De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Het zal mij een worst wezen of het een import is en of er 3 maanden jeti (shareware shit) op zit.

Zolang er maar een Engels OS op zit en ik er 2 jaar garantie op heb dat verleend wordt door een onderhoudsbedrijf in Nederland. (Het maakt me veel uit als dat onderhoudsbedrijf m pas na eind December wilt beginnen te onderhouden.)

Uiteindelijk houd ik de winkel waar ik het ding koop verantwoordelijk voor de garantie. Maar ik vind het fijn dat als die winkel verdwijnt, dat ik zelf nog naar het bedrijf kan stappen.

URK ! Ben je er nog? Vertel eens wat jij allemaal weet. Zit er een Nederlands nummer in de lijst van onderhouders bij de handleiding. (Ik ga er van uit dat je er geen Nederlandse handleiding bij kreeg.)

Ow, en nog een ding. Nu je wellicht een buitenlands model hebt, is die toevallig dan ook 4-band in plaats van de Europees aangekondigde 3-band?

groet,
NL-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 16:29
Ik ben vandaag heel Den Haag afgelopen naar zo'n 12 a 14 winkels en ze vertellen allemaal iets anders. Ik krijg:

- 1 december verwacht ik ze meneer
- nog zeker drie weken meneer
- nog 1 week meneer.
- Het is nog niet bekent wanneer deze uitkomt meneer.
- Geen idee meneer bestaat dit toestel wel.....

Er zit ook nog eens verschil tussen bijvoorbeeld twee Belcompany's die zo'n 400 meter van elkaar afzitten...

Ik word er een beetje moe van.... Ik wil geen import versie maar gewoon een mda3/m2000/ etc...
Waar is toch dat wachten op? Alleen die ene screensaver die erbij moet of zo'n afschuwelijk lelijke T-mobile logo die eropgeplakt wordt?

[ Voor 3% gewijzigd door Justin_Time op 27-11-2004 21:57 ]

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

voor welke Qtek kan ik beter gaan?

Voor de Qtek 2020 is €125,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
of een Qtek 9090 is €285,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo

Scheelt maar €160,- maar zijn die extra functies van de Qtek 9090 (landscapemodus / volledig toetsenbord/ java-applicaties/ WiFi/ WLan/ toetsenbordvergrendeling) wel zodanig nuttig dat je der ook wat aan hebt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl-x schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:20:
Het zal mij een worst wezen of het een import is en of er 3 maanden jeti (shareware shit) op zit.

Zolang er maar een Engels OS op zit en ik er 2 jaar garantie op heb dat verleend wordt door een onderhoudsbedrijf in Nederland. (Het maakt me veel uit als dat onderhoudsbedrijf m pas na eind December wilt beginnen te onderhouden.)

Uiteindelijk houd ik de winkel waar ik het ding koop verantwoordelijk voor de garantie. Maar ik vind het fijn dat als die winkel verdwijnt, dat ik zelf nog naar het bedrijf kan stappen.

URK ! Ben je er nog? Vertel eens wat jij allemaal weet. Zit er een Nederlands nummer in de lijst van onderhouders bij de handleiding. (Ik ga er van uit dat je er geen Nederlandse handleiding bij kreeg.)

Ow, en nog een ding. Nu je wellicht een buitenlands model hebt, is die toevallig dan ook 4-band in plaats van de Europees aangekondigde 3-band?

groet,
NL-X
Dat zal dan dus het probleem zijn. Want dan zal het nederlandse services punt van qtek zeggen sorry dit is niet de juiste versie en dan zal je hem na zweden moeten sturen of bij een andere servicepunt voor een betaalde reparatie moeten laten maken.

Ik hoop morgen iets te horen over wanneer die nou precies leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:56:
voor welke Qtek kan ik beter gaan?

Voor de Qtek 2020 is €125,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo
of een Qtek 9090 is €285,- bij een Orange 2 jaar 30 abbo

Scheelt maar €160,- maar zijn die extra functies van de Qtek 9090 (landscapemodus / volledig toetsenbord/ java-applicaties/ WiFi/ WLan/ toetsenbordvergrendeling) wel zodanig nuttig dat je der ook wat aan hebt?
Ligt denk aan het geen waar je hem voor wilt gaan gebruiken. Ik zou voor de Qtek 9090 gaan omdat deze een ingebouwde WiFi heeft een een qwerty toetenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:43:
[...]

Ligt denk aan het geen waar je hem voor wilt gaan gebruiken. Ik zou voor de Qtek 9090 gaan omdat deze een ingebouwde WiFi heeft een een qwerty toetenbord.
Uiteraard ik had m'n vraag ook iets moeten specifieren. Is zo'n uitschuifbaar toetsenbord wel goed en snel te gebruiken? Of ga je waarschijnlijk toch alleen maar dat touchscreen-toetsenbord gebruiken om tekst te typen? Iemand ervaring met zo'n qwerty toetsenbord?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany heeft hem ook op voorraad. Alleen niet bij de fillialen, maar bij het hoofdkantoor. Het filliaal kan ze dus daar gewoon bestellen. Ik (als belcompany medewerker) heb dat natuurlijk ook gedaan. (komt morgen binnen)

Nou vraag ik me nog wel af of dat het toetsenbordje een beetje goed is. Ik las eerder dat hij traag reageerde. Is er gewoon goed en snel mee te smssen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reageert inderdaad erg traag. Beetje irritant bij smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en, waaraan het ligt weet ik niet, maar de 2020 heeft een veel feller scherm met meer contrast dan de 9090, maar dat kan ook aan een specifiek toestel (mijn toestel dan helaas) liggen. Hoor graag reacties van andere 9090 bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Iemand wat info over de I-versie ? Gaat deze komen ? En hoe gaan jullie GPS gebruiken ? Dat zit er nu net weer niet in :(

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@raafke: (beetje offtopic dit, maar ik kan 't ergens nergens vinden) Ik heb 'n vraagje voor jouw als Belcompany-medewerker: wat zijn de prijzen van de Qtek 2020 (oftewel MDA II) en de Qtek 9090 (oftewel de MDA III) icm Orange 30 en 40 euro 1 en 2 jaars? Ik kan dit echt nergens vinden op jullie website?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel is ie los bij belcompany dan?
en is het mogelijk hem te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De qtek 9090 kost los 800 euro en icm een vodafone 300 1 jr zit ie nog op 420 en bij t-mobile 300 1 jr nog op 440. Ik was nog aan het twijfelen tussen deze twee abonnementen, dus vandaar dat ik deze prijzen weet.
Het is idd gewoon mogelijk deze te bestellen, waarschijnlijk duurt dat een dag of 3/4

(tot voorkort was de prijs van een qtek 2020 nog gewoon 800 euro, zal morgen eens kijken of dat deze prijs nu is gedaald)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 23:13

Urk

nl-x schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:23:
Ik heb ze net weer gebeld. De laatste was vandaag al weg, ze zijn er morgen weer.

Urk, kan je me het volgende bevestigen? :

- Er zit een Engelse handleiding bij
- Er zit een Engels OS op
- In de handleiding zit een NEDERLANDS telefoonnummer voor support/reparatie
- Dat telefoonnummer is van een officieel aan QTEK gelieerd bedrijf.
- Je krijgt er TWEE jaar garantie op.

Kan je mij ook de naam en nummer geven van dat bedrijf?
Om nog even terug te komen op je vragen nl-x:

Er zit inderdaad een engelse handleiding en een engels OS op mijn Qtek 9090.
Echter kan ik in de handleiding helemaal geen telefoonnummer vinden voor support. Wel staat er op een apart uitvouwbaar blaadje:

- Warranty and Special Provision for Australia, New Zealand or Papua New Guinea.
- Warranty and Special Provision for England, Schotland, Wales and Ireland.
- Warranty and Special Provision for Canada.

Tevens werd mij in de winkel verteld dat ik 1 jaar garantie op het toestel heb. Omdat de meeste webshops verkondigen dat het toestel met 2 jaar garantie komt heb ik Phoneshop hieromtrend nog een mailtje gestuurd. Ik kreeg het volgende antwoord:

Goedemiddag,

Uiteraard gelden voor alle producten de standaard garantievoorwaarden die volgens de fabrikant worden bepaald. In het geval van Qtek zou dit inderdaad twee jaar garantie kunnen zijn. De service verloopt via Qtek.
Het telefoon nummer is 0900-67 66 2453.

Met vriendelijke groeten,

Marc Edery
Phoneshop Den Haag B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-427.16.86
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : info@phoneshop.nl

Opzich een beetje vaag antwoord dus. Ik zal vandaag nog eens dat 0900 bellen voor meer informatie, zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
het toestel is normaal deze week te verkrijgen bij Dangaard, hopelijk hb ik hem snel zodat ik mn tomtom kan bestellen!! Iemand deze al gebruikt op de 9090 ...

[ Voor 85% gewijzigd door nvidia op 29-11-2004 12:56 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

BacardiBreezer schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:42:
Iemand wat info over de I-versie ? Gaat deze komen ? En hoe gaan jullie GPS gebruiken ? Dat zit er nu net weer niet in :(
GPS = heel simpel.

Ik heb inmiddels een Sandisk 2048 MB SD Ultra II (sneller dan een gewoon SD kaartje) besteld bij http://pda.direqt.nl. Hierop komen dus onder andere de navigatie kaarten te staan.
Verder bestel ik dan nog een (waarschijnlijk) TomTom Bluetooth GPS receiver, een kabel om de GPS receiver en de Qtek 9090 zelf in de auto te voeden via de sigaretten aansteker en een PDA houder voor in de auto.
Dan is de hele set compleet.
Heel simpel dus.

Het enige wat ik wel graag zou willen (i.p.v. TomTom Traffic, waarvoor je met GPRS verbinding moet maken om actuele verkeersinformatie door te krijgen) is een Bluetooth GPS receiver met ingebouwde TMC, dit is natuurlijk altijd goedkoper.
Want TMC is gratis en zoiets als bijv TomTom Traffic via GPRS natuurlijk niet.
Weet iemand of er een goede Bluetooth GPS receiver met TMC bestaat? Ik vond er tot nog toe maar 1 op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Uiteraard ik had m'n vraag ook iets moeten specifieren. Is zo'n uitschuifbaar toetsenbord wel goed en snel te gebruiken? Of ga je waarschijnlijk toch alleen maar dat touchscreen-toetsenbord gebruiken om tekst te typen? Iemand ervaring met zo'n qwerty toetsenbord?
Voor mij werkt dat prima, wel even wennen want de toesten zijn wel erg klein. En de toetsen lijken soms te blijven plakken, maar daar heb je geen last van.
Valt mij totaal niet op dat het toetsenbord traag werkt, en voor mij is het momenteel toch de snelste manier van datainvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb 'm ook besteld (de Qtek 9090) bij 2call.nl icm een Orange 30 2 jaar abbo voor 285 euro! Goede deal dacht ik zo en er stond dat hij direct leverbaar was.
Afwachten!

EDIT: @URK: kun jij geen kleine review maken ofzo? Waarin je de hoofdfuncties beschrijft en 'n paar foto's maakt enzo? Er staan overal wel reviews maar dat zijn allemaal van die rare Russische en bij die foto's heb ik gewoon 't idee dat ze allemaal bewerkt zijn met photoshop. Is dat ding echt zo mooi? Dus als je wat tijd over hebt of er gewoon zin in hebt zie 'k 't graag. Ik lees/ hoor en zie 't allemaal wel.

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 29-11-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

CLB schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:01:
Ik heb 'm ook besteld (de Qtek 9090) bij 2call.nl icm een Orange 30 2 jaar abbo voor 285 euro! Goede deal dacht ik zo en er stond dat hij direct leverbaar was.
Afwachten!

EDIT: @URK: kun jij geen kleine review maken ofzo? Waarin je de hoofdfuncties beschrijft en 'n paar foto's maakt enzo? Er staan overal wel reviews maar dat zijn allemaal van die rare Russische en bij die foto's heb ik gewoon 't idee dat ze allemaal bewerkt zijn met photoshop. Is dat ding echt zo mooi? Dus als je wat tijd over hebt of er gewoon zin in hebt zie 'k 't graag. Ik lees/ hoor en zie 't allemaal wel.
Het lijkt me dat de review op de eerste pagina van dit topic echt PRIMA is!
De link nogmaals: http://www.mobile-review....w/htc-blue-angel-en.shtml

De foto's in die review zijn zeker niet gephotoshopped, en de Qtek 9090 is echt zo mooi ja...
Ik heb helaas geen tijd om een review te schrijven. Hierboven heb ik al wel wat voor en nadelen genoemd die ik tot nu toe ben tegengekomen!

Wel is het geen enkel probleem als je het toestel bij mij wilt komen bekijken in Utrecht. Als je dat wil hoor ik dat graag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Urk schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:26:
[...]

Het lijkt me dat de review op de eerste pagina van dit topic echt PRIMA is!
De link nogmaals: http://www.mobile-review....w/htc-blue-angel-en.shtml

De foto's in die review zijn zeker niet gephotoshopped, en de Qtek 9090 is echt zo mooi ja...
Ik heb helaas geen tijd om een review te schrijven. Hierboven heb ik al wel wat voor en nadelen genoemd die ik tot nu toe ben tegengekomen!

Wel is het geen enkel probleem als je het toestel bij mij wilt komen bekijken in Utrecht. Als je dat wil hoor ik dat graag. _/-\o_
Haha dankje is goed hoor. Lees ik die review lekker nog 'n x! Je heet URK en je komt uit Utrecht begrijp ik dan iets niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
Ik heb hem vandaag ook besteld icm met een t-mobile 150 abbo 2jaar voor 185 euro.

Bij: Boscarfomfort in zoetermeer.

Dit geld alleen voor een nieuw abbo maar ik heb ontdekt dat je tot 4 maanden vooruit een abbo kan aangaan. Dus als je in de laatste 3/4 maanden van je abbonement zit ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Na alle reacties over en weer gelezen te hebben vroeg ik me eigenlijk het volgende af. In hoeverre zit er zoals als USB on the Go op dit apparaat? Het lijkt me geweldig om bijvoorbeeld direct photo's van mijn digitale camera over te kunnen zetten op mijn PDA wanneer ik op vakantie ben. Kan ik ze direct mailen of zelfs mijn webpagina updaten.

Hoe is verder de draadloze ontvangst, al veel plaatsen tegen gekomen waar gebruik gemaakt kon worden van de WiFi?

Grtx. P@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wel beetje offtopic dit, maar misschien is er iemand die precies m'n vraag kan beantwoorden ---> Weet iemand of je op de Universiteit van Leiden (afdeling Archeologie) al van die acces points hebt? Ik kon 't echt nergens vinden? Wel wat dingen over Leiden zelf, maar niet over de universiteit en helemaal niks over de afdeling van Archeologie? Zou wel cool zijn als ik tijdens m'n colleges kan internetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:35:
Wel beetje offtopic dit, maar misschien is er iemand die precies m'n vraag kan beantwoorden ---> Weet iemand of je op de Universiteit van Leiden (afdeling Archeologie) al van die acces points hebt? Ik kon 't echt nergens vinden? Wel wat dingen over Leiden zelf, maar niet over de universiteit en helemaal niks over de afdeling van Archeologie? Zou wel cool zijn als ik tijdens m'n colleges kan internetten :9
tue eindhoven wel, leiden geen enkel idee, maar dit lijkt mij toch een beetje off topic. Deze informatie moet je toch zelf wel ergens kunnen vinden. Bel eens rond zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin_Time schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:57:
Ik ben vandaag heel Den Haag afgelopen naar zo'n 12 a 14 winkels en ze vertellen allemaal iets anders. Ik krijg:

- 1 december verwacht ik ze meneer
- nog zeker drie weken meneer
- nog 1 week meneer.
- Het is nog niet bekent wanneer deze uitkomt meneer.
- Geen idee meneer bestaat dit toestel wel.....

Er zit ook nog eens verschil tussen bijvoorbeeld twee Belcompany's die zo'n 400 meter van elkaar afzitten...

Ik word er een beetje moe van.... Ik wil geen import versie maar gewoon een mda3/m2000/ etc...
Waar is toch dat wachten op? Alleen die ene screensaver die erbij moet of zo'n afschuwelijk lelijke T-mobile logo die eropgeplakt wordt?
Belcompany kan de qtek 9090 gewoon leveren, bestellen ze gewoon via hoofdkantoor. Ben er werkzaam.
MDA 3 weet ik zo niet uit me hoofd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu al weken te wachten op de qtek 9090
maar als ik kijk naar de qtek 2020 zie ik geen verschillen?
alleen het romgeheugen is iets meer maar als ik naar zou een vergelijkingssite
zie ik geen belangrijke verschillen?

ik heb alleen hier ergens gelezen dat er wifi zit op de 9090 maar dat is niet nodig,
wat is er dan nog meer beter?
want als het niks scheelt kan ik net zo goed de 2020 halen.
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Urk schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:54:

Het enige wat ik wel graag zou willen (i.p.v. TomTom Traffic, waarvoor je met GPRS verbinding moet maken om actuele verkeersinformatie door te krijgen) is een Bluetooth GPS receiver met ingebouwde TMC, dit is natuurlijk altijd goedkoper.
Want TMC is gratis en zoiets als bijv TomTom Traffic via GPRS natuurlijk niet.
Weet iemand of er een goede Bluetooth GPS receiver met TMC bestaat? Ik vond er tot nog toe maar 1 op internet.
Weet ook iemand of er toevallig SD kaartjes zijn met een combinatie van Wifi en Bluetooth ? NIet echt relevant hier, maar zonde voor een nieuw topic !

Modbreak:tja, toch maar zelf op zoek gaan. Dit is niet het 'gooi hier al je vragen maar neer'-topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 03-12-2004 10:10 ]

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

BacardiBreezer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:33:
[...]

Weet ook iemand of er toevallig SD kaartjes zijn met een combinatie van Wifi en Bluetooth ? NIet echt relevant hier, maar zonde voor een nieuw topic !
Ik weet wel dat je ze los hebt, kijk maar eens hier:
http://pda.direqt.nl/site/php/productsubgroup-list-169.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:47:
ik zit nu al weken te wachten op de qtek 9090
maar als ik kijk naar de qtek 2020 zie ik geen verschillen?
alleen het romgeheugen is iets meer maar als ik naar zou een vergelijkingssite
zie ik geen belangrijke verschillen?

ik heb alleen hier ergens gelezen dat er wifi zit op de 9090 maar dat is niet nodig,
wat is er dan nog meer beter?
want als het niks scheelt kan ik net zo goed de 2020 halen.
bedankt
De grote verschillen zijn:
* Windows 2003 Mobile Second Edition (dus de mogelijkheid tot landscape)
* Ingebouwd uitschuifbaar QWERTY toetsenbord
* WiFi
* GPRS class 10 (weet niet of de 2020 dat ook heeft)
* De 9090 is iets minder lang en minder dik dan de 2020
* De batterij gaat wat langer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:21:
Hi,

Na alle reacties over en weer gelezen te hebben vroeg ik me eigenlijk het volgende af. In hoeverre zit er zoals als USB on the Go op dit apparaat? Het lijkt me geweldig om bijvoorbeeld direct photo's van mijn digitale camera over te kunnen zetten op mijn PDA wanneer ik op vakantie ben. Kan ik ze direct mailen of zelfs mijn webpagina updaten.

Hoe is verder de draadloze ontvangst, al veel plaatsen tegen gekomen waar gebruik gemaakt kon worden van de WiFi?

Grtx. P@
Omtrendt je eerste vraag heb ik geen idee. Denk niet dat dat aanvoudig gaat, dan zal je eens wat leveranciers moeten bellen.

De WiFi ontvangst is naar mijn mening erg goed (en dat zonder externe antenne), ben laatst in de bus van de stad Utrecht naar mijn huis onderweg al een paar Wireless Access Points tegengekomen, dus kon soms gewoon internetten in de bus :P Veel mensen beveiligen hun wireless netwerk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BacardiBreezer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:33:
[...]

Ja hoor heb je wel. Tegenwoordig alleen een 256 MB + WiFi kost €129,95 en steekt ongeveer 'n cm uit de SD-opening van je MDA

EDIT: ohw f*ck is geen BT wat erin zit :/

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 30-11-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Urk schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:49:
[...]

Omtrendt je eerste vraag heb ik geen idee. Denk niet dat dat aanvoudig gaat, dan zal je eens wat leveranciers moeten bellen.

De WiFi ontvangst is naar mijn mening erg goed (en dat zonder externe antenne), ben laatst in de bus van de stad Utrecht naar mijn huis onderweg al een paar Wireless Access Points tegengekomen, dus kon soms gewoon internetten in de bus :P Veel mensen beveiligen hun wireless netwerk niet.
Ja hoe kom je zo'n punt tegen dan URK? Je zit in de bus en zet je WiFi aan ofzo? En dan heeftie opeens bereik en kun je gewoon internetpagina's bekijken in de bus en emailen enzo? Of moet je dan nog allerlei dingen aanklikken en instellen ofzo. Of is 't gewoon 1,2,3 klaar? Nog 'n klein vraagje. Waar had jij 'm besteld en heb jij de Qtek 9090 of MDA III (of andere versie) en met welk abbo en kosten?

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 30-11-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BacardiBreezer schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:57:
@ URK & CLB: Ik loop dus ook tegen dat probleem aan...... geen combi :( Liever BT +MEM dan wifi+MEM :)
Uhm tsjaa ik had 'm pas door toen ik 't had gepost? Maar voor welk apparaat wil je zo'n kaartje gebruiken dan? In de Qtek 2020 zit al BT, in de Qtek 9090 ook en in de Qtek S100 ook al? Kan je die BT toch gebruiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

CLB schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:56:
[...]

Ja hoe kom je zo'n punt tegen dan URK? Je zit in de bus en zet je WiFi aan ofzo? En dan heeftie opeens bereik en kun je gewoon internetpagina's bekijken in de bus en emailen enzo? Of moet je dan nog allerlei dingen aanklikken en instellen ofzo. Of is 't gewoon 1,2,3 klaar? Nog 'n klein vraagje. Waar had jij 'm besteld en heb jij de Qtek 9090 of MDA III (of andere versie) en met welk abbo en kosten?
Ja, klopt, je zet je Wireless aan en dan zoekt de PDA automatisch zelf naar wireless netwerken, indien hij een onbeveiligde heeft gevonden logt aan hij en heeft hij direct verbinding, indien het een beveiligd netwerk is vraag hij om de WEP key bijvoorbeeld.
Ik heb inderdaad de Qtek 9090, gekocht (zoals je ook al kon kan lezen) bij Phoneshop in Den Haag met een Vodafone 500 2 jarige verlenging. Ik was € 489,00 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nog enkele vraagjes voor Urk: (sorry lijkt wel of ik 'n stalker ben)

-Kun je foto's ook fullscreen op het scherm bekijken?

-Zijn die foto's dan wel (super)scherp op 't scherm zelf? (in die russische review zijn de werkelijke foto's dus 640 x 480 niet zo super, maar dat maakt niet zo uit als ze maar goed zijn op t toestel zelf (die schermresolutie is tenslotte ook kleiner!) ?)

Thanks voor de info over dat Wi-Fi!!!! Klinkt wel of ik 't veel ga gebruiken (nu maar hopen dat er genoeg mensen 'n slecht beveiligde Wi-Fi/ Wlan shitdingverbinding hebben)

PS. Ik denk dat ik maar 'n x langskom ofzo zodat ik alles persoonlijk kan vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag weer Qtek 9090 verkocht. Heb ze gwoon op voorraad. Al komen mijn nieuwe morgen pas weer binnen. En das gwoon in de BelCompany is centrum A'dam. Reserveren is helemaal niet nodig. Snap niet dat mensen zolang moeten zoeken! Hij is inderdaad gewoon leverbaar. Net zoals de XDA 3 van T-Mobile. Deze is ook gewoon op voorraad en bestelbaar. De Orange uitvoering is inderdaad nog niet op de markt (M2000 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:54:
Heb vandaag weer Qtek 9090 verkocht. Heb ze gwoon op voorraad. Al komen mijn nieuwe morgen pas weer binnen. En das gwoon in de BelCompany is centrum A'dam. Reserveren is helemaal niet nodig. Snap niet dat mensen zolang moeten zoeken! Hij is inderdaad gewoon leverbaar.
Eey wat kosten de Qtek 9090 los dan en met een 2 jarig 30 abbo van Orange en 'n 2 jarig abbo 40 van Orange (met de Qtek 9090) Op de site van Belcompany staat daar helemaal niks over :'( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is 't trouwens zo dat hoe groter de SD kaart is die in 't apparaatje zit (512 MB / 1024 MB 2048 MB enzovoorts) het apparaat steeds slomer reageert ivm het lezen van dat kaartje? Dus hoe groter geheugen hoe slomer het apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

CLB schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:50:
Nog enkele vraagjes voor Urk: (sorry lijkt wel of ik 'n stalker ben)

-Kun je foto's ook fullscreen op het scherm bekijken?

-Zijn die foto's dan wel (super)scherp op 't scherm zelf? (in die russische review zijn de werkelijke foto's dus 640 x 480 niet zo super, maar dat maakt niet zo uit als ze maar goed zijn op t toestel zelf (die schermresolutie is tenslotte ook kleiner!) ?)

Thanks voor de info over dat Wi-Fi!!!! Klinkt wel of ik 't veel ga gebruiken (nu maar hopen dat er genoeg mensen 'n slecht beveiligde Wi-Fi/ Wlan shitdingverbinding hebben)

PS. Ik denk dat ik maar 'n x langskom ofzo zodat ik alles persoonlijk kan vragen :P
Hoi CLB, hierbij de antwoorden.

Plaatjse fullscreen bekijken kan met de standaard image viewer alleen met de slide show, maar wellicht zijn er zat andere PocketPC programma's waar dat je plaatjes ook kan "fit to screenen"
Toevallig zag ik wel de optie:
Pictures (zo heet het proggie) can launch itself when a digital camera storage card is inserted

De ingebouwde VGA camera is inderdaad niet zo best, erg spikkelig en niet zo helder. Gewone andere foto's zijn op het scherm wel haarscherp naar mijn idee.

Ik gebruik de WiFi al behoorlijk vaak.

Zoals ik al eerder heb aangeboden mag je langkomen in Utrecht om het toestel te komen bekijken, dan kan je alles zelf met eigen ogen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

CLB schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:50:
Is 't trouwens zo dat hoe groter de SD kaart is die in 't apparaatje zit (512 MB / 1024 MB 2048 MB enzovoorts) het apparaat steeds slomer reageert ivm het lezen van dat kaartje? Dus hoe groter geheugen hoe slomer het apparaat?
Daar heb ik helaas nog geen ervaring mee, mijn 2048 Mb Ultra II SD kaartje komt vermoedelijk deze week binnen.
Wel is het handig om de Qtek 9090 om de paar dagen een keer te rebooten, naar mijn idee word hij namelijk wel steeds wat langzamer.
Als je een applicatie sluit is hij nog niet werkelijk helemaal afgesloten, dit kan je doen in het Memory settings overview. Dan kan de PDA weer een stuk sneller worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Urk op 30-11-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb m'n bestelling bij 2call geannuleerd (2 jarig 30 abbo van Orange, toestel 285) omdat ik toch van 'n paar zeer belangrijke dingen niet zeker ben!!!

Ik heb ze vandaag nog 'n mailtje gestuurd en ze verzekerden mij dat ik 'n non branded en simlockvrije Qtek 9090 zou binnenkrijgen. :) Dit geloof ik wel, want die van URK is dat ook. Maar ik heb dit gehele topic net nog doorgelezen en kwam nog paar belangrijke dingen tegen die ik alweer half vergeten was. Namelijk de versie (import) die ik dan zal krijgen? Wat zijn de nadelige gevolgen van 'n importversie? Is dat alleen dat er geen helpdesk in Nederland zit? Of zijn er nog meer belangrijke nadelen aan de importversie!?!?!? Toch wel erg belangrijk en ik had hier helemaal niet meer aan gedacht B) Als mijn toestel kapot is ga ik toch gewoon naar 2call, maar ja die zullen me dan wel weer naar Qtek sturen en als dat toch niet in Nederland blijkt te zitten heb ik wel grote problemos :X

Ook wordt er in dit topic gezegd dat 't scherm van de Qtek 9090 (MDA III) slechter is qua helderheid dan de Qtek 2020 (MDA II) en dat 't fletser is? Is dat echt nadelig? Als je niet anders hebt gezien dan de Qtek 9090 vindt je 't toch gewoon goed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e--merge
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:52
nog een vraagje,
de Qtek 9090 die bij Belcompany verkocht wordt, is dit de import versie of de benelux versie ?

Het enige waar ik nog een beetje bang voor ben is hoe lang de batterij meegaat, kan iemand mij hier nog wat meer over vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
Ik mag het pas aan het eind van de week meemaken maar ik heb goede verhalen gehoord over de batterij.

Bij hoog verbruik schijnt hij het een dag vol te kunnen houden. Als je, je netjes houd aan het elke avond in de oplader doen moet er geen probleem zijn.

De meeste mensen hebben daarbij ook nog eens een cradle op het werk of een lader in de carkit o.i.d het schijnt iig beter te zijn dan de 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:54:
Heb vandaag weer Qtek 9090 verkocht. Heb ze gwoon op voorraad. Al komen mijn nieuwe morgen pas weer binnen. En das gwoon in de BelCompany is centrum A'dam. Reserveren is helemaal niet nodig. Snap niet dat mensen zolang moeten zoeken! Hij is inderdaad gewoon leverbaar. Net zoals de XDA 3 van T-Mobile. Deze is ook gewoon op voorraad en bestelbaar. De Orange uitvoering is inderdaad nog niet op de markt (M2000 geloof ik)
Branded of niet branded (Heet ie ook qtek 9090, of bijv. i-mate) ? Simlocked of niet ? Prijs los toestel ? Import of NL/Benelux versie ? Support door jullie of door importeur (smartsupport) ? Een of twee jaar garantie ? Wel of niet 3 maanden gratis Jeti ?

groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langzaam aan wordt ik steeds enthousiaster over de Qtek 9090, maar plots lees ik daar vanmorgen iets over de Motorola MPx300. Een smartfone die eind dit jaar, begin volgend jaar op de markt lijkt te komen en ook erg veel heeft wat de Qtek ook heeft maar naar mijn idee iets meer telefoon is ipv PDA.

Het nadeel van een PDA vindt ik dat hij vaak net niet in je broekzak past en het er soms nogal raar uitziet wanneer je je PDA tegen je hoofd houdt. Daarnaast is het scherm wel weer groter.

In hoeverre vergelijk ik appels met peren als ik nu twijfel tussen de Qtek 9090 en de MPx300

Heeft iemand beide al eens bekeken en zaken tegen elkaar afgewogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:29:
Langzaam aan wordt ik steeds enthousiaster over de Qtek 9090, maar plots lees ik daar vanmorgen iets over de Motorola MPx300. Een smartfone die eind dit jaar, begin volgend jaar op de markt lijkt te komen en ook erg veel heeft wat de Qtek ook heeft maar naar mijn idee iets meer telefoon is ipv PDA.

Het nadeel van een PDA vindt ik dat hij vaak net niet in je broekzak past en het er soms nogal raar uitziet wanneer je je PDA tegen je hoofd houdt. Daarnaast is het scherm wel weer groter.

In hoeverre vergelijk ik appels met peren als ik nu twijfel tussen de Qtek 9090 en de MPx300

Heeft iemand beide al eens bekeken en zaken tegen elkaar afgewogen?
Bedoel je deze:

Afbeeldingslocatie: http://zip.spiritz.net/motorola/new/300/mot_cannes1_14.jpg

Dat is de motorola MPX

Tijdens de meeting was die er ook, allemaal leuk en aardig. Maar iemand vertelde aan mij dat die niet krachtig is en niet erg goed. Hij wordt niet gemaakt door Motorola maar door een chinees bedrijf. Misschien antwoord die gene (van wie ik de info heb) hier op got wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:16:
[...]

Bedoel je deze:

[afbeelding]

Dat is de motorola MPX

Tijdens de meeting was die er ook, allemaal leuk en aardig. Maar iemand vertelde aan mij dat die niet krachtig is en niet erg goed. Hij wordt niet gemaakt door Motorola maar door een chinees bedrijf. Misschien antwoord die gene (van wie ik de info heb) hier op got wel..
Klopt deze bedoel ik en ik vroeg me inderdaad af hoe krachtig dit toestel is en of het het wachten waard is. Is het niet zo dat een Smartfone in principe altijd minder krachtig is en als je echt leuke dingen zoals Divx kijken of MP3 luisteren je altijd beter een PDA kunt hebben?
Ik moet bekennen dat ik nog niet gekeken heb hoe ze tot elkaar verhouden wat betreft het maken van digitale foto's ... wellicht wint de Motorola het hier wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:22:
[...]

Klopt deze bedoel ik en ik vroeg me inderdaad af hoe krachtig dit toestel is en of het het wachten waard is. Is het niet zo dat een Smartfone in principe altijd minder krachtig is en als je echt leuke dingen zoals Divx kijken of MP3 luisteren je altijd beter een PDA kunt hebben?
Ik moet bekennen dat ik nog niet gekeken heb hoe ze tot elkaar verhouden wat betreft het maken van digitale foto's ... wellicht wint de Motorola het hier wel...
PDA is idd altijd sneller (aantal MHZ) en krachtiger dus als je 'n film wilt kijken kun je beter een PDA hebben. Wat betreffende mp3'tjes maakt dit niet zoveel uit. Ik heb nu een SE K700i (geen smartphone/ geen pda) en speelt ook onwijs goed mp3'tjes af. De fotokwaliteit van die Motorola zal vast wel winnen, alle telefoons die worden uitgebracht hebben minstens VGA kwaliteit of 1,3 megapixel. Maar verkijk je niet op 't aantal megapixel. Het kleine broertje van de Qteks de QtekS100 (oftewel de MDA-compact) maakt onwijs slechte foto's ondanks zijn 1,3 megapixel.

Conclusie: PDA is krachtiger en beter voor films (qua kracht en grote scherm) en dergelijke en zo'n smartphone is gewoon leuk klein en handigjes maar niet bedoeld voor grotere applicaties

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 01-12-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zit er trouwens ook 'n speakerfunctie op voor je mp3'tjes zodat meerdere mensen aan 1 tafel deze ook kunnen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:22:
[...]

Hier 'n link naar 'n review van die Motorola MpX speciaal voor jouw :P -->
http://www.mobile-review....ola/motorola-mpx-en.shtml

EDIT: ohnee zijn alleen de specs ervan en geen review.

Voordelen tegenover de Qtek 9090 voor zover ik zo snel kan zien:
-1,3 megapixel camera (Qtek heeft VGA-kwaliteit)
-40 toons polyfonisch geluid (Qtek 16 toons)

Nadelen tegenover de Qtek 9090 voor zover ik zo snel kan zien:
-is 'n triband toestel (Qtek is Quadband)
-Windows 2003 (Qtek heeft Windows 2003 SE)
-Geen foto's zien als je wordt gebeld (Qtek wel)
-Zit maar 32 MB ingebouwd geheugen in (Qtek 128 MB)
-Emailclients zijn alleen SMTP en POP3 (Qtek heeft meer emailclients)

Dus ja deze moet je maar tegen elkaar afwegen en natuurlijk naar de prijzen van de Qtek 9090 en dit apparaatje kijken. 't Lijkt me logisch dat dit apparaat (als 't op de Nederlandse markt komt) goedkoper wordt dan de Qtek 9090 (Qtek is pda, MpX is smartphone) maar ja dit kun je nooit zeker weten. Wacht 't af zou ik zeggen!

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 01-12-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:37:
[...]

PDA is idd altijd sneller (aantal MHZ) en krachtiger dus als je 'n film wilt kijken kun je beter een PDA hebben. Wat betreffende mp3'tjes maakt dit niet zoveel uit. Ik heb nu een SE K700i (geen smartphone/ geen pda) en speelt ook onwijs goed mp3'tjes af. De fotokwaliteit van die Motorola zal vast wel winnen, alle telefoons die worden uitgebracht hebben minstens VGA kwaliteit of 1,3 megapixel. Maar verkijk je niet op 't aantal megapixel. Het kleine broertje van de Qteks de QtekS100 (oftewel de MDA-compact) maakt onwijs slechte foto's ondanks zijn 1,3 megapixel.

Conclusie: PDA is krachtiger en beter voor films (qua kracht en grote scherm) en dergelijke en zo'n smartphone is gewoon leuk klein en handigjes maar niet bedoeld voor grotere applicaties
Een Smartphone is prima voor het kijken van films, alleen dan op een kleiner schermpje, ok. Ik heb een Mio 8390, 200Mhz xScale en ik draai er 1.5 mbit/s DivX op ;) mn enigste limiet is de grootte van het geheugenkaartje, in veel mindere mate de CPU snelheid.

De MPx is een Pocket PC Phone: Draait WM2003SE voor PPC's. Toestel heeft een QVGA touchscreen en kan PPC software draaien, dus géén Smartphone! Hij is slechts 200Mhz maar dat willen ze gaan veranderen. 200Mhz en 32 MB ram is inderdaad ook onacceptabel voor een PPC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

AvWijk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:29:
[...]

Een Smartphone is prima voor het kijken van films, alleen dan op een kleiner schermpje, ok. Ik heb een Mio 8390, 200Mhz xScale en ik draai er 1.5 mbit/s DivX op ;) mn enigste limiet is de grootte van het geheugenkaartje, in veel mindere mate de CPU snelheid.

De MPx is een Pocket PC Phone: Draait WM2003SE voor PPC's. Toestel heeft een QVGA touchscreen en kan PPC software draaien, dus géén Smartphone! Hij is slechts 200Mhz maar dat willen ze gaan veranderen. 200Mhz en 32 MB ram is inderdaad ook onacceptabel voor een PPC :(
Dankje, dankje heb ik ook weer wat dingetjes geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk

Voordeel?!? De hardware van de MPx komt uit de stallen van Chi Mei, mede ook de keus voor die lens. Echt bagger want de camerakwaliteit is heel erg slecht. Ongeveer 320*240 maar dan geïnterpoleerd naar 1.3 megapixel. Snap je wat ik bedoel? Tuurlijk moet men dit nog uitontwikkelen, men stelt almáár uit maar op het moment is de Qtek 9090 een betere keus qua camera. Vooral omdat er ook een nieuwe ROM aankomt met uitstekende kwaliteit op VGA-resolutie!

Wie wilt er in hemelsnaam MIDI gebruiken als je een fijn device hebt waar je WMA beltonen mee kunt gebruiken? Ik die dat voordeel echt niet zo. Het is geen dumbphone. Het ligt er trouwens ook helemaal aan hoe goed die instrumenten geëmuleerd worden. Tot nu toe heb ik evengoed MIDI geluid uit toestellen van HTC als van Moto gehoord.

De laatste MPx die ik in mijn handen heb gehad, had WM 2003 SE. En ik weet ook wel zeker dat het deze versie wordt, of een nieuwere (WM 2005) Denk er wel aan dat dit nóg meer ontwikkeling kost.

Kun je zo CallerID software voor krijgen.

Gaat men wat aan doen. 32 MB kán niet voor PPC Phones.

Ook dit valt onder het nodige development wat gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

AvWijk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:37:

Voordeel?!? De hardware van de MPx komt uit de stallen van Chi Mei, mede ook de keus voor die lens. Echt bagger want de camerakwaliteit is heel erg slecht. Ongeveer 320*240 maar dan geïnterpoleerd naar 1.3 megapixel. Snap je wat ik bedoel? Tuurlijk moet men dit nog uitontwikkelen, men stelt almáár uit maar op het moment is de Qtek 9090 een betere keus qua camera. Vooral omdat er ook een nieuwe ROM aankomt met uitstekende kwaliteit op VGA-resolutie!

Wie wilt er in hemelsnaam MIDI gebruiken als je een fijn device hebt waar je WMA beltonen mee kunt gebruiken? Ik die dat voordeel echt niet zo. Het is geen dumbphone. Het ligt er trouwens ook helemaal aan hoe goed die instrumenten geëmuleerd worden. Tot nu toe heb ik evengoed MIDI geluid uit toestellen van HTC als van Moto gehoord.

De laatste MPx die ik in mijn handen heb gehad, had WM 2003 SE. En ik weet ook wel zeker dat het deze versie wordt, of een nieuwere (WM 2005) Denk er wel aan dat dit nóg meer ontwikkeling kost.

Kun je zo CallerID software voor krijgen.

Gaat men wat aan doen. 32 MB kán niet voor PPC Phones.

Ook dit valt onder het nodige development wat gaat gebeuren.
Ik zei ook allemaal dat ik 't maar zo snel even heb gezien en gechecked. Hoef je niet zo te gaan reageren!! Over die camerakwaliteit heb ik al 'n eerdere post gemaakt (dat 1,3 megapixels niet beter hoeft te zijn dan VGA-kwaliteit) dus dat is al 1 punt.
CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:37:
[...]

. De fotokwaliteit van die Motorola zal vast wel winnen, alle telefoons die worden uitgebracht hebben minstens VGA kwaliteit of 1,3 megapixel. Maar verkijk je niet op 't aantal megapixel. Het kleine broertje van de Qteks de QtekS100 (oftewel de MDA-compact) maakt onwijs slechte foto's ondanks zijn 1,3 megapixel.
Punt 2: ik begrijp heus wel dat je mp3's of WMA als beltoon insteld op de Qtek maar ik had 't over 'polyfone beltoontjes'. De laatste versie is Windows 2003 SE en bij de specs staat dat deze MPX nu nog Windows 2003 heeft dus dat is ook slechter. Ja hoor, jij weet weer zeker dat er SE inkomt, maar ja zal best. Over die foto's en allerlei software die je daarvoor kan krijgen begrijp ik ook wel, maar dat is wel allemaal extra gekl**t om ervoor te zorgen dat je uiteindelijk foto's van bellers kan zien. En die ingebouwde 32 MB wordt nu ook vermeld bij de specs van de MPX. Ja hoor er komt meer geheugen in, want dat weet jij weer zeker. Nou oke dan. Maar 't staat toch wel op die site en daarom heb ik dat aangegeven als klein nadeeltje tegenover de Qtek. En bij de specs van emailclients staan er nu ook nog maar 2 bij de MPX en er kunnen er idd wel meer bijkomen. Ik ging van de specs die nu op die internetsite stonden uit, dus doe niet zo moeilijk met je blablabla komt nog, blablabla development enzovoorts. Dankje :( Nou was weer leuk voor vandaag en dan gaan we ons nu weer storten op de Qteks en geen MPX'jes meer voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:21:
[...]

Ik zei ook allemaal dat ik 't maar zo snel even heb gezien en gechecked. Hoef je niet zo te gaan reageren!! Over die camerakwaliteit heb ik al 'n eerdere post gemaakt (dat 1,3 megapixels niet beter hoeft te zijn dan VGA-kwaliteit) dus dat is al 1 punt.
[...]

Punt 2: ik begrijp heus wel dat je mp3's of WMA als beltoon insteld op de Qtek maar ik had 't over 'polyfone beltoontjes'. De laatste versie is Windows 2003 SE en bij de specs staat dat deze MPX nu nog Windows 2003 heeft dus dat is ook slechter. Ja hoor, jij weet weer zeker dat er SE inkomt, maar ja zal best. Over die foto's en allerlei software die je daarvoor kan krijgen begrijp ik ook wel, maar dat is wel allemaal extra gekl**t om ervoor te zorgen dat je uiteindelijk foto's van bellers kan zien. En die ingebouwde 32 MB wordt nu ook vermeld bij de specs van de MPX. Ja hoor er komt meer geheugen in, want dat weet jij weer zeker. Nou oke dan. Maar 't staat toch wel op die site en daarom heb ik dat aangegeven als klein nadeeltje tegenover de Qtek. En bij de specs van emailclients staan er nu ook nog maar 2 bij de MPX en er kunnen er idd wel meer bijkomen. Ik ging van de specs die nu op die internetsite stonden uit, dus doe niet zo moeilijk met je blablabla komt nog, blablabla development enzovoorts. Dankje :( Nou was weer leuk voor vandaag en dan gaan we ons nu weer storten op de Qteks en geen MPX'jes meer voor mij :P
aplausje zeg :O , 1 punt heb je half goed. En de rest zomaar wat zeggen, zo krijgen de andere users verkeerde informatie. Ga eerst naar informatie zoeken voordat je wat zegt. Je bent hier om mensen te helpen niet om iemand in de maling te nemen... :o

En AvWijk help je alleen maar zodat je zelf ook de goede informatie hebt, je moet niet gelijk huilen. Dat doe je toch ook niet als je een keer onvoldoende voor je toets krijgt ofzo? Hmm.... :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
blaat
Niet stressen please :) Ik heb het toestel vaak genoeg in mn handen gehad. Alleen Windows Mobile 2003 SE ondersteund Landscape Modus dus hoe kan 't ook anders. :)

'ff gechecked'? hmm dat begreep ik niet uit je post.

Oké, niet alle sites zijn even up to date en lang niet alles klopt wat er op sites staat, ook NieuweMobiel is niet 100% perfect (helaas)

[ Voor 4% gewijzigd door AvWijk op 01-12-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
blaat
Trouwens, weet ik veel waar je je info verder vandaan haalt, als dat gebaseerd is op foutieve info, helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jaja, k heb toch eerst info gezocht? (link naar die site) Als daar verkeerde info opstaat tsjaa dan weet ik 't ook niet meer. Ik m'n best doen om iemand specs en info over die MPX te kunnen verschaffen is 't weer niet goed :9 Hmm 8)7 |:( Maar ja 't is nu eenmaal zo.
BTW: zou er een programmaatje bestaan waarmee je je computerscherm kan overnemen zodat je via 'n draadloos internetverbinding dus je computerscherm op je PDA ziet? Als je dan tv kaart in je computer hebt zitten en TV-functie aanzet, zou je TV op je PDA kunnen kijken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hij is van 285 naar 226 euro gegaan bij 2call.nl (bij een 2 jarig 30 abbo van Orange) Dus ik ga 'm denk weer opnieuw bestellen, maar toch nog heel belangrijk vraagje.

Krijg ik dan een importversie of een Benelux versie en wat zijn de nadelen van zo'n importversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:37:
Jaja, k heb toch eerst info gezocht? (link naar die site) Als daar verkeerde info opstaat tsjaa dan weet ik 't ook niet meer. Ik m'n best doen om iemand specs en info over die MPX te kunnen verschaffen is 't weer niet goed :9 Hmm 8)7 |:( Maar ja 't is nu eenmaal zo.
BTW: zou er een programmaatje bestaan waarmee je je computerscherm kan overnemen zodat je via 'n draadloos internetverbinding dus je computerscherm op je PDA ziet? Als je dan tv kaart in je computer hebt zitten en TV-functie aanzet, zou je TV op je PDA kunnen kijken!?
Je kan via je PDA je PC op afstand bedienen en gebruiken. Tooltje heet VNC :*) TV kijken op je PDA moet ook kunnen. Dan zul je het vanaf je TV-kaart moeten streamen met VideoLAN. Ik weet alleen niet of 802.11b snel genoeg is voor zo'n klomp ruwe data vanaf je TV kaart :| DivX streamen op PPC resolutie zou misschien nog net kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:36
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:16:
[...]

Bedoel je deze:

[afbeelding]

Dat is de motorola MPX

Naar mijn weten is Motorola onderdeel van 3G en dat is het bedrijf die die toestellen maakt, maar als ik het fout heb hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De ingebouwde Wi-Fi module van de Qtek 9090 is: 802.11b maar er bestaat ook 802.11a. Het verschil hiertussen is dat de ene 11 MB/sec aankan ofzo en de ander 54 MB/sec maar kun je met die 802.11 versie wel gewoon snel internetsites openen enzo (als je je Qtek hebt gelinkt aan 't draadloos netwerk van jezelf thuis) of duurt dat gewoon een paar minuten per internetsite en per link enzo of is 't: boem pats boem en internetsite te zien?

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 02-12-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:37:
Kijk dan naar meerdere sites, of vraag het hier dan. Er lopen van die experts rond hier, noem geen namen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om de Qtek 9090 te connecten met een bluetooth headset? Ik heb het geprobeerd met de Sony-Ericsson HBH-65 en de Jabra BT250, werken allebei niet.
Ik kan ze wel pairen maar niet connecten :( Ik heb de laatste bluetooth patch voor de Qtek geinstalleerd.

Gr, JeDa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:12:
[...]

Kijk dan naar meerdere sites, of vraag het hier dan. Er lopen van die experts rond hier, noem geen namen ;)
Jaja ik had 't al geeindigd met een .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:38:
[...]

Jaja ik had 't al geeindigd met een .
so what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]nl-x schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:59:
[...]

Branded of niet branded (Heet ie ook qtek 9090, of bijv. i-mate) ? Simlocked of niet ? Prijs los toestel ? Import of NL/Benelux versie ? Support door jullie of door importeur (smartsupport) ? Een of twee jaar garantie ? Wel of niet 3 maanden gratis Jeti ?

Qtek 9090, simlock vrij prijs los 900 euri. Weet dat er Windows pocket pc 2003 second edition er op zit :-). Support gaat gwoon via de shop. Jeti???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:20:
Is het al iemand gelukt om de Qtek 9090 te connecten met een bluetooth headset? Ik heb het geprobeerd met de Sony-Ericsson HBH-65 en de Jabra BT250, werken allebei niet.
Ik kan ze wel pairen maar niet connecten :( Ik heb de laatste bluetooth patch voor de Qtek geinstalleerd.

Gr, JeDa
Hoe kom je aan een bleutooth patch voor de Qtek 9090? Waar heb je die gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
Hij is orgineel voor de I-mate. Je kan hem volgens mij van de xda develepment site trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDA III staat sinds vandaag op de website van t-mobile. Ik heb T-mobile gebeld en klantenservice bevestigd dat ie leverbaar is. Yahoooo....Nu maar hopen dat ie nog voor mijn vakantie binnenkomt. Ze zeggen dat het 2 weken duurt als je hem direct bij t-mobile besteld. Is dat standaard bij t-mobile?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk

Urk

Justin_Time schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:55:
Hij is orgineel voor de I-mate. Je kan hem volgens mij van de xda develepment site trekken.
Dank je, maar wat is de URL hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

De Qtek 2020 is gratis bij een 2 jarig 23,50 per maand abbo van T-mobile bij de Dixons. Voor degenen die wel een gave PDA willen hebben en genoeg aan de functies hebben van de 2020!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:52:
Zit er trouwens ook 'n speakerfunctie op voor je mp3'tjes zodat meerdere mensen aan 1 tafel deze ook kunnen luisteren?
Voor mij is het nog belangrijker dat er handfree mee gebeld kan worden met meerdere tegelijk.
Ik heb nu een nokia communicator. (Die begint af te takelen)
Als je die open klapt en je zet hem voor je op tafel, dan kan je gewoon voor je uit kletsen en het apparaat kletst terug. Geen headsetjes, geen carkit, enz.
Ik gebruik dat op mijn werk regelmatig.

Weet iemand of dit ook mogelijk is met de Qtek 9090?

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:33:
[...]

Weet iemand of dit ook mogelijk is met de Qtek 9090?

(8>
jah, deze functie kun je gebruiken door ik geloof dubbel te klikken op het groene hoorntje, dan gaat ie in speaker mode.

Wel grappig dat zoveel mensen vanuit dit forum langskomen in de BelCompany waar ik werk.
Ook handig is dat sommige mensen zeggen dat ze dit topic lezen. Nu was er van de week iemand die er ook de tomtom 3 bij nam. De houder passte niet en ik zou hem bellen. Aangezien diegene niet via telefoon bereikbaar was maar ff zo: Een echte houder kan tomtom nog niet leveren, eventueel wel een universele. Hoop dat de boodschap zo overgekomen is ;)

Ut blijft wel een pracht ding hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:47:
[...]

jah, deze functie kun je gebruiken door ik geloof dubbel te klikken op het groene hoorntje, dan gaat ie in speaker mode.

Wel grappig dat zoveel mensen vanuit dit forum langskomen in de BelCompany waar ik werk.
Ook handig is dat sommige mensen zeggen dat ze dit topic lezen. Nu was er van de week iemand die er ook de tomtom 3 bij nam. De houder passte niet en ik zou hem bellen. Aangezien diegene niet via telefoon bereikbaar was maar ff zo: Een echte houder kan tomtom nog niet leveren, eventueel wel een universele. Hoop dat de boodschap zo overgekomen is ;)

Welk filiaal werk je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
Ik heb hem gisteren opgehaalf voor 189 euro inc. een 2 jarig t-mobile 150 abonnement. Schitterend ding. Die handsfree functie krijg je trouwens door de groene knop 2 a 3 seconden ingedrukt te houden.

Ik had een qtek 9090 besteld maar ik heb een mda 3 gekregen... zit een nederlands boekje bij 256 sd geheugen etc... Het enige wat er eigenlijk nog aan ontbreekt is een mooi hoesje en een carkit maar die zullen spoedig wel ariveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Justin_Time schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 09:55:

Ik had een qtek 9090 besteld maar ik heb een mda 3 gekregen... zit een nederlands boekje bij 256 sd geheugen etc... Het enige wat er eigenlijk nog aan ontbreekt is een mooi hoesje en een carkit maar die zullen spoedig wel ariveren.
Zit daar geen nadelige T-mobile en T-zones sh*t op enzo? Overal links of niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is er al een Nederlandse handleiding voor de Qtek 9090 (bv. gewoon van de T-mobile MDA III) in .pdf formaat ergens vandaan te downloaden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
CLB schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:25:
[...]

Zit daar geen nadelige T-mobile en T-zones sh*t op enzo? Overal links of niet...?
Ik moet zeggen dat dat echt reuze meevalt. Het achtergrondje is wit met een t-mobile logo en er is standaard een gprs verbinding geconfigureerd maar meer ook niet.... En zit er nu toch al een dag mee te spelen. Oja het today t-mobile thema maar dat is in 1 klik uit.

Je krijgt er een 400 pagina's dik engelstalige handleiding bij en een Nederlandstalig verkorte handleiding.

Er zit ook een screen protector dingetje bij.. best wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Justin_Time schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:14:
[...]

Ik moet zeggen dat dat echt reuze meevalt. Het achtergrondje is wit met een t-mobile logo en er is standaard een gprs verbinding geconfigureerd maar meer ook niet.... En zit er nu toch al een dag mee te spelen. Oja het today t-mobile thema maar dat is in 1 klik uit.

Je krijgt er een 400 pagina's dik engelstalige handleiding bij en een Nederlandstalig verkorte handleiding.

Er zit ook een screen protector dingetje bij.. best wel handig.
Wederom, als je die t-mobile shit echt zat bent kun je er altijd nog een Qtek ROM overheen doen. Volgens mij heb je wel te maken met dat irritante t-mobile opstartlogo/geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
Als je het goed doet dan geef je hem misschien 1x in de maand een soft reboot van 6 seconden. En daar zit echt geen geluid bij. Ik nu volgens mij gewoon garantie en die wil ik graag behouden, er is echt niets wat irritant is eerlijk waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Justin_Time schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:36:
Als je het goed doet dan geef je hem misschien 1x in de maand een soft reboot van 6 seconden. En daar zit echt geen geluid bij. Ik nu volgens mij gewoon garantie en die wil ik graag behouden, er is echt niets wat irritant is eerlijk waar.
Hmm dan wordt 't toch wel interessant. Ik zal altijd op een Qtek te wachten en dan appart (in mijn geval Orange) abbo erbij nemen, maar zo is 't ook wel aantrekkelijkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Justin_Time schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 09:55:

Kreeg je alleen dat extra 256 MB kaartje of kreeg je ook nog korting? Ik neem aan dat 't goedkoper is om 'n MDA III + T-mobile abbo te nemen dan 'n losse Qtek 9090 + T-mobile abbo!?!? En was 't van: ja sorry we hebben geen Qtek 9090 dus je krijgt deze punt? Of stelden ze je 't wel als optie van: eventueel kunnen we de MDA III aanbieden?

EDIT: wil je paar foto's maken?
- van dat logo van T-mobile op de buitenkant van de MDA
- van dat T-mobile thema
En misschien kun je wel klein reviewtje schrijven over jouw bevindingen met de MDA, want al die reviews op internet zijn 't zelfde en beschrijft alleen de functies. Heb je er al spellen opstaan? Zoals Tombraider of Quake ofzo

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 04-12-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op zoek naar de Qtek 9090. Met info van hier naar de Phoneshop in Den Haag gegaan, en daar was het toestel op voorraad. De prijs icm KPN Mobileplus abbo was echter veel hoger dan bij KPN op de site (misschien had de medewerkster fout in de tabel gekeken, anyway, ga nu via KPN site bestellen). Uitschuifbaar toetsenbord viel mij qua degelijkheid wat tegen.

Wat is de ervaring van de mensen hier met de degelijkheidservaring van het uitschuifbare toetsenbord ?

Voor mensen die de T-Mobile versie willen zien, moeten de brochure van T-Mobile ophalen: dat is een karton/papieren versie van het begerenswaardige apparaatje, inclusief logo en voor- en achterkant details (ik heb het bij BCC opgehaald).

Ik heb nog een vergelijking van de Motorola Mpx en de Qtek 9090 op www.msmobiles.com/news.php/2951.html maar het lijkt mij dat dat om een nog niet productierijpe versie gaat. Tegen de tijd dat dat apparaat uitkomt zulen ze hem toch iets meer state of the art hebben gemaakt, hoewel, http://www.pocketpcthough...x.php?action=expand,35071

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:02:

Wat is de ervaring van de mensen hier met de degelijkheidservaring van het uitschuifbare toetsenbord ?
Moet je even zoeken in dit forum. Staan al genoeg gegevens van mensen over qua gebruik van toetsenbord!! En je hoeft 't uitschuifbare toetsenbord niet te gebruiken hoor je kan ook gewoon met je styluspennetje typen. Dat toetsenbord is gewoon een extra'tje
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:02:Voor mensen die de T-Mobile versie willen zien, moeten de brochure van T-Mobile ophalen: dat is een karton/papieren versie van het begerenswaardige apparaatje, inclusief logo en voor- en achterkant details (ik heb het bij BCC opgehaald).
Ik heb 'm ook gehaald! Eentje van de MDA III en eentje van de MDA Compact. Jammer dat de Compact geen Wi-Fi heeft anders werd 't die, nu dus de Qtek 9090 en ook jammer dat ze van karton zijn, maar ja :9

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 04-12-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb begrepen dat er toch wat is geregeld achteraf
sorry hoor maar ik was gewoon boos wat naar mijn mening heel begrijpelijk is
gezien ik ook niet daar alle tijd voor heb.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:47:
[...]

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
CLB schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:33:
[...]

Kreeg je alleen dat extra 256 MB kaartje of kreeg je ook nog korting? Ik neem aan dat 't goedkoper is om 'n MDA III + T-mobile abbo te nemen dan 'n losse Qtek 9090 + T-mobile abbo!?!? En was 't van: ja sorry we hebben geen Qtek 9090 dus je krijgt deze punt? Of stelden ze je 't wel als optie van: eventueel kunnen we de MDA III aanbieden?

EDIT: wil je paar foto's maken?
- van dat logo van T-mobile op de buitenkant van de MDA
- van dat T-mobile thema
En misschien kun je wel klein reviewtje schrijven over jouw bevindingen met de MDA, want al die reviews op internet zijn 't zelfde en beschrijft alleen de functies. Heb je er al spellen opstaan? Zoals Tombraider of Quake ofzo
Ik zal dalijk even de foto's maken. Ik zit nu op me werk dus dat vanavond. Ze hebben niets gezecht over het feit dat ik een mda3 kreeg ipv een qtek 9090 en ik heb daar niets op gezegt omdat ik dit toch gunstiger vind. (had de qtek besteld omdat ik hem nu al wilde hebben ipv nog 3 weken wachten)

Kleine review uhm... ok zal zo wel even een linkje geven.

Over wat ik erbij kreeg:
Er zit standaard een broekriem hoesje, een cradle een extra stylist pen (ps die cradle is erg handig omdat er ook een usb connector bij zit dus je hoeft geen voeding stekker mee te slepen. Er zit ook een screen protector plastic bij en een koptelefoon (2 oortjes). En natuurlijk de boekjes en zo'n vervelende design doos :)

Ik heb nog geen spelletjes gespeelt wel skype via mijn wifi accesspoint thuis erg grappig.

edit:
Ik heb even een klein stukje geschreven over mijn bevindingen deze twee dagen met de MDA3.
http://www.slack.nl/mda3.txt

[ Voor 11% gewijzigd door Justin_Time op 05-12-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Justin_Time schreef op zondag 05 december 2004 @ 09:40:
[...]

edit:
Ik heb even een klein stukje geschreven over mijn bevindingen deze twee dagen met de MDA3.
http://www.slack.nl/mda3.txt
Wat een service. Dankjewel!!!

EDIT: Klinkt heel erg goed. Ook handschriftherkenning is wel relaxed

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 05-12-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Al geruchten wanneer de Orange-versie van de Qtek 9090 (MDA III) uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag omtrent het gebruik in de auto. Ik las dat iemand hem dan in de handfree stand gebruikt.
Maar is er al iemand die het apparaat heeft geprobeerd te gebruiken icm een BT car-kit? Mijn ervaring met ingebouwde handsfree is dat het toch erg moeilijk te verstaan is. Ideaal lijkt mij de mogelijkheid van een BT car-kit waar de Qtek toch dan bij meld en waarbij dus alles via de speakers van de autotelefoon kan lopen. Misschien zelfs ook de TomTom begeleiding.
Of droom ik weer van iets ongemogelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
Volgens mij is dit niet onmogelijk. Voor de qtek 2020 is dit ook beschikbaar en zo significant anders zijn ze niet. Alleen daar duurde het anderhalf jaar voordat er een carkit beschikbaar was die aan deze wensen voldoet.... Dus ik hoop dat het hier sneller mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand al (free) spellen gevonden? Zoals Tombraider, Age of Empires, Quake of Worms ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin_Time schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:27:
Volgens mij is dit niet onmogelijk. Voor de qtek 2020 is dit ook beschikbaar en zo significant anders zijn ze niet. Alleen daar duurde het anderhalf jaar voordat er een carkit beschikbaar was die aan deze wensen voldoet.... Dus ik hoop dat het hier sneller mee gaat.
Hmm, inderdaad hopen dat het minder lang duurt. Maar de 9090 past waarschijnlijk niet in de oplossing van de 2020?!
Overigens, was de oplossing voor de 2020 van Qtek zelf of van een 3rd party? Heb je anders hier wat info over, wellicht weet men daar dan ook of er iets komt voor de 9090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
heb normaal deze week (vrijdag) de qtek 9090 met tomtom3 bluetooth. Hiervan zal ik zeker een review schrijven om jullie van mijn bevindingen op de hoogte te brengen ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb normaal deze week (vrijdag) de qtek 9090 met tomtom3 bluetooth. Hiervan zal ik zeker een review schrijven om jullie van mijn bevindingen op de hoogte te brengen ...
Als je ook een BT headset hebt zul je moeten kiezen tussen Tomtom en de headset..... samenwerken ze niet... tis wachten op een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:25:
[...]

Als je ook een BT headset hebt zul je moeten kiezen tussen Tomtom en de headset..... samenwerken ze niet... tis wachten op een patch.
Is er dan wel al een non-BT carkit die eventueel is in te bouwen en dit dan icm de BT GPS. Of is er eerder kans op een patch voor BT dan wachten op een non-BT carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan de Stek 9090 (MDA III) ook java-games aan zoals de spellen van deze links: -[url]

...

Kan iemand dat checken? Zou wel cool zijn. Kun je heel wat spelletjes kwijt op 'n 1 GB kaartje :9

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 07-12-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:25:
[...]

er is een carkit van Parrot die en carkit en gps heeft. 2 in 1 dus. Volgens mij de CK3300. Hier kan je dus met 1 bt verbinding 2 dingen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:41:
[...]

er is een carkit van Parrot die en carkit en gps heeft. 2 in 1 dus. Volgens mij de CK3300. Hier kan je dus met 1 bt verbinding 2 dingen doen!
Maar bij de specificaties van deze carkit compatible lijst staat de qtek 9090 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin_Time schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:37:
[...]

Maar bij de specificaties van deze carkit compatible lijst staat de qtek 9090 niet.
Op de website van smartphone.direqt.nl staat wel dat de 9090 compatible is met deze Parrot. Is er al iemand die ervaring heeft met zo'n apparaat, eventueel op de 2020?
Waar ik erg benieuwd naar ben is of het inderdaad goed werkt, navigeren en telefoneren over 1 BT verbinding naar de Parrot.
En volgens mij las ik iets over TomTom en deze Parrot, het werkte geloof ik wel maar had wat meer voeten in de aarde. Klopt dat?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste