De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.528 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook bij de installatie van TT3 met een ADAPT Bluetooth GPS reciever op mijn MDAIII de melding dat de software voor een oudere windows versie was en dat de weergave niet goed zou kunnnen zijn. Ondanks deze melding gaat het navigeren perfect. Enige probleem is dat ik geen geluid uit TT krijg. Heb verschillende dingen geprobeerd oa. opnieuw installeren, nieuwe stemmen installeren, bluetooth update. Niks mocht baten. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we het toch over het uitkomen van nieuwe versie's van software zoals TomTom hebben:

Er zit toch ook een nieuwe versie van Windows Mobile en/of Windows Pocket PC aan te komen? Want de huidige is nog van 2003. Iemand een idee of en wanneer er nog nieuwe (2005?) versie's hiervan op komst zijn? Ik kan hierover niets vinden op de microsoft site in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
update

Vandaag weer naat y4telecom gegaan en weer wat getest.
Het uitzetten van "Beam" gaf geen positief effect.

Na een hard-reset kon ik eindelijk wel met de headsets connecten, dus dat was positief..totdat we het gingen testen. Na 1,5 meter 1 en al kraken :(
vanavond testen of ik nog kan connecten met TT3 erop via BT GPS

Ook alvast Orange gebeld. De vrouw was erg aardig, maar wist niets van problemen af.
Ze ging ondermeer rondvragen om de M2000 te testen met headsets en daarbij te letten op kwaliteit.
Ook ging ze vragen of het uberhaupt wel mogelijk is om 2 BT devices tegelijkertijd te gerbuiken.
Ik neem aan van wel toch?

Dus mensen...volgens haar zijn er tot nu toe geen problemen gemeld. Als je wel problemen heb, bel dan ajb...hoe meer problemen/klachten, des te eerder ondernemen ze actie.

Ze vertelde wel dat in Engeland een software update is, maar dat deze niet op een NL versie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

kraken van de bluetooth set... tja ik heb het wel lichtelijk als hij te dicht bij me ligt. Maar vind het niet heel storent. Ik zal even goed wel even bellen ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
DukeN schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:24:
kraken van de bluetooth set... tja ik heb het wel lichtelijk als hij te dicht bij me ligt. Maar vind het niet heel storent. Ik zal even goed wel even bellen ;)
lichtelijk? bij mij was het echt 1 en al kraken en dat al vanaf 1,5 meter bij de M2000 vandaan.
Echt niet te doen dus, tenzij je hem alleen voor in de auto gebruikt.
Dus jouw BT headset presteerd gewoon goed (dus ook op paar meter afstand)? Welke headset is dat? en nog belangrijker, welke versie heb jij?

Mijn device info:
Operator version: 5.31.3.135
ROM version: 1.31.00 WWE
ROM date: 12/13/04
Radio version: 1.06.02
Protocol version: 1337.38
ExtROM: 1.31.135 WWE
BT-PPC/PE Version: 1.0.0 build 3500

Graag wil ik van de M2000 bezitters willen vragen om hun info te vermelden met daarbij de ervaringen met BT headsets en dat eventueel icm BT GPS.
Op deze manier wil ik weten of er nog recente verschillen zijn in verkochte M2000's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subigo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-07 18:10
Hoi,
Ik heb met veel interesse dit topic gevolgd, daar mijn abbo ook afloopt (t-mobile) en ik toch een pda wou dus dit nu mooi kan combineren.
Vraagje,
Is het mogelijk om via wifi/gprs een terminal verbinding te starten ? (is er een terminal server client voor Windows Mobile 2003 ?)
Zoja dan denk ik dat ik zeer zeker overga tot aanschaf.

Nog een vraagje,
Is het de moeite en het extra geld waard om in plaats van de MDAIII (tmobile) of de M2000 (orange) gewoon de originele Qtek 9090 te kopen ? Plaatsen de providers veel meuk op het toestel en zoja is dit er ook weer af te halen ?

Nog een vraagje :)
Als jullie advies zouden moeten geven tussen verlengen bij t-mobile of een nieuw abbo bij Orange met dit apparaat. wat zouden jullie dan doen ? (dit in verband met de mogelijkheid om gratis te wappen bij orange ?)

edit :
Nog 1 vraag :D
Ik lees bij de ene site dat er windows mobile se op zit en bij de andere site weer windows mobile 2003.
Wat is beter en wat wordt er daadwerkelijk geleverd ?

met dank en vriendelijke groet,

[ Voor 10% gewijzigd door Subigo op 06-04-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
update

Thuis ben ik gaan expirimenteren met een BlueTrek G2 headset en TT3.
Zodra ik TT3 installeer, kan ik niet meer connecten. Dit is al eerder in het forum gezegd en dat kan ik nu zelf ook bevestigen. Op de volgende link hetzelfde verhaal:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?p=102554
De fix ok GPS versie 2.06 te installeren werkt bij mij helaas niet (heb wel eerst TomTom GPS verwijderd).
Het probleem is dus wel bekent bij TT, maar ze hebben er dus nog geen oplossing voor :(
iemand anders een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:21:
Na een hard-reset kon ik eindelijk wel met de headsets connecten, dus dat was positief..totdat we het gingen testen. Na 1,5 meter 1 en al kraken :(
vanavond testen of ik nog kan connecten met TT3 erop via BT GPS
Kraken van een Qtek met een bluetooth headset is helaas een bekend probleem. Hetzelfde deed zich voor met de SPV E200 en de SPV M1000. Bij de E200 heeft een software update veel problemen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ PROBLEM SOLVED _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Het is gelukt! ik kan nu zowel navigeren als handsfree bellen via BT op de M2000!
Dit is te danken aan een update van BT naar build 3900:
http://www.pdanieuws.nl/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=37

Nu nog het probleem van de krakende headset vanaf 1 meter.
Voor in de auto is het nog wel te doen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje bij het installeren van tomtom3 met de wired gps... Ik heb daarbij een autohouder met stroom en gps aansluiting van digitalsonline....

Als ik alles aansluit op mijn m2000 zegt hij in eerste instantie dat de com1 poort niet bestaat, als ik vervolgens kies voor de com2 poort gebeurt er wel wat, de status van de gps gaat naar onbetrouwbaar ipv uit, maar na 45 minuten heb ik nog steeds geen positie....

Weet iemand raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede BT handsfree voor in de auto. Ik heb al een carkit die mn pda oplaadt, en met de wired GPS verbindt.

Maar nu wil ik het geluid duidelijk in de auto hebben. Misschien (maar niet noodzakelijk) via de radio speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:37:
Ik heb een klein probleempje bij het installeren van tomtom3 met de wired gps... Ik heb daarbij een autohouder met stroom en gps aansluiting van digitalsonline....

Als ik alles aansluit op mijn m2000 zegt hij in eerste instantie dat de com1 poort niet bestaat, als ik vervolgens kies voor de com2 poort gebeurt er wel wat, de status van de gps gaat naar onbetrouwbaar ipv uit, maar na 45 minuten heb ik nog steeds geen positie....

Weet iemand raad??
ffies tomtom3 gerinstalllen... trust me ;) Ik had heel raar na de 1ste installatie ook geen werkende gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
@DukeN

Ik begrijp dus uit jouw posts dat je een M2000 heb en dat je Jabra BT250 er goed op werkt
? Zou ik dan ajb mogen weten wat jouw radio version is?
Ikzelf heb dus 1.06.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DukeN

Ik was volgens mij ook vergeten om de 2ecd te draaien (deze schijnt speciaal voor Windows 2e editie te zijn).

Heb jij alleen cd1 gedraaid of ook 2 , heb jij voor het reinstalleren eerst de oude installatie verwijderd of gewoon de nieuwe aangezet???

Alleen cd1 reinstalleren of ook cd2!!!

In ieder geval al bedankt voor je hulp... ga vanavond maar weer een avondje met mijn gps in mijn hand staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

RayMan schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:45:
@DukeN

Ik begrijp dus uit jouw posts dat je een M2000 heb en dat je Jabra BT250 er goed op werkt
? Zou ik dan ajb mogen weten wat jouw radio version is?
Ikzelf heb dus 1.06.02.
Ja ik heb inderdaad de m2000 en de bt250 en ook de 1.06.02. ben ook teverden met het resultaat (nu ben ik ook snel tevreden) 8)
@DukeN

Ik was volgens mij ook vergeten om de 2ecd te draaien (deze schijnt speciaal voor Windows 2e editie te zijn).

Heb jij alleen cd1 gedraaid of ook 2 , heb jij voor het reinstalleren eerst de oude installatie verwijderd of gewoon de nieuwe aangezet???

Alleen cd1 reinstalleren of ook cd2!!!

In ieder geval al bedankt voor je hulp... ga vanavond maar weer een avondje met mijn gps in mijn hand staan
Ik heb alleen cd 1 gedraait... vond het al raar dat er een 2de bij zat deze heb ik namelijk niet gebruikt en bleek de installatie menu hetzelfde... maar die is dus voor 2de editie. Ik had namelijk ook het probleem dat me GPS module niet werd gevonden. Heb anderhalf uur zitten wachten met die module. Nog geen verbinding, Ik kon ook niet het configuratie menu openen van mijn GPS. Gaf hij een vage foutmelding. Na de herinstallatie vond hij de module na enkele minuten. Ik werk trouwens ook met de digitalsonline kit. Ik heb hem staan op COM1. Staat het lampje op de GPS module wel aan? Zo niet heeft hij geen stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen cd 1 gedraait... vond het al raar dat er een 2de bij zat deze heb ik namelijk niet gebruikt en bleek de installatie menu hetzelfde... maar die is dus voor 2de editie. Ik had namelijk ook het probleem dat me GPS module niet werd gevonden. Heb anderhalf uur zitten wachten met die module. Nog geen verbinding, Ik kon ook niet het configuratie menu openen van mijn GPS. Gaf hij een vage foutmelding. Na de herinstallatie vond hij de module na enkele minuten. Ik werk trouwens ook met de digitalsonline kit. Ik heb hem staan op COM1. Staat het lampje op de GPS module wel aan? Zo niet heeft hij geen stroom.
Dat stuk van die 2e cd vond ik op www.tomtom.nl bij support.... Hadden ze best effe bij de handleiding of zo iets mogen zetten!!!!

Ik ben gelukkig niet de enige die 1.5 uur met die gps in zijn schoot heeft gezeten!!!!!!!!!! |:(

Lampje van de gps brand wel, dus hij krijgt wel stroom... Ga gewoon nog een keer tomtom installeren, denk dan ook maar cd2, en hopen!!!
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine correctie....

De 2e cd is niet de window mobile 2e editie cd...maar bevat de franse stedennamen ipv de nederlandse (cd 1).

Op www.tomtom.nl is wel versie 3.07 te downloaden welke wel speciaal geschikt is voor
windows mobile 2e editie. inclusief een nieuwe gps-driver!!

Trouwens... Het werkt bij mij nog steeds niet Go@!!@#me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:31:
Kleine correctie....

De 2e cd is niet de window mobile 2e editie cd...maar bevat de franse stedennamen ipv de nederlandse (cd 1).

Op www.tomtom.nl is wel versie 3.07 te downloaden welke wel speciaal geschikt is voor
windows mobile 2e editie. inclusief een nieuwe gps-driver!!

Trouwens... Het werkt bij mij nog steeds niet Go@!!@#me
Klote man :( , Probeer eens het volgende:
Zorg dat de carkit power heeft en je GPS module dit dus ook heeft. Plaats daarna je m2000 in de carkit en start dan pas tomtom op. Dus tomtom niet eerst starten en dan de m2000 in de carkit maar eerst zorgen dat carkit power heeft net als de gps module, plaats dan je m2000 en start als de m2000 in de carkit zit tomtom. Zodat tomtom start met een GPS module die al connected is. PS ik heb mijn gps module op COM1 staan. Raad ik jou dus ook aan. Succes man 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_

Wat was het nou...... :(

Ik kon tomtom-gps niet op com-poort1 krijgen, ik kreeg dan de melding com1 does not exist!!! :'(

Wat bleek het nu te zijn... Je moet de infrarood-optie 'receive all incoming beams' uitzetten aangezien deze van dezelfde poort gebruik maakt!!! 8)7

Maar goed.... ondertussen ben ik tomtom-wizard!!

Ik heb trouwens wel versie 3.07 van internet gedownload!! Heeft wel een paar extra opties. Schijnt ook dat je dan geen problemen meer hebt met een inkomend telefoontje tijdens navigatie!!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Heb een kleine vraag omtrend TT3 (begint hier heel wat over TT3 besproken te worden) maar ik heb de officiële versie gekocht, geen download dus. Nu is mijn vraag. Is dit ook versie 3.07 of niet?

Tevens heb ik ook al gezien dat RayMan versie BT 3900 geïnstalleerd, heeft dit veel verbeteringen opgeleverd of niet?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
nvidia schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:49:
Heb een kleine vraag omtrend TT3 (begint hier heel wat over TT3 besproken te worden) maar ik heb de officiële versie gekocht, geen download dus. Nu is mijn vraag. Is dit ook versie 3.07 of niet?

Tevens heb ik ook al gezien dat RayMan versie BT 3900 geïnstalleerd, heeft dit veel verbeteringen opgeleverd of niet?
Qua navigeren heb ik geen verschil gemerkt. De belangrijkste fix was dat ik eindelijk een BT headset kon gebruiken. Daarvoor kon ik er gewoonweg niet mee te connecten. De kwaliteit mbt bellen is bij mij nog niet erg best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Weet jij of de cd's versie 3.07 bevatten of de 3.00??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:59:
[...]

Qua navigeren heb ik geen verschil gemerkt. De belangrijkste fix was dat ik eindelijk een BT headset kon gebruiken. Daarvoor kon ik er gewoonweg niet mee te connecten. De kwaliteit mbt bellen is bij mij nog niet erg best...
Wat betreft verbetering van bellen kan ik je een upgrade van Radio version adviseren. Ben afgelopen week overgegaan van radio 1.06 naar 1.08 en krijg nu van mensen te horen dat de kwaliteit een stuk beter is. Een aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:00:
[...]

Wat betreft verbetering van bellen kan ik je een upgrade van Radio version adviseren. Ben afgelopen week overgegaan van radio 1.06 naar 1.08 en krijg nu van mensen te horen dat de kwaliteit een stuk beter is. Een aanrader dus!
Dat heb ik ook gelezen ja. Ook versie 1.10 zou ook weer beter moeten zijn.
Maar ik weet nog niet precies waar ik allemaal tegenaan kan lopen als het mis gaat.
Heb genoeg threads gelezen, maar ik twijfel nog zo. ten eerste wil ik weten hoe ik de huidige ROM
als backup kan krijgen. Op internet zwerven er zoveel van verschillende ROMs van verschillende providers ed. Ik durf het nog niet aan, tenzij jij mij gerust kan stellen met duidelijke stappen en de juiste software die jij doorlopen/gebruikt hebt :)

Heb jij een echte M2000 of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi...

Ik heb ook nog een vraag over mijn m2000....

Ik heb nu tomtom3 draaien waarmee ik met poiedit filtspalen etc heb geinstalleerd. Met behulp van checkpoint krijg ik ook meldingen als ikzo'n punt nader.... allemaal perfect....

Je kan bij checkpoint ook instellen dat wanneer je checkpoint opstart dat tomtom ook aangaat, en dat wanneer je tomtom afsluit,ook checkpoint uitgaat...

Maar is het ook mogelijk om ervoor te zorgen dat checkpoint aangaat als je tomtom opstart (andersom dus)

OF

Is het mogelijk om in het today scherm niet alleen een link te hebben voor tomtom,maar ook voor checkpoint???

Anders moet ik namelijk altijd via start/programma's/checkpoint de hele bende opstarten....

Verder is deze combinatie wel aan te raden!!

Dit alles draait trouwens op een M2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Waar zijn die radio & protocollen te downloaden?

Zelf zou ik mijn ROM willen upgraden naar een 1.31.00 WWE. Radio version 1.10.00 heb ik al gevonden maar waar de protcollen te vinden zijn hoger dan 1337.38, het is mij een raadsel. Weliswaar moet dit geschikt zijn voor een Qtek uit België (als dit uitmaakt).

Gelieve ook te antwoorden of de cd's bij officiele aankoop van TT3 de 2 cd's versie 3.00 of 3.07 zijn? Dit om een eventuele update door te voeren ...

[ Voor 100% gewijzigd door nvidia op 08-04-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:52:
[...]

Dat heb ik ook gelezen ja. Ook versie 1.10 zou ook weer beter moeten zijn.
Maar ik weet nog niet precies waar ik allemaal tegenaan kan lopen als het mis gaat.
Heb genoeg threads gelezen, maar ik twijfel nog zo. ten eerste wil ik weten hoe ik de huidige ROM
als backup kan krijgen. Op internet zwerven er zoveel van verschillende ROMs van verschillende providers ed. Ik durf het nog niet aan, tenzij jij mij gerust kan stellen met duidelijke stappen en de juiste software die jij doorlopen/gebruikt hebt :)

Heb jij een echte M2000 of een andere?
Ik heb een originele Qtek 9090, kon niet wachten tot een Orange of Vodafone (mijn huidige provider) het apparaat ging aanbieden.

Wel eens een en ander gelezen over het veiligstellen van een ROM, maar nooit specifiek voor een Qtek en met duidelijke stappen hoe dat verder te kunnen doen.
Daarom uiteindelijk de stap gewaagd door zonder fall-back mogelijkheid de Radio ROM te upgraden. Wat wel even een benauwd moment was moet ik bekennen. Het programma leek op een gegeven moment vast te slaan met alleen een heel vage melding over een seriele of USB verbinding en geen mogelijkheid het systeem te resetten. Na herstart van PC en nogmaals proberen te upgraden liep de upgrade wel door en kon ik het systeem resetten (harde reset is nodig na upgrade).
Een aanrader is om met bijvoorbeeld Sprite BU eerst een back-up te maken, die je terug kan zetten na je harde reset.
Alles werkte nu verder prima bij mij, maar ik moet bekennen dat ik het eng blijf vinden zo'n ROM update.

Overigens, zijn er tussen ons gebruikers ook die problemen hebben na het opnemen van de telefoon? Het gebeurt zo af en toe dat ik helemaal niets hoor wanneer ik de telefoon op pak, de andere partij aan de andere kant van de lijn hoort zichzelf voornamelijk en mijn stem op de achtergrond. Iemand de zelfde ervaringen? Dit probleem had ik bij de vorige Radio ROM en bij de nieuwe, is dus niet Radio ROM geralateerd.

Anyone?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
als jullie proggies willen moet jullie is in het Qtek S100.m500 topic kijken das pas een mooi topic

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doezel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Doezel

Ond

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:40:
[...]

Ik heb inmiddels me Qtek 9090 en heb hem meteen voor jullie getest met mijn CK3000 BT carkit van parrot en na de BT Patch voor de Qtek 9090 werkt deze goed :)

Mijn systeem is Qtek 9090 ROM Versie 1.12.00 WWE (BT Patch)
Parrot CK 3000 v3.15
Ik heb mijn qtek9090 met bt 3900 getest met een parrot met v3.13 en een met v3.14. en beide werken niet. Ligt het nu aan mijn 9090 of aan mijn parrot dat het niet werkt?

mvg,

Thijs

LG Therma V Monobloc 12KW U34. | 24 zonnepanelen x 380WP | Gasloos | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:54:
Is het mogelijk om in het today scherm niet alleen een link te hebben voor tomtom,maar ook voor checkpoint???
Ik heb ook geprobeerd om checkpoint in de startup folder te zetten.
Dit werkt helaas niet. Checkpoint wordt wel gestart, maar heeft 0 POIs gevonden (info scherm)
Deze heeft hij pas als ik handmatig CP opstart. Ik denk dat het via startup te snel gaat om zijn info te kunnen vinden...jammer. Dus steeds na een reset handmatig CP opstarten.

@Doezel
Geen ervaring met parrot. Wat ik zelf wel had, was dat ik met BT versie 3500 NIEt kon connecten met een BT headset icm BT GPS via TomTom3. Versie BT 3900 verhielp dit gelukkig.

@iedereen ;)
Vraagje..zodra een reminder afgaat vanuit de Calendar en ik sluit deze, dan blijft het rode LEDje knipperen. Ik verwacht dat deze gewoon uitgaat net zoals bij gemiste gesprekken en ontvangen berichten. Ik krijg hem gewoon niet uit..ook niet als ik de afspraak open.
Hebben jullie dit probleem ook? en is hier een oplossing voor?
Nu moet ik steeds een reset doen om de rode LED te "resetten", of mezelf via een ander toestel bellen en ophangen...pfff..ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RayMan schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:23:
[...]

Ik heb ook geprobeerd om checkpoint in de startup folder te zetten.
Dit werkt helaas niet. Checkpoint wordt wel gestart, maar heeft 0 POIs gevonden (info scherm)
Deze heeft hij pas als ik handmatig CP opstart. Ik denk dat het via startup te snel gaat om zijn info te kunnen vinden...jammer. Dus steeds na een reset handmatig CP opstarten.

Al eens gekeken naar SPB PocketPlus?
Dit gebruik ik en heb speciaal een tabblad voor 'Car' met daarin alle programma's die ik in de auto gebruik.

Eventueel kun je ook PocketZen gebruiken, waarbij je een profiel aanmaakt voor in de auto die automatisch Checkpoint start. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het schijnt perfect te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:23:
[...]
@iedereen ;)
Vraagje..zodra een reminder afgaat vanuit de Calendar en ik sluit deze, dan blijft het rode LEDje knipperen. Ik verwacht dat deze gewoon uitgaat net zoals bij gemiste gesprekken en ontvangen berichten. Ik krijg hem gewoon niet uit..ook niet als ik de afspraak open.
Hebben jullie dit probleem ook? en is hier een oplossing voor?
Nu moet ik steeds een reset doen om de rode LED te "resetten", of mezelf via een ander toestel bellen en ophangen...pfff..ellende
Heb je al geprobeerd onder settings/sounds&notifications, dan tab notifications, dan bij Event scroll je naar beneden naar "reminders". Hier kan je aangeven hoe lang het lichtje moet blijven branden en nog andere opties voor reminders.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

nvidia schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 23:43:
Waar zijn die radio & protocollen te downloaden?

Zelf zou ik mijn ROM willen upgraden naar een 1.31.00 WWE. Radio version 1.10.00 heb ik al gevonden maar waar de protcollen te vinden zijn hoger dan 1337.38, het is mij een raadsel. Weliswaar moet dit geschikt zijn voor een Qtek uit België (als dit uitmaakt).

Gelieve ook te antwoorden of de cd's bij officiele aankoop van TT3 de 2 cd's versie 3.00 of 3.07 zijn? Dit om een eventuele update door te voeren ...
Met de radio-update 1.10.00 installeert zich meteen het nieuwe protocol (in dit geval 1337.391).

Deze updates zijn te vinden via het forum van http://www.xda-developers.com . Deze site is er de laatste tijd niet sneller op geworden, dus een beetje geduld tijdens het laden is geboden.

EDIT: Ik begin te twijfelen of zich met de radio-update ook automatich het nieuwe protocol installeert. Probeer het install-pakket dat op xda-developers staat voor de 1.10.00-update (dus niet de cook-methode). Ik had daarmee meteen ook het nieuwe protocol geinstalleerd gekregen.

[ Voor 17% gewijzigd door SquareHugo op 13-04-2005 10:27 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:11:
[...]

Heb je al geprobeerd onder settings/sounds&notifications, dan tab notifications, dan bij Event scroll je naar beneden naar "reminders". Hier kan je aangeven hoe lang het lichtje moet blijven branden en nog andere opties voor reminders.
Deze staat (net als bij text messages) op 'no limit'. Toch zou de LED weer groen moeten worden indien ik de notify gelezen heb. Dus net zoals bij smsjes.
Kan iemand dit proberen te reproduceren? Dus ff een notify aanmaken in Calendar waarbij flash ook op no limit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:21:
[...]

Deze staat (net als bij text messages) op 'no limit'. Toch zou de LED weer groen moeten worden indien ik de notify gelezen heb. Dus net zoals bij smsjes.
Kan iemand dit proberen te reproduceren? Dus ff een notify aanmaken in Calendar waarbij flash ook op no limit staat?
Heb het getest, maar het lichtje gaat bij mij meteen op groen als ik hem snooze (en lees) tot 5 minuten. Na deze 5 minuten gedismissed (en gelezen) en het lichtje gaat nu ook weer op groen. Erg vreemd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
idd vreemd...en bij "no limit"?
iig thanx voor het testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:51:
idd vreemd...en bij "no limit"?
iig thanx voor het testen
bij het testen stond hij op "no limit". ik kan me herinneren dat ik dit probleem ook had, maar op een of andere manier gaat het lampje wel uit nu. misschien licht het aan de updates die ik heb gedaan.
mocht ik iets ontdekken hoor je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik zou graag mn rom updaten. Momenteel heb ik versie 1.22.00. Nu is mijn vraag de volgende. Ikzelf heb een PDA uit België gekocht bij operator Proximus. Nu is mijn vraag. Is er een risico verbonden aan het upgraden van de pda of niet?

ROM version: 1.22.00 WWE
Radio version: 1.06.02
Protocol version: 1337.38
ExtRom version: 1.22.722 WWE

Vraag of deze zou werken als update voor een pda van Proximus (Belgium)! Ik wacht alvast met ongeduld op hun antwoord ... Tevens vermeld ook de manier waarop te upgraden ...

[ Voor 71% gewijzigd door nvidia op 13-04-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Ik zou ook graag willen weten hoe je de huidige rom kan backuppen.
In vrijwel ieder topic mbt radio update staat dat je de "meest overeenkomende" versie moet vinden.
Uiteraard staat NL Orange er niet bij :(

Maar kun je in plaats daarvan je huidige ROM als backup houden?
Of mis ik nu iets?

[ Voor 11% gewijzigd door RayMan op 15-04-2005 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor degene die de M2000 van Orange hebben aangeschaft:

Ik neem aan dat je normaal de telefoon oplaad via de meegeleverde cradle.
Maar zit er ook nog een extra oplaadkabel bij? Via netspanning of sigarettenaansteker? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:36:
Even een vraag voor degene die de M2000 van Orange hebben aangeschaft:

Ik neem aan dat je normaal de telefoon oplaad via de meegeleverde cradle.
Maar zit er ook nog een extra oplaadkabel bij? Via netspanning of sigarettenaansteker? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Geen extra kabel, heb er dan ook zelf 1 gekocht (charge en sync in 1)

Edit:
Opladen hoeft btw niet perse via de cradle. Met de bijgeleverde stekker kan je de netspanning ook direct op je M2000 zetten, maar er zit uiteindelijk dus maar 1 oplaadsnoer in de doos

[ Voor 59% gewijzigd door RayMan op 15-04-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Ik volg jullie forum al een tijdje over het beruchte toestel voor mij als de MDA3 bekend.
Ik was ook aan het prutsen met het bluetooth bereik voor het A2DP en HSP-HFP profile.
Het is nu bekend dat het bereik zeer slecht is van al dit soort,M2000 Qtek9090 MDA3 allemaal.
Dat is knudde :( nu is mijn toestel voor de derde keer terug (ze gaven deze keer ook aan dat de bluetooth van dit type niet perfect is) ik hoop dat het nu goed gaat.
Ik moet wel toegeven dat de service wel zeer goed is ,binnen 10 dagen retour.
Als ik hem terug krijg doe ik het 3500 broudcom patch er op met de A2DP patch en dan meld ik me weer over mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
3500 :?
waarom niet direct de 3900?

Verder stap ik vrijwel iedere orange shop binnen die ik tegenkom met mijn klacht over bluetooth :9
Er moet gewoon wat gedaan worden :(
Ik mag mijn radio alleen op eigen risico updaten, maar ik wil uiteraard mijn garantie houden.
verder zijn er nog zo weinig mensen met eenM2000 die ook een bluetooth headset gebruiken.
Indien er mensen zijn met ervaring..post hier dan even.
Uiteraard ook de M2000 bezitters die succelvol hun ROM hebben geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Ik heb mijn qtek nu ongeveer 4 maanden en ik ontdek dat langs het toetsenbordje (dus als je de qtek uitvouwt) ; dat daar nu diepe groeven zijn gekomen. Ergens mankeert er dus wat aan de railing van het uitvouwen. Zie foto's. De buitenlak is weg op de groeven. En zelfs de grondlak zit er niet meer. Ik kijk recht tegen het metaal aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.maroc.nl/photopost/data/3001/111qtek.jpg

Verder ben ik tot de ontdekking gekomen dat 2 knoppen niet meer zo goed reageren. Ik moet hard genoeg indrukken voordat ie dat oppikt.

Hebben jullie ook zulke ervaringen? Komt niet echt duurzaam over, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de 3900 er op zet doet de A2DP upgrade het niet op mijn MDA3.
En over het bereik van bluetooth,het zit gewoon in het toestel (hardware)dat is niet met een patch of upgrade te verbeteren.
En wat ik al dacht ,ik krijg mijn toestel voor de vierde keer terug(iedere keer een ander)en geen verbetering met de bluetooth ze ruilen gewoon het toestel om voor een ander en dat is het.
Ik had ook duidelijk vermeld niet het toestel om te ruilen maar het echt na te kijken op het zendvermogen. :(

En die slijtplekken hebben alle nieuwe typen,de eerste hadden nog kleine teflon plaatjes onder het scherm de nieuwe niet.
Je kan wel als het nog niet zo erg is plakband op de rand plakken en netjes afsnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
euhh...mensen...

Ik heb het volgende probleem met mijn speaker / mic (?)

Als ik de handset in mijn toestel heb, dan hoor ik via mijn oordopjes alle geluid die ik wil horen (zoals ik die heb ingesteld, screen taps, mp3's etc...)
Zodra ik bel, kan ik via mijn handset is alles ook ok, de beller versta ik prima en de beller verstaat mij prima.

de probleem:
Zodra headset eruit is, komt alleen de ringtoon door (!!?!?!?) maar de beller hoor ik helemaal niet (geen ruis zelfs) en beller hoort mij ook niet (zeer lichte ruis, is te verwaarlozen dus niet zoals "iemand opneemt maar niks zegt ruis"...)
Mp3's hoor je ook niet meer, wav's / mids etc hoor je ook niet meer zodra de headset eruit is...

Als mijn speaker kapot zou zijn waarom komt de ringtone wel door de speaker??
Dat de mic stuk is ... zou kunnen ... maar dan nog.

Toestel zit altijd in de proporta aluminium case (behalve tijdens syncen)...nooit gevallen...

Heb al gegoogeld ernaar maar ik kom telkens op het de slechte geluidskwaliteit dat "opgelost" zou kunnen worden met een software update.

- heb het stekkertje van de headset langzaam er in en eruit gedaan om te kijken het toestel niet in headset modus is blijven "steken"
- hard reset
- alle geluidsinstellingen staan aan

...ik weet het niet meer...alle suggesties zijn welkom....

[ Voor 7% gewijzigd door guardian-spirit op 18-04-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
nl-x schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:45:
Ik heb mijn qtek nu ongeveer 4 maanden en ik ontdek dat langs het toetsenbordje (dus als je de qtek uitvouwt) ; dat daar nu diepe groeven zijn gekomen. Ergens mankeert er dus wat aan de railing van het uitvouwen. Zie foto's. De buitenlak is weg op de groeven. En zelfs de grondlak zit er niet meer. Ik kijk recht tegen het metaal aan.

[afbeelding]

Verder ben ik tot de ontdekking gekomen dat 2 knoppen niet meer zo goed reageren. Ik moet hard genoeg indrukken voordat ie dat oppikt.

is dit geen productie fout dat het te dicht op elkaar zit bij jou heb er nog nooit iemand anders over gehoord en ik vind dit gewoon onder garantie vallen

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wennen aan dat ding en zit er dan ook aan te denken hem maar te verkopen.
Gelukkig wel weinig problemen met de MDAIII, er zit Qtek software op en heb TomTom3 geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:36:
Ik kan niet wennen aan dat ding en zit er dan ook aan te denken hem maar te verkopen.
Gelukkig wel weinig problemen met de MDAIII, er zit Qtek software op en heb TomTom3 geinstalleerd..
Ohw waarom? Te groot , onhandig? Of teveel functies? Niet voor je 'grote handen' gemaakt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Nou, het zal balen worden.

Heb net gebeld met Smart support. Ze komen vrijdag mn toestel ophalen.

- Ze willen me niet zeggen wat er gaat gebeuren.
- Ze willen me niet zeggen hoe lang ik mn toestel kwijt ga zijn. (Zeker een paar weken)
- Ze willen me geen link geven om zelf een Rom-update uit te voeren
- Ze willen me geen leen-toestel aanbieden.

Dit vind ik echt een zuigende service. Terwijl de winkeliers juist doen alsof dat Smartsupport juist goede service is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]

Ohw waarom? Te groot , onhandig? Of teveel functies? Niet voor je 'grote handen' gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:48:
[...]

Inderdaad gewoon te groot...Functies zijn echt perfect, doe mij maar gewoon een normale telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

nl-x schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:23:
Nou, het zal balen worden.

Heb net gebeld met Smart support. Ze komen vrijdag mn toestel ophalen.

- Ze willen me niet zeggen wat er gaat gebeuren.
- Ze willen me niet zeggen hoe lang ik mn toestel kwijt ga zijn. (Zeker een paar weken)
- Ze willen me geen link geven om zelf een Rom-update uit te voeren
- Ze willen me geen leen-toestel aanbieden.

Dit vind ik echt een zuigende service. Terwijl de winkeliers juist doen alsof dat Smartsupport juist goede service is.
Wat is er mis met je toestel dan? Er is inmiddels rom 1.11 uitgebracht waar iedereen vol lof over is. Een link waar deze rom te downloaden is is te vinden in het MDA-compact forum. Dus als je daar zoekt vind je 't denk wel. K weet niet of dat je hoofdprobleem is, waardoor die moet worden opgehaald?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guardian-spirit schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:52:
euhh...mensen...

Ik heb het volgende probleem met mijn speaker / mic (?)

Als ik de handset in mijn toestel heb, dan hoor ik via mijn oordopjes alle geluid die ik wil horen (zoals ik die heb ingesteld, screen taps, mp3's etc...)
Zodra ik bel, kan ik via mijn handset is alles ook ok, de beller versta ik prima en de beller verstaat mij prima.

de probleem:
Zodra headset eruit is, komt alleen de ringtoon door (!!?!?!?) maar de beller hoor ik helemaal niet (geen ruis zelfs) en beller hoort mij ook niet (zeer lichte ruis, is te verwaarlozen dus niet zoals "iemand opneemt maar niks zegt ruis"...)
Mp3's hoor je ook niet meer, wav's / mids etc hoor je ook niet meer zodra de headset eruit is...

Als mijn speaker kapot zou zijn waarom komt de ringtone wel door de speaker??
Dat de mic stuk is ... zou kunnen ... maar dan nog.

Toestel zit altijd in de proporta aluminium case (behalve tijdens syncen)...nooit gevallen...

Heb al gegoogeld ernaar maar ik kom telkens op het de slechte geluidskwaliteit dat "opgelost" zou kunnen worden met een software update.

- heb het stekkertje van de headset langzaam er in en eruit gedaan om te kijken het toestel niet in headset modus is blijven "steken"
- hard reset
- alle geluidsinstellingen staan aan

...ik weet het niet meer...alle suggesties zijn welkom....
Het is toch wat je zelf al dacht.
Hij zit gewoon in headset mode,als je de stekker er in doe verbreek je een klein contact waarmee je de speaker maar je headset omleid.
Als daar nu een klein beetje stof tussen zit gaat je speaker niet meer aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl-x schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:45:

[afbeelding]

Yep... Die groeven heb ik ook.
De mijne zijn groter. Ze beginnen ter hoogte van de Q en de P en lopen totaan het punt dat jij op je foto hebt omcirkeld.

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Heb een probleem met mijn Bluetooth. Krijg altijd volgende melding.

Afbeeldingslocatie: http://img145.echo.cx/img145/9136/img0003826is.jpg

Zal even verduidelijken wat er staat wat die klote camera werkt voor geen meter.

Bovenaan: Bluetooth Console (naast het windows tekentje)
Eronder: Bluetooth Browser
-> select a Bluetooth device

Pictogram: Mijn laptop, met vinkje als je goed kijkt.

Selectievakje: Always use the selected device.

Nu is mijn vraag. Ik wil dit niet meer krijgen! Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Wat houdt BT browsen in?

Wat jullie zeggen over die groeven heb ik niet. Maar wel een soort zwarte vloeistof van het glijden die vrij komt. Is ontzettend moeilijk te verwijderen en oogt ook niet mooi ...

[ Voor 21% gewijzigd door nvidia op 19-04-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:36:
[...]

Het is toch wat je zelf al dacht.
Hij zit gewoon in headset mode,als je de stekker er in doe verbreek je een klein contact waarmee je de speaker maar je headset omleid.
Als daar nu een klein beetje stof tussen zit gaat je speaker niet meer aan. 8)7
SHIT... ik heb hem vandaag ter reparatie opgestuurd...misschien met een stofzuig actie was het verholpen... anyway thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:41:
[...]

Wat is er mis met je toestel dan? Er is inmiddels rom 1.11 uitgebracht waar iedereen vol lof over is. Een link waar deze rom te downloaden is is te vinden in het MDA-compact forum. Dus als je daar zoekt vind je 't denk wel. K weet niet of dat je hoofdprobleem is, waardoor die moet worden opgehaald?
Mijn problemen:
1) Verstaanbaarheid: ze weigeren mij de link te geven voor een ROM update. En zeggen me dat als ik het zelf doe, ik naar mn garantie kan gaan fluiten.
2) Lelijke groeven in de lak, als ik mijn PDA openklap.
3) 2 knoppen reageren niet meer, tenzij ik ze hard indruk.

En nou weet ik dus niet hoeveel weken ik het ding moet gaan missen :( We zijn tegenwoordig onafscheidbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

nl-x schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:39:
[...]

Mijn problemen:
1) Verstaanbaarheid: ze weigeren mij de link te geven voor een ROM update. En zeggen me dat als ik het zelf doe, ik naar mn garantie kan gaan fluiten.
2) Lelijke groeven in de lak, als ik mijn PDA openklap.
3) 2 knoppen reageren niet meer, tenzij ik ze hard indruk.

En nou weet ik dus niet hoeveel weken ik het ding moet gaan missen :( We zijn tegenwoordig onafscheidbaar :(
Hmm inderdaad maar kut allemaal zeg?
1. Zou je eventueel nog wel ergens kunnen vinden denk ik
2. WTF hoe kan dat met zo'n mooi / duur apparaat
3. Idem dito

Nja sterkte :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
weet iemand hoe je een oudere rom backup kan terug zetten, of is dit nog steeds niet mogelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Q-tek 9090 rechtsreeks aangekocht bij operator proximus. Ik had ook te kampen met de problemen die jullie hebben. Het slijt aan het toetsenblok, de zwarte vloeistof (ik dacht dat er een pen was uitgelopen in m'n zak) knopjes die slecht werken (onder en boven op d-pad) speaker die soms niet wilt, maar na enkele keren de headset er in en uitgetrokken te hebben werkt hij weer. nog een ander probleem zoals volledige reset terwijl ik gewoon in stand-by zet. beltonen en pictures downloaden gaat ook niet. Ik ben het beu. en er is blijkbaar nergens waar je met deze problemen terecht kan?! wat voor bedrijf is Q-tek eigelijk, nergens een telefoonnummer of email of adres in de handleiding. en enkel www.qtek.sw maar dat versta ik niet. Weet iemand een site in het engels of nederlands of ergens waar ik terecht kan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Importeur voor Nederland (maar ook voor Belgie dacht ik) is Dangaard.

Die bezorgt de service. In Nederland gaat dat via Smart-support.

Maar als het goed is, is je verkoper, Proxmius, eindverantwoordelijk voor je garantie.

(Jij hebt het wel erg zeg. Welke zwarte vloeistof heb je het over?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
Ik vind het een beetje vreemd dat je bij sommige handelaren / winkels wel garantie krijgt en bij sommige weer niet als je hebt zitten updaten naar een nieuwere rom (tenminste van het "smart support"- post hierboven uitgaande...)

Hebben de meeste hier wel rekening mee gehouden...? (ik dus niet :/ )

Ik heb dus mijn toestel ter reparatie terug gestuurd vanwege een mic / speaker probleem (ringtone komt wel door de speaker :? ) .

Ik heb zelf een nieuwe update gedaan om het probleem te verhelpen...helaas geen verbetering...
Volgens de reparatie voorwaarden van GSMweb.nl heb ik recht zolang ik maar binnen de periode val en zelf niet aan het toestel heb gemonteerd; updates stonden er niet bij... ik kan er overheen gelezen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
IK HEB DE M2000 :D
TOP DING
ga er nu aan beginnen in de orange shop had de winkel dummy zelf die slijtage plekken aan de zij kant hij zij dat gewoon garantie is :)

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

ZandBak schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:30:
IK HEB DE M2000 :D
TOP DING
ga er nu aan beginnen in de orange shop had de winkel dummy zelf die slijtage plekken aan de zij kant hij zij dat gewoon garantie is :)
ja klopt is meestal zo, was (i know een totaal ander toestel) met de V600 ook zo daar kreeg je ook slijtage plekken op het display door het klepje, er zijn er toen ook een heleboel vervangen gemaakt onder garantie.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
nou heleboel gesetuped

aantal proggies gedownload werkt het niet krijg steeds de error:

*** is not a valid pocket pc application

iemand een idee hoe dit komt zijn wel dingen speciaal voor pocket pc's

moet je ze eerst in een aparte map zetten???

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind je die rom updates eigelijk, veel van gehoord, nooit één gevonden. worden hierin enkel de bugs gefixed of zitten er ook nieuwe tools in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:01:
waar vind je die rom updates eigelijk, veel van gehoord, nooit één gevonden. worden hierin enkel de bugs gefixed of zitten er ook nieuwe tools in?
Het kost even tijd om door te hebben hoe er moet worden geupgdate, maar dan heb je ook wel wat. Heb nu bijvoorbeeld Windows Media Player 10 op mijn Qtek 9090. Kijk op het XDA-Developers.com Forum en op de Wiki BlueAngel pagina (Engelstalige pagina's waarvoor je geregistreerd moet zijn).

Op Neerlands PocketPC-forum staan Nederlandse topics. Zoek daar op de naam "HappyGoat", deze Amsterdamse held heeft tal van oplossingen zeer duidelijk en nauwkeurig uitgetypt.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

ZandBak schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:06:
nou heleboel gesetuped

aantal proggies gedownload werkt het niet krijg steeds de error:

*** is not a valid pocket pc application

iemand een idee hoe dit komt zijn wel dingen speciaal voor pocket pc's

moet je ze eerst in een aparte map zetten???
"*** is not a valid pocket pc application" geeft aan dat je de setup-file vanaf je PC moet installeren. Sluit je phone aan via ActiveSync aan je PC, voer het bestandje uit vanaf je PC, en dan wordt alles naar je telefoon geladen.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
SquareHugo schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:33:
[...]

"*** is not a valid pocket pc application" geeft aan dat je de setup-file vanaf je PC moet installeren. Sluit je phone aan via ActiveSync aan je PC, voer het bestandje uit vanaf je PC, en dan wordt alles naar je telefoon geladen.
DOH!!!!

my bad maar hij draait nu lekker moest iemand nog mijn versie weten zoja hoe vind ik die.....

en heeft iemand een programaatje om wifi netwerken te vinden enzo want dat standaard ding is K.U.T. ( Kwaliteit Uitermatend Teleustellend )

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

ZandBak schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:38:
[...]

DOH!!!!

my bad maar hij draait nu lekker moest iemand nog mijn versie weten zoja hoe vind ik die.....

en heeft iemand een programaatje om wifi netwerken te vinden enzo want dat standaard ding is K.U.T. ( Kwaliteit Uitermatend Teleustellend )
Programmaatje: PocketWinc

Opzoeken van softwareversies: Start -> Settings -> System -> Device Information

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Ik weet niet of het al gelukt was om een bluetooth carcit verbinding te hebben en ook te navigeren met een bluetooth muis (dus twee verbindingen te gelijk) het is dus wel mogelijk,ik had eerder gelezen dat het niet kon.
En voor die geene die gek wordt van die prachtig blauwe en groene led er is een programma waarmee je ze aan en uit kan zetten http://www.tweaks2k2.com/...hp?page=20050224182009983

Nog een vraag ik heb een parot 3100 carcit en voor mijn MDA3 had ik een Qtek2020 ,de Qtek maakte alleen verbinding met de carcit als er gebeld werd de MDA3 heeft continu verbinding (de accu gaat dan zeer snel leeg) met de parot 3100 .
En het is ook raar dat hij een netwerkverbinding heeft en niet met de bekende HSP HFP profielen
(headset profile en hands-free profile) heeft iemand anders dit ook met andere carcit's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
op ver : 5.31.3.135
rom 1.31.00 WWE
rom date 12-13-04
radio 1.06.02
proto ver 1337.38
ext rom 1.31.135 WWE

en ik ben gaan tellen vanwege die zwarte streepje en heb hem nu 22 X open en dus ook weer dicht gedaan en er zitten al zwarte streepjes

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Hoppakee. D'r zit een barst in mijn scherm! Ik ben altijd superzuinig op mijn spullen, keurig hoesje (harde Krusell) en een screenprotector erop, maar helaas. Zat in mijn binnenzak, netjes opgeborgen, maar toch een barst linksonder in mijn scherm. Zal proberen foto's te maken. Echt k#t. Maar goed, juist hiervoor heb ik een verzekering afgesloten bij Actua. Die zijn echter al gesloten op dit 'late' tijdstip. Toch alvast maar 0900-MSMOBILE (0900-67662453; 15ct./min :O) gebeld, om te vragen wat de normale procedure is.

Zoals ik al dacht meldde de telefonist dat elke barst in het scherm geen fabrieksgarantie is. Zij sturen de Qtek op naar E-Care, een reparatiebedrijf waar zij al hun binnengekomen defecte toestellen aan uitbesteden. Oftewel, 1 kapot 9090 scherm á €145 excl. BTW (maar wel inclusief materiaal en verzendkosten). Toch maar Actua bellen, maar ja, morgenvroeg naar Berlijn voor zaken, dinsdag is de eerste mogelijkheid om contact op te nemen. Ik hou jullie op de hoogte!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geene die ook de phone dialer skin van O2 of T-mobile of wat dan ook zat zijn ,dan kan je hier een andere skin pakken.
Gewoon uitpakken en met activesync in de windows map zetten of op je SD kaart en dan maar de windows map kopieren. ;)
Dit is op www.yorch.net/ en dan phone skin.

PS
Voor T-mobile moet je nog wel effe map carrier logo van T-mobile er af doen.
Dit blijft anders in je scherm van je dialer staan.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ben alweer een tijdje niet geweest, maar kent iemand een programma zoals de Nokia PC Suite, waar je sms stuff uit je 9090 trekt? Danwel smsjes kan schrijven via je pc?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:02:
Hallo,
ben alweer een tijdje niet geweest, maar kent iemand een programma zoals de Nokia PC Suite, waar je sms stuff uit je 9090 trekt? Danwel smsjes kan schrijven via je pc?

Dank
Probeer Jeyo Mobile Extender eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top... gevaarlijke_gek ... ik zal ff gluren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is stuk...:'( ik heb de rom (1.40)update uitgevoerd maar in het midden van de installatie zet mijn q-tek zich in standby... met als gevolg, het bootprogramma staat er niet op... hij wilt niet uit... hij wilt geen reset... hij wilt geen hard reset... batterij eruit help ook niet.... ik krijg steeds een zwart scherm met witte letters "serial" "v2.06" en als ik hem in de cradle stop word het "usb" "v2.06" en niets gaat, ook geen sync... :'(:'(:'(

kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:54:
hij is stuk...:'( ik heb de rom (1.40)update uitgevoerd maar in het midden van de installatie zet mijn q-tek zich in standby... met als gevolg, het bootprogramma staat er niet op... hij wilt niet uit... hij wilt geen reset... hij wilt geen hard reset... batterij eruit help ook niet.... ik krijg steeds een zwart scherm met witte letters "serial" "v2.06" en als ik hem in de cradle stop word het "usb" "v2.06" en niets gaat, ook geen sync... :'(:'(:'(

kan iemand mij helpen?
Ik had hetzelfde probleem...

Hier staat de oplossing:

http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthread.php?p=329100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is mij idd ook overkomen bij het flashen van mijn rom. heb toen ook mijn pc gereset en gewoon opnieuw het updaten opgestart vanaf PC en hij deed het gelukkig. was wel erg benauwd moment!

suc6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die ook problemen met een bluetooth headset op de MDA/Qtek enz moet hier ook effe kijken er staat een patch op voor het bereik, ook voor high quality audio ,en deze werkt echt.
File BA_OEM_Audiowg
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...diogw.dll%20-%201.33g.00/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZandBak schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:38:
[...]

DOH!!!!

wififofum zoek dat tooltje, die is super, met een gps muis kan je dan zelfs traces doen op de gevonden accespoints, trek er bij mij vanaf het balkon een stuk of 12 open routers hehe, kon ze tracen tot aan de voordeur van het persoon.
Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/m2000-review/new/wififofum-found.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Qtek 2020i is op smartphonestunts.nl uit beperkte voorraad leverbaar!
(voor de mensen onder ons die dat willen weten)

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/images/2020i.jpg

Netwerk: Triband GSM / GPRS
Besturingssysteem: Microsoft PocketPC 2003 Second Edition
Processor: Intel Bulverde 520 Mhz
Afmetingen: 130 x 70 x 19 mm
Gewicht: 185 gram
Scherm: 65.536 TFT scherm (240 x 320 pixels);
Geheugen: 128 MB RAM / 64 MB ROM
Verbindingen: Geintegreerde WLAN, Infrarood, Bluetooth, USB, Modem, GPRS, WAP 2.0
Email types: POP3, IMAP4
Externe vormgeving: Geintegreerde 1,3 Megapixel Camera
Garantie: 24 maanden pick-up & return garantie

Wat zit er in de doos van de Qtek 2020i ?
Qtek 2020i
Standaard 1300 mAh Li-Ion Batterij
Stylus
Cradle
USB Kabel
Stereo Headset
Oplaadadapter
Beschermhoes
Gebruikershandleiding
Quick Start Guide
Software CD met Microsoft Outlook 2002 en Microsoft ActiveSync

[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 01-05-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:57:
Qtek 2020i is op smartphonestunts.nl uit beperkte voorraad leverbaar!
(voor de mensen onder ons die dat willen weten)

[afbeelding]

Netwerk: Triband GSM / GPRS
Besturingssysteem: Microsoft PocketPC 2003 Second Edition
Processor: Intel Bulverde 520 Mhz
Afmetingen: 130 x 70 x 19 mm
Gewicht: 185 gram
Scherm: 65.536 TFT scherm (240 x 320 pixels);
Geheugen: 128 MB RAM / 64 MB ROM
Verbindingen: Geintegreerde WLAN, Infrarood, Bluetooth, USB, Modem, GPRS, WAP 2.0
Email types: POP3, IMAP4
Externe vormgeving: Geintegreerde 1,3 Megapixel Camera
Garantie: 24 maanden pick-up & return garantie

Wat zit er in de doos van de Qtek 2020i ?
Qtek 2020i
Standaard 1300 mAh Li-Ion Batterij
Stylus
Cradle
USB Kabel
Stereo Headset
Oplaadadapter
Beschermhoes
Gebruikershandleiding
Quick Start Guide
Software CD met Microsoft Outlook 2002 en Microsoft ActiveSync
Hij is ook te koop op PDAshop.nl gaaf ding ik weet dat O2 hem al een tijd heeft .
Hij is het zelfde als de MDA3-Qtek9090-M2000- alleen zonder toetsenbord(zijn processor is wat sneller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 06:00:
[...]

Hij is ook te koop op PDAshop.nl gaaf ding ik weet dat O2 hem al een tijd heeft .
Hij is het zelfde als de MDA3-Qtek9090-M2000- alleen zonder toetsenbord(zijn processor is wat sneller).
Yes klopt en hij heeft een hogere camera-resolutie (vga vs 1.3 megapixel) maar dat zegt niet echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel is ook dat hij in de houder past van de Qtek2020 ik heb zelf de houder aangepast dat mijn MDA3 er in past (de stekker verbinding van de MDA3 is het zelfde gebleven als de Qtek2020)
je moet wat als er niets is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:06:
[...]

Yes dankje! Ik wil eigenlijk ook geen 2 jarig abbo maar bij een 1 jarig abbo kost de telefoon rond de 300 euro meer en om nu 550 te betalen voor een los toestel icm abbo vind ik wel heel erg veel. Maar m'n vraag was dus hoe 't kon dat 't toestel goedkoper is bij een goedkoper abbo!?

EDIT: T-mobile is niks voor mij omdat ik nooit de 150 of 225 belminuten per maand gebruik! Ik sms en mms vooral. Maar om nu een Qtek te gaan aanschaffen met een T-mobile abbo 30 of 75 met een toestelprijs van tig euro's lijkt me ook niks ;)

EDIT II: Dit zijn de toestelprijzen voor 1 en 2 jarige abbo's van T-mobile icm Qtek 9090. Is wel iets meer dan die 30 euro die jij noemde ;)
Met abonnement 1 jaar 2 jaar
T-Mobile Relax 30 € 702 € 660
T-Mobile Relax 75 € 588 € 541
T-Mobile Relax 150 € 492 € 197
T-Mobile Relax 225 € 429 € 194
T-Mobile Relax 300 € 390 € 191
T-Mobile Relax 400 € 387 € 164
T-Mobile Relax 500 € 383 € 159
T-Mobile Relax 1000 € 372 € 149

Dan kan ik 'm misschien beter los kopen en dan 'n cashdeal nemen :*)
Waar heb je deze prijzen vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:39:
[...]

Waar heb je deze prijzen vandaan?
Tsjee zeg die quote komt ook uit een pagina of 70 terug :)

Maar je wil dus een Qtek 9090? Naja dan heb je geluk, want de prijzen zijn nog 'goedkoper' geworden

Zonder abonnement € 676.00
T-Mobile Relax 50 € 522 € 438
T-Mobile Relax 100 € 486 € 370
T-Mobile Relax 150 € 449 € 276
T-Mobile Relax 200 € 398 € 184
T-Mobile Relax 300 € 306 € 109
T-Mobile Relax 400 € 255 € 106
T-Mobile Relax 500 € 250 € 102
T-Mobile Relax 750 € 245 € 96
T-Mobile Relax 1000 € 240 € 91
T-Mobile Relax 1500 € 234 € 86
Vernieuwing T-Mobile Relax 50 € 557 € 474
Vernieuwing T-Mobile Relax 100 € 521 € 406
Vernieuwing T-Mobile Relax 150 € 485 € 235
Vernieuwing T-Mobile Relax 200 € 434 € 220
Vernieuwing T-Mobile Relax 300 € 341 € 145
Vernieuwing T-Mobile Relax 400 € 290 € 142
Vernieuwing T-Mobile Relax 500 € 286 € 137
Vernieuwing T-Mobile Relax 750 € 281 € 132
Vernieuwing T-Mobile Relax 1000 € 275 € 127
Vernieuwing T-Mobile Relax 1500 € 270 € 121

Prijzen komen van www.2call.nl (aan welk abbo zit jij te denken dan)

EDIT: haha 16 december 2004 had ik dat gepost! :9

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 03-05-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan snap ik dus iets niet in die post van december staat een 150 abo 2 jaar een prijs van 197 euri naar ik meen en nu is het 276 euri.... lees ik dit goed of zit ik er naast?
CLB schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:55:
[...]

Tsjee zeg die quote komt ook uit een pagina of 70 terug :)

Maar je wil dus een Qtek 9090? Naja dan heb je geluk, want de prijzen zijn nog 'goedkoper' geworden

Zonder abonnement € 676.00
T-Mobile Relax 50 € 522 € 438
T-Mobile Relax 100 € 486 € 370
T-Mobile Relax 150 € 449 € 276
T-Mobile Relax 200 € 398 € 184
T-Mobile Relax 300 € 306 € 109
T-Mobile Relax 400 € 255 € 106
T-Mobile Relax 500 € 250 € 102
T-Mobile Relax 750 € 245 € 96
T-Mobile Relax 1000 € 240 € 91
T-Mobile Relax 1500 € 234 € 86
Vernieuwing T-Mobile Relax 50 € 557 € 474
Vernieuwing T-Mobile Relax 100 € 521 € 406
Vernieuwing T-Mobile Relax 150 € 485 € 235
Vernieuwing T-Mobile Relax 200 € 434 € 220
Vernieuwing T-Mobile Relax 300 € 341 € 145
Vernieuwing T-Mobile Relax 400 € 290 € 142
Vernieuwing T-Mobile Relax 500 € 286 € 137
Vernieuwing T-Mobile Relax 750 € 281 € 132
Vernieuwing T-Mobile Relax 1000 € 275 € 127
Vernieuwing T-Mobile Relax 1500 € 270 € 121

Prijzen komen van www.2call.nl (aan welk abbo zit jij te denken dan)

EDIT: haha 16 december 2004 had ik dat gepost! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vreemd inderdaad. :? Aanbiedingen zouden toch goedkoper moeten worden? Ik heb op 30 januari '05 mijn MDAIII ook via 2call gekocht met een T500 verlenging voor 185 euries en nu is hij 244 euro. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als T-Mobile minder toestelkorting geeft worden de toestellen natuurlijk duurder. En een MDAIII is goedkoper dan de Qtek 9090.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb ook geen idee hoe dat kan. Bij sommige abbo's is die weer goedkoper geworden dus (het is wel een Qtek 9090 heh die ze leveren) Mja bijvoorbeeld op de Orange-site: verschilt ook in sommige dagen opeens tientallen euro's per toestel dus tsjaa. Misschien zitten ze wel in 'n moeilijke periode (2call dan) of zijn de Qtek 9090s niet goed leverbaar en daardoor schaars en daardoor duurder? ;(

EDIT: Ik heb toen zelf een tijdje gekeken naar de Qtek 9090 met Orange en daar zat ook heel veel verschil in (keek je maandag en donderdag weer, opeens 89 euro duurder en de week daarna weer op woensdag 69 euro goedkoper dus ja)

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 04-05-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:42

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Heb nu 2 weken de Orange M2000, en ik moet zeggen dat ik gestoord word van dat ding, spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet een leuke nokia heb genomen.

Onder Connections houd ie de instellingen gewoon niet vast zodra ik wifi aanzet; dan worden alle connection settings door elkaar geshuffled.
Activesync over wifi laat het hierdoor ook afweten, want dan probeert ie ineens in te bellen over GPRS, en word de wifi connectie disabled.
Als ik deze weer aanzet kan ie mijn access-point niet meer vinden waardoor ik het hele toestel weer moet resetten, AAAAAARRGGGHHHHH :( :( :(

Had hier toch wel iets meer van verwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
2020i heeft meer maar is 30 gram lichter iemand een idee

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

D3ton4tor schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:04:
Heb nu 2 weken de Orange M2000, en ik moet zeggen dat ik gestoord word van dat ding, spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet een leuke nokia heb genomen.
....
Heb je geen 4 weken tijd om 'm terug te brengen. Heb ik ooit is opgevangen in 'n Orange-shop toen ik daar m'n SE T610 (jaja 2 jaar geleden) haalde. Maar of dat echt in de regelementen staat kan k zo gauw niet vinden. Kon natuurlijk ook service van specifiek die Orange-winkel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ZandBak schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:17:
2020i heeft meer maar is 30 gram lichter iemand een idee
Uhm misschien batterij-gewicht? Kan best dat de batterij wat dunner is geworden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik zit eigenlijk te wachten op zo'n apparaat als de Qtek 9090 maar dan met UMTS... iemand enig idee of er al zo iets is of komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:36:
Ik zit eigenlijk te wachten op zo'n apparaat als de Qtek 9090 maar dan met UMTS... iemand enig idee of er al zo iets is of komt??
Afbeeldingslocatie: http://www.theregister.com/2005/05/11/htc_mda.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 11:05 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste