vanuit dat hij eind april komt.... dan kan het alleen maar meevallen....DukeN schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:36:
[...]
...ik kan per 23 maart me abbo verlengen en ik moet die m2000 hebben.... Ik wacht er al 3 maanden op lees elk berichtje elk nieuwsje en weet al precies hoe de m2000 / 9090 in elkaar steekt. Ik was zo gelukkig dat ik hoorde dat hij in maart uitkwam maar nu is het weer vertraagt.Anders ga ik toch maar voor de 9090
ik geloof het niet hij komt deze week zegt de klantenservice eindelijk :-)Magicw00b schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:10:
Mischien toch nog eenlichtpuntje.....
Bij de orange shop in Venlo konden ze me vanmidag vertellen dat de SPV M2000 komende week uitgelevert zou worden aan de shops.. dit stond in een mail die ze hadden ontvangen van het hoofdkantoor(en voor de mensen die zich afvragen of er ook iets over de m500 in stond, nee er werd geen woord over de m500 gesproken)
1337
[ Voor 12% gewijzigd door DukeN op 22-03-2005 07:44 ]
ik zou zeggen maak een TS en het is natuurlijk wel zo dat orange gewoon een goeie provider is iets je duurder dan de rest maar wel op het zelfde netwerk als vodafone en de shops krijgen hem morgen of donderdag binnenDukeN schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 07:10:
Ze hebben inderdaad weer de M1000 van de site gehaalt. Nu maar hopen dat de M2000 morgen in de winkels verschijnt! Ik mag vanaf morgen me abbo verlengen. Ze komen toch ook wel met een tom-tom aanbieiding ala t-mobile. PS ik heb het gevoel hier alsof iedereen de HTC Blue Angel via orange wilt. Ik hoor namelijk weinig tot geen MDAIII ers en 9090's over het toestel praten. Als de M2000 uit is zijn we denk ik zo op een deeltje 2![]()
edit: Dan vind ik wel dat deeltje2 een mooie start post moet hebbenDe huidige is brak
1337
Ik heb nog nooit een TS gemaakt dus dat word niks met mij...ZandBak schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:08:
[...]
ik zou zeggen maak een TS en het is natuurlijk wel zo dat orange gewoon een goeie provider is iets je duurder dan de rest maar wel op het zelfde netwerk als vodafone en de shops krijgen hem morgen of donderdag binnen
Meen je dit?! Je maakt me dan super gelukkigen de shops krijgen hem morgen of donderdag binnen
[ Voor 31% gewijzigd door nvidia op 22-03-2005 12:58 ]
Verwijderd
Beter! Ben benieuwd naar de prijzen!ZandBak schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:08:
[...]
ik zou zeggen maak een TS en het is natuurlijk wel zo dat orange gewoon een goeie provider is iets je duurder dan de rest maar wel op het zelfde netwerk als vodafone en de shops krijgen hem morgen of donderdag binnen
Zo ook op DOC aanwezigZandBak schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:08:
[...]
Ik denk misschien heeft iemand er al meer over gehoord. Want in de spec. staat nergens wat over een tasje hoesje oid.Magicw00b schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:29:
hoe moeten "wij" dit nu weten...aangezien niemend hem al heeft...
Het zal moeilijk wezen maar ik ge het proberenZhadum schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:58:
Het werd tijd en nu maar hopen dat ie deze week wel komt.
@willy83: Je hebt zoveel geduld gehad, probeer nog paar dagen te wachten, veel sterkte
[ Voor 66% gewijzigd door DukeN op 23-03-2005 09:03 ]
umm 500 euro denk ik als er geen krassen opzitten en 400 met krassenLouD schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:20:
Even een vraagje...
Ik heb een Qtek 9090 die op dit moment via mijn dealer (waar ik zelf werk) terug is voor reparatie van het toetsenbordje. Dit was al stuk toen ik hem kocht in December.
Nu wil ik hem als ik hem terug heb gaan verkopen omdat ik inmiddels een andere telefoon heb aangeschaft. Heeft iemand enig idee wat ik er voor zou kunnen vragen?
Hij is in nieuwstaat en helemaal up to date als hij terug komt van reparatie. Alles zit er bij, en hij is inclusief bon en net 3 maanden oud.
1337
1337
Wat voor tasje, net zoals die van Qtek 9090? want dat is echt wel een handig ding. Dat tasje van de Qtek 2020 is namelijk hardstike onhandig.
Verwijderd
Precies, mijne is ook in Hoorn gereserveerd. Hij was vandaag niet binnengekomen dus morgen zal de grote dag wordenwilly83 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:59:
Alles wat nieuw is kost even wat duurder.
@ Zandbak
Maar wat ik een voordeel van Orange vind is dat Orange world "maar" 6 euro kost. Hier heb je dan 2mb GPRS verkeer en een extra mb kost 3 euro. Tevens kun je gratis wappen en laat e-messenger nu ook een wap portal hebben![]()
Iemand meer info over het tasje/hoesje(ik weet het is een vroege vraag maar toch)
Die van mij is iig gereserveerd
1337
Verwijderd
helemaal mee eens, voor 200 euro heb je al bijna een volledige PDA. Bellen met de m2000 gaat volgens mij ook niet echt lekker (twee keer zo zwaar als een gewoon toestel!)ZandBak schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:37:
ik vind het raar ze zijn een half jaar later dan andere providers en vragen meer dan dat die providers toen vroegen iemand een idee waarom ???
[ Voor 22% gewijzigd door DukeN op 24-03-2005 15:39 ]
batterij is chill maar geen hoesje en wat bedoel je met een casewilly83 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:30:
inhoud van het pakket:
SPV M2000 handset
batterij (2 stuks)
stereo headset
oplader
USB cradle met mogelijkheid om de reserve batterij tegelijk op te laden
pen (2 stuks)
case
cd-rom
Engelse handleiding
Er zitten dus 2 batterijen bij en bij de Qtek maar 1 of heb ik het verkeerd?
Hij staat op de Orange site alleen is hij nog niet bestelbaar.
1337
Verwijderd
Case = hoesje...ZandBak schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:40:
batterij is chill maar geen hoesje en wat bedoel je met een case
Verwijderd
IK OOK! Ben ook alleen maar aan het pielen. Dat WIFI werkt echt subliem... wat een opties! Skype werkt gewoon perfect maar nu nog me orange world instellingen....willy83 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:11:
IK HEB HEM!!!!!!
Sorry voor het geschreew maar ben er zo blij mee. Echt onwijs stoer heb namelijk alleen een Palm M125 en dit is echt super vet in vergelijking met dat ding. Ik ga weer ff verder pielen
[ Voor 12% gewijzigd door DukeN op 25-03-2005 08:37 ]
Jij komt zeker uit de buurt van VenloVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:42:
Weet iemand of er in het M200 pakket ook een oplader zit voor in de auto? Of alleen eentje op netspanning.
Kan namelijk op 21 april pasmijn contract verlengen, maar heb er alvast de M2000 gereserveerd bij de Orange shop.
Zodra ik hem heb ga ik er Tom Tom 3 opzetten en dan is zo'n auto oplader wel makkelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Magicw00b op 25-03-2005 08:45 ]
Kun je de instellingen van de M1000 niet proberen moeten niet zo gek veel verschillen naar mijn mening.....DukeN schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 07:04:
[...]
IK OOK! Ben ook alleen maar aan het pielen. Dat WIFI werkt echt subliem... wat een opties! Skype werkt gewoon perfect maar nu nog me orange world instellingen....
grrrr. orange gebelt over de world instellingen.... wat blijkt, nog niet geschikt voor het toestel!! Even wachten dus
Verwijderd
Venlo is blijkbaar de enige plaats met een Orange shop dat je gelijk uit mijn bericht kunt afleiden waar ik vandaan kom.Magicw00b schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 08:45:
[...]
Jij komt zeker uit de buurt van Venlo
EDIT: jah dus ...Blerick..
Nee ik was gister in de orange shop en aangezien ze er 2 binnen hadden gekregen heb ik even gevraagd of er all iets gereserveerd was.... en dat was dus voor 21 aprilVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:11:
[...]
Venlo is blijkbaar de enige plaats met een Orange shop dat je gelijk uit mijn bericht kunt afleiden waar ik vandaan kom.
Maar mensen even een andere vraag. Heeft iemand al de M2000 en er geluidsproblemen mee tijdens het bellen? Uit vorige berichten hoor ik dat de Qtek 9090 daar nog wel eens problemen mee had.
Hopelijk heeft de M2000 de laatste Rom versies waar die problemen mee zijn opgelost.
gehoor is perfect.... ik was de eeste spv gewent dus dit heeft zegt maar hemels geluid. Ook heb ik al aan diversen mensen gevraagt hoe ik hoor en die melde mij dat dat ook prima was. Dus nog geen klachten.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:11:
[...]
Venlo is blijkbaar de enige plaats met een Orange shop dat je gelijk uit mijn bericht kunt afleiden waar ik vandaan kom.
Maar mensen even een andere vraag. Heeft iemand al de M2000 en er geluidsproblemen mee tijdens het bellen? Uit vorige berichten hoor ik dat de Qtek 9090 daar nog wel eens problemen mee had.
Hopelijk heeft de M2000 de laatste Rom versies waar die problemen mee zijn opgelost.
welke programma's zijn er ingebouwd en zit er veel orange "meuk" op ?DukeN schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:15:
![]()
[...]
gehoor is perfect.... ik was de eeste spv gewent dus dit heeft zegt maar hemels geluid. Ook heb ik al aan diversen mensen gevraagt hoe ik hoor en die melde mij dat dat ook prima was. Dus nog geen klachten.![]()
Trouwens dat toetsenbord werkt echt super snel. De knoppen typen heel lekker. Heerlijke telefoon. Ook draait de m2000 op rom 1.31.00. WIFI vind ik een goed bereik hebben en ook werkt bluetooth primas. Wat wel weer heel vervelend is zijn de ingebakken orange programmas in het start menu die ik nog niet heb kunnen verwijderen
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 10:38 ]
Orange meuk als backup met orange online en fun en info, orange downloads.Magicw00b schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:31:
[...]
welke programma's zijn er ingebouwd en zit er veel orange "meuk" op ?
het is hier geloof ik geen V &AVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:35:
Zijn er toevallig nog mensen die interesse hebben in de (eerste) XDA van O2?![]()
Nu ik de M2000 ga aanschaffen is mijn XDA obsolete geworden.
Eens kijken of ik die nog versleten kan krijgen. Is 100 euro een redelijke prijs om er voor te vragen?
Hier zit natuurlijk alles in wat er orgineel bijgeleverd zat + extra geheugen kaartje van (ahum) 32 mb.
XDA is ook voorzien van de laatste Radio en Rom updates. (die officieel door de provider zijn uitgeleverd)
o ja, hij is ook sim-lock vrij
[ Voor 34% gewijzigd door DukeN op 25-03-2005 12:23 ]
Verwijderd
Mijn vraag was ook tamelijk sarcastisch bedoeld. Ik snap ook wel dat het niet de bedoeling is om hier mijn spullen te verkopen.
Verwijderd
DukeN schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:09:
En de perfecte gratis free, windows 2003 SE taskmanager op:
http://www.vieka.com/vbar.htm![]()
![]()
edit: Iemand al goede games gezien? DS achtige touchscreen games? Red Alert moet er toch op kunnen draaien?! :-)
Verwijderd
Om GPRS te kunnen gebruiken moet Orange World geactiveerd zijn.willy83 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:05:
Hoe kan je wappen met de M2000![]()
Heel leuk zo'n handleiding, het engels is het probleem niet maar de handleiding van een keukenweegschaal is nog dikker.
Kan je als je alleen Orange heb (Orange world naam ik volgende maand) ook op het GPRS netwerk?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
1337
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door ZandBak op 30-03-2005 20:36 ]
1337
Ik loop ook te zoeken naar een geschikte PDA (heb momenteel de yakumo 300).Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:39:
Beste Heren en Dames,
Nu ik zo dit topic heb doorgelezen, heb ik toch nog twijfels. Naast de Qtec 9090 kan ik weinig informatie vinden via de zoekfunctie over Fujitsu Siemens Loox 720, terwijl mij dit ook een geweldig apparaat lijkt. De HP iPaq 6340 vind ik ook een goede kandidaat maar de processort lijkt mij van minder.
Ik wil een PDA gaan gebruiken voor zakelijke (e-mail e.d.) maar ook voor privé doeleinden. Enige snelheid, batterij duur en geheugen zijn belangrijk. Qua design vind ik ze alle drie van gelijk niveau.
Morgen ga ik één van deze drie aanschaffen, maar ik kan de knoop niet door hakken welke ik wil.
Qtec = mooi ontwerp although ik waarschijnlijk een los keyboard neem
Fujitsu Siemens Loox 720 = mooi robuust ontwerp maar weinig te vinden op het internet (forums
voor eventuele problemen) en geel bel functie
HP iPaq 6340 = wat langzamer als de rest maar goede fabrikantondersteuning
Dit wordt mijn eerste PDA, dus ik ga af op gebruikerervaringen welke ik vind op het net. Zelf ben ik een redelijke prutser d.w.z. veel klooien met instellingen en programma's en er gaat wel eens wat fout (laptop) dus aan een gebruikersforum hecht ik veel waarde.
Nu ik hier misschien niet helemaal in het goede topic zit, zijn jullie wel veel gebruikers van PDA's opzich en misschien hebben jullie zelf ook ervaringen met meer dan één van deze toestellen.
Kunnen jullie naar eigen ervaringen (afwegingen tussen deze 3) aangeven voor welke ik moet kiezen?
Alvast bedankt.
Giancarlo
Ik zit te kijken of ik misschien naar T-mobile ga. Vind M2000 erg duur als je het vergelijkt met MDA III. Voor 2 jaar betaal ik bij orange nog dik 210 euro en bij T-mobile 99 euro. Verder betaal iik bij Orane per minuut 0,13 en bij 0,11 eurocent... Niet dat veel uitmaakt, maar waarom meer betalen als minder kan.ZandBak schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:36:
e messenger via wap
wat is de grantie op de m2000
orange heeft me gisteravond trouwens gebeld voor een aanbod
ik meot bij 2 jaar 172 euro bij betalen en krijg een jaar lang 50% korting op me bundel
Verwijderd
Hou er wel rekening mee dat GPRS met T-Mobile (veel) duurder is en dat ze een ongunstige afronding op 100 KB per dag hanteren. En de MDA III was bij de introductie ook vrij prijzig, de M2000 nu dus ook maar die zal ook redelijk snel goedkoper worden (net zoals de M1000 destijds), verwacht ik.Zhadum schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:58:
Ik zit te kijken of ik misschien naar T-mobile ga. Vind M2000 erg duur als je het vergelijkt met MDA III. Voor 2 jaar betaal ik bij orange nog dik 210 euro en bij T-mobile 99 euro. Verder betaal iik bij Orane per minuut 0,13 en bij 0,11 eurocent... Niet dat veel uitmaakt, maar waarom meer betalen als minder kan.
www.smartphoneshop.nl wil nog wel eens combinaties aanbieden.DukeN schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:19:
Als trotste eigenaar van de M2000 ben ik opzoek naar een goede navigatie set. Nou heb ik tom tom 3 wired op het oog en in de prijzen verschillen nogal in de diversen winkels. Ik kan ze vinden van 180 euro tot 290 euro. Dus een beetje zoeken doet je goed.
Maar het volgende: Ik wil dus naast me navigatie ook een goede houder voor in de auto en wil ik dat de m2000 word opgeladen in de auto. Dit zit ook weer vaak bij tom tom met een kabel of iets dergelijks. Heeft hier iemand toevallig niet een leuke bundel gezien of gekocht? Dus de hele retteketet, navigatie (bluetooth of wired), telefoon houder en lader? )
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Wat betaal je per maand?ZandBak schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:36:
e messenger via wap
wat is de grantie op de m2000
orange heeft me gisteravond trouwens gebeld voor een aanbod
ik meot bij 2 jaar 172 euro bij betalen en krijg een jaar lang 50% korting op me bundel
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
heb op dit moment een 80 abo en zit op 175 pe rmaand 10 uur bellen 400 sms
[ Voor 10% gewijzigd door ZandBak op 31-03-2005 17:09 ]
1337
en dan nog de tomtom bundel:Actieve houder voor de MDA III, XDA III en Qtek 9090. Met RJ11 aansluiting en inclusief 12V voedingskabel (met sigarettenaansluiting).
Specificaties:
De houder is specifiek op maat gemaakt voor de onderstaande PDA's, dus GEEN universele houder.
Met ingebouwde connector zodat de PDA direkt aangesloten is.
Geen kabels meer zelf aansluiten, maar de ipaq in de houder laten glijden en het systeem is klaar voor gebruik.
Voorzien van een 12V sigaretten-aansluiting zodat zowel de iPaq als de GPS receiver van voeding worden voorzien.
De houder heeft een RJ-11 aansluiting (telefoonstekker). Hierop kan iedere GPS-receiver worden aangesloten met een RJ11 aansluiting. Dit zijn bijv de originele TOMTOM GPS-ontvangers of die van Leadtek, dus zonder tussenkomst van een andere kabel.
Ideaal voor gebruik in combinatie met een Tomtom, Leadtek GPS-receiver of met iedere Bluetooth GPS-receiver.
Standaard geleverd met 3 verschillende bevestigings-systemen voor de auto:
Zwanehals / Gooseneck en zuignap aan de voorruit.
Middels een ronde plaat die ergens op het dashbord gemonteerd kan worden en waar de onder 1 genoemde zuignap op bevestigd kan worden.
Door middel van de bijgeleverde luchtrooster klemmetjes.
Geschikt voor:
O2 XDA III
O2 XDA IIs
T-Mobile MDA III
Qtek 9090
Orange SPV M2000
i-Mate PDA2k
Voor andere modellen zie onze andere advertenties. De onderstaande foto's (waarop de ipaq 2210 ipv bovenstaande PDA's is afgebeeld) zijn ter illustratie hoe de houder eruit ziet.
foto's op -> http://www.digitalsonline...art§ie=117&itemid=386
kan je hem bij orange verzekeren???willy83 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:43:
1 jaar garantie, maar als je verzekerd dan heb je gewoon 2 jaar of langer
1337
Verwijderd
Ja, niet direct bij de klantenservice maar wel in een Orange Shop.ZandBak schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:05:
kan je hem bij orange verzekeren???
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 10:59:
SPV M500 op www.smartphonestunts.nl is dit een 1 aprilgrap?
Hij staat nog niet op de Orange - site!
CLB schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:07:
Zoooooooooooooooo vers man die SPV M500 prijzen. Ik vind 't niet zo duur hoor! Je betaald maar 159 euro als je 'm 1 jaar verlengd met 'n Orange 32,50 abbo. Die wordt van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier nog de prijzen
Losse Orange SPV M500 € 479.00
Nieuw abonnement
Orange Free 1 Jaar 2 Jaar
EUR 12,50 € 479.00 € 365.00
EUR 22,50 € 365.00 € 185.00
EUR 32,50 € 185.00 € -15.00
EUR 42,50 € 145.00 € -40.00
EUR 62,50 € 139.00 € -55.00
EUR 82,50 € 139.00 € -55.00
Orange Business
1 Jaar 2 Jaar
EUR 25 € 239.00 € 169.00
EUR 40 € 199.00 € 65.00
EUR 55 € 169.00 € 35.00
EUR 75 € 139.00 € 0.00
EUR 100 € 139.00 € 0.00
Verlenging
Orange Free 1 Jaar 2 Jaar
EUR 12,50 € 455.00 € 365.00
EUR 22,50 € 339.00 € 185.00
EUR 32,50 € 159.00 € -15.00
EUR 42,50 € 119.00 € -40.00
EUR 62,50 € 115.00 € -55.00
EUR 82,50 € 115.00 € -55.00
EDIT: ik heb ff 'n mailtje gestuurd naar smartphonestunts! Ik houd jullie op de hoogte:
'Ik zag tot m'n grote verbazing dat jullie de Orange SPV M500 al op voorraad hebben!? Is dit echt zo, want hij staat niet eens op de Orange-site zelf! Heeft deze SPV dan een Duitse of Engelse Rom en is de ROM de laatste die er is. Dus kunt u mij de ROM-specificaties geven! Alvast bedankt voor de informatie! MVG Colin Baak'
Ik denk dat er dan wat mis is met je gehoorinstrumenten, ik heb hem 9 van de 10x op zijn zachtst staan. De luidspeaker functie vind ik wel te zacht als ik in de auto zit. andere kunnen mij wel gewoon goed verstaan. Hoop dat je er wat aan heb en succes er meeRayMan schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:02:
Ik heb dit weekend mijn M2000 opgehaald.
Uiteraard heb ik al veel gezocht op inet, maar je ziet vaak door de bomen de updates niet meer..
Mijn device info:
Operator version: 5.31.3.135
ROM version: 1.31.00 WWE
ROM date: 12/13/04
Radio version: 1.06.02
Protocol version: 1337.38
ExtROM: 1.31.135 WWE
Hieronder wat vraagjes / opmerkingen:
- tijdens bellen is het volume wat aan te lage kant. de volume staat al op zijn max...
het gebruiken van de speaker (groene belknop lang indrukken) helpt wel, maar is niet de ideale
oplossing
- ringtonen klinken ook wat aan de zachte kant en er zit zo'n lange pauze tussen.
is hier wat aan te doen?
- is het nodig om een update uit te voeren? en welke zou dat dan zijn?
ik neem aan dat je na een hard-reset weer terug gaat naar de originele versie voor het updaten?
Verder een perfect apparaat. Heb TT3 met een ADAPT Bluetooth GPS reciever.
Zijn er verder al goede ervaringen met GPS + Bluetooth headset? Ik hoor zoveel problemen,
maar die gaan dan weer niet direct over de M2000, maar over de Qtek of MDAIII
[ Voor 8% gewijzigd door RayMan op 05-04-2005 14:58 ]
Verwijderd
Kan je niet beter even nog 10 dagen wachten op TomTom 5??? Hoop zelf ook op een mooie bundel en zit al 3 maanden te wachten dus die paar dagen kunnen er ook nog wel vanafDukeN schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:30:
Gevonden!
[...]
en dan nog de tomtom bundel:
Bij Dynabyte staat op de site nog steeds het TomTom 3-pakket voor € 149,-.
Dit is de wired GPS-muis met de software, en een gratis SD-kaartje van Sandisk van 256MB.
Is geen geld voor dit pakketje! succes
Ik wist niet dat tomtom5 uit kwam.... 4 is er toch nog niet eens? maar ach, ben zeer tevreden met 3 maar als 5 uitkomt zakt 3 weer in prijs. Dus als ik jou was zou ik idd even afwachtenVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:05:
[...]
Kan je niet beter even nog 10 dagen wachten op TomTom 5??? Hoop zelf ook op een mooie bundel en zit al 3 maanden te wachten dus die paar dagen kunnen er ook nog wel vanaf
Ik heb zelf ook de Jabra BT250 en deze werkt perfect bij mij dus hij is compatiable met de m2000RayMan schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:56:
Ben net naar t-for-telecom geweest.
Allereerst complimenten voor de service daar. Ze hebben zeker wel 7 filialen gebeld
opzoek naar iemand met ervaring / kennis.
Want je raadt het al: ik kreeg geen connectie met BT headsets. Ik heb er 2 geprobeerd:
- Jabra BT250
- Bluetrek G2
Ze konden wel pairen, maar niet connecten.Vanavond ga ik proberen deze patch te runnen:
http://www.windowsmobile.dangaard.com/Detailpage.aspx?newsid=1948&ownerid=15&CategoryID=15
Morgen ga ik weer terug om te proberen. Een verkoper probeerde ook een kennis
om info te vragen. Dus ff afw8en.
Nog meer mensen met deze problemen en mogelijke oplossingen / tips?
edit: typo
[ Voor 3% gewijzigd door DukeN op 05-04-2005 16:19 ]
Tomtom 4 wordt ook niet uitgebracht, dus dan heb je idd gelijk dat hij er nog niet is! Weet ook niet waarom ze zo gelijk naar 5 springen maar jaDukeN schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:18:
[...]
Ik wist niet dat tomtom5 uit kwam.... 4 is er toch nog niet eens? maar ach, ben zeer tevreden met 3 maar als 5 uitkomt zakt 3 weer in prijs. Dus als ik jou was zou ik idd even afwachten
yep, navigeren met ADAPT GPS receiver werkt perfect en in de winkel kon de verkoper met zijn Nokia in mijn M2000 browsen. Dus daar ligt het niet aan. De vraag is nu, wat heb jij anders dan ik?DukeN schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:19:
[...]
Ik heb zelf ook de Jabra BT250 en deze werkt perfect bij mij dus hij is compatiable met de m2000
kan je uberhoud wel blauwtanten?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq