De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.995 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:19:
He, maar als ik nou gewoon T-mobile opbel en het imei-nummer geef van de MDA (niet erbij zeggen welk type het is), en vraag of ze de simlock willen verwijderen. Ik heb namelijk zo'n 1,5 jaar geleden al een abonnement afgesloten. Hoe weten zij nou wanneer ik het toestel heb gekocht... ;)

Of zie ik iets over het hoofd? :?
misschien dat er 1 1/2 jaar geleden nog geen mda compact op de markt was?
maar ik weet niet of ze dat kunnen zien aan een imeinummer (ik denk het eigenlijk wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

He, maar als ik nou gewoon T-mobile opbel en het imei-nummer geef van de MDA (niet erbij zeggen welk type het is), en vraag of ze de simlock willen verwijderen. Ik heb namelijk zo'n 1,5 jaar geleden al een abonnement afgesloten. Hoe weten zij nou wanneer ik het toestel heb gekocht... ;)

Ghehe, denk niet dat ze dat geloven, gezien het toestel net enkele weken op de markt is..

edit:
Spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door wdekreij op 08-12-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-0ne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2024

real-0ne

Jah wat zal ik ervan maken

weet iemand of het ook mogelijk is om met de bijgeleverde usb kabel het net op te gaan?

De enige echte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

als je al een abo hebt van t-mobile, waarom moet die sim-lock er dan af?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55

dit meen je toch niet serieus he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023

T-Mobile registreert op zijn netwerk het telefoonnummer waar je mee belt en je imei nummer, ze zien precies waar en wanneer dat imei in gebruik is genomen.
Je moet trouwens T-Mobile niet opbellen, telefonisch geven ze niks weg, je moet ze een brief schrijven, en daar komt ook nog bij dat al hun gesimlockte telefoons die ze uitbrengen, de imei's ervan geregistreerd zijn in een database ( SAP ) en ze kunnen alles gewoon nakijken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn twee alternatieven als je geen abo wil,,,ga naar www.blueshop24.de daar koop je de MDA COMPACT voor 449 Euro en simlockvrij.
Of koop de T-MOBILE COMPACT bij de pda shop voor 450 Euro met simlock en laat het toestel unlocken voor 120 Euro bij t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je zou idd een losse MDA-compact (met simlock) kunnen kopen voor rond de €450,- dan gelijk simlock eraf laten halen kost nog is €120,- Zou uitkomen op de om en nabij €570,- maar dan blijf je nog steeds met die T-mobile troep erop zitten. Om dat eraf te halen moet je wel 'n beetje een expert zijn heb ik zo begrepen (rom flashen en weet ik veel hoe 't allemaal heet) Als ik jouw was zou ik even een maandje wachten totdat dit toestel goed leverbaar is en in die tijd komt heus de Belcompany of TforTelecom of een goede internetshop (denk aan 2call.nl) met de Qtek S100 (een non-branded en simlockvrije versie van de MDA-compact)
Bij de Belcompany kun je nu ook de losse Qtek 2020 (MDA II) en de Qtek 9090 (MDA III) bestellen icm een abbo dus 't lijkt me sterk dat de Qtek S100 (MDA-compact) niet gaat worden uitgegeven. Dit is 't zelfde geval als bij 2call.nl, zij verkopen nu ook een losse Qtek 9090 (MDA III) icm alle providers en abbo's dus zij zullen ook binnenkort wel komen met de Qtek S100 (MDA-compact) Het is alleen nog even geduld hebben.
Misschien is zo'n losse Qtek S100 iets duurder dan die €570,- die ik in 't begin heb genoemd, maar dat heb ik graag over voor een non-branded en simlockvrije versie van de MDA-compact namelijk de Qtek S100. Have patience, have patience, have patience

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:58:
Er zijn twee alternatieven als je geen abo wil,,,ga naar www.blueshop24.de daar koop je de MDA COMPACT voor 449 Euro en simlockvrij.
Of koop de T-MOBILE COMPACT bij de pda shop voor 450 Euro met simlock en laat het toestel unlocken voor 120 Euro bij t-mobile.
Maar als ik hem in duitsland koop moet ik nog een rom upgrade naar engels doen?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

didio schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:02:
[...]

Maar als ik hem in duitsland koop moet ik nog een rom upgrade naar engels doen?
Ten eerste: je hebt idd een Engelse Rom-versie nodig
Ten tweede: er staat nog steeds allerlei T-mobile shit op (+ logo)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn twijfels of er wel een Qtek S100 wordt uitgebracht,en zeker niet over een maand.
Dan ga je voor de i-mate Jam, wel 587 Euro maar ook simlockvrij (mag ook wel voor die prijs trouwens) en een rom versie Engels,,Tja het is een dilemma zei Hertog Jan!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:35:
Ik heb mijn twijfels of er wel een Qtek S100 wordt uitgebracht,en zeker niet over een maand.
Dan ga je voor de i-mate Jam, wel 587 Euro maar ook simlockvrij (mag ook wel voor die prijs trouwens) en een rom versie Engels,,Tja het is een dilemma zei Hertog Jan!!!!!
Dan gaan we idd voor de I-mate Jam :P nu nog 'n zaak vinden die 'm verkoopt. Liefst geen expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen Expansys dan,,,was bijna aan het bestellen!
Een goede raad is nooit te duur,,,,vertel mij aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:48:
Waarom geen Expansys dan,,,was bijna aan het bestellen!
Een goede raad is nooit te duur,,,,vertel mij aub?
ik heb ff gekeken bij de shopsurvey van Tweakers en ik vond nou niet echt veel lovende reacties staan bij expansys dus daarom zei ik 't liefst geen expansys, maar ja als 't de enigste is dan moet 't maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met de MDA Compact in combinatie met de bluetooth Nokia Advanced Carkit CK-7W (of eventueel de CK-1W of CARK-112)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad,,niet zo'n goed rapport,,,had ik betere cijfers op school,ha ha (expansys).
Hoop doet leven,,,,Zwitserland,,de QTEK S100 uit voorraad leverbaar,,,prijs heb ik opgevraagd,
we raken steeds verder van huis,,,, :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
:( Ik denk dat ik een dooie pixel op m'n MDA compact scherm heb zitten. Heb ik daar garantie op? :(

-Edit- Ik heb t-mobile net gemaild met de vraag of er iets mogelijk is. (toestel ruilen ofzo) nu afwachten.... :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Reb87 op 09-12-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Waarom is iedereen druk bezig met die simlock?
Je kunt gewoon tijdelijke zn prepay pakket (t-mobile) kopen voor bijna niks.
En daarna wacht je gewoon af totdat een unlocker die simlock kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
nlboy schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:34:
Ik had ooit eens een Nokia 7650 ;) Van Ben (t-mobile dus) een Abbo sim werkte wel in dat toestel maar een prepay sim niet. Het is dus mischien slim dat iemand het eerst even test... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

nlboy schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:34:
bij mij voornamenlijk omdat t-mobile niet goed ontvangst heeft op mijn werk.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Is het ook mogelijk om bestanden met Active Sync rechtstreeks naar de SD kaart te copieeren? Wat ik nu doe is het volgende: Ik copieer de files van de locatie op de harde schijf naar de folder My Documents/Pocket_PC MyDocuments op de pc en sync dan. De files komen dan in het Ram, waarna ik ze naar de SD kaart copieer. Dat werkt natuurlijk wel met MP3's, omdat die vrij klein zijn, maar AVI bestanden passen niet in het RAM en syncen dus niet. Ook grote aantallen MP3's kunnen er niet op, ik moet ze nu dus een voor een copieren. Het moet toch mogelijk zijn ze in 1x op de SD kaart te zetten vanaf de pc, of kan dat niet?

Verder is die screenprotector echt bagger, heb zeker 4 mm over. Als iemand een betere weet te vinden houd ik me aanbevolen. OOk een tasje waarmee de Compact gewoon bruikbaar is als ie erin zit zou mooi zijn, want aan dit tasje heb je echt helemaal niks!

Waarom is de batterij indicator niet op het today screen te vinden? Ik moet nu steeds naar de settings om te controleren, erg vervelend. Verder iemand al een gratis progje gevonden om running programs gelijk af te sluiten in pl v via Settings?

Voor degenen met een vraag over batterij levensduur: Ik heb het toestel nu 16 uur aan laten staan en vrij normaal gebruikt, paar spelletjes, paar telefoontjes en wat progjes gedraaid en er was 24% van de batterij weg, reken maar uit dus...4 x 16= 64 uur, dus ongeveer 2,5 dagen.

Voor degenen die vragen of SMS mogelijk is zonder stylus: Ja, dat kan. Als je via de groene toets ( telefoon) naar Intellipad gaat en daar bij tools kiest voor textmessage, kun je idd met abc of T9 (alleen Engels) sms of email berichten met je vingers typen. Wel opletten of je de juiste letters raakt, maar mij lukt het prima. Wel voorzichtig doen om het touchscreen niet te beschadigen natuurlijk. Daardoor gaat het wel langzamer dan bij een telefoon, vooral door de regelmatige typefouten. Met de stylus is dus sneller en makkelijker, maar het kan wel zonder.

Verder voor degenen die bij GSMstunts.nl willen bestellen of besteld hebben: Ik kreeg dinsdag een mailtje dat de levertijd ongeveer een week is, ik heb daarna gebeld en wat blijkt: Ze krijgen er 10 a 15 per week, en door de grote lijst van lopende orders kan de levertijd tot 2 a 3 weken oplopen...Kan wel ff duren dus. Sitel.nl en belnu.nl rekenen op 1 a 2 weken, maar dat was gebaseerd op de verwachting dat ze eind deze week binnen zullen komen en dat is nog niet zeker. Smartphoneshop.nl heeft ze op voorraad volgens de website, maar rekent hoge prijzen icm abonnementen: In mijn geval 25 euro meer en nog eens 26,50 aansluitkosten. T4Telecom rekent helemaal veel, 40 euro duurder dan internet shops en 26,50 aansluitkosten.
Ik ben ff naar Dixons geweest (Rotterdam Lijnbaan) daar kreeg ik hem zo mee, ze hadden er twee binnen, nu dus nog hooguit 1. Prijs: 1 euro goedkoper dan bij GSMstunts (bij 1 jarig 225 abo), alleen helaas wel 26,50 aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 15:53
Ik heb dit apparaatje bij m'n abo gekregen (gratisch) en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van het apparaat :)
Ik heb er gelijk een 1GB SD kaart in gepropt, en hiermee kan ik toch een leuk divx filmpje mee
afspelen (of een hele zooi aan mp3's).
Functionaliteit is gewoon zoals een normale pda, iets kleiner scherm, maar dat vind ik alleen maar beter, want dat zorgt ervoor dat het apparaat makkelijk kan worden meegenomen.
Ik had hiervoor een Nokia 7650 en dit apparaat is gewoon KLEINER dan die telefoon _/-\o_

mijn conclusie: mocht je altijd al een pda willen hebben, en wil je daarmee je telefoon combineren zonder een lomp groot apparaat te hebben (zoals MDA II), dan is dit de perfecte oplossing!!

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
koksie schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:44:
Is het ook mogelijk om bestanden met Active Sync rechtstreeks naar de SD kaart te copieeren? Wat ik nu doe is het volgende: Ik copieer de files van de locatie op de harde schijf naar de folder My Documents/Pocket_PC MyDocuments op de pc en sync dan. De files komen dan in het Ram, waarna ik ze naar de SD kaart copieer. Dat werkt natuurlijk wel met MP3's, omdat die vrij klein zijn, maar AVI bestanden passen niet in het RAM en syncen dus niet. Ook grote aantallen MP3's kunnen er niet op, ik moet ze nu dus een voor een copieren. Het moet toch mogelijk zijn ze in 1x op de SD kaart te zetten vanaf de pc, of kan dat niet?
Je kan gewoon zodra je activesync aan hebt staan naar: Deze computer - > mobile device -> (mja dan die ene met dat pocket pc icoontje ;) ) -> en dan "storage card"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Hmmm, dat werkt bij mij dus niet: Als ik via Active Sunc of via mijn desktop naar My Computer/Mobile Device ga krijg ik op mijn PC de error: Critical Communication Services have failed to start. Try resetting te device and then connect again. Heb ik edaan, maar blijft dezelfde fout geven. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

bin_jackson schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:56:
[...]

Ik had ooit eens een Nokia 7650 ;) Van Ben (t-mobile dus) een Abbo sim werkte wel in dat toestel maar een prepay sim niet. Het is dus mischien slim dat iemand het eerst even test... ;)
Ik had er gewoon een Ben Prepay ingestopt en hij werkt hier gewoon toppie. 8-)
Maar heb net een T-Mobile abbo aangeschaft voor 1,50 per maand. (incl. 150 belmin per maand).
Want in het buitenland is T-Mobile echt een aanrader en de service is echt top.
En voor het eerst kan ik met m'n (GSM) in huis bellen.

[ Voor 24% gewijzigd door nlboy op 09-12-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Really thx voor alle info . Heb nu een paar dagen de compact en ik moet zeggen het bevalt zeer goed, de mogelijkheden die je hebt met de compact is uitgebreid. Alleen ik moet zeggen dat ik hem nog niet zomaar in mijn broekzak durft te doen vanwege de touchscreen. Die betaplayer doet zijn werk erg goed moet ik zeggen, andere programmatjes heb ik nog niet kunnen testen omdat ik niet goed weet hoe je ze moet instaleren (de betaplayer instaleerde zich automatisch op de compact).

In een voorgaande post had iemand last van een dode pixel dat had ik in het begin ook, maar naar 1 dag deed ie het weer .(hoe weet ik ook niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik doe hem altijd gewoon in m'n broekzak. (zonder screenprotector :P ) Het spul wat er standaard al voor het schermpje zit is heel goed tegen krassen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het volgens mij niet verstandig is om bijvoorbeeld een sleutelbos in de zelfde broekzak te doen ;)

Die dode pixel doet het soms wel, en soms niet bij mij. Ik heb toch even een mailtje gestuurd naar T-mobile, dat ik teleurgesteld ben en of er niet iets mogelijk is :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Reb87 op 09-12-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd hoe t-mobile erop reageert , op de vorige post afgaande lees ik dat je al een ervaren compact user bent. Heb je mischien aanraders van progs en hoe je ze moet instaleren . Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Proggie's installeren :*) Als het .cab bestanden zijn dan moet je ze op je MDA compact zetten en dan via de file explorer ofzo openen. Als het .exe's zijn dan kan je het bestandje al op de desktop openen. Let er dan wel op dat je MDA compact wel in activesync aanstaat. Err.... een lijstje met apps:

Netfront: Erg goeie webbrowser voor als je via bluetooth zou willen browsen (internet explorer laad niet alle plaatjes als je over bluetooth aan het browsen bent)
Betaplayer: movie player ;)
Winampaq: Winamp voor op je MDA compact (ikzelf heb het om de 1 of andere reden nog niet aan de praat)
pocket snes: Snes emu
Total commander: Een soort file explorer, alleen dan 10x relaxer ;)

Je kan verder nog leuke themes halen van www.pocketthemes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screenprotectors:

ok ik ben even gaan zoeken. Er zijn drie goede opties voor een screenprotector voor de mda compact:

-Martin Fields Overlay Plus: http://www.overlayplus.com/
Dit is een protector + instructies. Vanaf de website ben je rond de 10 euro kwijt. Teruggave beleid is hier onduidelijk.
-Brando Ultraclear: http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php
Dit is een screenprotector +instructies. Vanaf de website ben je rond de 10 euro kwijt. Als het je niet lukt om hem aan te brengen, of bij verzending is er iets misgegaan sturen ze een nieuwe voor je op.
-Adapt Crystal Clear: http://www.adapt-mobile.com/
Dit is een screenprotector + schoonmaakdoekje + kartonnenkaartje om bubbelvrij aan te brengen. Ik heb bij deshop een prijs van 10 euro betaald en er kwamen geen verzendkosten bij. Afhankelijk van de shop kan je de Adapt terugbrengen binnen drie dagen als je er niet mee overweg kan.

De prijzen variëren van 10 tot 15 euro afhankelijk van de shop. KWalitatief zijn alle protectors gelijkwaardig, maar de leveromvang van de adapt is iets groter.
De Martin Fields en de Brando kan je het beste uit hun onlien shop bestellen. Dit is te vertrouwen (ondanks dat ze in Singapore en Hong Kong zitten), maar creditcard is nodig. Ze worden ook in Nederland verkocht, maar dan betaal je meer. De Adapt is bij een aantal winkels (zie hun website) te bestellen)

Verkrijgbaar?

Ik heb met alle drie de bedrijven contact gehad en ze reageren zeer snel.

De Martin Fields zijn niet op voorraad, maar je kan je email adres achterlaten wanneer er voorraad komt
De Brando is onduidelijk ik kreeg een email terug met alleen de info dat ze naar Nederland shippen, maar geen voorraad info.
De Adapt protectors zijn gisteren naar de shjops in Nederland gestuurd en zijn dus naar alle waarschijnlijkheid dit weekend bij de meeste shops.

Aanbrengen?

Altijd lastig om zo'n ding stofvrij aan te brengen, maar ik las op palmclub wat tips.
-Maak eerst je scherm goed schoon.
-Zet in de badkamer de warmwaterkraan aan
-Was je handen (dreft is handig, want dan heb je geen vette vingers meer)
-Neem een snijplank oid mee naar de badkamer en breng daar je screenprotector aan. Door het hete water heb je minder last van stof.
-Na het aanbrengen niet meteen de bubbeltjes eronder vandaan jassen, maar gewoon een dagje laten rusten. Je kan je mda gewoon gebruiken.
-De volgende dag de luchtbellen eronder vandaan halen met een creditcard oid.

Veel Succes!

m00k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virusscanner:

Ik ben op zoek gegaan naar een virusscanner voor mijn compact. Ik heb nog geen van de pakketen geprobeerd, maar wel leuk om te weten is dat trendmicro er eentje gratis aanbiedt met een licensie tot 30 juni 2005:

http://www.trendmicro.com...mms/evaluate/overview.htm

Ik heb ook nog even bij Norton en Kaspersky gekeken. Norton vraagt 40 dollar, kaspersky vragt 15 dollar voor een scanner voor pocketpc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:44:
Dat kan:

Ga in explorer op je desktop naar Mobile Device -> My Pocket PC -> Storage Card

gewoon naar die map kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bin_jackson schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:28:
Proggie's installeren :*) Als het .cab bestanden zijn dan moet je ze op je MDA compact zetten en dan via de file explorer ofzo openen. Als het .exe's zijn dan kan je het bestandje al op de desktop openen. Let er dan wel op dat je MDA compact wel in activesync aanstaat. Err.... een lijstje met apps:

Hoe werkt het precies, ik heb net op de website gekeken, maar komen hier je eigen bel/internet kosten nog bij (dan is het dus niet gratis).
Heb jij al ervaring met dit programmaatje? je kan toch ook via msn messenger bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
je kan bijvoorbeeld als je in wifi card in je mda hebt dan IP telefonie doen. Da's gewoon over je ADSL/cable lijn en kost niets extra. Let er wel op dat het alleen geld voor skype 2 skype gesprekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 00:38:
Ja inderdaad,,niet zo'n goed rapport,,,had ik betere cijfers op school,ha ha (expansys).
Hoop doet leven,,,,Zwitserland,,de QTEK S100 uit voorraad leverbaar,,,prijs heb ik opgevraagd,
we raken steeds verder van huis,,,, :*)
Prijs staat op de website
CHF 948 ex BTW (Als ik goed gerekend heb is dat ongeveer 430 euro )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:20:
[...]

Prijs staat op de website
CHF 948 ex BTW (Als ik goed gerekend heb is dat ongeveer 430 euro )
Euro 630,52

Ik had hen eigenlijk al gemailed, maar dat maakt het wat minder vind ik dan dus te duur.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een dagje spelen moet ik toch zeggen dat hij erg goed bevalt. Iedereen nog bedankt voor alle tips en dergelijke. Toestel voelt nou al vertrouwd.

Bluetooth internetten werkte vrijwel meteen via de tutorial in dit topic. Skype draait inmiddels via die verbinding om te testen hoe dat gaat. Tot dusver werkt dat gewoon. Tevens is betaplayer echt ideaal voor al je media files.

Echter nou kwam ik in het C500 topic een programma voor de smartphone tegen TinyGPS en ik vroeg me af of iemand zoiets heeft gevonden voor de pocket pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:23:
ben benieuwd hoe t-mobile erop reageert , op de vorige post afgaande lees ik dat je al een ervaren compact user bent. Heb je mischien aanraders van progs en hoe je ze moet instaleren . Thx
Animal_X schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:13:
Hier een lijstje van alle software die ik tot nu toe gebruik:

Software:

1. Spb Pocket plus 2.2

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/1/1450/pocket+screenshot.gif

Zeer handige Today plug-in. Met themes en andere opties zoals direct launch iconen op je desktop. Tabladen op je destop waaronder je verschillende iconen kan plaatsen. En wanneer je close button die programma's ECHT afsluit i.p.v ze op de achtergronden laten draaien. Must have dus!

2. Betaplayer

Afbeeldingslocatie: http://betaplayer.corecodec.org/screenshot.jpg
Volgens mij de beste pocket divx/xvid player van dit moment.

3. PocketTV Enterprise Edition

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/1/147/chopper-2002-320x240.jpg
Award winning zeer snelle (fullscreen) mpeg/mpg speler! Er is ook een gratis versie van PocketTV te krijgen. Namelijk PocketTV Classic. Deze werkt ook wel goed, maar is een stuk minder snel dan de Enterprise Edition...

4. Pocket Music Bundle 3.1

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/2/2835/kenwood.gif
Goede winamp achtige music player met vele opties/instellingen en support voor onder andere MP3, OGG, WMA en Internet radio.

5. Pocket Mechanic 1.49

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/2/2790/PocketMechanic.GIF
Storage Card Management utility voor onder andere je SD kaarte te formateren, defragementeren, scannen, benchmarken en testen op fouten. Verder heb je nog een optie op je register op te schonen. Ook zeker een aanrader! (Ik snap trouwens niet dat er niet een dergelijk programma standaard bij WM2003 zit...

6. PocketSnes

Afbeeldingslocatie: http://www.ppc4all.com/software/por/386/foto1.jpg
Goed werkende Snes Emulator!

P.S. Niet al deze programma's zijn gratis, maar met een beetje creatief zoekwerk kom je een heel end:)

iemand Anders nog leuke/handige toevoegingen? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goed engels woordenboek en een engels/spaans/engels woordenboek.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Hmm, het lukt me dus niet om via de desktop Explorer op de PC mijn Compact te vinden. Ik heb wel Mobile Device staan, maar zodra ik erop klik krijg ik dus "Critical communication servies have failed to start. Try resetting the mobile device and then connect again." Resetten, opnieuw aan de USB kabel hangen en dat soort zaken helpen niet. Weet iemand wat ik daaraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Weten jullie of deze WiFi kaart:

SanDisk Connect WLAN/WiFi SDIO Card + 256 MB

werkt met de MDA Compact?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
ja, werkt. Zie ook www.compactjam.com ;)

@plukkie, hoe snel is het internet bij jouw via BT? Wat voor een dongle heb jij? :)

* Reb87 vindt dat er echt een forum moet komen, alle vragen/antwoorden lopen hier door elkaar heen :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Reb87 op 09-12-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bin_jackson schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:09:
@plukkie, hoe snel is het internet bij jouw via BT? Wat voor een dongle heb jij? :)

/me vindt dat er echt een forum moet komen, alle vragen/antwoorden lopen hier door elkaar heen :'(
Een Sitecom CN-502. Bij de t for telecom nu in de aanbieding voor 30 euro. Is een class 1 usb stickje met antenne er aan vast.
En qua snelheid is het niet echt bijster spannend. Skype gaat met een flinke vertraging, en surfen doet me denken aan het vroegere inbellen. Maar het is een begin en als je niet al te veel gekke dingen gaat lopen bezoeken dan is het best te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

iemand er al ene besteld op blueshop24 ?

ik heb al verschillende keren gemaild en die zegt dat ze engels EN duits zijn......dat kan toch niet ?

mvg

kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

koksie schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:31:
Hmmm, dat werkt bij mij dus niet: Als ik via Active Sunc of via mijn desktop naar My Computer/Mobile Device ga krijg ik op mijn PC de error: Critical Communication Services have failed to start. Try resetting te device and then connect again. Heb ik edaan, maar blijft dezelfde fout geven. Iemand een idee?
Heb je geen digi-cam met SD kaart? Sluit je die aan op je comp. Film kopieren naar die SD kaart. SD kaart uit camera en in MDA-compact en voila!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

XKB schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:07:
Weten jullie of deze WiFi kaart:

SanDisk Connect WLAN/WiFi SDIO Card + 256 MB

werkt met de MDA Compact?
yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:58:
hallo

iemand er al ene besteld op blueshop24 ?

ik heb al verschillende keren gemaild en die zegt dat ze engels EN duits zijn......dat kan toch niet ?

mvg

kevin
Ik wil hem daar ook bestellen, maar kan me dat niet voorstellen of ze doen daar de boel via de bootloader omzetten alvast. dat zou helemaal mooi zijn hoef ik niets meer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

nog eens een reactie terug van Blueshop24

tja T-mobileshop....zou nie weten waar ik hier in België moet zijn....

Dus zal nougatbollen zijn zeker...

Kevin

Hello,

you can update the version into English in a T-Mobile shop.
But normally, the phones has got both windows-versions.

We do not sell any add-ons for the MDA.
Sorry!

Best regards
Your blueshop24-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:32:

you can update the version into English in a T-Mobile shop.
But normally, the phones has got both windows-versions.
Dan zullen er toch ergens wel 2 windows versies staan. En je hebt geen optie om de taal van het toestel te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Helaas heb ik geen digi camera nee, en ook geen cardreader. Ik ben dus aangewezen op Active Sync om files naar mijn SD kaart te zetten vanaf de pc. Iemand een idee waarom dit niet werkt, of waardoor de fout veroorzaakt wordt? Weet iemand anders misschien een ander synchronisatie of file transfer tooltje waarmee ik rechtstreeks flies naar de SD kaart kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ze zijn niet echt duidelijk in hun mails en antwoorden nooit echt op de vraag....en het duurt bij meestal lang tegen ik respons heb.....

misschien kan er eens een talenknobbel bellen of mailen ?

ik kan niet echt geloven dat er 2 talen zijn.....bij palm kan je wel kiezen maar bij pocketpc's toch niet....
maar ze zijn ook niet echt zeker van hun zaak want ik kan het in T-Mobileshop laten doen maar waarom zou ik als er toch 2 talen opstaan ?

tja zolang ik niet zeker ben bestel ik niet.... :(
jammer want wou het toestel gisteren al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
koksie schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:41:
Helaas heb ik geen digi camera nee, en ook geen cardreader. Ik ben dus aangewezen op Active Sync om files naar mijn SD kaart te zetten vanaf de pc. Iemand een idee waarom dit niet werkt, of waardoor de fout veroorzaakt wordt? Weet iemand anders misschien een ander synchronisatie of file transfer tooltje waarmee ik rechtstreeks flies naar de SD kaart kan zetten?
Mja even buiten het feit om dat het ook moet werken via ActiveSync. Voor minder als een tientje heb je een cardreader :*) Het bestanden overzetten gaat daarmee ook ietsje sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand aub even een foto posten die gemaakt is met de nieuwe rom-update,
en op 1.2mp ??.. er staat er wel 1 in dit topic maar die is gemaakt met de oude rom versie, waardoor de kwaliteit slecht is, en de andere foto is op 0,6mp ..

Wie wilt even een vol formaat foto(s) posten?
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:15:
kan iemand aub even een foto posten die gemaakt is met de nieuwe rom-update,
en op 1.2mp ??.. er staat er wel 1 in dit topic maar die is gemaakt met de oude rom versie, waardoor de kwaliteit slecht is, en de andere foto is op 0,6mp ..

Wie wilt even een vol formaat foto(s) posten?
thanx
Rom update? Foto? :? heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Dat is inderdaad erg goedkoop ja, op XDA-developers forum werd ok al aangegeven dat het met eem cardreader 10x zo snel gaat, een file van 133 MB deed er met Active Sync meer dan 2 uur over en meestal gaf AS halverwege een error. Minder dan een tientje, ik neem aan dat ik dan op Internet moet zoeken en niet bij de Media markt ;) . Op Marktplaats doen ze nl tweedehands nog 20 euro of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik heb de hele MSI-software meuk eraf gehaald (van m'n bluetooth dongle) en heb de drivers van de dongle geïnstalleerd.. Maar ik zie nu in configuratiescherm niets staan van bluetooth-apparaten, enig idee hoe ik deze hier krijg? Ik gebruik Windows XP Prof. incl SP 2 met alle updates..

Windows Help reffereert ook telkens naar Bluetooth-apparaten, maar deze is er gewoon niet (Als ik bij de help op zo'n URL klik krijg ik tevens een 404)

[ Voor 23% gewijzigd door wdekreij op 09-12-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
wdekreij schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:22:
Ik heb de hele MSI-software meuk eraf gehaald (van m'n bluetooth dongle) en heb de drivers van de dongle geïnstalleerd.. Maar ik zie nu in configuratiescherm niets staan van bluetooth-apparaten, enig idee hoe ik deze hier krijg? Ik gebruik Windows XP Prof. incl SP 2 met alle updates..
Heb je die Widcomm software er nog op staan? Zo ja, dan maakt het niet uit. Gewoon je mda pairen, en daarna 2 bluetooth serial ports aanmaken (COM-4 inbound, COM-5 outbound) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Reb87 op 09-12-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

bin_jackson schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:24:
[...]

Heb je die Widcomm software er nog op staan? Zo ja, dan maakt het niet uit. Gewoon je mda pairen, en daarna 2 bluetooth serial ports aanmaken (COM-4 inbound, COM-5 outbound) :)
Nope niet installed staan.. Ik had eerst MSI software erop staan, deze heb ik gewist en toen enkel de drivers van de dongle geïnstalleerd.. Ik ga nu even zoeken naar Widcomm software :)

Edit:
Die software is dus dezelfde als die ik eerst geïnstalleerd had.. Ik kan daar geen com 5 selecteren, maar ben er inmiddels achter hoe dat komt.. Bij apparaatbeheer staat bij Poorten (COM & LPT) geen COM 5 bij, ik neem aan dat dit dus het probleem is..

Maar hoe krijg ik daar verandering in? :X

Ik kan bijv. wel poort 3 en 4 nemen, maja.. :/

[ Voor 29% gewijzigd door wdekreij op 09-12-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ik heb hem net besteld bij die zwitserse heren.

Ik heb besteld de Qtek S100 inclusief mem kaartje (onderhandelen he haha) zonder simlock met ENG os voor 619,- Euro geld is nog niet overgemaakt.

Zou ik het doen of niet? Ik verkoop mijn SPV c500 voor 300 euro en leg dat er zelf bij. Is dit een goede deal of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

blogbuster schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:02:
Ik heb hem net besteld bij die zwitserse heren.

Ik heb besteld de Qtek S100 inclusief mem kaartje (onderhandelen he haha) zonder simlock met ENG os voor 619,- Euro geld is nog niet overgemaakt.

Zou ik het doen of niet? Ik verkoop mijn SPV c500 voor 300 euro en leg dat er zelf bij. Is dit een goede deal of niet?
Tuurlijk. Als jij 300 krijgt voor je SPV dan zou ik 't wel doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

bin_jackson schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:17:
[...]

Ik sluit me aan bij die :?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
CLB schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:18:
[...]

Tuurlijk. Als jij 300 krijgt voor je SPV dan zou ik 't wel doen!
Ja, aan een indiaanse gast die hier werkt, vond het zo'n gaaf werk : ) eeuh telefoon

[ Voor 7% gewijzigd door iNickx op 09-12-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

koksie schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:18:
Dat is inderdaad erg goedkoop ja, op XDA-developers forum werd ok al aangegeven dat het met eem cardreader 10x zo snel gaat, een file van 133 MB deed er met Active Sync meer dan 2 uur over en meestal gaf AS halverwege een error. Minder dan een tientje, ik neem aan dat ik dan op Internet moet zoeken en niet bij de Media markt ;) . Op Marktplaats doen ze nl tweedehands nog 20 euro of meer.
Sorry maar een file van 200 mb had ik "zo" gedaan.. niet echt snel, maar zeker geen 2 uur.. hooguit een half uurtje..

Maar damn krijg die poorten niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
wdekreij schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:22:
[...]

Sorry maar een file van 200 mb had ik "zo" gedaan.. niet echt snel, maar zeker geen 2 uur.. hooguit een half uurtje..

Maar damn krijg die poorten niet goed :(
Zodra ik thuis ben kijk ik er wel even naar (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

wdekreij schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:22:
[...]

Idd, wat hij zegt! 200MB heb je er echt wel binnen een half uur op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe instaleer je de snes emu animal_x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:40:
hoe instaleer je de snes emu animal_x ?
Executable'tje gewoon naar SD-kaartje kopieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok zal eens proberen thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Fuck Orange moet gewoon met deze foon komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Niet online
Damn, kan ik eindelijk verlengen hebben ze die foon niet. Stomme Mediamarkt
Nu maar hopen dat hij snel binnen komt.

Maar wel mooi 25 euro toe bij nieuw contract van 2 jaar 150.

Wat ik me afvroeg, hoe kan je spelletjes spelen zonder toetsenboard?

heel leuk, maar volgens mij is dat niet mogelijk
Of zit ik nu helemaal mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

ik krijg m binnekort ook .. ik vraag me af hoe de geluids kwaliteit is van het ding kwa mp3's .. uitgaande dat je mp3's 192 kbps of meer zijn uiteraard .. en zit er een speakerfunctie op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Maku schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:15:
ik krijg m binnekort ook .. ik vraag me af hoe de geluids kwaliteit is van het ding kwa mp3's .. uitgaande dat je mp3's 192 kbps of meer zijn uiteraard .. en zit er een speakerfunctie op ??
Speakerfunctie zit er natuurlijk op, de speaker van de MDA zelf is matig, maar de headset die je erbij krijgt mist toch wel een beetje bas, maar daar merk je na een tijdje niet zoveel van.
Verder echt een heerlijk "GSM", lekker MSN-en/film kijken/muziek luister tijdens de les. :P

[ Voor 17% gewijzigd door nlboy op 09-12-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 17:29

KrL

Foto foto..

Net even rondje Hilversum gedaan, overal lang en breed uitverkocht.. Paar Quotes:
- Belcompany: We hebben er 3 gehad, waren zo weg. We verwachten ze pas na oud&nieuw (!) weer binnen
- ThePhonehouse: Die verkopen we hier niet, alleen bij onze bussiness filialen
- tForTelecom: Hebben er ook maar paar gehad, niets te zeggen over levertijd

En vervolgens stap ik de Dixons binnen.. Ligt ie gewoon in de vitrine en navraag leert dat ze er achter ook nog een flink aantal hadden liggen, net binnengekregen.. 24 euro icm 225 1jr, 84 icm 150 1jr.. Meteen maar ff gedaan dus icm 225 (tenminste, nog even authorisatie afwachten maar komt als t goed is vanavond nog) :)

[ Voor 4% gewijzigd door KrL op 09-12-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T for Telecom Amersfoort lag iig wel een dummy, BC in Amersfoort niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:02

bAm

KrL schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:51:
Net even rondje Hilversum gedaan, overal lang en breed uitverkocht.. Paar Quotes:
- Belcompany: We hebben er 3 gehad, waren zo weg. We verwachten ze pas na oud&nieuw (!) weer binnen
- ThePhonehouse: Die verkopen we hier niet, alleen bij onze bussiness filialen
- tForTelecom: Hebben er ook maar paar gehad, niets te zeggen over levertijd

En vervolgens stap ik de Dixons binnen.. Ligt ie gewoon in de vitrine en navraag leert dat ze er achter ook nog een flink aantal hadden liggen, net binnengekregen.. 24 euro icm 225 1jr, 84 icm 150 1jr.. Meteen maar ff gedaan dus icm 225 (tenminste, nog even authorisatie afwachten maar komt als t goed is vanavond nog) :)
Bij de Dixons in Goes 1 jaar 225 €144 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
bAm schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:33:
[...]
Bij de Dixons in Goes 1 jaar 225 €144 :?
Vond het ook al erg goedkoop ... ik had namelijk t-mobile gebeld en daar moest ik voor een 1-jarig abonnement 150 belmin. 175€ betalen ... word ik nu genaait, of ?

[ Voor 5% gewijzigd door QlimaX op 09-12-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Net 1 besteld bij smartphoneshop.nl, 10 minuten later zat ie op de post, erg snel.. morgen in huis dus..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bin_jackson schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:17:
[...]

jep. 2 pagina's terug vind je dat er een rom update is waardoor de fotokwaliteit ineens vele malen beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Gimme link plz :) ik kan het niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:42:
[...]

jep. 2 pagina's terug vind je dat er een rom update is waardoor de fotokwaliteit ineens vele malen beter is..
Dat was voor een ander toestel, iemand vertelde dat om aan te geven dat dat kon..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 14:36
Voor mensen die geen T-Mobile willen, hij komt eind december ook bij KPN uit. Heb mail gehad van Qtek en die gaf aan dat hij ook bij KPN leverbaar zou worden.
Olberding schreef op 9 december 2004 9:04
De S100 zal in worden geintroduceert door KPN Mobile in de laatste week van December.

Johan Olberding
Key Account Manager Brightpoint Benelux
Tel: + 31 (0) 6 55 1 333 90
Johan.Olberding@brightpoint.nl
www.brightpoint.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben overtuigd voorstander van een topic met alleen tips&tricks; of iig geen abo/prijs vragen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:08:
ik ben overtuigd voorstander van een topic met alleen tips&tricks; of iig geen abo/prijs vragen
ik deel uw mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 12-09 17:29

KrL

Foto foto..

QlimaX schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:36:
[...]

Vond het ook al erg goedkoop ... ik had namelijk t-mobile gebeld en daar moest ik voor een 1-jarig abonnement 150 belmin. 175€ betalen ... word ik nu genaait, of ?
Je hoort mij in ieder geval niet klagen :)
Op zich wel mee eens.. Aan de andere kant is het wel fijn om, eenmaal lekker gemaakt met specs en pics, direct te kunnen lezen waar je m zo goedkoop mogelijk kunt halen met welk abo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here.

Zeg, weet iemand waar ik goeie Roms/Games kan vinden voor de Pocket Nes emulator? Zoals mario etc. (ik heb Morphgear) Ik kan nergens games vinden.. Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roms zijn illegaal ;) Emulatoren worden hier blijkbaar gedoogt, maar roms denk ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Toch kan het toch handig zijn om mekaar een beetje op de hoogte te houden kwa prijs enz. niet ? Vooral voor mensen die nog moeten bestellen aangezien het soms toch behoorlijk kan schelen ...

Maar goed, ik werd alleen een beetje onzeker door het dixons verhaal :) Ik ga 'm bestellen iig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal van me favoriete appz

PocketMusic Player
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmind.com/images/mainskin.gif
MP3, OGG, WMA Player for Pocket PC with Winamp skins support, Playlist Organizer, Bookmark features and others.

http://www.pocketmind.com/pmfp.htm

Pocket Artist
Afbeeldingslocatie: http://www.conduits.com/products/artist/images/screenshot.jpg
Pocket Artist delivers the powerful features you'd expect from desktop image editing software in an easy-to-use artistic solution for Pocket PC 2000, Pocket PC 2002, Windows Mobile 2003, and other Windows CE devices.

With Pocket Artist, you can edit and retouch photos and images, add text and special effects, create web graphics, and much more!

Create, open, edit, and save your PSD, JPG, GIF, or BMP images on-the-go!

http://www.conduits.com/products/artist/

TV remote controller 5.5 (voice operated)
Afbeeldingslocatie: http://www.pdawin.com/remote0.gif
TV remote controller is a Pocket PC, Pocket PC 2002 & Pocket PC 2003 application that uses your PDA as a universal remote control for TV, VCR, Cable, SAT, DVD and other equipment

http://www.pdawin.com/tvremote.html

Spb Pocket Plus
Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/screenshots/pocketplus.gif
The most powerful Today plug-in with tabs. Close button that really closes. ZIP support in File Explorer. And many other features missing in official OS updates in one product.

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:26:
Roms zijn illegaal ;) Emulatoren worden hier blijkbaar gedoogt, maar roms denk ik niet ;)
Blijkbaar... ;) Naja, dan zal ik t forum daarmee niet vervuilen!

Ik probeerde vandaag Worms World Party aan te schaffen , maar overal moet je via een Credit Card betalen :( En die heb ik dus niet, beeeetje erg jammer! Iemand toevallig een site waar je niet via een credit card hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de Bleushop24.de / Afterbuy.de ?
449 voor de Compact is nie veel. Ik las een paar berichten terug dat iemand hem heeft opgehaald, alleen kan ik daar op de site niks over vinden?
Als ik een bestelling wil plaatsen kan ik alleen kiezen uit vooruitbetalen en Paypal en niet 'abholung'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik heb nog een andere Duitse site gevonden waar de MDA Compact wordt aangeboden. Ook hier simlock-vrij. Prijs is EUR 426,00.

Zie de volgende link: www.mobilejoker.de/index2.html

Kies: Handy ohne vertrag --> div. Hersteller --> T-Mobile MDA Compact

[ Voor 18% gewijzigd door Hans123 op 09-12-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Laatst online: 01-03-2021
Voor bezitters van een MDA Compact, die op zoek zijn naar een beschermfolie voor hun display. Kijk hier eens:

http://www.boxwave.com/pr...tector-i-mate-jam_411.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem:
Wat gepield met het installeren van TombRaider (mooie graphs) uiteindelijk is het goed gegaan, wat blijkt tot mijn stomme verbazing... onder programs heeft i 4 keer de help file geinstalleerd.

Super irritant.. en ik krijg deze files niet weg .. ik heb al in de windows directory gekeken , maar daar staan de files niet in, ook de andere mappen heb ik allemaal bekeken, maar ik kon ze niet vinden.

Wie weer hoe ik deze files kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Laatst online: 08-09 17:52
Ik weet dat je T-zones op kan via WAP en GPRS, maar als ik het internet op wil, moet/ kan het alleen via data(bundel)? Wil namelijk internetten met me telefoon tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

animal_x (of iemand anders ) kan je me mischien duidelijker uitleggen hoe je de snes emu instaleer . Wat ik gedaan heb is de prog dl, dan uitpakken, dan krijg ik verschillende mapjes en icoontjes wat moet ik op mijn compact zetten ?en de roms moeten die in zip formaat zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coo_tjai schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:16:
Ik weet dat je T-zones op kan via WAP en GPRS, maar als ik het internet op wil, moet/ kan het alleen via data(bundel)? Wil namelijk internetten met me telefoon tikken...
Nee hoor, ik bel ook gewoon in naar mijn internet provider (XS4ALL) met de ingebouwde modem en kan dan internetten op mijn normale belminuten, geen extra kosten want is gewoon een telefoontje wat je pleegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wil "synchen" dan is er geen "aanvinkbox" voor contact en calender, weet iemand hoe ik daar "aanvinkboxen voor krijg zodat ik mijn contacten en calender kan synchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o sorry mijn fout had de verkeerde lopen dl (was source code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Hans123 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:39:
Voor bezitters van een MDA Compact, die op zoek zijn naar een beschermfolie voor hun display. Kijk hier eens:

http://www.boxwave.com/pr...tector-i-mate-jam_411.htm
mooi :*) . enig idee of ze ook in NL te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.