De HTC Blue Angel (Qtek 9090 / MDA+VPA+XDA III / SPV M2000)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 08:06
verwijder aub deze reactie was een beetje overbodig zag ik...

[ Voor 85% gewijzigd door Plopeye op 13-06-2005 10:05 ]

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
@ nl-x

De TomTom 4 is enkel voor Hp versie geweest. Versie 5 kost 59 euro zonder kosten. Met kosten en levering aan huis 70 euro. Weliswaar gaat niet alles op de Qtek dus moet je rekening houden dat je nog een SD kaartje erbij koopt. Ik heb gekozen voor de Sandisk Secure digital card 1.0 GB extreme III.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 13:58
Ik heb onlangs nog zo een Ultra II 1gb gekocht omdat ik die Extreme III nergens kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
@ nl-x

Connecties hebben is altijd handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij had een week geleden een tweedehands mda3 gekocht
nu zit die met een grote probleem, als je op power knop drukt gaat de verlichting wel aan maar de scherm zelf blijft zwart. pas over een minuut gaat die aan en kun je alles zien.
SR, HR, rom update heeft niet geholpen.

bonnetje heeft die niet gekregen
als hij nu naar t-mobile shop gaat kan die hem dan ook omruilen (zonder bon)?
of moet je daar per se de bon laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
@ htvi

Wat volgens mij het probleem is, is dat je brighness van je scherm verlaagd word zonder dat je zelf er iets van progje voor installeert zodat je de brightness kan instellen.

Vb. SPB Pocket Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, het is geen software problem. anders zou een hardreset helpen. ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet om hem meteen aan de praat te krijgen((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:10:
een vriend van mij had een week geleden een tweedehands mda3 gekocht
nu zit die met een grote probleem, als je op power knop drukt gaat de verlichting wel aan maar de scherm zelf blijft zwart. pas over een minuut gaat die aan en kun je alles zien.
SR, HR, rom update heeft niet geholpen.

bonnetje heeft die niet gekregen
als hij nu naar t-mobile shop gaat kan die hem dan ook omruilen (zonder bon)?
of moet je daar per se de bon laten zien?
Hij moet het via de telefoon service doen ,ik had ook een telefoon gekocht geen bon gekregen .
Maak gewoon een afspraak om hem op te halen en hij wordt binnen 7-10 dagen terug gebracht,ze hebben mij nooit gevraagd waar of waneer ik hem gekocht had allen naar mijn abonnement.
Alle MDA3 telefoons hebben 2 jaar pickup service,dus succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Orange brengt voorlopig nog geen Rom-Updates uit voor hun telefoons is niet nodig vinden ze :S

* ZandBak ( heeft heel veel spijt dat ie bij orange is gebeleven )

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Heeft er hier iemand TT5 op zn Qtek 9090 of MDA III staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
OK, ik had eerder al geroepen dat er meer info zou volgen. En hier is het dan:

IK HEB MN TELEFOON VANDAAG EINDELIJK TERUG (sort of...)

Morgen is het 9 (ja, negen) weken geleden dat ie werd opgehaald.

Ik had mijn telefoon laten ophalen vanwege de volgende 3 gebreken:
- De railing van het uitschuiftoetsenbord functioneerde slecht. Hierdoor raakte het toetsenbord zelf aan beide kanten bekrast. Zie foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.maroc.nl/photopost/data/3001/111qtek.jpg
- Ik ben zo slecht verstaanbaar, dat een ROM update er op moest.
- 2 knoppen functioneerden slecht.

Toen mijn telefoon werd opgehaald zei de ophaler dat ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe zou ontvangen binnen een week. Iets wat mij telefonisch (smart-support) ook werd gezegd. Beide keren zeiden ze dat het echter niet zeker weten is; en dat er kans is dat ie alsnog wordt gerepareerd. In dat geval zou het 2 weken duren.

Echter duurde het 3 (jawel, drie) weken voordat ik een brief met de post kreeg waarin stond dat ze hebben kunnen kijken naar de pda. Ze zeiden dat de krassen bij het toetsenbord niet onder de garantie zou vallen. Dat heette nu ineens 'cosmetische schade'. Ik moest 90 euro betalen hiervoor.

Ik ging hier niet mee accoord. Maar dat ging niet zonder slag of stoot. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. En de service die ik toen ineens kreeg van smart-support was om van te janken met de pet op. Gesprek ging als volgt, echter heb ik me veel beleefder geuit dan nu geschreven is, met meer geduld. Dit is om het gewoon snel te kunnen schrijven:
- Hallo, ik kreeg een brief waarin wordt gerept over cosmetische schade. Dat klopt niet, er is een railing stuk, en het ding valt onder garantie.
- - Jah, ik kan er niets aan doen.
- Ja, hoezo niet? Jullie zijn verantwoordelijk voor de service.
- - Jah, misschien kan je morgenochtend terugbellen.
- Waarom?
- - Omdat er dan iemand is die je verder kan helpen.
- Ow? Naar wie moet ik morgenochtend dan vragen?
- - Dat weet ik niet.
- Hoezo, je hebt toch wel iemand in gedachten gehad toennet, toen je dat zei?
- - Nee. Maar morgenochtend kunnen ze je beter helpen.
- Hoezo?! Ik bel toch op een normaal tijdstip, midden in de week. Werk jij daar dan niet vast, dat jij me niet kan helpen?
- - Nee. Ik werk wel vast hier.
- Mijn telefoon heeft 3 aandachtspunten, wat waarom willen jullie dat niet repareren.
- - Omdat geen een punt onder garantie valt. (giechel giechel)
** Toen ontplofte ik zowat. Want juist 1 van de 3 punten was in de brief afgekeurd.
- Dan wil ik graag spreken met je baas, of met een verantwoordelijke die me verder kan helpen.
- - Dat kan niet.
- Waarom niet?
- - Ik heb geen baas. Euuh. Ik weet niet wie mijn baas is.
- Is goed, verbind me maar door met je afdelingsmanager.
- - Nee, die hebben we ook niet.
- Hoezo? Geef me maar de persoon aan wie je je elke dag meldt.
- - Is er niet.
** En zo ging het gesprek nog langer verder.
- Hoe is je naam.
** En toen zei het meisje met Marokkaans accent:
- - Mijn naam is CLAUDIA.
- Wat is je achternaam.
- - Dat hoef ik niet te vertellen.

Uiteraard liet ik het hier niet bij zitten. Ik belde met E-Care, het bedrijf waar de toestellen uiteindelijk worden gerepareerd. Die konden me niet verder helpen, anders dan mij in de wacht te houden en te overleggen met Smart-support zonder resultaat.

Uiteindelijk heb ik een fax gestuurd naar E-care waarin ik zei dat ze alles moesten maken dat onder garantie valt, en het ding maar moeten terugsturen. Als ik dan zou ontdekken dat ze iets niet hebben gerepareerd, dat wel onder garantie blijkt te vallen, zou ik ze voor ALLE kosten verantwoordelijk stellen.

De volgende dag een brief terug ontvangen met: We zullen ALLES zonder kosten maken. Echter moesten er weer onderdelen worden besteld, dus het kon weer een week of 2 duren.

Drie weken later (we zitten dus op week 6) heb ik weer gebeld. Het blijkt dat het onderdeeltje zooo specifiek is, dat het uit Taiwan ofzo moet komen. En dat was nog steeds niet binnen.

Twee weken later (week 8 ) bel ik weer ongeduldig van waar alles blijft. Het onderdeeltje bleek er nog steeds niet. Nu kreeg ik ineens een lulverhaal over dat die onderdelen met een schip ofzo moeten komen. Ze konden me maar geen geschatte tijd geven van reparatie.

Die dag (en de volgende) heb ik gewijd aan het terugkrijgen van mn telefoon. Ik heb zowat iedereen afgebeld. Ik stelde ze steeds voor de keus:
- Of mn telefoon gereprareerd terug, binnen 2 weken.
- Of een nieuwe telefoon retour
- Of mn geld terug.

Na ERG veel gezeik, en diverse gesprekken met de eigenaar van smart support (de leverancier DANGAARD), werd me een nieuw toestel AANGEBODEN voor (hoe origineel) 90 euro. Dat bedrag zou zijn omdat reparatie niet onder garantie zou vallen, en voor vrucht gebruik.

Ik heb bezwaar gemaakt tegen reparatiekosten, omdat die al waren uitgepraat. Ik heb ze 40 euro toegezegd voor vruchtgebruik (te gek voor woorden eigenlijk, omdat ZIJ het toestel na aanschaf langer hadden dan ik) en dat accepteerden ze.

Een nieuw toestel zou de volgende donderdag (vorige week) bij de winkel liggen waar ik het kocht.

Echter hebben de eikels de verzending naar het hoofdgebouw van de winkel gedaan. Hierdoor ging bij elkaar een week verloren.

Dus vandaag, exact 9 weken later, heb ik voor 40 euro een nieuw toestel.

ECHT. VOLGENDE KEER NOOIT MEER EEN QTEK VOOR MIJ. Het ziet er uit als een pracht ding. Maar de problemen met geluid, wifi en vooral de service doen ze toch echt de nek omdraaien.

Normaal ben ik niet iemand die zich laat misbruiken in dergelijke situaties. Maar Dangaard had al gedreigd dat als ik niet accoord ging met betalen, ik ook 'gewoon kon blijven wachten'.

Maar... 40 euro is niet veel voor een 2de cradle, 2de accu, 2de adapter, 3de en 4de stylus, enz. Want ik had de oude zonder accessoires ingeleverd. En als ze daar nu nog om gaan vragen, krijgen ze een mooi staaltje eigen deeg terug. Dat zien ze NOOIT meer terug.

Maar goed. Nu even het nieuwe ding uit de doos halen en testen. Voordat dat ding ook weer issues blijkt te hebben :/

De hoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
nl-x schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:11:
OK, ik had eerder al geroepen dat er meer info zou volgen. En hier is het dan:

een hoop ellende...
....tering....dan heb ik nog geluk gehad dat ik die van mij maar een maand kwijt was ivm een reparatie door mic / luidspreker problemen...

Er blijken na het uitbrengen van nieuwe toestellen altijd een paar rotte appels tussen te zitten...en dan op deze manier met je omgaan...als je zo een rotte appel te pakken hebt...tering... :(

(ik heb extra geluk omdat ik een niet officieele rom erop had gezet, daarop hadden ze mij ook een reparatie kunnen ontnemen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Moet je nagaan, dat ik m 9 weken na inleveren terugkreeg ZONDER firmware upgrade!
Maar er is nu een site, genaamd qtek.nl, die van hen is en waarop ze de firmwares legaal aanbieden. Dus ik heb het zelf maar gedaan.

Die qtek.nl was vroeger van een financien-boer, die qtek2020's verkocht. Ik vraag me af hoeveel ze hebben neergeteld voor de domeinnaam. Of hebben ze die boer voor de rechter gebracht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 13:59

mindcre8r

Tradepedia

HOOOI :P

Vandaag verlengd en ik ben een Platinum Customer (ik breng dus veel geld in t laadje ;) ) en kreeg het toestel mee voor 109.95 en 50% abbo voor 3 maanden, 50% verzekering 24 maanden (Orange Premier)

Ik ga nu even kijken of ik t wat vindt en anders hou ik t toch op mijn C500.

Eerste indruk is goed, en ik vin t erg goed dat er 2 accu's bij zitten, das ideaal en ook dat ze allebei in de cradle kunnen.

Nu even must have Software installeren, nog hints?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Wat hebben die mensen toch tegen mij?

Heb ik gisteren met angst en zweet mn eigen ROM geupdate. Hebben ze vandaag weer een nieuwe ROM gelanceerd. :)
(CE) rom 1.40.00 -> 1.40.00
Ext-rom 1.40.553 -> 1.40.556
Radio 1.20.00 -> 1.30.00

[ Voor 23% gewijzigd door nl-x op 24-06-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROM UPDATE ERVARINGEN/ANNOYING PROBLEMS QTEK 9090:

Over 't algemeen zeer tevreden over dit apparaat hoor, echter:

Ik merk dat met de nieuwe ROM update op Qtek.nl het geluid tijdens gesprekken iets beter is. Ben nog steeds niet kapot van de handsfree functie echter. Het geluid klinkt vaak te luid voor de speaker ook al staat het volume op een normale stand.

Verder heb ik na het terugzetten van mijn data (niet via xBackup of ActiveSync backup zoals al afgeraden wordt door Qtek) gemerkt dat de telefoonnummers van mijn contacts allemaal inees de '+' missen voor de internationale notatie (+316123456789 is 316123456789 geworden). Bij SMSen lijkt dat geen probleem maar een dergelijk nummer spraak bellen lukt niet. #$%@!

Geregeld heb ik (ook voor de ROM update) het probleem dat de audi van PocketPC volledig weggvalt (menu's maken geen geluid, MediaPlayer speelt maar je hoort niets) alsof het volume uitstaat. Alleen een softreboot kan dit verhelpen. Ik heb het idee dat dit icm met het gebruik van de handsfree modus gebeurt..

Na een softreboot ben ik trouwens altijd mijn Vodafone GPRS instellingen kwijt (gelukkig zit er standaard een programmaatje in met alle instellingen voor elke provider, maar 't blijft vervelend)

Ik weet dan zelf wel hoe ik mijn data moet backuppen maar het zou geen overbodige luxe zijn als Qtek een sectie in haar rom-update PDF opneemt, want ikkan me zo voorstellen dat dit niet voor iedereen even gemakkelijk is.

De dopjes van de headset zijn te groot voor mijn oren. Alleen met veel wrikken blijven ze zitten. Het trieste is ook dat je ALLEEN de Qtek headset kunt gebruiken en geen oorplugjes van je keuze..

De draagtas van de Qtek 9090 is het meest onhandige en lelijke ding dat ik ooit gezien hebt. Als de telefoon gaat ben je altijd te laat met opnemen omdat je loopt te pielen om dat ding tijdig eruit te krijgen. Bovendien heb ik hem regelmatig bijna laten vallen tijdens dit knullige proces. Iemand tips voor n goede draagtas of zachtleren etui?

De fotocamera moet je zien als niet meer dan symbolisch (0,3 megapixels!!??) en alleen in volledig daglicht kun je hem gebruiken, en dan nog is de kwaliteit gewoon slecht. De videoopnames zijn iets beter. Je kunt tijdens het filmen ook zoomen, iets dat met de camera dus niet lukt (!!?) Om de MP4 video's af te spelen op je PC zul je hard en lang moeten zoeken naar de juiste codec icm het juiste programma!

Batterijduur valt echt niet tegen. Ongeveer 10% leegloop bij stand-by. Bij gebruik van Wifi/Internet gaat eea het hardst heb ik gemerkt. Zet ook de beamfunctie standaard uit

Als je iets gaat tikken met het uitschuifkeyboard en je virtuele keyboard staat op dat moment CAPS krijg je met geen mogelijkheid die CAPS uit via het uitschuifkeyboard. Zul je dus via schermkeyboard uit moeten zetten. Annoying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Hallo! Lang geleden dat ik hier gepost heb.... maar goed!

Ik ga een MDA3 krijgen bij m'n abo verlenging van een jaar bij TMobile! Wat een mooi apparaat is het :) _O_!

Nu wil ik hem gebruiken in de auto als telefoon en navigatieaparaat. Voor de navigatie heb ik een pakket gekocht van tom tom O-) en ga ik nog een GPS receiver aanschaffen. Maar wat heb ik nou eigenlijk nodig om het geluid/navigatie en de telefoonfunctie van de MDA over de autoradio te krijgen?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

mindcre8r schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:26:

Nu even must have Software installeren, nog hints?
SPB Pocket Plus 2.5 (of 3.0) / Total Commander/ Betaplayer

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:49:
ROM UPDATE ERVARINGEN/ANNOYING PROBLEMS QTEK 9090:

Verder heb ik na het terugzetten van mijn data (niet via xBackup of ActiveSync backup zoals al afgeraden wordt door Qtek) gemerkt dat de telefoonnummers van mijn contacts allemaal inees de '+' missen voor de internationale notatie (+316123456789 is 316123456789 geworden). Bij SMSen lijkt dat geen probleem maar een dergelijk nummer spraak bellen lukt niet. #$%@!

Ik gebruik Sprite Backup dat is echt 'n aanrader! Misschien ligt het ook aan je 'regional settings' staan die op Dutch? En waarom heb jij telefoonnummers van 11 cijfers :P 06123456789

Na een softreboot ben ik trouwens altijd mijn Vodafone GPRS instellingen kwijt (gelukkig zit er standaard een programmaatje in met alle instellingen voor elke provider, maar 't blijft vervelend)

Met Sprite Backup worden de GPRS-instellingen ook opgeslagen. Je zet je backup weer terug en je hebt geen probleem meer dat je 't weer opnieuw moet instellen (ook al is dat niet superveel werk)

De dopjes van de headset zijn te groot voor mijn oren. Alleen met veel wrikken blijven ze zitten. Het trieste is ook dat je ALLEEN de Qtek headset kunt gebruiken en geen oorplugjes van je keuze..

Op de MDA-compact/ SPV M500 kunnen oordopjes van de SE 800/ 900 serie. Die zijn veel beter en hebben ook gewoon een 2.5 mm plug (ik weet niet of de Qtek 9090 2.5 mm heeft, maar ga ik van uit)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb een vraagje, is bij jullie het rintone volume ook zo laag? mn SPV C500 is op niveau 3 nog veel harder dan de M2000 op zijn Hardst :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
@cyberfury:
Ik maak ook mee dat ineens het geluid het niet meer doet. Als ik iemand bel of door iemand gebeld wordt, blijkt mn geluid het niet meer te doen. Ik moet dan softrebooten. Ik heb overigens ook het vermoeden dat dit met de handsfree te maken heeft.

Wat oordopjes betreft: je kan er wel andere oordopjes op zetten. Je bent alleen gebonden aan dat rare formaat van 2,5 mm jacks. Je kan er ergens wel een verloopje voor vinden, overigens.

Wat de draagtas betreft: je hebt 100% gelijk. Wat een lelijk en onhandig ding. De ringtone (als je telefoon overgaat) komt uit de oorspeaker. En die zit volledig bedekt in de draagtas. Ze hebben er niet eens gaatjes voor aangebracht. Hierdoor hoor je dus niet je telefoon overgaan. Je hebt wel mooiere draagtassen. (Piel frama bijvoorbeeld.) Maar die zijn duur, en onhandig. Want je moet 'm er altijd uithalen als je je pda in de dockingstation wilt gooien.

Camera is idd kudt. Maar jah,... dat weet je van te voren al. De (enige) mainstream player die de bestanden bij mij afspeelt is de Quicktime Player.

CAPS probleem heb ik nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-07 16:18

tweakraiser

I have such sites to show you

Hee...
Ik heb ook eindelijk een Qtek 9090 aangeschaft! 8) 8) 8)
Alleen ik zit met een probleem nl. dat ik de beeldkwaliteit echt slecht vind.
Het lijkt wel of het 256 kleuren zijn i.p.v. 65.000
Iemand een idee? Of hoort dat zo.
Voor degene die hun Qtek 9090 willen updaten met de laatste ROM zie:
http://wiki.xda-developer...gename=BA_1.40.00_Upgrade

[ Voor 113% gewijzigd door tweakraiser op 28-06-2005 21:28 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

kickje

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

nou de kleuren zijn bij de mijne perfect hoor, speel maar eens een DivX af (install Betaplayer)..

Als ik nog een tip mag geven...als je de tel in je zak steekt dan weet je dat je altijd de knoppen indrukt en dan gaat ie weer eens aan (ook in het zakje)

Download Delta Lock 0.5 ...werkt perfect!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Nou het probleem is al te zien bij de startknop, de kleuren faden dus niet. Mijn startknop bestaat maar uit 2 kleuren :|
Ik denk nadat ik op internet veel screenshots gezien heb er morgen maar mee terugga naar de belcompany.
Ik heb nog zo gevraagt of ik geen geruild exemplaar zou krijgen oid :'(
Dat heb ik weer zo'n afdankertje.
Ik heb alle settings nagelopen en ook het laatste ROM geinstalleerd maar het mag niet baten.
Als iemand nog een verklaring weet voor dit probleem hoor ik het graaaag SIGH...

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

tweakraiser schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:03:
Nou het probleem is al te zien bij de startknop, de kleuren faden dus niet. Mijn startknop bestaat maar uit 2 kleuren :|
Ik denk nadat ik op internet veel screenshots gezien heb er morgen maar mee terugga naar de belcompany.
Ik heb nog zo gevraagt of ik geen geruild exemplaar zou krijgen oid :'(
Dat heb ik weer zo'n afdankertje.
Ik heb alle settings nagelopen en ook het laatste ROM geinstalleerd maar het mag niet baten.
Als iemand nog een verklaring weet voor dit probleem hoor ik het graaaag SIGH...
nee dat lijkt me niet echt normaal nee..... hoewel ik het zwartblauwe Taken theme heb en niet echt veel kleur zie daarmee.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Er was idd iets mis met m'n beeldscherm.
Ik ben vanochtend met m'n qtek 9090 terug gegaan naar belcompany en ik heb nu gelukkig een nieuw exemplaar van ze gekregen.
Wat een service _/-\o_
Deze versie was ook al helemaal up 2 date en is een NL retail versie.
Thanks voor de reply's.
Ik gebruik nu Pocket Music Player Bundle v3.2 en ben er erg tevreden over.
Morgen m'n nieuwe Sandisk Extreme III 1Gig geheugen en Piel Frama tasje erbij.
Tot nu toe ben ik erg tevreden met m'n nieuwe qtek.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakraiser op 01-07-2005 00:15 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakraiser schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:29:
Hee...
Ik heb ook eindelijk een Qtek 9090 aangeschaft! 8) 8) 8)
Alleen ik zit met een probleem nl. dat ik de beeldkwaliteit echt slecht vind.
Het lijkt wel of het 256 kleuren zijn i.p.v. 65.000
Iemand een idee? Of hoort dat zo.
Voor degene die hun Qtek 9090 willen updaten met de laatste ROM zie:
Op qtek.nl staat een betere upgrade voor de 9090 ..met radio versie 1.13.00 bijvoorbeeld.
Eenvoudig te installeren voor elke cyberclown. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS. Nog een annoyance van de Qtek 9090 (of is het gewoon PPC Mobile?)

Regelmatig (nou ja eigenlijk vaker wel dan niet) blijft het envelopje op de bovenbalk hardnekkig staan ( 'message send') , ook al is er niets meer te melden. Kun je klikken wat je wil maar alleen met een reboot gaat hij dan weg.

Voor een purist als ik is dit natuurlijk hemeltergend! ;-)

Verder nog steeds ERRUG tevreden met mn Qtek. Ik heb alleen geen enkel programma aan de praat kunnen krijgen die van mijn Qtek een universele afstandsbediening kan maken. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl-x schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:09:
@cyberfury:
Ik maak ook mee dat ineens het geluid het niet meer doet. Als ik iemand bel of door iemand gebeld wordt, blijkt mn geluid het niet meer te doen. Ik moet dan softrebooten. Ik heb overigens ook het vermoeden dat dit met de handsfree te maken heeft.

Wat oordopjes betreft: je kan er wel andere oordopjes op zetten. Je bent alleen gebonden aan dat rare formaat van 2,5 mm jacks. Je kan er ergens wel een verloopje voor vinden, overigens.

CAPS probleem heb ik nog nooit gehad.
Thanks nl-x..
Caps probleem inmiddels opgelost (heb de capslock functie op het keyboard gevonden *schaam*)

BUT! ....Ik las een paar posts geleden dat je een probleem had met het uitschuifkeyboard; uitschuiven liet krassen achter. Ik heb nu hetzelfde probleem, de rail begint geultjes te slijten in de rand van mijn keyboard (precies zoals op jouw foto). Aangezien jij je Qtek 6 weken kwijt was ben ik niet zo happig om hem terug te brengen.. ik vraag me af of dit 'normale' slijtage is (ding is net een maand oud ofzo) of dat ik een nieuwe mag eisen.. Ik neem aan dat bij jouw nieuwe toestel het probleem verdwenen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Ik heb mijn toestel pas sinds kort terug. Ik weet niet of het zich opnieuw zal voordoen.

Voor de record... Ik was mijn toestel 9 weken kwijt! En moest daarna nog 40 euro betalen. Te absurd voor woorden.

Mijn gouden tip: Speel het via je verkoper!!! Laat hem eindverantwoordelijke zijn voor het probleem, van begin tot eind. Eis van te voren een duidelijk oplostermijn. 2 tot 3 weken is ruim voldoende. En wees bereid op dat ze zullen zeggen dat ze het probleem nog nooit eerder hebben meegemaakt. Dat hebben ze dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 02:31:
*knip
Verder nog steeds ERRUG tevreden met mn Qtek. Ik heb alleen geen enkel programma aan de praat kunnen krijgen die van mijn Qtek een universele afstandsbediening kan maken. Anyone?
op http://www.pdawin.com kum je TV remote controller 5.5 vinden.
het werkt wel bij mij maar je kunt niet van een grote afstand de TV (oid) bedienen.
Ik denk dat het aan de zend sterkte van de IR op de Qtek ligt :?.
Toch leuk als je langs het raam van de buren loopt en je zet de tv even uit ofzo ;)

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij nou niet duidelijk is welke PDA / smartphone nieuwer is. de Qtek2020i of de Qtek9090 of de Qtek S100?
Ik denk namelijk dat ik ga voor de 2020i.

Edit keuze is gemaakt: het wordt de Qtek 2020i.
Omdat ik een aantal fotos heb gezien van de 9090 naast die van de 2020i en de 2020i heeft toch een beter scherm,

http://www.itavisen.no/images/slides/slide4481.jpg

http://www.mysmartphone.n...ek9090/qtek9090stor32.jpg

en vooral bij deze vindt ik de kwaliteit van de 2020i stukke beter:
http://www.mysmartphone.n...ek9090/qtek9090stor12.jpg

Weet alleen nog niet waar ik hem ga bestellen, hij staat helaas niet in de pricewatch :(
iemand een goede suggestie ?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:01

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Lekker dan.....

Ik heb goede tip voor iedereen. maar eerst mijn verhaaltje,

Wegens diversen redenen wou ik een backup terug zetten. Helaas werkte dat xbackup dus niet goed en is de backup mislukt. Hierna was het dus nodig om de gsm te hardresetten. Omdat ik nogal ongeduldig ben kloot ik eerst een beetje zelf.

Nou wist ik verdomd goed dat naast de reset knop onder de gsm de speaker zit.. maar toch ffies vroeten in dat kleine gaatje.. zou dat toch een hard reset kunnen zijn?!. Helaas mocht het niet baten en hij deed geen hardreset (raar he 8)7 ) Dus wezen zoeken op internet en daar las ik wat over een pinset 5 seconden in het reset gaatje duwen. Ook dit werkte niet... dus toch even met een pinset in het andere kleine gaatje (lees MIC) .

Nadat ik eens goed ging googlen was het gewoon een simpele toetsencombi die je moet gebruiken waardoor de hard reset werkt. En na de toetsencombi... jawel hard reset! Ik blij.... tot mijn hersens toch eindelijk gingen werken. (had het weekend de Drome-lan party verklaart een hoop) Dacht ik over de mic... op dat moment belt me Pa....

Ik: "Hoi Pa!"
Pa: Jer, ik versta je heel slecht...
Pa: JER??!!!

je kent het verder wel.... blijk die ik mic te diep in me m2000 te hebben verschoven. Dus wilt ik me verstaanbaar maken moet ik echt schreeuwen.

Dus het moraal: Het kleine gaatje naast de reset is de speaker, ga hier niet in vroeten en laat het wat het is. Ga ook niet met je telefoon kloten als je een weekend niet hebt geslapen en zorg dat je verzekerd bent. Gelukkig kan ik hem laten maken bij orange (geen kosten) en laat ik ook gelijk die slide maken en mijn "d-pad"

edit gebeld met orange,

reparatie duurt MAX 21 dagen. Maar waarschijnlijk maar 10 werkdagen. Ook gelijk netjes een leen toestel. Orange is heerlijk _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door DukeN op 11-07-2005 08:44 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

ZandBak schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:44:
Orange brengt voorlopig nog geen Rom-Updates uit voor hun telefoons is niet nodig vinden ze :S

* ZandBak ( heeft heel veel spijt dat ie bij orange is gebeleven )
Welke versie heb je nu? Welke versie wil je?

Kun je die van qtek 9090 niet erop gooien?

Weet iemand wanneer qtek 2020i bij orange leverbaar is?

---

Mijn broertje heeft een MDA III. T mobile is erg traag met uitbrengen van een update. Wat een ellende zeg. De enige reden waarom ik het bij orange haal, is hun uitstekende service.

[ Voor 20% gewijzigd door Zhadum op 11-07-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Er is inmiddels 'n gratis unlocktool te vinden
voor de mensen die hier in geinteresseerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
vergeet niet dat met al die shit zooi,

je garantie vervalt

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ZandBak schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:59:
vergeet niet dat met al die shit zooi,

je garantie vervalt
That's true, maar ja ben k toch voor verzekerd.
Krijg in alle situaties 'n nieuw toestel als er wat met m'n huidige is dus
Dan laat ik 'm wel 'n paar keer vallen ofzo als er wat mee is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de nodige support ben ik een website begonnen voor de Qtek 9090 / MDAIII / SPV2000 enz.
Hier kun je ROM's downloaden en de nodige tips en trucs vinden.

Dé Site voor Nederlandse Qtek 9090 bezitters

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:10:
Hij werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_

Wat was het nou...... :(

Ik kon tomtom-gps niet op com-poort1 krijgen, ik kreeg dan de melding com1 does not exist!!! :'(

Wat bleek het nu te zijn... Je moet de infrarood-optie 'receive all incoming beams' uitzetten aangezien deze van dezelfde poort gebruik maakt!!! 8)7
Na twee dagen ergernis met een XDA en een Leadtek GPS muis lijkt dit de oplossing. Als het werkt ben jij een koning en een groots persoon.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mazzellaartje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2021
Sinds vorige week ben ik ook in het bezit van dit,tot nu toe, fantastische apparaat. :)
Wie kan mij zeggen of het mogelijk is bellersgroepen in te stellen op de Qtek 9090?
Ik wil namelijk instellen dat als ik overdag slaap (ivm nachtdienst) ik slechts door een aantal mensen gebeld kan worden.Op mijn oude Siemens SX1 kon dit door het instellen van profielen.

Gr. Mazzellaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 16:54

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik heb er sinds kort ook 1 :)
Nu zie ik alleen dat iedereen het heeft over de qtek.nl site. voor rom updates..
Nu vraag ik me af hoe ik hier bij kan komen...

Kan het op de site niet vinden.. en aangezien ik de mijne via orange heb kan ik me niet registreren...

Dus heeft iemand hier een oplossing voor alvast bedankt

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

www.qtek.nl, je zult je wel even moeten registreren, maar dan kan je daar de updates weg halen! :Y)

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Roland schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:08:
www.qtek.nl, je zult je wel even moeten registreren, maar dan kan je daar de updates weg halen! :Y)
Ik heb mijn toesten via orange.. dus ik krijg op de qtek site dat mijn imei nummer niet bekend is.
Klopt dit of ik hoor ik me wel te kunnen registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

kaasszje schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:34:
[...]

Ik heb mijn toesten via orange.. dus ik krijg op de qtek site dat mijn imei nummer niet bekend is.
Klopt dit of ik hoor ik me wel te kunnen registreren
misschien is handig om deze topic te lezen, deze vraag is zeker langs gekomen. [Om het je zoektocht te verkleinen, zal ik je adviseren om met recente berichten te beginnen..]

Forum is geen plaats waar mensen zomaar hun vragen neerzetten en een antwoord verwachten! Een beetje zoektocht is vereist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Zhadum schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 17:23:
[...]

misschien is handig om deze topic te lezen, deze vraag is zeker langs gekomen. [Om het je zoektocht te verkleinen, zal ik je adviseren om met recente berichten te beginnen..]

Forum is geen plaats waar mensen zomaar hun vragen neerzetten en een antwoord verwachten! Een beetje zoektocht is vereist!
Ben ook al druk bezig met het hele topic door te lezen..
Ben alleen ook beetje ongeduldig :P

Neem aan dat ik antwoord dan vanzelf tegen kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Dit wil zeggen dat je je niet kan registreren doordat je IMEI niet in de database van Dangaard benelux voorkomt. Dit wil zeggen dat je provider jouw toestel niet via hen heeft aangekocht en het dus niet mogelijk is op Qtek.nl te registreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29
Vraagje:

Ik heb hier TomTom Navigator 5 op een Qtek 9090 geïnstalleerd.
Als je nou gaat naar Navigeer naar > Adres dan kun je alleen maar letters invoeren met het uitschuifkeyboard. Liever zou ik een virtueel toetsenbord op het scherm willen (zoals op bijv. een Qtek S100 het geval is) zodat er met de stylus letters ingevoerd kunnen worden.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat in kan stellen?

edit:
Ok, heb het toevallig zelf net opgelost door te updaten naar versie 5.100 :)

[ Voor 12% gewijzigd door FlowDesign op 31-07-2005 18:41 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

De Siemens heeft geen camera volgens de website.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

kaasszje schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:39:
Ik heb er sinds kort ook 1 :)
Nu zie ik alleen dat iedereen het heeft over de qtek.nl site. voor rom updates..
Nu vraag ik me af hoe ik hier bij kan komen...

Kan het op de site niet vinden.. en aangezien ik de mijne via orange heb kan ik me niet registreren...

Dus heeft iemand hier een oplossing voor alvast bedankt
Hier kun je de laatste updates vinden... let op: je garantie zou kunnen vervallen.
ps: ik had ook moeite om de update bestanden te vinden dus vandaar dat ik je help ;)

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

nvidia schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:46:
Dit wil zeggen dat je je niet kan registreren doordat je IMEI niet in de database van Dangaard benelux voorkomt. Dit wil zeggen dat je provider jouw toestel niet via hen heeft aangekocht en het dus niet mogelijk is op Qtek.nl te registreren!
Helder, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

tweakraiser schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 02:11:
[...]

Hier kun je de laatste updates vinden... let op: je garantie zou kunnen vervallen.
ps: ik had ook moeite om de update bestanden te vinden dus vandaar dat ik je help ;)
Tnx lees je post nu pas... *schaam schaam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Nou ik heb ook een MDA III gekocht van de week. Nu zit ik alleen met een probleem, dat wanneer ik de telefoon in standby zet, of wanneer ie in standby springt, hij daar niet meer uit komt! Dus een zwartscherm, totdati k em op de cradle zet en dan doet hij het weer en gaat dan automatisch in soft reboot.

Weten jullie iets van dit probleem, en hoe het te verhelpen is?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Yuri schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 11:14:
Nou ik heb ook een MDA III gekocht van de week. Nu zit ik alleen met een probleem, dat wanneer ik de telefoon in standby zet, of wanneer ie in standby springt, hij daar niet meer uit komt! Dus een zwartscherm, totdati k em op de cradle zet en dan doet hij het weer en gaat dan automatisch in soft reboot.

Weten jullie iets van dit probleem, en hoe het te verhelpen is?
Ik zou hier gewoon mee terug gaan want dit is niet goed...
Het kan ook zijn dat je backlight alleen uitstaat...
Hou je powerknop eens wat langer ingedrukt.

Weet iemand of er een tooltje is om de rom die er nu opstaat er af te halen ?
(Gebruik sprite backup voor gewone backup's, maar wil eigenlijk mijn orginele rom ook er af halen om te bewaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik zou hier gewoon mee terug gaan want dit is niet goed...
Het kan ook zijn dat je backlight alleen uitstaat...
Hou je powerknop eens wat langer ingedrukt.
Heb ik ook regelmatig, je moet dan de backlight brightness on battery even veranderen!

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

deesh00 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:22:
Alle antwoorden op alle vragen over de Qtek 9090:
[afbeelding]

Dé website voor Nederlandse Qtek 9090 bezitters!

Op deze site vind je alles wat je wilt weten over de Qtek 9090, maar dan heerlijk verzameld op één pagina:

...

Kom allen langs op Dé website voor Nederlandse Qtek 9090 bezitters. Echt de moeite waard!!!
Kom Up. Hier is geen plek voor reclame, je hebt al eerder bekend gemaakt, dat is meer dan prima!

Verwijderd

Bij TOMTOM moet je bij problemen met COM1 en een vaste GPS (kabel) de beam uitschakelen.

Verwijderd

Zhadum schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:27:
[...]

Kom Up. Hier is geen plek voor reclame, je hebt al eerder bekend gemaakt, dat is meer dan prima!
Het kan aan mij liggen, maar om dit nou als reclame te zien? Misschien kun je de site eens bekijken. Er is heel veel tijd en energie gestoken in deze site om de mensen van informatie te voorzien over de Qtek 9090. Nagenoeg alle bekende problemen worden hier behandeld, inclusief het verhaal van hoe het eventueel op te lossen. Ook staat er een uitleg hoe het nu zit met de bschikbaarheid van ROM-updates.

Dit past dan toch prima in deze threat? Er staat geen reclame op die site. Het is een site van en door Qtek 9090 bezitters (het kost mij alleen maar geld!). Ik zal niet opnieuw de link hier plaatsen om precies duidelijk te maken om welke site het gaat, want misschien vind het het ondanks deze uitleg nog steeds niet kunnen? Maar ik wilde dit toch even kwijt.....

Verwijderd

keep up the good work, deesh00 !!!!
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:06:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar om dit nou als reclame te zien? Misschien kun je de site eens bekijken. Er is heel veel tijd en energie gestoken in deze site om de mensen van informatie te voorzien over de Qtek 9090. Nagenoeg alle bekende problemen worden hier behandeld, inclusief het verhaal van hoe het eventueel op te lossen. Ook staat er een uitleg hoe het nu zit met de bschikbaarheid van ROM-updates.

Dit past dan toch prima in deze threat? Er staat geen reclame op die site. Het is een site van en door Qtek 9090 bezitters (het kost mij alleen maar geld!). Ik zal niet opnieuw de link hier plaatsen om precies duidelijk te maken om welke site het gaat, want misschien vind het het ondanks deze uitleg nog steeds niet kunnen? Maar ik wilde dit toch even kwijt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
nou mensen heeft iedereen deze super telefoon verkocht ofzo???
ik heb net me nieuwe binnen mijnuh was gestolen heb er 4 weken op moeten w8en
super dat pro assist van orange :S :S :S

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik heb hem zeker niet verkocht, bezit hem pas een week :)
Paar dagen geleden geupdate naar Windows Mobile 5.0. Vooral de reminder functie werkt prima. Daarnaast heb ik het probleem "persoon X niet kunnen horen, terwijl persoon X mij wel verstond bij een inkomend telefoon bericht" niet meer gehad bij WM 5.0.
Connecten werkt ook prima met ActiveSync, ondanks dat hij een error geeft dat IP niet verkregen kan worden.

Systeemspecs

Verwijderd

Help!
Ik zit nu al twee dagen te klooien met synchroniseren van WMP 10 en mijn SPV. Het is me op de een of andere manier gelukt om 5 mp3-tjes op de storage card m'n SPV c550 te krijgen, maar nu lukt het me niet meer. Hij stopt steeds met synchroniseren na ongeveer 5% en breekt de synchronisatie dan opeens af.
Weet iemand hoe dit komt en (belangrijker) hoe ik het kan verhelpen?

En ook heb n probleempje met m'n contactpersonen. Alles staat op mn simkaart die eerst in mijn Nokia zat. Kan ik die gegevens kopiëren ofzo? Heb geen zin om 100 telefoonnummers over te tikken...

groetjs

• nvidia
@ MvdS

Heb ik ook al gehad. Dit via USB 2.0! Ik wou TT5 installeren (kaarten en voice) en steeds ging hij down, net alsof de connectie verbroken werd al bleef de USB mooi steken :'(

Nu wat doe ik dan, ik sync via Bluetooth en ik installeer het (gaat weliswaar trager maar werkt wel) Of je koopt een SD-kaartje en je plurt daar alles op en je kan ook verder. De precieze reden van het disconnecten is me ook onbekend ...

Wat je contacts betreft is het simpel als je je contacts ook via je outlook beheert. FF snel syncen en hopsa in 1, 2, 3 staat het erop. Heb je dit niet dan zal je start - Programs - SIM Manager moeten doen en dan zie je alle contacts op je SIM-kaartje. Nu wil je dit aan je contacts toevoegen dan klik je op een bepaald contact tot je een menutje krijgt. Kies "Save to Contacts" en klaar is kees!! Nu sync je met je Active Sync en alles word in je outlook gezet en niet is handiger dan later weer te backuppen als je upgrade van firmware doet van je SPV!!

Verwijderd

nvidia schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:36:
@ MvdS

Heb ik ook al gehad. Dit via USB 2.0! Ik wou TT5 installeren (kaarten en voice) en steeds ging hij down, net alsof de connectie verbroken werd al bleef de USB mooi steken :'(

Nu wat doe ik dan, ik sync via Bluetooth en ik installeer het (gaat weliswaar trager maar werkt wel) Of je koopt een SD-kaartje en je plurt daar alles op en je kan ook verder. De precieze reden van het disconnecten is me ook onbekend ...

Wat je contacts betreft is het simpel als je je contacts ook via je outlook beheert. FF snel syncen en hopsa in 1, 2, 3 staat het erop. Heb je dit niet dan zal je start - Programs - SIM Manager moeten doen en dan zie je alle contacts op je SIM-kaartje. Nu wil je dit aan je contacts toevoegen dan klik je op een bepaald contact tot je een menutje krijgt. Kies "Save to Contacts" en klaar is kees!! Nu sync je met je Active Sync en alles word in je outlook gezet en niet is handiger dan later weer te backuppen als je upgrade van firmware doet van je SPV!!
Dank je voor je snelle reactie, ik ga het snel proberen! :)

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag een M2000 opgehaald, alleen heeft ie' een witte dode pixel (vrij in het midden van het scherm). Weet iemand of dit vaker voorkomt?
Ik zal morgen sowieso even de klantenservice van Orange bellen, om te informeren of er wat te regelen valt..

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Speed_Sheep schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:34:
Ik heb hem zeker niet verkocht, bezit hem pas een week :)
Paar dagen geleden geupdate naar Windows Mobile 5.0. Vooral de reminder functie werkt prima. Daarnaast heb ik het probleem "persoon X niet kunnen horen, terwijl persoon X mij wel verstond bij een inkomend telefoon bericht" niet meer gehad bij WM 5.0.
Connecten werkt ook prima met ActiveSync, ondanks dat hij een error geeft dat IP niet verkregen kan worden.
Hoe kan je upgraden naar WM 5.0 ?! :P :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Laatst online: 25-11-2021
De XDA-Developers Wiki heeft een mooie handleiding BA_5.1.1700_build_14343_Upgrade ;)

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er toevallig mensen met een 2020i specifiek model ph10d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
ff vraagje over het wlan gebeuren, op het moment dat hij in standby gaat ( met dat knopje ) stopt de wlan verbinding. Dit is nog al irritant als je met skype bereikbaar wilt zijn. Is hier een oplossing voor? (behalve dan hem niet op standby zetten)

de bluetooth blijft wel aan op die standby modus.. dus waarom de wlan niet?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen:

Ik zit nu al uren met instellingen te spelen, maar ik kom er niet meer uit.

Ik heb dit topic doorgebrowsed, maar er staat hier zoveel dat ik door al de bomen het bos niet meer zag.

Ik wil gewoon zodra ik op het werk ben het internet op kunnen via Wifi. Andere pda's hier op het werk doen het wel, maar deze niet.

Hij vind wel de accespoint en de netwerkverbinding, maar iedere keer als ik internet explorer probeer te starten, geeft hij aan dat ik een modem connection moet aanmaken.

Ik modem connection aanmaken, heb ik 5-tal opties. Dial up gsm, dial up gprs, irfa, en hayes on com1.

Ik neem aan dat de hayes on com1 mijn geintergeerde wifi adapter is, maar bij alle opties eist hij dat ik een dialup nummer in moet voeren. Maar tjah dat heb ik helemaal niet nodig.

Iemand een id, hoe je dus bij een qtek9090 wifi kan internetten @ work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:47

Korakal

Up up up!

Modbreak:is er iemand die een nieuwe startpost voor de opvolger van dit topic wil bouwen? Zoja, laat het me even weten :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
  • Laatst online: 17-11-2023
Nieuwe T-mobile Firmware is uit!!!!!!
http://www.t-mobile.nl/za...rvice/mda_iii_upgrade.asp
Have fun!
( ben m zelf al aan het downloaden , kan dus nog niet vertellen hoe de nieuwe firmware het doet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
fijn alweer een nieuwe firmware voor t-mobile orange heeft nog geen 1 updat gehad word er scheit ziek van klotuh service

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Korakal schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:41:
Modbreak:is er iemand die een nieuwe startpost voor de opvolger van dit topic wil bouwen? Zoja, laat het me even weten :*
ja wil ik wel doen maar denk dak het dan aaanstaand weekend af heb als je het goed vind???

1337

• kaasszje

kaasszje

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:46:
Goedemorgen:

Ik zit nu al uren met instellingen te spelen, maar ik kom er niet meer uit.

Ik heb dit topic doorgebrowsed, maar er staat hier zoveel dat ik door al de bomen het bos niet meer zag.

Ik wil gewoon zodra ik op het werk ben het internet op kunnen via Wifi. Andere pda's hier op het werk doen het wel, maar deze niet.

Hij vind wel de accespoint en de netwerkverbinding, maar iedere keer als ik internet explorer probeer te starten, geeft hij aan dat ik een modem connection moet aanmaken.

Ik modem connection aanmaken, heb ik 5-tal opties. Dial up gsm, dial up gprs, irfa, en hayes on com1.

Ik neem aan dat de hayes on com1 mijn geintergeerde wifi adapter is, maar bij alle opties eist hij dat ik een dialup nummer in moet voeren. Maar tjah dat heb ik helemaal niet nodig.

Iemand een id, hoe je dus bij een qtek9090 wifi kan internetten @ work.
Ik herken dit probleem.
Ik weet niet of het ondertussen al is opgelost.
Maar als je naar je wifi instellingen toe gaat..

(Dus wireless lan manager --> tools --> Network cards
Kom je in een lijstje met de wifi adapters, per adapter kan je aangeven dat deze een connectie naar internet moet maken. Maar ook op het andere tabblad kan je je netwerk kaarten naar internet laten verwijzen.
Ik zou het hier eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb per ongeluk een 2.5mm naar 3.5mm adapter gekocht voor een blue angel ipv een wizard. kan ik hier iemand blij mee maken mischien?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
P5ycho schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:55:
Ik heb per ongeluk een 2.5mm naar 3.5mm adapter gekocht voor een blue angel ipv een wizard. kan ik hier iemand blij mee maken mischien?
Nou, ik wil m best hebben. Was je email? Of email mij nl_x at hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
check mijn profiel voor m'n mailadres.

edit: nee natuurlijk istie niet gratis, maar ik doe ook niet moeilijk.

[ Voor 43% gewijzigd door P5ycho op 10-01-2006 10:19 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 12:20
nvidia schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:30:
leverancier uit België is Dangaard. De qtek 9090 zou leverbaar zijn de 1e of 2e week van december. Wat betreft de black edition = O2 moet ik mededelen dat men denkt dat deze enkel voor de qtek 8020 te verkrijgen zal zijn. Wordt zeker vervolgd ...
Ja, ik ben me er van bewust dat ik nu een heel oud topic omhoogschop, maar ik zit met een klein 'probleem'... Mijn SPV M2000 is 2 weken geleden overleden omdat 'ie niet zo goed tegen cola kan, gut wat vreemd :+. Nu ik dus weer op zoek moet gaan naar een 'nieuw toestel' leek de zwarte versie van de Qtek9090 me wel wat (Ik kwam 'm tegen op Google en was gelijk verliefd B)).

Nu heb ik geen zin in dom commentaar van 'Is de M5000 of de M3000 niks dan?', dat maak ik liever zelf uit, ik heb tot de laatste levensdag van m'n M2000 plezier van 't beestje gehad en hij ligt lekker in de hand en is niet dik en heeft tenminste wel een fatsoenlijk formaat scherm in tegenstelling tot de M3000/M5000... WindowsMobile2005 erop en ik ben tevree, maar nu dus de vraag; is de zwarte versie van dit leuke speeltje 'nog' ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Niet dak weet, heb voor jou ff paar winkels bekeken en nergens staat ie nog vermeld dus ik denk dat je beetje te laat bent, zelfs de 9090 is zelfs nog moeilijk te krijgen dus ... maar ik doe de mijne mss wel weg mits er genoeg voor krijg ...

Interesse: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/myreact.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Vergeet niet dat Qtek9090 minder geschikt is voor WM5. Ik weet dat het wel werkt en draait maar let op, het is qua techniek meer gemaakt voor WM2003.

Waarom:
WM5 gebruikt andere opslagtechniek dan WM2003.
Je usergegevens worden dan in ROM opgeslagen ipv in RAM. In RAM worden alleen programma's gedraaid.
Je ziet daarom dat apparaten die WM5 voorbereid zijn, extra grote ROM hebben en kleinere RAM.
Qtek heeft 128 MB RAM en 64 MB ROM. Dat is kleiner dan Wizard die 128MB ROM en 64MB RAM heeft.

Je kan dus zien dat Wizard ontworpen is om met WM5 techniek te werken.
Zou je WM5 op WM2003 apparaat installeren, dan heb je praktisch geen ROM meer over, terwijl ie graag je persoonlijke gegevens (Mijn Documenten dus) op ROM wil opslaan.
Erg lastig zo. Je moet dus altijd je geheugenkaart erin laten.

Of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 12:20
Of je je vergist durf ik niet te zeggen, maar ik weet in ieder geval wel dat op mijn oude Qtek2020 (SPV M1000 dus) WM5 verdomd lekker draaide? En wat betreft data; daar zit ik niet zo mee, zoals je zelf al zegt; leve de SD kaartjes :)...

Dit moet je trouwens niet zien als 'Jermaine heeft een antwoordje klaar'-post, ik ben benieuwd naar ervaring(en) van anderen :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die site staat: "The Partion Tool resets your Exteneded rom Password and you Will not be able to lock you EXT Rom if you revert back to CE2003"
Heeft iemand enig idee wat daarmee bedoeld wordt?
Wat gebeurt er dus, als ik weer terug zou willen naar WM2003?
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik heb een zeer irritant probleem met TomTom 6 en BlueTooth op de 9090 en word er een beetje moe van want ik krijg het niet opgelost :/

Als volgt: Qtek 9090 met Broadcom BT stack 1.0.0 build 3900

Zodra ik TomTom 6 (6.00 en 6.02 geprobeerd) installeer dan kan ik geen verbinding meer maken met mijn Jabra BT135 headset. Als ik TomTom 6 eraf gooi maakt de 9090 direct wél weer verbinding met dezelfde reeds bestaande bluetooth shortcut voor de headset. :/

Iemand enig idee waarom dit is en hoe ik het op kan lossen?

Of heeft iemand mss een idee hoe ik de Broadcom BT stack vervang door die van Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:50:
Ik heb een zeer irritant probleem met TomTom 6 en BlueTooth op de 9090 en word er een beetje moe van want ik krijg het niet opgelost :/

Als volgt: Qtek 9090 met Broadcom BT stack 1.0.0 build 3900

Zodra ik TomTom 6 (6.00 en 6.02 geprobeerd) installeer dan kan ik geen verbinding meer maken met mijn Jabra BT135 headset. Als ik TomTom 6 eraf gooi maakt de 9090 direct wél weer verbinding met dezelfde reeds bestaande bluetooth shortcut voor de headset. :/

Iemand enig idee waarom dit is en hoe ik het op kan lossen?

Of heeft iemand mss een idee hoe ik de Broadcom BT stack vervang door die van Microsoft?
Als je ff gezocht had je dit gevonden. Mazzel dat ik net zo ding voor weinig op de kop getikt heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Laatst online: 23-05 18:18

uppie8374

Sousousou

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 1,5 jaar en mag in juni/juli een nieuw toestel uit gaan zoeken. Het probleem wat ik met deze telefoon continu heb is dat ik bijna om de dag moet resetten omdat ik anders geen telefoontjes of smsjes meer binnen krijg. Dit gebeurd verder zonder dat ik dat door heb. De eerste keer dat dit gebeurde was ik dus een week niet bereikbaar, terwijl ik niets aan mijn telefoon merkte. Toen ik mijn telefoon een keer resette omdat ik te weinig video geheugen had (wat ook 9 van de 10 keer een onzin verhaal is... filmpjes van 20 á 30 MB die niet geladen kunnen worden terwijl ik nog 100 MB aan geheugen vrij heb) merkte ik pas dat ik een week niet bereikbaar was en dat een hoop mensen vermoedden dat ik van de aardbodem was verdwenen.

Anyway... ik hou het op een software probleem aangezien mijn broertje met een iets nieuwere versie hier nooit last van heeft gehad.

Maar om een lang verhaal kort te maken, mag ik dus dit jaar een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik wil er alleen een die minstens net zo functioneel is, maar ook een die een even groot scherm heeft als de 9090. Heeft iemand ideeën?

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
uppie8374 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:35:
Ik heb deze telefoon nu ongeveer 1,5 jaar en mag in juni/juli een nieuw toestel uit gaan zoeken. Het probleem wat ik met deze telefoon continu heb is dat ik bijna om de dag moet resetten omdat ik anders geen telefoontjes of smsjes meer binnen krijg. Dit gebeurd verder zonder dat ik dat door heb. De eerste keer dat dit gebeurde was ik dus een week niet bereikbaar, terwijl ik niets aan mijn telefoon merkte. Toen ik mijn telefoon een keer resette omdat ik te weinig video geheugen had (wat ook 9 van de 10 keer een onzin verhaal is... filmpjes van 20 á 30 MB die niet geladen kunnen worden terwijl ik nog 100 MB aan geheugen vrij heb) merkte ik pas dat ik een week niet bereikbaar was en dat een hoop mensen vermoedden dat ik van de aardbodem was verdwenen.

Anyway... ik hou het op een software probleem aangezien mijn broertje met een iets nieuwere versie hier nooit last van heeft gehad.

Maar om een lang verhaal kort te maken, mag ik dus dit jaar een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik wil er alleen een die minstens net zo functioneel is, maar ook een die een even groot scherm heeft als de 9090. Heeft iemand ideeën?
Nokia E90 word mijn volgende heb ook een wtek 9090 en ik vind ook windows mobile gewoon onstabiel en vaak vastlopend..

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:20:
[...]

Als je ff gezocht had je dit gevonden. Mazzel dat ik net zo ding voor weinig op de kop getikt heb :+
Als je goed had gelezen, dan had je gezien dat ik het probleem ook had mét build 3900. ;)

Ow en als je ook nog eens nagedacht had, dan had je kunnen weten dat TomTom 6! toen nog helemaal niet uit was. Met TomTom 5 bestaat het probleem namelijk niet.

[ Voor 42% gewijzigd door FlowDesign op 02-04-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:17:
[...]

Ow en als je ook nog eens nagedacht had, dan had je kunnen weten dat TomTom 6! toen nog helemaal niet uit was. Met TomTom 5 bestaat het probleem namelijk niet.
Ik heb ook geen problemen met TT6 op die BA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2021
Hey, ik heb vanmiddag Qtek 9090 van vriend's pa gekregen, omdat het speakertje @ oor opgeblazen ofzo is....als ik er op zuig doet hij het goed...
Enig idee wat het kan zijn ?
ik kreeg er ook nog een oudere versie van Qtek bij waarvan het beeldscherm kapot is...zou ik die speaker in de 9090 kunnen zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die oude van mijn draait WM6 momenteel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 13:07
Ik schop dit forum nu ff omhoog, maarreummm kan deze mda goed met TOMTOM 6 overweg?
alv bedankt :) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door brbr4thepc op 02-10-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 13:07
Kick, schop, omhoog;):D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:07

SkyStreaker

Move on up!

Ik realiseer mij dat dit natuurlijk een superkick is. Vanzelfsprekend heb ik zitten zoeken naar het antwoord maar ik kom telkens terecht bij de Qtek 9100. www.qtek9090.nl wil mij nog geen bevestigingsmail sturen voor activatie dus ik zit wat vast. KAN ik WM5 of WM6 installeren op mijn Qtek, ja of nee? Dat is eigenlijk het enige antwoord wat ik zoek :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, dat kan.
WM5:
Er hebben hier al mensen gereageerd die het draaien.
(moi incluis, werkt een stuk prettiger dan 2003SE).

WM6: idem dito, zelfs WM6.1 kan.
XDA-developers heeft daar ook info over staan.

Of het ook op jouw specifieke apparaat werkt (want je zegt er niet bij of het een branded/non-branded of retail device is) vallen echter geen garanties op te geven.

[ Voor 42% gewijzigd door alt-92 op 07-04-2008 01:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

alt-92 schreef op maandag 07 april 2008 @ 01:42:
Ja, dat kan.
WM5:
Er hebben hier al mensen gereageerd die het draaien.
(moi incluis, werkt een stuk prettiger dan 2003SE).

WM6: idem dito, zelfs WM6.1 kan.
XDA-developers heeft daar ook info over staan.

Of het ook op jouw specifieke apparaat werkt (want je zegt er niet bij of het een branded/non-branded of retail device is) vallen echter geen garanties op te geven.
Aangezien je met xda hier strooit: *knip* gelieve niet naar je vraag op een ander forum door te verwijzen

Dat is mijn post. Echter, nu al belangrijk... Lost dit het gedonder met WiFi op? Alles zou in principe moeten werken, connect met mijn router, mac-adres is goed en al die dingen... Maar hoe ik hem ook instel, de handleidingen op internet die ik gevonden heb volgend, hij wil alleen internetten via GPRS of via de cradle.

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 07-04-2008 09:18 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dan quote ik mijzelf even:

--------------------------------------------------------------------------------

At first, let me be as specific and complete informative as possible:

Goal: Updating from WM 2003 SE to WM 6.
Type of user: Gaming, Entertainment, WiFi-user (browsing the internet on my bed for all I care

Device information (Qtek 9090, Dutch KPN Logo, However English OS)

* Upgrade-file that I used to confirm what Language I have and worked is: eng-wm3-1-BA_BP_WWE_KPN_14000_730_11200_Ship.exe
* PH20B (verified it with the wizard from your site) FCC ID: NM8BLUEANGEL
* DeviceData.txt -> PH20B 0 B WWE E BRIGH001 1.40.00 0 0 1.40.730 1.12.00 12.00
* S/N: HT514D612540 /// P/N: 99HAB009-00 T01
* WM Version: 4.21.1088
* ROM 1.40.00 03/10/05 Radio 1.12.00 Prot 1337.42 ExtROM 1.40.730
* Flash chip type : 28f128k3
* Windows XP MCE NL SP2 with ActiveSync 4.5 being used.

If you need more info, please ask

Now... First of all, considering my kind of usage. Is it actually usefull for me to upgrade? I do would like to play the newest games if so far possible.

The thing where I get halted is getting the device into BootLoader-mode. I use the trick again and again. But only the screen darkens and I get into recording mode. I can make this out, soft resetting only, well, soft-resets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SkyStreaker schreef op maandag 07 april 2008 @ 05:33:
Echter, nu al belangrijk... Lost dit het gedonder met WiFi op?
Welk gedonder met WiFi?
Alles zou in principe moeten werken, connect met mijn router, mac-adres is goed en al die dingen... Maar hoe ik hem ook instel, de handleidingen op internet die ik gevonden heb volgend, hij wil alleen internetten via GPRS of via de cradle.
Is dat niet een kwestie van je verbindingen in het juiste profiel zetten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
*weg*

Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 08-06-2008 10:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kielligzind2
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-03 12:30
Kijk eens wat ik op zolder vond :)
moest even googelen wat voor een PDA het was

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3dDx8vH4n5FB2BigWnr4F-y8W4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GanSKzxLaMDSBkr89hT6sgeq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQ6b62-U8uJOj7y-9ubHwWiU29M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VtNuKgiVxnfSDZRlaEMNWUtF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPSGjBEZc6ulkeNPFMNKobPLkP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FkdcFo6NTOOCTlFXAYcJpPAt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g0h4OVaGCacm6xgIIgQLy7Ec75s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h4BNn3pJg4Guq4983GaiCwaT.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste