De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/T-mobile_MDA_III.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/m2000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/vpa3.gif
Afbeeldingslocatie: http://rightone.toson.net/tmobile_vodafone_orange.jpg

T-Mobile MDA III
SPV M2000
Vodafone VPA III
HTC Blue Angel
Qtek 9090

• Dimensions (mm): 125 x 71.6 x 18.7 mm
• Weight: 205 g
• Chargeable battery: Lithium-Polymer
• Stand-by-time: up to 200 hours
• Talktime: up to 300 minutes
• Quadband: 850/900/1800/1900 MHz
• GPRS: Yes
• W-LAN: Yes
• External antenna connection: Yes
• Display: TFT reflexion display with 64,000 colours, 240 x 320 pixels
• Integrated VGA camera: 640 x 480 pixels
• Processor: PDA XScale PXA263 400 MHz
• QWERTZ keyboard: Yes, extensible
• Operating system: Windows PC Phone Edition 2003, including Pocket Word, Excel, Powerpoint, Explorer and Outlook
• E-mail: E-mail Client (POP3/SMTP/IMAP4)
• Synchronisation: Active Sync for synchronisation with MS Outlook
• Infrared interface: Yes
• Bluetooth: Yes USB: Yes
• Memory: 128 megabyte RAM internal, 64 megabyte Flash-ROM, Extension possible by means of SD-IO/MMC card

review: http://www.mobile-review....w/htc-blue-angel-en.shtml

[ Voor 161% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 12-09-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

QTek is dus nog steeds de hofleverancier van T-Mobile. Als je dit mobieltje wel leuk vind om te hebben en een no-branded versie wil kopen dan zou ik aanraden om eens op zoek te gaan naar de QTek 9090. Zelfde features maar zonder T-Mobile zooi erop ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vind het wel raar dat niemand ( behalve 1tje dan ) na al die maanden heeft gereageerd. Terwijl de toesten ( vind ik zelf ) heel erg mooi en goed is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Handig dat hij built-in wifi heeft, dat miste ik een beetje bij de mda2...
Ik zal echter nooit een pda kopen met uitschuif toetsenbord, los van dat het lelijk en onhandig is, zal het voor de constructie ook niet helemaal ten goede komen.

Wel goed om te zien dat ze zo snel achter elkaar nieuwe veries uitbrengen ipv er 3 jaar op te teren

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Komt er ook als de Orange SPV M2000, als opvolger van de M1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Van de Vodafone main page (www.vodafone.com)

In navolging van T-mobile nu ook een PDA/Phone van Vodafone, de VPA: Vodafone Personal Assistant III

Specjes
Vodafone Personal Assistant III: Facts and Figures

Dimensions (mm): 125 x 71.6 x 18.7 mm
Weight: 205 g
Chargeable battery: Lithium-Polymer
Stand-by-time: up to 200 hours
Talktime: up to 300 minutes
Quadband: 850/900/1800/1900 MHz
GPRS: Yes
W-LAN: Yes
External antenna connection: Yes
Display: TFT reflexion display with 64,000 colours, 240 x 320 pixels
Integrated VGA camera: 640 x 480 pixels
Processor: PDA XScale PXA263 400 MHz
QWERTZ keyboard: Yes, extensible
Operating system: Windows PC Phone Edition 2003, including Pocket Word, Excel, Powerpoint, Explorer and Outlook
E-mail: E-mail Client (POP3/SMTP/IMAP4)
Synchronisation: Active Sync for synchronisation with MS Outlook
Infrared interface: Yes
Bluetooth: Yes USB: Yes
Memory: 128 megabyte RAM internal, 64 megabyte Flash-ROM, Extension possible by means of SD-IO/MMC card
link

Afbeeldingslocatie: http://www.infosync.no/news/2004/09/09/gfx/vodafone_vpa_iii_01.jpg

Interesse iemand? :9~

edit:
"The Vodafone Personal Assistant will be available as of autumn"

[ Voor 7% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 12-09-2004 16:15 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 11:41

Korakal

Up up up!

samenvoeging van de topics "Vodafone VPA III" en "T-Mobile MDA III" + bijbehorende titelfix :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 22:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Anoniem: 82206 schreef op 04 september 2004 @ 20:40:
Komt er ook als de Orange SPV M2000, als opvolger van de M1000.
SPV M2000

3x hetzelfde apparaat; alleen een ander logo :9

[ Voor 11% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 12-09-2004 16:41 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Startpost aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77642

Ik hoop dat deze snel uitkomt want ik heb er wel intresse in. Zijn er al enige bedragen bekend bij iemand ? Ik heb wat rond gebeld maar geen bedrijf wist het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Adviesprijs was $1000 geloof ik, maar ik denk dat ie iets boven de huidige qtec 2020 prijs komt te liggen, 750-800 euro naar ik ergens gelezen heb ( los toestel dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77642

Ja dat is nog wel te doen als je er een abbo bij neemt. Hoop dat we snel meer horen over de lever datum, zou niet al te lang meer duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
In de eerste helft van 2005 kunnen we de MDA 4 verwachten.
Rumors of MDA 4

Before the MDA 3 has even made it to release, there's already a rumor circulating about a fourth iteration of the T-Mobile MDA series. The new rumor, originating with MSMobiles.com, states that the MDA 4 will add a 624 MHz processor, a VGA screen, and support for the Universal Mobile Telecommunications System, or UMTS, standard. UMTS is the next generation equivalent of GSM/GPRS, offering voice calls as well as data service at higher speeds--theoretically up to 2 Mbits per second, but in practice more like 384 Kbits/second. The rumor also lists a release date of the first half of 2005.

There's a couple problems with this. One, the MDA 3 hasn't even been released yet, so it's a little early to have even so much as planning specs on the MDA 4. Two, UMTS is a rather sketchy proposition. It needs a lot of battery juice, a lot of circuit space, and UMTS networks are still small and relatively scattered. Not to mention the fact that UMTS is also ludicrously expensive, into the hundreds of dollars per month. The net point of this is that UMTS isn't a truly practical proposition, at least not yet, and I can't see T-Mobile going to all the time and effort to produce a UMTS-equipped PPC Phone.
http://msmobiles.com/news.php/2823.html

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 10:50

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Damn... Wil ik net de M1000 gaan kopen, komt er weer bijna een M2000 uit... :|

Iemand al enig idee wanneer ie uit komt?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 00:10
Rowdy.nl schreef op 22 september 2004 @ 18:58:
Damn... Wil ik net de M1000 gaan kopen, komt er weer bijna een M2000 uit... :|

Iemand al enig idee wanneer ie uit komt?
Voor zover ik weet oktober of november, en nee, ik weet niet bij welke provider of wat dan ook, heb het ergens gelezen. Zal ff kijken of ik hem nog kan vinden.

Ik wacht mooi tot de SPV M2000 uit komt en dan hopen dat de SPV M1000 in stuk in prijs daalt, kvind hem toch mooier ondanks dat hij niet landscape kan werken.

De Qtek 9090 komt ook nog als Qtek 9090i uit ofzo, met VGA camera, 624 MHz procesor en Wlan dacht ik, weet ook niet of hij zo heet maar dat stond volgens mij op pocketpc.nl. Zalk ook ff opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
phemelrijk schreef op 12 september 2004 @ 23:24:
Adviesprijs was $1000 geloof ik, maar ik denk dat ie iets boven de huidige qtec 2020 prijs komt te liggen, 750-800 euro naar ik ergens gelezen heb ( los toestel dan )
Dat valt blijkbaar nogal mee... zie onderstaande link. En vanaf eind oktober al!:

http://www.deshop.nl/prod...08&produkt_id=1208QTK9090 (stond in de gesponsorde links van Google)

Ik heb geen enkele ervaring met deze zaak verder, maar ben zelf ook op zoek naar een goeie smartphone (niet perse qtec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

720 euro dus, wat zou er af gaan in combinatie met een abbo?
Iemand?
Ik zie het wel zitten heb een SPV en vind de SPV C500 wel een mooi ding maar hier kan je imho toch iets meer mee en ik kan mijn sdkaartje van 512 MB blijven gebruiken :).

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

[quote]The Fittest schreef op 02 oktober 2004 @ 10:45:
[...]

Dat valt blijkbaar nogal mee... zie onderstaande link. En vanaf eind oktober al!:

Ja inderdaad, prijzen vallen lager uit dan gedacht! Altijd lekker natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Spice schreef op 02 oktober 2004 @ 11:16:
720 euro dus, wat zou er af gaan in combinatie met een abbo?
Iemand?
Ik zie het wel zitten heb een SPV en vind de SPV C500 wel een mooi ding maar hier kan je imho toch iets meer mee en ik kan mijn sdkaartje van 512 MB blijven gebruiken :).
Moet je ff kijken op www.gsmdealer.nl bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Dit ding kun je flashen en de sim-unlocken. Maat van mij heeft dat ook gedaan. Je betaald dan aleen je abbo af van 3-400 euro(je betaald dus maar 400 euro) en je belt/internet gewoon met je oude nummer.

Ut gold trowuens wel voor de MDA & MDA II, of het met de mda III ook werkt weet ik niet, maar het grootste verschil tussen de 2 & 3 is toch wel de WLAn, en zo'n module kun je ook kopen voor de mdaII

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Niet helemaal betrekking op de pda-phones in dit topic behalve dan dat dit ook een nieuw uit te komen apparaat is en waarschijnlijk ook gereleased zal worden onder de verscheidene namen/fabrikanten?

Iemand enig idee of dit dezelfde smartphone zal zijn als de 'XDA mini'?

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/b/b115557.jpg

<edit>
Nog wat info gevonden:

The most exciting revolution in PDA phone design is the i-mate™ JAM. The i-mate™ JAM is set to become the ultimate single solution to the communications and entertainment needs of the modern day. The smooth curves of this tiny PDA hide massive functionality in its small form.

Designed as a small, mid-tier music device with exceptional audio quality, the i-mate™ JAM also allows users to access online music and Internet with the built-in GSM/GPRS mobile phone and the new Windows Media Player 10. The i-mate™ JAM also boasts a 1.3 Mega Pixel camera with full screen viewfinder giving this discrete device great vision to add to the sound. The rotating screen also allows you to use the device in the freest possible way.

The i-mate™ JAM is tri-band, Bluetooth compatible and runs on Windows Mobile™ Second Edition software which includes standard packages such as Pocket Outlook, Phone, Internet Explorer, MSN Messenger and Games. With a 64MB RAM and ROM, MMC/SDIO slot the i-mate™ JAM is very stylish, packed with features and completely customisable.

Features:

* Microsoft Windows Mobile Pocket PC Second Edition
* 1.3 mega-pixel camera for taking pictures and video
* Large 64k colour TFT touch screen
* Supports many thousands of Pocket PC applications available
* 416 MHz high performance processor
* 64 MB RAM
* Pocket Internet Explorer
* Bluetooth and Infrared wireless technology
* GPRS for high speed data transfer
* MMC / SDIO compatible for memory expansion and IO device support
* Polyphonic tones
* Seamless synchronisation of contacts, calendar, to-do items, and notes with Outlook
* Voice recorder (with dedicated button) and Integrated handsfree speaker

Specification:
System: Tri-band: GSM 900, 1800 & 1900 (works on five continents)
Dimensions: 108 mm x 58 mm x 18.1 mm
Weight: less then 200g
Battery: Li-ion 1200 mAh
Antenna: integrated
Display: colour TFT (65k)
*Actual performance dependant on network environment.

For further information, and a full specification visit the i-mate Website.
http://www.imate.com/

[ Voor 125% gewijzigd door Anoniem: 69526 op 03-10-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14989

ik heb toevallig die 'XDA mini' hier op mijn kast liggen, dit is een kleinere versie van de XDA II alleen met een nieuwere versie van Windows Mobile (2003 SE) en de helft aan geheugen (64 MB) en een betere camara.

dit apparaat is geschikt voor mensen die een XDA willen, maar hem te groot vinden.

het toetsenbord van de XDA III zal niet echt gebruikt worden, het onscreen toetsenbord is veel makkelijker in gebruik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Anoniem: 14989 schreef op 04 oktober 2004 @ 09:41:
ik heb toevallig die 'XDA mini' hier op mijn kast liggen, dit is een kleinere versie van de XDA II alleen met een nieuwere versie van Windows Mobile (2003 SE) en de helft aan geheugen (64 MB) en een betere camara.

dit apparaat is geschikt voor mensen die een XDA willen, maar hem te groot vinden.

het toetsenbord van de XDA III zal niet echt gebruikt worden, het onscreen toetsenbord is veel makkelijker in gebruik,
Waar kan je die kopen en voor hoeveel?
Als iMate Jam is ie nog nergens te koop volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14989

ik weet niet waar deze te koop is

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 14989 op 15-10-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Rey Nemaattori schreef op 03 oktober 2004 @ 21:53:
Dit ding kun je flashen en de sim-unlocken. Maat van mij heeft dat ook gedaan. Je betaald dan aleen je abbo af van 3-400 euro(je betaald dus maar 400 euro) en je belt/internet gewoon met je oude nummer.

Ut gold trowuens wel voor de MDA & MDA II, of het met de mda III ook werkt weet ik niet, maar het grootste verschil tussen de 2 & 3 is toch wel de WLAn, en zo'n module kun je ook kopen voor de mdaII
Heeft hij hem toevallig naar WM 2003 SE PPC geflashed? of alleen de update van Qtek er op gemieterd? Mist hij overigens de Orange settings die er op stonden of zijn die er meer overbodig voor het gebruik van het toestel?

Heb ff gemaild met GSMDealer om te vragen hoelang het duurt alvorens ze de Qtek 9090 ontvangen, want volgens hun site is hij niet op voraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Anoniem: 14989 schreef op 04 oktober 2004 @ 10:58:
volgens mij is deze ook nog niet te koop, maar ik moet hem testen, dus je raad het al ...
En kan je ons al wat vertellen over dat super apparaat (i-Mate Jam), want dit komt aardig overeen met de perfecte phone voor mij. :D Hij is net zo groot als mn SX1 gewoon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik was vanmorgen bij de Orange shop. Er was geen hond dus kon ik veel vragen over de m2000. Hij verzekerde mij dat de m2000 dit jaar niet bij Orange uitkomt. Hij wist wel dat ze de m2000 aan het testen waren en er speciaal os/software voor orangfe erop komt.
Vind ik wel lang, eerlijk gezegd.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25649

Bijna perfect! Nu nog een ingebouwde GPS-antenne zoals de Mitac Mio 168 heeft en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
WM2003 SE kan je toch niet flashen? Ik dacht dat er geen rom updates komen met 2003SE dit omdat SE bepaalde functies heeft die hardware bepaalt zijn (zoals landscape enzo).

Ik heb overigens een m1000 met een qtek (oem dus) 1.72 rom erop, dus geen orange stuff enzo erop :)

ben erg tevreden met dit ding, ook al moet ik hem af en toe effe resetten omdat soms de gsm functie gaar werkt (traag, dan neem je op maar zie je het niet zeg maar aan het icoontje of dan bel je, maar dan gebeurt er niks en even later zie je dat icoontje ineens). En het ontvangst is 'soms' matig, maar voor de rest :) prima dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Mister_X schreef op 07 oktober 2004 @ 14:14:
WM2003 SE kan je toch niet flashen? Ik dacht dat er geen rom updates komen met 2003SE dit omdat SE bepaalde functies heeft die hardware bepaalt zijn (zoals landscape enzo).

...lap tekst...
Nou dan klopt jou denken niet denk ik :P Maar nu ff serieus, bij HP kunnen ze, doen ze alleen niet, oudere modellen upgraden/updaten naar SE en blijkbaar is dat niet hardware matig geregeld maar software matig. Er zijn wel fabrikanten die een upgrade/update aanbieden welke weet ik alleen niet.

En Qtek zelf wil er niks over kwijt omdat zij alleen de Zweedse markt representateren, ze zeiden alleen dat ik naar me eigen leverancier moest gaan om een eventuele update naar SE te kunnen regelen, dus dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Laatst online: 10-06-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/archives/images/att_sx66.jpg

Deze wil ik hebben! Zal als Siemens SX66 uitgebracht worden in de States, iemand een idee of het in deze kleur ook in Europa uitkomt? Of zal dat pas veel later zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:21
Mijn abbo loopt in December af en zat al te kijken voor een nieuwe telefoon. Omdat ik eigenlijk wel een pda wil (heb ik eindelijk is een agenda) leek de M1000 me wel wat (wist geen eens dat er een m2000 op komst was). Alleen deze heeft geen wifi, en dit is toch wel handig aangezien ik thuis wifi heb.

Nu met de M2000 op komst is dit een hele verbetering. Alleen of die betaalbaar met de introductie vraag ik me af. De release staat toch geplannend voor het einde van 2004? Maar Orange kennende :Z

Nu heb ik echter nog een ander dilemma... morgen kan ik misschien een Dell X3i overnemen voor €275,- (nieuw €420,-). Deze heeft alles wat betreft de M2000 behavle geen tel. ondersteuning/gprs. Hiernaast zou ik dan nog een gewone telefoon kunnen blijven gebruiken. Of toch maar een M1000 straks voor een mooie prijs aanschaffen :/ Ik weet het niet :(

[ Voor 5% gewijzigd door Oesie op 21-10-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100965

Selachii schreef op 04 september 2004 @ 17:25:
Ik zal echter nooit een pda kopen met uitschuif toetsenbord, los van dat het lelijk en onhandig is, zal het voor de constructie ook niet helemaal ten goede komen.
Als iemand weet waar het apparaat in de winkel ligt, wil ik dat graag weten.

Ik ben een zeer verknocht Nokia Communicator gebruiker (9000, 9000il, 9110, 9110 en 9210i gehad). Nokia heeft echter weer aangekondigd dat de 9500 weer uitgesteld is. (Zoals gewoonlijk.)
Nu zit ik naar de Qtek 9090 te kijken als alternatief. Maar inderdaad..... het toetsenbord. Hoe goed is dat van kwaliteit?

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113884

deuxani schreef op 06 oktober 2004 @ 11:16:
[...]

En kan je ons al wat vertellen over dat super apparaat (i-Mate Jam), want dit komt aardig overeen met de perfecte phone voor mij. :D Hij is net zo groot als mn SX1 gewoon!!
I-Mate Jam wordt volgens de website van Expansys verwacht op 6 november. Zo te zien is ie een stuk goedkoper dan de Qtek 9090. Namelijk 590 euro vs. 1005 euro op hun website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113884 schreef op 25 oktober 2004 @ 23:41:
[...]

I-Mate Jam wordt volgens de website van Expansys verwacht op 6 november. Zo te zien is ie een stuk goedkoper dan de Qtek 9090. Namelijk 590 euro vs. 1005 euro op hun website
Hm.... Ja, dat is zo.
Maar dan zou ik het toetsenbord moeten missen.
Daar ben ik nogal aan gehecht.

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126181

Anoniem: 100965 schreef op 27 oktober 2004 @ 19:40:
[...]

Hm.... Ja, dat is zo.
Maar dan zou ik het toetsenbord moeten missen.
Daar ben ik nogal aan gehecht.

(8>
Touchscreen is net zo handig toch, zo niet handiger.. Tenminste, dat is mijn mening :) Ik ga voor de I-mate Jam, is het beste van het beste opt moment en de perfecte telefoon voor mij! Nog 2 weekjes wachten en bestellen maarrrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04 23:17

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Kun je ook vertellen waar je de iMate kan bestellen? Want dat is wel een gaaf ding. En kan dat ook icm met een abonnement zodat je toestel korting krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EVILSalami schreef op 28 oktober 2004 @ 15:35:
Kun je ook vertellen waar je de iMate kan bestellen? Want dat is wel een gaaf ding. En kan dat ook icm met een abonnement zodat je toestel korting krijgt?
Je kan hem hier bestellen :
http://www.expansys.nl/product.asp?code=I-MATE_JAM

Zoals je ziet is het wel een prijzig apparaat. Ik heb eigenlijk geen idee of het in icm een abonnement kan! Zou wel fijn zijn eigenlijk.. Dat is wel iets om achter zien te komen! Iemand ideen hierover?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 126181 op 28-10-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126181 schreef op 28 oktober 2004 @ 12:34:
[...]

Touchscreen is net zo handig toch, zo niet handiger.. Tenminste, dat is mijn mening :)
Tja.... Dat zal er aan liggen wat je er mee wilt doen denk ik.
Wat ik nogal eens doe is een vergadering bijwonen. Meestal ben ik de klos om de notulen te maken. De reden daarvoor is als volgt: Aan het einde van de vergadering vraagt de voorzitter aan mij "Wil je de notulen aan iedereen doorsturen als je ze hebt uitgewerkt?" Mijn antwoord is dan: "Is al gebeurt. Kijk maar in je mail."

Gaat me dat ook lukken met de 9090?

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100965 schreef op 30 oktober 2004 @ 20:18:
[...]

Gaat me dat ook lukken met de 9090?

(8>
Ik zie geen reden waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Goed nieuws!

Ik werk op het hoofdkantoor van T-mobile en we krijgen deze telefoon waarschijnlijk zeer binnenkort binnen als de MDA Compact, de MDA2 is er per direct uit.
http://www.nieuwemobiel.nl/Phone.php?Toestel_code=f9586e

Ga nog niet bellen want het is nog niet officieel maar zodra hij echt beschikbaar is post ik het hier.
Prijzen nog niet bekend.
Tri-band GSM met een Mega-Pixel Camera! De i-mate™ JAM is de kleinste Windows Pocket PC verkrijgbaar. Inclusief GPRS voor Internet of remote office access, en heeft Bluetooth, Windows Pocket PC Second Edition, 64MB RAM, een SDIO/MMC slot, een 64k colour transreflective LCD en een built-in 1.3 Mega-Pixel camera. Gebruik het toestel om MP3s te spelen, voice calls te maken, emails op te halen, foto's te nemen en veel meer.
Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/b/b115557.jpg

Grote afbeelding

[ Voor 51% gewijzigd door procyon op 02-11-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43
Een heel interessant apperaatje (Qtek 9090). Maar ik vraag me af of ik via een normaal GSM abbo (kpn Hi!) ook een simpel text e-mailtje kan sturen (via bv m'n xs4all abbo). Zo niet, hoe dan wel? Een vriend van me gebruikt een blackberry voor 't versturen van text berichten, ik zou het leuk vinden als ik dat ook zou kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cergorach op 02-11-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22317

Procyon for life schreef op 02 november 2004 @ 11:50:
Goed nieuws!

Ik werk op het hoofdkantoor van T-mobile en we krijgen deze telefoon waarschijnlijk zeer binnenkort binnen als de MDA Compact, de MDA2 is er per direct uit.
http://www.nieuwemobiel.nl/Phone.php?Toestel_code=f9586e

Ga nog niet bellen want het is nog niet officieel maar zodra hij echt beschikbaar is post ik het hier.
De MDA Compact is toch de HTC Magician en niet de MDA III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Anoniem: 22317 schreef op 02 november 2004 @ 11:59:
[...]

De MDA Compact is toch de HTC Magician en niet de MDA III
De discussie ging al een paar posts achter elkaar over de I Mate Jam (MDA Compact), vandaar dat ik zei dat deze telefoon....
Sorry voor de onduidelijkheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cergorach schreef op 02 november 2004 @ 11:58:
Een heel interessant apperaatje (Qtek 9090). Maar ik vraag me af of ik via een normaal GSM abbo (kpn Hi!) ook een simpel text e-mailtje kan sturen (via bv m'n xs4all abbo). Zo niet, hoe dan wel? Een vriend van me gebruikt een blackberry voor 't versturen van text berichten, ik zou het leuk vinden als ik dat ook zou kunnen.
Het toestel kan ook overweg met het Blackberry RIM protcol.
Kijk op http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=f51264

Vormen van E-mail
. POP3
. SMTP
. IMAP4
. RIM Blackberry Instant E-mail

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Weet er nu al iemand iets van de Qtek 9090i?? Deze werd hierboven wel al even vermeld maar er is nog niet verder over gesproken ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
nvidia schreef op 05 november 2004 @ 17:32:
Weet er nu al iemand iets van de Qtek 9090i?? Deze werd hierboven wel al even vermeld maar er is nog niet verder over gesproken ...
Ja, dat weet ik:
624 Mhz ipv 400 Mhz
1Mpx camera
200000 px kleurenscherm ipv 65000
En nog iets van wifi of dergelijk.

Weet niet meer waar ik het gelzen had maar was dacht ik iets van pocetpcclub.nl ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

Hier issie al te bestellen, is vanaf half november leverbaar:

http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 65861 schreef op 07 november 2004 @ 19:46:
Hier issie al te bestellen, is vanaf half november leverbaar:

http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=24
Das is de compact versie! Prijs is 479€ zelfs minder dan de Qtek 2020. Laten we dan maar zwijgen over de 9090i ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76512

Wat mij nogal beangstigt zijn de vele klachten en bugs die op xda developers naar voren komen (toestel is in UK al verkrijgbaar).
Zeker omdat updates in NL niet zo snel beschikbaar zullen worden.
Ik was van plan zowel een mda3 als een mda compact te nemen maar ben nu toch wel sterk aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 76512 schreef op 09 november 2004 @ 19:31:
Wat mij nogal beangstigt zijn de vele klachten en bugs die op xda developers naar voren komen (toestel is in UK al verkrijgbaar).
Zeker omdat updates in NL niet zo snel beschikbaar zullen worden.
Ik was van plan zowel een mda3 als een mda compact te nemen maar ben nu toch wel sterk aan het twijfelen.
Nog niet echt iets van gehoord, maar waar gaan deze klachten, bugs, ... dan allemaal over ... Geef wat meer uitleg over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvidia schreef op 09 november 2004 @ 19:47:
[...]

Nog niet echt iets van gehoord, maar waar gaan deze klachten, bugs, ... dan allemaal over ... Geef wat meer uitleg over!
-kwaliteit geluid tijdens bellen
-bluetooth problemen

Kijk zelf maar:
http://forum.xda-developers.com/viewforum.php?f=23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 76512 schreef op 09 november 2004 @ 23:04:
-kwaliteit geluid tijdens bellen
-bluetooth problemen

Kijk zelf maar:
http://forum.xda-developers.com/viewforum.php?f=23
Ok, dit zijn wel vervelende problemen maar doorvoor heeft niet ELK toestel het he! Trouwens, bluetooth is handig maar heeft ook WIFI en overal waar ik kom heeft men WIFI dus no problem ... Doch zou ik wel een goedwerkende bluetooth willen, je betaald immers genoeg voor het toestel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvidia schreef op 10 november 2004 @ 16:41:
[...]
Ok, dit zijn wel vervelende problemen maar doorvoor heeft niet ELK toestel het he! Trouwens, bluetooth is handig maar heeft ook WIFI en overal waar ik kom heeft men WIFI dus no problem ... Doch zou ik wel een goedwerkende bluetooth willen, je betaald immers genoeg voor het toestel ...
Ik heb op zich geen probleem met bovenstaande bugs, ware het niet dat updates en garantie een stuk moeilijker te krijgen zijn voor deze toestellen. Als je er een rechtstreeks via T-Mobile besteld wordt hij omgeruild bij problemen, maar hoe zit het als je er een los in de winkel koopt???? Qtek zit alleen in Zweden wat ik eruit begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
qtek is een Zweeds - Noors bedrijf! Tevens heb ik mijn Qtek 9090 besteld bij mn stagebedrijf van vorig jaar tegen een prijs van 671€. Vond dit een buitenkans en heb deze dan ook genomen ...

PS Wat is je e-mail trouwens boris, zou even willen praten over die Qtek 9090

[ Voor 18% gewijzigd door nvidia op 10-11-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seyed
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-02 01:18
Hey jongens ik heb een paar mooije foto's van de i-mate Pda2k/ qtek 9090

Afbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/3.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/5.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/6.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/7.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/9.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/10.jpgAfbeeldingslocatie: http://parsaria.serveftp.com/9090/11.jpg

Ik hoop dat ze jullie bevallen misschien kunnen jullie uit de foto's jullie keuze afleiden.

Ik heb de i-mate nu 1 dag, het is een geweldig apparaat en je kan er van alles mee doen. Het enige min punt dat ik ondekt heb is dat de infrarood poort aan de zijkant zit en niet aan de bovenkant. dat maak het praktisch onbruikbaar om als universele afstandbediening te gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Seyed op 12-01-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Onzin, je kunt het beeld 90 graden draaien en dan zit die precies goed. Je moet hem op landscape zetten.
Wat minder vind ik het euvel met de bluetooth. Hij rijkt maar hooguit een meter en het geluid begint dan te knetteren. Je moet er bijna precies naast staan. Kan ook zijn omdat de accu van mijn Sony Ericsson bt HBH660 headset net aan het opraken was. Affijn straks nog maar eens proberen. Is trouwens wel een geinig ding die headset. Helaas paired die maar met 1 toestel tegelijk. Met de Nokia 6230 haalde die een afstand van zo'n 5 meter.

[ Voor 70% gewijzigd door MTT op 12-11-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
MTT schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:03:
Onzin, je kunt het beeld 90 graden draaien en dan zit die precies goed. Je moet hem op landscape zetten.
Wat minder vind ik het euvel met de bluetooth. Hij rijkt maar hooguit een meter en het geluid begint dan te knetteren. Je moet er bijna precies naast staan. Kan ook zijn omdat de accu van mijn Sony Ericsson bt HBH660 headset net aan het opraken was. Affijn straks nog maar eens proberen. Is trouwens wel een geinig ding die headset. Helaas paired die maar met 1 toestel tegelijk. Met de Nokia 6230 haalde die een afstand van zo'n 5 meter.
Ik zich in theorie zou normaal dit toestel een bereik met bluetooth van minimaal 5 meter moeten halen, sommige toestellen hebben zelfs als 10 meter. Zelf heb ik dit toestel ook besteld maar zelf weet ik niet precies wat het bereik is, ookal zal ik deze functie vaak gebruiken.

Weet er trouwens al iemand hoe de gps functie werkt? Wat zijn jullie bevindingen ... Zelf ben ik van plan tomtom 3 te installeren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seyed
Dat je het scherm kon draaien waren we al achter gekomen, maar nu nog een automatiserings functie dat zodra je wil tv gaan kijken hij zich zelf op landscape zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Seyed schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:53:
Dat je het scherm kon draaien waren we al achter gekomen, maar nu nog een automatiserings functie dat zodra je wil tv gaan kijken hij zich zelf op landscape zet ;)
zou wel leuk zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seyed schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 14:46:
Hey jongens ik heb een paar mooije foto's van de i-mate Pda2k/ qtek 9090

Ik hoop dat ze jullie bevallen misschien kunnen jullie uit de foto's jullie keuze afleiden.
Yep... Doe mij die 9090 maar.
Heeft iemand enig idee wanneer hij te leveren zal zijn in Nederland?
Ik hoor verhalen dat hij wel eens helemaal niet komt in Nederland, omdat er import-licentie problemen zouden zijn.
(Vertellen ze in de telefoonwinkel bij de Maxis.)

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
Ik zou graag de O2 versie willen hebben, de zwarte dus. Is die ergens verkrijgbaar voor een Nederlander?

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/archives/images/att_sx66.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door wace op 14-11-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 100965 schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:55:
Yep... Doe mij die 9090 maar.
Heeft iemand enig idee wanneer hij te leveren zal zijn in Nederland?
Ik hoor verhalen dat hij wel eens helemaal niet komt in Nederland, omdat er import-licentie problemen zouden zijn.
(Vertellen ze in de telefoonwinkel bij de Maxis.)

(8>
Pricewatch
wace schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:38:
Ik zou graag de O2 versie willen hebben, de zwarte dus. Is die ergens verkrijgbaar voor een Nederlander?

[afbeelding]
Zelf heb ik de zwarte versie nog niet tegengekomen, dus dit zal nog even wachten worden, heb gehoord dat dit ongeveer tegen midden december zou verkrijgbaar zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seyed
Maar ik heb hem lekker wellll :P althans de I-mate versie

ik heb van de eigenaar van deshop.nl gehoord dat de 9090 in week 47/48 in Nederland uitkomt met Nederlandse handleiding en twee extra software.

KSE Truefax
Yeti Traffic Info

dus nog even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Seyed schreef op maandag 15 november 2004 @ 01:06:
Maar ik heb hem lekker wellll :P althans de I-mate versie

ik heb van de eigenaar van deshop.nl gehoord dat de 9090 in week 47/48 in Nederland uitkomt met Nederlandse handleiding en twee extra software.

KSE Truefax
Yeti Traffic Info

dus nog even wachten
Kan je me ook eens uitleggen wat bovenstaande programma's doen?

- Truefax iets met versturen van fax ofzo en Yeti Traffic = traceren van wat je allemaal verstuurd en ontvangt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seyed
TrueFax is inderdaad voor het versturen van faxen en Yeti traffic info is voor het ontvangen van live verkeersinformatie is mij gezegt.

oh wacht heb net de quote opgezocht op pdashop.nl

Bij uw Qtek 9090 krijgt u 3 maanden gratis toegang tot live verkeersinformatie via Yeti Compact. Doordat de informatie geprojecteerd wordt op een kaart heeft u een goed overzicht over de verkeersituatie in Nederland, nog voordat u de weg op gaat.

Dus als ik het me zo aan hoor vind ik de i-mate veel beter want je kan je aansluiten bij clubimate en daar kan je gebruik maken van hun worldwidesyncserver kan je overal ter wereled syncen. en dat is wel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Seyed schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:37:
TrueFax is inderdaad voor het versturen van faxen en Yeti traffic info is voor het ontvangen van live verkeersinformatie is mij gezegt.

oh wacht heb net de quote opgezocht op pdashop.nl

Bij uw Qtek 9090 krijgt u 3 maanden gratis toegang tot live verkeersinformatie via Yeti Compact. Doordat de informatie geprojecteerd wordt op een kaart heeft u een goed overzicht over de verkeersituatie in Nederland, nog voordat u de weg op gaat.

Dus als ik het me zo aan hoor vind ik de i-mate veel beter want je kan je aansluiten bij clubimate en daar kan je gebruik maken van hun worldwidesyncserver kan je overal ter wereled syncen. en dat is wel gratis.
Dat faxen is voor mij niet echt iets interessant, der bestaan veel makkelijkere en betere oplossingen (persoonlijk) maar natuurlijk de Yeti Traffic is wel handige tool. Ik woon in België, zou dit dan ook zijn voor mensen die dit tooltje in België willen gebruiken of enkel in nederland?

Tevens zeg je me dat je met i-mate kan aansluiten bij clubimate, is dit ook mogelijk voor gebruikers uit België, lijkt me trouwens heel interessant. Vertel eens wat meer over die worldwidesyncserver waar je dan overal ter wereld kan synchen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Heb vandaag ook ff mogen spelen met de Qtek 9090, zeker een relaxed beestje!

Fotos:

Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/oth/qtek9090a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/oth/qtek9090b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/oth/qtek9090c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/oth/qtek9090d.jpg

Videos:
Qtek9090 - 1
Qtek9090 - 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126716

Ik wil graag een qtek 9090 bestellen
maar ik vind het zo slecht dat de prijzen zo enorm verschillen en dat
nergens bekend is wanneer die beschikbaar is.

Bij pdastore.nl is ie in december leverbaar voor 729 euro dus dat is wel netjes.
Maar ik heb m volgende week al nodig.. weet iemand of ie al voor die prijs ergens te verkrijgen is? (die pre-order actie is er niet meer helaas, heb vandaag gebeld)

Is de Qtek trouwens niet verkrijgbaar in de reguliere winkel? (kan niks vinden)

En ik baal als een stekker want ik dacht dat je al klaar was als je een softwarepakket erop gooide om routenavigatie te gebruiken maar nou begrijp ik dat je ook nog eens een gps receiver moet hebben. Weet iemand toevallig welke het goedkoopste is en gewoon werkt?

kort:
- is qtek 9090 voor rond de 729 euro beschikbaar (dat ik 'm volgende week heb)
- is hij in de winkel te verkrijgen
- een bijpassend goedkope gps receiver

Ik moet er 2 hebben voor me stagebedrijf waar ik nu zit. (korting?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik zou zeggen, probeer eens volgende Link: Pricewatch Tweakers.Net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89025

Heb ik al gecheckt maar ze zijn bij alle niet te bestellen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ik kan er wel aan geraken hier in België, verschillende zelfs, prijs is hier wel een stuk hoger. Geloof dat het rond de 850 is! Dus jij moet ma uitmaken of je in België wil aankopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113948

Binnenkort is er een gebruikersdag daar zal het toestel zijn. PocketPartner heeft
toegezegd dat het toestel aan te bieden. Ze nemen er 1 mee dan kan je hem
kopen en ze leveren hem met een leuke korting. Dus wellicht is dat een optie
voor je. Dan kan je het toestel eerst zelf gebruiken voor dat je het koopt.

Ik heb er zelf al meegewerkt. Ik vind hem wat aan de grote kant. Helaas.
Toetsenbord zal denk ik wel snel slijten. Verder wel een leuk ding.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 16-11-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 00:50

Urk

Ik ben sinds gister in het bezit van de Qtek 9090. :P
Heb hem gister gekocht in Den Haag, bij een GSM winkel, www.phoneshop.nl.
Jaja, hij is al in tha pocket terwijl hij bij de meeste winkels nog niet eens op voorraad is 8)

Toen ik begin van de middag belde hadden ze er 1tje op voorraad liggen, dus gelijk apart laten leggen en meteen naar Den Haag gecrossed. :P

Bij thuiskomst en aanzetten van de Qtek 9090 ben ik al zeer te spreken over het toestel, het scherm is heel erg goed, ook het toetsenbord is prima, beter dan ik had verwacht. WiFi werkt perfect en ook het geluid van gewoon bellen is prima.
Je kan er werkelijk alles mee! Denk dat dit toestel behoorlijk voorloopt op bijv. Nokia.

De doos is zeer compleet, er word o.a. Cradle, toestel tasje, headset en software meegeleverd.

Ik heb € 489,-- betaald in samenwerking met mijn Vodafone 500 verlenging.

Phoneshop heeft naar mijn mening goede service, alles kon direct geregeld worden in de winkel.

Hiervoor had ik de Nokia 9210 Communicator, maar de Qtek 9090 is toch een wereld van verschil in zeer positieve zin...

Indien jullie meer willen weten, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82269

Hoe bevalt de accu?

Snel leeg oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Laatst online: 23-03 11:30
even over de xda III

2 weken mogen proberen

toetsenbord is sloom in reageren

scherm is kwa kleur en kwaliteit lang niet zo mooi als XDA II

wifi kan niet connecten met bepaalde beveiligingen.

snel weer terug naar me xda II

pfew

Anoniem: 126716

hij staat geen eens op de site, hoe wist je dat ie daar werd verkocht?
ze hebben m trouwens morgen of overmorgen weer op voorraad en kost 779
los.

alleen ik moet m icm een gps receiver hebben dus helaaaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Nee, klopt, hij staat bij www.phoneshop.nl niet op de site.
Ik ben bij PhoneShop gekomen via www.2call.nl, daar staat de Qtek 9090 al ruim 1 week op direct leverbaar.
Omdat ik het toestel wilde zien en dat bij hun niet kon verwezen ze me naar Phoneshop. Die hebben een winkel en daar kon ik hem direct bekijken.
2Call en Phoneshop werken min of meer samen, ze hebben beide dezelfde leverancier en dus waren hun er allebei als eerste bij in Nederland (denk ik), aangezien de meeste online shops hem nog steeds niet hebben.

De accu valt mij erg mee, heb er nog niet veel verhalen over en heb ook nog niet continue 5 uur achter elkaar gePDA'ed! ;)

Ik vind wel dat de docking station wat hogere kwaliteit mocht zijn, af en toe heb ik het idee dat ik hem ernaast steek en dat dan de connector afbreekt. Dat had iets robuuster gemogen.

Verder niks dan lof over de Qtek 9090! 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Urk op 19-11-2004 22:04 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Procyon for life schreef op dinsdag 02 november 2004 @ 11:50:
Goed nieuws!

Weet iemand of die MDA Compact alleen uitgegeven gaat worden met T-mobile of dat er ook andere providers komen met dit apparaat. Al lees je die specs :9 Alleen ik heb 't nooit zo op al die T-mobile logo's en T-zones sh*t op zo'n T-mobile simlocked toestel!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e--merge
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-04 14:40
een vraagje aan de qtek 9090 eigenaars hier:
Die headset die erbij zit is die stereo en is de geluidskwaliteit ervan goed ?
Zou ik mijn eigen oortjes op een of andere manier kunnen aansluiten op de qtek want deze heeft 2.5mm dacht ik ?
Want ik wil graag de qtek 9090 als mp3 speler gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Kan er mij iemand vertellen hoe de zwarte versie van de Qtek 9090 noemt + wanneer deze te leveren is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
nvidia schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:45:
Kan er mij iemand vertellen hoe de zwarte versie van de Qtek 9090 noemt + wanneer deze te leveren is??
Dáár ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
wace schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:47:
Dáár ben ik ook benieuwd naar.
Heb Dangaard gemaild over de 02 en konden me het volgende zeggen:
Geachte,

de black versie van de Qtek 9090 zal waarschijnlijk niet beschikbaar zijn. Wel voor de Qtek 8020.

Met vriendelijke groeten,
Salutations distinguées,
Dus dit wordt waarschijnlijk een jammerlijke zaak, want zei kunnen me meestal wel het juiste antwoord geven voor de meeste pda-shops. Ze verdelen namelijk deze dingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

e--merge schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:35:
een vraagje aan de qtek 9090 eigenaars hier:
Die headset die erbij zit is die stereo en is de geluidskwaliteit ervan goed ?
Zou ik mijn eigen oortjes op een of andere manier kunnen aansluiten op de qtek want deze heeft 2.5mm dacht ik ?
Want ik wil graag de qtek 9090 als mp3 speler gebruiken.
Hey e--merge: hierop antwoord op je vraag:

Ja, de headset is stereo! Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden van de headset is dat hij bij mij niet zo goed in m'n rechter oor blijft zitten, maarja, dat kan natuurlijk aan mij liggen ;)

Volgens mij (voor zover ik er verstand van heb) is het een gewone stereo jack. Dus zou je je eigen headset moeten kunnen aansluiten, en zo niet, (misschien weet iemand hier meer over) zal er vast wel een converter te koop voor zijn. In ieder geval weet ik bijna zeker dat het formaat van de plug vrij normaal is.

MP3 is geen standaard functionaliteit, maar wel heel makkelijk te verkrijgen, ik heb namelijk PocketMusic geinstalleerd en dan kan je prima (in stereo) MP3, OOG, WMA e.d. afspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-03 14:07
Ik zit nu al maanden op GoT > Gadget talk te schrijven over de 9090 :/ ... Blijkt hier ook een topic, en dat mensen m al zelfs hebben :(

Ik moet m hebben !!!!! De klojos van die sites zitten continu de dag van levering weer een nieuwe dag van levering te prikken. Tis niet normaal man! Wanneer is ie er ?! En wie is nou die leverancier?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
leverancier uit België is Dangaard. De qtek 9090 zou leverbaar zijn de 1e of 2e week van december. Wat betreft de black edition = O2 moet ik mededelen dat men denkt dat deze enkel voor de qtek 8020 te verkrijgen zal zijn. Wordt zeker vervolgd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

nl-x schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:08:
Ik zit nu al maanden op GoT > Gadget talk te schrijven over de 9090 :/ ... Blijkt hier ook een topic, en dat mensen m al zelfs hebben :(

Ik moet m hebben !!!!! De klojos van die sites zitten continu de dag van levering weer een nieuwe dag van levering te prikken. Tis niet normaal man! Wanneer is ie er ?! En wie is nou die leverancier?!
Ik weet niet of je deze topic helemaal goed gelezen hebt maar zoals je kunt lezen heb ik hem al 2 weken!
Kijk en bel eens naar 2Call en Phoneshop in Den Haag.
www.2call.nl
www.phoneshop.nl (daar heb ik hem vandaan, die kunnen hem als het goed is zo bestellen) :9

Het klopt inderdaad dat de meeste webshops hem nog niet eens hebben! Dus dan maar verder zoeken toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Urk op 23-11-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Oh, trouwens, nl-x, als je de Qtek 9090 wilt komen bekijken bij mij ben je welkom hoor! Laat me maar weten hier als je dat zou willen (woon in Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Urk schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:40:
[...]

Ik weet niet of je deze topic helemaal goed gelezen hebt maar zoals je kunt lezen heb ik hem al 2 weken!
Kijk en bel eens naar 2Call en Phoneshop in Den Haag.
www.2call.nl
www.phoneshop.nl (daar heb ik hem vandaan, die kunnen hem als het goed is zo bestellen) :9

Het klopt inderdaad dat de meeste webshops hem nog niet eens hebben! Dus dan maar verder zoeken toch?
Ik heb phoneshop.nl net aan de lijn gehad. Zij hebben m nog nooit verkocht zeggen ze me. En 2call.nl lijkt me een beetje een beunhazenclub, ik vertrouw het niet echt wanneer ik hun site bekeken heb.

Edit: Nee, ze hebben m wel! De verkoper aan de phone is gewoon traag/niet op de hoogte. Alleen de prijs, 779 inc., is toch 50 euro duurder dan de pre-order stunt waar ik voor sta ingeschreven bij direqt.com. Misschien doe ik het toch nog... Tis echt een _/-\o_ apparaat.

[ Voor 18% gewijzigd door nl-x op 23-11-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Weet iemand of die MDA Compact alleen uitgegeven gaat worden met T-mobile of dat er ook andere providers komen met dit apparaat. Al lees je die specs Alleen ik heb 't nooit zo op al die T-mobile logo's en T-zones sh*t op zo'n T-mobile simlocked toestel!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

CLB schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:07:
Weet iemand of die MDA Compact alleen uitgegeven gaat worden met T-mobile of dat er ook andere providers komen met dit apparaat. Al lees je die specs Alleen ik heb 't nooit zo op al die T-mobile logo's en T-zones sh*t op zo'n T-mobile simlocked toestel!?
Over de MDA Compact loopt een ander topic... Dit gaat over de Qtek 9090 (MDA III / VPA III / XDA III / SPV M2000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e--merge
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-04 14:40
Urk schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:31:
[...]

Hey e--merge: hierop antwoord op je vraag:

Ja, de headset is stereo! Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden van de headset is dat hij bij mij niet zo goed in m'n rechter oor blijft zitten, maarja, dat kan natuurlijk aan mij liggen ;)

Volgens mij (voor zover ik er verstand van heb) is het een gewone stereo jack. Dus zou je je eigen headset moeten kunnen aansluiten, en zo niet, (misschien weet iemand hier meer over) zal er vast wel een converter te koop voor zijn. In ieder geval weet ik bijna zeker dat het formaat van de plug vrij normaal is.

MP3 is geen standaard functionaliteit, maar wel heel makkelijk te verkrijgen, ik heb namelijk PocketMusic geinstalleerd en dan kan je prima (in stereo) MP3, OOG, WMA e.d. afspelen!
bij de specificaties op de site van qtek staat dat de diameter van de audio connector 2,5mm is en een gewone stereo jack is 3.5mm dacht ik, maar ik kan verkeerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 82206 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:15:
[...]

Over de MDA Compact loopt een ander topic... Dit gaat over de Qtek 9090 (MDA III / VPA III / XDA III / SPV M2000).
Owh okee dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Zijn er inmiddels al meer mensen die de Qtek 9090 hebben?
Ik krijg namelijk van veel mensen aan de andere kant van de lijn het commentaar dat ze zichzelf dubbel horen, als ik het volume het allerlaagst zit is dit soms verholpen, maar niet helemaal.

Wil graag weten of anderen dit probleem ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Bah, ik ben net gebeld door pda.direqt.com. De leverancier heeft de datum verplaatst naar ergens 3de week december. Daar ga ik dus mooi niet op blijven wachten.

Ik vraag me af wat voor model die phoneshop verkoopt. Urk, welk taal handleiding kreeg je er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Ik heb ze net weer gebeld. De laatste was vandaag al weg, ze zijn er morgen weer.

Urk, kan je me het volgende bevestigen? :

- Er zit een Engelse handleiding bij
- Er zit een Engels OS op
- In de handleiding zit een NEDERLANDS telefoonnummer voor support/reparatie
- Dat telefoonnummer is van een officieel aan QTEK gelieerd bedrijf.
- Je krijgt er TWEE jaar garantie op.

Kan je mij ook de naam en nummer geven van dat bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130065

De Qtek 9090 die wordt aangeboden bij www.2call.nl is geen benelux versie. Deze is inport Dit houdt in dat als je de nederlandse support desk zou bellen dat je dan niet wordt geholpen. De release van de Qtek 9090 zou eind november worden echter er gaat een verhaal in de rondte dat deze uitgesteld is na 20 december.

Ik zal maandag een reactie geven. Mijn telecom leverancier kan mij dit dan bevestigen of een datum doorgeven wanneer deze verwacht wordt.

LET ER DUS OP DAT DIT GEEN BENELUX VERSIE IS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 130065 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:36:
De Qtek 9090 die wordt aangeboden bij www.2call.nl is geen benelux versie. Deze is inport Dit houdt in dat als je de nederlandse support desk zou bellen dat je dan niet wordt geholpen. De release van de Qtek 9090 zou eind november worden echter er gaat een verhaal in de rondte dat deze uitgesteld is na 20 december.

Ik zal maandag een reactie geven. Mijn telecom leverancier kan mij dit dan bevestigen of een datum doorgeven wanneer deze verwacht wordt.

LET ER DUS OP DAT DIT GEEN BENELUX VERSIE IS!!!
Dit is zeker geen waar! Mijn leverancier is Dangaard (België) en deze heeft mij al een toestel verkocht die ik heb aangekocht voor iemand. Is er heel blij mee. Daarom zelf ook 1 besteld. Komen terug binnen de 1e of 2e week van december. Prijs 671€ zonder btw!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130065

nvidia schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:16:
[...]
Dit is zeker geen waar! Mijn leverancier is Dangaard (België) en deze heeft mij al een toestel verkocht die ik heb aangekocht voor iemand. Is er heel blij mee. Daarom zelf ook 1 besteld. Komen terug binnen de 1e of 2e week van december. Prijs 671€ zonder btw!!
Zit er een nederlands/belgie talig boekje in?
Is de support desk ook in nederland/belgie?
Zit er 3 maanden gratis jeti bij?

Ik weet niet hoe het in belgie zitten ik weet alleen dat mijn telecom bedrijf mij meld dat het een inport versie is en dat de release datum mogelijk verzet is dit weten ze echter nog niet zeker. Dat zal ook de rede zijn dat bijna elke webshop in nederland hem niet heeft. Ik ben er op dit moment 1 tegen gekomen en dat is www.2call.nl en jij gaat mij niet vertellen dat die een voorangs regel krijgen van een paar weken. ik hoor maandag precies hoe het zit.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste